XMS Glasvezel ervaring - deel IX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 65.431 views

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 21:16
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 00:56:
8 watt in standby is veel voor een apparaat anno 2010. De nieuwere generatie TV's van de afgelopen jaren vebruiken vaak minder dan 0.5 watt in standby. Bovendien starten deze sneller op bij een cold boot en reageren deze gemiddeld ook sneller dan de Amino (zeker in vergelijking met de EPG). De chipset in de Amino 130m is dus alles behalve modern lijkt het. Nou zal die 8 watt en de reactietijd van de Amino wel in het niets vallen als je hem gaat vergelijken met een box van UPC. Maar toch... Dit zijn wel de redenen dat ik in het verleden nog nooit een losse STB heb gebruikt. Puur vanwege het feit dat ik het altijd al een omslachtige en inferieure oplossing heb gevonden om op die manier (Digitale)TV te moeten kijken. Vandaar dat ik eigenlijk liever TV kijk via de ingebouwde DVB-C ontvanger totdat IPTV wordt geïntegreerd in nieuwe TV's. De interfaces in TV's zijn over het algemeen toch altijd beter/soepeler/sneller dan bij STB's.
hier ben ik 't mee eens.
8 watt valt eigenlijk nog wel mee; kijk bijvoorbeeld naar de kpn STB (motorola 1960). die verbruikt namelijk minimaal 't dubbele (wat totaal onnodig & onlogisch is).

het wordt tijd dat de nieuwe generaties STB's < 5 watt en later < 2 watt idle gaan verbruiken.
zonde van alle onnodige energie ;)

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Luuk1983 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:06:
[...]

Ik ben zeker geen milieufreak, maar ik ben stellig van mening dat als we met z'n allen proberen om onzinnig verbruik tegen te gaan dat het alleen maar positief kan zijn.
Positief voor wie? Het is nog nooit aangetoond dat geld bespaard kan worden door minder energie te verbruiken. Gegeven dat energiemaatschappijen altijd een X bedrag winst wil hebben zal bij minder verbruik de marge per kWh omhoog moeten om X winst te realiseren.

Mensen begrijpen gewoon niet dat je over een langere periode gerekend nooit (significant) goedkoper uit kan zijn. Je kunt welliswaar tijdelijk minder verbruiken waardoor je met het huidige tarief een beetje bespaart maar bedenk ook als iedereen structureel minder gaat verbruiken deze besparing door toekomstige tariefstijgingen teniet wordt gedaan.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 19:21
ari3 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:01:
[...]
Positief voor wie? Het is nog nooit aangetoond dat geld bespaard kan worden door minder energie te verbruiken. Gegeven dat energiemaatschappijen altijd een X bedrag winst wil hebben zal bij minder verbruik de marge per kWh omhoog moeten om X winst te realiseren.

Mensen begrijpen gewoon niet dat je over een langere periode gerekend nooit (significant) goedkoper uit kan zijn. Je kunt welliswaar tijdelijk minder verbruiken waardoor je met het huidige tarief een beetje bespaart maar bedenk ook als iedereen structureel minder gaat verbruiken deze besparing door toekomstige tariefstijgingen teniet wordt gedaan.
Je denkt in dit geval alleen aan geld. D'r zijn veel meer factoren. Even los van het feit of het broeikaseffect nou door mensen veroorzaakt wordt of niet (die discussie gaan we niet voeren), lijkt me in ALLE gevallen dat minder energie verbruiken altijd gunstig is. Minder CO² uitstoot, minder gas/kolen/whatever nodig om stroom op te wekken, minder transport nodig etc. Ik geen enkel geval kan het (volgens mij) kwaad om minder energie te verbruiken.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Luuk1983 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:31:
[...]

Je denkt in dit geval alleen aan geld. D'r zijn veel meer factoren. Even los van het feit of het broeikaseffect nou door mensen veroorzaakt wordt of niet (die discussie gaan we niet voeren), lijkt me in ALLE gevallen dat minder energie verbruiken altijd gunstig is. Minder CO² uitstoot, minder gas/kolen/whatever nodig om stroom op te wekken, minder transport nodig etc. Ik geen enkel geval kan het (volgens mij) kwaad om minder energie te verbruiken.
Nou ja goed dat soort factoren boeien mij persoonlijk dus gewoon helemaal niet. Hooguit zou financieel een reden kunnen zijn maar die invloed is te verwaarlozen omdat je sowieso een aantal uren per dag het ding echt gebruikt. En als je weer eens moet bellen of ermee moet rotzooien omdat het niet werkt kost dat ook geld.

