Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

betekent dit dat OS2.1 voorlopig niet komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 17:33:
betekent dit dat OS2.1 voorlopig niet komt?
Ga ik wel vanuit, waarom anders een update van een paar mb uitbrengen terwijl b.v. volgende week 2.1 uit zou komen. Of het moet om een beveiligslek gaan :?

[ Voor 7% gewijzigd door ronaldinho op 02-08-2012 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuw update is uit PlayBook OS Version 2.0.1.668 - 368 MB kweenie wat in de update is maar 2.1 komt weer iets later deze maand. Het lijkt een voorbereiding.

Het systeem voelt wat sneller. Ook de android apps gaan lekker en lopen ingame ook beter. De browser laad sneller en het lijkt een zoethoudertje tot 2.1 uitkomt.

Mensen die al de beta draaien zullen een paar Mb moeten installeren zover ik op forums tegenkom.

Playbook 4G heeft de laatste update al - dus alle playbooks zitten op de zelfde softwware. wat wel weer apart is dat gebruikers van beta 2.1 dus teruggaan naar 2.0.1.668. maar mischien niet zo apart als voor een toekomstige update.

Merk dat veel apps sneller zijn en volgens mij heeft de mail een iets ander geluidje. _/-\o_ tevreden met de update nu nog BBM.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2012 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En bookmarks? Werkt dat al beter?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 18:23:
En bookmarks? Werkt dat al beter?
Systeem is idd wat sneller.
Tijdens het browsen start hij niet meer meteen een flash ad als je je vinger erop legt.
Iets ander deuntje als je mail krijgt

Bookmarks niet te wijzigen of te verplaatsten
Of apps heel veel sneller opstarten zou ik niet kunnen zeggen
Niet de indruk dat het paginas veel sneller laadt
Tijdens het browsen heb je nog steeds checkerboards
Geen snel scroll
Geen refresh knop in de browser

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2012 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg de update ineens binnen, ik dacht even 2.1 te zien, maar dat bleek maar een kleine update te zijn. Waarschijnlijk wel een voorbereiding van 2.1, want update lijkt nogal groot met zo'n 315 MB. Waarschijnlijk krijgen we volgende week de rest beginnen.
Hoe maak je een screenshot in playbook? :o
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 17:50:
nieuw update is uit PlayBook OS Version 2.0.1.668 - 368 MB kweenie wat in de update is maar 2.1 komt weer iets later deze maand. Het lijkt een voorbereiding.

Het systeem voelt wat sneller. Ook de android apps gaan lekker en lopen ingame ook beter. De browser laad sneller en het lijkt een zoethoudertje tot 2.1 uitkomt.

Mensen die al de beta draaien zullen een paar Mb moeten installeren zover ik op forums tegenkom.
Bij mij is die 315MB 8)7
Vlassie1980 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:45:

[...]

Weet iemand of je kunt blijven sideloaden als je deze update installeert?
Natuurlijk, ze gaan het heus niet uitschakelen :) Tenzij DDPB een update nodig heeft.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2012 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizZie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-05 16:07

BlizZie

Keep Moving Forward

De volumeknoppen + en - ingedrukt houden ;)
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 19:04:

Hoe maak je een screenshot in playbook? :o

Two is always better than one..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je programma klein is kun je met het kruisje het kleine venster sluiten. dit kan nu ook met een veeg of was dit al zo ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:06

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 22:51:
als je programma klein is kun je met het kruisje het kleine venster sluiten. dit kan nu ook met een veeg of was dit al zo ????
Dat heb ik nog nooit gedaan, ook niet per ongeluk, ook niet in 2.1 beta. Welke veeg moet je daarvoor doen?

Ik ben nu een backup aan het terugzetten van (hopelijk) 2.0.1. Daar blijf ik nog maar een tijdje op tot 2.1 officieel is. Ik pak de laatste update van vandaag wel mee, kijken of dat nog wat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veeg gewoon naar boven als die klein is net alsof je hem wegsmijt

Goed nieuws na de ipad is Playbook de samsung tab gepaseerd in the UK. Blackberry is de nummer 2 tablet in the UK alsmede in Canada. Erg netjes.

Ben zeer tevreden over de update. Keyboard werkt super snel en goed. Apps draaien nog sneller met opstarten en android apps ook. Geheugen beheer is veel beter getund en dat maakt alles beter. Zo blij dat ik niet voor archos ben gegaan toen maar voor de playbook. Top en beter dan apple of android in mijn ogen hoewel ze wel meer apps hebben mis ik geen enkele app. Hoewel toch wel eentje skype .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 22:51:
Die mogelijkheid zit al veel langer in de software ingebakken, ik kan me niet herinneren dat het niet kon.

http://helpblog.blackberr...kberry-playbook-gestures/

Afbeeldingslocatie: http://rimhelpblog.files.wordpress.com/2011/04/08-closeapp.jpg

Close an application – The first step is using the gesture that allows you to view the home screen, which is swiping up from the bottom bezel. You can then touch the application window that appears and flick up to close the app. You also have the option of tapping the X that appears to close the application as well.

