Net gekocht bij de Dixons voor 59,99 (PS3). Ik ben erg benieuwd of dat het beter speelt dan de prologue. Gewoon lekker ragen en we zien het wel.
Gekocht! MM Almere had niets in de schappen. FRS was ie 65 en ik heb de CE voor 75 euro gekocht bij Intertoys. 150m van MM vandaan. Normale versie 55 euro.
Weet je heel toevallig ook hoe duur de CE was?Dr. Quipers schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:08:
Ja ik heb hem ook![]()
![]()
Bij de MediaMarkt in Cruquius (tussen Haarlem en Hoofddorp) ligt ie gewoon in de schappen voor een zeer zacht prijsje... 49,- euries!!!
Hij is nu aan het installeren... zal wel tot 18 uur duren.. Helaas moet ik om 18:30 weg, dus maar half uurtje de tijd om te testen, maar aan het eind van de avond maximaal los!
Nou ik hoop dat de hond een groot rondje wil want dat ga ik doen in die 50min die de installatie gaat duren.

Snel wat geld verdienen en voor het echte geld gaan.
Ja ik begreep dat een tweedehands auto je eerste zal zijn. Zat me een partij GT4 meuk tussen zeg.Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:20:
Zo mijn eerste auto al gekocht een Honda Civic.
Snel wat geld verdienen en voor het echte geld gaan.
Serieus heb jij hem voor de PS3?Good Fella schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:18:
Net gekocht bij de Dixons voor 59,99 (PS3). Ik ben erg benieuwd of dat het beter speelt dan de prologue. Gewoon lekker ragen en we zien het wel.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nope... niet gekeken... Heb de normale versie uit de schappen gegritst en ben naar de kassa gevlogenSChief schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:22:
[...]
Weet je heel toevallig ook hoe duur de CE was?
Even belletje plegen en je weet het binnen een minuut
Overigens ik lees overal dat het installeren 6.4GB is... Toen ie er bij mij om vroeg stond er 8GB... Had nog 14GB (van de 37GB) vrij, dus het past wel, maar was verbaasd dat er 8GB stond ipv 6.4GB...
MM Roermond had er ook voldoende op voorraad. Koste er €55,-. Kreeg er wel gratis een tinnen hoesje bij
. Is nu aan het instaleren. Heb het boekje al uit haha
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
FRS Sloterdijk, maken!!! ;-)
PSN: jannvsdvinvs
Ja dat was niet echt het vermelden waard hé
Dixons (Drachten) heb ik net gebeld en daar mogen ze 'm nog niet verkopen. Ik ga morgen wel naar de MediaMarkt in Groningen en hoop op een mooie aanbieding.
Hoe bevalt ie mensen?
Hoe bevalt ie mensen?
Oja die ook maar eens lezen onder het lezen hier en het afwachten van het installprocesOxigeon schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:28:
Heb het boekje al uit haha
MM Rotterdam heeft voorraad genoeg 54,99 euro!
Nope, Bart Smit heb ik m net vandaanWii4all schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:25:
Iemand hem bij mediamarkt alexandrium al gespot?
Ladies and gentlemen, we've got him! (E-plaza Utrecht 58E, thnx voor de tip!)
PSN: Geengrenzuh
Centrum?Jasperklaren schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:34:
MM Rotterdam heeft voorraad genoeg 54,99 euro!
Ik krijg hem ook morgen. Was vandaag niet thuis, en blijkbaar de buurvrouw ook niet. Gelukkig ben ik morgen vrij

No signature required.
Verwijderd
Das vreemd, want op internet kost het spel nog steeds 64.99 euro.Good Fella schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:18:
Ik heb een klacht verstuurd naar Dixons dat het niet zo kan zijn dat het spel in de winkel goedkoper is dan in hun webshop. Het gaat me niet om die 5 euro, maar om het principe. Dus heb geëist dat ze het ff mogen terugstorten

Installatie draait nu al een uur ongeveer, staat de afgelopen 15 minuten al op '50 seconds remaining', iemand anders dit probleem?
Waar moet je hem installerenDr. Quipers schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:28:
[...]
