Pakketdienst deed dan ook niet mee aan de stakingVerwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 18:02:
[...]
Had een raceautootje besteld voor de racebaan afgelopen zondag, mooi dat TNT vandaag aan de deur is geweest.
Heeft iemand hier ervaring met de playseat van www.srstoel.nl?
Ik zit er aan te denken, maar weet niet of het wel de beste is. (lees: instelmogelijkheden zijn
minimaal). Zonde dat je niet even naar de winkel kan rijden om 'm te proberen.
Iemand anders een goed alternatief? (hoeft niet in dezelfde prijsklasse te liggen maar moet ook weer niet richting de 700 euro gaan)
Ik zit er aan te denken, maar weet niet of het wel de beste is. (lees: instelmogelijkheden zijn
Iemand anders een goed alternatief? (hoeft niet in dezelfde prijsklasse te liggen maar moet ook weer niet richting de 700 euro gaan)
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
R1 zijn al semi's. N1 zijn gewoon road tires wat te vergelijken is met RE050a'sSChief schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:12:
[...]
True story van dat SpecV gebeuren, moest er net ook even aan denken. Sja moet ik dan op N1 gaan rijden ofzo?Weet je wat het is, wat is N1 in GT... Zal dat gelijk staan aan een setje Continental Ecocontact? Wat noemen we S1, een setje Bridgestone Turanza ER300? En wat is R1? Potenza RE050? Of Michelin Pilot Sport? Een GT-R staat op Bridgestone Potenza RE070R RFT banden, en wat is het equivalent daarvan in GT?
Dan zou je RE070R banden eigenlijk kunnen vergelijken met N3 (hoogste klasse van de normale banden). S is dan semi-slick en R is een echte slick.
Dus het management van TNT is verantwoordelijk voor het instorten van de postmarkt? Het beroep van postbode is gewoon niet meer van deze tijd, zoals veel oude beroepen (langzaam) zijn verdwenen.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:47:
[...]
laat werknemers van tnt maar lekker staken totdat die belachelijke ontslagen worden ingetrokken
Ontopic: voor mensen die de Collectors Edition nog zoeken? Amazon.co.uk verkoopt m voor omgerekend 71,50 euro. Duurt wel een paar dagen voor je hem dan in huis hebt.
[ Voor 3% gewijzigd door Yeroen76 op 16-11-2010 20:19 ]
Die lijst zou ik wel willen zien jav8power67 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:30:
[...]
ha zat ik net ook ineens aan te denken.
mja ik denk dat het de S1-S3 zullen zijn.
R1-R3 is slicks dus ja dat is niet standaard
btw mensen intresse in een carlist van alleen de premiums??
heb net even heel de carlist uitgebaggerd en heb nu een word bestandje met alle premium en premium/standard wagens
zijn er 221
Ik zou die lijst ook wel willen hebben Altijd handig voor het verzamelen van de auto's.
[ Voor 51% gewijzigd door downing op 16-11-2010 20:54 ]
Zit zelf ook met schuin oog naar een playseat te kijken.dvdkiwi schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 19:02:
Heeft iemand hier ervaring met de playseat van www.srstoel.nl?
Je voorbeeld lijkt niet erg inklapbaar, en bovendien zoals je zelf aangeeft nauwelijks verder in te stellen.
Vind 200 euro te veel voor die playseat. Geef ik liever 100 euro meer uit voor deze:
http://www.gameracer-renn...001/SubProducts/GRPRO-002
Deze vind ik zelf nog wat mooier, en ook weer de 100 euro er bovenop waard
http://playseat.com/shop/...ution-playseat-black.html
Als stuur zit ik sterk aan de Fanatec GTR3 RS te denken, met die goede pedalen.
Jammer dat je niet ff naar de mediamarkt kan gaan om de fanatec spullen ff in de hand en onder de voet te hebben
Als iemand hier daadwerklijk ervaring mee heeft, aub post je ervaringen !!
[ Voor 11% gewijzigd door Frenzy_LS op 16-11-2010 20:59 ]
Deze heb ik. Neemt wel enorm veel ruimte in beslag aangezien het inklappen van de stoel wel kan maar je toch meestal niet doet. Het "onderste" gedeelte (waar de pedalen op zitten e.d.) kan op zich ook wel los maar doe dat ook nooit aangezien de draden een beetje netjes er op zitten en dat nogal een klus is om elke keer te doen.Frenzy_LS schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:56:
Zet hem na gebruik dan ook maar zoals ie is achter de bank. Waar ie nu dus al bijna een jaar zo staat, volgende week komt ie er wel weer even achter vandaan. Tot de irritatie mbt GT5 te groot wordt, dan gaat ie weer terug
Nickname does not reflect reality
Ah, verkeerd gelezen van mijn kant danv8power67 schreef op zondag 14 november 2010 @ 16:04:
[...]
mja ik bedoel meer mechanical damagezoals in mn text staat zeg ik dat visuele damage alleen deuken heeft maar heeft ook scheuren in de lak en bumpers eraf enz is. mechanical damage gaat echt heel ver. je raakt een muurtje verkeert en niet eens echt hard en je steering wijkt al af.
is dus wel stukken verder dan de damage model van gt5 blijkbaar.
Zit er toch hard aan te denken een ps3 te gaan halen.... Hmz....
