Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:02
Imo is dat wel erg treurig dat het zo geregeld is. De computer waar ik achter zit zou nooit mogen beslissen wat ik te zien krijg. Dat moet je account doen waarmee je inlogged
bilaba70 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 22:56:
Sorry dat ik kom met de meest basale vraag, maar ik kan geen enkele app installeren of downloaden van de pc of op mijn Samsung Omnia 7 zelf. Heb ik foute account instellingen ingevoerd ofzo? Als ik kijk naar de Zune Marketplace op mijn PC, dan kan ik Nederlandse (en buitenlandse) apps zien en kopen. Na het kopen van de applicatie, krijg ik een schermpje te zien waarop staat dat de applicatie binnen een ogenblik wordt geinstalleerd op mijn telefoon. Helaas is dit dus niet het geval.

NB: ik krijg sowieso geen toegang tot de app-marketplace op mijn telefoon zelf.

Is er uberhaubt een mogelijkheid om applicaties te installeren op je telefoon? Ik zit nu al ruim 2 maanden met een telefoon zonder mogelijkheid om apps te installeren/downen. Heb nu al spijt dat ik android heb laten liggen voor WP7

Ik zou het waarderen als ik hier antwoord op zou kunnen krijgen.

/rant
Bij toestellen die nu vanuit de winkel worden geleverd is het nog niet mogelijk om toegang te krijgen. Dat komt omdat de Marketplace voor Nederland niet gaat werken met toestellen waar geen Mango (7.5) op draait. Om mango te krijgen moet je óf de developersmethode kiezen óf je telefoon flashen naar een onofficiële Mango-rom en zo toegang krijgen.

Ik vond het eerst ook verwarrend, maar kwam er toen achter dat die Marketplace niet actief is omdat WP7 hier officieel nog niet uit is en dus niet wordt ondersteund.

Heb zelf overigens wel een probleempje gehad met het flashen van laatst: daardoor heb ik een gebrande Duitse rom erop staan met opstartlogo en aangepaste favorieten. Nog even kijken hoe ik dat ga oplossen. Had daar ten tijde van flashen niet op gelet en bij Zune geeft ie aan dat ik niet terug kan naar een vorig versie ivm vage foutmelding. Ik denk dat ik ga kijken wat er bij de nieuwe roms geleverd gaat worden en eventueel een non-branded versie erop flash, al hoop ik dat er nog een non-branded NL versie op internet komt te staan dat ik vanuit die gewoon weer officiële updates kan krijgen.

Het is nu in ieder geval een hele toer om wat meer te kunnen doen met je WP7 toestel, maar als je eenmaal Mango erop hebt (of het nou branded is of niet) is het een hele verademing. Games, apps, livetiles downloaden werkt allemaal en dat maakt het meteen een veel beter toestel.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 16:06
Jaguar645 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 23:51:
Imo is dat wel erg treurig dat het zo geregeld is. De computer waar ik achter zit zou nooit mogen beslissen wat ik te zien krijg. Dat moet je account doen waarmee je inlogged
Het is alleen de location die je veranderd, ik denk niet dat je daar wat van zult merken als je die aanpast.

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 04:32:
[...]
Bij toestellen die nu vanuit de winkel worden geleverd is het nog niet mogelijk om toegang te krijgen.
Natuurlijk kan dat wel.
Moet je de hoofd account van je toestel op US of UK aanmaken. Zo hebben alle huidige gebruikers in Nederland ok gewoon toegang.
Nu Mango voor de deur staat en NL accounts ook een marketplace krijgen is het niet meer zo relevant en waarschijnlijk te veel gedoe om de telefoon te resetten maar een US account heeft wel meerdere voordelen. Ook sommige andere features van de telefoon werken alleen op US accounts. Zune pass bijvoorbeeld.

Ik heb nog geen voordeel gehoord van een NL account gebruiken op WP7 dus ik blijf voorlopig op mijn US account doorwerken.

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:58
Hoe kan het dat ik in de Zune-desktop app in de Marketplace Nederlandse apps als "Buienradar" en "Nu.nl" als nummer 2 en 3 als best selling apps zie? Ik heb de locatie van mijn Live-account op de Verenigde Staten staan en ik heb nergens gezegd dat ik uit Nederland kom.

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Misschien omdat je systeem waar Zune op draait wel in het Nederlands is ingesteld?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:05
Dan kun je niet inloggen op Zune. De systeemlocatie moet hetzelfde zijn als de locatie van je Zune account.