Nope... niet gekeken... Heb de normale versie uit de schappen gegritst en ben naar de kassa gevlogen![]()
Even belletje plegen en je weet het binnen een minuut
Overigens ik lees overal dat het installeren 6.4GB is... Toen ie er bij mij om vroeg stond er 8GB... Had nog 14GB (van de 37GB) vrij, dus het past wel, maar was verbaasd dat er 8GB stond ipv 6.4GB...
En welke menu
Verwijderd
had ik ook alleen dan op 35 en daarna op 3 seconden. Hij komt er wel.Wussie schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:49:
Installatie draait nu al een uur ongeveer, staat de afgelopen 15 minuten al op '50 seconds remaining', iemand anders dit probleem?
Installeren op mijn 40GB Fat duurt wel lang... Inmidels zo'n 45 minuten verder, maar hij lijkt nu wel bijna klaar gelukkig
Denk dat er dus inderdaad wel een verschil zit van 10 tot 15 minuten in installeren op een Fat of Slim...
Denk dat er dus inderdaad wel een verschil zit van 10 tot 15 minuten in installeren op een Fat of Slim...
Installatie duurt erg lang... staat al een tijd op "nog 50 seconde(n)".... is al drie kwartier bezig met installeren.
Ja met dat ik het postte telde die al af naar 3 seconden
Nog even geduld dus
Gewoon bij opstarten vraagt ie of je volledige install wil doen... Dan maak je de keuze 'ja' of 'nee'... Kind kan de was doen
[ Voor 7% gewijzigd door Dr. Quipers op 23-11-2010 17:53 ]
Net mijn CE gekocht bij Next Level in Amersfoort. Is nu bezig met een installatie.
Bij mij hong hij een hele tijd op 20 minuten. Dacht dat mijn PS3 vasthong en dacht dat ik de medeling zou krijgen of ik definitief zou afbreken als ik op bolletje zou drukkenDr. Quipers schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:52:
[...]
Gewoon bij opstarten vraagt ie of je volledige install wil doen... Dan maak je de keuze 'ja' of 'nee'... Kind kan de was doen
Ja, ik had precies hetzelfde! Vond wel dat ik het mailtje laat kreeg, haha, maar beter laat dan ooit. Inderdaad heel netjes afgehandeld, verder jammer, niets aan te doen.Ywa schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:02:
Ik had vandaag een pre-order geplaatst bij GCShop.nl. Helaas krijg ik hem niet morgen (zie hieronder), maar ik heb ook geen haast. Voor de rest een nette afhandeling van GCShop.
[...]
Ik heb er wel heel veel zin in. Ik heb eigenlijk toch nauwelijks tijd om te spelen, heb het nogal druk met school dezer dagen.
Verwijderd
Weet je dit zeker? Ik heb afgelopen vrijdag namelijk deze bundel (PS3 320gb plus GT5) besteld bij E-plaza voor 349,99,--Mach!- schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:42:
[...]
311,- voor de ps3 + gt5 bundel is de normale prijs bij de E-Plaza en Bart Smit.
Krijg hem morgen binnen als het goed is.
Saturn Groningen verkoopt m 
Normale = 59 euro
CE = 79 euro
Het leek voldoende voorraad!
Normale = 59 euro
CE = 79 euro
Het leek voldoende voorraad!
[ Voor 20% gewijzigd door GAIAjohan op 23-11-2010 17:59 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
EERSTE INDRUK :
tof heel tof
physics erg netjes en goed uitgewerkt. reden met een g37 twin turbo(sema auto) in de regen over la sarthe heen en dat was echt vechten
graphics ben ik iets minder tevreden over. veel graphical glitches. en reflecties in de auto als als je hoodview hebt is echt bijna lelijk zeg maar. ook is er veel kartels als je inbeeld hebt en er rook van de regen op komt van een auto voor je, dat is echt lelijk.
maar alles verder zit prima in orde. tis erg mooi op die glitches na.
verder is het een echte gran turismo qua gevoel en geluidjes, erg mooi in menu's enz.
geluiden van de auto's zijn goed. niet zoals bv project gotham 4 goed maar gewoon goed.