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Die STB's mogen geeneens 8W in standby gebruiken

nieuws: Standby-verbruik vanaf 2010 beperkt tot 2W

Citaat:
Een voorstel van de EC om het stroomverbruik van apparatuur aan banden te leggen, is door de lidstaten goedgekeurd. Vanaf 2010 mogen huishoudelijke apparaten en pc's in de standby-stand maximaal 2W verstoken.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Verwijderd

goede avond,

wij hebben nog steeds het probleem met nummer weergave. kan dit geregeld worden door iemand hier op het forum of kan ik beter langs het xms-huis gaan? heb het nogal druk momenteel dus ik heb het liever zie via tweakers:).

PM please.

Groetjes.

Verwijderd

De amino's staan niet standby.. alleen wordt de video output uitgeschakeld en de stream gestopt.. That's it.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:37
fast-server schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:26:
Die STB's mogen geeneens 8W in standby gebruiken

nieuws: Standby-verbruik vanaf 2010 beperkt tot 2W

Citaat:
Een voorstel van de EC om het stroomverbruik van apparatuur aan banden te leggen, is door de lidstaten goedgekeurd. Vanaf 2010 mogen huishoudelijke apparaten en pc's in de standby-stand maximaal 2W verstoken.
Dat soort dingen gelden hoe dan ook alleen voor nieuwe gefabriceerde apparaten. Oude apparaten mogen best meer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Voor oude apparaten i.d.d. niet maar voor apparaten die verkocht/geimporteerd worden vanaf 2010 wel.

Stukje uit de amino 110 handleiding, ik ga er vanuit dat dit ook voor de andere amino's zo is.
Turning the box on/off
The power button toggles the box between Standby and On.
Als je amino dus geproduceerd is in 2010 mag hij niet meer als 2w in Standby gebruiken.
Als ze wel meer als 2w in Standby gebruiken dan voldoen de amino's niet aan de voorwaarden en had XMS ze niet mogen (uit)leveren.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02:10
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:42:
goede avond,

wij hebben nog steeds het probleem met nummer weergave. kan dit geregeld worden door iemand hier op het forum of kan ik beter langs het xms-huis gaan? heb het nogal druk momenteel dus ik heb het liever zie via tweakers:).

PM please.

Groetjes.
Wat is precies je probleem?
Een probleem met nummer weergave is een groot begrip namelijk ;)

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marigo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 15:57
De inkomende email op de webmailserver krijgt (nog) steeds een verkeerde timestamp mee. Links bovenin de pagina wordt de tijd correct aangegeven, echter inkomende mail loopt een uur achter.

't is nu, zo ongeveer, al een jaartje zo maar het zou fijn zijn wanneer dit wordt rechtgetrokken.

Of moet je hier een RFC voor inschieten bij de servicedesk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update : Telefonie problemen!!!

Beste allemaal.
Even een update.
XMS heeft de storings melding betreffende telefonie:
- 1e 2 seconden die wegvallen,
- DTMF tonen door het gesprek,
verwijderd van hun storings melding pagina omdat het probleem volgens hun verholpen is.
XMS geeft aan naar diverse mensen een mail te hebben gezonden met de vraag of ze deze problemen nog hebben.
Niemand heeft daarop geantwoord.

Ikzelf heb deze mail niet voorbij zien komen.
Dus nu even mijn vraag aan de mensen die deze problemen hebben/ of hebben gehad mij dit te melden met of de problemen nog voorkomen.
Alvast bedankt.

Je kan mij bericht zenden via pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:57:
XMS geeft aan naar diverse mensen een mail te hebben gezonden met de vraag of ze deze problemen nog hebben.
Niemand heeft daarop geantwoord.
Die berichten zullen wel door hun goede spamfilter zijn weggefilterd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeGato23
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is er bij Glashart/XMS ook een zender specifiek voor de 3FM Serious Request uitzending? (netzoals ik dat voorheen bij UPC had?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

LeGato23 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 23:25:
Is er bij Glashart/XMS ook een zender specifiek voor de 3FM Serious Request uitzending? (netzoals ik dat voorheen bij UPC had?)
Was dat niet 101-TV? Kan die alleen niet (meer) vinden tussen alle zenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:41
Is inderdaad 101TV, maar die zit in het extra pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiebo66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-03-2024
SOG Gefeliciteerd, Soest gefeliciteerd.

Uit zeer betrouwbare bron vernomen; Soest op glasvezel gaat van start.
Na ruim een jaar actieve benadering door de ambassadeurs van Soest op Glasvezel is het eindelijk zover!
Soest heeft vele winkelkernen en zo ook woonkernen en daarom lukt het niet om Soest in een keer te verglazen, Als eerst komen de wijken Boerenstreek en Overhees aan de beurt, waar ook de meeste aanmeldingen vandaan komen, steeds in blokken van 40 – 50 woningen. Daarna volgt Soesterberg. In Amersfoort is ook begonnen om per wijk aansluitingen te realiseren en nu word heel Amersfoort voorzien, dus voor alle andere wijken is er nog zeker hoop.

