Vaag mail bericht van bol.com om op afgelaste release datum te versturen naar de klanten. Met een onofficiële datum.
[ Voor 4% gewijzigd door Evertt op 03-11-2010 20:33 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 4% gewijzigd door Evertt op 03-11-2010 20:33 ]
Kijk hier eens: Phase in "[PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 2"Evertt schreef op woensdag 03 november 2010 @ 20:32:
[afbeelding]
![]()
kwam ik op internet.
Vaag mail bericht van bol.com om op afgelaste release datum te versturen naar de klanten. Met een onofficiële datum.
Mwoah. Ook als GT5 in maart pas uitkomt gaat het toch wel miljoenen keren over de toonbank. Wees nou gewoon eerlijk, je koopt hem toch wel, of dat nou volgende week of volgend jaar pas kanGAIAjohan schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:11:
[...]
Dat kan hij niet. Hij is zn geloofwaardigheid al voor een groot deel kwijt en zeker in japan valt dat niet goed.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik word ook hoe langer hoe meer opgefokt... al die rumors, om gek van te worden. Ik heb eigenlijk nog geen enkele bevestiging gezien van jalopnik's nieuwtje.kaos- schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:31:
GTPlanet is echt grappig. Ongelofelijk hoe erg opgefokt die gasten zijn daar. Er komen per minuut echt standaard 2 of meer berichten binnen.
[ Voor 43% gewijzigd door LL Southside op 04-11-2010 10:47 ]
Anoniem: 73703
Ze geven geen releasedate omdat ze het niet meer durven. Gezien productietijd van alles komt het dit jaar wel uit. Anders is het ook wel triest voor Sony dat er geen P3 exclusive vlak voor kerst is gereleased,Anoniem: 73703 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:22:
Ik ben al dat gelul nou wel een beetje zat... Ik wil gewoon spelen, echt bizar dat iets wat oorspronkelijk een launch titel moest worden nu nog niet gereleased is. Aangezien ze nog niet eens een release data konden bevestigen voor November betwijfel ik zeer dat we dit zien voor 2011
[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 04-11-2010 11:35 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
En wanneer hij uit komt, koop je hem toch welAnoniem: 73703 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:22:
Ik ben al dat gelul nou wel een beetje zat... Ik wil gewoon spelen, echt bizar dat iets wat oorspronkelijk een launch titel moest worden nu nog niet gereleased is. Aangezien ze nog niet eens een release data konden bevestigen voor November betwijfel ik zeer dat we dit zien voor 2011
[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 04-11-2010 11:37 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anoniem: 73703
Ik hoop het, ik ben nu maar aan de slag gegaan met F1 2010 om mijn racepijn te verzachten tot het zover isGAIAjohan schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:35:
[...]
Ze geven geen releasedate omdat ze het niet meer durven. Gezien productietijd van alles komt het dit jaar wel uit. Anders is het ook wel triest voor Sony dat er geen P3 exclusive vlak voor kerst is gereleased,
Ze houden alleen de exacte datum nog even achter.
Time is never wasted when you're wasted all the time.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Nee, want dat levert lange levertijden (omdat de spellen uitverkocht zijn) op die niet goed zijn voor de reputatie van een game.Oxigeon schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:12:
Lijkt me sterk als ze nu de schijfjes aan het drukken zijn hem dan pas over meer dan een maand uit te brengen. Het is toch veel verstandiger om hem zo snel mogelijk NA de druk over de toonbank te gooien?
waar heb je die ultimate collection besteld ga ik ook maar doen ben het wachten zatKAdrifter schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:01:
ik vond deze ook wel grappig:
[afbeelding]
anyway, geduld is een schone zake, laat de release nog maar ff duren, heb ik iig niet voor niets forza ultimate collection besteld
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
bij amazon.co.uk (18 pond), mafia 2 hadden ze daar ook voor 25 pond en ze verzenden gratis naar nederland, je hebt dr wel een cc voor nodig;)(en wat geduld, verzenden duurt meestal 3 werkdagen of meer).v8power67 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:22:
[...]
waar heb je die ultimate collection besteld ga ik ook maar doen ben het wachten zat
[ Voor 8% gewijzigd door Bastard op 04-11-2010 12:51 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
das balen heb geen cc. mja dan maar nietKAdrifter schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:34:
[...]
bij amazon.co.uk (18 pond), mafia 2 hadden ze daar ook voor 25 pond en ze verzenden gratis naar nederland, je hebt dr wel een cc voor nodig;)(en wat geduld, verzenden duurt meestal 3 werkdagen of meer).
