Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:31

Punkrocker

Mostly harmless

Politie-app wordt feest voor hackers

Volgens mij is dit bij WindosPhone moeilijke dan bij Android. Apps mogen in WP niet gebruik maken van andere geïnstalleerde apps...

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02:23
Pfff.... Ik moet zeggen dat sinds whatsapp de bel functie heeft ik hier niet heel vrolijk van wordt. Blijkbaar wanneer ik op de Windows button druk raak ik ook de "bel" knop. Met als gevolg dat ik regelmatig iemand via whatsapp bel.

Zijn er meer mensen die dat hebben of ben ik de enige die zo onhandig is?

Zo ja, wat is jouw oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Die k*t bel-knop zit gewoon altijd in de weg. :D

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:04
Waarom werkt de live-tile van Regenmeter bij mij niet meer?
Heb ze al eens uit/aan gezet en instellingen gewijzigd.
Ook de live-tile al eens eraf gegooid en weer opnieuw laten pinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-05 20:38
Weet iemand nog een goed stappen teller app?

Microsoft health ziet er goed uit. Ik heb hem net geïnstalleerd en het eerste wat ik te zien kreeg was dat me gegevens mogelijk in buitenland opgeslagen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
Watchmano schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:25:

Microsoft health ziet er goed uit. Ik heb hem net geïnstalleerd en het eerste wat ik te zien kreeg was dat me gegevens mogelijk in buitenland opgeslagen worden.
Ga er maar van uit dat elke stappenteller app die offline data opslaat dit in het buitenland doet. Hooguit een Nederlandse app, maar of die er is en de data ook in Nederland opslaat?

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:07
Watchmano schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:25:

Steps – Lumia SensorCore SDK sample

Onthoudt je stappen een week, laat per dag een grafiekje zien en je kunt een Live Tile aanmaken, niet meer, maar ook niet minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:21
soskes schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:20:
Pfff.... Ik moet zeggen dat sinds whatsapp de bel functie heeft ik hier niet heel vrolijk van wordt. Blijkbaar wanneer ik op de Windows button druk raak ik ook de "bel" knop. Met als gevolg dat ik regelmatig iemand via whatsapp bel.

Zijn er meer mensen die dat hebben of ben ik de enige die zo onhandig is?

Zo ja, wat is jouw oplossing?
Is mij nog nooit overkomen/gelukt. Het zal dus wel aan jou liggen (en daarmee de manier waarop je de app gebruikt).

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:31

daffie82

Minisforum UM773 Lite

St00mwals schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:49:
[...]

Onthoudt je stappen een week, laat per dag een grafiekje zien en je kunt een Live Tile aanmaken, niet meer, maar ook niet minder.
Precies dit!
MS Health is veeeeeeeeeeel te uitgebreid en veeeeeeeeeeel te traag.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
GerCor schreef op woensdag 04 november 2015 @ 23:17:
[...] Is mij nog nooit overkomen/gelukt. Het zal dus wel aan jou liggen (en daarmee de manier waarop je de app gebruikt).
Al drie keer overkomen met de L920. Wat mij betreft hadden ze die belmogelijkheid in de settings van de app uit kunnen laten zetten. Ik heb al Skype en 'gewoon' bellen. Ik hoef geen WA bellen en al helemaal niet dat ik gebeld kan worden over WA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
Caelorum schreef op donderdag 05 november 2015 @ 00:24:
Wat mij betreft hadden ze die belmogelijkheid in de settings van de app uit kunnen laten zetten. Ik heb al Skype en 'gewoon' bellen. Ik hoef geen WA bellen en al helemaal niet dat ik gebeld kan worden over WA.
+1.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:23
Same here. Af en toe per ongeluk bellen of mensen die mij per ongelijk bellen. Van mij mag het er weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Mijn dochter kan alleen via internet bellen en wil Skype niet gebruiken. Dus ja, tegenover jullie staan weer anderen die het bijzonder nuttig vinden. Schiet allemaal niet op. Ik denk dat de firma WA het er in heeft gezet omdat er behoefte aan is.

Maar dat je het in de instellingen uit zou kunnen zetten zou inderdaad handig zijn voor lui die het maar niks vinden.

[ Voor 21% gewijzigd door GerCor op 05-11-2015 09:26 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Heeft er iemand een manier om alle binnenkomende notificaties s'nachts automatisch te muten? Naar verluidt zit er een "silent hours" setting in Cortana (wtf), maar ik kan geen Cortana gebruiken en wil ook mijn regio en taal niet volledig omzetten, enkel om die stille uren te kunnen gebruiken. Er waren WP8 apps die hetzelfde deden, maar Microsoft heeft de mogelijkheid om apps die settings te laten beheren uitgeschakeld :|.

Dusja, enige ideeen?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Dat ja, de gebruiker zou de keuze moeten hebben. Ik vind het een mooie functie, maar alleen als ik of Wifi zit. Ik word geregeld gebeld via WA, al dan niet bedoeld, maar weiger consequent als ik aan het mobiele netwerk hang.
Kortom: een functie om het uit te kunnen zetten of de keuze alleen actief bij Wifi zou erg welkom zijn :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
boe2 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:36:
Heeft er iemand een manier om alle binnenkomende notificaties s'nachts automatisch te muten? Naar verluidt zit er een "silent hours" setting in Cortana (wtf), maar ik kan geen Cortana gebruiken en wil ook mijn regio en taal niet volledig omzetten, enkel om die stille uren te kunnen gebruiken. Er waren WP8 apps die hetzelfde deden, maar Microsoft heeft de mogelijkheid om apps die settings te laten beheren uitgeschakeld :|.

Dusja, enige ideeen?
Zelfde probleem hier. Helaas is het antwoord nee.. Kan gewoonweg niet. Je kan notificaties e.d. per app natuurlijk stil maken/geen ringtone aan hangen, maar een quiet hours achtige optie via een gewone interface, die krijgen we van MS niet. Net zoals we geen Cortana krijgen op een normale manier zodat dit bruikbaar is in Nederland en je geen geneuzel hebt met app store aankopen.

