Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Minneyar schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:42:
Ik ben geen developer, maar zoals ik dit lees:

[...]

Geld dit alleen voor WP8 apps en niet voor W10m, ik kan mij vergissen natuurlijk :P.
Dat is - vrees ik - wishfull thinking;

Google spreekt al jaar en dag van WP en heeft het nooit over WM.

De WP-versie van de ad-SDK is gelijk aan die van WM, dus het lijkt me stug dat ze plots 100% kappen met alle support voor WP en binnen nu en één maand op de proppen komen met een totale re-design van de SDK voor WM.

Natuurlijk ziet iedereen ads liever gaan dan komen, maar in de praktijk van alle dag is een ad wel de meest effectieve manier om nog iets aan je (hobby-) app te verdienen.

Nu je dus enkel nog gratis apps kan maken voor het platform, vrees ik dat de weinige developers die er nog zijn wel 2x zullen nadenken om WM / WP te gaan supporten.

Tel daarbij op dat alle apps die geen accurate age-certificate hebben (en dat is 90% van alle apps in de store) op dezelfde datum worden verwijderd, en er blijft weinig over... zelfs LinkedIn (eigendom van MS!) is al 3 jaar niet geupdate en moet dus verwijderd worden (als ze consequent zijn).

Van de +/- 30 apps die ik zelf heb, verdwijnen er 25; ik ga ze niet meer updaten nu er geen ad-model mogelijk is...

Voor de helderheid; De WP admob-SDK wordt teruggetrokken en er is géén WM admob-SDK momenteel. Dus je kan de WP admob-SDK ook niet inzetten voor WM; die is immers deprecated.

Het is mij ook niet 100% helder was ze nu bedoelen, maar hoe dan ook trekt Google het enige item (advertenties...) dat ze ooit hebben ontwikkeld voor WP / WM nu vrolijk terug.

[ Voor 11% gewijzigd door b2vjfvj75gjx7 op 02-09-2016 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:02
Hmm, poging nummer zoveel van Google om MS dwars te zitten? :P

Dit gaat natuurlijk niet veel invloed hebben op grote namen apps, maar misschien wel op de "independent" developers van kleine en vooral 3th party apps, kwalijke zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Minneyar schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:42:
Hmm, poging nummer zoveel van Google om MS dwars te zitten? :P

Dit gaat natuurlijk niet veel invloed hebben op grote namen apps, maar misschien wel op de "independent" developers van kleine en vooral 3th party apps, kwalijke zaak.
Denk niet eens dat het is om MS dwars te zitten (de SDK is al jaren niet geupdate, dus sowieso keken ze er niet naar om) - maar puur omdat het marktaandeel sinds een jaar extreem is ingestort (van weinig naar niets).

Dus waarom nog een SDK ondersteunen voor 1% van het marktaandeel - waarvan wellicht 10% ads gebruikt... dan heb je het over 10% van 1%... en dat is de moeite niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, is een bekend probleem. Ik had er ook heel lang last van, maar de Facebook apps zijn een week of twee geleden eindelijk bij mij gaan werken. Zit nog wel op de beta van beide, dus misschien zit er gewoon een update aan te komen voor de niet beta variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:27
Die facebook app is idd niet de beste.
de beta is met geen mogelijkheid van mijn telefoon af te krijgen
staat ook 2x in de lijst waarbij bij de ene in behandeling staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 19:25
Wat dachten jullie van Moliplayer?
Ben er tevreden over, heb hem aangekocht. Werkt goed op Windows 10M. :)
Speelt vrijwel alles van mijn nas af.

[ Voor 10% gewijzigd door walterworld op 03-09-2016 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
walterworld schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 12:55:
Heb zelf meer met CC Player Pro (die werkt ook in Continuum).
bacardifrans schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 23:13:
Die facebook app is idd niet de beste.
de beta is met geen mogelijkheid van mijn telefoon af te krijgen
staat ook 2x in de lijst waarbij bij de ene in behandeling staat.
Meestal op te lossen door de 'werkende' app te uninstallen. Je telefoon te rebooten en dan de app weer installeren.

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:31

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik zie net dat op mijn Lumia 950XL Mail en Agenda een update heeft gehad. De live tile van de agenda laat nu eindelijk meerdere afspraken zien op de achterkant.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:17
walterworld schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 12:55:
Die speler zag maar 1 Nas van de 2. Als ik een map opende klapte de speler eruit.
Nu ziet hij helemaal geen Nas meer, ook niet na een reinstall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:40
Inmiddels al 6 apps die niet meer willen updaten vanwege de 0x80070019 error.. In de feedback hub heeft [url="feedback-hub:?contextid=334&feedbackid=ea75db28-5518-4590-9f3d-8c6896851000&form=2&src=2"]het topic[/url] inmiddels ook al aardig wat votes. Kunnen jullie ook even stemmen ?

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Sc0tTy schreef op zondag 04 september 2016 @ 22:10:
Inmiddels al 6 apps die niet meer willen updaten vanwege de 0x80070019 error.. In de feedback hub heeft [url="feedback-hub:?contextid=334&feedbackid=ea75db28-5518-4590-9f3d-8c6896851000&form=2&src=2"]het topic[/url] inmiddels ook al aardig wat votes. Kunnen jullie ook even stemmen ?
Het linkje naar "het topic" werkt helaas niet op mn W10M telefoon..?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:40
BounceMeister schreef op zondag 04 september 2016 @ 22:36:
[...]

Het linkje naar "het topic" werkt helaas niet op mn W10M telefoon..?
Hmm ik zie het inderdaad, geen idee hoe ik een fatsoenlijke link kan genereren. De copy link en share knoppen genereren dezelfde interne link waar je niks mee kunt. Als W10M fanboy kan ik soms ook echt geïrriteerd raken aan de pruts praktijken van Microsoft...

