Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Evertt schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 23:04:

Op de officiële site van GT5 van Europa staat dat gt5 in november uit komt op de Amerikaanse site staat Holiday. Ook beetje verwarrend allemaal.
Holiday season begint in de US met Thanksgiving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:35
SinergyX schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:43:
Zandvoort als track, even buiten onze mogeljik 10 miljoen spelers, wie buiten Nederland kent uberhaubt Zandvoort als een racetrack? :? Of uberhaubt iemand in Japan? :P
Hij zat anders wel in GPL, volgens velen nog steeds dé racegame.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:33
Ontzettende_Jan schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:12:
Als dit waar is dan eet ik m'n G25 op... 8)7
(Ctrl-P, Alt-PrtScr en Google Cache ftw d:)b )

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Zandvoort heeft natuurlijk wel zo'n 30 jaar Formule 1 historie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-04 21:54
SR8 schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:10:
Zandvoort heeft natuurlijk wel zo'n 30 jaar Formule 1 historie.
Dan nog. Nergens kan je ook maar iets vinden over Zandvoort i.c.m. GT5. Dan zal zo'n knaapje in een gameshop even vertellen dat die baan erin zit? Nah. :N

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

kaos- schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:20:
[...]

Dan nog. Nergens kan je ook maar iets vinden over Zandvoort i.c.m. GT5. Dan zal zo'n knaapje in een gameshop even vertellen dat die baan erin zit? Nah. :N
Ik verwacht ook echt niet dat het circuit in GT5 zit.
Ik reageer alleen op de reply dat niemand buiten Nederland Zandvoort zou kennen. Met zijn F1 historie en tegenwoordig de Masters of Formula 3 race is dit circuit ook buiten NL goed bekend.

[ Voor 17% gewijzigd door SR8 op 01-11-2010 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SR8 schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:29:
Dat zeg ik ook niet.
Ik reageer op de reply dat niemand buiten Nederland Zandvoort zou kennen. Met zijn F1 historie en tegenwoordig de Masters of Formula 3 race is dit circuit ook buiten NL best bekend.
Maar history speelt niet voor een spel anno 2010 (2011? :P), enkel als GT ook een Formula type race gaan toevoegen, waar ik Indycars eerder verwacht, zou zandvoort nog wat te betekenen hebben. Als er europese circuits worden toegevoegd, zijn er genoeg die hoger op de lijst staan, voordat ze Zandvoort zouden overwegen.

http://www.google.com/trends?q=gran+turismo+5
Zal het de grote piek uit 2008 (eerste bericht over release) kunnen verslaan? :P

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 01-11-2010 10:40 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaos- schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:21:
[...]

Is echt de grootste onzin ooit naar mijn mening.
Wat moet een circuit als Zandvoort in GT5? 8)7

Denk dat tracks zoals Brands Hatch dan eerder aan bod komen. Die verkoper zit een beetje te ver in zijn eigen GT-wereldje als je het mij vraagt.
Brands Hatch is minder bekend dan Zandvoort. met name vanwege hoeveelheid F1 historie. Daarnaast heeft Zandvoort nog steeds DTM/
SinergyX schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:35:
[...]

Maar history speelt niet voor een spel anno 2010 (2011? :P), enkel als GT ook een Formula type race gaan toevoegen, waar ik Indycars eerder verwacht, zou zandvoort nog wat te betekenen hebben. Als er europese circuits worden toegevoegd, zijn er genoeg die hoger op de lijst staan, voordat ze Zandvoort zouden overwegen.

http://www.google.com/trends?q=gran+turismo+5
Zal het de grote piek uit 2008 (eerste bericht over release) kunnen verslaan? :P
Ja, veel circuits staan hoger, maar de emesten ervan zijn ook wel makkelijk op te noemen:
Barcelona
Portimao
Hockenheim
Nürburgring
Spa
Silverstone
Imola
Monza

That's it. Bovendien zijn er genoeg coureurs bij wie Zandvoort favoriet is, vraag bv Jean Alesi maar.

