Hoe duur was ie daar?Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:37:
heb emmedia markt leeuwarden, ze vertelden op de telefoon dat het niet zo was
Volgens Twitter is GT5 inmiddels bij de MM in Enschede te krijgen:kaos- schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:39:
MM Hengelo/Enschede, iemand daar langsgeweest toevallig?
MMEnschede: .Attentie! Gran Turismo 5 is vanaf NU verkrijgbaar bij Media Markt Enschede! Kom naar de winkel voor de laagste prijs!
Dan gaan we daar maar voor ipv een 2e handse PS3 ect-Mach!- schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:42:
[...]
311,- voor de ps3 + gt5 bundel is de normale prijs bij de E-Plaza en Bart Smit.
Zelf zit ik nog te twijfelen om voor een G27 stuur te gaan, maar ja 299 euro zijn een hoop centjes;P.
Ik hem m vorige week besteld, maar ze verwachten hem pas volgende week dinsdag te versturen.
Hoe lang duurde het verzenden bij jou?
Hoe lang duurde het verzenden bij jou?
MM Zoetermeer verkoopt gewoon! Gewone uitvoering € 55,-- en CE € 89,95. Ook nog FRS gelopen en daar was ie € 64,95.
Ik denk dat ik maar even op het werk aangeef dat ik thuis nog even '1-en-ander ga uitwerken' 
Via de MediaMarkt naar huis, dan installen, ff scheuren en dan etentje
Via de MediaMarkt naar huis, dan installen, ff scheuren en dan etentje
Verdamme. Had ik net zo goed niet de pre-order kunnen plaatsen en dus mooi naar de media markt kunnen gaan. Ach ja. Nog maar een nachtje slapen dan heb ik hem ook

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Weet iemand meer over Mediamarkt Roermond ?
42eur bij dvd.co.uk incl verzendkosten.. Dat vind ik niet verkeerd
En pas over een maand spelen?radicalbyte schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:51:
42eur bij dvd.co.uk incl verzendkosten.. Dat vind ik niet verkeerd
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heeft iemand enig idee hoe ik face detection aan de praat krijg? In de settings kan ik wel het eea instellen voor de PS Eye, maar ingame gebeurd er niets met de onboard camera als ik mijn hoofd draai.
Master_A
Mijn wheelstand was gister ook in Amsterdam. Hij komt vandaag zeker weten niet meer, TNT pakketjes worden hier altijd tot max 3 uur bezorgd.Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:45:
[...]
Hij was gisteren al in Amsterdam... vandaag of morgen denk ik.
Haal hem zometeen ook op. Wegens redenen kan ik niet zeggen waar
Gisteren beweerde een verkoper er dat ze GT5 tussen de 24e en 28e binnen zouden krijgen, welke special editions kon 'ie me net zo min iets over vertellen. Ik ga dadelijk na het werk even de stad in, mochten ze me bij zowel Dynabyte, als Dixons niks verkopen (ik aas nl. op een special edition) of een SE kunnen reserveren, ga ik maar weer eens bij de MM langs...mulkmans schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:50:
Weet iemand meer over Mediamarkt Roermond ?
Haha. Hij wordt al overal verkocht.. dus zo geheimzinnig hoef het niet te zijn..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Thx.kaos- schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:53:
Haal hem zometeen ook op. Wegens redenen kan ik niet zeggen waar
Nickname does not reflect reality
Net ook nog even de Saturn Utrecht gebeld. Ze gaan hem ondanks dat hij overal al verkocht wordt, toch pas morgen verkopen...
Nog steeds geen bericht over de MM Rotterdam? Ik probeer ze al de hele dag te bellen, maar wordt telkens terug het keuzemenu in geworpen
Verwijderd
Ik heb het spel ook al via Game mania in DH. 
Damn, wat duurt het installeren lang(20 min)..
Damn, wat duurt het installeren lang(20 min)..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2010 15:57 ]
voor wie het nog niet gezien hebben:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=24270
Weet iemand iets van Breda en/of Tilburg of ie daar al te verkrijgen is ?
