Ja. Gaat prima met de officiële UWP app van Facebook zelf. Ik kan daar wisselen tussen mijn persoonlijke pagina en de bedrijfspagina.GWBoes schreef op zondag 18 september 2016 @ 21:02:
Zijn hier mensen die de facebook app gebruiken icm met een bedrijfspagina? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar met mijn 920 op w10. Normaal gebruik ik de mobiele website alleen daarmee krijg ik het helemaal niet klaar om foto's te uploaden.
Leuk, ook eindelijk Spotify Connect... Oh wacht.dreameater schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:26:
Zojuist is m'n Spotify applicatie geüpdatet naar versie 5.2.4.0
Verbeteringen:
- Fresh new UI for enhanced navigation
- Improved stability and quality
- General bug-fixes and performance improvements (! jeej)
Toch wel zo'n beetje m'n meest gebruikte app na WhatsApp. Hij lijkt inderdaad wat soepeler te navigeren door de applicatie op m'n 1020
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Behoorlijk zuur dat dit er nog niet inzit inderdaad...warhamstr schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:37:
[...]
Leuk, ook eindelijk Spotify Connect... Oh wacht.
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Ook foto's uploaden? Nu ik mijn post herlees zie ik dat ik niet echt duidelijk ben geweest, berichten schrijven als bedrijf gaat wel, een foto daarbij voegen kan echter niet.coenox schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:33:
[...]
Ja. Gaat prima met de officiële UWP app van Facebook zelf. Ik kan daar wisselen tussen mijn persoonlijke pagina en de bedrijfspagina.
Bij de FB UWP app laden veel foto's in de eerste post bij mij niet. App is nog beetje stuq geloof ik.
Jij hebt een versie van W10M op je 920 staan die al een tijdje niet meer is bijgewerkt? Met welke build draai je daar op?GWBoes schreef op zondag 18 september 2016 @ 21:02:
Zijn hier mensen die de facebook app gebruiken icm met een bedrijfspagina? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar met mijn 920 op w10. Normaal gebruik ik de mobiele website alleen daarmee krijg ik het helemaal niet klaar om foto's te uploaden.
Testing, one, two ...
Kan ik niet goed testen. Bedrijfssite heeft te veel bezoek om even een neppost te doen. Ik krijg wel mijn foto's te zien als ik die wil uploaden. Het daadwerkelijke uploaden kan ik niet testen.GWBoes schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:47:
[...]
Ook foto's uploaden? Nu ik mijn post herlees zie ik dat ik niet echt duidelijk ben geweest, berichten schrijven als bedrijf gaat wel, een foto daarbij voegen kan echter niet.
Hoe kan ik een beltone op mijn lumia 950 op laten lopen .
Daar bedoel ik mee , als ik gebeld wordt dat de beltoon van zacht naar harder gaat ?
Gr ,
Wim
Daar bedoel ik mee , als ik gebeld wordt dat de beltoon van zacht naar harder gaat ?
Gr ,
Wim
Door zelf een ringtone te maken ......wim62 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:46:
Gr ,
Wim
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Verwijderd
Kijk eens tussen de standaard ring tones. Daar zitten een oplopende ringtones tussen.wim62 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:46:
Gr ,
Wim
In de app Kaarten die op mijn Lumia 950 staat, wordt je actuele positie aangegeven met een rondje. soms zit er een 3-hoekig pijltje aan dat rondje en soms een "grijze trechter" , als je je ronddraait draaien beiden mee.
Maar waar wijzen dat pijltje en die trechter naar toe? Bij mij in ieder geval niet naar het noorden, of gaan die pas goed functioneren als je je beweegt?
Wat is het verschil tussen dat pijltje en die trechter?
Maar waar wijzen dat pijltje en die trechter naar toe? Bij mij in ieder geval niet naar het noorden, of gaan die pas goed functioneren als je je beweegt?
[ Voor 7% gewijzigd door kruila op 22-09-2016 10:58 ]
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
Is de iens app verdwenen?
Kon hem via de phone niet vinden...via het web wel..maar vervolgens werkt de app niet hier.
Kon hem via de phone niet vinden...via het web wel..maar vervolgens werkt de app niet hier.
https://wren.co/join/Devian
Ik heb de iens app vroeger ook op WP8 gehad maar werkelijk echt goed werken heeft ie bij mij nooit gedaan. Maar nu op W10M is ie vanuit mijn bibliotheek wel te installeren en start ook, maar opnieuw komen er geen zoekresultaten. Ik denk dat ie daarom ook niet meer aanwezig is in de store.
Is ie zo ook niet te vinden? https://www.microsoft.com/nl-nl/store/p/iens/9nblggh07s5p
Is ie zo ook niet te vinden? https://www.microsoft.com/nl-nl/store/p/iens/9nblggh07s5p
[ Voor 13% gewijzigd door hardware-lover op 22-09-2016 12:58 ]
Testing, one, two ...
