Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
De update of de beschikbaarheid in de NL market?
Eigenlijk kan ik alleen aanraden om naar een andere twitter client te kijken. Er zijn er zoveel die beter zijn als de officiële app. Mijn favoriet is Rowi.
Het is een update die hem meteen beschikbaar maakt in de NL market. maar ook voor andere markets is er dus een update met Mango: Fast Application SwitchingDomino schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:54:
[...]
Eigenlijk kan ik alleen aanraden om naar een andere twitter client te kijken. Er zijn er zoveel die beter zijn als de officiële app. Mijn favoriet is Rowi.
de gratis Rowi variant werkt bij mij voor geen meter...
Officiele werkt iets beter dan rowi naar mijn mening...Domino schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:54:
[...]
Update + NL!
Heb precies hetzelfde probleem en nog geen oplossing kunnen vinden. Sinds Mango 1 keer een melding gehad van updates. Net nog handmatig de Twitter update erop moeten zetten. Heel matig dat ze niet bij het opstarten van de Marketplace even op updates checken zoals in iOS. Volgens mij gebeurde dat in wp7.0 nog wel?ImpaileR schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:50:
Ik heb sinds een paar weken dat Marketplace niet automatisch meer naar updates zoekt.
Op internet gezocht, of ik zoek niet goed of ik ben een van de weinige die hier last van heb.
Het vreemde is als je naar een applicatie browsed op Marketplace die al in je collectie staat en een update klaar heeft staan, staat er wel update installeren. Doe je dit niet en ga je weer naar het hoofdscherm, staat er bij het icoon van Marketplace opeens wel dat er een (1) update beschikbaar is. Uiteraard alleen die applictie die je net bezocht hebt.
Heel irritant, want ik heb geen zin om elke zoveel tijd al mijn applicaties in Marketplace te zoeken om te kijken of er een update beschikbaar is.
Is er iemand die mij in de juiste richting kan wijzen voor een oplossing?
Ik zit wel meestal op wifi? Misschien ligt het daar aan? Dat gaf ook al problemen in WhatsApp. Je ziet 'm ook elke keer verbinding maken met wifi als je de telefoon ff aandrukt. Dat zou betekenen dat WP7 in standby wifi uitzet? En dus geen updates/push notifications krijgt op wifi (in tegenstelling tot bijvoorbeeld iOS)?
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Verwijderd
Verwijderd
Wat een kloterij. Op answers.microsoft.com zijn de mensen al 2 jaar aan het vragen om die taalinstellingen en billing options aan te passen voor meer internationaal gebruik, maar neen, er wordt gewoon geen gehoor aan gegeven D:
Misschien dat ik bij de volgende telefoon toch iets anders dan Microsoft zal opzoeken... Het OS is geweldig, maar die beperkingen bederven deels toch de gebruikservaring. Engelstalige telefoon met een franstalige marketplace. Oh! Dat is cool zeg!
Nou een beetje dan, ik heb zoals velen de insider app, de app van MS die elke maand ringtones, wallpapers etc. Geeft.
Nou heb ik een briljante ringtone gedownload die special heet...
Als die een volledige versie heeft
Hij is ongelooflijk creatief en grappig probeer maar eens!
ABN heeft (nog) geen applicaties voor de WP7. Een alternatief om op je WP7 (eigenlijk op elke slimme telefoon) je saldo op te vragen is om via Windows Live (MSN) Messenger je saldo op te vragen via de ABN AMRO Messenger Saldo bot.NoFearCreations schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:28:
Is er al iets bekend of de ABN Amro saldo app, ook naar WP7.5 komt. Kan vanaf 26 december overstappen, en wil dan graag een WP7.5 telefoon, alleen dit is wel een app die ik er zal missen.
Zie hiervoor http://www.abnamro.nl/nl/...er_saldo/introductie.html.
Vb:
Ik zoek in de adres balk naar: wallpaper 480x600 en dan komt die altijd te voorschijn als ik een W intyp, ook als ik cache, cookies etc. verwijder...