• MarcoC
Dan kan ik niet inloggen met mijn Live-account (ondanks dat ik deze op de VS heb ingesteld, net zoals mijn computer). Wat een gedoe zeg, waarom zoiets simpels zo ingewikkeld gemaakt.

• Matthijs Hoekstra
MarcoC schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 13:51:
Dan kan ik niet inloggen met mijn Live-account (ondanks dat ik deze op de VS heb ingesteld, net zoals mijn computer). Wat een gedoe zeg, waarom zoiets simpels zo ingewikkeld gemaakt.
het gaat niet om de location in je liveid account maar om de billing relatie. https://billing.microsoft.com die staat op jouw account nu op NL gok ik. (heb je toevallig al een xbox live account?)

Verwijderd

Welke betalingsmethode gebruiken jullie eigenlijk bij een US account? Een prepaid VCC die je online kunt kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 23:08:
Welke betalingsmethode gebruiken jullie eigenlijk bij een US account? Een prepaid VCC die je online kunt kopen?
Een nederlandse creditcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik via Marketplace een creditkaart wil toevoegen, ben ik verplicht een billing address in de US in te vullen D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 11:18:
Als ik via Marketplace een creditkaart wil toevoegen, ben ik verplicht een billing address in de US in te vullen D:
ik gebruik een nederlandse mastercard met een billing adres in de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt toch geen fictief adres in de UK opgeven of dat van iemand anders? Anders kan ik mijn Shipito of Borderlinx account adres opgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-08 10:51
Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2011/09/image158.png
Zien jullie het ook?!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jack126
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:58
een RTL Z app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Jaaa !! met een live tile voor de beurs :)...Begint windows phone eindelijk aan te slaan bij de grote nederlandse sites :)

(:$ of was dit al bekend :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 14:35:
Je kunt toch geen fictief adres in de UK opgeven of dat van iemand anders? Anders kan ik mijn Shipito of Borderlinx account adres opgeven?
Ik heb een fictief adres in de VS opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
http://www.smartphoneshop.nl/product/147218/htc-titan.html

Hier zie je het ook.

Edit: oh, da's dezelfde site. Waarom is de tekst in dat plaatje dan Engels?

[ Voor 32% gewijzigd door MarcoC op 18-09-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MarcoC schreef op zondag 18 september 2011 @ 15:45:
http://www.smartphoneshop.nl/product/147218/htc-titan.html

Hier zie je het ook.

Edit: oh, da's dezelfde site. Waarom is de tekst in dat plaatje dan Engels?
Ik gok dat het een vertaling is vanuit google of iets anders. Kan zelf niets genereren want hij doet raar omdat ik toch al NL kan lezen, maar aangezien het overal tekst is, kan dat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 15:18:
[...]

Ik heb een fictief adres in de VS opgegeven.
Bedankt hAI. Ik ga gewoon de adresgegevens van Borderlinx erbij zetten.
Gelijk ook eens zien of dat ook bij de WebOS App Store werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omoe3
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-05-2020
http://wmpoweruser.com/whatsapp-now-in-marketplace/

Hier is whatsapp. ;) Nu mango nog!!!

Edit: er schijnen nog wat problemen te zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door omoe3 op 19-09-2011 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
omoe3 schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:59:
http://wmpoweruser.com/whatsapp-now-in-marketplace/

Hier is whatsapp. ;) Nu mango nog!!!

Edit: er schijnen nog wat problemen te zijn.
mja, mango heb ik al, maar deze geeft een unknown error in Zune en via m'n telefoon is deze (nog) niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:28
http://ul.to/55ss81dh

Hier kan je dus de xap vinden. Ik weet alleen niet hoe je die installeert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omoe3
  • Laatst online: 03-05-2020
ECiftci schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:39:

Kan alleen als je developer bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ECiftci schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:39:

Draait hier nu, werkt goed!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:41
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Of ben je developer?

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sig69 schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:57:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Of ben je developer?
Ik ben geen officiele wp7 developer.
Mijn LG E900 heb ik via het register unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:28
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:08:
[...]

Ik ben geen officiele wp7 developer.
Mijn LG E900 heb ik via het register unlocked.
Ideetje om te delen, hoe dat gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
ECiftci schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:19:
[...]

