Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
De nieuwe Flitsmeister app is echt netjes geworden! Kan ANWB nog een puntje aanzuigen.daffie82 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:45:
[...]
Klopt, bij details in de store kan je de uitleg vinden.
Uitbreiding naar BE zou nog op de plank liggen, alsook W10 app.
Goede zaak!
WP users kunnen nu ook zelf meldingen doen trouwens.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Weet er iemand of er een update komt voor Whatsapp?
Op een 950XL is deze namelijk erg lelijk...grote letters...
Natuurlijk komt er een update voor Whatsapp.Ladykiller007 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:10:
WhatsApp voor Windows Phone
[ Voor 11% gewijzigd door hjs op 24-12-2015 10:16 ]
Of je gaat in Whatsapp naar:Ladykiller007 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:10:
Goedemorgen,
Op een 950XL is deze namelijk erg lelijk...grote letters...
Settings -> chats and calls -> text size

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Vraag is alleen wanneerhjs schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:15:
[...]
Natuurlijk komt er een update voor Whatsapp.
WhatsApp voor Windows Phone
Heeft helaas niet geholpen...staat al op z'n allerlaagst...EektheMan schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:43:
[...]
Of je gaat in Whatsapp naar:
Settings -> chats and calls -> text size
Bovengenoemde e-mail heb ik gisteren ook binnen gekregen (van dezelfde persoon).Omnia love schreef op woensdag 23 december 2015 @ 19:32:
[...]
Done, ik kreeg de volgende mail binnen.
Dear XXXX,
First of all, I would like to thank you for your interest in our products and for your feedback.
The Photo backup function is not available on Windows Phone indeed. It would make a great improvement to the WP users to facilitate your backup of your pictures. I will therefore forward your request to our R&D. They will gather all requests and take them into account while developing the future version of DS photo. However, I will not be able to provide you any estimated time of availability.
I hope that this information will be useful for you.
Truly yours,
Thibault
Product Manager
Goed om te horen! Als jullie op basis van gebruik nog verdere feedback hebben hoor ik dat graag (DM), we kijken samen met Flitsmeister continu hoe we de app verder kunnen verbeteren en feedback van gebruikers helpt daarbijJerX schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:12:
[...]
De nieuwe Flitsmeister app is echt netjes geworden! Kan ANWB nog een puntje aanzuigen.
Bij mij geeft de kaarten app aan dat er een update is en dan blijft hij vervolgens zoeken. Herken het dus wel. Is al een tijdje geleden dat ik dat voor het eerst had. Heb er (nog) geen hinder van, laatste update is minder dan een half jaar geleden, maar hoop wel dat ze het oplossen.Universal Creations schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:56:
Sinds een tijdje kan ik mijn kaarten (here maps) niet updaten. Zoekschermpje blijft maar zoeken. Meer mensen hier last van?
Ja, die zit er standaard in.NeutraleTeun schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:21:
Is er toevallig een zaklamp app die vanuit lockscreen te activeren is?
Lockscreen, omlaag vegen, settings expanden, tada flashlight.

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Maar dat is W10 neem ik aan?
Die staat hier nog niet erop.
Voor 8.1 heb ik even geen idee, sorry.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Tof! De uitbreiding naar België zou erg leuk zijn!tomverhoeff schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:27:
[...]
Goed om te horen! Als jullie op basis van gebruik nog verdere feedback hebben hoor ik dat graag (DM), we kijken samen met Flitsmeister continu hoe we de app verder kunnen verbeteren en feedback van gebruikers helpt daarbij
En misschien ook de optie om filles en fliters te sorteren op afstand vanaf je huidige locatie? Dat werkt namelijk erg handig en snel. Net zoals bij "Flitsservice Flitsnav"
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)
De foto's en filmpjes die ik maak of download/bewaar worden automagisch naar Onedrive gebackupped. Dat is prima.
Bepaalde foto's zet ik onder 'favoriet' (bij filmpjes lukt dat helaas niet!).
Nu vind ik het jammer dat als ik iets verwijder in camera-roll, dat ook verdwijnt in favorieten.
