Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
Altijd leuk om te horen als je werk gewaardeerd wordt.

Heb je ook al de app aan je start scherm gepinned?
Na een paar seconden wachten zal de tile flippen zodat je snel je resterende beltegoed kunt zien!

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perceptor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 18:01
Handig, dat had ik nog niet gezien.
Hij deed het eerst niet, maar nadat ik, na het vastpinnen van de tile, de inloggegevens opnieuw heb ingevoerd werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Piels schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:20:
Ik heb een aandeel gehad in het ontwikkelen van de Belstatus apps.
Een aandeel? :P Hij staat op jouw naam in de Marketplace hoor. Dus je bent er iets meer betrokken bij geweest dan "een aandeel" lijkt me ;)
Piels schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:20:
De app is 0,99 euro en geen 1,99 euro ;)

Wat werkt er zoal niet lekker?
Inderdaad 0,99, heb het denk ik verkeerd gezien. App net even opnieuw geinstalleerd, want ik had hem eerder verwijdert, en nu haalt hij wel de gegevens op. Voorheen deed hij dit niet.

Klein puntje van kritiek: bij "abonnement" staat "Startdatum contract", hierbij wordt de laatste t afgesneden.

Oh, oops. Tijdens het typen van dit bericht ben ik op eens al mijn gegevens weer kwijt. Dit is dus zoiets wat niet lekker werkt...
Hij kan ze nu ook helemaal niet meer ophalen. En de live tile werkt (hierdoor?) dus ook niet.

Ook nog een kleine tip: vanuit de app is geen link om hem te kopen. Zal voor veel mensen wel handig zijn, dus is misschien een idee om er in te bouwen?

En verder vind ik de app veel te minimaal om er voor te betalen. Hoeveel beltegoed ik over heb en hoeveel extra kosten ik heb zijn hooguit 2 keer per maand interessant. Hiervoor ga ik geen betaal-app aanschaffen. Als nou ook het dataverbruik erin stond werd het al interessanter, maar dit mist bij T-Mobile.

Edit: foutmelding ontvangen; "Niet in staat om in te loggen" terwijl ik nog wel op de T-M site kan inloggen, dus hun systeem ligt er niet uit.

[ Voor 4% gewijzigd door WingsOfFury op 26-10-2011 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
De Buienradar app deed wel leuk verversen elk uur maar daar issie nu maar mee opgehouden? :'(

[ Voor 6% gewijzigd door maratropa op 26-10-2011 18:10 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodbeleg
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:52
Klopt! Bij mij ook het geval. Heel jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Hey, hoeveel Mb/kb gebruikt de What's New section in WP want met 500mb aan datalimiet is nogal laag. met Twitter en Facebook erin.

[ Voor 13% gewijzigd door CokeZero op 26-10-2011 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Bestaat er ook een echte twitter app? van twitter zelf dus? en iemand die weet waar je een flash plugin kunt downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

marcel23456 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:40:
Bestaat er ook een echte twitter app? van twitter zelf dus? en iemand die weet waar je een flash plugin kunt downloaden?
nee en nee als in "bestaan niet" :+

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
PaT schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:43:
[...]

nee en nee als in "bestaan niet" :+
:) dan wachten we rustig af of dit op termijn nog ontwikkeld zal gaan worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:08
Er bestaat wel een Twitter-app, maar die staat gewoon niet in de NL Marketplace om één of andere vage reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 23:38:
Er bestaat wel een Twitter-app, maar die staat gewoon niet in de NL Marketplace om één of andere vage reden.
Naar wat ik eerder lezen heb, is dat omdat dit pas gebeurd wanneer de Twitter app Mango ready is.
Net als bij Shazam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:08
Daar doen ze dan knap lang over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:44

BM

Moderator Spielerij
marcel23456 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 23:13:
[...]

:) dan wachten we rustig af of dit op termijn nog ontwikkeld zal gaan worden ;)
Ik zou er niet van uit gaan ooit Flash te zien op een WP toestel. En eerlijk gezegt... ik kan er niet rouwig om zijn. Android heeft het wel, maar daar heb ik het nooit lekker vinden werken :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Als ik zo rond kijk ga ik twee app's missen als ik van de iphone afstap.
Instagram en een Rabobank app. (zie dat er wel iets is, maar heb niet de indruk net zo uitgebreid als die van de iphone)

Dus, die moeten maar snel ontwikkeld worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
BM schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:01:
[...]

Ik zou er niet van uit gaan ooit Flash te zien op een WP toestel. En eerlijk gezegt... ik kan er niet rouwig om zijn. Android heeft het wel, maar daar heb ik het nooit lekker vinden werken :)
Is dit niet juist weer een troef om de iPhone af te kunnen kraken? Net als die irritant Galaxy Tab reclames nu met Winston die roept dat op zijn tablet alle websites met Flash wél werken.
Ik dacht toch echt dat het in de voorspelling stond dat Flash zou werken, en had het zelfs al verwacht in Mango.
hjs schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:26:
Instagram en een Rabobank app. (zie dat er wel iets is, maar heb niet de indruk net zo uitgebreid als die van de iphone)

Ik mis eigenlijk ook maar 2 apps; Rabobank en ABN. En ja, TomTom zou ook wel prettig zijn, maar niet noodzakelijk. Alle andere apps zijn wel leuk, maar ik kijk niet echt uit naar een bepaalde app naast die 2 van de banken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piels schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:17:
Altijd leuk om te horen als je werk gewaardeerd wordt.

Heb je ook al de app aan je start scherm gepinned?
Na een paar seconden wachten zal de tile flippen zodat je snel je resterende beltegoed kunt zien!
Ik heb de trial geinstalleerd (vodafone), maar ik vind het wel irritant dat ik moet wachten tot de tile flipt.
Als ik de tile pin dan wil ik graag direct mijn beltegoed zien ipv dat ik moet wachten totdat deze flipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:40

mrsar

waar een sar is,is een wodka

hjs schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:26:

rmb.rabobank.nl ;)
dacht wel ergens meegekregen te hebben dat ze wel met een wp7 app bezig zijn,maar in hoeverre dat waar is weet ik niet.

En anders eens een mailtje die kant op sturen ;)

Verder lijk ik flash niet echt te missen,YT doet het gewoon goed in html5,of via app.heel af en toe een site via bv fb ofzo die dan flash heeft...is dan even jammer.

en over die beltegoed app, even geprobeerd,maar het enige nuttige voor mij is eigelijk om mijn datagebruik te zien in de livetile.zou hem persoonlijk niet kopen daar het weinig toevoegd,en het flippen duurt inderdaad te lang

[ Voor 34% gewijzigd door mrsar op 27-10-2011 10:55 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:29:
[...]

Ik heb de trial geinstalleerd (vodafone), maar ik vind het wel irritant dat ik moet wachten tot de tile flipt.
Als ik de tile pin dan wil ik graag direct mijn beltegoed zien ipv dat ik moet wachten totdat deze flipt.
Bedankt voor het proberen iig.

Onze rationale daarachter is dat je eigenlijk nooit speciaal naa het start scherm gaat om je resterende tegoed te bekijken. Je zult op het start scherm zitten om iets anders te doen terwijl de tile flipt. Op dat moment zie je automatisch wat er aan resterend tegoed is. Dat is uit mijn eigen ervaring.
Maar mochten hier nu meer mensen last van hebben, dan moeten we er maar eens over nadenken om dit aan te passen.

Iig bedankt voor je feedback

[edit]
Data verbruik op de live tile staat op de planning.

[ Voor 3% gewijzigd door Piels op 27-10-2011 11:51 ]

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Piels schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:50:
[...]

Onze rationale daarachter is dat je eigenlijk nooit speciaal naa het start scherm gaat om je resterende tegoed te bekijken. Je zult op het start scherm zitten om iets anders te doen terwijl de tile flipt. Op dat moment zie je automatisch wat er aan resterend tegoed is. Dat is uit mijn eigen ervaring.
Maar mochten hier nu meer mensen last van hebben, dan moeten we er maar eens over nadenken om dit aan te passen.