Wil je als een van de “eerste” aangesloten worden op de “Soester” glasvezel?, aanmelden kan nog steeds op www.soestopgllasvezel.nl Zodra de vorst uit de grond is gaat de schop erin.

Ik wens iedereen in Soest een glashelder en vezelscherp 2011.
Wiebo van de Hel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeGato23
  • Niet online
JustSomeone schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 23:49:
Is inderdaad 101TV, maar die zit in het extra pakket.
Bedankt voor de info. Ik heb XMS net een email gestuurd met de vraag of het mogelijk is om deze zender tijdelijk kostenloos beschikbaar te stellen voor alle XMS abonnees, onafhankelijk van welk zenderpakket men afneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quibus69
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
wiebo66 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 00:38:
SOG Gefeliciteerd, Soest gefeliciteerd.

Uit zeer betrouwbare bron vernomen; Soest op glasvezel gaat van start.
Na ruim een jaar actieve benadering door de ambassadeurs van Soest op Glasvezel is het eindelijk zover!
Soest heeft vele winkelkernen en zo ook woonkernen en daarom lukt het niet om Soest in een keer te verglazen, Als eerst komen de wijken Boerenstreek en Overhees aan de beurt, waar ook de meeste aanmeldingen vandaan komen, steeds in blokken van 40 – 50 woningen. Daarna volgt Soesterberg. In Amersfoort is ook begonnen om per wijk aansluitingen te realiseren en nu word heel Amersfoort voorzien, dus voor alle andere wijken is er nog zeker hoop.

Wil je als een van de “eerste” aangesloten worden op de “Soester” glasvezel?, aanmelden kan nog steeds op www.soestopgllasvezel.nl Zodra de vorst uit de grond is gaat de schop erin.

Ik wens iedereen in Soest een glashelder en vezelscherp 2011.
Wiebo van de Hel.
l teveel in de link.

Overigens woon ik in Soesterberg en heb al jaren glasvezel via XMS. Ik snap dan ook niet dat het niet wat vlotter kan allemaal. Verder zou ik het leuk vinden als dit betekend dat we binnenkort zouden kunnen kiezen uit meerdere glasvezel leveranciers maar dat zal voorlopig wel weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluesparkle
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 08:29
LeGato23 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 23:25:
Ik heb een Philips TV en via NET TV is er een speciaal Serious Request 2010 App

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:21
Hier ook request voor serious request, welliht dat rekenblok iets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marigo
Hier idem dito. Heb ook een mail gestuurd naar xms met het verzoek om dit kanaal tijdelijk gratis beschikbaar te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marigo
bluesparkle schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 16:27:
[...]

Ik heb een Philips TV en via NET TV is er een speciaal Serious Request 2010 App
Deze is echter niet live? Of zie ik wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
Wingie schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 18:45:
Hier ook request voor serious request, welliht dat rekenblok iets weet
Ik kan niks beloven maar ik zal glashart media eens lief aankijken ;)

[ Voor 16% gewijzigd door White_Collar op 18-12-2010 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeGato23
  • Niet online
Rekenblok schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 19:12:
[...]
Ik kan niks beloven maar ik zal glashart media eens lief aankijken ;)
Alvast bedankt voor de moeite!
Mis het nu al!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan uiteraard de cams ook bekijken via de site van Serious Request

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Laatst online: 15-09 16:42

GerkeP

Vragen mag altijd........

Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 21:08:
Je kan uiteraard de cams ook bekijken via de site van Serious Request
Niet zonder silverlight helaas :(

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loveparade schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 21:19:
[...]

Niet zonder silverlight helaas :(
nope. die moet je installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt ook even door de met een debugger aan je browser gaan zoeken naar t url van de stream...
*uche* http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2010_stream1 *uche*
Dat kun je gewoon in de favo media speler duwen..

En als je een packetfront modem hebt kun je ook gewoon de stream openen van 101TV natuurlijk, t staat nog niet dicht (zal wel per 1 jan zijn).

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2010 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze werken ook nog:
http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2010_stream2
http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2010_stream3

En wat gaat er dicht volgens jou per 1 januari?

[ Voor 176% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2010 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht eigenlijk dat ze eindelijk es wat gaan doen aan dat je elke stream gewoon kan openen als je het product niet afneemt. Dat denk ik omdat ze wel meer access dingetjes gaan aanzetten per 1 jan zoals HD. Maar we zullen zien, die extra meuk kijk ik toch niet en voetbal al helemaal niet :P

Ik heb overigens nog gevraagd of de IPv6 streams er niet meer zijn (voor SR10), die waren 3mbit :) Maar volgens mij hebben ze bezuinigd op techneuten, want t antwoord was de vraag: "wat is dat? IPv6?" :P

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2010 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gebied waar dit kan is toch relatief klein ten opzichte van de nieuwe gebieden waar Genexis gebruikt wordt? In die nieuwe gebieden kun je niet meer zo makkelijk bij de streams. Met de overstap van Packetfront naar Genexis heeft men de conditional access dus al aangescherpt.