Plus, ik zou graag willen dat er een soort van lock/beveiliging op een map zit.
Maar die wel synced met Onedrive, en wel bestanden laat overzetten uit de camera-roll.
Is er zoiets?
Waardoor ik dus een privé ruimte krijg (met lock) voor een aantal geselecteerde mediabestanden.
Ah, ben dus niet de enige. Opeens had ik ook van die lelijke grote letters. Misschien bij een update fout gegaan. Hopelijk herstellen ze het snel.Ladykiller007 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:54:
Heeft helaas niet geholpen...staat al op z'n allerlaagst...
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Oww, vind zelf de grootte wel meevallen. Maar ja, mss zijn mijn ogen niet al te best.Ladykiller007 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:54:
Heeft helaas niet geholpen...staat al op z'n allerlaagst...
Geen idee of dit nog een optie is, moet er namelijk een herstart voor doen, heb ik geen zin in:
Settings -> Display -> Size of text, apps, and items on this display.
Toi, toi, toi
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Volgensmij is er geen adblocker op dit moment. Of je moet het bijv. via je eigen router fixen, of je moet nog even wachten tot extensies voor Edge naar Mobile komen (als dat ooit al gebeurdHadespuiter schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 23:55:
Sinds gisteren een Windows Phone en ben op zoek naar een adblocker, kan helaas niets vinden en ook geen discussie hieromtrent op dit forum?
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
[ Voor 37% gewijzigd door GerCor op 27-12-2015 08:38 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Ik heb NL, DE, FR en A erop staan en deze updaten gewoon (vorige week), en geven nu aan up to date te zijn.Universal Creations schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:56:
Sinds een tijdje kan ik mijn kaarten (here maps) niet updaten. Zoekschermpje blijft maar zoeken. Meer mensen hier last van?
WP 8.1, Lumia 930, verbinding via Wifi.
Welke radio luister jij graag?Rockvee2 schreef op zondag 27 december 2015 @ 01:10:
Jammer dat er geen apps van NL Radio zenders zijn op Windows Phone behalve Radio538 die vol reclame zit.
Probeer de Nederland FM app eens, staan een hoop zenders in.Rockvee2 schreef op zondag 27 december 2015 @ 01:10:
Jammer dat er geen apps van NL Radio zenders zijn op Windows Phone behalve Radio538 die vol reclame zit.
Radio 2 en Q-Music
Ik gebruik zelf TuneIn om radio te luisteren maar ik mis het wel om berichten te sturen naar de studio. Als ik mijn tablet bij de hand heb savonds stuur ik soms wel een bericht . Smsen naar een 0900 nummer kost toch 33 ct
Nederland.FM ken ik inderdaad als app, ook een goede app.
[ Voor 7% gewijzigd door Rockvee2 op 27-12-2015 13:52 ]
Bij mij blijft ie gewoon dit venster weergeven en komt geen steek verder. Met wifi en 4G niet.BounceMeister schreef op zondag 27 december 2015 @ 08:57:
[...]
Ik heb NL, DE, FR en A erop staan en deze updaten gewoon (vorige week), en geven nu aan up to date te zijn.
WP 8.1, Lumia 930, verbinding via Wifi.

Edit: ter infor Lumia 820, WP 8.1
[ Voor 3% gewijzigd door Universal Creations op 27-12-2015 18:30 ]
Vreemd, hier geen probleem. Werkt gewoon en geeft aan : Alles up to date.Universal Creations schreef op zondag 27 december 2015 @ 17:28:
[...]
Bij mij blijft ie gewoon dit venster weergeven en komt geen steek verder. Met wifi en 4G niet.
[afbeelding]
Wp 8.1 lumia 830
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)
Volgens mij of geen één.Martinspire schreef op zondag 27 december 2015 @ 22:52:
Ik zat zo nog eens zorgverzekeringen door te kijken, maar vroeg me eigenlijk af: welke zorgverzekering heeft een WP/win10 app?