[edit]
Misschien zelf kunnen instellen hoe je de live-tile wil? Je redenatie is wel goed, want het flippen van tiles is alleen voor momenten dat je er toevallig naar kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrsar schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:51:
[...]

rmb.rabobank.nl ;)
dacht wel ergens meegekregen te hebben dat ze wel met een wp7 app bezig zijn,maar in hoeverre dat waar is weet ik niet.
Matthijs Hoekstra heeft gezegd dat de Rabobank bezig is met een app. Dat was overigens al een maand of twee geleden. Ik vraag me dan ook af hoe lang het nog gaat duren. Ik weet uit eigen ervaring dat je in je eentje in 5 maanden een redelijk uitgebreide app neer kan zetten. Nu zitten ze bij de Rabobank natuurlijk aan behoorlijk wat extra eisen vast (hoop ik), maar dan nog zou ik niet verwachten dat een team van 4 man er langer dan 9 maanden over zouden doen.
Dus... Matthijs, enig idee hoe ver die app is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

En die van de ABN-Amro, daar zou Matthijs ook gesprekken mee hebben gehad

(Matthijs was gisteren op Nokia world, dus die zal nog wel een beetje aan het bijkomen zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piels schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:50:
[...]

[edit]
Ik snap het niet... :?
De buienradar app bijvoorbeeld heeft ook constant een kaartje met radar op de livetile staan.
Ik heb er toch niets aan om eerst naar dat icoon te staren en wachten tot die flipt, dan kan ik net zo goed de app openen (en dat wil ik nou net niet)
Ik wil gewoon mijn beltegoed direct zien als ik mijn telefoon unlock ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met die apps te ze belooft hebben layar, spotify nog niks van alles gezien.

YouTube: Windows Phone Spotify app on "Mango"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

mail spotify support? moet bij hun vandaan komen :P ow mail dan gelijk ook ff wordfeud ;) als je toch bezig bent :P die kunnen nog wel wat mailtjes gebruiken geloof ik :(

ff googlen levert alleen dingen uit april op tot dusver :/

[ Voor 48% gewijzigd door mrsar op 27-10-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Mooi excuus om te stoppen met wordfeud toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

ja dat wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Broodbeleg schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:30:
Klopt! Bij mij ook het geval. Heel jammer :(
Er was gister wel een buienradar update, misschien helpt het. :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Hi,

We don't have any immediate plans for a Windows Phone 7 version of Wordfeud. It's possible that we will make one in the future though.

Best regards,
Odin Borg Nordgård

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een gemiste kans dus. Nu gaat een ander bedrijf een betere maken voor de WP7 en kunnen ze die hele markt wel vergeten.
Toch leuk om te zien hoe sommige bedrijven niet de kansen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:38
Er is al sinds jaar en dag (letterlijk) een "Wordfeud" voor Windows Phone 7 en hij heet AlphaJax.

http://www.windowsphone.c...d5-df11-a844-00237de2db9e

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ramon schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:42:
Er is al sinds jaar en dag (letterlijk) een "Wordfeud" voor Windows Phone 7 en hij heet AlphaJax.

En alleen in de US market....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Mijn kennissen spelen wordfeud op hun android of iphone, ik wil gewoon tegen hun spelen en niet tegen onbekende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:06:
Hoe zit het met die apps te ze belooft hebben layar, spotify nog niks van alles gezien.

YouTube: Windows Phone Spotify app on "Mango"
Er zijn wel mee fijne apps die ontbreken in de market, geen dropbox, half afgewerkte whatsapp, geen flash plugin. Begin me daar wel lichtelijk aan te iriteren, moet niet zo doorgaan dan kwak ik hem zo op marktplaats.

Ik hoop dat, nu ook nokia, toestellen met wp7 uitbrengt er wat meer gaat komen, want sorry, het blijft allemaal karig als je het afzet tegen Android. Daarbij is het ook super iritant dat je nog geneens je eigen apps op het toestel kan zetten. dat gaat wel komen want op xda zijn ze druk daarmee bezig, gelukkig maar anders HAD die al op marktplaats gestaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiftyfive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 06:25
Voor degenen die een abn amro app willen, laat een suggestie achter op hun website, alle beetjes helpen.
https://www.abnamro.nl/nl...aag_klacht_suggestie.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marcel23456 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:17:
[...] Daarbij is het ook super iritant dat je nog geneens je eigen apps op het toestel kan zetten. dat gaat wel komen want op xda zijn ze druk daarmee bezig, gelukkig maar anders HAD die al op marktplaats gestaan :(
Sterker nog MS heeft ChevronWP7 een toereiking gedaan en laat het straks tegen een kleine vergoeding toe om een (beperkt, denk ik) aantal apps te sideloaden op alle WP7 devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Caelorum schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:21:
[...]

Sterker nog MS heeft ChevronWP7 een toereiking gedaan en laat het straks tegen een kleine vergoeding toe om een (beperkt, denk ik) aantal apps te sideloaden op alle WP7 devices.
Dan zal er spoedig een andere versie op xda te vinden zijn die je toelaat om alle apps te downloaden die je maar wilt.

Typisch weer iets voor ms, de hele rommel dicht bouwen :( face it, er is amper wat interesants in marketplace, geen echte twitter app, en ga zo maar door. Hopelijk kan je hem snel jailbreaken zodat ik erop kan plaatsen wat IK wil, en niet wat ms beliefdt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Dit soort posts voegen niets toe en lijken erg veel op flamen.

[ Voor 91% gewijzigd door janvanduschoten op 28-10-2011 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
marcel23456 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:52:
[...]

Dan zal er spoedig een andere versie op xda te vinden zijn die je toelaat om alle apps te downloaden die je maar wilt.

Typisch weer iets voor ms, de hele rommel dicht bouwen :( face it, er is amper wat interesants in marketplace, geen echte twitter app, en ga zo maar door. Hopelijk kan je hem snel jailbreaken zodat ik erop kan plaatsen wat IK wil, en niet wat ms beliefdt :(
Graag normaal reageren of anders helemaal niet.

[ Voor 9% gewijzigd door janvanduschoten op 28-10-2011 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Gooi dat ding op marktplaats en wegwezen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fluo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 10:30
Een vraagje voor de Belgen onder jullie : bij mij is de marketplace in het Frans terwijl ik Belgie/Nederlands gekozen heb. Ook sommige stukken van Zune en WindowsPhone.com worden in het Frans afgebeeld. Kan ik dit wijzigen naar het Nederlands of zelfs het Engels?

Fluo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:36
Ramon schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:42:

Er zijn er wel meer, al is AlphaJax wel de meest bekende.
Ze hebben echter allemaal één groot probleem, geen nederlandse taalondersteuning :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-09 18:47

StrongArmLance

Endless flow

Wanneer geven ze de officiële Twitter app een mango updat? Nog voor dat tango er is en met push?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorando
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 22:58
fiftyfive schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:18:
Voor degenen die een abn amro app willen, laat een suggestie achter op hun website, alle beetjes helpen.
https://www.abnamro.nl/nl...aag_klacht_suggestie.html
Ik heb het gedaan en meteen een mailtje terug gekregen
Geachte heer Roland,

Hartelijk dank voor uw suggestie over de beschikbaarheid van de ABN AMRO Saldo app op een ander platform.

De ontwikkeling voor de iPhone is een eerste stap. Inmiddels is ABN AMRO Saldo app ook beschikbaar voor Android. Het ligt in de planning om de Saldo app ook uit te brengen voor de Blackberry. Dit zal in de komende maanden gerealiseerd gaan worden. Er zijn op dit moment geen plannen om de app op het Nokia of Windows Mobile platform uit te brengen. Wij blijven de browser, besturingssystemen en smartphone-markt nauwlettend volgen en zullen ons beleid hierop aanpassen zodra daar aanleiding toe is.
jammer dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Ramon schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:57:
[mbr]Dit soort posts voegen niets toe en lijken erg veel op flamen.[/]
Want? ik ben iemand die altijd zeer genuanceerd reageerd en inhoudelijk. Ik zie ook niet in wat er niet inhoudelijk was aan mijn vorige posting? het is toch en feit dat het een dicht gebouwd apparaat is waarover ms de controlle heeft ipv van de gebruiker?

