Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
SinergyX schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:54:
Analysten hebben ook harde plassert modus :P
[video]
Damn dit wordt echt te vet, dit soort dingen kan je normaal alleen maar van dromen bij het tunen van een auto.

In de moderne auto's is dit dan ook wel mogelijk met een computer eraan maar dat is haast onbetaalbaar met alle software en hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zullen ze zover gaan dat je dus ook de optimale toeren kan herleiden voor bepaalde races? Zeker in bepaalde bochten zit ik eerder laag in de toeren om zo eigelijk een lager vermogen te hebben en minder spin kans te hebben, of zit ik juist vaak te hoog.

Als je 2 ghostritjes naast elkaar kan leggen, kan je diverse rij-stylen vergelijken :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:59:
Zo, heb ik geluk...
Pagina of 1/2 terug staat dat de Playseat Evolution in december pas weer leverbaar is.
Dat is dus alleen de zwarte.
Ik heb een witte genomen en die is al verzonden :P
Paar daagjes en dan kan ik de opstelling vast klaar gaan zetten haha
Vreemd, dit heeft Playseat me helemaal niet laten weten, terwijl ik toch diverse mails met hen heb uitgewisseld.
Ach ja, ik hoef ook niet persé volgende week de seat te hebben, als het maar naar mijn zin is...
Zit gewoon nog in dubio welke seat ik moet bestellen, de seats van Gameracer zien er namelijk ook aantrekkelijk uit! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg aan Gamedumper waarom ze gran turismo 5 niet verkopen kreeg ik dit antwoord op:

Bedankt voor je reactie. Helaas gaan we GT5 niet aanbieden, alleen de Nederlandse versie is compatible met de Downloadable content. Echter heeft deze een torenhoge adviesprijs namelijk €74.95. We zouden deze wel kunnen aanbieden voor €64.99, echter vinden we dit nog steeds extreem duur. Vanwege de DLC is het voor ons ook alleen mogelijk de NL versie aan te bieden, anders kunnen klanten geen auto's etc downloaden wat ik verwacht dat tot veel klachten gaat leiden. Mocht je toch willen bestellen dan kunnen we overwegen deze wel online te zetten voor de prijs van €64.99. In dat geval horen we graag van je. Mocht je nog vragen hebben dan helpen we je graag.

Betekend dit dat de meeste andere versies die op internet worden aangeboden dan niet NL zijn en daarmee je geen DLC kan downloaden? :/ Bij game card waar ik hem heb besteld zeiden ze dat het de EU verie was ziet hier dan weer verschil in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
50/50 waarheid gok ik, DLC zou inderdaad een issue kunnen zijn, andere kant proberen ze hun dure inkoopkanalen goed te praten :+

(al denk ik dat hier best mensen zitten, als die DLC restrictie echt land-afhankelijk is, die met problemen komen te zitten).

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 19-11-2010 18:20 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja mag hopen voor consoleshop.nl dat hun wel de nederlandse signature leveren, hij was 200 euro de stuk dus lijkt me wel ;)
heb btw mega zin erin, die resterende dagen gaan nog aardig snel :P
maar niet snel genoeg. dalijk weer even gt4 opstarten, en daarna weer even gt5p met fanatec stuur doen.
btw zijn er meer mensen die gt5p hebben en een g25 en fanatec s wheel.
krijg de settings niet lekker ingesteld van de porsche wheel, vergeleken met de g25.
lukt me bv niet om lekker te driften in gt5p, terwijl in fm3 het me perfect lukt :S
en ook is de fanatec wheel zoveel zwaarder qua sturen ookal stel ik hem lichtjes in.
maja hoop dat het in gt5 anders is. anders houdt ik het bij g25.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kan me niet voorstellen dat de grote Shops.
(mediamarkt/bol/frs) allemaal een buitenlandse versie verkopen.

Adviesverkoop zegt niets.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
[video]
WOOT _/-\o_

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Laatst online: 01-07-2024
Wat een zeik ik zie net op de site van fanatec dat de GT3 RS + CSP pas in januari wordt verstuurt :( :( :(. Mail gestuurt of mijn order gewoon op de oude datum wordt verstuurt. Zal pas maandag reactie krijgen. Let maar op krijg ik hem pas in het nieuwe jaar ;w ;w ;w .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:55
Sinds wanneer staat dat er? Als dat er nog niet stond toen jij je pre order had besteld heb je waarschijnlijk nog geluk gehad. Meestal updaten ze dat wanneer ze door hun voorraad voor de komende maand heen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
downing schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 19:54:
Wat een zeik ik zie net op de site van fanatec dat de GT3 RS + CSP pas in januari wordt verstuurt :( :( :(. Mail gestuurt of mijn order gewoon op de oude datum wordt verstuurt. Zal pas maandag reactie krijgen. Let maar op krijg ik hem pas in het nieuwe jaar ;w ;w ;w .
... and it begins.....

Maar ff serieus.. wtf !? hebben ze nu al een stock probleem? Laat staan als GT5 daadwerkelijk uit is. :/

Benieuwd naar hun productie capaciteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
Volgens mij stond er gisteren nog de oude datum. Ik hoop zo dat ik hem dan krijg wordt gek als hij pas in januari komt. Gek he dat mensen gaan moorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Pardon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Inmiddels de Signature Edition maar besteld bij Informatique voor een mooi bedrag (net geen 180 euro inclusief verzendkosten).

