Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 15:03
Ik zie dat er bij de US versie van Navigon een negatieve review staat in de app market.
Met name het niet exact in kunnen voeren van een adres komt mij vreemd over:
you cant enter the exact home address, just the street and a junction
Nog maar even wachten op meer reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
niet doen, ook daar hebben we de TR knop voor.

[ Voor 92% gewijzigd door PaT op 11-10-2011 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soganta
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:24
Domino schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:19:
Ik zie dat er bij de US versie van Navigon een negatieve review staat in de app market.
Met name het niet exact in kunnen voeren van een adres komt mij vreemd over:

[...]

Nog maar even wachten op meer reviews.
Onzin, werkt bij mij probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:17

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Perceptor schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 22:53:
Is het op het Nederlandse account €54,49? Zit nu nog op UK en daar kost het 51,49 pond. Toch maar eens een nieuw LiveID aan gaan maken dan en m'n telefoon resetten.
Zie ook dat Naviogen een app genaamd Traffic4All heeft, een soort App die op een Bing map verkeersinformatie als wegwerkzaamheden en fileinformatie presenteert.
http://www.windowsphone.c...2d-4dd0-9f86-9faf54e7ed4e

Nu even aan het bekijken, ziet er handig uit. Het eerste wat me opvalt is dat ze een eigen reclamebanner systeem gebruiken met plaatjes i.p.v. tekst zoals ik dat uit andere WP7 apps ken (of is dat iets nieuws sinds Mango?).
In plaats van de Navigon traffic4all kun je ook de Inrix app gebruiken, die doet precies hetzelfde maar is gratis (of zonder reclame). En Navigon krijgt z'n verkeersinfo van Inrix dus de info is identiek!

http://www.windowsphone.c...ac-e011-a53c-78e7d1fa76f8

En over de Navigon app hier het persbericht:
http://www.navigon.com/po...1011_WP7_Vollversion.html

From 11 October until 15 November NAVIGON Europe will be available at the reduced introductory price of €59.49 instead of €84.99, the US version for €25.99 instead of €42.49. This corresponds to a price discount of around 30 and 39 percent respectively. The app can now be downloaded from the Windows Phone Marketplace to all devices which run the Windows Phone Mango release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 15:03
Relief2009 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:51:
[...]Ik hoop niet dat we elke (schijt)review hier gaan plaatsen?
Hoop ook van niet, maar als je daadwerkelijk geen compleet adres kan selecteren lijkt me dat wel van belang, denk je niet??

Maar het lijkt loos alarm, bedankt @soganta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad klaarblijkelijk tijdelijk een lagere prijs.

Na een ochtend gebruiken: zoals ik gewend ben van Navigon, werkt het wederom erg lekker.
T.o.v. de Navigon Select T-Mobile versie die al een tijdje gelekt was, is met name favorieten/recent en de live tile erg handig. Dan merk ik dat de T-Mobile versie toch wel heel erg beperkt was.
Voor degene die het willen is het ook fijn dat een Nederlandse stem nu kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domino schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:12:
[...]

Hoop ook van niet, maar als je daadwerkelijk geen compleet adres kan selecteren lijkt me dat wel van belang, denk je niet??

Had je serieus gedacht dat dat mogelijk niet zou kunnen in een navigatie app? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Domino schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:12:
[...]

Zoals je zelf zegt, loos alarm. Ik kom een hoop onzin tegen in reviews en daarom een reden om ze weg te laten hier.

[ Voor 5% gewijzigd door Relief2009 op 11-10-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Laatst online: 16-10-2018
Manuel schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 22:37:
2393.0MB even downloaden via WiFi duurt ongeveer 115 minuten, pff..
Ik weet niet hoe je hier bij komt, maar het zou toch binnen 15 minuten binnen moeten zijn hoor. Als ik naast mijn router ga staan haalt mijn telefoon 30 Mbit/s. Even delen door 8 maakt dat dus 3,75 MB/s. 2393 / 3,75 = 639 seconden = iets meer dan 10 minuten. Met de schommeling in het netwerk af en toe, of als je een mailtje binnen krijgt zal hij wat vertraging oplopen, maar zit je alsnog onder de 15 minuten.

Ik ben zelf alleen niet zo bekend met Navigon en ben altijd zeer tevreden geweest over TomTom, dus wacht nog een paar weken/maanden om af te wachten wat TT doet voordat ik Navigon ga kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WingsOfFury schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:30:
[...]

Ik weet niet hoe je hier bij komt, maar het zou toch binnen 15 minuten binnen moeten zijn hoor. Als ik naast mijn router ga staan haalt mijn telefoon 30 Mbit/s. Even delen door 8 maakt dat dus 3,75 MB/s. 2393 / 3,75 = 639 seconden = iets meer dan 10 minuten. Met de schommeling in het netwerk af en toe, of als je een mailtje binnen krijgt zal hij wat vertraging oplopen, maar zit je alsnog onder de 15 minuten.

Ik ben zelf alleen niet zo bekend met Navigon en ben altijd zeer tevreden geweest over TomTom, dus wacht nog een paar weken/maanden om af te wachten wat TT doet voordat ik Navigon ga kopen...
Hoe lang het duurt hangt dus helemaal van je internetsnelheid af. Ik haal hier nevernooitniet 3,75mb/s. Daarom duurde het bij mij ook al meer dan een uur. Toch heb ik hem wel gewoon via Wifi binnen kunnen halen, al heb ik de telefoon wel telkens "alive" gehouden door om de zoveel tijd even het scherm aan te raken. Had namelijk nogal last van inactivity-disconnects waardoor de download gewoon bruut stopte. Maar goed, 1x downloaden en daarna niet meer is gewoon prima.

Zoals al vaker gemeld op dit forum komt TomTom voorlopig niet naar WP7. Ze zien er geen interessante markt in, voor zover je van intelligentie kunt spreken bij TomTom. Het aandeel is dan ook de afgelopen maanden/jaren gigantisch gedaald. In 2008 stond het nog boven de 50 euro. Op dit moment schommeld het tussen de 4 en 8 euro, maar echt goed gaat het niet. Komt omdat ze iets te arrogant zijn geweest. Veel te laat instappen op de smartphone markt, veel kansen laten liggen en de prijs ook aan de hoge kant laten doet ze nu de das om. Er zijn een hoop alternatieven bijgekomen en Navigon is er daar 1 van.

Heb er vandaag lekker mee kunnen spelen tijdens de heenreis en terugreis. Bevalt me prima. Hoewel ik niet altijd de eerste route kies voor mijn woon-werkverkeer, is het wel een snel en prima route. Als je echter de route kent, is het vaak sneller om andere afslagen te nemen om langzame stukken te vermeiden of andere route te nemen omdat het minder stoplichten geeft of prettiger rijd. Nou moet ik wel bekennen dat mijn route hierbij misschien wat exceptioneel is (vanwege het werk aan de weg in de regio en het feit dat ik al weet waar er file ontstaat), maar misschien leert de software mijn route.

Hij reageert lekker snel, heeft snel een GPS-fix en de kaart is uiterst gedetailleerd en up2date. Fileinformatie is ook erg handig en de flitspalen doen het ook. Tijdens het rijden is de interface prettig en is er erg veel informatie beschikbaar. Zit erg gebruiksvriendelijk in elkaar. Stemmen zijn duidelijk en de afslagen worden duidelijk weergegeven. Soms heb je ook dat hij afslagen combineert en ook nog aan de linkerkant weergeeft (eerst linksaf, daarna rechtsaf bv), dus de kans is klein dat je fout zult rijden.

Ik merkte verder dat hij direct de goede richting aangeeft als ik in de auto zit, waarbij ik vermoed dat hij het compas ook gebruikt. Pinnen aan het startmenu werkt verder prima en het opzoeken van adressen gaat ook perfect. Er kunnen uiteraard nog wel wat dingen worden verbeterd of toegevoegd (zo is de melding bij te hard rijden of een aankomende flitspaal wat duf), maar het voelt aan als een hele solide, volwassen en gebruiksvriendelijke applicatie. Hij kost wel wat, maar je hebt zo altijd wel een goede navigatie-app bij voor het geval dat je even niet weet hoe je moet rijden of om moet rijden. Heb daarom ook de 5 sterren gegeven bij de marketplace-review.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 14:15
WingsOfFury schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:30:
[...]