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=24270
Weet iemand iets van Breda en/of Tilburg of ie daar al te verkrijgen is ?
[ Voor 31% gewijzigd door schumi2004 op 23-11-2010 15:57 ]
Hoe lang duurde het voordat de wheelstand in NL was. M.a.w. hoe lang duurde het traject van bestellen tot levering. Ik zit er ook op te wachten 
Al nieuws over MM Utrecht? een uurtje geleden wilde hij nog niet verkopen via de telefoon.

Al nieuws over MM Utrecht? een uurtje geleden wilde hij nog niet verkopen via de telefoon.
Bij mij duurde het volgens mij 5 werkdagen. Ik bestelde op een maandag en had hem, dacht ik, vrijdag binnen.BertP schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:58:
Hoe lang duurde het voordat de wheelstand in NL was. M.a.w. hoe lang duurde het traject van bestellen tot levering. Ik zit er ook op te wachten
En ik hoop ook op positief nieuws in Utrecht want zoals het er nu naar uit ziet verkopen zowel de Mediamarkt en Saturn niet, terwijl zij hem het goedkoopst aanbieden... Misschien toch maar 5,- extra betalen en naar de Bart Smit gaan?
[ Voor 20% gewijzigd door bsmpower op 23-11-2010 16:01 ]
Bij mij hetzelfde. 5 werkdagen.bsmpower schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:59:
[...]
Bij mij duurde het volgens mij 5 werkdagen. Ik bestelde op een maandag en had hem, dacht ik, vrijdag binnen.
Dat is gunstig! Nou ja dan maar hopen dat hij eind van deze week binnen is!bsmpower schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:59:
[...]
Bij mij duurde het volgens mij 5 werkdagen. Ik bestelde op een maandag en had hem, dacht ik, vrijdag binnen.
Aangezien ik vanavond toch nog ff naar de Mediamarkt ga in Enschede haal ik 'm daar wel op vanavond
.Gameshop nog niet gebeld, gelukkig niet een heel officiele pre-order gedaan (alleen telefoonnummer achtergelaten) dus dat moet nog wel te annuleren zijn. Ben benieuwd naar de eerste ervaringen van de mensen hier
Over een kwartier rij ik aan naar de MM. Zal dan ook eventjes hier plaatsen of hij er dan nog ligtdddddaaf schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:53:
[...]
Gisteren beweerde een verkoper er dat ze GT5 tussen de 24e en 28e binnen zouden krijgen, welke special editions kon 'ie me net zo min iets over vertellen. Ik ga dadelijk na het werk even de stad in, mochten ze me bij zowel Dynabyte, als Dixons niks verkopen (ik aas nl. op een special edition) of een SE kunnen reserveren, ga ik maar weer eens bij de MM langs...
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
En ik kan maar niemand vinden die voor mij naar de winkel wilt gaan
Dan maar hopen dat de MM in Arnhem hem vanavond verkoopt!
Daar toevallig al iemand bewijs van ?
Daar toevallig al iemand bewijs van ?
Bij de free record shop kan je hem sowieso halen voor 64. Heb hem daar net gereserveerd, die kan ik ophalen maar weet niet zeker of de bart smit in utrecht al mee doet aan de verkoop.bsmpower schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:59:
[...]
En ik hoop ook op positief nieuws in Utrecht want zoals het er nu naar uit ziet verkopen zowel de Mediamarkt en Saturn niet, terwijl zij hem het goedkoopst aanbieden... Misschien toch maar 5,- extra betalen en naar de Bart Smit gaan?
En ach ja die 5 euro... Drink ik dit weekend wel 2 biertjes minder...
ik krijg net sms van de bart smit in Groningen dat ie op te halen is !
Kortom: wie m hebben wil in groningen, op naar de herestraat !!

Don't they have towels in the future ?
2 Bier minderBertP schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:03:
[...]
Bij de free record shop kan je hem sowieso halen voor 64. Heb hem daar net gereserveerd, die kan ik ophalen maar weet niet zeker of de bart smit in utrecht al mee doet aan de verkoop.