Iemand een oplossing?
als ik m'n history verwijder blijven alleen m'n favorites over en bing suggestions terwijl ik een adres type. Mogelijk moet je bing suggestions nog even uitzetten, of de ongewenste url uit je favs verwijderen. Je kunt in ieder geval niet als in de desktop versie per url verwijderen uit je history.kristan schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:40:
Probleempje met IE9: irritant dat zoek opdrachten nu blijven staan en verschijnen wanneer je websites invult, erg irritant zit echt in de weg, ook google.nl blijft er altijd staan! Ook als je de geschiedenis probeert te verwijderen blijven de zoekopdrachten daar, ik had mango opgezocht en nu krijg je telkens weer een optie minder bij elke zoekopdracht die je invult?
Vb:
Ik zoek in de adres balk naar: wallpaper 480x600 en dan komt die altijd te voorschijn als ik een W intyp, ook als ik cache, cookies etc. verwijder...
Iemand een oplossing?
Gevonden... een Yahoo email aanmaken en het werkte!
[ Voor 10% gewijzigd door Gix op 18-11-2011 23:21 ]
Verwijderd
Prachtige app. Hopelijk dient het als inspiratie voor andere devs. (ook hier op Tweakers) om zulke mooie apps te ontwikkelen.
http://www.wpcentral.com/...otube-lazyworm-apps-video
@hierboven
Je stelt je vraag in het verkeerde forum.
[ Voor 13% gewijzigd door Relief2009 op 22-11-2011 19:26 ]
Btw, weet iemand een goede app om te kijken hoeveel mb je verbruikt van de zoveel mb's die je mag besteden volgens je telecomprovider?
Dat zijn een beetje ruige maatregelen hé...CokeZero schreef op woensdag 23 november 2011 @ 18:35:
Heb nog jammer geen WP toestel al opnieuw geinstalleerd? Harde reset?
Vanmiddag deed bij mij facebook het ook even niet. Vreemde was wel dat het zowel de integratie, de losse app als de mobiele facebook site bedroegen. Denk dat het dus een probleem aan de kant van Facebook betrof.
edit: het werkt nu dus wel weer gewoon
[ Voor 4% gewijzigd door cpt.skydiver op 23-11-2011 19:07 ]
"We know that there is currently an issue with login. We are investigating the issue. Sorry :-("
Ohw en voor de liefhebbers, Social Ebola hun apps zijn Mango ready en staan weer in de NL marketplace
Fail++
http://www.windowsphone.c...92-e011-986b-78e7d1fa76f8
Urban Dictionary
http://www.windowsphone.c...27-e011-854c-00237de2db9e
[ Voor 54% gewijzigd door Regenbui op 23-11-2011 21:47 ]
Bij mij werkt alles behalve de App zelf. De integratie werkt prima.. raar.
Dutch website received e-mail from @wordfeud that they started development of a Windows Phone version! http://bit.ly/sOhEem #wpdev #wp7nl
Dat zou een goed alternatief zijn, maar ik krijg de ABN Messenger-bot niet zichtbaar in de Messages-hub.neevedr schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:00:
[...]
ABN heeft (nog) geen applicaties voor de WP7. Een alternatief om op je WP7 (eigenlijk op elke slimme telefoon) je saldo op te vragen is om via Windows Live (MSN) Messenger je saldo op te vragen via de ABN AMRO Messenger Saldo bot.
Zie hiervoor http://www.abnamro.nl/nl/...er_saldo/introductie.html.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Hm. Ik heb de bot n.a.v. dit bericht toegevoegd op de pc (binnen MSN), en nu is hij gewoon als contact zichtbaar bij Berichten->Online (als persoon om tegen te chatten).rclahsen schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:50:
[...]
Dat zou een goed alternatief zijn, maar ik krijg de ABN Messenger-bot niet zichtbaar in de Messages-hub.
En het werkt ook
http://www.windowsphone.c...e3-df11-a844-00237de2db9e
Pin the Google web site to your start screen and you've instantly improved on this applicationbadluckboy schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:06:
Jongens waarom vind ik deze niet als ik zoek op mijn telefoon:
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
dat is waar heb ik ook gedaan, maar dit ziet er mooier uitmrsar schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:08:
[...]
