• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:09
Weinig GT5 nieuws vandaag in tegenstelling tot gisteren... :O

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
GT voor de PSP heeft het wel.

>PC specs<

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
bsmpower schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:34:
Weinig GT5 nieuws vandaag in tegenstelling tot gisteren... :O
Stilte voor de storm.... ;) Gisteravond had GTPlanet weer een paar gave filmpjes van onder meer de tuning menu's en de 2e hands auto's, maar je raadt het al, ook deze zijn gecensureerd door Sony.... :F

PSN: jannvsdvinvs

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 22:43
Ontzettende_Jan schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:46:
[...]

Stilte voor de storm.... ;) Gisteravond had GTPlanet weer een paar gave filmpjes van onder meer de tuning menu's en de 2e hands auto's, maar je raadt het al, ook deze zijn gecensureerd door Sony.... :F
Ze staan nog wel op GTHQ.

• Brad Pitt
  • Laatst online: 18-09 16:45
Little Big Planet ook niet :?

Nickname does not reflect reality

Ja und? GT4 eheft toch wel heel wat meer relevantie met GT5 dan LBP. Blijkbaar vindt Yamauchi het niet nodig, en dan krijg je het gewoon niet. Klaar.

[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 11-11-2010 16:44 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• Brad Pitt
GAIAjohan schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:44:
Ja und? GT4 eheft toch wel heel wat meer relevantie met GT5 dan LBP. Blijkbaar vindt Yamauchi het niet nodig, en dan krijg je het gewoon niet. Klaar.
GT4HD* had het, GT5P heeft het, dus ik zie het probleem én de relevantie nog steeds niet.
*da's niet helemaal waar geloof ik nu btw ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 11-11-2010 16:51 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wel jammer idd. Ik rij eigenlijk vrijwel altijd Bumper en/of Bonnet view.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• mhpwolf
  • Laatst online: 13-08 19:13
Voor 800+ autos geen cockpitview, alleen voor premium autos, bonnet view heb je bij sommige autos, misschien ook alleen voor premium autos? Hier kan je bonnet view zien vanaf 00:39 seconden:

YouTube: Gran Turismo 5 : LeMans SLR (Cockpit/Hood) Pro mode

Ik vind het zowiezo jammer dat de ene auto het wel heeft en de andere auto niet, bonnet view is voor mij een must wil ik racen, je heb veel meer overzicht en deze view vind ik persoonlijk het beste wil je een beetje snelle tijden neerzetten. Zoals ik al eerder zei heb ik veel aan simracen gedaan en 80 % van de mensen gebruiken bonnetview.

Hebben ze zo lang de tijd gehad om een perfect spel te maken en dan gaan ze klooien met de cameras, sorry hoor maar hier knap ik van af. Ik hoop echter wel dat het mee zal vallen maar ik heb mijn twijfels.

Verwijderd

mhpwolf schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:09:
Voor 800+ autos geen cockpitview, alleen voor premium autos, bonnet view heb je bij sommige autos, misschien ook alleen voor premium autos? Hier kan je bonnet view zien vanaf 00:39 seconden:

YouTube: Gran Turismo 5 : LeMans SLR (Cockpit/Hood) Pro mode
Mooi glanzend kappie :9~
YouTube: Gran Turismo 5 - 24h Le Mans 2010 Peugeot 908 HDi FAP Gameplay
Dit filmpje viel mij op, het gevoel van snelheid op de rechte stukken is heel erg goed aanwezig, iets wat zeker in GT5P nog niet bepaald aanwezig was.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
[...]
Ik vind het zowiezo jammer dat de ene auto het wel heeft en de andere auto niet, bonnet view is voor mij een must wil ik racen, je heb veel meer overzicht en deze view vind ik persoonlijk het beste wil je een beetje snelle tijden neerzetten. Zoals ik al eerder zei heb ik veel aan simracen gedaan en 80 % van de mensen gebruiken bonnetview.

