Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razelim
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 17:59
Nou ja, de directe link is nog wel beschikbaar via Zune. Maar omdat het niet in mijn account op de pagina staat ben ik een beetje huiverig dat ik er opnieuw voor zou moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:58:
Ligt het aan mij of is de officiële google search app niet te krijgen in de nederlandse marketplace.
Kan hem daar niet vinden. Als ik probeer via google mobile te installeren krijg ik de melding dat dat niet kan ivm verkeerde versie of locatie.
(Mango geïnstalleerd en met NL live id)
Ik heb juist weer het omgekeerde met de TVgids app die niet in de US marketplace staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt het dat een hoop applicaties nu ook in de NL marketplace beschikbaar zijn? Tijdje terug kon ik bv Accu weather of IMDB niet downloaden omdat ie niet beschikbaar was en zo heb ik nog een paar apps gezien die voor onze regio nu ook werken, waarvan ik me eerst al afvroeg waarom ze uberhaupt niet werkten.

Edit: Weatherduck nu bijvoorbeeld ook!

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 01-10-2011 13:14 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:34:
Klopt het dat een hoop applicaties nu ook in de NL marketplace beschikbaar zijn? Tijdje terug kon ik bv Accu weather of IMDB niet downloaden omdat ie niet beschikbaar was en zo heb ik nog een paar apps gezien die voor onze regio nu ook werken, waarvan ik me eerst al afvroeg waarom ze uberhaupt niet werkten.

Edit: Weatherduck nu bijvoorbeeld ook!
geen idee of dat klopt, maar als de devs de regio's aanpassen voor hun apps zou dat best kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mcetweaker schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 14:30:
[...]

geen idee of dat klopt, maar als de devs de regio's aanpassen voor hun apps zou dat best kunnen.
Dat zou ook kunnen, maar opvallend dat er ineens een hoop applicaties nu wel te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 10:21
Als ik het me goed herinner, zit het zo:
Devs moeten hun app zijn metadata updaten. Daaronder valt bijvoorbeeld de beschrijving in de marketplace, maar dus ook in welke regios hun app te krijgen is. Als ze opnieuw kiezen om geen markten uit te sluiten, worden alle nieuwe landen meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:28
Ik kan mij herinneren dat tijdens het Windows 7 Mango event de Spotify app werd laten zien als applicatie die met de release van mango ook zou komen. Heeft iemand de app al kunnen signaleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 16:06
ECiftci schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:47:
Ik kan mij herinneren dat tijdens het Windows 7 Mango event de Spotify app werd laten zien als applicatie die met de release van mango ook zou komen. Heeft iemand de app al kunnen signaleren?
is nog niet uit.

btw, IMDB staat nu ook in de NL marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Laatst online: 17-08 10:21
Ik wacht zelf op de officiele Skype app... Maar daar zou hetzelfde wel voor gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Ik mis Shazam in de NL market place.

Geen idee of we het aan jou te danken hebben Matthijs, maar bedankt voor AccuWeather in NL marketplace. :)
(je kon verzoeken indienen bij Matthijs op Twitter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:02
Het belangrijkste wat ik mis (waardoor ik nog niet naar de NL marketplace kan switchten) is de Blizzard Mobile Athenticator. Zodra die beschikbaar is switch ik ook meteen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowWings
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:12
ImpaileR schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:32:
Klopt daar kwam ik na de switch ook achter.

Daarnaast is ook de officiële Twitter app niet beschikbaar in de NL-marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:47

StrongArmLance

Endless flow

Hoe switch je dan snel? Zonder te resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowWings
kristan schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:42:
Hoe switch je dan snel? Zonder te resetten?
Er is volgens mij geen snelle manier van switchen alleen een reset zorgt er voor dat je een ander LiveID kan instellen.

Wat je wel kan doen is de NL-marketplace raadplegen via het web en daar de apps opzoeken die je belangrijk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

ShadowWings schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:46:
[...]

Er is volgens mij geen snelle manier van switchen alleen een reset zorgt er voor dat je een ander LiveID kan instellen.

Wat je wel kan doen is de NL-marketplace raadplegen via het web en daar de apps opzoeken die je belangrijk vindt.
Tja resetten zou nu heel kut zijn, of kan ik gewoon backuppen ergens in zune?
Want ik heb net alles lopen linken! (kwa contacten)

Opzoek naar gratis games? Windows mango gratis games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowWings
kristan schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:47:
[...]

Tja resetten zou nu heel kut zijn, of kan ik gewoon backuppen ergens in zune?
Want ik heb net alles lopen linken!
Helaas die vlieger gaat niet op, dat is dan ook gelijk het grootste nadeel van het gebruik van bijvoorbeeld een US LiveID. Backuppen van instellingen, etc. gaat helaas niet, wat je misschien wel kan proberen is om alle contactpersoon gegevens te exporteren vanaf Windows Live Mail.

...en anders misschien gewoon nog even bij je huidige LiveID blijven want niemand dwingt je om te switchen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

ShadowWings schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:51:
[...]

Helaas die vlieger gaat niet op, dat is dan ook gelijk het grootste nadeel van het gebruik van bijvoorbeeld een US LiveID. Backuppen van instellingen, etc. gaat helaas niet, wat je misschien wel kan proberen is om alle contactpersoon gegevens te exporteren vanaf Windows Live Mail.

...en anders misschien gewoon nog even bij je huidige LiveID blijven want niemand dwingt je om te switchen :).
Ja okee... wordt die stomme twitter app ooit beschikbaar in NL? -.- ik bedoel wij als nl hebben soms wel ww tt :)
Twitter app voor wp7 mango?