tof heel tof
physics erg netjes en goed uitgewerkt. reden met een g37 twin turbo(sema auto) in de regen over la sarthe heen en dat was echt vechten
graphics ben ik iets minder tevreden over. veel graphical glitches. en reflecties in de auto als als je hoodview hebt is echt bijna lelijk zeg maar. ook is er veel kartels als je inbeeld hebt en er rook van de regen op komt van een auto voor je, dat is echt lelijk.
maar alles verder zit prima in orde. tis erg mooi op die glitches na.
verder is het een echte gran turismo qua gevoel en geluidjes, erg mooi in menu's enz.
geluiden van de auto's zijn goed. niet zoals bv project gotham 4 goed maar gewoon goed.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Eindelijk klaar met installeren
Duurde toch zo'n 55 minuten alles bij elkaar...
Tot later
Tot later
Net ook Nurburgring gereden met de McLaren, in de replay wel glitches inderdaad.
Grand Valley met een Race GTR (blauwe) zag er heel mooi uit!
Grand Valley met een Race GTR (blauwe) zag er heel mooi uit!
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Saturn Venlo heeft hem nu ook liggen voor 39 Euro
GAAAAAAP de installatie staat aan. De hond is al naar buiten geweest dus ik ga maar even eten.
Stoel staat allemaal keurig klaar op de zolder. Gaat een feest worden.
Stoel staat allemaal keurig klaar op de zolder. Gaat een feest worden.

Dat vraagt hij bij mijn dus nietDr. Quipers schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:52:
[...]
Ik ben nu naar opties-diversen-Belangrijke gamedata installeren (deze heb ik geinstalleerd)9duurt 50 minuten en is ongeveer 8GB) .
omdat het spel bij opstarten niet vraagt om te installeren.
heb ik het nu wel goed gedaan
Sjeezus. Die laatste 35 seconden duren real time wel een minuut of 5 a 10
. Nog eventjes wachten dus
MM Alphen a/d Rijn € 49
En nu installeren.
[ Voor 33% gewijzigd door 330dM op 23-11-2010 18:31 ]
Zo heb al ff mogen spelen, heb alleen helaas overmorgen mijn eindpresentatie voor mijn stage dus niet super veel gespeeld. Het spel zelf ziet er gewoon geweldig uit, alleen vind ik het toch wel jammer dat de nieuwere auto's (VW Golf GTi VI, Audi S5/RS5 enz) er niet in zitten. Ik heb er wel vertrouwen in dat het met een schappelijk geprijsde DLC beschikbaar komt over een tijdje.
Wat ik maar niet aan de praat krijg is head-tracking. Ik kan alles bij de opties instellen, maar ingame werkt het niet. Het rode lampje op de Eye brandt dan ook niet. Moet je ergens een knop ofzo indrukken ingame om dit in te schakelen? Kan het echt nergens vinden, ook Google niet (kan ook niet anders aangezien iedereen hem op z'n minst pas een paar uur hebben).
Wat ik maar niet aan de praat krijg is head-tracking. Ik kan alles bij de opties instellen, maar ingame werkt het niet. Het rode lampje op de Eye brandt dan ook niet. Moet je ergens een knop ofzo indrukken ingame om dit in te schakelen? Kan het echt nergens vinden, ook Google niet (kan ook niet anders aangezien iedereen hem op z'n minst pas een paar uur hebben).
Master_A
Ook aan het installeren. Ga eerst maar rustig eten en nieuws kijken. Daarna maar eens proberen.
Iemand trouwens een idee voor instellingen voor een Fanatec GTRS2 V2 stuur?
Iemand trouwens een idee voor instellingen voor een Fanatec GTRS2 V2 stuur?
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Thanks voor de tip, heb hem net ook voor € 49 gehaald.Dr. Quipers schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:08:
Ja ik heb hem ook![]()
![]()
Bij de MediaMarkt in Cruquius (tussen Haarlem en Hoofddorp) ligt ie gewoon in de schappen voor een zeer zacht prijsje... 49,- euries!!!
Hij is nu aan het installeren... zal wel tot 18 uur duren.. Helaas moet ik om 18:30 weg, dus maar half uurtje de tijd om te testen, maar aan het eind van de avond maximaal los!
Divide and conquer.
