Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ging dat filmpje destijds niet alleen om het "painten" van de rims en niet over het wisselen? Of heb ik dat verkeerd gezien?v8power67 schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:02:
[...]
uhm zou niet zo negatief over gt5 praten in dit forum, wordt niet zo gewaardeerd. ik bracht zelfde als jou aan en werd haast gestenigd
maar zoals je zelf al zegt dalijk zitten we met 800 auto's met standaard velgen.
mits ze een launch(of later) patch erin gooien.
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Tis een race-simulator en geen petjes spel. jeez

if (!coffee) {
Work = false; }
Webwinkels verkopen de Engelse versie, die lijken stukken goedkoper te zijn om in te kopen.bsmpower schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:52:
[...]
Kreeg ook een bericht van MM Utrecht dat dergelijke acties erg prijzig zijn. Daarnaast geven ze aan dat Sony de adviesprijs heeft gezet op 74,95 en dat ze onder de 64,95 niet veel winst meer maken. Naja dit zal wel gedeeltelijk waar zijn want ik vraag me af of webwinkels met hun 50,- verlies maken?
Daarnaast zag ik dat de online prijs van de MM is gezakt naar 55,-.
MM groningen had CoD Black Ops ookm op 44 euro staan. Denk dat ze dat zo weer kunnen doen. Volgens mij gaat Saturn Groningen GT5 voor 45 verkopen.. maar dat is nog effe zien, en ik verwacht eik dat MM Groningen hem voor 44 weg gaat doen. We zullen zien.
Ohja, en als jij met je Mazda 2 gaat racen houd je ook de stalen velgen met wieldoppen erop? Nee, dan koop je ook lichtere velgen.naaitsab schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:12:
Gezijk over wat er allemaal niet kanga dan need for speed underground spelen als je velgen wil wisselen ofzo
Iemand overigens al in MM Groningen of Saturn Groningen geweest? Heb m zelf gepre-ordered staan bij Saturn..
[ Voor 22% gewijzigd door GAIAjohan op 22-11-2010 15:17 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
makkelijk gezegdDylanE schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:07:
mensen raken gefrustreerd hier,, nog eventjes wachten Heren...

gast heb jij ooit wel eens een race auto gezien?? en ja heb je er dan wel eens een gezien met wieldoppen ??naaitsab schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:12:
Gezijk over wat er allemaal niet kanga dan need for speed underground spelen als je velgen wil wisselen ofzo
nee dat kan namelijk niet. mja alleen met drag racen doen ze het wel eens(en dan de street classes aleen)
maar racen met stalen velgen en wieldoppen is ongekend. en zal nooit gebeuren, want je kan daar gewoon niet goed mee racen. velgen is een van de makkelijkste manieren om meer grip te creeren icm goeie banden.
maja blijkbaar gaat dit weer tegen je haren in en dan mag het niet besproken worden.
als het in gt4 kon moet het gewoon in gt5 ook kunnen, anders is het geen vooruitgang lijkt me
en ik denk ook wel dat ze het gaan patchen, want veeeeeeeeeeeel mensen vinden dit een dikke tegenvaller.
waaronder ik.
enne vind je het ook niet beetje lomp om te zeggen dat als we voor de standard wagens velgen willen veranderen, dan moeten we maar nfs spelen, maar alle premiums kunnen het wel, das dan in jou ogen niet gran turismo waardig dan?? want dat mag alleen in NFS volgens jou, dus lijkt me dan dat gt5 niet jou spel
[ Voor 13% gewijzigd door v8power67 op 22-11-2010 15:30 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Het gaat toch om de pysics en handeling van de wagen en niet wat voor en hoe de velgen eruit zien?v8power67 schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:20:
[...]
gast heb jij ooit wel eens een race auto gezien?? en ja heb je er dan wel eens een gezien met wieldoppen ??
nee dat kan namelijk niet. mja alleen met drag racen doen ze het wel eens(en dan de street classes aleen)
maar racen met stalen velgen en wieldoppen is ongekend. en zal nooit gebeuren, want je kan daar gewoon niet goed mee racen. velgen is een van de makkelijkste manieren om meer grip te creeren icm goeie banden.
maja blijkbaar gaat dit weer tegen je haren in en dan mag het niet besproken worden.
als het in gt4 kon moet het gewoon in gt5 ook kunnen, anders is het geen vooruitgang lijkt me
en ik denk ook wel dat ze het gaan patchen, want veeeeeeeeeeeel mensen vinden dit een dikke tegenvaller.
waaronder ik.