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:42
Leijenman schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:42:
Alle Facebook apps doen het bij mij al een week niet meer..
Start op, alleen blijft scherm hangen, waar je ook op klikt.
Heb ik ook last van, ook opnieuw installeren helpt niet. Ook in het inlogscherm kan je niets aanklikken en dus ook je gegevens niet invoeren.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:55
Gisteren een eind gereden met windows maps als navigatie op een lumia 830. Tegelijkertijd stond FlitsNav aan. Halverwege de route werkte maps ineens niet meer goed en gaf hij aan dat ik eerst naar de aangegeven route toe moest (waar ik dus al echt wel op zat). Net alsof de GPS ineens niet meer werkte, flitsnav gaf echter nog netjes de snelheid aan...
Iemand die dit bekend voorkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:46
WhiskyPhreak schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:44:
Gisteren een eind gereden met windows maps als navigatie op een lumia 830. Tegelijkertijd stond FlitsNav aan. Halverwege de route werkte maps ineens niet meer goed en gaf hij aan dat ik eerst naar de aangegeven route toe moest (waar ik dus al echt wel op zat). Net alsof de GPS ineens niet meer werkte, flitsnav gaf echter nog netjes de snelheid aan...
Tsja, dat zijn beide apps op jouw telefoon neem ik aan. En zou het zo kunnen zijn dat wanneer je beide tegelijk gebruikt ze 'elkaar in de weg zitten?"

Dat vraag ik dus, ik heb geen idee natuurlijk.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
Beide inderdaad op mijn telefoon, maar het rare is dat dat ineens halverwege gebeurde, Het eerste half uur ofzo werkten ze naast elkaar, of tenminste dat dacht, misschien nog eens goed nagaan inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:51

PeaceNlove

Deugleuter

WhiskyPhreak schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:40:
Beide inderdaad op mijn telefoon, maar het rare is dat dat ineens halverwege gebeurde, Het eerste half uur ofzo werkten ze naast elkaar, of tenminste dat dacht, misschien nog eens goed nagaan inderdaad.
Welke had je actief op het scherm? Probeer ik het straks ook gewoon ff en kijk wat er bij mij gebeurt. Ik gebruik sowieso Flitsnav altijd op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
FlitsNav stond op de achtergrond, tussendoor wel een keer heen en terug gewisseld.
PeaceNlove schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:49:
[...]

Welke had je actief op het scherm? Probeer ik het straks ook gewoon ff en kijk wat er bij mij gebeurt. Ik gebruik sowieso Flitsnav altijd op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim62
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10:37
Sinds ik de lumia 950 hebt , wil de telegraaf niet opstarten wordt telkens afgesloten .
Wie heeft dit ook , en wie weet hier een oplossing voor .
mijn phone draait op insider .

Gr
Wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 10:55
wim62 schreef op maandag 05 september 2016 @ 16:36:
...mijn phone draait op insider .

Gr
Wim
Misschien komt het wel omdat je insider draait. Heb je je vraag hier al voorgelegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:51

PeaceNlove

Deugleuter

WhiskyPhreak schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:09:
FlitsNav stond op de achtergrond, tussendoor wel een keer heen en terug gewisseld.

[...]
Geen probleem net op de rit terug. Spotify en Flitsnav op achtergrond en Maps met navigatie naar huis op de voorgrond en de kaart bleef netjes meelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
PeaceNlove schreef op maandag 05 september 2016 @ 18:26:
[...]

Geen probleem net op de rit terug. Spotify en Flitsnav op achtergrond en Maps met navigatie naar huis op de voorgrond en de kaart bleef netjes meelopen.
Dank voor het nagaan. GPS fix krijgen (met alleen windows maps) wil soms ook niet of nauwelijks, misschien dat de GPS module brak is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Sinds ik de lumia 950 hebt , wil de telegraaf niet opstarten wordt telkens afgesloten .
Start hier goed, ben geen Insider en heb een 950 (XL). Dus mogelijk is er een oplossing zou je bijna denken? 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

Gr
Wim
Insider, hmm. Dan mogen we er wel vanuit gaan dat je de meest voor de hand liggende oplossingen al hebt geprobeerd?

- Telefoon een keer opnieuw opstarten?
- App verwijderen, telefoon opnieuw opstarten en app weer installeren?
- Softreset?

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FortezzA_64
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 09:08
Het probleem van hele dikke portemonnee door heel veel klantenpasjes maar eens opgepakt, nadat ik er weer een bij kreeg. Het simpelste is om niets met die klantenpasjes te doen, geen spaaracties, geen punten opbouwen en je ook niet later verleiden tot nieuwe acties. Maar omdat ik vind dat het me soms toch nog wel wat oplevert ben ik ze wel van plan om te houden. Dan kan je de pasjes eruit halen die je niet vaak gebruikt, sta je met je aankoop bij de kassa; "je, ik heb een klantenpas, maar die ligt thuis". Dat schiet ook niet op.
Daarom maar eens kijken of er ook apps zijn om die pasjes in op te slaan en tot m'n verbazing zijn er meer dan dat ik zou verwachten;