Ik heb het idee (en ook hoop) dat MS sinds een tijd alle effort richting W10 development heeft gezet en WP8x helemaal heeft gedropt qua effort. Tenminste, ik hoop dat ze er aan trekken om W10 mobile z.s.m. beschikbaar te krijgen en vooral om dat OS qua functionaliteit eindelijk eens op niveau te krijgen t.o.v. de concurrentie. Zulke basale zaken zitten al even in Android en IOS, en hebben dus bewezen nut voor mobiele gebruikers. Het is zuur dat het vervolgens voor ons WP gebruikers niet op een normale manier bruikbaar is. Net als de (istie weer) optie om maps te verplaatsen naar geheugenkaart. Wel handig voor mensen met beperkte ingebouwde storage. Was een app voor, is niet meer gepublished. Blijkt welgeteld 1 registry key. Wordt niet mogelijk gemaakt door MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik heb het idee (en ook hoop) dat MS sinds een tijd alle effort richting W10 development heeft gezet en WP8x helemaal heeft gedropt qua effort. Tenminste, ik hoop dat ze er aan trekken om W10 mobile z.s.m. beschikbaar te krijgen en vooral om dat OS qua functionaliteit eindelijk eens op niveau te krijgen t.o.v. de concurrentie.
Dat vraag ik me dan dus ook af: Zal ik in W10 wel stille uren kunnen instellen, of gaan ze daar ook cruciale opties achter cortana verstoppen zodat ze onbruikbaar zijn in een groot deel van de wereld?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:43
CAP-Team schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:53:
[...]
Voor welke ketels / thermostaten zijn er wel Windows apps beschikbaar? (al dan niet 3rd party) Ik zit te denken om over niet al te lange termijn mijn ketel te vervangen en daar ook een mooie slimme thermostaat bij te doen.
Hopelijk laat je je dan ook niet wijsmaken dat thermostaten als Nest (en andere één-kamer thermostaten) "slim" zijn. Kijk eens naar EvoHome zoals iemand ander al aangaf (heb er trouwens een review van op Tweakers staan)... en daar is een uitstekende third party app voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:27
Zijn er hier Spotify gebruikers die van Premium naar gratis gegaan zijn? Ik had voorheen een premium account en een afspeellijst die ik offline kon luisteren. Ik heb nu een gratis account, de offline optie voor de playlist staat uit en kan ik ook niet inschakelen, maar ik heb het idee dat ik amper data gebruik (alsof hij toch offline aan afspelen is).

Volgens "data-inzicht" heeft Spotify 14MB verstookt over het mobiele netwerk. Dit is voor zo'n 2 weken waarbij ik minimaal 1 uur (2 x 30 minuten fietsen) gebruik maak van Spotify zonder dat ik wifi heb. Dat lijkt mij erg weinig. Als ik mijn dataverbinding uitschakel werkt het niet, dan geeft Spotify aan dat er geen verbinding is. De streamkwaliteit staat op "normaal".

Telefoon is een Ativ-S met WP 8.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
boe2 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:02:
[...]

Dat vraag ik me dan dus ook af: Zal ik in W10 wel stille uren kunnen instellen, of gaan ze daar ook cruciale opties achter cortana verstoppen zodat ze onbruikbaar zijn in een groot deel van de wereld?
Vooralsnog in Cortana naar wat ik heb gelezen. Maar allicht is het handiger om dit topic in de gaten te houden:

Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen

..aangezien het topic waar je nu in post meer met de store en individuele apps te maken heeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
  • Laatst online: 08-05 20:38
St00mwals schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:49:
[...]

Zit er goed uit, dankje. Zal zodra ik thuis ben even uitproberen. Ik draai windows 10 en heb vandaag microsoft health toch even uitgeprobeerd, gewoon op de achtergrond aan laten staan hierdoor is mijn tel al 2 keer uitgevallen.

Edit: Helaas doet hij het niet omdat ik in w10m de bewegingsgegevens niet kan wijzigen

[ Voor 6% gewijzigd door Watchmano op 07-11-2015 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:33

P_Tingen

omdat het KAN

boe2 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:36:

Dusja, enige ideeen?
Ik heb mijn telefoon speciaal op Engels gezet, vanwege de quiet hours van Cortana. Ik ben eigenlijk meer van het Nederlands, want moedertaal, maar voor quiet hours maak ik een uitzondering. Bizar dat het in Cortana zit, maar goed, daar denkt volgens mij iedereen zo over, behalve Microsoft zelf.

Het gekke vind ik dat WhatsApp zich daar niet altijd aan lijkt te houden. Ik was bij een conferentie en had handmatig quiet hours aangezet, maar kreeg op een gegeven moment steeds irritante bliepjes van WhatsApp. Snap niet hoe dat kan, ik heb het geluid maar handmatig zacht gezet.

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Ik heb sinds dit weekend een nieuwe telefoon omdat mn vorige Lumia stuk was.

Nu valt het me op dat ik niet meer vanaf mijn pc dingen kan installeren naar mn telefoon zegmaar vanuit de store.
Op mn oude telefoon kon ik daar iets installeren en soms lukte dat en soms niet en dan gaf ie een melding dat er een mailtje gestuurd was en dat ik dat op de telefoon moest openen.

Nu staat er gewoon dat ik alles vanaf mn telefoon moet installeren.

Is die optie weg zoals het eerst werkte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Nog een kort vraagje. Op mijn oude telefoon had ik de app "Motorsport Almanac" staan.
Dat was een kalender voor de F1 races met tijdstippen en alles erbij van elke sessie en een plaatje van het circuit erbij.

Simpel en doeltreffend.

Die kan ik niet meer vinden en heeft de backup ook niet terug geinstalleerd op de nieuwe telefoon.
De app zal niet meer bestaan dan denk ik?

Weet iemand een vergelijkbare app? Ik vind er wel een paar maar die combineren de kalender met dingen als nieuws of twitter of wk standen of weet ik het wat en dat is allemaal overbodige ballast wat ik niet zoek.

Het enige wat ik wil weten is wanneer van welke race welke sessie is, zodat ik weet welke ik live kan kijken en welke ik op moeten nemen aangezien ik onregelmatig werk.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:07
vosss schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:16:
Ik heb sinds dit weekend een nieuwe telefoon omdat mn vorige Lumia stuk was.

Nu valt het me op dat ik niet meer vanaf mijn pc dingen kan installeren naar mn telefoon zegmaar vanuit de store.
Op mn oude telefoon kon ik daar iets installeren en soms lukte dat en soms niet en dan gaf ie een melding dat er een mailtje gestuurd was en dat ik dat op de telefoon moest openen.

