Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
zucht :p

30 nov is een mooie datum :p
morgen ook :+

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Jup :) Het is dus echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biemold
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-07 00:36
Weet iemand ook een webshop waar GT-R als stealt car word meegeleverd bij de collecters edition?
Zie bij meerdere webshops dat de mazda word mee geleverd en ook nog een site met met de benz en audi maar nergens de GT-R :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Nee, ik hoop dat die codes later gewoon vrijkomen. Beetje te erg dit. Voor een speciale editie okee, maar per webshop een extra auto is een beetje overdreven imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:12:
[...]

Liever die pennzoil of Calsonic of errm.. die andere 2 modellen ervan (r34 dacht ik) :P

Er was er dacht ik in GT2 nog een, via die full modifactions, die ook zo'n luchthapper kreeg en iets van 1088 PK.
Je hebt een Calsonic Skyline JGTC '00 GT-R, een Calsonic Skyline GT-R van '93, een Falken GT-R, een Gran Turismo GT-R (R34, zowel als pace car als full tuned by GT), een Loctite Zexel GT-R, 2x een Pennzoil GT-R (van '99 en '01), een Xanavi Hiroto GT-R en een Xanavi Nismo GT-R. Dit natuurlijk naast alle normale (voor zover je een GT-R normaal kan noemen) modellen.

Kan zijn dat er nog meer zijn, ken ze niet allemaal uit m'n hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja de game is dus blijkbaar wel al echt in de rondte. maybe zelfde dude als die inbrak en cod bo stal ;)
sony zal niet blij zijn en denk dat deze gast snel een ban krijgt als dit mogelijk is.
maar laat hem maar eens een carlist en track list posten dan hebben wij dr nog eens wat aan :P
want leuk dat hij hem heeft maar ik en velen met mij zullen nog lange dagen tegemoet gaan.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
Jamoru schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:38:
[video]

Ziet er toch behoorlijk 'valid' uit!
yep.... :$

@Schief
Hell Yeah... Loctite Zexel GT-R ....Good times

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-09 14:40
hmmz, dit is dus weer een redelijk harde faal van sony, er zijn al mensen die de game hebben voordat er uberhaupt een releasedate bekend is...wat een lading knuppels daar :F ...

anyway, gtr r34 vspec2 stock zou ik doen, die zit dr zeker in en iedereen kan die in week 1 betalen;)

[ Voor 32% gewijzigd door Bastard op 08-11-2010 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Lekker boeiend. Ze hebben tijd nodig om die game te persen. Is toch juist een goed teken? Zijn ze iig begonnen met persen en kan het nooit lang meer duren voordat hij uitkomt.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
naja ik baal vooral dat ik het niet ben die die game heeft;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is dus geen faal, maar gewoon jaloezie :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat jullie toch niet zo opnaaien door Sony! Dit hoort gewoon bij de opbouw van de hype; Die tjech werkt gewoon voor Sony en heel de PS3 community doet nu gewoon een "iPhonetje"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
trophy lijst staat al online trouwens, al is natuurlijk de helft van de trofeeen nog onbekend...:
http://konzolista.cz/novi...rismo-5-trofeje_6090.html

[ Voor 22% gewijzigd door Bastard op 08-11-2010 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Oeh krijg er echt zin in als ik die trophy list bekijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Dr. Quipers schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:31:
Oeh krijg er echt zin in als ik die trophy list bekijk :D
Nou ik ben een klein beetje teleurgesteld. Het betekent dus dat er alleen NASCAR komt in die speciale event en Kart in die speciale event enzovoorts. Ik had verwacht dat de 5 types (NASCAR, Rally, Kart....) verdeeld waren in 3 niveaus. Dit doet me denken zoals GT3 en GT4 en had graag verandering gezien in dat opzicht.

Trophy 48 en 50 zijn dezelfde btw...

[ Voor 3% gewijzigd door FerdiV op 08-11-2010 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
@ hierboven, dat hoeft toch niet? kan ook best dat dat een soort license is voordat je echte nascar race's mag doen in verschillende niveau's. anyway, hoop dat ze nu eens op gaan schieten met de release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
KAdrifter schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:03:
@ hierboven, dat hoeft toch niet? kan ook best dat dat een soort license is voordat je echte nascar race's mag doen in verschillende niveau's. anyway, hoop dat ze nu eens op gaan schieten met de release...
Waarom staan ze dan onder special events en niet bij licenses?

