Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
oXygeN schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:34:
In de bevestigingsmail staat nog wel:

"Games met een releasedatum worden op de dag van release geleverd."

Dus wellicht houden ze em nog een dagje vast ofzo... ach ik zie et wel, dat ene dagje maakt me ook niet zoveel uit :)
"Status: Zending voorgemeld"

inmiddels geeft de track and trace ook antwoord. Heb jij er ook twee producten in staan? Ik verwacht hem dus wel morgen binnen te hebben! :*)

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:29
bsmpower schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:29:
Livestream op Gamespot op dit moment voor de liefhebbers:
Klik
Stel noobies daar die spelen gsus je gaat toch niet met een joystick spelen gsus ik rij me auto toch ook niet met een joystick FAIL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
goosche schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:08:
[...]

Stel noobies daar die spelen gsus je gaat toch niet met een joystick spelen gsus ik rij me auto toch ook niet met een joystick FAIL.
Wat? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
[...]

Aangezien waarschijnlijk > 95% van de spelers gewoon met een std controller spelen, is het niet zo hééél gek om dat te laten zien als gamesite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Rudi schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:10:
[...]

Aangezien waarschijnlijk > 95% van de spelers gewoon met een std controller spelen, is het niet zo hééél gek om dat te laten zien als gamesite...
Toch hebben ze gelijk. GT moet met stuur, en cockpit/bumper-view.
Tenminste, dat vind ik dan 8)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Pff kom er achter dat ik nog geen verlengsnoer voor mijn G27 heb. De usb is te kort en heb de komende dagen geen tijd om er een te kopen aangezien ik moet werken. Lekker handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Ik speel ook gewoon met een controller hoor ;) Gaat anders best prima... Tuurlijk een stuurtje met Playseat is optimaal maar kan dat ding gewoon nergens kwijt :( Of ze moeten een inklapbare versie gaan uitbrengen die je zo onder de bank kan schuiven ;) Rij wel met bumpercam, want dat geeft gewoon de beste snelheidsbeleving :)

Heb net even gebeld met Saturn in Hoofddorp. Daar kost de normale versie ook 55,-
Oftewel hetzelfde als de MediaMarkt prijzen... Wellicht dat die actie van 44,- dan alleen geldt voor Saturn in Heerhugowaard... Om voor die 11 euro nou weer helemaal op woensdagavond naar Heerhugowaard te gaan is me teveel van het goede ;) Dan duurt het nog zo'n 2 uur langer voor ik GT5 heb...

[ Voor 5% gewijzigd door Dr. Quipers op 22-11-2010 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Hoe zit dat nou met de spellen die al verstuurd zijn dan? Vind het toch raar. Sommige mensen hebben hem gewoon morgen al in huis. Ik heb van ConsoleShop.nl nog geen mail gehad, dus die houden zich keurig netjes aan de 24ste. Andere shops schijnbaar niet dus?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:05

Sandyman538

SandstorM [148839]

FerdiV schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:13:
Pff kom er achter dat ik nog geen verlengsnoer voor mijn G27 heb. De usb is te kort en heb de komende dagen geen tijd om er een te kopen aangezien ik moet werken. Lekker handig.
Op internet bestellen. Voor een euro of 6 heb je al een verlengkabel (die ze door je brievenbus gooien) van 5 meter, werkt prima op mijn G27.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:25

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Lig hier in een deuk om die kerel van Gamespot: "Driften is wel wat moeilijker dan in NFS", terwijl hij live een poging doet om in GT5 te driften met een 4WD. :D De regen in cockpitview vond hij ook maar niks, want dan zag hij zo weinig... :+

Die gasten hebben zoveel dingen bij het verkeerde eind, en dat moet dan een review gaan schrijven? Het is eigenlijk droevig..... ;(

[ Voor 12% gewijzigd door Chrasher op 22-11-2010 19:34 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ga ook eerst gt5 spelen met controller. mede omdat ik mn stuurtjes op mn kamer heb staan maar dan op een gamele eet stoel moet zitten en maar een 20" monitor en beneden een 42 inch, en boven ook nog eens wireless internet met slecht bereik, en beneden kabel. dus ja keuzes :P
als ik een keer een playseat bouw is het anders. maar ga uiteraard wel even proberen met stuur maar hou ik niet lang vol :P gt5p ook max 2 uurtjes dan heb ik geen zin meer zo onconfortabel :P

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

Mn A3 zit er ook in, ook quattro, echter niet helemaal de juiste motorisering ;)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:45
[...]

Geef het een paar jaar?
http://ntho.posterous.com/future-mercedes-concept-car-wi-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
SL65 schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:37:
Ben benieuwd dynabyte heeft mij nog geen mail gestuurd over de verzending, zal dus wel morgen worden.
Ik hoop het ook ja :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mijn Lotus Elise motorsport zit er ook in. Erg humor weer. Word fijn rijden op de Nordschleiffe en dergelijke.
Dat zat ie ook al in GT2, 3, en 4 :+ Enkel bij GT2 en 3 wist ik nog niet dat ik hem ooit in mijn bezit zou hebben

Afbeeldingslocatie: http://www.skymac.org/var/module/Content_skymacArticle/images/bestofs/gt2/Elise_motorsport.jpg

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
FerdiV schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:13:
stuur me ff een DM dan regel ik het wel voor je.

Zijn 4,95 en 2 postzegels.