Hebben ze zo lang de tijd gehad om een perfect spel te maken en dan gaan ze klooien met de cameras, sorry hoor maar hier knap ik van af. Ik hoop echter wel dat het mee zal vallen maar ik heb mijn twijfels.
Kijk dat snap ik dan niet hé. Simmers (nofi, in het algemeen) staan vooraan om te klagen als er iets niet realistisch genoeg is, en hier kun je zelf de keuze maken en dan kiezen ze massaal voor de minst realistische 8)7

Ik ben zelf zeker geen simmer, meer een beginnend gamer (kan me bijv. prima vermaken met NFS shift) maar qua view is er maar 1 optie wat mij betreft: in car, met cockpit, gewoon zoals het er in het echie ook uit zou zien, al het andere is nep.

BTW, geheel off-topic, maar geen apart topic kunnen vinden .... laatst uit een 2ehandsbak de Ferrari Challenge Trofeo Pirelli voor de PS3 meegepakt, en daarover hoor je echt weinig, maar die is toch wel indrukwekkend, I like it ! Wat ik me nu afvraag, is dat nu een sim of een game ? Misschien ben ik toch meer een simmer ?

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

u_nix_we_all schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:55:
[...]

Kijk dat snap ik dan niet hé. Simmers (nofi, in het algemeen) staan vooraan om te klagen als er iets niet realistisch genoeg is, en hier kun je zelf de keuze maken en dan kiezen ze massaal voor de minst realistische 8)7
Daar heeft t geen zak mee te maken. Het is vooral wat je ziet in een auto, en vaak komt een bonnet view dan dichter bij de werkelijkheid dan wat je ziet in cockpit view, omdat cockpitviews vaak veel te limiterend zijn. fernando rees, rijdt irl o.a. Le Mans Series: Wikipedia: Fernando Rees
In racesims gebruikt hij bonnet view, omdat dat hem meer overkomt als de werkelijkheid :>

• mhpwolf
GAIAjohan schreef op donderdag 11 november 2010 @ 18:00:
[...]

Daar heeft t geen zak mee te maken. Het is vooral wat je ziet in een auto, en vaak komt een bonnet view dan dichter bij de werkelijkheid dan wat je ziet in cockpit view, omdat cockpitviews vaak veel te limiterend zijn. fernando rees, rijdt irl o.a. Le Mans Series: Wikipedia: Fernando Rees
In racesims gebruikt hij bonnet view, omdat dat hem meer overkomt als de werkelijkheid :>
Fully agree ;) !

• u_nix_we_all
  • Niet online
GAIAjohan schreef op donderdag 11 november 2010 @ 18:00:
[...]

Ik kan me daar nog steeds niet zoveel bij voorstellen. En in het echt heb je dan ook nog eens een helm op je kop, dus nog minder zicht op de omgeving. Mis ik iets ?

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• mhpwolf
u_nix_we_all schreef op donderdag 11 november 2010 @ 18:12:
[...]

Ik kan me daar nog steeds niet zoveel bij voorstellen. En in het echt heb je dan ook nog eens een helm op je kop, dus nog minder zicht op de omgeving. Mis ik iets ?
Heb jij weleens bonnetview uitgeprobeerd? Zo niet dan probeer het zou ik zeggen en je wilt niks anders meer, ik weet nog goed hoe ik eerst racespellen speelde, camerastand achter op de auto(chaseview) en een gamepad. Ik had een Logitech stuurtje maar die gebruikte ik nooit omdat ik er gewoon niet mee kon rijden.

Toen kwam ik erachter hoe ik het stuur moest gebruiken, en dat was de bonnet view, het in en uitsturen ging perfect en voor ik het wist kon ik racen met de snelle gasten.

• dustdriver
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-07 22:32
In het echt is uw kijkhoek veel groter dan in de cockpitview van games.
Bonnet of bumper cam komen veel beter overeen met de werkelijkheid. Eigenlijk kunt ge de randen van uw scherm en bv uw stuur als uw cockpit zien.

Als ge echt goed gebruik wilt maken van de cockpit view hebt de 3 schermen of headtracking nodig.
u_nix_we_all schreef op donderdag 11 november 2010 @ 18:12:
[...]

Als ik een helm op heb zie ik (bijna) niks van de helm hoor. Ik zie net zoveel als gewoonlijk :P Alleen soms moet je iets meer je hoofd draaien.