Ik maak gebruik van een Ziggo lijn @ 120Mbit/s wat ongeveer zo moet neerkomen op 13MB/s, combineer dit met een N router vastgezet op 150Mbit/s en dan zou het dus makkelijk willen.

Aan mijn verbinding en/of WiFi zal het niet liggen omdat zowel de NAS als mijn laptop (via WiFi) gewoon de volle mep aan snelheid kunnen pakken. Ht probleem dat het zo lang duurt is eerder te danken aan het feit dat de SD-kaart die in de HD7 zit niet zo snel is als Flashgeheugen of een SATA harde schijf. Daarbij komt kijken dat de Navigon kaarten ook nog eens zijn beveiligd en dat dit decryprieproces via de CPU loopt.

Het downloaden vind ik trouwens nog niet eens zo erg, het ergste vind ik dat je de telwefoon niet kunt gebruiken, anders moet het opnieuw beginnen met downloaden. Zelfs het downloaden onder lockscreen werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Manuel schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 08:58:
[...]

Ik maak gebruik van een Ziggo lijn @ 120Mbit/s wat ongeveer zo moet neerkomen op 13MB/s, combineer dit met een N router vastgezet op 150Mbit/s en dan zou het dus makkelijk willen.

Aan mijn verbinding en/of WiFi zal het niet liggen omdat zowel de NAS als mijn laptop (via WiFi) gewoon de volle mep aan snelheid kunnen pakken. Ht probleem dat het zo lang duurt is eerder te danken aan het feit dat de SD-kaart die in de HD7 zit niet zo snel is als Flashgeheugen of een SATA harde schijf. Daarbij komt kijken dat de Navigon kaarten ook nog eens zijn beveiligd en dat dit decryprieproces via de CPU loopt.

Het downloaden vind ik trouwens nog niet eens zo erg, het ergste vind ik dat je de telwefoon niet kunt gebruiken, anders moet het opnieuw beginnen met downloaden. Zelfs het downloaden onder lockscreen werkt niet.
Bij mij had ie dus de eerste paar minuten problemen om actief te blijven (dus vandaar mijn "fix" om het scherm gewoon af en toe aan te raken, maar ik had geen problemen dat ie helemaal opnieuw moest beginnen. Hij had een aantal bestanden (welliswaar volledig) gedownload en ging daarna ook verder met de bestanden die hij nog niet had. Zo begon ik op 119 bestanden (geloof ik) maar moest hij na de 2e retry nog maar 109 bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soganta
Ben ook wel te spreken over Navigon.

Positief:
- Metro interace, werkt vloeiend en snel
- Duidelijke, actuele kaarten
- Snelle routeberekening
- Veel POI's
- Gesproken instructies
- Reality view en dat soort ongein

Negatief:
- Geen routevoorbereiding
- Demo-modus alleen als er geen GPS fix is
- Maar één TTS stem (mannelijk)
- GPS info is beetje summier, niks over sterkte
- Verkeersinfo is beetje vaag af en toe (geeft aan dat er paar km file staat langs een lokale N-weg?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
soganta schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:26:
Ben ook wel te spreken over Navigon.

Positief:
- Metro interace, werkt vloeiend en snel
- Duidelijke, actuele kaarten
- Snelle routeberekening
- Veel POI's
- Gesproken instructies
- Reality view en dat soort ongein

Negatief:
- Geen routevoorbereiding
- Demo-modus alleen als er geen GPS fix is
- GPS info is beetje summier, niks over sterkte
- Verkeersinfo is beetje vaag af en toe (geeft aan dat er paar km file staat langs een lokale N-weg?)
Wat bedoel je met routevoorbereiding? Een kort overzicht van de te rijden route met enkele statistieken ofzo? Want je kunt namelijk wel een overzicht krijgen van de route die je rijdt, door gewoon op het midden van het scherm te drukken. Verder heb je denk ik wel genoeg informatie in het scherm als je eenmaal aan het rijden bent?
Met de rest van de kritiek kan ik het wel vinden, maar heb er geen hinder van.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 12-10-2011 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soganta
Martinspire schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:38:
[...]

Wat bedoel je met routevoorbereiding? Een kort overzicht van de te rijden route met enkele statistieken ofzo? Want je kunt namelijk wel een overzicht krijgen van de route die je rijdt, door gewoon op het midden van het scherm te drukken. Verder heb je denk ik wel genoeg informatie in het scherm als je eenmaal aan het rijden bent?
Met de rest van de kritiek kan ik het wel vinden, maar heb er geen hinder van.
Bij TomTom kan je doen "Bereid route voor" dan kan je een vertrekadres en bestemming ingeven en dan berekent TomTom de route, zonder GPS. Bij Navigon gaat hij uit van de laatst bekende locatie (indien geen GPS), als je dus een route wilt voorbereiden dan kan dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Hoe lang duurde het downloaden van de kaart bij jullie? Bij mij lijkt ie telkens te crashen op een bepaald punt in de download.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem, hopelijk kunnen jullie me helpen. Ik heb al gezocht hier, maar tot nu toe m'n antwoord niet kunnen vinden.
Ik ben ook een WP7 gebruiker van het eerste uur, dus van voor de lancering hier in Nederland.

ik wil mijn xbox account die ik aan mijn @live.nl account heb hangen overzetten naar mijn amerikaanse @live.COM adres omdat ik daarmee mijn WP heb geactiveerd. Alleen is dat niet mogelijk omdat er al een xbox account aan mijn @live.com hangt. En ik kan dus ook niet een nederlandse creditcard (zucht, waarom geen iDeal?) nu aan mijn account koppelen omdat ik dus mijn WP heb geactiveerd op een nep amerikaans adres.

Is de enige optie om dit goed te krijgen een allesvernietigende reset waarna ik mijn @live.nl adres moet gebruiken om mijn telefoon te activeren? Als dat zo is: laat maar. Mijn agenda items + contacten zijn me meer waard dan leuke boze vogels, xbox live of een navigatieprogramma.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:17

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

CAP-Team schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:11:
Hoe lang duurde het downloaden van de kaart bij jullie? Bij mij lijkt ie telkens te crashen op een bepaald punt in de download.
Heel lang en tussendoor ook een paar keer gestopt. De download is gelukkig in >100 parts dus je begint niet helemaal opnieuw gelukkig.

Over de routevoorbereiding; dat kan wel in de WM6 en PNA versies, je kunt dan een start en eindpunt opgeven en eventueel tussenpunten en Navigon rekent het dan uit. Ook kun je die routes opslaan, erg handig dus en ik gebruikte het vaak. Hopelijk zit die routeplanning in een komende update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CAP-Team schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:11:
Download duurde bij mij wel even (ging gelukkig wel full-speed). Ik heb telkens de telefoon even geactiveerd door op het scherm te tappen en daardoor bleef hij gewoon aan. Zorg dat ie dus actief blijft, dan blijft de download ook actief.
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:36:
Ik heb een probleem, hopelijk kunnen jullie me helpen. Ik heb al gezocht hier, maar tot nu toe m'n antwoord niet kunnen vinden.
Ik ben ook een WP7 gebruiker van het eerste uur, dus van voor de lancering hier in Nederland.

ik wil mijn xbox account die ik aan mijn @live.nl account heb hangen overzetten naar mijn amerikaanse @live.COM adres omdat ik daarmee mijn WP heb geactiveerd. Alleen is dat niet mogelijk omdat er al een xbox account aan mijn @live.com hangt. En ik kan dus ook niet een nederlandse creditcard (zucht, waarom geen iDeal?) nu aan mijn account koppelen omdat ik dus mijn WP heb geactiveerd op een nep amerikaans adres.