Je kunt al banden wisselen met verschillende eigenschappen als dat nou niet kon zou ik zegen mwah dat valt wel tegen maar of het nou stalen velgen zijn of zelf gekozen lichtmetaal maakt voor de handeling in het spel geen fluit uit, ze zijn er al veels te lang mee bezig om dat soort ongein ook nog is te gaan verwerken.
Vind het een beetje onzin en vooral je schiet er totaal niks mee op om erover te gaan zeuren of denk je dat sony meeleest en op het laatste moment nog een dlc uitbrengt? Zitten zoveel dingen in die niet goed zijn of hadden anders gekund.
So be it take it or leave it.
if (!coffee) {
Work = false; }
Zie hier ook op site van MediaMarkt staan dat ie 55,- euro gaat kosten:Shiver23 schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:36:
[...]
Sowieso vind ik MM Enschede nogal vreemd/laat de laatste tijd met PS3 games en accesoires. Misschien ook bij andere consoles, maar het is al een paar keer voorgekomen dat games pas een (paar) dag(en) na release pas in de winkel lag(en).
edit: krijg net krantje in de mail. 55 euro voor GT5.
http://entertainment.mediamarkt.nl/productdetail/pc/1444443
Dat is ansich al een nette prijs, maar met een beetje geluk lukt het nog om hem voor 44,- euro bij Saturn te fixen
dus eigenlijk is gt5 niet realistisch want met stalen velgen racen of met licht metaal, moet wel degelijk een verschil maken, want als je lichtmetaal eronder zet maak je ze altijd iets breder en bredere velg met goeie band staat gelijk aan veel meer grip dan een stalen standaard velg en een betere band.naaitsab schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:29:
[...]
Het gaat toch om de pysics en handeling van de wagen en niet wat voor en hoe de velgen eruit zien?
Je kunt al banden wisselen met verschillende eigenschappen als dat nou niet kon zou ik zegen mwah dat valt wel tegen maar of het nou stalen velgen zijn of zelf gekozen lichtmetaal maakt voor de handeling in het spel geen fluit uit, ze zijn er al veels te lang mee bezig om dat soort ongein ook nog is te gaan verwerken.
Vind het een beetje onzin en vooral je schiet er totaal niks mee op om erover te gaan zeuren of denk je dat sony meeleest en op het laatste moment nog een dlc uitbrengt? Zitten zoveel dingen in die niet goed zijn of hadden anders gekund.
So be it take it or leave it.
maar als jij vind dat het om de physics en handling gaat, dan hadden ze net zo goed gt4 hd kunnen maken in jou ogen, want uiterlijk geef jij dus niet om, dus ook de graphics niet. want een auto met standaard velg of een met mooi lichtmetaal, mja das een groot verschil. en zeker met gt5 graphics had dat dus heel mooi geweest. ookal zijn de standaard auto's niet zo mooi als premium. toch is het beter.
[ Voor 15% gewijzigd door v8power67 op 22-11-2010 15:35 ]
mja dan kom je echt thuis van een koude kermis.Lampuhkap schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:35:
Ik ben GT fan in hart en nieren, maar tis van de zotte dat ze 800 autos uit GT4 overgenomen hebben/licht aangepast om erin te doen en dan de functionaiteit van wheel swap weg laten. Dat zou raar zijn. Het is al een feature van GT vanaf t allereerste deel! Ik wil gewoon zometeen met mn Golf 1 op dikke BBSjes rondtuffen over de nordschleife
tenzij ze het patchen zal het niet gebeuren.
zul je het met een golf 4 of 5 motte doen
Zoals het er nu naar uitziet kunnen de velgen alleen bij premium modellen worden vervangen..BioHazard schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:48:
Dus, er kunnen geen rims vervangen worden, of wat?
[ Voor 7% gewijzigd door Geengrenzuh op 22-11-2010 15:53 ]
PSN: Geengrenzuh
Check anders even :
http://www.gtplanet.net/g...-hands-on-with-an-expert/
Hier heeft een member van GTPlanet echt een gigantisch stuk geschreven over zijn GT5 bevindingen.
Zit ook een groot Q&A gedeelte bij.
Je kan nog steeds kiezen uit 9 soorten banden?
Of kan je bij de premium cars wel selecteren wat de bandbreedte moet gaan worden?
Jammer maar voordat iedereen gaat klagen: wacht nou maar gewoon tot woensdag, en kijk eerst wat er wel in zit!
Zie jij je rims op het moment dat je aan het rijden bent? Nee.
Voegt het ook maar iets toe aan de gameplay? Nee.
Zijn de mensen ontzettend verwend en zijn ze nooit een keer tevreden? Ja.
Zeur niet zo, en wees blij dat GT5 na al die jaren dan toch deze week in je PS3 zit.