Zet het geheel nou eens af tegen bv android? open sourche, je kan erop zette wat je wilt. daarbij worden in de android market prijzen gevraagd die stukken minder zijn als in de wp7 marktet.

Ik vind dat ik best kan zeggen dat de aangeboden applicatie's in wp7 market flauwtjes zijn, geen flash plugin, geen opera, en ga zo maar door.

ga eens kijken op bv marktplaats, ik vnd het toch op zijn minst opmerkelijk dat zulke bloedmooie toestellen als de samsung omnia 7 onderhand nieuw in doos voor en fractie van de waarde over de hand gaan? hoe zou dat komen?? ik weet het niet, maar heb wel het gevoel dat voor de gemiddelde gebruiker het toestel te weinig bied, te weinig speels is, en te weinig bied in applicatie's

Maar goed, ik kijk het gewoon nog even aan, ik heb geen echte haast als je ziet dat ik mijn omnia nieuw in doos met factuur gekocht hebt voor 130 euro(!) kan je dus op je handen natellen dat ik mijn eigen geld er wel weer uithaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Rorando schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:38:
[...]

Ik heb het gedaan en meteen een mailtje terug gekregen
Ik heb het ook maar eens geprobeerd, wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvvdb
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-08 15:29
Ik ben nieuw in de wp7 scene met een net aangeschafte htc titan. Nu wil ik alleen kijken hoeveel dit ding vreet aan data, iemand suggesties over welke app(s) te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het idee dat je ook niet tot de doelgroep behoort. De WP7 doelgroep bestaat, denk ik, voornamelijk uit mensen die een iphone hebben, maar geen OSX, en uit mensen die nu een ander toestel hebben, maar veel met MS diensten (willen) doen (zoals messenger, office, skydrive, etc).
Persoonlijk snap ik ook niet zo goed waarom je een losse twitter app wilt hebben als het gewoon is geintegreerd in het OS.
Hetzelfde voor Opera: mijn persoonlijke voorkeur gaat naar ie9. Mis je wellicht instellingen oid? Want ie9 rendert de meeste pagina's beter dan Opera (even los van dat Opera zich beter aan de webstandaarden houdt).
De flashplugin is hier volgens mij al eerder iets over gezegd, maar anders doe ik het nu wel: flash heb je in principe niet nodig op het internet. Met een iPhone en iPad kan je het namelijk ook wel redden. Daarnaast is het zo dat de flash plugin echt bijzonder slecht geoptimaliseerd is. Ik durf er zelfs wel geld op te zetten dat als ze de flash plugin zouden toevoegen dat je batterij verbruik tijdens het browsen verdubbelt. Zelf vind ik het ook niet waard om ineens maar 6 uur met mijn telefoon te doen alleen om wat reclame te zien.
Rvvdb schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:49:
Ik ben nieuw in de wp7 scene met een net aangeschafte htc titan. Nu wil ik alleen kijken hoeveel dit ding vreet aan data, iemand suggesties over welke app(s) te gebruiken?
Het enigste wat je kan doen is via je internet bij je provider kijken wat zij vinden dat je dataverbruik is. Er is geen mogelijkheid in WP7 voor een 3d party app om dit te meten. Er zijn sinds een paar dagen wel apps te vinden in de marketplace die de provider site scrapen voor je en in een app vorm weergeven.

[ Voor 18% gewijzigd door Caelorum op 28-10-2011 11:56 . Reden: typo's... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcel23456 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:17:
[...]
Er zijn wel mee fijne apps die ontbreken in de market, geen dropbox, half afgewerkte whatsapp, geen flash plugin. Begin me daar wel lichtelijk aan te iriteren, moet niet zo doorgaan dan kwak ik hem zo op marktplaats.
Grappig want mijn vrienden met android klagen over de grote hoeveelheid nutteloze rommel op de android marketplace, de vele matige games op android en het gemis aan leuk apps in de google marketplace.
En ze hebben op android ook nog niet alles. Ik zie bijvoorbeeld niet eens de Southpark app en de mogelijk beste game op WP, Tentacles al helemaal niet.

Een flash plugin vind ik een onzin app want iPhone gebruikers kunnen ook al jaren zonder flash en effectief zijn vrijwel alle mobiele sites in de afgelopen 4 jaren geschikt gemaakt voor die vele miljonen iPhone users en dus prima zonder flash te doen.

Er zijn verder bijvoorbeeld geen officiele dropbox client maar wel zeer behoorlijk alternatieven (zoals Boxshot for dropbox) maar de noodzaak voor zoiets als dropbox is ook kleiner omdat je telefoon veel zaken zoals office files en foto's al prima op je Skydrive kan opslaan en er ook al apps zijn die bijvoorbeeld muziek van je Skydrive kunnen afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Caelorum schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:50:
[...]

Ik heb het idee dat je ook niet tot de doelgroep behoort. De WP7 doelgroep bestaat, denk ik, voornamelijk uit mensen die een iphone hebben, maar geen OSX, en uit mensen die nu een ander toestel hebben, maar veel met MS diensten (willen) doen (zoals messenger, office, skydrive, etc).
Persoonlijk snap ik ook niet zo goed waarom je een losse twitter app wilt hebben als het gewoon is geintegreerd in het OS.
Hetzelfde voor Opera: mijn persoonlijke voorkeur gaat naar ie9. Mis je wellicht instellingen oid? Want ie9 rendert de meeste pagina's beter dan Opera (even los van dat Opera zich beter aan de webstandaarden houdt).
De flashplugin is hier volgens mij al eerder iets over gezegd, maar anders doe ik het nu wel: flash heb je in principe niet nodig op het internet. Met een iPhone en iPad kan je het namelijk ook wel redden. Daarnaast is het zo dat de flash plugin echt bijzonder slecht geoptimaliseerd is. Ik durf er zelfs wel geld op te zetten dat als ze de flash plugin zouden toevoegen dat je batterij verbruik tijdens het browsen verdubbelt. Zelf vind ik het ook niet waard om ineens maar 6 uur met mijn telefoon te doen alleen om wat reclame te zien.
Ik qoute je bericht even volledig omdat er dingen instaan waar ik op wil ingaan.

je hebt gelijk, wp7 is min of meer dé tegenhanger van de iphone en functioneerd daar ook naar. is op zich niets mis mee, maar iets meer vrijheid zou niet weg zijn.

oh? geintrigeerde twitter app? waar? kan je mij misschien kort uitleggen waar ik dat kan vinden? zoals je merkt ben ik echt nieuw in wp7 en kom af van android en wm 6.5. Ik kan gerust zeggen dat ik de hele htc lijn hebt gehad desire s, hd, en ga zo maar door, behalfe de titan (nog) niet. Het is gewoon zo dat wp7 totaal niet te vergelijken is met android of wm 6.5 en daar moet ik soms en beetje aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twitter account toevoegen, dan heb je bij de people hub twitter updates (maar ook bij groups). Je kan via de Me hub berichten posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marcel23456 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 22:22:
[...]
oh? geintrigeerde twitter app? waar?
Als je Mango erop hebt staan kan je in de people hub naar de settings gaan en dan naar beneden scrollen en een account toevoegen. In het volgende scherm kan je voor Twitter kiezen en de rest spreekt voor zich. De mensen die je volgt zullen dan in de people hub komen te staan en nouja eigenlijk alles wordt er wel zo in verwerkt. Enigste nadeel dat ik tot op heden heb gevonden is dat er geen manier is om een #-tag toe te voegen of te verwijderen. Dit zal je alsnog via de mobile web interface van twitter moeten doen op http://m.twitter.com/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
marcel23456 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:04:
[...]

