Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:46:
Zwijg nou toch eens over Porsche. Er zitten er geen in, basta.
Brad Pitt schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:48:
Om aan de "1000+" auto's te komen wellicht? Klinkt wel übervet natuurlijk ;)
Precies mijn punt, in plaats van tijd en disc ruitme te verspillen aan tig versies van een of andere oma civic, hadden ze zich beter kunnen richting op 250 premium wagens... en dan gewoon alle belangrijke merken/modellen erin stoppen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Evertt schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:49:
Standaard cars zijn de wagens zoals de VW golf en de Honda Civic in GT5P. Daar was toch niets mis mee.

Ik vindt het erg jammer dat hier mensen zijn die alleen kritiek op GT5 ter wel hij nog niet uit is.
Hoe kan je nou beoordelen op een YouTube filmpje?
uhm ze zijn niet zoals de vw golf en civic in gt5p. die autos zijn premium/standard in gt5.
dus hebben interieur maar geen damage model.
standard auto's hebben geen cockpit view of bonnet view. en geen damage model.
is niet hellemaal hetzelfde ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petje72
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 09:21
ik heb de gewone versie besteld voor 42,99 (+ 1,98 verzendkosten) bij axelmusic.com ik kan niet wachten die binnen is :)

even (semi) offtopic) Niet om tweakers af te vallen, ik heb 2x geprobeerd Axelmusic.com bij de pricewatch krijgen maar tot op heden geen succes helaas. Axelmusic heeft super lage prijzen en verzend (ook) vanuit Europa dus geen extar douane- en invoerkosten. Ik wil gewoon deze mooie prijs voor Gran Turismo 5 met iedereen delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
v8power67 schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:37:
[...]uhm ik weet niet of jij het weet maar de filmpjes showen de final retail versie. mits er op release day een patch uitkomt zal elke standard auto in gt5 het moeten doen met zijn standard velgen.en mijn mening is dus daarop gebaseerd en daarom dus nog onderbouwend ook ;)
het bewijs is hier gewoon te zien er staat duidelijk :
"YOU CANNOT CHANGE THE WHEELS ON A STANDARD MODEL CAR"
Geplaatst op maandag 15 november 2010 16:42 door donstil.
bekijk filmpje en pause het filmpje op 1:28.
thats a fact in your face ;)
@ yeroen76 _/-\o_
precies goed gezegd 8)
Noem het dan geen feit als het nog niet 100% zeker is zoals je in de eerste "zin" aangeeft. :F

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:53
Weet iemand of je met de G25/G27 nog steeds het driehoekje moet indrukken voor elke race zodat de koppeling werkt, of dat dit nu gwn een instelling is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:09:
[...]

Noem het dan geen feit als het nog niet 100% zeker is zoals je in de eerste "zin" aangeeft. :F
Idd :+ Ach, ik ga me niet druk maken om zo'n negatieveling. Tis alleen jammer dat ze het zoveel uiten en misschien anderen daarmee beïnvloeden. Ga gewoon lekker negatief zitten zijn in je uppie in de hoek O-)

Heb zelf super veel zin in GT5 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
Ja wie niet. Maar daarom zitten er nog wel veel "minder pefecte" dingen in dit spel. Blijkbaar mag je echter alleen maar lofzang hebben over dit wonder der programmeertechniek?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
BusmuiZ schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:17:
Weet iemand of je met de G25/G27 nog steeds het driehoekje moet indrukken voor elke race zodat de koppeling werkt, of dat dit nu gwn een instelling is?
Ooh dat is ff nieuw voor me. Moet je dan echt koppelen? Wij gebruikte in GT5P de koppeling niet omdat dat niet hoefde. Zou toch wel gaaf zijn als dat echt kon.

Maar dat kan dus door driehoekje nog in te drukken?

(G25)
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:46:
[...]
Waarom zou je anders met bijvoorbeeld een Volkswagen Lupo 1.4 '02 rijden in de game als je ook met de GTI kan rijden...
Wordt nu al beroerd van de gedachte. Aan het begin moet je altijd in een ENORM trage auto starten.
Nou je zou de Highspeed ring eens moeten proberen in GT5P In een playseat icm die langzame Alto.

Tenenkrommend zeg.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als jullie serieus denken dat ze een patch gaan releasen voor die velgen, dan denk ik dat jullie de verkeerde game halen. kaz heeft gezegd dat bij release de game zo goed als af is. en dat het dus gewoon een bewuste keuze is dat het niet kan. gewoon een keuze tussen ja en nee en het is nee geworden.
lijkt me omdat de velgen ook een stuk mooier gemoddeld zijn en dus meer compatible zijn met de premium wagens. enne ik ben niet negatief, ik ben realistische en heb geen roze gt5 bril op. in jullie ogen kan het niet mis. is jullie goed recht maar ga dan niet andere die wel de fouten zien lopen afzeiken.
tis een forum niet een gt5 aanbid hoekje ;) en ik vind gewoon veel dingen die aangeven dat het niet zo perfect is als ze ons deden geloven. zeker als je kijkt naar de verschillen tussen premium en standard.
maja ik ben er zo wel klaar mee. mensen kunnen het niet hebben als je niet zelfde mening deelt als hun.
ik zie het over 9 dagen wel hoe de game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk gewoon redelijk neutraal naar GT5, vind het erg jammer van Porsche maar dat heeft met die rotcenten te maken. Daarentegen maakt de aanwezigheid van de LFA het gemis van Porsche voor mij meer dan goed!
Ik snap eigenlijk Porsche niet zo goed, brengt een licentie zoveel geld op dat ze niet liever hun auto's in elke racegame terug willen zien?

Heb op GTPlanet ook al een en ander gezien zoals het circuitontwerp en ik denk dat GT5 in vergelijking met Forza 3 weer een stap vooruit is door de aanwezigheid van NASCAR en ralley. Daarmee niets ten nadele van F3 want dat speel ik nog steeds graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:02:
brengt een licentie zoveel geld op dat ze niet liever hun auto's in elke racegame terug willen zien?
Ja 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Wat betreft de eerste zin: Je bent zelf degene die het aanhaalde en nu sluit je het zelf uit. 8)7

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:46:

Wordt nu al beroerd van de gedachte. Aan het begin moet je altijd in een ENORM trage auto starten.
Nou je zou de Highspeed ring eens moeten proberen in GT5P In een playseat icm die langzame Alto.