Moet er zelf ook nog een halen morgen dus kan hem wel in een envelopje steken

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Dr. Quipers schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:18:
Ik speel ook gewoon met een controller hoor ;) Gaat anders best prima... Tuurlijk een stuurtje met Playseat is optimaal maar kan dat ding gewoon nergens kwijt :( Of ze moeten een inklapbare versie gaan uitbrengen die je zo onder de bank kan schuiven ;)
Deze heb ik dus inderdaad gezien, kan het even niet terugvinden. maar ze zijn er wél :P

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Capo schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:38:
Mijn Lotus Elise motorsport zit er ook in. Erg humor weer. Word fijn rijden op de Nordschleiffe en dergelijke.
Dat zat ie ook al in GT2, 3, en 4 :+ Enkel bij GT2 en 3 wist ik nog niet dat ik hem ooit in mijn bezit zou hebben

[afbeelding]
De Nordschleiffe ga ik ook maar wat extra oefenen, aangezien ik misschien volgend jaar er eens in het echt naartoe ga :P

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 22-11-2010 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Gelukkig Mijn Fanatec GT3 RS +CSP _/-\o_ _/-\o_ wordt volgende week opgestuurt en niet pas in 2011 *O* *O* . Nu nog op de Wheel stand wachten :O :O :O :O.

Hopelijk stuurt Wehkamp morgen een mail dat GT5 CE eindelijk verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
downing schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:42:
Gelukkig Mijn Fanatec GT3 RS +CSP _/-\o_ _/-\o_ wordt volgende week opgestuurt en niet pas in 2011 *O* *O* . Nu nog op de Wheel stand wachten :O :O :O :O.

Nice voor je ! Wanneer had je hem besteld? :) Ik moet geloof ik net nog wachten tot januari... enige wat er daar in mijn account staat is "Paid"..

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-09 13:25
SToRM666 schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:40:
[...]

De Nordschleiffe ga ik ook maar wat extra oefenen, aangezien ik misschien volgend jaar er eens in het echt naartoe ga :P
haha, same here! Even lekker oefenen voordat ik mijn reallife auto erop los laat. Zag toevallig net weer filmpje waar een ervaren iemand zowel veel mensen inhaalt als ingehaald wordt. Er rijden wel een hoop pannenkoeken rond daar, soms zijn het onverantwoorde situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
SToRM666 schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:40:
[...]

Zeker doen en voorzichtig rijden :)
wheeler schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:02:
[...]

haha, same here! Even lekker oefenen voordat ik mijn reallife auto erop los laat. Zag toevallig net weer filmpje waar een ervaren iemand zowel veel mensen inhaalt als ingehaald wordt. Er rijden wel een hoop pannenkoeken rond daar, soms zijn het onverantwoorde situaties.
Grootste pannekoeken zijn de mensen die hett circuit denken te kennen en gaan lopen trappen met hun auto ;)

Kom er al een tijdje inmiddels, leuk om te doen maar met reserve, het is niet zoals in het spel, totaal niet zelfs.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 09:52
Capo schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:06:
het is niet zoals in het spel, totaal niet zelfs.
Hoe kan dat nou! Dit is the REAL driving simulator hè! ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:23:
Hoe zit dat nou met de spellen die al verstuurd zijn dan? Vind het toch raar. Sommige mensen hebben hem gewoon morgen al in huis. Ik heb van ConsoleShop.nl nog geen mail gehad, dus die houden zich keurig netjes aan de 24ste. Andere shops schijnbaar niet dus?
Vandaag verstuurd hoeft niet perse te betekenen dat het morgen in de bus ligt is mijn persoonlijke ervaring. Als het wel zo is ben ik jaloers :-)

Overigens heb ik geen Playseat. Een stoeltje van IKEA van 9,95 samen met een Wheelstand Pro voor mijn Driving Force GT voldoet prima en het kost vrijwel geen ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Ik heb mijn besteling 11 november gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
downing schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:12:
Ik heb mijn besteling 11 november gedaan.
Mooi! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Brad Pitt schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:10:
[...]

Ik denk dat hij doelt op het feit dat God wel een realistische damagemodel heeft verwerkt in Gran Life 1 in tegenstelling tot Kaz met Gran Turismo 5 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Donstil schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:38:
[...]
stuur me ff een DM dan regel ik het wel voor je.

Zijn 4,95 en 2 postzegels.

Moet er zelf ook nog een halen morgen dus kan hem wel in een envelopje steken
Tof, zou enorm fijn zijn! Maar hoe stuur ik je een DM? Zit al jaren op dit forum en weet het nog steeds niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Brad Pitt schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:10:
[...]

rel

Ja moeten we toch Forza3 gaan kopen :+

/rel
Businessman007 schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:22:
[...]

Ik denk dat hij doelt op het feit dat God wel een realistische damagemodel heeft verwerkt in Gran Life 1 in tegenstelling tot Kaz met Gran Turismo 5 :9
Precies, reset werkt niet, en adrenaline en g-krachten maken het ook leuk. Ook krijgen we helaas niet betaald na een rondje om schade te betalen, prutsers bij de ring.

Stel je voor dat je 180km/h rijd en je moet remmen maar je been niet opgetild krijgt vanwege de g-krachten. En dan heb ik geen spillebeentjes die niet kunnen squaten. Je moet meer kracht zetten en dan ben je al voorbij je rempunt voor je je dat realiseerde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:12:
[...]

Vandaag verstuurd hoeft niet perse te betekenen dat het morgen in de bus ligt is mijn persoonlijke ervaring. Als het wel zo is ben ik jaloers :-)

Overigens heb ik geen Playseat. Een stoeltje van IKEA van 9,95 samen met een Wheelstand Pro voor mijn Driving Force GT voldoet prima en het kost vrijwel geen ruimte.
track&trace status is nu dat de zending voorgemeld is.

