Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Mustang *O*

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 06:55

Maximus

There is no substitute

Italia :>

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-09 08:25
(jarig!)
zeromussov schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:38:
[...]
Zijn er wat foto's of filmpjes van een standaard cockpit? Ben ik nu wel benieuwd naar...
Mmm, ik blijk fout te zitten met m'n info.. Hier staat namelijk "Standard cars do not support vehicle interior camera views."

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:49

Ethirty

Who...me?

Yeroen76 schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:54:
Mmm, ik blijk fout te zitten met m'n info.. Hier staat namelijk "Standard cars do not support vehicle interior camera views."

:(
Dat was allang bekend. Alleen de premium wagens hebben cockpit view. En er is ook geen hood-view, alleen roof en bumper.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Yeroen76 schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:35:
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik het missen van veel auto's of het ontbreken van een realistisch schadesysteem als grootste tegenvaller zie. Beide ga ik me tijdens het spelen enorm aan irriteren, dat weet ik nu al. Is het nou zo'n probleem om te simuleren dat je uit de race ligt als je met 100 of 300 een muur raakt?
En natuurlijk is het onzin om te vergelijken met NFS, heel ander spel, maar wanneer ik de carlist van NFS HP bekijk dan kan ik het toch niet helpen wat jaloers te zijn. Koenigsegg, Porsche, Bentley, Aston Martin. Allemaal de nieuwste modellen. Wat mij betreft hadden ze in GT 150 auto's mogen stoppen als ze allemaal van die kwaliteit waren! Want wie gaat er nou echt voor de lol in een Suzuki Cappuccino rijden?
Er zijn op die carlist op de playstation site 181 Premium en 39 P/S (whatever that may be..) auto's te vinden. Wat ik niet helemaal snap is de grote hoeveelheden aan varianten van dezelfde wagen waarvan er dan soms 1 P is en de rest weer standaard, als er dan eentje als Premium is uitgewerkt is de rest toch niet meer de moeite waard? Volgens mij gaat het in 9 van de 10 gevallen ook nog eens om auto's waarbij het interieur 99% gelijk is. Wel jammer dat de Veyron niet premium is, erg aparte keuze...

Ik vraag me ook af of dat hele Premium/Standard gedoe niet ontzettend tegenwerkt met licenties, ik zou er als fabrikant niet zo blij mee zijn denk ik als er bij mijn producten geen interieur inzat en bij de concurrent wel.

Nouja, heb het spel al sinds augustus in de pre-order staan, en het wordt vast leuk. Ik ga vooralsnog niet van (gratis) dlc uit, maar mochten er nog upgrades komen met meer Europese auto's of upgrades van standard naar premium dan is dat mooi meegenomen.

Waarom zit er eigenlijk een muis-cursor in het menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
Donstil schreef op zondag 14 november 2010 @ 17:30:
Nou een echte auto fanaat weet wel dat RUF modellen niet zomaar "gewoon Porsches" zijn. Daarmee doe je RUF echt te kort.
wat mij betreft doe je Porsche dan tekort maargoed, ieder zijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dam-ned door die screens hierboven vergeet je in 1klap de carlist.

Ziet er echt geweldig uit. Kan niet wachten tot ik de 458 of die MC12 aan de tand kan voelen met een G25 icm playseat.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Zit er eigenlijk een soort "tutorial" onderdeel in GT5 waarin je leert driften bvb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Donstil schreef op zondag 14 november 2010 @ 21:37:

Ziet er echt geweldig uit.
Zijn allemaal geen in-game beelden he, dus echt enthousiast hoef je hiér niet van te worden naar mijn mening :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Dakoina schreef op zondag 14 november 2010 @ 21:48:
Zit er eigenlijk een soort "tutorial" onderdeel in GT5 waarin je leert driften bvb?
Volgens mij zijn dat de rijbewijs gedeeltes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Nik schreef op zondag 14 november 2010 @ 21:53:
[...]Volgens mij zijn dat de rijbewijs gedeeltes.
Hmm, ja als beginnend half beginnend GT'er zijn alle tips welkom :) (en zeg nu niet 'veel oefenen' :p)

Zo grappig, iedereen die een paar dagen geleden zei: "de pot op met sony en GT5, ik koop hem niet meer...", wel nu de datum gekend is, is de GT5 interesse explosief aan het boomen. Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakoina schreef op zondag 14 november 2010 @ 22:02:
[...]
Hmm, ja als beginnend half beginnend GT'er zijn alle tips welkom :) (en zeg nu niet 'veel oefenen' :p)

Zo grappig, iedereen die een paar dagen geleden zei: "de pot op met sony en GT5, ik koop hem niet meer...", wel nu de datum gekend is, is de GT5 interesse explosief aan het boomen. Link
ja das wel leuk ja maar moet je de reacties lezen bij de carlist en tracklist ;)
dan is de realiteit over wat de mensen die veel van gt5 weten ervan vinden.
die boost qua verkoop(preorders) is omdat hij nu release date heeft. 99% van die mensen weet waarschijnlijk niets van de carlist en tracklist. zou dan misschien wel anders kunnen zijn :)
hoe dan ook gaat deze game veel verkopen, maar belangrijker is nog wat gaan de reviewers ervan zeggen.
kan hij FORZA 3 van de troon stoten. en dat wordt spannend want een hoop elementen van de game werken dat namelijk tegen(carlist tracklist damage model) dus wordt spannend ;)
ben zelf redelijk sceptisch over de game, maar ga zeker mn preorder niet annuleren. ookal is de game minder dan ik had verwacht zijn er vast genoeg leuke aspecten aan de game die mij zullen intresseren.
maar of ik hem beter ga vinden dan forza 3, dat gaan we nog wel zien.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
F1 2010 was weinig anders, tot de game uit kwam en bleek het gewoon slecht te zijn. Enige voordeel dat GT al een hele serie van hoge kwaliteit heeft staan, dus heb ik veel meer vertrouwen in GT5 dan ooit iets wat nog van Codemasters zou komen.