Pin the Google web site to your start screen and you've instantly improved on this application
Als je goed kijkt zie je in de url "en-GB" staan. Bij de Nederlandse MP is dit altijd "nl-NL". Je zit dus in een andere regio te kijken en helaas is google dus nog niet in de NL-MP gezet. Pas als ze dat doen (mogelijk bij een update), zul je hem ook zien staan. Snap ook niet waarom Google dat nog niet gedaan heeft, maar zoveel zoek ik toch niet op mijn telefoon dat een favoriete website ook al voldoende is.badluckboy schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:06:
Jongens waarom vind ik deze niet als ik zoek op mijn telefoon:
Was ik ook al naar op zoek, maar volgens mij hebben ze die niet. Of iemand hier nog suggesties? Nu heb ik 1,25 GB dus hard zal het niet lopen, maar toch.....CokeZero schreef op woensdag 23 november 2011 @ 17:25:
Btw, weet iemand een goede app om te kijken hoeveel mb je verbruikt van de zoveel mb's die je mag besteden volgens je telecomprovider?
Metrotube
http://www.wpcentral.com/...ce-launches-special-offer
[ Voor 3% gewijzigd door Regenbui op 29-11-2011 14:10 ]
Jahh die is zo mooi he!Regenbui schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:08:
Na de geweldige Lazytube app, dan nu eindelijk:
Metrotube
Verwijderd
http://www.wphome.nl/2011/wp7-rabobank-app-onderweg/
http://www.t-mobile.nl/windowsphone/featuresVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:08:
rabo bank app komt naar wp7 hopelijk binnen kort ook ing.
Ik hoop dat ze wat meer weten dan ons
Haha ja en Ik heb net via t-mobile ontdekt dat het toch echt het roder kruis isyesjohn schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:33:
[...]
http://www.t-mobile.nl/windowsphone/features

Yep 1 van de weinige (helaas) ontwikkelaars die snapt hoe je een app moet bouwen. Het ziet er goed uit en werkt nog erg goed ook. MS moet ze gewoon overnemen en de app als officiële Youtube app uitbrengen.Regenbui schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:08:
Na de geweldige Lazytube app, dan nu eindelijk:
Metrotube
Ook grappig dat ze Lync ook al noemen, daar moet ook nog de app voor uitkomen (hopelijk snel):yesjohn schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:33:
[...]
http://www.t-mobile.nl/windowsphone/features
De Windows Phone is de enige telefoon met Office en ondersteunt Office365 diensten als Microsoft Sharepoint en Lync.
Zojuist ABN AMRO gemaild. Ben benieuwd.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:08:
Zoek op Belstatus de rode is voor vodafone, de groene KPN, de roze T-Mobile (...duh..) Bij vodafone kna ik me blox zien en MB verbruik, ook Live tile ondersteuning.rajboen schreef op maandag 28 november 2011 @ 20:38:
[...]
Was ik ook al naar op zoek, maar volgens mij hebben ze die niet. Of iemand hier nog suggesties? Nu heb ik 1,25 GB dus hard zal het niet lopen, maar toch.....
Belstatus
Meh, die site gelooft wel héél snel het verhaal van een helpdeskmedewerker. Niet geveriefieerd bij de Rabobank, en dus ook niet echt betrouwbaar. Helpdeskmedewerkers roepen meestal ook maar wat.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:08:
Ik hoop dat het waar is; maar voorlopig: eerst zien, dan geloven.
[ Voor 22% gewijzigd door HyperioN op 30-11-2011 00:28 ]
Er komt een update aan voor Belstatus voor Vodafone.tspawn schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:54:
[...]
Zoek op Belstatus de rode is voor vodafone, de groene KPN, de roze T-Mobile (...duh..) Bij vodafone kna ik me blox zien en MB verbruik, ook Live tile ondersteuning.