Barcode Wallet
  • Scant barcode heel snel, nadat een type barcode is geselecteerd
  • Geen templates; voor een voorbeeld van de pas zelf een foto toevoegen
  • Mogelijkheid tot ‘pinnen’ van een pas op startscherm
  • Werkt zonder account
  • Gratis met reclame of €0,99 zonder reclame
  • Sync met OneDrive
FidMe
  • Werkt alleen met een account
  • Gratis
  • Templates
  • Cross platform, dus zelfde account op verschillende besturingssystemen te gebruiken met behoud van data of delen met iemand anders op een ander platform
  • Mogelijkheid voor het toevoegen van spaarkaarten met stempels. Heb ik niet getest.
  • Mogelijkheid tot vinden van winkels in de buurt uit de lijst met pasjes (daar zou het verdien model in kunnen zitten?)
CardsPlus
  • Werkt alleen met een account
  • Gratis
  • Templates
  • Mogelijkheid voor het toevoegen van spaarkaarten met stempels. Heb ik niet getest.
Stocard
  • Werkt zonder account
  • Gratis
  • Geen reclame
  • Templates
  • Geen backup in OneDrive, backup is sowieso mogelijk op Windows Phone
  • Af en toe wat moeite met scannen, optie om handmatig code toe te voegen
Dit is een onvolledig overzicht; er zullen vast meer apps zijn voor deze doeleinden en van de genoemde apps heb ik ook niet alle functies van de geprobeerde apps beschreven. Maar het zal vast een idee geven wat er mogelijk is.
Uiteindelijk heb ik zelf gekozen voor Stocard; geen account nodig, geen reclame en gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op W10M heb je ook de "Wallet" zelf. Heb je hier ook naar gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:01

The_Scarabial

MTB for life!

Caelorum schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:37:
Op W10M heb je ook de "Wallet" zelf. Heb je hier ook naar gekeken?
Goeie tip, net zelf ff getest, maar kon alleen de barcode scannen, niet een kopie van het pasje zelf (rest van de gegevens zeg maar), dus volgensmij niet echt handig voor sommige passen, voor kortingskaarten e.d. wel natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FortezzA_64
Heb de apps geprobeerd op een Lumia 635 op WP8.1. Krijgt geen update naar WP10, vanwege de grootte van het geheugen dat te laag is met 512MB.
Wel de portemonnee app van 8.1 geprobeerd en daar kon ik geen pasjes mee scannen of invoeren. Om in de app wel gegevens te krijgen wordt een lijst met apps van derden weergegeven.
Edit: Typo's

[ Voor 4% gewijzigd door FortezzA_64 op 07-09-2016 20:58 ]

• GerCor
En dan heb je alle pasjes in je telefoon gezet werkt het bij vrijwel geen enkele scanner. Ik geloof dat van al mijn pasjes alleen de bonuskaart van AH wordt gelezen. Tegen de tijd dat ik de app heb geopend, had ik de bonuskaart allang gescanned.

• mswp
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-08-2024

mswp

Wie Niet?

Hebben jullie ook last van het probleem dat mail niet meer automatisch synchroniseerd? Ook werken de live tiles niet meer.

Heb dit probleem nadat de update is geweest. In de agenda gaat het wel goed. Heb het probleem al gebeld in de feedback hub.

😲

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
mswp schreef op donderdag 08 september 2016 @ 06:59:
Hebben jullie ook last van het probleem dat mail niet meer automatisch synchroniseerd? Ook werken de live tiles niet meer.

Heb dit probleem nadat de update is geweest. In de agenda gaat het wel goed. Heb het probleem al gebeld in de feedback hub.
Synchroniseren doet hij bij mij volgens mij nog wel, maar de live tile werkt bij mij ook niet meer.

• GerCor
mswp schreef op donderdag 08 september 2016 @ 06:59:

Geen last van. Heb je al geprobeerd de tile te verwijderen en weer toe te voegen? Eventueel door eerst de telefoon opnieuw op te starten?

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 10:08
WhiskyPhreak schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:44:
Ja. Ook op een 640. met alleen nokia here.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• GerCor
Gisteravond Continuum uitgetest op mijn TV met Miracast. Aardige poging van MS om er een virtueel touchpad bij te leveren in de software maar zit toch wat vertraging. Niet echt soepel werkbaar op de 950.

[ Voor 4% gewijzigd door GerCor op 08-09-2016 12:16 ]

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Geen vertraging hier als ik het probeer op mijn 950 XL :X :z .

• FortezzA_64
GerCor schreef op donderdag 08 september 2016 @ 01:53:
En dan heb je alle pasjes in je telefoon gezet werkt het bij vrijwel geen enkele scanner. Ik geloof dat van al mijn pasjes alleen de bonuskaart van AH wordt gelezen. Tegen de tijd dat ik de app heb geopend, had ik de bonuskaart allang gescanned.
Als dat het geval is blijkt het hele systeem van klantenpasjes met barcodes op het scherm van smartphone geen oplossing van het probleem van de hoeveelheid pasjes in portemonnee. Dan vraag ik me ook af waarom er dan zoveel apps zijn die juist deze functionaliteit mogelijk maken. Met 'zoveel' bedoel ik het aantal apps welke beschikbaar zijn op de twee andere platformen. Mocht deze techniek geheel niet werken, dan hebben deze apps ook geen bestaansrecht. De reacties bij de apps in de store laten niet blijken dat er veel problemen zijn met het scannen

Met het scannen van barcodes vanaf het scherm van smartphone heb nog weinig ervaring; twee keer. Waarvan een keer het scannen van een barcode uit een mail van een winkel en een keer het scannen van een barcode uit een e-ticket welke als pfd op smartphone stond. Dit biedt geen garantie, maar schept wel een verwachting.

Wanneer ik er meer ervaring mee heb bij de kassa laat ik het weten.