Pff wtf? Hier is de goedkoopste 65.WouterHelm schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:05:
Saturn Venlo heeft hem nu ook liggen voor 39 Euro
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hell yeah! Vriend van me heeft 'm even voor me opgepikt bij MM Eindhoven. Vanavond al racen!
Heb ik 'm wel dubbel want morgen komt m'n CE!
Heb ik 'm wel dubbel want morgen komt m'n CE!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb hem ook net voor €49,- bij de MM Cruqius gehaald, lagen er nog genoeg;)
Heb je nu een activatie code op de disc zitten? Of kan je wel op meerdere PS3's spelen via andere PSN?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Huh, als ik em erin doe, speelt ie gewoon! waar zit die optie tot installeren?
kan wel gewoon spelen, eerste auto in het bezit!
suzuki swift sport '05!
kan wel gewoon spelen, eerste auto in het bezit!
suzuki swift sport '05!
Zit toch wel veel verschil tussen de installatieduur van sommigen. Heb hier een Slim met een nieuwe 500GB 5400rpm WD schijf en bij mij duurde de installatie van de patch inclusief de gamedata iets minder dan 35 minuten.
PSN-id: Chrasher
Vanmiddag al enkele uren kunnen spelen. Na het installeren had ik eerst het probleem dat ie alsmaar heel lang naar een server zat te zoeken die niet te vinden was, en elke keer als ik in het hoofdmenu kwam ging ie weer proberen zoeken. Ik heb de netwerkkabel eruit gehaald en toen ging het wel vlot. Daarna heb ik bij de settings even de internetcache o.i.d. leeg gegooid, netwerkkabel er terug in en toen ging het wel goed 
Ik heb een Honda Civic Type R als eerste auto gekocht, maar ik heb er nog niet mee gereden, aangezien ik vanmiddag vooral de Licenses gedaan heb. Het karten is trouwens ook erg leuk om te doen moet ik zeggen! Die dingen gaan lekker hard de bocht om
De replays hebben jammer genoeg vrij veel glitches en het geluid als je tegen een andere auto rijdt vind ik ook maar vreemd.
Zometeen nog maar even spelen denk ik
Ik heb een Honda Civic Type R als eerste auto gekocht, maar ik heb er nog niet mee gereden, aangezien ik vanmiddag vooral de Licenses gedaan heb. Het karten is trouwens ook erg leuk om te doen moet ik zeggen! Die dingen gaan lekker hard de bocht om
De replays hebben jammer genoeg vrij veel glitches en het geluid als je tegen een andere auto rijdt vind ik ook maar vreemd.
Zometeen nog maar even spelen denk ik
[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 23-11-2010 18:57 ]
PSN id: NL_SToRM
Vanmiddag mijn 3 jaar oude phat PS3 verkocht voor een leuke prijs, en net gelijk een nieuwe slim met GT5 gekocht voor €339 bij de Mediamarkt in Enschede.
Foto: http://rs85.com/3NPJ
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Nou, toch maar voor instal gekozen, nu wat langer wachten straks langer plezier:D Grappig, me trophies staan meteen bij trophies collectie (heb er nog wel geen;))
Heb dit gevoel al lang niet meer gehad bij een spel:O
oeh nog 20min, dan spelen,spelen,spelen (morgen 8:00 werken, hmm we zien wel hoe
)
oeh nog 20min, dan spelen,spelen,spelen (morgen 8:00 werken, hmm we zien wel hoe
Overigens ben ik teleurgesteld over de CE. Is aan mijzelf te wijten, maar ik ging ervan uit dat ik een sleutelhanger en een Nissan GT-R 1:43 kreeg, in plaats van 5 (gare) ansichtkaarten. Erg jammer. Vind de meerwaarde van CE heel gering tov normale versie. Soit.
Verwijderd
En tussen het spelen door voor de mensen die hem al hebben bevalt die, is die het wachten waard?
Mijn eerste indruk staat een paar posts hierboven 
Bij de Amerikaanse CE kreeg je die dingen er wel bij.wilmundo schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:58:
Overigens ben ik teleurgesteld over de CE. Is aan mijzelf te wijten, maar ik ging ervan uit dat ik een sleutelhanger en een Nissan GT-R 1:43 kreeg, in plaats van 5 (gare) ansichtkaarten. Erg jammer. Vind de meerwaarde van CE heel gering tov normale versie. Soit.