Belstatus
Hierin zul je ook je resterende data tegoed kunnen zien op de tile als je de app pint op je startscherm. Daarnaast is de layout iets aangepast. Hopelijk staat hij binnen nu en 2 dagen in de Marketplace!
[ Voor 4% gewijzigd door Piels op 30-11-2011 09:06 ]
Thanks voor de tip! Heb KPN, maar helaas geen vermelding van MB verbruik. Is eigenlijk niet anders dan wanneer ik inlog op MyKPN, daarin wordt er ook geen melding gemaakt van het verbruik. Zeker wel ideaal om je belgedrag en "beltegoed" in de gaten te houden.tspawn schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:54:
[...]
Zoek op Belstatus de rode is voor vodafone, de groene KPN, de roze T-Mobile (...duh..) Bij vodafone kna ik me blox zien en MB verbruik, ook Live tile ondersteuning.
Belstatus
Succes! Ik heb 3 weken geleden gemaild en ben nog steeds aan het wachten op de reactie. Ondanks de belofte binnen 3 dagen te reageren. Misschien eens een melding maken via Facebook, dan reageren ze waarschijnlijk wel.
Slechte zaak dat ze er zo lang overdoen. Als ik voor vrijdag geen response heb zal ik ze een op twitter/facebook aanspreken. Mocht het echt zo zijn dat ING en Rabobank bezig zijn met de ontwikkeling van een inet mobile bankieren app, dan kan ABN toch niet achterblijven lijkt mij.rajboen schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:29:
[...]
Thanks voor de tip! Heb KPN, maar helaas geen vermelding van MB verbruik. Is eigenlijk niet anders dan wanneer ik inlog op MyKPN, daarin wordt er ook geen melding gemaakt van het verbruik. Zeker wel ideaal om je belgedrag en "beltegoed" in de gaten te houden.
[...]
Succes! Ik heb 3 weken geleden gemaild en ben nog steeds aan het wachten op de reactie. Ondanks de belofte binnen 3 dagen te reageren. Misschien eens een melding maken via Facebook, dan reageren ze waarschijnlijk wel.
Ik heb hetzelfde probleem met t-mobile. Mijn tile geeft alles weer behalve mijn Inet verbruik. Misschien heeft het te maken dat ik nog een oud abonnementsvorm heb.rajboen schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:29:
[...]
Thanks voor de tip! Heb KPN, maar helaas geen vermelding van MB verbruik. Is eigenlijk niet anders dan wanneer ik inlog op MyKPN, daarin wordt er ook geen melding gemaakt van het verbruik. Zeker wel ideaal om je belgedrag en "beltegoed" in de gaten te houden.
Hier wordt aan gewerktRegenbui schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:37:
[...]
Ik heb het zelfde probleem met t-mobile. Mijn tile geeft alles weer behalve mijn Inet verbruik. Misschien heeft het te maken dat ik nog een oud abonnementsvorm heb.
Het probleem bij KPN is dat we geen test gegevens hebben met daarin een data bundel. We hopen dit in de toekomst nog toe te kunnen voegen!rajboen schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:29:
[...]
Held
[ Voor 45% gewijzigd door Regenbui op 30-11-2011 09:48 ]
Hebben gister pas de data hiervoor gekregen, dus nu moeten we nog gaan ontwikkelen en submitten in de marketplace, dus dan zijn we helaas wel enige tijd verder.Regenbui schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:47:
[...]
HeldZeer handige app vind ik het. Snap nooit dat providers dit niet direct zelf op de markt brengen. Heb zelf geen idee hoeveel programeerwerk dit is, maar het heeft veel toegevoegde waarde voor de gebruiker. Of willen ze gewoon dat jij niet weet hoeveel btg je nog hebt
Maar het komt er in ieder geval aan
Heb gister met Matthijs Hoekstra hierover gesproken. De providers zouden bijvoorbeeld de rollen kunnen omdraaien. Op het moment dat jij uit je beltegoed / data tegoed dreigt te lopen zouden ze op dat moment een aanbieding kunnen doen. "Nu 100 SMSjes voor 5 euro" of iets dergelijks.
