Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:02
Morgen ophalen bij de Dixons. Ben zeer benieuwd hoe de gameplay is.

Prologue was mooi, maar niet denderend. ( En ik maar denken toen ik hem kocht dat het de echte GT5 was, en waarom iedereen zat te zeuren waarom die er nog niet was :p )

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn GT5 heeft de talen Nederlands, Turks en Grieks?

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0_
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-03 22:30

r0_

GAIAjohan schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:45:
Mijne ook, heb maar gekozen voor Nederlands, gaat me toch wat gemakkerlijker af dan de andere 2 talen :+

Net intro alvast gekeken, daarna toch maar gekozen voor full install. Had de intro nog niet gezien (gelukkig) maar kippevel en bijna tranen in de ogen! Heb nog moeite met het beseffen dat het eindelijk zo ver is! Nu wachten op de installatie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-04 23:31
Geen Engels? Dus je menu enz is ook echt Nederlands, Turks of Grieks? Engels is toch wel echt een pre in mijn ogen....

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:36
serieus geen engels erbij? wat een fuckup :/

als het aan mij had gelegen had ik overal engels bij gedaan.

edit, zucht, wel gewoon engels dus. zo te lezen aan de comments.

[ Voor 10% gewijzigd door kevz op 23-11-2010 20:00 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:35
Mijn PS3 staat op Engels ingesteld, dan heb ik toch zeker wel Engels ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-03 12:47
engels is niet standaard, de nederlandse keuze is gelinked aan je XMB, dus als je XMB in het engels is, zal hij je de optie geven om de game ook in het engels te spelen.

Heb je XMB in het NL, dan krijg je de keuze NL aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-04 20:27

Nik

Er er al een procedure die we kunne volgen om online te gamen met andere GoTters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:47
Ik baal wel een beetje. Dan pre-order je iets om hem als eerste te hebben....
Ben je morgen bijna de laatste ;-(.
Zo helpen de ondernemers wel hun eigen pre-order systeem om zeep, want ik en vele anderen zullen nooit meer pre-orderen vanaf nu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12-2024
Amiet01 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:35:
Zo heb al ff mogen spelen, heb alleen helaas overmorgen mijn eindpresentatie voor mijn stage dus niet super veel gespeeld. Het spel zelf ziet er gewoon geweldig uit, alleen vind ik het toch wel jammer dat de nieuwere auto's (VW Golf GTi VI, Audi S5/RS5 enz) er niet in zitten. Ik heb er wel vertrouwen in dat het met een schappelijk geprijsde DLC beschikbaar komt over een tijdje.

Wat ik maar niet aan de praat krijg is head-tracking. Ik kan alles bij de opties instellen, maar ingame werkt het niet. Het rode lampje op de Eye brandt dan ook niet. Moet je ergens een knop ofzo indrukken ingame om dit in te schakelen? Kan het echt nergens vinden, ook Google niet (kan ook niet anders aangezien iedereen hem op z'n minst pas een paar uur hebben).
Op gtplanet heb ik gelezen dat head-tracking pas in de latere levels beschikbaar wordt. Heb net mijn b-license gehaald. Straks verder gamen moet nu verplicht GTST meekijken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dennisdn schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:01:
Zo helpen de ondernemers wel hun eigen pre-order systeem om zeep, want ik en vele anderen zullen nooit meer pre-orderen vanaf nu....
Is vrijwel altijd zo helaas... Alleen aan te raden bij Limited Editions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

En toch blijven mensen een preorderen. Gelukkig ook, want zonder preorder kreeg ik GT5 niet eens mee (dan moest ik wachten tot ze iedereen aan de telefoon hadden, of er een annulering tussen zat, het was niet zo'n grote winkel met maar 10 exemplaren op voorraad...).

Niets mis met een preorder, alleen doe ik het nooit online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Laatst online: 21:52
Is het verstandig op gt5p te verwijderen of kan je deze auto's meenemen in gt5?

En hoe lang duurt het installeren van gt5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Kunnen jullie niet wat filmpjes op youtube uploaden ik ben wel benieuwd of het lukt en hoe het eruitziet..

Ben ook wel benieuwd naar de honda insight 09 versie...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Laatst online: 01-04 18:24
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:19:
[...]