Ideetje om te delen, hoe dat gaat?
Dat is hier offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 13:08
whatsapp available :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Nog niet officieel toch?

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar alleen voor het testen door een aantal gebruikers. Wel een goed teken uiteraard. Het kan nu nooit meer lang duren.
Of per vandaag als je een unlocked toestel hebt, dan kan je de XAP vinden en installeren. :X
.

• sig69
Heb voor de grap Whatsapp Inc gemaild met de vraag wanneer whatsapp voor windows phone public gaat, kreeg ik een mooie automated response terug:
Hi there,

*** This is an automated response, please reply to this email if the text below does not answer your question. Your reply will go to a human reader. ***

Sorry, we do not have a Windows Phone client right now and we are not able to comment further on future developments.
Thank you for contacting WhatsApp.
Volgens mij werden ze daar gek van vragen mbt windows phone, en hebben ze er gewoon een rule op gezet.. Nog een mailtje achteraan gestuurd maar daar antwoorden ze mooi niet op

Roomba E5 te koop

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

sig69 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:31:
Heb voor de grap Whatsapp Inc gemaild met de vraag wanneer whatsapp voor windows phone public gaat, kreeg ik een mooie automated response terug:

[...]

Volgens mij werden ze daar gek van vragen mbt windows phone, en hebben ze er gewoon een rule op gezet.. Nog een mailtje achteraan gestuurd maar daar antwoorden ze mooi niet op
Kan er stiekem wel om lachen. Response straalt ook irritatie uit, heerlijk :)

[webhero.nl]

• joi-c
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Ik wil heel graag een Nokia Windows Phone. Mango ziet er super uit. MAAR ik koop hem pas als ik NL dezelfde diensten krijg als de US-gebruikers. Zo te zien gaat dat nog heel lang duren. Voorlopig ben ik nog superblij met mijn N8, dus ik wacht nog even af.

Verwijderd

joi-c schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:56:
Ik wil heel graag een Nokia Windows Phone. Mango ziet er super uit. MAAR ik koop hem pas als ik NL dezelfde diensten krijg als de US-gebruikers.
Er is geen zekerheid dat je ooit dezelfde diensten op Windows Phone gaat krijgen als gebruikers in de VS.
Van bijvoorbeeld de gelokaliseerde Bing diensten die al 2,5 jaar gelden in de VS zijn geintroduceerd is er geen enkele indicatie dat Microsoft deze ooit in Nederland gaat uitbrengen.
Ook voor de de Zune muziek store of de zune pass is er geen enkele zekerheid dat die ooit naar Nederland zullen komen.
Er is totaal nul commitment van Microsoft over het in Nederland uitbrengen van Windows Phone gerelateerde diensten die in de VS al sinds jaren bestaan.
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 16:04:
[...]

Er is geen zekerheid dat je ooit dezelfde diensten op Windows Phone gaat krijgen als gebruikers in de VS.
Van bijvoorbeeld de gelokaliseerde Bing diensten die al 2,5 jaar gelden in de VS zijn geintroduceerd is er geen enkele indicatie dat Microsoft deze ooit in Nederland gaat uitbrengen.
Ook voor de de Zune muziek store of de zune pass is er geen enkele zekerheid dat die ooit naar Nederland zullen komen.
Er is totaal nul commitment van Microsoft over het in Nederland uitbrengen van Windows Phone gerelateerde diensten die in de VS al sinds jaren bestaan.
Ik heb het idee dat ze dat ook pas gaan doen als ze een bepaalde markt hebben veroverd om dan als spectaculaire vernieuwing te kunnen marketen.

Op zich volstaat het om gewoon google te openen en daarin te zoeken, maar ik zou ook graag wat verbetering zien. Al denk ik dat een navigatieapp ala Navigon het gedeeltelijk wel over kan nemen (zoek dichtsbijzijnde benzinestation of mcdonalds of whatever). Al moet ik zeggen dat Bing me nog wel meevalt. Maar een hoop dingen komen hier gewoon niet omdat MS er geen aandacht aan besteed. Ik vind het ook al raar dat die marketplace een jaar moet duren, maar zolang er content voor uit lbijft komen en de community maar actief genoeg is kan er nog best wat moois gebeuren. Wachten op Nokia Telefoons zal al lang genoeg duren gok ik.