Nu staat er gewoon dat ik alles vanaf mn telefoon moet installeren.

Is die optie weg zoals het eerst werkte?
Dat 'probleem' heb ik ook, best jammer :(
vosss schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:47:

Weet iemand een vergelijkbare app? Ik vind er wel een paar maar die combineren de kalender met dingen als nieuws of twitter of wk standen of weet ik het wat en dat is allemaal overbodige ballast wat ik niet zoek.

Iemand?
Racing One
https://www.microsoft.com...s/racing-one/9wzdncrdjxzh

[ Voor 43% gewijzigd door St00mwals op 09-11-2015 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ik heb nu deze geinstalleerd:
https://www.microsoft.com...s/pitlaneone/9nblggh16jjw

PitlaneOne. Die doet ook wel wat ik wil.

Met betrekking tot dat euvel van mij waar jij op terug kwam; is dat gewoon een feature die het niet meer doet?
Of is dat een probleem en zou het wel gewoon moeten werken?

Ik vond het eerst juist wel handig om op mn pc apps uit te zoeken die ik op mn telefoon wilde knallen. Dat werkte toch wat sneller dan op mn telefoon door de store fietsen zegmaar.

Die optie doet het nu dus niet meer. Waarom niet en doet dat het bij niemand meer?

=edit=
http://www.thewindowsclub...ws-phone-using-windows-pc

Deze optie dus. Waarom mis ik die? :?
Bij elke app staat nu "Installeer deze app vanuit de Store op uw telefoon".

Heeft Microsoft die optie er simpelweg uitgehaald met hun "nieuwe" store?
Geen idee hoe nieuw die is; op mn oude telefoon kwam ik al maanden niet meer in de store. Hij si aangepast, dat zie ik in elk geval wel.

Hopelijk is het een verborgen optie of iets, maar ik ben er bang voor.
Ik zou graag horen van anderen mensen (behalve diegene hierboven dan) of deze optie wel nog bestaat of er gewoon uitgehaald is :'(

[ Voor 125% gewijzigd door vosss op 09-11-2015 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
robkrekel schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:30:
Voor de vissers onder ons: Meld je aan als tester van de svr (stichting vangsten registratie) app voor wp:

Beste visser, recent heb je contact opgenomen over de Vangsten app voor Windows Phone. Misschien heb je een contactbericht gestuurd, of misschien heb je je aangemeld voor onze testgroep (http://www.vangstenregist...s-Phone-Vangsten-app/1495).
[knip]
En binnenkort is het dan eindelijk zover.

Hoi,

Ik stuur je deze email omdat je je hebt aangemeld als tester van de Windows Phone Vangsten app.

We zijn deze week begonnen met de app voor WP. De eerste test release is gepland voor later deze maand.

We hebben ook een speciale SVR-groep opgericht voor app testers,
met een speciaal forum voor de Windows Phone versie.

Alle verdere berichten over de WP app zullen we posten in het forum. En in hetzelfde forum horen we ook graag jouw ideeen, en later je bevindingen.

Meedoen? Meld je aan bij de groep "Vangsten app testers": http://www.vangstenregistratie.nl/groepen/

Tot horens!

[ Voor 34% gewijzigd door hardware-lover op 10-11-2015 20:19 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik doe zelf niet aan vissen maar tof dat dit er is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Cool, nu nog wachten op een app van de federatie ivm de vergunningen en vislokaties ( visplanner ).
Welks er wel is op Droid en Ios, had er ooit al eens een mail erachteraan gestuurd.....
Marktaandeel blabla..eh ....gratis app en marktaandeel?

Voor wat de uitslagen betreft hou ik het bij mijn eigen app.
Deze berekend en houd voor mij tijdens de wedstrijden de aantallen, gewicht en de punten bij.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
vosss schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:28:
Met betrekking tot dat euvel van mij waar jij op terug kwam; is dat gewoon een feature die het niet meer doet?
Of is dat een probleem en zou het wel gewoon moeten werken?

Ik vond het eerst juist wel handig om op mn pc apps uit te zoeken die ik op mn telefoon wilde knallen. Dat werkte toch wat sneller dan op mn telefoon door de store fietsen zegmaar.

Die optie doet het nu dus niet meer. Waarom niet en doet dat het bij niemand meer?

=edit=
http://www.thewindowsclub...ws-phone-using-windows-pc

Deze optie dus. Waarom mis ik die? :?
Bij elke app staat nu "Installeer deze app vanuit de Store op uw telefoon".

Heeft Microsoft die optie er simpelweg uitgehaald met hun "nieuwe" store?
Geen idee hoe nieuw die is; op mn oude telefoon kwam ik al maanden niet meer in de store. Hij si aangepast, dat zie ik in elk geval wel.

Hopelijk is het een verborgen optie of iets, maar ik ben er bang voor.
Ik zou graag horen van anderen mensen (behalve diegene hierboven dan) of deze optie wel nog bestaat of er gewoon uitgehaald is :'(
Ik herken het probleem. Ingelogd in de store op PC en dan direct naar m'n telefoon installeren, werkte erg handig maar nu niet meer. Eerst zag ik rechtsboven bij de login informatie ook altijd m'n telefoon staan, dat is ook niet meer zo. Het lijkt erop dat het samenhangt met de release van Windows 10 en het universeel maken van de store. Hopelijk gaat het weer werken als W10 Mobile uitgerold wordt; juist nu verwacht ik in de store per geregistreerd device een knop te hebben (Install on <devicename>) voor elk ondersteund device.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Iemand die hier gmaps pro (versie 3) al eens uitvoerig getest heeft? Hoe werkt dit in vergelijking met Here/maps?

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Betsaat er een app voor Windows Phone waarmee je de laadsnelheid kunt bekijken?
Voor Android is die er en ik kan hem voor WP niet zo snel vinden.

Dat is straks wel handig met USB-C vs draadloos laden vs MicroUSB

edit:
Ik zie allemaal apps die procenten meten, maar nergens een app die hard het aantal mA meet...

[ Voor 19% gewijzigd door BlakHawk op 11-11-2015 16:35 ]

Youtube: DashcamNL

• vosss
Zarhrezz schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:43:
[...]