Waar had je hem gekocht? Ik heb zelf nog geen verzendbevestiging van toysxl :S
Opgehaald bij Dimension plus in Delft.

Ben nu bezig met de license tests. Eerste drie tests van B op goud gehaald in 1 keer.
Het speelt vertrouwd!

Op dit moment zit ik nog met een te roze bril er naar te kijken om te zeggen wat ik er echt van vind. ;)

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn GT5 is vastgelopen in de licensietest. eHet scherm blijft doorgaan, maar behalve de PS-knop doewt geen enkele het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robocom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-04 14:56
mauro101 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:03:Dan maar hopen dat de MM in Arnhem hem vanavond verkoopt!
Daar toevallig al iemand bewijs van ?
Was om 17:00 uur nog bij MM in Arnhem en daar stond een heel rek GT5
Normaal €59
CE €85
SE €180

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zo wij zijn hier de licenties aan het halen in onze playseat. Had gedacht dat we daar wel ff door zouden fietsen maar valt nog best tegen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-02 11:41
Net opgehaald (Bart Smit) en geinstalleerd, moet helaas eerst nog overwerken, heb nog weinig ervaringen gelezen, iemand ervaringen om te spuien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Nik schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:06:
[...]

En toch blijven mensen een preorderen. Gelukkig ook, want zonder preorder kreeg ik GT5 niet eens mee (dan moest ik wachten tot ze iedereen aan de telefoon hadden, of er een annulering tussen zat, het was niet zo'n grote winkel met maar 10 exemplaren op voorraad...).

Niets mis met een preorder, alleen doe ik het nooit online.
Ik dacht zelf dat elke winkel maar een beperkte voorraad zou hebben op de eerste dag. Sterker nog het leek me vrij logisch dat er zelfs maar een gelimiteerde hoeveelheid voor elk land werd gereserveerd omdat de productiecapaciteit niet voldoende zou zijn. Dit is ook het aller eerste spel wat ik gereserveerd had. Maar als zelfs een titel als gt5 op elke hoek van de straat een dag eerder is te krijgen dan doe ik dat dus never nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-04 14:12

oXygeN

oftewel oxje...

Gezien er geen ervaringen zijn geplaatst zal iedereen aan het spelen zijn... goed teken ;)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-03 17:00
Robocom schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:11:
[...]
Was om 17:00 uur nog bij MM in Arnhem en daar stond een heel rek GT5
Normaal €59
CE €85
SE €180
ik heb gelukkig een vriend van me zover gekregen om bij GM eentje mee te nemen voor €58 euro!
Moest het alleen bij hem thuis ophalen, maar dat maakte niet uit, woont 3 straten verder :*)

Installatie duurt nog enkele secondes! balkje is helemaal vol, dus kan elk moment klaar zijn:)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:04

JoepW

iRacer & Home Assistant

Eerste ervaring: Introfilm is geweldig ;) Verder even snel rondje arcade gedaan. Wel even wennen aan de handling na wekenlang F1 2010. Ga zo maar eens echt beginnen.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Evertt schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:07:
Is het verstandig op gt5p te verwijderen of kan je deze auto's meenemen in gt5?

En hoe lang duurt het installeren van gt5?
Voor zover ik op dit forum heb begrepen neem je wel je auto's mee, maar zijn die alleen in de arcade te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Het zijn vooral de ondernemers die zich geen ruk aantrekken van een launchdatum die het pre-ordersysteem om zeep helpen. En waarom zou je ook een pre-order plaatsen als de games overal in overvloed aanwezig zijn.
Ik ga morgenochtend naar de FRS hier en haal er dan wel een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140372

Pre-orders hebben nut in de VS, waar wel vaak shortages zijn. Overgewaaid naar Europa maar totaal nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:38
Yes morgen is het de dag. Niet zo zeuren over die pre orders hij word toch gewoon geleverd op de release dag 8)7
Voordeel van preorderen is de stealth car die je gratis krijgt. Morgen als eerste met de Mercedes-Benz SLS AMG Stealth even over de ring knallen heerlijk _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://media1.gameinformer.com/imagefeed/featured/sony/polyphonydigital/granturismo/granturismo5/gt5sea.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Kimo op 23-11-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kimo schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:31:
Yes morgen is het de dag. Niet zo zeuren over die pre orders hij word toch gewoon geleverd op de release dag 8)7
Voordeel van preorderen is de stealth car die je gratis krijgt. Morgen als eerste met de Mercedes-Benz SLS AMG Stealth even over de ring knallen heerlijk _/-\o_
Pfff.. ik krijg alle stealth cars 8)

