Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een unified cross-platform experience is dus niet het doel van Microsoft? Dacht juist dat, dat het paradepaardje was? Sorry als het zeurderig overkomt, maar ik snap werkelijk waar niet waarom ze uberhaupt de moeite hebben genomen om iets als Live! te intergreren als ze het niet eens voor elkaar krijgen de betaalmogelijkheden gelijk te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 16:06
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:38:
Een unified cross-platform experience is dus niet het doel van Microsoft? Dacht juist dat, dat het paradepaardje was? Sorry als het zeurderig overkomt, maar ik snap werkelijk waar niet waarom ze uberhaupt de moeite hebben genomen om iets als Live! te intergreren als ze het niet eens voor elkaar krijgen de betaalmogelijkheden gelijk te trekken.
Das wel het doel, ik geef alleen aan waarom dat NU nog niet het geval is en dat het dus niet even een kwestie van paar vinkjes aanzetten is (anders was dat wel gebeurd) het is dus WEL veel werk en NIET gemakkelijk. Hierboven vindt men dat dus van niet maar ik heb met wat personen gesproken en het is dus wel erg veel werk en ingewikkeld. Ik vind het ook niet leuk maar dat verandert de feiten echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
De eerste VoIP applicatie voor het Windows Phone platform is inmiddels ook live.
In de marketplace effe zoeken op MobileVoip.
Deze app werkt op Wifi en 3G met bekende VoIP aanbieders zoals VoipBuster en VoipStunt.

Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veincode
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik zal het vandaag nog eens proberen, maar voor mij was er nog geen update beschikbaar voor de facebook app (zit nog op 2.1). Anderen daar ook bekend mee?

En ik had de afgelopen dagen Whatsapp niet opgestart, en toen ik dat gisteren wel deed kreeg ik berichten van zaterdag binnen. Hoort dat?

And lastly: welke app gebruiken jullie voor chatten? Ik wil zowel msn, facebook als gtalk, en de standaard app heeft geen gtalk, en IM+ geen msn. Ervaringen met eBuddy?

EDIT: En als ik dan toch een verlanglijstje post. Weet er iemand een goede ebook reader app? Ik had er nu 1 met 3 van die gratisch Project Gotenburg boeken (ook wel: must have classics) maar was beter gewend van Android.

[ Voor 22% gewijzigd door veincode op 01-11-2011 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:21
veincode schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:50:Ik zal het vandaag nog eens proberen, maar voor mij was er nog geen update beschikbaar voor de facebook app (zit nog op 2.1). Anderen daar ook bekend mee?
Even in de marketplace naar de facebook app zoeken, op back drukken en opnieuw de app pagina openen. Dit forceert een versie check.
veincode schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:50:En ik had de afgelopen dagen Whatsapp niet opgestart, en toen ik dat gisteren wel deed kreeg ik berichten van zaterdag binnen. Hoort dat?
Eigenlijk nooit problemen mee gehad, of niet in de gaten gehad. Gebruik WA eigenlijk maar zelden.
veincode schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:50:And lastly: welke app gebruiken jullie voor chatten? Ik wil zowel msn, facebook als gtalk, en de standaard app heeft geen gtalk, en IM+ geen msn. Ervaringen met eBuddy?
MSN en Facebook chat zit toch geïntegreerd in de messaging live tile. Iig als je facebook gekoppeld hebt en de msn adressen netjes bij je contacten heb verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

eBuddy wordt aan gewerkt, maar is nog niet beschikbaar voor WP7. Hou die dus in de gaten...

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veincode
  • Laatst online: 04-11-2024
@Domino:
Ah, thanks. Had al wel gezocht naar de FB app maar zal het vandaag nog eens proberen.
Over de chat applicatie: de standaard bevat geen gtalk en dat was een requirement :)

@PaT: thanks. Had erover gelezen i.c.m. Nokia, had verwacht dat die er wel zou zijn. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ribidon71
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-04-2021
Ik heb ongeveer drie weken een HTC Radar in mijn bezit. Ik ben heel erg tevreden over deze telefoon.

Ik heb nu echter een probleem. Ik heb de app Navigon Europa gekocht. De app wordt wel geinstalleerd op mijn telefoon. Vervolgens als ik de app open, moet ik de mappen downloaden. Het zijn 123 mappen maar bij map 20 stopt de telefoon met downloaden en springt terug naar mijn windows beginscherm. Dit gebeurt bij zowel Wifi als Ethernet(Zune) download. Ik heb al contact gehad met Navigon maar echt helpen doen ze niet. Ik heb nu al drie dagen contact met ze maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Ook voor hun is windows mango heel erg nieuw ;). Maar het is toch zonde van het geld als het niet wil werken.

Heeft iemand dit probleem ook gehad en weet de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik had het ook. Vreemd genoeg liep het downloaden bij mij niet vast in landscape modus.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CAP-Team schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:24:
Ik had het ook. Vreemd genoeg liep het downloaden bij mij niet vast in landscape modus.
Dat zou het kunnen zijn, maar anders misschien vol geheugen?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ribidon71
@CAP-Team: Geprobeerd in landscape modus maar helaas zelfde resultaat. Bij map 20 stopt de telefoon met downloaden.