Denk dat ze gewoon vanwege de drukte alvast een batch hebben voorbereid maar dat ze echt ook pas morgen de deur uit gaan.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Capo schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:06:
Zeker doen en voorzichtig rijden :)
In het echt zou ik wel een stuk voorzichtiger zijn ja, maar het lijkt me wel erg leuk om eens te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Weet iemand hoe de FRS dat regelt? Krijg ik een mailtje zodra ik hem kan afhalen of zodra ze hem versturen naar het filiaal
FerdiV schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:25:
[...]

Tof, zou enorm fijn zijn! Maar hoe stuur ik je een DM? Zit al jaren op dit forum en weet het nog steeds niet |:(
Menno punt stil at gmail punt com

mag ook.
oXygeN schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:25:
[...]

Denk dat ze gewoon vanwege de drukte alvast een batch hebben voorbereid maar dat ze echt ook pas morgen de deur uit gaan.
Ja klopt dat zie je heel vaak. sowieso is TrackTrace officieel pas na 00:00 beschikbaar, vanavond nog even kijken kan ineens hele andere informatie opleveren

[ Voor 51% gewijzigd door Donstil op 22-11-2010 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Capo schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:25:
Stel je voor dat je 180km/h rijd en je moet remmen maar je been niet opgetild krijgt vanwege de g-krachten. En dan heb ik geen spillebeentjes die niet kunnen squaten. Je moet meer kracht zetten en dan ben je al voorbij je rempunt voor je je dat realiseerde :+
Hier heb ik echt nog nooit van gehoord :s En rij vaak zat 200+ dus dat is het niet. G-krachten bij 180 waardoor je niet kan remmen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

oXygeN schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:25:
[...]

Via dat systeem van TNT kan je een pakket voormelden, maar ook aangeven wanneer de eerste bezorg poging zou moeten zijn. Dus waarschijnlijk krijg je hem pas woensdag idd :)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Brad Pitt schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:32:
[...]

Hier heb ik echt nog nooit van gehoord :s En rij vaak zat 200+ dus dat is het niet. G-krachten bij 180 waardoor je niet kan remmen!?
G-krachten ontstaan ook alleen bij versnelling/vertraging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
@Menno: Dank je, ik heb je gemaild :)

Nog even over de G27. Ik lees vaak dat mensen hem op kracht 5 zetten van 10. Waarom zo laag? Is dat ding echt zo enorm sterk? Ik zal het woensdag zelf wel uitvinden, maar toch erg apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Lukosje schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:38:
JOH!!! Okay, dan snap ik waarom remmen bij 180 enorm lastig is, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FerdiV schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:41:

Nog even over de G27. Ik lees vaak dat mensen hem op kracht 5 zetten van 10. Waarom zo laag? Is dat ding echt zo enorm sterk? Ik zal het woensdag zelf wel uitvinden, maar toch erg apart.
mijn g25 stond in gt5p ook vaak op 10, maar ook wel eens op 5. in preciepe deed ik als ik met standaard wagens met goeie stuurbekrachtiging in het echt reed hem op 5, en race wagens op 10.
is net zoals irl lijkt me. standaard wagens sturen redelijk makkelijk en hebben weinig krachten op het stuur door de goeie bekrachtiging.
maare op 10 was ie redelijk krachtig. maar niet zoals een fanatec wheel op 100% feedback :P
die breekt haast je pols :P

[ Voor 8% gewijzigd door v8power67 op 22-11-2010 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
FerdiV schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:41:

Het is een kwestie van wennen, eerste keren kun je wel wat spierpijn hebben. Maar op de PC/andere ps3 games(?) is de force feedback veel sterker als in GT5p
Brad Pitt schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:47:
[...]

Idd, berg op, berg af, allemaal erg humor :P Vooral ook remmend berg af gaan met een middenmotor (elise/mr2/etc), aanrader eerste klas :+ (niet dus )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Waar kan je een G25 dan instellen? In het menu van gt5/gt5p of zit er ergens een knopje wat ik niet ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:22
[...]

zogenaamd iedereen moet een racing wheel of whatever hebben om dit spel te spelen :S

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

downing schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:42:

ik ben bang dat ik je teleur moet stellen ! wehkamp krijgt de levering van hun leverancier "waarschijnlijk" pas as. vrijdag.
ik heb zelf ook al maanden voorbesteld bij wehkamp en kreeg maar geen leveringsdatum op 'mijn bestellingen' dat ik maar gebeld heb en gevraagd heb hoe het nu zit.
met als gevolg dat ik de bestelling maar heb geannuleerd en hem gewoon bij de MM in Heerlen ga ophalen.
als ik jouw was zou ik maar even bellen met wehkamp, ben bang dat je hetzelfde te horen krijgt :(

good luck !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Brad Pitt schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:47:
[...]

:"D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 21:13:
[...]

ik ben bang dat ik je teleur moet stellen ! wehkamp krijgt de levering van hun leverancier "waarschijnlijk" pas as. vrijdag.
ik heb zelf ook al maanden voorbesteld bij wehkamp en kreeg maar geen leveringsdatum op 'mijn bestellingen' dat ik maar gebeld heb en gevraagd heb hoe het nu zit.
met als gevolg dat ik de bestelling maar heb geannuleerd en hem gewoon bij de MM in Heerlen ga ophalen.
als ik jouw was zou ik maar even bellen met wehkamp, ben bang dat je hetzelfde te horen krijgt :(

good luck !
Klinkt allemaal erg bekend. Er werd mij van alle kanten afgeraden bij wehkamp te bestellen en ik begrijp nu weer waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Het moeilijke van de ring is niet dat je niet kunt remmen door de gkrachten, maar dat het gewoon de meest onderschatte, en moeilijkste baan van de wereld is zo'n beetje. Er zitten enorm veel hoogte verschillen in. Je mag je auto wel van een best onderstel hebben voorzien wil je je auto daar vol gas door rammen. Zeker in de soort van kom bocht... Door de gewichts-verplaatsing kun je dan al snel grip verliezen in mijn geval op de achterwieltjes wat resulteerd in of een fijne drift, of als je nog niet zo goed met je auto over weg kan, een spin.

