Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs
Nee, ik heb zelf een G25. G27 heb ik wel in huis gehad
//edit
ah.. Ik zie dat de pic in mijn inventaris genomen is toen ik de G27 hier had staan
Maar alles ziet er hier nu anders uit. heb bv ook een andere pc-kast etc.. (Thermaltake V6 BlacX ipv NZXT Lexa S), heb nu 2 ambx setjes staan etc
gewoonweg te weinig ruimte enzo. hoop snel te verhuizen., zodat ik ook een normale tv kan hebben..
Dat ferrari stuur:

X360 stuur en G25 liggen atm in een überrommelhoek..
//edit
inventaris ook maar effe aangepast..
[ Voor 58% gewijzigd door GAIAjohan op 10-11-2010 03:00 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Het is de F60(2009) of de F10(2010), in ieder geval met de nieuwe aerdynamica regels die sinds 2009 van kracht zijn, maar echt goed kan ik het niet zien helaasShiver23 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 07:49:
Iemand enig idee uit welk jaar de Ferrari F1 komt? Ziet er iig uit als een nieuwer model dan in Prologue.
gameshoptwente.nl zegt dat deze in hun collecters edition zit. Ik heb hem in ieder geval gepreorderdBiemold schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:26:
Weet iemand ook een webshop waar GT-R als stealt car word meegeleverd bij de collecters edition?
Zie bij meerdere webshops dat de mazda word mee geleverd en ook nog een site met met de benz en audi maar nergens de GT-R.
Er staat op GTPlanet.net een youtube-filmpje waarin iemand door de Ferrari garage bladert, daar zijn duidelijk de F10 en de F1 2070 te zien...Rctworld schreef op woensdag 10 november 2010 @ 03:30:
[...]
Het is de F60(2009) of de F10(2010), in ieder geval met de nieuwe aerdynamica regels die sinds 2009 van kracht zijn, maar echt goed kan ik het niet zien helaas
PSN: jannvsdvinvs
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
Oke, helaas niet echt in de buurt voor mijJarnoootje schreef op woensdag 10 november 2010 @ 08:23:
[...]
gameshoptwente.nl zegt dat deze in hun collecters edition zit. Ik heb hem in ieder geval gepreorderd
Mocht het nodig zijn en je het echt willen ben ik wel bereid het spel te kopen voor jou en hem dan op te sturen, nadeel is dan dat je het niet op de dag van de release hebt maar 1 á 2 dagen laterBiemold schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:22:
[...]
Oke, helaas niet echt in de buurt voor mijzal nog wel even kijken of er een webshop is die dat model meeleverd bij de collecters edition of mischien dat hier ergens in drenthe nog een winkel is die de GT-R meeleverd.
Oke zou helemaal top zijnJarnoootje schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:28:
[...]
Mocht het nodig zijn en je het echt willen ben ik wel bereid het spel te kopen voor jou en hem dan op te sturen, nadeel is dan dat je het niet op de dag van de release hebt maar 1 á 2 dagen later
Kan altijd van dienst zijn natuurlijkBiemold schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:48:
[...]
Oke zou helemaal top zijnstuur je over 2 dagen dan wel een pm als ik niks hier in de buurt kan vinden of bij een webshop.
Als service 'steel' ik dan je dubbele koopzegels zodat ik extra korting kan krijgen op dingen (geen idee wat
Kan echt niet meer wachten! vandaag weer F1-2010 gespeeld maar dat is het toch net niet als je weet wat GT5 gaat brengen!
Hoe bevalt dat Ferrari stuur? In verhouding met de G25? Deze heeft geen FF ofwel? Is wel stukje vriendelijker geprijsd namelijk als de G25/27..GAIAjohan schreef op woensdag 10 november 2010 @ 02:24:
[...]
Nee, ik heb zelf een G25. G27 heb ik wel in huis gehad
//edit
ah.. Ik zie dat de pic in mijn inventaris genomen is toen ik de G27 hier had staan![]()
Maar alles ziet er hier nu anders uit. heb bv ook een andere pc-kast etc.. (Thermaltake V6 BlacX ipv NZXT Lexa S), heb nu 2 ambx setjes staan etc
gewoonweg te weinig ruimte enzo. hoop snel te verhuizen., zodat ik ook een normale tv kan hebben..