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:41
Zijn er meerderen die niet in de store kunnen komen? Ik krijg een foutmelding, zowel op mijn L930 als 950xl

• GerCor
Propane schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:10:
Geen vertraging hier als ik het probeer op mijn 950 XL :X :z .
ik krijg ook een melding dat het niet goed werkt. Nieuwe firmware nodig. Maar druk ik dat weg, werkt het verder prima. Alleen iets vertraging dus. Komt ook wel weer goed met updates ga ik van uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bycaIyMlqSEQ5r1n4E7P0tDJ/full.jpg
robkrekel schreef op donderdag 08 september 2016 @ 17:55:
Zijn er meerderen die niet in de store kunnen komen? Ik krijg een foutmelding, zowel op mijn L930 als 950xl
Yep. PC store en Xbox store zijn ook down. Heb ik wel eens eerder gezien .... gaat vanzelf weer weg. :9

Update; dat duurde niet lang.

[ Voor 37% gewijzigd door GerCor op 08-09-2016 20:34 ]

• wim62
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10:37

In middels opgelost .
Hebt een harde reset gedaan , dus alles opnieuw zonder insider .
En nu werkt de telegraaf app goed .

gr Wim

• MRE-Inc

MRE-Inc

Bonus kaart van AH wordt niet herkend omdat die kassa's zo'n inbouw scanner hebben. Bij de Gamma, Karwei etc hebben ze van die handscanners en die lezen de pasjes op het scherm van de Lumia prima.

• GerCor
MRE-Inc schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:29:
[...]
Bonus kaart van AH wordt niet herkend omdat die kassa's zo'n inbouw scanner hebben. Bij de Gamma, Karwei etc hebben ze van die handscanners en die lezen de pasjes op het scherm van de Lumia prima.
Ik kom nooit bij de kassa van de AH. Ik gebruik een handscanner. Telefoon voor de lezer van handscanners, werkt prima.

Ik heb het vorig jaar geprobeerd bij Karwei, die kon het toen nog niet lezen. Misschien nu wel hoor. Kruitvat werkte ook niet, moesten ze de cijfers handmatig intikken. DA (bestaat niet meer), ook niet.Ook handmatig intikken. Airmiles bij de Shell? Zelfde verhaal.

Tsja en dan denk ik ..... laat maar zitten, dan maar gewoon het pasje gebruiken. Gaat veel sneller.

Mijn dochter heeft een iPhone. Komt ze AH binnen, aanmelden op Wi-Fi. Scanner niet nodig, boodschappenlijstje staat er al in, artikelen scannen en betalen met je telefoon bij zo'n betaalterminal.

Zo hoort het maar niet beschikbaar voor W10M.

[ Voor 16% gewijzigd door GerCor op 08-09-2016 23:31 ]

MRE-Inc schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:29:
[...]

Mijn bonuskaart wordt anders prima gelezen.. Merk wel dat ik de helderheid wel wat hoger moest zetten.

Voordeel van de wallet functie is dat ik niet meer zoveel pasjes hoef mee te nemen. Tot zover ben ik nog geen winkel tegen gekomen waar mijn smartphone niet af te lezen was.

[ Voor 18% gewijzigd door vali op 08-09-2016 23:44 ]

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:27
Hier met mijn 930 ook geen problemen met pasjes app maar inderdaad kassa AH doet m niet lezen zelfscan wel.
Gamma,makro, festvasltickets, werkt allemaal, helderheid op auto ingesteld
GerCor schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:05:
[...]

Ik kom nooit bij de kassa van de AH. Ik gebruik een handscanner. Telefoon voor de lezer van handscanners, werkt prima.

Ik heb het vorig jaar geprobeerd bij Karwei, die kon het toen nog niet lezen. Misschien nu wel hoor. Kruitvat werkte ook niet, moesten ze de cijfers handmatig intikken. DA (bestaat niet meer), ook niet.Ook handmatig intikken. Airmiles bij de Shell? Zelfde verhaal.

Tsja en dan denk ik ..... laat maar zitten, dan maar gewoon het pasje gebruiken. Gaat veel sneller.

Mijn dochter heeft een iPhone. Komt ze AH binnen, aanmelden op Wi-Fi. Scanner niet nodig, boodschappenlijstje staat er al in, artikelen scannen en betalen met je telefoon bij zo'n betaalterminal.

Wow dat lijkt mij veel extra werk. Ik moet dus van te voren eerst heerlijk handmatig alle boodschappen een voor een aantikken via de app en vervolgens boodschappen doen? Bij het boodschappen moet je vervolgens nog opletten dat je de juiste pakt.

Uiteraard jammer dat dit niet aanwezig is voor W10M gebruikers, maar ik mis het in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
vali schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:49:
[...]

Wow dat lijkt mij veel extra werk. Ik moet dus van te voren eerst heerlijk handmatig alle boodschappen een voor een aantikken via de app en vervolgens boodschappen doen? Bij het boodschappen moet je vervolgens nog opletten dat je de juiste pakt.
Nee, je moet niks, het kan. En je zal ze de kost moeten geven die hun boodschappenlijstje in OneNote maken. Maar het is wel zo dat voordat je boodschappen gaat doen je al weet wat het kost. En, Jumbo heeft ook zo'n app. Selecteer je daar dezelfde boodschappen als bij AH dan moet je kunnen weten dat Jumbo stukken goedkoper is.
Uiteraard jammer dat dit niet aanwezig is voor W10M gebruikers, maar ik mis het in ieder geval niet.
Ik ook niet, maar het is wel erg handig. Het enige wat mist in de app is navigatie. (haha). Hoef je niet te zoeken maar brengt de app je naar het artikel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
wim62 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 21:05:
Wie heeft dit ook , en wie weet hier een oplossing voor.
mijn phone draait op insider

In middels opgelost .
Hebt een harde reset gedaan , dus alles opnieuw zonder insider .
En nu werkt de telegraaf app goed .

gr Wim
Mooi!

Dan was terug naar Production (geen Insider) toch de juiste hint ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

GerCor schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:05:
[...]

Handscanner bij appie hebben we bij ons kleine winkelcentrum nog niet. Maar 2 jaar geleden werd mijn digitale bonuskaart dus niet herkend. Mooi dat de handscanners het wel doen.