@Martinspire: Volgens Zune heb ik nog 4,38 GB geheugen dus dat zou het niet moeten zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door ribidon71 op 01-11-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:17

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

ribidon71 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:51:
@CAP-Team: Geprobeerd in landscape modus maar helaas zelfde resultaat. Bij map 20 stopt de telefoon met downloaden.

@Martinspire: Volgens Zune heb ik nog 4,38 GB geheugen dus dat zou het niet moeten zijn.
Denk dat het geheugen toch het probleem is, gooi eens alle muziek, foto's en dergelijke van je Radar af en probeer het nog eens. De Navigon files vulden mijn Omnia ook veel meer dan ik had bedacht en berekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-09 18:47

StrongArmLance

Endless flow

ribidon71 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:51:

Is de gereserveerde ruimte voor apps en dergelijken groter maken niet een beter idee? Dan weet je zeker dat navigon genoeg ruimte heeft...
Bij zune op het grijze balkje klikken en dan naar een hoger percentage gereserveerde ruimte slepen... Scheelt een hoop verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
veincode schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:01:
@Domino:
Ah, thanks. Had al wel gezocht naar de FB app maar zal het vandaag nog eens proberen.
Over de chat applicatie: de standaard bevat geen gtalk en dat was een requirement :)

@PaT: thanks. Had erover gelezen i.c.m. Nokia, had verwacht dat die er wel zou zijn. Thanks :)
Klopt maar de standaard aanwezige messaging icm IM+ voldoet dus wel :+.
Niet handig twee verschillende ingangen voor je communicatie maar het is niet anders ben ik bang.

Of nog ergens een oudere versie van IM+ op de kop tikken, ivm sideload. Daar zat nog wel msn in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ribidon71
Ik heb nu alle opties die hierboven zijn genoemd uitgeprobeerd maar helaas zonder resultaat.

Ik vind het echt jammer dat Navigon hier erg in te kort schiet door geen hulp te bieden. Ik hoop dat iemand nog een oplossing heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 14:15
ribidon71 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:58:
Ik heb nu alle opties die hierboven zijn genoemd uitgeprobeerd maar helaas zonder resultaat.

Ik vind het echt jammer dat Navigon hier erg in te kort schiet door geen hulp te bieden. Ik hoop dat iemand nog een oplossing heeft.
Misschien een hele domme vraag, maar heb je de telefoon ook eens gereboot voor je het nog een keer ging proberen? Soms wil dit nog wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij weten is er geen 9292ov app of iets wat er op lijkt voor windows phone 7, dus ik ging ze ff mailen kregen dit antwoord terug.

Hartelijk dank voor uw reactie en uw bezoek aan onze website www.9292ov.nl.

Dat is (nog) niet bekend. Ik zorg dat uw suggestie voor een 9292ovPro applicatie voor het Windows 7 platform op de wensenlijst komt van de gebruikers van de OV Planner. Op basis van deze lijst wordt regelmatig gekeken hoe 9292 haar dienstverlening kan verbeteren of welke nieuwe producten wij kunnen ontwikkelen. Indien het qua tijdinvestering, beschikbare capaciteit en beleid mogelijk is zal ook dit worden gerealiseerd.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Als mensen tijd over hebben lijkt het me handig ook een mailtje te sturen als er meer vraag naar is lijkt me dat het ook binnen en redelijke tijd op de markt zou moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hoopvol die woordkeuze |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-08 10:51
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 19:01:
Bij mij weten is er geen 9292ov app of iets wat er op lijkt voor windows phone 7, dus ik ging ze ff mailen kregen dit antwoord terug.

Hartelijk dank voor uw reactie en uw bezoek aan onze website www.9292ov.nl.

Dat is (nog) niet bekend. Ik zorg dat uw suggestie voor een 9292ovPro applicatie voor het Windows 7 platform op de wensenlijst komt van de gebruikers van de OV Planner. Op basis van deze lijst wordt regelmatig gekeken hoe 9292 haar dienstverlening kan verbeteren of welke nieuwe producten wij kunnen ontwikkelen. Indien het qua tijdinvestering, beschikbare capaciteit en beleid mogelijk is zal ook dit worden gerealiseerd.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Als mensen tijd over hebben lijkt het me handig ook een mailtje te sturen als er meer vraag naar is lijkt me dat het ook binnen en redelijke tijd op de markt zou moeten komen.
Moet zeggen dat m.9292ov.nl erg goed bruikbaar is sinds die geupdate is.. Alleen missen ze de optie om gebruik te maken van je GPS! dan is eigenlijk een app niet nodig zou je zeggen.. tenzij er toast notifications komen als je geplande reis vertraging oploopt en je dus een andere route aangeboden krijgt

[iemand al de ibood app gezien? is best leuk met live tile alleen mis het aankopen door bijvoorbeeld gebruik te maken van de mobiele site]