Maar voor nu ben ik blij dat ze deze dienst niet aanbieden
[ Voor 65% gewijzigd door Piels op 30-11-2011 09:51 ]
Bij KPN krijg ik volgens mij bij 50% verbruik een sms, 75%, 100% etc. Als ik dus inlog om mijn tegoed te bekijken krijg ik ook alleen, net als de app, alleen het beltegoed te zien en verder niks over mijn databundel (wat ik overigens een slechte service vind). Voor de Iphone en Android hebben ze blijkbaar al een app om het verbruik bij te houden, hopelijk maken ze er ook nog één voor Windows Phone.Piels schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:40:
[...]
Het probleem bij KPN is dat we geen test gegevens hebben met daarin een data bundel. We hopen dit in de toekomst nog toe te kunnen voegen!
KPN heeft hiervoor een apart MB meter of hoe noemen ze het?
Beetje raar als je he mij vraagt. Lijkt me niet super complex om dit in hetzelfde overzicht te stoppen.
Hopelijk gaan ze dit in de toekomst aanpassen zodat we dit netjes in de Belstatus app kunnen stoppen.
Verwijderd
Met onze nieuwe Mobiel Bankieren-app leggen wij de basis voor mobiel bankieren bij de ING. De komende maanden gaan we verder met de ontwikkeling van de app. Ook willen wij zo snel mogelijk de app geschikt maken voor andere platformen. Als wij hier meer nieuws over hebben, leest u dit op www.ING.nl/mobiel.
Voor de mensen met hetzelfde probleem. Ik had per ongeluk de telefoon de hele nacht aan de lader gehangen en mijn PC stond nog aan. Ik denk dus dattie daarom op updates is gaan checken uit zichzelf (door de lader). Of waarschijnlijker lijkt me via mijn pc. Omdat ik Zune ingesteld heb op wireless syncen, en dat gebeurt pas na een tijdje aan de lader (dan start Zune ineens op je pc zonder aankondiging).
Hekel aan dit soort standaard mailtjes. Ze praten ook nog eens over Windows MobileGeachte heer Regenbui,
Hartelijk dank voor uw vraag over de beschikbaarheid van de ABN AMRO Saldo app op een ander platform.
De ontwikkeling voor de iPhone is een eerste stap. Inmiddels is ABN AMRO Saldo app ook beschikbaar voor Android en de Blackberry. Er zijn op dit moment geen plannen om de app op het Nokia of Windows Mobile platform uit te brengen. Wij blijven de browser, besturingssystemen en smartphone-markt nauwlettend volgen en zullen ons beleid hierop aanpassen zodra daar aanleiding toe is.
Kijk voor meer informatie over de ABN AMRO Saldo app op www.abnamro.nl/saldo
Mja ik heb dus bijna dagelijks updates. Ik heb draadloos synchen aanstaan en mijn telefoon vaak via wifi op een netwerk aangesloten. Overigens doet ie dat ook zonder dat mn pc aan staat.Cheeky schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:57:
Eindelijk sinds de Mango update (zo'n 2 maand geleden) weer eens een melding gekregen van app updates in de marketplace. 20 updates in 1 keer...
Voor de mensen met hetzelfde probleem. Ik had per ongeluk de telefoon de hele nacht aan de lader gehangen en mijn PC stond nog aan. Ik denk dus dattie daarom op updates is gaan checken uit zichzelf (door de lader). Of waarschijnlijker lijkt me via mijn pc. Omdat ik Zune ingesteld heb op wireless syncen, en dat gebeurt pas na een tijdje aan de lader (dan start Zune ineens op je pc zonder aankondiging).
Aangezien ik een onbeperkt internetbundel heb en 90% van de dag een wifi-verbinding binnen handbereik staat bij mij ook meestal alles aan en update ie dus ook vrij vaak. Dat ik daardoor vaak moet opladen maakt me ook niet uit want ook die is vaak binnen handbereik. Zowel thuis als op het werk heb ik lader+wifi.