Ik neem aan dat de online races hetzelfde concept van GT5P gebruiken, de 650 races. Daar zal je in de races wel genoeg variatie zien, nu maar hopen dat ze online ondersteuning wel beter is, GT5P was daarin gewoon slecht.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 14 november 2010 @ 21:37:

Ziet er echt geweldig uit. Kan niet wachten tot ik de 458 of die MC12 aan de tand kan voelen met een G25 icm playseat.
Klopt, 1000+ auto's zijn leuk...maar uiteindelijk gaan we toch voor de kersen op de slagroomtaart :9 En dat er 100 nissans in zitten en 100 toyota's en what so ever, interesseert met niet zoveel. Ik koop het spel voor de grafics en de 250 wagens die wel echt zeker de moeite waard zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 14 november 2010 @ 17:30:
[...]

Nou een echte auto fanaat weet wel dat RUF modellen niet zomaar "gewoon Porsches" zijn. Daarmee doe je RUF echt te kort.
sorry dat ik ze gewone porsches noemde.het zijn idd aangepakte porsches 8) eigenlijk is vaak alleen nog het model van fabriek af .

is er al een nieuwe release datum bekend ?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2010 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:55
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 23:10:
[...]

sorry dat ik ze gewone porsches noemde.het zijn idd aangepakte porsches 8) eigenlijk is vaak alleen nog het model van fabriek af .

is er al een nieuwe release datum bekend ?
:D

Niet helemaal gevolgd de laatste dagen? Over 10 dagen ligt 'ie in de winkels :)

http://www.gtplanet.net/g...-november-24th-in-europe/

http://blog.eu.playstatio...gt5-release-announcement/

[ Voor 16% gewijzigd door Sander H op 14-11-2010 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geweldige lijst die carlist!
Uiteraard eerst lekker racen met mijn eigen auto (Eclipse '95), om daarna de snelle wagens te pakken...
Leuk om die extra paar circuits ook te zien.

Volgende week woensdag zou het zo ver moeten zijn dus?
Ik hoop het, heb al eens eerder iets van een release datum gehoord haha
Eindelijk de PS3 gebruiken waarvoor ie 3 jaar geleden gekocht is :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:00
Volgende week is definitief. Er zijn namelijk al retailexemplaren in omloop.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03:43
Rivanov schreef op maandag 15 november 2010 @ 08:53:
Volgende week is definitief. Er zijn namelijk al retailexemplaren in omloop.
Heb je het over Nederland of de gelekte versie in Australië? Dat laatste wisten we al namelijk :)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 04:00
De gelekte versies die op internet staan. Dus die uit Australië.
Ben niet bang, volgende week is het eindelijk dé dag! ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Laatst online: 25-07 13:07
v8power67 schreef op zondag 14 november 2010 @ 22:12:
[...]kan hij FORZA 3 van de troon stoten. en dat wordt spannend want een hoop elementen van de game werken dat namelijk tegen(carlist tracklist damage model) dus wordt spannend ;)
Dat werkt imo allemaal bij Forza tegen 8)7 Voor mij is er nu al een winnaar ;)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Ik ben benieuwd hoe lang de installatie duurt van GT5, hiermee doel ik op de optionele? installatie van zo'n 10GB. Neem aan dat iedereen dat hier wel zal doen omdat de game hierdoor soepeler loopt. Zijn daar toevallig al Youtube-video's van?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 13:46
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jvdny.jpg

Geen filmpje, maar wel een screenshot. Hoe lang die install duurt zou ik niet weten. Maar ik denk wel minimaal 20 a 30 minuten.

[ Voor 11% gewijzigd door Jamoru op 15-11-2010 10:03 ]

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
Jamoru schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:03:
[afbeelding]

Geen filmpje, maar wel een screenshot. Hoe lang die install duurt zou ik niet weten. Maar ik denk wel minimaal 20 a 30 minuten.
De PS3 is sowieso onbenullig traag met installaties. Ook één van de problemen tijdens de (vele) updates vind ik persoonlijk. Dat installeren zal 'k later misschien nog wel een keer doen, eerst gewoon maar eens spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Jamoru schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:03:
[afbeelding]

Nou ja, gelukkig heb ik het APEX-boek om me in de tussentijd te kunnen vermaken met de nodige informatie.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KappeNou schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:23:
[...]

Dat werkt imo allemaal bij Forza tegen 8)7 Voor mij is er nu al een winnaar ;)
jij vind carlist van forza 3 slechter dan van gt5 ?? das knap want er zitten daar veel auto's in die mensen in gt5 willen zien, met als hoofdrol VEEL porsches ;)
tracklist is ook geen nadeel van fm3 omdat het spel in 2 jaar gemaakt is en 2 dvd's bevat, dus en dan nog steeds meer variatie's erin hebben dan gt5 met zn 43gb bluray, vind ik knap ;)
en damage model van fm3 is qua mechanical damage beter dan wat ik tot nu toe gezien heb van gt5.
met 300 in een muur pompen en met gt5 rij je zorgeloos verder, en in forza3 doet ie ut niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2021
v8power67 schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:21:
[...]

jij vind carlist van forza 3 slechter dan van gt5 ?? das knap want er zitten daar veel auto's in die mensen in gt5 willen zien, met als hoofdrol VEEL porsches ;)
tracklist is ook geen nadeel van fm3 omdat het spel in 2 jaar gemaakt is en 2 dvd's bevat, dus en dan nog steeds meer variatie's erin hebben dan gt5 met zn 43gb bluray, vind ik knap ;)
en damage model van fm3 is qua mechanical damage beter dan wat ik tot nu toe gezien heb van gt5.
met 300 in een muur pompen en met gt5 rij je zorgeloos verder, en in forza3 doet ie ut niet meer ;)
De carlist van Forza3 is inderdaad slechter als die van GT5. Porsche moet je overigens maar van houden, dus zie dat niet echt als een voordeel. Ik snap al die GT5 vs Forza discussies niet overigens, als je zo een Forza fanboy bent, ga dan lekker Forza3 spelen en koop GT5 lekker niet. Altijd dat eeuwige gezeur over welke beter is. Koop gewoon degene die je het beste vind, en ga die lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
(jarig!)
vlahonda schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:35:
[...]
De carlist van Forza3 is inderdaad slechter als die van GT5. Porsche moet je overigens maar van houden, dus zie dat niet echt als een voordeel. Ik snap al die GT5 vs Forza discussies niet overigens, als je zo een Forza fanboy bent, ga dan lekker Forza3 spelen en koop GT5 lekker niet. Altijd dat eeuwige gezeur over welke beter is. Koop gewoon degene die je het beste vind, en ga die lekker spelen.
Het gaat hier helemaal niet om de discussie Forza vs. GT, maar meer de features die GT heeft die minder zijn dan een spel van 2 jaar geleden. Tuurlijk is GT overall beter, maar op basis van genoemde features had GT zoveel beter kunnen zijn. En na zoveel jaar ontwikkeling ook beter moeten zijn imho.
k hou trouwens wel van Porsche, zoals ongeveer 99% van de mensen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Yeroen76 op 15-11-2010 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Het gaat niet alleen om de carlist en het schademodel. Zelf geef ik de 200+ Premium auto's in GT5 de voorkeur boven de 400 auto's in Forza 3. De 800 overige auto's zie ik als een leuke extra. Aangezien die toch geen cockpit hebben zal ik daarmee met de bumper cam rijden en dan zie je toch niet dat ze wat minder detail hebben dan de Premium auto's :)

