Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Donstil schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 23:31:
[...]

Geen Ferrari F50 of normale 430.
misschien moet je de lijst goed lezen? ;)

183 P Ferrari 330 P4 Race Car '67
184 P Ferrari 430 Scuderia '07
185 P Ferrari 458 Italia '09
186 P Ferrari 512BB '76
187 P Ferrari 599 '06
188 P Ferrari California '08
189 P/S Ferrari Enzo Ferrari '02
190 P Ferrari F10 '10
191 S Ferrari F40 '92
192 P Ferrari F430 '06
193 P/S Ferrari F2007
194 P Ferrari SP1 '08

Ik moet zeggen dat ik wel een aantal auto's mis, maar de auto's die erbij zijn gekomen maken het toch wel meer dan goed :)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan me echt niet druk maken over de 10 verschillende versies van 1 model, zelfs binnen hetzelfde jaar. Filter alles eruit en ik heb nog genoeg auto's om uit te kiezen, zolang ik maar wel een kleur mag kiezen.

Ik ben nooit van meer dan 500 auto's uitgegaan, filter de dubbele modellen eruit en je komt aardig in de buurt. Helaas van een paar exotische, dat zal wel licentie issues (zonda, CCX en Gumpert zijn volgens mij NFS auto's) zijn en heel jammer dat uitgerekend mijn 306 weer niet in de lijst zit. Maar mischien voegen ze later auto's toe, GT5P begon ook maar met 37 auto's en zijn er nog 40 bijgekomen.

Gros van de tijd zal ik rondcruizen in de Impreza op Trial Mountain, de race die in GT1 al mijn favo is geweest.

The bigger the expectation... the bigger the dissapointment ;)

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 13-11-2010 01:52 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 01:51:\. Helaas van een paar exotische, dat zal wel licentie issues (zonda, CCX en Gumpert zijn volgens mij NFS auto's)
Zitten alledrie in Forza, net als veel Porsches...

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 02:13:

Zitten alledrie in Forza, net als veel Porsches...
Waar zeg ik dat ze er niet in zitten? Dat MS bakken met geld neerlegt voor een paar naampjes, als je ze zo graag wil rijden.. ga je toch Forza spelen? :?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:56

Ethirty

Who...me?

Ik verbaas me ook, als ik de fragmenten autolijstjes zie, dat er vooral van de oosterse merken zoveel van dezelfde auto's inzitten die vrijwel hetzelfde zijn. Andere livery erop en de marketing afdeling kan zeggen dat er nog meer auto's inzitten.

Als je naar de verkoopcijfers kijkt van de GT reeks dan is Europa de grootste afzetmarkt (GT4: EU - 6,6mln, VS - 3mln, JP - 1,2mln, rest van Asië - 170k. Erg vreemd ook dat er dan niet veel meer Europese auto's inzitten. Wel een 190E 2.3 maar niet de originele M3, wel een A160 maar geen enkele Black Edition? Opel en Vauxhall met vrijwel dezelfde modellen, maar geen FXX of Reventon. Geen enkele Porsche, Koenigsegg of zelfs maar een Saab. Sommige keuzes zullen we wel nooit begrijpen :z

Hopelijk wordt dat tegen de tijd dat GT6 komt de variatie een beetje rechtgetrokken. Uit historisch perspectief kan Kaz gewoon niet anders, of was elke Civic, RX-7 of GT3000 variant zo baanbrekend :S Ik bedoel: als ze de enige bestaande Miura concept op de wereld weten te vinden en high-res in een game opnemen, dan zou je denken dat je met doorgewinterde autoliefhebbers te maken hebt. Ik hoop bij het volgende deel dan ook veel meer auto's te zien die historisch belangrijk zijn geweest. Laat ze bij Jay Leno in de buurt GT6 ontwikkelen :+ Of laat de fans hun eigen wish-list samenstellen 8)

Ik ga hem halen en ik hoop vooral dat het realistische rijden en de snelheidsbelevenis in orde zijn, ze promoten het tenslotte als "real driving simulator". Ik heb nog geen ervaring met de GT-reeks en ken eigenlijk alleen GTR2 als "benchmark". Ik vond GT5P daarom erg tegenvallen. Verder zie ik het allemaal wel, ik sta in ieder geval de 24e in de winkel en ik denk ik wat overtollige dagen ga opnemen :P

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Als ik zou willen zeiken dan was het wel om het feit dat er geen engine swaps mogelijk zijn? Of dat je niet een grotere turbo er op kan knallen, of andere nokkenassen en geen betere fuelmap bla bla. Zo kun je wel door gaan... Ik zou het wel leuk vinden om net als bij mijn eigen SX, een grotere turbo er op te zetten, of een RB20 er in te leggen, zoals ik zelf ga doen (motor ligt er al) die helemaal getuned is met crankshaft van Briancrower voor in een RB26 om een RB28 te maken, dus helemaal uit geboord en gehoond, met lijpe CP pistons, bla bla bla.. Je moet het toch doen met het spel wat je krijgt. Lekker rond klappen straks met vrienden online, als dat maar goed gaat, dan ben ik al blij :D

Leuk je eigen 200SX tunen naar hoe het kan in het spel, en dan lekker op 720 graden (hopelijk kan dit met de G25?? Als het op 900 graden gaat is het gay, een normale straat auto heeft 720 graden... Als het toch 900 graden word ook prima, maar dan liever geen vertraging in het spel, dat je je G25 draait en dat het stuur in het spel minder hard draait...) over de ring klappen met vrienden. Dat moet zo vet zijn! Lekker de baan verkennen en beter worden zo dat je een strakke tijd in het echt kan neer zetten :)

[ Voor 31% gewijzigd door DAMAGE op 13-11-2010 05:20 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat?
Nee, de meeste straatwagens hebben 1080 graden rotatie. Sommigen zelfs meer tot wel 1600 graden.. Mja er zijn ook wagens met minder maar dat zijn veelal sportievere wagens. maar 720 in een standaard straatwagen als een 240SX geloof ik niet echt. Dan zou er namelijk ontzettend veel bekrachtiging op moeten. En de standaard straatwagens die ik heb gerededen muv een Ford Mondeo uit 1997 hadden allemaal 1080 graden. Ford Mondeo had 960 graden als ik t me goed herinner.
SinergyX schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 02:21:
[...]

Waar zeg ik dat ze er niet in zitten? Dat MS bakken met geld neerlegt voor een paar naampjes, als je ze zo graag wil rijden.. ga je toch Forza spelen? :?
Ohjee zeg, ik had niet verwacht dat je zo aangevallen zou reageren :/ Blijkbaar zijn het niet zomaar naampjes aangezien jij ze wel op de lijst zet. En dat MS ervoor wil betalen terwijl ze minder copies verkopen zegt genoeg over dat Sony liever winst wil zien dat MS. gezien de verkopen van GT4 en GT5p zouden ze bij Sont/Polyphony meer dan genoeg geld hebben liggen.

