Tja, je moet niet vergeten dat ook al het oude opgepoetst moest worden, er veel tijd is gaan zitten in premium modellen, Tracks gemaakt moeten worden, en om de engine nog maar niet te vergeten, en het verbeterde geluid. Tis inderdaad een tijd geweest, maar als lijst zie vindt ik der nog best wel wat na 2004. En kwa aantal auto's zijn we der ook niet op achteruit gegaan. Als google zie ik dat GT4 er 779 stuks had, dan zijn we met GT5 al weer een stapje voor uit, in betere kwaliteit, en nu ook met teminste Ferrari. Die ene BMW wat mist, kan mij eerlijk gezegt gestolen worden op het moment, die bewaar maar voor de volgende
Snap de fustratie wel een beetje, maar goed, ik vindt t persoonlijk dan niet zo'n probleem.
Hoop alleen wel dat die schade nog wat beter wordt, t zit der nu wel wat in, maar als je hard tegen de muur aan knalt, en der zit een bumpertje los, dan moet t wel een hele stevige wagen zijn... Zou denk ik nog liever aan de kant blijfen liggen omdat de auto t ook gewoon echt begeeft...

Najah, tis een begin
En wat me nog wel tegen viel, is dat, wat ik teminste zag (verbeter me alstjeblieft als ik verkeerd zit), het weer niet zomaar per track in te stellen is? Een track heeft t, of heeft t niet? Tof dat het der in zit, maar...
Ooh well, ik vermaak me echt er wel mee, die auto's zijn mijn minste problemen
[
Voor 38% gewijzigd door
GoldenBatt op 13-11-2010 00:33
]