Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:31
bandy schreef op maandag 04 januari 2016 @ 19:55:
Ik heb van het bedrijf waar ik werk sinds vandaag de mogelijkheid gekregen om vakantiedagen, loonstrook en de jaaropgave via de site van ADP Online te beheren . Nu hebben bijna al mijn collega's op onze vestiging een App ( Android, I.O.S ) kunnen downloaden waar dit een stuk overzichtelijker wordt weergegeven. Ik blijf nu alleen achter met mijn laatste build van Windows 10 ( wederom slechte ondersteuning voor Windows ) . Heeft iemand een idee of er voor Windows Phone 10 net zo'n soort bruikbare App te verkrijgen is ?
Volgens mij bestaat deze app voor Windows 10 (mobile) niet.

Geheel off-topic: Sterkte met die ADP Online, ik vond het een drama! Gelukkig is mijn werkgever per 1-1-2016 over op een andere oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Is de site ook geen optie dan? Kan me niet voorstellen dat die minder geschikt is.
Of hij moet totaal niet mobile-ready zijn, maar goed. Zie overigens niet waarom je het niet gewoon op werklaptop bekijkt oid en desnoods de pdfjes opslaat bij onedrive zodat je ze ook op je telefoon kunt benaderen.

In ieder geval tref je nu dus de app-gap aan -O-

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 23:49
ADP website werkt in Edge op zich best wel redelijk (950XL). Wat ik me kan herinneren van de Android app is dat deze totaal om te janken was. Gebruik zelf het liefst gewoon ADP via de PC - maar die heb ik zakelijk en privé toch eigenlijk altijd aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 21:43
Heeft iemand enig idee waarom de TuneIn (W10M) niet te downloaden is vanuit de store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:35
HERE Drive:

Bij het ingeven van een adres krijg ik een route.
1 route.
Bestaat er een mogelijkheid om een andere route te kiezen/genereren zoals mogelijk bv in Google Maps.
Zoals bv snelweg ipv provinciale weg.

Optie snelste of kortste route geeft geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 21:55
Je kunt waar je de kortste of snelste route kiest ook instellen wat voor soort 'wegen' toegestaan zijn. Anders zou ik het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:35
Ja dat vind ik ook al raar.
Laatste tijd krijg ik altijd die melding dat de route niet mogelijk is en moet ik meer/alle wegen aanzetten.
Terwijl ik onverhard/veerboot en tol uit heb staan.
En geen enkele van die van toepassing zijn op mijn route.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:04
.

[ Voor 99% gewijzigd door TheVMaster op 12-07-2018 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 21:43
TheVMaster schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:55:
[...]

[html]
<blockquote class="twitter-tweet" data-partner="tweetdeck"><p lang="en" dir="ltr"><a href="https://twitter.com/HelmerNL">@HelmerNL</a> Hi Helmer! While TuneIn Radio is a universal app, Windows 10 mobile OS was only recently released to a limited number of users.1/2</p>— TuneIn Support Team (@TuneInSupport) <a href="https://twitter.com/TuneInSupport/status/684842742715842560">January 6, 2016</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/html]
Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Ze zijn wel bezig met de Mobile versie....dus nog even geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier nog een leuke Monument Valley kloon in de WP store: Evo Explorers.
Dat het een kloon is, zit er dik op maar het speelt prima, heeft wat nieuwe dingen en voor 2 euro is ie (voor de volledige game) ook niet duur. Game bevat een paar levels voor je moet betalen wat al een prima indruk geeft en de dev ziet er ook wel uit als een toffe peer.

Download: https://www.microsoft.com/store/apps/9NBLGGH6CH07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-09 11:18
De store doet het al een week of 2 niet op mijn lumia 920. Soft reset werkt niet en 3g of Wifi maakt ook geen verschil. Kan het zijn dat mijn telefoon te vol staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
Beltoni schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:34:
De store doet het al een week of 2 niet op mijn lumia 920. Soft reset werkt niet en 3g of Wifi maakt ook geen verschil. Kan het zijn dat mijn telefoon te vol staat?
Wat doet het niet? Start de Store helemaal niet op of kan je niet downloaden? Hoe vol is je geheugen?

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Swerfer schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:47:
[...]