Over die iphone app van Appie, die heb ik vorig jaar ook een keer gebruikt, maar ik schrok van de privacy voorwaarden en heb het toen nooit meer gedaan. (Was bij een andere AH, die wel handscanners heeft overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Privacyvoorwaarden? Heeft me nog nooit beziggehouden. Komt er een mailtje binnen van AH, krijg ik een notificatie van op de livetile van Outlook. Ik open Outlook, selecteer AH Bonus en swipe naar links. Ongelezen de prullenbak in. Misschien heb ik een nieuwe auto gewonnen .... ik zal het nooit weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

GerCor schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 01:24:
[...]

Nee, je moet niks, het kan. En je zal ze de kost moeten geven die hun boodschappenlijstje in OneNote maken.
[...]
Heb ik ook O-) in een gedeeld notitieblok. Als we wat nodig hebben vinken we het aan, degene die boodschappen doet kan dan zien wat er nodig is :P

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:22

Punkrocker

Mostly harmless

GerCor schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 11:03:
Privacyvoorwaarden? Heeft me nog nooit beziggehouden. Komt er een mailtje binnen van AH, krijg ik een notificatie van op de livetile van Outlook. Ik open Outlook, selecteer AH Bonus en swipe naar links. Ongelezen de prullenbak in. Misschien heb ik een nieuwe auto gewonnen .... ik zal het nooit weten.
Jij bent de ideale klant voor AH.
Ze komen alles te weten over je koopgedrag en je wilt er niets voor terug. :+

Ik heb geen bonuskaart maar ik koester me geen illusies. Ze zullen vast al mijn inkopen via mijn betaalpas/rekeningnummer kunnen analyseren... Kost ze alleen wat meer moeite. De aankopen die contant betaald worden kunnen niet mee in de analyse.
Die bonuskorting krijgen we toch wel.

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Punkrocker schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 11:23:
[...]
Jij bent de ideale klant voor AH.
Ze komen alles te weten over je koopgedrag en je wilt er niets voor terug. :+
Ik sta daar heel anders in dan wellicht vele anderen. Ten eerste kan mij die hele AH niets schelen. Ik vermijd de mooie meisjes achter de kassa want ik kan niet tegen hun oeverloos gezeur. Ik koop mijn boodschappen daar waar het mij op dat moment het beste uitkomt. Of ze iets van mijn koopgedrag weten, ik zou het niet weten, heb er ook nog nooit iets van gemerkt en heb ook niet het idee dat ik er ooit iets van ga merken. Daarbij komt ook nog eens: zowel mijn dochter als mij vriendin gebruiken mijn bonuskaart. Dus ja, wat weten ze dan precies van mij? Of ze moeten dat ook nog willen uitpluizen door te onderzoeken wie wat koopt met welke bankpas of contant. Prima toch, gaan ze dat mooi in hun eigen tijd doen want nogmaals, ik merk er helemaal niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
Wijnands schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:23:
[...]

Ja. Ook op een 640. met alleen nokia here.
Gisteravond hetzelfde, Maps was de enige draaiende applicatie, en nog steeds gaf hij aan dat ik eerst naar de aangegeven route moest rijden. Halverwege op de snelweg werkte de navigatie ineens een paar minuten wél zoals verwacht, maar even later was het weer knudde.
Daarna Sygic eens gedownload en dat werkte wel lekker, voorlopig die maar eens proberen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hoe werkt dat dan bij de kassa? Want ik geef m'n telefoon niet uit handen; er zitten geen krassen op, en dat hou ik graag zo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
BounceMeister schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:23:
[...]

Hoe werkt dat dan bij de kassa? Want ik geef m'n telefoon niet uit handen; er zitten geen krassen op, en dat hou ik graag zo. ;)
Bij de meeste kassa's hebben de dames en heren een handscanner. Dus, gewoon je telefoon met juiste barcode naar de kassamedewerker gericht houden en 'piep'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Laatst online: 22:08
GerCor schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:53:
[...]

Bij de meeste kassa's hebben de dames en heren een handscanner. Dus, gewoon je telefoon met juiste barcode naar de kassamedewerker gericht houden en 'piep'.
Naar aanleiding van deze discussie, vandaag maar eens geprobeerd om de barcode van Airmiles, die in "portemonnee" staat, te laten scannen bij mijn aankoop bij Praxis (handscanner): geen enkel probleem, ging perfect! :)

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
kruila schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 18:51:
[...]

Naar aanleiding van deze discussie, vandaag maar eens geprobeerd om de barcode van Airmiles, die in "portemonnee" staat, te laten scannen bij mijn aankoop bij Praxis (handscanner): geen enkel probleem, ging perfect! :)
Klinkt goed.

Ondertussen de pasjes ook ingevoerd in portemonnee en ik had ze nog in FidMe staan dus die app ook weer geïnstalleerd. Wij zijn immers een dik jaar verder dan toen ik er de brui aan gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:22

P_Tingen

omdat het KAN

Wel grappig, want ik was ook net aan het spelen met Wallet, dus de tips hier komen goed uit. Ik had een paar andere apps bekeken maar kon er niet veel kaas van maken. StoCard lijkt erg goed. Ik kan kiezen uit veel templates en anders zelf een foto maken.

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Als je nog Gameboy spellen wil spelen (of andere Nintendo consoles zoals NES, moet je deze nieuwe app eens uitproberen, ook voor Windows 10 Mobile! http://www.windowscentral.com/emulator-windows-10-uwp-app

[ Voor 10% gewijzigd door Stefan22 op 09-09-2016 22:54 ]

Voor gameboy (color/advance) kan ik ook aanraden om VBA10 eens te proberen. Geen ondersteuning voor controllers, maar dat heb je bij die spellen toch niet nodig :)

Wat betreft die pasjes.. Als ze hem niet kunnen scannen kunnen ze altijd nog het nummer over tikken. Alleen het pasje van de IKEA kan niet want die heeft geen nummers en alleen een magneetstrip.