Daar gaat me weekend

Gelukkig zit de MM, FRS en Bart Smit allemaal op loopafstand van elkaar .Dus probeer eerst de goedkoopsteBertP schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:03:
[...]
Bij de free record shop kan je hem sowieso halen voor 64. Heb hem daar net gereserveerd, die kan ik ophalen maar weet niet zeker of de bart smit in utrecht al mee doet aan de verkoop.
waarom doe ik in vredesnaam nog spellen pre-orderdenen
Fifa 2011 had ik later dan in de winkel en nu bij de GCshop verzenden ze hem morgen pas, dus zal ik hem pas overmorgen hebben
BAAL, pre-order heeft dus 0,0 zin meer
je kunt zeker een pre-order waarvoor je via ideal al betaald hebt bij GCshop niet meer annuleren, weet iemand dat?
Fifa 2011 had ik later dan in de winkel en nu bij de GCshop verzenden ze hem morgen pas, dus zal ik hem pas overmorgen hebben
je kunt zeker een pre-order waarvoor je via ideal al betaald hebt bij GCshop niet meer annuleren, weet iemand dat?
ik heb dit weekend helemaal geen eens tijd om bier te drinken.BertP schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:03:
[...]

Don't they have towels in the future ?
Ik heb zo juist mail gehad van ConsoleShop.nl voor mijn unlock van de steath bak
Zal hem morgen wel in de bus krijgen dan. Naja nog maar even wachten
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik heb het ook een keer of 3 gedaan. Heb daarna nooit meer een pre-order geplaatst omdat ik beide keren 1 week heb gewacht en ook maar heb geannuleerd daarna. Dus mij zul je ook nooit meer een pre-order zien plaatsen.HenkS schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:10:
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
mja heb hem zojuist bij frs in hellevoetsluis gehaald.DAMAGE schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:11:
Ik heb zo juist mail gehad van ConsoleShop.nl voor mijn unlock van de steath bakZal hem morgen wel in de bus krijgen dan. Naja nog maar even wachten
hadden doorgekregen dat het mocht hoefde niet eens te vragen ernaar hij lag dr gewoon
maare heb nog niets gehoord van consoleshop over mn signature edition
hoop toch wel morgen binnen te hebben
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik zal zo eens Zwolle (station) proberen... Maar ik heb nog weinig gehoord of het nou wel een leuk spel is. Wat is jullie eerste indruk?
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Natuurlijk kan je die annuleren, krijg je gewoon je geld teruggestort binnen een redelijke termijn, zelf al meerdere malen gedaan, en dit maal ook weer via GCshop geannuleerd helaas.HenkS schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:10:
Ik denk dat iedereen die hier zit het spel op het moment niet in bezit heeft, de rest is te druk met gamenTheKillingBean schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:18:
Ik zal zo eens Zwolle (station) proberen... Maar ik heb nog weinig gehoord of het nou wel een leuk spel is. Wat is jullie eerste indruk?
if (!coffee) {
Work = false; }
Verwijderd
Iemand problemen met installen?
Mijne hangt nu al 10 minuten op 'nog 3 seconden'.
Ok 2 seconden na posten done.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2010 16:21 ]
Mensen..ik ga mijn pc eens uitzetten op het werk en richting GM Sittard ! Have fun vanavond!
staat bij mij op 19 minuten, maar balkje is al 1/5 klaar. en het begon met nog 20minVerwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:20:
Iemand problemen met installen?
Ik heb net de code proberen in te lossen, voor de auto... Maar ik krijg keurig netjes de melding dat de code niet (meer) geldig is of onjuist? pff.
Verwijderd
misschien doet ie het morgen pas... spel is nog niet uitDAMAGE schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:25:
Ik heb net de code proberen in te lossen, voor de auto... Maar ik krijg keurig netjes de melding dat de code niet (meer) geldig is of onjuist? pff.
Gamestore (E-Plaza) Rijswijk verkoopt hem ook (helaas geen CE), 58€ . FR en Dynabyte hier nog niet.
Ben niet naar de MM geweest -> gelijk naar huis gegaan.