• joi-c
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 16:04:
[...]Er is totaal nul commitment van Microsoft over het in Nederland uitbrengen van Windows Phone gerelateerde diensten die in de VS al sinds jaren bestaan.
Tsja...dan krijgen ze ook geen commitment van mijn kant. Ik wil geen 2e rangs WP Phone. Het is alles of niets. (tenzij het om diensten gaat die ik toch nooit zal gebruiken) Ik kijk tzt (wanneer mijn N8-tje niet meer mee kan of de geest geeft) wel. Als het dan nog niet naar wens is zal ik uitkijken naar een beter alternatief. Wel jammer, want ik heb nog nooit een andere dan een nokia telefoon gehad en dat wilde ik nog even zo houden.

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 10:21
Ga er maar niet van uit.

Voor een deel van de features (kijkend vooral naar Zune) zijn ze afhankelijk van licentiedeals. Die hebben ze niet voor elk land, dus niet elk land krijgt volle toegang. Dat geld voor maps, omdat ze die data van Navteq afnemen.

TellMe ( Speed<->Text ) werkt uitsluitend in het Engels, dus is ook niet beschikbaar.

Enzovoorts.

Het feit dat wij die missen, zit dus een reden achter.

Verwijderd

cPT.cAPSLOCK schreef op woensdag 21 september 2011 @ 22:14:
Ga er maar niet van uit.

Voor een deel van de features (kijkend vooral naar Zune) zijn ze afhankelijk van licentiedeals. Die hebben ze niet voor elk land, dus niet elk land krijgt volle toegang.
Windows Phone is al anderhalf jaar geleden aangekondigd. Heel veel tijd om te onderhandelen over licenties. Het is nu wat zwakjes dat Microsoft in vrijwel geen enkel land een redelijke gelijkwaardige diensten pakket kan bieden aan wat de VS heeft.

• MrWildenburg
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-07 12:53
koekiemonster schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:28:
[...]

Kan er stiekem wel om lachen. Response straalt ook irritatie uit, heerlijk :)
Heb Whatsapp gewoon op me toestel. Te downloaden op XDA
Het is niet helemaal de bedoeling hier dat je naar dat soort bestanden linkt

[ Voor 18% gewijzigd door PaT op 22-09-2011 08:29 ]

• sig69
Op een unlocked toestel neem ik aan?

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb al een tijdje aardig wat applicaties geïnstalleerd op mijn phone, maar wil nou eigenlijk wel eens zien hoeveel ruimte ze innemen en wat nou eigenlijk de grote verbruikers zijn. Maar ik kan eigenlijk alleen het totaal vinden wat aangeeft hoeveel vrije ruimte ik nog heb, maar nergens details hiervan zien. Iemand een applicatie gezien, waarmee dit wel kan (en ook op Mango werkt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razelim
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 17:59
Nu de Marketplace beschikbaar is via je Zune-client, heeft iemand al eens geprobeerd met een Nederlands Live account een app te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Je kan hem wel 'kopen', maar hij wordt niet op je telefoon geïnstalleerd. Dat zal pas met Mango en een NL ID werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razelim
Nou ja, die 2 star wars games hebben wel mijn aandacht, maar zijn ondertussen van de marketplace gehaald. nu zijn ze via een direct link nog wel te koop, maar heb ik een beetje de angst dat ze definitief verdwijnen als Mango er is. Dus is 'kopen' dan, kopen met een NL creditkaart (of MS punten?) of kan ik net zoals met een UK/US live account alleen "kopen" (dus alleen de gratis apps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cPT.cAPSLOCK schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:16:
Je kan hem wel 'kopen', maar hij wordt niet op je telefoon geïnstalleerd. Dat zal pas met Mango en een NL ID werken.
Ik gebruik een NL ID en kan (met Mango) gewoon op mijn telefoon de marketplace gebruiken. Ook worden via Zune nu gewoon applicaties getoond en kan ik via Zune ook dingen kopen/installeren. Zit wel wat vertraging in het installeren bij Zune en de daadwerkelijke installatie op de phone, maar het werkt nu wel gewoon. Denk dat ie eerst in Zune aan het downloaden is en daarna kopieert.