Ik heb in mijn SX vermogen zat, zo richting de 360, 380 pk zit ik met 1.4 bar turbo druk... Maar ik ga mijn auto in deze staat niet even op een circuit uitlaten :P De remmen zijn er te laf voor, en mijn onderstel kan nog wel wat verbeteringen gebruiken. Zeker remmerij is echt belangrijk. Een setje stockremmen fade na een aantal keren snel optrekken en remmen echt heel snel.

Ik denk dat je heel veel kan leren van GT5, wat de ring betreft. Alleen zal het uiteraard in het eggie wel anders zijn :) Toch moet ik zeggen, ik speel nog heel erg vaak LFS met een G25, en daar drift ik dan zo af en toe ook lekker mee. Daar door kon ik met mijn SX ook al lekker een potje driften :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
ik weet heel goed hoe de ring is ;) mijn enigzins lollige teksten bevatten meer een waarschuwing. Iedere waarschuwing geven die er is, is onmogelijk, ogen openen daar in tegen...

maargoed hier is genoeg over te vinden.

nog 2 nachtjes slapen dan komt sinterklaas. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:16

Ethirty

Who...me?

Net dat filmpje van gamespot zitten kijken, maar wat een prutser is die gast zeg. Een 4wd kiezen om het driften te tonen en nog zeggen ook dat hij niet weet welke hij moet kiezen terwijl er ook een paar muscle cars tussen zitten :')

Beetje jammer ook dat de lintjes langs het parcour van beton lijken en ook op het TG track lijkt een onzichtbare muur te zitten op een gegeven moment. Heb er zo lang naar uit gekeken, zelfs inmiddels speciaal een PS3 voor aangeschaft, maar ik vind dit soort dingen in racegames altijd enorm afbreuk doen aan de rij ervaring, zeker in de categorie sim. Hopelijk is het niet overal zo merkbaar :(

Het paint systeem is ook wel vreemd bedacht. Elke kleur die je heb mag je 1x gebruiken :?

We zullen het wel zien allemaal de komende dagen. Gelukkig heb ik nog een berg Iris-cheques liggen :P

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:02
De naar u verzonden artikelen zijn :
PS3 Gran Turismo 5 Collector's Edition (SW09185) 1 x 71.99 EUR 71.99

Verzendkosten EUR 0.00
Totaal: EUR 71.99

Deze bestelling zal morgen bij u worden bezorgd door TNT Post.

Dynabyte verstuurd dus op tijd :D

[ Voor 7% gewijzigd door SL65 op 22-11-2010 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Voor mij ook! Damn, dan is de usb alsnog te laat :P Zal wat moeten bedenken.

EDIT: Heb gelukkig een tijdelijke oplossing :)

[ Voor 24% gewijzigd door FerdiV op 22-11-2010 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:55
De Ring kan ik inmiddels wel dromen uit o.a. GTR Evo & Forza 3. De GT5 versie lijkt gelukkig de beste versie van de Ring in een game ooit te worden :9~

[ Voor 4% gewijzigd door Sander H op 22-11-2010 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zodra ik gt5 heb ga ik zeker te weten 3-4 uur achtermekaar nordschleife racen :D
wil namelijk een keer echt over de baan racen, dus ga hem hellemaal in mn hoofd prenten.
heb hem in gt4 denk ik wel bijna 500 laps overheen geraced :D en in de forza 1-3 ook wel een kleine 500 x misschien wel meer :P, maar toch wil ik hem nog beter kennen, want blijf het een moeilijk circuit vinden :P
nurburgring is gewoon beste circuit ter wereld. heeft echt alles erin zitten.
en 1 foutje en je bent de sjaak. weinig ruimte tussen weg en barrieres, dus rempuntje missen is schade oplopen. en dan in gt5 in het donker en regen erover heen racen, in een skyline uiteraard. mja dat wordt uren dagen weken maanden jaren lang lol :D en dan niet eens over online gesprokken.
een trackday hosten met mensen en dan gewoon lekker relaxed racen en iedereen raced met wat je wilt.
skylines tegen opgefokte civic's en ferrari's, en dan een oude muscle car er tussen door.
lijkt me een epic belevenis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Sommige mazzelpikken hebben hem dus gewoon morgen al in huis :( Ik is jaloers, ik wil ook!

Ik heb me PS3 maar ff gerestored naar factory, en ben nu de update 3.50 aan het er op zetten. Maak de PS3 maar vast klaar, install hem gelijk op de HDD, en dan kunnen we los :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:36:
Sommige mazzelpikken hebben hem dus gewoon morgen al in huis :( Ik is jaloers, ik wil ook!

Ik heb me PS3 maar ff gerestored naar factory, en ben nu de update 3.50 aan het er op zetten. Maak de PS3 maar vast klaar, install hem gelijk op de HDD, en dan kunnen we los :)
als je er 64,99 voor over hebt kun je morgen ook bij (de meeste) GameMania stores terecht.
helaas heb ik er geen tien euro voor over om nog een dag extra te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:48:
[...]