Wel weet ik dat VGZ een erg goeie resposive website heeft, deze doet het ook goed op een smartphone.
Denk dat je dat mee zou kunnen nemen in je keuze: Geen app, hoe is de mobiele site... (als die er is)
EektheMan schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 15:53:
[...]
Oww, vind zelf de grootte wel meevallen. Maar ja, mss zijn mijn ogen niet al te best.
Geen idee of dit nog een optie is, moet er namelijk een herstart voor doen, heb ik geen zin in:
Settings -> Display -> Size of text, apps, and items on this display.
Toi, toi, toi
Nope haha niet de enige....kenneth schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:20:
[...]
Staat bij mij al op zijn allerlaagst (kleinst)
thnxx
Ah, ben dus niet de enige. Opeens had ik ook van die lelijke grote letters. Misschien bij een update fout gegaan. Hopelijk herstellen ze het snel.
Ik hoop het ook...en doorzichtige tiles zou ook een stuk mooier zijn....
Niet veel inderdaad. Ik zie dat www.ik.nl een windows app heeft, fbto waarschijnlijk binnenkort. IAK heeft er een, maar nog niet de nieuwste versie.Martinspire schreef op zondag 27 december 2015 @ 22:52:
Ik zat zo nog eens zorgverzekeringen door te kijken, maar vroeg me eigenlijk af: welke zorgverzekering heeft een WP/win10 app?
En dan houdt het wel zo ongeveer op geloof ik
... en gaat over tot de orde van de dag
Voor mij is het niet zo'n probleem als er geen app is, maar ik kan me voorstellen dat het voor anderen misschien wel een dingetje kan zijn. Had zelf al wat namen ingevoerd, maar zie inderdaad nergens wat verschijnen. En Ik of IAK zien er niet echt interessant uit imo maar dat is een andere discussieSt00mwals schreef op maandag 28 december 2015 @ 07:40:
[...]
Volgens mij of geen één.
Wel weet ik dat VGZ een erg goeie resposive website heeft, deze doet het ook goed op een smartphone.
Denk dat je dat mee zou kunnen nemen in je keuze: Geen app, hoe is de mobiele site... (als die er is)
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 28-12-2015 13:19 ]
Bij FBTO staat het volgende op de website (https://www.fbto.nl/zorgv...-met-je-smartphone.aspx):St00mwals schreef op maandag 28 december 2015 @ 07:40:
[...]
Volgens mij of geen één.
Download de FBTO Zorgdeclaratieapp. Je kunt de app downloaden in de store voor iPhone en Android. Je kunt de android-app ook gebruiken op je Blackberry. Waarschijnlijk kan dat binnenkort ook met je Windows-telefoon.
Dus misschien binnenkort toch een verzekeraar die een Windows-telefoon ondersteund.
Ik denk dat ze bedoelen dat je binnenkort ook de Android app kan downloaden op je Windows Phone, maar Microsoft heeft het Android apps verhaal in de vriezer gelegd. Ik denk dus niet dat ze een Windows Phone app aan het ontwikkelen zijn...bundit schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:11:
[...]
Bij FBTO staat het volgende op de website (https://www.fbto.nl/zorgv...-met-je-smartphone.aspx):
Download de FBTO Zorgdeclaratieapp. Je kunt de app downloaden in de store voor iPhone en Android. Je kunt de android-app ook gebruiken op je Blackberry. Waarschijnlijk kan dat binnenkort ook met je Windows-telefoon.
Dus misschien binnenkort toch een verzekeraar die een Windows-telefoon ondersteund.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Verwijderd
http://wmpoweruser.com/eu...na-and-continuum-support/
Dit kan ook via een IOS app op je windows phone.Swerfer schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:29:
[...]
Ik denk dat ze bedoelen dat je binnenkort ook de Android app kan downloaden op je Windows Phone, maar Microsoft heeft het Android apps verhaal in de vriezer gelegd. Ik denk dus niet dat ze een Windows Phone app aan het ontwikkelen zijn...