[ Voor 81% gewijzigd door SToRM666 op 23-11-2010 19:00 ]
Verwijderd
Nice, meteen de 320gb versie!Royal schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:55:
Vanmiddag mijn 3 jaar oude phat PS3 verkocht voor een leuke prijs, en net gelijk een nieuwe slim met GT5 gekocht voor €339 bij de Mediamarkt in Enschede.
Oef wat is die doos van de Signature Edition groot zeg!
Alles zit netjes verpakt (het schaalmodel(letje) krijg je er bijna niet uit)!
In de doos zelf zit de code voor de stealth auto's, in het doosje van het spel de chromeline.
Apex boekje ziet er goed uit, iets kleiner dan ik had verwacht, maar op het eerste oog zag het er goed leesbaar uit.
Zal even kijken of ik nog wat foto's kan plaatsen.
In de doos zelf zit de code voor de stealth auto's, in het doosje van het spel de chromeline.
Apex boekje ziet er goed uit, iets kleiner dan ik had verwacht, maar op het eerste oog zag het er goed leesbaar uit.
PSN: Leech1984
waar zit die install optie? ikke niet vinden!RisingSun schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:57:
Nou, toch maar voor instal gekozen, nu wat langer wachten straks langer plezier:D Grappig, me trophies staan meteen bij trophies collectie (heb er nog wel geen;))
oeh nog 20min, dan spelen,spelen,spelen (morgen 8:00 werken, hmm we zien wel hoe)
Heeft MM utrecht hem ook al? Als die daar nu tekoop is ga ik wel even langs.
De mediamarkt Bergen op Zoom dus pas morgen...
Ik: "MM Zoetermeer verkoopt 'm al wel, dus hij zal vanavond bij jullie ook wel in de schappen liggen
"
Toen keken ze toch een beetje raar.
Anyway, steelcase teruggebracht en 'm bij de Musicstore opgehaald.
Met wat spaarpunten voor 40 euro gekocht (normale versie).
Even na zitten denken over de CE of SE maar leek me uiteindelijk niet de meerprijs waard.
Ingame auto's leken me wel wat (stealth wagens), maar het boek lees ik denk toch niet.
En met zo veel mooie wagens ga ik die paar pre-order auto's echt niet missen.
Als er nou de GT-R als model bij had gezeten (wat een paar maanden geleden naar buiten kwam) had ik 'm wel gehaald, dus jammer...
Morgen playseat opbouwen en racen maar!!!
Topic gaat als een malle!!
Ik: "MM Zoetermeer verkoopt 'm al wel, dus hij zal vanavond bij jullie ook wel in de schappen liggen
Toen keken ze toch een beetje raar.
Anyway, steelcase teruggebracht en 'm bij de Musicstore opgehaald.
Met wat spaarpunten voor 40 euro gekocht (normale versie).
Even na zitten denken over de CE of SE maar leek me uiteindelijk niet de meerprijs waard.
Ingame auto's leken me wel wat (stealth wagens), maar het boek lees ik denk toch niet.
En met zo veel mooie wagens ga ik die paar pre-order auto's echt niet missen.
Als er nou de GT-R als model bij had gezeten (wat een paar maanden geleden naar buiten kwam) had ik 'm wel gehaald, dus jammer...
Morgen playseat opbouwen en racen maar!!!
Topic gaat als een malle!!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Install optie kwam bij mij toen hij de eerste keer het spel opstarten...
Heb 'm! Update is nu aan het installeren.. jeuj!!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Voor als andere Saturns nog lastig doen:

Install bijna klaar, update over een uur met mening tot zover
Dixons heeft wel een smerige streek uitgehaald.
Meer pre-orders accepteren dan ze konden leveren, maar wel de klant voorruit laten betalen.
Gewoon ordinair geld binnenharken en dan een dag na de release pas kunnen leveren.
Pas toen ik voor de 2e x belde naar de klantenservice kreeg ik dit te horen en dat de bestelling morgen dus niet geleverd zal worden.
Gaat om het principe hier, niet dat 1 dagje zoveel uit maakt
Enfin nu lekker de CE ergens anders opgepikt voor €72,- dus ben uiteindelijk nog goedkoper uit ook
Meer pre-orders accepteren dan ze konden leveren, maar wel de klant voorruit laten betalen.