Tenenkrommend zeg.
Das toch juist de charme van het spel? Vind het juist wel grappig om met wat tragere voertuigen te starten en de snelheid wat op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OPSLAGHOND schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:07:
[...]

Wat betreft de eerste zin: Je bent zelf degene die het aanhaalde en nu sluit je het zelf uit. 8)7
Okee verkeerd geschreven, ik bedoel tenzij er een patch komt.
maar gezien die kans niehiel is. zullen we het hiermee moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:23:
[...]

Das toch juist de charme van het spel? Vind het juist wel grappig om met wat tragere voertuigen te starten en de snelheid wat op te bouwen.
Ja das leuk op de bank hangend met je DualShock controler maar niet zittend in een Playseat met een G25 erop.

Dan ga ik zitten sms'en en mis ik de bocht weer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:25:
Okee verkeerd geschreven, ik bedoel tenzij er een patch komt.
maar gezien die kans niehiel is. zullen we het hiermee moeten doen.
Waar baseer je dat op? Op de enkele zin 'dat de game af is'?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:33:
[...]

Ja das leuk op de bank hangend met je DualShock controler maar niet zittend in een Playseat met een G25 erop.

Dan ga ik zitten sms'en en mis ik de bocht weer >:)
Ok, dat heb ik nog niet mogen ervaren. Ik wil van de week een Playseat gaan bestellen, G25 heb ik ook al... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:43:
[...]

Ok, dat heb ik nog niet mogen ervaren. Ik wil van de week een Playseat gaan bestellen, G25 heb ik ook al... ;)
Ooh gaat je zeker bevallen. Ik heb er zelf geen maar heb een Collega zo gek gekregen hem tijdens de GT5 launch aan mij uit te lenen.

Stond bij hem toch maar stof te happen dus kan hem een tijdje lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Laatst online: 16:58
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:02:
Ik kijk gewoon redelijk neutraal naar GT5, vind het erg jammer van Porsche maar dat heeft met die rotcenten te maken. Daarentegen maakt de aanwezigheid van de LFA het gemis van Porsche voor mij meer dan goed!
Ik snap eigenlijk Porsche niet zo goed, brengt een licentie zoveel geld op dat ze niet liever hun auto's in elke racegame terug willen zien?

Heb op GTPlanet ook al een en ander gezien zoals het circuitontwerp en ik denk dat GT5 in vergelijking met Forza 3 weer een stap vooruit is door de aanwezigheid van NASCAR en ralley. Daarmee niets ten nadele van F3 want dat speel ik nog steeds graag.
Als het goed is heeft EA een Exclusive deal betreft de Porsche Licentie MS heeft er een aan jaar geleden flink aan uit besteeds aan EA voor geloof ik Forza om Porsches te kunnen gebruiken.

Dus hoe en wat precies weet ik niet. Alleen dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-09 08:25
(jarig!)
SinergyX schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:42:
[...]
Waar baseer je dat op? Op de enkele zin 'dat de game af is'?
Was het niet Yamauchi zelf die meermaals heeft gezegd dat GT5 uit zou komen als ie helemaal, 100% af is? De kans is dus idd minimaal dat er nog features toegevoegd worden, het spel is af zoals het is en voor extra's zullen we gewoon moeten wachten op GT6. Of 7.
Iemand al iets gelezen over de definitieve online features??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
Donstil schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:46:
[...]

Ooh dat is ff nieuw voor me. Moet je dan echt koppelen? Wij gebruikte in GT5P de koppeling niet omdat dat niet hoefde. Zou toch wel gaaf zijn als dat echt kon.

Maar dat kan dus door driehoekje nog in te drukken?

(G25)

[...]

Tenenkrommend zeg.
Heb zelf ook de G25 en de koppeling werkt inderdaad in GT5P door het driehoekje in te drukken zodra je controle krijgt over je wagen in een race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Bullus schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:55:
Gelukkig zijn er meerdere modellen van de Honda Civic
S Honda CIVIC 1500 3door 25i ‘83S Honda CIVIC 1500 3door CX ‘79
S Honda CIVIC SiR-II (EG) ‘91
S Honda CIVIC SiR-II (EG) ‘92
S Honda CIVIC SiR-II (EG) ‘93
S Honda CIVIC SiR-II (EG) ‘95

P Honda CIVIC TYPE R ‘08
P/S Honda CIVIC TYPE R (EK) ‘97
P Honda CIVIC TYPE R (EK) RM ‘97
S Honda CIVIC TYPE R (EK) ‘98
S Honda CIVIC TYPE R (EP) ‘01
S Honda CIVIC TYPE R (EP) ‘04
S Honda CIVIC TYPE R (EP, EU) ‘01
Ik help PD even met de selectie, teveel varianten en S'en naar mijn mening. Kies er minder en werk die dan echt goed uit in plaats van 1000 waarvan er 800 maar half uitgewerkt zijn.

Verder kijk ik nog altijd erg uit naar dit spel. Maar het hele gedoe dat er veel van de functies maar voor een klein deel van de auto's/banen/etc beschikbaar zijn vind ik erg jammer. Die 800 S'en mogen worden ingeruild tegen 200 P's van mij. Maak duidelijk wat je in de game wilt bereiken en probeer dat dan, maar na zoveel jaren ontwikkelen al die functies maar bij een klein deel van de game toepassen is jammer. Geeft een beetje het idee dat het alsnog niet af is, maar goed, dat valt allemaal vast weer mee als de disc in de PS3 zit. Ik speel immers ook F1 2010 met veel plezier, ondanks alle bugs en fouten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
  • Laatst online: 14-09 21:16
Petje72 schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:07:
..
even (semi) offtopic) Niet om tweakers af te vallen, ik heb 2x geprobeerd Axelmusic.com bij de pricewatch krijgen maar tot op heden geen succes helaas. Axelmusic heeft super lage prijzen en verzend (ook) vanuit Europa dus geen extar douane- en invoerkosten. Ik wil gewoon deze mooie prijs voor Gran Turismo 5 met iedereen delen.
de betreffende (web)winkels betalen per link aan tweakers. ik denk dat axel daar geen zin in heeft ;)

ik heb GT5 nog niet gepreorderd. ik ga op de dag van release wel de winkels af en ik ga nog even kijken welke versie ik 't beste kan kopen :)

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BusmuiZ schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:56:
[...]