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 23-11-2010 20:33 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Kimo schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:31:
Ik verwacht er niks extra's bij. Hebben ze ook niks van gezegd ofzo. Besteld bij gamesync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DamNed die proef met die witte Swift hebben we wel 50x gedaan. Wilde gewoon niet lukken.

Nu weer snel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-03 16:45
Geweldig spel en je kan zien dat de jaren van ontwikkeling toch zijn vruchten heeft afgeworpen. Alles loopt lekker, menus zien er gelikt uit, helaas moet er morgen vroeg weer gewerkt worden. :(

Ik had zojuist wel wat vreemds. Na de volledige installatie heb ik een uurtje gespeeld en daarna mijn PS3 uitgezet. Na het opnieuw opstarten van het spel vraagt hij weer of ik het spel wil installeren. Ik heb maar gewoon gekozen voor Yes. Dit is wel NA de installatie van de 1.01 update, deze had ik in eerste instantie niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:44
De Nordschleife moet je unlocken??

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-04 16:15
Wow hij is vet :D Maar met mijn G27 ik gewoon schakelen zonder de clutch :? Wat maakt het ut als je trouwens driehoekje indrukt aan het begin van de race? Ik merk geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
Donstil schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:36:
DamNed die proef met die witte Swift hebben we wel 50x gedaan. Wilde gewoon niet lukken.

Nu weer snel verder.
Heb net A en B gehaald 8)
Zit net naar races te kijken weten jullie al een goeie money maker..?

Yep...top gear test track na A license.. kwam ik net achter..!

[ Voor 13% gewijzigd door LL Southside op 23-11-2010 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Rivanov schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:38:
Ja, maar die krijg je volgens mij al vrij snel na een bepaalde license test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
sunday cup, eerste race, zo gedaan en 4100 creds :P

Heb alleeen een probleem!
De tekst is echt NIET leesbaar op m'n scherm, veels te klein! ik kan het wel groter zetten in het menu, maar dan vallen de zijkanten weg uit het beeld:? iemand tip?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 350060

instellingen --> hardware --> naar rechts , iets met tv instellingen dan kan je dat aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTeK
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Kreeg net zowat een hartverzakking, ik stop het gloednieuwe GT5 schijfje in de ps3 en vervolgens krijg ik een 80010514 errorcode voor mn neus... Even googlen leerde mij dat de bluray laser er waarschijnlijk mee opgehouden was. Dus ik probeer F1 2010, en die doet het wel. Uiteindelijk via het system menu een filesystem-recovery gedaan en alle GT5 data verwijderd (ja blijkbaar was er wel wat geinstalleerd). En inmiddels is de patch geinstalleerd en is de 8 GB bezig met installeren, en nou maar hopen dat ik zo kan gamen |:( *fingers crossed*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322487

ok, eerste indruk

vette game!!

de installatie duurt wel erg lang, het lijkt een soort metafoor voor het lange wachten / steeds weer uitstel, aangezien er vanaf het begin al staat, approx 13 min (duurt 45 min), en vervolgens duren 30 sec, en daarna 3 sec ook nog een zgn spreekwordelijke eeuwigheid, grappenmakers :-)

de intro film is fantastisch bruut, turn up the volume!!

tip: vergeet niet eerst even de default mph naar kmh te zetten

het racegevoel vind ik echt super in deze game, net als de graphics en physics, alhoewel sommige textures van gebouwen waar je voorbij raced wellicht wat minder fraai zijn, maar ja, is ook alweer 4 jaar oud natuurlijk de ps3

zojuist twee rondjes Monaco gedaan, en dat is toch wel een stuk vetter dan Forza 3 ooit was vind ik, alhoewel het verschil nu ook weer niet zo groot is als je wellicht zou verwachten na 6 jaar ontwikkelen..