[ Voor 46% gewijzigd door GAIAjohan op 01-11-2010 12:37 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
Hey weet iemand de release datum nou al..?
Tis de 1e nov en volgens mij zouden ze voor het eind van de maand oct. iets laten weten..!
Of wordt dit de eerste officiele delay 8)7 van de bekendmaking van de release datum... :)
Kan zelf niks meer vinden dan wat geruchten over een japanse site die 9 dec. even online had staan...

http://news.google.nl/new...cf=all&as_qdr=d&as_drrb=q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-04 09:32
LL Southside schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:25:
Hey weet iemand de release datum nou al..?
Tis de 1e oct. en volgens mij zouden ze voor het eind van de maand sept. iets laten weten..!
Of wordt dit de eerste officiele delay 8)7 van de bekendmaking van de release datum... :)
Kan zelf niks meer vinden dan wat geruchten over een japanse site die 9 dec. even online had staan...

http://news.google.nl/new...cf=all&as_qdr=d&as_drrb=q
Volgens mij bedoel je dat het vandaag 1 nov is en ze eind oktober iets zouden laten weten ;) De klok is maar een uurtje terug gegaan ipv een maand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
BaszCore schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:27:
[...]

Volgens mij bedoel je dat het vandaag 1 nov is en ze eind oktober iets zouden laten weten ;) De klok is maar een uurtje terug gegaan ipv een maand ;)
Pcies gewijzigd..! mn interne klok = van slag
Ik denk bij Sony ook wat het blijft stil.....

[ Voor 6% gewijzigd door LL Southside op 01-11-2010 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Op 1 november 10:46 gepost door James Gallagher op het EU Blog:
When I know something, there will be a post about it. That’s the only response I can give.
Er is gewoon nog geen releasedatum bekend. Ik weet wel zeker dat wanneer er bij PD/Sony opnieuw een datum akkoord is, dat dit echt wel meteen wordt doorgespeeld naar de community.

[ Voor 1% gewijzigd door Jamoru op 01-11-2010 14:52 . Reden: missend woordje ]

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Nou, ik begin het in ieder geval steeds donkerder in te zien.

Tenzij het allemaal een grote publiciteitsstunt is (wat me zeer onwaarschijnlijk lijkt, want de distributie van miljoenen spellen over de hele wereld is onmogelijk geheim te houden), denk ik toch dat Sony geconfronteerd wordt met het giga probleem dat ik al eerder schetste.

Als het uitstel veroorzaakt zou worden door de noodzaak tot een paar kleine aanpassingen of beschikbare fabricagecapaciteit zou Sony al lang een nieuwe datum bekend hebben gemaakt. Er komen de komende weken een fiks aantal nieuwe spellen uit en de klant kan z'n geld maar één keer uitgeven. Ze zullen echt niet over 2 weken pas met het bericht komen dat hij al op 1 december komt.

Ik durf er bijna een kratje bier op te zetten dat dit op z'n minst 2011 wordt :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikerosauer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-03-2020
@ boven buurman +1 ik geloof er niet meer in voor dit jaar.

leef vandaag,want niemand heeft je de morgen belooft.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik blijf op begin december :P Hij komt op de meest onmogelijke tijdstip uit, dat ik geen vrij kan nemen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
alexbl69 schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:17:
Nou, ik begin het in ieder geval steeds donkerder in te zien.
Ik durf er bijna een kratje bier op te zetten dat dit op z'n minst 2011 wordt :| .
Gaan we nu een tweakers wed op de release datum contest houden..? :9 :P
Ik durf die weddenschap wel aan Alexbl69....!!!

P.s. don't drink and drive and always wear your sealtbelt..! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-03 21:52

Shva

aka Jos_theboss

dont be silly, ze schamen zich al genoeg dat ze 2 november niet hebben gehaald.het word echt geen 2011, KLOPT OP HOUT! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik zeg december (2010 ja).