Antwoord van CZ:Martinspire schreef op zondag 27 december 2015 @ 22:52:
Geachte heer Punkrocker,
In uw e-mail vraagt u wanneer er een voor de WindowsPhone komt. ik informeer u graag.
Voor een Windows-telefoon hebben wij nog geen app 'CZ Declareren' ontwikkeld. Er is nog niets over bekend of deze gaat komen.
Hebt u nog vragen? Stelt u ze gerust. Ik help u graag.
Met vriendelijke groeten,
klantenadviseur
CZ
"What do you get if you multiply six by nine..."
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ik kreeg net via twitter door dat er volgend jaar voor De Friesland en Kiemer een nieuwe app komt, ook voor Windows.Martinspire schreef op zondag 27 december 2015 @ 22:52:
... en gaat over tot de orde van de dag
Baal ik hard van, de website is een stuk gebruikersonvriendelijker dan de app.
Mijn hoop is dat ze de WP app ombouwen naar UWP die dan wel weer op de desktop beschikbaar is.
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Eigenlijk is hun reclame dan misleidend dat je het via hun app kan doen.Punkrocker schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 11:52:
[...]
Antwoord van CZ:
Geachte heer Punkrocker,
In uw e-mail vraagt u wanneer er een voor de WindowsPhone komt. ik informeer u graag.
Voor een Windows-telefoon hebben wij nog geen app 'CZ Declareren' ontwikkeld. Er is nog niets over bekend of deze gaat komen.
Hebt u nog vragen? Stelt u ze gerust. Ik help u graag.
Met vriendelijke groeten,
klantenadviseur
CZ
Probeer het eens met een klacht bij de reclame code commissie, misschien kun je er nog iets uit slepenRockvee2 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 21:28:
[...]
Eigenlijk is hun reclame dan misleidend dat je het via hun app kan doen.
Ik bedoel dit gekscherend, maar het zou je maar lukken, dan maak je wel wat los bij bedrijven (of ze passen allemaal de reclame aan...)
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Ik vermoed dat ze inderdaad allemaal langzaam hun Windows desktop App uitfaseren...en hun mobiele app aanpassen zodat hij UWP is..? Althans...daar lijkt het wel op....aangezien volgens mij de mobiele app (die ook continuum mag ondersteunen) responsive moet zijn...? Maar misschien kan een Windows Devver daar antwoord op geven wat het meest verstandig is.../Sc0tTy schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 21:21:
Nou... De ING stopt met hun Windows Desktop app.
Baal ik hard van, de website is een stuk gebruikersonvriendelijker dan de app.
Mijn hoop is dat ze de WP app ombouwen naar UWP die dan wel weer op de desktop beschikbaar is.
Mooie reclame, in je badkuip met je smartphone online tv kijken.
Mij gaat dat niet lukken op mijn windows phone.
Ben dus nog steeds gedoemd om savonds GtSt te kijken
In het verleden ooit eens een mailtje aan gewaagd, en vorige week nog maar eens een poging ondernomen want we wachten nog steeds op antwoord.
Heb maar even in een moment van verstandverbijstering een post geplaatst op hun forum.
Ben benieuwd naar de reacties.
https://forum.telfort.nl/...windows-phonemobile-54171
[ Voor 22% gewijzigd door Amadeus1966 op 30-12-2015 00:54 ]
Ik ben het met het gegeven antwoordt dan ook absoluut niet eens.Amadeus1966 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 00:33:
Zo wacht ik weer eens op mail/contact van Telfort.
Mooie reclame, in je badkuip met je smartphone online tv kijken.
Mij gaat dat niet lukken op mijn windows phone.
Ben dus nog steeds gedoemd om savonds GtSt te kijken![]()
In het verleden ooit eens een mailtje aan gewaagd, en vorige week nog maar eens een poging ondernomen want we wachten nog steeds op antwoord.
Heb maar even in een moment van verstandverbijstering een post geplaatst op hun forum.
Ben benieuwd naar de reacties.
https://forum.telfort.nl/...windows-phonemobile-54171
het is antwoord met een d, staat erg slordig zo met dt
Ik heb het gelezen.