Lijkt ook een versie te zijn die uitsluitend in de Benelux wordt verkocht; dus hopelijk ook geen gezeik met DLC d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door mindcrash op 19-11-2010 20:32 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je in GT5 ook racelines kunt gebruiken voor alle offline races en online races zoals f1 2010.
Zijn er trouwens ook standaard (goede) tunings voor elke type auto beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Raceline zit er in. Offline zeker weten, lijkt me dat je het ook online kunt gebruiken als de server waar je op zit hulpmiddelen toestaat.

Tuning is van de partij, maar je hebt het niet nodig om de game uit te spelen. Is vooral leuk om af en toe een wagen voor de lol te tunen en afstellen (voor mij persoonlijk dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Sander H schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 20:49:
Raceline zit er in. Offline zeker weten, lijkt me dat je het ook online kunt gebruiken als de server waar je op zit hulpmiddelen toestaat.

Tuning is van de partij, maar je hebt het niet nodig om de game uit te spelen. Is vooral leuk om af en toe een wagen voor de lol te tunen en afstellen (voor mij persoonlijk dan).
Van GT4 kan ik me herinneren dat je af en toe wel tuning nodig had om het spel uit te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die tuning vraag is vooral bedoelt voor het online gedeelte van het spel, ook in f1 2010 kun je je auto aanpassen, maar je kunt bijvoorbeeld ook de beste 5 settings die het spel al klaar heeft staan voor elk type formule 1 wagen gebruiken. Zo dat je een goede kans maakt om online ook als eerste te finishen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2010 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
Frenzy_LS schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 20:00:
[...]

... and it begins.....

Maar ff serieus.. wtf !? hebben ze nu al een stock probleem? Laat staan als GT5 daadwerkelijk uit is. :/

Benieuwd naar hun productie capaciteiten.
|:( nu zijn we zieltjes ! ;(

Ik wou hem gisteren bestellen, maar was ff druk en daarom bedacht hem vanavond maar mooi te bestellen. Maar WTF wat lelijk (!) :F

edit:

Ik wil trouwens best een nieuw topic opstarten met daarin de (twee)wekelijkse race, standen en tijd etc.. Moet even zien hoe dat werkt aangezien ik dat nog nooit gedaan heb en men hier wel streng is :*)

[ Voor 18% gewijzigd door DocM3 op 19-11-2010 21:28 . Reden: toevoeging ]

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 18:30
Ik heb mijn GT5 besteld bij dynabyte. Hopelijk leveren zij op tijd uit!
Ben eigenlijk (waarom weet ik niet) bang voor een teleurstelling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 18:30
Wil trouwens ook in de OP opgenomen worden!

wokkelz wokkelz Logitech G27 + Wheel stand pro Collectorsl Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
zo, net besteld ! Nu maar hopen dat ze toch nog maar leveren in december.
Products
1 x Porsche 911 GT3 RS V2 Wheel - Clubsport edition - EU 319.95EUR
1 x RennSport Wheel Stand V2 119.95EUR
1 x Porsche wheel Shifter set 49.95EUR
Wat zouden jullie in een nieuw topic willen zien? Ik zat zelf te denken aan het volgende;

1. PSN ID's met daarnaast de manier waarop jij de game speelt (stuur/controller).
2. Algemene races met iedereen
3. Races tussen mensen met sturen en mensen met controllers
4. Huidige gaande race(s) met race informatie.
5. Uitslagen van races
6. Top 3 van alle gereden races (dus de echte beste van Tweakers)
7. ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:39
Hoe groot zou de kans zijn dat ik op de releasedate een gt5 bundel kan vinden?

Ik heb al een PS3 maar deze blijft op 3.41 en voor gt5 koop ik een nieuwe. Ik ga de game spelen.met fanatec 911 turbo S.

[ Voor 13% gewijzigd door Henkus op 19-11-2010 22:11 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net bij de music store langsgeweest om te informeren, daar heb ik een collectors edition "klaar laten leggen".
Die krijgen ze dus net niet binnen, alleen de normale.
Media Markt dus geprobeerd...
Daar voor 10 euro een exclusieve steelcase gekocht.
Doosje neem ik woensdag mee en krijg dan 10 euro korting op elke editie.
Vanwege het doosje verzekerd van een exemplaar, maar ik neig nu toch naar de signature edition :P

*edit*
ben ik de enige die echt zenuwen heeft de laatste dagen?
Zo lang op gewacht, speciaal in 2007 een PS3 gekocht hiervoor, en na tijden van wachten, uitstellingen en teasers komt ie gewoon echt eraan nu. Voelt een beetje als een droom!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Ik ben er klaar voor! Vandaag even een nieuw 27" samsung scherm gehaald (P2770FH :9 )
Nu nog even het stuur af stoffen en een nieuwe ps3 kopen ;(