Heb zelf ook de G25 en de koppeling werkt inderdaad in GT5P door het driehoekje in te drukken zodra je controle krijgt over je wagen in een race.
Ooh goed om te weten. En dan kan je dus ook echt niet meer schakelen tot je koppelt?
(dat was nu totaal niet zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psyonara schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:49:
[...]

Als het goed is heeft EA een Exclusive deal betreft de Porsche Licentie MS heeft er een aan jaar geleden flink aan uit besteeds aan EA voor geloof ik Forza om Porsches te kunnen gebruiken.

Dus hoe en wat precies weet ik niet. Alleen dit
Had ook zoiets gelezen maar vraag me dan toch af wat voor bedragen hiermee gemoeid zijn. Ik zou als fabrikant juist trots zijn als mijn auto's in games als GT en Forza gebruikt zouden worden. Maar goed, ik ga niet over de centen ;) En die RUF's zien er ook goed uit, had er eerder nog nooit van gehoord.

Zou het trouwens wel leuk vinden als er eens een Donkervoort over het circuit gestuurd kan worden. Maar goed, een Caterham voldoet ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
Donstil schreef op maandag 15 november 2010 @ 23:05:
[...]

Ooh goed om te weten. En dan kan je dus ook echt niet meer schakelen tot je koppelt?
(dat was nu totaal niet zo)
Klopt. Alleen met het achteruit rijden en dan weer vooruit gaan, kan voor wat irritatie zorgen, maar het werkt wel redelijk. Probeer het even uit zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:55
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/QeaF6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img222.imageshack.us/img222/8544/nrburgringnordschleife2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img502.imageshack.us/img502/1231/nrburgringnordschleife4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img337.imageshack.us/img337/1231/nrburgringnordschleife4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/1231/nrburgringnordschleife4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img255.imageshack.us/img255/1231/nrburgringnordschleife4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img339.imageshack.us/img339/1231/nrburgringnordschleife4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img530.imageshack.us/img530/1231/nrburgringnordschleife4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 20:57

scorpie

Supra Addict

Holy shit @ die een-na-laatste! :D
Damn die skidmarks, licht door rook... !

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 10:25

miekol

erm

Brad Pitt schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:48:
[...]

Om aan de "1000+" auto's te komen wellicht? Klinkt wel übervet natuurlijk ;)
Omdat ook dat leuk kan zijn?

Mijn vetste herinnering aan GT4 is de Japanese Car Cup winnen met zo een japans mini busje die ik helemaal getuned had. Pole positie proberen te scoren in kwalificatie en dan de hele race alleen maar tegenhouden en blocken, maar wel winnen met dat hok :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
scorpie schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 00:57:
Holy shit @ die een-na-laatste! :D
Damn die skidmarks, licht door rook... !
Of dat in-game ook zo gaat zijn wil ik nog wel eens zien volgende week ;)
Uiteraard, maar het is natuurlijk voor 99% gewoon pure marketing.
Mijn vetste herinnering aan GT4 is de Japanese Car Cup winnen met zo een japans mini busje die ik helemaal getuned had. Pole positie proberen te scoren in kwalificatie en dan de hele race alleen maar tegenhouden en blocken, maar wel winnen met dat hok :+
Hopelijk gaan de standard cars in GT5 ook zo configureerbaar zijn dan... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonfire126
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-09-2018
Brad Pitt schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:23:
Hopelijk gaan de standard cars in GT5 ook zo configureerbaar zijn dan... :/
Je kunt in elke auto de motor opvoeren of een turbo (indien mogelijk met de motor :P) toevoegen.
Het enige verschil tussen de Standard en Premium auto's is dat Premium auto's een "behind the wheel" view krijgen en een damage model hebben, dit hebben Standard auto's dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dragonfire126 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:45:
Je kunt in elke auto de motor opvoeren of een turbo (indien mogelijk met de motor :P) toevoegen.
Oh okay, dat is wel cool dan :)
Het enige verschil tussen de Standard en Premium auto's is dat Premium auto's een "behind the wheel" view krijgen en een damage model hebben, dit hebben Standard auto's dus niet.
Plus dat de standard auto's er "ietsjes" minder mooi uit zien. Damage model is een overstatement IMHO >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Plus dat bij de standaard auto's bepaalde "tune" opties niet beschikbaar zijn.

Zoals dus OA de velgen zoals we een aantal post's hierboven al zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je deze ook met dit kunnen rijden:

pricewatch: Thrustmaster Ferrari Wireless GT Cockpit 430 Scuderia Edition Rood, Zwart

of enkel de stuurtjes die in de beginpost staan?

mvg. CX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij zou PS3 compatible zijn, dus neem aan dat het werkt.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Je kunt in elke auto de motor opvoeren of een turbo (indien mogelijk met de motor :P)
waarom haalt iedereen enkel TURBO naar boven voor het opvoeren.. is dat nu echthet enige wat de meeste kennen??
inductie, uitlaatlijn, aandrijflijn, stabilisatorstangen, versnellingsbak, ecu, .... en ga zo maar door... |:(

ik vraag me enkel af waarom iedereen zo zit te zeuren over PORCHE... in de GT3 a-Spec was dit RUF en nu zit RUF er ook nog steeds in.. of is het enkel de naam dat niet bekend genoeg is?
RUF Automobile GmbH is een Duits fabrikant van sportauto's. Rufs worden gebouwd op een chassis van Porsches. Omdat RUF zelfgemaakte onderdelen opneemt in hun auto's, worden ze door de Duitse overheid gezien als autofabrikant.
het wordt gebouwd op het chasis van porches... dus qua rijgedrag lijken deze zéér sterk op elkaar... er zijn 1000+ auto's en er wordt gezeurd over porche... 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Zal Porsche ook zijn opwacht maken in GT5?
Nee, helaas niet. Yamauchi heeft in een interview met Top Gear aangegeven dat Porsche wel de hoogste prioriteit heeft, maar dan niet voor GT5 maar voor GT6.
Are there any car makers that won’t be appearing in GT5 that you’d like to see in GT6?