Maar goed, wie weet zitten ze tussen de normale events. We gaan het zien, is nu toch maar gissen.

[ Voor 11% gewijzigd door FerdiV op 08-11-2010 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
even een quote van het GTPlanet forum (wat echt steenhard gaat, 1900+ viewers op 1 thread damn :D )
From italian page with google translator

"In the U.S. it plans to sell 27 November 2010, presumably for Black Friday, or pre-Christmas purchases. While in Italy have received official confirmation from the chains Rush Game and Gamestop that the sale of Gran Turismo 5 is scheduled for November 30, 2010. Ladies and gentleman, start your engine!"

... N4G.com
edit:

de shit is dus echt real :

Afbeeldingslocatie: http://img38.imagefra.me/i3b8/tekken90/ugw9_c06_uaiqm.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door kaos001 op 08-11-2010 20:03 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Laatst online: 15-09 19:46
Ik hoop 1 ding dat de release datum niet op 16 november wordt wanneer alle tnt medewerkers staken.

Ik hoop dat Sony snel met een datum komt ik wacht elke dag erop en elke keer is er geen nieuws.

Veel site melden dat gt5 uitgelekt is. Ik wil wel weten hoe hun aan die game komen.

[ Voor 18% gewijzigd door Evertt op 08-11-2010 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Gelukkig zijn het geen piraten copies maar echte discs met doosjes :)

En IGN meldt zojuist dit:
Yes we can confirm the Gran Turismo 5 release date is officially Nov 27! We've been assured no more delays!
http://twitter.com/IGN_UK

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Evertt schreef op maandag 08 november 2010 @ 20:42:
Veel site melden dat gt5 uitgelekt is. Ik wil wel weten hoe hun aan die game komen.
Die dingen staan niet spontaan in de rekken van een winkel, in de tussen tijd zullen ze door vele handen zijn vastgehouden..

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als dit waar is ben ik een blij man, zal dan rond 28-30 november hier zijn.
is 3 weken en 1 dag dus ja moet kunnen. morgen blackops en ergens eind deze week begin volgende week, forza 3 ultimate colection, en dan 30 november gt5. en heb geen werk dus alle tijd. dus ja ik ben een blij man :D(mja een baan is altijd beter uiteraard maar momenteel niet zo erg werkeloos zijn )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
LL Southside schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:27:
[...]

Dit is die gast zn PS3 profiel
http://ps3heroes.com/hero/Im5825 zie nog geen gt 5 bij zn trophies.. ;)
Ik zal t vanavond eens proberen... :Y

@ Gizzy....

Dat is juist het leuke d8 ik zo. neem je best gepimpte skyline mee...!!
Er zijn er genoeg... ;)

Overigens: Pentax K10D, SMC DA 18-55, Pentax FA 50mm 1.4 ( i like 8) )
Wordt dan een mines R34 oid denk ik. Persoonlijke favorite is een R32, wil ik ooit nog eens gaan kopen.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zijn er al dingen bekend over de "rijbewijzen" die we moeten halen? Dat vond ik altijd wel leuk in de vorrige delen.
Evertt schreef op maandag 08 november 2010 @ 20:42:
Ik hoop 1 ding dat de release datum niet op 16 november wordt wanneer alle tnt medewerkers staken.
Hoezo bezorgen ze bij jou op tijd dan? Ik ben een tijdje geleden weer naar wikels overgestapt omdat de TNT hier nooit optiijd leverd.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Dat bericht van IGN is nep, het is een nep twitter account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Alles is nep. Als Sony een datum zegt dan is het echt.