Ow trouwens, het is surprise en geen suprise. :+

[ Voor 50% gewijzigd door S_Chief op 01-11-2010 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Detail :+ Ik ga voor eind van de maand, ik heb hoop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:17
15 december zeg ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik ga voor 'begin volgend jaar'.
Als die eerder uitkomt, is dat een mooie meevaller. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:42
Japanse retailer lekt Gran Turismo 5 datum? Hij heeft het over 23 december.
Zie hier het bericht.
http://www.psonly.nl/nieu...kt_Gran_Turismo_5_datum?/

Ik denk zelf dat 23 december niet haalbaar is omdat het 2 dagen voor kerst is. Veel te laat voor een kerst cadeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:40
Meest ideale dit jaar is eind november begin December, en neem al die mogelijke release datums niet serieus. Kunnen toch het beste van Sony zelf afwacthen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Evertt schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:36:
Japanse retailer lekt Gran Turismo 5 datum? Hij heeft het over 23 december.
Zie hier het bericht.
http://www.psonly.nl/nieu...kt_Gran_Turismo_5_datum?/

Ik denk zelf dat 23 december niet haalbaar is omdat het 2 dagen voor kerst is. Veel te laat voor een kerst cadeau.
Lijkt me dikke bullshit, aangezien bv Nedgame ook al een tidjje 23dec aangeeft en andere retailers eerdere of latere datums hebben.. Tis gewoon gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-04 20:04
ik denk dat die 23e gewoon de laatst mogelijke datum voor kerst is? Maar gezien alle release date belofte's tot dusverre zou ik daar niet echt waarde aan hechten, ze hebben ook wel eens gezegd dat gt5 voor kerst 2008 in de schappen zou liggen:p. Maar goed, als ie eind november begin december uit zou komen zouden we dat inmiddels wel weten lijkt me, dus zal wel weer 2011 of 12 worden. Nu maar hopen dat de game dan niet hopeloos verouderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/zx63qd.jpg

Ik moest lachen. :P Ah man, als de releasedatum nog gewoon 3 november was gebleven hadden we hem misschien vandaag al in onze PS3 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-04 20:46
Nou, sombere dag morgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

SinergyX schreef op maandag 01 november 2010 @ 17:48:
Polletje :+
Poll: Wanneer komt GT5 uit?
Ik zeg 1 april 2011 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Laatst online: 03-05-2021
Ik denk maart 2011:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Ik ga wel voor december van dit jaar... De geruchtenmolen heeft het ook het meest over de periode tussen eind november en eind december. Moet toch goedkomen hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-04 18:15
Op Sonystyle.com (officiële Sony site) staat hij op 30/11/2010:
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Had ik vrijdag al gepost, de 29e van oktober. :P Niet lullig bedoeld hoor, maar lees het topic eerst even door voordat je iets post.

Ik heb kerst 2010 gestemd, to keep up the spirit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Officiële Sony site? Dan zal het wel waar zijn... :+

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WouterHelm schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:46:
Op Sonystyle.com (officiële Sony site) staat hij op 30/11/2010:
klik
Laat ik het nu nog 1x zeggen:
'Available on or about'

Snap je hem nu? :P

Maargoed, US blog blijft zeggen 'holiday season', welke in principe pas in december begint en loopt toch ergens begin januari.

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 02-11-2010 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
Pcies SinergyX ik was je net aant quoten... _/-\o_

Evengoed hoop ik wel op 30/11 hoe eerder hoe beter..!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja laten we hopen deze maand, maar ik vind het weer slordig dat ze zeggen voor eind oktober heb je datum release. mja mr sony het is vandaag 2 november en nog geen release datum, ik vind het een kwalijke zaak.
schiet nou toch eens op hoe moeilijk is het een update in te programeren en alle dics laten drukken ??
had al gebeurt moeten zijn zo ong. dus er is meer mis dan ze willen zeggen oftewel BUGS!!
en tja kaz is een perfectionist. 2010 lijkt me te optimistisch dus ik zeg begin 2011 met geluk.
but i hope im wrong offcourse ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
De reacties over de release op gtplanet worden ondertussen best leuk..!

Hi!
I am proud to announce the announcement that we havent yet decided when we will announce the possible announcement of the release date of GRAND DELAY the 5-th.

Happy hollidays to all fans!
(ps: please dont kill yourself)

… And then after 100 murder suicides, Kaz has released this statement:

“Dear GT5 fans, we are so glad you have waited 6 years. Today, I have a huge announcement, THERE’S NO GT5. Hahaha we got you good! Ya no for the past 6 years we’ve been sitting on our fat jap a**es and played with you all. Now some of you might be saying, ‘Go suck a di…’”

He was cut off mid sentence by a bullet through is brain.