het special event met de VW busjes op de top gear test track is lachen, echter tevens een stuk moeilijker dan ik had verwacht

net ook nog even online gespeeld in een Zonda, maar dat is wel even wennen opeens als je alleen nog maar beginner class hebt gespeeld tot dan toe, ging voor geen meter zogezegd

groot voordeel vind ik ook, dat als je een race opnieuw start, dat je dan bijna instantly opnieuw kunt beginnen, bij forza 3 begon er dan eerst weer van alles te laden als ik het me goed herinner (heb de xbox opgegeven na de tweede RROD, en vooral ook de *takkeherrie* die dat ding maakte, alhoewel dat met de nieuwe uitvoering een stuk minder schijnt te zijn)

al het azijngepis in het forum hier over dat je je velgjes niet kunt veranderen zal mij persoonlijk worst zijn, ik vind het echt een superracer!

enig nadeel vind ik lounge / jazz muziekjes als je niet aan het racen bent, doe mij maar wat nummers zoals in de intro film

en nu maar snel weer verder dan..

edit: oja, het snelheidsgevoel dat je op de rechte stukken krijgt is, ehm, :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
Anoniem: 350060 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:47:
instellingen --> hardware --> naar rechts , iets met tv instellingen dan kan je dat aanpassen
ja dat heb ik dus gedaan. Staat standaard op 90% dacht ik. op 100% ziet het er perfect uit, maar vallen de uiterste knopjes buiten beeld :-(

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Net de eerste ervaringen op de Ring gehad. Spel is wel slick qua menu's zeg. Jammer van de laadtijden, maar ach... Physics zijn echt supervet en dat terwijl ik slechts met een Driving Force Wireless rij. FF is awesome. Heb inmiddels wat special events gedaan, wat A-Spec races en de eerste 4 license tests (B) ge-gold. Van het geld een Impreza WRX en een MX-5 uit de second hand garage gekocht. Beide geen premium, maar dat mag de pret niet drukken. Physics zijn echt spot-on van deze bakken.

Nu ff voetbal kijken, daarna snel verder.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-04 11:00
Zo GT5 installed en al meteen eerste vast loper bij Open Lobby.

Ook het inwisselen van de code werkte niet, kreeg 1 of andere foutmelding dat code al gebruikt zou kunnen zijn.

Dit alles heeft vast te maken met het feit dat de servers nog niet volledig online zijn zeker?

Het gekke was namelijk dat je in Open Lobby wel events zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, ik heb de McLaren stealth code niet gekregen bedenk ik me ineens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-04 23:00
Nog geen mail ontvangen dat die verstuurd is door FRS.
Iemand anders al iets gehoord van FRS ?
Anders morgen maar even kijken in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193933

Zojuist begonnen met een aantal arcade races om even in te komen. Lekker hoor, zodirect aan de licenties beginnen. Wel bizar hoe ongelofelijk slecht het geluid bij een aanrijding is, kan echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het remmen met de controller is erg lastig :/ Hoop snel m'n stuur weer te kunnen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:28

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Nik schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:23:
Hebben meer mensen problemen met het geluid? Ik hoor auto's om me heen bijna nooit. Staat er een dikke surround set, een playseat, een g27 maar het geluid is bagger zo (wordt je ingehaald zonder dat het te horen is!).
Ben je al bij de geluidsopties geweest? Standaard staat deze op "huiskamer", maar er zijn betere opties. Ook kan je daar de output forceren (staat standaard op auto), misschien staat daar iets fout.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Maar de clutch van de G27 wordt dus niet ondersteund? Iemand? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Slash500 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:00:
Nog geen mail ontvangen dat die verstuurd is door FRS.
Iemand anders al iets gehoord van FRS ?
Anders morgen maar even kijken in de winkel
Ja frs winkels verkopen hem gewoon al. Heb daarom mijn frs preutser geannuleerd en hem in de winkel gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-04 17:40
Anoniem: 193933 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:03:
Wel bizar hoe ongelofelijk slecht het geluid bij een aanrijding is, kan echt niet.
Is echt genant hoe slecht dat klinkt inderdaad, hoe kunnen ze dat ooit een goed idee hebben gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cOOlrUnnINgs
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:28
Net een exemplaar gehaald bij MM Almere. Stond niet in de schappen, maar de karretjes stonden al klaar met de voorraad voor morgen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Laatst online: 01-04 18:24
Wat doen we met eventuele unlocks?
Gaan die in een spoiler tag? Of kunnen we vrijuit praten?