En hier is de poll dat je kunt zien dat Fernando Rees idd bonnet cam gebruikt:
http://www.gamers-crib.co...do=showresults&pollid=151
In een ander topic had ie toegelicht waarom enzo

[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 11-11-2010 19:13 ]

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Ik mis ook de motorkap. Ik vind cockpit niet mooi, omdat ik dan 2x een stuur zie (die van mezelf en het virtuele). Eigenlijk zou er een cp view moeten zijn zonder stuur. Bijna bonnet dus. Bumper is niks, die hangt te laag en te ver vaar voren... Bah.

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
FerdiV schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:44:
Zo heb net ook mijn Eye binnen, dus straks lekker head tracking. Heb alleen geen 3D en Full HD, maar ach.

Wel koopje gedaan. Eye+Move+Demo+Spel voor 30 euro nieuw lol.
Ben ook wel benieuwd waar je deze aanbieding gevonden hebt. :)

• Donstil
  • Niet online
djpdjpnl schreef op donderdag 11 november 2010 @ 20:08:
[...]

Ben ook wel benieuwd waar je deze aanbieding gevonden hebt. :)
Hier nog een :D

• l0gen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-03 21:20
En hier nog een :9

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb GT5 maar ff gepre-ordered toch maar :) Zie hem van zelf wel op de mat flikkeren i guess hehe hopelijk is dat dan echt 24 november!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Ben benieuwd of dat headtracking een beetje werkt.

Ik heb van mijn camera even dat irritante blauwe en rode lampje afgedekt met tape (te fel!). Maar waarom kan je de lens draaien? Alleen voor zoom? Lijkt mij dan een must met GT5.

• Donstil
  • Niet online
FerdiV schreef op donderdag 11 november 2010 @ 22:11:

Ik heb van mijn camera even dat irritante blauwe en rode lampje afgedekt met tape (te fel!). Maar waarom kan je de lens draaien? Alleen voor zoom? Lijkt mij dan een must met GT5.
En waar heb je hem nou vandaan?
(dat heeft iedereen je al gevraagd)

Is dat draaien aan de lens voor Zoom of voor scherpte?

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:08
Donstil schreef op donderdag 11 november 2010 @ 22:21:
[...]

In de handleiding stond dat het voor de FOV was van de camera.

Naar rechts draaien is voor de groothoek en zie je meer. Op die stand moet ie o.a. als je hem voor de Move gebruikt.

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
[...]

Zoom, dus beter voor GT5 dan?

Ik zie nu pas de reacties! Ik heb hem van marktplaats. Iemand had een PS3 met bundel Move gekocht. Hij verkocht Move+Eye+Demo+Racquet Sports voor 30 euro aan mij. Ik had gewoon gemaild en hij trapte erin. Hij had er makkelijk 50 of 60 voor kunnen krijgen.

Had mijn G27 voor 215 nieuw van Logitech. Doe het goed de laatste tijd :) Daarvoor had ik van iemand voor 40 euro een 50% kortingsbon voor Logitech gekocht :+

[ Voor 6% gewijzigd door FerdiV op 11-11-2010 22:53 ]

is er iets bekend over overzetten data van gt5p naar gt5??
hoop het wel heb ruim milioen in gt5p en alle auto's :D
dus hopelijk kan ik alles overzetten scheelt een hoop werk.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:44
u_nix_we_all schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:55:
[...]

Wat een onzin! Speel vrij veel race-sims. Heb tevens een leuke setup (G27/Playseat/300cm scherm middels beamer).

Mijn voorkeur verschilt per spel, maar is in de regel T-cam of chase-view. Cockpit view (CV) is imo volstrekt onrealistisch omdat je veel minder ziet dan IRL. Met CV in sims kun je de bochten (entry points en apex) simpelweg niet zien, iets wat IRL en met T-cam en chase wel kan.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 15:14
[...]

Das puur zoom, zo moet je met "The Eye Of Judgment" inzoomen zodat je de spel kaarten goed in beeld hebt, en bij andere dingen zoals Singstar of Move spelletjes lijkt me uitzoomen nogal makkelijk ;)

Tevens inderdaad, waar komt die Move aanbieding vandaan? :+

Specs!