Wat doet het niet? Start de Store helemaal niet op of kan je niet downloaden? Hoe vol is je geheugen?
Hij start helemaal niet op. Het beeld is even zwart maar gaat gelijk weer terug naar het basis scherm met de tiles. Van de +- 30GB heb ik nog maar iets van 1GB vrij. Dat is eigenlijk ook veel te weinig maar vind het altijd zo'n gedoe om filmpjes en foto's weg te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beltoni schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:15:

Hij start helemaal niet op. Het beeld is even zwart maar gaat gelijk weer terug naar het basis scherm met de tiles. Van de +- 30GB heb ik nog maar iets van 1GB vrij. Dat is eigenlijk ook veel te weinig maar vind het altijd zo'n gedoe om filmpjes en foto's weg te gooien.
heb je wel gechecked voor updates? Win10 moet je dat veelal handmatig doen, kan zijn dat je nog op oude versie zit.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nec1560
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-08 10:24
Windows 10 10.0.10586,36 werkt prima,. echter ik heb nog steeds problemen met 3 updates die in de
store klaar staan maar niet binnenlopen.

extra's and info
equaliser
lumia motion data

Opslag staat al naar apparaat ipv sd kaart, maar ze lopen niet binnen.

Hard reset heeft ook niet geholpen.

Enige andere suggesties?

[ Voor 10% gewijzigd door nec1560 op 08-01-2016 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nec1560 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 20:04:
Windows 10 10.0.10586,36 werkt prima,. echter ik heb nog steeds problemen met 3 updates die in de
store klaar staan maar niet binnenlopen.

extra's and info
equaliser
lumia motion data

Opslag staat al naar apparaat ipv sd kaart, maar ze lopen niet binnen.

Hard reset heeft ook niet geholpen.

Enige andere suggesties?
De update/build 10586.63 van vanavond installeren?
http://www.windowscentral...ilable-some-fon-fast-ring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nec1560
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-08 10:24
Heb ik al gedaan, maar deze drie updates komen nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coenox schreef op zondag 03 januari 2016 @ 20:33:
Ik kan instellen wat ik wil, maar de letters van Whatsapp zijn bij mij of heel klein of heel groot. In 8.1 ging dat wel goed.
Klopt. Groot en klein. Er zit weinig tussen..

Iemand nog een suggestie hoe je nieuwe whatsapp berichten als notificatie op je vergrendelingsscherm kunt krijgen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2016 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:44
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 12:08:
[...]

Klopt. Groot en klein. Er zit weinig tussen..

Iemand nog een suggestie hoe je nieuwe whatsapp berichten als notificatie op je vergrendelingsscherm kunt krijgen?
Instellingen -> Persoonlijke instellingen -> Vergrendelingsscherm -> App kiezen om snelle statusinformatie weer te geven

Je kunt ook de tekst op het Vergrendelingsscherm krijgen door voor Whatsapp te kiezen als app voor gedetailleerde status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
SinergyX schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:35:
[...]

heb je wel gechecked voor updates? Win10 moet je dat veelal handmatig doen, kan zijn dat je nog op oude versie zit.
Telefoon is nog steeds 8.1. Dat is vooralsnog de laatste versie op de Lumia 920 (volgens MS).

Heb wel even een paar filmpjes verwijderd want die full hd clips nemen toch een hoop ruimte in beslag. Heb nu weer 3-4GB vrij. Dus dat zou het probleem niet moeten zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moeten we ondertussen dit topic niet hernoemen maar "Windows 10 Mobile Store en applicaties"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Nee omdat er nog genoeg windows phone 8.1 applicaties uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rockvee2 schreef op zondag 10 januari 2016 @ 17:15:
Nee omdat er nog genoeg windows phone 8.1 applicaties uitkomen.
Maar het gaat toch om de store en de applicaties niet zozeer welke versie dat is? W10M komt bovendien ook deze maand al voor de overige telefoons uit. Dan maakt dat verder niet meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Maak er dan gewoon windows mobile store en applicaties van.
Als je dan toch iets wil veranderen en versplintering wil voorkomen combineer het dan.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Martinspire schreef op zondag 10 januari 2016 @ 19:47:
[...]