En kunnen we ook over bepaalde events praten?

Ik doe het voor nu even in een spoiler:

spoiler:
Die Top Gear test track met de Sambabusjes is echt bloed irritant! Heb tot 2 keer toe een tikje gekregen dat ik buiten het lijntje rij. Is niet heel erg, maar het wordt vervelend als je dan helemaal opnieuw moet beginnen terwijl die busjes niet erg snel de 100 km/h halen....

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202792

heeft iemand de ps eye al werkent gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294759

Anoniem: 202792 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:20:
heeft iemand de ps eye al werkent gekregen
De watte? :?

Edit: ooh, je bedoeld dittuh.. http://www.gtplanet.net/g...-head-tracking-explained/

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 294759 op 23-11-2010 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:55

Maximus

There is no substitute

Bij het inwisselen van de code voor de extra auto's krijg ik de error dat de code niet meer geldig is :? Komt dit doordat de release pas morgen is en ik de game nu al heb of doe ik iets niet goed?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:45
Wat ik tot nu toe heb gezien vind ik eigenlijk wel tegenvallen. De tracks vind ik niet echt mooi ontworpen. De Rome track lijkt wel een recht toe recht aan kopie van GT2, maar dan in HD. Het had wel wat levendiger gemogen van mij, dan maar geen 60 fps.

Toch zal ik de game zeker wel kopen, al is het maar voor de Ferrari's en Lambo's.

[ Voor 14% gewijzigd door PHiXioN op 23-11-2010 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Maximus schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:31:
Bij het inwisselen van de code voor de extra auto's krijg ik de error dat de code niet meer geldig is :? Komt dit doordat de release pas morgen is en ik de game nu al heb of doe ik iets niet goed?
Heeft iedereen, wordt morgen pas beschikbaar denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Laatst online: 21:52
Ik kan niet wachten op morgen om te spelen net even wat save verwijderd wat ik niet gebruikte om zo ruimte te maken. Eerst morgen werken gelukkig word gt5 geleverd op de zaak.
Daarna ps3 aanzetten gt5 installeren eten en douchen dan is hij wel klaar met installeren van de game.

Daarna genieten en veel kwijlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
Man wat is dit genieten! :D met me suzukie swift! bijna 200pk's getuned! (191). Al gaat het allemaal tot nu toe erg makkelijk, is het echt weer genieten!

track geladen! brb;-)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
ik had te hoge verwachtingen en moet duidelijk schaven.

wacht nog even af met conclusies trekken en ga gewoon spelen.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Geweldig spel, maar inderdaad de punten die hier genoemd worden over de crashes zijn echt hilarisch slecht.

Daarnaast, ben ik de enige die de karts echt gods en gods onbestuurbaar vind? Net als die Nascar auto's. De karts besturen echt te overgevoelig. De NASCAR auto's als kipladers van 50ton.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102952

Klopt het dat je maar 50 auto's van je GT PSP garage mag importeren? Zou wel gaar zijn.

Installatie op een ps3 phat duurde hier ook ontzettend lang (>1 uur), maar het werkt nu. Nu maar weer licenses halen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Mmm snap nu hoe het werkt met de clutch, maar je moet dus elke keer op driehoekje drukken NA het startsignaal? Lekker irritant bij licenses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@hierboven. Nou daarom doe ik de licenties lekker met de flippers. Die werken altijd (wel je pook in N zetten)

Op driehoekje drukken voor het starten werkt ook toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Laatst online: 25-03 12:11
Whoehoe me nieuwe ps3 laser werkt :D eindelijk GT5 installen _/-\o_

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

KappeNou schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:53:
Whoehoe me nieuwe ps3 laser werkt :D eindelijk GT5 installen _/-\o_
It will not disappoint you! :D