Ik herken het probleem. Ingelogd in de store op PC en dan direct naar m'n telefoon installeren, werkte erg handig maar nu niet meer. Eerst zag ik rechtsboven bij de login informatie ook altijd m'n telefoon staan, dat is ook niet meer zo. Het lijkt erop dat het samenhangt met de release van Windows 10 en het universeel maken van de store. Hopelijk gaat het weer werken als W10 Mobile uitgerold wordt; juist nu verwacht ik in de store per geregistreerd device een knop te hebben (Install on <devicename>) voor elk ondersteund device.
Ik heb nog niet zoveel ervaring met Windows Phone, maar het was verrekte handig inderdaad.

Hopelijk komt die optie wel terug.

Ik kan met google ook eigenlijk niets vinden over waarom het weg is. Uberhaupt kan ik amper berichten vinden dát het weg is. Dus ik dacht even dat het te maken had met mijn nieuwe Lumia 830.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
De app https://www.windowsphone.com/nl-nl/search?q=somertijd is wel erg leuk. Ook in de W8.1 (RT) store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draai je W10 Mobile, update de Mail app en je hebt weer linked mailboxes (zoals WP81 ook al had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dfrenner schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:31:
[...]
Ik zie allemaal apps die procenten meten, maar nergens een app die hard het aantal mA meet...
Pin me er niet op vast, maar last time I checked was het niet mogelijk om mA op te vragen. Het lijkt mij ook sterk dat dit is verandert in de tussentijd. Het nut ervan ontgaat mij ook, behalve dan om het te weten. En MS beperkt de grootte van de API. Ik vermoed omdat het ook allemaal onderhouden moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandy
  • Laatst online: 19:32
Ik ben voor mijn Lumia 930 (build 10581) opzoek naar een foto App die panorama/photosphere foto's kan maken. Weet iemand hier een goede App voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:03
bandy schreef op zondag 15 november 2015 @ 13:15:
Ik ben voor mijn Lumia 930 (build 10581) opzoek naar een foto App die panorama/photosphere foto's kan maken. Weet iemand hier een goede App voor ?
Heb ze beiden op mijn Telefoon staan, ik wil ze nog een goed uittesten hoe ze met de kwaliteit van foto's omgaan van mijn 1520 (20MP)
Cycloramic
of
lumia-panorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandy
  • Laatst online: 19:32
walterworld schreef op maandag 16 november 2015 @ 10:11:
[...]

Heb ze beiden op mijn Telefoon staan, ik wil ze nog een goed uittesten hoe ze met de kwaliteit van foto's omgaan van mijn 1520 (20MP)
Cycloramic
of
lumia-panorama
Vreemd genoeg vind mijn store de eerste wel, maar kan ik hem vervolgens niet downloaden. De tweede vind hij helemaal niet?. Als ik bij Lumia Panorama de link gebruik, krijg ik de melding dat deze niet geschikt is voor mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:56
Ik ben mezelf aan het orienteren op een wachtwoordmanager en ik ben benieuwd welke password manager (PM) de gemiddelde Windows Phone-eigenaar gebruikt.

Omdat ik niet graag afhankelijk ben van een apparaat (zowel qua gebruik als backup) en niet houd van single-point-of-failures (álles toegankelijk met 1 wachtwoord), heb ik het gebruik van een wachtwoordmanager zo lang mogelijk uitgesteld. Maar ik merk nu dat ik laks begin te worden met zowel de sterkte als hergebruik van wachtwoorden, voornamelijk vanwege het groeiend aantal accounts.

Ik heb niet veel eisen, maar de eisen die ik heb zijn wel belangrijk;
1. veilig; eerlijk gezegd heb ik niet veel vertrouwen in PMs die afhankelijk zijn van de cloud.
2. cross-platform; zodat ik niet vast zit aan één ecosysteem en evt. in de toekomst kan overstappen (zowel qua desktop als mobiel)
3. handig in gebruik m.b.t. browsen; dus geen knip-en-plak werk.
4. redelijk geprijsd; ik ben bereid te betalen voor iets dat goed werkt, ik geloof niet in 'gratis'.
5. backup-functie van database; in geval zowel mijn computer als mobiel het begeeft (denk aan diefstal, brand, waterschade, etc.).
(
6. open-source/betrouwbaar; dit punt hangt samen met 1 en 4.
7. actieve ontwikkeling/updates van de app; fouten, bugs en lekken moeten regelmatig worden gefixt.
)

Punt 1 is het belangrijkst, met een gedeelde tweede plaats voor 2 en 3. De laatste twee punten zijn geen eisen, maar wensen. Punt 5 kan opgelost worden buiten de app-functionaliteit om en punt 4 is afhankelijk van wat de app te bieden heeft.

Na een beetje rondneuzen kom ik uit op een aantal PMs waaronder 7Pass (KeePass), Enpass en LastPass. Die eerste valt af vanwege het gebrek aan recente ontwikkeling. Enpass ziet er erg aantrekkelijk uit en heeft sinds kort een nieuwe versie die een hoop extra's biedt. LastPass is een bekende, heeft meer functionaliteit en ondersteuning dan Enpass maar is gelijk ook een stuk duurder (€12/jaar tegenover €10 eenmalig).

Enige punt dat mij dwarszit is het closed-sourced karakter van beide laatstgenoemden. In hoeverre is dit soort PMs dan te vertrouwen? Wellicht ook een puntje m.b.t. achterdeurtjes: LastPass is USA-based, Enpass komt uit India.

Wat zijn de ervaringen van anderen met wachtwoordmanagers en Windows Phone? Hebben jullie ervaring met bovenstaande programma's of andere favorieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

geekeep schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 22:55:
Wat zijn de ervaringen van anderen met wachtwoordmanagers en Windows Phone? Hebben jullie ervaring met bovenstaande programma's of andere favorieten?
Ik heb eventjes LastPass geinstalleerd gehad op mijn telefoon maar omdat LastPass gratis is op 1 device en ik het ook al op mijn desktop had, moest ik daarvoor betalen. Daarvoor gebruik ik het op mijn telefoon eigenlijk niet vaak genoeg dus dat heb ik niet gedaan, maar mijn korte ervaring was wel positief.