Want? ik ben iemand die altijd zeer genuanceerd reageerd en inhoudelijk. Ik zie ook niet in wat er niet inhoudelijk was aan mijn vorige posting? het is toch en feit dat het een dicht gebouwd apparaat is waarover ms de controlle heeft ipv van de gebruiker?
Hij heeft mijn posts ge-edit, ik was gisteren namelijk nogal gefrusteerd over reacties op de t.net frontpage vooral en dat kwam er hier uit. Maar ik zal even inhoudelijk reageren zonder te gaan flamen :P
Zet het geheel nou eens af tegen bv android? open sourche, je kan erop zette wat je wilt. daarbij worden in de android market prijzen gevraagd die stukken minder zijn als in de wp7 marktet.
Klopt zeker, maar daar staat tegenover dat je op Android meer malware en andere foute apps hebt, dat is het nadeel van een compleet open marketplace. Nou is dat voor tweakers misschien prima, omdat zij goed kunnen beoordelen of een app te vertrouwen is, maar mijn moeder wil zich daar niet mee bezig houden. En ik ook niet. Een telefoon heeft voor mij in de basis nog altijd die functie van communicatie, bellen, sms'en en moet gewoon altijd werken.
Voordat ik deze Trophy had, had ik een Palm Pre. De software daarvan is open source, het idee van kaarten als apps is leuk, maar de software werkt gewoon traag, ondanks de open source heid en het kunnen aanpassen van állés was het gewoon niet genoeg 'telefoon' voor mij. Ik bedoel, op mijn werk-laptop ga ik ook niet experimenteren met linux of BSD, dat moet gewoon werken. Zelfde met telefoon, zolang ik er nog maar één heb. Open source is ook geen toverwoord.
Ik vind dat ik best kan zeggen dat de aangeboden applicatie's in wp7 market flauwtjes zijn, geen flash plugin, geen opera, en ga zo maar door.
Dat mag je zeker zeggen, maar dan zeg ik dat had je kunnen weten als je vooraf onderzoek had gedaan. Applicaties voor Windows Phone 7 worden gemaakt met Silverlight. Dat betekent dat je geen third-party browsers gaat zien. Ook geen Firefox of Chrome of wat je nog meer kan verzinnen. Flash, tja persoonlijk ben ik blij dat dat er niet op zit. Overigens staan er voorlopig schijnbaar meer apps in de US of UK marketplace, dus je kan ook even een nieuw Live account instellen (of land aanpassen maar ik weet niet of dat kan?), dan heb je een hoop meer apps beschikbaar.
ga eens kijken op bv marktplaats, ik vnd het toch op zijn minst opmerkelijk dat zulke bloedmooie toestellen als de samsung omnia 7 onderhand nieuw in doos voor en fractie van de waarde over de hand gaan? hoe zou dat komen?? ik weet het niet, maar heb wel het gevoel dat voor de gemiddelde gebruiker het toestel te weinig bied, te weinig speels is, en te weinig bied in applicatie's.
Ik weet niet hoe dat komt, ik ben blij met mijn Trophy en ga volgende maand de Nokia 800 halen. 't kan natuurlijk zijn dat kopers in de war waren met Windows Mobile of geen Wordfeud konden vinden ofzo.. geen idee? Maar dat je onderzoek moet doen voordat je een grote uitgave doet ben je wel met mij eens toch?
Maar goed, ik kijk het gewoon nog even aan, ik heb geen echte haast als je ziet dat ik mijn omnia nieuw in doos met factuur gekocht hebt voor 130 euro(!) kan je dus op je handen natellen dat ik mijn eigen geld er wel weer uithaal.
Goeie koop, ik heb 449,- voor mijn Trophy betaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
Volgende keer graag een topic report aanmaken (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif) , niet op-de-man reageren.

OT:
Fluo schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 07:04:
Een vraagje voor de Belgen onder jullie : bij mij is de marketplace in het Frans terwijl ik Belgie/Nederlands gekozen heb. Ook sommige stukken van Zune en WindowsPhone.com worden in het Frans afgebeeld. Kan ik dit wijzigen naar het Nederlands of zelfs het Engels?
Je moet een live-account hebben met als land-instelling UK of NL. Dat betekent dat je een nieuwe live-account zal moeten maken omdat je de landinstelling van je huidige live-account niet kunt wijzigen.

[ Voor 41% gewijzigd door janvanduschoten op 29-10-2011 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Offtopic posten en op de man spelen is niet nodig en ongewenst in topics. Volgende keer een topic report aanmaken (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif) , niet zelf reageren.

[ Voor 93% gewijzigd door janvanduschoten op 29-10-2011 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Ramon schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:29:
[...]
Hij heeft mijn posts ge-edit, ik was gisteren namelijk nogal gefrusteerd over reacties op de t.net frontpage vooral en dat kwam er hier uit. Maar ik zal even inhoudelijk reageren zonder te gaan flamen :P

[...]
Klopt zeker, maar daar staat tegenover dat je op Android meer malware en andere foute apps hebt, dat is het nadeel van een compleet open marketplace.
[...]
Ik weet niet hoe dat komt, ik ben blij met mijn Trophy en ga volgende maand de Nokia 800 halen. 't kan natuurlijk zijn dat kopers in de war waren met Windows Mobile of geen Wordfeud konden vinden ofzo.. geen idee? Maar dat je onderzoek moet doen voordat je een grote uitgave doet ben je wel met mij eens toch?

[...]
Goeie koop, ik heb 449,- voor mijn Trophy betaald :)
Vergeven en vergeten, ik heb ok wel eens en kut dag hoor :)

Oke, even over android, Tuurlijk heb je foute apps in android (en hoe) daar staat tegenover dat er legio (goede) antivirus scanners beschikbaar zijn om dit te onderscheppen. voor de huidige wp7 die ik nu heb had ik een htc desire met android en toen gebruikte in norton security daarop en dat werkte formidabel. In 2 maanden tijd wist deze 3 foute apps eruit te filteren.

Ik heb begrepen dat avg ook met iets bezig is voor wp7 maar dat is hier nog niet verkrijgbaar. dat geld trouwens ook voor andere apps, die wel al in amerika zijn te downloaden en nog niet in Nederland.

We kunnen beide toch wel zeggen dat wp7 na ruim en jaar op de markt toch wel een plekje heeft verworfen in de markt. Dan snap ik niet waarom wij als nederlandse gebruiker nog steeds het moeten doen met een engelstalige systeem taal. Bij de introductie van mango had dit naar mijn idee wel geregeld kunnen worden.

Goed, nu Nokia ook zijn instap heeft gemaakt met 2 toestellen ga ik er ergens wel vanuit dat wp7 nu een vlucht gaat nemen. Ik gok op nederlandse systeem taal, wat leuke speelse apps erbij, en wat meer bewegings vrijheid voor de gebruiker met 3 party apps.

Laat mij wel zeggen dat voor de rest ik tevreden ben over wp7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

We kunnen beide toch wel zeggen dat wp7 na ruim en jaar op de markt toch wel een plekje heeft verworfen in de markt. Dan snap ik niet waarom wij als nederlandse gebruiker nog steeds het moeten doen met een engelstalige systeem taal. Bij de introductie van mango had dit naar mijn idee wel geregeld kunnen worden.

Goed, nu Nokia ook zijn instap heeft gemaakt met 2 toestellen ga ik er ergens wel vanuit dat wp7 nu een vlucht gaat nemen. Ik gok op nederlandse systeem taal, wat leuke speelse apps erbij, en wat meer bewegings vrijheid voor de gebruiker met 3 party apps.