als je er 64,99 voor over hebt kun je morgen ook bij (de meeste) GameMania stores terecht.
Helaas heb ik hier geen GameMania store maar anders had ik het zeker gedaan.
Met een beetje geluk krijg ik morgen nog een mailtje dat mijn kopie klaar ligt bij de Freerecordshop maar ik ben bang van niet.
v8power67 schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:30:
zodra ik gt5 heb ga ik zeker te weten 3-4 uur achtermekaar nordschleife racen :D
wil namelijk een keer echt over de baan racen, dus ga hem hellemaal in mn hoofd prenten.
heb hem in gt4 denk ik wel bijna 500 laps overheen geraced :D en in de forza 1-3 ook wel een kleine 500 x misschien wel meer :P, maar toch wil ik hem nog beter kennen, want blijf het een moeilijk circuit vinden :P
nurburgring is gewoon beste circuit ter wereld. heeft echt alles erin zitten.
en 1 foutje en je bent de sjaak. weinig ruimte tussen weg en barrieres, dus rempuntje missen is schade oplopen. en dan in gt5 in het donker en regen erover heen racen, in een skyline uiteraard. mja dat wordt uren dagen weken maanden jaren lang lol :D en dan niet eens over online gesprokken.
een trackday hosten met mensen en dan gewoon lekker relaxed racen en iedereen raced met wat je wilt.
skylines tegen opgefokte civic's en ferrari's, en dan een oude muscle car er tussen door.
lijkt me een epic belevenis :D
Die trackday functie lijkt mij ook wel erg fet maar ik kan het alleen niet eens zijn met je nordschleife verhaal. Ik hoor van iedereen die ik spreek die op de ring is geweest met auto/motor dat het in het echt anders is. Zelfs mensen die in GT4 de ring tot in de treurige hebben geoefend komen bedrogen uit.

Collega die met de motor nog wel eens over de ring gaat vond hem er in de Youtube filmpjes ook wat smal uit zien trouwens.

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 22-11-2010 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrd
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-06-2023

jrd

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:48:
[...]

Gamemania doet hem morgen in de verkoop? Ga morgen maar eens even de vestigingen in Rotterdam af dan, komt die vrije dag toch nog goed van pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Moet je thuis zijn voor GT5 van Dynabyte om het te tekenen ofzo :S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jrd schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:52:
[...]

Gamemania doet hem morgen in de verkoop? Ga morgen maar eens even de vestigingen in Rotterdam af dan, komt die vrije dag toch nog goed van pas :)
het is natuurlijk niet officieel maar bij GameMania hebben ze nog nooit moelijk gedaan om een game vóór de release uit te geven. heb het zelf meegemaakt bij Forza 3.
een collega gaat 'm morgen ophalen en hij is er heilig van overtuigd dat hij morgen eigenaar is van GT5 :)

een telefoontje kan nooit kwaat natuurlijk voordat je gaat. good luck man !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Ethirty schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:20:

Beetje jammer ook dat de lintjes langs het parcour van beton lijken en ook op het TG track lijkt een onzichtbare muur te zitten op een gegeven moment. Heb er zo lang naar uit gekeken, zelfs inmiddels speciaal een PS3 voor aangeschaft, maar ik vind dit soort dingen in racegames altijd enorm afbreuk doen aan de rij ervaring, zeker in de categorie sim. Hopelijk is het niet overal zo merkbaar :(
Ja dat viel mij ook op :X Ik hoopte even dat ik het niet goed gezien had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb een pre order gedaan bij ConsoleShop.nl dus ik wacht maar gewoon af tot ik hem heb... Die ene dag, tis wel jammer dat anderen lekker kunnen gamen en ik nog moet wachten, maar ach. Komen we ook wel weer over heen :)

De TS mag mij ook wel aan de lijst toevoegen?

PSN: Rick200SX Speel met G25, heb de normale versie gekocht.

Wel leuk om met wat mensen van hier straks over de ring te knallen :)

Wie mij wil adden als friend op PSN is ook welkom, kunnen we wel eens knallen met GT5 met zn allen :)

[ Voor 11% gewijzigd door DAMAGE op 22-11-2010 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:49:
[...]

Die trackday functie lijkt mij ook wel erg fet maar ik kan het alleen niet eens zijn met je nordschleife verhaal. Ik hoor van iedereen die ik spreek die op de ring is geweest met auto/motor dat het in het echt anders is. Zelfs mensen die in GT4 de ring tot in de treurige hebben geoefend komen bedrogen uit.

Collega die met de motor nog wel eens over de ring gaat vond hem er in de Youtube filmpjes ook wat smal uit zien trouwens.
ben al een keer overheen geweest. niet zelf gereden, maar hijs in het echt soms ook erg smal. we reden in een mazda 6 4 deurs. en is best brede auto, dus was af en toe wel spannend als er een porsche wou inhalen.
maar vond gt4 al accuraat maar fm3 was echt bijna spot on.
dus gt5 zal vast perfect zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Heb die GT5 demo van laatst echt vaak gespeeld, met maar 2 auto's haha. En Forza 3 heb ik een aantal keer gespeeld, vond dat zeker een goed spel maar niet van 'wow'. Gewoon een goede racer. Maar dat is mijn mening, ieder zo zijne :X

Maar ik zie dat de TNT een handtekening nodig heeft en waarschijnlijk ben ik niet thuis als hij komt. Hoop dat ze hem gewoon bij de buren dumpen ofzo.

[ Voor 24% gewijzigd door FerdiV op 22-11-2010 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Ik knal GT5:P er nog wel even in om het gevoel weer even te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 18:30
Geachte heer wokkelz,

De bestelde artikelen met het ordernummer xxx zijn naar u verzonden.

De naar u verzonden artikelen zijn :
PS3 Gran Turismo 5 Collector's Edition

Deze bestelling zal morgen bij u worden bezorgd door TNT Post.