Ik merk meestal dat de marketplace op mijn telefoon ongeveer 2x per dag wordt geupdate en er dan ook meteen een programma update bij komt. Ik zou nog graag zien dat je handmatig een refresh kunt doen, voor als je ergens op zit te wachten.
Ik heb laatst de T-Mobile Belstatus app geinstalleerd, maar merkte daar dat er geen data-verbruik bij zit. Nou zocht ik dat op de site even na en daar kan ik het ook al niet vinden. Nu maakt het me niet gigantisch veel uit omdat ik toch "onbeperkt" kan internetten, maar het zou fijn zijn als ik enigszins wat inzicht erin zou krijgen om te zien of ik een heavy user ben of niet. Het updaten van mailboxen, sporadisch kijken op internet en enkele applicaties met internettoegang (waarvan 3 met regelmatige updates voor weer en verkeer) lijkt me niet gigantisch veel gebruiken. Zeker als ik op Wifi werk, maar ben er toch wel benieuwd naar.
[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 30-11-2011 17:31 ]
Bij mij blijft de app hangen bij het autoriseren van Boxfiles om bij mijn Dropbox bestanden te komen.
Dat is opvallend, ik zocht vandaag ook een app die met dropbox werkt en bleef op hetzelfde punt hangen. Misschien is het een tijdelijk iets, maar ik kon in ieder geval niets op internet erover vinden.Necros schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:44:
Heeft iemand Boxfiles for Dropbox aan de praat gekregen op de Lumia 800?
Bij mij blijft de app hangen bij het autoriseren van Boxfiles om bij mijn Dropbox bestanden te komen.
Met dezelfde app (Boxfiles for Dropbox) begrijp ik?Martinspire schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:10:
[...]
Dat is opvallend, ik zocht vandaag ook een app die met dropbox werkt en bleef op hetzelfde punt hangen. Misschien is het een tijdelijk iets, maar ik kon in ieder geval niets op internet erover vinden.
Dat mailtje heb ik ook gehad. Viel me ook al op dat ze nog praten over Windows Mobile i.p.v. Windows Phone.Regenbui schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:08:
Reply van ABN AMRO mbt APP voor WP7
[...]
Hekel aan dit soort standaard mailtjes. Ze praten ook nog eens over Windows Mobile
Prutsers. Kan me echter niet voorstellen dat ze hier naar hebben gekijken: http://gs.statcounter.com...-NL-monthly-200909-201109Regenbui schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:08:
Reply van ABN AMRO mbt APP voor WP7
Hekel aan dit soort standaard mailtjes. Ze praten ook nog eens over Windows Mobile
Symbian was begin van het jaar immers nog groter dan BB en toen hadden ze die app vast al in ontwikkeling. Nu maar hopen dat WP op deze counter omhoog schiet de komende tijd. In oktober was het 0,31%, nog niet echt een denderend aandeel. Wellicht zorgt de samenwerking met Nokia en nog meer nieuwe telefoons voor een boost.
WP7 staat er niet eens bij. Tenzij dat ze met WinCE WP7 bedoelen, maar ik denk dat dat eerder voor WinMob is...rajboen schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:11:
[...]
Prutsers. Kan me echter niet voorstellen dat ze hier naar hebben gekijken: http://gs.statcounter.com...-NL-monthly-200909-201109
Symbian was begin van het jaar immers nog groter dan BB en toen hadden ze die app vast al in ontwikkeling. Nu maar hopen dat WP op deze counter omhoog schiet de komende tijd. In oktober was het 0,31%, nog niet echt een denderend aandeel. Wellicht zorgt de samenwerking met Nokia en nog meer nieuwe telefoons voor een boost.
Ja die, ik moet overigens nog wel alternatieven proberen, maar omdat ik eigenlijk al klaar was met werken heb ik niet verder gekekenNecros schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:42:
[...]
Met dezelfde app (Boxfiles for Dropbox) begrijp ik?
Ik heb inmiddels contact met iemand van Neurologics (ontwikkelaar Boxfiles). Zodra er een oplossing voor het autorisatie probleem is laat ik het hier weten.Martinspire schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:59:
[...]