Zoals het nu lijkt doen ze het expres ivm de ontwikkelingskosten.
Ze laten mensen wel betalen voor een dienst die niet ( nu blijkt ) opzettelijk niet geleverd wordt ivm bepaalde kosten.
Testing, one, two ...
Eigenlijk zouden de Windows gebruikers korting moeten bedingen ivm de niet geleverde diensten waar wel voor betaald wordt.
Ja, ik gebruik daarvoor Briefcase.NeutraleTeun schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:11:
Niemand een idee voor een app om een beveiligde foto-map te maken/krijgen?
Het werkt niet echt prettig maar je kan wel zaken afgrendelen.
Ik wil gewoon een map maken waar ik privé foto's/vids heen kan verslepen en daarna de foto in de stream/roll kan verwijderen, maar dat die dus wel blijft in de secure folder.
//Niet prettig als in?// het gebruik, de app is vrij onduidelijk.NeutraleTeun schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:19:
Niet prettig, als in?
Ik wil gewoon een map maken waar ik privé foto's/vids heen kan verslepen en daarna de foto in de stream/roll kan verwijderen, maar dat die dus wel blijft in de secure folder.
Je kan gewoon een map aanmaken in de root van je telefoon of sd kaart en daar je content naar toe slepen.
En deze vervolgens gewoon verwijderen van de oorspronkelijke plaats.
Heeft even geduurd voor ik wist hoe ik iets naar een andere map kon brengen.
Eerst selecteren, daarna kopiëren, navigatie naar de map en dan plakken?
(oh, ook nog eerst 'more' klikken voor je bij copy komt)
[ Voor 14% gewijzigd door NeutraleTeun op 30-12-2015 14:02 ]
Yep, of gewoon gebruik maken van pc/laptop en dan middels de explorer werken.NeutraleTeun schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:59:
Ik snap je denk ik.
Heeft even geduurd voor ik wist hoe ik iets naar een andere map kon brengen.
Eerst selecteren, daarna kopiëren, navigatie naar de map en dan plakken?
(oh, ook nog eerst 'more' klikken voor je bij copy komt)
Gaat sneller ;-)
Ja ik zag het inmiddels ook, kan het alleen niet meer wijzigen.daffie82 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:46:
[...]
Ik ben het met het gegeven antwoordt dan ook absoluut niet eens.
het is antwoord met een d, staat erg slordig zo met dt
Tja soms nemen de emoties de overhand en dan wil er wel eens een foutje doorheen glippen.
Het is maar goed dat ik niet echt letterlijk geschreven had wat ik dacht, anders had ik vast een ban gekregen.
Daarnaast gaat het om de communicatie, doch helaas ben ik niet echt communicatief vaardig maar hoop toch wel dat ik en menig ander hopelijk een duidelijk signaal heb(ben) afgegeven.
[ Voor 14% gewijzigd door Amadeus1966 op 30-12-2015 14:51 ]
Ware het niet dat als ik mijn telefoon koppel (met pc of laptop) ik een constant symfonie krijg van allerlei tonen *pling* *pling*.Amadeus1966 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:44:
[...]
Yep, of gewoon gebruik maken van pc/laptop en dan middels de explorer werken.
Gaat sneller ;-)
Ja. Met alle kabels die ik hier heb liggen.
Maar thx!
Windows heeft daarvoor op pc/laptop een geweldige functie bedacht waar ik dankbaar gebruik van maak.NeutraleTeun schreef op woensdag 30 december 2015 @ 15:47:
[...]
Ware het niet dat als ik mijn telefoon koppel (met pc of laptop) ik een constant symfonie krijg van allerlei tonen *pling* *pling*.
Maar thx!
De volumeschuifbalk
Windows : waarschuwingssignalen : UITNeutraleTeun schreef op woensdag 30 december 2015 @ 15:47:
[...]
Ware het niet dat als ik mijn telefoon koppel (met pc of laptop) ik een constant symfonie krijg van allerlei tonen *pling* *pling*.
Maar thx!