[ Voor 69% gewijzigd door GAIAjohan op 13-11-2010 05:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naish123
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-06 15:37
Wat een gezeur over auto´s. Het zijn er meer dan genoeg.

Ik zou meer druk maken over de physics van de auto´s. Het realisme..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat iemand al zei, zolang je online met bekende/vrienden mooie races kan houden in een private room dan is het eigenlijk al geslaagd.

Iedereen die clean wil racen op de nordschleiffe zetten met hun favo auto en rijden maar, max aantal perf. points en gas.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik vind het ook nogal raar dat ze wel een veyron er in hebben zitten (#94. S Bugatti Veyron 16.4 '09) maar zoals je al kunt zien is dit geen premium car? WTH. Dan ga ik maar met de Zonda R '09 :)

Kan opzich niet wachten tot hij uitkomt. Ben benieuwd wat voor bugs er nog allemaal ontdekt gaan worden na +5 jaar van development :9

edit:
WTH kom er ook net achter dat geen van de Reasonably Priced Car er in zit. Niet de kia, niet de chevy en ook niet de suzuki... WTH!

[ Voor 17% gewijzigd door Gropah op 13-11-2010 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Gropah schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 09:23:
edit:
WTH kom er ook net achter dat geen van de Reasonably Priced Car er in zit. Niet de kia, niet de chevy en ook niet de suzuki... WTH!
Da's dan weer wel logisch als de top 10 auto's er ook niet in voor komt ;)

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Ik had graag de FIA GT versie van de 550 Maranello gezien en Twin Ring Motegi, maar ja wat doe je er aan hè? Heeft PD iets gezegd over DLC? Kan me toch niet voorstellen er geen extra banen en auto's voor GT5 komen..

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 05:16:
Als ik zou willen zeiken dan was het wel om het feit dat er geen engine swaps mogelijk zijn? Of dat je niet een grotere turbo er op kan knallen, of andere nokkenassen en geen betere fuelmap bla bla. Zo kun je wel door gaan... Ik zou het wel leuk vinden om net als bij mijn eigen SX, een grotere turbo er op te zetten, of een RB20 er in te leggen, zoals ik zelf ga doen (motor ligt er al) die helemaal getuned is met crankshaft van Briancrower voor in een RB26 om een RB28 te maken, dus helemaal uit geboord en gehoond, met lijpe CP pistons, bla bla bla.. Je moet het toch doen met het spel wat je krijgt. Lekker rond klappen straks met vrienden online, als dat maar goed gaat, dan ben ik al blij :D

....
Je kan toch wel net als bij GT4 naar de tuningshop gaan en betere onderdelen voor je auto aanschaffen (onderstel/motorisch etc)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 05:16:
Als ik zou willen zeiken dan was het wel om het feit dat er geen engine swaps mogelijk zijn? Of dat je niet een grotere turbo er op kan knallen, of andere nokkenassen en geen betere fuelmap bla bla.
je kon toch je settings volledig zelf afstellen in GT3 a-Spec voor PS2 ?

wat betreft motorswaps, voor het realisme daar in te krijgen moet je al héél véél doen... sommige motoren zijn groter dan de fabrieksmotoren, aanpassingen in het motorkompartiment, aanpassing van electrische schema's... als dat zou gebeuren, en er wordt ook rekening gehouden met de fysieke (grootte motor, electronische aanpassingen, ....) dan denk ik dat het race simulator naar een volledig hoger niveau gehaald wordt, wat dan nog meer geld zou kosten, nog meer tijd om alles ineen te programmeren enz...

en trouwens, waarom direct de zware aanpassingen als motorswap's? begin bij een aanpassing aan de fabriekmotor (dmv turbo, ecu, compressors, vering...)

VOORBEELD:
zelf ervaring mee:
Toyota Corolla E12 t-Sport 1.8 192pk
Toyota Corolla E12 t-Sport 1.8 compressor 228pk

als je in 1 van deze wagens een 3S-GTE motor legt(motorswap) (laatste generatie!!) Caldina GT-T (ST215), Caldina GT-Four (ST246) dan gaat deze direct naar 256pk mits wat aanpassingswerken makkelijk 300pk+ haalbaar...

ik vind het persoonlijk mooier om met een "standaard" motor (met aanpassingen) een race te winnen dan dat je drastische maatregelen treft en gewoon een volledige andere motor erin zet.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2010 11:20 . Reden: spellingsfout ;-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Ethirty schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 03:09:
Ik verbaas me ook, als ik de fragmenten autolijstjes zie, dat er vooral van de oosterse merken zoveel van dezelfde auto's inzitten die vrijwel hetzelfde zijn. Andere livery erop en de marketing afdeling kan zeggen dat er nog meer auto's inzitten.

Als je naar de verkoopcijfers kijkt van de GT reeks dan is Europa de grootste afzetmarkt (GT4: EU - 6,6mln, VS - 3mln, JP - 1,2mln, rest van Asië - 170k. Erg vreemd ook dat er dan niet veel meer Europese auto's inzitten. Wel een 190E 2.3 maar niet de originele M3, wel een A160 maar geen enkele Black Edition? Opel en Vauxhall met vrijwel dezelfde modellen, maar geen FXX of Reventon. Geen enkele Porsche, Koenigsegg of zelfs maar een Saab. Sommige keuzes zullen we wel nooit begrijpen :z

Hopelijk wordt dat tegen de tijd dat GT6 komt de variatie een beetje rechtgetrokken. Uit historisch perspectief kan Kaz gewoon niet anders, of was elke Civic, RX-7 of GT3000 variant zo baanbrekend :S Ik bedoel: als ze de enige bestaande Miura concept op de wereld weten te vinden en high-res in een game opnemen, dan zou je denken dat je met doorgewinterde autoliefhebbers te maken hebt. Ik hoop bij het volgende deel dan ook veel meer auto's te zien die historisch belangrijk zijn geweest. Laat ze bij Jay Leno in de buurt GT6 ontwikkelen :+ Of laat de fans hun eigen wish-list samenstellen 8)

Ik ga hem halen en ik hoop vooral dat het realistische rijden en de snelheidsbelevenis in orde zijn, ze promoten het tenslotte als "real driving simulator". Ik heb nog geen ervaring met de GT-reeks en ken eigenlijk alleen GTR2 als "benchmark". Ik vond GT5P daarom erg tegenvallen. Verder zie ik het allemaal wel, ik sta in ieder geval de 24e in de winkel en ik denk ik wat overtollige dagen ga opnemen :P
Tja GT1 was een prachtspel ik heb daar menig uur op stukgebeten, dagen mee bezig geweest alleen die rijbewijzen halen, prachtig! TUUT TUUT TUUT TUUUUUUT en gas!
En die motorgeluiden alleen al vond ik geweldig.