[ Voor 37% gewijzigd door Caelorum op 10-09-2016 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FortezzA_64
Vrijdag bij een bouwmarkt voor het eerst de app gebruikt en dat ging perfect. Heb uiteindelijk gekozen voor Stocard,gebruik een Nokia 635 en helderheid stond op normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
FortezzA_64 schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:33:
Vrijdag bij een bouwmarkt voor het eerst de app gebruikt en dat ging perfect. Heb uiteindelijk gekozen voor Stocard,gebruik een Nokia 635 en helderheid stond op normaal.
Een bouwmarkt? Als je nou even de naam noemt dan hebben we er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FortezzA_64
Was bij de Karwei, met een handscanner.
Verder nog geen ervaringen met de andere gescande klantenpassen. Maar overige reacties hier laten goede ervaringen zien. Daar ben ik blij mee net als m'n portemonnee die een heel stuk dunner is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:46
FortezzA_64 schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:33:
Dank voor de tip. Mijn vrouw en ik hebben ook net Stocard geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
GerCor schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 11:33:
[...]

Ik sta daar heel anders in dan wellicht vele anderen. Ten eerste kan mij die hele AH niets schelen. Ik vermijd de mooie meisjes achter de kassa want ik kan niet tegen hun oeverloos gezeur. Ik koop mijn boodschappen daar waar het mij op dat moment het beste uitkomt. Of ze iets van mijn koopgedrag weten, ik zou het niet weten, heb er ook nog nooit iets van gemerkt en heb ook niet het idee dat ik er ooit iets van ga merken. Daarbij komt ook nog eens: zowel mijn dochter als mij vriendin gebruiken mijn bonuskaart. Dus ja, wat weten ze dan precies van mij? Of ze moeten dat ook nog willen uitpluizen door te onderzoeken wie wat koopt met welke bankpas of contant. Prima toch, gaan ze dat mooi in hun eigen tijd doen want nogmaals, ik merk er helemaal niks van.
Doet me eraan denken. Mijn opa was bakker in een klein dorp. Wist wat iedereen kocht, waar ze woonden, met wie ze getrouwd waren, wat ze voor werk deden en dus ook ruwweg het inkomen. De schaal is wat groter, maar heel veel is er dus niet veranderd.

Wil je voortaan de wijzigknop gebruiken om iets toe te voegen? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 12-09-2016 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
coenox schreef op zondag 11 september 2016 @ 16:41:
[...]

Doet me eraan denken. Mijn opa was bakker in een klein dorp. Wist wat iedereen kocht, waar ze woonden, met wie ze getrouwd waren, wat ze voor werk deden en dus ook ruwweg het inkomen. De schaal is wat groter, maar heel veel is er dus niet veranderd.
Ik vrees dat je je vergist. Meneer van AH, er is ingebroken in ons huis. AH: ik ken u niet. JIJ: we hebben geen geld want er is bij ons ingebroken en onze bankpassen zijn gestolen. Maar we hebben brood nodig. AH: Dan gaat u maar met uw bank praten of probeer het eens bij de opa van coenox. O nee, de bestaat niet meer. Die hebben we al kapot gemaakt met onze lage prijzen voor brood met Chinees mensenhaar. U weet waar u naar binnenkwam, daar kunt u ook weer naar buiten. Prettige dag verder. O, en nog eens wat. Wat vindt u van onze op u gerichte reclamecampagnes? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:22

P_Tingen

omdat het KAN

FortezzA_64 schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:59:
Was bij de Karwei, met een handscanner.
Verder nog geen ervaringen met de andere gescande klantenpassen. Maar overige reacties hier laten goede ervaringen zien. Daar ben ik blij mee net als m'n portemonnee die een heel stuk dunner is.
Gamma gaat ook prima, wel nog met de standaard Wallet app gedaan, maar ik neem aan dat het met StoCard ook goed gaat. AH wilde niet scannen, kassa had overigens geen handscanner.

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:07
Er schijnen twee soorten scanner te zijn:
- Image scanners, zijn vaak de handscanners en zien het totale plaatje.
- Laser scanners, zijn vaak de kassa scanners, zien alleen de reflectie van zwarte/wit.

Aangezien je hele scherm oplicht en reflecteert zal de laser scanner (weet niet of de benaming juist is) het niet (goed) doen icm je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
coenox schreef op zondag 11 september 2016 @ 16:41:
[...]

Toch wel een en ander...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coenox
Misschien. Maar ook in mijn geboortedorp kwam het voor dat 'het dorp' sommige zaken eerder wisten dan gezinsleden 😉. Maar natuurlijk weet ik dat het met klantdata op een heel andere manier gaat. Ik ben zelf eerder verbaasd over hoe mensen ongerust kunnen zijn over het omgaan met klantgegevens en tegelijkertijd zelf hun hele hebben en houden online plaatsen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
In mijn ogen het zelfde gebrabbel als al die mensen op
Facebook die zich ongerust maken over de nieuwe privacysettings van Whatsapp

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online
rip 'officiele' Youtube webwrapper: https://mspoweruser.com/m...rapper-app-windows-store/