[ Voor 3% gewijzigd door StrongArmLance op 02-10-2011 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowWings
Misschien een mailje aan Twitter sturen met het verzoek om de app ook voor NL of alle landen met een WP-marketplace beschikbaar te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

ShadowWings schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:55:
Misschien een mailje aan Twitter sturen met het verzoek om de app ook voor NL of alle landen met een WP-marketplace beschikbaar te stellen.
haha ok ga ikdoen!
gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowWings
Voor de mensen die een verzoek willen indienen Twitter Support en kies dan voor Apps en Twitter for Windows Phone 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImpaileR schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:32:
Doet Bing audio het niet met een NL account?
Herkent wel nederlandse artiesten en zo dus ik begrijp niet waarom dat in NL niet zou werken.
Ik heb shazaam juist verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

ShadowWings schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:03:
[...]

Voor de mensen die een verzoek willen indienen Twitter Support en kies dan voor Apps en Twitter for Windows Phone 7.
Ik heb al een hele smeekbede in gevoerd, dus als iedereen dat even wilt doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lg102
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-02 09:25
Met alle nieuwe api's voor background apps in Mango, zijn er in de Marketplace al apps beschikbaar die het datagebruik bijhouden? Ik kan er niets over vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:04:
[...]

Doet Bing audio het niet met een NL account?
Herkent wel nederlandse artiesten en zo dus ik begrijp niet waarom dat in NL niet zou werken.
Ik heb shazaam juist verwijderd.
Nee helaas, ik had hem wel onder mijn US account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
De makkelijkste manier om te checken welke apps beschikbaar zijn is via de webmarket.
NL: http://www.windowsphone.com/nl-NL/marketplace
US: http://www.windowsphone.com/en-US/marketplace

Twitter komt eraan, we wachten op de Mango update van die app. Stuur de apps maar door die je mist, de meeste zijn er ondertussen of zijn onderweg. Maar vragen staat altijd vrij. Soms hebben de bedrijven/developers er gewoon niet aan gedacht even de extra markets aan te vinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matthijs Hoekstra schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:01:
Soms hebben de bedrijven/developers er gewoon niet aan gedacht even de extra markets aan te vinken.
Is het dan niet logisch dat alles default staat aangevinkt?

En weet jij hoe het staat m.b.t. alternatieve betaalmethoden (Paypal. Ideal etc)? Paypal lijkt mij een grote jongen en ik lees dat je op x360 xbox live gewoon gebruik kan maken van paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Expecho
  • Laatst online: 23:30
Blijf het toch wel erg frustrerend vinden.. eerst wachten op Mango zodat ik apps kan kopen, en er dan achterkomen dat een aantal van mijn favoriete app's dan weer niet te downloaden zijn.. Ik begrijp dat ik dan zelf een mailtje moet sturen naar de makers of ze hem asljeblieft kunnen plaatsen in de andere markets
Ik heb onderstaande apps via de us marketplace gevonden maar hoe contact ik dan de maker?

Photobucket
http://www.windowsphone.c...da-df11-a844-00237de2db9e

XBMC Controller
http://www.windowsphone.c...a1-e011-986b-78e7d1fa76f8

[ Voor 15% gewijzigd door Expecho op 02-10-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Expecho schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:28:
Blijf het toch wel erg frustrerend vinden.. eerst wachten op Mango zodat ik apps kan kopen, en er dan achterkomen dat een aantal van mijn favoriete app's dan weer niet te downloaden zijn.. Ik begrijp dat ik dan zelf een mailtje moet sturen naar de makers of ze hem asljeblieft kunnen plaatsen in de andere markets
Ik heb onderstaande apps via de us marketplace gevonden maar hoe contact ik dan de maker?

Photobucket

XBMC Controller
Published by:
Photobucket Corporation

Published by:
Hogan Apps

Via google vind je meestal wel een website :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Expecho
  • Laatst online: 23:30
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 14:14:
[...]

Published by:
Photobucket Corporation

Published by:
Hogan Apps

Via google vind je meestal wel een website :)
Blijf het een omgekeerde wereld vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:25

Photobucket

XBMC Controller
Geef het gewoon ff tijd. Overigens kon je met NoDo ook al apps kopen hoor ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Photobucket

XBMC Controller
Datzelfde probleem heb je ook gewoon bij iOS, Android, Xbox Live / Playstation, etc. Heeft vaak met licenties te maken, al is het bij WP nog zo dat nog niet alle apps geupdate zijn en daarom ook niet de nieuwe regio's hebben meegekregen. 9/10 apps worden wereldwijd uitgebracht en met nieuwe updates krijgen wij ze er dus vaak ook bij. Nog even geduld dus. Contact opnemen met de ontwikkelaars kan altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_JRP
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07 19:54
De makkelijkste manier om te checken welke apps beschikbaar zijn is via de webmarket.