Een aantal dingen uit de lijst met features zijn voor mij veel belangrijker: dag/nacht cyclus op Nordschleife + Le Mans, (random) weerseffecten, verschillende licenties (rally, nascar, jgt), uitgebreide online mode, course maker etc.
Night/Day transition
Stunt Arenas
32 player online lobbies
16 player online races
Online clan/Clubs
Spectator mode
Dynamic Weather (snow, rain, fog, star orbit)
Ingame weather forecasts not perfect, randomized code PD can't control
200+ PS4 cars and 800+ standard cars
Nascar license
WRC license (infinite tracks due to track generator, codriver really needed)
Super GT license
Rolling and damage
1st person walkabout photo mode
18MegaPixel photomode
Stereoscopic 3D photos
Online photo sharing
YouTube uploading
1080p
PS Eye headtracking
Motion controls
HDMI 1.4 Stereoscopic 3D @ 60fps
Split-screen
Share cars and upgrades with friends
Track Generator
Custom track sharing
Best graphics in any driving game (lighting, physics driven smoke, attention to detail..etc)
Real life tracks recreated in maddening quality (up to 2 year dev times)
20+ locations with 70+ variations
PSP Connectivity
Go karts to Rally to classics to sport to Drag car, ordinary cars...etc etc etc
Animated drivers, handling and gear shifts, pit crews, tire changes etc
Custom soundtrack
Text and Voice chat
Narrative involvement by popular drivers and Top Gear crew
Top Gear Test Track
Open free-form Track Days
GT Life (career mode, this time with earth map and real time clock) & Arcade mode
Profile pages
B-Spec Mode where you manage a team of A.I racers
Borrow your trained A.I drivers to friends
In-game (bulletin-board) message boards
Gran Turismo Video store (Top Gear Show has 350+ million viewers)
All above on one Blu-ray disc

[ Voor 5% gewijzigd door Sander H op 15-11-2010 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Indrukwekkende lijst auto's... hoe alng waren ze ook alweer per auto bezig qua moddeling etc?

GT5 is eend ijk van een game... maar kga hem toch niet halen bij release, kheb met GT5 Prologue wel gemerkt dat het niet de game voor mij is... een sim-racer in combi met een controller werkt voor mij iig niet... zelfs niet op easy :P

Als ik hem voor 2-3 tientjes kan kopen doe ik het wel... Gewoon voor de eyecandy en gigantische lijst auto's! is het dan mogelijk om tzt een savegame van inet te downloaden met alles unlocked? :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 15:36

BiLo

PSN: toiletcleaner

Yeroen76 schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:38:
[...]

Het gaat hier helemaal niet om de discussie Forza vs. GT, maar meer de features die GT heeft die minder zijn dan een spel van 2 jaar geleden. Tuurlijk is GT overall beter, maar op basis van genoemde features had GT zoveel beter kunnen zijn. En na zoveel jaar ontwikkeling ook beter moeten zijn imho.
k hou trouwens wel van Porsche, zoals ongeveer 99% van de mensen. :)
Middels DLC kan er nog een hele hoop aan toegevoegd worden toch? Ik ben het met je eens dat ze Porsche hadden moeten toevoegen.. Ruf is leuk, maar die hebben we al gehad in GT2. Jammer dat ze geen nieuwe modellen gebruikt hebben.. Persoonlijk liever gemballa gezien :)

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 14:52

reuzekind

Ik geloof in GoT

Chaoss schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:58:
Als ik hem voor 2-3 tientjes kan kopen doe ik het wel... Gewoon voor de eyecandy en gigantische lijst auto's! is het dan mogelijk om tzt een savegame van inet te downloaden met alles unlocked? :P
Dat is bij GT5P ook mogelijk, dus het lijkt mij dat dit ook bij GT5 gewoon mogelijk moet zijn.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reuzekind schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:11:
Dat is bij GT5P ook mogelijk, dus het lijkt mij dat dit ook bij GT5 gewoon mogelijk moet zijn.
Dat is volgens mij al een tijdje geleden geblokkeerd.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 22:46
Fotoooooo's :)

Afbeeldingslocatie: http://img251.imageshack.us/img251/6558/ahrweilerstreet.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img178.imageshack.us/img178/3851/highspeedring.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img714.imageshack.us/img714/9527/roadcourseindy.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img208.imageshack.us/img208/1425/nrburgringnordschleife1.jpg

Daarbij ga ik denk ik alleen met de premium auto's rijden want de "standards" zien er niet heel goed uit eerlijk gezegd. Prima voor AI maar ik rijdt het liefst vanuit de cockpit dus dan vallen de standaard auto's al snel af... Zie hier een standaard auto (opgefriste versie vanuit GT4):
Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/238/suzukacircuiteastcourse.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door bsmpower op 15-11-2010 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Yeroen76 schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:38:
[...]k hou trouwens wel van Porsche, zoals ongeveer 99% van de mensen. :)
Ik niet!
Qua vormgeving erg lelijke auto's als je het mij vraagt, zo lelijk dat ik ingame nog niet met zo'n auto gezien wil worden. :+
En het merk is volgens mij flink in aanzien gedaald sinds het tonen (en het nog uitbrengen ook) van een 5 deurs-model. :r
Dus ik schat het eerder op < 90% van de mensen.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag vanochtend die 5 deurs rijden, van voren ziet het er nog erg porsche uit, tot ik de zijkant zag.. :X

Nog 9 daagjes :D

Apart dat ik van E-plaza en Bartsmit al mailtjes kreeg over de definitieve datum, maar van mijn bestelling bij de FRS heb ik nog niets gehoord (daar stond hij nog december).
* SinergyX wil een high-res van deze :>