Echt geweldig vermakelijk. Even door de graphics heen kijken zo nu en dan.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288620

Maximus schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:45:

Daarnaast, ben ik de enige die de karts echt gods en gods onbestuurbaar vind?
Minimaal sturen en alleen rechtuit remmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrd
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-06-2023

jrd

Donstil schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:52:
@hierboven. Nou daarom doe ik de licenties lekker met de flippers. Die werken altijd (wel je pook in N zetten)

Op driehoekje drukken voor het starten werkt ook toch?
Zag net je setup voorbij komen, erg netjes! Ziet er echt stoer uit. Wou dat ik die ruimte had die jij had (en geen vriendin, aangezien die de volgende belemmering is in deze), had ik echt zoiets aangeschaft.

Ik moet zeggen ik zelf ben vrij nieuw in het racegenre, als je me uberhaupt al een fan kan noemen. Ik heb GT altijd wel leuk gevonden maar moet zeggen dat ik er niet helemaal kapot van was (maar dat ben ik van geen enkel spel over algemeen).

Ik zit nu echter wel echt sterk te overwegen om een stuur aan te schaffen en dan misschien zo'n Wheelstand Pro, gezien ik hier wel de ruimte voor zou hebben. Ben alleen bang dat ik de ervaring met stuur een teleurstelling zal vinden uiteindelijk en het binnen no time weer hier op tweakers te koop staat of marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Maximus schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:55:
[...]

It will not disappoint you! :D

Echt geweldig vermakelijk. Even door de graphics heen kijken zo nu en dan.
GT4 is ook nog helemaal geweldig! Dus dit zal mij zeker niet teleur stellen! :D

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Ik heb een got:tweakers ruimte aangemaakt om online te racen op Suzuka! Wie doet er mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Laatst online: 12:31
(jarig!)
Kan iemand vertellen met welk ander spel de physics van de wagens te vergelijken zijn? NFS, Forza, GTR, rfactor?

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Stefie2010 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 22:14:
Kan iemand vertellen met welk ander spel de physics van de wagens te vergelijken zijn? NFS, Forza, GTR, rfactor?
NFS sowieso niet natuurlijk, dat is gassen en driften zonder erbij na te denken ;)

De echte simracers zijn vol lof over de physics en FFB tot nu toe, kan hem zelf morgen pas spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rzw2
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 20:05
Weet iemand hoe je de ps eye aanzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193933

Kan iemand me (eventueel in een spoiler) vertellen wanneer je de Nordschleife unlockt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Whow we hebben de eerste 4uur erop zitten.

De Track zonda F op de Highspeedring is wel echt fun met een g25 zeg. Kolere dan moet je echt werken om hem op de baan te houden (alles uit en ABS op 1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-04-2023
Waar gaat dat driehoekje voor het starten nou over? Over schakelen o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GekooktEi schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 22:30:
Waar gaat dat driehoekje voor het starten nou over? Over schakelen o.i.d.?
Koppeling aan/uit zetten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Zo ik ga ook weer eens beginnen :D Na het installeren en finetunen van instelling en settings heb ik alleen maar die Sunday Cup kunnen starten en moest daarna richting etentje...

Ben trouwens begonnen met een zwarte Civic Type R '97... Rijdt wel lekker :) Ook nog maar eens klooien met license, karten en NASCAR!

Nu weer ff paar uurtjes gassen :D, dan paar uurtjes slapen en helaas weer aan die arbeit morgenvroeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
  • Laatst online: 23-11-2021
Ok heb even gespeeld, en erg positief totzover, maar een paar negatieve dingen :

- G25 schakelen met de shifter + koppeling gaat nogal slecht, blijft vaak hangen in N (neutral) terwijl ik toch echt de stick in de juiste versnelling duw. Bij andere games geen last van dus lijkt me iets met GT5 zelf.
- Waarom kan ik bijna alle onderdelen upgraden, maar niet bijvoorbeeld remmen ???? Lijkt me juist iets heel belangrijks.
- Soms lijkt het wel of de PS3 de game niet aan kan, je ziet dan het beeld opbouwen (zo een horizontale lijn door het scherm, weet niet echt hoe ik het moet omschrijven), heeft niks met framedrops te maken.
- Geluid bij botsingen klinkt echt voor geen meter.
- Her en der wat grafische fouten zoals flikkeringen in de textures en schaduwen.
- Waar zijn de online ranking boards ? En waar is het online time trial gedeelte gebleven zoals in GT5P ???