Hopelijk past het door mijn brievenbus aangezien ik morgen heel de dag aant klussen ben in mijn nieuwe optrekje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrd

jrd

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:56:
[...]

het is natuurlijk niet officieel maar bij GameMania hebben ze nog nooit moelijk gedaan om een game vóór de release uit te geven. heb het zelf meegemaakt bij Forza 3.
een collega gaat 'm morgen ophalen en hij is er heilig van overtuigd dat hij morgen eigenaar is van GT5 :)

een telefoontje kan nooit kwaat natuurlijk voordat je gaat. good luck man !
Mjah de vestigingen zitten op nog geen 10 minuten hier vandaan allemaal dus gewoon even langs rijden, heeft misschien net even dat beetje extra overtuigingskracht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
E-plaza
Geachte heer/mevrouw Bullus,

Uw bestelling met ordernummer xxx is overgedragen aan TNT Post
Pakketservice.
Het pakket wordt zo spoedig mogelijk, over het algemeen de volgende
werkdag, op onderstaand afleveradres bezorgd.

xxxx

Indien uw pakket niet door de brievenbus past of een hoge waarde
vertegenwoordigt, wordt het als pakketpost verzonden. In dit geval kunt u
via onderstaande link de status van de verzending van uw pakket via TNT
Post Pakketservice track&trace volgen. Pakketten worden over het algemeen
later op de dag bezorgd dan de brievenbuspost.
*O* d:)b

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoor een collega vandaag nog zeggen: waarom heb je hem niet bij E-plaza besteld? :X

Ach ja, ik kan nog wel een dagje wachten :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Neem anders een mes mee. Dat geeft pas Overtuigingskracht ;)

Edit: iemand al wat gehoord van de freerecordshop?

[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 22-11-2010 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb de mail van de Dynabyte voor mijn CE ook gekregen. Nu maar hopen dat de postbode m gewoon door de brievenbus mikt als ik nog niet thuis ben, want ik ben morgenmiddag toevallig vrij van mijn werk en dan kan ik de rest van de middag GT5 spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrd

jrd

Heb net een vraag neergelegd bij die jongens van Wheelstand Pro overigens, maar wie weet kan 1 van jullie dit ook beantwoorden.

Ik kijk op dit moment naar een GT stuurtje van logitech (die van 100 euro), en zou daar dan graag een stand bij willen. Maar mezelf kennende wil ik waarschijnlijk binnen de komende 6 maanden overstappen naar een G27. Past die GT op de G27 stand? Of zijn die 2 echt zo afwijkend van elkaar dat dit niet zal werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
SToRM666 schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:28:
[...]

In het echt zou ik wel een stuk voorzichtiger zijn ja, maar het lijkt me wel erg leuk om eens te doen :)
Ik heb op Zandvoort geraced met Lamborghini's en Aston Martin's, daar kon ik lekker mijn gang gaan. Maar als ik naar de Ring ga dan ga ik ook wel wat voorzichtiger aan doen. Hopelijk net zoals de andere.

Hoor dat er op de RIng nog gemiddeld 3 mensen per maand overlijden door ongelukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Lukosje schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:38:
[...]

En bij zijdelingse bewegingen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dat is natuurlijk ook een versnelling, anders moet je ook nog op en neer erbij gaan vermelden enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Businessman007 schreef op maandag 22 november 2010 @ 23:36:
[...]

En bij zijdelingse bewegingen. ;)
inderdaad vooral bij snelle bochten (zie RTLGP F1)
Heb alvast de ps3 weer beneden staan bij de 42"plasma, alles geupdate..laat GT5 maar komen..

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Brad Pitt schreef op maandag 22 november 2010 @ 23:46:
[...]

Dat is natuurlijk ook een versnelling, anders moet je ook nog op en neer erbij gaan vermelden enzo :)
Als ik met dezelfde snelheid blijf rijden heb ik geen G krachten (redelijk normale snelheid) maar als ik dan een zijdelingse beweging maak met nog steeds dezelfde snelheid dan heb je wel g krachten :D :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Businessman007 schreef op maandag 22 november 2010 @ 23:51:
[...]

Als ik met dezelfde snelheid blijf rijden heb ik geen G krachten (redelijk normale snelheid) maar als ik dan een zijdelingse beweging maak met nog steeds dezelfde snelheid dan heb je wel g krachten :D :9
En dan heb je dus een versnelling in de zijdelingse beweging. Voor verandering van richting is kracht nodig wat voor een versnelling zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Businessman007 schreef op maandag 22 november 2010 @ 23:35:
[...]

Ik heb op Zandvoort geraced met Lamborghini's en Aston Martin's, daar kon ik lekker mijn gang gaan. Maar als ik naar de Ring ga dan ga ik ook wel wat voorzichtiger aan doen. Hopelijk net zoals de andere.

Hoor dat er op de RIng nog gemiddeld 3 mensen per maand overlijden door ongelukken.
Dat over die drie doden per maand... daar geloof ik niet zo in. Schade wordt er wel erg veel gereden. Ik heb er ook eens een stumper in zijn 911 turbo een rem fout zien maken. Hij kwam er toen pas achter dat een motor achter de achteras niet handig is ;) 1 kant van de Porsche was heel strak/recht.

Op de foto's die in dit topic geplaatst zijn lijkt de Ring weer erg smal. In het echt heb ik het als veel breder ervaren. Misschien is het gedaan voor de snelheids beleving. Echt een top circuit.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:32
Ik moet helaas tot woensdag wachten mij gt5 wordt morgen pas verstuurd. Maar ja die ene dag is te overleven.

En ik heb hem op de officiële dag dat is wel zo netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist effe bij de Saturn in Grunn geweest, waar ze heme cht pas woensdag releasen omdat eerder niet mag. Dus toen maar effe NFS Hot pursuit meegenomen. :+ :P

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:19
O mijn god... bol.com waar ik em heb gepre-ordered heeft nu een levertijd staan van 2-3 weken :O Hopelijk geld dit niet voor mijn pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 00:17:
Zojuist effe bij de Saturn in Grunn geweest, waar ze heme cht pas woensdag releasen omdat eerder niet mag. Dus toen maar effe NFS Hot pursuit meegenomen. :+ :P
He jammer naja mischien morgen maar eens bij GamMania proberen in de Groningen of ie daar wel al te koop is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2S
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:22

J2S

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 00:40:
[...]
He jammer naja mischien morgen maar eens bij GamMania proberen in de Groningen of ie daar wel al te koop is...
Vandaag nog geweest maar ze zeiden dat ze hem niet voor de release zouden verkopen.

Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:05

Sandyman538

SandstorM [148839]

GAIAjohan schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 00:17:
Hadden ze daar ook al een prijs?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ach hij komt "morgen" al joh. Het is al bijna.
Wachten duurt lang maar een werkdag is dan ook weer zo om. Valt allemaal best mee dus.
(de werkdag duurt wel lang als een nieuwe Titel op me bureau ligt te branden zoals woensdag weer het geval is)

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 23-11-2010 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sandyman538 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 00:45:
[...]

Hadden ze daar ook al een prijs?
Ik moest 10 euro betalen voor de pre-order (met metal case en extra mcLaren Stealth). En als ik hem afhaal nog eens 45 euro. Dus samen 55 euro.
Maar bv NFS Hot Pursuit en FIFA werden daar (los) verkocht voor 49 euro :). Al kreeg ik bij NFS HP de metal case er ook bij. Die staat nu naast mn GT5 metal case :+ Ik denk dat GT5 gewoon voor 55 verkocht gaat worden overigens..

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 23-11-2010 01:03 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tsja een werkdag kan lang duren, bij mij duurt hij altijd te kort. Ik heb wel de luxe dat als ik morgen gewoon al mijn zaakjes af maak, dat ik dan gewoon kan zeggen woensdag game tijd! Maar ik betwijfel het, dat redt ik toch nooit op... Er is zo veel te doen kwa werk. Das misschien maar goed ook :) 's avonds maar lekker gamen. Heb er al zin in. Zal mij benieuwen hoelang het duurt voor dat het spel op mijn PS3 is geinstalleerd. Lees veel over lange installatie tijden. Maar boeiend, ik kan hem gewoon onder mijn werk installeren, en dan als de werk dag om is zo rond 6 uur half 7 in de avond, even lekker hapje eten, en dan gamen geblazen onder het genot van een klein pilsje. Wat is het leven mooi :D

Trouwens voor de mensen die ook gelezen hadden dat de webshops de engelse versie uitleveren, ik heb hem bij ConsoleShop.nl besteld, en zij leveren de nederlandse versie, dus geen problemen met downloadable content. Very nice! Bij de engelse versie heb je daar dus wel last van en dat zou een beetje zonde zijn. Ik denk dat er vrijwel zeker spul ter download beschikbaar gesteld gaat worden van GT5, anders zouden ze dit niet vermelden, lijkt me :)

[ Voor 24% gewijzigd door DAMAGE op 23-11-2010 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
BusmuiZ schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 00:18:
O mijn god... bol.com waar ik em heb gepre-ordered heeft nu een levertijd staan van 2-3 weken :O Hopelijk geld dit niet voor mijn pre-order.
Bol.com staat bij mij dat de verzending op de verschijningsdatum is... Het zal toch niet waar zijn dat die teringlijers dat op woensdag pas op de post doen he... Poststaking ;(.

Gelukkig heb ik hem bij Bol.com gratis, dat verzacht mijn pijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
DAMAGE schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 01:07:
Trouwens voor de mensen die ook gelezen hadden dat de webshops de engelse versie uitleveren, ik heb hem bij ConsoleShop.nl besteld, en zij leveren de nederlandse versie, dus geen problemen met downloadable content. Very nice! Bij de engelse versie heb je daar dus wel last van en dat zou een beetje zonde zijn. Ik denk dat er vrijwel zeker spul ter download beschikbaar gesteld gaat worden van GT5, anders zouden ze dit niet vermelden, lijkt me :)
Ik heb een tijd geleden een mailtje verstuurd naar Dynabyte met de vraag of het om een echte NL versie ging en ze hebben toen bevestigd dat dat zo was :)

Ik moet zeggen dat ik GT4 erg weinig gespeeld heb en toen ik GT5P kocht heeft deze ook een jaar lang zo goed als ongespeeld in de kast gelegen. Pas toen ik mijn G25 voor een mooi prijsje kon kopen ben ik GT5P veel beginnen spelen. Met een stuur is het echt een totaal andere game, veel intenser om te spelen en ik haal er personlijk veel meer plezier uit. En nu ik verhalen lees dat de feedback die je in je stuur voelt in GT5 nog veel beter is geworden krijg ik al helemaal veel zin om te spelen :P
Ik heb overlaatst trouwens ook de eerste GT 2de hands gekocht, gewoon om ze allemaal origineel te hebben (op de prologues na dan) :D Ik moet wel zeggen dat ik het Japanse intro muziekje veel beter bij GT vind passen dan de muziek die bij de Europese versie zit.

[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 23-11-2010 06:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Heb nog geen mail gehad van Nedgame. Iemand anders ook besteld bij Nedgame? Zouden die 'm pas vandaag versturen??

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Dat met 3 doden per maand op de Ring zal wel 3 zware ongelukken zijn.
Tenminste dat kan ik me goed indenken als je ziet dat veel gasten daar rijden alsof ze alleen op de wereld zijn.

Sommige gasten daar doen gevaarlijke dingen en nemen idiote risico's deels omdat ze dit bij het gamen doen en daar lukt het. Veel ongelukken gebeuren met motoren die gewoon op gevaarlijke manieren inhalen.