Heerlijk sacarsme..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-03 12:14
Wel irritant :( Heb ik mijn vriendin een maand naar Australie gestuurd voor vakantie zodat ik mooi GT5 kan spelen ;) Komt ie nu waarschijnlijk uit wanneer zij allang terug is :)

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bol.com doet ook een poging:
Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 21.12.2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
VTec schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:57:
Wel irritant :( Heb ik mijn vriendin een maand naar Australie gestuurd voor vakantie zodat ik mooi GT5 kan spelen ;) Komt ie nu waarschijnlijk uit wanneer zij allang terug is :)
Met een beetje mazzel komt ze daar een leuke gozer tegen en komt ze helemaal niet meer terug.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Haha ja, het wordt steeds erger op GTPlanet. Zie het plaatje wat ik hiervoor had gepost. Tja, je moet wat doen terwijl je wacht. :+

Ik lees ook heel veel berichten over dat Yamauchi nog niet tevreden is met de framerate tijdens het racen wanneer er bijvoorbeeld 16 auto's op een track rijden en dat het gaat regenen. Dan zou het geen 60 fps meer zijn, maar dan ben ik benieuwd wat het dan wel is. Een drop van 10-15 fps merk je wel, maar echt erg is het niet. Maar als het naar de 20-30 fps gaat dan kan ik begrijpen dat ze dit liever willen vermijden. Ook de engine sounds zouden nog veel beter kunnen.

Als dit allemaal waar is dan kun je denk ik wel fluiten naar een 2010 release. Voor nu nog een mooi screenshotje!

Afbeeldingslocatie: http://www.topgear.com/uk/assets/cms/c76d0c90-1d0c-4962-9f58-f3edec5a86ce/670x377Image.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, zonder berichten gaat de geruchtenmolen vanzelf wel werken, nog even en het bericht komt dat Yama niet mocht releasen omdat zijn vrouw de kleur van de Ferrari nog niet goed genoeg vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288452

Afbeeldingslocatie: http://folder.bartsmit.com/Bart_Smit_Folder_week_44_2010/magazine.html#/zoompage/3/

Volgens Bart Smit nog steeds 3 november. Folder zal wel heel vroeg gedrukt zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij heeft wel 'best racegame 2010', zoiets krijg je natuurlijk niet als je gaat releasen in 2011 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Met trots melden wij dat wij voornemens zijn een datum aan te kondigen waarop we bij benadering kunnen aangeven wanneer de datum dichterbij komt waarop we wellicht van zins zijn een releasedatum voor GT5 bekend te maken.

De heer Yamauchi is vooralsnog echter niet tevreden over het tafelkleed in de persruimte. Wij verzoeken u geduld te betrachten totdat onze ontwerpafdeling een tafelkleed heeft ontworpen dat aan de hoge eisen van de heer Yamauchi kan voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

SinergyX schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:39:
Hij heeft wel 'best racegame 2010', zoiets krijg je natuurlijk niet als je gaat releasen in 2011 :+
Hoe kun je zo een titel krijgen als je niet eens gereleased bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Jamoru schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:16:
[...]

Als dit allemaal waar is dan kun je denk ik wel fluiten naar een 2010 release.
Nu nog frame rate issues? Mijn god... |:( 8)7 ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
[...]
Haha ja, het wordt steeds erger op GTPlanet. Zie het plaatje wat ik hiervoor had gepost. Tja, je moet wat doen terwijl je wacht. :+

Ik lees ook heel veel berichten over dat Yamauchi nog niet tevreden is met de framerate tijdens het racen wanneer er bijvoorbeeld 16 auto's op een track rijden en dat het gaat regenen. Dan zou het geen 60 fps meer zijn, maar dan ben ik benieuwd wat het dan wel is. Een drop van 10-15 fps merk je wel, maar echt erg is het niet. Maar als het naar de 20-30 fps gaat dan kan ik begrijpen dat ze dit liever willen vermijden. Ook de engine sounds zouden nog veel beter kunnen.