Twitter komt eraan, we wachten op de Mango update van die app. Stuur de apps maar door die je mist, de meeste zijn er ondertussen of zijn onderweg. Maar vragen staat altijd vrij. Soms hebben de bedrijven/developers er gewoon niet aan gedacht even de extra markets aan te vinken.
Nu IMDB er is, is de engie app die ik nog mis Flixster.
Verder lijkt alles dat ik gebruikte op de UK marketplace beschikbaar te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:55

De blizzard Battle.net Mobile Authenticator mist ook in de NL marketplace helaas. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soganta
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:24
Ik heb zojuist het onmogelijke voor elkaar gekregen, mijn billing location van US naar Nederland veranderd... Het is dus wel mogelijk alleen moet je een XBOX hebben, zie http://www.technospot.net...ciated-with-xbox-account/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
soganta schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:01:
Ik heb zojuist het onmogelijke voor elkaar gekregen, mijn billing location van US naar Nederland veranderd... Het is dus wel mogelijk alleen moet je een XBOX hebben, zie http://www.technospot.net...ciated-with-xbox-account/
Al je aankopen op je huidige liveid op je phone gaan niet mee op deze manier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soganta
Matthijs Hoekstra schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:54:
[...]

Al je aankopen op je huidige liveid op je phone gaan niet mee op deze manier!
Hoe kan je aankopen doen als je billing location op US staat? Hij accepteerde mijn NL creditcard niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soganta schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:03:
[...]
Hoe kan je aankopen doen als je billing location op US staat? Hij accepteerde mijn NL creditcard niet.
Voorheen niet maar sinds een maand of twee drie lijkt het geen probleem te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-10-2022
Misschien een vraag die al gesteld is maar ik kan hem niet zo snel terug vinden, kan ik als ik mijn NL account gebruik met mijn gamerpoints (heb er zo'n 2000) van de Xbox 360 ook games kopen op WP7? Of werkt dat (nog niet) samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:15

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

soganta schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:01:
Wat heb je dan precies gedaan, je xbox gekoppeld aan het live ID dat je op je telefoon gebruikt oid?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soganta
.oisyn schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:06:
[...]

Wat heb je dan precies gedaan, je xbox gekoppeld aan het live ID dat je op je telefoon gebruikt oid?
Xbox sign in met mijn huidige Live ID (waarvan de billing location dus op US stond), dan onder Account Management: Change Windows Live ID, daar een ander Live ID ingevuld wat ik ooit heb aangemaakt maar nooit gebruik. Dan weer opnieuw aanmelden voor Xbox Live met mijn oorspronkelijke Live ID, et voilà hij maakt weer een nieuw gamertag aan en vraagt het land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanochtend een update gekregen voor Whatsapp waarmee landscape mogelijk wordt, niet verkeerd.
Daarnaast las ik in de update tekst dat Whatsapp na 1 jaar € 1,99 per jaar gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is WhatApp eigenlijk niet een beetje overbodig? Met de Mango update kun je ook beginnen met SMS en eindigen met Facebook chat en het staat netjes als een conversatie erin. En SMS'en is meestal toch onbeperkt en inbegrepen in je abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor "onbeperkt" sms'en moet je meestal een bundel à € 10 / mnd kopen, dan kan je 1000 smsjes sturen. Omdat ik Whatsapp heb hoef ik dat niet te betalen. Daarnaast maak ik geen gebruik van Facebook dus ook dat gaat in mijn geval -en waarschijnlijk bij meer mensen- niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
WP7 integreert SMS, Facebook en MSN Messenger in dezelfde interface, standaard.
Dus je hoeft FaceBook ook niet te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 14:15
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:37:
Voor "onbeperkt" sms'en moet je meestal een bundel à € 10 / mnd kopen, dan kan je 1000 smsjes sturen. Omdat ik Whatsapp heb hoef ik dat niet te betalen.
WhatsApp is na een jaar niet meer gratis, zie ook PaT zijn opmerking in Whatsapp voor Windows Phone over WhatsApp.
PaT schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:41:
De voorwaarden zijn ook aangepast. Eerste jaar gratis, daarna 2 euro per jaar...
Nu mag het wel kosten maar je bent toch gebonden aan een databundel wat ook weer € 10 / mnd gaat kosten. Nu is die € 2 niet zo heel erg veel voor een dienst als WhatsApp maar ik vraag mij af of hierdoor alle abonnementen duurder gaan worden dan ze op dit moment al zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Manuel op 05-10-2011 10:57 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Manuel schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:55:
[...]

WhatsApp is na een jaar niet meer gratis, zie ook PaT zijn opmerking in Whatsapp voor Windows Phone over WhatsApp.

[...]

Nu mag het wel kosten maar je bent toch gebonden aan een databundel wat ook weer € 10 / mnd gaat kosten. Nu is die € 2 niet zo heel erg veel voor een dienst als WhatsApp maar ik vraag mij af of hierdoor alle abonnementen duurder gaan worden dan ze op dit moment al zijn.
Ik denk dat het grote probleem van Whatsapp gaat worden dat je ervoor moet betalen. Een aantal vrienden van mij zijn nogal van die krenten. Wel dure telefoon, maar apps kopen ho maar. Ik zelf heb er geen probleem mee, maar er bestaan gewoon genoeg alternatieven. Denk dat de meesten ook gewoon skype/msn willen gaan gebruiken omdat ze daar toch al lid van zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ach als je bedenkt dat je voor 2 euro per jaar onbeperkt berichtjes kunt sturen terwijl je voor 2 euro aan smsjes maar zo'n 20 berichtjes kunt sturen dan is Whatsapp een koopje.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CAP-Team schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:22:
Ach als je bedenkt dat je voor 2 euro per jaar onbeperkt berichtjes kunt sturen terwijl je voor 2 euro aan smsjes maar zo'n 20 berichtjes kunt sturen dan is Whatsapp een koopje.
Ja dat is het ook wel, maar er zijn zat (gratis) alternatieven, waardoor een hoop mensen (als in: krenten) die ook dat teveel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Martinspire schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:51:
[...]