• dustdriver
v8power67 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 22:53:
is er iets bekend over overzetten data van gt5p naar gt5??
hoop het wel heb ruim milioen in gt5p en alle auto's :D
dus hopelijk kan ik alles overzetten scheelt een hoop werk.
Ik geloof dat alleen de auto's worden vrijgegeven in arcade modus, niet in career. Kan wel zijn dat ge een startbonus ervoor krijgt in GT5. Maar dat weet ik niet zeker.

Ik zal het fijn vinden als al mijn auto's in GT PSP onmiddelijk beschikbaar zijn in de arcade modus.
alexbl69 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 22:57:
[...]

Wat een onzin! Speel vrij veel race-sims. Heb tevens een leuke setup (G27/Playseat/300cm scherm middels beamer).

Mijn voorkeur verschilt per spel, maar is in de regel T-cam of chase-view. Cockpit view (CV) is imo volstrekt onrealistisch omdat je veel minder ziet dan IRL. Met CV in sims kun je de bochten (entry points en apex) simpelweg niet zien, iets wat IRL en met T-cam en chase wel kan.
Mwah je kunt die soms niet zien. Hoop dat de headtracking feature in GT5 mij wel die mogelijkheid biedt en ik dus gewoon easy cockpit view kan rijden.

In GTR2 enzo van Simbin kun je prima je zitpositie aanpassen en fov wijzigen.

[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 12-11-2010 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:12

Ethirty

Who...me?

GAIAjohan schreef op donderdag 11 november 2010 @ 23:59:
In GTR2 enzo van Simbin kun je prima je zitpositie aanpassen en fov wijzigen.
Ik was verbaasd toen ik las hoe enthousiast mensen waren over een filmpje waarin backfire uit de uitlaat kwam. Dat zat in GTR2 jaren terug toch al? Zo bijzonder is dat toch niet?

Ik kan in ieder geval niet wachten. Had mezelf jaren geleden beloofd om met GT5 een PS3 te kopen. Toen de launch dag bekend werd ben ik gelijk naar de winkel gerend. Helaas moeten we allemaal nu nog wat langer wachten, maar ik vermaak me in de tussentijd wel. Ik doe in ieder geval niet mee aan alle speculaties, ik geloof pas dat hij komt als ik hem hier in mijn PS3 kan schuiven en ik voorspel dat hij er dan de eerste paar weken zeker niet meer uitkomt :P

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ethirty schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 00:17:
[...]

Ik was verbaasd toen ik las hoe enthousiast mensen waren over een filmpje waarin backfire uit de uitlaat kwam. Dat zat in GTR2 jaren terug toch al? Zo bijzonder is dat toch niet?
Klopt, het valt me wel meer op.
Niet alleen de backfires die al in GT Legends zaten, maar ook bv de regen die zo 'geweldig' is, terwijl F1 2010 dat veel beter doet, en mijns inziens GTR Evolution ook..
Verder hoe enthousiast mensen waren over 24 uur dag/nacht overgang zonder opnieuw laden.. Dat zat ook al in GT legends en GTR2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik kan ook 10 dingen noemen die wel in GT5 zitten, maar niet in die andere games. Backfires en bandensporen zaten nog niet in GT en nu wel. Daarom wordt daar over gesproken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:44
Ik maak me niet zozeer zorgen om wat andere spellen al eerder hadden. Erger vind ik het dat de AI in sommige filmpjes IMO heel onrealistisch de bocht omgaat. Een beetje schokkerig.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:55
Voor 800+ autos geen cockpitview, alleen voor premium autos.
Waar heb je dit precies vandaan? Want juist cockpitview is een behoorlijke vernieuwing in GT5. Daarnaast heb je in Forza 3 in elke auto een cockpitview dus daarom lijkt mij dit sterk :/

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Laatst online: 18-09 20:51
Shiver23 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 07:15:
Ik kan ook 10 dingen noemen die wel in GT5 zitten, maar niet in die andere games. Backfires en bandensporen zaten nog niet in GT en nu wel. Daarom wordt daar over gesproken.
De Alfa 155 DTM in GT4 backfire-de als een gek.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2021
Beerkeeper schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 07:40:
[...]

