LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)
En bedankt, nu ben ik ook verslaafdNeFoRcE schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:39:
Potver, ik heb me nu toch een vet spelletje gevonden! CastleMine (en nee, ik ben geen devver ervan). Simpel, toffe graphics, en met een (zeer) hoog verslavingsfactor, haha! En je wordt er niet flauw van, gezien het uitdagend blijft. Give it a try! Ohja, en geen irritante in-app aankopen!
Haha vet he, m'n broer ook al. Levels worden nu wel erg pittig. Zit op 54%
Professioneel Heftruck Syndroom
Ik zit nu op 36%, level 26, maar moet zeggen dat de eerste levels van niveau Hard wel weer even makkelijker lijken dan de laatste van Normal. Of ik wordt gewoon beter natuurlijkNeFoRcE schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:34:
[...]
Haha vet he, m'n broer ook al. Levels worden nu wel erg pittig. Zit op 54%
It's never easy.....
Oogt inderdaad beter!
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Kan het nu niet kijken maar is het echt zo veel veranderd? Kan me niet heugen dat die app er slecht uit zag namelijkkenneth schreef op maandag 15 februari 2016 @ 17:17:
Dat is ook voor het eerst in honderd jaar dat daar een update voor is. Fijn
Oogt inderdaad beter!
Nee nauwelijks, en het scrollen in een nieuwsbericht is waardeloos nulifeguard schreef op maandag 15 februari 2016 @ 17:44:
[...]
Kan het nu niet kijken maar is het echt zo veel veranderd? Kan me niet heugen dat die app er slecht uit zag namelijk

Scrollen door berichten is zeker een achteruitgang. Wat een lag! Verder is de tekst ook veel te groot nu. Meteen een review geschreven met 2 sterren...Wietsee. schreef op maandag 15 februari 2016 @ 19:29:
[...]
Nee nauwelijks, en het scrollen in een nieuwsbericht is waardeloos nu.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Vergelijk het scrollen eens op de 'frontpage' met het scrollen in een (lang) nieuwsbericht...GerCor schreef op maandag 15 februari 2016 @ 20:06:
Ik vind de NOS app een stuk beter geworden. Helemaal geen last van lag.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Je moet even geduld hebben, zolang de 'puntjes boven in beeld' nog bezig zijn gaat het langzaam, daarna vliegt het over mijn scherm.Swerfer schreef op maandag 15 februari 2016 @ 20:17:
[...]
Vergelijk het scrollen eens op de 'frontpage' met het scrollen in een (lang) nieuwsbericht...
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Puntjes weg, nog steeds geen vloeiende ervaring zoals andere apps en zoals NOS's eigen frontpage. Of je moet zelf langzaam scrollen. Geef de frontpage een swipe-slinger en de lijst scrolt nog even door zoals het hoort, maar een nieuwsbericht stopt vrijwel meteen met zo'n zelfde swipe...GerCor schreef op maandag 15 februari 2016 @ 20:22:
[...]
Je moet even geduld hebben, zolang de 'puntjes boven in beeld' nog bezig zijn gaat het langzaam, daarna vliegt het over mijn scherm.
Klopt, was zeker sneller. De tekst blijft een beetje hangen (950XL).Swerfer schreef op maandag 15 februari 2016 @ 21:08:
[...]
Puntjes weg, nog steeds geen vloeiende ervaring zoals andere apps en zoals NOS's eigen frontpage. Of je moet zelf langzaam scrollen. Geef de frontpage een swipe-slinger en de lijst scrolt nog even door zoals het hoort, maar een nieuwsbericht stopt vrijwel meteen met zo'n zelfde swipe...
Maar goed, ben tegenwoordig allang blij dat iemand überhaupt een WP/WM app heeft en deze ook nog bijwerkt.
Deze versie is inderdaad een stuk beter, MAAAR... op de L950XL zijn de letters dus serieus te groot. Ik kan mijn telefoon op anderhalf meter afstand leggen en nog steeds alles lezen. Als ze die nou eens door de helft doen of weer instelbaar maken..GerCor schreef op maandag 15 februari 2016 @ 20:06:
Ik vind de NOS app een stuk beter geworden. Helemaal geen last van lag.