Ik denk dat het grote probleem van Whatsapp gaat worden dat je ervoor moet betalen. Een aantal vrienden van mij zijn nogal van die krenten. Wel dure telefoon, maar apps kopen ho maar. Ik zelf heb er geen probleem mee, maar er bestaan gewoon genoeg alternatieven. Denk dat de meesten ook gewoon skype/msn willen gaan gebruiken omdat ze daar toch al lid van zijn.
Hetzelfde hier, alleen heb je ze er ook bij die het niet kunnen betalen doordat ze (in het Windows Phone 7 geval) geen credit card hebben of het verkeerde land hebben opgegeven. Ik hoop dat Microsoft binnenkort eens wat alternatieve betalingsmethodes gaat toevoegen zoals PayPal, Microsoft Points of zelfs het bankoverschrijving gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manuel schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:08:
[...]

Hetzelfde hier, alleen heb je ze er ook bij die het niet kunnen betalen doordat ze (in het Windows Phone 7 geval) geen credit card hebben of het verkeerde land hebben opgegeven. Ik hoop dat Microsoft binnenkort eens wat alternatieve betalingsmethodes gaat toevoegen zoals PayPal, Microsoft Points of zelfs het bankoverschrijving gebeuren.
Hoop het ook. Ik heb geen CC, en voel er weinig voor om een CC aan te vragen voor de paar apps die ik wil kopen. Paypal komt er denk ik wel aan, geloof dat je bij xbox live daar al mee kan betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 22:15

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Manuel schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:08:
of het verkeerde land hebben opgegeven
Dat is allang geen issue meer.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:51:
[...]

Hoop het ook. Ik heb geen CC, en voel er weinig voor om een CC aan te vragen voor de paar apps die ik wil kopen. Paypal komt er denk ik wel aan, geloof dat je bij xbox live daar al mee kan betalen?
Je kunt inmiddels wel Paypal gebruiken bij de Xbox ja, maar daar krijg je dan Microsoft Points voor terug geloof ik? Al heb je bij de Games on Demand wel euro's en dus daar paypal->euro's. Snap ook niet dat microsoft points niet werken. Lijkt me een leuke handel voor MS zo. (Mensen die meer points kopen dan ze uiteindelijk uitgeven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
.oisyn schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:54:
[...]

Dat is allang geen issue meer.
Heb het trouwens niet over de Marketplace maar over de betaalmethoden. Je krijgt met geen mogelijkheid een creditcard toegevoegd op je US account indien de kaart niet in de US is geregistreerd. Nu moet ik eerst een nieuw account aanmaken en de locatie instellen op Nederland of Engeland voordat mijn creditcard wordt geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manuel schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 18:17:
[...]

Heb het trouwens niet over de Marketplace maar over de betaalmethoden. Je krijgt met geen mogelijkheid een creditcard toegevoegd op je US account indien de kaart niet in de US is geregistreerd. Nu moet ik eerst een nieuw account aanmaken en de locatie instellen op Nederland of Engeland voordat mijn creditcard wordt geactiveerd.
Maar dan kun je niet meer aan de US store? Ik zit met hetzelfde probleem als jij. Ik ben aan het overwegen om een prepaid CC te kopen in de VS. 't zijn meestal wel van die shady bedrijfjes, dus da's eerst een goed uitzoeken welke te vertrouwen zijn. Je neemt er eentje met 25$ ofzo en daar kun je wel al een paar applicaties mee kopen. En als 't op is, reloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 16:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

[...]

mijn rabocard staat gewoon gekoppeld aan mijn US- LiveID. werkte eerst niet,maar sinds een maand of 3 wel.
Dit is al vaker besproken

heb een adres in de VS op mijn LiveID en volgens mij gewoon mijn NL adres bij de betaalgegevens van de cc (denk ik,kan ook op een US adres staan bij billing, maar is een rabokaart ;)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 18:49:
[...]

Maar dan kun je niet meer aan de US store? Ik zit met hetzelfde probleem als jij. Ik ben aan het overwegen om een prepaid CC te kopen in de VS. 't zijn meestal wel van die shady bedrijfjes, dus da's eerst een goed uitzoeken welke te vertrouwen zijn. Je neemt er eentje met 25$ ofzo en daar kun je wel al een paar applicaties mee kopen. En als 't op is, reloaden.
Inderdaad omdat je dan een nieuw account moet aanmaken aangezien je je land niet kunt veranderen. Dus stel je hebt eens in Nederland gewoont en je verhuist later naar de USA en je wilt graag je achievements meenemen en graag dezelfde voordelen hebben als andere Amerikanen heb je (grof gezegd) pech gehad.

Ik snap ook niet dat Microsoft voor zo'n systeem heeft gekozen, het brengt alleen maar ergenis mee. Het enige argument wat ik hiervoor kan bedenken is dat zij wellicht verlies kunnen draaien bij het omrekenen van valuta's maar verder ook niet.
mrsar schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 21:34:
[...]

mijn rabocard staat gewoon gekoppeld aan mijn US- LiveID. werkte eerst niet,maar sinds een maand of 3 wel.
Dit is al vaker besproken

heb een adres in de VS op mijn LiveID en volgens mij gewoon mijn NL adres bij de betaalgegevens van de cc (denk ik,kan ook op een US adres staan bij billing, maar is een rabokaart ;)
Jammer genoeg werkt dat niet bij alle creditcards zoals de mijne van de ABN Amro, maakt ook niet uit wat je ingeeft en heb zelfs eens aan ZuneSupport (via Twitter) gevraagd of het mogelijk was om een buitenlandse creditcard toe te voegen, het antwoord was: 'I apologize there is not. You are not able to add a card that doesn't match the region you are in. ^SM'.