Laat mij wel zeggen dat voor de rest ik tevreden ben over wp7
Waar heb je het nu over? Met Mango IS het Nederlands beschikbaar gekomen, alleen niet (officieel) voor de oude toestellen. Iedere Titan, Radar of Lumia die je koopt heeft een NL interface. Voor je oude toestel kan je dat via een hack regelen (wel veel werk, want je moet terug naar voor Mango).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marcel23456 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:23:
[...]Ik heb begrepen dat avg ook met iets bezig is voor wp7 maar dat is hier nog niet verkrijgbaar. dat geld trouwens ook voor andere apps, die wel al in amerika zijn te downloaden en nog niet in Nederland.
Naast wat bovenstaande al heeft gezegd wil ik hier ook nog even wat op zeggen:
Een antivirus scanner op WP7 is echt compleet nutteloos. Alle apps draaien gesandboxed en er is dus geen gevaar dat een virus schade toe brengt aan het OS, simpel omdat dit niet kan*. Daarnaast kunnen alle apps alleen bij hun eigen bestanden, bestanden die ze ofwel zelf hebben gemaakt of zelf hebben gedownload. Dat geld ook voor een virusscanner. Die scanners zullen dus nooit alle bestanden op de telefoon kunnen scannen en zijn om die reden al compleet nutteloos.

* Het zou wel kunnen, maar dan alleen als MS een fout in haar code heeft zitten. Nu zou dit moeten betekenen dat er een fout in Silverlight zit, waardoor unmanaged code kan worden uitgevoerd op de device waarop het draait. Zover ik weet is dit nog nooit voorgekomen en ik denk dat MS zo'n fout ook heel erg serieus zal nemen, omdat dit dan op alle Windows versies (incl. Win 8) zou voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
PaT schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:41:
[...]

Waar heb je het nu over? Met Mango IS het Nederlands beschikbaar gekomen, alleen niet (officieel) voor de oude toestellen. Iedere Titan, Radar of Lumia die je koopt heeft een NL interface. Voor je oude toestel kan je dat via een hack regelen (wel veel werk, want je moet terug naar voor Mango).
dat wist ik niet, ik heb enkelt voor mijn toestel gegoogled of dit mogelijk was en het gezochte antwoord was nee. dat er voor andere toestellen wél mogelijk was, nogmaals, wist ik niet. Ik heb niet de skils om een hack te gaan doen, en via xda had ik idd al begrepen dat dit behoorlijk wat werk is. Ik leg me daar dus bij neer, en wellicht dat samsung of ms alsnog met een update hiervoor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
marcel23456 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:23:
Oke, even over android, Tuurlijk heb je foute apps in android (en hoe) daar staat tegenover dat er legio (goede) antivirus scanners beschikbaar zijn om dit te onderscheppen. voor de huidige wp7 die ik nu heb had ik een htc desire met android en toen gebruikte in norton security daarop en dat werkte formidabel. In 2 maanden tijd wist deze 3 foute apps eruit te filteren.
Ja maar, het is een telefoon.... antivirus op een telefoon? Dat kan toch niet de toekomst zijn?
Ik heb begrepen dat avg ook met iets bezig is voor wp7 maar dat is hier nog niet verkrijgbaar. dat geld trouwens ook voor andere apps, die wel al in amerika zijn te downloaden en nog niet in Nederland.
Die AVG app ja, dat is weer een verhaal op zich, die app was gewoon spyware en stuurde allerlei informatie over jou en je telefoon naar AVG... de app zelf deed eigenlijk niets.

meer info: http://www.wpcentral.com/...TF-8&q=avg&sa=Search#1258

Laat mij wel zeggen dat voor de rest ik tevreden ben over wp7 :)
We moeten gewoon zorgen dat developers nu ook NL aanvinken als ze een app publishen, op de US marketplace waar ik zit zijn genoeg apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramon schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:46:
[...]
We moeten gewoon zorgen dat developers nu ook NL aanvinken als ze een app publishen, op de US marketplace waar ik zit zijn genoeg apps.
Dat hoeft niet, standaard staat worldwide aangevinkt. Ze moeten dus juist niets veranderen bij het publishen. Wat ze wel moeten doen is hun bestaande apps republishen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Ramon schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:46:
[...]

Inderdaad. Ik heb eergisteren op de amerikaanse marketplace gezeten en daar stikt het van de goeie apps, echter zijn de meeste niet voor de nederlandse gebruiker te gebruiken. het is dus idd wachten dat ontwerpers ze ook gaan puschen voor de nederlandse markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 16:06
marcel23456 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:29:
[...]

Inderdaad. Ik heb eergisteren op de amerikaanse marketplace gezeten en daar stikt het van de goeie apps, echter zijn de meeste niet voor de nederlandse gebruiker te gebruiken. het is dus idd wachten dat ontwerpers ze ook gaan puschen voor de nederlandse markt.
Nee dit klopt niet. als je een app publiseert staan standaard alle landen uit. Met 1 druk op de knop selecteer je alle landen, als je dat niet wilt moet je per regio de landen aanklikken (veel werk) dus ga er maar van uit dat alle nieuwe apps standaard in alle landen worden geplaatst. Wat echter nog niet bij alle oude apps is gebeurd is dat de developers de nieuwe markets hebben aangevinkt. Twitter staat bv nog niet in NL dat doen ze pas bij de Mango update die elk moment geplaatst kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Matthijs Hoekstra schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:32:
[...]
Twitter staat bv nog niet in NL dat doen ze pas bij de Mango update die elk moment geplaatst kan worden.
Klopt, deze specifieke app wil ik graag hebben :) en ik hoop dat ze dit dan snel gaan aanklikken. is geen klaagzang hoor, maar zie deze app graag downloadbaar in nederland :P

Trouwens(?) update voor mango? heb je hier misschien een verwijzing naar zodat ik er iets over kan lezen? dank je wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matthijs Hoekstra schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:32:
[...]

Nee dit klopt niet. als je een app publiseert staan standaard alle landen uit. Met 1 druk op de knop selecteer je alle landen, als je dat niet wilt moet je per regio de landen aanklikken (veel werk) dus ga er maar van uit dat alle nieuwe apps standaard in alle landen worden geplaatst. Wat echter nog niet bij alle oude apps is gebeurd is dat de developers de nieuwe markets hebben aangevinkt. Twitter staat bv nog niet in NL dat doen ze pas bij de Mango update die elk moment geplaatst kan worden.
Zijn er al plannen voor iets anders dan een CC om apps te kopen? Nokia richt zich erg op de jeugd met de reclames die ik tot nu toe heb gezien, en die hebben echt niet allemaal een CC....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 00:37:
[...]

Zijn er al plannen voor iets anders dan een CC om apps te kopen? Nokia richt zich erg op de jeugd met de reclames die ik tot nu toe heb gezien, en die hebben echt niet allemaal een CC....
Ik heb ook geen cc, het lijkt mij dat ideal toch ook een oplossing kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 00:37:
[...]

DE oplossing voor betalingen is operator billing, dus betalen via je telefoonrekening. De samenwerking met Nokia moet dit een versnelling geven omdat Nokia ontzettend veel overeenkomsten heeft op dat gebied met operator wereldwijd. Dus ja er wordt gekeken naar verschillende betalingsmethodes en er wordt gewerkt aan operator billing. Kan alleen geen tijdslijnen vrijgeven helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een probleem. Mijn moeder heeft al een tijdje een HTC 7 Trophy via d'r werk. Toen Mango uitkwam heb ik de update voor haar geinstalleerd en een aantal apps op de telefoon gezet (whatsapp, Nu.nl, buienradar, Teletekst).

Omdat whatsapp niet al te goed werkte en ik had gelezen dat er updates waren voor de app, wilde ik de app updaten naar de meest recente versie. Alleen kreeg ik in Marketplace geen melding dat er een update beschikbaar was. Nu blijkt dat dit voor alle apps het geval is: ook al is er een nieuwe versie beschikbaar, marketplace vraagt mij niet of ik wil updaten. Iemand een idee hoe dit probleem opgelost kan worden?