Waar heb je dit precies vandaan? Want juist cockpitview is een behoorlijke vernieuwing in GT5. Daarnaast heb je in Forza 3 in elke auto een cockpitview dus daarom lijkt mij dit sterk :/
Lekker belangrijk dat ze het bij Forza3 wel hebben. Al hebben ze daar een view onder de motorkap, dan betekend het toch niet dat dat ook automatisch in GT5 moet zitten. 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower

Draaien van de lens heeft toch te maken met normaal beeld of groothoek? Zo werd dit tenminste vermeld bij de PS Move. Ben ook benieuwd vanaf welke afstand de head tracking werkt. Voor de Move heb ik hem op mijn tv staan (ongeveer 2,5 a 3 meter van de bank). Zou dat werken? Hoop van wel :)

[ Voor 15% gewijzigd door bsmpower op 12-11-2010 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:55
vlahonda schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:00:
[...]

Lekker belangrijk dat ze het bij Forza3 wel hebben. Al hebben ze daar een view onder de motorkap, dan betekend het toch niet dat dat ook automatisch in GT5 moet zitten. 8)7 |:(
Het is wel een concurrent (al dan niet op een ander console) dus enigszins is er wel een vergelijking mogelijk :)

Niet in zoverre van "Als ik van de brug afspring, spring jij dan ook", maar you catch my drift :)

En daarnaast, Forza 3 is in... 3 jaar tijd ontwikkeld (kan geen bron vinden, maar forza 2 is in 2007 gereleased en forza 3 in 2009)? Gran Turismo 5 is al ruim 6 jaar in ontwikkeling!

[ Voor 15% gewijzigd door Beerkeeper op 12-11-2010 08:19 ]

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Beerkeeper schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:17:
[...]
...
En daarnaast, Forza 3 is in... 3 jaar tijd ontwikkeld (kan geen bron vinden, maar forza 2 is in 2007 gereleased en forza 3 in 2009)? Gran Turismo 5 is al ruim 6 jaar in ontwikkeling!
Ik denk dat de meeste tijd zat in het bouwen van de nieuwe engine (Forza draait misschien al jaren op dezelfde engine?) en de absurde eisen van Kazunori Yamauchi die zelfs delen van de auto die je in het spel (bijna) niet zou zien, in detail gemodelleerd wilde hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
Beerkeeper schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 07:40:
[...]

http://eu.gran-turismo.com/nl/news/d13918.html

Hier staat er wat info over. Later is er nog meer over bekend geworden en het zijn inderdaad alleen de (nieuwe) premium auto's die een cockpit view krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
Beerkeeper schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:17:
[...]

Het is wel een concurrent (al dan niet op een ander console) dus enigszins is er wel een vergelijking mogelijk :)

Niet in zoverre van "Als ik van de brug afspring, spring jij dan ook", maar you catch my drift :)

Vind Forza 3 nou niet echt een concurrent. Het zou pas een concurrent zijn als het op dezelfde console beschikbaar was. En die 6 jaar ontwikkeling is dan ook zeker wel te merken, en vandaar dat Forza 3 er ook niet aan kan tippen IMHO. Die 3 jaar extra ontwikkeling geven wel meer opties, meer banen en meer auto's.

Als polyphony maar 100 auto's, en 10 banen in het spel wou hebben, dan waren ze al lang klaar geweest met de game. Ik ben blij dat ze de extra tijd genomen hebben om zo veel mogelijk in de game te stoppen, en niet dat ze de helft erin hebben gestopt, en na een half jaar GT6 releasen met de andere helft. Zou me ook niks verbazen als GT6 pas op de PS4 uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
GT6 komt sowieso op de PS4 uit. Kijk hou oud de PS3 nu is..