Gewoon ordinair geld binnenharken en dan een dag na de release pas kunnen leveren.
Pas toen ik voor de 2e x belde naar de klantenservice kreeg ik dit te horen en dat de bestelling morgen dus niet geleverd zal worden.
Enfin nu lekker de CE ergens anders opgepikt voor €72,- dus ben uiteindelijk nog goedkoper uit ook
[ Voor 16% gewijzigd door Necros op 23-11-2010 19:14 ]
Waar had je hem gekocht? Ik heb zelf nog geen verzendbevestiging van toysxlleech1984 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:00:
Oef wat is die doos van de Signature Edition groot zeg!
Ps4/switch gamer
Installatie lijkt hier niet zolang te duren als bij andere mensen! Er staat nu nog 18 minutes left.
En hij is pas paar minuten bezig.. heb een 120GB Slim!
Hebben meer mensen problemen met het geluid? Ik hoor auto's om me heen bijna nooit. Staat er een dikke surround set, een playseat, een g27 maar het geluid is bagger zo (wordt je ingehaald zonder dat het te horen is!).
Weet iemand ook de beste instellingen voor de G27? Meest realistisch? Ik erger me er zo aan dat in een langzame auto, die ik met 120 over de snelweg (route 7) laat zoeven, zo raar reageert als ik het stuur even een duwtje geef. Het middenpunt is heel licht, maar even een zwengel naar links of recht aan shet stuur en de auto gaat meteen slingeren van links naar rechts. Bij hoge snelheden, prima, maar ik kan met 120 in het echt normaal een auto in halen zonder dat mijn auto / stuur gaat zwabberen.
Weet iemand ook de beste instellingen voor de G27? Meest realistisch? Ik erger me er zo aan dat in een langzame auto, die ik met 120 over de snelweg (route 7) laat zoeven, zo raar reageert als ik het stuur even een duwtje geef. Het middenpunt is heel licht, maar even een zwengel naar links of recht aan shet stuur en de auto gaat meteen slingeren van links naar rechts. Bij hoge snelheden, prima, maar ik kan met 120 in het echt normaal een auto in halen zonder dat mijn auto / stuur gaat zwabberen.
haha, ja dat dacht ik ook staat hier al tijdje op 3sec,Rivanov schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:22:
Installatie lijkt hier niet zolang te duren als bij andere mensen! Er staat nu nog 18 minutes left.
OW, klaar!:D (na 44min)
Eerste review: http://translate.google.c...4-gran-turismo-5-test.htm
Toch vreemd dat ze er al een score op plakken terwijl ze waarschijnlijk het online gedeelte amper (of niet) gespeeld hebben...
Toch vreemd dat ze er al een score op plakken terwijl ze waarschijnlijk het online gedeelte amper (of niet) gespeeld hebben...
[ Voor 26% gewijzigd door SToRM666 op 23-11-2010 19:25 ]
Hmmm je kunt em dus ook via: opties > overig > belangrijke gamedata vooraf installeren.
hij is nu bezig!
hij is nu bezig!
Tja, kan misschien ook dat ze minder geleverd hebben gekregen als dat ze zouden krijgen? Echter geeft me dit niet veel goede hoop. Zelf daar ook bestelt omdat ik normaal wel goede ervaringen heb met Dixons, en ik kon hem daar bestellen. Ook op de eerste van Nov bestelt, de Collectors Editie. Tante vandaag aan het einde van de middag al langs gestuurd, maar ze hadden hem nog niet zeiden ze. Morgen was hij er aldus de verkoper, laten we hopen... Anders ben ik ook in staat om even door te lopen naar de eerst volgende winkel...Necros schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:13:
Dixons heeft wel een smerige streek uitgehaald.
Verder nog wat te veel gezeur hier van mensen van ik heb hem enz, dat hij te koop is weten we nu wel. Bonnetjes hebben we ook genoeg. Vandaag al tich pagina's door gelezen over winkels, kunnen we het nu weer over het spel hebben? Hoe bevalt hij? Ik zat naar een ingame video van gametrailers.com te kijken met van die volkwagen busjes, maar daar zagen de schaduwen er erg beroert uit?