Ben niet naar de MM geweest -> gelijk naar huis gegaan.
PSN-id: Chrasher
Klopt. Die codes worden "opengezet" wanneer het spel officieel uit is.Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:26:
[...]
misschien doet ie het morgen pas... spel is nog niet uit
PSN: Leech1984
Ik had hem besteld bij 12Game, omdat hij bij Mediaoffer uitverkocht was en ik niet zo lang wilde wachten...
Ik verwachtte nu eigenlijk wel een mailtje o.i.d. dat hij verstuurd zou zijn, dus ik ging even kijken bij de productpagina van GT5 op 12Game en daar staat Releasedatum: 25/11/2010! Terwijl ik nog een bevestigingsmailtje heb die bewijst dat dat zondag nog 24/11/2010 was... En ik had niet eens een melding daarvan, voor hetzelfde geld was ik er morgen pas achter gekomen... Niet zo netjes van de site, dat ik dat niet hoor.
Oh ja, en een vraagje die hier vast al 1000x gesteld is, voor de mensen die hem al hebben: Hebben die Standaard-auto's nou cockpit view of niet?
Tot vandaag dacht ik zeker te weten dat ze geen cockpit view zouden hebben, maar nu zie ik ook weer comments opduiken op sommige sites die zeggen dat alle auto's cockpit view hebben. Als dat waar is, it would make my day
Ik verwachtte nu eigenlijk wel een mailtje o.i.d. dat hij verstuurd zou zijn, dus ik ging even kijken bij de productpagina van GT5 op 12Game en daar staat Releasedatum: 25/11/2010! Terwijl ik nog een bevestigingsmailtje heb die bewijst dat dat zondag nog 24/11/2010 was... En ik had niet eens een melding daarvan, voor hetzelfde geld was ik er morgen pas achter gekomen... Niet zo netjes van de site, dat ik dat niet hoor.
Oh ja, en een vraagje die hier vast al 1000x gesteld is, voor de mensen die hem al hebben: Hebben die Standaard-auto's nou cockpit view of niet?
Tot vandaag dacht ik zeker te weten dat ze geen cockpit view zouden hebben, maar nu zie ik ook weer comments opduiken op sommige sites die zeggen dat alle auto's cockpit view hebben. Als dat waar is, it would make my day
Officiele release is over 4,5uurleech1984 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:27:
[...]
Klopt. Die codes worden "opengezet" wanneer het spel officieel uit is.
http://blog.us.playstation.com/
Grote kans dat de code het dan wel doet
Zojuist de collectors edition gehaald bij Game Mania in Roosendaal.
Ze hadden van de normale versie nog minimaal 30 in de schappen liggen.
Ze hadden van de normale versie nog minimaal 30 in de schappen liggen.
Net Bart Smit Almere gebeld. Ze zouden een seintje hebben gekregen dat ie verkocht mag worden. Denk dat MM em ook verkoopt, alleen ze beantwoorden hun telefoon niet...
Twijfel of ik de CE ga halen of de normale. De ervaring leert dat SE's na enige weken voor een appel en ei in de schappen liggen. Zou die later altijd nog kunnen halen. Wil sowieso GT vandaag halen, al heb ik in het verleden gezegd PHUK GT. Ik ben hypocriet genoeg om toe te geven dat dat nog steeds geldt voor enkele aspecten van 't spel (onderscheid tussen auto's in premium en standard) en voornaamste een teleurstellende car lineup. Desondanks genoeg factoren die wel interessant genoeg zijn.
De vraag: CE of standaard? Wie heeft er een goed argument voor de CE? Eigenlijk ben ik het namelijk eens met Phusebox. Al wordt dat spel geleverd in karton, dan nog wil ik het spelen. Het boekje zal ik de komende tijd toch niet lezen en de GT-R zal toch stof verzamelen...
Twijfel of ik de CE ga halen of de normale. De ervaring leert dat SE's na enige weken voor een appel en ei in de schappen liggen. Zou die later altijd nog kunnen halen. Wil sowieso GT vandaag halen, al heb ik in het verleden gezegd PHUK GT. Ik ben hypocriet genoeg om toe te geven dat dat nog steeds geldt voor enkele aspecten van 't spel (onderscheid tussen auto's in premium en standard) en voornaamste een teleurstellende car lineup. Desondanks genoeg factoren die wel interessant genoeg zijn.