Misschien komt het ook wel dat we steeds meer te maken krijgen met kleutertjes die alleen maar geilen op graphics. Ben zelf 27 en heb al genoeg games in mijn handen gehad om te kunnen beoordelen of een game goed is. Een game is goed als de gameplay goed is. Niet voor niets is een game zoals Counterstrike of Unreal Tournament nog populair. Die 2 games zien er niet uit, maar spelen heerlijk.
Nogmaals, het zal aan de generatie-kloof liggen, maar gameplay gaat nog steeds boven graphics, en dus velgen.
[ Voor 42% gewijzigd door kaos001 op 22-11-2010 16:03 ]
In het echt laat je een auto toch ook niet tig keer restylen
[ Voor 5% gewijzigd door Dr. Quipers op 22-11-2010 16:02 ]
/care
het gaat mij om de gameplay voor 85% , prologue was al mooi genoeg.
realisme moet in de auto handling zitten.
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Ik ben het niet helemaal met je eens, het is toch van de zotte dat je je rims niet kan verwisselen.. het kon altijd al in elk deel naar mijn weten en dan zouden ze het er nu uit laten?kaos- schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:59:
Kan het ook niet begrijpen dat mensen er maar over door blijven zeuren.
Zeur niet zo, en wees blij dat GT5 na al die jaren dan toch deze week in je PS3 zit.
En zeg toch zelf, als je net je complete bodykit erop hebt gezet, dan wil je toch ook je velgen wisselen..?
Dr. Quipers schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:01:
Mij boeit die hele rims en styling ook niet hoor... Daar hebben ze NFS voor bedacht... Je kan in GT meestal je auto toch wel 20 verschillende kleuren geven, dus dan is het toch prima
![]()
In het echt laat je een auto toch ook niet tig keer restylen
Velgen zijn niet (alleen) voor de styling, ze zijn er ook voor het weggedrag, een betere handling. En dat heeft wel degelijk met realisme te maken. Irl ga je ook niet op standaard stalen velgen racen.Capo schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:01:
geen rims wisselen, ow wat erg, wat een slechte game, ik koop hem niet meer, wat een sukkels, forza 3 zou echt diep kont schoppen op de ps4.
/care
het gaat mij om de gameplay voor 85% , prologue was al mooi genoeg.
realisme moet in de auto handling zitten.
Ik kan me echt niet voorstellen dat Kaz tevreden is met deze verminderde functionaliteit.
[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 22-11-2010 16:06 ]
Zijn bodykits ook niet alleen voor de premiums?DylanE schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:04:
[...]
Ik ben het niet helemaal met je eens, het is toch van de zotte dat je je rims niet kan verwisselen.. het kon altijd al in elk deel naar mijn weten en dan zouden ze het er nu uit laten?
En zeg toch zelf, als je net je complete bodykit erop hebt gezet, dan wil je toch ook je velgen wisselen..?
Jawel, het voegt wel wat toe. Lichtere velgen of bredere velgen zorgen simpelweg voor een betere handling.kaos- schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:59:
Ik had het puur over de looks. Vraag me dus ook af of het merkbaar is met premium auto's. Ik betwijfel het.GAIAjohan schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:07:
[...]
Jawel, het voegt wel wat toe. Lichtere velgen of bredere velgen zorgen simpelweg voor een betere handling.
is dat deze feature er altijd wel in heeft gezeten.
en opmerkingen als mja je zit toch in de auto. dan boeien de graphics van de buitenkant dus ook niet toch
maar als jullie het niet boeit qua velgen enz, dan vinden jullie het vast ook heel erg dat het wel kan op premium wagens toch, want ja jullie vinden het niet nodig en eigenlijk is het dan toch ruimte verspilling.
maar ik zie al dat het gewoon zo zit in dit forum.
als je niet positief bent wordt je afgebrand, want alleen maar positieve berichten mogen.
das dus eigenlijk mensen proberen weg te pesten en dat is..... kinderachtig.
als mensen het niet leuk vinden dat er geen velgen kunnen veranderen op standaard wagens, dan mogen ze dat gewoon zeggen. en als je meer niet leuk vind mag je dat delen. want het is niet een "hemel gt5 op" forum.
tuurlijk gt5 gaat ass kicken maar dit soort acties zorgen wel voor twijfels.
dus laat mensen lekker zeggen wat ze willen, en als jullie het niet bevalt dat er dus ook mensen realistisch kunnen kijken naar games, en dus zien dat gt5 hellemaal niet zo perfect is dan moeten jullie dat maar accepteren want daar is het een openbare forum voor toch.
Helemaal mee eens, nu maar wachten tot woensdagkaos- schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:59:
Misschien komt het ook wel dat we steeds meer te maken krijgen met kleutertjes die alleen maar geilen op graphics. Ben zelf 27 en heb al genoeg games in mijn handen gehad om te kunnen beoordelen of een game goed is. Een game is goed als de gameplay goed is. Niet voor niets is een game zoals Counterstrike of Unreal Tournament nog populair. Die 2 games zien er niet uit, maar spelen heerlijk.
Nogmaals, het zal aan de generatie-kloof liggen, maar gameplay gaat nog steeds boven graphics, en dus velgen.
Was de vereiste firmware nou al uit(atm 3.50 op m'n ps3) of moeten we die dinsdag/woensdag met z'n alle massaal gaan downloaden om "illegaal"(lees te vroeg) online spelen te voorkomen?
Had geloof ik op gtplanet gelezen dat ze nog niet online konden spelen.
if (!coffee) {
Work = false; }
Ik zag laatst wel een filmpje van een Civic EG (zo'n auto heb ik in het echt ook, met motor swap, das mijn daily boodschappen kar
Kom op jongens, nog even lekker door gaan met janken en zeiken over dit spel, want woensdag hebben we er geen tijd meer voor he dan zijn we allemaal aan het gamen!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
3.50 is de juiste.naaitsab schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:09:
[...]
Was de vereiste firmware nou al uit(atm 3.50 op m'n ps3) of moeten we die dinsdag/woensdag met z'n alle massaal gaan downloaden om "illegaal"(lees te vroeg) online spelen te voorkomen?
DAMAGE schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:10:
Kom op jongens, nog even lekker door gaan met janken en zeiken over dit spel, want woensdag hebben we er geen tijd meer voor he dan zijn we allemaal aan het gamen!

[ Voor 33% gewijzigd door Flex0r op 22-11-2010 16:15 ]
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Volgens mij is het tijd dat dat spel bij iedereen op de mat ploft en we gewoon kunnen gaan racen ipv theoriezeiken.
mja als het dus niet merkbaar is dan is gt5 zn engine minder goed dan gedacht.kaos- schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:08:
[...]
Ik had het puur over de looks. Vraag me dus ook af of het merkbaar is met premium auto's. Ik betwijfel het.
in forza 3 als je daar lichtere velgen neemt dan zie je het in de stats. en je merkt het in de handling.
ook kun je daar ze breder maken en dat merk je bij een RWD echt heel goed. zelfs met standaard banden, merk je dat je veel meer grip krijgt.
dus lijkt me dat als gt5 zon racing sim is ze dit wel gaan implimenteren, want das dan wel een must.
velgen en vooral breedte ervan is heel erg belangrijk, of je ze nou ziet of niet. want waarom denk je dat mensen een ferrari kopen??? ze rijden leuk maar utierlijk is net zo belangrijk, maar blijkbaar vinden jullie dat een ferrari net zo goed op stalen velgen mag rijden want ja "je ziet ze toch niet als je rijdt".
Beste v8power67,
Naar mijn weten pest ik niemand weg, maar kom ik met degelijke argumenten waarom ik vind dat het een beetje mierenneuken is. De mening van een ander respecteer ik, maar hoef het er niet altijd mee eens te zijn.
Het feit dat je geen rims kan kiezen op standaard auto's is misschien vreemd of vervelend, maar vind het onzin dat mensen er zo'n vreselijk probleem van gaan maken.
Mooie reactie ook van DylanE:
Het feit alleen al dat je met woorden gaat strooien als bodykits en velgen toont aan dat je het "pimpen" van een auto waarschijnlijk leuker vind dat het racen zelf. GT is een racing simulator, geen need for speed rip-off.En zeg toch zelf, als je net je complete bodykit erop hebt gezet, dan wil je toch ook je velgen wisselen..?
+1 Voor theHofftheHoff schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:14:
Pagina lang gezeik over rims op standaard bakken.
Volgens mij is het tijd dat dat spel bij iedereen op de mat ploft en we gewoon kunnen gaan racen ipv theoriezeiken.
Bovendien is de het aanbod van auto's gewoon ronduit teleurstellend, daar is inmiddels al veel discussie over geweest en het is ongelooflijk dat Polyphony hier niet meer werk van gemaakt heeft. Er missen zo ontzettend veel nieuwe modellen, terwijl er 800 auto's of zo rechtstreeks uit GT4 komen (inclusief de graphics). Bijvoorbeeld bij Audi, Mercedes en BMW missen heel veel nieuwe modellen en is het aanbod maar weinig interessant. Deze lijst met auto's past eerder in een Japans museum. Ik had liever het aanbod van NFS: Hot Persuit gehad en dan maar 800 auto's minder.
Ben Gran Turismo-fan van het eerste uur, maar ik denk dat het tijd wordt voor een serieuze concurrent. Het is een nieuw voorbeeld van de uitstervende game industrie in Japan, zoals al eerder verwoord door CAPCOM. Yamauchi heeft slecht naar de fans geluisterd.
En nu nog maar hopen dat de graphics zijn verbeterd ten opzichte van de build die ik laatst heb gespeeld.
aaaargh nu vertel je me nog meer wat ik niet wil wetenbsmpower schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:06:
[...]
Zijn bodykits ook niet alleen voor de premiums?
Misschien moet Kaz maar een aparte critici-versie releasen van GT5 waarbij er geen standard-cars meer in het spel zitten. Dan was er maar 1 klein kritiek puntje: te weinig auto's want er zitten er maar 200 in...
[/sarcasm]
Ik kan zelf echt niet wachten tot ik het spel in mijn bezit heb!
Dan kan ik eindelijk eens kijken of alle kritiek die ik tot nu toe lees nou terecht is of niet :-)
Mag t wle hopen, anders word t nog erger
Verwijderd
Ben het wel met je eens dat je japanse game-industrie niet meer is wat het geweest is, en dat PD daar ook zeker last van heeft. Wat ik alleen vreemd vind, in vorige versies kon je velgen verwisselen, maar gaven die ook merkbaar meer grip? Volgens mij niet namelijk.
Begrijp me niet verkeerd, ik zou het ook leuk vinden dat ze het wel erin gestopt hadden, maar zo'n ontzettende ramp is het nu ook weer niet.
Het feit dat er GT4 auto's inzitten vind ik ook niet zo erg, dat de graphics meegenomen zijn ben ik ook minder blij mee, maar moet het eerst nog zien. Vind het alleen zo bijzonder dat mensen zonder het spel gezien/gespeeld te hebben al heerlijk negatief zijn.
Daar zie je dat de Standard cars toch wel erg lelijk zijn.
Nu is dus de vraag. Kunnen we in elke klasse een Premium auto kiezen of moeten we het doen met HighRes cars with low res textures
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
sowieso was die opmerking niet meteen op jou maar op iedereen die constant mensen aanvallen als ze wel kritisch zijn.kaos- schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:18:
[...]
Beste v8power67,
Naar mijn weten pest ik niemand weg, maar kom ik met degelijke argumenten waarom ik vind dat het een beetje mierenneuken is. De mening van een ander respecteer ik, maar hoef het er niet altijd mee eens te zijn.
Het feit dat je geen rims kan kiezen op standaard auto's is misschien vreemd of vervelend, maar vind het onzin dat mensen er zo'n vreselijk probleem van gaan maken.
[...]
Het feit alleen al dat je met woorden gaat strooien als bodykits en velgen toont aan dat je het "pimpen" van een auto waarschijnlijk leuker vind dat het racen zelf. GT is een racing simulator, geen need for speed rip-off.
maare ik heb het nooit over bodykits gehad? maar alsnog een spoiler is toch ook een toevoeging die van veel belang is als je raced. en dat kan wel
tuurlijk een simpel bumpertje doet niet, maar er zijn genoeg bumpers die downforce generen. en wat is nou juist heel belanrijk met racen ?? downforce!!!!! dus eerst nadenken voordat je zulke dingen roept. zelfs in nfs pro street had een goeie bodykit zin, want je kreeg meer downforce. dus al jullie opmerkingen over ga nfs spelen gaan ook al hellemaal nergens over.
maja ik heb mn punt wel duidelijk gemaakt zo denk ik. velgen spoilers bumperkits zijn allemaal van nut.
maar blijkbaar in jullie ogen niet. dus zou maar eens meer research doen voor je wat roept.
Het maakt mij persoonlijk geen reet uit dat je geen andere velgen onder een standaard car kan zetten. Echter ben ik gewoon benieuwd waarom het niet kan. Kan me namelijk namelijk niet voorstellen dat het zo'n programmeer probleem is.
Ik weet ook alle features, welke auto's wanneer verschijnen, wat je kunt upgraden en wat niet.
Ik heb het eind filmpje al op internet gezien, de unlocks voorbij zien komen.
Verder heb ik alle mogelijke auto's + upgrades + races gezien.
Zo, nu hoef ik niet meer het spel te kopen of te spelen want er is toch niet nieuws te ontdekken.
Pffff wat een gemiep.
Zit iemands eigen auto in het spel? Mijn golf 4 gti in ieder geval wel!
PSN: Leech1984
Status: Uw bestelling is klaar voor verzending
Betaalmethode: iDEAL
Pakketcode(s): xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
PS3 Gran Turismo 5 Collectors Edition 79,99
Verzendkosten: 1,99
Totaal: € 81,98
Hij gaat toch echt komen!
Don't they have towels in the future ?
Ik denk een prioriteiten probleem. Ze willen er zoveel ingooien dat het 5 jaar ontwikkel tijd nog niet genoeg zou zijn. Blijkbaar kost het toch nog veel tijd om de velgen optie voor standaard auto's te bouwen en hebben ze er voor gekozen om hun tijd in andere zaken te steken? De 1 had liever velgen gehad voor standaard auto's terwijl iemand anders blij is met de gedetailleerde interieurs van de auto's... this is the wat it is-LA- schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:36:
@VelgenDiscussie:
Het maakt mij persoonlijk geen reet uit dat je geen andere velgen onder een standaard car kan zetten. Echter ben ik gewoon benieuwd waarom het niet kan. Kan me namelijk namelijk niet voorstellen dat het zo'n programmeer probleem is.
ZONDE
Ik bedoel, tis nou niet alsof t enorm veel werk is die wielen. Zelfs die hadden ze 1 op 1 mogen kopieeren dat had me geen reet uitgemaakt. Maar had t er dan wel gewoon ingelaten.
Ja, mijn C30. Maar dan wel met een dikke motor ipv een 1.6 diesel....leech1984 schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:37:

En volgens mij wil het niet zeggen dat iedere Standard auto stalen velgen en wieldoppen heeft, maar slecht 1 set wielen/velgen die er standaard onder zitten.
[ Voor 28% gewijzigd door Shiver23 op 22-11-2010 16:44 ]
PSN: Shiver23
Deze feature zat er in de voorgaande versies wel dus dat deze nu ontbreekt is zeker weten een goede reden om teleurgesteld te zijn.
Als de voorgangers deze feature niet gehad hadden dan was er geen reden tot opwinding maar de feature was er wel.
Begrijp ook niet goed waarom sommige mensen nu opeens zo neerbuigend doen tegenover de mensen die zich erover opwinden.
Ja deze feature voegde niets toe in de voorgaande GTs (behalve het uiterlijk) maar in de voorgaande GTs was hij er wel en in de concurrentie zit hij ook. Dus waarom zouden ze zoiets simpels weg gelaten hebben?
Kies gewoon lekker voor premium auto's waarbij je wel alles kan aanpassenLampuhkap schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:39:
het is idd negatief punt, gaan heeeel veeeel mensen nog wat over zeggen dat kan ik je garanderen. Zeker de fans die al jaren trouw GT spelen en ik ben er daar 1 van. Heb je net die mooie ene R33 gekocht, daar wil je dan ook mooie dikke wielen onder, gaat t weer niet, sta je dan met je 800 pk en standaard wielen
ZONDE
Ik bedoel, tis nou niet alsof t enorm veel werk is die wielen. Zelfs die hadden ze 1 op 1 mogen kopieeren dat had me geen reet uitgemaakt. Maar had t er dan wel gewoon ingelaten.
P Nissan SKYLINE Coupe 370GT Type SP ‘07
P/S Nissan SKYLINE GT-R V·spec (R33) ‘97
P/S Nissan SKYLINE GT-R V·spec II (R32) ‘94
P/S Nissan SKYLINE GT-R V·spec II Nür (R34) ‘02
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Tuurlijk jammer dat het niet kan, maar heb je zelf al het spel gespeeld en dus je research gedaan?v8power67 schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:35:
[...]
maja ik heb mn punt wel duidelijk gemaakt zo denk ik. velgen spoilers bumperkits zijn allemaal van nut.
maar blijkbaar in jullie ogen niet. dus zou maar eens meer research doen voor je wat roept.
Downforce zat in bij GT5P er gewoon in, alleen niet bij elke auto. Zodra je S-klasse had vrijgespeeld kon je tuning toepassen en daar zat een mooi een stukje tuning qua downforce en verlaging in.
Zelf maakt het hele stylen mij niet zo veel uit, het is leuk als je wat bodykits en velgjes kan vervangen en dan ook nog leuk beschilderen zoals bij NFS, maar mij gaat het bij deze game gewoon puur om de feeling.
En wie weet wat er nog geupdate gaat worden komende tijd!
Beetje jammer dat ik morgenavond hele avond weg ben.

Ordernummer: 6323302
Datum: 20-11-2010
Status: Uw bestelling is verzonden
Dit is natuurlijk onzin.. Ik wil absoluut niet blijven door hameren over de velgen kwestie maar hier wil ik wel even op reageren.kaos- schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:18:
[...]
Beste v8power67,
[...]
Het feit alleen al dat je met woorden gaat strooien als bodykits en velgen toont aan dat je het "pimpen" van een auto waarschijnlijk leuker vind dat het racen zelf. GT is een racing simulator, geen need for speed rip-off.
Ten eerste hoe kan jij nou weten wat ik wel of niet leuk vind
Ten tweede heb ik absolute hekel aan de NFS series, met name omdat het te makkelijk is.
Ten derde heeft de functie Rims & Bodykits altijd al in de GT series gezeten
En omtrent die laatste reden vind ik het zo jammer dat ze dit voor de standard cars achterwege hebben gelaten.
PSN: Shiver23
mja heb gt5p hier ook liggen, maar daar kon je alleen downforce aanpassen als er een spoiler op zat.Iocalhost schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:47:
[...]
Tuurlijk jammer dat het niet kan, maar heb je zelf al het spel gespeeld en dus je research gedaan?
Downforce zat in bij GT5P er gewoon in, alleen niet bij elke auto. Zodra je S-klasse had vrijgespeeld kon je tuning toepassen en daar zat een mooi een stukje tuning qua downforce en verlaging in.
Zelf maakt het hele stylen mij niet zo veel uit, het is leuk als je wat bodykits en velgjes kan vervangen en dan ook nog leuk beschilderen zoals bij NFS, maar mij gaat het bij deze game gewoon puur om de feeling.
En wie weet wat er nog geupdate gaat worden komende tijd!
ik zie gt5 als volgt :
standaard zijn de auto's heel realistisch. maar tuning is gewoon niet zoals irl.
dus ik denk ook dat ik meer snellere wagens ga kopen dan dat ik echt ga tunen want ik wil wel realisme als ik ga tunen.
maar genoeg hierover nu het nog netjes kan
ik ga morgen lekker centrum hier afzoeken naar een vroege versie, maar heb weinig vertrouwen erin.
consoleshop gaat sowieso dinsdag versturen dus heb hem woensdag wel (als het goe is
ga weet lekker forza 3 spelen nu.
De S2000 is zo te zien vrij goed vertegenwoordigd, dus ik mag niet klagenleech1984 schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:37:
[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 22-11-2010 16:56 ]
PSN id: NL_SToRM
En zo is het. Waarom het steeds hebben over het feit dat er geen velgen onder 800 veranderd kunnen worden terwijl er 200 (!) zijn waarbij dat wel kan!Shiver23 schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:52:
Er zijn nog 200 auto's waar het wél kan.
Maar dat is 4/5de van het spel compleet bagger! Geen rims, slechte graphics, bagger AI, OMG EPIC FAIL!DocM3 schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:57:
En zo is het. Waarom het steeds hebben over het feit dat er geen velgen onder 800 veranderd kunnen worden terwijl er 200 (!) zijn waarbij dat wel kan!
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dus als alles klopt kan ik hem morgen al spelen
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Verwijderd
Dat voor-installeren op de HD van het spel, wordt daar automatisch om gevraagd bij de eerste keer opstarten? Want heb mijn andere spellen dat nooit zien doen...
En mochten er updates komen (om in het thema te blijven: bijv. dat je velgen kunt swappen
Omdat het in principe helemaal niet moeilijk is om te zorgen dat het bij de rest van de auto's ook kan, ik denk dat het meer werk is geweest om de functie bij de oudere auto's uit te schakelen...DocM3 schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:57:
En zo is het. Waarom het steeds hebben over het feit dat er geen velgen onder 800 veranderd kunnen worden terwijl er 200 (!) zijn waarbij dat wel kan!
liever de tong gebrand dan lauwe soep
Updates krijg je automatisch door als je GT opstart. Installeren gaat meteen wanneer je het spel voor de eerste keer in je PS3 stopt of je kan het zelf doen via het instellingen menu in GT zelf.Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:17:
2 vraagjes:
Dat voor-installeren op de HD van het spel, wordt daar automatisch om gevraagd bij de eerste keer opstarten? Want heb mijn andere spellen dat nooit zien doen...
En mochten er updates komen (om in het thema te blijven: bijv. dat je velgen kunt swappen) vraagt je PS3 daar ook automatisch om als de updates er zijn, of moet je het zelf in de gaten houden en ergens downloaden? Hoe werkt zoiets...
Zo zit het voor zover ik weet.
Same here, track & trace roept nog nix overigensDocM3 schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:49:
woot. ik word blij !!!!![]()
![]()
Beetje jammer dat ik morgenavond hele avond weg ben.Daar gaat m'n nachtrust !
![]()
Ordernummer: 6323302
Datum: 20-11-2010
Status: Uw bestelling is verzonden
\o/
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
"Games met een releasedatum worden op de dag van release geleverd."
Dus wellicht houden ze em nog een dagje vast ofzo... ach ik zie et wel, dat ene dagje maakt me ook niet zoveel uit
\o/
Een optionele installatie, that is...Wii4all schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:19:
40/50 minuten voor de installatie holy fuck.....
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Mijn maat z'n pa's Audi RS 6 Avant '08 zit erinZit iemands eigen auto in het spel? Mijn golf 4 gti in ieder geval wel!
Le-zen.DylanE schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:51:
[...]
Ten eerste hoe kan jij nou weten wat ik wel of niet leuk vind
Ik zei namelijk "waarschijnlijk". Voor de rest wil ik er niet verder op ingaan.
Het wordt tijd dat we het gas in gaan trappen, en ik zeg : morgen is het zover.
Overmorgenkaos- schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:41:
Le-zen.
Ik zei namelijk "waarschijnlijk". Voor de rest wil ik er niet verder op ingaan.
Het wordt tijd dat we het gas in gaan trappen, en ik zeg : morgen is het zover.
M´n Primera zit er dan weer niet in, wel zijn oudere en nieuwere broer. Best stom, want het mooiste model hebben ze nu overgeslagen.DAMAGE schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:37:
Mijn 200SX zit er ook in janice. En mijn boodschappen hok de Civic EG ook
[ Voor 42% gewijzigd door S_Chief op 22-11-2010 17:48 ]
S2000, 200SX... lekker hoor!
Mijn Eclipse '96 zit er ook in, net als in GT4.
Helaas de GT versie maar dat mag de pret niet drukken
Haha, heb net eens even goed gekeken naar de ruimte hier:
Playseat voor de tv is geen probleem, alleen de "storage" als ik 'm niet gebruik wordt krapjes...
Playseat is niet te groot, woonkamer is gewoon te klein
*post wel een fotootje als alles staat*
*edit* dacht dat de playseat 160cm was, maar hij is maar 130 gelukkig haha
[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 22-11-2010 18:28 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
(hiervoor had ik een Mini Cooper S uit 2005 die er dan weer wel in zit. Kan ik nog een beetje oude gevoelens ophalen zullen we maar zeggen)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[IMG=http://img600.imageshack.us/img600/1203/gt5qu.jpg][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
Hij is nu aan het installeren
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
maareh, hedde gij nou een Xbox controller op je PS3 zitten?
Doe morgen maar een reviewtje dan he
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Klik
En waar in de buurt is dat dan? Als het hier in de buurt is wil ik hem ook wel hebbenProCeela schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:20:
heb hem net opgepikt bij iemand die hem verkocht hier in de buurt. Origineel en in seal
[afbeelding]
Uploaded with ImageShack.us
Hij is nu aan het installeren

Wel leuke sneak preview zobsmpower schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:29:
Livestream op Gamespot op dit moment voor de liefhebbers:
Klik
Maar ik heb inderdaad een xbox controller aan mn ps3 hangen ( heb ook een 360) via zo'n converter geimporteerd uit china.
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Ik heb de "orginele" bouwtekeningen gevonden.
Gemaakt boven een kratje bier dus verwacht er niet TE veel van.
(2 is het bovenaanzicht en 1 het onderaanzicht.)
Ooh dat vind ik dan net weer te ver rijden.ProCeela schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:46:
Ik woon zelf in purmerend , en kon hem ophalen in de rijp.
Maar ik heb inderdaad een xbox controller aan mn ps3 hangen ( heb ook een 360) via zo'n converter geimporteerd uit china.
Particulier of echt een winkel?
Leuk, ff een stukje kijken onder het eten.bsmpower schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:29:
Livestream op Gamespot op dit moment voor de liefhebbers:
Klik
Hehe ja dat ben ik ook al aan het doenDonstil schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:50:
Leuk, ff een stukje kijken onder het eten.
Het feit dat hij met die volgcamera rijdt zegt al genoeg.Dr. Quipers schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:56:
[...]
Hehe ja dat ben ik ook al aan het doenGast kan alleen niet echt rijden... Hij heeft net hele tijd NFS gespeeld en zei dat GT5 toch wel van een heel andere orde is en een stuk interessanter wat betreft rijbeleving.

Kan me niet voorstellen dat je dan ooit een simulatiegame goed kunt spelen.
Dit topic is gesloten.