Anoniem: 343391
Dit staat los van GT5, maar die gozer het een vette achtergrond van zijn PS3 menu! Wist helemaal niet dat je achtergronden kon maken/downloaden? Iemand ergens een linkje hoe ik dit zelf kan fixen?kaos- schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:39:
Deep Forest confirmed!
[video]
bron: GT5 - Qore 30 PSN
ja, is te koop in de PSN store.SinergyX schreef op donderdag 04 november 2010 @ 18:24:
Is dat net gewoon Uncharted 2 dynamic background?
Aha ok. Zijn dat dure geintjes? En kun je ze ook niet gewoon downloaden ofzo? Zou natuurlijk wel vet zijn als er een GT5 wallpaper was (helemaal bewegend
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 343391 op 04-11-2010 18:49 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 343391 op 04-11-2010 20:02 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 04-11-2010 19:09 ]
Anoniem: 284868
Anoniem: 230001
Het beste wat nu haalbaar is uit de PS3, met code optimalisatie kunnen ze altijd weer een stapje verder.Anoniem: 230001 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:30:
Maar als er gezegd wordt dat GT5 het uiterste uit de PS3 perst dan zal GT6 nooit beter kunnen zijn dan GT5 als die ook nog op de PS3 verschijnt. Of is mijn redenatie verkeerd?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Waarschijnlijk komt GT6 veel eerder uit aangezien er geen nieuwe engine hoeft te worden ontwikkeld zoals bij GT5. Dus GT6 krijgt de opgepoetste engine van GT5 met meer tracks, cars etc...alexbl69 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:12:
Ik ben geen programmeur, maar het lijkt me toch redelijk zinloos om te beginnen met GT6, zolang de specs van de PS4 nog niet bekend zijn?
Natuurlijk, art work kun je al wel maken, maar de kwaliteit daarvan lijkt me bij GT5 al op een dusdanig hoog niveau, dat het redelijk zinloos is om je daar op te gaan focussen. Het lijkt me dat ze de bron-scans van alle auto's die in GT5 zitten al met de hoogst haalbare resolutie in hun bezit hebben.
Maar je kunt toch geen regel code schrijven totdat je weet welke cpu/gpu in de PS4 komt te zitten?
dus denk ik dat een ps4 al gemaakt is en dus devs als PD hem al in bezit hebben (early builth lijkt me wel dan) maar ps3 is ook al weer bijna 5 jaar oud dus mag best wel weer een nieuwe in de maak zijn van mij.alexbl69 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:12:
Ik ben geen programmeur, maar het lijkt me toch redelijk zinloos om te beginnen met GT6, zolang de specs van de PS4 nog niet bekend zijn?
Natuurlijk, art work kun je al wel maken, maar de kwaliteit daarvan lijkt me bij GT5 al op een dusdanig hoog niveau, dat het redelijk zinloos is om je daar op te gaan focussen. Het lijkt me dat ze de bron-scans van alle auto's die in GT5 zitten al met de hoogst haalbare resolutie in hun bezit hebben.
Maar je kunt toch geen regel code schrijven totdat je weet welke cpu/gpu in de PS4 komt te zitten?
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
www.thehut.com geeft nu 3 december als release date. Terwijl bol.com het over 21 december heeft. Allebei een wilde gok denk ik.v8power67 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:20:
[...]
maare ik vind nog steeds geen release date, wordt wel beetje een soap zo.
pfff ps3 snakt naar een game time.
Intel P4 3.0 800MHz, 1024DDR PC3200(Twinmos), 160GB Maxtor S-ATA 150MB, Chieftec midi bleu, 360 Watt voeding.