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
dvdkiwi schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 22:09:
Net bij de music store langsgeweest om te informeren, daar heb ik een collectors edition "klaar laten leggen".
Die krijgen ze dus net niet binnen, alleen de normale.
Media Markt dus geprobeerd...
Daar voor 10 euro een exclusieve steelcase gekocht.
Doosje neem ik woensdag mee en krijg dan 10 euro korting op elke editie.
Vanwege het doosje verzekerd van een exemplaar, maar ik neig nu toch naar de signature edition :P

*edit*
Zo lang op gewacht, speciaal in 2007 een PS3 gekocht hiervoor, en na tijden van wachten, uitstellingen en teasers komt ie gewoon echt eraan nu. Voelt een beetje als een droom!
Ik zag vandaag nog genoeg pre order doosjes bij MM Rotterdam centrum staan, dus ik neem aan dat er woensdag nog genoeg zijn zonder pre order. Staan er al een maandje ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:38

Maximus

There is no substitute

Stiekem hoop ik dat in GT5 nog de modus zit waarbij de ideale lijn alleen weergegeven wordt in de bochten in de stijl van Forza, zal waarschijnlijk wel niet in de game zitten :(

Kan niet wachten tot woensdag :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
dvdkiwi schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 22:09:
...................

*edit*
Amen. _/-\o_ Same here. Ik zit al daaagen te kwijlen... :9~ Nog maar 5 te gaan! :D
Ben alleen wel bang dat er straks een leeg gat zit in het ps3 universum. Waar moeten we nou naar smachten als we het hoogste behaald hebben? :X :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
DocM3 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 22:08:
zo, net besteld ! Nu maar hopen dat ze toch nog maar leveren in december.

[...]
Check de site van fanatec: Het stuurtje wordt nu pas in januari verstuurt!!!! :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DocM3 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 22:42:
[...]

Amen. _/-\o_ Same here. Ik zit al daaagen te kwijlen... :9~ Nog maar 5 te gaan! :D
Ben alleen wel bang dat er straks een leeg gat zit in het ps3 universum. Waar moeten we nou naar smachten als we het hoogste behaald hebben? :X :/
LBP2? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Hm, in Frankrijk wordt hij blijkbaar door de meeste winkels al verkocht.. in Engeland ook al winkels die pre orders de deur uit doen. Als er een boete op zou staan zouden ze allang bericht van Sony gekregen moeten hebben, aan de andere kant waarom verkoopt niet de hele wereld het meteen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou wel zuur zijn als we tot woensdag moeten wachten terwijl in andere landen al volop gereden wordt, zeker met het weekend voor de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb hem besteld bij de frs. Kan me niet echt voorstellen dat die hem eerder gaan verkopen.

Denk dat ik maandag na het werk maar eens langs de mediamarkt rij. Die hebben toch altijd kopenkopenkoopavond ;)

Dat schietspel van laatst lag ook al drie dagen in de winkels voor release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Maximus schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 22:34:
Stiekem hoop ik dat in GT5 nog de modus zit waarbij de ideale lijn alleen weergegeven wordt in de bochten in de stijl van Forza, zal waarschijnlijk wel niet in de game zitten :(

Kan niet wachten tot woensdag :)
Is dat verdwenen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MM verkoopt 'm echt pas woensdag zeiden ze, anders krijgen ze volgende keer bij een grote release de shipment pas een week later..... of zoiets.
jammer, anderhalve week vij maar de eerste helft geen gt5.
dan maar God of War III spelen tot die tijd :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feature die ik nog niet gezien heb, hoe zit het online met de chat-functie? :D GT5P had het probleem dat je niet kon chatten (keyboard) of via headset, behoorlijk irritant om puur te gokken wat precies de bedoeling is (en natuurlijk even laten weten dat je iets beter bent :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[video]
Wel tof. Eindelijk weer een betaalbare game die eindelijk weer telemetrie invoegt iracing doet t vast ook wel, maar is onbetaalbaar en GTR2 was zover ik weet echt de laatste die het écht halfbakken geïmplementeerd had met een extra app genaamd Motec. Erg chille feature voor afstellen van vering en demping.. :)
Donstil schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 19:13:
Kan me niet voorstellen dat de grote Shops.
(mediamarkt/bol/frs) allemaal een buitenlandse versie verkopen.

Adviesverkoop zegt niets.
FRS zie ik er wel voor aan Engelse versies te verkopen. Deden ze ook met Heavy rain.

Maar juist dat 95% van de goedkope webshops de Engelse versie verkopen heeft mij doen besluiten hem bij de Saturn te halen ipv online.

[ Voor 30% gewijzigd door GAIAjohan op 20-11-2010 01:53 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0gen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-03 21:20
GAIAjohan schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 01:46:
[...]
FRS zie ik er wel voor aan Engelse versies te verkopen. Deden ze ook met Heavy rain.

Maar juist dat 95% van de goedkope webshops de Engelse versie verkopen heeft mij doen besluiten hem bij de Saturn te halen ipv online.
Hoezo zou dat zoveel uitmaken dan. Wou je zeggen dat 95% van de GT5 gamers in Nederland dan geen DLC kan downloaden/gebruiken? :?
Dat kan toch niet zo zijn. :*)

[ Voor 24% gewijzigd door l0gen op 20-11-2010 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0gen schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 02:08:
[...]