Iedereen is met gt5 bezig. check comments op Playstation Blog. http://blog.us.playstatio...er-1st-2010-new-releases/
http://blog.us.playstatio...-cooper-joins-the-nation/

[ Voor 75% gewijzigd door Evertt op 08-11-2010 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
LOL @ reacties op de Playstation Blog linkjes. Echt ie-de-reen wilt NU een releasedate. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nieuwe gameplay :
http://www.gtplanet.net/n...y-video-miata-at-tsukuba/
tis allemaal echt voor het echie ;)
mja als dit allemaal al klaar is release dan zsm die damn game :)
mensen gaan hellemaal los op de sony blogs zoals hierboven gepost. en sony houdt zich gewoon niet aan zijn afspraken. dus als troost voor alle trouwe fans die constant genept werden door hun mogen ze wel een iets terug doen toch, want uiteindelijk we betalen er voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Hij heeft ook gemeld dat hij de intro zo post.

De algemene 'internet-server' zal dan crashen ;w

[ Voor 46% gewijzigd door FerdiV op 08-11-2010 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Dat de PS3 niet krachtig genoeg is voor wat Kaz allemaal wil implementeren was al een tijdje bekend, toen hij zei dat ze dingen moesten schrappen en bewaren voor GT6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Sander H schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:18:
Dat de PS3 niet krachtig genoeg is voor wat Kaz allemaal wil implementeren was al een tijdje bekend, toen hij zei dat ze dingen moesten schrappen en bewaren voor GT6.
Ah joh, vind het een beetje onzin. Zielig hoor, nu weer een goed excuus voor als de game iets mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Sander H schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:18:
En natuurlijk weer zwaar opgeblazen wegens vertalingen / culturele verschillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

scorpie

Supra Addict

Wow, nice TS! Het gaat dan eindelijk gebeuren, we kunnen gaan racen!!! :D kan echt niet wachten tot ik m'n engine kan starten muhahaha

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tja een ps3 is natuurlijk ook geen tover machine.
denk dat de ingame graphics van tijdens het racen ook niet extreem bizar zullen zijn.
alle plaatjes zijn voornamelijk photomode 18mp plaatjes. en tja das nou niet realtime ingame.
denk dat het spel het voornamelijk moet hebben van de diepgang qua details.
want graphics zijn leuk van de auto's maar omgevingen zijn redelijk kaal.
wel even voor de duidelijkheid ik baseer dit allemaal op wat ik gezien heb qua filmpjes en screenshots. dus niet op final build.
maja laat ze nu maar eens releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 12:12
Ik denk dat de GT5 release date als een soort verassing wordt aangekondigd.
Dat ze bijvoorbeeld op 27 november zeggen dat de game "Overmorgen" uitkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Vapid schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:27:
Ik denk dat de GT5 release date als een soort verassing wordt aangekondigd.
Dat ze bijvoorbeeld op 27 november zeggen dat de game "Overmorgen" uitkomt :P
Dan is het nu al geen verrassing meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lejavh
Je snapt me toch wel ?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Haha ja :P

Beetje Apple-like. Haha, maar ik denk dat Sony niks gaat zeggen en gewoon de game op een bepaalde datum in de winkels laat komen. Dus geen echte aankondiging ofzo.

Maar ik wacht nu op de beloofde video van de intro. Dan ga ik me nest eens in.

[ Voor 13% gewijzigd door FerdiV op 09-11-2010 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
denk dat ik een gt5 nieuws stop ga houden, wil lekker zelf alles ontdekken zoals bv de intro.
die van gt4 was mega epic dus die van gt5 gaat uiteraard ook epic zijn en dat wil ik op mn 42 inch full hd zien en niet mn 17" laptop met crappy qualiteit ;)
maar release date hou ik wel in de gaten uiteraard haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
v8power67 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:14:
denk dat ik een gt5 nieuws stop ga houden, wil lekker zelf alles ontdekken zoals bv de intro.
die van gt4 was mega epic dus die van gt5 gaat uiteraard ook epic zijn en dat wil ik op mn 42 inch full hd zien en niet mn 17" laptop met crappy qualiteit ;)
Mmm ach, het is meer een racer geen Uncharted ofzo met een verhaallijn :P Er is nu een video met alle tracks online. Ik zou ook wel willen skippen alles, maar kan het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FerdiV schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:20:
Ah joh, vind het een beetje onzin. Zielig hoor, nu weer een goed excuus voor als de game iets mist.
Zeikerts hebben altijd wat te zeiken :P
v8power67 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:14:
Dat dacht ik nu ook, gewoon wanneer hij uit is, spelen.. en elk menu optie en elke auto 'ohhhhhhhh en aaaaaahhh!!!'. Komt wel goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Tracklist staat nu ook online. Dit zijn de circuits die meteen beschikbaar zijn in practice/arcade mode. O.a. Nordschleife en Top Gear test track komen hier niet in voor, dus die zullen naar alle waarschijnlijkheid unlocked moeten worden in de career mode:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6Ds-4LEHJp0&feature=player_embedded]