GT5 will have a few historic models in it, but looking back at automotive history there are a lot of cars that would be nice to have. I couldn’t narrow it down to one manufacturer, but Porsche is definitely at the top of my wish list.
De reden dat Porsche niet in GT5 zit heeft met de licentie rechten te maken. Op dit moment bezit EA de licentie voor de Need for Speed series. Auto's van Porsche komen ook voor in Forza 3, maar dit komt omdat EA een sub-licentie aan Microsoft heeft verkocht voor -waarschijnlijk- een absurd hoog bedrag.
Degene die Porsche willen,die wachten maar op GT6 :P

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het is misschien wel leuk dat ruf erin zit, maar ze hadden dan wel zover mogelijk wat nieuwere modellen erin kunnen doen. nu zijn het allemaal weer die van minimaal 5 jaar geleden. porsche brengt elk jaar nieuwe modellen, ik weet niet of ruf dit ook doet.
wat ik ook opvallend vind, is dat ik zag dat je bij een lancer evo, niet andere remmen kon kopen.
heb gelezen in de forums dat het dus niet kan, vind ik een opmerkelijk keuze.
want je wagen zwaar opfokken maar de remmen orgineel, dat zou alleen kunnen bij porsche's(oeps bedoel ruf ;) ) want die remmen zijn natuurlijk standaard al heel goed.
misschien is dit ook weer een patch ;)
volgens mij gaan ze het bij PD druk krijgen na de release.

weet niet of deze al gepost is :
YouTube: Gran Turismo 5 - Nürburgring Nordschleife - Time Change with cockpit view

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:39:
waarom haalt iedereen enkel TURBO naar boven voor het opvoeren.. is dat nu echthet enige wat de meeste kennen??
inductie, uitlaatlijn, aandrijflijn, stabilisatorstangen, versnellingsbak, ecu, .... en ga zo maar door... |:(
Misschien omdat je met een turbo way meer "wint" qua opvoeren dan met alle andere dingen die je opnoemt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:51:
[...]

Misschien omdat je met een turbo way meer "wint" qua opvoeren dan met alle andere dingen die je opnoemt? ;)
en hoe ga jij die volbloeden fatsoenlijk onder controle houden zonder een degelijk zadel? enkel met vermogen kom je er niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:57:
en hoe ga jij die volbloeden fatsoenlijk onder controle houden zonder een degelijk zadel? enkel met vermogen kom je er niet...
Op een lullige 1.4 een turbo zetten zodat ie 200pk heeft heb je nogal wat meer aan dan op diezelfde 1.4 een of andere zinloze open luchtfilter te knallen of er andere stabilisatorstangen op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jammer dat het in een spelletje altijd zo makkelijk is, maar een turbo op een auto bouwen doe je niet zomaar even. komt veel bij kijken, en sowieso veel afstellen enz.
tuurlijk in een spelletje kun je zo even 200pk uit een 1.4 trekken, maar in het echie is dat net wat moeilijker.
en ik denk dat je beter een combo kan maken van, auto lichter maken, betere banden en betere ophanging.
dan stbilisator stangen voor en achter. dan de remmen(mits het kan) en dan de motor opfokken.
handling is altijd prioriteit nummer 1. want 200pk op standaard bandjes en standaard ophaning. das leuk voor de lol, maar niet om serieus mee te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:01:

Op een lullige 1.4 een turbo zetten zodat ie 200pk heeft heb je nogal wat meer aan dan op diezelfde 1.4 een of andere zinloze open luchtfilter te knallen of er andere stabilisatorstangen op te zetten.
geef mij die 1.4 met die "zinloze" troep zonder turbo en op een bochtig parcour maar dan die 200pk die je amper onder controle houd! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Zo zwart/wit is het allemaal natuurlijk niet, heb 250pk en zit echt niet in élke bocht te zweten of zo. Als je constant je voet op de vloer houdt is het niet handig nee. Maar het extra koppel e.d. is veel effectiever dan een paar stangetjes die je er op zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:14:
Zo zwart/wit is het allemaal natuurlijk niet, heb 250pk en zit echt niet in élke bocht te zweten of zo. Als je constant je voet op de vloer houdt is het niet handig nee. Maar het extra koppel e.d. is veel effectiever dan een paar stangetjes die je er op zet.
ik begin een zwaar vermoeden te krijgen dat je in realiteit er niet zoveel met bezig bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

Zoals altijd bij het tunen is het de combinatie wat het tot een prettig rijdende auto maakt.
Echter ben ik het er wel mee eens dat een turbo als 'single' upgrade het meeste toevoegt :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
oXygeN schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:18:
Echter ben ik het er wel mee eens dat een turbo als 'single' upgrade het meeste toevoegt :)
In de realiteit blijkbaar niet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:06:
jammer dat het in een spelletje altijd zo makkelijk is, maar een turbo op een auto bouwen doe je niet zomaar even. komt veel bij kijken, en sowieso veel afstellen enz.
tuurlijk in een spelletje kun je zo even 200pk uit een 1.4 trekken, maar in het echie is dat net wat moeilijker.
Had VW niet standaard op zijn 1.4 TSI motoren tot ergens 170pk? (of dat was al een twincharge model?)

Ben nu wel zeker van mijn Signature Edition, toch even FRS gebeld omdat hij niet meer op de website staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:24:
[...]