Hoezo zou dat zoveel uitmaken dan. Wou je zeggen dat 95% van de GT5 gamers in Nederland dan geen DLC kan downloaden/gebruiken? :?
Dat kan toch niet zo zijn. :*)
Als idd de BCES-nr anders is, kunnen idd diegenen die een Engelse Gt5 gekocht hebben via zo'n webshop geen DLC gebruiken.. Tenzij apart Engels account geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v673/iceatcs/Games/GT5DustyRally.gif

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/ezki6h.gif

[ Voor 23% gewijzigd door Sander H op 20-11-2010 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb voor de zekerheid een mailtje gestuurd dat ik hem annuleer. Dan maar 10 euro meer voor de NL versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://img52.imageshack.us/img52/9020/img0697x.jpg

damn das wel jammer^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Post dan ook even de quote erbij ;)
I love seeing you guys bitch about that standard Miata cuz I've been driving it for hours and the thing looks awesome in-game, in-motion

Yeah, if you walk all the way up to the car in replay mode as close as you can, directly perpendicular (by far that car's worst angle), and take a picture with your digital camera, the car model does look dated. PD is aware of this, which is why they don't allow you to get that close once you switch to the camera interface. Here's me doing the exact same thing, but from a better angle.

The standard cars look great. I've raced against a bunch of cars only be surprised to find out when I go back and look and see that they're standard model. Hang in there guys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Laatst online: 05:30
damn, ik dacht dat het nog wel 'te doen' was met die standaard autos, maar het ziet er niet uit :/

@Sander, dan nog, wat PD gedaan heeft is fout. ik hoop echt dat ik het niet merk ingame :X

[ Voor 32% gewijzigd door kevz op 20-11-2010 10:40 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sander H schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 10:38:
Post dan ook even de quote erbij ;)

[...]
hoezo die quote erbij zetten, foto zegt meer dan 1000 woorden ;)
vind het echt heel jammer dat dit nog kan, anno 2010. zker omdat het zelfs een model lijkt ouder dan gt4 :S

even de mooie kant van gt5 laten zien ;) :
Afbeeldingslocatie: http://img831.imageshack.us/img831/4986/azur7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/7629/toscanatarmac1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img641.imageshack.us/img641/2458/toscanatarmac.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img146.imageshack.us/img146/9047/nrburgringnordschleife9.jpg

en als je titanium uitlaten koopt zien ze dr zo uit op een r8 :
Afbeeldingslocatie: http://img686.imageshack.us/img686/1017/capering.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door v8power67 op 20-11-2010 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Ach, ingame merk je er niets van en zien ze er gewoon goed uit (volgens mensen die hem al hebben), kan me er persoonlijk niet heel druk om maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Eindelijk te bestellen via Bartsmit/e-plaza

Heb de collectors edition besteld bij e-plaza, daar krijg je tenminste ook een stealth-car (bij bartsmit niet)

evt ook de PS3 Gran Turismo 5 Signature Edition te verkrijgen
http://www.eplaza.com/sho...259f%26fh_sort_by%3Dprice

[ Voor 36% gewijzigd door Bullus op 20-11-2010 11:33 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Heb op GTPlanet net een video gezien van de SE. Moet zeggen dat al die extra dingen me niet veel boeien, alleen de sleutelhanger is best mooi maar de rest leg je in de kast. Het APEX boek daarentegen ziet er echt gaaf uit, ben blij dat ik de CE heb genomen!!!

Hier de video:

[ Voor 16% gewijzigd door FerdiV op 20-11-2010 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
Bullus schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 11:31:
Eindelijk te bestellen via Bartsmit/e-plaza

Heb de collectors edition besteld bij e-plaza, daar krijg je tenminste ook een stealth-car (bij bartsmit niet)

evt ook de PS3 Gran Turismo 5 Signature Edition te verkrijgen
http://www.eplaza.com/sho...259f%26fh_sort_by%3Dprice
Das niet waar. Ik kreeg deze mail van bart smit:

Geachte internetklant,

Eindelijk is het zover: de langverwachte racetopper voor de PS3 Gran Turismo 5 Collector's Edition is nu beperkt verkrijgbaar! Bestel snel en zolang de voorraad strekt ontvangt u een code om een speciale Stealth Mercedes-Benz SLS AMG te downloaden. OP=OP! U ontvangt het spel op de dag van release (24 november) thuis.

Ps3 Gran Turismo 5 Collector'S

Klik op bovenstaande link om het spel te bestellen.

Met vriendelijke groeten,

Bart Smit

dus ook bij bart smit een mooie Mercedes-Benz Stealth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:36
Hier in Vlaanderen zijn wat mensen de grens overgestoken en wordt het in frankrijk al verkocht. Op de franse versie kun je trouwens gewoon in Nederlands (taalkeuze van de PS3) spelen. Klaarblijkelijk is er dus gewoon 1 europese versie.

[ Voor 18% gewijzigd door simplicidad op 20-11-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Hmm, daar zie ik ook regelmatig meldingen dat een optie niet beschikbaar is. Ik hoop toch niet dat dit een retailversie is en dat al die missende opties als DLC beschikbaar zullen gaan komen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:53
Toevallig iemand die een winkel in de buurt van Den Haag zo gek heeft gekregen om GT5 alvast te verkopen? :)
Als dat zo is hou ik me erg aanbevolen voor de naam en het adres van die winkel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:25
Roamor schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 13:57:
[...]