Anderen ook dit probleem met de G25 en de grafische performance van de game ?

[ Voor 6% gewijzigd door vlahonda op 23-11-2010 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:36:

Nu weer snel verder.
Welke? met die haarspeldbocht?
had ik een 26.013 op :) Je moet gebruik maken van de voorwielaandrijving van het ding.

[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 23-11-2010 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
Ik heb een (soort van) vast loper! :@ Eerste cup uit Amateur league uitgespeeld, (3 redelijk lange race's). en nu laad hij niks meer :(:( blijft hangen net voordat ik mijn Cup bonus moet krijgen! effe wat drinken pakken nu, anders is reboot, hopenlijk heeft ie het opgeslagen! booeehooeee

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Ik las trouwens een paar pagina's terug iemand iets roepen over de ingame muziek... Ik ben ergens een optie tegengekomen dat je volgens mij zelf je eigen muziek kan selecteren (wellicht van USB stick of folder van HD?)... Iemand dat al geprobeerd/getest.... Toch wel vette feature dat je gewoon ingame je eigen muziekcollectie en je favo muziek kan opzetten :D Lekkere CDtjes als je eens 24h Nurburgring doet ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mauro101 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 22:41:
Ik heb een (soort van) vast loper! :@ Eerste cup uit Amateur league uitgespeeld, (3 redelijk lange race's). en nu laad hij niks meer :(:( blijft hangen net voordat ik mijn Cup bonus moet krijgen! effe wat drinken pakken nu, anders is reboot, hopenlijk heeft ie het opgeslagen! booeehooeee
Had ik bij de eerste licence test. :/ Gewoon even op de PS-knop drukken ;)
Dr. Quipers schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 22:44:
Ik las trouwens een paar pagina's terug iemand iets roepen over de ingame muziek... Ik ben ergens een optie tegengekomen dat je volgens mij zelf je eigen muziek kan selecteren (wellicht van USB stick of folder van HD?)... Iemand dat al geprobeerd/getest.... Toch wel vette feature dat je gewoon ingame je eigen muziekcollectie en je favo muziek kan opzetten :D Lekkere CDtjes als je eens 24h Nurburgring doet ofzo :P
Ik heb de WMP map gedeeld staan, en op de X360 wordt alles prima herkend, maar op de PS3 alleen de filmpjes... De MP3-bestanden niet?! Dan zegt ie dat de map leeg is..

[ Voor 42% gewijzigd door GAIAjohan op 23-11-2010 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Laatst online: 17:45
[PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 3

En graag geen berichten meer over levertijden of iets dergelijks. Laten we het nu gewoon over de inhoud en ervaringen van GT5 hebben.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
GAIAjohan schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 22:44:
[...]

Paar keer geprobeert, hij doet niks, hapert alleen echt HEEL erg als ik der op druk :(

hier komt de reboot knop, hopenlijk heeft ie het opgeslagen! -O-

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
  • Laatst online: 03-04-2023
vlahonda schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 22:40:
Soms lijkt het wel of de PS3 de game niet aan kan, je ziet dan het beeld opbouwen (zo een horizontale lijn door het scherm, weet niet echt hoe ik het moet omschrijven), heeft niks met framedrops te maken.
Tearing bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:06
Morgenochtend ga ik 'em gelijk kopen bij de MM... hoop op een goeie prijs (almere).

Iemand nog tips voor in het spel? Dit gaat mijn eerste GT game worden (heb alle (sim)racers wel gespeeld alleen GT nooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Ik begin gek te worden! Tijdens de install blijft hij op 4min resterend haken. Leest hij ineens weer geen CD's en de cd komt er ineens niet meer uit!!! :( Morgen weer en nieuwe laser proberen! Fak!

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer vastgelopen. Nu tijdens de licence test met de Peugeot 207 gti....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
GAIAjohan schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 22:44:
[...]

[...]