De vraag: CE of standaard? Wie heeft er een goed argument voor de CE? Eigenlijk ben ik het namelijk eens met Phusebox. Al wordt dat spel geleverd in karton, dan nog wil ik het spelen. Het boekje zal ik de komende tijd toch niet lezen en de GT-R zal toch stof verzamelen...
Stelletje haters bij de Dixons!!
Ik had de CE besteld op 1 nov en ook direct betaald.
Nu vandaag 2x naar de klantenservice gebeld, nu blijkt dat ze teveel pre orders hebben. Ik kan hem ook niet in een filiaal ophalen want hij is zo vaak gepre-orderd dat ze GT5 alleen via de webshop verkopen
Mijn levering is 1 dag vertraagd, dus wordt donderdag.
Dixons fail
Nu vandaag 2x naar de klantenservice gebeld, nu blijkt dat ze teveel pre orders hebben. Ik kan hem ook niet in een filiaal ophalen want hij is zo vaak gepre-orderd dat ze GT5 alleen via de webshop verkopen
Mijn levering is 1 dag vertraagd, dus wordt donderdag.
Dixons fail
Het zal toch niet zo zijn dat de patch voor online pas over een paar weken beschikbaar komt?
Dundundun! #horrorscenario
PSN: Shiver23
Dat is toch die patch van 133 mb waar iedereen het over heeft?Shiver23 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:33:
Het zal toch niet zo zijn dat de patch voor online pas over een paar weken beschikbaar komt?
K to the KillaZ
Dat verhaal gaat al 6 jaar lang op....HenkS schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:10:
Mensen die pre-orderen hebben hem op de dag van de release of later.
als je tijd hebt om naar de winkel te gaan heb je hem een aantal dagen eerder...
Burp
Je bestelling is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22:30 uur wordt je bestelling verzonden en ontvang je een verzendbevestiging.
Die is vannacht online gekomenShiver23 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:33:
MM Alkmaar is bang voor een boete en verkoopt hem pas morgen (zoals mijn vriendin is afgescheept)KillaZ schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:55:
[...]
Als jij nou even het MediaMarkt bonnetje inscant, ga ik hem zo ophalen bij de MM in Alkmaar
En bevalt het spel ook? Damn zeg, alleen maar winkel dat winkel zus.
Ben net gebeld door Saturn Utrecht en die mogen hem nu ook verkopen! Gaan mee met de MM prijs dus waarschijnlijk 55,-. Ga nu naar huis, auto pakken en die kant op
Verwijderd
Heb hem net opgehaald bij GM Leeuwarden. In eerste instantie de update gehad van ongeveer 133 MB. En ben nu bezig 8gb naar mijn HDD te pompen, zodat ik straks minder last heb van lang laden.
die patch moet je meteen downloaden als je gt5 opstart, nog voor het instaleren.Shiver23 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:33:
maar de servers zijn als het goed is weer offline gehaald, waren even online maar nu niet meer.
nog 8min te gaan install klaar, zal dan snelle race doen en oordelen wat ik vind van graphics en physics.
Dat ben ik nu ook aan 't doenVerwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:38:
Heb hem net opgehaald bij GM Leeuwarden. In eerste instantie de update gehad van ongeveer 133 MB. En ben nu bezig 8gb naar mijn HDD te pompen, zodat ik straks minder last heb van lang laden.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Wat een onzindigitrasher schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:36:
[...]
MM Alkmaar is bang voor een boete en verkoopt hem pas morgen (zoals mijn vriendin is afgescheept). Hij kost morgen daar wel 44 euro.
K to the KillaZ
Inderdaad, lol, en ik wil wel antwoord op mijn vraag over cockpit view bij Standard cars!!!BioHazard schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:37:
En bevalt het spel ook? Damn zeg, alleen maar winkel dat winkel zus.