Het pijltje wijst in de richting waar je je telefoon ook heen wijst (gebruik van kompas). Volgens mij betekent de grijze trechter dat je je kompas nog even moet kalibreren (8tjes draaien met je telefoon)kruila schreef op donderdag 22 september 2016 @ 10:57:
In de app Kaarten die op mijn Lumia 950 staat, wordt je actuele positie aangegeven met een rondje. soms zit er een 3-hoekig pijltje aan dat rondje en soms een "grijze trechter" , als je je ronddraait draaien beiden mee.
Het pijltje wijst NIET in de richting waar de telefoon (boven zijde) wijst, als ik op mijn bureaustoel rond draai in de richting van de klok, draait dat pijltje ook in de richting van de klok.Apaat schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:14:
[...]
Het pijltje wijst in de richting waar je je telefoon ook heen wijst (gebruik van kompas). Volgens mij betekent de grijze trechter dat je je kompas nog even moet kalibreren (8tjes draaien met je telefoon)
kompas was gecallibreerd, volgens duidt die trechter ergens anders op, MAAR WAAR OP?
Maar bedankt voor je reactie.
IENS is tijden geleden al verkocht aan TripAdvisor. Reden dat ik de app gelijk links heb laten liggen. Echt een bedrijf met als verdienplan; database opbouwen en doorverkopen.hardware-lover schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:30:
Ik heb de iens app vroeger ook op WP8 gehad maar werkelijk echt goed werken heeft ie bij mij nooit gedaan. Maar nu op W10M is ie vanuit mijn bibliotheek wel te installeren en start ook, maar opnieuw komen er geen zoekresultaten. Ik denk dat ie daarom ook niet meer aanwezig is in de store.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Ik denk dat ik je niet goed begrijp... Volgens mij is dat toch precies het gedrag wat je verwacht als je een rondje draait op je bureaustoel? Het pijltje wijst, als ik met mijn telefoon naar het noorden wijs, naar het noorden. Als ik de telefoon dan ronddraai, draait het pijltje logischerwijs ook rond.kruila schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:00:
[...]
Het pijltje wijst NIET in de richting waar de telefoon (boven zijde) wijst, als ik op mijn bureaustoel rond draai in de richting van de klok, draait dat pijltje ook in de richting van de klok.
kompas was gecallibreerd, volgens duidt die trechter ergens anders op, MAAR WAAR OP?
Even voor de goede orde: we hebben het toch allebei over dit pijltje:

?
Bekijk deze link eens, daar wordt het e.e.a. uitgelegd.kruila schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:00:
[...]
Het pijltje wijst NIET in de richting waar de telefoon (boven zijde) wijst, als ik op mijn bureaustoel rond draai in de richting van de klok, draait dat pijltje ook in de richting van de klok.
Als ik het goed heb; Bij de ene mode (driehoek)geeft ie aan in welke richting je kijkt terwijl de kaart stil staat, de andere mode (beam) de kijk richting, maar draait ie de kaart mee.
Maar ik moet zeggen dat ik de driehoek nu ook niet goed werkend krijg, beam wel.
dank jeApaat schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:28:
[...]
Ik denk dat ik je niet goed begrijp... Volgens mij is dat toch precies het gedrag wat je verwacht als je een rondje draait op je bureaustoel? Het pijltje wijst, als ik met mijn telefoon naar het noorden wijs, naar het noorden. Als ik de telefoon dan ronddraai, draait het pijltje logischerwijs ook rond.
Even voor de goede orde: we hebben het toch allebei over dit pijltje:
[afbeelding]
?
Het viel mij op dat je de telefoon niet liggend moet houden, maar wat meer recht op. Een beetje zoals je het houdt als je staat en de telefoon op borsthoogte houdt en probeert het scherm te lezen. Dan werkt in mijn 950XL iig de kompas in de kaarten app het beste. Heeft me echt een dag intensief lopend gebruiken gekost ^^ardvark99 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:42:
[...]Maar ik moet zeggen dat ik de driehoek nu ook niet goed werkend krijg, beam wel.
Gisteren lukte het mij idd niet, zittend achter mijn bureau. Maar een paar weken geleden rond gelopen in Venetië, en daar werkte het prima, lopende door de smalle steegjes, ondanks dat natuurlijk het GPS ontvangst in de hele smalle steegjes minder was. Daar heb ik in ieder geval dankbaar gebruik gemaakt van maps.Caelorum schreef op donderdag 22 september 2016 @ 23:20:
[...]
Het viel mij op dat je de telefoon niet liggend moet houden, maar wat meer recht op. Een beetje zoals je het houdt als je staat en de telefoon op borsthoogte houdt en probeert het scherm te lezen. Dan werkt in mijn 950XL iig de kompas in de kaarten app het beste. Heeft me echt een dag intensief lopend gebruiken gekost ^^
Maar wel vreemd dat de beam beter werkt dan het driehoekje wanneer je binnen zit. Daar zou eigenlijk geen verschil in moeten zitten, beide maken gebruik van het digitale kompas.