Bij ABN krijg je ook hetzelfde antwoord dus ook daar een mailtje heen sturen?.. Zij hebben namelijk niet eens een mobiele website :(

[ Voor 9% gewijzigd door Kev!n op 02-11-2011 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 19:01:
Done. Met zoveel mogelijk de woordkeuze zodanig gebruikt, dat duidelijk is dat het om Windows Phone 7 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
Zijn er meer waarvan de Weather Live app niet meer werkt. Onderaan m'n scherm staat:

"weather fetched. Device inactive. Retry Scheduled"

Iemand enig idee wat dit inhoudt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Kan je nu al msnen met wp7 dan... Volgens mij kijk ik er langs heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:23

BM

Moderator Spielerij
kristan schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:54:
Kan je nu al msnen met wp7 dan... Volgens mij kijk ik er langs heen?
Vanuit de Me hub, toch?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Messaging hub > contactconversatie opzoeken en eventueel onder in 'switch' selecteren.
Dan kun je kiezen voor Text, Facebook en Messenger.

Overigens zal het ook wel vanuit de People hub werken.

@Cyrus:

MSN via een tweede live account werkt niet? Dacht het ooit gelezen te hebben maar kan dit niet testen.
Anders ben je inderdaad aangewezen op een third party app.

[ Voor 118% gewijzigd door Domino op 03-11-2011 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:26
helaas wel, heb een msn account. Maar al die mail adressen hoef ik niet in mijn telefoon of people hub. Daar heb ik een aparte account voor.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Cyrus The Virus schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:16:
[...]

helaas wel, heb een msn account. Maar al die mail adressen hoef ik niet in mijn telefoon of people hub. Daar heb ik een aparte account voor.
Ik dacht ook eerst zoals jij, maar door al die losse contacten te linken lijkt het gewoon 1 contact. Moet wel eerlijk zeggen dat ik geen -msn only- contacten heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:31
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 23:19:
[...]

Done. Met zoveel mogelijk de woordkeuze zodanig gebruikt, dat duidelijk is dat het om Windows Phone 7 gaat.
Bij de ABN heb ik dit ook gedaan. Via Twitter aan de user abnamro vragen (zeuren) wanneer de WP7 app komt en toen ze zeiden dat het niet op de planning staat de vervolgvraag gesteld hoe we het wel op de planning kunnen krijgen :P

Alleen het ontbreken van de ABN app weerhoudt mij er nog een beetje tegen om WP7 op een HD2 uit te proberen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Harmsen op 03-11-2011 13:45 ]

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Domino schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:44:
Messaging hub > contactconversatie opzoeken en eventueel onder in 'switch' selecteren.
Dan kun je kiezen voor Text, Facebook en Messenger.

Overigens zal het ook wel vanuit de People hub werken.

@Cyrus:

MSN via een tweede live account werkt niet? Dacht het ooit gelezen te hebben maar kan dit niet testen.
Anders ben je inderdaad aangewezen op een third party app.
Als ik naar iemands profiel ga staat er slechts: e-mail...
En geen switch naar msn :(

[ Voor 10% gewijzigd door StrongArmLance op 03-11-2011 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Je moet natuurlijk wel een contactpersoon selecteren die je ook in je live messenger staat

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Voor de mensen die bij ABN zitten en genoegen nemen met alleen hun saldo: ABN heeft een msn-bot die je binnen een paar seconden je saldo verteld.

En een kleine toevoeging aan de Flash discussie: die mis je wel degelijk. Natuurlijk niet vaak, en in principe thuis ook niet want dan heb je wel een pc of laptop bij de hand, maar ik ben een paar dagen op vakantie geweest en sommige restaurants hebben nog steeds Flash sites. Als je dus even de menu kaart wilt zoeken lukt dat niet op de WP7 toestel.
Het zal niet vaak voorkomen, maar op vakantie is het dus wel een gemis.

Verder wil ik even in het algemeen benoemen dat WP7 nog wel het jongste OS is, en veel devs waarschijnlijk al hun dagen vullen met het updaten van hun iOS en Android apps. Maar iedereen die WP7 heeft gekocht wist toch dat het een jong OS is, en dat nog lang niet alle apps erop zijn uitgebracht? Ik snap het gezeik niet zo goed over de missende apps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

CAP-Team schreef op donderdag 03 november 2011 @ 18:49:
Je moet natuurlijk wel een contactpersoon selecteren die je ook in je live messenger staat
Ja! Die staat erin... Wat moet ik precies zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man man ... wat een ramp om een US account te gebruiken. Mijn Entropay VCC wordt ook al niet aanvaard door Zune :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 21:35:
Man man ... wat een ramp om een US account te gebruiken. Mijn Entropay VCC wordt ook al niet aanvaard door Zune :-(
waarom gebruik je dan geen NL account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik mijn account al sinds 1996 heb en er ondertussen een hele hoop aan verbonden is die ik nu niet zomaar in 1 2 3 overboord wil gooien, enkel en alleen owv een telefoon.