Via Nodo werkte de marketplace echter nog niet op de telefoon en werden applicaties via zune ook niet erop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razelim schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:06:
Nu de Marketplace beschikbaar is via je Zune-client, heeft iemand al eens geprobeerd met een Nederlands Live account een app te downloaden?
Yep, no problemo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
@Martinspire: Dat is dus precies zoals ik zei: met Mango werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Whatsapp is uit jongens en meisjes, de sms bundel kan de deur uit. Moet zeggen dat ik de app nog niet helemaal super vind, maar neem aan dat dat met updates wel goed komt

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sig69 schreef op zondag 25 september 2011 @ 17:12:
Whatsapp is uit jongens en meisjes, de sms bundel kan de deur uit.
Ik prefereer mijn SMS bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Laatst online: 21-08 23:04
Hey all,

Zojuist m'n telefoon gereset en m'n nederlandse live ID gekoppeld. Maar nu krijg ik de melding dat de marketplace nog niet beschikbaar is voor mijn land/region. Klopt dit? ik was in de veronderstelling dat de nederlandse marketplace zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jack126
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:58
Alleen als je de mango update hebt geinstalleerd werkt de NL marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
Had het topic beter moeten lezen, het staat er ook in. Redelijke bummer is dit, ik kan dus geen aps installen NU:( boehoe

Nu maar hopen dat mango deze week uitkomt.

[ Voor 15% gewijzigd door Regenbui op 26-09-2011 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Hi,

At this point we don't have any plans for a Windows Phone 7 version of Wordfeud. This may change in the future though.

Best regards,
Odin Borg Nordgård
Wordfeud.com

---------------------------

Helaas :( Had mail gestuurd naar de makers, maar zit er voorlopig nog niet in dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ow :( dat is jammer,had me ook al bedacht dat ik ze wilde mailen...ga ik alsnog maar ff doen,gewoon om te laten zien dat er meer wp7 gebruikers zijn

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
De webmarketplace is ook online: http://www.windowsphone.com/nl-NL/marketplace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het idee dat de Nu.nl app slechter leesbaar is op Mango.
Niet in het startscherm maar alleen in de artikel scherm
Alsof er iets meer tekst in dezelfde ruimte is gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:12:
Dat klopt, de letters zijn kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu.nl app moet dus wel eens denken aan updaten want dit effect is niet geweldig.
Ook Mango features zoals fast app switching features zou wel lekker zijn natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:12:
Ik kan geen echt verschil merken. Als het er is, dan zal het minimaal zijn.
'k zal straks wel eens 1op1 vergelijken met de NoDo versie die nog op de Trophy van m'n vrouw staat.

@Matthijs: dikke _/-\o_ voor wederom een snelle en soepele update!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2011 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:26:
[...]Ik kan geen echt verschil merken. Als het er is, dan zal het minimaal zijn.
Eerder gigantisch

Verwijderd

Zijn er nog plannen voor ideal or paypal betalingsmogelijkheden?

• Regenbui
Hele blije Mango gebruiker hier. Heb mijn Nederlandse live account geactiveerd op de telefoon en heb nu toegang tot de Nederlandse market place. Maar nu mis ik een aantal apps die ik wel kon installeren toen ik mijn US account gebruikte.

Heeft iemand een idee hoe ik deze apps weer kan gebruiken? Moet ik de developer benaderen en vragen of hij deze oon in de NL market place wil toevoegen of kan het op een andere manier.

• mrsar

mrsar

Wat de dev moet doen is de app wereldwijd beschikbaar maken,en niet een specifieke marketplace :P (volgens mij is het daar 3 pagina's over gegaan hier

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
de nu.nl app is gewoon bagger. De ontwikkelaar moet eens flink goed nadenken hoe hij bepaalde zaken wil presenteren. Die hele app is net niet.

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 23:53
eindelijk Mango! Lof voor de snelle uitrol. Het is een vroege herfst geworden :-)

Ben al flinke tijd op zoek naar goede app die mijn dataverbruik meet (wifi en 3g). Op Android waren hiervoor verschillende goede apps aanwezig. Op de WP& Marketplace kom ik er geen enkele tegen of zie ik iets over het hoofd.

• Relief2009
P. vd Loo schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:30:
eindelijk Mango! Lof voor de snelle uitrol. Het is een vroege herfst geworden :-)

Ben al flinke tijd op zoek naar goede app die mijn dataverbruik meet (wifi en 3g). Op Android waren hiervoor verschillende goede apps aanwezig. Op de WP& Marketplace kom ik er geen enkele tegen of zie ik iets over het hoofd.
Zul je niet kunnen vinden, omdat je native toegang moet hebben als ontwikkelaar.