Als ik zo alle GT versies naast elkaar zet, is het laatste wat ze nog wel hebben gedaan, geldtrekken. Elke versie was aanzienlijk beter dan zijn vorige, niet zoals Fifa (of overige sport games) waar elk jaar verplicht een nieuwe versie komt zonder de huidige meer bij te werken (ook GT5P heeft nog behoorlijk wat updates gehad).Capo schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:21:
zou jammer zijn, liever nieuwe autos en tracks als updates in gt5. Dan kunnen ze daarnaast werken aan improven van online straf punten systeem etc. ps3 heeft geen gt6 nodig denk ik. Maarja geld trekkerij waarschijnlijk.
Nou komt er toch echt schot in de zaak, de release party is op 25/26 november in Madrid GTHQ. Eerst stond deze op 26/27 oktober geloof ik met een release van een week later. Wellicht dat nu ook de release een week na het officiële launch event plaats zal vinden dus 3 december!jaapbrandhof schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:55:
[...]
www.thehut.com geeft nu 3 december als release date. Terwijl bol.com het over 21 december heeft. Allebei een wilde gok denk ik.
Wacht maar tot hij uit isBFmango schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 23:18:
GT5 kan wat mij betreft echt de pot op. Ze hadden gewoon 1 a 2 jaar na de prologue met GT5 moeten komen maar dit is gewoon te belachelijk.
http://gthq.nl/en/home/ne...omt-sneller-dan-we-denkenA confirmed, yet undisclosed source, tells us at GTHQ that the pre-launch party in Mardid is going to be on the 24th and 25th of november 2010. This hints to a 30 november 2010 or early december 2010 release.
The pre-launch party in Madrid was on the 26th of october with the release on the 2nd of november 2010. This is not an official release date yet, but it looks good.
What do you think?
Anoniem: 230001
Automatische verandering vanwege de originele releasedag, Ook gebeurd op de Australische site een paar dagen terugEvertt schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 11:28:
Op http://nl.playstation.com/ps3/games/ staat gt5 niet meer in de lijst van binnen kort verkrijgbaar.
Slecht nieuws of komt Sony dadelijk met een datum?
Ik heb hem bij dynabyte besteld. Collectors edition, 72eu's met kortingspas.l0gen schreef op zondag 07 november 2010 @ 13:03:
Heeft er iemand nog een betrouwbare online shop, om de special edition te pre orderen?
Uitverkocht blijkbaar, kan hem niet bestellen. Wel de normale versie.BaszCore schreef op zondag 07 november 2010 @ 14:45:
[...]
Ik heb hem bij dynabyte besteld. Collectors edition, 72eu's met kortingspas.
[ Voor 22% gewijzigd door Th1x4nG op 07-11-2010 15:52 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Je kan Informatique nog proberen.l0gen schreef op zondag 07 november 2010 @ 13:03:
Heeft er iemand nog een betrouwbare online shop, om de special edition te pre orderen?
Tien euro goedkoper? Volgens mij start het bij de meeste bij 64.95 en bij sommige 59.95. Maar gewoon aanbiedingen in de gaten houden (je weet wel, tijdelijk korting ofzo). Zo is de normale versie nu bijvoorbeeld bij Wehkamp 'slechts' 53.99 (korting4daagse).Th1x4nG schreef op zondag 07 november 2010 @ 15:46:
79,99 bij Free Record Shop voor de Collector's Edition, terwijl de gewone maar 10 euro goedkoper is. Denk dat ik dus voor de Collector's ga, die elders op het internet praktisch even veel kost. Als ik pre-order en kies voor afhaling in een winkelpunt, ben ik er dan zeker van dat ik op dag 1 aan de slag kan?![]()
FRS heeft nog op hun site staan 24/12.
Ik woon in België overigens... dus Dynabyte of wat dan ook is geen optie.
edit: Op voorhand betalen, dan moet ik wel heel zeker weten da ze hem op dag 1 hebben, zoveel vertrouwen stel ik niet in FRS.