Ik gebruik LastPass met de browserplugin en dat werkt retemakkelijk. Voor wat betreft veiligheid moet je het altijd afwachten, maar het is al snel veiliger dan een versie op een usb-stick. En dan bedoel ik 'veiliger' ook in de zin van robuuster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 23:10
geekeep schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 22:55:
Ik ben mezelf aan het orienteren op een wachtwoordmanager en ik ben benieuwd welke password manager (PM) de gemiddelde Windows Phone-eigenaar gebruikt.

[..]

Ik ben ooit begonnen met LastPass, maar sinds een half jaar gebruik ik 1Password. Van origine is dit een Apple applicatie volgens mij, maar er is sinds een tijdje ook een Universele Windows 10 App voor. Daarnaast een erg nette Windows Desktop applicatie.

Ohw...het syncen gaat naar keuze via een lokale file, Dropbox of (in de Universele App) OneDrive. KeePass heb ik ooit geprobeert te gebruiken, maar vervolgens heb je voor ieder mobiel platform een andere aanbieder van 3rd party apps. En je hebt dan ook nog een keer plugins nodig om je keepass dbase te syncen tussen je devices.....nee daar ben ik snel weer vanaf gestapt.

[ Voor 71% gewijzigd door TheVMaster op 20-11-2015 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Ik gebruik geen password manager. Ik heb bijna 100 wachtwoorden, allemaal sterk en uniek en ik kan ze met een truc allemaal onthouden.

Ik gebruik daarvoor een standaard niets zeggende combinatie van 10 letters die ik moet onthouden. Ergens in die reeks op een vaste plaats heb ik een vreemd teken zoals @#$%^&*, verder ook op een vaste plaats een hoofdletter en op vaste plaatsen 2 cijfers die een volgnummer vormen. Dan heb ik nog een aantal letters van de te bezoeken website, app of service op vaste plaatsen in het standaard wachtwoord verwerkt.

Het klinkt misschien ingewikkeld, maar werkt altijd en je kan goed al je wachtwoorden onthouden terwijl deze uniek zijn en sterk. Voorbeeld:

Reeks letters: abcdefghij
Vreemd teken ingevoegd: abcdef#ghij
Hoofletter ingevoegd: abcdEf#ghij
Cijfers ingevoegd: a1bcdEf#0ghij (01 is volgnummer voor als je je wachtwoord moet wijzigen)
Websites ingevoegd: a1obcdEgf#0gohij (google, de eerste 3 letters)
Nog een voorbeeld: a1wbcdEtf#0gehij (tweakers, de eerste 3 letters)

Pas als iemand meerdere wachtwoorden van mij weet te onderscheppen zou die persoon de combinatie kunnen ontdekken en proberen op andere websites...

Edit:

Ik houd alleen een Excel documentje bij waar ik mijn gebruikersnaam, de website, app of service en het volgnummer in vermeld...

[ Voor 5% gewijzigd door Swerfer op 20-11-2015 14:40 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Swerfer schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 14:36:
Ik gebruik geen password manager. Ik heb bijna 100 wachtwoorden, allemaal sterk en uniek en ik kan ze met een truc allemaal onthouden.

Ik gebruik daarvoor een standaard niets zeggende combinatie van 10 letters die ik moet onthouden. Ergens in die reeks op een vaste plaats heb ik een vreemd teken zoals @#$%^&*, verder ook op een vaste plaats een hoofdletter en op vaste plaatsen 2 cijfers die een volgnummer vormen. Dan heb ik nog een aantal letters van de te bezoeken website, app of service op vaste plaatsen in het standaard wachtwoord verwerkt.

Het klinkt misschien ingewikkeld, maar werkt altijd en je kan goed al je wachtwoorden onthouden terwijl deze uniek zijn en sterk. Voorbeeld:

Cijfers ingevoegd: a1bcdEf#0ghij (01 is volgnummer voor als je je wachtwoord moet wijzigen)

Pas als iemand meerdere wachtwoorden van mij weet te onderscheppen zou die persoon de combinatie kunnen ontdekken en proberen op andere websites...

Edit:

Ik houd alleen een Excel documentje bij waar ik mijn gebruikersnaam, de website, app of service en het volgnummer in vermeld...
Sterk ! _/-\o_

Ik gebruik gewoon 7Pass. Doet het voor mij perfect. En op Pale Moon gebruik ik Keefox. Voor mij perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Laatst online: 21-08 23:04
Zijn er hier meer mensen die last hebben van een niet juist werkende Flitsmeister. Bij mij voorziet hij niet de juiste locaties. Heb Flitsmeister al enige tijd geleden gevraagd hoe het ervoor staat. "Ze zijn er mee bezig"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Swerfer schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 14:36:

Edit:

Aan zoiets heb ik ook wel eens gedacht ja. Nu gebruik ik een stuk of 10 wachtwoorden die net even anders zijn. ;)

*edit*

Ben ik trouwens de enige die vind dat die store van W10M zo afschuwelijk traag en log is?

[ Voor 3% gewijzigd door NeFoRcE op 24-11-2015 14:31 ]

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

NeFoRcE schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:29:
[...]
Ben ik trouwens de enige die vind dat die store van W10M zo afschuwelijk traag en log is?
Nee, dat is gewoon zo. Ik had het al aan filmpjes gezien voordat ik upgrade, maar het is daadwerkelijk traag. Nu had ik gisteren (?) wel een update van de store zélf, en heb wel het idee dat 'ie wat sneller laadt. Maar vergeleken met de oude store is het alsnog traag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Er zijn best wel heftige klachten over W10M, waarvan verschillende punten ook op de lumia 950 van toepassing zijn. Ik plan nog zo lang mogelijk te wachten met de update.

[ Voor 14% gewijzigd door boe2 op 24-11-2015 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:02
Zowel de store als WM10 draaien hier enorm soepel (Lumia 930).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

boe2 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:04:
Er zijn best wel heftige klachten over W10M, waarvan verschillende punten ook op de lumia 950 van toepassing zijn. Ik plan nog zo lang mogelijk te wachten met de update.
Ja, ik ga ook pas over als mijn telefoon er zelf over gaat beginnen. En dan nog ga ik er goed over nadenken :)

Op mijn PC heb ik ook nog W7, dus geen haast.