Maargoed, als ze het op een vergelijkbare manier nog meer willen aanscherpen vind ik het best. Zolang ze maar niet aan de originele Technicolor/NOB streams komen en de 233.81.x.x en 224.1.x.x Technicolor IP's 1:1 doorgezet worden naar de klant.

[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2010 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 22:52:
[...]

nope. die moet je installeren!
Is niet.beschikbaar voor Android, dus niet te bekijken op mijn tablets

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Helaas, mediaserver error :(

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk even in de inhoud van 1 van die linkjes en pak de onderste mms link, paste die in je mediaplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Verwijderd schreef op zondag 19 december 2010 @ 09:48:
[...]

Kijk even in de inhoud van 1 van die linkjes en pak de onderste mms link, paste die in je mediaplayer
Helaas, ook dat werkt niet

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
Deze werkt wel tenminste als je vlc geinstalleerd hebt staan doet het namenlijk ook op mijn ipad (zit ik nu op te werken)

http://djwouter.fiberhost...5&naam=3fm%20LIVE%20video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 15:47
Wingie schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:54:
Deze werkt wel tenminste als je vlc geinstalleerd hebt staan doet het namenlijk ook op mijn ipad (zit ik nu op te werken)

Jeps deze kwam ik laatst tegen :)

Wat ik doe voor mezelf en een aantal vrienden is op me server 101tv stream openene (dtv) en dan met vlc broadcasten op een bepaalde poort en een aardige kwaliteit :)

heeel simpel om te doen en beter dan die shitkwaliteit van de normale 101tv stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marigo
Wingie schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:54:

Wanneer ik deze link gebruik om via VLC af te spelen op de IPad dat kom ik naar 3 seconden weer op het begin scherm van de IPad terecht.

Btw de app van Philips net tv is ook een aanfluiting. Wel live geluid, maar geen live video. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
marigo schreef op zondag 19 december 2010 @ 18:46:
[...]

Wanneer ik deze link gebruik om via VLC af te spelen op de IPad dat kom ik naar 3 seconden weer op het begin scherm van de IPad terecht.

Btw de app van Philips net tv is ook een aanfluiting. Wel live geluid, maar geen live video. :(
Hier kom ik op een html pagina die vervolgens link doorstuurd naar vlc maar ie net dat stream het op dit moment niet doet ( zie pagina)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Wat dan wel? Meeste wmp streams zijn op apple en linux af te spelen.

Btw voor je android tablet is er een onofficiële app met de stream.
http://www.androlib.com/a...ousrequest2010-zmqxw.aspx

[ Voor 13% gewijzigd door Mau_Maus op 19-12-2010 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Mau_Maus schreef op zondag 19 december 2010 @ 19:03:
[...]

Wat dan wel? Meeste wmp streams zijn op apple en linux af te spelen.

Btw voor je android tablet is er een onofficiële app met de stream.
http://www.androlib.com/a...ousrequest2010-zmqxw.aspx
Die crashed op de resolutie van mijn tablet.

Inmiddels een pc ingericht met windhoos :(

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Loveparade schreef op zondag 19 december 2010 @ 19:47:
[...]

Die crashed op de resolutie van mijn tablet.

Inmiddels een pc ingericht met windhoos :(
Hmm das jammer, maar wat had je dan op je pc staan? Een stream bekijken moet niet echt lastig zijn op een ander platform.

Of ff de maker een bericht sturen, met je specs, of die dat werkend kan krijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door Mau_Maus op 19-12-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Mau_Maus schreef op zondag 19 december 2010 @ 20:12:
[...]

Hmm das jammer, maar wat had je dan op je pc staan? Een stream bekijken moet niet echt lastig zijn op een ander platform.

Of ff de maker een bericht sturen, met je specs, of die dat werkend kan krijgen.
Alle pc's zijn hier weg, iedereen aan de tablets met Android ;)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Loveparade schreef op zondag 19 december 2010 @ 20:23:
[...]