[ Voor 42% gewijzigd door hardware-lover op 03-08-2012 00:54 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan al een hele tijd inderdaad! Ik had zo'n app uit de Market getrokken met filmpjes over de PB, dus ik wist het al.

Over dat 'natuurlijk' icm sideloaden ben ik ook niet zo zeker trouwens, simpel en veelal illegaal.
Dus ik wacht nog wel even totdat iemand zegt dat het werkt icm DDPB versie xx, zodat ik het zeker weet.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 01:03:
Kan al een hele tijd inderdaad! Ik had zo'n app uit de Market getrokken met filmpjes over de PB, dus ik wist het al.

Over dat 'natuurlijk' icm sideloaden ben ik ook niet zo zeker trouwens, simpel en veelal illegaal.
Dus ik wacht nog wel even totdat iemand zegt dat het werkt icm DDPB versie xx, zodat ik het zeker weet.
Toch wel dus 8)7 en ik maar op kruisje drukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:02
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 11:34:
[...]

Toch wel dus 8)7 en ik maar op kruisje drukken :)
Die functies met gestures waren voor mij 1 van de redenen om voor een PB te gaan. Werkt echt enorm relaxed vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlizZie schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 21:36:
De volumeknoppen + en - ingedrukt houden ;)
[...]
Haha die kende ik nog niet. Ik was daar ooit eens opzoek geweest naar zo'n app die screenshots maakte van je tablet, nu weet ik waarom zo'n app niet bestond in de app world 8)7 Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ervaar al voor de nieuwe update een ongebruikelijk hoog batterij verbruik.
Zonder gebruik is het binnen 12 uur al leeg.
Na de update is het niet beter geworden.
Iemand ook zulke ervaringen.
Op crackberry en forums wordt dat ook gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Zelfde probleem hier met een 16GB versie
Sinds paar dagen loopt de tablet constant snel leeg.
Dacht dat het aan een spelletje lag wat ik erop gezet had, maar zelfs na verwijderen bleef accuduur slecht.

Gister kwam dan de update en die hielp ook niet.

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

CLB schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 01:03:

Sideloaden werkt nog met de update 2.0.1.668 en DDPB 1.0.9.1. Net een verzameling apps geïnstalleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dankje, dan gaan we de PB maar is updaten :)

EDIT: Geupdatet en zie gelijk ook weer dat ik ook 180 apps heb geinstalleerd... Uhmmm...
Games zijn er 86... Applicaties zijn er maar 30 ofzo, waarom staat er dan toch 180 geinstalleerde apps :s

Je kan ook nergens een lijst zien met alle geïnstalleerde apps / games? Via de AppWorld / sideloaden?
Anders toch maar is een hardreset en alles opnieuw instellen / sideloaden / installeren / data overpompen...

[ Voor 102% gewijzigd door CLB op 03-08-2012 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 22:40
CLB schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 18:13:
Je kan ook nergens een lijst zien met alle geïnstalleerde apps / games? Via de AppWorld / sideloaden?
Euhm in de AppWorld kan je een lijst zien met installed apps (via de AppWorld).
Daarnaast is er een sideload tool die alle geinstalleerde apps weergeeft : vnPButils

http://vnbb.bbvietnam.com...applications-on-playbook/

Vind deze tool fijner werken als DDPB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rense2002 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 17:00:
Zelfde probleem hier met een 16GB versie
Sinds paar dagen loopt de tablet constant snel leeg.
Dacht dat het aan een spelletje lag wat ik erop gezet had, maar zelfs na verwijderen bleef accuduur slecht.

Gister kwam dan de update en die hielp ook niet.
Met harde reset zou het opgelost zijn.
Heeft bij mij niet geholpen. Ik zou niet weten hoe het op te lossen.
Een slechte indruk van RIM nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Dubbel-

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2012 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-06 02:53
2.1.0.560 update is uit, had de beta al dus hoefde maar 3 mb te installeren.

Na update:
build id 229027

[ Voor 17% gewijzigd door wakuwakuhullie op 04-08-2012 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wakuwakuhullie schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 00:45:
2.1.0.560 update is uit, had de beta al dus hoefde maar 3 mb te installeren.

Na update:
build id 229027
Wij, 2.0.1.668 gebruikers, krijgen de update nog niet. Dat zal waarschijnlijk volgende week zijn of er zit bij mij een wachttijd tussen om een overvloed van downloaders te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-09 12:28
Nee, die kleine update bevat (denk ik) de aanpassing uit 2.0.1.668 bovenop de beta. Daar zaten natuurlijk al een hoop verbeteringen in dus die update is heel klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 10:11:
[...]

Wij, 2.0.1.668 gebruikers, krijgen de update nog niet. Dat zal waarschijnlijk volgende week zijn of er zit bij mij een wachttijd tussen om een overvloed van downloaders te voorkomen.
Sterker nog, ik krijg daar niet eens een update voor? Ik zit nog op 2.0.1.358 :?

Overigens is 2.1.0.560 nog steeds beta.