Durf het bijna niet te zeggen ! maar op mijn 930 werkt het kompas bijna niet in een flipcover met magneet sluiting, ook het GPS signaal wijkt dan af.
Zonder hoesje gaat het stukken beter en wordt het kompas vlot gekalibreerd na het draaien van achtjes
Kompas en GPS is digitaal maar misschien doet het hoesje of de magneetjes wat met de antenne.
Zonder hoesje gaat het stukken beter en wordt het kompas vlot gekalibreerd na het draaien van achtjes
Kompas en GPS is digitaal maar misschien doet het hoesje of de magneetjes wat met de antenne.
Nou nou (is niet wijd). Dit is al de vierde update van Twitter binnen een week. In ieder geval, kort achter elkaar. Geen idee wat er is aangepast, zullen wel kleine wijzigingen zijn want aan Twitter zelf is niks te zien.
Via de Twitter app kan ik geen tweets meer plaatsen? Nergens een knop te vinden om te verzenden.
De nieuwste update van Twitter is omdat bij veel gebruikers Twitter crashte bij het opstarten. Maar bij de vorige update kon ik ook al geen tweet meer versturen.
De nieuwste update van Twitter is omdat bij veel gebruikers Twitter crashte bij het opstarten. Maar bij de vorige update kon ik ook al geen tweet meer versturen.
[ Voor 46% gewijzigd door Stefan22 op 23-09-2016 10:24 ]
Niet? Versie 5.3.4.0.Stefan22 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:05:
Via de Twitter app kan ik geen tweets meer plaatsen? Nergens een knop te vinden om te verzenden.

Ik heb dit:

Lumia 532 (4 inch) versie 5.3.4.0

[ Voor 93% gewijzigd door Stefan22 op 23-09-2016 11:19 ]
App verwijderen, telefoon opnieuw opstarten na soft reset en dan weer toevoegen helpt ook niet neem ik aan?Stefan22 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:16:
Ik heb dit:
Nee, werkt ook niet. Misschien een fout in de app met kleinere schermen?GerCor schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:29:
[...]
App verwijderen, telefoon opnieuw opstarten na soft reset en dan weer toevoegen helpt ook niet neem ik aan?
Het is een algemeen probleem voor meerdere gebruikers. Het wordt sinds enige tijd onder bij de app beoordelingen vermeld in de store.
Testing, one, two ...
Ohja, ik zie het nu ook staan. Hopelijk brengen ze snel een update uit die het oplost.hardware-lover schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:19:
Het is een algemeen probleem voor meerdere gebruikers. Het wordt sinds enige tijd onder bij de app beoordelingen vermeld in de store.
Misschien vandaag al? Weer een update voor (o.a.) de Twitter app, ze hebben er zin in deze afgelopen weekStefan22 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:15:
[...]
Ohja, ik zie het nu ook staan. Hopelijk brengen ze snel een update uit die het oplost.
Testing, one, two ...
Had net updates voor Twitter, Groove Music, Windows Central en Xbox. De update van Twitter was naar versie 5.3.5.0. Na het installeren van deze nieuwe versie is het probleem nog niet opgelost, ik zie nog steeds niet een knop om de tweet te versturen.
Edit: Ik zie dat de nieuwe Nu.nl app ook in de Store staat? Net geïnstalleerd en ziet er goed uit!
Edit: Ik zie dat de nieuwe Nu.nl app ook in de Store staat? Net geïnstalleerd en ziet er goed uit!
[ Voor 16% gewijzigd door Stefan22 op 24-09-2016 11:20 ]
Overigens zijn de dark mode in Maps en Skype SMS Relay onderweg. Deze bevinden zich inmiddels in Release Preview dus zal niet al te lang meer duren voor deze in productie te vinden zijn
.
.
Al eens als test geprobeerd om het display scaling percentage aan te passen? Misschien is het wel een scaling/resolutie dingetje wat het probleem veroorzaakt.Stefan22 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 11:16:
Had net updates voor Twitter, Groove Music, Windows Central en Xbox. De update van Twitter was naar versie 5.3.5.0. Na het installeren van deze nieuwe versie is het probleem nog niet opgelost, ik zie nog steeds niet een knop om de tweet te versturen.
Nice. Nu je het zegt inderdaad staat de nieuwe app voor mobile inderdaad in de Store. Wel onder de naam NU.nl t.o.v. gewoon NU overigens, dus even zoeken in de Store. Vraag mij bijna af of ik deze nou al die tijd over het hoofd heb gezienEdit: Ik zie dat de nieuwe Nu.nl app ook in de Store staat? Net geïnstalleerd en ziet er goed uit!
[ Voor 9% gewijzigd door blmp op 24-09-2016 11:43 ]
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Kom maar op met de SMS in Skype. Prachtige app dat Skype. Lukt me al aardig om anderen te bereiken via de chat functie. (stiekem wil ik eigenlijk eens van dat WhatsApp af, want lelijke app).blmp schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 11:42:
Overigens zijn de dark mode in Maps en Skype SMS Relay onderweg. Deze bevinden zich inmiddels in Release Preview dus zal niet al te lang meer duren voor deze in productie te vinden zijn.