[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 15-11-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
bsmpower schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:25:
Zie hier een standaard auto (opgefriste versie vanuit GT4):
[afbeelding]
Tja dan is het wel jammer dat ze die PS2 stickers op de achterbumper niet hebben weggepoetst en vervangen door PS3... :/

Pics van de Benz zijn nice! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
SinergyX schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:42:
[...]
* SinergyX wil een high-res van deze :>
Als je klikt op de foto's in mijn post dan krijg je ze HD ;)... (alleen wordt de kwaliteit er niet veel beter op)

[ Voor 9% gewijzigd door bsmpower op 15-11-2010 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
800x533 zegt hij hier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerlijk gezegt niet vrij druk gehad. das mooi gas met die zooi.dadelijk eens kijken of me ps3 nog opstart die staat al in winterslaap sinds ik forza 3 speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vlahonda schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:35:
[...]

waar zeg ik dat ik fanboy ben ?? ik heb in de forza forums genoeg gezeken over die game ;)
maar als ik kijk naar wat die game heeft en wat gt5 heeft vind ik niet dat gt5 zoveel beter is als fm3.
maar eelijk is eerlijk hij wordt uiteraard wel beter als fm3. maar hoeveel beter, na 5-6 jaar wachten ;)
ik ga gt5 ook halen omdat ik alle gt's heb gespeeld en gt fanboy ben ;) maar forza heeft mij laten zien dat er meer goeie racegames zijn. btw forza 3 heeft 500+ auto's. dus niet 400 zoals ik net hier las. maar genoeg over forza vs gt5 want daar worden meeste ps3 fanboys altijd zenuwachtig van :+

maare ik zag net die lijst die gepost werd hier met gt5 features. maar die 18 megapixel fotos is nog geen zekerheid btw. die dude's die de game al hebben zeiden dat 1080P max was als ik goed heb.
maja we zullen zien, nog 9 daagjes en dan is het zover. hopen dat consoleshop hem dinsdag verstuurd en ik hem woensdag heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Hmm klopt... als ik hem met mijn browser open (Chrome) krijg ik een huge afbeelding. Sla ik hem echter op en kijk ik naar de info dan zegt ie inderdaad 800x533... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
@v8power67: Wat heb je aan die paar auto's in forza welke bijna allemaal het zelfde rijden als ze de zelfde aandrijflijn hebben en er niet zo uit zien als in het echt :? In forza heb je ook van elke race auto 10 versies..
Zoveel dingen die in forza niet kloppen, daar kan je een boek over schrijven. Dus liever niet "al" die nieuwe auto's die je in forza moet KOPEN. Daar heb ik liever een game voor waar je je niet aan ergert als je weer een curb pakt en over de kop slaat of dat je niks merkt als je slicks koopt. Dan koop je een Enzo die op rails rijd terwijl een scuderia in de bochten minstens even snel is.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:39:
[...]

Ik niet!
Qua vormgeving erg lelijke auto's als je het mij vraagt, zo lelijk dat ik ingame nog niet met zo'n auto gezien wil worden. :+
En het merk is volgens mij flink in aanzien gedaald sinds het tonen (en het nog uitbrengen ook) van een 5 deurs-model. :r
Dus ik schat het eerder op < 90% van de mensen.
Nou het "5 deurs-model" heet de panamera een verkoopt als een malle.
Vooral in het buitenland krijgen ze dat ding niet aangesleept.

Ik weet nog goed dat iedereen zat te klagen toen de Cayenne uit kwam. Dat was niet echt Porsche bla bla.
Maar ondertussen is meer dan 50% van de verkopen wel zo een model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Donstil schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:10:
Ik weet nog goed dat iedereen zat te klagen toen de Cayenne uit kwam. Dat was niet echt Porsche bla bla.
Maar ondertussen is meer dan 50% van de verkopen wel zo een model.
Waarmee het "dus" meteen een mooie auto is ja? Hmmmmm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Chaoss schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:58:
Indrukwekkende lijst auto's... hoe alng waren ze ook alweer per auto bezig qua moddeling etc?
Yamauchi zei dat ze ongeveer een half jaar met 1 auto bezig zijn, per persoon that is. Dus als je daar met een team aan werkt zal het sneller gaan.

Maar dan nog, vind het echt belachelijk veel tijd voor 1 auto :o

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
kaos- schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:31:
Maar dan nog, vind het echt belachelijk veel tijd voor 1 auto :o
Daarom geloof ik zoiets ook niet helemaal ;) Dat ze er lang mee bezig zijn, sure. Echter zó lang, nou nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KappeNou schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:09:
@v8power67: Wat heb je aan die paar auto's in forza welke bijna allemaal het zelfde rijden als ze de zelfde aandrijflijn hebben en er niet zo uit zien als in het echt :? In forza heb je ook van elke race auto 10 versies..
Zoveel dingen die in forza niet kloppen, daar kan je een boek over schrijven. Dus liever niet "al" die nieuwe auto's die je in forza moet KOPEN. Daar heb ik liever een game voor waar je je niet aan ergert als je weer een curb pakt en over de kop slaat of dat je niks merkt als je slicks koopt. Dan koop je een Enzo die op rails rijd terwijl een scuderia in de bochten minstens even snel is.
die paar auto's ?? als je de lijst van gt5 uitdunt naar 1 per type houdt je ook ong 500 auto's over.
in forza zitten idd wel aantal dubbele maar dat is niets vergeleken met 50 s2000's en 50 skyline's en ga zo maar door ;)
er kloppen idd een aantal dingen niet in forza maar gt5 is nog niet uit he ;)
curb pakken en over de kop ?? 1 keer gehad met een auto die totaal verkeerd was getuned.
tuning in forza is de key net als in reallife :P net zoals het in gt5 dalijk ook mega belangrijk gaat worden, want een goeie afstelling kan secondes schelen ;) slicks merk je wel degelijk alleen niet met optrekken, in de bochten is het een verschil tussen dag en nacht, maar ook weer alleen als je hem goed afstelt.
want afstelling met gewone banden en race banden is compleet anders. een enzo die op rails rijd ??
moet je me uitleggen want die wagen rijd super (rij wel met een fanatec wheel). scuderia is ook een super wagen :D en beide ook in gt5 en daar zullen ze waarschijnlijk ook erg tof zijn om in te rijden.
nogmaals ik ben echt geen forza fanboy want ik vind nog steeds dat forza 3 is wat forza 2 had moeten zijn.
en de graphics zijn ook nog een stuk minder dan gt5. maar uiteindelijk draait gt5 bijna alleen maar om de graphics, van de 200+ premiums dan. en daar gaat het bij forza niet om. gaat om de dingen eromheen, livery editor de storefront, het upgraden van auto's zowel uiterlijk als performance. maar vooral de livery editor is wat forza groot heeft gemaakt. en ik zelf ben er niet altijd over te spreken , maar het gaat wel heel diep.
maja zo kun je uren misschien wel dagen praten over de verschillen tussen deze games.
ik heb me al genoeg vermaakt met forza 3. maar ben zeer overtuigd dat gt5 mij ook goed gaat bevallen.
en zo niet ja jammer dan speel ik gewoon weer forza, maar ik acht die kans erg klein :P
gt5 heeft dynamic weather en dat is iets wat ik vind dat in een race sim moet zitten.
lekker racen in de nacht over nordschleife met regen die met bakken de hemel uit komt zetten :D
ja daar maak je mij blij mee. forza heeft dit niet en zal ook niet in fm4 zitten vrees ik.
dus das al 1-0 voor gt5 :P voor de rest zijn ze redelijk gelijk op. en daar houdt ik het bij ;)
en ben nu ook klaar met over gt5 vs forza praten. die discusie zal altijd bestaan tussen 2 concurenten, en ik ben gewoon blij met beide dalijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Porsche liefhebbers kunnen misschien Need for Speed porsche nog eens spelen :D ook al zou het leuk zijn Porsche in GT5 te hebben, ik vind dat er al keuze genoeg is aan autootjes. Misschien een uitdaging op zich om eens te racen met elke wagen in de lijst :p misschien wordt dan een secret Porsche unlocked :+