Alle pc's zijn hier weg, iedereen aan de tablets met Android ;)
aha, ja dan wordt het lastig. Jammer dat ie crasht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
update 101TV: product manager xms heeft de vraag door gezet naar glashart media, we zijn in afwachting ;)

[ Voor 3% gewijzigd door White_Collar op 20-12-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Rekenblok schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:26:
update 101TV: product manager xms heeft de vraag door gezet naar glashart media, we zijn in afwachting ;)
Vanaf 25 december in het pakket.. :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 19:25
Is er al iets bekend wanneer de nieuwe settopbox wordt uitgeleverd? Volgens de nieuwsbrief van oktober zou dat eind december gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen? _/-\o_
Mijn draadloze en vast internet valt heel vaak weg . Ik gebruik een Sitecom WL351 router.Heb al verschillende kanalen geprobeerd maar gooit telkens 1 a 2 sec de verbinding eruit ligt dit aan de router of aan XMS.Wat kan ik hier aan doen. :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:27
sluit je computer eens zonder router aan. Dan zie je het zo (vooral als ie zo vaak eruit klapt).
Als je draadloze verbinding eruit valt zie je dat ook meteen. Dan ligt het aan je router of je netwerkkaart. Mijn D-link kaart klapt er onder win7 ook elke 30 seconden even uit.

Btw: kerstcadeau van xms-> http://www.xmsnet.nl/diensten/aanbiedingen/xms_pakt_uit/
(voor klanten die langer dan 12 maanden abonnee zijn)

[ Voor 39% gewijzigd door denan op 20-12-2010 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 19:21
denan schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:13:
Btw: kerstcadeau van xms-> http://www.xmsnet.nl/diensten/aanbiedingen/xms_pakt_uit/
Oeh! Nice! Meteen 2 maanden gratis 100Mbit aangevraagd :)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk kado... maar wel een vraag:
Ik heb al Pluspakket en Eredivisie. En ik wil niet dat dat na twee maanden wordt uitgeschakeld.

Kan ik dan alleen kiezen voor 100Mb (geen behoefte aan) of kan ik ook bv Eredivisie aangeven en krijg ik het dan 2 maanden gratis? (contract wordt niet veranderd staat er).

Mooie aanbieding _/-\o_ maar helaas op dit puntje even onduidelijk. :?

XMS: kan je de aanbieding op dit punt verduidelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
Ow.. en serious request: -> de zender 101 TV met 3 FM Serious Request zal tot 25 december ook uitgezonden worden op het digitale platform op kanaal 15 in het basispakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:14
Fijn om te zien :). Jammer genoeg zit ik (door overstap geleuter) nog steeds aan KPN TV via Tweak vast. En ofschoon werd beloofd dat men daar 101 ook vrij zou geven tijdens de Serious Request actie is dit ook nog steeds niet gebeurd.

Ach ja :)

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:49:
Leuk kado... maar wel een vraag:
Ik heb al Pluspakket en Eredivisie. En ik wil niet dat dat na twee maanden wordt uitgeschakeld.

XMS: kan je de aanbieding op dit punt verduidelijken?
De actie is alleen geldig voor producten die je nu nog niet afneemt. XMS gaat dat aan de voorwaarden toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gxpower
  • Laatst online: 01-08 12:55
Neem vanaf mei het complete pakket af, had ook wel twee maanden 100Mbit willen hebben.

@ Denan, geen uitzonderingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L201
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 12:58
denan schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:13:
Mijn viber is pas in februari geactiveerd, maar had me anderhalf jaar daarvoor al ingeschreven, telt dat ook?? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gxpower
  • Laatst online: 01-08 12:55
Dat heb ik ook! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
L201 schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:23:
[...]

Mijn viber is pas in februari geactiveerd, maar had me anderhalf jaar daarvoor al ingeschreven, telt dat ook?? :D
Nope.. 12 maanden betalend abonnee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Nice, zojuist even ingesteld 100Mbit te willen voor 2 maanden :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Pfff ik heb Eredivisie gedaan... alleen zag ik net te laat dat ik bij geslacht "<" heb ingevult ipv M (jaja scheef getikt :P) Hopelijk gaan ze dat niet afkeuren op een tikfout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Dat serious request kanaal is nog niet toegevoegd lijkt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marigo
Precies, hier werkt kanaal 15 ook nog niet. :(
Wanneer gaat dit werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
psychoclown schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:37:
Nice, zojuist even ingesteld 100Mbit te willen voor 2 maanden :)
Zou ik ook willen doen,maar krijg je ook de keiharde garantie dat je geen downgrade kosten van 26 euro hoeft te dokken,kortom, als ik voor dit kado kies, kan iemand van xms me garanderen dat de downgrade kosten die normaal berekend worden,dan niet worden berekend ?

[ Voor 5% gewijzigd door Nick39 op 20-12-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 17:29

Goku33

Ownage!

Wanneer krijgen we de PVR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
Nick39 schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:55:
[...]