Had VW niet standaard op zijn 1.4 TSI motoren tot ergens 170pk? (of dat was al een twincharge model?)
1.4 R4 16v TSI/TFSI 90-133kW
Wikipedia: List of Volkswagen Group petrol engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2021
v8power67 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:49:
porsche brengt elk jaar nieuwe modellen, ik weet niet of ruf dit ook doet.
Juist ja, denk je nou echt dat ze bij RUF en Polyphony al die modellen uit elkaar kunnen houden, als Porsche dat zelf amper kan ? :P

Afbeeldingslocatie: http://img844.imageshack.us/img844/518/997s.jpg

Wees blij dat ze geen Porsche in GT5 hebben, want dan waren er 2000 auto's om uit te kiezen, waarvan de helft Porsches met allerlei verschillende benamingen en bouwjaren (maar bijna hetzelfde uiterlijk). ;)

Dan zouden mensen weer lopen klagen dat er teveel Porsches in het spel zitten die op elkaar lijken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SinergyX schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:24:
Mijn broers VW Scirocco had af-fabriek 210pk, dit ging uiteraard niet goed, bij 24000 km knal en game over (zoals bij vele FSI motoren het geval is (vriend van hem heeft nu derde motor bij 83000 km)) en heeft nu 160pk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:32:
[...]

Mijn broers VW Scirocco had af-fabriek 210pk, dit ging uiteraard niet goed, bij 24000 km knal en game over (zoals bij vele FSI motoren het geval is (vriend van hem heeft nu derde motor bij 83000 km)) en heeft nu 160pk.
Damn, stoere bak :D Die scirocco zit niet in de Gt5 lijst :( Ach ja, can't have all :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SinergyX schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:37:
Damn, stoere bak :D Die scirocco zit niet in de Gt5 lijst :( Ach ja, can't have all :)
Niet zo stoer als mijn über ultieme handlings monster toch? TOCH?!!?! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Bruut filmpje van de Ring man, kan niet wachten!

@ Brad Pitt: Vet man, hier ook een 850 rijder! >)

[ Voor 6% gewijzigd door Geengrenzuh op 16-11-2010 12:46 ]

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 13:46
SinergyX schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:37:
[...]

Hey ja, die was ik helemaal vergeten. Inderdaad jammer dat die er niet in zit.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:43:
[...]

Niet zo stoer als mijn über ultieme handlings monster toch? TOCH?!!?! ;)
De Sedan versie vind ik van dat model eigelijk best stoer, alleen.. de kleur :X

Was het in GT3, dat er ook een station model was van 1 van de auto's die ergens tot 688PK kon? Ik dacht een Subura of dergelijk, maar dat ding had echt 2-3 seconde nodig om uberhaubt op toeren te komen (1->3k RPM), moest je echt hoog in de toeren houden.

Die timechange video ziet er erg netjes uit, gevoel van snelheid zit er goed in. Nu nog 24 uur reserveer om een volledige race te doen :+

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 16-11-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SinergyX schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:46:
Wilde eigenlijk die gele-die-écht-niemand-mooi-vindt hebben maar tweedehands is het niet zo makkelijk hè ;) Moest er in het begin ook aan wennen, vind het nu wel geestig (denial?). Snap je wel hoor, vond het eerst ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Was het in GT3, dat er ook een station model was van 1 van de auto's die ergens tot 688PK kon? Ik dacht een Subura of dergelijk, maar dat ding had echt 2-3 seconde nodig om uberhaubt op toeren te komen (1->3k RPM), moest je echt hoog in de toeren houden.

Die timechange video ziet er erg netjes uit, gevoel van snelheid zit er goed in. Nu nog 24 uur reserveer om een volledige race te doen :+
misschien bedoel je de nissan stagea ??
is een nissan skyline station en andere neus :P
heeft zelfde blok en aandrijfsysteem :D
en die kunnen dus net als de skyline's makkelijk 1000pk in het echie :D
http://a-nissan.ru/images/1379H_4659075489749189.jpg
dis een stagea met skyline facelift ;)
edit :
even wiki erbij en er zit een rb25det in als max motor. dus niet de sterkste rb motor maar 5-600 pk moet wel kunnen. zou zelf gewoon rb26dett erin zetten.
maar 4wd systeem komt wel overeen met skyline.
Wikipedia: Nissan Stagea

[ Voor 18% gewijzigd door v8power67 op 16-11-2010 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
v8power67 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:02:
Foek! Dié wil ik! Te vet! Typeplaatje er af en dan lekker links van boemkeboemkeboem Johnny's staan bij stoplichten, heerlijk. Net als nu dus eigenlijk, maar dan echt serieus veel sneller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
vlahonda schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:29:
[...]

Juist ja, denk je nou echt dat ze bij RUF en Polyphony al die modellen uit elkaar kunnen houden, als Porsche dat zelf amper kan ? :P

[afbeelding]

Wees blij dat ze geen Porsche in GT5 hebben, want dan waren er 2000 auto's om uit te kiezen, waarvan de helft Porsches met allerlei verschillende benamingen en bouwjaren (maar bijna hetzelfde uiterlijk). ;)

Dan zouden mensen weer lopen klagen dat er teveel Porsches in het spel zitten die op elkaar lijken. :+
Haha idd dan zit iedereen bij GT6 te klagen dat er Naast al die Skylines enz ook zoveel Porches in de game zitten.

Porsche is natuurlijk een prachtig merk in het echt maar je kan het voor een game wel filteren tot bv 8 modellen.
Carrera - S - Turbo - TurboS - Gt3 - GT3RS - GT2 - GT2RS (en wat boxers)

Al die cabrio modellen en targa's. Jeeps, bussen en weet ik wat ze allemaal maken mogen ze houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

[...]

Hier een 850 GLE bezitter. Kleur: Staatsbosbeheer groen! :D
[...]

Ben wel benieuwd hoe de tire wear is uitgewerkt. Dat gevoel van: nog één lap en dan de pits in en dan de hele ronde strugglen om die bak op de baan te houden is priceless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Kan je kiezen tussen premium auto's en standaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Geengrenzuh schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:21:
Hier een 850 GLE bezitter. Kleur: Staatsbosbeheer groen! :D
140pk :'(

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
323 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:26:
Kan je kiezen tussen premium auto's en standaard
Nou de keuze is al gemaakt voor je. Niet elke auto is als premium beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die wagen zat al in GT2 dacht ik, maar de achterkant was iets 'vloeiender'.