[ Voor 4% gewijzigd door daffie82 op 24-11-2015 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
boe2 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:04:
Moet eerlijk zeggen dat ik die klachten wat overtrokken vind, het is allemaal lekker snel...al zijn er natuurlijk nog wel wat kleine haakjes en oogjes...maar die zijn gewoon klein en het mooie universele van windows 10 mobile doet die haakjes en oogjes snel vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

TheVMaster schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:31:
[...]

Moet eerlijk zeggen dat ik die klachten wat overtrokken vind, het is allemaal lekker snel...al zijn er natuurlijk nog wel wat kleine haakjes en oogjes...maar die zijn gewoon klein en het mooie universele van windows 10 mobile doet die haakjes en oogjes snel vergeten...
Mja, dat universele is ook wat overroepen.
Mijn kalender en mail is gewoon synced. Nu al op W8.1 / W7
Je browser (bookmarks e.d.) synchroon hebben is handig, maar geen must voor mij. Ik gebruik trouwens Pale Moon met allerlei extensies op W7 desktop, dus dat gaat sowieso niet werken. En al de rest (apps, het weer, ...) zal mij eigenlijk worst wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
daffie82 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 20:07:
[...]

Mja, dat universele is ook wat overroepen.
Mijn kalender en mail is gewoon synced. Nu al op W8.1 / W7
Je browser (bookmarks e.d.) synchroon hebben is handig, maar geen must voor mij. Ik gebruik trouwens Pale Moon met allerlei extensies op W7 desktop, dus dat gaat sowieso niet werken. En al de rest (apps, het weer, ...) zal mij eigenlijk worst wezen.
Ik bedoel met het universele ook niet zozeer dat de settings syncen (eh....al is dat wel redelijk fijn als het gebeurt), maar meer dat apps het gewoon op alle platformen doen....en dus ook overal beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scartissue
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
NeFoRcE schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 14:29:
[...]

Aan zoiets heb ik ook wel eens gedacht ja. Nu gebruik ik een stuk of 10 wachtwoorden die net even anders zijn. ;)

*edit*

Ik vond hem verschrikkelijk traag tot een build of 3 geleden. Ondertussen is die mij niet trager/sneller dan op 8.1. En met elke update weer een stukje sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Nu online
scartissue schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:15:
[...]
Ik vond hem verschrikkelijk traag tot een build of 3 geleden. Ondertussen is die mij niet trager/sneller dan op 8.1. En met elke update weer een stukje sneller.
In de laatste paar Fast Ring builds zijn waarschijnlijk heel veel metrics uitgeschakeld.
Ik heb 2 Fast Ring builds overgeslagen en ben toen ineens naar 10.0.10586.11 op een Lumia 925 gegaan. Daar was heel duidelijk te merken dat vrijwel alles weer zoals te verwachten reageerd.

geeft geen inhoudelijke reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

TheVMaster schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:03:
[...]

Ik bedoel met het universele ook niet zozeer dat de settings syncen (eh....al is dat wel redelijk fijn als het gebeurt), maar meer dat apps het gewoon op alle platformen doen....en dus ook overal beschikbaar zijn.
Ok, maar ook daar zie ik voor mij persoonlijk geen geweldige meerwaarde.
Ik zou niet weten welke app op mijn telefoon nu echt zo nodig ook op mijn desktop moet werken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
daffie82 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:26:
[...]

Ok, maar ook daar zie ik voor mij persoonlijk geen geweldige meerwaarde.
Ik zou niet weten welke app op mijn telefoon nu echt zo nodig ook op mijn desktop moet werken...
Ik kan ze zo ook niet verzinnen, nouja...mail, calender, people apps en misschien WindowsCentral en de Store. Op mijn Windows tablet daarentegen zou ik gewoon alle Universele apps willen hebben die ik ook op mijn telefoon heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Bij meer mensen waarbij de Glance settings nog 't design hebben van 8.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

NeFoRcE schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:24:
Bij meer mensen waarbij de Glance settings nog 't design hebben van 8.1?
Ik quote mijzelf maar even, want ik kreeg vanavond heel toevallig een update voor Glance en Motion Data. Beide nu in W10 stijl! Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:32

Hupske

AFCA

Simpele vraag maar kon het zo niet vinden.
Microsoft heeft een prachtige calender app beschikbaar voor iOS, Android en je desktop. Sunrise heet die app.
Waarom de hell is die er niet voor Windows Mobile/Phone? Outlook Agenda komt totaal niet in de buurt van de Sunrise app.

Ik heb het al. Microsoft heeft op 28 oktober aangekondigd met Sunrise te stoppen, zodra alle functionaliteit verwerkt is in Outlook. Maar ze zullen niet alle functies mee nemen.
Ws wel de “interesting calendars”.
Alleen we zijn alweer een maand verder, zie er nog niks van in outlook |:( Vind het erg fijn om erbij te hebben. Automatisch alle F1 trainingen/race tijden erin, de voetbalwedstrijden van je club etc.

[ Voor 44% gewijzigd door Hupske op 27-11-2015 15:01 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
hupske schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:51:

Ik heb het al. Microsoft heeft op 28 oktober aangekondigd met Sunrise te stoppen, zodra alle functionaliteit verwerkt is in Outlook. Maar ze zullen niet alle functies mee nemen.
Ws wel de “interesting calendars”.
Alleen we zijn alweer een maand verder, zie er nog niks van in outlook |:( Vind het erg fijn om erbij te hebben. Automatisch alle F1 trainingen/race tijden erin, de voetbalwedstrijden van je club etc.
Als je online naar een F1 calendar zoekt kun je jezelf gewoon op die calendar abonneren en heb je hetzelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 20:06

rda

Iemand bekend, mits bestaand, met een 3rd party Tapatalk achtige aapp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:58
Rips10 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:00:
[...]

Als je online naar een F1 calendar zoekt kun je jezelf gewoon op die calendar abonneren en heb je hetzelfde resultaat.
App Racing One, heb je ofwel de mogelijkheid nieuws ofwel de f1-kalander op uw live-tile te zetten.
Heb vorig jaar de kalander van het WK-voetbal geïmporteerd in mijn outlook, en dat werkte toch allemaal vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans74
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-04 17:32
Wellicht een noob-vraag, maar weet iemand hoe ik apps uit "mijn apps" in de Store-account kan verwijderen?