Maar om het nou een simulator te noemen dat gaat echt te ver (we hebben het over 1998 he!) en je mag het ook zeker niet vergelijken met GTR2, dát is een simulator....niet GT waar je botsend tegen de muur de bochten kon nemen wat ik altijd maar raar heb gevonden. Wat mij betreft was (is???) het de ideale mix tussen arcade (Need for Speed) en simulatie (GTR) met iets meer nadruk op simulatie.

Maar puur als racing game vond ik GT1 (en GT2) veruit het beste spel wat ik ooit heb gespeeld. Simulators zijn prachtig ik rij graag af en toe een rondje op de Ring met GTR Evo maar word wel kribbig van al het gedoe wat er soms bij komt kijken als je een race wil rijden :)

[ Voor 3% gewijzigd door psy op 13-11-2010 12:02 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:55
FerdiV schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 01:04:
[...]

1. Welke verrassing? Er zijn al mensen die de game hebben :P
2. Ja en volgens mij dobbelen ze om die keuzes :S
Aangezien veel dingen pas worden unlocked als je een bepaald level hebt, en Yamauchi aangegeven heeft een aantal verassingen in petto te hebben, kun je ervan uitgaan dat de mensen die de game hebben deze nog niet hebben ontdekt.

Ik zie Special Stage 5 ook niet in de lijst staan als regen track, terwijl deze wel in de trailers was te zien.

Ik denk dat we nog niet allees hebben gezien van wat we in GT5 kunnen verwachten.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flieger schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:57:
[...]

Ik heb begrepen dat MediaMarkt Almere alle top-spellen bij introductie op de dag van introductie aanbiedt voor 39 Euro. Dit was het geval bij PES2011 en FIFA2011 en ik heb daar afgelopen dinsdag Black Ops gehaald voor 39 Euro.
Zou dat alleen voor Almere gelden of alle MM's?? Wil namelijk ook NFS MW halen (lekkere adrenalinegame)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

PjotrStroganov schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 12:07:
[...]

Aangezien veel dingen pas worden unlocked als je een bepaald level hebt, en Yamauchi aangegeven heeft een aantal verassingen in petto te hebben, kun je ervan uitgaan dat de mensen die de game hebben deze nog niet hebben ontdekt.

Ik zie Special Stage 5 ook niet in de lijst staan als regen track, terwijl deze wel in de trailers was te zien.

Ik denk dat we nog niet allees hebben gezien van wat we in GT5 kunnen verwachten.
Ik verwacht eigenlijk ook wel dat je de "reasonably priced cars" uit topgear kan unlocken bij de topgear challenge. Dat zijn eigenlijk ook wel ongeveer de enige auto's die ik echt mis (omdat het me gewoon zo leuk lijkt om te kijken waar ik op het scorebord terecht kom)

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net de carlist gezien en vroeg me af of GT5 door Honda gesponsord wordt :) Op deze manier is 1000+ auto's makkelijk te halen. Aan de andere kant, ik heb in Forza een Porsche 911 een Red Bull skin gegeven omdat ik dat mooier vind. Als je een boel dezelfde auto's hebt is het makkelijker kiezen, mits je van Japanse auto's houdt natuurlijk.
Verder is het voor mij persoonlijk geweldig om de Mazda 787B en de Lexus LFA in de lijst te zien.

Het is te hopen dat er een volgende keer ook meer keus is in niet-Japanse auto's. Hoewel ik een liefhebber ben van Japanse auto's is er ook niets mis mee om in een Saab 96 rallies te rijden.

Weet er al iemand of je zelf kunt bepalen wat je gaat doen, zoals ralley, NASCAR of het gewone circuitwerk? Of moet je een bepaalde volgorde afwerken. Wil namelijk graag het NASCAR gebeuren gaan bekijken en hoop niet dat ik dan eerst een heel traject af moet gaan leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Dat vraag ik me ook af. Het lijkt er op dat NASCAR en rally en alles via de special events gaat, maar dat zou ik jammer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Iemand riep op autoblog dat GT5 niet goed draait op de oude ps3's.
(waarom? De hardware zou gelijk moeten zijn)

Ik heb een Release 60gb model dus die mag je oud noemen ;).

Iemand al van dat probleem gehoord? Kan op google weinig vinden namelijk

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 18-09 16:45
Dat is natuurlijk gewoon pure nonsens. Niet álles dat op teh internets staat is 100% de waarheid hè.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Leek me ook al maar misschien had ik er overheen gelezen ofz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Volgens mij is enige verschil dat nieuwe modellen zuiniger/stiller zijn (kleinere die-size) maar performance is uiteraard hetzelfde.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:19:
Heb net de carlist gezien en vroeg me af of GT5 door Honda gesponsord wordt :) [...]
Zijn maar 100 Honda's en 10 Acura's. :+ Je hebt 143 Nissan's (inclusief Nismo) en 6 Infiniti's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Honda viel het me op, bij Nissan niet zo. Maar daar zal de Skyline wel een vet aandeel inhebben, net als de Silvia.

Nu ja, de meeste fijne auto's zitten er wel in (is natuurlijk persoonlijk) al mis ik de Sierra Cosworth RS500 (taartschep versie). Wat heb ik vroeger van die wagen genoten op Zandvoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Geen Spa Francorchamps daar baal ik wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:43
Dat vind ik ook jammer. Maar misschien via DLC. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dat is uiteraard dan ook de enige reden waarom auto-X en circuit-Y er niet in zitten. Laat ons maar weer lappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:17:
Dat is uiteraard dan ook de enige reden waarom auto-X en circuit-Y er niet in zitten. Laat ons maar weer lappen.
What else is new in de wereld van games en DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Voor degenen die op tuning van hun wagens hopen. Ik heb wat screenshots gevonden :)

(heb alleen geen zin om ze te verkleinen en opnieuw te uploaden...)
http://imgur.com/hOzT1.jpg
http://imgur.com/vMSbQ.jpg
http://imgur.com/Sl9Am.jpg
http://imgur.com/KdqvF.jpg
http://imgur.com/sddhT.jpg

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ziet er goed uit die screens. Lekker Next gen maar toch erg herkenbaar als GranTurismo.

Weet nog goed dat ik echt uren heb gestoken in het afstellen van een skyline in GT1/GT2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:17:
[...]

Helemaal mee eens. Als je gaat tellen wat het spel over een jaar of 3 gekost heeft...
Ik mis ook een paar legendarische banen. Net zoals auto's. De Renault Megane R26r. De huidige Clio Sport.