Is de enige optie om dit goed te krijgen een allesvernietigende reset waarna ik mijn @live.nl adres moet gebruiken om mijn telefoon te activeren? Als dat zo is: laat maar. Mijn agenda items + contacten zijn me meer waard dan leuke boze vogels, xbox live of een navigatieprogramma.

Alvast bedankt :)
Een reset zal ervoor zorgen dat je een andere live-account kunt gebruiken. Maar als je je agenda/contacten synchroniseerd, kun je die gewoon weer ophalen als je daarna je telefoon hebt reset. Ik weet echter niet of je die andere live-account wel kunt toevoegen, want je hebt er dus al 1 op staan (en dan synchroniseer je dus weer met de oude). Ik zie wel de optie om een nieuwe windows live account toe te voegen, maar weet niet of je daar dan ook mee kunt synchroniseren. De bedoeling is dus om de contacten/agenda in de nieuwe Live te krijgen en vervolgens daar weer vanuit te halen als je gereset hebt. Contacten moet denk ik wel lukken dan, maar agenda weet ik dus niet. Al kan je daar misschien wel een tooltje voor vinden op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

was wel vaag met het scherm in landscape modus liep hij niet vast, ik heb de kaart inmiddels binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er nog meer mensen met WhatsApp problemen? Soms komt er een berichtje binnen via push-notificatie, maar dan laat de app hem niet bij de berichten zien als ie de applicatie geopent heeft. óf het duurt heel erg lang óf ik moet rebooten om het bericht te zien. Wordt erg lastig chatten zo, want dat doet ie nog best vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

@martinspire vanavond geen last van gehad, berichtjes kwamen gewoon vlot binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:45:
[...]

Download duurde bij mij wel even (ging gelukkig wel full-speed). Ik heb telkens de telefoon even geactiveerd door op het scherm te tappen en daardoor bleef hij gewoon aan. Zorg dat ie dus actief blijft, dan blijft de download ook actief.

[...]

Een reset zal ervoor zorgen dat je een andere live-account kunt gebruiken. Maar als je je agenda/contacten synchroniseerd, kun je die gewoon weer ophalen als je daarna je telefoon hebt reset. Ik weet echter niet of je die andere live-account wel kunt toevoegen, want je hebt er dus al 1 op staan (en dan synchroniseer je dus weer met de oude). Ik zie wel de optie om een nieuwe windows live account toe te voegen, maar weet niet of je daar dan ook mee kunt synchroniseren. De bedoeling is dus om de contacten/agenda in de nieuwe Live te krijgen en vervolgens daar weer vanuit te halen als je gereset hebt. Contacten moet denk ik wel lukken dan, maar agenda weet ik dus niet. Al kan je daar misschien wel een tooltje voor vinden op internet.
synchroniseren met twee live accounts gaat perfect. zowel mail als.contacten en agenda. Gewoon alles synchroniseren en dan reder uitvoeren. Live account instellen met de goede xbox ding en.dan een.extra live account toevoegen.
Also stomme wp7 en zijn punt spatie gedoe!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soganta schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:26:

Ik heb 2 NL stemmen om te kiezen.
Een mannelijk en vrouwelijke stem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Navigon klinkt als een serieuze optie, zeker zo lang TT niks aankondigt. Erg jammer is wel dat er geen probeer versie van is, maar daar zullen ze wel hun redenen voor hebben.

Mbt het download; ik heb ook 120 Mbit Ziggo met Wireless-N. Wel 300, maar 150 moet ook genoeg zijn. Over het wegschrijven van de data had ik nog niet nagedacht, maar in mijn Titan zit wel "echt" geheugen en geen vast gesoldeerde SD kaart, dus ik verwacht hier ook geen problemen mee te hebben. Snelheid zal dus sterk van de telefoon afhangen.

Downloads stoppen bij mij trouwens NOOIT. Of hebben jullie dit alleen bij Navigon gehad? Ik heb een paar dagen eens iedere Xbox Live game als "probeer" versie gedownload en toen er 10 in de wachtrij stonden heb ik telefoon gewoon in slaapstand gezet. 10 minuutjes later waren ze allemaal gedownload en geinstalleerd.

Ook als ik mijn telefoon al 3-4 uur niet heb gebruikt en ik stuur vanuit de online Marktplace 5 apps naar mijn tel worden die allemaal direct gedownload en geinstalleerd.

Hebben jullie het probleem dus alleen met Navigon gehad of moeten jullie de telefoon altijd actief houden?

Een tip zou kunnen zijn: stel even tijdelijk je telefoon zo in dat hij het scherm niet uit zet en ook zijn lock niet aan doet. Hang hem aan de oplader. Leg hem naast je router. En als je de ruimte hebt, zet hem dan in vliegtuigmodus zodat je ook zeker weet dat je download niet gestoort wordt door sms/mail/telefoontjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Caelorum schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:18:
[...]

synchroniseren met twee live accounts gaat perfect. zowel mail als.contacten en agenda. Gewoon alles synchroniseren en dan reder uitvoeren. Live account instellen met de goede xbox ding en.dan een.extra live account toevoegen.
Also stomme wp7 en zijn punt spatie gedoe!!!
Aan je berichtje en laatste zin te zien heb je gereageerd vanaf je telefoon? Je weet dat je die "dubbele spatie = punt" regel uit kunt zetten he?

Instellingen -> toetsenbord -> typinstellingen -> bovenaan onder "Toetsenbord" staat "Nederlands" en dit is een link. Daaronder staat "tik om te wijzigen", hierdoor zou je verwachten dat je de taal gaat wijzigen, maar hier kun je dus de instellingen van je toetsenbord aanpassen, zoals het dubbeltikken op spatie voor een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 14:15
WingsOfFury schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 01:35:
Hebben jullie het probleem dus alleen met Navigon gehad of moeten jullie de telefoon altijd actief houden?

Een tip zou kunnen zijn: stel even tijdelijk je telefoon zo in dat hij het scherm niet uit zet en ook zijn lock niet aan doet. Hang hem aan de oplader. Leg hem naast je router. En als je de ruimte hebt, zet hem dan in vliegtuigmodus zodat je ook zeker weet dat je download niet gestoort wordt door sms/mail/telefoontjes.
Alleen met Navigon. Navigon moet namelijk op de foreground blijven draaien, het is niet zo dat als je de telefoon lockt dat het downloaden dan doorgaat (zoals het bij de Marketplace wel is). Erg onhandig en dat al helemaal als je dat in de avond / 's nachts moet doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
Zojuist Navigon geinstalleerd. In eerste instantie downloade ik de packages via wifi, maar dat ging me te traag en ik most de WP ervan weerhouden te locken. Via de kabel had ik hier geen last van. Binnen een uurtje was alles binnen zonder dat de WP lockte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
WingsOfFury schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 01:35:
Leg hem naast je router. En als je de ruimte hebt, zet hem dan in vliegtuigmodus zodat je ook zeker weet dat je download niet gestoort wordt door sms/mail/telefoontjes.
In vliegtuigmodus wordt WiFi ook uitgeschakeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soganta
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:27:
[...]

Ik heb 2 NL stemmen om te kiezen.
Een mannelijk en vrouwelijke stem.
Klopt, maar die vrouwelijke stem is niet TTS, die kan geen straatnamen uitspreken. Persoonlijk vind ik de vrouwelijke stem duidelijker maar helaas geen TTS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soganta schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:14:
[...]

Klopt, maar die vrouwelijke stem is niet TTS, die kan geen straatnamen uitspreken. Persoonlijk vind ik de vrouwelijke stem duidelijker maar helaas geen TTS...
Ah OK. Was me niet eens opgevallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 15:55
Is er ergens een meldpunt om applicaties te melden die sinds mango niet meer te vinden zijn doordat er nu een NL marketplace is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Iemand ook opgevallen dat Bing Maps nu stukken duidelijker is en ook meer informatie bevat?

http://www.mobiletechworl...-windows-phone-7-5-mango/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 10:21
Ja, viel me donderdag op. Net iets ander kleurenschema, en labels op grote wegen, etc.