Edit: intro heeft hij ook geupload, duurt ruim 7 minuten, maar die ga ik niet kijken. Die bewaar ik voor wanneer ik GT5 voor het eerst in de PS3 doe :9

Wel heel verleidelijk..

[ Voor 21% gewijzigd door Sander H op 09-11-2010 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
De intro is online. Heb paar frames gezien dus heb een idee van hoe hij is, maar voor een klein deel dus. Zit nu op me iPhone en wacht wel tot ik het spel heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lejavh
De intro jongens :
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=n0vYu5_3Ut8]
Weltrusten!

[ Voor 27% gewijzigd door Lejavh op 09-11-2010 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bah :|

[ Voor 97% gewijzigd door GAIAjohan op 09-11-2010 01:37 . Reden: bah ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Mijn God, Sony America heeft alle recente filmpjes en info offline laten halen op de gtplanet.net website... They still don't understand... *zucht*

Man man, wat heb ik vanacht zooooo slecht geslapen en zoooo slecht gedroomd! Ik heb gedroomd dat iedereen plots een GT5 versie had - zonder aankondiging. Ik wist niet dat ik er zo hard mee bezig was :s pff wat een droom :( maar wel aan 35euro :) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Iemand enig idee uit welk jaar de Ferrari F1 komt? Ziet er iig uit als een nieuwer model dan in Prologue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakoina schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 07:05:
Mijn God, Sony America heeft alle recente filmpjes en info offline laten halen op de gtplanet.net website... They still don't understand... *zucht*

Man man, wat heb ik vanacht zooooo slecht geslapen en zoooo slecht gedroomd! Ik heb gedroomd dat iedereen plots een GT5 versie had - zonder aankondiging. Ik wist niet dat ik er zo hard mee bezig was :s pff wat een droom :( maar wel aan 35euro :) :D
Helaas zijn dromen bedrog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Tijd om niet meer op GTPlanet te kijken, althans dat doe ik. Intro filmpjes, hele menu's die getoond worden gaat me net iets te ver. Zie het liever op mijn eigen TV in full HD. :P

EDIT: Ik zie dat op het US Playstation Blog het er flink aan toe gaat, haha. Bij elk nieuw artikel beginnen ze over GT5. _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door Jamoru op 09-11-2010 08:58 ]

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Oe had stiekem gehoopt op Twin Ring Motegi en SS Route 11... Misschien zijn die nog te unlocken.

Wel lekker hoor al die info die nu uitlekt. Kan niet wachten!!!

En het intro is....., tsja, anders.... :F

[ Voor 14% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 09-11-2010 10:44 ]

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
God de beelden zien er toch wel erg lekker uit.

Ben normaal nooit zo van het "niet kunnen wachten" maar nu kan ik toch echt niet wachten 8)7

Eindelijk een fatsoenlijke racer op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:43:
Oe had stiekem gehoopt op Twin Ring Motegi en SS Route 11... Misschien zijn die nog te unlocken.

Wel lekker hoor al die info die nu uitlekt. Kan niet wachten!!!