Hmm, daar zie ik ook regelmatig meldingen dat een optie niet beschikbaar is. Ik hoop toch niet dat dit een retailversie is en dat al die missende opties als DLC beschikbaar zullen gaan komen? :(
Hoewel ik toen nog niet de stream keek, is alles sealed off waarbij internet nodig is. Dus als het om die features ging in de stream, weet je waarom. Ging het niet om die features: dan uh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 20:57

scorpie

Supra Addict

Hij is wel slecht in die Nascar school zeg.. zie nu al 100x hetzelfde ;p

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Fet. Hij is nu rijbewijzen aan het halen zag ik. Wel jammer dat hij elke keer lang moet laden terwijl de baan en auto het zelfde blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
DocM3 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 13:13:
[...]

Das niet waar. Ik kreeg deze mail van bart smit:

Geachte internetklant,

Eindelijk is het zover: de langverwachte racetopper voor de PS3 Gran Turismo 5 Collector's Edition is nu beperkt verkrijgbaar! Bestel snel en zolang de voorraad strekt ontvangt u een code om een speciale Stealth Mercedes-Benz SLS AMG te downloaden. OP=OP! U ontvangt het spel op de dag van release (24 november) thuis.

Ps3 Gran Turismo 5 Collector'S

Klik op bovenstaande link om het spel te bestellen.

Met vriendelijke groeten,

Bart Smit

dus ook bij bart smit een mooie Mercedes-Benz Stealth
Op de site staat er niks van bij
http://www.bartsmit.com/p...ismo-5-collectors-edition

Had nog nagevraagd en als het niet op de site stond dan was het ook niet zo.Dus voor de zekerheid maar bij e-plaza besteld.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 01:35
Donstil schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 14:29:
Wel jammer dat hij elke keer lang moet laden terwijl de baan en auto het zelfde blijven.
Dat soort dingen snap ik ook nooit. Vind dat wel zo belachelijk brak geprogrammeerd dan.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Even voor de duidelijkheid: de kerel van de stream heeft hem niet installed op HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
AppieNL schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 14:38:
Even voor de duidelijkheid: de kerel van de stream heeft hem niet installed op HDD.
Wacht maar af, ook na de 50 minuten durende HD-install zal jij vaker moeten wachten dan je lief is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Oh zekers, maar iig niet zo erg als dat. In ieder geval nadat je elke track 1x hebt gedaan zodat alles installed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ga dalijk even hier op centrum checken of ze hem al hebben liggen :D
op hoop van zegen dan maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
v8power67 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 14:46:
Mijn broer was net bij de MM om voor mij zo'n steelcase te halen. Die lagen er wel. Het spel niet, D'OH! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wafje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 15:57
ik vind het jammer dat ze nog steeds geen porsche licensie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
AppieNL schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 14:44:
Oh zekers, maar iig niet zo erg als dat. In ieder geval nadat je elke track 1x hebt gedaan zodat alles installed is.
Nou als hij "af" is laad hij niet opnieuw maar als de baan gelijk blijf en de auto ook maar de challange is anders dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Aangezien een PS3 eigenlijk bizar weinig geheugen heeft hoeft het inladen van "iets" vanaf de harddisk eigenlijk zelden langer te duren dan tien seconden. Helaas valt dit in de praktijk as we know nogal anders uit.

Op de PC heb je natuurlijke gelijkwaardige praktijken, dat je ook voor je gevoel veel en veel te lang zit te wachten. Bestaat een app of spel ook soms gewoon uit vele duizenden kleine bestanden. Hier zal heus wel een reden voor zijn, echt knap c.q. slim gemaakt vind ik zoiets echter geheel niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 20-11-2010 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
v8power67 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 14:46:
op hoop van zegen dan maar :D
Laat je weten of je geslaagd bent? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0gen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-03 21:20
GAIAjohan schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 02:17:
[...]

Als idd de BCES-nr anders is, kunnen idd diegenen die een Engelse Gt5 gekocht hebben via zo'n webshop geen DLC gebruiken.. Tenzij apart Engels account geloof ik..
BCES betekend

B = Blu-Ray
C = First Party
E = Europe
S = Game

Dus dan heb je nog het nummer achter de BCES, die kan makkelijk hetzelfde zijn voor heel Europa.
Maar is daar dan al wat over bekend? Of deze nummers hetzelfde zijn of niet.

Bijvoorbeeld de game GT5P heeft
BCES 00104
BCES-00104/P (Platinum)

Het zelfde dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 20-09 19:30
Komt er eigenlijk ook een demo? Ga niet nog een keer mijn vingers branden aan een GT game.
Vind het er nog steeds statisch en saai uitzien, maar misschien speelt het wel ok.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Phusebox schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 16:31:
Komt er eigenlijk ook een demo? Ga niet nog een keer mijn vingers branden aan een GT game.
Vind het er nog steeds statisch en saai uitzien, maar misschien speelt het wel ok.
Nee er komt geen demo. Dit om de simpele reden dat de game zichzelf verkoopt. Verwacht gerust dat dit kwartaal wereldwijd wel 5 miljoen exemplaren over de toonbank gaan.