En om niet te spreken over de oninteressante franstalige marketplace voor België die ik een tijdje geleden heb gezien op het toestel van een collega. Zelfs een hele hoop free apps waren (zijn?) niet beschikbaar voor België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
kristan schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:56:
[...]

Ja! Die staat erin... Wat moet ik precies zien?
Ik neem even mijn ingbuddy als voorbeeld contact, is een simpele msn bot.

Ik ga naar de people hub, zoek de ingbuddy. Klik voor zijn/haar profiel en dan staat er toch echt 'Chat' met daaronder de toevoeging Messenger.

Doe ik dit bij een contact met zowel een 06 als msn als Facebook, dan staat er 'text+chat' met de toevoeging SMS, Messenger, Facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Kan je nu al msnen met wp7 dan...
Als je een msn bericht krijgt is dat terug te lezen in je berichten, vanuit daaruit kan je ook antwoord geven. Het is even wennen omdat je berichten lijken op een gewoon sms bericht, maar zo werkt het nu eenmaal in wp7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Argh ik heb die optie gewoon niet! Ik wacht wel op de ebuddy app...
En ondertussen gewoon laptopje erbij...
Ik zie text+chat maar sms en Facebook...
Als ik naar edit ga (het is een linked contact) dan zie ik edit Windows live of de account waar ik haar/hem als email/msn heb toegevoegd... Heeft het er wat mee te maken dat zij/hij niet in de hoofdaccount staat?
Alsnog bedankt

[ Voor 50% gewijzigd door StrongArmLance op 04-11-2011 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Laatst online: 17-08 10:21
MSN werkt alsof je ingelogt bent op je hoofdaccount.
Daar moeten ze dus inderdaad in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

kristan schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 07:36:
Argh ik heb die optie gewoon niet! Ik wacht wel op de ebuddy app...
En ondertussen gewoon laptopje erbij...
Ik zie text+chat maar sms en Facebook...
Als ik naar edit ga (het is een linked contact) dan zie ik edit Windows live of de account waar ik haar/hem als email/msn heb toegevoegd... Heeft het er wat mee te maken dat zij/hij niet in de hoofdaccount staat?
Alsnog bedankt
Kijk eens in je sms hub, tik daar op het rechter icoontje (poppetje naast het plusteken) onderin en zet je status op beschikbaar

DAN pas zie je in je people hub dat chat er bij staan

Ik moest ook even zoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ja ik weet het stond op available maar alleen voor Facebook...
Het werkt gewoon niet... Misschien moet ik mijn hoofd account maar even veranderen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Voor de mensen die shazam missen. Soundhound staat ook net in de marketplace... Het betere alternatief voor shazam vind ik persoonlijk. De app is gratis en werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
Chevron wp7 is beschikbaar. Het enige dat me niet aanstaat is dat als ik wil inloggen met m'n live id op hun website, willen ze toegang tot mijn e-mail adressen. anyone?

https://labs.chevronwp7.com/Default.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-10-2022
Afbeeldingslocatie: http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/301419_2491910227632_1549071709_32588772_1483241642_n.jpg

Kinectimals is echt leuk! :) En ook de eerste game die grafisch echt heel erg mooi gemaakt is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regenbui schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:56:
Chevron wp7 is beschikbaar. Het enige dat me niet aanstaat is dat als ik wil inloggen met m'n live id op hun website, willen ze toegang tot mijn e-mail adressen. anyone?

We need access to an email address as a profile for the site's requirements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:37
Oke ik heb ChevronWP7 gedraaid en het werkt, nu nog inspiratie voor een app :P

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Regenbui schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:56:

Ze eisen geen toegang tot je adresboek of e-mails.
Ze hebben je e-mail adres uit je profiel nodig, oftewel het live adres van je phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Laatst online: 08-07 12:57
Maar betekent dit nu dat je ook apps gratis zou kunnen installeren?

Want dan snap ik niet hoe MS Chevron kan goedkeuren. Daarbij doet het blijkbaar hetzelfde als de normale developer unlock, alleen dan voor 1/10 van de prijs.

Het is gewoon niet erg logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Is er een mogelijkheid om door middel van een app je datagebruik per maand bij te houden? Of een andere mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Qurius schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 18:30:
Maar betekent dit nu dat je ook apps gratis zou kunnen installeren?
Wat ik begrijp: Ja als jij die ergens vandaan kan halen.
Want dan snap ik niet hoe MS Chevron kan goedkeuren. Daarbij doet het blijkbaar hetzelfde als de normale developer unlock, alleen dan voor 1/10 van de prijs.
Nee met een developer unlock mag je in de marketplace publiceren, dat mag met de "chevron" unlock niet.
Het is gewoon niet erg logisch.
IS? Dat jij het niet snapt betekent niet dat het niet logisch is ;) t geeft de mogelijkheid aan hobbyisten om WP7 development uit te proberen op een manier die laagdrempeliger is dan een developer account aan te vragen bij MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramon schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 18:36:
[...]IS? Dat jij het niet snapt betekent niet dat het niet logisch is ;) t geeft de mogelijkheid aan hobbyisten om WP7 development uit te proberen op een manier die laagdrempeliger is dan een developer account aan te vragen bij MS.
Waarbij de deal vanuit MS volgens mij was dat zij een deel van het bedrag dat je betaald krijgen. Dus ook voor MS natuurlijk een leuk financieel extra'tje. Wellicht dat ze op deze manier zelfs meer geld binnen krijgen voor unlocken dan als ze alleen de dure marketplace optie hadden aangeboden. Vooral aangezien ze niet echt support hoeven te leveren voor deze unlock, want ook daar betaal je voor als je een apphub account neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Croccifixio83 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 18:31:
Is er een mogelijkheid om door middel van een app je datagebruik per maand bij te houden? Of een andere mogelijkheid?
Ja die is er "belstatus" heet die app en is voor 99 cent in de Marketplace te krijgen. Hierop kan je je verbruikte data zien. App schijnt nog niet helemaal fantastisch te draaien.