GT3 a spec kwam in het begin van de PS2 uit. Dit was mogelijk omdat dit ook een soort prologue was. Totaal niet zo uigebreid als GT2 en GT4.
GT4 kwam ook pas bijna aan het eind van het leven van de PS2 uit.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.gtplanet.net/s...moted-by-giving-away-gt5/

Dus ook 'concurrenten' pikken graantje mee van de GT5 aanloop, download onze game en je kan GT5 winnen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 13:46
Yamauchi: GT5 Release Date Announcement Incoming

Via Twitter, GT series creator Kazunori Yamauchi confirms that GT5’s release date will be announced “shortly”. This matches up perfectly with private information that I was provided with earlier this week, and would make sense given Sony’s already set to ramp-up marketing efforts next week. Expect more updates within the next 24 hours…
Laat maar komen die 2011 releasedate! :D

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:55
Als het 2011 zou worden zouden er niet nu al winkels zijn die retail exemplaren binnen hebben. Maar je weet het maar nooit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ie nou alleen zijn mond ff open doet wanneer die de datum uit zijn strot kan krijgen... Nee, hij moet aangeven dat hij "binnenkort" met een datum komt. Zeg dan niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Nog maar weer een nieuw filmpje dan. Dit keer een Gallardo met schade (koplamp kapot en voorbumper los):
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_OAFHyvOpYI]

[ Voor 11% gewijzigd door bsmpower op 12-11-2010 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het grafisch niet verbluffend dat Monza filmpje...
Dat gras en grind ziet er echt slecht uit. Ik had meer verwacht :( Maar ja wat wil je ook met en engine die al zoveel jaar geleden gebouwd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
hmm, staat het schademodel op "need for speed"-modus ofzo. Na de 1e crash is geen schrammetje te zien terwijl hij helemaal in elkaar zou horen te zitten. Ik hoop dat dit wat realistischer in te stellen is, op deze manier kan je hem net zo goed uitzetten.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 22:34
Yamauchi: GT5 Release Date Announcement Incoming

Via Twitter, GT series creator Kazunori Yamauchi confirms that GT5’s release date is “about to be announced” (translation via Karooo in our forums). This matches up perfectly with private information that I was provided with earlier this week, and would make sense given Sony’s already set to ramp-up marketing efforts next week. Expect more updates within the next 24 hours…
We zullen zien...

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Verrekte stevige lambo :s

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind het uitbreken aan het begin wel stuk beter gemaakt, stukje gras, je schiet naar binnen en stuurt tegen -> in de slip :D GT5P was mijn standaard tactiek om in de bochten via het gras in te halen, grip op de baan was bijna identiek als op het gras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 05:53
Zojuist GT5: Collectors Edition besteld bij Nedgame. Can't wait! 8)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 21:43
Denk dat ik nu ook maar eens ergens ga pre-orderen... ga voor de standaard versie, zie niet echt de + van 1 van de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:34:
Dat gras en grind ziet er echt slecht uit. Ik had meer verwacht :( Maar ja wat wil je ook met en engine die al zoveel jaar geleden gebouwd is.
Detail van het gras en grind kan je niet eens zien door de kwaliteit van het filmpje.. Dus misschien oordelen als je het in het echt ziet?

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:34:
Het filmpje is max. 480p. Nogeens geen HD dus!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een impressie... Tot nu toe in veel filmpjes ziet gras er wat vreemd uit, ook met de kleur...
En de grindbak leek wel egaal geel gewoon, ik zag geen relief in het grind.

Maar hoe dan ook ik wil dit spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

Sja wat verwacht je dan... het is een filmpje gemaakt met een digitale camera van een tvscherm (wat misschien ook wel crap ingesteld staat ofzo) en vervolgens is et op youtube gezet dus nog ff wat compressie eroverheen.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Unbreukable schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:51:
Denk dat ik nu ook maar eens ergens ga pre-orderen... ga voor de standaard versie, zie niet echt de + van 1 van de andere.
Het Apex boek dat bij de Collectors Edition zit lijkt me wel leuk om eens door te lezen, dus daarom heb ik die besteld.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Precies. Telt toch 200 pagina's dus ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou ook in de 1080P Trailers zie ik geen geweldig mooi gras en grind.

De auto's en besturing zullen vast super zijn maar de omgeving blijft wat kaal aanvoelen.