Dat brengt me bij de volgende vraag: hoe lang moet je in hemelsnaam spelen om 1000 in uw garage te krijgen, om die 1000-cars-in-garage trophy vrij te spelen 8)7

Als casual gamer zie'k me niet direct alle trophies vrij te spelen binnen een relatief korte tijd :) zelfs al koop je een aantal 2de handse wagens (zie trophy: buying used cars)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Genoeg trophies in andere games waar ook een bizarre timesink in zit, leuk om achteraf te hebben, maar enkel voor de looks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Links of rechts? :9~

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4133/5177225567_6d72c8a6d2.jpg

Ik had eigenlijk al besloten om voor de Collecters Edition te gaan, maar mocht op de 24e ook de Signature Edition bij de Mediamarkt liggen zal ik toch even moeten denken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Is die CE nou zo klein of is die Signature Edition nou zo groot? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

issie al ergens voor 3 tientjes in de aanbieding? :P
SinergyX schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:13:
[...]

Dat is volgens mij al een tijdje geleden geblokkeerd.
hmmm dat is wel heel erg jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sander H schreef op maandag 15 november 2010 @ 13:57:
Links of rechts? :9~

[afbeelding]

Ik had eigenlijk al besloten om voor de Collecters Edition te gaan, maar mocht op de 24e ook de Signature Edition bij de Mediamarkt liggen zal ik toch even moeten denken :P
Signature edition is wel erg mooi maar ik weet van mezelf dat ik al die meuk toch nooit ga lezen. Daarom kies ik lekker de normale maar die staat er dan weer net niet bij.
Brad Pitt schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:14:
[...]

Waarmee het "dus" meteen een mooie auto is ja? Hmmmmm ;)
Haha nou dat laat ik maar even in het midden >:) . Maar dat het goed is voor het merk staat voorop.

[ Voor 50% gewijzigd door Donstil op 15-11-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:58

Oxigeon

En zo is dat!

Komt deze game eigenlijk in het nederlands uit of is deze alleen in het engels verkrijgbaar?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:06:
hmmm dat is wel heel erg jammer...
Jup, en was nog erger omdat de download versie en disc versie dezelfde saving gebruiken. Ik was dus tot aan de F1 wagen gekomen, maar bij een nieuwe schijf in mijn PS3 ben ik gaan spelen met de disc, die schrijft doodleuk mijn saving over -> alles kwijt :X

http://www.freerecordshop...ll&fh_search=gran+turismo
Signature Edition bij FRS lijkt niet meer te bestellen, voorraad is op? :P

[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 15-11-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Oxigeon schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:21:
Komt deze game eigenlijk in het nederlands uit of is deze alleen in het engels verkrijgbaar?
ik denk dat ie gewoon in het nederlands komt , GT5p is ook in het NL dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

zou mijn GT5:P nu nog wat opbrengen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:58

Oxigeon

En zo is dat!

Chaoss schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:04:
zou mijn GT5:P nu nog wat opbrengen? :+
Ik denk het wel. Een halve week voordat Black Ops uitkwam heb ik MW2 geruild tegen UFC 2010. Denk dat ik dan ergens aan de nederlandse versie wil komen als hij ook in het nederlands komt :). Gewoon heerlijk om al die games van Sony in het nederlands te zien en te spelen. Moet alleen even kijken waar ik hem dan ga aanschaffen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vind het juist vreselijk dat al die games maar in het Nederlans moeten tegenwoordig.

Vooral actie games zoals bv Uncharted. "ren! ren! We moeten opschieten voordat het fort helemaal gaat instorten" en dan ook nog met die vreselijke stem van de Vlaamse pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Stel het gemiep in op Engels in je dashboard en klaar ben je.

Heb voor GT5 nog wel even een nieuwe DS3 gekocht, de oude was gaar en heb nu een prachtige zilveren DS3 gekocht. Gelijk de F430 nog even uit de stal gehaald en even wat rondjes gedraaid op Suzuka, toch weer 2 sec van de tijd afgesnoept. Vind het echt geweldig. Kan niet wachten tot GT5. Ga wel even een lijst maken van de premium cars want die wil je wel, de std mogen ze houden.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:14:
Vind het juist vreselijk dat al die games maar in het Nederlans moeten tegenwoordig.

Vooral actie games zoals bv Uncharted. "ren! ren! We moeten opschieten voordat het fort helemaal gaat instorten" en dan ook nog met die vreselijke stem van de Vlaamse pot.
Wist je dat die dame (chloe?) ook de stem doet in Move: start the party? :P

(geknipt en geschoren, 10 cent :P).