Maar het gaat toch om de store en de applicaties niet zozeer welke versie dat is?
Dan moet je het dus zeker niet Windows 10 Mobile store en applicaties gaan noemen...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
warhamstr schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:04:
Ik kan sinds kort geen foto's meer sharen vanuit Telegram... Of het gaat wel maar moet minimaal 5x opnieuw proberen. Direct sharen vanuit Photo's is ook geen optie meer...
Niemand hier last van? :'(

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:53
Nope, werkt hier prima.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Dan denk ik dat mn nieuwe SD-kaart rot is
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
warhamstr schreef op maandag 11 januari 2016 @ 17:01:
Dan denk ik dat mn nieuwe SD-kaart rot is
:(
Koppel hem via een cardreader aan je pc en controleer op kapotte sectoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amadeus1966 schreef op zondag 10 januari 2016 @ 19:53:
Maak er dan gewoon windows mobile store en applicaties van.
Als je dan toch iets wil veranderen en versplintering wil voorkomen combineer het dan.
Met die versplintering zal het wel meevallen, alleen even benoemen waar nodig. 8.1 is ook geen probleem geweest achteraf gezien (ten opzichte van 8).
Swerfer schreef op zondag 10 januari 2016 @ 20:26:
[...]
Dan moet je het dus zeker niet Windows 10 Mobile store en applicaties gaan noemen...
Waarom niet? Dat is toch de laatste versie? Alles is backwards compatible dus dat is het probleem niet. En het lijkt me logisch dat alle apps vanaf nu uitkomen voor Win10M en niet voor WP8.1. Er is toch niets fout gegaan met de laatste upgrade. Het stoort me echter dat dit nog steeds Phone heet, terwijl we weer terug bij Mobile zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Ik sinds kort wel bij WhatsApp.
Vanuit de foto's kan ik wel sharen met WA.
Bij opstarten zegt m'n 640 dat mijn SD kaart stuk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:33

P_Tingen

omdat het KAN

St00mwals schreef op maandag 11 januari 2016 @ 18:29:
[...]
Ik heb dat wel regelmatig met Facebook, maar ik vertrouw mijn SD kaart ook niet helemaal

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
St00mwals schreef op maandag 11 januari 2016 @ 18:29:
[...]

Dat had ik ook, toen was dus idd m'n SD kaart brak. Je zou hem met je telefoon kunnen formateren en kijken of dat iets helpt?

Denk dat ik mijn probleem getackled heb; er waren veel afbeeldingen met vake tekens in een bepaalde map (veel lage streepjes en andere vreemde leestekens) hier ging het stuk op) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Misschien handig om te vermelden om welke sd-kaartjes het gaat, want blijkbaar zijn er nogal wat brakke gevallen in omloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

De discussie over de naamgeving van dit topic voeren de mods op de achtergrond ook al en zal in ieder geval niet gewijzigd worden totdat W10M breed uitgerold is voor de meeste toestellen.

Wat de SD-kaartjes betreft, dat is hier geheel offtopic. Die discussie mag je in het OS of in het toesteltopic voeren

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een goede app gevonden om naar internet streams te luisteren op je telefoon?
Ik gebruikte altijd TuneIn maar die werkt niet meer voor windows 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:36
Tunein werkt hier prima hoor, op mijn L550 met de nieuwste build

[ Voor 39% gewijzigd door robkrekel op 13-01-2016 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 11:05
Facebook W10M app is bijgewerkt met Continuum support :)
http://www.windowscentral...-design-continuum-support

Gebruik zelf de beta en als ik de versie nummers mag geloven is die nu zelfs ouder...

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels een goed alternatief gevonden voor een Internetradio app "my tunerradio pro"
Tunein heeft wel een beta release, alleen zie ik geen mogelijkheid om deze app op me Lumia 550 te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Laatst online: 09:36
Als je hem niet eerder op een windows phone geïnstalleerd hebt zal dat lastig worden. Anders staat ie volgens mij gewoon in de lijst "mijn bibliotheek". Op mijn 550 staat ie vanaf dag 1, maar ik had hem ook al op mijn inmiddels gesneuvelde L930 met 8.1 er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:49
Zoals ook al in Lumia 950(XL) topic is de universal RDP app van Microsoft nu ook beschikbaar voor mobiele telefoons en is er Continuum support.

https://www.microsoft.com...ktop-preview/9nblggh30h88

Eerste ervaring, werkt prima, lijkt wat traag maar kan ook aan de server liggen die ik overneem. Afgelopen vrijdag was die ook traag vanaf een desktop. Zit nu bij klant waar de werkplekken via RDP gaan dus mooie testcase, als dit afdoende werkt hoeft alleen mijn telefoon nog maar mee.