Tevens heb ik gevraagd of er misschien een alternatief beschikbaar was als in: Microsoft Points, PayPal of enig ander betalingsmiddel maar dat is ook nog geen optie. Misschien dat als het Windows Phone 7-OS meer gebruikers krijgt dat Microsoft het licht gaat zien en rekening gaat houden met andere landen buiten de US en UK. Als Google en Apple dat kunnen waarom zou Microsoft dat dan niet kunnen?

Als Microsoft serieus aan de slag wil gaan met Windows Phone 7 moeten ze toch echt eens de knoop doorhakken en realiseren dat er ook nog andere landen zijn buiten de US, UK en GE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
@Manuel

Ben het helemaal met je eens! En ze missen ook nog een groot doelgroep. Ik ken geen enkel iemand onder de 19 die al een creditcard heeft ( zijn er vast wel een paar die dit hebben maar een CC mag pas vanaf 18 ), en aangezien het een social media phone is is dit toch wel een grote doelgroep. Ik zal dan ook willen zien dat Microsoft andere betaalmanieren toelaat dan CC, ik wil ook wel eens apps kopen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

MarluXiaXl schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 23:13:
@Manuel

Ben het helemaal met je eens! En ze missen ook nog een groot doelgroep. Ik ken geen enkel iemand onder de 19 die al een creditcard heeft ( zijn er vast wel een paar die dit hebben maar een CC mag pas vanaf 18 ), en aangezien het een social media phone is is dit toch wel een grote doelgroep. Ik zal dan ook willen zien dat Microsoft andere betaalmanieren toelaat dan CC, ik wil ook wel eens apps kopen O-)
Klopt dit wel? Het is voor mij wel alweer een tijdje geleden, maar volgens mij had ik met een jaar of 16 al een CC. Zat een bestedingslimietje op van 500 euro ofzo, maar toch. Misschien dat dit per bank verschilt, maar zolang je aan kan tonen dat je inkomen heb (stufi/bijbaan) zou je toch een CC moeten kunnen krijgen?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PaT schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 23:26:
[...]
Misschien dat dit per bank verschilt, maar zolang je aan kan tonen dat je inkomen heb (stufi/bijbaan) zou je toch een CC moeten kunnen krijgen?
Ik vermoed dat dit tijdens/na de crisis gelijk is verholpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terecht, wat moet iemand van mijn leeftijd met een creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het je dat recent nog geprobeerd?
Vroeger kon ik dat ook niet maar sinds vrij recent ging dat dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lg102
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-02 09:25
Aan de ZuneSupport heb je in dit geval dus ook niets. Ze geven overal andere antwoorden. De ene medewerker vertelt me dat ze bezig zijn iets te doen aan het billing-country probleem, de volgende zegt dat je gewoon domme pech hebt.

Dit hele gebeuren in voor mij best wel een groot probleem. Ik heb geen creditcard, en al helemaal geen Amerikaanse. Daarnaast wil ik helemaal niet van Live Id veranderen. Ik heb deze nu in gebruik, en er verschillende diensten aan gekoppeld. Waarom wordt er niet een eenmalige migratiedienst op touw gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 23:27:
Terecht, wat moet iemand van mijn leeftijd met een creditcard?
[off-topic]
dingen kopen op het internet
betalen op vakantie
betalingen doen in de Marketplace...

Genoeg redenen!
[/off-topic]

Blijkbaar heb ik destijds mazzel gehad dan met die CC. Misschien was ik ook wel iets ouder dan dat ik mij kan herinneren. Ach, het is allemaal zo lang geleden.... (en opa strompelde weer terug naar zijn verzorgingsflat)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dingen kopen op het internet paypal, etc.
betalen op vakantie de juiste kaart krijgen van de bank

Alleen die laatste is vervelend, maar ik snap niet hoe een bedrijf als Valve het wel voor elkaar kan krijgen om 20+ betalingsopties aan te bieden (zelfs iDeal!!!), maar een bedrijf als Microsoft met een paar van de beste mensen uit de ICT branche niet.

Elke bank, paypal-like, etc. zou wild worden van de gedachte dat zij een deel zouden kunnen krijgen van de verkoop van apps op WP7 en win8. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om daarover te onderhandelen en binnen een jaar afspraken te hebben gemaakt?
Blijkbaar voor MS iig wel..

Nog leuker is trouwens dat MS voor bepaalde diensten die zij leveren dus wel deze opties geeft.

[ Voor 32% gewijzigd door Caelorum op 07-10-2011 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:58
Waarom is er nog geen navigatie app in de Marketplace? Is dat nog niet mogelijk? En waar zijn Twitter en Shazam ;( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 18:22:
Waarom is er nog geen navigatie app in de Marketplace? Is dat nog niet mogelijk? En waar zijn Twitter en Shazam ;( .
Navigon staat op het punt van uitbrengen.

De officiële Twitter app en Shazam staan beide in de US/UK marketplace maar om een of andere reden niet de NL marketplace. Ik meen me te herinneren dat het bij de Twitter app is, omdat ze wachten totdat de Twitter app Mango ready gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:58
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 19:12:
[...]

Navigon staat op het punt van uitbrengen.