Ik heb ook interesse!btw mensen intresse in een carlist van alleen de premiums??
heb net even heel de carlist uitgebaggerd en heb nu een word bestandje met alle premium en premium/standard wagens
zijn er 221
Ik heb de fanatec gtr3 rs, de clusport pedals en de rennsport wheel stand besteldt. Het stuurtje+ pedals worden eind nov / begin december verstuurd en de wheelstand pas eind december. Aan gezien het een kerstcadeau is en blijft!!!!! moet ik helaas wachten tot 24 dec. Voor dat ik hem daad werkelijk in mijn handen heb. Op youtube vind je filmpies genoeg over het stuurtje.Frenzy_LS schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:56:
[...]
Jammer dat je niet ff naar de mediamarkt kan gaan om de fanatec spullen ff in de hand en onder de voet te hebben
Zal ik al beginnen met gt5 met controller of wachten tot ik mijn stuurtje heb. 4 weken wachten???? op 5jaar.........
Oh ja Assassin's creed ook nog gepre-orderd. Was ik bijna vergeten.
heb ik ook naar zitten kijken, maar dan de witteFrenzy_LS schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:56:
wel met matje en shift holder.
ziet er erg degelijk en goed uit!
Witte heb ikdvdkiwi schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:52:
[...]
heb ik ook naar zitten kijken, maar dan de witte![]()
wel met matje en shift holder.
ziet er erg degelijk en goed uit!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik ben bang dat fanatec bij het uitkomen van GT5 compleet de vraag niet aankan. Maar ik leg me hier bij neer.
Eerst kijk ik of GT5 me genoeg kan (blijven) boeien om +/- 350 euro voor een stuur en eventueel nog zeg 3 a 400 euro voor een playseat uit te geven. Zou Fanatec echt goed doen als ze wat demo sets neerplempen bij Mediamarkt of i.d...
Succes iig met je bestelling downing, laat ons weten hoe het je vergaat wanneer je'm hebt
dvdkiwi, zag ook ergens een alcantera playseat versie,.. da's ook wel pimp-ass
Over GT5, Zoals velen met mij, ben ik wat teleurgesteld in het ontbreken van recente europesche modellen.
Begrijp ook niet waarom sony niet gewoon is doorgegaan met aanvullen van premium auto's na de vele "delay's". Dit kan toch parallel ontwikkeld blijven worden aan de eigenlijke engine en features.
Hmmzz bedenk tijdens het schrijven dat ze ook natuurlijk de auto's in het echt ook in den treure moeten testen
Was waarschijnlijk al het geduld van de Sony bazen aan het testen, en gaven hem misschien niet NOG meer budget. Ben egenlijk erg benieuwd hoe het allemaal achter de schermen is verlopen (Discovery channel doc !! ofzo
)
Eerst kijk ik of GT5 me genoeg kan (blijven) boeien om +/- 350 euro voor een stuur en eventueel nog zeg 3 a 400 euro voor een playseat uit te geven. Zou Fanatec echt goed doen als ze wat demo sets neerplempen bij Mediamarkt of i.d...
Succes iig met je bestelling downing, laat ons weten hoe het je vergaat wanneer je'm hebt
dvdkiwi, zag ook ergens een alcantera playseat versie,.. da's ook wel pimp-ass
Over GT5, Zoals velen met mij, ben ik wat teleurgesteld in het ontbreken van recente europesche modellen.
Begrijp ook niet waarom sony niet gewoon is doorgegaan met aanvullen van premium auto's na de vele "delay's". Dit kan toch parallel ontwikkeld blijven worden aan de eigenlijke engine en features.
Hmmzz bedenk tijdens het schrijven dat ze ook natuurlijk de auto's in het echt ook in den treure moeten testen
Was waarschijnlijk al het geduld van de Sony bazen aan het testen, en gaven hem misschien niet NOG meer budget. Ben egenlijk erg benieuwd hoe het allemaal achter de schermen is verlopen (Discovery channel doc !! ofzo
[ Voor 8% gewijzigd door Frenzy_LS op 16-11-2010 22:12 ]
Voor een complete overview van de game, check de OT op NeoGaf:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=413217

Edit:

Edit:

[ Voor 57% gewijzigd door Sander H op 16-11-2010 22:21 ]
nou bijdeze :
http://www.mediafire.com/...ium%20cars%20gt5%201.docx
heb geen ervaring met mediafire maar hoop dat het werkt
alle 221 premium auto's. ga misschien de lijst bewerken met plaatjes(later een keer
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
Wie weet, geeft Sony als goedmakertje in het komend voorjaar wel wat Europese auto's (wishfull thinking). Ik mis vooral de Sierra Cosworth met taartschep, de Porsche Spider en de ralley-Saab. Verder staat er het meeste wel in wat ik wil hebben. Heb bij Forza ook maar met een klein aantal auto's gereden. De meeste merken kijk ik niet naar om, tenzij het moet voor de careermode.Frenzy_LS schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:09:
Ik ben bang dat fanatec bij het uitkomen van GT5 compleet de vraag niet aankan. Maar ik leg me hier bij neer.
dvdkiwi, zag ook ergens een alcantera playseat versie,.. da's ook wel pimp-ass![]()
Was waarschijnlijk al het geduld van de Sony bazen aan het testen, en gaven hem misschien niet NOG meer budget. Ben egenlijk erg benieuwd hoe het allemaal achter de schermen is verlopen (Discovery channel doc !! ofzo![]()
)
Bedankt voor de moeite!v8power67 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:23:
[...]
nou bijdeze :
alle 221 premium auto's. ga misschien de lijst bewerken met plaatjes(later een keer)
Ik vindt het wel jammer (zoals al eerder vandaag is opgemerkt) dat de VW Scirocco ontbreekt.
haha graag gedaan koste me wel 5minNecros schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:27:
[...]