Dat ferrari stuur:
[afbeelding]
X360 stuur en G25 liggen atm in een überrommelhoek..
//edit
inventaris ook maar effe aangepast..
Jamoru : Ik heb geen DM , maar zou toch graag in de lijst komen om een leuk clubje rijders te verzamelenJamoru schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:01:
Thanks allen voor de info om de spelers lijst helemaal compleet te maken. Voor diegene die nog niet in de OP staan, stuur me een DM dan zet ik je er zsm in.
Capo : Capoeirist : G25 : NNB
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
flickr - WOT Profile - Game PC
Dat geldt ook voor mijCapo schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:35:
[...]
Jamoru : Ik heb geen DM , maar zou toch graag in de lijst komen om een leuk clubje rijders te verzamelen
Capo : Capoeirist : G25 : NNB
Dr. Quipers | DrQuipers | Sony Sixaxis | Normal Edition
*edit* Ik zie dat toch veel mensen met een stuur gaan racen... Nou ja in de vorige GT Academy Time Trial van een jaar terug ofzo was ik ook de snelste met controller, dus laten we dat dan maar proberen te herhalen
[ Voor 23% gewijzigd door Dr. Quipers op 10-11-2010 11:11 ]
Net even wat rondgebeld, ze willen allemaal maar al te graag je op de pre-order lijst hebben, maar geen enkele die zekerheid geeft dat ze ook een CE/SE binnen gaan krijgen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nu vraag ik me dus af of hier dus ook van die speciale pre-order auto's bijzitten of niet zitten deze echt alleen bij de collector's edition? anders pas ik mijn bestelling eventjes aan
Thanks!
Moet je wel willen activerenSinergyX schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:15:
DM heeft als het goed is toch iedereen, alleen even activeren
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

http://www.thesixthaxis.c...-in-stock-at-us-retailer/
True or false..?
[ Voor 7% gewijzigd door LL Southside op 10-11-2010 11:29 ]
Ik wilde het net posten.LL Southside schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:27:
Hmm...GT 5 in stock...???
True or false..?
Engelse mede lotus rijders hebben gebeld en de collectors edition schijnt idd in stock te zijn, enkel de collectors editie.
Al gelezen wat er onder staat dan?LL Southside schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:27:
True or false..?
Nickname does not reflect reality
Zal denk ik gewoon een leuke publiciteits stunt zijn.LL Southside schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:27:
Hmm...GT 5 in stock...???
True or false..?
Pete_UK:
The stock is a lie; if you order it, they’ll send you confirmation stating it’ll be dispatched on the 23rd.
Bit cheeky, if you ask me!
Yep...
En dan nog vraag ik me af of hij de waarheid spreekt..!
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ben ik de enige die niet onder de indruk is van de regen-effecten? In bvb F1 2010 ziet dit er 10x beter uit... Ik merk bvb geen verschil in zichtbaarheid wanneer hij in de spray van een andere auto rijdt... Beetje jammer imo!Evertt schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 23:30:
Dit is een super gaaf filmpje over het rijden in de regen. YouTube: Gran turismo 5 Eiger Nordwand / rain gameplay#!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=OsIDiJC_WoM&feature=player_embedded#!]Ontzettende_Jan schreef op woensdag 10 november 2010 @ 08:39:
[...]
Er staat op GTPlanet.net een youtube-filmpje waarin iemand door de Ferrari garage bladert, daar zijn duidelijk de F10 en de F1 2070 te zien...
F1 wagens hebben ook compleet andere 'spray' effecten dan 'normale' auto's, wielkappen doen wonderenKiff schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:20:
[...]
Ben ik de enige die niet onder de indruk is van de regen-effecten? In bvb F1 2010 ziet dit er 10x beter uit... Ik merk bvb geen verschil in zichtbaarheid wanneer hij in de spray van een andere auto rijdt... Beetje jammer imo!
Bekijk het verschil maar eens.
YouTube: DTM Barcelona 06 Rain
YouTube: Michael Schumacher-Rain master driving in the rain!!
Verder is het 'mooiere' van F1 2010 in geen enkele vorm compenseerbaar voor de belachelijke besturing en onlogica van de game
Kun je je DM even aanzetten, ik kan nml mijn ervaringen nog niet zomaar prijsgeven.miekol schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:25:
[...]