En het intro is....., tsja, anders.... :F
Die intro, tja. Eerste 4 minuten totaal oninteressant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Jamoru schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:48:
Tijd om niet meer op GTPlanet te kijken, althans dat doe ik. Intro filmpjes, hele menu's die getoond worden gaat me net iets te ver. Zie het liever op mijn eigen TV in full HD. :P
Ja hier ook :)

Wat achergrond info over welke tracks en cars er nu precies in zitten wil ik nog wel weten, maar wil me wel graag laten verrassen als ik straks voor het eerste die GT5 disc in de PS3 stop! :D

Geruchten lijken er toch sterk op dat we over 3 weken kunnen racen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:47

Maximus

There is no substitute

Ga maar uit van een release op 3 december. Games worden bijna nooit op een dinsdag gereleased. Ben benieuwd of we de game eerder zullen zien. Ik gok van niet.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Shiver23 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:20:
[...]Die intro, tja. Eerste 4 minuten totaal oninteressant.
Dat gevoel had ik ook... *geeuw*. Een geluk dat de gameplay zelf er beter uitziet ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Maximus schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:47:
Ga maar uit van een release op 3 december. Games worden bijna nooit op een dinsdag gereleased. Ben benieuwd of we de game eerder zullen zien. Ik gok van niet.
Sja je weet het noooit, ook een paar weken voor de release uitgesteld, we hadden hem eigenlijk al een week kunnen (lees: moeten) hebben..
Ik kan me trouwens ook wel herinneren dat vannacht de release was van Black Ops, dus worden wel games op dinsdag released al is het meeste idd op een onderdag of vrijdag :)
Ik wacht nog maar geduldig af, ben al lang blij dat ik de collectors edition heb besteld bij dynabyte voor 72 eu's! :) (ja, toen hij nog te bestellen was 2.5 maand geleden hahaha) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Volgens mij wordt CoD vandaag toch gereleased?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
intro : mwha mwha , valt me wat tegen.
Playstation blog us : Geweldig!

Ik hoop dat het spel asap in de winkel ligt, het is wel genoeg geweest zo.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:05

Exirion

Gadgetfetisjist

Jamoru schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:38:
[video]

Ziet er toch behoorlijk 'valid' uit!
Leuk dit soort postzegelfilmpjes, maar als je daar een PS2 met GT4 neerzet ziet het er ook vet uit :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Cape Ring circuit in het nieuwste filmpje ziet er vet uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Exirion schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:05:
[...]

Leuk dit soort postzegelfilmpjes, maar als je daar een PS2 met GT4 neerzet ziet het er ook vet uit :P
Hij heeft het over "valid" he ;) the real deal dus.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerder op IGN stond 27 november, wat een zaterdag is. Plausable :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Die IGN twitter was fake. Maar er moet nu op GAF gepraat over 24 nov. Ach we zien t wel :) iig erg snel nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03:47
Het filmpje van de Mazda Miata op het circuit is hier te vinden. Jammer dat die gozer niet even een hdmi-capture kaart kon regelen (zijn die er al wel? :P )

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik heb gisteren nog gesproken met een medewerker van een gamestore en die wist me te vertellen dat de release date in zijn lijst van 7 dec naar 15 dec geschoven is.

Ik wacht er ook met smart op, maar ik gok al op een release in 2011. Sony is er stom/arrogant genoeg voor om de december maand qua verkopen te missen.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derby schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:51:
Ik heb gisteren nog gesproken met een medewerker van een gamestore en die wist me te vertellen dat de release date in zijn lijst van 7 dec naar 15 dec geschoven is.

Ik wacht er ook met smart op, maar ik gok al op een release in 2011. Sony is er stom/arrogant genoeg voor om de december maand qua verkopen te missen.
En waar haalt die kerel dan die eerste release datum van 7 dec? Als ik één ding zeker weet is het dat het personeel in game winkels evenveel over de release datum weet als wij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Ik denk dat we hem deze maand nog kunnen verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Beerkeeper schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:49:
Het filmpje van de Mazda Miata op het circuit is hier te vinden. Jammer dat die gozer niet even een hdmi-capture kaart kon regelen (zijn die er al wel? :P )
Dan vind ik dit (nieuwe) filmpje toch interessanter!?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2DsJXYBhf8Y]

(ps. hoe zet je een Youtube filmpje in een post?) EDIT: gelukt :)

[ Voor 7% gewijzigd door bsmpower op 09-11-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Beerkeeper schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:49:
. Jammer dat die gozer niet even een hdmi-capture kaart kon regelen (zijn die er al wel? :P )
Mensen die in aanraking komen met producten die nog niet uit zijn hebben altijd Slechte camera's en/of rot schermen.

Geen id waarom maar het schijnt te horen 8)7
Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:55:
[...]