Hier inderdaad ook en het scrollen gaat inderdaad stukken minder in de nieuwsberichten zelf. Hoopte eigenlijk op een universal W10 app, maar dat zal nog even duren ben ik bangCaelorum schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:30:
[...]
Deze versie is inderdaad een stuk beter, MAAAR... op de L950XL zijn de letters dus serieus te groot. Ik kan mijn telefoon op anderhalf meter afstand leggen en nog steeds alles lezen. Als ze die nou eens door de helft doen of weer instelbaar maken..
Momenteel lijkt het op een cordova app of iets dergelijks. In ieder geval iets dat crossplatform ontwikkeld kan worden. Op zich niet erg, maar dan graag wel met goede schaling en eventueel mogelijkheid de schaling zelf in te stellen. Ik ga vanavond als ik er even goed voor kan zitten ook wat feedback richting de NOS sturen incl. foto's van mijn toestel met een liniaal ernaast. Wellicht dat jij dat ook kan doen en ze die drie uur tijd er nog aan willen besteden in de komende maand ofzoSonny7 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:24:
[...]
Hier inderdaad ook en het scrollen gaat inderdaad stukken minder in de nieuwsberichten zelf. Hoopte eigenlijk op een universal W10 app, maar dat zal nog even duren ben ik bang
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!
daar heeft het wel iets van weg idd! Zal ook eens feedback sturen vanavond.Niels9001 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 17:05:
Zijn die artikelen niet gewoon een webview, en komt het daardoor?
Dito....
Maar helaas wel een battery drain voor mijn L520.
"What do you get if you multiply six by nine..."
Heel erg goed. En Continuum support. Goed werk Nield. Meteen 2 euro overgemaakt.Rockvee2 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:53:
Huettro is nu een universal w10 app.
![]()
Ben benieuwd hoe het eruit ziet!
XBL: MRE Inc
Thanks!!MRE-Inc schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:32:
[...]
Heel erg goed. En Continuum support. Goed werk Nield. Meteen 2 euro overgemaakt.
Zo dus:
http://www.windowscentral...-w10-uwp-update-press.png
Meer info over de nieuwe update hier:
[W10] Post hier je Universal Windows Platform app (UWP app)
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!
Heb je wel de 'Deluxe' gedownload? Gratis, en ziet er grafisch beter uit, en draait vooral veeeel soepeler en veel minder drainPunkrocker schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:49:
[...]
Dito....
Maar helaas wel een battery drain voor mijn L520.
Heb 'm bijna uitgespeeld, moet nog 8 levels van de Bonus
Jep, Deluxe.NeFoRcE schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:24:
[...]
Heb je wel de 'Deluxe' gedownload? Gratis, en ziet er grafisch beter uit, en draait vooral veeeel soepeler en veel minder drain
Heb 'm bijna uitgespeeld, moet nog 8 levels van de Bonus
Draait inderdaad soepel, zelfs op mijn L520 met 520 MB.
De andere vreten nog meer batterij? Pfff.....
Ik zit nu nog maar op 15%
(Progressie in het spel dan. Battery is nog wat voller hoor
[ Voor 6% gewijzigd door Punkrocker op 26-02-2016 12:37 ]
"What do you get if you multiply six by nine..."
Nope ging zoals normaal.Nixo schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:56:
Meer mensen die een probleem hebben met het updaten van Berichten en Skype? Ik krijg een foutmelding.
It's never easy.....
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ja dat is normaal en gebeurt inderdaad bij het aanpassen van DPICAP-Team schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:09:
Ik kreeg vanmiddag nadat ik de lettergrootte heb aangepast ineens een stuk of 20 app updates voor de kiezen. Maar ik heb niet het idee dat dit echt updates betrof maar meer een herinstallatie van die apps.
Dat had ik gisteren dus ook na het aanpassen van de lettergrootte, 32 stuks als update beschikbaar. Het zijn dus geen echte updates maar waarschijnlijk moet het OS de apps geschikt maken voor het aangepaste lettertype. Ik heb diverse app versienummers vergeleken en daar was niets aan veranderd.CAP-Team schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:09:
Ik kreeg vanmiddag nadat ik de lettergrootte heb aangepast ineens een stuk of 20 app updates voor de kiezen. Maar ik heb niet het idee dat dit echt updates betrof maar meer een herinstallatie van die apps.