Zou ik ook willen doen,maar krijg je ook de keiharde garantie dat je geen downgrade kosten van 26 euro hoeft te dokken,kortom, als ik voor dit kado kies, kan iemand van xms me garanderen dat de downgrade kosten die normaal berekend worden,dan niet worden berekend ?
Bij deze. (komt wel niet van XMS maar ik zal moeten zorgen dat deze actie in de systemen komt)

@goku: De aanpassing van de HD PVR dienst is vanmorgen in het netwerk doorgevoerd. Als je aan de omruilactie hebt meegedaan zal je waarschijnlijk ergens deze week geïnformeerd worden. De eerste HD PVR staat al werkend in het veld in Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denan schreef op maandag 20 december 2010 @ 16:13:
[...]@goku: De aanpassing van de HD PVR dienst is vanmorgen in het netwerk doorgevoerd. Als je aan de omruilactie hebt meegedaan zal je waarschijnlijk ergens deze week geïnformeerd worden. De eerste HD PVR staat al werkend in het veld in Utrecht.
De PVR die je nu kunt krijgen. is dat nog de oudere 532 of is dat al de 540? in het geval van de 532, wanneer kunnen we de 540 verwachten?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:17
Oeh, ik wil die 100Mbit wel eens aan de tand voelen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
[...]

Bij deze. (komt wel niet van XMS maar ik zal moeten zorgen dat deze actie in de systemen komt)
Dank, screenshotje van gemaakt.
Hoop niet dat jij een van de internlnet mensen bent die ontslagen gaat worden.
( nieuws: Tele2 ontslaat deel personeel providers BBned en InterNLnet - update )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
sylvesterrr schreef op maandag 20 december 2010 @ 16:33:
Oeh, ik wil die 100Mbit wel eens aan de tand voelen. :9
Heb ik al een paar keer eerder gedaan en die werkt echt wel... alleen viel mijn toendertijd aangeschafte sitecom gaming router lelijk door de mand, die trok het niet.. mijn linksys wrt 610 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:17
Ik vertrouw mijn zelfbouw router wel. Het kan met gemak 120Mbit/s routeren (UPC Fiber Power 120). Ik ben vooral benieuwd naar de upload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

marigo schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:53:
Precies, hier werkt kanaal 15 ook nog niet. :(
Wanneer gaat dit werken?
Hier (Utrecht) is kanaal 15 actief :)
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 16:23:
[...]

De PVR die je nu kunt krijgen. is dat nog de oudere 532 of is dat al de 540? in het geval van de 532, wanneer kunnen we de 540 verwachten?
Dat is gewoon aangekondigd in een nieuwsbrief: begin volgend jaar.
Ik wacht ook op de 540.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
Nick39 schreef op maandag 20 december 2010 @ 16:33:
[...]

Dank, screenshotje van gemaakt.
Hoop niet dat jij een van de internlnet mensen bent die ontslagen gaat worden.
( nieuws: Tele2 ontslaat deel personeel providers BBned en InterNLnet - update )
Nope.. ik ben er nog. Ontslagrondes zijn al geweest maar meer dan dat kan ik er niet over vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
Moraxv schreef op maandag 20 december 2010 @ 16:59:
[...]

Bedankt!
Mijn mailtje naar de product manager heeft effect. Ben ik te minste nog ergens goed voor op tweakers. ;)
Fijne feestdagen tweakers :)

[ Voor 21% gewijzigd door White_Collar op 20-12-2010 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:37
denan schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:13:(voor klanten die langer dan 12 maanden abonnee zijn)
Waar kan je eigenlijk zien vaaf wanneer je klant bent? Zit zelf overigens nog lang niet aan de 12 maanden denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 17:58

The Wizard

Moderator Mobile
In je Mijn XMS.

Nick39:
Voor deze aanbieding gelden een aantal specifieke voorwaarden:

* De aanbieding geldt alleen voor alle klanten die tenminste een jaar diensten afneemt bij XMS en internet in het pakket hebben.
* De aanbieding is geldig van 20 december 2010 t/m 14 januari 2011.
* De aanbieding is geheel vrijblijvend en stopt automatisch na 2 maanden.
* De huidig contractsvorm van de klant blijft ongewijzigd.
* Wanneer de klant geen van de bovengenoemde 3 opties wenst te kiezen dan kan hij of zij dit aangeven bij de servicedesk en €10,- retour krijgen op de eerstvolgende factuur.
* Op de aanbieding zijn de algemene voorwaarden van XMS van toepassing.
* XMS is ten alle tijden gerechtigd de actie zonder opgaaf van reden te beëindigen.
* De waarde van de pakketten kan de klant niet retour krijgen.
Bron: http://www.xmsnet.nl/diensten/aanbiedingen/xms_pakt_uit/

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marigo
Moraxv schreef op maandag 20 december 2010 @ 16:59:
[...]

Bedankt!
Hier nu ook. Lekker de hele avond kijken. :)
Echt super! XMS bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPompidom
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33
Ik begin er nog maar eens over :

waar blijft de 200 Mbit upgrade ??????????