(misschien is dit allemaal anders als we het zelf spelen)

Maargoed deze game is dan ook al zolang in ontwikkeling dat hij wel tegen moet gaan vallen. We verwachten er waarschijnlijk nu te veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
ShopTo.net zegt het volgende:

"If you pre-order Gran Turismo 5 before 12pm on Wednesday 1st of December 2010 we will guarantee that you will receive it by the release date of Friday 3rd of December 2010, if you do not receive it we will compensate you with £3.00 on your shopto account."

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Donstil schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:21:

Maargoed deze game is dan ook al zolang in ontwikkeling dat hij wel tegen moet gaan vallen. We verwachten er waarschijnlijk nu te veel van.
Wikipedia: Self-fulfilling prophecy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
bsmpower schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:34:
Weer een nieuwe video. Dit keer een Audi R8:
Facepalms the AI. Echt ongelooflijk. Doe dan 25 minder auto's er in en pas dát eens een keer aan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Ik blijf ze maar posten want "tekken90CZ" is lekker aan het uploaden. Subaru WRX STI op Monza in de regen:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qZudNjT-cKQ]
Het geluid klinkt nog best realistisch als je dit filmpje kijkt: Klik

[ Voor 30% gewijzigd door bsmpower op 12-11-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Brad Pitt schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:38:
[...]

Facepalms the AI. Echt ongelooflijk. Doe dan 25 minder auto's er in en pas dát eens een keer aan ;(
echt heh. 5 auto's passeren in de eerste bocht.. Rest blijft ook gewoon in 1 lijn rijden.

Gaat om het simulatie gevoel, want echt racen zit er niet bij.

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
EnzymeNL schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:37:
[...]

echt heh. 5 auto's passeren in de eerste bocht.. Rest blijft ook gewoon in 1 lijn rijden.

Gaat om het simulatie gevoel, want echt racen zit er niet bij.
Dat vind ik overigens het grootste minpunt; waar is het echte racen? Gewoon een qualificatie en dan een race rijden? GT is meer een aaneenschakeling van challenges, waarbij je (zeker in de moeilijker races) gedwongen wordt om enorm rushed door het veld te gaan.

Ik wil niet eerst rondenlang de mindere goden makkelijk voorbijsteken om vervolgens de snelsten te moeten achtervolgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de AI heb ik GT nooit gespeeld, al ken ik maar weinig games die de race AI ook echt goed in elkaar hebben zitten (is dat uberhaubt mogelijk?). Denk dat je voor de echte races het echt moet hebben van de online races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GT Legends, GTR2 en GTR Evo hebben de AI in feite prima inelkaar zitten. Alleen bij GTR2 krijgt de AI problemen als de race langer dan 2 uur duurt.. Dan gaan ze langzamer rijden.. maar denk wel dat die twee games de beste AI hebben van welke racegame dan ook.

[ Voor 21% gewijzigd door GAIAjohan op 12-11-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Iemand van jullie ervaringen met spelen van GT5:P met een Dual Shock controller? Is dat nu een hele andere beleving dan met een gewone?

Op http://www.onetimedeal.com/ is nl. voor een schappelijk prijsje van 35,- (incl. verzendkosten) een Dual Shock 3 controller te koop. (alleen vandaag)

Ben alleen benieuwd of ik baat heb bij zo'n controller en of dit veel pluspunten heeft met GT5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het zelf altijd wel prettiger ja. Ik heb nu 1 controller en moest er nog 1 bij hebben. Zie vaak voor 35 euro alleen maar neppers. Denk dat ik deze deal dan maar eens moet aannemen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:05:
GT Legends, GTR2 en GTR Evo hebben de AI in feite prima inelkaar zitten. Alleen bij GTR2 krijgt de AI problemen als de race langer dan 2 uur duurt.. Dan gaan ze langzamer rijden.. maar denk wel dat die twee games de beste AI hebben van welke racegame dan ook.
Compensatie model denk ik dan maar, speel dan toch liever GT5, al is het maar om de hoeveelheid banen en auto's, AI vind ik dan een mindere issue.