Edit: wat hierboven staat dus
Testing, one, two ...
welke app?NeFoRcE schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:58:
Update voor Windows Phone app.
De Phone App!
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Ik alleen van Wallet pass
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)
830 op .122 Slow Ring.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Die aan de slag app heb ik er al lang afgegooid. Zou niet weten wat ik er na een keer kijken nog mee moet doenCAP-Team schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:59:
Net wel een update voor OneDrive en "Aan de slag" gehad, maar niet voor de phone app. Of wallet.
Verwijderd
Duidelijk sneller. Nu instant load op mijn Lumia 950. Nice.
Uiteraard zie ik wel Lumia Panorama staan, maar daar staat heel nadrukkelijk bij dat deze niet werkt op Windows 10.
Photosynth geloof ikTsux schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:38:
Mensen, heeft Microsoft een eigen app om panoramische foto's te maken? Of is er anders een zeer aan te raden alternatief?
Uiteraard zie ik wel Lumia Panorama staan, maar daar staat heel nadrukkelijk bij dat deze niet werkt op Windows 10.
Photosynth is ook niet meer beschikbaar in de Windows Phone store sinds vorig jaar.

http://windows10-mobile.d...e-msn-apps-aus-dem-store/
Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII
Dan heb jij de app al eerder geinstalleerd waarschijnlijk.__Erik__ schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:14:
Lumia Panorama doet 't gewoon op mijn l920 (release ring, .164)
Zodra je de app eraf gooit of een harde reset doet, ben je de app ook kwijt en kan je niet meer opnieuw installeren als het uit de store gehaald is.
Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII
Oh, dan begrijp ik Tsux zijn probleem niet__Erik__ schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:42:
Heb de app afgelopen dinsdag opnieuw uit de store geïnstalleerd na een harde reset
Het vreemde van Lumia Panaroma is dat er wel bijstaat dat deze niet werkt onder W10M maar dat ie op de 820 (en blijkbaar 920 ook), wel eenvoudig te installeren is vanuit de store maar op een 950 (XL) niet. Beiden met W10M build .164daffie82 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:59:
[...]
Oh, dan begrijp ik Tsux zijn probleem niet
Testing, one, two ...
bedankt!GerCor schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 02:33:
De kaarten kunnen weer bijgewerkt worden, in ieder geval op 8.1
Nu nam ik net contact op met Microsoft omdat ik niet kon vinden wat ik zocht, de plek om mijn wachtwoord aan te passen. blijkt het na een poos een storing te wezen. Het blijkt dus dat mail, agenda, contacten onedrive allemaal een storing hebben.
Gelukkig wis de persoon waar ik contact me had heel goed waar ik het over had. Zonder te vragen welke apps, wat ik gedaan heb, zonder versie wist hij me dit te vertellen en sluite gelijk de chat. gelukkig hoopte de beste man dat het voor het weekend opgelost zou zijn.
Hebben jullie ook last van een storing? of licht het toch echt aan mij?
Geen storing hier, maar storingen met OneDrive en outlook.com zijn vaak voor een beperkte set aan gebruikers of een klein gebied. Dus zou me niet verbazen als er echt een storing is.hurthonkey365 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 12:41:
[...]
Hebben jullie ook last van een storing? of licht het toch echt aan mij?
Windows 10 mobile geeft je de mogelijkheid het wachtwoord aan te passen als deze niet meer klopt. Voor WP8(.1) weet ik niet meer wat er gebeurt. Te lang geleden, maar ik vermoed dat je daar in de telefooninstellingen je account kan opzoeken en opnieuw syncen waarna je de mogelijkheid krijgt.
[ Voor 96% gewijzigd door hurthonkey365 op 11-03-2016 18:55 ]
Maar is het niet toevaal dan dat dit is nadat ik mijn wachtwoord heb veranderd?Caelorum schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:53:
[...]
Geen storing hier, maar storingen met OneDrive en outlook.com zijn vaak voor een beperkte set aan gebruikers of een klein gebied. Dus zou me niet verbazen als er echt een storing is.
Windows 10 mobile geeft je de mogelijkheid het wachtwoord aan te passen als deze niet meer klopt. Voor WP8(.1) weet ik niet meer wat er gebeurt. Te lang geleden, maar ik vermoed dat je daar in de telefooninstellingen je account kan opzoeken en opnieuw syncen waarna je de mogelijkheid krijgt.