@filmpje, AI blijft toch redelijk vechtend, diverse punten in bochten zie je ze eigen lijnen rijden, ipv echt vol achter elkaar. Nadeel dat de hele 1 t/m 5 nagenoeg zo de hele race rond huppelt over de baan.

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 15-11-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

dat was gewon bagger REN REN :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

dat was gewoon bagger REN REN :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Dan moet ik toch is mijn oude PS3 60gig gaan vervangen. Die heeft nu al zoveel jaar staan wachten op GT5 dat de lazer het begeven heeft ;(

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Ik herinner me nog dat de GT Academy 2010 demo een kleine stottering gaf op mijn fat 40GB PS3 Ongeveer 3x per lap en dat was echt irritant. De PS3 Slim had daar geen last van. Hopelijk is dat gefixed in de full version.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik weet niet of de onderstaande fan trailers al zijn gepost. Maar voor het geval het niet zo is, dan zijn ze zeker het kijken waard. Vond vooral de eerste héél geslaagd :)

YouTube: Gran Turismo 5 EPIC Trailer

[ Voor 8% gewijzigd door KngfCnns op 15-11-2010 15:58 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5-GeqGlUqpc&feature=player_embedded#!]

Dit is ook wel leuk.
In het "GTAuto" menu kan je je auto een service beurt geven en/of opnieuw spuiten enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 14:52

reuzekind

Ik geloof in GoT

KappeNou schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:40:
Dan moet ik toch is mijn oude PS3 60gig gaan vervangen. Die heeft nu al zoveel jaar staan wachten op GT5 dat de lazer het begeven heeft ;(
offtopic:
Als hij nog draait op FW 3.41 kan je er op MP nog een leuke prijs voor krijgen :)

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spoilers :D Lekker fout op zo'n civic :P

Maaaaar.. zie ik daar 'Racing modification'? Is GT2 full body mod weer terug? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jamoru schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:45:
Ik herinner me nog dat de GT Academy 2010 demo een kleine stottering gaf op mijn fat 40GB PS3 Ongeveer 3x per lap en dat was echt irritant. De PS3 Slim had daar geen last van. Hopelijk is dat gefixed in de full version.
Mm dat wordt een kwestie van uitproberen ben ik bang. Heb hier ook nog een 60gb fat (release model).
Anders ren ik naar de winkel en haal ik een Slim. Die vond ik toch al fijner (ivm het geluid wat deze maakt) maar wilde er nooit geld voor uit trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik maar denken dat ik de eengiste ben met een ps3 die klere herie maakt.en zich er aan stoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Vanmiddag maar alvast een stuur gehaald --> Logitech Driving Force GT.
Wilde GT5:P erbij kopen maar deze was in de desbetreffende Dixons niet voorradig.
Achteraf niet zo heel erg, aangezien ik nog een aantal racegames had liggen.
Mijn opstelling is nu zo goed als klaar, nu nog een paar nachtjes slapen ... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ben ook weer wat gerust gesteld. De ">5 weken levertijd" GT5 preorder op Wehkamp is na mail aangepast ;)

Afbeeldingslocatie: http://stuff.pfeffernuss.com/gt5preorder.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:42:
[video]

Dit is ook wel leuk.
In het "GTAuto" menu kan je je auto een service beurt geven en/of opnieuw spuiten enz.
WTF!!!! je kan bij standard auto's geen velgen veranderen!!!!!!
okee ik begin nu wel beetje minder positief te worden, hoe moeilijk is het als het ook al kon in gt4.
pffffff 800 auto's die geen andere velgen kunnen, dit moet gewoon een grap zijn. betekent dus dat je met een mkIV supra niet eens mooie velgen eronder kan zetten. (sowieso waarom is MKIV niet premium).
das wel dikke fail moet ik eerlijk bekennen.
was net nog zo blij want had weer gt5p met g25 gespeeld en was weer zo tof.
en dan zie je dit en dan ineens niet zo leuk meer.

[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 15-11-2010 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Dat dynamic weather? Hoe 'dynamic' is dat? Komt het onverwacht, of wordt er gekeken naar het weer op het circuit op dat moment, in het echt? Moet kunnen want het werd ook in GT5P weergegeven. Of is het scripted en weet je het na 1 keer in welke ronde het gaat regenen?

Ik ga Porsche geen moment missen in de game. Maar ik ben dan ook fan van Franse en Japanse voertuigtechniek.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Laatst online: 20:39

reaL_G

G

[b][message=35036575,noline]
Ik ga Porsche geen moment missen in de game. Maar ik ben dan ook fan van Franse en Japanse voertuigtechniek.
hoezo die hebben er altijd ingezeten. RUF dan wel, maar getuned is beter dan het origineel.
geef mij maar een RUF CTR2 anyday.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je in GT5 ook het uiterlijk van de wagens veranderen met skins zoals in Forza3 of lukt dat in GT niet? Las net hierboven dat je wel kunt spuiten maar een paar Red Bull auto´s is best wel leuk. Of in Gulf tenue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:37

Sandyman538

SandstorM [148839]

v8power67 schreef op maandag 15 november 2010 @ 17:48:
[...]

WTF!!!! je kan bij standard auto's geen velgen veranderen!!!!!!
Echt he... 8)7 Velgen hebben we het hier over. Als je auto's wilt pimpen koop je toch NFS of zoiets. :X Dat mensen zich hier zo druk over kunnen maken (ik lees in ieder geval 10 uitroeptekens). Het wordt gewoon een hele vette game en ik waardeer het erg dat er hier ook positieve users zitten die zo nu en dan tussen al het gezeur door gewoon even een vet plaatje van GT5 posten (of een filmpje)! :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sandyman538 schreef op maandag 15 november 2010 @ 18:44:
[...]