En waar haalt die kerel dan die eerste release datum van 7 dec? Als ik één ding zeker weet is het dat het personeel in game winkels evenveel over de release datum weet als wij.
Misschien nog wel minder. Valt me altijd op dat bepaalde Retailers totaal geen idee hebben van Release dates.

Zal bij een gameshop niet zo zijn maar bij Mediamarkt/Freerecordshop/bol.com/Eplaza/enz achtige winkels hebben ze simpelweg geen id.

[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 09-11-2010 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
bsmpower schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:57:
[...]

YouTube: Gran Turismo 5, Cape Ring Periphery with a Z4

(ps. hoe zet je een Youtube filmpje in een post?)
Met "video" tags :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
Baaah, wat stom zeg, kreeg laatst te horen dat de release van 3 nov niet haalbaar was, en las ergens dat het 11 nov werd! maar gaat nu dus ook al weer niet door :(

Moet dus de GT5 Launch lan-party WEER verzetten, grrrrr

Nu maar hopen dat ie snel oh-oh-snel verkrijgbaar is!

Zenuwen lopen met de dag op!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
mauro101 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:12:
Baaah, wat stom zeg, kreeg laatst te horen dat de release van 3 nov niet haalbaar was, en las ergens dat het 11 nov werd! maar gaat nu dus ook al weer niet door :(

Moet dus de GT5 Launch lan-party WEER verzetten, grrrrr

Nu maar hopen dat ie snel oh-oh-snel verkrijgbaar is!

Zenuwen lopen met de dag op!
Euuh volg je het GT5 nieuws een beetje? Dan wist je al een tijdje dat de release van begin november niet werd gehaald, dan weet je wanneer ze de blu-rays aan het drukken waren, wanneer er schijfjes zijn verscheept naar Frankrijk, dat er al mensen zijn die hem in het bezit hebben (al dan niet illegaal), dat de verwachte lever datum rond eind november - begin december is...
;)

[ Voor 5% gewijzigd door bsmpower op 09-11-2010 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:55:
[...]

Hij krijgt vanuit een hoofdkantoor lijsten doorgestuurd met nieuwe release lijsten. En waar het hoofdkantoor zo'n datum vandaan haalt dat blijft erg vaag. Een dartbord misschien wel.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Derby schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:24:
[...]

Hij krijgt vanuit een hoofdkantoor lijsten doorgestuurd met nieuwe release lijsten. En waar het hoofdkantoor zo'n datum vandaan haalt dat blijft erg vaag. Een dartbord misschien wel.
Hehe lol... en wat nou als de pijl in de bullseye belandt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dr. Quipers schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:29:
[...]

Hehe lol... en wat nou als de pijl in de bullseye belandt ;)
Dan mogen ze zelf kiezen. Zal dus wel gebeurt zijn toen ze 7december kozen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
bsmpower schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:14:
[...]

Euuh volg je het GT5 nieuws een beetje? Dan wist je al een tijdje dat de release van begin november niet werd gehaald, dan weet je wanneer ze de blu-rays aan het drukken waren, wanneer er schijfjes zijn verscheept naar Frankrijk, dat er al mensen zijn die hem in het bezit hebben (al dan niet illegaal), dat de verwachte lever datum rond eind november - begin december is...
;)
Nou, ik volg het de laatste dagen meer dan ervoor. Ben erg druk op het werk geweest en daarbuiten, heb dus niet elke dag kunnen kijken naar updates. En om eerlijk te zijn wordt je er niet wijzer op als je gaat google'n, aangezien iedereen van alles zegt.

Kort gezegd, nee dus! :)

Ga in iig niet meer ergens anders kijken dan tweakers forum, aangezien der zat mensen zijn die het hele net afspeuren en vervolgens hier droppen. :)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
bsmpower schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:57:
[...]