[ Voor 5% gewijzigd door Phyxion op 04-08-2012 10:16 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iBenshi schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 10:16:
Nee, die kleine update bevat (denk ik) de aanpassing uit 2.0.1.668 bovenop de beta. Daar zaten natuurlijk al een hoop verbeteringen in dus die update is heel klein.
Als dat zo is dan ziet het er naar uit dat we nog lang mogen wachten op de 2.1 final versie. :-(
Phyxion schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 10:16:
[...]Sterker nog, ik krijg daar niet eens een update voor? Ik zit nog op 2.0.1.358 :?
Dan zul je wat geduld moeten hebben.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2012 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-06 02:53
Ik denk dat deze kleine update de bèta klaar maakt voor de 2.1 final. Zonder deze update zal waarschijnlijk het detecteren van een final update niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 23:36:
[...]

Met harde reset zou het opgelost zijn.
Heeft bij mij niet geholpen. Ik zou niet weten hoe het op te lossen.
Een slechte indruk van RIM nu.
Ik heb push berichten uitgezet en nu is het opgelost.

Ik had de hotmail mail app erop, ik denk dat deze door de hotmail > outlook verandering misschien wel constant een push signaal aan het zenden was.

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rense2002 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 21:48:
[...]

Ik heb push berichten uitgezet en nu is het opgelost.

Ik had de hotmail mail app erop, ik denk dat deze door de hotmail > outlook verandering misschien wel constant een push signaal aan het zenden was.
Ik had al de indruk dat het aan de email app lag. Hoog batterij verbruik was 7% per uur voor stand alone.
Zal nu checken of het lager is geworden.
Overigens belachelijk dat RIM hierover niet communiceert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Is toch meer een activesync / hotmail probleem. Heb je met Android ook. Als het even kan hotmail inwisselen voor gmail. Wel ziet de nieuwe hotmail (outlook.com) er nu prachtig uit maar ik ben toch maar over gestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Big-Opti schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 22:03:
[...]

Daarnaast is er een sideload tool die alle geinstalleerde apps weergeeft : vnPButils

http://vnbb.bbvietnam.com...applications-on-playbook/

Vind deze tool fijner werken als DDPB.
Dat ziet er handig uit, zeker als je daarmee ook meerdere programma's tegelijk kan installeren. Ik installeerde eerst altijd mijn .bars één voor één dmv BlackberryGraphicalAid, maar dat schiet echt niet op. Nu is het een rijtje inladen in DDPB, op start meppen en wat anders gaan doen....

Is er ook een manier om er achter te komen van welke OS versie je backup is? Sinds ik aan het klooien ben met de beta maak ik best vaak backups, maar vervolgens weet ik achteraf niet meer van welke versie dat was 8)7
Een makkelijke optie om dat te onthouden is misschien om het handmatig toe te voegen aan de bestandsnaam, maar dat heb ik tot nu toe nog niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Big-Opti schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 22:03:
Dat begrijp ik, maar vanuit AppWorld heb ik een stuk of 20 apps / games geinstalleerd die kan ik inderdaad zien.
Dankje, zoiets heb ik nodig, want 180 geinstalleerde apps en games geloof ik niet

Bij Android kun je het gewoon zien in settings - applicaties, zo 1,2,3 op de PB dus niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe werkt die vnPButils software? Ik kan met geen mogelijkheid m'n PB zien / syncen? Blackberry Desktop Software aan en uit / andere USB-poorten geprobeerd... Dev-mode staat uiteraard ook aan, alleen 'checking' O-)

[ Voor 60% gewijzigd door CLB op 06-08-2012 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 22:40
CLB schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:33:
Hoe werkt die vnPButils software?
Wanneer het zou moeten werken:

1: Zorg dat je Playbook initieel drivers heeft geinstalleerd op je computer OF je moet Blackberry Desktop hebben geinstalleerd. (Daarna moet je Blackberry Desktop negeren en dus ook niet zelf aandoen.)
2: Zet je Playbook in DEV-MODE en koppel je Playbook met een usb kabel aan je PC.
3: NEGEER alle popups op je PC! (Vul dus niet je Wachtwoord in.)
4: Start vnPbutils.exe ( en druk eventueel op refresh achter IP)
5: Nu heeft hij je IP, vul vervolgens daaronder je PB wachtwoord in en druk op connect!
6: Normaal ben je nu verbonden met je PB. Klik op 'manage apps' om een lijst van geinstallleerde apps te zien.

* Hierbij staat bij mij de USB Connection op: Auto Detect. Weet niet of dit wat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Bah, het pinnetje van de Micro-USB aansluiting van mijn PB was lam. Hierdoor kreeg ik de lader niet meer aangesloten. Heb hem met een keukenmes teruggebogen en nu ligt hij weer te laden maar dat is natuurlijk wachten op de volgende keer.

Zit er nu aan te denken om na mijn vakantie de PB terug te sturen naar BlackBerry aangezien ik nog garantie heb. Hoe lang verwachten jullie dat het dan duurt voor ik hem weer terug heb? Vind verder ook dat die Micro-USB aansluiting wel gevoelig zit, je moet de kabel echt met beleid aansluiten en eruit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
Hmm.. De micro-usb aansluiting is bij mij ook wat onhandig. Als ik het kabeltje erin stop zit ie niet echt goed vast. Probleem voor meerdere mensen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Vlassie1980 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 20:04:
Bah, het pinnetje van de Micro-USB aansluiting van mijn PB was lam. Hierdoor kreeg ik de lader niet meer aangesloten. Heb hem met een keukenmes teruggebogen en nu ligt hij weer te laden maar dat is natuurlijk wachten op de volgende keer.