Echt he... 8)7 Velgen hebben we het hier over. Als je auto's wilt pimpen koop je toch NFS of zoiets. :X Dat mensen zich hier zo druk over kunnen maken (ik lees in ieder geval 10 uitroeptekens). Het wordt gewoon een hele vette game en ik waardeer het erg dat er hier ook positieve users zitten die zo nu en dan tussen al het gezeur door gewoon even een vet plaatje van GT5 posten (of een filmpje)! :)
uhm auto's pimpen of velgen veranderen is wel even wat anders.
want spoilers kan weer wel in gt5. en als je kijkt wat voor spoilers zijn echt van die typische RICER spoilertjes. en dan kun je niet zoals veel mensen deden in gt4 de velgen veranderen.
dat JIJ dat niet wil doen, betekent niet dat het een feit is dat het dus een stap terug is vanaf gt4 gezien.
stel je wilt je civic mooi op de foto zetten, mja dan zijn die wieldoppen wel incredibly gay of niet ??
je kan ook te positief zijn vind ik ;) je hebt zeker alleen een ps3??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op maandag 15 november 2010 @ 18:53:
[...]

uhm auto's pimpen of velgen veranderen is wel even wat anders.
want spoilers kan weer wel in gt5. en als je kijkt wat voor spoilers zijn echt van die typische RICER spoilertjes. en dan kun je niet zoals veel mensen deden in gt4 de velgen veranderen.
dat JIJ dat niet wil doen, betekent niet dat het een feit is dat het dus een stap terug is vanaf gt4 gezien.
stel je wilt je civic mooi op de foto zetten, mja dan zijn die wieldoppen wel incredibly gay of niet ??
je kan ook te positief zijn vind ik ;) je hebt zeker alleen een ps3??
Of té negatief zijn :X Kerel, wacht nou gewoon met je commentaar totdat je het werkelijk gespeeld hebt. Je kunt weinig zeggen van plaatjes en filmpjes van Youtube. Het is pas een mening als die ergens op gebaseerd is. En zolang je het spel nog niet gespeeld hebt, vind ik niet dat iemand een goed onderbouwde mening kan hebben...

Het zal echt niet het spel van de eeuw zijn, maar ik denk dat het nog steeds veel verwachting kan overtreffen. Ik ben er in ieder geval klaar voor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Dat zou wel jammer zijn voor de garage ;( Maarja uiteindelijk zal de game wel vet blijven en de echte dikke bakken hebben standaard al nette velgen.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
(jarig!)
Sandyman538 schreef op maandag 15 november 2010 @ 18:44:
[...]Het wordt gewoon een hele vette game en ik waardeer het erg dat er hier ook positieve users zitten die zo nu en dan tussen al het gezeur door gewoon even een vet plaatje van GT5 posten (of een filmpje)! :)
Het hele onderscheid tussen Premium en Standard is gewoon lame en gaat mijn plezier in ieder geval flink bederven. Tuurlijk mooi om die strakke beelden te zien en het gaat ook zeker een vette game worden, maar als je vervolgens kritiekloos de feiten opzij schuift heb je gewoon een plaat voor je hoofd. Uit alle info die de afgelopen weken bekend is geworden blijkt gewoon dat er nog zoveel zaken in het spel zitten die beter hadden gekund. Voor mij persoonlijk (en ik ben absoluut niet de enige als je de diverse fora een beetje volgt) een enorme domper. De glans van de ultieme driving simulator is er voor mij helaas vanaf en ik neem aan voor veel van jullie ook als je met 300 per uur in een muur bent gereden en vervolgens nog de race wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
v8power67 schreef op maandag 15 november 2010 @ 18:53:
[...]je kan ook te positief zijn vind ik ;) je hebt zeker alleen een ps3??
Sommigen zijn misschien té positief, anderen zijn té negatief. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
(jarig!)
OPSLAGHOND schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:17:
[...]
Sommigen zijn misschien té positief, anderen zijn té negatief. ;)
Tja, bij sommigen is het glas halfvol en bij anderen halfleeg.. ;)
Voordeel van negatief zijn is dat je dan positief verrast kan worden, bij té positief valt het dan toch vaak tegen. We zullen zien volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Yeroen76 schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:23:
[...]Tja, bij sommigen is het glas halfvol en bij anderen halfleeg.. ;)
Voordeel van negatief zijn is dat je dan positief verrast kan worden, bij té positief valt het dan toch vaak tegen. We zullen zien volgende week.
Je kunt ook positief zijn en rekening houden met een tegenvaller. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:07:
[...]

Of té negatief zijn :X Kerel, wacht nou gewoon met je commentaar totdat je het werkelijk gespeeld hebt. Je kunt weinig zeggen van plaatjes en filmpjes van Youtube. Het is pas een mening als die ergens op gebaseerd is. En zolang je het spel nog niet gespeeld hebt, vind ik niet dat iemand een goed onderbouwde mening kan hebben...

Het zal echt niet het spel van de eeuw zijn, maar ik denk dat het nog steeds veel verwachting kan overtreffen. Ik ben er in ieder geval klaar voor >:)
uhm ik weet niet of jij het weet maar de filmpjes showen de final retail versie. mits er op release day een patch uitkomt zal elke standard auto in gt5 het moeten doen met zijn standard velgen.
en mijn mening is dus daarop gebaseerd en daarom dus nog onderbouwend ook ;)
het bewijs is hier gewoon te zien er staat duidelijk :
"YOU CANNOT CHANGE THE WHEELS ON A STANDARD MODEL CAR"
Geplaatst op maandag 15 november 2010 16:42 door donstil.
bekijk filmpje en pause het filmpje op 1:28.
thats a fact in your face ;)
@ yeroen76 _/-\o_
precies goed gezegd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yeroen76 schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:23:
Tja, bij sommigen is het glas halfvol en bij anderen halfleeg.. ;)
Of, je ziet alles nu al negatief en blijft daarna hameren op elke 'mogelijk' negatief punt van de game...

Eerst was het dit, dan was het dat, dan was het zus, en nu weer zo. Mischien, gewoon helemaal geen glas melk nemen, maar gewoon de game afwachten. Vind je het achteraf niets, breng je hem dag later terug. Vind je het leuk, happy en blijven spelen. Vind je hem top? Helemaal leuk natuurlijk.