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Hoelang moeten we nog wachten op twitter?
Elk moment is dat deze week of vandaag nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, het was mij niet eens opgevallen dat de NOS een eigen teletekst apps voor WP7 had gereleased.
http://weblogs.nos.nl/nie...aar-voor-windows-phone-7/

Ik gebruikte nog een generieke app die teletekst van meerdere landen ondersteunde.
De NOS teletekst app is echter veel beter met de veel logischere navigatie direct op de pagina nummers.
Best een aanradertje dus.

link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

^
Die teletekst ondersteund, zoals pat al eerder zei geloof ik ook bookmarkd als livetiles.
Denk aan 818 op je homescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcel23456 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 01:17:
[...]
Ik heb ook geen cc, het lijkt mij dat ideal toch ook een oplossing kan zijn?
Ik heb om die reden kortgeleden een Neteller prepaid credit card aangeschaft. Kost verder niets en je kunt hem met ideal opwaarderen. Het werkt vooralsnog goed en de klantenservice is ook snel als er toch iets fout gaat.

Ik heb zelf ook liever iets als operator billing trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matthijs Hoekstra schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 09:25:
[...]

DE oplossing voor betalingen is operator billing, dus betalen via je telefoonrekening. De samenwerking met Nokia moet dit een versnelling geven omdat Nokia ontzettend veel overeenkomsten heeft op dat gebied met operator wereldwijd. Dus ja er wordt gekeken naar verschillende betalingsmethodes en er wordt gewerkt aan operator billing. Kan alleen geen tijdslijnen vrijgeven helaas.
Als het niet binnen max 2 maanden van de grond komt mis je echt compleet het momentum. Het is jammer dat Microsoft gewoon niet door heeft dat ze ook de services op orde moeten hebben. Ze lopen echt constant achter de feiten aan op deze manier. Bing verwacht ik ook niet in NL voor 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
Het is echt duidelijk uitgelegd op Amerika allemaal, das wel jammer.

Iets anders : Kik Messenger had een update en sindsdien werkt het voor geen meter meer bij mij... Nog mensen met dat probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:46:
Alleen kreeg ik in Marketplace geen melding dat er een update beschikbaar was. Nu blijkt dat dit voor alle apps het geval is: ook al is er een nieuwe versie beschikbaar, marketplace vraagt mij niet of ik wil updaten. Iemand een idee hoe dit probleem opgelost kan worden?
Ik heb hier ook af en toe het idee dat updates niet altijd automatisch gemeld worden. Whatsapp was er een van.
Qurius schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 20:11:
Iets anders : Kik Messenger had een update en sindsdien werkt het voor geen meter meer bij mij... Nog mensen met dat probleem ?
Wees eens iets specifieker? Ik gebruik Kik misschien nog wel meer dan Whatsapp en ik vind die laatste update van Kik echt goed werken. Beter dan Whatsapp in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 18:54:
[...]

Als het niet binnen max 2 maanden van de grond komt mis je echt compleet het momentum. Het is jammer dat Microsoft gewoon niet door heeft dat ze ook de services op orde moeten hebben. Ze lopen echt constant achter de feiten aan op deze manier. Bing verwacht ik ook niet in NL voor 2015.
tsja, kun jij wel vinden en willen, feit is dat het niet zo is nu. En ook niet binnen 2 maanden opgelost. (btw, dit is voor Android volgens mij niet anders en dat is nou niet echt een mislukking te noemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matthijs Hoekstra schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 21:03:
[...]

tsja, kun jij wel vinden en willen, feit is dat het niet zo is nu. En ook niet binnen 2 maanden opgelost. (btw, dit is voor Android volgens mij niet anders en dat is nou niet echt een mislukking te noemen)
Op Xbox live is het anders wel gewoon anders? En het is niet alsof het een verrassing is dat WP7 in Nederland uitgebracht wordt, en dat NL niet een land is waar CC's net zulk gemeengoed zijn als in de states. Het lijkt mij zeer, maar dan ook zeer, sterk dat het niet mogelijk is geweest dit voor de launch te regelen. Het lijkt mij ook zeer sterk dat het heel erg moeilijk is om iets zoals ideal support in te bouwen. Daar heb je geen telefoonproviders voor nodig? Als ze daar echt meer dan 2 maanden voor nodig hebben is het misschien eens tijd om op zoek te gaan naar wat nieuwe projectmanagers. Support voor wat meer dan 1 betaalmogelijkheid lijkt mij juist bij uitstek een mogelijkheid om je te onderscheiden van bijv. Android.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2011 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Even een stomme vraag, maar hoe is iDeal handig voor de marketplace? Je wil toch niet voor elke app die je koopt zo'n heel proces gaan doorlopen met calculators en speciale websites die niet mobile-optimized zijn? Liever gewoon operator billing tbh.

Maar Koeitje, misschien moet jij maar even gaan solliciteren bij MS :) want jij kan het allemaal beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramon schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 23:05:
Even een stomme vraag, maar hoe is iDeal handig voor de marketplace? Je wil toch niet voor elke app die je koopt zo'n heel proces gaan doorlopen met calculators en speciale websites die niet mobile-optimized zijn? Liever gewoon operator billing tbh.

Maar Koeitje, misschien moet jij maar even gaan solliciteren bij MS :) want jij kan het allemaal beter!
Voor de webmarket place? Anders kan je natuurlijk ook nog denken aan "Microsoft points" (of hoe die XBOX live dingen ook heten) opwaarderen en toestaan dat je daarmee betaald? Dat lijkt mij helemaal ideaal voor de blackberry jeugd ;). En een toevoeging aan de unified experience die het platform moet krijgen. Of zit die XBOX live koppeling er voor de show in?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2011 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Ramon schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 23:05:
Even een stomme vraag, maar hoe is iDeal handig voor de marketplace? Je wil toch niet voor elke app die je koopt zo'n heel proces gaan doorlopen met calculators en speciale websites die niet mobile-optimized zijn? Liever gewoon operator billing tbh!
Bij ing heb je geen toestanden met calculators e.d gewoon even tan code en klaar is je betaling. maar heb je bank, tja dan heb je idd meer handelingen. Maar als ik zie hoe snel mijn dochter vn 20 een betaling doet via rabobank met calculator is dat net 1 minuut.

feit blijft dat veel mensen geen cc hebben, en die groep kan dus tot op heden geen apps aanschaffen, als je optimaal de klant wil bedienen lijkt mij dat er best iets toe te voegen valt waardoor iedereen makkelijk apps kan kopen zónder cc. je kunt hier idd bv "Microsoft points" (of hoe die XBOX live dingen ook heten) of iedeal, of..of, afijn iets.

[ Voor 6% gewijzigd door marcel23456 op 30-10-2011 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 18:44:
[...]

Ik heb om die reden kortgeleden een Neteller prepaid credit card aangeschaft. Kost verder niets en je kunt hem met ideal opwaarderen. Het werkt vooralsnog goed en de klantenservice is ook snel als er toch iets fout gaat.

Ik heb zelf ook liever iets als operator billing trouwens.
Dat ziet er ineens toch veel serieuzer uit die dir brakke US VCC issuers >_<

Net omdat ik er weinig vertrouwen in heb, ben ik weggebleven. Helaas voor mij geeft Neteller enkel UK issued VCCs uit :'(
Benieuwd hou ik ooit aan een US VCC geraak, via een te vertrouwen partij :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
marcel23456 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 23:34:
[...]

Bij ing heb je geen toestanden met calculators e.d gewoon even tan code en klaar is je betaling. maar heb je bank, tja dan heb je idd meer handelingen. Maar als ik zie hoe snel mijn dochter vn 20 een betaling doet via rabobank met calculator is dat net 1 minuut.

feit blijft dat veel mensen geen cc hebben, en die groep kan dus tot op heden geen apps aanschaffen, als je optimaal de klant wil bedienen lijkt mij dat er best iets toe te voegen valt waardoor iedereen makkelijk apps kan kopen zónder cc. je kunt hier idd bv "Microsoft points" (of hoe die XBOX live dingen ook heten) of iedeal, of..of, afijn iets.
Hebben we het hier nou serieus nog steeds over? Stel je nou serieus voor dat men bij MS WP7 gaat aanpassen voor iDeal zodat die paar Nederlanders maar iDeal kunnen gebruiken? En dat het ook alleen maar handig is voor die paar ING'ers die een TAN via de SMS krijgen omdat de rest dan altijd een calculator op zak zouden moeten hebben? Heb je ook getimed hoelang het duurt voordat je dochter dezelfde betaling via iDeal op haar mobiel heeft gedaan? Jullie komen over alsof jullie denken dat MS een beetje lui op zijn gat zit te niksen....