Als dit allemaal waar is dan kun je denk ik wel fluiten naar een 2010 release. Voor nu nog een mooi screenshotje!

[afbeelding]
Ik mag het niet hopen... dat 1e plaatje is gaaf ja dat 2de mannetje naast kaz wijst ook weer naar een tekst regel waarbij ik alleen :( kan denken.

Die 2de is ook wel droog moest gelijk aan aan zo'n topgear aflevering denken waarbij ze hun scrap your car beleid in Engeland belachelijk maken...!

Carmageddon:
http://www.dailymail.co.u...tens-1m-British-jobs.html

;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:58:
Nu nog frame rate issues? Mijn god... |:( 8)7 ;w
Dat is toch al lang bekend? Ze lopen waarschijnlijk tegen de limitaties van een PS3 aan, rook van de banden, deform op de auto's, regen, berg high-res auto's.. dat haalt de PS3 waarschijnlijk. Het is maar de mate van framedrop of het uberhaubt te merken is, ben eerlijk gezegt nog geen game tegen gekomen die ze niet had.

(als er 1 game is die het uiterste uit een PS3 kan trekken, zou dit GT5 wel zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-04 22:03
Als ik dan toch tot eind van 2010 moet wachten doe dan maar 23/12, heb ik wat leuks op mijn verjaardag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Deze kerel heeft gt5 al.
YouTube: Gran Turismo 5 unpacking.mp4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goeie reclame actie van die knakker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Heb je het einde van het filmpje gezien?

-> Fake!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze moeten m gewoon releasen, enw at ze nog anders willen hebben moeten ze maar patchen.. (imo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

SinergyX schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:57:
[...]

Laat ik het nu nog 1x zeggen:
'Available on or about'

Snap je hem nu? :P

Maargoed, US blog blijft zeggen 'holiday season', welke in principe pas in december begint en loopt toch ergens begin januari.
Begin december? 25 november is het Thanksgiving, en Black Friday komt er ook nog aan deze maand. Het ideale moment is toch wel binnen nu en 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:19:
[...]

Met een beetje mazzel komt ze daar een leuke gozer tegen en komt ze helemaal niet meer terug.. >:)
Nee, ze moet wel terug komen ;) Dat doet ze ook wel. Maar ik had het zo mooi in mijn hoofd: zij op vakantie en dan heb ik mooi de gelegenheid om veel GT5 te spelen. Dit omdat de PS3 en de rest van de opstelling gewoon in de huiskamer staat. Maar goed, het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347697

Nieuws van de SEMA show waar Kaz aanwezig is.

http://jalopnik.com/56798...being-stamped-as-we-speak

Ze zijn dus bezig met de productie van de discs :D :D :D

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 347697 op 02-11-2010 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Hmm, interessant. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347697 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:23:
Nieuws van de SEMA show waar Kaz aanwezig is.

http://jalopnik.com/56798...being-stamped-as-we-speak

Ze zijn dus bezig met de productie van de discs :D :D :D
Snap dan alleen niet waarom ze nog geen releasedatum hebben gegeven want ze hoeven de BR's alleen nog maar op de post te doen dan. Ik neem aan dat ze dan toch al wel een datum hadden genoemd om de handel tijd te geven voor promotie en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
las het net op gtplanet.net
nou releasen die game en snel :D
damn dit doet me echt goed dit nieuws. hoop op een snelle release is terug.
denk alleen wel dat nu de game gold gaat ze lekker gaan chillen en bedenken waneer het beste te releasen.
zal rond de tijd van black friday in amerika. en das geloof ik eind november.
lets hope and pray for a quick release shall we :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 230001 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:41:
[...]