Ik heb al even een DM naar de topicstarter gestuurd.GoldenBatt schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:25:
[...]
Verder nog wat te veel gezeur hier van mensen van ik heb hem enz, dat hij te koop is weten we nu wel. Bonnetjes hebben we ook genoeg. Vandaag al tich pagina's door gelezen over winkels, kunnen we het nu weer over het spel hebben?
Morgen kom ter sowieso een nieuw topic, misschien handig om dat echt GT5 gerelateerd te houden.
De 400 pagina's met hier en daar is ie te koop heb ik ook wel gezien (*heeft zich er zelf ook schuldig aan gemaakt*)
Ik ben vooral benieuwd naar instellingen van mensen om bepaalde races te halen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Hier lokaal ook kunnen kopen. Echt benieuwd na zo'n lange tijd wachten. Hopelijk voldoet hetvaan de verwachtingen, aan de andere kant van de installatie zal ik het weten. Na het, op het laatste moment uitstellen vind ik het leuk dattie stiekum een dag eerder in de verkoop is
Yes me Gran Turismo 5 Signature Edition is verzonden bij Consoleshop.nl. Ik hoop dat hij morgen word geleverd op de zaak.
Houdt het ontopic en nuttig aub.
[ Voor 67% gewijzigd door psychoclown op 23-11-2010 19:54 ]
Oei, als ik zo die ingame beelden bekijk valt het mij toch wel wat tegen. Niet dat het nu slecht is of zo maar op zo'n beetje alles wat ik eerst voorbij zag komen was het een stuk beter... toch nog maar even wachten op wat meer reviews voor ik er speciaal een PS3 voor koop!
Morgen ophalen bij de Dixons. Ben zeer benieuwd hoe de gameplay is.
Prologue was mooi, maar niet denderend. ( En ik maar denken toen ik hem kocht dat het de echte GT5 was, en waarom iedereen zat te zeuren waarom die er nog niet was
)
Prologue was mooi, maar niet denderend. ( En ik maar denken toen ik hem kocht dat het de echte GT5 was, en waarom iedereen zat te zeuren waarom die er nog niet was
Zucht...
Mijn GT5 heeft de talen Nederlands, Turks en Grieks?
Mijne ook, heb maar gekozen voor Nederlands, gaat me toch wat gemakkerlijker af dan de andere 2 talenGAIAjohan schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:45:
Net intro alvast gekeken, daarna toch maar gekozen voor full install. Had de intro nog niet gezien (gelukkig) maar kippevel en bijna tranen in de ogen! Heb nog moeite met het beseffen dat het eindelijk zo ver is! Nu wachten op de installatie.....
Geen Engels? Dus je menu enz is ook echt Nederlands, Turks of Grieks? Engels is toch wel echt een pre in mijn ogen....GAIAjohan schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:45:
serieus geen engels erbij? wat een fuckupGAIAjohan schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:45:

als het aan mij had gelegen had ik overal engels bij gedaan.
edit, zucht, wel gewoon engels dus. zo te lezen aan de comments.
[ Voor 10% gewijzigd door kevz op 23-11-2010 20:00 ]
Mijn PS3 staat op Engels ingesteld, dan heb ik toch zeker wel Engels ingame?
engels is niet standaard, de nederlandse keuze is gelinked aan je XMB, dus als je XMB in het engels is, zal hij je de optie geven om de game ook in het engels te spelen.
Heb je XMB in het NL, dan krijg je de keuze NL aangeboden.
Heb je XMB in het NL, dan krijg je de keuze NL aangeboden.
Ik baal wel een beetje. Dan pre-order je iets om hem als eerste te hebben....
Ben je morgen bijna de laatste ;-(.
Zo helpen de ondernemers wel hun eigen pre-order systeem om zeep, want ik en vele anderen zullen nooit meer pre-orderen vanaf nu....
Zo helpen de ondernemers wel hun eigen pre-order systeem om zeep, want ik en vele anderen zullen nooit meer pre-orderen vanaf nu....