Zit er nu aan te denken om na mijn vakantie de PB terug te sturen naar BlackBerry aangezien ik nog garantie heb. Hoe lang verwachten jullie dat het dan duurt voor ik hem weer terug heb? Vind verder ook dat die Micro-USB aansluiting wel gevoelig zit, je moet de kabel echt met beleid aansluiten en eruit halen.
Als je nog garantie hebt, dan laat BB een Fedex koerier je PlayBook ophalen (ze sturen verpakkings materiaal mee). Als je geluk hebt kan het binnen 3~4 dagen klaar en teruggestuurd zijn (reparatie centrum zat in Duitsland).

(In mijn geval moest het scherm worden vervangen)

[ Voor 4% gewijzigd door falcon4ever op 07-08-2012 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet hoe of wat, maar had eerst versie 2.0.4.1 gedownloaded, nu die versie 1.2 geprobeerd: WORKS! :)
Nu kan ik m'n applist ff checken en kijken hoe of wat, want 180 geïnstalleerde apps geloof ik nog steeds niet!

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
Gisteren is de PlayBook 4G in Canada in de verkoop gegaan. Ben benieuwd of én wanneer deze ook naar Europa gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

iBenshi schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:36:
Gisteren is de PlayBook 4G in Canada in de verkoop gegaan. Ben benieuwd of én wanneer deze ook naar Europa gaat komen.
Op het moment is LTE maar heel beperkt beschikbaar in NL. Ik verwacht dus niet dat die hierheen gaat komen, ook al is er nu een WiFi only versie. Als je ziet dat de 3G versies van Android tablets vaak €100 duurder zijn dan WiFi only versies, lijkt het me commerciele zelfmoord om een duurder apparaat op de markt te gooien met een functie die hier niet of nauwelijks te gebruiken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
Ja, daar heb je een goed punt :) Op Engadget staat trouwens een prima review. Vooral de browser score is goed! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch vind ik het jammer dat de resolutie nog steeds 1024x600 is...
Als die 720P was of 1280x800 dan had ik hem nog overwogen, maar alleen 'n snellere CPU, *neauh*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:20:
Toch vind ik het jammer dat de resolutie nog steeds 1024x600 is...
Als die 720P was of 1280x800 dan had ik hem nog overwogen, maar alleen 'n snellere CPU, *neauh*
Klopt. Hier kan je al afleiden dat RIM veel te laat op de markt reageert.
Ik ben zelf op zoek naar een scherm met hogere resolutie omdat het gewoonweg beter leest.
Prijs 550 US dollar is ook teveel voor een product die in essentie 1.5 jaar oud is.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2012 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gehoord dat blackberry 10 naar playbook komt, maar wat is daar nieuw in? Enige wat ik gevonden heb is dat hij spraakherkenning zal krijgen, beter support voor android apps and thats it. Is er geen changelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
Het is een compleet nieuw OS (gebaseerd op het huidige QNX OS 2.x). Spraakherkenning is een van de features maar er zullen veel meer nieuwe zaken in zitten. Zover ik weet in ieder geval een nieuw en beter toetsenbord, nieuwe interface, betere camera mogelijkheden en vast nog veel meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
Gisteren erop gezet. Draait als een zonnetje :) Ik merk niet dat er heel veel veranderd is. Alleen twee nieuwe iconen (AT&T FamilyMap en AT&T). Verder draait het gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

iBenshi schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 08:21:
[...]

Gisteren erop gezet. Draait als een zonnetje :) Ik merk niet dat er heel veel veranderd is. Alleen twee nieuwe iconen (AT&T FamilyMap en AT&T). Verder draait het gewoon prima.
Mijn PB was leeg, dus ik zal tot vanavond moeten wachten voor ik kan kijken. Na het opladen tot 20% heb ik 'm wel aangezet, dus het staat er inmiddels op. Ik ben benieuwd of ik iets van nieuwe dingen tegen kom en of mijn avi's het weer doen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iBenshi schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 08:21:
[...]

Ik vermoed dat alleen aan stabiliteit gesleuteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:59
Browser lijkt voor mijn gevoel sneller dan in de vorige beta. Verder schijn je nu weer youtube filmpjes te kunnen bekijken via de browser, iets wat in de vorige beta niet kon blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Is het officiële BB keyboard erg praktisch?
Vroeg me het volgende af:

- Handig op de luie bank?
- Multitouch scrolling?
- Is de snelheid van de touchpad aan te passen? Ik ben iemand die gewend is om met een snelle muis of touchpad te werken.
- Is het navigeren met de browser makkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlassie1980 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 09:14:
Is het officiële BB keyboard erg praktisch?
Vroeg me het volgende af:

- Handig op de luie bank?
- Multitouch scrolling?
- Is de snelheid van de touchpad aan te passen? Ik ben iemand die gewend is om met een snelle muis of touchpad te werken.
- Is het navigeren met de browser makkelijk?
Je bedoeld dat je nog geen playbook hebt of verwacht je dit in de final versie van 2.1? Ik denk dat er niets veranderd met de keyboard in versie 2.1, dat zou pas in versie 10 veranderd worden had ik gehoort.