Ja die, ik moet overigens nog wel alternatieven proberen, maar omdat ik eigenlijk al klaar was met werken heb ik niet verder gekeken
Edit: Bij mij is het gelukt n.a.v. de onderstaande reactie.
There seems to be a problem with the new authentication system on the dropbox server and we are trying to fix it as soon as possible. Here is the workaround:
I uninstalled paid version and downloaded free version. Logged in and that did work. Then I installed the paid version over the free and that did the trick.
Note that if you did purchase the app you won’t pay it twice. . Also please be aware that because of the Microsoft Skydrive changes yesterday you won’t be able to access Skydrive again till v2.5 which I pushed for certification yesterday (which also has Pin to start for folder and much more things).
[ Voor 45% gewijzigd door Necros op 01-12-2011 11:42 ]
Voor zover ik weet heb ik geen betaalde versie geinstalleerd.Necros schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:17:
[...]
Ik heb inmiddels contact met iemand van Neurologics (ontwikkelaar Boxfiles). Zodra er een oplossing voor het autorisatie probleem is laat ik het hier weten.
Edit: Bij mij is het gelukt n.a.v. de onderstaande reactie.
There seems to be a problem with the new authentication system on the dropbox server and we are trying to fix it as soon as possible. Here is the workaround:
I uninstalled paid version and downloaded free version. Logged in and that did work. Then I installed the paid version over the free and that did the trick.
Note that if you did purchase the app you won’t pay it twice. . Also please be aware that because of the Microsoft Skydrive changes yesterday you won’t be able to access Skydrive again till v2.5 which I pushed for certification yesterday (which also has Pin to start for folder and much more things).

Andere clients zijn buggy of incompleet: niet laten zien wie een RT heeft uitgevoerd, geen automatische notifications van mentions of DMs, en meer van dat soort kleine dingen. Ik zit nu met Rowi lite, is dat nu echt de minste kutte (dan koop ik hem gewoon maar) of heb ik nog een volledige, bruikbare client over het hoofd gezien?
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Verwijderd
Welke twitterclients heb je geprobeerd?kenneth schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:13:
Wat zit er veel bagger onder de Twitterclients. De officiële springt na een refresh naar de nieuwste tweet ipv de laatst gelezenzuipen die developers onder werktijd, of wat?
Andere clients zijn buggy of incompleet: niet laten zien wie een RT heeft uitgevoerd, geen automatische notifications van mentions of DMs, en meer van dat soort kleine dingen. Ik zit nu met Rowi lite, is dat nu echt de minste kutte (dan koop ik hem gewoon maar) of heb ik nog een volledige, bruikbare client over het hoofd gezien?
Inderdaad slechte zaak. Als onze enige echte NL staatsbank moeten ze toch ook wel inspringen. Misschien dat Microsoft NL eens moet aankloppen dat ze de ABN er wel bij ondersteunen ofzorajboen schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:11:
[...]
Prutsers. Kan me echter niet voorstellen dat ze hier naar hebben gekijken: http://gs.statcounter.com...-NL-monthly-200909-201109
bedoel je dat als je alle tweets wil lezen eerst naar beneden moet scrollen om bij de tweet te komen waar je gebleven was? (officiele tweet app van wp toch?)kenneth schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:13:
Wat zit er veel bagger onder de Twitterclients. De officiële springt na een refresh naar de nieuwste tweet ipv de laatst gelezenzuipen die developers onder werktijd, of wat?
persoonlijk vind ik dit een kleine moeite. maar meer omdat ik het vaak controleer.
Dat was bij mij ook al een irritatie puntje.kenneth schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:13:
Twitter, Rowi, Mehdoh en BirdSong. Met die laatste kan je in de trialversie niet tweeten dus dan houdt het voor mij gauw op. Tenzij iedereen zegt dat Birdsong echt geweldig is, de prijzen zijn een schijntje maar het is meer het principe ...Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:22:
[...]