Daarnaast, de eerste keer dat jij ergens langer dan 2 week wel positief over bent, hang ik de vlag uit.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom spelen mensen dit spel in car overview, is de cockpit zo onduidelijk dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoopy_
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 17:24:
Waarom spelen mensen dit spel in car overview, is de cockpit zo onduidelijk dan?
alleen de premium auto's hebben een cockpitview gekregen voor zover ik weet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whoopy_ schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 17:34:
[...]

alleen de premium auto's hebben een cockpitview gekregen voor zover ik weet. ;)
Er is ook nog bumper/hoodcam. (volgens mij is er altijd een cockpit view, alleen niet gedetailleerd voor standard cars)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 17:47:
[...]

Er is ook nog bumper/hoodcam. (volgens mij is er altijd een cockpit view, alleen niet gedetailleerd voor standard cars)
Alleen premium heeft cockpit :) .

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:26
Hoodcam is ook gelimiteerd tot Premium Cars.

Standaard autos hebben enkel: Bumper, Roof en Behind Car.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 20-09 19:30
Maximus schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 17:15:
[...]

Nee er komt geen demo. Dit om de simpele reden dat de game zichzelf verkoopt. Verwacht gerust dat dit kwartaal wereldwijd wel 5 miljoen exemplaren over de toonbank gaan.

Daarnaast, de eerste keer dat jij ergens langer dan 2 week wel positief over bent, hang ik de vlag uit.
Ik ben nog steeds tevreden over F1 2010. Forza 2 beviel me destijds ook erg goed en qua niet racegames speel ik nog steeds cod4.

Forza 3 was een domper evenals gt5p (alhoewel dat natuurlijk meer een demo is).
Sato schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 18:09:
Hoodcam is ook gelimiteerd tot Premium Cars.

Standaard autos hebben enkel: Bumper, Roof en Behind Car.
Haha sorry niet eens hoodcam? Cockpit kan ik begrijpen, maar dit? Fail.

[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 20-11-2010 18:12 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
In Portugal liggen ze ook al in de winkel, stata nog wel Proloog op het rek :P :

Afbeeldingslocatie: http://img502.imageshack.us/img502/1660/19112010015.jpg

Waar wachten de winkels in NL op? :-(

[ Voor 10% gewijzigd door Sander H op 20-11-2010 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Ik verwacht tot woensdag. Zie de game winkels steeds halsstarriger vast houden aan de releasedates die worden opgelegd vanuit Sony. Eerder kon je nog wel eens een game eerder oppikken, 't wordt steeds kleiner die kans.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:36
Sander H schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 18:31:
In Portugal liggen ze ook al in de winkel, stata nog wel Proloog op het rek :P :

Waar wachten de winkels in NL op? :-(
Officieel mag hij pas woensdag in de schappen liggen, als je hem eerder verkoopt word je bestraft. De Nederlandse winkels willen die straf gewoon niet krijgen.

Maar vanwege de huidige situatie is er een kans dat Sony de release datum naar voren schuift.

Dus in het kort de Nederlandse winkels wachten op een mail/fax/telefoontje van het hoofdkantoor dat hij in de schappen mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Deadsy schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 18:48:
[...]

Officieel mag hij pas woensdag in de schappen liggen, als je hem eerder verkoopt word je bestraft. De Nederlandse winkels willen die straf gewoon niet krijgen.
Meestal als er een boete op staat krijgen de winkels die hem verkopen binnen een paar uur een mailtje dat de game nog niet verkocht mag worden, maar hij wordt inmiddels al 2 dagen verkocht en verstuurd.

Hopen dat hij hier maandag in de verkoop mag inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er al zoveel games in de schappen liggen had het toch al dit weekend vrijgegeven kunnen worden? Erg jammer dat er eerst een weekend nog voorbij moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:32
Sander H schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 19:12:
[...]

Meestal als er een boete op staat krijgen de winkels die hem verkopen binnen een paar uur een mailtje dat de game nog niet verkocht mag worden, maar hij wordt inmiddels al 2 dagen verkocht en verstuurd.

morgen koopzondag hiero dus ben benieuwd :)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Blijkbaar zijn er al een aantal mensen uit Belgie naar een winkel in Frankrijk gereden om het spel te kunnen hebben vandaag. 8)7 :'( maar bon, mijn wheelstand staat ondertss gemonteerd :) mijn enige troost

// en een aantal naar Namen, waar ge telefonisch een exemplaar kon reserven en afhalen. > streetdate broken:)

[ Voor 21% gewijzigd door Dakoina op 20-11-2010 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:36
Het rare is dat sommige winkels nog niet bevoorraad zijn (toestand in België dus) zoals Game Mania heb ik gelezen... .

[ Voor 6% gewijzigd door simplicidad op 20-11-2010 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Ga dinsdag even langs mijn gamehandelaar. mogelijk kan ik hem dan meenemen, ben erg benieuwd :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:37
Ik was vandaag bij de media markt in Amsterdam en er lagen al GT5 exemplaren voor de PS3 voor 55 eur

Deze zaten in een soort tinnen doosjes ipv de standaard plastic dvd hoesjes ?? of zijn dat pre-order boxen ofzo ?