Wil even opschonen, maar zie niet hoe ik apps kan verwijderen (kan alleen apps selecteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Het is jouw store niet, dus je kunt niks verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
GerCor schreef op zondag 29 november 2015 @ 10:32:
Het is jouw store niet, dus je kunt niks verwijderen.
Wat hij volgens mij bedoelt (en wat ik zelf ook wel zou willen weten) ia of je apps uit die lijst van 'owned apps' kan halen. Ik heb daar voornamelijk apps in staan die ik geprobeerd hebt en vaak na 5 minuten al er weer afgegooid heb omdat het niets was. Die apps hoef ik dus niet meer te zien in de 'my apps' lijst. Ik heb ook nog niet ontdekt hoe je die lijst kan opschonen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Frans74 schreef op zondag 29 november 2015 @ 10:26:
Wellicht een noob-vraag, maar weet iemand hoe ik apps uit "mijn apps" in de Store-account kan verwijderen?

Wil even opschonen, maar zie niet hoe ik apps kan verwijderen (kan alleen apps selecteren).
Eens 'gekocht' altijd gekocht. Je kan hooguit met Microsoft contact opnemen om je ongewenste apps uit het overzicht te verwijderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Zarhrezz schreef op zondag 29 november 2015 @ 10:41:
[...]

Wat hij volgens mij bedoelt (en wat ik zelf ook wel zou willen weten) ia of je apps uit die lijst van 'owned apps' kan halen. Ik heb daar voornamelijk apps in staan die ik geprobeerd hebt en vaak na 5 minuten al er weer afgegooid heb omdat het niets was. Die apps hoef ik dus niet meer te zien in de 'my apps' lijst. Ik heb ook nog niet ontdekt hoe je die lijst kan opschonen.
Ik snap wel dat hij dat bedoelt. Laat ik zo zeggen, het is meer een historisch overzicht van wat je in de store gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans74
Zarhrezz schreef op zondag 29 november 2015 @ 10:41:
[...]

Precies dat inderdaad.

Maar goed, het kan dus niet. Jammer. Staat m.i. een beetje haaks op het "opgeruimde" van WP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Het is alleen maar jammer omdat je blijkbaar niet begrijpt wat het inhoud. Het is een overzicht van de MS store van wat jij daar allemaal hebt gedaan. Het is niet jouw lijst die je kunt wijzigen.

Zie het als ......euh, neem een bankafschrift. Jij koopt een iPad en rekent dat via je bankpasje af. Dan krijg je bericht van jouw bank dat er tussen jou en de leverancier een transactie heeft plaatsgevonden. Uiteraard kom je er al snel achter dat een iPad waardeloos is, en je brengt het ding terug naar de winkel. Je krijgt je geld terug en bent overal van af.

Dan kun je toch ook niet zeggen: Hallo bank, ik wil die transactie weghalen/opschonen bij mijn 'afschriften' want dat was een miskoop?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swerfer
Sterker nog, Als je in de toekomst één van die apps weer wilt gaan installeren en de prijs is van gratis naar bijvoorbeeld 2 euro gegaan, kan je de app toch weer gratis installeren omdat je hem in het verleden hebt 'gekocht voor 0 euro'. Daarom kan je de apps beter in je overzicht houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans74
Swerfer schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:48:
Sterker nog, Als je in de toekomst één van die apps weer wilt gaan installeren en de prijs is van gratis naar bijvoorbeeld 2 euro gegaan, kan je de app toch weer gratis installeren omdat je hem in het verleden hebt 'gekocht voor 0 euro'. Daarom kan je de apps beter in je overzicht houden.
True, maar er zijn apps waarvan ik wel zeker weet dat ik ze nooit meer zal gebruiken.

Ik had gewoon graag de mogelijkheid gehad om mijn app-list "clean" te houden. Die mogelijkheid blijkt er niet te zijn, het zij zo.

Vroeg me alleen af of ik iets over het hoofd zag. Niet dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Het is ook een 'clean app-list'. Alleen - en dat snap je blijkbaar niet - is het een lijst VAN Microsoft OVER jou. Je kunt precies zien welke apps je ooit gedownload hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
En zeg nou eerlijk, hoe vaak wil je die lijst bekijken?
Ik heb hem 1x gezien toen ik alles aan het uitproberen was en dat was het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:36
hardware-lover schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:19:
[...]

En binnenkort is het dan eindelijk zover.

Hoi,

Ik stuur je deze email omdat je je hebt aangemeld als tester van de Windows Phone Vangsten app.

We zijn deze week begonnen met de app voor WP. De eerste test release is gepland voor later deze maand.

We hebben ook een speciale SVR-groep opgericht voor app testers,
met een speciaal forum voor de Windows Phone versie.

Alle verdere berichten over de WP app zullen we posten in het forum. En in hetzelfde forum horen we ook graag jouw ideeen, en later je bevindingen.

Meedoen? Meld je aan bij de groep "Vangsten app testers": http://www.vangstenregistratie.nl/groepen/

Tot horens!
Inmiddels versie 0.1 aan het testen, ziet er goed uit. Op gegeven feedback op het bijbehorende testersforum wordt snel op gereageerd, pluspuntje!

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/YiYaXMkWI4eET8OgcaCDnWtX/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurthonkey365
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-08-2024
Ccleaner is er voor windows desktop, android en ios van appel maar is dit er eigenlijk ook al voor windows phone? Vind het Een zeer fijne app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
hurthonkey365 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 23:26:
Ccleaner is er voor windows desktop, android en ios van appel maar is dit er eigenlijk ook al voor windows phone? Vind het Een zeer fijne app.
Cleaner tools hebben weinig nut op WP, dus die zijn er ook amper :)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurthonkey365
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-08-2024
JerX schreef op donderdag 03 december 2015 @ 07:40:
[...]

Cleaner tools hebben weinig nut op WP, dus die zijn er ook amper :)
Wat doen jullie oa dan qua 'onderhoud'? Ben nieuw op wp, kom van android. Draaide daar ong elke dag ccleaner om het soepel te houden na mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
hurthonkey365 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 08:16:
[...]

Wat doen jullie oa dan qua 'onderhoud'? Ben nieuw op wp, kom van android. Draaide daar ong elke dag ccleaner om het soepel te houden na mijn mening.
Niets? Een app deinstalleren of een app goed sluiten. Meer is niet nodig :P

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
JerX schreef op donderdag 03 december 2015 @ 08:18:
[...]