Snap dan alleen niet waarom ze nog geen releasedatum hebben gegeven want ze hoeven de BR's alleen nog maar op de post te doen dan. Ik neem aan dat ze dan toch al wel een datum hadden genoemd om de handel tijd te geven voor promotie en dergelijke.
ik denk dat ze nog effe de failrate moeten checken e.d. Hoeveel discs er mislukken enz. Al denk ik wel dat zo'n fabriek 500.000 - 1.000.000 discs per dag kan maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:55:
[...]

ik denk dat ze nog effe de failrate moeten checken e.d. Hoeveel discs er mislukken enz. Al denk ik wel dat zo'n fabriek 500.000 - 1.000.000 discs per dag kan maken..
En bedenk dan hoeveel je er wereldwijd nodig zal hebben? Plus de hele logistiek erachter, dat doe je niet 'eventjes'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Laatst online: 07:45
Normaal gesproken gaat een game 3-4 weken voor release 'gold'. Neem 1 of 2 weken extra, het is tenslotte GT5 :P, en begin-half december lijkt te gaan lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 08:57

Dakoina

Newbie archer

Anoniem: 288452 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:35:
[afbeelding]

Volgens Bart Smit nog steeds 3 november. Folder zal wel heel vroeg gedrukt zijn ;)
In brussel was het al naar 15nov geschoven
SinergyX schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:02:
[...]En bedenk dan hoeveel je er wereldwijd nodig zal hebben? Plus de hele logistiek erachter, dat doe je niet 'eventjes'.
Met De Post :) :+

[ Voor 26% gewijzigd door Dakoina op 02-11-2010 22:21 . Reden: nov ipv aug :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

En bedenk dan hoeveel je er wereldwijd nodig zal hebben? Plus de hele logistiek erachter, dat doe je niet 'eventjes'.
Je weet hoeveel disc's je nodig hebt voor de release, je weet hoeveel je er per dag kunt maken, je weet de statistische uitval, je weet hoelang de distributie duurt en dus weet je ook wanneer de game verkocht kan worden. Neem 3 dagen extra als zekerheid en je hebt een datum. Sony heeft al vaker met dit bijltje gehakt en als de game daadwerkelijk nu geperst wordt weten ze ook wanneer de release kan zijn.
Tenzij ze nu een voorraad aan het maken zijn om alles gereed te hebben voor een gunstige datum in verband met kerst of er wordt nog niets geperst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Yay, gold status! Eind november zou dan nog zelfs mogelijk zijn. Veel kans dat morgen tijdens de GT Awards de releasedatum wordt aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Wereldwijd schijnen ze atm 7.000.000 nodig te hebben op de releasedag./

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Ik hoop dat ze snel met een datum komen. Als de disks nu worden gebakken is 2 weken wel haalbaar.

Ik denk dat ze morgen weleens met een nieuwe datum komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Evertt schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:05:
Ik hoop dat ze snel met een datum komen. Als de disks nu worden gebakken is 2 weken wel haalbaar.

Ik denk dat ze morgen weleens met een nieuwe datum komen.
Ze moeten wel ruimte genoeg hebben in zo'n fabriek hè. Er worden immers ook nog vele andere Blu-rays gemaakt omdat kerst eraan komt..

ik hou 2-8 december aan..

[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 02-11-2010 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Ik heb een mailtje gestuurd naar Consoleshop. Ik was benieuwd of hun wat meer informatie hadden.

Op dit moment is er nog niet echt een datum bekend. Naar alle waarschijnlijkheid zal dit rond de 20ste worden, maar dit kan natuurlijk veranderen als de leverancier wijzigingen doorgeeft..

Ik hoop je hiermee voldoende geholpen te hebben. Heb je toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact op: e-mail of bel (+31) (0)10 7988989. Wij helpen je graag verder.

Met vriendelijke groet,

Alessandro Pangrazzi
Consoleshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Evertt schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:13:
Ik heb een mailtje gestuurd naar Consoleshop. Ik was benieuwd of hun wat meer informatie hadden.

Op dit moment is er nog niet echt een datum bekend. Naar alle waarschijnlijkheid zal dit rond de 20ste worden, maar dit kan natuurlijk veranderen als de leverancier wijzigingen doorgeeft..

Ik hoop je hiermee voldoende geholpen te hebben. Heb je toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact op: e-mail of bel (+31) (0)10 7988989. Wij helpen je graag verder.