Bedankt voor de moeite!
Ik vindt het wel jammer (zoals al eerder vandaag is opgemerkt) dat de VW Scirocco ontbreekt.
Leuke overview op neogaf. Morgen eens uitspitten.Sander H schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:14:
Voor een complete overview van de game, check de OT op NeoGaf:
Edit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo kwam ik net achter die race team mode. Dat is wel geinig. Makkelijk voor het binnenharken van geld (mits je de race kan skippen en niet perse moet uitzitten.)
Zo is het stiekem we weer een lekkere lijst.v8power67 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:23:
[...]
nou bijdeze :
alle 221 premium auto's. ga misschien de lijst bewerken met plaatjes(later een keer)
Nog een weekje
[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 16-11-2010 22:56 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
In de regel geeft een agressievere klep timing een piekerig motor gedrag. Omdat de nokkenassen maar in 1 toerental optimaal werken. De milde nokkenassen zoals in de doorsnee straat auto zijn meer geschikt voor een breed gebied. Nog steeds is er 1 toerental waarbij de nokkenassen optimaal werken, maar het loopt minder hard af over het toerenbereik.TRAXION schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:49:
[...]
Nee doe mij maar een nokkenas met agressievere kleppen afstelling en meer adem voor de motor.
Het laatste zal een veel egalere powerband geven.
Ik zou nooit bij het opvoeren eerst voor vermogen gaan. Eerst wegligging, dan gewicht, remmen en als er dan geld over is vermogen. De meeste auto's hebben een wegligging om over te huilen en hebben meer vermogen dat de ze kwijt kunnen. Ja ook met 66 pk.
Die Nissan GT-R GT500, die rijd in Forza 3 echt belachelijk lekker. Kleine aanpassing aan de bak en gaan.
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Een Nissan GTR met 66pk rij je gewoon helemaal weg met een Golfje met 200pk hoor
Nickname does not reflect reality
http://www.3djuegos.com/f...-coches-premium-con-foto/
hier is de lijst incl plaatjes.
was bezig met zelf doen maar toen vond ik dit
was al bij auto nr 50.
grappige is had zelf bijna allemaal dezelfde plaatjes.
hier is de lijst incl plaatjes.
was bezig met zelf doen maar toen vond ik dit
grappige is had zelf bijna allemaal dezelfde plaatjes.
Ik geloof dat Kaz zelf gesteld heeft dat als je alle parameters van een auto in de nieuwe engine opgeeft, dan rijdt deze zoals de auto in het echt ook zou rijden. Je hebt dus geen echte auto nodig om het "gevoel" van die auto te vertalen naar een game. Een digitaal prototype zoals de Red Bull rijdt dan ook precies hetzelfde in de game als dat ze hem echt zouden bouwen.Frenzy_LS schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:09:
Hoeveel daarvan waar is durf ik niet te zeggen, maar het belooft wel een hoop vermaak als het waar is. Elke auto in de game moet dan ook écht anders rijden.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Ja maar het verschil was even wat eerst te doen voor vermogens upgrade, ik geef dan aan wat ik eerder zou doen dan een turbo upgrade.Derby schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 23:00:
[...]
In de regel geeft een agressievere klep timing een piekerig motor gedrag. Omdat de nokkenassen maar in 1 toerental optimaal werken. De milde nokkenassen zoals in de doorsnee straat auto zijn meer geschikt voor een breed gebied. Nog steeds is er 1 toerental waarbij de nokkenassen optimaal werken, maar het loopt minder hard af over het toerenbereik.
Ik zou nooit bij het opvoeren eerst voor vermogen gaan. Eerst wegligging, dan gewicht, remmen en als er dan geld over is vermogen. De meeste auto's hebben een wegligging om over te huilen en hebben meer vermogen dat de ze kwijt kunnen. Ja ook met 66 pk.
Die Nissan GT-R GT500, die rijd in Forza 3 echt belachelijk lekker. Kleine aanpassing aan de bak en gaan.
Remmerij en contact met de weg is veel belangrijker zoals ik al aangaf in mijn eerdere post.
Hoop dat gt5 wel lekker veel mogelijkheden geeft tot het tunen
Verwijderd
als het zoals GT3 wordt uitgewerkt en wat is bijgekomen zullen we niet moeten klagen...TRAXION schreef op woensdag 17 november 2010 @ 06:07:
Hoop dat gt5 wel lekker veel mogelijkheden geeft tot het tunen
het enige hekelpunt dat ik nu heb, iedereen (die interesse heeft) kijkt er zo naartoe uit om dat pakketje in handen te hebben. en de verwxachtingen zijn ENOOORM hoog... gaan de ontwikkelaars er wel in slagen om onze honger te stillen?
Ik heb hem al bijna een half jaar in huis, helaas geen playseat maar wel een rensport stand. Ik zou niet meer anders willen dan dat stuurtje! Het verschil met een G25/G27 is qua preformance misschien niet zo groot maar het gevoel met een GTR3 is gewoon subliem!Frenzy_LS schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:56:
[...]