Bovenste gedeelte van het scherm lijkt niet aanklikbaar in fullscreen mode waardoor je dus helemaal onderaan de knop voor een nieuwe tabblad in Firefox moet klikken. Anders pikt die hem niet op, en dit lijkt voor alles te gelden. Ligt vermoedelijk aan mijn telefoonbalk die er overeen wordt weergegeven.

/* Edit
Dit is alleen als je tegen de bovenkant van het scherm botst. Dan komt de statusbar van de telefoon naar beneden zetten die er dus overeen valt. Met iets meer voorzichtigheid is het prima werkbaar. */

/* Edit2
De balk gaat nu niet meer automatisch weg helaas
*/
Tweede nadeel is dat ik allerlei extra knoppen op mijn muis heb. Maar die kunnen niet gebruikt worden. Nu kan dat ook al niet onder Windows dus is vermoedelijk niet het probleem van de RDP app. Hopelijk komt Logitech nog met een app om dit te kunnen configureren.

[ Voor 23% gewijzigd door Shinji op 15-01-2016 12:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Kun je daar dan ook een ander W10M toestel mee overnemen? Ik heb dit als feature ingeschoten bij Feedback. Dit zou een hele fijne toevoeging zijn. M'n schoonmoeder die 200km verderop woont wil graag een W10M toestel, maar even helpen zit er dan niet in... met RDP zou dat wel zo fijn zijn! :)

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:49
Dat is in eerste instantie niet iets dat ze in de app aan of uit kunnen zetten, dit is iets wat ze in Windows 10 Mobile mogelijk moeten maken. Dus nee, deze app gaat daar niet voor zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
NeFoRcE schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:59:
[...]

Kun je daar dan ook een ander W10M toestel mee overnemen? Ik heb dit als feature ingeschoten bij Feedback. Dit zou een hele fijne toevoeging zijn. M'n schoonmoeder die 200km verderop woont wil graag een W10M toestel, maar even helpen zit er dan niet in... met RDP zou dat wel zo fijn zijn! :)
Je kunt wel je telefoon bedienen vanaf je pc, althans dat kon altijd bij de vorige generatie Lumia's via de Project my Screen app. Gebruik het heel vaak bij presentaties (je projecteert dus het scherm van je mobiel op je laptop/pc). Je kunt dan met de muis via de laptop je telefoonscherm bedienen. Enige wat je moet doen is hem met usb aan een pc/tablet aansluiten. Is overigens een gratis tool van Microsoft....

Als je dan haar pc/tablet overneemt...kun je ook haar foon bedienen :)

[ Voor 3% gewijzigd door TheVMaster op 15-01-2016 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
TheVMaster schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:21:
[...]

Je kunt wel je telefoon bedienen vanaf je pc, althans dat kon altijd bij de vorige generatie Lumia's via de Project my Screen app. Gebruik het heel vaak bij presentaties (je projecteert dus het scherm van je mobiel op je laptop/pc). Je kunt dan met de muis via de laptop je telefoonscherm bedienen.
Kan je dan ook gewoon met het toetsenbord typen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Ereaser schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:49:
[...]

Kan je dan ook gewoon met het toetsenbord typen?
Dat heb ik nog niet geprobeerd....maar je kunt altijd het virtuele keyboard gebruiken met de muis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
TheVMaster schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 16:53:
[...]

Dat heb ik nog niet geprobeerd....maar je kunt altijd het virtuele keyboard gebruiken met de muis :)
Dat is juist niet de bedoeling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:38

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Bestaat er een app om een telefoon gesprek op te nemen?
Liefst voor 8.1 of in slechtste geval voor W10 (zal binnenkort toch wel upgrade krijgen).