Ik verwacht dat er nog een hoop extra's uitkomen via DLC. Ben benieuwd wat er voor gevraagd gaat worden.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
De advies verkoop prijs van GT5 ligt ergens in de 70,- (Sony titels zijn vaak net ff duurder). Als je hem dan koopt voor de prijs uit de Pricewatch (47,95) kun je nog heel wat DLC kopen voordat je pas duurder uit bent.

Ach als je zo nu en dan DLC komt voor 10,- ben ik al dik tevreden. Zeker als we daar dan nieuwe banen voor krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Sja ik mis mijn Primera GT ook wel, het oudere en nieuwere model zit er wel in, en de mijne hebben ze dan weer precies overgeslagen. :+ Maar goed, weinig mensen zullen zich daaraan storen omdat ie niet zo bijzonder is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Zo vandaag maar vast een nieuwe PS3 gekocht, kan ik anderhalve week oefenen met GT5P weer voor GT5 komt.

Ik vermoed dat veel dingen nog niet zijn vrij gegeven en dat er ook nog wel auto's in zitten die je kan verdienen of krijgt , die niet in de lijst voorkomen.

DLC zal wel geen ontkomen aan zijn, maar ik blijf erbij, zolang de online mogelijkheid goed is, zijn we er van mijn kant uit wel.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dat is het enige punt waar ik over na blijf denken. Het aanbod aan auto's vind ik opzich wel prima, maar ik vraag me meer af hoe het zal gaan straks, het racen online. In een interview werd geloof ik ergens wel eens aan gegeven dat het wel mogelijk zou moeten zijn om een private servertje op te zetten en dan vervolgens met je vrienden racen, zonder dat je last hebt van lutsers die je race verpesten.

Inderdaad, je eigen autotje maken en dan lekker over de ring rijden lijkt me super :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Nou?

Ik geloof nu wel dat ie eraan komt, daarvoor heb ik geen dubieuze spy pics meer nodig :+

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Volgens mij heeft hij hem gewoon thuis en heeft hij de foto net genomen? Check de tijd van de foto maar :P De vraag is, hoe kom je er aan? haha!

Ik zie trouwens veel mensen die GT5 spelen, een Driving Force GT stuurtje kopen... Waarom eigenlijk? Ik heb zelf een G25 staan en zou echt niet zonder willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:44
DAMAGE schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:35:
Volgens mij heeft hij hem gewoon thuis en heeft hij de foto net genomen? Check de tijd van de foto maar :P De vraag is, hoe kom je er aan? haha!

Ik zie trouwens veel mensen die GT5 spelen, een Driving Force GT stuurtje kopen... Waarom eigenlijk? Ik heb zelf een G25 staan en zou echt niet zonder willen :)
Mediamarkt Pre-order krijg je steelcase bij, heb ik zelf ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helemaal correct Eriko1, wilde gewoon even wat mensen plagen (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Laatst online: 25-07 13:07
Ik dacht dat je hem niet meer gaat halen? Kan je beter in het forza topic gaan posten ;)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 17:47:
De advies verkoop prijs van GT5 ligt ergens in de 70,- (Sony titels zijn vaak net ff duurder). Als je hem dan koopt voor de prijs uit de Pricewatch (47,95) kun je nog heel wat DLC kopen voordat je pas duurder uit bent.

Ach als je zo nu en dan DLC komt voor 10,- ben ik al dik tevreden. Zeker als we daar dan nieuwe banen voor krijgen.
Maar vaak is die dan niet meteen leverbaar...

Bij welke winkel is de prijs relatief 'laag' en kunnen ze de garantie geven dat je hem op 24november krijgt? Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
DAMAGE schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:35:
Lang niet iedereen heeft het budget voor een G25/G27.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Het lijkt er ook op dat er weinig support is voor de G27 :(

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Y1HagZEdEok&feature=mfu_channel&list=UL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Driving Force GT voldoet prima, weet alleen niet hoe ik de stuuruitslag in moet stellen. Verder is het voor mij perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeromussov schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:57:
[...]

Maar vaak is die dan niet meteen leverbaar...

Bij welke winkel is de prijs relatief 'laag' en kunnen ze de garantie geven dat je hem op 24november krijgt? Iemand suggesties?
Ik heb 'm bij wehkamp besteld toen die nog 53,99 was. Dat was ergens begin oktober (toen de release nog 3 nov. was). Tot mijn verbazing zie ik dat ze nu de prijs hebben verhoogd naar 59,99. Dat is dus niet echt relatief laag maar gegarandeerd dat je de 24ste kunt spelen :)

Edit: en anders zou ik 'm hier bestellen:
http://www.12game.com/PS3/Gran_Turismo_5.aspx

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2010 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:04:
[...]

Ik heb 'm bij wehkamp besteld toen die nog 53,99 was. Dat was ergens begin oktober (toen de release nog 3 nov. was). Tot mijn verbazing zie ik dat ze nu de prijs hebben verhoogd naar 59,99. Dat is dus niet echt relatief laag maar gegarandeerd dat je de 24ste kunt spelen :)
Oké, opzich niet verkeerd nee.

Alleen staat op hun site: Levertijd: >5 weken :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeromussov schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:05:
[...]

Oké, opzich niet verkeerd nee.

Alleen staat op hun site: Levertijd: >5 weken :O
dan heb je de verkeerde, kijk maar eens hier:
http://www.wehkamp.nl/Zoe...artikel&cmid=WEHC13J14G52

stom, maar er staan dus kennelijk 2 dezelfde games, zelfde prijs, alleen bij de goeie staat de daadwerkelijke lever datum :)

Edit:
GT5 met product code 861-92-531 <- deze moet je hebben
GT5 met product code 867-01-308

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2010 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KappeNou schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:53:
Ik dacht dat je hem niet meer gaat halen? Kan je beter in het forza topic gaan posten ;)
dat was de CE, en ik vind de game geen 80euro waard zoals ie nu is. En ik dacht ook: Tsja, ik schiet er weinig mee op m niet te hebben. Al voelt t voor mij nog steeds als GT4 in een moderne jasje..

[ Voor 34% gewijzigd door GAIAjohan op 13-11-2010 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FerdiV schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:01:
Het lijkt er ook op dat er weinig support is voor de G27 :(

[video]
Ook in GT5p wordt de G25 niet genoemd en die werkt prima out of the box.
//edit kut dubbelpost :F

[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 13-11-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:08:
[...]

dan heb je de verkeerde, kijk maar eens hier:
http://www.wehkamp.nl/Zoe...artikel&cmid=WEHC13J14G52

stom, maar er staan dus kennelijk 2 dezelfde games, zelfde prijs, alleen bij de goeie staat de daadwerkelijke lever datum :)

Edit:
GT5 met product code 861-92-531 <- deze moet je hebben
GT5 met product code 867-01-308
Ah, thanks :) Beetje slordig maargoed.