[ Voor 29% gewijzigd door JT888 op 20-11-2010 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 21:43
JT888 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 20:02:
Ik was vandaag bij de media markt in Amsterdam en er lagen al GT5 exemplaren voor de PS3 voor 55 eur

Deze zaten in een soort tinnen doosjes ipv de standaard plastic dvd hoesjes ?? of zijn dat pre-order boxen ofzo ?
Dat is een steelbook, heb hem ook bij Need For Speed Hot Pursuit gekregen. Ik zag gisteren de GT5 steelbooks dus ik dacht dat ze GT5 binnen hadden gekregen... maar helaas...

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Een vriend van mij werkt bij de Media Markt en die vertelde mij dat ze het spel niet eerder mogen verkopen, omdat ze dan het risico lopen om een boete te krijgen van 100k. Dus ook hij als medewerker mag het spel ook niet eerder hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door DAMAGE op 20-11-2010 21:57 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Sander H schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 19:12:
[...]

Klopt, ik heb bijna bij alle releases de game al een dag eerder dan de release datum. Zelfs bij diverse media markten verkopen ze de game eerder. Ik vernam dat ze maandag de game binnen krijgen bij MediaMarkt Arena, maar ze mogen hem uiteraard woensdag pas verkopen. Maar wie weet toch eerder. (bij COD2MW had ik hem ook een dag eerder bij MM gehaald).

PS, er zijn ook winkels die het spel eerder verkopen, maar dan slaan ze hem pas een dag later aan in het systeem.

[ Voor 7% gewijzigd door bones op 20-11-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dat je een boete kan krijgen van Sony is niet helemaal waar.

Ik heb vroeger gewerkt bij een bedrijf wat o.a. games verkocht en het zat toen (en dat is volgensmij nog steeds zo) zo:

Je kan je games op verschillende manieren inkopen. Direct van Sony/Nintendo/Microsoft of via een tussen groothandel. Koop je iets bij (in dit geval) Sony dan ga je dus akkoord met de launch date die op je aflever bon staat. Veel (vooral kleinere) shops kopen daardoor bij een groothandel. Deze zijn vaak niet zo moeilijk en zolang je als kleinere shop nergens voor tekent kan je de Game dus gewoon eerder verkopen.

Daarbij komt natuurlijk ook dat de (bv) MediaMarkt een redelijke jongen is in die wereld en dat ze daarom games eerder kunnen verkopen. Sony kan dan kiezen 1.We laten een boete op leggen met het risico dat MediaMarkt nooit meer games af neemt of 2. we leggen geen boete op met de zekerheid dat MediaMarkt nog games af neemt. Makkelijke keuze lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sander H schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 16:00:
[...]

Laat je weten of je geslaagd bent? :)
mja hellemaal niets, ze zeiden gewoon woensdag zelfs niet voor een beetje extra geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem voor Sony is wel dat als ze MM toestaan om de game eerder te verkopen ze dat dan ook aan FRS toe moeten staan. En aan Bart Smit en aan Game Mania en aan die anderen. En op die manier wordt de hele launchdatum zinloos omdat de games dan voor die datum al verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 20:57

scorpie

Supra Addict

Heel die releasedates zijn er ook in de eerste plaats om alle retailers een eerlijke kans te geven om de game op voorraad kunnen hebben, dus tjah, het is wel begrijpelijk. (Maar ik kan niet wachten om te spelen :P )

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrd
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-06-2023

jrd

Iemand het al geprobeerd bij Futurezone heel toevallig? Ik weet uit het verleden dat die nog al eens scheef om gaan met verkoop datums enzo. Heb het zelf nog niet geprobeerd hoor wilde eigenlijk gewoon rustig afwachten tot woensdag en dan voor het goedkoopste adres gaan... maar toen ik net thuis kwam en op FTD beetje rond zat te neuzen schrok ik me toch een partijtje... ik zag ineens GT5 in de download.

Nu is mijn PS3 niet JBen en zal dat ook nooit gebeuren, maar ik kreeg toch wel stiekem de hoop dat die dan al in de verkoop was gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0gen schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 16:08:
[...]

BCES betekend

B = Blu-Ray
C = First Party
E = Europe
S = Game

Dus dan heb je nog het nummer achter de BCES, die kan makkelijk hetzelfde zijn voor heel Europa.
Maar is daar dan al wat over bekend? Of deze nummers hetzelfde zijn of niet.

Bijvoorbeeld de game GT5P heeft
BCES 00104
BCES-00104/P (Platinum)

Het zelfde dus.
Maar je weet net als ik dat Heavy rain een aparte Engelse versie had. Er ontbraken veel talen, en natuurlijk was het nummer anders. En je weet net als ik dat veel Nederlanders daarmee een probleempje hadden in de store, omdat velen hem online hadden gekocht welke meestal een Engelse versie bleek te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
jrd schreef op zondag 21 november 2010 @ 00:46:
Iemand het al geprobeerd bij Futurezone heel toevallig? Ik weet uit het verleden dat die nog al eens scheef om gaan met verkoop datums enzo. Heb het zelf nog niet geprobeerd hoor wilde eigenlijk gewoon rustig afwachten tot woensdag en dan voor het goedkoopste adres gaan... maar toen ik net thuis kwam en op FTD beetje rond zat te neuzen schrok ik me toch een partijtje... ik zag ineens GT5 in de download.