Als ik in instellingen ga kijken kan ik veel instellen. Helaas, ik krijg nergens te zien 'wachtwoord.'. Wil nieuw account enz. Ook dat helpt niet
Bij het veranderen van google account kreeg ik een melding om het wachtwoord te veranderen
[ Voor 6% gewijzigd door hurthonkey365 op 11-03-2016 18:56 ]
Over de volgende app ben ik erg tevrden:Tsux schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:38:
Mensen, heeft Microsoft een eigen app om panoramische foto's te maken? Of is er anders een zeer aan te raden alternatief?
Cycloramic
Mocht je in het verleden Photosynth al eens geïnstalleerd hebben dan staat deze nog steeds in het bibliotheekoverzicht met alle apps die je in het verleden als eens uit de store hebt binnengehaald. Indien je nu nog steeds draait met dezelfde account dan op het moment van installeren van Photosynth, dan is het via de bibliotheek nog mogelijk om deze opnieuw onder W10M te installeren. Dus hoewel niet in de store zichtbaar als app en zodoende niet installeerbaar, via je bibliotheek lukt dat wel.Tsux schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:53:
[...]
Photosynth is ook niet meer beschikbaar in de Windows Phone store sinds vorig jaar.![]()
http://windows10-mobile.d...e-msn-apps-aus-dem-store/
Photosynth werkt op mijn 950 en dat is wel prettig want een fatsoenlijke panorama app is er eigenlijk niet meer voor de 950 serie (toch?), en daar valt naar mijn mening Cycloramic ook niet onder, wat een drama app is dat zeg.
1) go to the Store on Windows 10 Mobile
2) go to 'My Library'
3) scroll through your previously installed apps (which includes apps which have been delisted in the Store like Photosynth)
4) choose Photosynth and it should install.
Testing, one, two ...
http://www.windowscentral...ort-its-windows-phone-appSpotify confirms it has ended support for its Windows Phone app
The popular streaming music service Spotify has ended support for its Windows Phone version. The company has confirmed to one of its customers that the current app will no longer be updated.
Spotify launched a Windows Phone 7 version of its app in 2011 and a Windows Phone 8.x version was launched in 2013. Twitter user Alessandro S posted a support email he received from Spotify on the future of the Windows Phone version.
"We can confirm Windows Phone 8.x is no longer supported. You can still use our Spotify application on the associated devices, but it will no longer receive any further updates and download the application. We apologize for the inconvenience."
The app is still available in the Windows Store and it will also work on Windows 10 Mobile. Spotify would not comment on it will release a native app for Windows 10 for PC Mobile, saying only, "as there is something new, you will receive a notification on your device that an update is available and prompted to download it."
Over aftakeling gesproken...
Lekker boeiend...Wietsee. schreef op zondag 13 maart 2016 @ 22:15:
[...]
http://www.windowscentral...ort-its-windows-phone-app
Over aftakeling gesproken...
"This would be a much bigger deal if Brad Sams didn't confirm that a Windows 10 app is in development. This seems like a nonissue."
Zeker wel boeiend, positief is anders namelijk. Er is in ieder geval al in tijden geen update meer geweest en de app in vergelijking met iOS en Android dramatisch slecht op het gebied van functionaliteit.daffie82 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 22:38:
[...]
Lekker boeiend...
"This would be a much bigger deal if Brad Sams didn't confirm that a Windows 10 app is in development. This seems like a nonissue."
Overdrijf anders eens.Wietsee. schreef op zondag 13 maart 2016 @ 22:44:
[...]
Zeker wel boeiend, positief is anders namelijk. Er is in ieder geval al in tijden geen update meer geweest en de app in vergelijking met iOS en Android dramatisch slecht op het gebied van functionaliteit.
Je doet hier net of de app dood is.
Waarom vertel je er niet bij dat er aan een W10 app gewerkt wordt? Dat zet je bericht namelijk in een totaal ander daglicht.
Uh, ik heb het artikel niet geschreven vriend? En daarnaast is nergens duidelijk dat men aan een W10 app werkt, was dat maar zo...daffie82 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 22:49:
[...]
Overdrijf anders eens.
Je doet hier net of de app dood is.