Ook zijn de luchtfoto's nu een stuk nieuwer dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-10-2022
Afbeeldingslocatie: http://img11.imageshack.us/img11/2590/daaaaaaaa.jpg

SilveOS voor WP7 (Mango app), erg leuke app! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig. Voor de gein zou dit op Windows XP/7 moeten lijken. Kan je anderen voor de gek houden >:) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Nog even over Navigon, zo up-to-date is de kaart niet. Voor degenen die het kennen, de Witte Paal tussen Ommen en Hardenberg. Daar zit tegenwoordig een rotonde waar je ook rechtdoor kunt, die zit er al zeker 1,5 jaar, maar die staat nog niet op de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WingsOfFury schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 01:40:
[...]

Aan je berichtje en laatste zin te zien heb je gereageerd vanaf je telefoon? Je weet dat je die "dubbele spatie = punt" regel uit kunt zetten he?[...]
dank je, maar het probleem is hier vooral dat ik vaak echt de punt aanraak ipv de spatie of dat ik wel de spatie tik maar dan net over de punt heen sleep als ik los laat. Daarnaast ook een tijdje gehad dat de correctie besloot dat er echt een punt moest staan en dus spaties ging veranderen in punten als ik een nieuw woord begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 23:45:
[...]

dank je, maar het probleem is hier vooral dat ik vaak echt de punt aanraak ipv de spatie of dat ik wel de spatie tik maar dan net over de punt heen sleep als ik los laat. Daarnaast ook een tijdje gehad dat de correctie besloot dat er echt een punt moest staan en dus spaties ging veranderen in punten als ik een nieuw woord begon.
Tussen de spatie en de punt zit er bij mij de spellingtaalkeuze optie nog tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CAP-Team schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:45:
Nog even over Navigon, zo up-to-date is de kaart niet. Voor degenen die het kennen, de Witte Paal tussen Ommen en Hardenberg. Daar zit tegenwoordig een rotonde waar je ook rechtdoor kunt, die zit er al zeker 1,5 jaar, maar die staat nog niet op de kaart.
Hmm opvallend. Ben laatst langs een stuk gereden wat nog geen 2 maanden af was en die zat er al wel in. Denk dat het eerder iets van Navtec is die zitten te slapen. Misschien even contact opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 00:12:
[...]

Tussen de spatie en de punt zit er bij mij de spellingtaalkeuze optie nog tussen
Dat is alleen als je meerdere toetsenbordtalen hebt gekozen denk ik.

Die tip van dubbele spatie = punt is trouwens wel handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Zitten de kaart updates in de aanschaf van Navigon inbegrepen of moeten we straks betalen voor kaart updates? Dat is me nog steeds niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
De rtlZ app is vanaf vandaag beschikbaar. Leuke livetile als je de beurs volgt. Verder werkt de app lekker vlot en kan je de uitzendingen terug kijken. Het enige nadeel vind ik de header, deze is te groot/dominant waardoor er veel ruimte voor informatie verloren gaat.

http://www.wp7.nl/4748/rt...anaf-vandaag-beschikbaar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regenbui schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:40:
De rtlZ app is vanaf vandaag beschikbaar. Leuke livetile als je de beurs volgt. Verder werkt de app lekker vlot en kan je de uitzendingen terug kijken.
Is het terugkijken van de uitzendingen net zo goed als bij de Digitale TV kanalen app.

(eingelijk een beetje een plug voor de tv kanalen app die sublieme streaming video levert)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2011 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:14:
[...]

Is het terugkijken van de uitzendingen net zo goed als bij de Digitale TV kanalen app.

(eingelijk een beetje een plug voor de tv kanalen app die sublieme streaming video levert)
Het afspelen start direct nadat je een uitzending gekozen hebt. Ik heb overigens wel het idee dat alle filmpjes in SD geladen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk is Photobucket beschikbaar voor ons :)

http://www.windowsphone.c...da-df11-a844-00237de2db9e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Caelorum schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 23:45:
[...]

Ik las gister dat er erg veel bugs in Mango gerapporteerd zijn. De meesten hebben betrekking op oudere toestellen, en sommige bugs zelfs specifiek op 1 toestel, maar met het toetsenbord 'op alle Mango toestellen' zijn er ook wat problemen.

Zo is MS ondertussen bezig om de bug die het toetsenbord zonder reden laat verdwijnen te fixen.

Er waren ook veel klachten over dat het toetsenbord in Mango minder nauwkeurig zou zijn dan in NoDo. Ik heb zelf een Titan en dus alleen ervaring met Mango, dus kan dit niet beaamen of weerleggen, maar ik heb wel van veel mensen gehoord. Echter... het schijnt helemaal geen bug te zijn! Het toetsenbord "denkt met de gebruiker mee" en past dus het aanraakvlak per letter aan.
Stel dat je het woord "beschut" wilt typen, dan zou Mango na "besch" al moeten herkennen dat je voor de U en de T wilt gaan en hierdoor wordt het aanraakvlak van de Y een stuk kleiner gemaakt.
Misschien "herkent" WP7 dus ook wat grammatica en vegroot soms het aanraakvlak van de punt en verklein die van de spatie als hij denkt dat het einde van de zin bereikt is. Ik weet niet of een mobiel OS zo slim kan zijn hoor, maar dat zou een verklaring kunnen zijn.
Bron: http://wmpoweruser.com/tons-of-mango-issues-being-reported/ en dan de eerste reply op het bericht.

Los van bovenstaande bugs, heb ik een onwijs probleem met het woordje "ok". WP7 kent namelijk "OK" in hoofdletters wel, of "Oke"/"oke", maar "Ok"/"ok" worden altijd "Ik"/"ik".
Aangezien hoofdletters in geschreven tekst vaak als luid of zelfs agressief wordt gezien wil ik dus niet met "OK" gaan werken. En "oke" vind ik er gek uitzien. Er zit echter geen optie in om bepaalde correcties te negeren, en blijkbaar leert WP7 ook niet bij, want na 50 ok's wordt het nog steeds "ik".

Meer mensen hier last van? Of ben ik de enige die "ok" graag typt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
WingsOfFury schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 23:53:
[...]

Meer mensen hier last van? Of ben ik de enige die "ok" graag typt? :P
heb ik ook gemerkt inderdaad, maar misschien is het mogelijk om "ok" toe te voegen aan de woordenlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mcetweaker schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:33:
[...]

heb ik ook gemerkt inderdaad, maar misschien is het mogelijk om "ok" toe te voegen aan de woordenlijst.
Dat zoiezo. Maar ik denk dat het probleem zich voordoet als de telefoon de woorden gaat verbeteren? Dus dat je de kans niet krijgt om hem toe te voegen?

Ik heb die autocorrect in ieder geval uit staan (kijk effe bij je keyboard settings), dus dat probleem heb ik daardoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar misschien is het mogelijk om "ok" toe te voegen aan de woordenlijst
Als een woord automatisch is vervangen door de spellingsuggestie kan je even op het vervangen woord tappen.
Als het goed is krijg je dan suggesties en staat er ook het woord bij dat je origineel hebt ingetyped.
Wanneer je dat woord selecteert wordt het volgens mij toegevoegd aan de lijst met suggesties en zal de volgende keer het woord niet meer vervangen worden.

Dus gewoon zodra "Ok" door de spellingsuggestie weer eens automatisch vervangen wordt door "Ik" even op "Ik" tappen en weer "Ok" uit de suggesties kiezen. Daarna zal de telefoon nooit meer "Ok" zelf vervangen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Dat ok probleem had ik ook op mijn iphone 3g van 2 jaar geleden. Hij maakte van ok ook ik.

Ik denk dat het meer een probleem is van het ingebouwde woordenboek dan dat het probleem bij MS ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:20:
[...]