Geluid was ook belangrijk, maar dat lijkt behoorlijk te zijn opgepoetst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
bsmpower schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:34:
Weer een nieuwe video. Dit keer een Audi R8:
[video]
Damm, zoals ik al een paar pagina's terug zei, ze hebben in alle GT5 delen geen achteruit rij lichten. En nu nog steeds niet. Vind dat best wel een fail en snap ook niet waarom ze dat er niet in stoppen. Zo moeilijk is dat toch niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Zelfs GTA IV heeft dat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:55

Maximus

There is no substitute

vlahonda schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:27:
[...]

Damm, zoals ik al een paar pagina's terug zei, ze hebben in alle GT5 delen geen achteruit rij lichten. En nu nog steeds niet. Vind dat best wel een fail en snap ook niet waarom ze dat er niet in stoppen. Zo moeilijk is dat toch niet ?
Achteruitrijlichten, ach van mij hoeft het niet. Als je die gebruikt op een circuit dan begrijp je de fundamentele lessen van het racen niet: je moet vooruit ;)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maximus schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:39:
Achteruitrijlichten, ach van mij hoeft het niet. Als je die gebruikt op een circuit dan begrijp je de fundamentele lessen van het racen niet: je moet vooruit ;)
Echte racers geven gewoon een 180 spin en rijden weer rustig verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Echte racers staan niet achterstevoren.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustdriver
En de achteruitrijlichten werken wel. In Rome is er gewoon veel te veel licht, dan vallen ze minder op.
Bij de audi R8 zitten ze aan de buitenkant, maar ge moet goed kijken, omdat de zon er ook in reflecteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Ik denk toch dat ik me een Logitech Driving Force GT stuurtje ga halen, als entry level lijkt me dat goed genoeg. Er staat net een volledige nieuwe palet in MM (wsl met de verwachting dat GT5 uit zou zijn ondertss),want dé keuze voor GT5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heb ook de Driving Force GT. Heerlijk stuur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Weet iemand of de koppeling werkt in GT5?

Ik heb met GT5P het probleem dat je wel KAN koppelen maar als je de koppeling ingedrukt houd (of vast plakt ofz) kan je gewoon blijven schakelen.

Zou wel gaaf zijn als je echt moest koppelen en niet alleen schakelen.
(echte mannen schakelen zelf in dit soort games)

[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 12-11-2010 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niks te zien op de Twitter van Yama, maar we blijven lachen :P

ff om de tijd te doden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:10:
Ik vind het zelf altijd wel prettiger ja. Ik heb nu 1 controller en moest er nog 1 bij hebben. Zie vaak voor 35 euro alleen maar neppers. Denk dat ik deze deal dan maar eens moet aannemen?!
Ik heb hem ook maar besteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Hmm interessant, mijn tweede controller is nu een afgeragde van m'n PS2 die z'n beste tijd wel gehad heeft.. Weet je misschien of ze uit voorraad leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit staat er op de site:

Hoe lang duurt het voordat ik een besteld product in huis heb?
Wij streven bij Onetimedeal.com naar een levertijd van 1 tot 5 werkdagen naardat de actie is afgelopen.

Ben maar niet bang dat GT5 er eerder is :9

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2010 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Officiële releasedatum: 24 november 2010 !!!

Bron: http://blog.de.playstation.com/

http://www.viddler.com/explore/PSBlogEU/videos/858/56.661

[ Voor 23% gewijzigd door bsmpower op 12-11-2010 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 13:46
Wohoo.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Dat zou rlx zijn. Mooi op tijd voor de feestdagen :)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:55

Maximus

There is no substitute

Nijs! Erg fijn :D

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
GEKKENHUIS *O* <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hell FUCKING yeah!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Eindelijk! Nu kan ik de dagen gaan tellen :9

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Snel een kratje bier kopen. 2 flesjes per dag drinken. Als het krat leeg is, komt GT5.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Nog maar 12 dagen! Gelukkig zijn die zo voorbij met COD BO! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Damned dat is echt een stuk sneller dan ik had verwacht.

Nice (Y) Nu maar hopen dat hij wat eerder te koop is bij Saturn (zoals ik hoorde bij COD Afgelopen week).
(of dat me bol.com bestelling op tijd bezorgd kan worden)

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 12-11-2010 15:45 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.