De officiële Twitter app en Shazam staan beide in de US/UK marketplace maar om een of andere reden niet de NL marketplace. Ik meen me te herinneren dat het bij de Twitter app is, omdat ze wachten totdat de Twitter app Mango ready gemaakt is.
Thanks! Ik was even bang dat er een technische limitatie was waardoor er nog geen navigatie-apps waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Maps werkt op zich nog best aardig voor navigatie. Geen vervanger voor een losse Tomtom natuurlijk, maar doet wat het moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Shazam staat volgens mij ook nog niet in de NL marketplace

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Laatst online: 08-07 12:57
Wat is eigenlijk het voordeel dan nog van de NL marketplace? Goed, je hebt dan je account op 'NL' staan, maar buiten dat mis je dus een hoop Apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
turn by turn navigation toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Qurius schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:15:
Wat is eigenlijk het voordeel dan nog van de NL marketplace? Goed, je hebt dan je account op 'NL' staan, maar buiten dat mis je dus een hoop Apps.
Dat de meeste mensen nu zonder problemen een cc kunnen koppelen? Dat de marketplace een NL view laat zien met vooral relevante apps voor NL.

Btw, de reden dat die apps er nog niet zijn is dat de meeste met een Mango update bezig zijn en dat moment pas gebruiken om alles wereldwijd aan te zetten. Dus ze komen eraan, beetje geduld nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saewer
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-06 21:26
CAP-Team schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 11:51:
Shazam staat volgens mij ook nog niet in de NL marketplace
In de NL marketplace zijn alleen maar applicaties die geschikt zijn voor Mango. Op het moment dat Shazam geschikt is gemaakt voor mango zal het verschijnen in de NL marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
saewer schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:04:
[...]

In de NL marketplace zijn alleen maar applicaties die geschikt zijn voor Mango. Op het moment dat Shazam geschikt is gemaakt voor mango zal het verscheinen in de NL marketplace.
Dat klopt niet wat je zegt. Je hebt een Mango toestel nodig om op de NL marketplace te komen. Maar er staan zeker nog heel veel 7.0 apps in. Alle 7.0 apps werken nl gewoon op een Mango toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matthijs Hoekstra schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:01:
[...]
Dat de marketplace een NL view laat zien met vooral relevante apps voor NL.
Nee, dat had MS moeten doen door een taalfilter voor Nederlandstalige app toe te voegen.
De marketplace zou standaard apps voor alle market beschikbaar moeten stellen en alleen bij apps met rechten issues de marketplace view voor die apps moeten beperken en bij uitbreiding van markets zouden dus alleen reeds beperkte apps niet automatisch op die nieuwe markets view beschikbaar moeten zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2011 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:08:
[...]
Nee, dat had MS moeten doen door een taalfilter voor Nederlandstalige app toe te voegen.
De marketplace zou standaard apps voor alle market beschikbaar moeten stellen en alleen bij apps met rechten issues de marketplace view voor die apps moeten beperken en bij uitbreiding van markets zouden dus alleen reeds beperkte apps niet automatisch op die nieuwe markets view beschikbaar moeten zijn.
Zelf had ik dat liever ook gezien, maar het punt is dat de appbouwers devvers opnieuw toestemming moeten geven aan MS om de app te publishen voor de nieuwe markets, omdat op het moment van de eerste publish wereldwijd in feite alle tot dan toe WP7 markets betekende (dus Engeland, Frankrijk, etc. maar niet Nederland).

Jammer voor ons, maar begrijpelijk vanuit MS gezien. Ik zou als bedrijf ook de kans op rechtzaken willen verminderen. Vooral als je geen enorm voordeel(/macht) zoals Apple met iOS of Google met Android hebt. De WP7 marketplace is simpelweg nog te onlopen als appbouwer vanuit bedrijfstechnisch/economisch standpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Laatst online: 16-10-2018
Zoals velen loop ik ook tegen het CC probleem aan. Ik ben van plan om voorlopig maar even op de CC van pa te gaan kopen, maar kan ik later dan nog de CC wijzigen, mocht ik in de toekomst een eigen CC gaan halen?

Lijkt mij wel, want je CC kan ook verlopen of je kunt naar een andere bank overstappen, maar vraag het even voor de zekerheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Qurius schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:15:
Nu heb je de extra dat je apps en games kunt kopen maar verder ook niets. Het beste zou zijn om je account op US te zetten en in het buitenland een creditcard (al is het een prepaid creditcard) regelen waarmee je dus kunt betalen. Dan heb je het beste van beide werelden:
Caelorum schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:56:
dingen kopen op het internet paypal, etc.
betalen op vakantie de juiste kaart krijgen van de bank

Alleen die laatste is vervelend, maar ik snap niet hoe een bedrijf als Valve het wel voor elkaar kan krijgen om 20+ betalingsopties aan te bieden (zelfs iDeal!!!), maar een bedrijf als Microsoft met een paar van de beste mensen uit de ICT branche niet.

Elke bank, paypal-like, etc. zou wild worden van de gedachte dat zij een deel zouden kunnen krijgen van de verkoop van apps op WP7 en win8. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om daarover te onderhandelen en binnen een jaar afspraken te hebben gemaakt?
Blijkbaar voor MS iig wel..

Nog leuker is trouwens dat MS voor bepaalde diensten die zij leveren dus wel deze opties geeft.
Hier sluit ik mij dus geheel bij aan.

Er zullen zat bedrijven zijn die maar al te graag in de rij willen gaan staan om een dealtje met Microsoft te sluiten om de betalingen via hun systeem te laten lopen. Gratis publiciteit en ook nog eens omzet in 1 klap.
WingsOfFury schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:27:
Zoals velen loop ik ook tegen het CC probleem aan. Ik ben van plan om voorlopig maar even op de CC van pa te gaan kopen, maar kan ik later dan nog de CC wijzigen, mocht ik in de toekomst een eigen CC gaan halen?