Zit zelf ook met schuin oog naar een playseat te kijken.
Je voorbeeld lijkt niet erg inklapbaar, en bovendien zoals je zelf aangeeft nauwelijks verder in te stellen.
Vind 200 euro te veel voor die playseat. Geef ik liever 100 euro meer uit voor deze:
http://www.gameracer-renn...001/SubProducts/GRPRO-002
Op de hoogste stand is er geen houden meer aan.
Over de pedalen kan ik niets anders vertellen dan dat dis de beste pedalen zijn die ik ooit gebruikt heb. Menig stuurtje inmiddels versleten met pedalen maar deze steken er met kop en schouders bovenuit! Hopelijk gaat het ABS tril systeem in het rempedaal werken in GT5 dat maakt de beleving helemaal af.
Je mag hem altijd even komen testen, woon in Hengelo Overijssel.
Zoals GT4 mag ik hopen? Want GT3 was min of meer de prologue versie van GT4Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 07:09:
[...]
als het zoals GT3 wordt uitgewerkt en wat is bijgekomen zullen we niet moeten klagen...
het enige hekelpunt dat ik nu heb, iedereen (die interesse heeft) kijkt er zo naartoe uit om dat pakketje in handen te hebben. en de verwxachtingen zijn ENOOORM hoog... gaan de ontwikkelaars er wel in slagen om onze honger te stillen?
Verwijderd
GT3 a-Spec voor PS2. dat is de laatste die ik gespeeld heb van deze serie, en die gaat nog steeds met plezier de PS2 in :-)KappeNou schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:58:
[...]
Zoals GT4 mag ik hopen? Want GT3 was min of meer de prologue versie van GT4
Dan zou ik zeggen koop alvast GT4, want GT3 is minder uitgebreid dan GT2 op de ps1
[ Voor 8% gewijzigd door KappeNou op 17-11-2010 09:09 ]
Ik kan je nu al vertellen, gemiddeld cijfer voor GT5 gaat een 8.1 worden. De verwachtingen zijn zo bizar hoog voor sommige mensen, daar kan het niet anders dan tegen gaan vallen.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 07:09:
Trivia weetje, wist je dat GT3 eigelijk als GT2000 zou worden verkocht? Ook die kwam later uit en hebben ze het jaar 2000 niet meer kunnen halen, dus maar verder gegaan met de nummering: GT3.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:05:
GT3 a-Spec voor PS2. dat is de laatste die ik gespeeld heb van deze serie, en die gaat nog steeds met plezier de PS2 in :-)
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
@_LunaTick_ Ik heb GT4 voor de PS2 nog in de kast staan. Kopen?Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:05:
[...]
GT3 a-Spec voor PS2. dat is de laatste die ik gespeeld heb van deze serie, en die gaat nog steeds met plezier de PS2 in :-)
Ontopic: Nog 1 week wachten. Damn. Wat duurt dat altijd lang, die laatste week voor release. Zeker als je al 3 jaar aan het wachten bent. (sinds ik m'n PS3 heb).
Lees net dat je ook top gear kan kijken vanuit GT5 in het Gran Turismo TV gedeelte.... COOL.
Deze week alleen nog even een nieuwe HD in mijn PS3 stoppen zodat ik GT5 kan installeren.
PSN ID: robhoeben
de top-gear functie zit ook al in prologue.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Eventjes iets anders van de andere kant.
Wie heeft deze game eigenlijk via internet besteld en moet deze via de post krijgen?
Aangezien volgende week nieuwe stakingsacties zijn aangekondigd (TNT) op 24 en 25 november (24 november is de release=woensdag). Betekend het dus dat je de game pas op vrijdag zal vinden in de bus. Voor hetzelfde geld is dit ook de zaterdag ipv de releasedag woensdag
Wie heeft deze game eigenlijk via internet besteld en moet deze via de post krijgen?
Aangezien volgende week nieuwe stakingsacties zijn aangekondigd (TNT) op 24 en 25 november (24 november is de release=woensdag). Betekend het dus dat je de game pas op vrijdag zal vinden in de bus. Voor hetzelfde geld is dit ook de zaterdag ipv de releasedag woensdag
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik heb hem besteld via internet voor met de post. Eigenlijk maakt het me niet zo veel uit want ik kan hem toch pas vrijdagavond gaan spelen. Ik zie het wel, de postbode had hier iig niet gestaakt gisterOxigeon schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:53:
Edit: gaat het trouwens niet met de pakketpost?
[ Voor 3% gewijzigd door M3rcury op 17-11-2010 10:58 ]
No signature required.
Ik bestel meestal bij Amazon.co.uk en bij 1 of twee discs komt het gewoon met de normale post mee. Pas bij te dik voor de brievenbus wordt de pakketdienst ingeschakeld.M3rcury schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:58:
[...]
Ik heb hem besteld via internet voor met de post. Eigenlijk maakt het me niet zo veel uit want ik kan hem toch pas vrijdagavond gaan spelen. Ik zie het wel, de postbode had hier iig niet gestaakt gister
Als ik 2 games in 1x bestel gaan deze gewoon door de brievenbus. Volgens mij is het doosje van GT5 iets dikker dan een gewone game. Dus ik verwacht dat deze gewoon via de brievenbus komt. Tevens staakt ook de pakketpost. Een vriend van mij zou gisteren een PS3 krijgen maar kreeg hem ook niet ivm stakingen.M3rcury schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:58:
[...]