Over ChevronWP7. Met deze app kan je je eigen gemaakt app op je toestel zetten, of wat denk je van bedrijven die een eigen app willen maken. Die hoeft nu dus niet in de Marketplace, maar kan rechtstreeks op het toestel gezet worden. Ook kan je nu beta tester zijn zonder developer account. Ik zie dus nog wel wat mogelijkheden die heel erg legaal zijn.
Ik heb geen idee of er nu een levendige handel van apps buiten de Marketplace zou kunnen ontstaan. Sowieso is het aantal sideloaded apps toch ook beperkt (9 stuks toch?)

[ Voor 35% gewijzigd door PaT op 04-11-2011 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
Heel storend, zojuist Chevron aangeschaft en als ik mijn token invoer crasht het programma. :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Je ben niet de enige: https://twitter.com/#!/ChevronWP7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
Na een paar resets ziet ik nu wel een queue counter. Nu maar afwachten totdat deze bij 0 is. Thanks voor de link btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Je kan weer unlocken. Ben zelf nu nog de SDK aan het installeren.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat dit argument meer game developers tegen houden ?Hhoop het niet.

We do not have any plans currently to port the game to Windows phone
7. If there is enough demand we may change our direction, but Windows
Phone 7 uses closed tools which would require us to re-write our game
engine from scratch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 19:33:

engine from scratch.
Waarschijnlijk wel, maar ja, met XNA kan je zowel op Windows Phone als op Xbox en PC publishen, dus als ze een beetje zouden nadenken kunnen ze genoeg verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Laatst online: 11-08-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 19:33:

engine from scratch.
Dat "re-write" is toch ook nodig bij overstap tussen andere platformen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 15:40
EgMaf schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 21:12:
[...]

Dat "re-write" is toch ook nodig bij overstap tussen andere platformen?
WP7 ondersteunt geen Unity en Unreal engine helaas.

Edit:
En dit is ook niet helemaal de bedoeling geweest van MS lijkt me:
Gisteren meldden we nog dat de ChevronWP7 Labs app beschikbaar was waarmee je je toestel kan ontgrendelen. Op die manier kan je relatief goedkoop apps buiten de Marketplace om installeren.

Velen vroegen zich al af wat hiervan het nut is, als er verder geen apps buiten de Marketplace te krijgen zijn. Dat blijkt echter een kip-ei-verhaal geweest te zijn want nu lijkt het er op dat een van Nokia’s unieke apps gehacked is en daarmee beschikbaar voor niet-Nokia eigenaren. Wat we hier zien lijkt een Omnia 7 te zijn met daarop Nokia’s navigatiesoftware.

Dit is interessant nieuws voor gebruikers van Windows Phone 7 toestellen. Deze hebben nu dus nog een optie er bij als het navigatiesoftware betreft. Nokia en Microsoft zullen echter niet al te blij zijn met deze hack.
Afbeeldingslocatie: http://www.wp7.nl/wp-content/uploads/2011/11/nokiadrivehacked-221x300.jpg
http://www.wp7.nl/5753/no...ar-voor-andere-toestellen

[ Voor 73% gewijzigd door Toms_88 op 05-11-2011 23:08 ]

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:06

mulder

ik spuug op het trottoir

oogjes open, snaveltjes dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Spotify is daar (@windowsphoneNL)

Http://www.businessinside...y-windows-phone-7-2011-11

[ Voor 50% gewijzigd door StrongArmLance op 07-11-2011 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
@Kristan

Zou vanaf vandaag te downloaden moeten zijn, kan alleen nog niets vinden in de marketplace. Patience i guess.