- Handig voor de luie bank is het zeker! Maar zeker NIET als je neerligt, want tablet gaat na kwartier te zwaar wegen en worden je armen/polsen moe! (Ik denk dat dat probleem bij elke tablet is)
- Snelheid voor touchpad op de pc bedoel je?: Daarvoor heb je een app, luko heet die, werkt snel! Maar ik werk alsnog liever met een muis.
- Navigeren in browser is zeker makkelijk, je kan zelfs ook de polpulaire app Dolphine browser installeren! Adds worden helaas nergens geblokkeerd, tenzij je de betaalde versie van browser simple+ neemt, maar die browser bevat een paar bugjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 11:25:
[...]
Je bedoeld dat je nog geen playbook hebt of verwacht je dit in de final versie van 2.1? Ik denk dat er niets veranderd met de keyboard in versie 2.1, dat zou pas in versie 10 veranderd worden had ik gehoort.

- Handig voor de luie bank is het zeker! Maar zeker NIET als je neerligt, want tablet gaat na kwartier te zwaar wegen en worden je armen/polsen moe! (Ik denk dat dat probleem bij elke tablet is)
- Snelheid voor touchpad op de pc bedoel je?: Daarvoor heb je een app, luko heet die, werkt snel! Maar ik werk alsnog liever met een muis.
- Navigeren in browser is zeker makkelijk, je kan zelfs ook de polpulaire app Dolphine browser installeren! Adds worden helaas nergens geblokkeerd, tenzij je de betaalde versie van browser simple+ neemt, maar die browser bevat een paar bugjes.
Nee, dat bedoel ik eigenlijk helemaal niet. Ik ben als sinds begin dit jaar in het bezit van mijn Playbook maar vroeg me af of het handig zou zijn om het officiele externe keyboard ervoor aan te schaffen:
Afbeeldingslocatie: http://mobilekings.nl/wp-content/uploads/2012/03/BlackBerry-PlayBook-Mini-Keyboard.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlassie1980 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 13:24:
[...]

Nee, dat bedoel ik eigenlijk helemaal niet. Ik ben als sinds begin dit jaar in het bezit van mijn Playbook maar vroeg me af of het handig zou zijn om het officiele externe keyboard ervoor aan te schaffen:
[afbeelding]
Ow dat! Nee daar kan ik niet veel over kwijt, ik kan alleen maar zeggen dat het voor mij nutteloos is. Wrm een touch pad als het scherm volledig touchbaar is, waarom een keyboard als er al een goede keyboard is geïntegreerd in je playbook OS. MIsschien wel leuk om te weten dat de keyboard langere batterij duur aan je playbook geeft, dat is voor mij het enige voordeel, maar niet het geld waard.

Als je zakelijk de playbook gebruikt, dan is een keyboard wel handig en het oogt ook professioneler voor je klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
Hoe of wat kan ik het beste gebruiken om via de playbook videos en bestanden af te spelen die op mijn Macbook staan? Dus door mijn Macbook browse via mijn playbook. Andersom lukt me wel , maar hier heb ik waarschijnlijk een app voor PB nodig en wellicht iets op de mac?

Verwijderd

Goed heb even 4,3 Gb aan Apps geinstalleerd in een stuk. stuk of 80 Apps en hierna was mijn playbook helemaal over de zeik. super en tergend langzaam maar niet crashen. Heb toch maar even een herstart gedaan en werkt weer lekker soepel

Verwijderd

Hoe kan ik YouTube playlists door laten draaien zonder dat afspelen na elk nr stopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe krijg ik het snelste en makkelijkste +/- 20 screenshots van m'n Playbook op m'n PC?
Enige wat ik kan bedenken is ergens per stuk uploaden en dan downloaden op de PC, dat BlueBox is ook :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
CLB schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:07:
Hoe krijg ik het snelste en makkelijkste +/- 20 screenshots van m'n Playbook op m'n PC?
Enige wat ik kan bedenken is ergens per stuk uploaden en dan downloaden op de PC, dat BlueBox is ook :s
Probeer dit eensch:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VNBHOj8UPT4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks for thinking, ooit al is geprobeerd, maar op m'n PC zag ik geen PB, ga het nog is proberen :(
EDIT: Geduld en hij kwam naar voren, dus ook gelukt, maar had ook met draad gekund bleek?
Moest nog even zoeken waar de screenshots instonden, maar die map had ik ook met draad kunnen zien?

Dacht van niet? Naja best, thanks, ik heb ze alvast! :)

[ Voor 56% gewijzigd door CLB op 21-09-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De micro usb is inderdaad niet geweldig. Ging na 2 maanden, ondanks zorgvuldig gebruik, stuk.