Niets? Een app deinstalleren of een app goed sluiten. Meer is niet nodig :P
Dit ja. Ik heb m'n 830 al een tijdje (sinds release in Nederland) en ik heb werkelijk nog nooit iets aan onderhoud gedaan op gebied van cache cleaning of whatever. Heel af en toe een reboot (af en toe blijkt de verbinding met m'n WiFi thuis niet meer te connecten...nooit ergens anders gemerkt) maar dat is het wel.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

[...]

Storage cleaner pro kan je eens proberen.
Doet wel wat temp files weg door even intern geheugen vol te zetten waardoor je een grondige clean-up forceert. Werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
[...]

:) :) :) :+ Inderdaad, helemaal niets. Ik heb destijds mijn zakelijk Galaxy S3 ingeleverd vanwege het traag worden en heb privé een Lumia gekocht. Nu een jaar op een 830 en draait nog steeds als een zonnetje. Geen gedoe met cleaners, virusscanners en weet ik wat allemaal. Alleen niet vergeten om af en toe wat apps af te sluiten, maar zelfs als ik dat vergeet merk ik het niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

Apps afsluiten is volgens mij ook niet nodig. Windows draait ze de nek wel om als het nodig is. Ik doe dus ook helemaal niks aan onderhoud. Heerlijk, na het schelden op mijn Android die inderdaad steeds traaaaaager werd. Af en toe hapert mijn sd-kaart nog wel eens, maar dat is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Onderhoud? Wat is dat :+
Op zowel desktop als mobile hoef ik geen onderhoud te plegen (al doe ik het op de pc nog wel eens in het half jaar ofzo). Bij iOS en OSX hoef je dat ook niet te doen. Is echt een Android dingetje die dat weer van WinXP hebben afgekeken }:O

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Martinspire schreef op donderdag 03 december 2015 @ 10:20:
Onderhoud? Wat is dat :+
Op zowel desktop als mobile hoef ik geen onderhoud te plegen (al doe ik het op de pc nog wel eens in het half jaar ofzo). Bij iOS en OSX hoef je dat ook niet te doen. Is echt een Android dingetje die dat weer van WinXP hebben afgekeken }:O
Mijn desktop (W7 x64) heb ik inderdaad al jaren niet meer geformatteerd. Blijft gewoon snel draaien op SSD.
Ccleaner draai ik wel af en toe op desktop, maar dat is meer een gewoonte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Hebben jullie ook met Facebook Beta dat ie de contacts niet kan syncen? Hij doet er echt een uur over ofzo om die bovenste loader een beetje op gang te krijgen, en dan klapt ie of eruit, of begint opnieuw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:02
Ik was aan het kijken om me de DSC-QX10 aan te schaffen. maar ben erg aan het twijfelen omdat de officiële "playMemories" applicatie van Sony niet beschikbaar is voor WP8/WM10.

Heeft iemand hier toevallig ervaring met de Smart lens camera's van SONY?
En of de beschikbare Thirth-party app's goed werken (met alle functies?)?
Voor zover ik weet zijn de volgende 4 beschikbaar:
Scrap
Locana (De nieuwe universele versie van Scrap)
ActionCam remote
M2 Sony Camera Remote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:29
Meerdere mensen problemen met dat notificaties van Facebook blijven staan sinds de update? Bij mij blijft die maar op lopen ook al is een item al bekeken in de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Iemand een alternatief voor de Facebook of Facebook beta app? Wat een waardeloos geval. Zie geen foto's in groepen, synchroniseert de helft van de tijd niet, etc. Erger me dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:50

CAP-Team

XBL: CAPTeam

En ik krijg het niet voor mekaar om foto's te uploaden met de actuele FB app.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik had beetje hetzelfde,nu maar m.facebook.com op startscherm geplaatst :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
mrsar schreef op zondag 06 december 2015 @ 20:26:
ik had beetje hetzelfde,nu maar m.facebook.com op startscherm geplaatst :P
Ik heb je voorbeeld gevolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:27

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:49
Net even geprobeerd en geeft snel en duidelijke informatie . Helaas niet in de windows stijl zoals de app van de VWE maar gezien de pluspunten is dat hem vergeven.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

coenox schreef op zondag 06 december 2015 @ 21:09:
[...]

Ik heb je voorbeeld gevolgd.
Ga ik ook maar doen denk ik. Jammer van de integratie, maar de app is écht zwaar ruk. Even wat ergernissen op een rij:

- Timeline laadt niet goed
- Contacten syncen duurt zo'n 3 uur, en dan mag ik de telefoon niet ontgrendelen, want dan begint ie opnieuw.
- Als de timeline laadt zie ik alleen stuk of 10-15 nieuwe posts, dan volgt er een gat van een aantal dagen, en dan haalt ie cache items op
- Bekijk ik comments of iets dergelijks en wil ik daar uit (Backtoets) scrollt ie weer volledig omhoog in de timeline.

En zo kan ik nog wel even doorgaan...
coenox schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:19:
[...]

Ook voor Windows dus. Goed nieuws!
iemand een deeplinkje? Kan 'm niet vinden in de store

[ Voor 13% gewijzigd door NeFoRcE op 08-12-2015 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:27
https://www.microsoft.com...rdw-voertuig/9nblggh1dg22

Of is dat nog de oude? Of is die geupdatet?

[ Voor 25% gewijzigd door Teijgetje op 08-12-2015 09:53 ]

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ah, ik heb mijn regio op VS staan, daarom zie ik 'm niet zeker? Maar als ik 'm op NL zet, heb ik weer geen cortana? Wat een gedoe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is kentekencheck niet gewoon makkelijker? Gebruik ik al sinds 7.8 en werkt nog steeds (altijd handig als je auto langs ziet rijden en je wil even de specs kijken).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

SinergyX schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:04:
Is kentekencheck niet gewoon makkelijker? Gebruik ik al sinds 7.8 en werkt nog steeds (altijd handig als je auto langs ziet rijden en je wil even de specs kijken).
Die kon ik niet meer vinden in de store, maar zoals hierboven staat zou het kunnen omdat ik mijn regio op VS heb staan... of omdat ik W10 draai..

Pagina: 1 ... 85 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.