Even all WP7 voordelen op een rijtje
  • Alleen met Windows Phone kun je je muziek en artiesten delen via Facebook en Twitter.
  • Alleen met Windows Phone kun je de muziek van je vrienden bekijken en afspelen op je Windows Phone.
  • Alleen met Windows Phone kun je afspeellijsten vastpinnen op je startscherm zodat je snelle toegang hebt tot je muziek die je wilt afspelen
  • Windows Phone zorgt ervoor dat je door multitasking Spotify kunt draaien op de achtergrond, zodat de muziek ook blijft spelen als je een andere app start of als je toestel vergrendeld is.
  • Spotify maakt gebruik van de bekende mogelijkheden om muziek af te spelen. Even op je volumeregelaar drukken zorgt ervoor dat je track op het scherm verschijnt zodat je snel door kunt naar de volgende track.
  • Spotify wordt volledig geintegreerd in de Muziek en Video Hub en maakt gebruik van het Metro design van je Windows Phone, zodat het zeer goed herkenbaar is.
Bron: http://www.wp7.nl/5831/sp...ne-eindelijk-beschikbaar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 14:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Werkt ook met een gratis Spotify account :)

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack_david
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-09 09:33
Eindelijk! Hier zat ik echt op te wachten. Ik heb nu geen enkele reden meer om WP7 niet aan te prijzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik vind hem wel vreemd dat ik hem nog steeds niet zie in de Marketplace op mijn toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
PaT schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:17:
Ik vind hem wel vreemd dat ik hem nog steeds niet zie in de Marketplace op mijn toestel!
zijn verschillende caches die nog niet up to date zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Is een apart topic voor Spotify interressant en iets wat jullie willen?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:06

mulder

ik spuug op het trottoir

PaT schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:17:
Had ik ook niet, gewoon via PC browsen dan staat de app er wel en kun je via USB installeren.

oogjes open, snaveltjes dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
mulder schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:06:
[...]
Had ik ook niet, gewoon via PC browsen dan staat de app er wel en kun je via USB installeren.
Waarom via USB? Hij is 1 MB groot, gewoon even via de online Marketplace opzoeken en "versturen" aan je telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeGerrit
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-08 12:51

vandeGerrit

Well, this can't be right

mulder schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:06:
[...]
JA bij mij hetzelfde. Ik ging er heen via de website, en daar kan je ook op instaleren klikken. Deze dan een SMS laten sturen, en als je dan bij marktplace staat is deze aan het downloaden.

http://www.windowsphone.c...aad091ecdd1?wa=wsignin1.0
En dan Check My Marktplace -> Instaleren volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:37
Devster schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:19:
Werkt ook met een gratis Spotify account :)
volgens mij maar een paar dagen. Lijkt erop alsof je 2 dagen een gratis premium account krijgt dus zal straks wel weer stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack_david
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-09 09:33
Ginz schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:23:
Is een apart topic voor Spotify interressant en iets wat jullie willen?
Dat is misschien wel een leuke optie. Eventueel kan er gebruikersinformatie uitgewisseld worden om elkaar playlists te bekijken etc.

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Ik heb sinds een paar weken dat Marketplace niet automatisch meer naar updates zoekt.

Op internet gezocht, of ik zoek niet goed of ik ben een van de weinige die hier last van heb.

Het vreemde is als je naar een applicatie browsed op Marketplace die al in je collectie staat en een update klaar heeft staan, staat er wel update installeren. Doe je dit niet en ga je weer naar het hoofdscherm, staat er bij het icoon van Marketplace opeens wel dat er een (1) update beschikbaar is. Uiteraard alleen die applictie die je net bezocht hebt.

Heel irritant, want ik heb geen zin om elke zoveel tijd al mijn applicaties in Marketplace te zoeken om te kijken of er een update beschikbaar is.

Is er iemand die mij in de juiste richting kan wijzen voor een oplossing?

• Gé Brander
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Hé, ik kan opeens wel mijn US - live.com account omzetten naar NL. Nu kijken of mijn NL creditcard wel geaccepteerd wordt. Daar was een probleem mee namelijk in combinatie met mijn US account.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Domino
c70070540 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:28:
Hé, ik kan opeens wel mijn US - live.com account omzetten naar NL. Nu kijken of mijn NL creditcard wel geaccepteerd wordt. Daar was een probleem mee namelijk in combinatie met mijn US account.
Wut? Dat zou mooi zijn. Alleen ligt je probleem niet bij je Live ID, maar je gekoppelde Zune account.
Maar ik hoor graag je bevindingen. Heb je ook al aankopen via de market gedaan?

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Domino schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:11:
[...]

Wut? Dat zou mooi zijn. Alleen ligt je probleem niet bij je Live ID, maar je gekoppelde Zune account.
Maar ik hoor graag je bevindingen. Heb je ook al aankopen via de market gedaan?
Nog niet, net aangepast, nu even wachten wanneer en of de wijziging in alle onderdelen uitgevoerd gaat worden. We zullen zien. In billing.microsoft.com staat nog steeds het US adres, maar ik had ook niet verwacht dat dat allemaal direkt aangepast zou zijn. Dus of het echt uiteindelijk effect gaat hebben weet ik nog niet, maar ik hou jullie op de hoogte.

Edit:
Op Zune.net staat nog hardcoded United States als land, maar dat kan ook gekoppeld zijn aan de Live informatie. Misschien dat dat binnen enkele dagen aangepast is. Fingers crossed :)

[ Voor 12% gewijzigd door Gé Brander op 10-11-2011 14:32 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
c70070540 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:28:
Waar heb je het veranderd? Heb zelf namelijk hetzelfde probleem dus ben zeer benieuwd!