Echter blijft mijn telefoon ook schommelen tussen wel/niet verbonden 😒
USB Hub toevallig? Grote kans dat die niet genoeg stroom levert. Wat vaak helpt is even opnieuw aansluiten of in een andere poort doen.NeutraleTeun schreef op woensdag 30 december 2015 @ 16:24:
Haha ja. Dat is een 'oplossing'.
Echter blijft mijn telefoon ook schommelen tussen wel/niet verbonden 😒
Zowel pc als laptop. Word er altijd knettergek van.
En vind vooral jammer omdat ik zo nooit de .raw files eraf krijg.
Is de aansluiting in je toestel nog wel in orde?NeutraleTeun schreef op woensdag 30 december 2015 @ 17:20:
Het is echt bij elke (originele) poort.
Vuiligheid, slijtage, maar zelf een cover kan er voor zorgen dat de connector er niet diep genoeg in gaat en zo zorgt voor een slecht contact.
https://forum.telfort.nl/...71/index1.html#post474393
Bericht van Telfort.
Wij overwegen om de TV Online app geschikt te maken voor de Windows Phone (ongeacht de versie). Wanneer dit precies beschikbaar wordt is echter nog niet bekend. Mocht hier meer over bekend worden, zullen wij dit naar verwachting uitgebreid communiceren.
Dat vraag ik mij zelf eigenlijk ook afAmadeus1966 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 18:26:
[...]
Is de aansluiting in je toestel nog wel in orde?
Vuiligheid, slijtage, maar zelf een cover kan er voor zorgen dat de connector er niet diep genoeg in gaat en zo zorgt voor een slecht contact.
NeutraleTeun in "[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 1020"
Al eens uitgeblazen en heb geen cover.
Weet alleen niet hoe ik zoiets kan testen/uitsluiten.
Misschien ( als je één voorhanden hebt ) proberen met een ander toestel.
Je kan die .raw files toch uploaden naar onedrive vanuit je telefoon. Zie het probleem niet.NeutraleTeun schreef op woensdag 30 december 2015 @ 17:20:
Het is echt bij elke (originele) poort.
En optie .raw uploaden ben ik nog niet tegengekomen.
High res wel inderdaad. Maar de .dng/.raw?
Of hij nu laad of niet, data transfer staat los van het laadproces.
Dus ligt of aan accu (versleten) of aan connector. Waarbij als het de laatste is dat ook wel het wegvallen van data transfer kan verklaren.
?NeutraleTeun schreef op woensdag 30 december 2015 @ 19:19:
En optie .raw uploaden ben ik nog niet tegengekomen.
High res wel inderdaad. Maar de .dng/.raw?
Gewoon file uploaden vanuit Onedrive app en dan de raw/dng file selecteren uit de map camera roll.
Lijkt mij toch vrij simpel?
Connector is geloof ik los te bestellen, dat is wellicht goedkoper dan laten maken.
Tenzij hij nog onder de garantie valt.
Een simpel imeicheck kan je daar uitsluitsel over geven.
Verwijderd
Streamen naar van alles van Xbox One, Miracast, Continuum tot Chromecast, Airplay en DLNA.
http://www.windowscentral...vies-phone-or-pc-xbox-one
Edit:
Directe link: https://www.microsoft.com...(259740)(2542549)(d_wp)()
Van de makers van Tubecast.
Free trial en daarna 1x betalen voor Windows 10 op PC/tablets en phones.
.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2015 22:23 ]
Voor Android weet ik dat dit is op te lossen met bijvoorbeeld " tasker ", bestaat er voor Windows ook al zoiets? Of is er wellicht een handige tweaker die zoiets in elkaar zou kunnen zetten?
Daarnaast zou ik persoonlijk als werknemer niet blij zijn met een dergelijke track and trace, hoe nobel de gedachte erachter ook moge zijn.