Ik heb hem besteld via internet voor met de post. Eigenlijk maakt het me niet zo veel uit want ik kan hem toch pas vrijdagavond gaan spelen. Ik zie het wel, de postbode had hier iig niet gestaakt gister
Zou wel balen als TNT hem niet zou bezorgen op de dag zelf. Ben blij dat ik geen preorder heb.
[ Voor 101% gewijzigd door vlahonda op 17-11-2010 11:04 ]
Nieuwe footage van 307CC op de ring:
YouTube: GT5 307cc
Dashboards van die premiums zien er echt wel sick uit!
PSN: Geengrenzuh
Geldt dat ook voor de collectors edition? Nu je het zegt, als ik bij zavvi of amazon bestel gaat het gewoon met de postbode mee idd.Oxigeon schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:02:
[...]
Als ik 2 games in 1x bestel gaan deze gewoon door de brievenbus. Volgens mij is het doosje van GT5 iets dikker dan een gewone game. Dus ik verwacht dat deze gewoon via de brievenbus komt. Tevens staakt ook de pakketpost. Een vriend van mij zou gisteren een PS3 krijgen maar kreeg hem ook niet ivm stakingen.
No signature required.
Pcies d8 ik ook..!Oxigeon schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:53:
Ik ben getipt dat de uitlevering van de games naar winkels apart via GLS loopt..!!!
Athans voor niet nader te noemen Dixons filiaal..!! En dat ze 1 á 2 dagen v.t.v. geleverd worden..! Dus hopelijk kan ik Ma/Di de game ophalen. Mijn advies zoek een shop in je stad waar je wat zekerheid kan waarborgen. Bijna al de webshops werken met TNT en dat is al jaren niet meer wat t ooit was..! Daarom staken ze ook..
Ik haal hem gewoon via de mediamarkt. Dan heb ik totaal geen gezeur etc en kan ik hem dezelfde dag nog spelen
. De winkels zullen hem idd wel gewoon op voorraad hebben. Daar maak ik me totaal geen zorgen over.
GT5 CE gepreorderd bij Dynabyte, hopelijk valt het onder pakketservice.Oxigeon schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:53:
Mijn verjaardagskaarten kunnen me gestolen worden volgende week donderdag, hopelijk verstuurt Bol hem de 23ste zodat ik hem op de 24ste in huis heb...anders wordt het pas zaterdag.
Komt hier ook vaak zat voor dat envaloppen (dikkere met bv een film/game/muziek) pas de derde werkdag bezorgd worden. (verstuurd op werkdag 1. Ik wachten op werkdag2 maar pas door de bus op werkdag 3. Allemaal binnen Nederland)
Zou er dus niet zondermeer vanuit gaan dat 23ste verstuurd 24ste binnen is.
(Daarom heb ik hem besteld bij de FRS met ophalen in filiaal op release date. Hopelijk gaat dat beter)
(Daarom heb ik hem besteld bij de FRS met ophalen in filiaal op release date. Hopelijk gaat dat beter)
Ik kreeg in de mail een leverdatum van amazon tussen 26 nov en 1 dec... ben benieuwd
\o/
Weet iemand van jullie of ik oo kgewoon zonder internet verbinding kan spelen?
Ik meen me te herinneren dat offline tijden bij GT5p niet officieel zijn..?
IK vraag me af hoe dat dan werkt met de licences enzo?
Ik meen me te herinneren dat offline tijden bij GT5p niet officieel zijn..?
IK vraag me af hoe dat dan werkt met de licences enzo?
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Mwa, bij Bol niet. Alles wat ik daar bestel voor 21:00 heb ik altijd de volgende dag in huis, na meer dan 150 bestellingen met zekerheid te zeggenDonstil schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:37:
Komt hier ook vaak zat voor dat envaloppen (dikkere met bv een film/game/muziek) pas de derde werkdag bezorgd worden. (verstuurd op werkdag 1. Ik wachten op werkdag2 maar pas door de bus op werkdag 3. Allemaal binnen Nederland)
Hoe kom je aan de data's 24 en 25 november terwijl het 25 en 26 is?Oxigeon schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:53:
Ik heb net de Playseat Evolution besteld... met shiftholder en matje 
Kan niet wachten... wat duurt die week lang.
Zou ongeveer gelijk met GT5 hier moeten zijn.
Nu heb ik dus wel een Wheelstand Pro over, dus voor de geinteresseerden
mijn wsp hebben ze net opgestuurddvdkiwi schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:23:

Ik dacht dat ik die gisteren op NU.NL zag staan. Wel zijn de levertijden op de meeste plaatsen in nederland vertraagd met 1 dag vanaf november geloof ik.BusmuiZ schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:17:
[...]
Hoe kom je aan de data's 24 en 25 november terwijl het 25 en 26 is?
*hoopt dat het zoek raakt onderweg*
haha nee hoor
Houd er wel rekening mee dat je met de UK versie geen downloadable content kunt krijgen via de NL store.Yeroen76 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:15:
[...]
Dus het management van TNT is verantwoordelijk voor het instorten van de postmarkt? Het beroep van postbode is gewoon niet meer van deze tijd, zoals veel oude beroepen (langzaam) zijn verdwenen.