• Domino
Heb je het hier aangepast?

Afbeeldingslocatie: http://www.maupa.nl/tweakers/msn.JPG

Maakt volgens mij helemaal niks uit wat daar staat. Maar ik hoor het graag als het toch lukt :)

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:17

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Je kunt het nu idd onder account settings (rechts boven) aanpassen, dat kon eerst niet. Of het iets uitmaakt heb ik nog niet gemerkt, mijn account stond op UK en nu op NL...

https://account.live.com/summarypage.aspx

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Domino schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:29:
Heb je het hier aangepast?

[afbeelding]

Maakt volgens mij helemaal niks uit wat daar staat. Maar ik hoor het graag als het toch lukt :)
Die pagina inderdaad, echter als het niets uit zou maken, waarom kon ik het dan voorheen daar niet aanpassen?

• Domino
Geen idee, heb er nooit wat ingevuld.
Maar als dat zo het probleem oplost zijn er een hoop mensen, waaronder ik, erg blij :).

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Domino schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:47:
Geen idee, heb er nooit wat ingevuld.
Maar als dat zo het probleem oplost zijn er een hoop mensen, waaronder ik, erg blij :).
Het zou ook wel logisch zijn dat het alleen maar in de Live account settings aangepast kan worden en dat het dan naar de andere systemen (XBOX, Zune en Billing) gerepliceerd wordt, zodat je in de andere systemen niet het land kan aanpassen. Dan gebeurt dat dus vanuit 1 plaats.

Maar wel raar dat de andere adresgegevens wel veranderd kunnen worden vanuit XBOX, Zune en Billing en het land niet.

Ik wacht rustig een paar dagen af of de verandering ook in XBOX, Zune en Billing doorkomt, en hou jullie op de hoogte.

• mrsar
  • Laatst online: 15:19

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Klopt het trouwens dat de rabo een app heeft uitgebracht?zat net op de mobiele site en zag 2 app download links.1 voor bb en 1 voor wp7,werd naar de marketplace doorgestuurd maar die zag hem nog niet(usa). Zou wel fijn zijn :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
c70070540 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:00:
[...]
Ik wacht rustig een paar dagen af of de verandering ook in XBOX, Zune en Billing doorkomt, en hou jullie op de hoogte.
Dat gaat hem helaas niet worden, op die site hierboven heb ik al jaren geleden Nederland als land ingevuld maar ik blijf een amerikaans Zune en Xbox account hebben waar ik geen NLse creditcard aan kan koppelen.

Wel vreemd dat ik het jaren geleden wel aan heb kunnen passen (moet zijn geweest rond de tijd dat ik mijn 360 kocht, dus begin 2007) en dat het toen een tijd lang niet kon...

[ Voor 16% gewijzigd door SpankmasterC op 10-11-2011 16:43 ]

• Matthijs Hoekstra
c70070540 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:28:
[...]

Nog niet, net aangepast, nu even wachten wanneer en of de wijziging in alle onderdelen uitgevoerd gaat worden. We zullen zien. In billing.microsoft.com staat nog steeds het US adres, maar ik had ook niet verwacht dat dat allemaal direkt aangepast zou zijn. Dus of het echt uiteindelijk effect gaat hebben weet ik nog niet, maar ik hou jullie op de hoogte.

Edit:
Op Zune.net staat nog hardcoded United States als land, maar dat kan ook gekoppeld zijn aan de Live informatie. Misschien dat dat binnen enkele dagen aangepast is. Fingers crossed :)
nee, je kunt je zune account land niet aanpassen. Dus waar jij op 'hoopt' werkt niet.

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Matthijs Hoekstra schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:31:
[...]

nee, je kunt je zune account land niet aanpassen. Dus waar jij op 'hoopt' werkt niet.
Jammer maar helaas. Dan wachten we maar af of het ooit nog wel mogelijk gaat worden. :)

• Regenbui
Microsoft had a change of heart. Emulators zijn nu toegestaan in de market place:

http://www.wpcentral.com/vneslight-now-available-marketplace

SNES Emulator svp :)

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
mrsar schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:13:
Klopt het trouwens dat de rabo een app heeft uitgebracht?zat net op de mobiele site en zag 2 app download links.1 voor bb en 1 voor wp7,werd naar de marketplace doorgestuurd maar die zag hem nog niet(usa). Zou wel fijn zijn :)
De app is beschikbaar voor iPhone, iPod Touch en iPad, voor BlackBerry en voor toestellen met Android of Windows Mobile en touchscreen.

Dat vind ik op de site, ben verder geen Raboklant ..maar staat stuur een SMS naar 7171 voor een direct download link. Als jij bent overtuigd dat er WP7 stond, en je het een sms waar vind, zou ik zeggen doen.