Je tweede opmerking ben ik het geheel mee eens, echter in dit geval is het mijn eigen wens dus puur om mezelf automatisch aan- of af te melden. Dus niet om anderen ermee op te zadelen
Volgens mij heet die app CortanaArwinV schreef op donderdag 31 december 2015 @ 01:00:
Om de beschikbaarheid van de leden van ons brandweerkorps te monitoren maken we gebruik van BMHVD, een systeem waarin je kunt aangeven of je wel/niet beschikbaar bent. Om dit aan- en afmelden te automatiseren zou het perfect zijn als op basis van locatiegegevens automatisch een telefoonnummer gebeld kon worden. Ik heb nu al wel een app gevonden die door middel van een geofence een herinnering kan tonen zodat je niet vergeet te bellen, maar het liefste laat ik die app gewoon zelf bellen.
Voor Android weet ik dat dit is op te lossen met bijvoorbeeld " tasker ", bestaat er voor Windows ook al zoiets? Of is er wellicht een handige tweaker die zoiets in elkaar zou kunnen zetten?
[ Voor 4% gewijzigd door DeNachtwacht op 31-12-2015 07:26 ]
youtube.com/@hisrep
App werkt nog niet perfect. Ik kan bv geen .mp4 bestanden casten naar mijn TV. Invalid format krijg ik dan.....Tevens zit de app nog vol bugs. Desalniettemin heeft deze app potentie en zie ik de bugs wel opgelost worden. Derhalve de app ook gekocht.Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2015 @ 21:21:
Hier zullen sommigen blij van worden. Vooral van de background task.
Streamen naar van alles van Xbox One, Miracast, Continuum tot Chromecast, Airplay en DLNA.
Edit:
.
Andere vraag: hoe kan ik van een living image het beste fragment kiezen en als aparte .jpg opslaan ? Iemand een idee of dat kan en zo ja, met welke app ? Heb zelf al diverse apps geprobeerd, maar niks lijkt te werken.
XBL: MRE Inc
Die zal nog wel geen ondersteuning voor ondertiteling hebben denk ik?Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2015 @ 21:21:
Hier zullen sommigen blij van worden. Vooral van de background task.
Edit:
.
De still is de beste foto in de hoogste resolutie. De bewegende beelden zijn opgeslagen als een relatief lage kwaliteit video. Daar zal je nooit een technisch betere foto uit kunnen halen...MRE-Inc schreef op donderdag 31 december 2015 @ 13:40:
[...]
Andere vraag: hoe kan ik van een living image het beste fragment kiezen en als aparte .jpg opslaan ? Iemand een idee of dat kan en zo ja, met welke app ? Heb zelf al diverse apps geprobeerd, maar niks lijkt te werken.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Verwijderd
Ja.Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 10:01:
Mag er hier over W10 app's geschreven worden..
Voor het ontwikkelen van eigen universele Windows 10 apps is er overigens een apart topic
[W10] Post hier je Universal Windows Platform app (UWP app)
Doel is vooral om spotify via chromecast te streamen via mijn Lumia ipv tablet erbij te moeten halen?
Verwijderd
Ik krijg whatsapp niet bij m'n notificaties (vergrendelingsscherm). Hij geeft een rood kruis (bij instellingen).
Hoe moet ik dat regelen, of is er nog een software-issue tussen FB en MS..?
Bericht komt wel boven in het vergrendelingsscherm (hoe heet dat)
O ja, en lettergrootte binnen whatsapp..kun je dat instellen? Ik heb build 36.
Gewoon in whatsapp zelf via instellingen -> chatinstellingen -> tekstgrootteVerwijderd schreef op zondag 03 januari 2016 @ 14:19:
O ja, en lettergrootte binnen whatsapp..kun je dat instellen? Ik heb build 36.
kenneth in "Windows Phone Store en applicaties"
Meerdere mensen hebben er last van. Waar doe je bug reports bij Whatsapp?
Goed idee. Zojuist gedaan. Whatsapp -> Instellingen -> Info -> Contact opnemenkenneth schreef op maandag 04 januari 2016 @ 08:50:
Ladykiller007 in "Windows Phone Store en applicaties"
kenneth in "Windows Phone Store en applicaties"
Meerdere mensen hebben er last van. Waar doe je bug reports bij Whatsapp?
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.