Als een woord automatisch is vervangen door de spellingsuggestie kan je even op het vervangen woord tappen.
Als het goed is krijg je dan suggesties en staat er ook het woord bij dat je origineel hebt ingetyped.
Wanneer je dat woord selecteert wordt het volgens mij toegevoegd aan de lijst met suggesties en zal de volgende keer het woord niet meer vervangen worden.

Dus gewoon zodra "Ok" door de spellingsuggestie weer eens automatisch vervangen wordt door "Ik" even op "Ik" tappen en weer "Ok" uit de suggesties kiezen. Daarna zal de telefoon nooit meer "Ok" zelf vervangen.
Niet correct. Dit is wat ik bedoelde met "(...) en blijkbaar leert WP7 ook niet bij, want na 50 ok's wordt het nog steeds "ik".", want dat heb ik al vaak geprobeerd, en is zelfs de snelste optie om weer "ok" te krijgen.

Helaas dus geen succes :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:15

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nou heb ik spellingscorrectie sowieso niet aanstaan, maar ik zou het wel heel erg suf vinden als hij woorden gaat verbeteren terwijl die woorden gewoon in het woordenboek staan. Maar jij zegt dus dat dat wel zo is? 8)7

.edit: ik heb het even geprobeerd. En idd, hij blijft van "ok" steeds "ik" maken, hoe vaak ik 'm ook weer terugzet op "ok". Let wel, niet binnen dezelfde sessie! Als je 1x "ok" getikt hebt dan snapt ie dat je de andere keren ook wel "ok" zal bedoelen in hetzelfde SMSje oid. Maar zodra je een nieuw ding opent dan maakt ie van "ok" gewoon weer "ik". Heeft er wellicht mee te maken dat "ok" er alleen in staat met hoofdletters.

[ Voor 49% gewijzigd door .oisyn op 21-10-2011 13:42 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
.oisyn schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:34:
Nou heb ik spellingscorrectie sowieso niet aanstaan, maar ik zou het wel heel erg suf vinden als hij woorden gaat verbeteren terwijl die woorden gewoon in het woordenboek staan. Maar jij zegt dus dat dat wel zo is? 8)7

.edit: ik heb het even geprobeerd. En idd, hij blijft van "ok" steeds "ik" maken, hoe vaak ik 'm ook weer terugzet op "ok". Let wel, niet binnen dezelfde sessie! Als je 1x "ok" getikt hebt dan snapt ie dat je de andere keren ook wel "ok" zal bedoelen in hetzelfde SMSje oid. Maar zodra je een nieuw ding opent dan maakt ie van "ok" gewoon weer "ik". Heeft er wellicht mee te maken dat "ok" er alleen in staat met hoofdletters.
yep, en je kunt Ok niet toevoegen aan de dictionary, wat met andere woorden wel kan via het + tekentje op de dictionary balk. Vreemd.

In ieder geval werkt het in mijn geval goed, als ik een keer extra tap op het scherm bij Ok in de buurt, maar het is wel jammer, want ik gebruik het best vaak om even snel te antwoorden.

[ Voor 9% gewijzigd door mcetweaker op 21-10-2011 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
.oisyn schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:34:

Net als wat mcetweaker zegt: je gebruikt het best vaak. En daaraan toevoegend: zelden in hetzelfde bericht. Even snel een "ok" in WhatsApp ofzo kost je al snel 30 seconden ipv 5.

Ik denk zelf dat "ok" geen Nederlands woord is, aangezien hij "oke" wel kent. Maar ja, woorden kun je ook toevoegen aan het woordenboek (in WP7 dan he) alleen blijft hij ze dan dus toch corrigeren.

Heeft het zin om zoiets aan MS Nederland te mailen, of aan MS VS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Open idea/suggestion op uservoice. Daar kijken ze wel naar.

[ Voor 11% gewijzigd door Caelorum op 21-10-2011 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.facebook.com/q...0343003350958/?qa_ref=ssp

Iedereen even stemmen voor Windows Phone. Puur om het feit dat we dan niet achter blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WingsOfFury schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:37:
[...]

Net als wat mcetweaker zegt: je gebruikt het best vaak. En daaraan toevoegend: zelden in hetzelfde bericht. Even snel een "ok" in WhatsApp ofzo kost je al snel 30 seconden ipv 5.

Ik denk zelf dat "ok" geen Nederlands woord is, aangezien hij "oke" wel kent. Maar ja, woorden kun je ook toevoegen aan het woordenboek (in WP7 dan he) alleen blijft hij ze dan dus toch corrigeren.

Heeft het zin om zoiets aan MS Nederland te mailen, of aan MS VS?
Ik snap zoiezo niet wat mensen met autocorrect moeten. Gewoon normaal typen en mocht je een foutje maken deze dan zelf corrigeren uit de lijst die wordt voorgesteld is volgens mij nog altijd sneller. Kijk maar naar de hoeveelheid "autocorrect"-plaatjes in het grote grappige plaatjes topic telkens. Dat is gewoon niet normaal meer (al zijn er wel een hoop fake, maar dat is iets anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 00:42:
[...]

Ik snap zoiezo niet wat mensen met autocorrect moeten. Gewoon normaal typen en mocht je een foutje maken deze dan zelf corrigeren uit de lijst die wordt voorgesteld is volgens mij nog altijd sneller.
mja, ik heb correct misspelled words maar uitgezet inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 23:49:
http://www.facebook.com/q...0343003350958/?qa_ref=ssp

Iedereen even stemmen voor Windows Phone. Puur om het feit dat we dan niet achter blijven :)
800+ stemmen nu en dat is ruim een verdubbeling van de nummer twee ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 00:42:
[...]

Ik snap zoiezo niet wat mensen met autocorrect moeten. Gewoon normaal typen en mocht je een foutje maken deze dan zelf corrigeren uit de lijst die wordt voorgesteld is volgens mij nog altijd sneller. Kijk maar naar de hoeveelheid "autocorrect"-plaatjes in het grote grappige plaatjes topic telkens. Dat is gewoon niet normaal meer (al zijn er wel een hoop fake, maar dat is iets anders)
Als de autocorrectie goed werkt dan scheelt het toch wel tijd.
Het terugzetten van een woord kost net zo veel tijd als een normale correctie dus als de autocorrectie bijvoorbeeld 90% juiste correctie maakt scheelt het toch fors in de tijd en hoef je aanzienlijk minder tekst correcties te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:08:
[...]

Als de autocorrectie goed werkt dan scheelt het toch wel tijd.
Het terugzetten van een woord kost net zo veel tijd als een normale correctie dus als de autocorrectie bijvoorbeeld 90% juiste correctie maakt scheelt het toch fors in de tijd en hoef je aanzienlijk minder tekst correcties te maken.
Maar dan ga je er al vanuit dat je veel fouten typt. Aangezien je nu niet meer met 12 toetsen werkt zoals vroeger, is die autocorrect voor mij minder hard nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 16:13
Ik kan de officiele flickr app niet vinden in de marketplace, terwijl ze op flickr wel zeggen een officiele app te hebben. Als ik op de link klik van flickr klik krijg ik ook netjes in zune de titel te zien, maar nergens een installatie knop...

ik heb een lg le900 op mango alles staat op dutch behalve display die staat standaard op engels

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Jaap-io schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 11:46:
Ik kan de officiele flickr app niet vinden in de marketplace, terwijl ze op flickr wel zeggen een officiele app te hebben. Als ik op de link klik van flickr klik krijg ik ook netjes in zune de titel te zien, maar nergens een installatie knop...

ik heb een lg le900 op mango alles staat op dutch behalve display die staat standaard op engels
Flickr app is wel in de US marketplace. Triest dat zo'n groot bedrijf zo slecht omgaat met Windows Phone. Ik vind dat Microsoft daar wel eens achterheen kan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me misschien vertellen of er een App beschikbaar is voor het afspelen van Xvid .avi bestanden? Want van wat ik her en der kan vinden is een Windows Phone 7 telefoon niet in staat om dergelijke bestanden uit zichzelf af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:44:
Kan iemand me misschien vertellen of er een App beschikbaar is voor het afspelen van Xvid .avi bestanden? Want van wat ik her en der kan vinden is een Windows Phone 7 telefoon niet in staat om dergelijke bestanden uit zichzelf af te spelen.
Xvid is MPEG4 ASP
De Windows Phone kan wel degelijk MPEG4 ASP afspelen maar in een MP4 (of M4V) container en met een AAC audio codec en maximum 800x600 resolutie.
Als de xvid daaraan niet voldoet zal de Zune client deze vermoedelijk automatisch converteren als je de video naar je telfoon probeert te syncen maar dat gaat afhankelijk van de vereist hercodering soms vrij traag.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2011 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:56:
[...]