Lijkt mij wel, want je CC kan ook verlopen of je kunt naar een andere bank overstappen, maar vraag het even voor de zekerheid...
Ja, je kunt de creditcard ten alle tijden verwijderen. Het enige waar je rekening mee moet houden is de locatie van je account en die van je creditcard. Zoals je hebt kunnen lezen is het mij niet gelukt om mijn ABN Amro creditcard toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Manuel schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 17:10:
[...]

Ja, je kunt de creditcard ten alle tijden verwijderen. Het enige waar je rekening mee moet houden is de locatie van je account en die van je creditcard. Zoals je hebt kunnen lezen is het mij niet gelukt om mijn ABN Amro creditcard toe te voegen.
Thanks voor je reactie. Mijn post was een beetje onduidelijk. Ik bedoelde niet dat ik problemen met een CC heb, maar het probleem "dat ik geen CC heb, maar wel apps wil kopen".

Tel is dus gewoon in NL ingesteld, en dan zal ik voorlopdig even met de CC van pa gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:08:
[...]

Microsoft moet niets. Uiteindelijk zijn developers zelf de baas waar hun app beschikbaar is. Dat kun jij niet leuk vinden, maar dat is nu eenmaal zo!

Ik ben ook niet blij met het proces hoe het nu gegaan is maar dat is nu helaas wel het geval. Kwestie van tijd voor de 'oude' apps. De nieuwe apps staan bijna allemaal wereldwijd. Niet wereldwijd publiseren is meer werk dan in alle landen dus dat wordt bijna altijd gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Alternatief voor bump! : flick & share, werkt het zelfde als bump je kan over bump foto's delen, geen muziek helaas... Iemand beter alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Je wp7 gebruiken als Powerpoint klikker: http://wp7applist.com/app/33005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Geef voortaan de directe webmarketplace link. Is sneller installeerbaar ;)

http://www.windowsphone.c...90-4905-b669-2cb2bd91f9b4

Hij had trouwens beter wat meer tijd kunnen steken aan de interface. Wat ziet dat er hondslelijk uit.

[ Voor 13% gewijzigd door Relief2009 op 09-10-2011 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Laatst online: 08-07 12:57
Het werkt wel als een trein :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dames en heren: Navigon entered the building
http://www.windowsphone.c...6a-4227-81ea-8fc937752d98

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Laatst online: 11-09 11:48
_/-\o_ Effe CC koppelen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice, is er ook nog bekend wat er anders aan is, ten opzichte van de Select versie die al in Duitsland beschikbaar was? Die heb ik er namelijk op dit moment op staan. Bij services aanzetten, is ie nogal crash-happy, maar zonder werkt ie op zich prima. Geen idee dus of daar nog veel anders aan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 21:05:
[...]

Nice, is er ook nog bekend wat er anders aan is, ten opzichte van de Select versie die al in Duitsland beschikbaar was? Die heb ik er namelijk op dit moment op staan. Bij services aanzetten, is ie nogal crash-happy, maar zonder werkt ie op zich prima. Geen idee dus of daar nog veel anders aan is?
Heeeel veel. Te veel om op te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 21:07:
[...]

Heeeel veel. Te veel om op te noemen.
Klinkt goed, maar aan de screenshots is het niet echt te zien? Misschien een voorbeeld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 21:07:
[...]

Klinkt goed, maar aan de screenshots is het niet echt te zien? Misschien een voorbeeld dan?
In de link:
*** Features and range of functions ***

- Traffic Live
- Reality View Pro
- NAVIGON MyRoutes
- Lane Assistant Pro
- Speed Assistant
- Safety Camera
- NAVIGON Reality Scanner
- Text-to-Speech and precise spoken announcements
- Different voices (accents)
- Extended Pedestrian Navigation
- Google Local Search
- Destination entry with coordinates
- Emergency help
- Sending current position via SMS or email
- Special destinations along the route

- Simple, intuitive user interface
- Can be used in portrait and landscape format
- 2D and 3D map views
- Automatic day and night mode for map display
- Direct access and navigation to contacts saved in the smartphone’s address book
- Take Me Home function with a single click
- Favourites can be saved directly on the Windows Phone 7 Start screen via the NAVIGON shortcut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Martinspire schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 21:07:
[...]

Ik houd je op de hoogte. Heb zojuist met mijn Nederlandse account Navigon Europe gekocht voor € 59,49 en zal eens kijken wat deze kan. :)

2393.0MB even downloaden via WiFi duurt ongeveer 115 minuten, pff..

[ Voor 9% gewijzigd door Manuel op 10-10-2011 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perceptor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 18:01
Is het op het Nederlandse account €54,49? Zit nu nog op UK en daar kost het 51,49 pond. Toch maar eens een nieuw LiveID aan gaan maken dan en m'n telefoon resetten.
Zie ook dat Naviogen een app genaamd Traffic4All heeft, een soort App die op een Bing map verkeersinformatie als wegwerkzaamheden en fileinformatie presenteert.
http://www.windowsphone.c...2d-4dd0-9f86-9faf54e7ed4e

Nu even aan het bekijken, ziet er handig uit. Het eerste wat me opvalt is dat ze een eigen reclamebanner systeem gebruiken met plaatjes i.p.v. tekst zoals ik dat uit andere WP7 apps ken (of is dat iets nieuws sinds Mango?).