Waarom vertel je er niet bij dat er aan een W10 app gewerkt wordt? Dat zet je bericht namelijk in een totaal ander daglicht.
https://twitter.com/bdsams/status/709072473661317120Wietsee. schreef op zondag 13 maart 2016 @ 22:50:
[...]
Uh, ik heb het artikel niet geschreven vriend? En daarnaast is nergens duidelijk dat men aan een W10 app werkt, was dat maar zo...
Zie ook even de reacties van Rudy Huyn, misschien voor jou onbekend, maar als je al wat langer ontwikkelt weet je wel beter. Die tweet is dus niets meer dan een veronderstelling en dus niets waard.

Ik ontwikkel zelf niet, maar Huyn ken ik wel.Wietsee. schreef op zondag 13 maart 2016 @ 23:10:
[...]
Zie ook even de reacties van Rudy Huyn, misschien voor jou onbekend, maar als je al wat langer ontwikkelt weet je wel beter. Die tweet is dus niets meer dan een veronderstelling en dus niets waard.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die gast op twitter schijnt ook wel iemand te zijn die normaal gezien niet uit zijn nek lult.
Time will tell.
Afwachten inderdaad, hopelijk komt die universal app er...daffie82 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 01:13:
[...]
Ik ontwikkel zelf niet, maar Huyn ken ik wel.
Die gast op twitter schijnt ook wel iemand te zijn die normaal gezien niet uit zijn nek lult.
Time will tell.
"To clarify our recent information regarding the Windows Phone experience, we will continue supporting the Windows Phone 8.1 experience moving forward and we are actually improving our support for Windows 10 in our coming update 5.2, which will be available starting today."
Zoals ik dus al zei : paniek was een storm in een glas water....Tweaker1234 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:32:
http://www.windowscentral...porting-windows-ecosystem
"To clarify our recent information regarding the Windows Phone experience, we will continue supporting the Windows Phone 8.1 experience moving forward and we are actually improving our support for Windows 10 in our coming update 5.2, which will be available starting today."
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Heeft niet zozeer met het aantal te maken.
Deezer is er trouwens inmiddels als een UWP app.
https://www.microsoft.com...usic-preview/9nblggh6j7vv
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Er lijken niet veel alternatieven te zijn als ik het goed gevonden heb. De tankstations app geeft enkel de locaties (niet allemaal zo te zien), maar geen prijzen. Bovenstaande Brandstofprijs app geeft hier vrijwel alle stations in de buurt, maar alleen als ik de juiste brandstof heb geselecteerd.Wenzel schreef op maandag 14 maart 2016 @ 17:02:
Is er een goede app voor brandstofprijzen? Ik gebruik nu deze: https://www.microsoft.com...andstofprijs/9nblggh0852b maar die werkt heel erg slecht. Helft van de pompen in mijn regio zitten er niet in.
[ Voor 7% gewijzigd door hardware-lover op 14-03-2016 18:41 ]
Testing, one, two ...
Ze hebben nog steeds geen W10 universal app uitgebracht.daffie82 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:35:
[...]
Zoals ik dus al zei : paniek was een storm in een glas water....
Dus? Het was een storm in een glas water. Wanneer Spotify óók als UWP app komt, is dat een bonus.Wietsee. schreef op maandag 14 maart 2016 @ 21:02:
[...]
Ze hebben nog steeds geen W10 universal app uitgebracht.
Er is nota bene gisteren direct een Spotify app update gekomen. Laten we samen blij zijn dat het een storm in een glas water was.
[ Voor 19% gewijzigd door Tweaker1234 op 15-03-2016 11:02 ]
Ik ga niet meer in discussie met WietseeTweaker1234 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:58:
[...]
Dus? Het was een storm in een glas water. Wanneer Spotify óók als UWP app komt, is dat een bonus.
Er is nota bene gisteren direct een Spotify app update gekomen. Laten we samen blij zijn dat het een storm in een glas water was.
Maar ook niet minder
Lang leven auto fabrikanten en hun logge management,

Nja, ook hier veel paniek om niet veel.vali schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:25:
De reden dat ik liever had dat uber het had overgenomen. Zag al tijd aankomen dat Here maps support ging stoppen op W10M.
Lang leven auto fabrikanten en hun logge management,![]()
De MS maps app in W10M is eigenlijk gewoon HERE. Misschien nog niet helemaal zo goed, maar gaat wel zeker die kant uit. Zelfs met live traffic en dergelijke.