Ik denk dat ik hem dan toch bij Wehkamp ga bestellen, aangezien ik wat minder vertrouwen heb in de goedkopere shops. (of is er wel een aan te raden?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou m bij een winkel halen waar je een leuk stealthmodel bij je pre-order krijgt..

SLS AMG Mercedes Stealth: Bart Smit/E-Plaza
Mazda 787B Stealth: Dixons/Dynabyte/Consoleshop.nl
Nissan GT-R GT500 Stealth: GameMania
Honda NSX GT500 Stealth: Free Record Shop
McLaren F1 Stealth: Mediamarkt/Saturn
Audi R10 Stealth: geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:04:
[...]

Edit: en anders zou ik 'm hier bestellen:
http://www.12game.com/PS3/Gran_Turismo_5.aspx
Over prijzen gesproken, het kan (veel) goedkoper. Hieronder prijzen incl. verzending:

Gamesync = 49,90 -> Klik
BPGames = 49,95 -> Klik

[ Voor 42% gewijzigd door bsmpower op 13-11-2010 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja wehkamp is ook ver van "gegarandeerd" zoals dat hier boven wordt geschreven.

De levering bij pre-orders is nog al eens vertraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Ik heb de CE bij wehkamp besteld. Kreeg vandaag deze mail:

Beste XXXXXXXX

De levertijd van de onderstaande bestelling is gewijzigd.

Bestelnummer Besteldatum

XXXX 25/09/2010

Je krijgt vanzelf bericht als jouw bestelling op voorraad is en wanneer je deze kunt verwachten.

Onze leveranciers leveren doorgaans volgens de afgesproken datum, maar door omstandigheden lukt dit soms niet. Uiteraard doen wij voortdurend ons best om de bestelling binnen de afgesproken termijn aan je te leveren. Onze excuses voor het ongemak.

Wil je niet wachten op niet voorradige artikelen? Op wehkamp.nl vind je wellicht een geschikt alternatief. Heb je al betaald en besluit je de bestelling te annuleren, dan wordt het tegoed dat ontstaat automatisch verrekend met een volgende bestelling of wij storten dit automatisch zo snel mogelijk, maar in elk geval binnen 30 dagen aan je terug.

Met vriendelijke groet,

wehkamp.nl klantenservice

Met andere woorden dus niet op de dag zelf. Schuif de schuld maar alvast naar de levaranciers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Volgens mij is dat een automatische mail. Ze hebben de release naar 24 november veranderd en dan gebeurd zoiets automatisch. Bij wehkamp heb je m dus waars. Op de 24e of 25e (ligt aan drukte) in huis.

Ik mag trouwens echt niet hopen dat ze betaalde DLC gaan aanbieden. Zeker niet om de game 'completer' te maken na zo'n lange tijd. Beter gewoon gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Laatst online: 00:44
Misschien heeel dom hoor. Maar ik krijg de Mclaren F1 Stealth, maar wat is hier voor speciaals aan?? Wat is er uberhaupt anders aan de Stealth cars

[ Voor 19% gewijzigd door Eriko1 op 13-11-2010 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Haha volgens mij niks op een skin na ofzo?

Ik vraag me trouwens af: Je kunt bijv een Carbon Hood kopen, en bijv een Titanium race muffler. Zou je deze mod's nu ook daadwerkelijk zien? Bij de andere gran turismo's was er nooit wat te zien als je een upgrade deed, dat vond ik altijd wel jammer... Bijv. dat als je een grotere FMIC plaatst, dat je dit dan ook aan de voorkant ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2S
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:19

J2S

Weet iemand of de collectors edition nog ergens te krijgen is? Ik zie op verschillende sites dat die uitverkocht is, wilde wel graag dat boek erbij hebben.

Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Pff zie net een NASCAR video. Twee auto's frontaal tegen elkaar met 300 kmph ofzo en alleen een bumper die scheef hangt en ze rijden lekker verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 15:14
FerdiV schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 22:54:
Pff zie net een NASCAR video. Twee auto's frontaal tegen elkaar met 300 kmph ofzo en alleen een bumper die scheef hangt en ze rijden lekker verder.
Ja, eerder ook al gezien in filmpje, vroeg me af of dat uberhaubt nog wat aan in te stellen valt. Heb liever dat ik dan totaal uit de race lig, wat meer realisme mag wat dat betreft wel...

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Ja die schade interesseert me niet zo veel, want met GT3 maakte me dat ook niet uit. Wat ik wel wil is dat er interne schade is. Als ik met 300 tegen een muur rijdt moet er bloed door de voorruit komen.

Nee, maar even serieus. Hij hoort dan gewoon niet meer verder te kunnen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

GoldenBatt schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 23:00:
[...]

Ja, eerder ook al gezien in filmpje, vroeg me af of dat uberhaubt nog wat aan in te stellen valt. Heb liever dat ik dan totaal uit de race lig, wat meer realisme mag wat dat betreft wel...
is niet in te stellen :)

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al eens een keer gelezen dat de fabrikanten alleen maar beperkte schade toestaan (geldt ook voor andere games) omdat ze hun auto's niet als wrak van de weg willen zien rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 09:01:
Heb al eens een keer gelezen dat de fabrikanten alleen maar beperkte schade toestaan (geldt ook voor andere games) omdat ze hun auto's niet als wrak van de weg willen zien rijden.
zeker geen forza 3 gespeeld ??
alle 500+ auto's kun je hellemaal in puin rijden, en als damage op realistisch staat dan is een klein tikje al genoeg voor een afwijking in het sturen. en uiterlijke schade kon je flinke deuken erin rijden.
het is gewoon weer dat ze bij PD zeggen dat schade model bizar en complex wordt, en dan heb je de game en vraag je je af, uhm waar dan ??
het is nou eenmaal hun allereerste poging op schade. forza heeft vanaf deeltje 1 al schade.
niet dat ik forza 3 zo fantastisch vind hoor, maar heb nu ineens wel meer respect voor turn 10 na het zien van carlist en track list van gt5 :P.
maar de physics in gt5 zullen vast wel erg goed zijn.
gister heel de dag gt4 op mn ps2 gespeeld, en dat blijft een lekkere game.
graphics op mn 42" FULL HD zijn met een nieuwe component kabel erg netjes te noemen.
dus nog maar 10 dagen en dat is wel te doen, dalijk fm3 ultimate collection en nu ook nog black ops.
tussendoor nog even gt5p met porsche S wheel. en gt4 mja dan vliegt de tijd.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Kan iemand mij vertellen of deze game mij zou kunnen aanspreken?
Ik ben iemand die van NFS en Grid wel houdt maar toch graag iets serieuzer wil proberen.