In de loop van 2010 toch overal te krijgen waar XMS ligt ?

Lekkere belofte weer, en niemand bij XMS die durft te reageren.. niet per telefoon, niet per mail en hier dus ook al niet.....

En dat roept een trouwe klant, al ruim 3 jaar alles in 1 en 100 mbit upgrade en HDtv en dikke 100 eu per maand betalen... :F

[ Voor 18% gewijzigd door MrPompidom op 20-12-2010 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 17:58

The Wizard

Moderator Mobile
Ik vraag me af hoeveel 200 Mbit upgrades verkocht worden, in Zeewolde lopen ze in ieder geval niet zo hard :).

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou als die 200Mbit komt ben ik gelijk hun klant.
maar dat gaat nog zekker tot 2020 duren want snel zijn ze niet echt.
ja een kadotje geven voor alle ongemaken die xms hebben gehad heel jaar.
en als je niets kiest krijg je 10 euro .
maar wel eerst even 60 euro voor die 100 betalen oplichters zijn het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
MrPompidom schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:18:
waar blijft de 200 Mbit upgrade ??????????

In de loop van 2010 toch overal te krijgen waar XMS ligt ?
Dat heeft weinig met XMS te maken. Het netwerk is namelijk in beheer van reggefiber en de hardware zal op een aantal locaties vervangen moeten worden door 1Gbit genexis CPE's.

@smurf:
eerhm.. dit is niet de eerste keer dat ik geen touw aan je posts kan vastknopen. Volgens mij klaag je nu dat je 100 euro aan het betalen bent voor een 100/100Mbit abonnement? Wat heeft dat met deze actie te maken?

Toch nog een keer uitleggen dan maar:
Je krijgt 1 van de drie diensten 2 maanden gratis. Voorwaarde is wel dat je de dienst die je kiest nu NIET hebt. Na die 2 maanden gaat het extra'tje weer uit zonder downgrade kosten.

[ Voor 36% gewijzigd door denan op 20-12-2010 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
denan schreef op maandag 20 december 2010 @ 18:21:
[...]

Nope.. ik ben er nog. Ontslagrondes zijn al geweest maar meer dan dat kan ik er niet over vertellen.
Je zou ook wel gek zijn anders zit je bij de volgende ronde...Ons gezin heeft net 3 van die rondes overleefd... volgens mij wordt een 25 jarig jubileum echt een uniek iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

@goku: De aanpassing van de HD PVR dienst is vanmorgen in het netwerk doorgevoerd. Als je aan de omruilactie hebt meegedaan zal je waarschijnlijk ergens deze week geïnformeerd worden. De eerste HD PVR staat al werkend in het veld in Utrecht.
Neeeh,

De eerste 2 stuks stonden bij mij te draaien..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
Nick39 schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:59:
[...]

Je zou ook wel gek zijn anders zit je bij de volgende ronde...Ons gezin heeft net 3 van die rondes overleefd... volgens mij wordt een 25 jarig jubileum echt een uniek iets...
Dat zal niet zozeer het probleem zijn maar het is niet netjes (ook niet voor de mensen die nu weg zijn) om daarover op een forum te praten.

offtopic:
<- voelde zich al heel oud toen ie zijn 12 jarig jub. vierde :)

@operator: jij speelt vals ;)

[ Voor 5% gewijzigd door denan op 20-12-2010 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericjanvanputten
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-03-2023
100mbit/100mbit voor februari ook maar aangevraagd. Ben benieuwd!
Wel een keer een leuke actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
Er staat ook: "Op de aanbieding zijn de algemene voorwaarden van XMS van toepassing"
http://www.xmsnet.nl/uploads/editor/XMSVoorwaarden.pdf
Ik weet dat bij een vorige downgrade ik van 100 naar 50 een "boete" moest betalen ( ik heb de factuur nagezocht,het was 24,95 ),vandaar dat ik vraag naar een mogelijk addertje onder het gras.
Dat viel onder diezelfde algemene voorwaarden, artikel 7.6 :- eenmalige kosten, waaronder, maar niet beperkt tot, installatiekosten, kosten voor reparatie of wijziging van de Aansluiting en voorrijkosten.

[ Voor 3% gewijzigd door Nick39 op 20-12-2010 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericjanvanputten
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-03-2023
Nick39 schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:12:
[...]