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
daffie82 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:58:
Bestaat er een app om een telefoon gesprek op te nemen?
Liefst voor 8.1 of in slechtste geval voor W10 (zal binnenkort toch wel upgrade krijgen).
In de laatste build van W10M zit het standaard in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Swerfer schreef op maandag 18 januari 2016 @ 20:26:
[...]

In de laatste build van W10M zit het standaard in...
Top!
Hoe werkt dit dan? Met aparte app, of moet je gewoon op een bepaalde knop op je scherm drukken terwijl je aan het bellen bent?

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

daffie82 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 20:27:
[...]

Top!
Hoe werkt dit dan? Met aparte app, of moet je gewoon op een bepaalde knop op je scherm drukken terwijl je aan het bellen bent?
Er staat een Opnemen knop op je scherm. Moet je wel activeren door de voicerecorder (ook ingebouwd) aan te zetten. Volgens mij moet de hardware het ook ondersteunen, maar weet ik niet zeker. Mijn 950xl ondersteunt het wel en het werkt prima.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
MRE-Inc schreef op maandag 18 januari 2016 @ 22:37:
[...]

Er staat een Opnemen knop op je scherm. Moet je wel activeren door de voicerecorder (ook ingebouwd) aan te zetten. Volgens mij moet de hardware het ook ondersteunen, maar weet ik niet zeker. Mijn 950xl ondersteunt het wel en het werkt prima.
Voor zover ik het weet werkt het alleen op de 950 en de 950 XL (iets met hardware inderdaad) en (zoals MRE al zegt) werkt het super goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

TheVMaster schreef op maandag 18 januari 2016 @ 23:02:
[...]

Voor zover ik het weet werkt het alleen op de 950 en de 950 XL (iets met hardware inderdaad) en (zoals MRE al zegt) werkt het super goed!
Oh, dat is minder.
Ik heb een L830.
Dus dan heb ik pech? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
daffie82 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:48:
[...]

Oh, dat is minder.
Ik heb een L830.
Dus dan heb ik pech? 8)7
Volgens mij wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:17
Ik word hier wel een beetje flauw van:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/L6gQZdaZKkZENVCCmCxhQ6Nj/full.png

Ik probeer van die ellendige advertenties in 6TAG af te komen maar helaas, pindakaas

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Laatst online: 14-07 12:51
Iemand hier die een goede en liefst ook nuttige :P app voor geofencing heeft gevonden?
Ik heb op dit moment 'NFC Geofences' in gebruik, maar die doet niet veel meer dan een lijstje tonen van plaatsen waar je bent geweest. Een combinatie met bijvoorbeeld 'Track my Life' lijkt me voor de hand liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

Wat moet die geofencing app doen dan? Geef je requirements eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Find me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
PeaceNlove schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 12:17:
Wat moet die geofencing app doen dan? Geef je requirements eens?
Vandaar de toevoeging dat een connectie met Track my Life voor de hand zou liggen. Dus bijvoorbeeld een betere registratie wanneer en hoe lang je waar bent geweest. Een betere manier om met die data om te gaan, export, totalen, gemiddelden enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
Zegt me niets, maar dat lijkt me een app die voldoende heeft aan de GPS coördinaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Gps en triangulatie, dat laatste als je zoals ik onderweg onafhankelijk bent van een internetverbinding.
Het enige wat ik jammer vind is dat deze applicatie leunt op online kaarten en dat je geen backup kan maken.
Dus weg is pech, ook bij een harde reset.

[ Voor 42% gewijzigd door Amadeus1966 op 23-01-2016 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
GPS calculator (pro) misschien iets?
https://www.microsoft.com/store/apps/9nblggh1853t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
Uitstekend programma, ik heb de pro versie al jaren, maar het doet helaas niets met geofencing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:45

Radeon

Today is a good day to die

Weet niet of het hier al bekent is maar Mediamarkt heeft ze Windows10 app gelanceerd.

Link naar de store

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Radeon schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:51:
Weet niet of het hier al bekent is maar Mediamarkt heeft ze Windows10 app gelanceerd.

Link naar de store
Dit was al op 28-12-2015.