Service was best wel netjes, Tablet door koerier opgehaald en naar Duitsland gestuurd

Alleen was het geen garantie !! Of laten maken voor ca 120 euro of een nieuwe oplader kopen die op de magnetische aansluiting past voor 50 euro. Beide erg duur gezien de aanschaf waarde :(

Verwijderd

Ook afspelen van mp3 speellijst kan niet?

edit: Ah...vanuit de file manager niet, maar wel door eerst naar Music te gaan.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2012 02:42 ]

Moet je een oplaaddock kopen, kostte me drie tientjes via Amazon tijdje geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg meteen update binnen van 1mb. Heb nu versie 2.0.1.668
Het het gaat op versie 2.1 bèta weet ik niet. Ik weet ook niet wat deze update is. Wss een paar bug fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Ja ook op 2.1.0.840 een een update van 1 MB. Versienummer niet veranderd. Het zal wel een beveiligingsupdate zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 00:53

Zerfox

^this guy

Ik kreeg vandaag (eindelijk) een mail dat ik 'qualified' ben als developer.
Nu heb ik net mijn adresgegevens doorgegeven en dan hoef ik alleen maar te wachten tot mijn gratis Playbook op de post zit! :D

Nou ja, gratis.. Ik moet wel een applicatie ontwikkelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
En als je dat nou niet doet? Komen ze 'm dan halen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zerfox schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:33:
Ik kreeg vandaag (eindelijk) een mail dat ik 'qualified' ben als developer.
Nu heb ik net mijn adresgegevens doorgegeven en dan hoef ik alleen maar te wachten tot mijn gratis Playbook op de post zit! :D

Nou ja, gratis.. Ik moet wel een applicatie ontwikkelen :+
Dan moet je skype voor playbook maken met speak support, daar is erg veel vraag naar! Er zijn voorlopig nog maar beta versie, maar daarmee kan je alleen maar chatten met je skype vrienden 8)7 Als je dit snel voor elkaar kunt krijgen voordat iemand anders ermee weg is, krijg je vast veel geld voor als je deze promoot!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2012 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Dat denk ik ook wel. En wat te denken van een goedkopere variant van IM+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__1337__ schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 20:17:
Dat denk ik ook wel. En wat te denken van een goedkopere variant van IM+?
Ik vind zelfs de free versie van IM+ al goed genoeg. Een geported android app. Achja, je had het misschien al gepland om een IM+ variant te maken? Dan kan dat. :)

Verwijderd

heb zelf thuis ook een playbook liggen, wat een drama ;) weet iemand of je er android op kan installeren?

• __1337__
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 08:16:
heb zelf thuis ook een playbook liggen, wat een drama ;) weet iemand of je er android op kan installeren?
Wat is er zo drama aan dan? Je kan evt. Android apps gewoon porten naar je Playbook. Ben benieuwd waarom je het zo drama vindt.

Verwijderd

heeft iemand de ziggo tv app werkend gekregen op de playbook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carks
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:25
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:37:
heeft iemand de ziggo tv app werkend gekregen op de playbook ?
ben ik ook nieuwsgierig naar. Had de apk (dmv een online tooltje) naar .bar geconverteerd en op mijn playbook gezet, maar helaas werkt hij niet...
Het zou in ieder geval een zeer welkome toevoeging zijn om op de playbook tv te kijken!

• Marcel1891
  • Laatst online: 07-03-2022
Wil eigenlijk deze tablet wel gaan proberen, weet iemand wat deze kost in de BTW actie van Mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Marcel1891 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 11:05:
Wil eigenlijk deze tablet wel gaan proberen, weet iemand wat deze kost in de BTW actie van Mediamarkt?
Zoek op wat hij normaal kost, hoeveel de korting is en pak een rekenmachine? Ik gok rond de € 170

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 20:34
Ik had nog een stapeltje VVV-bonnen die lagen te verstoffen in de la, en ik heb ze vandaag ingeruild op een 32GB playbook; voor een investering van 100 euro eigen geld durf ik de gok wel te wagen. Ik kan 'm helaas pas vanavond uitproberen (geen wifi), maar ik ben erg benieuwd, vooral naar de bridge functie (ik heb ook nog een BB Curve 3G). Via internet nog een 2A lader en journal case opgepikt voor samen 50 euro, en ik kan vooruit! En als het niet werkt heb ik altijd nog een uitgebreide mediaspeler voor grofweg de prijs van een ipod nano of een nintendo DS.

Edit: ik heb 'm een uurtje of twee geleden geïnstalleerd en er sindsdien mee zitten spelen. Wat een gaaf apparaat, en de combi met een BB-telefoon werkt als een tierelier. Ik snap niet dat blackberry ze niet wat actiever pusht bij de zakelijke gebruikers.