Met vriendelijke groet,

Alessandro Pangrazzi
Consoleshop.nl
mja 20ste wat?? november december januari , en dan ook nog wel jaar ;)
weer lekker duidelijk hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

hahaha, ik moest hier toch echt gewoon even hard om roffelen zoals het debieltje dat ik ben:

Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/comment/12/2010/11/140ed7414001e58bc30df42282511b30/original.gif

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat gaat niet echt snel he? :/

Zo halen we kerst 2012 niet eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

Nou, ik zag de mijne al voorbijkomen hoor :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Haha, geniaal! Zo zou je de foto ook kunnen zien. :P

Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/comment/12/2010/11/79b6cf086781e13161b12407c5e47c45/340x.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
HAHAHAHAHAHA geweldig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Die is leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-04 12:18
[...]

[afbeelding]
Zo, die is kickuh, kan jammer genoeg geen grotere vinden, had een mooie wallpaper geweest voor in de tussentijd. :P

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
peeth schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:33:
[...]

Zo, die is kickuh, kan jammer genoeg geen grotere vinden, had een mooie wallpaper geweest voor in de tussentijd. :P
Zo dan.... Van gtplanet.net 8)7
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2aflqw7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-04 09:32
Gran Turismo 5 komt wel voor eind dit jaar
Kazunori Yamauchi, de bedenker van Gran Turismo, heeft gezegd dat het vijfde deel in de raceserie inmiddels op blu-ray geperst wordt en nog eind dit jaar verkrijgbaar zal zijn.

Sony blijft verwijzen naar een release eind 2010 terwijl een aantal grote winkelketens zoals Amazon het spel voor 2011 hebben neergezet.

De ontwikkelaar van het spel benadrukt dat dergelijke releasedata bij aanbieders slechts speculatief zijn omdat het bedrijf hen nog geen officiele datum heeft gecommuniceerd.

Gran Turismo 5 zou oorspronkelijk begin november in de winkels verschijnen, maar werd enkele weken geleden toch nog uitgesteld. Wanneer het spel precies uitkomt is niet bekend.

bron: http://www.nu.nl/games/23...5-komt-wel-eind-jaar.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 08:57

Dakoina

Newbie archer

BaszCore schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:35:
Gran Turismo 5 komt wel voor eind dit jaar
Kazunori Yamauchi, de bedenker van Gran Turismo, heeft gezegd dat het vijfde deel in de raceserie inmiddels op blu-ray geperst wordt en nog eind dit jaar verkrijgbaar zal zijn.
...
Gran Turismo 5 zou oorspronkelijk begin november in de winkels verschijnen, maar werd enkele weken geleden toch nog uitgesteld. Wanneer het spel precies uitkomt is niet bekend.

bron: http://www.nu.nl/games/23...5-komt-wel-eind-jaar.html
Bron blijft eigenlijk nog steeds jalopnik hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Haha mijn hemel dat ze alles tot in detail hebben kunnen uitzoeken... Mooie puzzle ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchie79
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-04 17:22
Ha, ik zie dat hij druk bezig is met persen :)

Kan niet wachten tot hij leverbaar is maar zal helaas wel moeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-04 16:34
Hm geloof er nog niet veel van...
Meneer Yamauchi zal vast nog wel iets verzinnen waardoor hij weer uitgesteld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superbassie schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:02:
Hm geloof er nog niet veel van...
Meneer Yamauchi zal vast nog wel iets verzinnen waardoor hij weer uitgesteld wordt.
Dat kan hij niet. Hij is zn geloofwaardigheid al voor een groot deel kwijt en zeker in japan valt dat niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wapenvelder
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-04 13:56
weet iemand waar je gran turismo kunt preorderen, en dat je m dan echt op de release krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343391

Onderhand bij elke winkel. Maar ik heb uhm bij Dixons besteld:
https://dixons.nl/artikel...ed&utm_medium=productfeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Zou Kaz nou nooit eens 's ochtends wakker worden en denken: "waar doe ik het eigenlijk allemaal voor?". Die kerel moet toch helemaal gek worden van de druk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Laatst online: 07:45
wapenvelder schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:17:
weet iemand waar je gran turismo kunt preorderen, en dat je m dan echt op de release krijgt
Waar je ook pre-ordert, je hebt nooit 100% garantie dat je hem op de releasedag hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb 'm bij de Nedgame besteld, en ik neem aan dat zij zsm leveren als ze kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Ik heb ondertussen mail gehad van FRS

eachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u bij ons een Gran Turismo 5 gereserveerd.