Heb er wel even mee gespeeld en ziet er prima uit op een L930 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Laatst online: 17:01
https://www.microsoft.com...ries-tracker/9nblggh3slj9

Ik gebruik tegenwoordig bovenstaande app om series te volgen. Werkt erg goed, echter 1x in de zoveel tijd stopt hij met werken, moet ik hem uninstallen en opnieuw installeren, en dan werkt het weer.

De developer (goed bereikbaar overigens, en staat open voor suggesties+features) kan niet achterhalen waar het misgaat en geeft aan dat ik de enige ben die dit bij hem meld.

Dus, zouden jullie het ook eens willen proberen? Zal helpen als ik nog iemand vinden kan die dit probleem ook krijgt :p.

Ze ondersteunen sync met trakt.tv, gelukkig, dus de re-install is een kleine moeite voor mij, maar zou toch fijn zijn als deze bug opgelost kan worden.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Devian schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:28:
[knip]

Dus, zouden jullie het ook eens willen proberen? Zal helpen als ik nog iemand vinden kan die dit probleem ook krijgt :p.

Ze ondersteunen sync met trakt.tv, gelukkig, dus de re-install is een kleine moeite voor mij, maar zou toch fijn zijn als deze bug opgelost kan worden.
Ik dacht, dat ga ik dan even doen, maar syncen met Trakt.tv is alleen mogelijk bij de betaalde versie, en dat is dan voor mij net weer een brug te ver aangezien ik al actief gebruik maak van trakt.tv. Helaas....

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

RoJan schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 10:48:
Iemand hier die een goede en liefst ook nuttige :P app voor geofencing heeft gevonden?
Ik heb op dit moment 'NFC Geofences' in gebruik, maar die doet niet veel meer dan een lijstje tonen van plaatsen waar je bent geweest. Een combinatie met bijvoorbeeld 'Track my Life' lijkt me voor de hand liggen.
Is Life360 misschien iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
Devian schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:28:
https://www.microsoft.com...ries-tracker/9nblggh3slj9

Ik gebruik tegenwoordig bovenstaande app om series te volgen. Werkt erg goed, echter 1x in de zoveel tijd stopt hij met werken, moet ik hem uninstallen en opnieuw installeren, en dan werkt het weer.

De developer (goed bereikbaar overigens, en staat open voor suggesties+features) kan niet achterhalen waar het misgaat en geeft aan dat ik de enige ben die dit bij hem meld.

Ik zal hem eens proberen, al gebruik ik geen trakt.tv.
Ik zie dat de Free version maar 5 series volgt. Beetje weinig :( , maar ik geef het een kans.
Ik weet niet of het gaat werken in ons gezin, maar het klinkt goed, bedankt! :)

[ Voor 68% gewijzigd door RoJan op 29-01-2016 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Laatst online: 17:01
RoJan schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:14:
[...]

Ik zal hem eens proberen, al gebruik ik geen trakt.tv.
Ik zie dat de Free version maar 5 series volgt. Beetje weinig :( , maar ik geef het een kans.

[...]

Ik weet niet of het gaat werken in ons gezin, maar het klinkt goed, bedankt! :)
Ja, ik heb idd de betaalde versie aangeschaft.. Vond de app mooi, en voor die 2eur of wat is het wilde ik niet moeilijk doen :p

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:32
Nog steeds geen werkende versie van de ASN app voor Mobile 10....dacht dat die eind januari zou komen :(. Iemand meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

VFRRijder schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:34:
Nog steeds geen werkende versie van de ASN app voor Mobile 10....dacht dat die eind januari zou komen :(. Iemand meer info?
Wat is er dan mis mee? Ik gebruik de app gewoon op W10M :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
hjs schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:36:
[...]

Wat is er dan mis mee? Ik gebruik de app gewoon op W10M :o
Dan heb jij 'm geinstalleerd gehad op 8.1 en daarna geupdate. Als je 'm verwijderd (of een reset van je Phone hebt gedaan met 10) dan kan je 'm vanuit de store niet meer installeren....dus niet verwijderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Oh, ok duidelijk, iIk zal ook eens contact opnemen dan.

Kwam er eind december wel achter dat er nogal wat functionaliteit mist tov Android.
Had mijn pincode 3x fout gedaan tijdens een vakantie in Drenthe, via de Android app kon ik dat herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Anarchist
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-09 17:41
Heb het toevallig gisteren gevraagd, ASN is nog bezig met de app en hopen hem in de loop van februari uit te rollen.