Die is er niet.GekooktEi schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:40:
[...]
Inderdaad, lol, en ik wil wel antwoord op mijn vraag over cockpit view bij Standard cars!!!
Verwijderd
Is er niet kan ik nu bevestigen. Wel bumper/roof/behind.GekooktEi schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:40:
[...]
Inderdaad, lol, en ik wil wel antwoord op mijn vraag over cockpit view bij Standard cars!!!
Heeft de TNT donderdag en vrijdag geen staking? Dat zou betekenen dat je de game pas zaterdag hebt.Necros schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:32:
Stelletje haters bij de Dixons!!
Nu vandaag 2x naar de klantenservice gebeld, nu blijkt dat ze teveel pre orders hebben. Ik kan hem ook niet in een filiaal ophalen want hij is zo vaak gepre-orderd dat ze GT5 alleen via de webshop verkopen![]()
Mijn levering is 1 dag vertraagd, dus wordt donderdag.![]()
Dixons fail
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Ik denk dat ik het zelf ook nog ga proberen na me werk, ik kan er rond 18:00 uur zijn. even wat druk uitoefenen op de verkopers
Paketpost wordt als goed is wel verstuurd.Maikel64 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:42:
[...]
Heeft de TNT donderdag en vrijdag geen staking? Dat zou betekenen dat je de game pas zaterdag hebt.
Dat hij het niet zou hebben weet ik, maar heb je het spel gespeeld en hebben ze het echt niet?
Ik weet wel dat vooralsnog, ze het niet zouden hebben hoor. Maar ik hoorde opeens vandaag weer verhalen over dat ze het wel zouden hebben, vandaar mijn vraag.
@ Jasp0r: Oh oké, bedankt. Jammer wel zeg
[ Voor 5% gewijzigd door GekooktEi op 23-11-2010 16:46 ]
Waar verkrijg je nu de DLC cars voor de Collector's Edition?
PhD i.o.
Vrouw van de klantenservice zei dat Dixons daar geen last van heeft.Maikel64 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:42:
[...]
Heeft de TNT donderdag en vrijdag geen staking? Dat zou betekenen dat je de game pas zaterdag hebt.
Wel een raar verhaal als je op 1 nov al besteld en direct betaald dat je nu zo wordt afgescheept. Terwijl je zelf [censuur] 2x moet bellen voordat je dat te horen krijgt. Eerst proberen ze je nog een beetje aan het lijntje te houden...
Standard heeft geen cockpit view.
Codes inrammen in de PS Store?Maximus schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:45:
Waar verkrijg je nu de DLC cars voor de Collector's Edition?
[ Voor 74% gewijzigd door S_Chief op 23-11-2010 16:45 ]
Nee, morgen komt die patch uit, die van 133 MB, en als die er is zal die DLC ook wel geactiveerd worden. Naar wat ik heb gehoord tenminste.
pff best lastig weer die rijbewijzen, vooral als je voor goud gaat. Ik heb wel weer het GT gevoel 
ben bang dat ik weinig ga slapen vannacht haha..
Ga ook maar snel een stuurtje aanschaffen want dat werkt veel beter en veel leukere game ervaring..
ben bang dat ik weinig ga slapen vannacht haha..
Ga ook maar snel een stuurtje aanschaffen want dat werkt veel beter en veel leukere game ervaring..
psn: Arco1981
intro filmpje is begonnen 
YouTube: Gran Turismo 5 - LeMans sunshine + rain race (onboard; Ferrari F40; no driving aids)
voor de wachters onder ons
YouTube: Gran Turismo 5 - LeMans sunshine + rain race (onboard; Ferrari F40; no driving aids)
voor de wachters onder ons
Oh nee helemaal vergetenMaikel64 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:42:
[...]
EDIT:
Phew!quote: Mailtje van 12GameDe verwachte levering van Gran Turismo 5 is wegens leverings- en transportproblemen helaas nog niet bij ons aangekomen. Wij hebben vernomen dat Gran Turismo 5 morgen bij ons binnen komt en zullen deze dan ook uiteraard meteen versturen. Wegens de staking van TNT Post op donderdag en vrijdag zullen wij uw bestelling zonder extra kosten als pakket versturen. Dit betekent dat uw bestelling donderdag 25 november door TNT pakketservice wordt aangeboden en u dus geen last heeft van de staking.