Hopen dat je provider of OEM ooit met een eigen app komt. ;)

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
Relief2009 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:55:
de nu.nl app is gewoon bagger. De ontwikkelaar moet eens flink goed nadenken hoe hij bepaalde zaken wil presenteren. Die hele app is net niet.
Bagger vind ik overdreven. Gezien de website die er al 10 jaar hetzelfde uitziet, vind ik het zo slecht nog niet. Het lijkt er alleen op dat de developer z'n eigen animaties/controls heeft gemaakt, ipv native wp7 animaties/controls. Dus ff ombouwen, een dagje poetsen op de performance, en je hebt de perfecte nieuws app.

• sig69
En die vervelende bevestiging eruit als je de app afsluit.

Roomba E5 te koop

• Cheeky
sig69 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:09:
En die vervelende bevestiging eruit als je de app afsluit.
Ja, die is inderdaad wel verschrikkelijk. Wie bedenkt dat nou? Weet niet of dat eerder ook zo was, maar in Mango krijg je het bericht niet als je de 'home' knop drukt.

• Kev!n
Cheeky schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:17:
[...]

Ja, die is inderdaad wel verschrikkelijk. Wie bedenkt dat nou? Weet niet of dat eerder ook zo was, maar in Mango krijg je het bericht niet als je de 'home' knop drukt.
Ook bij no-do krijg ik het bericht niet als ik de home knop indruk.. alleen maar als je de backbutton indrukt net nadat je het programma hebt gestart...

[edit] Nu heb ik sinds vanacht Mango.. maar mijn marketplace zegt dat er geen updates van apps zijn.. En die zijn er zeker wel! Heel veel zelfs.. maar zelfs naar de app gaan in de marketplace triggert het nog niet om te kunnen updaten.. Nu moet ik apps dus verwijderen en terugzetten? Iemand hier ook last van?

[ Voor 26% gewijzigd door Kev!n op 28-09-2011 11:23 ]

Verwijderd

Regenbui schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:22:
Moet ik de developer benaderen en vragen of hij deze ook in de NL market place wil toevoegen.
Gewoon doen.

• Cheeky
Kev!n schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:21:
[...]Nu heb ik sinds vanacht Mango.. maar mijn marketplace zegt dat er geen updates van apps zijn.. En die zijn er zeker wel! Heel veel zelfs.. maar zelfs naar de app gaan in de marketplace triggert het nog niet om te kunnen updaten.. Nu moet ik apps dus verwijderen en terugzetten? Iemand hier ook last van?
Had ik ook last van ja. Ook net even wat apps via Zune (desktop) geïnstalleerd, maar krijg nog geen melding op m'n telefoon/marketplace. Als je dit niet zelf kunt triggeren op een of andere manier zou dat wel irritant zijn.

Installeren via de web marketplace werkt ook nog niet. Kan alleen een mailtje sturen..

• Lg102
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-02 09:25
Zou iemand met een Nederlandse Live ID in de NL marketplace even willen opsommen wat er wel/niet beschikbaar is? Ik heb namelijk niet zoveel zin om een nieuwe live id aan te vragen, en de hele boel weer om te bouwen. Ik hoorde daarnaast dat dingen als de artist-info/images niet werken met de Nederlandse versie. Klopt dat?

• JantjeZ
  • Laatst online: 19-05 02:29
Lg102 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:07:
Zou iemand met een Nederlandse Live ID in de NL marketplace even willen opsommen wat er wel/niet beschikbaar is?
Ga je gang :)
http://www.windowsphone.com/nl-NL/marketplace

• Lg102
... Waar dus alleen apps in staan. Duidelijk. Hoe zit het dan met de Zune HD? Is die ook bruikbaar met een Nederlandse marketplace? Niet dat het me heel veel zou interesseren als ik daar geen apps meer op zou kunnen gebruiken...

Verder heb ik net contact opgenomen met Zune Support over het Live ID local issue. In een -trage- chatsessie wordt me verteld dat het Zune team "is aware of this issue, and working to resolve it." In afwachting daarvan laat ik het nog even bij mijn huidige Live ID.

Relevante links:
1) 2)

[ Voor 56% gewijzigd door Lg102 op 28-09-2011 13:06 ]

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Lg102 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:54:
Verder heb ik net contact opgenomen met Zune Support over het Live ID local issue. In een -trage- chatsessie wordt me verteld dat het Zune team "is aware of this issue, and working to resolve it." In afwachting daarvan laat ik het nog even bij mijn huidige Live ID.