Er staat ook: "Op de aanbieding zijn de algemene voorwaarden van XMS van toepassing"
http://www.xmsnet.nl/uploads/editor/XMSVoorwaarden.pdf
Ik weet dat bij een vorige downgrade ik van 100 naar 50 een "boete" moest betalen ( ik heb de factuur nagezocht,het was 24,95 ),vandaar dat ik vraag naar een mogelijk addertje onder het gras.
~
Zal toch niet, maken ze van een leuke actie gelijk een teleurstelling als dit het geval zal zijn.
Het is een aanname, maar ik ga ervan uit dat ze dit niet gaan rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
ericjanvanputten schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:19:
[...]
Zal toch niet, maken ze van een leuke actie gelijk een teleurstelling als dit het geval zal zijn.
Het is een aanname, maar ik ga ervan uit dat ze dit niet gaan rekenen.
Zoals ik een stukje terug al poste: Nope..
De actie zal zo geïmplementeerd worden dat er geen downgradekosten zijn. (korte opmerking: als iemand de 2 maanden gratis kiest en vervolgens via het klantenportal 100/100Mbit nog een keer aanvraagt tijdens die 2 maanden.. en dan downgrade.. krijg je natuurlijk wel kosten.)

Die downgradekosten van Nick hadden ook meer met een upgrade te maken die buiten de administratie om liep, niet met een actie die niet goed ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
denan schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:22:
[...]

Die downgradekosten van Nick hadden ook meer met een upgrade te maken die buiten de administratie om liep, niet met een actie die niet goed ging.
Ik zei ook niet dat het misging met een actie, alleen dat xms bij een normale downgrade deze kosten in rekening brengt (hoewel dat verdraaide goed verstopt staat) en omdat de algemene voorwaarden van toepassing zijn vroeg ik,er zit toch geen adder onder het gras zoals downgrade kosten waarop jouw antwoord heel duidelijk nee was.
Ik ben dus gerustgesteld,maar ook wel een voorzichtige klant.
http://tinypic.com/r/ajkyko/7
Nogmaals voor alle duidelijkheid,Denan heeft verklaart dat deze kosten niet van toepassing zijn dus voor mij is het duidelijk en ik hoop nu voor iedereen ook,maar in alle voorwaarden heb ik nooit terug kunnen vinden dat deze kosten normaliter in rekening worden gebracht,ook al was het ook Denan die regelde dat ik het niet hoefde te betalen.
Ik schrok er toendertijd wel van dat bij een normale downgrade (buiten een actie om dus) dus die kosten in rekening worden gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
Los van bovenstaand,en zeker nu er geen addertjes zijn, vind ik het een unieke actie,bij de meeste providers krijgen de nieuwe klanten alle kadootjes,leuk het ook eens andersom mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schooierd
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Nick39 schreef op maandag 20 december 2010 @ 23:39:
<...> vind ik het een unieke actie,bij de meeste providers krijgen de nieuwe klanten alle kadootjes,leuk het ook eens andersom mee te maken.
Daar sluit ik mij bij aan, leuke actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluit ik mij idd ook volledig bij aan.
Buitenom de problemen (telefonie) vind ik dit een leuke actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 21:16
eymey schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:58:
Fijn om te zien :). Jammer genoeg zit ik (door overstap geleuter) nog steeds aan KPN TV via Tweak vast. En ofschoon werd beloofd dat men daar 101 ook vrij zou geven tijdens de Serious Request actie is dit ook nog steeds niet gebeurd.

Ach ja :)
op kanaal 314 zit 101 tv.
het is gewoon te volgen via een tweak kpn abbo :)

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L201
Nick39 schreef op maandag 20 december 2010 @ 23:39:
Los van bovenstaand,en zeker nu er geen addertjes zijn, vind ik het een unieke actie,bij de meeste providers krijgen de nieuwe klanten alle kadootjes,leuk het ook eens andersom mee te maken.
Inderdaad... alleen (voor mij..) jammer dat je minimaal 12 maanden betaald abonnee moet zijn.. Als er niet 3 maanden lang een oranje kabeltje naast mijn deur uit de grond had gestoken en wij niet als een van de laatsten qua installatie aan de beurt was geweest had ik die 12 maanden makkelijk kunnen redden, maar ja... nu zijn het er maar 11 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
L201 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 09:59:
[...]

Inderdaad... alleen (voor mij..) jammer dat je minimaal 12 maanden betaald abonnee moet zijn..
Dat is inderdaad jammer,maar bij de meeste providers is het zo, kom bij ons dan krijg je dit of dat,terwijl de trouwe abonnee het volle tarief mag dokken... en ik heb zeker 10 dingen in huis die in een tijdsbestek van enige dagen tot 2 weken er na opeens in de aanbieding gingen.

Ik hoop op wat "kijkertips" van Denan,die weet wel wat leuke series er uit te halen.

Overigens loopt de actie tot 14 januari dus misschien red je het dan net ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewaal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
en wellicht blijft de 100 mb ook wel 100mb. De datakosten gaan toch steeds verder omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L201
Nick39 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 10:58:
[...]
Overigens loopt de actie tot 14 januari dus misschien red je het dan net ??
Ook niet helaas... hij is februari ingegaan 8)7
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.