Nu is mijn PS3 niet JBen en zal dat ook nooit gebeuren, maar ik kreeg toch wel stiekem de hoop dat die dan al in de verkoop was gegaan :)
Ooh staat hij op usenet? Mm ik twijfelde nog om zo een stickie te kopen zodat ik wat dagen eerder kon spelen maar uiteindelijk vergeten te kopen.

Nu wel balen

(ik downloade vroeger wel games maar alleen games die ik al in bestelling had staan en zo dus wat dagen eerder al kon spelen. PS2/Xbox tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrd
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-06-2023

jrd

Donstil schreef op zondag 21 november 2010 @ 01:39:
[...]

Ooh staat hij op usenet? Mm ik twijfelde nog om zo een stickie te kopen zodat ik wat dagen eerder kon spelen maar uiteindelijk vergeten te kopen.

Nu wel balen

(ik downloade vroeger wel games maar alleen games die ik al in bestelling had staan en zo dus wat dagen eerder al kon spelen. PS2/Xbox tijd)
Meh, houd m'n ps3 hoe dan ook liever authentiek. Heb het ooit eens geprobeerd met m'n PSP, wat een hell was dat joh. Update hier update daar... was continue een race om voor te blijven. En met een PSP hoefde ik niet eens online, met PS3 is dat toch een ander verhaal. Laat mij maar gewoon 1x in de zoveel tijd 60 - 70 euro neerleggen voor een game, als het maar de moeite waard is. Heb geen zin meer in al dat gehobby joh, gewoon schijfje erin en werken, geen gezeur geen gedoe.

Nee nee, hier echt nooit een stickje in m'n PS3 om dat ding te JBen. Ook niet om een game die ik uiteindelijk online wil spelen een paar daagjes eerder offline te kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ookal heb je je PS3 geJBed, het spel gaat niet werken. Je moet namelijk je PS3 zo krijgen dat het lijkt alsof die in 3.50 firmware draait, anders doet het spel het niet. Nu zijn ze redelijk ver om het te krijgen dat het lijkt alsof die 3.50 firmware draait, maar het spel werkt gewoon niet. Zijn al te veel die het geprobeerd hebben.

Ik vind ook gewoon, als een spel leuk is, koop het gewoon. Ik heb de PS3 gewoon om het spel GT5. Wat zou ik dan een moeite doen om het een PAAR dagen eerder te kunnen spelen? Dan is ook gelijk het hele verrassings effect weg als je het koopt en dan het schijfje er eindelijk in kan doen en het te spelen. Ik wacht mooi tot ik hem hier heb de 24ste, en dan zal ik het spel gelijk op me HDD installen. Dan maar 50 min extra wachten, lekker boeiend :D Het wordt sowieso wel leuk...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:23
DAMAGE schreef op zondag 21 november 2010 @ 04:29:
Ookal heb je je PS3 geJBed, het spel gaat niet werken. Je moet namelijk je PS3 zo krijgen dat het lijkt alsof die in 3.50 firmware draait, anders doet het spel het niet. Nu zijn ze redelijk ver om het te krijgen dat het lijkt alsof die 3.50 firmware draait, maar het spel werkt gewoon niet. Zijn al te veel die het geprobeerd hebben.

Ik vind ook gewoon, als een spel leuk is, koop het gewoon. Ik heb de PS3 gewoon om het spel GT5. Wat zou ik dan een moeite doen om het een PAAR dagen eerder te kunnen spelen? Dan is ook gelijk het hele verrassings effect weg als je het koopt en dan het schijfje er eindelijk in kan doen en het te spelen. Ik wacht mooi tot ik hem hier heb de 24ste, en dan zal ik het spel gelijk op me HDD installen. Dan maar 50 min extra wachten, lekker boeiend :D Het wordt sowieso wel leuk...
Ik heb speciaal daarvoor een extra PS3 gekocht hier in China en zelfs al werkt online sowieso nauwelijks hier, wil ik hem toch niet jealbreaken. Als het goed is krijg ik de CE hier omstreeks de 24e voor rond de 45 euro, maar PlayStation bestaat officieel niet in China en dus moet alles via via dus het kan zomaar een weekje langer duren ofzo :(

Overigens hoop ik van harte dat GT5 niet gaat werken op gejailbreakte PS3's, want jailbreaken dat doet men zogenaamd alleen maar voor de homebrew, maar waarom dan toch GT5 downloaden? O-) Waarschijnlijk omdat het kan... Dat is dan ook gelijk het punt, zodra die gejailbreakt is (voor de homebrew) is de stap naar illegale games ook ineens heel klein, want waarom betalen voor games als al je vrienden met gejailbreakte PS3's ze toch ook allemaal gratis downloaden?

En dat is nou precies waar Sony bang voor is, niet voor die paar mensen met homebrew, maar voor die kortzichtige mensen die het weer moeten verpesten voor de rest omdat als je ze een vinger geeft ze gelijk je hele hand pakken :( En bedankt hackers ;w

[ Voor 14% gewijzigd door Rctworld op 21-11-2010 04:43 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.