Xvid is MPEG4 ASP
De Windows Phone kan wel degelijk MPEG4 ASP afspelen maar in een MP4 (of M4V) container en met een AAC audio codec.
Dan heb ik het toch goed begrepen :). Ik begrijp hier ook uit dat er (nog?) geen (betaal) App beschikbaar is die het mogelijk maakt om gewoon alle bestanden af te spelen zonder ze eerst te converteren? Voor iOS zijn er bijvoorbeeld verschillende Apps die het mogelijk maken om zo'n beetje alle video bestandsformaten weer te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:09:
[...]Dan heb ik het toch goed begrepen :). Ik begrijp hier ook uit dat er (nog?) geen (betaal) App beschikbaar is die het mogelijk maakt om gewoon alle bestanden af te spelen zonder ze eerst te converteren? Voor iOS zijn er bijvoorbeeld verschillende Apps die het mogelijk maken om zo'n beetje alle video bestandsformaten weer te geven.
Sterker nog, dat kan niet eens omdat de Zune client niet compatibele video's automatisch converteert naar een voor de telefoon geschikt formaat. De telefoon bevat dus altijd video's die Window Phone zelf kan afspelen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2011 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:05

The_Scarabial

MTB for life!

Iemand een idee hoe ik de officiële twitter app kan installeren, hij vind hem niet meer nu ik overgegaan ben op een NL-id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:05
De officiële twitter app staat nog niet in de NL marketplace. Er is al bevestigd dat deze met de eerst volgende (mango) update van de app ook in Nederland zal verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
Belstatus voor KPN, T-Mobile en Vodafone in de Marketplace verschenen

Helaas hebben we T-Mobile app tijdelijk terug moeten trekken uit de Marketplace ivm het offline zijn van de T-Mobile website...

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:02:
[...]

Sterker nog, dat kan niet eens omdat de Zune client niet compatibele video's automatisch converteert naar een voor de telefoon geschikt formaat. De telefoon bevat dus altijd video's die Window Phone zelf kan afspelen
En ik maar denken dat Apple iOS gesloten was, het kan dus nog veel erger :( :/. Alles moet via Zune zij het syncen zij het converteren en syncen of e-mail en Apps die het op een andere manier kunnen doen bestaan niet. Het is in elk geval goed dat ik dit van te voren weet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle multimedia files moeten via ofwel de Zune client worden gesynced, ofwel via de cloud/internet worden gedownload ofwel door de telefoon worden aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 16:13
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:53:
[...]

Flickr app is wel in de US marketplace. Triest dat zo'n groot bedrijf zo slecht omgaat met Windows Phone. Ik vind dat Microsoft daar wel eens achterheen kan zitten.
ik heb ze inmiddels ook al een mailtje gestuurd :)

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:25
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:43:
[...]

En ik maar denken dat Apple iOS gesloten was, het kan dus nog veel erger :( :/. Alles moet via Zune zij het syncen zij het converteren en syncen of e-mail en Apps die het op een andere manier kunnen doen bestaan niet. Het is in elk geval goed dat ik dit van te voren weet :).
ehm e-mail gaat niet via zune hoor? :P

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Apps hoeven ook niet via Zune. Je kan ze direkt vanaf de Marketplace website installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 00:38:
[...]

Apps hoeven ook niet via Zune. Je kan ze direkt vanaf de Marketplace website installeren.
Aanvullend kun je ook synchen zonder Zune. Als je je telefoon oplaadt, wordt je telefoon na een uur gesynched. Blijft alleen converten van video's en updaten van de telefoon over wat je met Zune moet doen.

Goed trouwens dat je je gedachte ventileert, want zo kunnen we je informeren :)
.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2011 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 16:06
[...]

Dat het er niet is betekend niet dat het niet kan. een Airplayer of iets dergelijks kan prima op Wp7. Net als dat er al progs zijn die nu smoothstreaming afspelen (zoals de channel9 app) of shoutcasts, dat is niet standaard op het platform maar hebben de ontwikkelaars zelf gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb uit frustratie een @live.be account aangemaakt met de bedoeling om apps te kopen in de marketplace, aangezien Microsft vindt dat je geen 'buitenlandse' credit card mag gebruiken. Zeer plezant voor mensen die voor hun werk in het builenland wonen voor onbepaalde tijd, maar dat terzijde.

Mijn marketplace van zodra ik dat account gebruik natuurlijk in het Frans zijn D: en Microsoft laat je weeral niet toe om dat te veranderen.

Nu, kun je een andere marketplace forceren met die "Marketplace Enabler" die men gebruikte voor landen waar nog geen Marketplace voor was/is en werkt die 'hack' nog met WP7 Mango?

Op XDA is een persoon die een complete backup tooltje heeft geschreven. Ik neem aan dat wanneer ik dat gebruik, mijn Omnia 7 reset en het belgisch account erop zet en die backup terugzet, ik dan toch weer met die US account zit? SMS'jes backuppen zit er nog niet in zeker? Ik heb nog niks weten te vinden :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2011 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matthijs Hoekstra schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 10:32:
[...]

Dat het er niet is betekend niet dat het niet kan. een Airplayer of iets dergelijks kan prima op Wp7. Net als dat er al progs zijn die nu smoothstreaming afspelen (zoals de channel9 app) of shoutcasts, dat is niet standaard op het platform maar hebben de ontwikkelaars zelf gemaakt.
Ik snap niet goed waarom Microsoft het afspelen van .avi bestanden afhoudt? En als ze het zelf dan niet mogelijk maken in de standaard App is nog tot daaraan toe maar laat dan wel Apps toe in de Market die .avi bestanden kunnen afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 14:35:
[...]

Ik snap niet goed waarom Microsoft het afspelen van .avi bestanden afhoudt? En als ze het zelf dan niet mogelijk maken in de standaard App is nog tot daaraan toe maar laat dan wel Apps toe in de Market die .avi bestanden kunnen afspelen.
Hoe kom je erbij dat dat niet toegestaan is dan? Welke apps worden nu niet toegelaten die dat wel zouden kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matthijs Hoekstra schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 14:46:
[...]

Hoe kom je erbij dat dat niet toegestaan is dan? Welke apps worden nu niet toegelaten die dat wel zouden kunnen?
Ik zou niet weten welke App niet wordt toegelaten, maar zoals ik begrijp uit mijn eerder gestelde vraag bestaat er geen goede mediaspeler. Er bestaat ook geen USB storage functionaliteit en dus zul je de media via Zune moeten syncen. Dit betekent dat als je via Zune synct je eerst moet converteren en er dus geen ruimte is voor een VLC achtige App.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt natuurlijk wel een player op Windows Phone submitten die van de cloud/internet media afspeelt.
En dat kan dan ook prima avi of welk willekeurig formaat dan ook zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 15:11:
[...]

Ik zou niet weten welke App niet wordt toegelaten, maar zoals ik begrijp uit mijn eerder gestelde vraag bestaat er geen goede mediaspeler. Er bestaat ook geen USB storage functionaliteit en dus zul je de media via Zune moeten syncen. Dit betekent dat als je via Zune synct je eerst moet converteren en er dus geen ruimte is voor een VLC achtige App.
Je vraagt je af waarom MS het afspelen van .avi afhoudt. Waar blijkt uit dat dat zo is? Je suggereert op die manier dat MS iets actief blokkeert. En dat is volgens mij niet zo.