[ Voor 6% gewijzigd door Perceptor op 10-10-2011 22:54 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je een kaart van Japan optioneel downloaden of kopen voor Navigon? Argh... Nu moet ik dus zien hoe ik bij die US account mijn CC erin kan steken >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Klopt het dat er een Marketplace storing is? Kan al 10 minuten geen apps meer downloaden, foutcode: 805a01f4.

Hebben ze bij MS niks geleerd van de BSOD's dat ze gewoon de foutMELDING moeten weergeven ipv die oneindig irritante codes..? Of gunnen ze Google gewoon die extra zoekopdrachten om Google te laten groeien ofzo?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WingsOfFury schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 23:18:
Klopt het dat er een Marketplace storing is? Kan al 10 minuten geen apps meer downloaden, foutcode: 805a01f4.

Hebben ze bij MS niks geleerd van de BSOD's dat ze gewoon de foutMELDING moeten weergeven ipv die oneindig irritante codes..? Of gunnen ze Google gewoon die extra zoekopdrachten om Google te laten groeien ofzo?!
Volgens mij houd die code in dat ie gewoon de verbinding kwijt is. Effe controleren hoe het staat met je verbinding. Eventueel Wifi opnieuw opstarten helpt meestal wel.

Heb trouwens Navigon gewoon maar gehaald. De versie die ik had werkte prima, maar nieuwe features (en werkende services) zijn altijd wel fijn. Gebruik hem toch dagelijks, dus dat kan er dan wel vanaf. Ziet er verder wel hetzelfde uit, maar zal het morgen testen tijdens het rijden. Qua route zoeken kan ie nog wel wat beter, de eerste 2 opties voor het rijden naar mijn werk zijn niet zo heel optimaal, voornamelijk door de file die er staat of dat het binnendoor gaat ipv snelweg. Gelukkig is keuze 3 wel goed, dus hopelijk onthoud ie dat (al is er een grote kans dat ie morgen met de files wel een andere optie geeft).

Ziet er in ieder geval naar uit dat ie prima werkt. Het werd wel tijd dat er een betere navigatie kwam. Op zich is de Bing Maps prima voor als je het toevallig een keertje nodig hebt, maar de constante standby en het moeten tikken op het scherm om verder te gaan, is toch wel een rare ontwikkelkeuze geweest.
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 23:08:
Kun je een kaart van Japan optioneel downloaden of kopen voor Navigon? Argh... Nu moet ik dus zien hoe ik bij die US account mijn CC erin kan steken >_<
Vooralsnog zijn alleen USA (al zit Canada er volgens mij ook bij) en Europa beschikbaar, dus Japan lijkt me zoiezo wel lastig. Ik zie ook geen mogelijkheid om een andere kaart te kopen, maar mogelijk komt dat nog (lijkt me wel iets waar ze makkelijk geld voor kunnen vangen dus grote kans dat het eraan komt). Aangezien er nu pas een echte versie voor EU/US beschikbaar is, zullen de overige landen ook wel komen denk ik.

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 10-10-2011 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adrB
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-07-2024
Zelf gezocht, en er wordt vaak genoeg aangegeven dat deze voor Windows Mango beschikbaar zal zijn. Maar heeft iemand al enig idee wanneer de Spotify app "overkomt"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 23:51:
[...]
Vooralsnog zijn alleen USA (al zit Canada er volgens mij ook bij) en Europa beschikbaar, dus Japan lijkt me zoiezo wel lastig. Ik zie ook geen mogelijkheid om een andere kaart te kopen, maar mogelijk komt dat nog (lijkt me wel iets waar ze makkelijk geld voor kunnen vangen dus grote kans dat het eraan komt). Aangezien er nu pas een echte versie voor EU/US beschikbaar is, zullen de overige landen ook wel komen denk ik.
Hmhm... Als het er tegen volgende maand niet is zal ik maar gebruik maken van Bing Maps, dus ik zal misschien maar best beginnen uitkijken om een prepaid data simkaartje te vinden :o Anders ga ik misschien nog kunnen bijklussen om die roaming factuur te betalen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Ik denk dat je Navigon beter via Zune op je pc kan downloaden? En dan syncen met je telefoon. Gaat stukken sneller op die manier.

Edit: oh ja, je moet de 2.3 gb in de app downloaden. :F

[ Voor 28% gewijzigd door Relief2009 op 11-10-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Relief2009 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:53:
Ik denk dat je Navigon beter via Zune op je pc kan downloaden? En dan syncen met je telefoon. Gaat stukken sneller op die manier.
Via wireless (met fatsoenlijke router) hoort dat toch niet (veel) uit te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Martinspire schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 23:51:
[...]

Volgens mij houd die code in dat ie gewoon de verbinding kwijt is. Effe controleren hoe het staat met je verbinding. Eventueel Wifi opnieuw opstarten helpt meestal wel.
Daar leek het wel op, maar ook met verbinding deed hij het niet. Na een kwartier werkte alles weer. Zal wel iets van een storing geweest zijn, toch.

Hoe gebruik jij Navigon in je auto? Volgens mij zijn er nog amper accessoires voor de Titan uit, dus ik ben benieuwd welke houder jij gebruikt?

Edit: Oops, je hebt natuurlijk helemaal geen Titan, want je had Navigon al veel eerder, en je moet dus een andere tel hebben. Dan de vraag waar je jouw houder vandaan hebt; HTC of een ander bedrijf?

[ Voor 14% gewijzigd door WingsOfFury op 11-10-2011 12:19 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.