Dus op zich hoeft dit niet heel erg te zijn.
Edit : wel jammer van here transit en here city lens natuurlijk.
[ Voor 4% gewijzigd door daffie82 op 15-03-2016 16:40 ]
Ingebouwde is mijns inziens beter dan die van Here, maar dat is niet altijd zo geweest. De developers van Nokia waren altijd stukken beter dan die van MS en door de overnamen gaat er flink wat verloren. De app stond bekend dat het op elk platform beschikbaar was en zodoende kon je makkelijk van platform wisselen. Dat kan dus nu niet meer.daffie82 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:37:
[...]
Nja, ook hier veel paniek om niet veel.
De MS maps app in W10M is eigenlijk gewoon HERE. Misschien nog niet helemaal zo goed, maar gaat wel zeker die kant uit. Zelfs met live traffic en dergelijke.
Dus op zich hoeft dit niet heel erg te zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door vali op 15-03-2016 16:41 ]
Feit. Jammere zaak sowieso!vali schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:40:
[...]
Ingebouwde is mijns inziens beter dan die van Here, maar dat is niet altijd zo geweest. De developers van Nokia waren altijd stukken beter dan die van MS en door de overnamen gaat er flink wat verloren. De app stond bekend dat het op elk platform beschikbaar was en zodoende kon je makkelijk van platform wisselen. Dat kan dus nu niet meer.
Weet je dat wel zeker? Volgens mij is HERE toch een hele tijd alleen voor Windows Phone geweest hoor. En toen nam MS afscheid van Nokia, wilde ze geen bod doen op HERE en ging Nokia ook met HERE naar Android en iOS. Nu is HERE verkocht aan een aantal autofabrikanten.vali schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:40:
[...]
Ingebouwde is mijns inziens beter dan die van Here, maar dat is niet altijd zo geweest. De developers van Nokia waren altijd stukken beter dan die van MS en door de overnamen gaat er flink wat verloren. De app stond bekend dat het op elk platform beschikbaar was en zodoende kon je makkelijk van platform wisselen. Dat kan dus nu niet meer.
Wie zegt dat Microsoft Here afdeling ook mocht/kon overnemen? Alleen mobiele tak was al flinke overnamen. Nokia verkocht hun kaarten aan flink wat bedrijven en zijn later ook apps op andere platformen gaan bouwen. Ongeveer de tijd dat MS ook office op andere platformen beschikbaar maakte.GerCor schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:57:
[...]
Weet je dat wel zeker? Volgens mij is HERE toch een hele tijd alleen voor Windows Phone geweest hoor. En toen nam MS afscheid van Nokia, wilde ze geen bod doen op HERE en ging Nokia ook met HERE naar Android en iOS. Nu is HERE verkocht aan een aantal autofabrikanten.
[ Voor 15% gewijzigd door vali op 15-03-2016 16:59 ]
City Lens is ook wel leuk, was volgens mij ook een tijdje een kleine USP.
Maarja, dit zat er natuurlijk aan te komen, Here Drive werkte eerst ook niet op W10M, en werd toen halfslachtig geplaatst.
People as things, that’s where it starts.
Reken je ook gelijk Windows 10 gebruikers mee?GerCor schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:22:
Er zijn geloof ik een kleine 100 miljoen Windows Phone gebruikers. Als HERE, wie dat tegenwoordig ook is, dat de moeite niet waard is, het zij zo.
Nee. Want ik neem aan dat de 100 miljoen ver overtreft.
Ik, en ik denk vele met mij, gebruiken HERE voor navigatie in de auto. Het nut van de WIN 10 app is mij niet geheel duidelijk.
[ Voor 22% gewijzigd door GerCor op 15-03-2016 17:30 ]
Here zit volledig ingebakken in wp8.1.RobinHood schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:15:
Dat van Here is wel ronduit kut, MS Maps werkt prima, maar Here Drive is imo een stuk beter dan de navigatie die in Maps zit, Here gebruikt tenminste het hele scherm nuttig, Maps geeft nog minder beeld dan ik op mijn Lumia 820 had.
City Lens is ook wel leuk, was volgens mij ook een tijdje een kleine USP.
Maarja, dit zat er natuurlijk aan te komen, Here Drive werkte eerst ook niet op W10M, en werd toen halfslachtig geplaatst.