Er zijn wel mogelijkheden om via een 'companion' apps iets te doen, ik heb ook al apps gezien die met Mediacenter een connectie maken. Dus er is van alles mogelijk. Ook al apps gezien die iets doen met een stukje software op de pc (wat volgens mij airvideo op ipad ook doet)

NIET via USB of Zune syncen, maar wel via andere manieren dus.

[ Voor 9% gewijzigd door Matthijs Hoekstra op 23-10-2011 15:38 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matthijs Hoekstra schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 15:37:
[...]

Je vraagt je af waarom MS het afspelen van .avi afhoudt. Waar blijkt uit dat dat zo is? Je suggereert op die manier dat MS iets actief blokkeert. En dat is volgens mij niet zo.
Hoezo is dat volgens jou niet zo? De AVI container wordt helemaal niet ondersteunt door MS op WP7 en ik kan dus niet anders concluderen dat MS het afhoudt: MSDN: Supported Media Codecs for Windows Phone
Er zijn wel mogelijkheden om via een 'companion' apps iets te doen, ik heb ook al apps gezien die met Mediacenter een connectie maken. Dus er is van alles mogelijk. Ook al apps gezien die iets doen met een stukje software op de pc (wat volgens mij airvideo op ipad ook doet)

NIET via USB of Zune syncen, maar wel via andere manieren dus.
Dat is het bedienen van een bepaald programma met een WP7 App of het streamen van een server/pc naar je WP7 telefoon. Dat is beide dus niet wat ik zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 18:38:
[...]
Dat is beide dus niet wat ik zoek.
Je hoeft niks te zoeken want je kunt gewoon je xvidjes simpelweg laten syncen laten door Zune en die zet ze dan om naar het optimale formaat voor je telefoon maar blijkbaar wil je dat niet.

Als je de film niet wilt syncen dan gebruik je een app zoals tversity om de video rechtstreeks van je computer af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Er zijn meerdere wegen naar Rome mensen.

Natuurlijk kun je via Zune syncen. Ook kan dit draadloos, zoals iemand eerder aangaf, maar dan nog moet het via Zune. Als je Zune niet op je pc opent dan synct de telefoon ook niet. Het kost ook helemaal geen uren voordat hij het doet, maar hij doet het juist DIRECT, mits je batterij boven de 30% (dacht ik) is, en je tel aan de oplader hangt.

Echter is er nog een manier om bestanden op je tel te krijgen, en deze manier kan niks omzetten; Skydrive. Gooi daar alles in, en hij synct automatisch met je tel. Skydrive filtert niks. Alleen als WP7 geen .avi KAN afspelen dan heb je er dus ook niks aan. De oplossing van MS om Zune alles automatisch te laten omzetten vind ik eerder klantvriendelijke dan dat ik het ze kwalijk neem.

En tot slot is er nog de optie om te mailen, zoals iemand al zei. Probleem is wel dat een .avi van 700 MB door weinig mailclients geaccepteerd wordt, vrees ik.

Hmm, misschien nog een toevoeging, maar ik weet niet of dit werkt: zet je .avi op het internet bij een fileuploader en download hem via IE op je tel. Misschien dat je bestandsformaten die niet ondersteunt worden ook niet kunt downloaden hoor, maar dit zou even getest moeten worden.

Wel een interessant onderwerp, ik zal zelf ook eens wat gaan testen. Overigens vind ik het scherm nog veel te klein om er actief video op te kijken, en dan is er ook nog de batterij duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WingsOfFury schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 19:41:
Hmm, misschien nog een toevoeging, maar ik weet niet of dit werkt: zet je .avi op het internet bij een fileuploader en download hem via IE op je tel. Misschien dat je bestandsformaten die niet ondersteunt worden ook niet kunt downloaden hoor, maar dit zou even getest moeten worden.
Volgens mij kan je geen enkel bestand opslaan vanuit IE. Een op het oog vreemde beperking totdat je je bedenkt dat dit dus wel een deel van de virussen tegenhoudt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 18:38:
[...]

Hoezo is dat volgens jou niet zo? De AVI container wordt helemaal niet ondersteunt door MS op WP7 en ik kan dus niet anders concluderen dat MS het afhoudt: MSDN: Supported Media Codecs for Windows Phone

[...]

Dat is het bedienen van een bepaald programma met een WP7 App of het streamen van een server/pc naar je WP7 telefoon. Dat is beide dus niet wat ik zoek.
Out of the box iets niet ondersteunen is in mijn ogen niet hetzelfde als iets afhouden. Niemand belet je om een app te maken die .avi bestanden kan afspelen. Heb een collega die heeft al een app gemaakt om muziek van een fileshare af te spelen (inclusief NTLM authenticatie wat standaard niet in de API's zit). iPhone ondersteund ook geen mkv containers en toch zijn er apps waarmee je dat kan afspelen. zie het probleem dus niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matthijs Hoekstra schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 22:01:
[...]

Out of the box iets niet ondersteunen is in mijn ogen niet hetzelfde als iets afhouden. Niemand belet je om een app te maken die .avi bestanden kan afspelen. Heb een collega die heeft al een app gemaakt om muziek van een fileshare af te spelen (inclusief NTLM authenticatie wat standaard niet in de API's zit). iPhone ondersteund ook geen mkv containers en toch zijn er apps waarmee je dat kan afspelen. zie het probleem dus niet echt.
Dat idee had ik al.

Out of the box ondersteunen ze wel een container van Apple (MP4 en M4V) maar niet hun eigen AVI, een raar verhaal. Er zijn nu zo'n 50.000 WP7 Apps en geen enkele daarvan kan .avi afspelen, althans dat begrijp ik uit de antwoorden op mijn vraag en zoekacties op Google. Blijkbaar kan het niet of het is te veel werk dat niemand er brood in ziet.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2011 23:25 . Reden: container is specifieker :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Caelorum schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 21:48:
[...]

Volgens mij kan je geen enkel bestand opslaan vanuit IE. Een op het oog vreemde beperking totdat je je bedenkt dat dit dus wel een deel van de virussen tegenhoudt :)
Klopt, heb het even gestest, je kunt inderdaad geen video opslaan uit IE.

Wel kun je .avi's in je Skydrive zetten en van daar uit openen. Heb het gister gestest namelijk. Uiteraard speelt hij ze dan niet af, want .avi wordt niet ondersteund, maar mocht er een app komen, dan is dit een oplossing om de .avi's op je tel te benaderen in ieder geval.

En waarom er geen app voor is? Ik weet het niet zeker hoor, maar ik verwacht vanwege rechten ofzo? Zal je niet voor avi moeten betalen?
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 23:03:
Out of the box ondersteunen ze wel een container van Apple (MP4 en M4V) maar niet hun eigen AVI, een raar verhaal. Er zijn nu zo'n 50.000 WP7 Apps en geen enkele daarvan kan .avi afspelen, althans dat begrijp ik uit de antwoorden op mijn vraag en zoekacties op Google. Blijkbaar kan het niet of het is te veel werk dat niemand er brood in ziet.
Sinds wanneer is MP4 van Apple?
"Als bestandsformaat koos de Moving Pictures Experts Group voor het QuickTime-bestandsformaat, ontwikkeld door Apple. Microsoft, die graag zijn eigen bestandsformaat in een ISO-standaard had zien opnemen, kwam daarop met een eigen versie van MPEG-4. Het is overigens op deze (gesloten en incompatibele) Microsoft-variant van MPEG-4 dat het populaire DivX gebaseerd werd."

MP4 is van Moving Picture Experts Group, en afhankelijk van de codecs kan er iets van Apple inzitten, maar net zo goed iets van MS.

M4V is wel van Apple, maar ik denk dat MS deze 2 wel ondersteunt om de iPhone gebruikers tegemoet te komen. Als zij overstappen op WP7 hoeven ze nu niet al hun video's opnieuw te converten.