[ Voor 3% gewijzigd door The_Anarchist op 02-02-2016 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

The_Anarchist schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:24:
Heb het toevallig gisteren gevraagd, ASN is nog bezig met de app en hopen hem in de loop van februari uit te rollen.
ook al antwoord
Hoi hjs,

Dat is mogelijk met de nieuwe release. Daar werken we momenteel hard aan en de verwachting is dat deze maand een nieuwe update komt. We zullen je op de hoogte houden.

Groet,
Webcareteam
ah, aanvulling nuttig voor mij :*)
In de app is het straks mogelijk om je pinpas te deblokkeren na het 3x foutief invoeren van je pincode. Als je je pas blokkeert vanwege diefstal of fraude dan is niet mogelijk je pas te deblokkeren en moet je een nieuwe pas aanvragen.

[ Voor 23% gewijzigd door hjs op 02-02-2016 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Mooi...goed om te zien dat ze er nog wat nieuws instoppen ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guidorobben
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-01 08:43
CokeZero schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:40:
Goed nieuws voor mensen die Simyo hebben in april, komt de officiele app beschikbaar. Voor ieder mobiel platform, kudos dat Simyo ook aan Windows Phone gebruikers denken.

http://www.simyo.nl/Simyo-app
Simyo heeft geen windows phone app meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:46
guidorobben schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:00:
[...]

Ik zie in de Store nog altijd 'Mijn Simyo' staan? Ook het installeren en openen van deze app gaat prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
guidorobben schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:00:
[...]

Volgens mij heeft het icoon van de Windows Store er nog nooit bijgestaan op die site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

ASN update :)
Nu te vinden voor W10M ?

[ Voor 53% gewijzigd door hjs op 03-02-2016 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Anarchist
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-09 17:41
Nog steeds niet te downloaden.. In de release notes staat wel dat de app geschikt is voor W10M.

Vanochtend de app gedownload, werkt prima!

[ Voor 21% gewijzigd door The_Anarchist op 04-02-2016 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
hjs schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 18:14:
Nu te vinden voor W10M ?
Yep! Weer helemaal blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Potver, ik heb me nu toch een vet spelletje gevonden! CastleMine (en nee, ik ben geen devver ervan). Simpel, toffe graphics, en met een (zeer) hoog verslavingsfactor, haha! En je wordt er niet flauw van, gezien het uitdagend blijft. Give it a try! Ohja, en geen irritante in-app aankopen!

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
hjs schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 18:14:
Nu te vinden voor W10M ?
Ah sweet, hier was ik op aan het wachten! Dank je voor de heads up!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dirkhimself
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-02-2024
Ik wil mijn Lumia 640 XL graag af en toe als dashcam wil gebruiken vanwege de prima camera, maar er zijn geen goede alternatieven zoals DailyRoads Voyager en Videoreg voor Android. Ik vind in de store alleen maar apps die filmen, maar in een vaak te lage kwaliteit, of die alleen maar een clip of deel ervan bewaren als je daartoe handmatig opdracht geeft (op het scherm klikken).

Wat ik zoek is gewoon een app die:

1 ) clips opneemt van een instelbare tijd (1-2-3-5-10 minuten)
2 ) ALLE clips wegschrijft op micro SD kaart
3 ) als de micro SD kaart vol is automatisch de oudste overschrijft
4 ) een clip kan beschermen tegen overschrijven (scherm tikken o.i.d.)

en zo mogelijk ook:

5 ) automatisch de belichting aanpast voor de nachtopnamen in het verkeer
6 ) de camera dwingt om ook bij weinig licht op 30 fps te blijven filmen
7 ) op de achtergrond of met scherm uit kan door filmen
8 ) gps gegevens kan insluiten in de clip (text overlay)

Weet iemand misschien een app (mag ook off-store zijn) die dit goed kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Laatst online: 10:45

Radeon

Today is a good day to die

Meer mensen last dat de live tile van Regenmeter niet meer update? Heb zowel op Windows 10 als op Windows10 Mobile.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Radeon schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 18:05:
Meer mensen last dat de live tile van Regenmeter niet meer update? Heb zowel op Windows 10 als op Windows10 Mobile.
Op WIndows Phone 8.1 update hij nog wel . Lumia 930 . Dus hebben er nog meer mensen last ervan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 21:17

The_Scarabial

MTB for life!