Veel gasten daar overschatten hun eigen kunnen en soms zelfs hun voertuig. Ze denken dat omdat hun voertuig een dure ophanging, remmen etc heeft dat hun dan een top coureur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 07:34:
Heb nog geen mail gehad van Nedgame. Iemand anders ook besteld bij Nedgame? Zouden die 'm pas vandaag versturen??
hier ook geen email en zou hem ophalen in winkel morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
SToRM666 schreef op maandag 22 november 2010 @ 23:31:
Ik heb de mail van de Dynabyte voor mijn CE ook gekregen. Nu maar hopen dat de postbode m gewoon door de brievenbus mikt als ik nog niet thuis ben, want ik ben morgenmiddag toevallig vrij van mijn werk en dan kan ik de rest van de middag GT5 spelen :D
Same here, behalve het feit dat ik vanmiddag vrij ben :P Ben wel vroeg klaar woehoe! Pakket nu in distributie! Gaat goed, zal in de loop van de dag dus geleverd gaan worden! Mooi een dag voor de officiele release zoals het er nu uit ziet. Heb ik ook eens mazzel! 9 van de 10x dat ik iets bestel komt het pas paar dagen later!
Als ik hem heb zal ik wel even fototje maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
Ik zal jullie de ellende maar besparen en de game niet kopen. Heb er nog over getwijfeld maar het feit dat ik geen stuur heb dat werkt op de PS3 (eentje is een MS stuur, dus lijkt me duidelijk, anders is de Logitech MOMO force (de originele rode, niet die plastieke prul die erna kwam ;) ).

Zonder stuurtje is het niet leuk denk ik, dus laat ik hem maar links liggen, aangezien een G25 of G27 ook weer paar honderd euro kost, want dan moet er weer een wheelstand pro bij etc.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:19
Verstekbakker schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 03:03:
[...]

Bol.com staat bij mij dat de verzending op de verschijningsdatum is... Het zal toch niet waar zijn dat die teringlijers dat op woensdag pas op de post doen he... Poststaking ;(.

Gelukkig heb ik hem bij Bol.com gratis, dat verzacht mijn pijn...
Bij bol.com moet je dat altijd zien als datum dat je het in huis hebt. Doen ze altijd op die manier, maar dat staat er bij mij inderdaad ook. En ik heb afgelopen maand black ops en brotherhood bij hun gepre-ordered en die kwamen allebei op releasedag door de bus. Dus als het goed is krijgen we vanavond een verzendemail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
De patch om online te kunnen racen schijnt er ook al te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Laatst online: 05-09 09:25
Phuse,

Waarom geen Driving Force GT dan? mooie prijs voor een mooi stuur. Heb em nu al een tijdje en bevalt echt goed. Oke, een G25 is wel fijn met die flippers, maar de schakelbak gebruik je in de praktijk toch niet zo vaak als je denkt. Tenminste, de flippers werken gewoon een stuk sneller en gemakkelijker.

Hopelijk kan ik de game vandaag ophalen bij mijn lokale gameshop :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:50

BM

Moderator Spielerij
SToRM666 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 08:07:
De patch om online te kunnen racen schijnt er ook al te zijn :)
Niet als flame of wat dan ook bedoeld ofzo hoor, maar.... een patch om online te racen? Is dat niet wat apart voor een spel wat native online ondersteuning zou moeten hebben? :?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Laatst online: 22:09
BM schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 08:09:
[...]

Niet als flame of wat dan ook bedoeld ofzo hoor, maar.... een patch om online te racen? Is dat niet wat apart voor een spel wat native online ondersteuning zou moeten hebben? :?
Het is een soort beveiliging zodat je nog niet online kunt spelen, simpel gezegd de servers staan nog uit.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:20
FerdiV schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:55:
Moet je thuis zijn voor GT5 van Dynabyte om het te tekenen ofzo :S?
Waarschijnlijk komt ie gewoon door de brievenbus in een noppen-eveloppe.

Heb 'm gisteren ook maar besteld bij de 12Game (59.99) en meteen een tweede controller. Als het me niet bevalt met controllers te spelen, kan ik nog altijd switchen naar een stuurtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
kaos- schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 08:07:
Phuse,

Waarom geen Driving Force GT dan? mooie prijs voor een mooi stuur. Heb em nu al een tijdje en bevalt echt goed. Oke, een G25 is wel fijn met die flippers, maar de schakelbak gebruik je in de praktijk toch niet zo vaak als je denkt. Tenminste, de flippers werken gewoon een stuk sneller en gemakkelijker.

Hopelijk kan ik de game vandaag ophalen bij mijn lokale gameshop :)
Hmm lees net dat er een kleine kans is dat mijn Logitech Momo Force (rode versie) wel werkt, geen super stuur vergeleken met de g27, maar it will do.
Maar eens uitproberen met GT5:P dan, neem aan dat als het daar werkt het ook in GT5 werkt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Tjona100 schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:06:
Ik had Gran Turismo 5 CE edition zondag besteld bij Bart Smit en ik heb vanmiddag een mailtje ontvangen dat hij vandaag op de post word gedaan. Heb de Trac&trace code ook al dus het kan eigenlijk niet meer misgaan.
Dus als alles klopt kan ik hem morgen al spelen :P
Ik heb het ook maar besteld bij Bart Smit ondertussen, mijn CE. Hier in de buurt waar ik werk zullen er amper nog beschikbaar zijn :/ ben benieuwd of de bestelling morgen nog tot in België geraakt :s ik vrees er een beetje voor ;(

het zal zwaar zijn mocht ik ondertussen nog een standaardversie ergens zien :) maar dan verkoop ik die mss door aan een van m'n vrienden mijn een kleine vriendenkorting :) dat lukt wel

[ Voor 13% gewijzigd door Dakoina op 23-11-2010 08:50 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.