[ Voor 20% gewijzigd door Vistajevski op 01-10-2012 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LanciaThema
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-12-2023
Er lijkt een update naar 2.1 aan te komen op diverse fora wordt melding gemaakt van een Bridge update voorafgaand aan een 2.1 update.
Lang verwacht of toch weer een "gerucht"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

LanciaThema schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:57:
Er lijkt een update naar 2.1 aan te komen op diverse fora wordt melding gemaakt van een Bridge update voorafgaand aan een 2.1 update.
Lang verwacht of toch weer een "gerucht"?
Volgens mij zijn de geruchten van "hij komt morgen", of "begin oktober" wel vrij hardnekkig, dus het zou maar zo kunnen. De laatste beta draait ook zo stabiel dat ze hem van mij best final mogen noemen. Ik ben wel benieuwd wat er nog aan patches zijn tussen de laatste beta en de final.
Aan de andere kant kan het ook nog zo maar een maand duren; ik wacht gewoon rustig af.

edit: je hebt gelijk, hij is er. Downloading as we speak. Ik ben benieuwd of ik nog echt nieuwe dingen tegen ga komen tov 2.1.0.840

[ Voor 15% gewijzigd door gwystyl op 03-10-2012 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LanciaThema
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-12-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, hoppa 2.1 update is er! Ik moet ff wat ruimte vrijmaken en installeren maar! Kunnen we blijven sideloaden?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/o4N67yo670rw40sNQy5eP4SV/full.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door CLB op 03-10-2012 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal hem ook al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook binnen. Afgezien van de nieuwe functionaliteiten bespeur ik weinig verbeteringen.
Nog steeds checkerboards in de browser. Geen refresh knop in de browser. Browser voelt niet merkbaar sneller aan. Kan nog steeds mn favorieten niet verplaatsten. Al met al welkome update maar toch weer teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Favorieten niet verplaatsen? You're talking about bookmarks? Zijn die al te renamen en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 21:13:
Favorieten niet verplaatsen? You're talking about bookmarks? Zijn die al te renamen en dergelijke?
Er is in de browser niks zichtbaar veranderd. Vind dat het typen op de playbook ook erg sloom gaat.
Snap best dat ze iedereen voor de os 10 nodig hadden. Maar als we hiermee moeten werken tot
BB10 voor de playbook uitkomt wat ik pas in 2e helft 2013 verwacht kijk ik snel naar wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 21:10:
Ook binnen. Afgezien van de nieuwe functionaliteiten bespeur ik weinig verbeteringen.
Nog steeds checkerboards in de browser. Geen refresh knop in de browser. Browser voelt niet merkbaar sneller aan. Kan nog steeds mn favorieten niet verplaatsten. Al met al welkome update maar toch weer teleurstellend.
Rechts van de URL zit voor mijn gevoel eenRefresh knop.

Tov *.840 voelt het als weinig verandering, maar vooral Bridge 2.1 (niet zozeer PB Update, maar voor jeBB Phone) bied nu de mogelijkheid tlt hetsturen en ontvangen van SMS. 3th Party Support voor bv WhatsApp maakt het watmij betreft vrij compleet =)!

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Ter info er zijn ook twee gratis games in de Playstore te vinden, om de update te vieren denk ik. Shadow Gun ziet er wel aardig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
Ja, die games zijn beide leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JunkieXP schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 00:07:
Ik heb nog niet geupdatet, maar die refreshknop zit er ook al...

Whatabout die games... ShadowGun is de ene, welke is de ander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Gisterenavond de update geinstalleerd. Vanmorgen wou ik de Buienradar App checken en die zat te miepen dat er geen internetverbinding was, die werkte dus gewoon wel want andere standaard apps gaven geen problemen.

Misschien maar even opnieuw installeren...

Trouwens nog wat meer over de Playbook:
Ik weet niet wat jullie mening is als Playbook bezitter maar ik vind het na een halfjaar toch net niet....
Goed, de bouwkwaliteit van de tablet is echt heel erg goed, voelt gewoon degelijk aan. Geluid en het scherm zijn ook goed maar de beperking zit hem wat mij betreft gewoon toch in de hoeveelheid apps.

Ik was in eerste instantie optimistisch over de update naar 2.0 omdat we dan ook Android apps zouden gaan kunnen draaien, maar nu blijkt dat voor mij toch allemaal zwaar tegen te vallen omdat alle apps geconverteerd moeten worden en vervolgens gesubmit worden voor App World. ( En in de App World staat ook heel crap aan apps waar je echt geen fluit aan hebt )

Een aantal praktijkvoorbeelden:
- Ik kan heel vaak geen streams kijken omdat je daar soms Silverlight / Windows Media Player voor nodig hebt.
- TV kijken via de nieuwe Ziggo App werkt ook niet
- En zo zullen er ook wel tig andere voorbeelden zijn, fact is dat apps alleen voor Android en iOS worden ontwikkeled en dat de Playbook door het beperkte marktaandeel niet meegenomen wordt. We moeten het doen met de gesubmitte apps die helaas vaak bagger zijn.

Moet eerlijk bekennen dat ik de iPad Mini ontwikkelingen met bovenmatige interesse volg. Als dat wat blijkt te zijn dan gooi ik mijn PB misschien in de verkoop en schaf ik een iPad Mini aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JunkieXP schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 00:07:
[...]

Tov *.840 voelt het als weinig verandering, maar vooral Bridge 2.1 (niet zozeer PB Update, maar voor jeBB Phone) bied nu de mogelijkheid tlt hetsturen en ontvangen van SMS. 3th Party Support voor bv WhatsApp maakt het watmij betreft vrij compleet =)!
Dat is geen refresh knop maar je geschiedenis.
@vlassie1980: Dat gevoel heb ik na een half jaar ook. Was in het begin erg enthousiast maar
de PB OS voelt tov mijn Note erg zwaar aan. Gaat minder soepel allemaal en reageert ook trager.