Ja er moeten meer betaalmethodes komen en ja die komen er ook. En dat is het laatste wat ik erover ga zeggen...
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 23:49:
[...]

Dat ziet er ineens toch veel serieuzer uit die dir brakke US VCC issuers >_<

Net omdat ik er weinig vertrouwen in heb, ben ik weggebleven. Helaas voor mij geeft Neteller enkel UK issued VCCs uit :'(
Benieuwd hou ik ooit aan een US VCC geraak, via een te vertrouwen partij :|
Je kan tegenwoordig toch met iedere CC op de US/UK marketplace? Ik heb een ING CC op de US marketplace.

[ Voor 15% gewijzigd door Ramon op 31-10-2011 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramon schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 00:00:
[...]

Hebben we het hier nou serieus nog steeds over? Stel je nou serieus voor dat men bij MS WP7 gaat aanpassen voor iDeal zodat die paar Nederlanders maar iDeal kunnen gebruiken? En dat het ook alleen maar handig is voor die paar ING'ers die een TAN via de SMS krijgen omdat de rest dan altijd een calculator op zak zouden moeten hebben? Heb je ook getimed hoelang het duurt voordat je dochter dezelfde betaling via iDeal op haar mobiel heeft gedaan? Jullie komen over alsof jullie denken dat MS een beetje lui op zijn gat zit te niksen....

Ja er moeten meer betaalmethodes komen en ja die komen er ook. En dat is het laatste wat ik erover ga zeggen...

[...]

Je kan tegenwoordig toch met iedere CC op de US/UK marketplace? Ik heb een ING CC op de US marketplace.
Nee. Ik wil ideal kunnen gebruiken op de webmarketplace en ik wil die xbox live points kunnen gebruiken op de market (aangezien je die ook met ideal of paypal kan kopen). Elke flut webstore in NL heeft tegenwoordig ideal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
[...]Ja er moeten meer betaalmethodes komen en ja die komen er ook. En dat is het laatste wat ik erover ga zeggen...
Ik was vergeten te zeggen dat het mijn weinig uitmaakt welke betaal methode erbij komt, als het ervoor kan zorgen dat ik makkelijker aankopen kan doen via de marktetplace vind ik het al best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 22:52:
[...]

Op Xbox live is het anders wel gewoon anders? En het is niet alsof het een verrassing is dat WP7 in Nederland uitgebracht wordt, en dat NL niet een land is waar CC's net zulk gemeengoed zijn als in de states. Het lijkt mij zeer, maar dan ook zeer, sterk dat het niet mogelijk is geweest dit voor de launch te regelen. Het lijkt mij ook zeer sterk dat het heel erg moeilijk is om iets zoals ideal support in te bouwen. Daar heb je geen telefoonproviders voor nodig? Als ze daar echt meer dan 2 maanden voor nodig hebben is het misschien eens tijd om op zoek te gaan naar wat nieuwe projectmanagers. Support voor wat meer dan 1 betaalmogelijkheid lijkt mij juist bij uitstek een mogelijkheid om je te onderscheiden van bijv. Android.
Alles is mogelijk, heeft alles te maken met prioriteiten, je kan zoveel werk in zoveel tijd doen en ja ook MS heeft beperkte resources. Dit was niet hoog genoeg op de prioriteiten lijst (ten opzichte van alle andere belangrijke zaken). Ik denk dat jij onderschat hoeveel werk het is om dit 'even' te maken. Dat Xbox het doet betekend niet automatisch dat het met 1 vinkje zetten werkt voor de telefoon.

En NL is absoluut gezien niet groot dus alleen daarom is het al lastig om puur NL zaken hoog op de priolijst te krijgen, geloof me we hebben hier intern echt veel feedback over gegeven. Dit gaat absoluut aangepakt worden maar niet in 2 maanden.

En btw, ze zoeken nog mensen in dat team dus als je echt zo super bent dan zou ik zeker solliciteren :) alle hulp is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ik heb nog een vraag, hoe komt het dat wp7 games ( xboxlive) zo duur zijn in vergelijking met android en ios?
Ze zijn nog steeds niet duur maar op android heb je zo een handvol games voor 1 op wp...
Heeft dat te maken met het magere aanbod op de (nl) marketplace?
Ook als je op een app's info zot en je gaat naar related heb je altijd angry birds en andere xboxlive apps terwijl dat niet echt "related" is ofzo...

En de Twitter app? De officiële dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Turn by Turn navigatie is sinds kort ook beschikbaar als off-line navigatie. Voor nog geen 36 euro kan je navigeren in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En wat doe je met het billing address bijvoorbeeld? Dat zou in de US moeten zijn met m'n LiveID
En als ik mijn Miles & More Mastercard (Lufthansa Group) nummer invoer, zegt hij dat dit geen geldige cc is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

PaT schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 08:38:
Turn by Turn navigatie is sinds kort ook beschikbaar als off-line navigatie. Voor nog geen 36 euro kan je navigeren in de Benelux.
Hmm ook fijn, heb net een week geleden de Europa versie gedownload.. met alleen Benelux was ik ws. ook klaar geweest, scheelt ook een hoop ruimte .. :(

Ho wacht, dit is geen Navigon ;)

[ Voor 3% gewijzigd door CAP-Team op 31-10-2011 11:19 ]

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Matthijs Hoekstra schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 06:40:
[...]

Alles is mogelijk, heeft alles te maken met prioriteiten, je kan zoveel werk in zoveel tijd doen en ja ook MS heeft beperkte resources. Dit was niet hoog genoeg op de prioriteiten lijst (ten opzichte van alle andere belangrijke zaken). Ik denk dat jij onderschat hoeveel werk het is om dit 'even' te maken. Dat Xbox het doet betekend niet automatisch dat het met 1 vinkje zetten werkt voor de telefoon.

En NL is absoluut gezien niet groot dus alleen daarom is het al lastig om puur NL zaken hoog op de priolijst te krijgen, geloof me we hebben hier intern echt veel feedback over gegeven. Dit gaat absoluut aangepakt worden maar niet in 2 maanden.

En btw, ze zoeken nog mensen in dat team dus als je echt zo super bent dan zou ik zeker solliciteren :) alle hulp is welkom.
Mwoah, dat Nederland niet groot genoeg is, is niet relevant. Ze hebben een goed betaalsysteem met Microsoft Points (punten kopen om saldo te krijgen en van die punten weer apps kopen), dus ik snap niet waarom ze dat niet doen. Die dingen zijn al reeds overal te krijgen, dus geeft het meer gebruikers de mogelijkheid om applicaties te kopen. Een deel van de gebruikers is namelijk niet zo happig op het vrijgeven van Credit Card informatie (ik zelf niet, maar dat terzijde). Het zou niet alleen voor MS weer wat centjes opleveren, maar ook de marketplace een boost geven denk ik. Paypal kan ook al worden toegevoegd.

Het systeem van iDeal is misschien niet echt handig voor deze kleine aankopen, maar de API is prima. MS wil gewoon niets (of weinig) afdragen aan betaalkosten en dat is denk ik de grote reden.

Ik moet zeggen dat Microsoft NL wel erg weinig uitvoert wbt WP7. De ondersteuning bij Windows Mobile was al karig, maar bij Windows Phone is het niet beter. Het duurde lang voordat Nederlands ondersteund werd, de Zune functies komen maar traag van de grond en een hoop zaken komen voorlopig ook nog niet beschikbaar. Ik kan begrijpen dat het veel manuren eist, maar dit zijn investeringen die zich wel terug betalen. Hierdoor wordt het platform gewoon zoveel beter. Bing is ook al zo ongelofelijk brak hier in Nederland, terwijl het in de states prima functioneert. Ook wanneer de Nederlandse spraakherkenning komt (voor zowel WP7 als Xbox 360) is nog onbekend, terwijl dit niet zo giga moeilijk hoeft te zijn. MS lijkt zich alleen te richten op Windows licenties, Office en bedrijfslicenties, maar als ze nou eens wat meer werk er van maken, hebben ze een veel completere dienstenpakket.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kristan schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 08:00:
Ik heb nog een vraag, hoe komt het dat wp7 games ( xboxlive) zo duur zijn in vergelijking met android en ios?
Apps zijn gemiddeld iets goedkoper dan op iOS. (53% of WP7 apps are available for free. Average price is $1.71).
Op android zij apps goedkoper omdat betaalde apps op android slecht worden verkocht en men daar meestal voor reclame inkomsten kiest.
Ik denk dat het voor games niet heel speciaal veel anders is als voor andere apps.