Ik heb de WMP map gedeeld staan, en op de X360 wordt alles prima herkend, maar op de PS3 alleen de filmpjes... De MP3-bestanden niet?! Dan zegt ie dat de map leeg is..
Zit je toevallig niet in de Video map van het XMB? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik denk dat ik hem als laatste in NL vandaag heb aangeschaf...

Om 20:45 toch nog besloten om even bij Mediamarkt alexandrium te gaan kijken en ja hoor..
5 voor 9 liep ik ermee naar buiten...

54 euro 99 voor de gewone editie
89,99 voor de collectors edition als ik het goed heb...

Ben nu aan het installeren...en het wachte kan beginnen...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
Moet hier nog geen slot op zitten, aangezien deel 3 al open is :?

Topicreport aangemaakt.

[ Voor 10% gewijzigd door Yippie op 23-11-2010 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Laatst online: 12:31
(jarig!)
KappeNou schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 22:59:
Ik begin gek te worden! Tijdens de install blijft hij op 4min resterend haken. Leest hij ineens weer geen CD's en de cd komt er ineens niet meer uit!!! :( Morgen weer en nieuwe laser proberen! Fak!
Dit had ik ook op 4 min, alleen heb ik hem niet gereset maar gewoon laten staan. uiteindelijk na 15/20 min ging ie weer door tot 40 sec resterend waarna weer hetzelfde, nu ongeveer 10 min. Daarna WEER op 3 seconden! Nu ongeveer 5 min. Dus ik zeg, gewoon ff geduld hebben

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Businessman007 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:10:
[...]

Zit je toevallig niet in de Video map van het XMB? ;)
Nups, in de video map zie ik de video's. In de audio-map worden alle aparte mappen van de artiesten zoals ik ze heb gemaakt gevonden. maar als ik dan zo'n map aanklik zegt ie dat er niks in zit.

Inmiddels de test emt de Peugeot 207 GTi gehaald. Wat een lastige.. En toen ik m eindelijk had gehaald was het een 18.798 Meer dan een tiende eronder :P (ik bedoel natuurlijk voor goud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisAB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-04 20:19
Zo maar is even de Open Lobby en helaas gelijk een vastloper.. Dus een reboot en nog eena geprobeerd maar nee hoor het werkt nog stees niet.. Beetje jammer! Andere mensen ook last van? Of een oplossing? Ben benieuwd want had er toch wel wat meer van verwacht.. Speel graag over het netwerk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-04-2024
JoepW schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:36:
Ook aan het installeren. Ga eerst maar rustig eten en nieuws kijken. Daarna maar eens proberen.
Iemand trouwens een idee voor instellingen voor een Fanatec GTRS2 V2 stuur?
Heb jij je stuur aan de praat gekregen met GT5? ik krijg mij GTRS2 v1 niet aan de praat ... knopjes op het stuur werken om door het menu te gaan ... maar krijg met geen mogelijkheid de auto in beweging en sturen gaat ook niet, terwijl het stuur wel weerstand bied ...

Hopelijk werkt v2 van het stuur wel, die onderdelen zijn onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316847

ChrisAB schreef op woensdag 24 november 2010 @ 00:16:
Zo maar is even de Open Lobby en helaas gelijk een vastloper.. Dus een reboot en nog eena geprobeerd maar nee hoor het werkt nog stees niet.. Beetje jammer! Andere mensen ook last van? Of een oplossing? Ben benieuwd want had er toch wel wat meer van verwacht.. Speel graag over het netwerk!
ik zat vannacht te kijken in een lobby en liep ook vast aantal keren

las dat er meer problemen waren met vastlopen maar kijk er wel mee uit waren ook mensen die daarna een corrupted save game hadden en al hun progressie kwijt waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73703

Bij bol gereserveerd en nog niet verzonden :'(
Mijn geduld word nog meer op de proef gesteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafour
  • Laatst online: 18-04 23:18
Wees blij,ik moet nog een console+spel kopen alsk het wil spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Jamoru schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 22:48:

En graag geen berichten meer over levertijden of iets dergelijks. Laten we het nu gewoon over de inhoud en ervaringen van GT5 hebben.

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste

Dit topic is gesloten.