Edit: Ik lees op WindowsCentral dat sommigen in de productie versie het al hebben ontvangen. Kan dus niet lang duren en zal hardware-lover met zijn Italiaanse telefoon het vast al hebben?
[ Voor 15% gewijzigd door GerCor op 24-09-2016 12:41 ]
Valt mij nu pas op. Ik heb al die tijd de beta gedraaid, de laatste was versie 3.1.1.0, deze heeft nummer 3.2.0.0.blmp schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 11:42:
[...]
Nice. Nu je het zegt inderdaad staat de nieuwe app voor mobile inderdaad in de Store. Wel onder de naam NU.nl t.o.v. gewoon NU overigens, dus even zoeken in de Store. Vraag mij bijna af of ik deze nou al die tijd over het hoofd heb gezien.
Met de beta had ik nog af en toe het probleem (en gemeld) dat bij het openen of het lezen van een artikel de app crashte, ben benieuwd of dat nu is opgelost.
Ik heb eigenlijk geen problemen met de Rabobank app qua stabiliteit. Wel is deze wat gevoelig voor verlies in netwerk. Als je ook maar 1ms je verbinding verliest tijdens het opstarten gaat die miepen. Ik zie overigens dat je een dual sim toestel hebt. Ik heb geen ervaring met de app op een DS toestel, maar ik neem aan dat de ervaring hetzelfde zou moeten zijn.Wasrek schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:25:
Eindelijk heb ik de overstap naar Windows 10 gemaakt. Eerste indruk is zeker positief, al zijn er een aantal irritante bugs aanwezig met Dual Sim.
Verder werkt de app van de Rabobank niet naar behoren. Op wifi gaat alles goed, maar op mobiel internet geeft deze meteen bij het opstarten de volgende melding: "Het is niet gelukt om een internetverbinding op te zetten. controleer uw internetsettings of probeer het later nog eens."
Deze melding krijg ik op beide simkaarten, terwijl alle andere apps wel gewoon op mobiel internet functioneren. Is dit herkenbaar voor jullie? Ik heb de app natuurlijk al opnieuw geïnstalleerd en de telefoon al herstart..
Wat is een goede fm radio app?
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Hoe werkt Skype Relay eigenlijk met dualsim telefoons, kan je op desktop Skype kiezen vanaf welk nummer je telefoon gaat SMSsen?
Mits je hardware dat toelaat. Op mijn 950 gaat het niet.Rockvee2 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:48:
FM Radio player. Werkt simpel en je kan je favoriete radio stations instellen.
Vreemd dat ze het uit de 950 zouden hebben gesloopt en uit de 950 XL dan niet? Ik heb net even de test gedaan maar ik ontvang nog prima FM zenders met mijn toestel? Weliswaar met een andere app, maar FM blijft FM?coenox schreef op woensdag 28 september 2016 @ 18:55:
[...]
Mits je hardware dat toelaat. Op mijn 950 gaat het niet.
Edit: zie reactie GerCor en verder...
[ Voor 5% gewijzigd door hardware-lover op 28-09-2016 20:47 ]
Testing, one, two ...
Vreemd? Kijk maar eens in de Microsoft store. Bij de technische specificaties (audio) van de 950XL staat FM radio genoemd, bij de 950 niet.hardware-lover schreef op woensdag 28 september 2016 @ 19:28:
[...]
Vreemd dat ze het uit de 950 zouden hebben gesloopt en uit de 950 XL dan niet? Ik heb net even de test gedaan maar ik ontvang nog prima FM zenders met mijn toestel? Weliswaar met een andere app, maar FM blijft FM?
Ah? Het heeft er nooit ingezeten? Dat is dan een van de verschillen tussen beide toestellen begrijp ik..GerCor schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:23:
[...]
Vreemd? Kijk maar eens in de Microsoft store. Bij de technische specificaties (audio) van de 950XL staat FM radio genoemd, bij de 950 niet.
Edit: het verhaal is ietsje complexer? FM hardware blijkbaar wel aanwezig in de 950 maar geblocked door het OS/Firmware?
http://techfaqs.net/smart...ivate-radio-on-lumia-950/
http://wpgadgets.de/2016/...auf-dem-lumia-950-nutzen/
[ Voor 27% gewijzigd door hardware-lover op 28-09-2016 20:46 ]
Testing, one, two ...
Begrijp ik daar nu uit dat ik FM radio zou kunnen activeren op mijn 950 door er een back up van mijn Lumia 640 XL (met FM radio op een tile) op te zetten? Ik voel een interessant experiment aankomen....hardware-lover schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:36:
[...]
Ah? Het heeft er nooit ingezeten? Dat is dan een van de verschillen tussen beide toestellen begrijp ik..