Ontopic: voor mensen die de Collectors Edition nog zoeken? Amazon.co.uk verkoopt m voor omgerekend 71,50 euro. Duurt wel een paar dagen voor je hem dan in huis hebt.
Of was dat alleen bij Red Dead Redemption?
edit, toch geen leuke aanbieding
[ Voor 88% gewijzigd door SinergyX op 17-11-2010 13:02 ]
GT5 en de PS3 staat daar niet bij.
Staan maar 11 (oudere) PS3 games tussen, en een paar controllers/accesoires.
Is er al meer bekend over welke problemen NAT 3 gaat opleveren met deze game?
Dat verschilt namelijk per game, zo kon je RDR helemaal niet online spelen met NAT 3 (wat ik sinds kort heb sinds %*&^*^&*&^ KPN)
Dat verschilt namelijk per game, zo kon je RDR helemaal niet online spelen met NAT 3 (wat ik sinds kort heb sinds %*&^*^&*&^ KPN)
Zie het nu pas, weinig interessants (dacht 2+1 voor alle games).dvdkiwi schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:43:
GT5 en de PS3 staat daar niet bij.
Vet man, veel plezier er van!dvdkiwi schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:23:
Wat betreft je WSP, ben wel geïnteresseerd: check je mail!
PSN: Geengrenzuh
Wat is NAT 3 in hemelsnaamBusinessman007 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:50:
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Verwijderd
Dixons gemaild waar ik GT5 in pre-order heb staan en zijn geven aan dat de release op 24 november is en daarom dan pas de deur uit gaat met de verzending. Dan zal ik uhm dus pas 27 november op zijn vroegst hebben... Heb ze nu gemaild of ik uhm dan niet gewoon bij Dixons in de winkel op kan gaan halen...
Deze al langs gekomen?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WYQyZ38gXq0]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WYQyZ38gXq0]
Dit had ik dus bij vorige releases, deze keer dus gewoon 'afhalen' als optie gekozenVerwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:09:
Dixons gemaild waar ik GT5 in pre-order heb staan en zijn geven aan dat de release op 24 november is en daarom dan pas de deur uit gaat met de verzending. Dan zal ik uhm dus pas 27 november op zijn vroegst hebben... Heb ze nu gemaild of ik uhm dan niet gewoon bij Dixons in de winkel op kan gaan halen...
[ Voor 77% gewijzigd door SinergyX op 17-11-2010 13:12 ]
Dat is het type NAT wat je PS3 krijgt als je je thuisnetwerk niet goed op orde hebt

Inderdaad. En dan nog de schuld geven aan KPN...Donstil schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:13:
[...]
Dat is het type NAT wat je PS3 krijgt als je je thuisnetwerk niet goed op orde hebt.
Koop dan je eigen router en stel deze goed in, heb je totaal geen problemen.
Jammer van dat stuur aan de verkeerde kant bij een Europeese autoGeengrenzuh schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:03:
Nieuwe footage van 307CC op de ring:
Snap dat nog steeds niet.. Er zit n.l. geen logica in.
Ja alleen dan betaal je wel voor I-tv maar je kan het niet gebruiken... geen optie dus.Exorcist schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:14:
[...]
Inderdaad. En dan nog de schuld geven aan KPN...
Het grucht gaat nu weer dat GT5 naar Vrijdag 26nov is verschoven.
Ook een ExperiaBox kun je zo instellen dat je NAT2 hebt. Althans ik hoor vrienden van me (met die dingen) nooit klagen.Exorcist schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:14:
[...]
Kan je ook lekker met de Wind in de haren rijden ?LL Southside schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:17:
[...]
Jammer van dat stuur aan de verkeerde kant bij een Europeese auto
Snap dat nog steeds niet.. Er zit n.l. geen logica in.

[ Voor 31% gewijzigd door Donstil op 17-11-2010 13:41 ]
Helaas kan dat niet bij KPN.Exorcist schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:14:
[...]
Je moet de Thomson 789vn gebruiken, daarbij is NAT 2 onmogelijk, kijk zelf maar, staat hier zelfs op Tweakers.
true, tis router en modem in 1....
ook xbox live werkt er crap op
(dat ding is compleet dichtgespijkerd....)
ook xbox live werkt er crap op
(dat ding is compleet dichtgespijkerd....)
Dus je kunt geen poorten openzetten, DMZ instellen voor het IP van de Xbox, of UpnP gebruiken?? Bizar
Haha dat roep ik hier ook al een paar maandenOxigeon schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:16:
Ik haal hem gewoon via de mediamarkt. Dan heb ik totaal geen gezeur etc en kan ik hem dezelfde dag nog spelen. De winkels zullen hem idd wel gewoon op voorraad hebben. Daar maak ik me totaal geen zorgen over.
Ik hoorde geruchten dat de MediaMarkt (in ieder geval die in Almere) games op de releasedate levert voor 39,-euro, dus zelfs vanuit financieel oogpunt is de MediaMarkt dan aantrekkelijk
@ Donstil ....Kan je ook lekker met de Wind in de haren rijden ?
Kan aan de linkerzijde veel beter gezien mijn kapsel..
Maar ff serieus t slaat nergens op auto's uit europa/amerika met rechts stuur..
B.v. de alfa's in GT5p een paar links een paar rechts..??
Kijk als ze nu consequent waren per regio van de fabrikant maar zelfs dat is niet het geval.