YouTube: Kanaal van Iseeuoverthere
Check zijn video's, alle 700 auto's uit GT4 opgenomen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Hahah wel king of the road he! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 08:19
Petje72 schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:07:
ik heb de gewone versie besteld voor 42,99 (+ 1,98 verzendkosten) bij axelmusic.com ik kan niet wachten die binnen is :)

Ik snap niet dat hier nog niemand op gereageerd heet maar dit lijkt mij een geweldige deal!!

ik heb zelf echter het volle vertrouwen dat de MM almere de game een stuk goedfkoper aanbiedt op de relase, voor de veiligheid heb ik hem ook ge preordered bij een gameshop in de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:05
Nordcore schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:52:
[...]
Ik snap niet dat hier nog niemand op gereageerd heet maar dit lijkt mij een geweldige deal!!

ik heb zelf echter het volle vertrouwen dat de MM almere de game een stuk goedfkoper aanbiedt op de relase, voor de veiligheid heb ik hem ook ge preordered bij een gameshop in de stad.
Op zich goede deal (45,- incl. verzending). Maar als ik wat forumberichten lees dan is de levertijd wel wat lang (rond de 1 a 2 weken). Dan betaal ik toch liever 5,- meer voor de goedkoopste NL webshop die binnen 1 dag levert. Hoe dan ook wacht ik toch even de Mediamarkt af want dat is het snelst qua halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonfire126
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-09-2018
Geen damage, over gras rijden zonder te slippen, slechte A.I.
Ik ben die hard Gran Turismo fan, maar voor 6 jaar ontwikkeling verwacht ik wel dat alle auto's damage hebben, en dat de A.I zwaar verbeterd is. Jammer :-( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Donstil schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:33:
[...]

Nou de keuze is al gemaakt voor je. Niet elke auto is als premium beschikbaar.
Die auto's die premium die staan er tussen als ik het goed begrijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nordcore schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:52:
[...]

Waarschijnlijk omdat €45,- inc shipping normaal is bij internationale webshop's en het daarom niet een geweldige actie is. Zeker als je bedenkt dat je hem niet op release zult hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:10

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
oXygeN schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:18:
Zoals altijd bij het tunen is het de combinatie wat het tot een prettig rijdende auto maakt.
Ben ik het niet mee eens, een turbo ergens opzetten levert vrij weinig op, meeste blokken laten maar 20% meer toe.

Ikzelf ben in het bezit van een compleet omgebouwd 1.8 20vt blok in een golf mk4 en kan je zeggen dat het eerste wat je doet in die auto is de vering en remmen aanpassen.
260 pk is leuk maar een auto die alle kanten opzwabbert is leuk voor rechtdoor rijden maar in de bochten schiet het niet erg op.

Daarnaast vergt een snellere auto meer onderhoud.
De polo 6n2 die ik daarvoor had, was maar een 1.3 met 66pk maar zodanig geveerd dat ik het voor elkaar krijg om mijn slof eraf te rijden in een bocht :D

Maar goed even terug te komen op gt5 nog een ruim weekje en dan is het zover, zoek eigenlijk iemand in noordholland die wat alu wil lassen voor mijn cockpit voor een kleine vergoeding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
Tip voor de mensen die een pre-order een dag na de release verwachten. TNT bezorgd 25 en 26 november geen post i.v.m. staking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:00
TRAXION schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:29:
[...]
...
Maar goed even terug te komen op gt5 nog een ruim weekje en dan is het zover, zoek eigenlijk iemand in noordholland die wat alu wil lassen voor mijn cockpit voor een kleine vergoeding ;)
Ik dacht dat duck-tape de oplossing voor alles was. Gewoon die alu buizen aan elkaar plakken... :7

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
ksborg schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:33:
Tip voor de mensen die een pre-order een dag na de release verwachten. TNT bezorgd 25 en 26 november geen post i.v.m. staking
whoo dat is idd een goede tip om rekening mee te houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Snap niet waarom ze niet op een andere manier staken. Nu benadelen ze de mensen die geen schuld hebben aan de ontslagen bij T&T.... Laat ze iets verzinnen waar de managers / top van het bedrijf last van hebben en niet de klant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bsmpower schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:44:
[...]

Snap niet waarom ze niet op een andere manier staken. Nu benadelen ze de mensen die geen schuld hebben aan de ontslagen bij T&T.... Laat ze iets verzinnen waar de managers / top van het bedrijf last van hebben en niet de klant...
zoals wat ?

laat werknemers van tnt maar lekker staken totdat die belachelijke ontslagen worden ingetrokken

(geen tnt werknemer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Jackal131 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:40:
[...]

Ik dacht dat duck-tape de oplossing voor alles was. Gewoon die alu buizen aan elkaar plakken... :7
Tjah wil een perfect pedal bestellen en denk niet dat ducktape die 20 kilo drukkracht gaat weerstaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:47:
[...]
zoals wat ?
laat werknemers van tnt maar lekker staken totdat die belachelijke ontslagen worden ingetrokken
(geen tnt werknemer)
Geen idee, iig iets wat het management (die over de ontslagen gaat) raakt.

Het is wel heel makkelijk om het werk neer te leggen... het is vooral vervelend dat mensen de dupe zijn die er helemaal niks mee hebben te maken.. Zelfde geldt ook voor NS of KLM stakingen om maar iets te noemen.

En ik weet niet of de stakingen belachelijk zijn. Er wordt waarschijnlijk steeds meer digitaal gedaan (sms, mail etc.) en daardoor mogelijk minder brieven verstuurd = minder werk. En er is een concurrent bij gekomen na jaren een luxe positie te hebben gehad. Heel spijtig voor de werknemers maar het is niet anders. Overal is de laatste jaren bezuinigd dus waarom niet ook bij TNT?

* Terug ontopic ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
Donstil schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:19:
[...]