Edit: het verhaal is ietsje complexer? FM hardware blijkbaar wel aanwezig in de 950 maar geblocked door het OS/Firmware?
http://techfaqs.net/smart...ivate-radio-on-lumia-950/
http://wpgadgets.de/2016/...auf-dem-lumia-950-nutzen/
Edit: uit de reacties haal ik dat de AU een einde aan deze oplossing heeft gemaakt.
[ Voor 5% gewijzigd door coenox op 28-09-2016 21:31 ]
Je kunt de app starten, ook al zegt de app dat het geschikt is voor WP8.1, maar vervolgens is er geen geluid uit te krijgen.coenox schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:27:
[...]
Begrijp ik daar nu uit dat ik FM radio zou kunnen activeren op mijn 950 door er een back up van mijn Lumia 640 XL (met FM radio op een tile) op te zetten? Ik voel een interessant experiment aankomen....
Edit: uit de reacties haal ik dat de AU een einde aan deze oplossing heeft gemaakt.
Dat weet ik, maar het leek op een truukje dat - voor de anniversary update - werkte om er ook geluid uit te krijgen. Ik begrijp echt niet waarom smartphone fabrikanten - Apple voorop - toestellen leveren zonder FM radio. Prachtig medium. Nu moet ik weer data verstoken. Alternatief zou een 950 XL zijn, maar die is me te groot.GerCor schreef op woensdag 28 september 2016 @ 23:34:
[...]
Je kunt de app starten, ook al zegt de app dat het geschikt is voor WP8.1, maar vervolgens is er geen geluid uit te krijgen.
Het lijkt wel alsof MS al die leuke truukjes expres de nek om draait.
Moeten ze niet willen doen want dat jaagt ook weer gebruikers weg.
Moeten ze niet willen doen want dat jaagt ook weer gebruikers weg.
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Ik heb gisteren op m'n Lumia 950 met succes de FM radio geactiveerd met de Interop Tools.
De Lumia moet wel eerst in Developer Mode gezet worden.
Deze tool bevat onder andere een registry editor.
De waarde in HKLM\Software\Microsoft\FMRadio\OEM\NotPresent moet van 1 naar 0 worden gewijzigd.
Vervolgens is na een reboot de FMradio geactiveerd.
Om naar de radio te luisteren gebruik ik de app FM Radio Player.
De waarde in HKLM\Software\Microsoft\FMRadio\OEM\NotPresent moet van 1 naar 0 worden gewijzigd.
Voor mij meer een 'nice to know' dan een 'need to know'. Mooi dat het kan maar ik gebruik FM radio echt helemaal nooit. Maar voor diegene die Microsoft voor rotte vis uitgemaakt hebben omdat ze bestolen zijn van de FM radio natuurlijk een prachtige oplossing.Snij_Bone schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:08:
Ik heb gisteren op m'n Lumia 950 met succes de FM radio geactiveerd met de Interop Tools.
Volgens mij is een registry edit helemaal niet nodig. Met alleen een app kun je al prima radio luisteren.
Ik houd me aanbevolen voor een fijne app. (Ik weet zo niet welke ik heb, mijn telefoon is in reparatie, maar je moet de frequentie weten om snel te kunnen schakelen, zoeken duurt erg lang).
Edit: dat was voor de AU. Weet niet of het nu nog werkt..........
Ik houd me aanbevolen voor een fijne app. (Ik weet zo niet welke ik heb, mijn telefoon is in reparatie, maar je moet de frequentie weten om snel te kunnen schakelen, zoeken duurt erg lang).
Edit: dat was voor de AU. Weet niet of het nu nog werkt..........
[ Voor 10% gewijzigd door Paulus73 op 29-09-2016 12:40 ]
Zonder aanpassing van de regkey, wat overigens een fluitje van een cent is, gaat het niet werken.
De FM Radio Player geeft dan de melding dat een FM Radio device niet aanwezig is.
De FM Radio Player geeft dan de melding dat een FM Radio device niet aanwezig is.
Misschien kun je even uitleggen wat Interop tool is?Snij_Bone schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:01:
Zonder aanpassing van de regkey, wat overigens een fluitje van een cent is, gaat het niet werken.
[ Voor 18% gewijzigd door GerCor op 29-09-2016 13:24 ]
http://www.windowscentral...p-tools-windows-10-mobile.GerCor schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:07:
[...]
Misschien kun je even uitleggen wat Interop tool is?
Google GerCor, er gaat een wereld voor je open
Testing, one, two ...
Klopt ik hebt het een maand geleden op mijn lumia 950 uitgevoerd .
En het werkt geweldig , nu kan ik rustig offline naar de radio luisteren .
Ik gebruik zelf de Radio FM Phone app .
En het werkt geweldig , nu kan ik rustig offline naar de radio luisteren .
Ik gebruik zelf de Radio FM Phone app .