[video]

(ps. hoe zet je een Youtube filmpje in een post?) EDIT: gelukt :)
als ik de kanteling van de weg zie en de hoogte verschillen dan verheug ik me op de nordschleiffe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Niet online
Capo schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:44:
[...]

als ik de kanteling van de weg zie en de hoogte verschillen dan verheug ik me op de nordschleiffe
Ik hoop dat ze de echte breedte in de nordschleiffe hebben opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Vind het wel jammer dat je niet per track de weersonstandigheden en de dag/nacht transitie in kan stellen. Afgaand op het filmpje zijn er maar een handvol tracks waar je dit aanwezig is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:26:
Vind het wel jammer dat je niet per track de weersonstandigheden en de dag/nacht transitie in kan stellen. Afgaand op het filmpje zijn er maar een handvol tracks waar je dit aanwezig is..
Ja dat viel mij ook op...
Het is wel zo dat dit filmpje gemaakt is in de acrade mode.. :O
Miss dat iemand al weet hoe het zit in de career mode..?????? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja dat filmpje ziet er tof uit, beetje erg bagger geluid en beeld maja wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

LL Southside schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:46:
[...]

Ja dat viel mij ook op...
Het is wel zo dat dit filmpje gemaakt is in de acrade mode.. :O
Miss dat iemand al weet hoe het zit in de career mode..?????? :?
ga daar maar niet vanuit , career mode is sim , dus ik denk dat je gewoon nacht races / dag regen etc.. races hebt die pre configured zijn zoals special stage route II in het donker etc..(die baan heb ik nog nooit in daglicht gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Laatst online: 07:06
Lees net tussen de comments hier: http://blog.eu.playstatio...net-2-collectors-edition/ dat Sony bij de EU GT5 collector's edition het miniatuur model heeft geschrapt. Beetje jammer dit, maargoed is nog lang niet zo erg als de LBP 2 Collector's edition voor europa daar hebben ze alle goodies gewoon geschrapt.

[ Voor 7% gewijzigd door SL65 op 09-11-2010 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zwarte model van miniatuur heeft toch nooit in de EU release van CE gezeten? (of was dat signature's edition?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:32:
Zwarte model van miniatuur heeft toch nooit in de EU release van CE gezeten?
Klopt helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Alle video's wat gtplanet vandaag heeft gepost is door Sony verwijderd. Wel een beetje vreemd.
op granturismo5.nl forum zeggen ze dat Sony binnen 24 uur weleens met een datum kan komen ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Sja tegenwoordig zeggen ze zoveel. Eerst zien, dan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Ik zet in op een release rond 24 november O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik gok niet :P maar ik hoop wel zsm dus van mij mag het morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Ben heel slecht in weddenschappen dus ik zeg na 28 november.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Laatst online: 07:06
Okey was daarvan niet op de hoogte, maar snap nog steeds niet waarom goodies die wel in de US collector's edition zitten van Sony games (LBP,GT etc...) niet in de EU versie zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapbrandhof
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 20:30
hmz, net mailtje van thehut.com gehad waar ik hem heb besteld.
Ze zeggen sorry dat het zolang duurt en zijn nog in overleg met hun leveranciers waneer die komt.

Geen datum ofzo erin verder.

Intel P4 3.0 800MHz, 1024DDR PC3200(Twinmos), 160GB Maxtor S-ATA 150MB, Chieftec midi bleu, 360 Watt voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zeg gewoon: hij komt helemaal niet meer'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Dit is een super gaaf filmpje over het rijden in de regen. YouTube: Gran turismo 5 Eiger Nordwand / rain gameplay#!
Best cool dat alle gt5 site's op tilt lopen en dat op de playstation blog alleen over gt5 gaat. Laat maar komen met die datum.

Afbeeldingslocatie: http://hypegamer.nl/upload/images/IMG00092-20101109-1116-2.jpg
Ik hoop dat deze datum klopt. http://pshype.nl/nieuws/288

[ Voor 18% gewijzigd door Evertt op 09-11-2010 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@hierboven.

26nov lijkt me wat vlot maar we wachten weer af.
Sony zal een deze dagen toch wel met een datum komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
laten we het hopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Iemand nog van plan het nieuwe Thrustmaster stuur te halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb m achter me staan als reviewobject :) ben er nog mee bezig.. Verder nog een RGT hier staan ter review.. Rij zelf gewoonlijk met een G25.. De gewone F430 van +/- 90euro heb ik een jaar geleden hier gehad.

[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 10-11-2010 01:49 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.