Rockvee2 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 19:18:
[...]

Op WIndows Phone 8.1 update hij nog wel . Lumia 930 . Dus hebben er nog meer mensen last ervan ?
Steek gewoon ff je neus buiten de deur, dan zie je ook dat het regent :+ 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
The_Scarabial schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 19:20:
[...]

Steek gewoon ff je neus buiten de deur, dan zie je ook dat het regent :+ 8)7
Zie je dan ook hoeveel MM het regent, of het over een half uur gaat regenen en hoe warm het is ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Hier updatet ie ook nog gewoon (WP8.1 L820).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 21:17

The_Scarabial

MTB for life!

Rockvee2 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 19:29:
[...]

Zie je dan ook hoeveel MM het regent, of het over een half uur gaat regenen en hoe warm het is ? :P
Haha, nou heb wel een echte regenmeter in de tuin en een thermometer buiten, maar zonder gekheid, tegenwoordig gaat iedereen maar af op een app, voor de meest simpele dingen.
Ik werk in de infra en sommige collega's vanmorgen: "ja het gaat om 900 uur regenen volgens buienradar" En het begon uiteindelijk om 1400 uur te regenen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

The_Scarabial schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 21:28:

Ik werk in de infra en sommige collega's vanmorgen: "ja het gaat om 900 uur regenen volgens buienradar" En het begon uiteindelijk om 1400 uur te regenen. 8)7
Dan hebben ze een kut app of kunnen ze niet lezen.
Want met de buienradar app zit ik er nooit meer dan 10 minuten langs.
Ja, mijn collega van bijna 60 die niet weet hoe je moet inzoomen, die zit er wel vaker langs :+

[ Voor 3% gewijzigd door daffie82 op 09-02-2016 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Helft van de mensen die zulke apps gebruiken, hebben geen idee dat je ook een lokatie in moet stellen en zo. :P Dus dan klopt het wel dat ze verkeerde "voospellingen" krijgen. En niet alle apps gebruiken dezelfde data/bron die even betrouwbaar is natuurlijk. En idd, regenmeter lijkt hier iig vrij accuraat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

The_Scarabial schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 21:28:
[...]

Haha, nou heb wel een echte regenmeter in de tuin en een thermometer buiten, maar zonder gekheid, tegenwoordig gaat iedereen maar af op een app, voor de meest simpele dingen.
Dan gebruik je toch lekker geen app?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Regenmeter dev hier.. Alle cloudservices draaien gewoon, dus daar kan het niet aan liggen.

Ik zie dat AL mijn live tiles niet meer geupdate zijn sinds gisteravond. Wellicht een issue met de laatste .107 release waardoor tiles niet meer goed werken?

Op mijn WP8.1 wordt alles gewoon netjes bijgewerkt!

Niels

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
Niels9001 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 10:15:
Regenmeter dev hier.. Alle cloudservices draaien gewoon, dus daar kan het niet aan liggen.

Ik zie dat AL mijn live tiles niet meer geupdate zijn sinds gisteravond. Wellicht een issue met de laatste .107 release waardoor tiles niet meer goed werken?

Op mijn WP8.1 wordt alles gewoon netjes bijgewerkt!

Niels
Draai momenteel de .107 sinds woensdagavond en de live tile is vanochtend om 07.52 uur voor het laatst bijgewerkt, deze wordt dus wel af en toe vernieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Dank je voor de update Niels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:17
daffie82 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 21:57:
[...]

Dan hebben ze een kut app of kunnen ze niet lezen.
Want met de buienradar app zit ik er nooit meer dan 10 minuten langs.
Ja, mijn collega van bijna 60 die niet weet hoe je moet inzoomen, die zit er wel vaker langs :+
[OFFTOPIC]
Maar jouw collega van 60 zal wel zeggen dat hij er vaker 'naast' zit i.p.v. 'langs'
[ONTOPIC]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Pagina: 1 ... 88 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.