Dank voor de reactie. Op wifi gaat het echt altijd goed, op mobiel internet werkt het nooit. Toch iets met de internetverbinding vermoed ik dan, maar geen idee waar het aan kan liggen. Van beide simkaarten alle internetinstellingen al gecontroleerd en daar is niets mis mee. Dan maar de Rabo-app enkel op de wifiCaelorum schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:34:
[...]
Ik heb eigenlijk geen problemen met de Rabobank app qua stabiliteit. Wel is deze wat gevoelig voor verlies in netwerk. Als je ook maar 1ms je verbinding verliest tijdens het opstarten gaat die miepen. Ik zie overigens dat je een dual sim toestel hebt. Ik heb geen ervaring met de app op een DS toestel, maar ik neem aan dat de ervaring hetzelfde zou moeten zijn.
Hier heb je niets aan natuurlijk, maar Rabobank werkt hier altijd, E, H+, 3g, 4g en wifi.Wasrek schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 11:36:
[...]
Dank voor de reactie. Op wifi gaat het echt altijd goed, op mobiel internet werkt het nooit. Toch iets met de internetverbinding vermoed ik dan, maar geen idee waar het aan kan liggen. Van beide simkaarten alle internetinstellingen al gecontroleerd en daar is niets mis mee. Dan maar de Rabo-app enkel op de wifi.
Ben ik net over van een luima 640 naar een 650, blijkt "Lumia Creative Studio" te ontbreken, en ook niet uit de app store te downloaden. Wat nu?
Heb je de app wel eerder gehad? Kijk dan in de store in je bibliotheek
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Als ik in de store zoek op de exacte naam, dan is de hele app niet te zien, ik heb hem op de 640 wel. Als ik dan via app delen naar een download link ga, dan krijg ik de melding dat de app niet geschikt is voor het apparaat. Vreemd.PinokkioTV schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:32:
Heb je de app wel eerder gehad? Kijk dan in de store in je bibliotheek
Och is goed mogelijk dat ze dat hebben aangegeven. Wat je kan doen is in je eigen bibliotheek in de store kijken. Dan kan je hem van daaruit direct downloaden, maar ik vermoed dat de app gewoon niet gaat werken op je telefoon. Maar er zijn vast nog wel alternatieven die ook uptodate zijn ipv een WP8.0 appsatya schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 16:04:
[...]
Als ik in de store zoek op de exacte naam, dan is de hele app niet te zien, ik heb hem op de 640 wel. Als ik dan via app delen naar een download link ga, dan krijg ik de melding dat de app niet geschikt is voor het apparaat. Vreemd.
Werkt deze link misschien? Ik kon hem gewoon vinden namelijksatya schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 14:44:
Ben ik net over van een luima 640 naar een 650, blijkt "Lumia Creative Studio" te ontbreken, en ook niet uit de app store te downloaden. Wat nu?
Als ik op de download link klik, dan opent hij de store waar ik de melding krijg "Deze app werkt niet op dit apparaat". Beetje bizar lijkt me.vali schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 18:09:
[...]
Werkt deze link misschien? Ik kon hem gewoon vinden namelijk
Installeer jij je apps op je sd-kaart of op de opslag van je telefoon ?satya schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 19:43:
[...]
Als ik op de download link klik, dan opent hij de store waar ik de melding krijg "Deze app werkt niet op dit apparaat". Beetje bizar lijkt me.
Opslag van de telefoon, ik heb geen SD kaart hiervoor.vali schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 19:44:
[...]
Installeer jij je apps op je sd-kaart of op de opslag van je telefoon ?
Gek genoeg lijk het meeste beschikbaar, maar niet de luima apps, zoals deze en ook luima selfie.
Ik heb het vermoeden dat het met een recente firmware update te maken moet hebben, die is van een paar dagen geleden, en ik heb de telefoon volledig bijgewerkt, voordat ik de spullen van de oude telefoon via de backup heb over genomen.
https://support.microsoft...ia-with-windows-10-mobile
[ Voor 33% gewijzigd door satya op 01-10-2016 21:11 ]
ik ben op zoek naar een soort van takenplanner app.
het moet een app zijn waar ik in een paar enkele woorden een nieuwe taak in kan aanmaken en deze moet dan in een transparante live tile zichtbaar zijn. heb al even in de store gezocht maak kan niks gepasts vinden. iemand tips?
het moet een app zijn waar ik in een paar enkele woorden een nieuwe taak in kan aanmaken en deze moet dan in een transparante live tile zichtbaar zijn. heb al even in de store gezocht maak kan niks gepasts vinden. iemand tips?
😲
Wunderlist?mswp schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 00:18:
Ik heb een tijdje ToDoFree gebruikt. Op zich een leuke app met live tile support en mogelijkheid verschillende lijsten te maken, al dan niet met einddatum en alarm.mswp schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 00:18:
https://www.microsoft.com/store/apps/9nblggh08vzg
... en gaat over tot de orde van de dag
En deze? Geen idee wat het verschil is met die andere.. Zal een andere versie zijn?satya schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 19:43:
[...]