Het scherm is wel goed. Geluid vind ik uitmuntend.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2012 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 20:34
Er zit wel degelijk een refreshknop in de browser: rechts van de url in de navigatiebalk staat een lichtgrijs pijltje dat met de klok mee draait. Daarmee kun je refreshen en het zat er voor de update ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMGGM
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 17:29
Shadowgun (shooter) en CreaVures (mysterieus spel waar ik het doel nog niet van door heb :D) zijn de 2 (tijdelijk) gratis games.
Sideloaden gaat nog steeds.

Ik heb al sinds midden augustus de beta draaien en merk daar geen wijzigingen op.

Maar heb een vraag voor de PlayBook gebruikers hier. Er is een nieuwe instelling in de browser (onder Inhoud) nl Leesmodus bij draaien inschakelen. Bij wie werkt deze functie überhaupt. Als ik ze inschakel gebeurt er toch niets en als ik de browser herstart dan staat de optie terug uit. Denk dat het een bug is of iets fout aan toestel (omdat ik de beta draaiend had).
Kan iemand dit bevestigen?
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Precies hetzelfde hier, maar ik had ook de bèta draaien. Leesmodus gebruik ik nooit. Wel even de taal op Engels gezet, maakt geen verschil. Maar toen kwam ik deze bug tegen:
Bij taal = Engels zit Nederland niet in de landkeuzelijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMGGM
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 17:29
Lees modus gebruik ik geregeld. Vooral om veel artikels na elkaar te lezen.
NL zit inderdaad niet meer onder de categorie Engels. België wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:31
Nederland zat ook al niet als regio onder de Engelse taal bij 2.0, daarvoor wel?

Is er een nadeel aan het kiezen van Belgie? Ikzelf wil eigenlijk een schone 2.1 installeren en dan voor Engelstalig gaan, aangezien de paar apps die ik gebruik toch alleen maar Engelstalig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k heb al maanden de volgende problemen, ik heb de afgelopen maanden al uren met de helpdesk aan de lijn gehangen, zelfs op een gegeven moment uitgebreid gesproken met BB Canada. Echter er is nog geen oplossing voor.

1. BlackBerry Mail client zorgt ervoor dat batterij binnen 10 uur leeg is, zonder deze client kan BBP (BlackBerry Playbook) ~3 dagen standby zijn. En ja, ik heb het zo ingesteld dat er geen mail wordt gepushed)
2. Gmail via webbrowser, username (zonder @gmail.com) is voldoende om mijn account te benaderen. Echter op de BlackBerry Playbook MOET ik @gmail.com achter mijn username opnemen omdat dit anders tot de foutmelding 'type mismatch' leidt
3. Update error (kan update server niet vinden). Kan mogelijk aan mijn netwerk liggen, heb al 3 routers geprobeerd en treedt nog steeds, zal mijn BBP tijdje bij vrienden neerleggen of BBP ook daar die foutmelding genereert.
4. BBP niet 100% compatibel met 802.11n (bevestigd door BB)
5. Language staat op Engels, echter dan heb ik NIET de mogelijkheid om land Nederland te kiezen

Sinds versie 2.1.0.1032:
1. BlackBerry Mail client zorgt er NOG STEEDS voor dat batterij binnen 10 uur leeg is
4. Facebook applicatie als je naar 'messages' gaat, crashed. (an unrecoverable error has occured. Please restart Facebook)

Ik ben bijzonder teleurgesteld, ik wil gewoon probleemloos met mijn BBP werken en niet telkens incidents moeten melden die niet worden opgelost.

Ik was bijzonder enthousiast over het apparaat, maar na 8 maanden is hier niets meer van over!!

Wie heeft ook 1 of meer van bovenstaande problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:52
Apart, dat je je hele emailadres moet in vullen op gmail.com.. heb ik zelf eerlijk gezegd geen last van.

Dat de batterij leegloopt bij gebruikt van de mailapplicatie heb ik echter wel last van, volgens mij heeft iedereen hier last van..

Is het gedeelte van Facebook in 2.1 niet een issue van de makers van de FB applicatie? Heb het idee dat RIM hier niet de schuldige is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rscheper schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 19:37:
Apart, dat je je hele emailadres moet in vullen op gmail.com.. heb ik zelf eerlijk gezegd geen last van.

Dat de batterij leegloopt bij gebruikt van de mailapplicatie heb ik echter wel last van, volgens mij heeft iedereen hier last van..

Is het gedeelte van Facebook in 2.1 niet een issue van de makers van de FB applicatie? Heb het idee dat RIM hier niet de schuldige is..
Ik heb van dat 'type mismatch' ook pas sinds 6 weken last, voorheen nooit. Toen ik met BB Canada contact had, heb ik ook aan hun gevraagd om dit te testen, en ja, ook een 'type mismatch' ..

En ik weet niet of het een issue van de makers van de FB applicatie is, deze applicatie wordt toch gewoon 'meegeleverd' door RIM..? Dan moet RIM het mi ook oplossen

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2012 19:41 ]

Pagina: 1 ... 21 ... 25 Laatste

Let op:
Dit topic is ALLEEN bedoeld voor het bespreken van de tablet zelf.