[ Voor 4% gewijzigd door blmp op 12-09-2016 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Dat is al een stap in de goede richting.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 13-09 22:32
Ik zoek een applicatie waarmee ik mappen op een Windows Phone kan syncen naar FTP o.i.d. Het gaat dan met name over bijvoorbeeld de map waar de camera foto's in staan.
Met Android heb ik dat opgelost met FolderSync i.v.m. Tasker (sync werkte niet altijd, heb er uiteindelijk Tasker tussen gezet). Dat werkte middels webdav omdat ik Owncloud hiervoor gebruik.
Echter voor Windows Phone heb ik nooit een dergelijke applicatie kunnen vinden.
Gebruik hier nu self hosted Gladinet voor (als test), daar zit een Windows Phone applicatie bij, maar die heeft weer geen sync.
Ik zoe dus iets zodat ik mappen kan synchroniseren naar mijn eigen server, bij voorkeur via FTP, dit omdat de huidige situatie geen webdav heeft, en FTP mij dan een goede twee optie lijkt.
Echter na een zoektocht niks kunnen vinden, zo'n gek idee is dat toch niet dat ik dat op een andere manier wil? Het programma mag ook best geld kosten, mist dat het doet wat ik wil natuurlijk...
Heeft iemand ervaring met zo'n dergelijke situatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:58
Via Onedrive naar een PC en dan met FTP naar je server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online
eX0duS schreef op maandag 12 september 2016 @ 18:36:
Ik zoek een applicatie waarmee ik mappen op een Windows Phone kan syncen naar FTP o.i.d. Het gaat dan met name over bijvoorbeeld de map waar de camera foto's in staan.
Met Android heb ik dat opgelost met FolderSync i.v.m. Tasker (sync werkte niet altijd, heb er uiteindelijk Tasker tussen gezet). Dat werkte middels webdav omdat ik Owncloud hiervoor gebruik.
Echter voor Windows Phone heb ik nooit een dergelijke applicatie kunnen vinden.
Gebruik hier nu self hosted Gladinet voor (als test), daar zit een Windows Phone applicatie bij, maar die heeft weer geen sync.
Ik zoe dus iets zodat ik mappen kan synchroniseren naar mijn eigen server, bij voorkeur via FTP, dit omdat de huidige situatie geen webdav heeft, en FTP mij dan een goede twee optie lijkt.
Echter na een zoektocht niks kunnen vinden, zo'n gek idee is dat toch niet dat ik dat op een andere manier wil? Het programma mag ook best geld kosten, mist dat het doet wat ik wil natuurlijk...
Heeft iemand ervaring met zo'n dergelijke situatie?
Je kan OneDrive benaderen via webdav. Misschien kan je je OneDrive gewoon mounten op je server en een copy scriptje runnen?

[ Voor 5% gewijzigd door blmp op 12-09-2016 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Dat heb ik inderdaad ook gedaan, maar is ook weer zo omslachtig.. Daarnaast geeft deze continu aan dat OneDrive vol zit. Op zich kan je dat beetje extra ook betalen, maar wil het gewoon graag op mijn eigen server hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:58
Met een office 365 abbo krijg je 1TB opslag, en een altijd up to date office pakket. Zeer voordelig vergeleken met de Onedrive only abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Ben aan het vergelijken wat ik allemaal kan. Ik gebruik ook een app Life360 maar die werkt niet meer vanaf een bepaalde versie daar van. Als het er eenmaal op staat werkt het, maar wordt niet meer ge-update en kan het ook niet meer installeren vanaf de Windows Store, heb dit bekeken op een andere Windows Phone (een Lumia 640), maar dat wilde niet meer lukken. Verder ook geen gelegenheid gehad het te testen aangezien het mijn telefoon niet is.
Is er een website waar ik oudere versies van apps nog kan downloaden/gebruiken of is er een andere manier dit te gebruiken? Het lijkt mij allemaal niet zo Android-achtig en wat minder vanzelfsprekend dat alles zomaar werkt helaas...

[ Voor 15% gewijzigd door eX0duS op 12-09-2016 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Update Twitter, PC en Mobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

eX0duS schreef op maandag 12 september 2016 @ 18:41:
Dat heb ik inderdaad ook gedaan, maar is ook weer zo omslachtig.. Daarnaast geeft deze continu aan dat OneDrive vol zit. Op zich kan je dat beetje extra ook betalen, maar wil het gewoon graag op mijn eigen server hebben.
OneDrive installeren op je server? O-)
Op Server 2012R2 kun je gewoon de Windows 7/8 versie van OneDrive installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Dit hoort meer thuis in een ander topic, maar ik heb dus een paar apps die er niet meer voor Windows Phone zijn: Life360, Flitsmeister. Geen idee of ik ze nog wel kan downloaden, Life360 in elk geval niet.
Daarnaast gebruik ik nu ook applicaties om te syncen naar mijn server, via FTP/webdav of anderszins. Iets dergelijks heb ik voor Windows Phone nog niet gevonden. Veel apps zijn er verder wel o.a. de Rabobank, Whatsapp, Facebook natuurlijk. Maar kan me voorstellen dat bijvoorbeeld de Rabobank er ook gewoon mee stopt. Ik gebruik ook een app voor mijn zonnepanelen, daar is ook weer geen WP variant van.
Ik wil weer wat anders proberen, maar veel keus heb je dan niet, enkel nog een iPhone, maar dat vind ik te duur. Dus misschien houd ik mijn Android dan wel, alhoewel ik de 950 best een moooie en interessante telefoon vind. Vooral de goede camera staat me aan, en Continuum, ook leuk om een keer mee te spelen, helemaal als je die dock er ook gratis bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
[inmiddels overbodig]

[ Voor 97% gewijzigd door hardware-lover op 14-09-2016 18:18 ]

Testing, one, two ...

• eX0duS
Is er een website waar je losse appx bestanden kan downloaden en kan installeren? Dit als de fabrikant van de app het zelf niet meer aan wil/kan bieden, maar dat een "oudere" release nog wel gewoon werkt?