Op gtplanet heb ik gelezen dat head-tracking pas in de latere levels beschikbaar wordt. Heb net mijn b-license gehaald. Straks verder gamen moet nu verplicht GTST meekijkenAmiet01 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:35:
Zo heb al ff mogen spelen, heb alleen helaas overmorgen mijn eindpresentatie voor mijn stage dus niet super veel gespeeld. Het spel zelf ziet er gewoon geweldig uit, alleen vind ik het toch wel jammer dat de nieuwere auto's (VW Golf GTi VI, Audi S5/RS5 enz) er niet in zitten. Ik heb er wel vertrouwen in dat het met een schappelijk geprijsde DLC beschikbaar komt over een tijdje.
Is vrijwel altijd zo helaas... Alleen aan te raden bij Limited Editions.Dennisdn schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:01:
En toch blijven mensen een preorderen. Gelukkig ook, want zonder preorder kreeg ik GT5 niet eens mee (dan moest ik wachten tot ze iedereen aan de telefoon hadden, of er een annulering tussen zat, het was niet zo'n grote winkel met maar 10 exemplaren op voorraad...).Dennisdn schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:01:
Niets mis met een preorder, alleen doe ik het nooit online.
Is het verstandig op gt5p te verwijderen of kan je deze auto's meenemen in gt5?
En hoe lang duurt het installeren van gt5?
En hoe lang duurt het installeren van gt5?
Kunnen jullie niet wat filmpjes op youtube uploaden ik ben wel benieuwd of het lukt en hoe het eruitziet..
Ben ook wel benieuwd naar de honda insight 09 versie...
Ben ook wel benieuwd naar de honda insight 09 versie...
Burp
Opgehaald bij Dimension plus in Delft.NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:19:
[...]
Waar had je hem gekocht? Ik heb zelf nog geen verzendbevestiging van toysxl
Ben nu bezig met de license tests. Eerste drie tests van B op goud gehaald in 1 keer.
Het speelt vertrouwd!
Op dit moment zit ik nog met een te roze bril er naar te kijken om te zeggen wat ik er echt van vind.
PSN: Leech1984
Mijn GT5 is vastgelopen in de licensietest. eHet scherm blijft doorgaan, maar behalve de PS-knop doewt geen enkele het..
Was om 17:00 uur nog bij MM in Arnhem en daar stond een heel rek GT5mauro101 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:03:Dan maar hopen dat de MM in Arnhem hem vanavond verkoopt!
Daar toevallig al iemand bewijs van ?
Normaal €59
CE €85
SE €180
Zo wij zijn hier de licenties aan het halen in onze playseat. Had gedacht dat we daar wel ff door zouden fietsen maar valt nog best tegen.
Net opgehaald (Bart Smit) en geinstalleerd, moet helaas eerst nog overwerken, heb nog weinig ervaringen gelezen, iemand ervaringen om te spuien?
Ik dacht zelf dat elke winkel maar een beperkte voorraad zou hebben op de eerste dag. Sterker nog het leek me vrij logisch dat er zelfs maar een gelimiteerde hoeveelheid voor elk land werd gereserveerd omdat de productiecapaciteit niet voldoende zou zijn. Dit is ook het aller eerste spel wat ik gereserveerd had. Maar als zelfs een titel als gt5 op elke hoek van de straat een dag eerder is te krijgen dan doe ik dat dus never nooit meer.Nik schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:06:
[...]
En toch blijven mensen een preorderen. Gelukkig ook, want zonder preorder kreeg ik GT5 niet eens mee (dan moest ik wachten tot ze iedereen aan de telefoon hadden, of er een annulering tussen zat, het was niet zo'n grote winkel met maar 10 exemplaren op voorraad...).
Niets mis met een preorder, alleen doe ik het nooit online.
Gezien er geen ervaringen zijn geplaatst zal iedereen aan het spelen zijn... goed teken
\o/
ik heb gelukkig een vriend van me zover gekregen om bij GM eentje mee te nemen voor €58 euro!Robocom schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:11:
[...]
Was om 17:00 uur nog bij MM in Arnhem en daar stond een heel rek GT5
Normaal €59
CE €85
SE €180
Moest het alleen bij hem thuis ophalen, maar dat maakte niet uit, woont 3 straten verder
Installatie duurt nog enkele secondes! balkje is helemaal vol, dus kan elk moment klaar zijn:)
Dit topic is gesloten.