Mis ik de wielen voor standaard? Mogelijk. Vind ik het een probleem? Nee. Ben ik een fanboy? Mischien, maar ik wacht wel rustig af, wat er precies allemaal in de game zit. De standards valen mischien erg tegen, maar lig ik daar niet wakker van als ik 90% van de tijd incar view heb, en eigelijk me enkel druk maak om de physics en geluid. Al waren het freaking vierkantjes die over de weg racen, zolang die dingen goed rijden.. vind ik het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Gelukkig zijn er meerdere modellen van de Honda Civic

S Honda CIVIC 1500 3door 25i ‘83
S Honda CIVIC 1500 3door CX ‘79
S Honda CIVIC SiR-II (EG) ‘91
S Honda CIVIC SiR-II (EG) ‘92
S Honda CIVIC SiR-II (EG) ‘93
S Honda CIVIC SiR-II (EG) ‘95
P Honda CIVIC TYPE R ‘08
P/S Honda CIVIC TYPE R (EK) ‘97
P Honda CIVIC TYPE R (EK) RM ‘97
S Honda CIVIC TYPE R (EK) ‘98
S Honda CIVIC TYPE R (EP) ‘01
S Honda CIVIC TYPE R (EP) ‘04
S Honda CIVIC TYPE R (EP, EU) ‘01

Maar is inderdaad wel jammer dat je niet bij alle auto's de velgen kunt oppimpen,maar goed het is ook geen NFS.
Ben benieuwd wanneer je nu op Bartsmit/e-plaza online kunt bestellen.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niets mis met een Type R! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
(jarig!)
SinergyX schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:52:
[...]
Al waren het freaking vierkantjes die over de weg racen, zolang die dingen goed rijden.. vind ik het wel goed.
Tja, toch een fanboy..
Maar goed, zoals ik zelf al zei: we zullen zien volgende week. En anders kan ik misschien iemand blij maken met m'n collector's edition, waar ik vandaag trouwens van Dimension Plus bericht over kreeg: " Uw bestelling is voorradig en kan worden verzonden."??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Net een mail terug gehad van Mediamarkt Utrecht dat ze geen speciale openingsavond/nacht hebben voor GT5 ivm hoge kosten om de winkel open te hebben. Daarbij geeft de werknemer aan dat dergelijke titels vaak in de reclame worden gegooid of iig scherp geprijsd zullen zijn. Gezien het korte termijn dat de release datum bekend is gemaakt kon hij nog geen prijzen noemen.

Ik denk zelf dat het goedkoper zal zijn dan de 64,99 die op de website staat vermeld!?

En nog even een paar foto's :)

Afbeeldingslocatie: http://www.gtpla.net/wp-content/uploads/2010/08/Salzburg_RedbullHangar7_LamborghiniMiuraP400BertonePrototype_B1-640x360.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img715.imageshack.us/img715/1425/nrburgringnordschleife1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img832.imageshack.us/img832/4292/roadcoursedaytona.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img580.imageshack.us/img580/2712/circuitdelasarthe20098.jpg
Standaard auto:
Afbeeldingslocatie: http://img535.imageshack.us/img535/8544/nrburgringnordschleife2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img339.imageshack.us/img339/7135/nrburgringnordschleife3.jpg
Wat ik nu heb gezien van de standaard en premium auto's ga ik gewoon lekker spelen met de premiums. Nog steeds genoeg keuze uit auto's!

[ Voor 32% gewijzigd door bsmpower op 15-11-2010 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0gen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-03 21:20
Zit er zoveel verschil tussen de standaard en de premium auto's.
Nou nou, dacht dat alleen de cockpit extra was na gebouwd in de premium cars. Niet dus, ze zien er gewoon niet uit, vergeleken met die premium cars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Bullus schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:55:
Gelukkig zijn er meerdere modellen van de Honda Civic

S Honda CIVIC 1500 3door 25i ‘83
S Honda CIVIC 1500 3door CX ‘79
S Honda CIVIC SiR-II (EG) ‘91
S Honda CIVIC SiR-II (EG) ‘92
S Honda CIVIC SiR-II (EG) ‘93
S Honda CIVIC SiR-II (EG) ‘95
P Honda CIVIC TYPE R ‘08
P/S Honda CIVIC TYPE R (EK) ‘97
P Honda CIVIC TYPE R (EK) RM ‘97
S Honda CIVIC TYPE R (EK) ‘98
S Honda CIVIC TYPE R (EP) ‘01
S Honda CIVIC TYPE R (EP) ‘04
S Honda CIVIC TYPE R (EP, EU) ‘01
Tjah hadden ze toch beter 12 civics minder kunnen nemen en een stuk of wat Porsches erbij.

Of je nu wel of geen Porsche fanboy bent (ik niet), dat een merk met zo'n (sportwagen) historie mist in deze game is gewoon raar...Er zitten naar verhouding gewoon teveel Honda's, Nissan's, mazda's, mitsubischi en toyota's in die game... en dan een sportscar grootsheid als Porsche missen... dat is net zoiets als een mario game zonder mario :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Wtf, ligt het aan mij of ziet die Range Stormer er wel heel nep uit. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:33:
[...]

Tjah hadden ze toch beter 12 civics minder kunnen nemen en een stuk of wat Porsches erbij.

Of je nu wel of geen Porsche fanboy bent (ik niet), dat een merk met zo'n (sportwagen) historie mist in deze game is gewoon raar...Er zitten naar verhouding gewoon teveel Honda's, Nissan's, mazda's, mitsubischi en toyota's in die game... en dan een sportscar grootsheid als Porsche missen... dat is net zoiets als een mario game zonder mario :+
Zwijg nou toch eens over Porsche. Er zitten er geen in, basta.

Maar ik moet wel zeggen, dit hele Premium/Standard gedoe met die auto's is wel heel onprofessioneel.
Ze hadden dan inderdaad gewoon wat minder versies van 1 bepaald model moeten maken.
Achja... Zolang ze maar werk genoeg hebben gestoken in de handling enzo van ALLE auto's. Waarom zou je anders met bijvoorbeeld een Volkswagen Lupo 1.4 '02 rijden in de game als je ook met de GTI kan rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:46:
Waarom zou je anders met bijvoorbeeld een Volkswagen Lupo 1.4 '02 rijden in de game als je ook met de GTI kan rijden...
Om aan de "1000+" auto's te komen wellicht? Klinkt wel übervet natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Laatst online: 00:47
Standaard cars zijn de wagens zoals de VW golf en de Honda Civic in GT5P. Daar was toch niets mis mee.

Ik vindt het erg jammer dat hier mensen zijn die alleen kritiek op GT5 ter wel hij nog niet uit is.
Hoe kan je nou beoordelen op een YouTube filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Nope zekers niet. Jammer allen dat mijn auto (2004 EP3) geen premium model is maar ja ga hem zeker de sporen geven in GT5. Vtec baby. :) :)

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 9 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.