[ Voor 3% gewijzigd door Uniciteit op 07-11-2010 18:30 ]
Anoniem: 357537
kijk eens bij Game Mania. ik heb deze in Leuven (Korbeek Lo) besteld... ik dacht dat ze die daar nog kunnen bestellen. heb ook de signature besteld. + G27 & Playseat EvoTh1x4nG schreef op zondag 07 november 2010 @ 15:46:
edit: Op voorhand betalen, dan moet ik wel heel zeker weten da ze hem op dag 1 hebben, zoveel vertrouwen stel ik niet in FRS.
Hoop dat er in de winkel (Dynabyte) gewoon een Collectors Edition beschikbaar zal zijn, anders voel ik mij nu echt stom voor het niet pre-orderen.l0gen schreef op zondag 07 november 2010 @ 15:10:
[...]
Uitverkocht blijkbaar, kan hem niet bestellen. Wel de normale versie.
[ Voor 14% gewijzigd door Dakoina op 07-11-2010 20:08 . Reden: bericht a.d. admin ]
Mooi, het werkt ook nogDakoina schreef op zondag 07 november 2010 @ 19:39:
Met een beetje gepruts kan je de "exclusive" dynamic gt5 theme code downloaden van Schick in de US store. Iemand had despoiler: onbruikbare_codecode online gezet, en nu bleek ik door dat laatste lettertje te vervangen in een "l" een code te krijgensbgc13k7xk(hint?) veel geluk als je wil proberen
nu ja, eerlijk gezegd, hééél speciaal is de theme ook weeral niet... veel dynamiek vind ik er niet inzitten. Enkel de auto's die van tijd tot tijd veranderen en een 'moving fog' dacht ik. Persoonlijk zou ik zelfs liever de code teruggeven aan iemand anders, maar bon
Nota: te registeren op de schick website met us address, just google schick redeem
//ps a/d admin: als deze post 'erover' is, mag je deze verwijderen
[ Voor 4% gewijzigd door l0gen op 07-11-2010 20:56 ]
Nickname does not reflect reality
[ Voor 8% gewijzigd door Shiver23 op 07-11-2010 21:22 ]
PSN: Shiver23
[ Voor 16% gewijzigd door SL65 op 07-11-2010 22:02 ]
Haha hartstikke bedankt!Dakoina schreef op zondag 07 november 2010 @ 19:39:
Met een beetje gepruts kan je de "exclusive" dynamic gt5 theme code downloaden van Schick in de US store. Iemand had despoiler: onbruikbare_codecode online gezet, en nu bleek ik door dat laatste lettertje te vervangen in een "l" een code te krijgensbgc13k7xk(hint?) veel geluk als je wil proberen
nu ja, eerlijk gezegd, hééél speciaal is de theme ook weeral niet... veel dynamiek vind ik er niet inzitten. Enkel de auto's die van tijd tot tijd veranderen en een 'moving fog' dacht ik. Persoonlijk zou ik zelfs liever de code teruggeven aan iemand anders, maar bon
Nota: te registeren op de schick website met us address, just google schick redeem
//ps a/d admin: als deze post 'erover' is, mag je deze verwijderen
[ Voor 4% gewijzigd door Skire op 07-11-2010 21:31 ]
Als je de laatste letter veranderd in een cijfer, heb je geheid kans op een werkendeBrad Pitt schreef op zondag 07 november 2010 @ 21:04:
Nu zes codes ingevuld, allemaal reeds invalid. Snap niets van. Oh well, ff verder proberen weer
Allemaal leuk, maar waarom posten die mensen met de zogenaamde 'leaks' altijd van die foto's van uber low quality of met een camera uit 1920 ?
[ Voor 35% gewijzigd door l0gen op 07-11-2010 21:50 ]
Idd, zo'n 820 mensen bekijken dat topic nuSander H schreef op zondag 07 november 2010 @ 21:51:
Filmpjes onderweg, aldus iemand op GTPlanet. Forum ligt trouwens geregeld plat nu
[ Voor 34% gewijzigd door Evertt op 07-11-2010 22:40 ]
[ Voor 42% gewijzigd door Skire op 07-11-2010 22:46 ]
Originally Posted by lilday@gtplanet:
I think Jeseus and CZ are the same person.