Hoe bevalt dat Ferrari stuur? In verhouding met de G25? Deze heeft geen FF ofwel? Is wel stukje vriendelijker geprijsd namelijk als de G25/27..
Kan zelf helemaal niet vinden waarom dit niet mogelijk zou zijn.
Enige verschillen tussen bv G27 en de DFGT zijn de breedte en hoogte van het stuurtje, maar lijkt me geen probleem omdat het stuur nog steeds op de plaat bevestigd is.
Verwijderd
Ik heb anders al meer plezier beleefd aan F1 2010 dan aan GT5.SinergyX schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:28:
[...]
Verder is het 'mooiere' van F1 2010 in geen enkele vorm compenseerbaar voor de belachelijke besturing en onlogica van de game

Slippen enz lijkt allemaal niets op te leveren.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Jup viel mij ook op. Heb vanochtend nog achter een auto aan gereden tijdens de regen en mij valt het op dat je in het spel veel meer zicht hebt dan in het echt. Het lijkt er zelfs een beetje op dat de spray minder wordt op het moment dat je achter een auto duikt om het nog enigzins zichtbaar te houden.Kiff schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:20:
[...]
Ben ik de enige die niet onder de indruk is van de regen-effecten? In bvb F1 2010 ziet dit er 10x beter uit... Ik merk bvb geen verschil in zichtbaarheid wanneer hij in de spray van een andere auto rijdt... Beetje jammer imo!
Ben al blij dat dit soort dingen er in zitten, maar het had beter gekunt denk ik
Ik ook, kan me er nogsteeds prima mee vermaken! zeker de snelheidsbeleving is echt super in het spel. Maar zodra GT5 komt gaat dit spel wel even een tijdje de kast in!Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:23:
[...]
Ik heb anders al meer plezier beleefd aan F1 2010 dan aan GT5.
Skidmarks = ja, zie onderstaand filmpje rond 0:28 en 0:38Donstil schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:40:
Zitten er nu eigenlijk wel "banden strepen" in de game? Al die race tracks die ik nu zie op de filmpjes zien er zo klinisch uit.
Slippen enz lijkt allemaal niets op te leveren.
Je DTM filmpje toont niet in de cockpit dus kan je niks uit opmaken. Als ik met mijn auto op de weg rijd is er toch wel degelijk een verschil in zicht of ik nu gewoon in de regen rijd of achter een andere auto... En dat merk ik niet in het filmpje...SinergyX schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:28:
[...]
F1 wagens hebben ook compleet andere 'spray' effecten dan 'normale' auto's, wielkappen doen wonderen
Bekijk het verschil maar eens.
YouTube: DTM Barcelona 06 Rain
YouTube: Michael Schumacher-Rain master driving in the rain!!
En dat F1 2010 geen simulatie is is jammer, maar doet niets af aan de regen-effecten
Nice! Maakt het weer een stukje echter.bsmpower schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:55:
[...]
Skidmarks = ja, zie onderstaand filmpje rond 0:28 en 0:38
[video]
ik kan geen dm versturen maar hieronder mijn gegevens:Jamoru schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:01:
Thanks allen voor de info om de spelers lijst helemaal compleet te maken. Voor diegene die nog niet in de OP staan, stuur me een DM dan zet ik je er zsm in.
GoT naam: nordcore
PSN naam: nordcore82
Besturing: Logitech Driving force GT
Bestelde versie : normale
GoT: FerdiV
PSN: S-Vaio
Gamegear: G27 + Wheelstand Pro
Versie: Collector's Edition
DM, huh? lol. Heb het niet, ken het niet.
[ Voor 16% gewijzigd door FerdiV op 10-11-2010 14:31 ]
http://www.indianvideogamer.com/2010/11/november-24-release-date-for-gt5/
"Sony has confirmed to retailers via its official Indian distributor that Gran Turismo 5 is confirmed for a November 24 release, and since India is part of the SCEE territory, chances are that this is also the date for Europe and the Middle East."
[ Voor 35% gewijzigd door bsmpower op 10-11-2010 14:34 ]
Heb er eigenlijk niet op gelet bij GT5P.
http://www.lfstweak.net/2...rdwand-in-wet-conditions/
Echt gruwelijk op een natte baan, ben benieuwd of je dan ook slicks kan monteren (absoluut nul grip ofzo?
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Overigens, heeft er hier iemand een Logitech Driving Force GT? Ik probeer heel simpel te vinden hoe dik de tafel maximaal mag zijn waar je hem aan vast klemt (in vermand met Ikea Expedit bureau, wat erg dik is). Kan dit echt helemaal nergens vinden.
Ik zie het, maar vind het ook al zowat om die mensen nou specifiek te gaan spammenJamoru schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:58:
Kijk even in startpost onder het kopje 'GoT spelers'. Dan kun je zo zien wie een GT heeft.
Present:ksborg schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:56:
Zou wel ideaal zijn. Maar ik houd nog geen datum aan. Het blijft onduidelijk of die berichten nou van Sony afkomstig zijn of niet. Tot nu toe hebben ze nog steeds niet gedaan wat ze zeiden: eind oktober een nieuwe releasedatum bekend maken.
Overigens, heeft er hier iemand een Logitech Driving Force GT? Ik probeer heel simpel te vinden hoe dik de tafel maximaal mag zijn waar je hem aan vast klemt (in vermand met Ikea Expedit bureau, wat erg dik is). Kan dit echt helemaal nergens vinden.

Je kan makkelijk tot een cm of 4 á 5 het stuur goed vastklemmen... weet niet pcies hoe dik je blad is..?
Ik heb een driving force GT.ksborg schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:56:
Zou wel ideaal zijn. Maar ik houd nog geen datum aan. Het blijft onduidelijk of die berichten nou van Sony afkomstig zijn of niet. Tot nu toe hebben ze nog steeds niet gedaan wat ze zeiden: eind oktober een nieuwe releasedatum bekend maken.
Ik gebruik hem op mijn salontafel in de woonkamer.
die is vrij dik.
ik heb via google een review voor je gevonden waarin staat hoeveel cm ruimte je hebt, klik hier
er staat: "De maximale dikte van het tafelblad mag maximaal 3 cm zijn"
en verderop: "Er zitten een soort van blokjes op die er af kunnen volgens mij, en dan kun je tot 5.5 cm komen"
[ Voor 9% gewijzigd door Nordcore op 10-11-2010 15:15 ]
Ik heb sinds gisteren de Driving Force GT. Omdat ik nog wacht op de Wheelstand Pro heb ik het stuur even getest op dit Ikea bureau:ksborg schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:56:
...
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10103682
Dit paste net wel! Ik had er eerst een handdoek onder (ivm beschadiging) maar toen paste het niet. Dus als het blad even dik is als de expedit dan moet het lukken
Ik ben nu niet thuis, had al gekeken op de Ikea site of ik de maten kon vinden, maar de dikte staat helaas bij geen van beide. Ik zal thuis eens meten. Dat bureau wat jij post ziet er wel aardig hetzelfde uit als mijn Expedit, zelfde opbouw. Dus de kans is groot dat dit wel gaat passenbsmpower schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:20:
[...]
Ik heb sinds gisteren de Driving Force GT. Omdat ik nog wacht op de Wheelstand Pro heb ik het stuur even getest op dit Ikea bureau:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10103682
Dit paste net wel! Ik had er eerst een handdoek onder (ivm beschadiging) maar toen paste het niet. Dus als het blad even dik is als de expedit dan moet het lukken
Ik zal vanavond even de dikte van mijn bureau opmeten, dan weet je het precies.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Thanks! Ik ga datzelfde doen zometeenMagic schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:24:
Ik heb ook de Driving Force GT en ik kan precies 1 slagje geven als ik hem aan mijn bureau klem. (lees: hooguit 0,5mm speling).
Ik zal vanavond even de dikte van mijn bureau opmeten, dan weet je het precies.
p.s. het bureau begon wel flink te trillen viel me op (bij 100% force feedback, DIRT2 demo)... Maar in mijn geval ga ik het dus niet bevestigen aan een bureau. Maar een stevig bureau is geen overbodige luxe?
Ik heb mijn Drive Force GT en Wheelstand PRO inmiddels binnen en getest met GT5 Prologue, is wel even wennen met stuur als je een pad gewend bent. Dus nu maar ff met Prologue wat oefenen zodat ik met GT5 kan knallen
Binnen hoeveel dagen werd jou Wheelstand Pro geleverd vanaf de dag dat ze hem verstuurden? Maandag is die van mij verstuurd dus hoop hem morgen of overmorgen binnen te krijgen!?WouterHelm schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:30:
Ik zie nu verschillende berichten van 24 november als release date... Zou mooi zijn.
Ik heb mijn Drive Force GT en Wheelstand PRO inmiddels binnen en getest met GT5 Prologue, is wel even wennen met stuur als je een pad gewend bent. Dus nu maar ff met Prologue wat oefenen zodat ik met GT5 kan knallen.
Verwijderd
Dat zou wel erg lekker uitkomen! Ik ga alvast de dagen turven op mijn celmuurbsmpower schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:34:
Weer een nieuwsbericht waarin 24 november wordt gemeld als release datum:
http://www.indianvideogamer.com/2010/11/november-24-release-date-for-gt5/
"Sony has confirmed to retailers via its official Indian distributor that Gran Turismo 5 is confirmed for a November 24 release, and since India is part of the SCEE territory, chances are that this is also the date for Europe and the Middle East."
Ik weet niet of dat helemaal opgaat, ik kan me vaag herinneren dat de physics in GT5p flink anders zouden izjn ten opzichte van GT5. Ik weet niet of iemand GT5 al op een beurs heeft kunnen proberen en voor zijn eigen gevoel heeft kunnen vergelijken met GT5PWouterHelm schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:30:
Dus nu maar ff met Prologue wat oefenen zodat ik met GT5 kan knallen.
flickr - WOT Profile - Game PC
Daar zat ik afgelopen week ook mee had het toen even opgemeten.ksborg schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:56:
Met de blokjes er op iets meer als 2 cm, en deze zijn er gewoon af te halen en weer terug te klikken zonder dat je het moet slopen.
De opening bedraagt maximaal 5cm en een beetje.
Ik kreeg vorige week vrijdag bevestiging dat de PayPal betaling geaccepteerd was (neem aan dat het ook toen verstuurd is) en kreeg hem gisteren (dinsdag) binnen.bsmpower schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:43:
[...]
Binnen hoeveel dagen werd jou Wheelstand Pro geleverd vanaf de dag dat ze hem verstuurden? Maandag is die van mij verstuurd dus hoop hem morgen of overmorgen binnen te krijgen!?
Stevige stand trouwens, kijkende naar sommige foto's twijfelde ik een beetje, maar hij had toch goede reviews. Die goede reviews kan ik alleen maar bevestigen. Gebruikte materialen zijn degelijk, staat stevig en beweegt niet (eiken vloer) tijdens het spelen.
Edit: en weer een nieuw filmpje. Een baan met veel (saaie) lange stukken:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=PjRTmz6wao8]
Zie 2:37 voor skidmarks
[ Voor 35% gewijzigd door bsmpower op 10-11-2010 16:19 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
De auto in dat filmpje is de Honda CR-ZBeerkeeper schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:55:
Zo vond ik nog een filmpje van de Honda Insight
http://www.lfstweak.net/2...rdwand-in-wet-conditions/
Echt gruwelijk op een natte baan, ben benieuwd of je dan ook slicks kan monteren (absoluut nul grip ofzo?)
Zie 2:37 voor skidmarksbsmpower schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:11:
Wanneer de betaling is geaccepteerd dan is dat tevens de verstuur datum. Maar uitgaande van 3 a 4 dagen zou ik hem dus deze week binnen krijgen.
Edit: en weer een nieuw filmpje. Een baan met veel (saaie) lange stukken:
[video]
(En ik ben te vreden dat ik dat nu weet EN ik heb een nieuw woordt geleerd
Wel koopje gedaan. Eye+Move+Demo+Spel voor 30 euro nieuw lol.
Volgens mijn schuifmaat is mijn bureau 5,143 cm dik. Dat is nog net te doen, ik denk dat je met wat overredingskracht misschien nog tot 5,2cm kunt gaan, maar wel met risico dat je de tafel beschadigd.
1. De motor van de auto beluisteren voordat je hem kiest. Zie onderstaand filmpje vanaf 1:57:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=StiC6cSyOgc&feature=player_embedded#!]