• mrsar
  • Laatst online: 15:19

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Tja,het stond er niet duidelijk bij,waren wel 2 nieuwe plaatjes,als ik op de eerste klikte ging ik naar bb marketplace,en de 2e naar de wp7 marketplace......meer weet ik ook niet,zit ook niet in NL op het moment :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Regenbui schreef op donderdag 10 november 2011 @ 20:34:
Microsoft had a change of heart. Emulators zijn nu toegestaan in de market place:

http://www.wpcentral.com/vneslight-now-available-marketplace

SNES Emulator svp :)
cewl, wel redelijk traag op een omnia 7, helemaal met geluid. Maar toch vet. :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
mrsar schreef op donderdag 10 november 2011 @ 23:40:
Tja,het stond er niet duidelijk bij,waren wel 2 nieuwe plaatjes,als ik op de eerste klikte ging ik naar bb marketplace,en de 2e naar de wp7 marketplace......meer weet ik ook niet,zit ook niet in NL op het moment :P
Die 2 plaatjes kan ik zo snel even niet vinden, maar aangezien ik zelf op deze app zit te wachten heb ik in de FAQ gezocht, maar helaas:
Voor Windows Mobile is er de Market Place. Voor Windows Mobile 6.0 en 6.1 staat de Market Place niet standaard op het toestel, deze kan via Microsoft gedownload worden: http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=177806. Een toestel met Windows Mobile 6.5 heeft de Marketplace standaard al geïnstalleerd.
Niks over WP7 te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

...I'm a wp7 Geweldige app, ik ben nu een officiële vertaler;)

Overigens als je de trial van pes download kan je een paar landen team kiezen als beperking.
Ook kun je alleen exhibition mode doen maar dat maakt niet uit, gratis voetbal is voetbal.
Wat jammer is is de beperking van maximaal 3 minuten maar ik heb een workaround gevonden!
Als je de minuten, moeilijkheid en weer moet kiezen kan je op more options drukken die je veel meer opties geven en je de mogelijkheid geeft de wedstrijdduur als nog op 5 of 10 minuten te zetten en hiermee is mijn grootste irritatie van de trial weg! En is de neiging om hem te kopen weg.
Een perfecte voetbal game is het overigens nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
kristan schreef op zondag 13 november 2011 @ 14:46:
...I'm a wp7 Geweldige app, ik ben nu een officiële vertaler;)
Misschien kan je dan aan de rest van de wereld vertellen wat je ermee kan? Meest wazige app ever....

Plus even tegen de devvers zeggen dat ze de navigatie moeten fixen. Als je de app start kom je direct in setting en kan je saven, maar als je op save drukt gebeurt er niets, je moet op back drukken om in de rest van de app te komen. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ramon schreef op zondag 13 november 2011 @ 14:52:
[...]
Misschien kan je dan aan de rest van de wereld vertellen wat je ermee kan? Meest wazige app ever....

Plus even tegen de devvers zeggen dat ze de navigatie moeten fixen. Als je de app start kom je direct in setting en kan je saven, maar als je op save drukt gebeurt er niets, je moet op back drukken om in de rest van de app te komen. :s
Zal ik doen!
Dat wazige vind ik wel lachen.
Je kan in ieder geval wp7 users ontmoeten en elkaar in invite om xbox live games te spelen met elkaar.
Nieuws lezen van wpcentral direct in de app, minigames spelen.
Er zijn best veel features alleen het is onhandig ingedeelt maar je kan er echt veel mee doen!
Je kan bijvoorbeeld ook xboxlive meet ups bekijken!
Wanneer en welke al bezig zijn etc.
tools for Windows phone is ook een goede trouwens!

[ Voor 13% gewijzigd door StrongArmLance op 13-11-2011 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramon schreef op zondag 13 november 2011 @ 14:52:
[...]

Heb ik verwijderd omdat de funtionaliteit totaal onduidelijk was. Slechte navigatie en onduidelijke info over way de app doet. Afrader!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 15:48:
[...]

Heb ik verwijderd omdat de funtionaliteit totaal onduidelijk was. Slechte navigatie en onduidelijke info over way de app doet. Afrader!!
onduidelijk zeker...
heb ik al mailtje over gestuurd maar de features worden er niet minder om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Foto's delen via de blauwe tand met wp7 naar wp7 en android? En andersom;)
Dan is flick + share goed! (lijkt op bump)

Minecraft (clone) coming to wp7
http://www.wp7connect.com...-game-coming-soon-to-wp7/

[ Voor 46% gewijzigd door StrongArmLance op 13-11-2011 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Hij heeft teruggemailt over de 2 problemen...

Kristan, thanks for this…to address #1 we’ve put in a number of videos, you can link directly from the app (v3.5) or go to youtube.com/imawp7 …and hopefully the user that couldn’t save has success with v3.5…a number of international fixes are in that one.

We’re in Spain today! :)

Scott J. Peterson, MCSD, MCPSB, MCT

Enterprise Solution Architect & Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Is er al iets bekend of de ABN Amro saldo app, ook naar WP7.5 komt. Kan vanaf 26 december overstappen, en wil dan graag een WP7.5 telefoon, alleen dit is wel een app die ik er zal missen.

---RAWE CEEK!!!---

Pagina: 1 ... 13 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.