Waarschijnlijk omdat €45,- inc shipping normaal is bij internationale webshop's en het daarom niet een geweldige actie is. Zeker als je bedenkt dat je hem niet op release zult hebben.
En welke internationale shops verkopen hem nog meer voor die prijs?
De goedkoopste die ik weet is play.com voor 55 euro, dat komt niet in de buurt van 42 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Nordcore schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:58:
[...]
De goedkoopste die ik weet is play.com voor 55 euro, dat komt niet in de buurt van 42 euro.
ShopTo.net
Amazon.co.uk
The Hut
Zavvi

[ Voor 14% gewijzigd door bsmpower op 16-11-2010 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo was even in de space :P maar gelukkig verwacht ik hem op de 24ste(hoop ik wel voor consoleshop.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

TRAXION schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:29:
[...]

Ben ik het niet mee eens, een turbo ergens opzetten levert vrij weinig op, meeste blokken laten maar 20% meer toe.

Ikzelf ben in het bezit van een compleet omgebouwd 1.8 20vt blok in een golf mk4 en kan je zeggen dat het eerste wat je doet in die auto is de vering en remmen aanpassen.
260 pk is leuk maar een auto die alle kanten opzwabbert is leuk voor rechtdoor rijden maar in de bochten schiet het niet erg op.

Daarnaast vergt een snellere auto meer onderhoud.
De polo 6n2 die ik daarvoor had, was maar een 1.3 met 66pk maar zodanig geveerd dat ik het voor elkaar krijg om mijn slof eraf te rijden in een bocht :D
Jaahaaaa natuurlijk moet je ook je hele onderstel aanpakken als je meer vermogen krijgt, maar dat is dus weer de combinatie van factoren die het pakketje compleet maakt.

Als er maar 1 ding is wat je aan je auto mag veranderen is het vrij simpel: more power! (en dus turbo meest effectieve toevoeging) Of het leuk is is een tweede, want een goed op de weg liggende auto is aan het eind van het verhaal belangrijker.

Of slicks, maarja dat mag niet op de open weg :p

[ Voor 7% gewijzigd door oXygeN op 16-11-2010 15:16 ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb net eens de trophy lijst door zitten kijken, en deze heb ik toch wel erg veel zin in:
GT-R Official Record Achieve a time of 7'29.03 on the Nurburgring Nordschleife in a Nissan GT-R '07
Al vraag ik me af of je dit best op amateur of professional kan doen, aangezien het in GT5P zo was dat je op amateur veel sneller was. Bleek ook uit de leaderboards.
Verder lijken ze allemaal best te doen. (zeg ik nu)
Eerste wat ik in ieder geval ga doen is alle rijbewijzen halen (alles eerst sowieso op zilver proberen te halen).

Nog 8 dagen!!!
Woepa!! :9

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 16-11-2010 15:37 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:35:
Ik heb net eens de trophy lijst door zitten kijken, en deze heb ik toch wel erg veel zin in:
GT-R Official Record Achieve a time of 7'29.03 on the Nurburgring Nordschleife in a Nissan GT-R '07
Al vraag ik me af of je dit best op amateur of professional kan doen, aangezien het in GT5P zo was dat je op amateur veel sneller was. Bleek ook uit de leaderboards.
Eerste wat ik in ieder geval ga doen is alle rijbewijzen halen (alles eerst sowieso op zilver proberen te halen).

Nog 8 dagen!!!
staat ook niet bij een stock gtr. dus denk dat als je hem even tuned en kleine 700pk geeft en betere banden, dan haal je het makkelijk. maar in fm3 is het me nog niet gelukt om in de buurt te komen van die tijd met standaard gtr. is moeilijker dan je denkt. nordschleife is freakin tricky :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nouja 'makkelijk', is die tijd niet van de GT5P filmpjes, introductie van de GTR'07 over de Nurburg?

Zie trouwens nog nergens info over de PSP import functie, vrijgespeelde auto's in de PSP versie zou je ook direct in GT5 kunnen gebruiken, dacht ik.

[ Voor 43% gewijzigd door SinergyX op 16-11-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Hoezo. Jij Emailt en daardoor hebben ze een stuk minder te doen 8)7
Nordcore schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:58:
[...]

Videogamesplus bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Nog 8 dagen!!!
Hmm, interessant. Zal zometeen een rondje proberen met GT op de PSP, kijken hoe hard we kunnen gaan (R3 rondom, professional physics, alle hulpmiddelen uit). O-)
[...]

http://a-nissan.ru/images/1379H_4659075489749189.jpg
dis een stagea met skyline facelift ;)
edit :
even wiki erbij en er zit een rb25det in als max motor. dus niet de sterkste rb motor maar 5-600 pk moet wel kunnen. zou zelf gewoon rb26dett erin zetten.
maar 4wd systeem komt wel overeen met skyline.
Wikipedia: Nissan Stagea
Gewoon een Autech 260RS kopen, heb je een RB26DETT met het ATTESA-ETS onderstel van de R33 GT-R.

[ Voor 32% gewijzigd door S_Chief op 16-11-2010 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Donstil schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:06:
[...]
Hoezo. Jij Emailt en daardoor hebben ze een stuk minder te doen 8)7
[...]
Als iedereen meer digitaal doet, en dit invloed heeft op brieven per post, wel ja. Uiteraard is dat niet het enige waardoor het ontslagen vallen, maar ik wilde een voorbeeld noemen. Maar laat ik de vraag omdraaien, waarom vindt je dat er geen ontslagen mogen vallen bij TNT? Er zal wel een reden zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Al vraag ik me af of je dit best op amateur of professional kan doen, aangezien het in GT5P zo was dat je op amateur veel sneller was. Bleek ook uit de leaderboards.[...]
SChief schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:20:
[...]
Hmm, interessant. Zal zometeen een rondje proberen met GT op de PSP, kijken hoe hard we kunnen gaan (R3 rondom, professional physics, alle hulpmiddelen uit). O-)
[...]
Volgens mij kan ik solliciteren bij Nissan naar de functie testpiloot. :+ 7'08.598 voor een rondje Ring (Transmission: MT - R3 banden rondom - TCS: Off - ASM: Off - Active Steering: Off - Driving Physics: Professional). Gespeeld op Gran Turismo voor de PSP.

[ Voor 34% gewijzigd door S_Chief op 16-11-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SChief schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:52:
[...]

[...]