Ik denk dat het verschil qua gevoel vooral is dat de marketplace van Windows Phone meer geneigd is om je richting de betaalde games te sturen en ook de xbox live branding voor veel apps werkt daaraan mee. Je ziet dus vooral veel betaalde games.
Er zijn overigens wel enkele opvallende negatieve voorbeelden zoals Angry Birds die duidelijk duurder zijn als op andere platformen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2011 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Inmiddels is de nieuwe versie 2.2 van de Facebook app vrijgegeven.

Ik zie dat de datum in de marketplace niet is bijgewerkt? :?

[ Voor 17% gewijzigd door CAP-Team op 31-10-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:56
De datum in de marketplace is de initiële release datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:43:
[...]

Mwoah, dat Nederland niet groot genoeg is, is niet relevant. Ze hebben een goed betaalsysteem met Microsoft Points (punten kopen om saldo te krijgen en van die punten weer apps kopen), dus ik snap niet waarom ze dat niet doen. Die dingen zijn al reeds overal te krijgen, dus geeft het meer gebruikers de mogelijkheid om applicaties te kopen. Een deel van de gebruikers is namelijk niet zo happig op het vrijgeven van Credit Card informatie (ik zelf niet, maar dat terzijde). Het zou niet alleen voor MS weer wat centjes opleveren, maar ook de marketplace een boost geven denk ik. Paypal kan ook al worden toegevoegd.

Het systeem van iDeal is misschien niet echt handig voor deze kleine aankopen, maar de API is prima. MS wil gewoon niets (of weinig) afdragen aan betaalkosten en dat is denk ik de grote reden.

Ik moet zeggen dat Microsoft NL wel erg weinig uitvoert wbt WP7. De ondersteuning bij Windows Mobile was al karig, maar bij Windows Phone is het niet beter. Het duurde lang voordat Nederlands ondersteund werd, de Zune functies komen maar traag van de grond en een hoop zaken komen voorlopig ook nog niet beschikbaar. Ik kan begrijpen dat het veel manuren eist, maar dit zijn investeringen die zich wel terug betalen. Hierdoor wordt het platform gewoon zoveel beter. Bing is ook al zo ongelofelijk brak hier in Nederland, terwijl het in de states prima functioneert. Ook wanneer de Nederlandse spraakherkenning komt (voor zowel WP7 als Xbox 360) is nog onbekend, terwijl dit niet zo giga moeilijk hoeft te zijn. MS lijkt zich alleen te richten op Windows licenties, Office en bedrijfslicenties, maar als ze nou eens wat meer werk er van maken, hebben ze een veel completere dienstenpakket.
Dit is de essentie van mijn warboel aan posts, daarvoor dank :+ . Hoewel ik spraakherkenning niet hoog op het lijstje zou zetten van essentiele functionaliteit. Maar betaalopties, Bing en Zune? Hallo? Die laatste 2 behoren tot de belangrijkste sellings points in de states. Dat het geld kost om het op te zetten lijkt mij niet echt het probleem. Bij de introductie van de originele XBOX heeft Microsoft er ook gewoon bakken geld ingestort om het van de grond te krijgen. Dat een telefoon wat lokaler moet zijn lijkt mij daar niets aan af doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CAP-Team schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:14:
Inmiddels is de nieuwe versie 2.2 van de Facebook app vrijgegeven.

Ik zie dat de datum in de marketplace niet is bijgewerkt? :?
Ik zie eigenlijk nog steeds een slechte facebook app. Nog altijd geen ondersteuning voor groepen, en geen live tile notificaties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:48:
[...]

Ik zie eigenlijk nog steeds een slechte facebook app. Nog altijd geen ondersteuning voor groepen, en geen live tile notificaties...
Groups werken alleen als er iemand in de group post en je daar niet via notifications maar via je wall, of whatever dat ding heet, op de group naam tikt 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:48:
Volgens mij is dat juist een van de vernieuwingen (live tile notificatie, evenals toast notificatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:00:
[...]

Apps zijn gemiddeld iets goedkoper dan op iOS. (53% of WP7 apps are available for free. Average price is $1.71).
Op android zij apps goedkoper omdat betaalde apps op android slecht worden verkocht en men daar meestal voor reclame inkomsten kiest.
Ik denk dat het voor games niet heel speciaal veel anders is als voor andere apps.

Ik denk dat het verschil qua gevoel vooral is dat de marketplace van Windows Phone meer geneigd is om je richting de betaalde games te sturen en ook de xbox live branding voor veel apps werkt daaraan mee. Je ziet dus vooral veel betaalde games.
Er zijn overigens wel enkele opvallende negatieve voorbeelden zoals Angry Birds die duidelijk duurder zijn als op andere platformen.
Ja 53% gratis doet niets af van het feit dat xboxlive games vaak belachelijk duur zijn...
Plants vs zombies, angry birds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kristan schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:58:
[...]

Ja 53% gratis doet niets af van het feit dat xboxlive games vaak belachelijk duur zijn...
Plants vs zombies, angry birds...
Vind de prijs wel meevallen. Je moet het een beetje vergelijken met normale games en dan valt het wel mee. Zoiezo heb je aardig wat levels in Angry Birds waardoor je ook maar op een enkele cent per level komt. Mensen vergelijken dit soort zaken graag met iets wat totaal niet in verhouding staat. Het kost inderdaad geld ja, maar je gaat er niet meteen falliet aan. Angry Birds vind ik juist erg goedkoop. Voor 2 euro een redelijk uitgebreide game.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Martinspire schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:40:
[...]

Vind de prijs wel meevallen. Je moet het een beetje vergelijken met normale games en dan valt het wel mee. Zoiezo heb je aardig wat levels in Angry Birds waardoor je ook maar op een enkele cent per level komt. Mensen vergelijken dit soort zaken graag met iets wat totaal niet in verhouding staat. Het kost inderdaad geld ja, maar je gaat er niet meteen falliet aan. Angry Birds vind ik juist erg goedkoop. Voor 2 euro een redelijk uitgebreide game.
Angry birds is 3 euro en PvZ is 5 euro voor herhalende spelmechanieken is dat best wat...
Voor pes 2011 wil ik best 5 euro betalen... Maar dan heb je het cc probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Martinspire schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:43:
[...]

ho, dat vind JIJ niet relevant, blijkbaar denkt het productteam daar anders over. Je kunt MS NL hier wel op aanspreken maar wij hebben daar verder geen invloed op. In redmond wordt bepaald waar de prioriteiten liggen. Ik zie liever vandaag dan morgen meerdere betaalmogelijkheden voor de telefoon. Daar hebben we ook regelmatig op aangedrongen aangezien cc hier niet super gangbaar is. Dat het op xbox werkt betekend niet automatisch dat het met 1 vinkje voor de phone werkt zoals ik al meerdere keren heb proberen uit te leggen. Het IS werk en men heeft ervoor gekozen andere dingen prioriteit te geven en dus NIET voor NL bepaalde services en extra betaalmogelijkheden. MS heeft ook in dat team beperkte resources en MOET dus kiezen wat ze wel en niet doen en dan is NL absoluut gezien helaas maar een heel klein landje en blijkbaar verdient het zich niet zo makkelijk terug want anders had men wel andere prioriteiten gekozen.
Pagina: 1 ... 12 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.