Zal de stap voor mij te groot en dus te onaangenaam zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Het heeft meer te maken het consumenten vertrouwen.
Als men een realistich schade model in zou bouwen (zoals de auto fabrikanten gebruiken voor computer crashtests) dan kan het voor de spelers wel eens zo zijn dat ze geen porsche meer kopen, want als die achter op een BMW M3 schuift met de linker koplamp dat de auto dan meteen compleet krom zou zijn. Elke auto heeft een zwak punt. En de fabrikanten willen dat liever niet in de openbaarheid hebben.

Hoe zou een Porsche of Lambo het doen in een crashtest? Heb er nog nooit EURO-NCAP testen van gezien.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Echt zonde dat Porsche er gewoon niet in zit. Kut licenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op zondag 14 november 2010 @ 11:21:
[...]

alle 500+ auto's kun je hellemaal in puin rijden, en als damage op realistisch staat dan is een klein tikje al genoeg voor een afwijking in het sturen. en uiterlijke schade kon je flinke deuken erin rijden.
het is gewoon weer dat ze bij PD zeggen dat schade model bizar en complex wordt, en dan heb je de game en vraag je je af, uhm waar dan ??
het is nou eenmaal hun allereerste poging op schade. forza heeft vanaf deeltje 1 al schade.
niet dat ik forza 3 zo fantastisch vind hoor, maar heb nu ineens wel meer respect voor turn 10 na het zien van carlist en track list van gt5 :P.
graphics op mn 42" FULL HD zijn met een nieuwe component kabel erg netjes te noemen.
dus nog maar 10 dagen en dat is wel te doen, dalijk fm3 ultimate collection en nu ook nog black ops.
Heb Forza 3 ook gespeeld maar eigenlijk nooit zo op de schade gelet. Maar ik heb het eens ergens gelezen, wellicht dat dat dus niet klopt.

Vraagje, zijn er mensen met een Driving Force GT stuurtje die mij kunnen vertellen of dat daar software bij hoort? Ik heb mijn stuurtje bij MM gekocht (laatste keer dat ik daar nog een euro uitgegeven heb) en het bleek een al gebruikt stuurtje te zijn toen ik thuis kwam. Na twee weken hebben ze mij een handleiding gestuurd maar ik vraag me af of er niet ook software bij hoort te zitten. Ik kan met geen mogelijkheid de stuuruitslag instellen en de stuuruitslag nu is volstrekt ruk. Ik probeer bij GT5P dat bergcircuit te doen maar het lukt me niet, bij elke haarspeldbocht moet ik het stuur 360° draaien en het is niet te doen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 12:57:
[...]

Heb Forza 3 ook gespeeld maar eigenlijk nooit zo op de schade gelet. Maar ik heb het eens ergens gelezen, wellicht dat dat dus niet klopt.

Vraagje, zijn er mensen met een Driving Force GT stuurtje die mij kunnen vertellen of dat daar software bij hoort? Ik heb mijn stuurtje bij MM gekocht (laatste keer dat ik daar nog een euro uitgegeven heb) en het bleek een al gebruikt stuurtje te zijn toen ik thuis kwam. Na twee weken hebben ze mij een handleiding gestuurd maar ik vraag me af of er niet ook software bij hoort te zitten. Ik kan met geen mogelijkheid de stuuruitslag instellen en de stuuruitslag nu is volstrekt ruk. Ik probeer bij GT5P dat bergcircuit te doen maar het lukt me niet, bij elke haarspeldbocht moet ik het stuur 360° draaien en het is niet te doen zo.
voor pc even besturing systeem zoeken downloaden en installeren

http://www.logitech.com/n...ection=downloads&WT.ac=sc|downloads||dd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Lekker dan. Mijn pre-order versie staat daar ook op vijf weken. Maar eens even mailen nu I guess :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:27
Squatjj schreef op zondag 14 november 2010 @ 12:56:
Echt zonde dat Porsche er gewoon niet in zit. Kut licenties.
Vindt ik ook. Ik vindt het raar dat deze er niet in zit. Porsche hoort bij de VW groep en alle andere merken van de VW groep zitten er wel in behalve Porsche. Maar er zijn meer auto waar ik naar uit kijk.
Zoals de Red Bull X1. Weet iemand of je deze wagen moet verdienen of dat er zo mee weg kan rijden?

Ik zelf denk dat er meer tracks in GT5 zit die verborgen zijn. Ik hoop dat je met de GT5 Track Editor echt circuits kan ontwerpen. En niet zo als hier waar je circuits voor je uit wordt gekozen. YouTube: GT5 Track Editor Preview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Haha, Forza 3 een schademodel? verder dan wat blutsen en deuken en krassen kwam het niet. Schade had wel directe impact op verschillende aspecten van je rijprestaties (snelheid, vering, remmen, ...), hetgeen dan weer vet was :D
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 09:01:
Dit is waar (ruim genomen). Microsoft heeft ook veel moeite gedaan om ervoor te zorgen dat de auto's in Forza 3 op hun dak mogen liggen, want dat mag blijkbaar ook niet zomaar van de autobouwers... In FM1 en 2 kon dit dus niet.

Maar geef mij dan maar het schademodel van de EGO-engine. Snelste manier om een 'exploded view' van je wagen te krijgen :D

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2010 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 13:00:
[...]

voor pc even besturing systeem zoeken downloaden en installeren

http://www.logitech.com/n...ection=downloads&WT.ac=sc|downloads||dd
Bedankt.
Ik gebruik het stuur alleen voor de PS3 maar wellicht dat ik via de PC de instelling daarvoor kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
J2S schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:45:
Weet iemand of de collectors edition nog ergens te krijgen is? Ik zie op verschillende sites dat die uitverkocht is, wilde wel graag dat boek erbij hebben.
Engelse amazon heeft hem nog. ook niet te duur. gewoon 70 euro.

Zijn er mensen hier die de amerikaanse collectors edition hebben besteld? Deze kost incl. verzendkosten en invoerrechten 110 euro met de huidige wisselkoers. Je krijgt dan naast het boekje en de 5 extra auto's ook het schaalmodel en een sleutelhanger :) levertijd van 4 werkdagen.

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Evertt schreef op zondag 14 november 2010 @ 13:14:
[...]

Vindt ik ook. Ik vindt het raar dat deze er niet in zit. Porsche hoort bij de VW groep en alle andere merken van de VW groep zitten er wel in behalve Porsche. Maar er zijn meer auto waar ik naar uit kijk.
Zoals de Red Bull X1. Weet iemand of je deze wagen moet verdienen of dat er zo mee weg kan rijden?
Dat is omdat EA de rechten bezit voor de naam Porsche, en MS heeft een shitload aan EA betaald om Porsche in Forza te mogen gebruiken. Correct me if I'm wrong.
J2S schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:45:
Vind het ook jammer dat de CE nergens meer te reserveren is, dus ik ga gewoon op goed geluk woensdag iemand wat winkels af laten gaan voor mij. :+ Mochten Dixons en Dynabyte het niet hebben, dan kan ik in de pauze even snel naar de Bart Smit lopen en em daar halen. Hopen dat ze em dan wel hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door S_Chief op 14-11-2010 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SChief schreef op zondag 14 november 2010 @ 13:36:
[...]