En waarom heb je per se AVI nodig eigenlijk? Zune convert je AVI's netjes naar WMV's zonder qualiteit verlies, dus wat is nou het probleem precies?
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:43:En ik maar denken dat Apple iOS gesloten was, het kan dus nog veel erger :( :/. Alles moet via Zune zij het syncen zij het converteren en syncen of e-mail en Apps die het op een andere manier kunnen doen bestaan niet. Het is in elk geval goed dat ik dit van te voren weet :).
Bij Apple is het volgens mij exact hetzelfde hoor, niet "minder gesloten". Daar moet ook alles via iTunes wat bij WP7 via Zune gaat.
Het feit dat die apps die jij zo graag wilt hebben (waarom is mij een compleet raadsel) er nog niet zijn ligt niet aan MS, maar aan de app-ontwikkelaars. Er wordt nergens beweert dat MS dit soort apps tegenhoud, ze zijn er simpelweg nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 23:03:
[...]
Out of the box ondersteunen ze wel een container van Apple (MP4 en M4V) maar niet hun eigen AVI,
AVI container is niet van Microsoft. Microsoft heeft zelf ASF/WMV ontwikkeld.

Maar op Windows Phone gebruiken ze gewoon voornamelijk de officiele ISO/IEC MEPG 4 standaard (=AVC/h.264) en dan in de bijbehorende MP4 container.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:57:
[...]

AVI container is niet van Microsoft. Microsoft heeft zelf ASF/WMV ontwikkeld.

Maar op Windows Phone gebruiken ze gewoon voornamelijk de officiele ISO/IEC MEPG 4 standaard (=AVC/h.264) en dan in de bijbehorende MP4 container.
Over de AVI container:
Audio Video Interleave (also Audio Video Interleaved), known by its acronym AVI, is a multimedia container format introduced by Microsoft in November 1992 as part of its Video for Windows technology.
bron: Wikipedia: Audio Video Interleave
WingsOfFury schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:32:

[...]

Sinds wanneer is MP4 van Apple?
"Als bestandsformaat koos de Moving Pictures Experts Group voor het QuickTime-bestandsformaat, ontwikkeld door Apple. Microsoft, die graag zijn eigen bestandsformaat in een ISO-standaard had zien opnemen, kwam daarop met een eigen versie van MPEG-4. Het is overigens op deze (gesloten en incompatibele) Microsoft-variant van MPEG-4 dat het populaire DivX gebaseerd werd."

MP4 is van Moving Picture Experts Group, en afhankelijk van de codecs kan er iets van Apple inzitten, maar net zo goed iets van MS.

M4V is wel van Apple, maar ik denk dat MS deze 2 wel ondersteunt om de iPhone gebruikers tegemoet te komen. Als zij overstappen op WP7 hoeven ze nu niet al hun video's opnieuw te converten.
Over de container MP4:
MPEG-4 Part 14 is an instance of more general ISO/IEC 14496-12:2004 (MPEG-4 Part 12: ISO base media file format) which is directly based upon QuickTime File Format.[4][5][6][7][8] MPEG-4 Part 14 is essentially identical to the QuickTime file format, but formally specifies support for Initial Object Descriptors (IOD) and other MPEG features.[9]
bron: Wikipedia: MPEG-4 Part 14
De container is dus volledig gebaseerd op het door Apple ontwikkelde QuickTime file format (.mov/.qt). De MP4 container is inderdaad niet van Apple maar wel gebaseerd op een door hun ontwikkeld bestandsformaat. Uit niets blijkt dat de MP4 container zou zijn gebaseerd op een MS bestandsformaat.

Op een iOS device hoef je je films dus niet te converteren omdat er enkele goede Apps beschikbaar zijn die je gewoon allerhande formaten laat afspelen die niet native worden ondersteund door Apple iOS. Ook hoef je niet per se via iTunes te syncen je kunt dit ook doen via WLAN.
En waarom heb je per se AVI nodig eigenlijk? Zune convert je AVI's netjes naar WMV's zonder qualiteit verlies, dus wat is nou het probleem precies?
Niemand zit toch te wachten op incourante WMV bestanden? MS doet hetzelfde met WMV als wat Apple doet met MP4. Alleen biedt de App Store wel alternatieven en de WP Market niet. Waarom moet je zoveel moeite doen om een simpele AVI af te kunnen spelen op je WP7.x telefoon. Je hebt eigenlijk naast de WP7 telefoon ook nog een snelle pc nodig of heel veel geduld.

Jij vindt het blijkbaar geen probleem waar ik het wel als een probleem zie :). Gelukkig want jij moet er al mee werken en ik ben me nog aan het oriënteren wat de beste telefoon met bijbehorend besturingssysteem is voor mij.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2011 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Nou ja, moeite... Vooral geduld.... Je moet toch via Zune, of dat nu een wmv of een avi is, het gaat via Zune en dan wordt het geconverteerd. Daar is in mijn ogen niets moeilijks aan.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom moet je zoveel moeite doen om een simpele AVI af te kunnen spelen op je WP7.x telefoon
Alles wat je moet doen is de video op het telefoon icoontje slepen.
Of het nou een AVI is of een MP4.

Je kunt alternatief ook het rechtermuisknp menuutje gebruiken al je dat makkelijker vind.

1 hele simpele handeling in Zune dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
Zojuist de app belstatus geinstalleerd, maar nu vraag ik me af hoe deze app met je gegevens omgaat. Is dit veilig? ik vul toch wel m'n username/password in. If so, dan is het een mooie app om aan te schaffen.

Direct een andere vraag! Is er een app die je data-verbruik bijhoudt? Vind het wel fijn om dit te weten.

[ Voor 20% gewijzigd door Regenbui op 24-10-2011 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 15:09
Regenbui schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:20:
Zojuist de app belstatus geinstalleerd, maar nu vraag ik me af hoe deze app met je gegevens omgaat. Is dit veilig? ik vul toch wel m'n username/password in. If so, dan is het een mooie app om aan te schaffen.

Direct een andere vraag! Is er een app die je data-verbruik bijhoudt? Vind het wel fijn om dit te weten.
volgens mij scraped belstatus gewoon de tmobile site. dus hij stuurt je username/wachtwoord ook naar die site. je kunt natuurlijk nooit weten wat ze nog meer met je wachtwoord doen, dat is het nadeel van 3rd party apps voor dit soort doeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Crysania schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:19:
[...]

volgens mij scraped belstatus gewoon de tmobile site. dus hij stuurt je username/wachtwoord ook naar die site. je kunt natuurlijk nooit weten wat ze nog meer met je wachtwoord doen, dat is het nadeel van 3rd party apps voor dit soort doeleinden.
Belstatus is er voor T-Mobile, KPN en Vodafone. Welke app Regenbui heeft gedownload is dus niet duidelijk.

Persoonlijk vind ik het belachelijk dat je er € 1,99 voor moet betalen, want het werkt niet echt lekker. Daarnaast kun je ook op My T-Mobile inloggen (in het geval van T-M dus) om alles te zien.

Ik wacht wel op de app van T-M zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
Regenbui schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:20:

Ik heb een aandeel gehad in het ontwikkelen van de Belstatus apps. Het is idd een app die de data van de websites haalt. Je gebruikersnaam worden dus eigenlijk ingevuld op de website van de provider. Verder gebeurt er niets met je credentials.
WingsOfFury schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:40:
[...]

Belstatus is er voor T-Mobile, KPN en Vodafone. Welke app Regenbui heeft gedownload is dus niet duidelijk.

Persoonlijk vind ik het belachelijk dat je er € 1,99 voor moet betalen, want het werkt niet echt lekker. Daarnaast kun je ook op My T-Mobile inloggen (in het geval van T-M dus) om alles te zien.
De app is 0,99 euro en geen 1,99 euro ;)

Wat werkt er zoal niet lekker?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perceptor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 18:01
De Vodafone Belstatus app is geweldig! Alle info over bel/sms-tegoed en dataverbruik is snel beschikbaar en lekker overzichtelijk.
Pagina: 1 ... 11 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.