2. Backflame (oftewel onverbrande benzine vlammen) uit de uitlaat! Vanaf 1:28
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=pJfHw9qmmko&feature=player_embedded#at=90]
[ Voor 34% gewijzigd door bsmpower op 10-11-2010 19:03 ]
Mijn criteria:
- Force feedback
- Stuur en Pedalen
Om 100 euro uit te geven voor een stuurtje vind ik een beetje zonde want ik ga het alleen maar voor GT5 gebruiken.
Ik heb al wel dit gevonden maar ik had ergens gelezen dat het alleen FB voor de pc/ps2 ondersteunt

Iemand ervaring mee? Andere stuurtjes?
Lijkt me een stuk nauwkeuriger dan die goedkope plastic stuurtjes.
[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 10-11-2010 19:39 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jb0DeQb07s4&feature=player_embedded]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HddN0Y1iZrI&feature=mfu_in_order&list=UL]
Deep Forest
Heb toch een klein stukje gekeken.. wou het eigenlijk niet maar de verleiding was te groot
Verwijderd
Hoelang het versturen duurde weet ik niet meer maar ik heb de mijne in augustus op maandag besteld en op zaterdag stond de koerier voor de deur. Tussen bestellen en leveren zat dus hooguit 6 dagen.bsmpower schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:43:
[...]
Binnen hoeveel dagen werd jou Wheelstand Pro geleverd vanaf de dag dat ze hem verstuurden? Maandag is die van mij verstuurd dus hoop hem morgen of overmorgen binnen te krijgen!?
Is deze spel meer op singleplayer of multiplayer gericht ? En welk van de twee is leuker?
Moeilijk te zeggen als mensen hier de game nog niet gespeeld hebbenmhpwolf schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:49:
Dit gaat mijn eerste Gran Turismo worden, heb zelf veel aan simracen gedaan dus heb echt zin in dit spel.
Is deze spel meer op singleplayer of multiplayer gericht ? En welk van de twee is leuker?
Alleen deze heb je

[ Voor 27% gewijzigd door mhpwolf op 10-11-2010 21:27 ]
Ik heb zelf ook heel veel aan simracen op de pc gedaan en sinds een paar weken aan de gang met GT5 Prologue en ik snap niet wat ik heb lopen klooien met GTL. GTP, rFactor, iRacing enz.mhpwolf schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:49:
Dit gaat mijn eerste Gran Turismo worden, heb zelf veel aan simracen gedaan dus heb echt zin in dit spel.
Ik vind het geweldig rijden. Zeker op een hoger level zoals S. Ik moet echt mijn tanden erin zetten om de boel op de baan te houden.
Laat de simrace jongens maar praten en kritiek leveren, maar dit is erg goed en realistisch rijden en lekker met de AI.
Zoals SL65 zegt: het spel is in principe nog door niemand gespeeld.mhpwolf schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:49:
Daarbij komt dat het de eerste GT is met "echte" multiplayer mogelijkheid. (GT5 prologue daargelaten). GT is van nature een single player game, maar ik heb wel hoge verwachtingen van de multiplayer.
Whoo! ik zie een mustangbsmpower schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:59:
Dit is ook vet:
1. De motor van de auto beluisteren voordat je hem kiest. Zie onderstaand filmpje vanaf 1:57:
[video]

PSN ID: Enzyme-NL
sluik reclame is begonnen
Anyway, als hij hem nu al krijgt is het wel vreemd.
[ Voor 35% gewijzigd door FerdiV op 10-11-2010 22:56 ]
maar weet niet of ze hem meteen kreeg maar hij zei duidelijk "gran turismo 5"
mja betekend release is soon!!!
Dank daarvoor! De Expedit is precies 5cm dik, dus dat moet lukkenMagic schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:52:
[...]
Volgens mijn schuifmaat is mijn bureau 5,143 cm dik. Dat is nog net te doen, ik denk dat je met wat overredingskracht misschien nog tot 5,2cm kunt gaan, maar wel met risico dat je de tafel beschadigd.