Jeseus posted the picture of somebody playing GT5.
The somebody was supposed to be CZ.
We never knew CZ's PSN because Jeseus hid it in the photo.
CZ told us to "stop spamming his PSN", when we only knew Jeseus PSN.
Therefore Jeseus = CZ, it was all a troll for sure, but some people do have the game I think.
[ Voor 3% gewijzigd door Djie op 07-11-2010 23:51 ]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Er klopt teveel niet aan die set. Bovendien kan die kerel niks laten zien behalve het hoesje. Geen in-game beelden of wat dan ook. Imo gewoonweg fake.SinergyX schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:32:
Kans is best groot dat er al versies in omloop zijn, altijd wel ergens een medewerker die er eentje achterover drukt. Enkel als hij echt pas eind van de maand uitkomt, is dat wel best erg, 21 dagen van te voren.
Zo vreemd vind ik dat niet. Sony wil niet nóg een keer een misstap doen. Ze zorgen nu eerst dat elk land genoeg versies heeft liggen zodat er geen tekorten zijn bij de release. Niet meer dan logisch lijkt me.SinergyX schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:32:
Kans is best groot dat er al versies in omloop zijn, altijd wel ergens een medewerker die er eentje achterover drukt. Enkel als hij echt pas eind van de maand uitkomt, is dat wel best erg, 21 dagen van te voren.
[ Voor 48% gewijzigd door kaos001 op 08-11-2010 12:43 ]
[ Voor 81% gewijzigd door FerdiV op 08-11-2010 14:21 ]
[ Voor 4% gewijzigd door LL Southside op 08-11-2010 16:26 ]
De video al bekeken?LL Southside schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:15:
@ FerdiV it's FAKE..!
Leuk oor..al dat gespeculeer over een schijfje...! bla bla![]()
Weet dat ik misschien wat vroeg ben...omdat Jamoru de week na de release begint met het vaststellen van de baan + auto voor de tweakers league...!
Wat dachten jullie van een Skyline Challenge op Laguna Seca..?
[ Voor 6% gewijzigd door FerdiV op 08-11-2010 14:17 ]
Jep je ziet alleen gran turismo 5 onder de naam van 1 van ze friends staan....FerdiV schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:16:
[...]
De video al bekeken?
EDIT: Hoe plaats ik hier een embedded video van youtube?
Nee, dit schijnt je niet te kunnen faken als ik de mensen op gaf moet geloven. En ja, dat zijn echt speurneuzen.LL Southside schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:21:
[...]
Jep je ziet alleen gran turismo 5 onder de naam van 1 van ze friends staan....
vlgns mij kan je dat zelf editen... als ik jou dan b.v. op zoek staat dat in je beeld..!
Welke skyline dan? GTR-32, GTR-33, GTR-34, GTS-T 32 etc? Ben benieuwd of misschien nog een eerder model? Laat maar even weten ik ben in ieder geval van de party als bolletje.com tenminste op tijd levert.LL Southside schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:15:
@ FerdiV it's FAKE..!
Leuk oor..al dat gespeculeer over een schijfje...! bla bla![]()
Weet dat ik misschien wat vroeg ben...omdat Jamoru de week na de release begint met het vaststellen van de baan + auto voor de tweakers league...!
Wat dachten jullie van een Skyline Challenge op Laguna Seca..?
flickr - WOT Profile - Game PC
Dit is die gast zn PS3 profielFerdiV schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:22:
[...]
Nee, dit schijnt je niet te kunnen faken als ik de mensen op gaf moet geloven. En ja, dat zijn echt speurneuzen.
[ Voor 34% gewijzigd door LL Southside op 08-11-2010 15:04 ]
Liever die pennzoil of Calsonic of errm.. die andere 2 modellen ervan (r34 dacht ik)Gizzy schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:26:
Welke skyline dan? GTR-32, GTR-33, GTR-34, GTS-T 32 etc? Ben benieuwd of misschien nog een eerder model? Laat maar even weten ik ben in ieder geval van de party als bolletje.com tenminste op tijd levert.
[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 08-11-2010 15:13 ]
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq