Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kreeg via de DM een aantal verzoekjes te vragen wat het koste en wat de maten precies zijn.

Ik zal morgen even de kosten vragen en meet hem morgen of woensdag even op.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lukosje schreef op maandag 22 november 2010 @ 01:04:
Jongens jongens... Wat een hoop gezeik hier. Als jullie het zo erg vinden dat de modellen geport zijn vanaf GT4 ga je toch lekker je spel cancellen? Is overigens echt geen informatie die je in dit topic hoeft te delen. Kritiek is best maar jullie zijn gewoon azijn zeikers die het spel hoogstwaarschijnlijk nog niet eens hebben gespeeld. Het voegt ook echt helemaal niks toe aan de discussie en vind het eigenlijk nogal kinderachtig.
Ik denk juist dat diegenen die kritisch naar de game kijken alleen maar positief verrast kunnen worden, terwijl diegenen die alles wegwuiven onder het mom van niet gespeeld, GT5 is hemels etc bla, alleen maar teleurgesteld kunnen worden.
Elke keer als ik erg positief was over een game dit jaar werd ik teleurgesteld. (Mafia2, F1 2010). Dus iuk denk dat een beetje negativiteit helemaal niet slecht hoeft te zijn. Daarnaast levert het gespreksstof op, alleen kunnen sommige mensen daar niet tegen dat ze GT5 in hun ogen koste was kost moeten verdedigen. Zelfs al zijn bepaalde dingen wel heel erg duidelijk. Ik denk overigens echt dat een negatieve kijk vooraf een positievere beoordeling achteraf kan geven.

[ Voor 13% gewijzigd door GAIAjohan op 22-11-2010 01:26 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrd
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-06-2023

jrd

Donstil schreef op maandag 22 november 2010 @ 00:28:
Ik zag trouwens toen ik de start post eens las dat er een tweaker is met een zelf gemaakte playseat.

Nou dan kan ik me ook melden. Oké niet ik persoonlijk maar een collega (niet actief op tweakers voor zover ik weet) heeft ook zelf een Playseat in elkaar gezet.

Onderdelen: Een zwik staal. Race stoel van de plaatselijke tuning shop. Logitech G25 stuur en een kratje bier voor de lasser.

Eind resultaat mag er best wezen. Stoel is super en kan kantelen, schuiven over de rails en alles zit vast als een huis.

[afbeelding]
Wat heeft dat je moeten kosten eigenlijk als ik vragen mag? Dan mag je de kosten van je kratje bier er best bij optellen van mij :)

Edit: Ik zie dat ik te laat ben met m'n vraag, we wachten je bericht af :)

[ Voor 4% gewijzigd door jrd op 22-11-2010 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrd
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-06-2023

jrd

GAIAjohan schreef op maandag 22 november 2010 @ 01:16:
[...]

Ik denk juist dat diegenen die kritisch naar de game kijken alleen maar positief verrast kunnen worden, terwijl diegenen die alles wegwuiven onder het mom van niet gespeeld, GT5 is hemels etc bla, alleen maar teleurgesteld kunnen worden.
Elke keer als ik erg positief was over een game dit jaar werd ik teleurgesteld. (Mafia2, F1 2010). Dus iuk denk dat een beetje negativiteit helemaal niet slecht hoeft te zijn.
Negativiteit an sich vind ik niet een goed iets, kritisch zijn over iets daar en tegen mag best. Maar... beperk dat een beetje. Wat je nu krijgt is dat mensen zich dood staren op de slechte dingen en eigenlijk niet verder meer kijken dan dat. En als je ergens niet al te positief over bent dan is dat prima, maar moet je dat nou echt continue ventileren op een forum waar mensen zitten die het spel wel helemaal top willen vinden?

Ik zie dat meer een beetje als kinderachtig gedrag om een discussie op gang te helpen. Laatste waar ik hier op zit te wachten is een onderlinge ruzie waarbij de een nog feller reageert op de ander dan de persoon ervoor. Laat het lekker gaan, ben je niet zo positief over de game? Prima. En zie jij minpunten waarvan je denkt dat die een ander nog niet is opgevallen? Mooi, plaats ze vooral in een post. Maar het laatste waar we (ik vooral) op zitten te wachten is om iemand zijn depressieve houding tegenover een game hier te lezen. Als je het 'kwalitatief uitermate teleurstellend' vindt, houd dat dan lekker voor je en ga op zoek naar een andere game. Niemand hier zit op negativiteit te wachten, als ik dat zoek sla ik wel lekker de krant open.

Hier ben ik op zoek naar positiviteit over games, mensen die het leuk vinden.

PS. Bericht zit waarschijnlijk vol met spel en stijlfouten, het is half 2 en ik ga lekker m'n bedje in, des te sneller is het weer woensdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 11:56
kritisch zijn is niets mis mee, maar het wordt hier wel een beetje overdreven. Nu is dat wellicht ook grotendeels te danken aan de gigantische tijd die het heeft geduurd voordat de game uitkwam, waardoor de verwachtingen wel zo torenhoog zijn geworden dat er nooit aan voldaan kan worden. Het is jammer dat ze op veel gebieden nog steeds gewoon gran turismo zijn (matige ai, beperkte aanpassingen, matige schade), maar als je gaat rijden en alles weer aanvoelt zoals een gran turismo aan hoort te voelen lig ik daar verder niet echt wakker van. Ik kan me verder wel prima voorstellen dat dat voor andere mensen anders is, die mensen moeten dan maar Forza gaan spelen. Ook een prima game, met weer zijn eigen gebreken.
anyway, ik kan niet wachten tot het woensdag is, laat maar komen die game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jrd schreef op maandag 22 november 2010 @ 01:28:
[...]

Negativiteit an sich vind ik niet een goed iets, kritisch zijn over iets daar en tegen mag best. Maar... beperk dat een beetje. Wat je nu krijgt is dat mensen zich dood staren op de slechte dingen en eigenlijk niet verder meer kijken dan dat. En als je ergens niet al te positief over bent dan is dat prima, maar moet je dat nou echt continue ventileren op een forum waar mensen zitten die het spel wel helemaal top willen vinden?
Op een moment als dit wil je de game top vinden. Dat snap ik heel goed. Had ik ook gedaan als F1 2010 en Mafia2 me niet zo in de steek hadden gelaten en ik de waarschuwingen vooraf niet te serieus heb bekeken. En ja, nieuwe beelden die niet helemaal up-to-standard zijn mag je imo ventileren.
Ik zie dat meer een beetje als kinderachtig gedrag om een discussie op gang te helpen. Laatste waar ik hier op zit te wachten is een onderlinge ruzie waarbij de een nog feller reageert op de ander dan de persoon ervoor. Laat het lekker gaan,
We zijn volwassen, en dan zou een discussie geen probleem moeten zijn lijkt me. Kinderachtig gedrag is steeds hetzelfde zeggen zonder nieuwe informatie, zonder dat diegene weet waar ie over praat.
ben je niet zo positief over de game? Prima. En zie jij minpunten waarvan je denkt dat die een ander nog niet is opgevallen? Mooi, plaats ze vooral in een post.
Eens
Maar het laatste waar we (ik vooral) op zitten te wachten is om iemand zijn depressieve houding tegenover een game hier te lezen. Als je het 'kwalitatief uitermate teleurstellend' vindt, houd dat dan lekker voor je en ga op zoek naar een andere game. Niemand hier zit op negativiteit te wachten, als ik dat zoek sla ik wel lekker de krant open.
Een mening hoort nu eenmaal bij een forum en depressief is wel iets anders dan negatief. Ik vind het wel grappig dat mensen meteen worden doorverwezen naar een andere game, terwijl velen toch echt GT5 gewoon gepre-ordered hebben en daarom echt wel dachten dat de game werkelijk fantastisch zou worden. Juist door een forum kun je ook bij andere mensen de verwachtingen iets temperen, waardoor de game minder een teleurstelling wordt dan ze vooraf hoopten. (Zoals met name bij Mafia2 is gebeurd, erg veel mensen extreem positief en de game viel voor de meesten tegen en ik vraag me af hoeveel mensen het nog spelen).
Hier ben ik op zoek naar positiviteit over games, mensen die het leuk vinden.
Er zijn genoeg mensen die racegames leuk vinden en toch met een erg kritische noot ernaar kunnen kijken. Denk echt dat je blij moet zijn niet in de simwereld op de pc te zitten, aangezien daar júist de aandacht wordt gelegd op datgene dat verbeterd moet worden. En ja, elke (race)game heeft gebreken, en daar moet je je denk ik van te voren wel voldoende van op de hoogte stellen dmv leaks, trailers en demo's om te zorgen dat je verwachtingen niet té hoog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op maandag 22 november 2010 @ 01:16:
Kritisch zijn is toch heel wat anders dan 'OMG EPIC FAILZ!~' te gillen. Dan krijg je verschillende situaties:

-je kraakt alles af, je krijgt je 'gelijk' en bent happy dat het zo'n epic fail is (in jouw visie).
-je bent kritisch, maar game blijkt toch goed te zijn.
-je bent kritisch, de game valt tegen, en je slaat hem over.

Vergeet niet dat alles wat wij hier zien, en wat al is aangegeven door diverse spelers, is enkel het begin van GT5. Zover ik weet is niemand nog zo hoog gekomen om de laatste 3 race-series te kunnen doen, niemand weet de moeilijkheid daar. Net zo min weet iemand of er ooit nog DLC komt of extra auto's, je kan wel lekker gaan zitten gokken (goudmijn, bla bla, willen geld zien, bla bla), maar zolang het nog niet bevestigt is, is het een grote gok.. helemaal niets aan 'feiten'.

En dan zeg ik terecht, als ik met zoveel plezier GT1 t/m 5P heb gespeeld, zie ik geen baanbrekende wijzigingen dat deze game mij gaat tegenvallen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 22 november 2010 @ 01:48:
[...]

Kritisch zijn is toch heel wat anders dan 'OMG EPIC FAILZ!~' te gillen. Dan krijg je verschillende situaties:

-je kraakt alles af, je krijgt je 'gelijk' en bent happy dat het zo'n epic fail is (in jouw visie).
-je bent kritisch, maar game blijkt toch goed te zijn.
-je bent kritisch, de game valt tegen, en je slaat hem over.
Die visie van jou klopt niet bepaald. Ik vind elke mislukte game jammer, zeker omdat veel games echt enorm veel potentie hebben. Bv Race Pro op de X360 is tamelijk mislukt door de enorm buggy staat waarin ie werd gereleased. Dat vind ik jammer, er zat echt potentie in om sims op de console door te doen breken. kritisch was ik wel van te voren, want: console, want: x360-stuur.... Achteraf met de patches vind ik m best aardig, maar er had zoveel meer gedaan mee kunnen worden.
Vergeet niet dat alles wat wij hier zien, en wat al is aangegeven door diverse spelers, is enkel het begin van GT5. Zover ik weet is niemand nog zo hoog gekomen om de laatste 3 race-series te kunnen doen, niemand weet de moeilijkheid daar. Net zo min weet iemand of er ooit nog DLC komt of extra auto's, je kan wel lekker gaan zitten gokken (goudmijn, bla bla, willen geld zien, bla bla), maar zolang het nog niet bevestigt is, is het een grote gok.. helemaal niets aan 'feiten'.
DLC vind ik een prima manier om extra inkomsten te genereren zolang de content maar achteraf gemaakt is en niet tijdens de game en daarna in stuken geknipt. (zoals bij Mafia2). heb zelf bv ook alle DLC van Forza3 gekocht, gewoon omdat ik gek ben op wagens,
En dan zeg ik terecht, als ik met zoveel plezier GT1 t/m 5P heb gespeeld, zie ik geen baanbrekende wijzigingen dat deze game mij gaat tegenvallen.
Qua GT was ik er pas bij, bij GT3. Daarvoor hadden we nml een pc en speelde ik met name Need For Speeds, TOCA's (BTCC), CMR's en Test Drives. Maar met GT3, 4 en 5p heb ik me ook prima vermaakt. :) Alleen is de concurrentie voor GT wel wat beter geworden met de jaren.

[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 22-11-2010 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 22 november 2010 @ 00:24:
[...]Dan zou je toch verwachten, met zo'n bizar hoeveelheid concurrentie, er ook top shooters uit komen?
Inderdaad. En dat is dus niet het geval.
De shooters vliegen je om de oren en de een is nog brakker dan de ander.
Geef MS een rottrap en gooi Forza op de PS3, laat die concurrentie maar komen.
Alsjeblieft niet zeg. Stilstand is achteruitgang. ;)
En dan kan je makkelijk met je vingertje wijzen, KIJK! een fanboy! Mischien wel, maar ik heb heel veel plezier sinds de eerste versie van GT, ik heb nooit een betere racer gehad, ik heb er genoeg gespeeld. En dan zal ook deze versie dingen hebben die mij niet aanstaan, of als ik pixel groot mijn auto ga bekijken met ruim 200km/h dat ik opeens 'geblokkerde upscalde modellen' zie, zolang er nooit een betere racer zal zijn op de PS3, blijf ik fan van GT.
Amen! _/-\o_

Meteen ook de laatste keer dat ik hier kijk, ik zou bijna aan de anti-depressiva moeten dankzij een aantal "kritische" mensen die de game nog niet eens gespeeld hebben.

@ Positievelingen: Veel plezier met de game!! d:)b

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Tering hey... Overal waar er over dit spel gekeuveld kan worden komt hetzelfde gezeik naar voren... Doodzonde, de boeiende berichten raken er zo door ondergesneeuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Ik ben al aan het wachten tot de "fans" hier met de hoge reviewscores gaan gooien, echter zegt dat tegenwoordig ook niks meer. Een dergelijke grote productie en exclusive, met zoveel druk vanuit de industrie, zal door geen enkele grote site worden afgekraakt. Je kunt nu al verwachten dat het allemaal tussen de 85 en 95 zal zitten.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic is echt een teleurstelling, wat een gekeuvel, het is echt ongelofelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 07:23:
Dit topic is echt een teleurstelling, wat een gekeuvel, het is echt ongelofelijk.
offtopic:
niemand houdt een pistool tegen je slaap zodat je deze topic moet lezen... dus waarom post je hier nutteloze commentaar??

OT
nog 2 daagjes! het begint af te korten... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
stelletje thee tantes.

Als iemand het spel voor Woensdag koopt in NL, post dan eens waar gekocht ;)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 07:37:
[...]

offtopic:
niemand houdt een pistool tegen je slaap zodat je deze topic moet lezen... dus waarom post je hier nutteloze commentaar??

OT
nog 2 daagjes! het begint af te korten... 8)7
In tegenstelling tot velen hier heb ik gewoon zin in GT5 en vind ik het leuk om met sooortgelijken het spel te bespreken. Negatieve kritiek is prima maar hier overdrijft men. Hele uiteenzettingen over een spel wat men nog niet eens gezien heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 08:33:
[...]

In tegenstelling tot velen hier heb ik gewoon zin in GT5 en vind ik het leuk om met sooortgelijken het spel te bespreken. Negatieve kritiek is prima maar hier overdrijft men. Hele uiteenzettingen over een spel wat men nog niet eens gezien heeft.
Het komt door het lange wachten (de hele 6 jaar, niet per se de laatste 2 extra weken). Iedereen is een beetje gespannen en dat uit zich in negatieve en positieve manieren. ;)

Ikzelf ben op het moment het meest geinteresseerd in posts van user X die de game al bij winkel Y heeft kunnen kopen. Praten over het spel zelf komt daarna wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 08:43:
[...]

Ikzelf ben op het moment het meest geinteresseerd in posts van user X die de game al bij winkel Y heeft kunnen kopen. Praten over het spel zelf komt daarna wel. :)
Inderdaad, maar ik ben bang voor een midnight-release van alle winkels :-(

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Na al dat gezeik over perfectionisme, hier is een kleine tip vr GT5 dat ik ben tegengekomen (voor de veiligheid in spoiler tags gezet, je weet maar nooit met sommige mensen die het liever niet onmiddellijk willen weten):

spoiler: http://www.robgroove.com/robgrooves-playstation-3-junkie-blog/my-gt5-gameplay-tips/2711/
Purchasing your first car:.
I know you’ll be anxious to just buy a used car at the beginning and start your GT Life racing career but hold your horses a moment and think about this. To race in most of the races in Gran Turismo 5 you will need to hold the correct licence’s and once you complete the various licence tests you will be given a free car for each one. So why waste your money on a used car when you can concentrate on passing all your licence tests and earn some nice cars for free. Then you can spend your start up money on improving your already great cars performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 10:21

Maximus

There is no substitute

kaos- schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:12:
[...]

Inderdaad, maar ik ben bang voor een midnight-release van alle winkels :-(
DimensionPlus, de zaak waar ik het haal, gaat in Delft eerder open en in Groningen ook maar niet een midnight release zoals ze volgens mij wel deden met Halo 3.
Dakoina schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:29:
Na al dat gezeik over perfectionisme, hier is een kleine tip vr GT5 dat ik ben tegengekomen (voor de veiligheid in spoiler tags gezet, je weet maar nooit met sommige mensen die het liever niet onmiddellijk willen weten):

spoiler: http://www.robgroove.com/robgrooves-playstation-3-junkie-blog/my-gt5-gameplay-tips/2711/
Purchasing your first car:.
I know you’ll be anxious to just buy a used car at the beginning and start your GT Life racing career but hold your horses a moment and think about this. To race in most of the races in Gran Turismo 5 you will need to hold the correct licence’s and once you complete the various licence tests you will be given a free car for each one. So why waste your money on a used car when you can concentrate on passing all your licence tests and earn some nice cars for free. Then you can spend your start up money on improving your already great cars performance.
Oeh die is zeker nuttig! :)

[ Voor 60% gewijzigd door Maximus op 22-11-2010 09:31 ]

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:06
Ik denk dat een beetje doorgewinterde GT speler zoiets zelf ook al weet :)

Ik ben reuze benieuwd of men al ergens een exemplaar kan bemachtigen voor de release date...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Freezerator schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:40:

Ik ben reuze benieuwd of men al ergens een exemplaar kan bemachtigen voor de release date...
Ik ga vanmiddag ook eens eventjes op zoek naar een winkel in de stad hier waar meestal games wel iets eerder in de shop liggen ;). Als ik hem heb gespot zal ik het hier melden ;)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Ik las net op www.budgetgaming.nl dat de normale versie bij de Saturn in Heerhugowaard 44,- kost (woensdag t/m zaterdag)...

bron: http://www.budgetgaming.n...e/gran+turismo+5_PS3.html

Iemand een idee of dat dan ook geldt voor de Saturn in Hoofddorp, of kunnen dit soort acties per vestiging ook nog weer verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 10:21

Maximus

There is no substitute

Freezerator schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:40:

Meestal ging je dan toch de rally-event doen om de 500k auto te regelen om die weer te verkopen? ;)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 13:46
Dr. Quipers schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:57:
Ik las net op www.budgetgaming.nl dat de normale versie bij de Saturn in Heerhugowaard 44,- kost (woensdag t/m zaterdag)...

Iemand een idee of dat dan ook geldt voor de Saturn in Hoofddorp, of kunnen dit soort acties per vestiging ook nog weer verschillen?
Verschilt per vestiging jammer genoeg. Ik ben ook heel benieuwd hoeveel GT5 gaat kosten bij de MM in Groningen. Straks maar even bellen!

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Jamoru schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:03:
[...]

Verschilt per vestiging jammer genoeg. Ik ben ook heel benieuwd hoeveel GT5 gaat kosten bij de MM in Groningen. Straks maar even bellen!
In het krantje van Roermond gaat de game 55 kosten bij de MM. 2 weken terug met de release van Black ops koste die 44 euro. Maarja, over een prijs van 55 is altijd nog niks te klagen tegenover de rest. Wel is dit evengoed nog te duur uiteraard. Saturn is trouwens dezelfde als mediamarkt ;). Dus zou wel een prijs van 44 of 55 hebben zoals ze meestal doen bij "grote" releases

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Jamoru schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:03:
[...]

Hmmm dat is dan weer zuur... Verwacht je dat ze aan de telefoon gewoon de prijs noemen? Dan moet ik misschien ook maar eens belrondje starten en vragen wat GT5 gaat kosten bij MediaMarkt - Cruquius, MediaMarkt - Amsterdam Arena, Saturn - Hoofddorp :) Mocht dat nu allemaal duurder dan 44,- zijn kan ik alsnog naar Heerhugowaard scheuren woensdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 21:48
Vreemd, de MM Utrecht heeft een speciale "entertainment" folder, maar geen GT5 te bekennen :(...

p.s. volgens mij nemen verschillende Mediamarkten prijzen van elkaar over als je dit aangeeft bij een verkoper. Heb ik tenminste wel een keer gedaan en was geen probleem.

[ Voor 47% gewijzigd door bsmpower op 22-11-2010 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:11
bsmpower schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:14:
Vreemd, de MM Utrecht heeft een speciale "entertainment" folder, maar geen GT5 te bekennen :(...
Enig idee over de saturn in utrecht?

Werken in Utrecht en wonen in Alkmaar kan zo zijn voordelen hebben :o :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
KillaZ schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:19:
[...]
Enig idee over de saturn in utrecht?

Werken in Utrecht en wonen in Alkmaar kan zo zijn voordelen hebben :o :+
Iemand op budgetgaming.nl had gehoord dat Saturn Heerhugowaard sowieso onder de 50,- gaat verkopen (waarschijnlijk 44,-)? In dat geval rij ik even langs de Saturn, als de Utrecht vestiging die actie ook heeft tenminste :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 10:47
Afbeeldingslocatie: http://i853.photobucket.com/albums/ab95/RidHood/lunapic_129041089112991_1.gif

In dit gif'je is te zien dat de AI een fout maakt en de auto daar achter remt en uitwijkt ... dat getuigd toch wel weer van een goede AI of zou dit elke race weer gebeuren :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 22 november 2010 @ 07:05:
Ik ben al aan het wachten tot de "fans" hier met de hoge reviewscores gaan gooien, echter zegt dat tegenwoordig ook niks meer. Een dergelijke grote productie en exclusive, met zoveel druk vanuit de industrie, zal door geen enkele grote site worden afgekraakt. Je kunt nu al verwachten dat het allemaal tussen de 85 en 95 zal zitten.
Maak jij dan eens een 'kritische' review, als je blijkbaar denkt het wel beter te kunnen.
Jarnoootje schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:30:
[afbeelding]

In dit gif'je is te zien dat de AI een fout maakt en de auto daar achter remt en uitwijkt ... dat getuigd toch wel weer van een goede AI of zou dit elke race weer gebeuren :P?
Lijkt me wel vette chaos in een online potje met 16 man :D Maar lijkt erop dat ze allemaal op hetzelfde punt de mist in gaan? Zelfs nr.2 zie je verderop nog links wegspinnen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

SinergyX schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:49:
[...]

Lijkt me wel vette chaos in een online potje met 16 man :D Maar lijkt erop dat ze allemaal op hetzelfde punt de mist in gaan? Zelfs nr.2 zie je verderop nog links wegspinnen.
Dat gifje is van een filmpje gemaakt in de B-spec mode. Ziet er wel 'Days of Thunder'-achtig uit. Vet hoor. In dat filmpje zie je 3 ronden de AI battlen met elkaar. Zitten nog wel een paar akkefietjes bij, heheh.

Edit: filmpje ff opgezocht: YouTube: Gran Turismo 5 (final) HD native video

[ Voor 11% gewijzigd door Geengrenzuh op 22-11-2010 11:01 ]

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 10:47
Geengrenzuh schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:54:
[...]

Dat gifje is van een filmpje gemaakt in de B-spec mode. Ziet er wel 'Days of Thunder'-achtig uit. Vet hoor. In dat filmpje zie je 3 ronden de AI battlen met elkaar. Zitten nog wel een paar akkefietjes bij, heheh.
geef mij die link van het filmpje maar dan :)

Zo slecht ziet het er allemaal toch nog niet uit met de AI. Bovendien heb ik met GT5:P moeite genoeg gehad met sommige races ... ondanks dat je iedereen redelijk makkelijk uitremde moest je toch wel je best doen om nr. 1 in te halen :)

Nog anderhalve dag ... kan niet wachten!

//Edit:
Filmpje staat er al ... even bekijken dan maar!

//Edit2:
Ziet er wel leuk uit dat gebattle tussen de AI en de AI, beetje een hoog beuk gehalte als je het mij vraagt.
Ook dat de AI je blokkeert als je binnenlangs wil inhalen, dus een verdedigende lijn opzoekt ziet er best realistisch uit.

Alleen kan die kerel nou echt niet racen of is het spel moeillijker dan wij verwachten?

[ Voor 22% gewijzigd door Jarnoootje op 22-11-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Jarnoootje schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:02:
[...]

Alleen kan die kerel nou echt niet racen of is het spel moeillijker dan wij verwachten?
Zoals ik al zei: filmpje is van de B-Spec mode. Dus de speler zelf is ook een AI driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

@Jarnoooootje: Die kerel is geen kerel maar ook AI. In B-spec heb je een AI-coureur die voor jou races rijdt. Hele races of als teamgenoot bij endurance-races.

Vraag me af waarom je dergelijke AI niet ziet in A-spec.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shiver23 schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:18:
Vraag me af waarom je dergelijke AI niet ziet in A-spec.
Of nog niet heb gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maximus schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:58:
Meestal ging je dan toch de rally-event doen om de 500k auto te regelen om die weer te verkopen? ;)
Bedoel je de Toyota RSC Rally Car?
Fantatstisch ding was dat, kon je bijna alle rally's mee winnen en hij leverde nog flink wat op ook!

Over de info onder de spoiler: Zo deed ik het in GT4 ook altijd.
Hele goede wagens zaten erbij hoor!

Qua verwachtingen weet ik absoluut niet wat te verwachten.
Ik ga uit van een GT4 met GT5 graphs, dus ik laat me verassen.
Playseat verwacht ik wel deze dagen binnen, shiftholder ligt er al haha
2 dagen woop woop 8)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Zo hey, als een malle! Ik hoop hem wel ergens uit de rekken te kunnen trekken vandaag of morgen. Dan mezelf storten op de licenses en een online race-je met een verdwaalde tweakert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie het al gebeuren, kom ik daar woensdag.. geen Sig edition te bekennen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, ik ga ook op hoop van zegen met mijn steelcase naar de MM Bergen op Zoom.
Als ze de sig niet hebben wordt het de collectors, mij om het even.

Woensdag gelijk beginnen aan de rijbewijzen.
Plan is om alle rijbewijzen minimaal op zilver/goud te gaan halen als eerste, maar de kans is
aanwezig dat ik de game dan voortijdig gefrustreerd aan de kant leg voordat ik alles klaar heb :)
Zullen wel weer een paar pittige bij zitten (heb al wat youtube gezien).

En met een Kart over de Nurburgring.
Niet voor de fun, niet voor de uitdaging, niet voor een race maar gewoon omdat het kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Geengrenzuh schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:54:
[...]

Edit: filmpje ff opgezocht: YouTube: Gran Turismo 5 (final) HD native video
Vreemd, op het einde blijft de toerenteller hangen op 4000 rpm. Maar het filmpje ziet er wel vet uit. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Laatst online: 18-09 18:33
SinergyX schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:31:
Ik zie het al gebeuren, kom ik daar woensdag.. geen Sig edition te bekennen :(
Ik heb voor de zekerheid de shop gemaild of daadwerkelijk mijn Signature edition klaar ligt.
Volgens mij heb ik hem zelfs 2x gepre-orderd. Dus mocht ik hem dubbel hebben dan zal ik het wel even melden.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:20
Mijn eerste post hier op het forum... Ik zag dat dit een actief forum is en ook ik kijk er naar uit om GT5 te spelen op de PS3, dus toch maar geregistreerd.

Gelijk maar een vraag er in gooien:
Ik had gezien dat er een co-op modus in de game komt, houdt dit dan in dat je met z'n 2e (achter 1 PS) als team kunt racen om zo geld bij elkaar te sprokkelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Mijn preorder ligt ook klaar bij mijn vaste gameshop. :) Nu hopen dat er snel een fix komt zodat ik hem ook op 3.41 kan draaien. Anders frustreert dat snel ben ik bang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Spierincx schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:40:
Mijn eerste post hier op het forum... Ik zag dat dit een actief forum is en ook ik kijk er naar uit om GT5 te spelen op de PS3, dus toch maar geregistreerd.

Gelijk maar een vraag er in gooien:
Ik had gezien dat er een co-op modus in de game komt, houdt dit dan in dat je met z'n 2e (achter 1 PS) als team kunt racen om zo geld bij elkaar te sprokkelen?
Waar heb je gezien dat er een co-op mode inkomt dan?
Dat er een 2 player splitscreen inzit klopt, maar co-op ben ik niet tegengekomen.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik ben benieuwd houd dat hybride zal rijden, lijkt me niet echt om een race mee te starten...
Wat weer wel een leuke keuze zou zijn, om een hybride only race te houden...

Natuurlijk is het racen met overige auto's natuurlijk vele malen beter...

Die eerste collector's edition a 79 euro is gewoon bij de mediamarkt te koop of niet?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
dvdkiwi schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:35:
En met een Kart over de Nurburgring.
Niet voor de fun, niet voor de uitdaging, niet voor een race maar gewoon omdat het kan ;)
Nice met de kart over de ring ETA 15 minuten..????

Acties:
  • 0 Henk 'm!
leech1984 schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:37:
Ik heb voor de zekerheid de shop gemaild of daadwerkelijk mijn Signature edition klaar ligt.
Volgens mij heb ik hem zelfs 2x gepre-orderd. Dus mocht ik hem dubbel hebben dan zal ik het wel even melden.
Ik heb al bevestiging dat mijn bestelling geleverd gaat worden (Sig.edit), maar met verzending heb ik al 0,0 vertrouwen (altijd een dag later), dus maar gekozen voor afhalen. Maar nu moet dus eerst mijn bestelling nog van het magazijn naar het filiaal.. en daar heb ik toch mijn twijfels :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In GT 4 deed ik het met een 2CV, ongeveer 28 minuten of zo...
Ik wilde het met die hele oude 1888 auto doen, maar die kwam de heuvels niet op haha
Waarom? Omdat het kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:48:
[...]

Ik heb al bevestiging dat mijn bestelling geleverd gaat worden (Sig.edit), maar met verzending heb ik al 0,0 vertrouwen (altijd een dag later), dus maar gekozen voor afhalen. Maar nu moet dus eerst mijn bestelling nog van het magazijn naar het filiaal.. en daar heb ik toch mijn twijfels :(
Ik bestel ook nooit meer met Verzending. Komt altijd een dag later idd.

Nu bestelt met afhalen in filiaal (frs). De vorrige keren dat ik dat heb gedaan ging keurig dus op hoop van zegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Donstil schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:51:
[...]

Ik bestel ook nooit meer met Verzending. Komt altijd een dag later idd.

Nu bestelt met afhalen in filiaal (frs). De vorrige keren dat ik dat heb gedaan ging keurig dus op hoop van zegen.
Ik hoop dat dynabyte zich aan zijn woord houd, kreeg dit mailtje van ze terug:
Geachte heer of mevrouw xxxx,

Wij verwachten het spel op de release datum bij u te kunnen bezorgen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

xxxxx
Medewerker Sales Support Dynabyte.nl
Dynabyte BV

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
kaos- schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:46:
[...]

Waar heb je gezien dat er een co-op mode inkomt dan?
Dat er een 2 player splitscreen inzit klopt, maar co-op ben ik niet tegengekomen.
Hmm.. Ik heb zoveel sites de afgelopen dagen gezien dat ik het niet meer weet...

Qua leverdata heb ik wel goede ervaring met 12Game trouwens, de laatste twee games die ik daar had gekocht kwamen een dag voor de release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Al die webshops versturen vast wel op tijd (Dinsdag) maar in mijn ervaring is de game er dan nooit de volgende dag.

Waarschijnlijk vinden ze bij ons sorteercentrum dikke enveloppen eng want vrienden van me krijgen hem wel altijd de volgende dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Kreeg net bericht van BPGames naar aanleiding van de verwachte levertijd op hun website (1-3 werkdagen na release).
Beste Jesse,

Wij verwachten morgen onze voorraad binnen en zullen deze direct verzenden.

Als TNT meewerkt zult u het spel dan woensdag, op de releasedatum, ontvangen.

Mocht u verder nog vragen/opmerkingen hebben dan vernemen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

BPGames
Dus het ziet er naar uit dat ook ik woensdag achter mijn stuurtje mag kruipen (A)

Heb ook gebeld naar next level (Amersfoort), daar verwachten ze hem vanmiddag of morgen. Dus iig voor release en mijn ervaring met hun is dat ze niet moeilijk doen over releasedata. Prijs is overigens 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
M3rcury schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:56:
[...]

Ik hoop dat dynabyte zich aan zijn woord houd, kreeg dit mailtje van ze terug:

[...]
doen we eens wat rondjes tuffen als hij er bij beide is ;)
nordschleiffe met ........... :D

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Capo schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:19:
[...]

doen we eens wat rondjes tuffen als hij er bij beide is ;)
nordschleiffe met ........... :D
Evo!! :9

offtopic:
broertje heeft nu een blauwe evo 4, gaaf ding :9

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
evo 6 it is , wel met regen dan :+

evo4 is humor idd! mis mijn evo ook maar budget word gespendeerd aan reizen ipv 2e toy. Lotus schiet al op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Straks even Utrecht in om te kijken of ik hem ergens kan ophalen.. Begin bij de game mania op HC...

To Be continued... ;)

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
SOCO_cola schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:31:
Straks even Utrecht in om te kijken of ik hem ergens kan ophalen.. Begin bij de game mania op HC...

To Be continued... ;)
Hou ons up-to-date anders loop ik na werk ook nog even de stad (Utrecht) in ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Capo schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:30:
evo 6 it is , wel met regen dan :+

evo4 is humor idd! mis mijn evo ook maar budget word gespendeerd aan reizen ipv 2e toy. Lotus schiet al op :)
Ding heeft een geschat vermogen van 340~350 pk. Geen idee wat er allemaal aan gedaan is, maar gaat behoorlijk vooruit :P Gaat als het goed is binnenkort op de bank om hem echt goed af te stellen, en te kijken wat er nou echt uit komt :)

[ Voor 13% gewijzigd door M3rcury op 22-11-2010 12:48 ]

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Iemand al een walktrough gevonden?
(dus wanneer je welke auto moet gaan kopen)

Ik heb in Prologue namelijk erg veel tijd verspild door steeds de verkeerde auto's te kopen.

Jammer genoeg ook Prologue helemaal gewist, want hoorde zojuist dat alle auto's meegenomen worden naar GT5 :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
Jullie hebben het vast al uitgebreid gehad over de auto's in GT5, maar ik had wel wat SVU's verwacht zoals de Audi Q7, Ford Explorer en mijn favoriet de Cadillac Escalade. Misschien als DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOCO_cola schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:31:

To Be continued... ;)
Gamemania kun je denk ik wel vergeten, die krijgen morgen hun levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:00:
Jammer genoeg ook Prologue helemaal gewist, want hoorde zojuist dat alle auto's meegenomen worden naar GT5 :-(
O dat zou goed nieuws zijn... > F1 2007 op de Ring!
Ik denk dat er wel weer een strategy guide uit zal komen, die had ik van Gt4 ook en was rete handig.

Prologue wagens overzetten en de data wissen, want die nam al een kleine 7 gig in beslag :|
(dan vraag je je toch af waarom het volledige spel "maar" 3 gig groter is) :/

[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 22-11-2010 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

dvdkiwi schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:03:
[...]

Ik denk dat er wel weer een strategy guide uit zal komen, die had ik van Gt4 ook en was rete handig.

Prologue wagens overzetten en de data wissen, want die nam al een kleine 7 gig in beslag :|
Jammer man, maar het is al confirmed dat GT5 niks van Prologue overneemt. De wagens van GTPSP daarentegen verschijnen in de arcade mode onder "PSP garage".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

uhm de instal is maar 10gb maar de uiteindelijke dics is meer dan bijna 20gb (19 nog wat).
dus de install doet niet volledige game installen, zoals gt5p.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
[...]

Install files hé, veel data zal nog van de disc afgehaald worden natuurlijk.
Zou natuurlijk onzin zijn om een install te maken van 20gb+

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ow dat wist ik niet dat GT5P volledig installed was...
Noob vraag: waarom speel ik dan nog met schijfje?
Anyway, GT5P gaat waarschijnlijk nooit meer gespeeld worden nu, zonde ;)
Ik hoop alleen dat mijn fatboy 60G PS3 het vol blijft houden :P

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 22-11-2010 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
dvdkiwi schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:09:

Omdat je anders 10 vrienden je disc mee kan geven en op die manier Sony zijn inkomsten misloopt.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
Anyway, GT5P gaat waarschijnlijk nooit meer gespeeld worden nu, zonde ;)
Ik hoop alleen dat mijn fatboy 60G PS3 het vol blijft houden :P
Je speelt nog met het schijfje omdat ze wel graag willen dat je het origineel in bezit hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:36
Authenticatie. Zodat niet meerdere PS3s online gaan dank 1 schijfje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennisdn schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:00:
Iemand al een walktrough gevonden?
(dus wanneer je welke auto moet gaan kopen)

Ik heb in Prologue namelijk erg veel tijd verspild door steeds de verkeerde auto's te kopen.

Dat is toch een beetje de charme van een game? Auto's proberen, race rijden, beetje handelen, weer proberen en op die manier steeds verder komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Grr net terug van de Mediamarkt in Brussel Nieuwstraat. Kwam de vent mij vertellen dat ze pas donderdag in de rekken zullen liggen... En dat ik naar een reservatie van een collectors edition kon fluiten... niet exact met die woorden, maar aan de brutaliteit van z'n antwoord te horen wel.

Misschien de franstalige smartoys keten eens proberen a/d beurs

[ Voor 10% gewijzigd door Dakoina op 22-11-2010 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Dakoina schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:12:
Grr net terug van de Mediamarkt in Brussel Nieuwstraat. Kwam de vent mij vertellen dat ze pas donderdag in de rekken zullen liggen... En dat ik naar een reservatie van een collectors edition kon fluiten... niet exact met die woorden, maar aan de brutaliteit van z'n antwoord te horen wel.

Misschien de franstalige smartoys keten eens proberen a/d beurs
Donderdag, dat lijkt me erg handig inderdaad, een dag ná de release :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Dr. Quipers schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:57:

Saturn Zaandam had Fifa 11 en COD BO voor EUR 44,-. Voor COD waren ze van middernacht tot 2 uur open.. Krantje komt morgen, maar kijken of ze GT5 voor dezelfde prijs doen.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
De knaap schakelt volgens mij met de hand... _/-\o_

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@deadsy, Ksborg & Kaos:
Ah, logisch natuurlijk.
Thanx voor de replies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 00:41
SinergyX schreef op maandag 22 november 2010 @ 00:24:...de CoD en MoH series zijn leuk per aflevering, maar wie speelt er nu nog de eerdere series?
Ho stop. Bijna dagelijks nog COD2 (5 jaar oud!!) online. Lekker raggen :) .

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Ontzettende_Jan schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:20:
[...]

Saturn Zaandam had Fifa 11 en COD BO voor EUR 44,-. Voor COD waren ze van middernacht tot 2 uur open.. Krantje komt morgen, maar kijken of ze GT5 voor dezelfde prijs doen.
Voor Enschede stond ie niet eens in het krantje. Er zal vermoedelijk ook geen speciale actie komen in deze vestiging omdat de Call of Duty actie teveel geld had gekost :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

ksborg schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:29:
[...]

Voor Enschede stond ie niet eens in het krantje. Er zal vermoedelijk ook geen speciale actie komen in deze vestiging omdat de Call of Duty actie teveel geld had gekost :+
Sowieso vind ik MM Enschede nogal vreemd/laat de laatste tijd met PS3 games en accesoires. Misschien ook bij andere consoles, maar het is al een paar keer voorgekomen dat games pas een (paar) dag(en) na release pas in de winkel lag(en).

edit: krijg net krantje in de mail. 55 euro voor GT5.

[ Voor 5% gewijzigd door Shiver23 op 22-11-2010 14:32 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
Yeah ! :9~ :9~

Status: Uw bestelling wordt ingepakt
PS3 Gran Turismo 5 Collectors Edition 79,99 1 79,99
Verzendkosten: 1,99
Totaal: € 81,98

van eplaza.com

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
ksborg schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:29:
[...]
Kreeg ook een bericht van MM Utrecht dat dergelijke acties erg prijzig zijn. Daarnaast geven ze aan dat Sony de adviesprijs heeft gezet op 74,95 en dat ze onder de 64,95 niet veel winst meer maken. Naja dit zal wel gedeeltelijk waar zijn want ik vraag me af of webwinkels met hun 50,- verlies maken?

Daarnaast zag ik dat de online prijs van de MM is gezakt naar 55,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Laatst online: 18-09 18:33
Goedemorgen,

Aanstaande woensdag is het hopelijk zo ver dat ik onderstaande bestelling kan komen ophalen.
Ik wil daarom even informeren of mijn reservering/bestelling inderdaad op te halen is aanstaande woensdag.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Beste

24 november zouden alle GT 5 versies overal binnen moeten zijn idd

Mvgr
DIMENSION PLUS
Hmm... nog geen persoonlijke toezegging.

Verder begin ik steeds zenuwachtiger te worden... het spel waar ik de PS3 voor heb gekocht komt eindelijk uit! Ik heb helaas al wat filmpjes zitten kijken en live gameplay. Maar het is een hele tijd geleden dat ik zo graag een spel wil hebben. Ik denk dat Gran Turismo 4 de laatste was.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Hier nog een filmpje van een Mazda MX5 met titanium uitlaat. Klinkt gelijk een stuk beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Nog geen mensen die GT5 in het wild gespot hebben? ;(

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Laatst online: 10:29
Morgen even neuzen bij de bart sh*t en de saturn(aka mediamarkt) of ze m daar al in het schap hebben, denk niet dat ze vandaag al ergens in Nederland in de schappen liggen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
naaitsab schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:38:
Morgen even neuzen bij de bart sh*t en de saturn(aka mediamarkt) of ze m daar al in het schap hebben, denk niet dat ze vandaag al ergens in Nederland in de schappen liggen.
In de schappen niet, maar ze krijgen de games vandaag écht wel binnen hoor.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Laatst online: 10:29
kaos- schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:44:
[...]

Ik dacht morgen binnen en woensdag officieel in het schap.
Maar bijv gta4 had ik ook 2 dagen van te voren al op de mat liggen dus sommige shops gaan zeker wat soepeler om met het "officiële" gedeelte ;)

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
kaos- schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:44:
[...]

Net wat feedback van gekregen over de levering.. t wordt hier ( in zeeland ) in iedergeval morgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 16:30
Zal me niets verbazen als ze gewoon pas vanaf 24 nov. in de schappen liggen. Op titels zoals deze worden ongetwijfeld fikse boetes gegeven bij verkoop voor release datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Weet niet of het al voorbij gekomen is maar ik vond dit er wel goed uit zien.

een Murcielago over de Toscane track icm Day/Night overgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 11:57
hoe zit t nou met standaard autos en rims swappen? Kan dat nou wel of niet? Zo niet, dan zitten we zometeen met dik 800 autos ofzo waarbij je nieteens een velg kan wisselen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Net even hier (Purmerend) de stad in geweest, maar nog nergens te koop. Eplaza wist mij te vertellen dat ze hem morgen binnen krijgen. Ze weten alleen nog niet of ze GT5 dan al mogen verkopen.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
macweeds schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:49:
Zal me niets verbazen als ze gewoon pas vanaf 24 nov. in de schappen liggen. Op titels zoals deze worden ongetwijfeld fikse boetes gegeven bij verkoop voor release datum.
Dat is onzin, lees eens een paar pagina's terug.

Net bij MediaMarkt almere wezen kijken, die hadden hem nog niet liggen maar zouden hem wel vandaag nog binnen krijgen. Ze verkopen hem echter pas woensdag. Morgen even wat andere vestigingen van MM proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 16:30
bones schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:54:
[...]

Dat is onzin, lees eens een paar pagina's terug.

Net bij MediaMarkt almere wezen kijken, die hadden hem nog niet liggen maar zouden hem wel vandaag nog binnen krijgen. Ze verkopen hem echter pas woensdag. Morgen even wat andere vestigingen van MM proberen.
Oh ja, waarom zijn er dan in het verleden zo vaak winkels geweest die games om 00:00 uur op release datum verkopen, zoals b.v. Black Ops?? Hadden ze volgens jou net zo goed de dag ervoor op normale winkeltijden de game kunnen verkopen toch ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Lampuhkap schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:53:
hoe zit t nou met standaard autos en rims swappen? Kan dat nou wel of niet? Zo niet, dan zitten we zometeen met dik 800 autos ofzo waarbij je nieteens een velg kan wisselen :')
Bij standaard auto's kan je geen wielen veranderen. Alleen bij Premium's. Maar dan heb je nog keuze uit 200+ auto's!! Ik begreep verder dat je uit de 2e hands "winkel" standaard auto's kan kopen, en bij de "dealership" de premiums. Dus je hoeft straks niet te zoeken tussen standaard en premium's door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lampuhkap schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:53:
uhm zou niet zo negatief over gt5 praten in dit forum, wordt niet zo gewaardeerd. ik bracht zelfde als jou aan en werd haast gestenigd :')
maar zoals je zelf al zegt dalijk zitten we met 800 auto's met standaard velgen.
mits ze een launch(of later) patch erin gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
v8power67 schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:02:
[...]

uhm zou niet zo negatief over gt5 praten in dit forum, wordt niet zo gewaardeerd. ik bracht zelfde als jou aan en werd haast gestenigd ;')
maar zoals je zelf al zegt dalijk zitten we met 800 auto's met standaard velgen.
mits ze een launch(of later) patch erin gooien.
Heel 'raar' ook omdat die standaard auto's (bijna)allemaal uit GT4 komen en in GT4 kon je er wel andere velgen onder zetten.

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-LA- schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:04:
[...]

Heel 'raar' ook omdat die standaard auto's (bijna)allemaal uit GT4 komen en in GT4 kon je er wel andere velgen onder zetten.
pssst niet zo negatief zie alle post al weer komen :P
maare idd tis raar but so be it ;)

edit :
yes
2x Gran Turismo 5 Signature Edition PS3
bedrag :€ 398,- status : Je bestelling wordt geleverd op 24-11-2010

[ Voor 15% gewijzigd door v8power67 op 22-11-2010 15:08 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.