Relevante links:
1) 2)
Doel je hier nou op het feit dat je met een Nederlands Live-ID geen Artist info in Zune terug ziet? Zo ja, dan wordt hier dus aan gewerkt?

Verwijderd

agoNITE schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:18:
[...]

Doel je hier nou op het feit dat je met een Nederlands Live-ID geen Artist info in Zune terug ziet? Zo ja, dan wordt hier dus aan gewerkt?
Ik denk inderdaad dat dat bedoeld wordt, want ik heb inderdaad geen plaatjes meer :(.

Ook jammer dat we nu ineens 100 keer minder apps hebben....

• Lg102
Ik doelde op het feit dat een Amerikaanse live account niet kan worden omgezet naar een Nederlandse. Dit is een probleem wat niet is op te lossen door het aanmaken van een nieuwe account, omdat diensten als Skydrive en Messenger gewoon gekoppeld zijn.

Dat de afbeeldingen niet meer werken lijkt me te liggen aan het feit de de Music-Marketplace hier nog niet beschikbaar is. Dat, en het feit dat niet alle apps internationaal beschikbaar zijn, maakt dat ik nog even op m'n Amerikaanse account blijf hangen. Ik zie wel.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:28:
[...]

Ik denk inderdaad dat dat bedoeld wordt, want ik heb inderdaad geen plaatjes meer :(.

Ook jammer dat we nu ineens 100 keer minder apps hebben....
Mja 100x minder apps. De belangrijke apps die ik onder NoDo had zijn er ook onder Mango (IMDb en nog een paar uitgezonderd).

Opzich geen ramp dat ik geen artist info krijg te zien. Maar ik snap ook niet dat ze die functie in NL niet inschakelen (artist info ophalen). Zune pass hoeft van mij (nog) niet.

Verwijderd

Als ik een CC gebruik om een app te kopen is tie dan forever gekoppeld aan mijn account? Heb zelf geen CC, maar kan die van mijn pa evt. gebruiken.

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:53
Mango werkt super, alleen hebben ze wat veranderd aan MP wat niet handig is naar mijn idee. Als ik nu een app download, sprint hij naar de appslist. Vorige keer bleef die in marketplace, nu moet ik weer helemaal terug gaan zoeken. Is dit te veranderen ?

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• Matthijs Hoekstra
Cyrus The Virus schreef op donderdag 29 september 2011 @ 08:13:
Mango werkt super, alleen hebben ze wat veranderd aan MP wat niet handig is naar mijn idee. Als ik nu een app download, sprint hij naar de appslist. Vorige keer bleef die in marketplace, nu moet ik weer helemaal terug gaan zoeken. Is dit te veranderen ?
Ja, dit is expres, veel mensen waren de app 'kwijt' na installatie. nu springt ie meteen naar de applist (of games list) zodat mensen weten waar de app 'blijft'

met de backtoets kun je trouwens snel weer terug naar de marketplace app.

• Cyrus The Virus
ik heb nu alles op nederlands, ook NL live ID. Nu zag ik van de week het volgende filmpje:

http://www.wpcentral.com/...and-web-marketplace-video

Apps installeren vanuit MP, de enige optie die ik heb is instructies emailen. Kan dit kloppen dat het niet werkt in nederland ?

Tevens wou ik een gratis game installen (Unite) die gaf aan dat ik hem niet kon installeren omdat ik niet de nieuws WP7.5 heb (wat toch echt het geval is).

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• Relief2009
Cyrus The Virus schreef op donderdag 29 september 2011 @ 08:40:
ik heb nu alles op nederlands, ook NL live ID. Nu zag ik van de week het volgende filmpje:

http://www.wpcentral.com/...and-web-marketplace-video

Apps installeren vanuit MP, de enige optie die ik heb is instructies emailen. Kan dit kloppen dat het niet werkt in nederland ?

Tevens wou ik een gratis game installen (Unite) die gaf aan dat ik hem niet kon installeren omdat ik niet de nieuws WP7.5 heb (wat toch echt het geval is).
Stel bij land US in. Werkt het nog steeds niet?

• Cyrus The Virus
Uh nog niet geprobeerd, wil eigenlijk gewoon nederlands hebben. Gebruik namelijk ook een nederlandse Live ID. Het is niet dat ik het mis maar zou raar zijn als ze het in de US wel kunnen en in NL niet.