Als ik op de download link klik, dan opent hij de store waar ik de melding krijg "Deze app werkt niet op dit apparaat". Beetje bizar lijkt me.
wat een mooie app! hij functioneert goed. helaas komen de todo's niet op de transparante live tile terecht.. ik denk dat ik deze app wel vaker ga gebruiken!
het werkt zoals ik in gedacht heb, helaas geen transparante livetile..P_Tingen schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:47:
[...]
Ik heb een tijdje ToDoFree gebruikt. Op zich een leuke app met live tile support en mogelijkheid verschillende lijsten te maken, al dan niet met einddatum en alarm.
https://www.microsoft.com/store/apps/9nblggh08vzg
😲
Wunderlist is een juweeltje. Gebruik hem ook op de PC en tablet. En met collega's, zodat we elkaar taken kunnen toebedelen. Overigens is Wunderlost van Microsoft zelf: http://www.theverge.com/2...ist-acquisition-announcedmswp schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:43:
[...]
wat een mooie app! hij functioneert goed. helaas komen de todo's niet op de transparante live tile terecht.. ik denk dat ik deze app wel vaker ga gebruiken!
[...]
het werkt zoals ik in gedacht heb, helaas geen transparante livetile..
Dan zegt ie "momenteel niet beschikbaar". Annoying.Wasrek schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:36:
[...]
En deze? Geen idee wat het verschil is met die andere.. Zal een andere versie zijn?

Ik gebruikte altijd Top Task List, maar Wunderlist ziet er veelbelovend uit, ik ga die ook eens proberen. Thx.coenox schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:05:
[...]
Wunderlist is een juweeltje. Gebruik hem ook op de PC en tablet. En met collega's, zodat we elkaar taken kunnen toebedelen. Overigens is Wunderlost van Microsoft zelf: http://www.theverge.com/2...ist-acquisition-announced
Verwijderd
De zoek functie van de Facebookapp doet het bij mij al een tijdje niet meer, hebben meer mensen hier last van?
Ik heb samen met mijn vriendin een gezamenlijke agenda (die standaard in WP zit), alleen is zij er vandaag eenzijdig door het systeem uit gegooid en kan daardoor geen nieuwe afspraken meer in de gezamenlijke agenda zetten, wel in haar eigen. Ze heeft niets geupdate oid. Hebben meer mensen hier last van?
Daar heb je als het goed is een mail over gehad...ze zijn met onderhoud bezig en het kan zijn dat je tijdelijk read-only toegang tot een gedeelde agenda hebt en geen notifications ontvangt van nieuwe afspraken in een gedeelde agenda.Timoth schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 19:40:
Ik heb samen met mijn vriendin een gezamenlijke agenda (die standaard in WP zit), alleen is zij er vandaag eenzijdig door het systeem uit gegooid en kan daardoor geen nieuwe afspraken meer in de gezamenlijke agenda zetten, wel in haar eigen. Ze heeft niets geupdate oid. Hebben meer mensen hier last van?
Ben er tot nu toe heel blij mee! loop alleen tegen een beperking aan. Wil ik wunderlist installeren op mijn Windows 10 PC, kan ik alleen inloggen met een wunderlist account! Misschien dan toch maar een account maken en eindelijk weer van dat Google account afstappen.coenox schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:05:
[...]
Wunderlist is een juweeltje. Gebruik hem ook op de PC en tablet. En met collega's, zodat we elkaar taken kunnen toebedelen. Overigens is Wunderlost van Microsoft zelf: http://www.theverge.com/2...ist-acquisition-announced

😲
Iemand ervaring met een clipboard app? zo ja, welke? Zoek een mooie app waarmee ik mijn copy' kan delen tussen apparaten.
😲
in whatsapp bedekt het toetsenbord het vak waar de tekst in staat die je aan het typen bent, dat is ontzettend lastig en onhandig (lumia 950), hoe kan ik dat wijzigen (in mail, sms, messenger heb ik dat niet) toetsenbordinstelling is "klein"
Dat doet ie niet.kruila schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 20:30:
in whatsapp bedekt het toetsenbord het vak waar de tekst in staat die je aan het typen bent, dat is ontzettend lastig en onhandig (lumia 950), hoe kan ik dat wijzigen (in mail, sms, messenger heb ik dat niet) toetsenbordinstelling is "klein"
op mijn 930 ook niet op mijn 950 bedekt het toetsenbord het tekstvak waar de te typen tekst komtwarhamstr schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 20:45:
[...]
Dat doet ie niet.Op mijn L640 iig niet.
Wat dus een bug is... Whattsap opnieuw installeren?
al 2 x geprobeerd, zonder resultaatwarhamstr schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 20:50:
Wat dus een bug is... Whattsap opnieuw installeren?