Helaas moeten wij u kenbaar maken dat de de release van Gran Turismo 5 wederom is uitgesteld.

Het releasemoment voor de game die al in 2006 werd aangekondigd, is al meerdere keren verschoven. Hoewel er geen exacte nieuwe datum is gegeven, is de verwachting dat
de nieuwe releasedatum voor de kerstdagen zal zijn.

Hoewel er geen officiële verklaring is gegeven over de reden van het uitstel, blijkt uit alles dat ontwikkelaar Polyphony Digital meer tijd nodig had. Op Twitter biedt Kazunori Yamauchi, bedenker en ontwikkelaar van het spel, zijn excuus aan: ‘Wij willen er zeker van zijn dat Gran Turismo 5 de best denkbare race-ervaring en de hoogste kwaliteit biedt. Ik ben er zeker van dat deze ambitieuze game de verwachting zal overtreffen als het later dit jaar uitkomt.’

Uw reservering zal worden uitgeleverd op de nieuwe releasedatum, welke zodra hier meer over bekend is, communiceren op de site.

Mocht u naar aanleiding van deze mail nog vragen of opmerkingen hebben, dan kan u contact met ons opnemen via onderstaande link.

Voor Nederland:

https://www.freerecordsho...nservice#FormulierAnders2

Voor België:

https://www.freerecordsho...nservice#FormulierAnders2

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Free Record Shop online

www.FRS.nl | www.frs.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pre-order doe ik niet meer aan, zowel FRS als bol.com, leverde uiteindelijk pas 1-2 dagen na de release datum dat hij vol aanwezig was in de winkels. Nu zou je denken, het is maar een dag, maar wel weer een dag teveel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-04 12:58
Beetje vreemde mail van Free Record Shop. Volgens mij is de enige releasedatum die ooit officieel is genoemd, 3 november geweest. De rest waren voornamelijk speculaties en uitspraken van Sony zelf, maar nooit is er iets concreets geweest tot "3 november" werd genoemd.

Kreeg laatst wel een smsje van de locale gameshop dat hij was uitgesteld maar dat er verder geen nieuwe releasedatum bekend was. Hoor het vanzelf wel :)

[ Voor 22% gewijzigd door ksborg op 03-11-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Van Bol.com
Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u bij ons de game ‘Gran Turismo 5 - Collector's Edition’ voor de PlayStation 3 besteld onder bestelnummer xxxxxxxxxxxxxxxx.

Fabrikant Sony heeft echter laten weten dat de release van dit artikel is uitgesteld. De game wordt nu op 21 december 2010 uitgebracht. U ontvangt uw bestelling op diezelfde dag.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Onze excuses voor het ongemak. Uiteraard hopen wij u spoedig weer op onze site te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

^ heey, die had ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
ik ook :P (FRS is niet de enige die me erover mailt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-04 11:36
ik kreeg deze mail van Bol.com

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u bij ons de game ‘Gran Turismo 5 - Collector's Edition’ voor de PlayStation 3 besteld onder bestelnummer XXXXXXXX

Fabrikant Sony heeft echter laten weten dat de release van dit artikel is uitgesteld. De game wordt nu op 21 december 2010 uitgebracht. U ontvangt uw bestelling op diezelfde dag.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Onze excuses voor het ongemak. Uiteraard hopen wij u spoedig weer op onze site te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Ik had dezelfde mail van Bol.com. Wel balen man. Het is omdat het spel zo mooi is, maar eigenlijk verdienen de makers van het spel eigenlijk de verkopen niet ivm het steeds weer uitstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GAIAjohan schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:11:
[...]

Dat kan hij niet. Hij is zn geloofwaardigheid al voor een groot deel kwijt en zeker in japan valt dat niet goed.
Hij heeft een jaar geleden al gezegd dat GT5 eigenlijk al klaar was en op elk gewenst moment uitgebracht kon worden.

Eerder dat jaar zei hij ook al dat GT5 er aan zat te komen:
http://www.gtplanet.net/y...release-date-of-gt5-soon/

Vrees dat het afwachten blijft maar geef dan alvast een echte demo vrij!
Pagina: 1 2 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.