• rened80
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-08 11:47
Ik heb sinds kort een lumia 950 en ben op zoek naar een app om mijn nas buiten het netwerk te benaderen. Helaas heeft Asustor geen app voor windows mobile. Hebben jullie goed suggesties? Ik heb al wat file manager opgezocht in de store maar dit gaat veel al om de lokale mappen op de telefoon.

• kruila
kruila schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 18:51:
[...]

Vandaag het zelfde geprobeerd bij Gamma, geen probleem, lukte prima (ook losse scanner)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

als je in je eigen bibliotheek kijkt in de Store, dan zie je daar alle "aangekochte" apps, ook apps die misschien teruggetrokken zijn.
Tenzij de app echt "kapot" gemaakt is, zal hij gewoon te installeren zijn. Voorwaarde is alleen dat je de app eerder geïnstalleerd hebt gehad op je MS account.

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:40
eX0duS schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:04:
Is er een website waar je losse appx bestanden kan downloaden en kan installeren? Dit als de fabrikant van de app het zelf niet meer aan wil/kan bieden, maar dat een "oudere" release nog wel gewoon werkt?
Ik denk dat je met wat googlen wel een manier vind om je appx bestanden te bewaren:
http://winphonehub-apps.appspot.com/
http://www.tech1xpert.com...ws-10-apps-manually-appx/

Installeren kan dan misschien via de SDK met een developers account?

• eX0duS
Het is meer dat ik een app zoek (Life360), die niet meer ge-update wordt, en ook niet meer in de Store staat. Als deze eenmaal geinstalleerd is, werkt het wel gewoon. Echter kan ik de losse app niet meer vinden.
Sowieso verdwijnen er best veel apps...

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
eX0duS schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:06:
Het is meer dat ik een app zoek (Life360), die niet meer ge-update wordt, en ook niet meer in de Store staat. Als deze eenmaal geinstalleerd is, werkt het wel gewoon. Echter kan ik de losse app niet meer vinden.
Sowieso verdwijnen er best veel apps...
Op de website van Life360 staat dat WP niet meer ondersteund wordt. Erg jammer.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• suedje
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12:54
Voor mensen met kinderen op de basisschool waarbij de school gebruik maakt van de klasbord app, deze is nu ook voor Windows 10 mobile beschikbaar in de store.

• blmp
  • Niet online
Vandaag lijkt het erop dat Plex zijn Windows 10 app voor Mobile ook uit de beta is gekomen, kreeg hem in elk geval aangeboden net :P . Daarnaast is er nu ook een Windows 10 beta app van de Disqus app.

[ Voor 9% gewijzigd door blmp op 15-09-2016 19:38 ]

• hardware-lover
  • Niet online
De UWP Emulator is ook weer teruggekeerd in de store, voor wie het gemist en er interesse in heeft?

nieuws: Uwp-emulator laat Nintendo-spellen op Hololens draaien

Testing, one, two ...

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:40
Heeft iemand suggesties voor een goeie (engelstalige of nederlandstalige) maps app voor China? De ingebouwde Windows Maps heeft sinds kort geen (offline) ondersteuning meer voor China.

Baidu en Maps.me zijn de go-to apps op Android en iOS, maar bestaan daar (officiele of officieuze) apps voor voor W10M?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Vroeger had je app, MixRadio, maar die werkt niet meer. Ik zoek een app die hetzelfde doet en wel werkt op mijn Lumia950.

Voor diegene die niet (meer) weet wat MixRadio deed: Je gaf een aantal favoriete artiesten in bij de settings en dan kreeg je random muziek gestreamd van die favoriete artiesten EN muziek die daar op leek.

Iemand een tip?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online
kruila schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:49:
Vroeger had je app, MixRadio, maar die werkt niet meer. Ik zoek een app die hetzelfde doet en wel werkt op mijn Lumia950.

Voor diegene die niet (meer) weet wat MixRadio deed: Je gaf een aantal favoriete artiesten in bij de settings en dan kreeg je random muziek gestreamd van die favoriete artiesten EN muziek die daar op leek.

Iemand een tip?
In principe doen Spotify en Deezer dat toch met hun 'artiest radio'? Zou zelfs kunnen dat Groove het ook heeft met 'Your Groove', maar die gebruik ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
blmp schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:58:
[...]

In principe doen Spotify en Deezer dat toch met hun 'artiest radio'? Zou zelfs kunnen dat Groove het ook heeft met 'Your Groove', maar die gebruik ik niet.
Leuke aan Mixradio was dat je meerdere artiesten aan kon geven voor 1 radiostation, dat ondersteund Spotify in ieder geval niet, Deezer of Groove weet ik dat niet van.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online
Het is eindelijk eens zo ver (al is het momenteel nog in beta) maar OneDrive back-up integratie zit eindelijk in Whatsapp.

https://mspoweruser.com/w...rive-integration-backups/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coenox
kruila schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:49:

Iemand een tip?
Geen tip. Maar ik mis MixRadio. Gratis offline luisteren. Gaat niet met Spotify.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:33
Zijn hier mensen die de facebook app gebruiken icm met een bedrijfspagina? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar met mijn 920 op w10. Normaal gebruik ik de mobiele website alleen daarmee krijg ik het helemaal niet klaar om foto's te uploaden.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:54

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Zojuist is m'n Spotify applicatie geüpdatet naar versie 5.2.4.0
Verbeteringen:
- Fresh new UI for enhanced navigation
- Improved stability and quality
- General bug-fixes and performance improvements (! jeej)

Toch wel zo'n beetje m'n meest gebruikte app na WhatsApp. Hij lijkt inderdaad wat soepeler te navigeren door de applicatie op m'n 1020

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Pagina: 1 ... 100 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.