Welke twitterclients heb je geprobeerd?
Ja dat bedoel ik. En soms is het een kleine moeite maar regelmatig zitten er tussen checks in iets van 20-50 tweets en dan is het ronduit hinderlijk.roboreaper schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:31:
bedoel je dat als je alle tweets wil lezen eerst naar beneden moet scrollen om bij de tweet te komen waar je gebleven was? (officiele tweet app van wp toch?)
persoonlijk vind ik dit een kleine moeite. maar meer omdat ik het vaak controleer.
Het blijft hoe dan ook een gigantische UI-fuckup. Een developer die zijn product dogfoodt komt daar binnen een kwartier achter. Mijn baas zou me door het kantoor schoppen.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

U ziet, ik ben erg kritisch

[ Voor 46% gewijzigd door kenneth op 02-12-2011 17:20 ]
Maak er zelf even 1 dan als je het allemaal zo goed weet?kenneth schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:01:
Mijn baas zou me door het kantoor schoppen.
Verwijderd
Gezien m'n ervaring met .NET had ik het bijna gedaan. Gelukkig voldoet Mehdoh op enkele kleine details.WingsOfFury schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 00:07:
[...]
Maak er zelf even 1 dan als je het allemaal zo goed weet?
WTF laat Mehdoh niet zien van *wie* een retweet is maar alleen degene die het heeft geretweet?

En dan kijk ik opeens een tijd later op mijn lumia, en dan staat de applicatie er opeens op....
Ja klopt, zo werkt dat.Basekid schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:01:
Als ik iets download via de marketplace op Zune, lijkt er niks te gebeuren? Ik koop het programma, en dan "niks". Zie geen download balkje ofzo...
En dan kijk ik opeens een tijd later op mijn lumia, en dan staat de applicatie er opeens op....
Moet ik ook eens aan geloven nu mijn nl cc en us market niet meer samen gaan.
Verwijderd
Verwijderd
Ja maar het zijn wel allemaal IE9 gebaseerde browsers. Meer browserschillen om de standaard browser dus.hjs schreef op zondag 04 december 2011 @ 19:58:
zijn er nog alternative browsers te installeren? En indien ja, welke is een aanrader?
http://www.computable.nl/...microsoft-apps-maken.html
Avandade is een joint-venture van Microsoft en Accenture, en die laatste heeft net de hele Symbian afdeling van Nokia overgenomen. De relatie Nokia-Microsoft lijkt wel een driehoeksrelatie te worden nu...
Dat worden hopelijk heel veel nieuwe en goede apps de komende tijd!
Waarom nog geen Opera vraag je je dan afVerwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 20:47:
[...]
Ja maar het zijn wel allemaal IE9 gebaseerde browsers. Meer browserschillen om de standaard browser dus.
Dat is toch vrij duidelijk? Omdat Opera zijn browser niet gaat herschrijven in Silverlight.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Hoeft ook niet. WP7 kent zowel .NET als Silverlight apps.Ramon schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:38:
[...]
Dat is toch vrij duidelijk? Omdat Opera zijn browser niet gaat herschrijven in Silverlight.
Je bedoelt Silverlight en XNA, beiden onderdeel van het .Net platform.Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:53:
[...]
Hoeft ook niet. WP7 kent zowel .NET als Silverlight apps.
Naast de al eerder genoemde reden heeft Opera ook lang niet genoeg toegang tot het OS om een fatsoenlijke browser te schrijven.
Verwijderd
Vandaag een update uitgekomen:
http://wmpoweruser.com/sh...t-from-your-start-screen/
Verwijderd
Gewoon mailen die lui zou ik zeggen.Regenbui schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:56:
Waarom is Shazam niet verkrijgbaar in de NL marketplace?
Vandaag een update uitgekomen:
http://wmpoweruser.com/sh...t-from-your-start-screen/
Verwijderd
http://www.windowsphone.c...b1-470f-a7fe-09c862ca6dd9
Net wat langer zitten spelen en deze app is een must have app als je ook een Xbox hebt
.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 20:51 ]
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.