Volgens mij kan ik solliciteren bij Nissan naar de functie testpiloot. :+ 7'08.598 voor een rondje Ring (Transmission: MT - R3 banden rondom - TCS: Off - ASM: Off - Active Steering: Off - Driving Physics: Professional). Gespeeld op Gran Turismo voor de PSP.
en nu op de standard banden ;)
gtr was bone stock met tijd van 7:29.
dus ook de vanaf fabriek geleverde banden.
met race banden gaat elke auto stuk sneller :P
in prologue was de gtr nog een gevecht op standard banden, maar met race banden is het een monster.
enne in gt psp zit de specv. dus die is wel even wat anders als de 2007 gtr ;)
maare alsnog nette tijd daar niet van.

[ Voor 8% gewijzigd door v8power67 op 16-11-2010 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:15
Tjoh, plempen ze zoveel Skylines in dat spel en dan niet eens de R35! :+

Oops, staat er wel, alleen dan weer gewoon onder "GT-R"

[ Voor 34% gewijzigd door -LA- op 16-11-2010 17:02 ]

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:45
SinergyX schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:02:
Nouja 'makkelijk', is die tijd niet van de GT5P filmpjes, introductie van de GTR'07 over de Nurburg?

Zie trouwens nog nergens info over de PSP import functie, vrijgespeelde auto's in de PSP versie zou je ook direct in GT5 kunnen gebruiken, dacht ik.
De GT PSP import functie unlocked al je GT PSP auto's voor gebruik in de arcade mode van GT5,
Je hebt er voor de carreer mode dus geen voordeel van.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
v8power67 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:56:
[...]

en nu op de standard banden ;)
gtr was bone stock met tijd van 7:29.
dus ook de vanaf fabriek geleverde banden.
met race banden gaat elke auto stuk sneller :P
in prologue was de gtr nog een gevecht op standard banden, maar met race banden is het een monster.
enne in gt psp zit de specv. dus die is wel even wat anders als de 2007 gtr ;)
maare alsnog nette tijd daar niet van.
True story van dat SpecV gebeuren, moest er net ook even aan denken. Sja moet ik dan op N1 gaan rijden ofzo? :+ Weet je wat het is, wat is N1 in GT... Zal dat gelijk staan aan een setje Continental Ecocontact? Wat noemen we S1, een setje Bridgestone Turanza ER300? En wat is R1? Potenza RE050? Of Michelin Pilot Sport? Een GT-R staat op Bridgestone Potenza RE070R RFT banden, en wat is het equivalent daarvan in GT? :+

Dus het blijft gokken voor mij. :+
-LA- schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:59:
Tjoh, plempen ze zoveel Skylines in dat spel en dan niet eens de R35! :+

Oops, staat er wel, alleen dan weer gewoon onder "GT-R"
Dat komt omdat de nieuwe R35 GT-R ook geen Skyline meer heet. De nieuwe modellen die Skyline heten zijn luxe sportsedans en coupe's (modelcode V36). Hier worden ze verkocht onder de naam Infiniti G37 sedan/coupe.

[ Voor 19% gewijzigd door S_Chief op 16-11-2010 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SChief schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:12:
[...]

True story van dat SpecV gebeuren, moest er net ook even aan denken. Sja moet ik dan op N1 gaan rijden ofzo? :+ Weet je wat het is, wat is N1 in GT... Zal dat gelijk staan aan een setje Continental Ecocontact? Wat noemen we S1, een setje Bridgestone Turanza ER300? En wat is R1? Potenza RE050? Of Michelin Pilot Sport? Een GT-R staat op Bridgestone Potenza RE070R RFT banden, en wat is het equivalent daarvan in GT? :+

Dus het blijft gokken voor mij. :+
ha zat ik net ook ineens aan te denken.
mja ik denk dat het de S1-S3 zullen zijn.
R1-R3 is slicks dus ja dat is niet standaard :P

btw mensen intresse in een carlist van alleen de premiums??
heb net even heel de carlist uitgebaggerd en heb nu een word bestandje met alle premium en premium/standard wagens
zijn er 221

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er echt prestatieverschillen tussen de stealth cars, want dat zal uitmaken waar ik mijn game pre-order. Ik zit te twijfelen tussen Bart Smit (Mercedes-Benz SLS AMG), en GameMania (Nissan GTR GT500)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
oXygeN schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:14:
[...]

Jaahaaaa natuurlijk moet je ook je hele onderstel aanpakken als je meer vermogen krijgt, maar dat is dus weer de combinatie van factoren die het pakketje compleet maakt.

Als er maar 1 ding is wat je aan je auto mag veranderen is het vrij simpel: more power! (en dus turbo meest effectieve toevoeging) Of het leuk is is een tweede, want een goed op de weg liggende auto is aan het eind van het verhaal belangrijker.

Of slicks, maarja dat mag niet op de open weg :p
Dan zou ik eerder uitlaat en inlaat + eventueel nokkenassen meepakken in plaats van een turbo.
Voor een turbo moet je namelijk veel meer doen dan enkelt een turbo erop plakken.

Uitlaatspruitstuk uitlaat diameter intercooler + buizen, eventueel oliekoeler vanwege extra warmte, injectoren als je krap berekende injectoren hebt, en dan nog de ecu aanpassingen.

Dat is bij elkaar toch al snel 3000 euro bij elkaar als het niet meer is.
En dan zit je nog met een turbogat ook vooral met de standaard nokkenas.

Nee doe mij maar een nokkenas met agressievere kleppen afstelling en meer adem voor de motor.
Het laatste zal een veel egalere powerband geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Had een raceautootje besteld voor de racebaan afgelopen zondag, mooi dat TNT vandaag aan de deur is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:17

Maximus

There is no substitute

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 18:02:
[...]

Had een raceautootje besteld voor de racebaan afgelopen zondag, mooi dat TNT vandaag aan de deur is geweest.
Veelal zet TNT vrije-rijders in voor het bezorgen van postpakketten. De zogenaamde ZZP'ers :) Het ging om de reguliere TNT Post bezorging en/of de eigen TNT pakketbezorgers.

PhD i.o.

Pagina: 1 ... 10 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.