Dat is omdat EA de rechten bezit voor de naam Porsche, en MS heeft een shitload aan EA betaald om Porsche in Forza te mogen gebruiken. Correct me if I'm wrong.
Ik snap gewoon niet waarom MS dat wel kan betalen terwijl zij veel minder copies verkopen.. Ik heb echt t idee dat Sony/PD in deze goedkoop uit wil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Sony geeft gewoon niet belachelijke hoeveelheden geld uit om bepaalde dingen exclusive te hebben. Verder klagen mensen gewoon graag. Zit er geen schade in klagen ze dat er geen schade is, zit er wel schade in dan is t niet realistisch genoeg, zitten er tig auto's in dan is er altijd wel een merk of een auto die er niet in zit die er zogenaamd zeker wel in had moeten zitten, zelfde met circuits. Tja en dan wel blijven klagen als de ontwikkeling lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-09 08:25
Omni superens schreef op zondag 14 november 2010 @ 13:49:
Sony geeft gewoon niet belachelijke hoeveelheden geld uit om bepaalde dingen exclusive te hebben. Verder klagen mensen gewoon graag. Zit er geen schade in klagen ze dat er geen schade is, zit er wel schade in dan is t niet realistisch genoeg, zitten er tig auto's in dan is er altijd wel een merk of een auto die er niet in zit die er zogenaamd zeker wel in had moeten zitten, zelfde met circuits. Tja en dan wel blijven klagen als de ontwikkeling lang duurt.
Het mag dan geklaag zijn, maar ik ben gewoon erg teleurgesteld in de carlist. Zoveel jaar ontwikkeling en dan zie ik vooral erg veel auto's die ik in GT4 ook al tegenkwam. Waar zijn alle nieuwere auto's? En dan vooral, waar zijn alle nieuwe Europese auto's? Geen Volvo S60, geen Golf VI GTi, geen Saabs, nog steeds geen Porsches, één Maserati?, enz. GT verkoopt meer in Europa dan in de VS en Japan bij elkaar en dan mogen we van Sony toch ook verwachten dat ze iets terugdoen door te investeren in Europese merken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
GAIAjohan schreef op zondag 14 november 2010 @ 13:44:
[...]Ik snap gewoon niet waarom MS dat wel kan betalen terwijl zij veel minder copies verkopen.. Ik heb echt t idee dat Sony/PD in deze goedkoop uit wil zijn.
Het is eerder de schuld van MS omdat zij wél dat geld blijven ophoesten.
Als zij dat niet zouden doen dan zou Porsche er vanzelf minder voor gaan vragen.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
@ Yeroen76: Helemaal mee eens, nieuwe Europese wagens zijn enorm ondervertegenwoordigd in GT5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
[...]

Ik heb alle delen van Forza gespeeld, maar echt in puin rijden is me nog nooit gelukt. Heb ik de settings dan verkeerd? Ok, een bumper kan eraf, en de lampen gaan kapot, de motorkap ook, maar dan stopt het toch echt. Geen barsten in de voorruit oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dit filmpje op youtube geeft goed weer dat ook het Forza3 schademodel nou niet echt vlekkeloos werkt.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=cBT_tNDJGOU]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar er zit toch RUF in ? dat zijn gewoon porsches hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lifeguard schreef op zondag 14 november 2010 @ 15:35:
[...]

Ik heb alle delen van Forza gespeeld, maar echt in puin rijden is me nog nooit gelukt. Heb ik de settings dan verkeerd? Ok, een bumper kan eraf, en de lampen gaan kapot, de motorkap ook, maar dan stopt het toch echt. Geen barsten in de voorruit oid.
mja ik bedoel meer mechanical damage ;) zoals in mn text staat zeg ik dat visuele damage alleen deuken heeft maar heeft ook scheuren in de lak en bumpers eraf enz is. mechanical damage gaat echt heel ver. je raakt een muurtje verkeert en niet eens echt hard en je steering wijkt al af.
is dus wel stukken verder dan de damage model van gt5 blijkbaar.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Laatst online: 16:27
Donstil schreef op zondag 14 november 2010 @ 15:45:
Dit filmpje op youtube geeft goed weer dat ook het Forza3 schademodel nou niet echt vlekkeloos werkt.

[video]
Geluid is ook niet super.

Mij maakt het niet of er schade in zit. Ik wil wel hebben als ik de muur raakt dat ik niet gelijk kan door rijden.

Als de gameplay de graphic en het geluid goed is dan hoor je mij niet klagen. Ik ben van overtuigd dat het wel goed zit met GT5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 15:09

scorpie

Supra Addict

Wellicht brengen ze iedere maand een DLC car pack uit met voor het grote deel Europese auto's. Zal me niks verbazen met het hele verdienmodel van DLC's (als in.. die zijn vaak al af voordat de game verschijnt, maar zetten ze natuurlijk niet in het spel zelf omdat ze er op deze manier extra aan kunnen verdienen)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/2279/nrburgringnordschleife8.jpg

Om het positieve gevoel weer terug te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Asgaro schreef op zondag 14 november 2010 @ 12:31:
Kan iemand mij vertellen of deze game mij zou kunnen aanspreken?
Ik ben iemand die van NFS en Grid wel houdt maar toch graag iets serieuzer wil proberen.

Zal de stap voor mij te groot en dus te onaangenaam zijn?
Het gevoel van snelheid is totaal anders bij GT. Sommige mensen vinden dat vervelend, sommigen niet.
Ikzelf vind GT de beste race-game die er is, zeker in combinatie met een stuur. NFS en Grid komen er bij mij niet in.

Maar om even antwoord te geven op je vraag; ik denk dat de stap inderdaad vrij groot zal zijn. Maar het is aan jou of je er tijd in wilt stoppen of niet. GT leer je namelijk niet binnen een dag.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:55

Maximus

There is no substitute

scorpie schreef op zondag 14 november 2010 @ 16:45:
Wellicht brengen ze iedere maand een DLC car pack uit met voor het grote deel Europese auto's. Zal me niks verbazen met het hele verdienmodel van DLC's (als in.. die zijn vaak al af voordat de game verschijnt, maar zetten ze natuurlijk niet in het spel zelf omdat ze er op deze manier extra aan kunnen verdienen)
Ik verwacht zelf juist niet dat er downloadable packs komen. Ze hebben het voor GT5P wel gedaan om de houdbaarheid te verlengen. Voor GT5 verwacht ik het niet omdat ze nu al begonnen zijn met GT6. De kans dat ze dan tijd gaan opofferen voor het maken van DLC packs lijkt me zeer klein.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
FerdiV schreef op zondag 14 november 2010 @ 16:47:
[afbeelding]

Om het positieve gevoel weer terug te halen.
Ja dat ziet er wel geweldig uit. Dat de spoiler en airbreak echt werkt bij bepaalde modellen vind ik trouwens wel een enorme win. Dat heb ik nog niet eerder gezien in een race game.