Rumble force is geen FFB. Het is slechts een trillinkje (vibration). (Ja ik heb m hier gehad.) Er zit verder geen kracht ofzo achter. Verder wel een redelijk stuur hoor, pedalen zijn prima (veel beter dan wat Logitech aanbiedt (behalve G25 en G27), precisie is best te doen, alleen je moet wel van plastic houden. Ik zou zelf toch een stapje hoger kijken, of voor een leuke Driving Force Pro of Driving Force GT tweedehands gaan. Maar als je voor tweedehands gaat, CHECK de pedalen!. Kijk of ze de goede waarden doorsturen. Ze hebben nml nog weleens last van potmeterproblemen.giganielsie schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:25:
Ik ben opzoek naar een stuurtje voor ongeveer 50 euro.
Mijn criteria:
- Force feedback
- Stuur en Pedalen
Om 100 euro uit te geven voor een stuurtje vind ik een beetje zonde want ik ga het alleen maar voor GT5 gebruiken.
Ik heb al wel dit gevonden maar ik had ergens gelezen dat het alleen FB voor de pc/ps2 ondersteunt![]()
Iemand ervaring mee? Andere stuurtjes?
[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 11-11-2010 02:00 ]
Het is mogelijk dat je GT5 kan winnen met iets, maar dat zegt totaal niets over het punt wanneer de release is, voor hetzelfde geldt krijgt de winnaar GT5 pas over 3 weken of 3 maanden of iets er tussen in. Heb ook wel eens wat gewonnen op de radio en toen ik eenmaal vergeten was dat ik iets had gewonnen kwam het plots binnen, zegt dus allemaal niets.v8power67 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:04:
mja beetje raar geschreven idd
maar weet niet of ze hem meteen kreeg maar hij zei duidelijk "gran turismo 5"
mja betekend release is soon!!!
Hoewel het er wel alle schijn van heeft dat GT5 op korte termijn uit komt (ik vermoed vanaf nu tot eind november/begin december) houdt ik er wel rekening mee dat het ook nog wel eens een x aantal maanden kan gaan duren om teleurstelling te voorkomen
Vermaak me op dit moment ook nog wel prima met Fifa etc
Wil je ook met ons delen waar je dat koopje hebt gedaan ???FerdiV schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:44:
Zo heb net ook mijn Eye binnen, dus straks lekker head tracking. Heb alleen geen 3D en Full HD, maar ach.
Wel koopje gedaan. Eye+Move+Demo+Spel voor 30 euro nieuw lol.
Ben al wel in het bezit van een eye, maar voor dit geld maakt dat dan ook niet meer uit.
Gaat mij ook om de move ;-)
PhD i.o.
?Maximus schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:58:
Maximus | MrDaedalusNL | DS3 | Collectors Edition
Voor in het lijstje van de TS
En vergeet de in-car view niet, echt een leuke toevoeging en vooral in GT5!mhpwolf schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:14:
Ik lees net op gtplanet dat er geen bonnet/hood view (camera op de motorkap) is, das mooi %&$. Deze camerastand zou zo veel fijner zijn.
Alleen deze heb je:
[afbeelding]
als gt5 uit is die ook maar eens hale. als die net zo/leuker is als forza motorsport
erg veel jaggies
maar plus puntje ze hebben mn forza ultimate verstuurd dus vlgende week racen met een lfa
Ik heb dus geen GT5P gespeeld, shame on me.
Corvette Tuned en dan 1 bepaalde baan (met dat lange rechte stuk en daarna een lange bocht naar links) icm met de G25 en een playseat is echt uren plezier.
En dan wel TS zijn voor GT5
Die is er alleen voor de Premium auto's, En dus niet beschikbaar bij de standaard auto's.Dragonfire126 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:35:
En vergeet de in-car view niet, echt een leuke toevoeging en vooral in GT5!
High Speed Ring?Donstil schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:01:
Nou wij hebben ons hier goed vermaakt met GT5P
Corvette Tuned en dan 1 bepaalde baan (met dat lange rechte stuk en daarna een lange bocht naar links) icm met de G25 en een playseat is echt uren plezier.
Ja dat is hem ja. Lekkere baan wel.
WTFmhpwolf schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:14:
Ik lees net op gtplanet dat er geen bonnet/hood view (camera op de motorkap) is, das mooi %&$. Deze camerastand zou zo veel fijner zijn.
Nickname does not reflect reality
Dit topic is gesloten.