Mercedes maakt ook rechts en links gestuurde auto's maar je ziet ze in de game gelukkig alleen links gestuurd.
Tijd om mn kapsel maar aan te passen denk ik...
Kan aan de linkerzijde veel beter gezien mijn kapsel..
Maar ff serieus t slaat nergens op auto's uit europa/amerika met rechts stuur..
B.v. de alfa's in GT5p een paar links een paar rechts..??
Kijk als ze nu consequent waren per regio van de fabrikant maar zelfs dat is niet het geval.
Mercedes maakt ook rechts en links gestuurde auto's maar je ziet ze in de game gelukkig alleen links gestuurd.
Tijd om mn kapsel maar aan te passen denk ik...
Doen ze ook vaak met films in Enschede. Op de releasedag voor 50% van wat de andere winkels ervoor vragen. Loopt altijd erg hard.Dr. Quipers schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:22:
[...]
Haha dat roep ik hier ook al een paar maandenAls je geen CE of SE wil, maar gewoon de normale dan is pre-order volgens mij ook zinloos... Je bespaart misschien hooguit een tientje via een pre-order bij een webshop t.o.v. de MediaMarkt... Dus ook ik ga de 24ste gewoon na m'n werk langs de MediaMarkt en dan zal daar vast wel een heel stapeltje liggen
Ik hoorde geruchten dat de MediaMarkt (in ieder geval die in Almere) games op de releasedate levert voor 39,-euro, dus zelfs vanuit financieel oogpunt is de MediaMarkt dan aantrekkelijk
Voor de Mediamarkt in Enschede ben ik nog in afwachting van de reactie van een "insider" die me even aan gaat geven of ze nog bijzondere acties hebben
Zou er geen updat komen voor die modems? Volgens mij betreft dat een bepaald type 'experia box' (thompson)Businessman007 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:50:
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
poorten openzetten is mogelijk volgens de gui, maar in praktijk zet hij ze niet allemaal open.Exorcist schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:17:
Dus je kunt geen poorten openzetten, DMZ instellen voor het IP van de Xbox, of UpnP gebruiken?? Bizar
dmz is niet mogelijk
upnp is wel mogelijk, maar iig bij xbox live werkt het nog crap
[ Voor 37% gewijzigd door Rub3s op 17-11-2010 14:57 ]
hahaha ik heb ooit de PS3 meteen bij release gekocht in de veronderstelling dat GT5 snel zou komen.
Heb er bijna nooit op gespeeld zal het dan toch gaan gebeuren? Vond Prologue beetje tegenvallen beetje half spel. Nu nog een wheelstand bestellen voor de G25 en gaan met die banaan.
Heb er bijna nooit op gespeeld zal het dan toch gaan gebeuren? Vond Prologue beetje tegenvallen beetje half spel. Nu nog een wheelstand bestellen voor de G25 en gaan met die banaan.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
heb maar mail gestuurd naar consoleshop.nl over waneer hun verzenden.
wil echt niet wachten tot zaterdag omdat ze laat verzenden.
maare heb gister gewoon mn forza ultimate gehad terwijl gister ook zogenaamd gestaakt werd
woon in hellevoetsluis dus ja misschien weten ze niet eens van een staking hier (bijna) down under
maare heb gister gewoon mn forza ultimate gehad terwijl gister ook zogenaamd gestaakt werd
woon in hellevoetsluis dus ja misschien weten ze niet eens van een staking hier (bijna) down under
Volgens mij is het ook zo dat als je postbode niet lid is van een vakbond, hij zijn gemiste uren niet doorbetaald krijgt. Hij kan er dus voor kiezen om door te werkenv8power67 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:21:
heb maar mail gestuurd naar consoleshop.nl over waneer hun verzenden.
Heb gister een mail verstuurd naar GCshop met de vraag wanneer gt5 op de post ging.
Antwoord: de 23ste. ergo de 24ste zou die thuis moeten zijn.
Antwoord: de 23ste. ergo de 24ste zou die thuis moeten zijn.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
In hoeverre is dit waar? PS3 Game is toch dezelfde PS3 Game over de hele wereld?Businessman007 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:30:
[...]
Houd er wel rekening mee dat je met de UK versie geen downloadable content kunt krijgen via de NL store.
Of was dat alleen bij Red Dead Redemption?

Daarnaast heeft Axelmusic.com waar de game voor 45 euro ofzo incl. verzendkosten te leveren is een levertijd van "maar" 4 werkdagen. 2 weken was voorheen wel zo inderdaad. Heb er in de afgelopen maand 2 games besteld en beide binnen 4 werkdagen binnen gekregen
Don't they have towels in the future ?
Ik bestel de games die ik niet direct op release wil altijd in het buitenland.
Nog nooit problemen gehad met Updates en DLC uit de NL Store.
Dan heb je maybe geluk gehad, er zijn genoeg spellen waarbij je DLC moet downloaden uit een 'niet NL' store anders kan je de DLC niet spelen.Donstil schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:03:
Ik bestel de games die ik niet direct op release wil altijd in het buitenland.
Updates worden altijd gedownload.
[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 17-11-2010 16:14 ]
Dat zou wel tragisch zijn. Nog even op onderzoek uit dus...Ike. schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:14:
[...]