Maps zit volledig ingebakken in w10m.
Dus echt verrassend is het niet.
Here heeft ook duidelijk ingezet op android en iphone en wil niet meer investeren in w10.
http://allaboutwindowspho..._and_updates_to_halt_.php
Er zijn anders recent al wat voorbeelden geweest van bedrijven die uiteindelijk in de handen van concurrenten zijn gekomen ondanks dat MS duidelijk had aangegeven het bedrijf over te willen nemen.GerCor schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:14:
Uh, over mochten nemen? Als MS een bedrijf over wil nemen dan nemen ze dat over. [...]
De Windows Maps app heeft volgens mij niet heel veel meer van doen met Here. De kaarten die worden gebruikt zijn van Bing, welke ze weer bij HERE vandaag haalt met eigen toevoegingen. De app zelf was in het begin van Windows 10 zodanig kaal en buggy dat ik sterk twijfel of ze wel iets van code over hebben genomen. Lijkt wel alsof ze alleen het idee van de UI hebben genomen en het zelf hebben geïmplementeerd en ook van de UI kan je nauwelijks nog zeggen dat ze het van HERE maps afkomt. Meer beïnvloed door.
Testing, one, two ...
Ja, vorige week nog half Californië, Nevada en Arizona doorgereden met mijn 920, en daarnaast is de Mycommute functie ook erg handig bij het snel spotten van ellende op de weg. Hopelijk komt daar een alternatief voor (of ik moet het zelf maar doen, maar eerst moet mijn andere App af).GerCor schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:29:
[...]
Nee. Want ik neem aan dat de 100 miljoen ver overtreft.
Ik, en ik denk vele met mij, gebruiken HERE voor navigatie in de auto. Het nut van de WIN 10 app is mij niet geheel duidelijk.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Universele apps kunnen echt universeel zijn en op elk Windows 10 device draaien, echter kunnen ze ook beperkt worden en bijvoorbeeld alleen voor de desktop worden uitgebracht. Maar Twitter is zover ik kan zien een universele app die zowel op de desktop als mobile te installeren is...Rhapsody schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 20:27:
Klopt het dat diverse apps zoals Twitter en DS Video (Synology) nog geen Universal App zijn voor Windows 10 Mobile, maar wel op de Windows 10 desktop? Of moet ik ergens nog iets instellen. (Lumia 650)
https://www.microsoft.com...pps/ds-video/9wzdncrfhv1x
Ondersteunde besturingssystemen;
- Windows 10
- Windows Phone 10 ( << Phone??)
- Windows Phone 8.1
- Windows Phone 8
[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 15-03-2016 20:46 ]
Testing, one, two ...
...
Flash verdwijnt sowieso, dus misschien dat de sites die voetbal streamen eens met hun tijd mee moeten gaan...Luxicon schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 20:46:
Windows Phone vind allemaal erg krakkemikkig en karig. Ik kan een lange lijst maken en 1 ervan is het tekort aan applicaties en een flash browsers. Het is in 2016 niet mogelijk om met Windows Phone voetbal via je mobiel te kijken. Genoeg reden om de Prehostorische support achter mij te laten en weer naar Android te switchen.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Testing, one, two ...
Tja, het is net als Silverlight, de ondersteuning is al grotendeels gestopt, maar bedrijven die het gebruiken lijken al jaren te denken "ja, maar, dit werkt toch ook? Waarom iets als HTML5 gebruiken?"Universal Creations schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 20:53:
[...]
Flash verdwijnt sowieso, dus misschien dat de sites die voetbal streamen eens met hun tijd mee moeten gaan...
Gelukkig merk ik dat er langzaam verandering in komt, de 24h van Daytona was bijv. gewoon op mijn 950 te bekijken, in serieuze kwaliteit. Het kan dus wel, alleen vertikken veel bedrijven/sites het simpelweg.
People as things, that’s where it starts.
Ow, dat is wel interessant. Ik heb eigenlijk nog nooit aan een F1 app gedacht, terwijl ik toch al meer dan 20 jaar F1 kijk.hardware-lover schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 20:58:
Voor de Formule 1 liefhebbers, Pitlaneone heeft zijn app (eindelijk) bijgewerkt naar het 2016 seizoen.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.