Is het tevens mogelijk om de cursor bijvoorbeeld te verplaatsen met iets van plijtjes toetsen ? Ik heb nu heel veel moeite om de cursor in een stuk tekst op de juiste plek te plaatsen met mijn dikke vingers. Om bijvoorbeeld een letter te verwijderen.

Vroeger in WM6 kon dat gewoon met de knoppen onder het scherm.

• Relief2009
Vinger ingedrukt houden op een invoerveld. Er verschijnt een cursor aan de bovenkant en die kun je dan preciezer plaatsen.

[ Voor 11% gewijzigd door Relief2009 op 29-09-2011 13:03 ]

• Cyrus The Virus
Relief2009 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:02:
Vinger ingedrukt houden op een invoerveld. Er verschijnt een cursor aan de bovenkant en die kun je dan preciezer plaatsen.
_/-\o_ bedankt dit zocht ik al maanden :+

En hier het antwoord op mijn andere vraag:
Cheeky schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:04:
Eindelijk het installeren via de online marketplace werkend gekregen. Ik heb 'find my phone' op 'faster gezet' zoals hieronder beschreven. Daarna telefoon opnieuw gestart en via de online marketplace op account reinstall.

[This is the fastest and easiest way to get an app you've picked up from the web Marketplace. If you turn on this option on your phone (it's off by default), apps or games are automatically installed, typically moments after you click the Buy button. To make this possible, on Start, flick left to the App list, tap Settings, tap Find My Phone, and select Connect to these features faster (may use more battery). Because this option can use more battery power, it's disabled if the phone's Battery Saver feature kicks in]

• Relief2009
Ah vandaar dat het bij automatisch ging. Ik had eerst de Find my Phone feature ingesteld voordat ik iets probeerde in de MarketPlace.

• Ru__
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Is er iets van een geplande verandering bekend over de HTC Apps sectie in de Marketplace? Sinds vanochtend is de HTC Apps sectie bij mij verdwenen uit het hoofdscherm van de Marketplace; daar staan nu alleen nog "apps" en "games".
Ru__ schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:55:
Is er iets van een geplande verandering bekend over de HTC Apps sectie in de Marketplace? Sinds vanochtend is de HTC Apps sectie bij mij verdwenen uit het hoofdscherm van de Marketplace; daar staan nu alleen nog "apps" en "games".
Hmm, heb hier nog steeds de volgende (met een US account):
  • HTC Apps
  • applications
  • games
  • music
  • podcasts

• Ru__
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Caelorum schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:17:
[...]

Hmm, heb hier nog steeds de volgende (met een US account):
  • HTC Apps
  • applications
  • games
  • music
  • podcasts
Hmm, apart. Ik heb nu trouwens alles op een NL account staan. Direct na de Mango update zag het er nog normaal uit, maar ineens mist er dus e.e.a.

Verwijderd

Ligt het aan mij of is de officiële google search app niet te krijgen in de nederlandse marketplace.
Kan hem daar niet vinden. Als ik probeer via google mobile te installeren krijg ik de melding dat dat niet kan ivm verkeerde versie of locatie.
(Mango geïnstalleerd en met NL live id)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razelim
Zou iemand mij kunnen helpen?

Ik heb (zoals ik al eerder aangaf) Star Wars Cantina en Battle for Hoth aangeschaft. Nu staan deze niet op mijn profielpagina van windowsphone.com (waarschijnlijk omdat deze officieel niet meer beschikbaar zijn). Als ik nu mijn telefoon reset (om het toestel nederlands te krijgen). Hoe kan ik deze weer opnieuw downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Gewoon weer naar de marketplace gaan en opzoeken. Als je dan 'buy' klikt zegt ie als het goed is dat je hem al eerder gekocht hebt, en dus niet nogmaals hoeft te betalen.

Dat kan overigens alleen als je dus nog hetzelfde live-ID gebruikt!

[ Voor 17% gewijzigd door cPT.cAPSLOCK op 30-09-2011 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Laatst online: 21:05
Nee, deze games zijn volgens mij niet meer beschikbaar. Daar is een keer een bericht over geweest op een van de fan sites. Ik weet niet of je het spel nog wel kan herdownloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

zoeken op die sites :P die hadden de directe link geplaatst,zolang die nog werkt kan je het downloaden.anders is het jammer maar helaas

Pagina: 1 ... 9 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.