Dan heb je maybe geluk gehad, er zijn genoeg spellen waarbij je DLC moet downloaden uit een 'niet NL' store anders kan je de DLC niet spelen.
Updates worden altijd gedownload.
Gewoon een UK of USA account aanmaken en vanaf daar de dlc kopen en downloaden.DocM3 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:25:
[...]
Dat zou wel tragisch zijn. Nog even op onderzoek uit dus...
Alleen als je via de bces code op een server wordt ingedeelt is het wel naadje want dan kan je wel uitgaan van lag.
Ik koop lekker een nl exemplaar anders heb ik zodirekt weer een probleem voor 2 tientjes prijsverschil.
Of je hebt geen haast en je wacht de bevindingen af van iemand anders.
hmz, ik zat sowieso al te twijfelen of die 110 euro t.o.v. 50 het waard is. Dit was de druppel, geen zin in dat risico dus ik annuleer wel. Kan het overige geld weer in een stuur. Thanks voor de tip/waarschuwingTRAXION schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:28:
[...]
Gewoon een UK of USA account aanmaken en vanaf daar de dlc kopen en downloaden.
Alleen als je via de bces code op een server wordt ingedeelt is het wel naadje want dan kan je wel uitgaan van lag.
Ik koop lekker een nl exemplaar anders heb ik zodirekt weer een probleem voor 2 tientjes prijsverschil.
Of je hebt geen haast en je wacht de bevindingen af van iemand anders.
Verwijderd
Er staat nu dit onder het bericht:
"Sony heeft laten weten dat de releasedatum van Gran Turismo 5 niet veranderd is, dus kunnen we de 24ste gewoon genieten van deze game."
Geen probleem dus
Ik geloof de enige game waarbij het echt niet DLC accepteert van een andere regio Heavy Rain is (en blijkbaar RDR?) Dat en avatar downloads (zijn om 1 of andere reden region specific).DocM3 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:58:
[...]
In hoeverre is dit waar? PS3 Game is toch dezelfde PS3 Game over de hele wereld?heb de amerikaanse CE besteld met Nissan schaalmodel bij Amazon.com . Veel mooier! € 110 met huidige wisselkoers en invoerrechten.
Kan me nog herinneren dat het verhaal bij Ninja Gaiden Sigma was dat je wel EU DLC kon downloaden voor je USA game, maar dan kreeg je ook de censuur van Europa erbij (bedankt Duitsland).
Ik heb voor 100 dollar aan USA prepaid kaartjes op me account staan (nu nog 60 dollar over of zo) en koop al me DLC gewoon USA, heb ik iig geen gezeik. Ik heb ook de USA CE van GT5 besteld. Maar goed naar alle waarschijnlijkheid krijgt GT5 nul DLC, want Yamauchi wilde een compleet product afleveren.
Wat betreft lag in online, tja geen idee. Volgens mij had Tekken 5 online juist lag in de EU versie en niet de USA versie?
heb hier god of war 3 uit england en kan ook geen dlc uit nederland gebruiken.AppieNL schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:53:
[...]
Ik geloof de enige game waarbij het echt niet DLC accepteert van een andere regio Heavy Rain is (en blijkbaar RDR?) Dat en avatar downloads (zijn om 1 of andere reden region specific).
Kan me nog herinneren dat het verhaal bij Ninja Gaiden Sigma was dat je wel EU DLC kon downloaden voor je USA game, maar dan kreeg je ook de censuur van Europa erbij (bedankt Duitsland).
Ik heb voor 100 dollar aan USA prepaid kaartjes op me account staan (nu nog 60 dollar over of zo) en koop al me DLC gewoon USA, heb ik iig geen gezeik. Ik heb ook de USA CE van GT5 besteld. Maar goed naar alle waarschijnlijkheid krijgt GT5 nul DLC, want Yamauchi wilde een compleet product afleveren.
Wat betreft lag in online, tja geen idee. Volgens mij had Tekken 5 online juist lag in de EU versie en niet de USA versie?
Wat betreft online gamen met een Experia Box.. dat is inderdaad kut want je kan geen NAT veranderen o.i.d. Met de PS3 kan ik geen parties joinen, maar wel gewoon via matchmaking online games spelen. Zelfde met XBL
Net een mailtje terug gehad van Dynabyte zij zeggen dat ik de game gewoon op de release date thuis kan verwachten.
Weet iemand toevallig hoe je de gratis auto krijgt, als je de game hebt gepreordered. Zit dat bij de game zelf of wordt dat gemailed.
Mooi, dank jeSL65 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:11:
Net een mailtje terug gehad van Dynabyte zij zeggen dat ik de game gewoon op de release date thuis kan verwachten.
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=132726
User alhier heeft de PAL-versie. Installatie schijnt zo'n 50 minuten te duren (van de 10GB). Hoe groter de drive hoe sneller de installatie gaat, somehow.
User alhier heeft de PAL-versie. Installatie schijnt zo'n 50 minuten te duren (van de 10GB). Hoe groter de drive hoe sneller de installatie gaat, somehow.
PhD i.o.
Ben die thread ook aan het volgen. Cockpit camera verstelbaar in 3 stappen, nice
Ik ben het ook aan het volgenSander H schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:30:
Ben die thread ook aan het volgen. Cockpit camera verstelbaar in 3 stappen, nice

[ Voor 6% gewijzigd door bsmpower op 17-11-2010 20:04 ]
Dit topic is gesloten.