Zijn er daar meer van?
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 15:57:
maar er zit toch RUF in ? dat zijn gewoon porsches hoor :)
Nou een echte auto fanaat weet wel dat RUF modellen niet zomaar "gewoon Porsches" zijn. Daarmee doe je RUF echt te kort.
Maximus schreef op zondag 14 november 2010 @ 17:00:
[...]

Ik verwacht zelf juist niet dat er downloadable packs komen. Ze hebben het voor GT5P wel gedaan om de houdbaarheid te verlengen. Voor GT5 verwacht ik het niet omdat ze nu al begonnen zijn met GT6. De kans dat ze dan tijd gaan opofferen voor het maken van DLC packs lijkt me zeer klein.
Dat is het probleem bij hedendaagse DLC. Dat wordt niet gemaakt nadat de game uit is maar is niet in de game gestopt om geld te verdienen.

Bezig zijn met gt6 is natuurlijk een groot woord. Bespreken hoe ze het willen gaan aanpakken / opbouwen is ook al "bezig zijn met gt6" alleen daar werken hele andere mensen aan als de mensen die DLC maken (mocht het niet al af zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTeK
  • Laatst online: 29-03-2024
Maar ik zie het wel gebeuren dat bepaalde 'premium' auto's die nu al gemaakt worden voor gebruik in GT6 ook als DLC voor GT5 aangeboden kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaos- schreef op zondag 14 november 2010 @ 16:48:
[...]

Het gevoel van snelheid is totaal anders bij GT. Sommige mensen vinden dat vervelend, sommigen niet.
Ikzelf vind GT de beste race-game die er is, zeker in combinatie met een stuur. NFS en Grid komen er bij mij niet in.

Maar om even antwoord te geven op je vraag; ik denk dat de stap inderdaad vrij groot zal zijn. Maar het is aan jou of je er tijd in wilt stoppen of niet. GT leer je namelijk niet binnen een dag.
Ik weet het niet hoor, maar om NFS en Grid (allebeide arcade racers) nu te vergelijken met GT gaat me toch wel wat te ver. :)
En de vorige delen van GT scoorden inderdaad hoog, maar het is nu wel weer veel van hetzelfde. Weer veel dezelfde modellen, het schademodel valt me toch tegen, AI lijkt weer op rails te rijden, Glijden van auto's pver de baan, Veel auto's waarvan ik had gehoopt dat ze cockpitview hadden hebben dat niet, teveel supercars die standard zijn geworden en ga zo maar door.
Het zal ongetwijfeld de GT feel hebben, maar daar houdt het ook wel een beetje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 14 november 2010 @ 17:30:
[...]

Ja dat ziet er wel geweldig uit. Dat de spoiler en airbreak echt werkt bij bepaalde modellen vind ik trouwens wel een enorme win. Dat heb ik nog niet eerder gezien in een race game.

[...]

Nou een echte auto fanaat weet wel dat RUF modellen niet zomaar "gewoon Porsches" zijn. Daarmee doe je RUF echt te kort.
[...]
GT PSP heeft dat ook bij veel wagens, bij de Veyron heb je zelfs het omhoogkomen, inklappen en remmen. :)

En idd een RUF is niet zomaar een Porsche, sterker nog, op papier zijn het niet eens Porsches meer, maar echte RUF's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SChief schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:23:
[...]

GT PSP heeft dat ook bij veel wagens, bij de Veyron heb je zelfs het omhoogkomen, inklappen en remmen. :)
Ooh erg gaaf. Dan zal de Veyron het hier ook wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-09 08:25
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik het missen van veel auto's of het ontbreken van een realistisch schadesysteem als grootste tegenvaller zie. Beide ga ik me tijdens het spelen enorm aan irriteren, dat weet ik nu al. Is het nou zo'n probleem om te simuleren dat je uit de race ligt als je met 100 of 300 een muur raakt?
En natuurlijk is het onzin om te vergelijken met NFS, heel ander spel, maar wanneer ik de carlist van NFS HP bekijk dan kan ik het toch niet helpen wat jaloers te zijn. Koenigsegg, Porsche, Bentley, Aston Martin. Allemaal de nieuwste modellen. Wat mij betreft hadden ze in GT 150 auto's mogen stoppen als ze allemaal van die kwaliteit waren! Want wie gaat er nou echt voor de lol in een Suzuki Cappuccino rijden?

[ Voor 16% gewijzigd door Yeroen76 op 14-11-2010 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Niet online
Yeroen76 schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:35:
[...]

alle auto's hebben cockpitview, alleen de premium auto's hebben geen standaard-cockpit.
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik het missen van veel auto's of het ontbreken van een realistisch schadesysteem als grootste tegenvaller zie. Beide ga ik me tijdens het spelen enorm aan irriteren, dat weet ik nu al. Is het nou zo'n probleem om te simuleren dat je uit de race ligt als je met 100 of 300 een muur raakt?
En natuurlijk is het onzin om te vergelijken met NFS, heel ander spel, maar wanneer ik de carlist van NFS HP bekijk dan kan ik het toch niet helpen wat jaloers te zijn. Koenigsegg, Porsche, Bentley, Aston Martin. Allemaal de nieuwste modellen. Wat mij betreft hadden ze in GT 150 auto's mogen stoppen als ze allemaal van die kwaliteit waren! Want wie gaat er nou echt voor de lol in een Suzuki Cappuccino rijden?
Zijn er wat foto's of filmpjes van een standaard cockpit? Ben ik nu wel benieuwd naar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Laatst online: 17-09 22:55
Meer: :9~

Afbeeldingslocatie: http://img717.imageshack.us/img717/1425/nrburgringnordschleife1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img179.imageshack.us/img179/1425/nrburgringnordschleife1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img199.imageshack.us/img199/8544/nrburgringnordschleife2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img585.imageshack.us/img585/8793/nrburgringnordschleife.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/7135/nrburgringnordschleife3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img241.imageshack.us/img241/8544/nrburgringnordschleife2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img89.imageshack.us/img89/7292/nrburgringnordschleife5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img585.imageshack.us/img585/3130/grandvalleyspeedway1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img293.imageshack.us/img293/853/grandvalleyspeedway2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img708.imageshack.us/img708/9834/grandvalleyspeedway3.jpg
Pagina: 1 ... 8 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.