[ Voor 40% gewijzigd door GekooktEi op 23-11-2010 16:51 ]
Die patch is al uit.GekooktEi schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:46:
[...]
Nee, morgen komt die patch uit, die van 133 MB, en als die er is zal die DLC ook wel geactiveerd worden. Naar wat ik heb gehoord tenminste.
Ik heb hem net opgehaald bij Bart Smit in Emmeloord
Ik kwam daar en ze gingen net het schap in. Was de eerste die daar het exemplaar mocht ontvangen. Ze zei van je mag het spel binnen 24 uur ruilen waarop ik antwoorde. Als me dat gaat gebeuren kan ik beter zelfmoord plegen. Zij hadden een spoedbericht gehad net
als intertoys dat ze hem vrij mochten geven overal.
als intertoys dat ze hem vrij mochten geven overal.
Pakketten die worden afgeleverd aan de deur (niet door de brievenbus passen) en Express zendingen worden gewoon bezorgd.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
E-Plaza Utrecht HC voor 58 euro, binnen
MM om de hoek nog niet en pas morgen.. Ging hem voor 65 verkopen had die vent het over.. Beetje raar maar succes allemaal!
Bij mij het zelfde.DAMAGE schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:25:
Idem hier, ben benieuwd!digitrasher schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:42:
[...]
Ik denk dat ik het zelf ook nog ga proberen na me werk, ik kan er rond 18:00 uur zijn. even wat druk uitoefenen op de verkopers
K to the KillaZ
Ik had vandaag een pre-order geplaatst bij GCShop.nl. Helaas krijg ik hem niet morgen (zie hieronder), maar ik heb ook geen haast. Voor de rest een nette afhandeling van GCShop.
Beste,
Je hebt onlangs Gran Turismo 5 bij ons als pre-order gekocht. De pre-order zou naar verwachting vandaag verzonden gaan worden, maar onze levering met Gran Turismo 5's heeft vertraging opgelopen door onvoorziene transportproblemen. We verwachten ze morgen binnen te krijgen en dan wordt jouw bestelling ook gelijk verzonden.
Wegens de staking van de TNT zullen wij de bestelling met de pakketpost versturen, zodat je zending geen extra vertraging oploopt. De TNT bezorgt tijdens de staking wel pakketpost. GCShop zal de extra kosten voor het versturen als pakketpost voor haar rekening nemen en alles wat binnen onze macht ligt zo goed mogelijk afhandelen. Je mag het pakketje dan naar alle waarschijnlijkheid donderdag in huis verwachten.
Mocht de levering je nu toch te lang gaan duren dan is het nog mogelijk de bestelling te wijzigen naar een andere game of de bestelling te annuleren. Antwoord dan op deze email met je voorkeur en vermeld ook je bestelnummer voor een zsm afhandeling.
Heb bij andere games ditzelfde ook meegemaakt. Die codes worden volgens mij pas geactiveerd op de officiële releasedag.
Zo dus even naar de e-plaza naast mm in Utrecht!
Ja ik heb hem ook

Bij de MediaMarkt in Cruquius (tussen Haarlem en Hoofddorp) ligt ie gewoon in de schappen voor een zeer zacht prijsje... 49,- euries!!!
Hij is nu aan het installeren... zal wel tot 18 uur duren.. Helaas moet ik om 18:30 weg, dus maar half uurtje de tijd om te testen, maar aan het eind van de avond maximaal los!
Bij de MediaMarkt in Cruquius (tussen Haarlem en Hoofddorp) ligt ie gewoon in de schappen voor een zeer zacht prijsje... 49,- euries!!!
Hij is nu aan het installeren... zal wel tot 18 uur duren.. Helaas moet ik om 18:30 weg, dus maar half uurtje de tijd om te testen, maar aan het eind van de avond maximaal los!
Dit topic is gesloten.