Ik heb het ook met WA...ff back indrukken en opnieuw naar het tekst veld gaan.
https://wren.co/join/Devian
maar als je dan verder gaat met je zin, die je aan het typen bent, heb je hetzelfde probleemDevian schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 20:55:
heb het gevonden, spatiebalk wat langer indrukken dan kun je namelijk het toetsenbord verplaatsen, ik heb het toetsenbord een keer omhoog en toen weer naar de originele plaats omlaag bewogen, en toen werkte het zoals het hoort.Devian schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 20:55:
bedankt voor je reactie.
Doen jullie wel eens alle applicaties killen door op 'pijltje terug' te blijven spammen? Daar word mijn L640 merkbaar sneller van.
Zelfs als ik in taskmanager alles uitklik, en vervolgens pijltje terug doe in het homescreen blijken er nog apps open te staan, er staat dan ook vaak weer meerdere apps open in de taskmanager.
Zelfs als ik in taskmanager alles uitklik, en vervolgens pijltje terug doe in het homescreen blijken er nog apps open te staan, er staat dan ook vaak weer meerdere apps open in de taskmanager.
Je bedoelt; pijltje terug even vasthouden en dan de openstaande apps sluiten? Dat doe ik soms, merk er verder niks van of het dan sneller wordt.warhamstr schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 08:59:
Doen jullie wel eens alle applicaties killen door op 'pijltje terug' te blijven spammen? Daar word mijn L640 merkbaar sneller van.
Endan als je alle aps gesloten hebt. Terug naar homescreen en dan pijltje terug een keer aanklikken. Dan komen er bij mij vaak weer apps tevoorschijn, die blijkbaar nog steeds in het geheugen staan?GerCor schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:38:
[...]
Je bedoelt; pijltje terug even vasthouden en dan de openstaande apps sluiten? Dat doe ik soms, merk er verder niks van of het dan sneller wordt.
Daar heb je gelijk in want ik heb ze net allemaal gesloten en als ik daarna weer op dat pijltje klik kom ik bij de store waar ik gisteravond WhatsApp heb geupdatet. Maar dat was dan ook de enige die er stond. Maar het was me al eens eerder opgevallen dat er dan apps staan waarvan ik denk: heb ik die geopend gehad?warhamstr schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:39:
[...]
Endan als je alle aps gesloten hebt. Terug naar homescreen en dan pijltje terug een keer aanklikken. Dan komen er bij mij vaak weer apps tevoorschijn, die blijkbaar nog steeds in het geheugen staan?
Dat dus, en dat helpt om de zoveel tijd mij Lumia op zijn gat, echt mega traag is ie dan.
Met deze app kan je radio luisteren zonder internet verbinding, gebruikt gewoon je oordoppen als antenne.coenox schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:27:
[...]
Begrijp ik daar nu uit dat ik FM radio zou kunnen activeren op mijn 950 door er een back up van mijn Lumia 640 XL (met FM radio op een tile) op te zetten? Ik voel een interessant experiment aankomen....
https://www.microsoft.com...52)(259740)(2804583)()()#
De userinterface is een stuk fijner dan de Radio-app die ik eerder had. Bedankt hiervoor. Het lijkt touwerns niet nodig om een aanpassing te doen in de registry zoals eerder door iemand was aangegeven op het forum. Het werkt gewoon, ondanks dat ik de AU-update hebt.walterworld schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:45:
[...]
Met deze app kan je radio luisteren zonder internet verbinding, gebruikt gewoon je oordoppen als antenne.
Nog iets handigs, als je op de volumeknop drukt kun je naast het volume aanpassen met een slider ook zoeken naar een ander station, dit gaat sneller dan via de interface van de app, hij zoekt dan door naar het volgende station dat goed doorkomt. Is helaas niet te koppelen aan de app om deze op te slaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Paulus73 op 07-10-2016 12:07 ]
Hoe wel de app lijkt te weigeren met een MS account in te loggen, een paar keer proberen helpt. Ging ook op mijn telefoon installeren. Je ziet het niet, ergens een bevestiging maar toch ingelogd.mswp schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:15:
[...]
Ben er tot nu toe heel blij mee! loop alleen tegen een beperking aan. Wil ik wunderlist installeren op mijn Windows 10 PC, kan ik alleen inloggen met een wunderlist account! Misschien dan toch maar een account maken en eindelijk weer van dat Google account afstappen.
Misschien even een paar reacties teruglezen? Is al genoemd en werkt niet 'zomaar' op een 950.walterworld schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:45:
[...]
Met deze app kan je radio luisteren zonder internet verbinding, gebruikt gewoon je oordoppen als antenne.
nevermind
[ Voor 94% gewijzigd door Driek op 07-10-2016 12:17 ]
Tijd van werken, tijd van rusten
Ik gebruik copy space. Is volgens mij wel betaald, maar werkt prima tussen devices. Regelmatige updates en de dev reageert snel op bugs die ik destijds tegenkwam....mswp schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 19:02:
Iemand ervaring met een clipboard app? zo ja, welke? Zoek een mooie app waarmee ik mijn copy' kan delen tussen apparaten.
https://www.microsoft.com/store/apps/9nblggh5919s
XBL: MRE Inc
Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.