Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:57

daffie82

Minisforum UM773 Lite

BounceMeister schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:56:
Er moeten mappen toegevoegd worden omdat er standaard geen mappen staan. Ik had er een toegevoegd die ik bij nader inzien niet wilde, maar als je de map selecteert, kan ik hem alleen "echt" verwijderen, terwijl ik hem alleen uit de lijst wil halen.
Dit heb ik dus ook !
Wat is trouwens het verschil tussen hoofdmap : personal en Phone. Hier heb ik bijvoorbeeld in beide de map Documents in staan maar enkel in Personal zie ik inhoud (1 zip file).
Bij Phone is de map Documents dus leeg.
Verklaring?

EDIT : laat maar zitten. App verwijderd, werd niet goed van die reclame.
Ik had al Pocket File manager gekocht, dus ik vind het wel goed zo.

[ Voor 10% gewijzigd door daffie82 op 14-10-2015 15:58 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zipper646
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-06 00:02

zipper646

...shit happens

Misschien dat deze vraag al voorbij gekomen is, meer mensen waarvan de here maps app niet meer actief is in hun Lumia (630 ds) ? (icoon is donker, ook bij applicaties)

Here drive+ app is wel aktief en werkt prima.

Update:

Een update van de here maps is blijven hangen tijdens het downloaden, kwam ik per toeval achter :D

[ Voor 32% gewijzigd door zipper646 op 14-10-2015 19:49 ]

Apple iMac 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:04

nielsvv

100% Afol

lifeguard schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:03:
[...]

Afhankelijk wil ik het niet noemen, en no way dat ik ooit nog terug ga naar Android :)
Wat betreft Metro File Manager, die ga ik eens proberen. bedankt voor de tip :)
Ik ga binnenkort ook overstappen van android naar wp. Op android gebruikte ik steeds Es file explorer, hiermee kan je ook je gdrive benaderen. Zag net dat deze app ook beschikbaar is voor wp.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:33

P_Tingen

omdat het KAN

nielsvv schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:57:
[...]
Ik ga binnenkort ook overstappen van android naar wp. Op android gebruikte ik steeds Es file explorer, hiermee kan je ook je gdrive benaderen. Zag net dat deze app ook beschikbaar is voor wp.
Beschikbaar?!? Als ik in de store kijk zie ik er wel een stuk of 10! Wat zijn dat allemaal voor versies? Waar staat "ES" voor in "Es file explorer"?

[ Voor 4% gewijzigd door P_Tingen op 15-10-2015 10:18 ]

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:22
Ik had gisteren een Chromecast Audio gekocht. Om mijn 5.1 set eindelijk te kunnen verbinden met Spotify. Nu heb ik dus een mooi Windows Phone mobieltje maar daar zit dus geen Spotify Connect op. Why :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swerfer schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 19:26:
[...]

Ik ken K-9 mail niet, maar de Windows 10 Mobile mail app vind ik prima werken met meerdere accounts. Sommige mensen missen een unified mail box, maar ik verwacht dat die optie nog wel gaat komen...
Hm.... Ik heb de afgelopen dagen een beetje gestoeid met de ingebouwde mail app, maar ik word er niet vrolijk van. Kan wat mij betreft niet tippen aan K-9, wat gebruikersvriendelijkheid en instellingsmogelijkheden betreft. Wel jammer, ik wilde wel eens overgaan naar een Windows phone, maar aangezien een goede mail applicatie voor mij privé en zakelijk erg belangrijk is, blijf ik toch maar trouw aan Android. Ook niets mis mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 23:32:
[...] Wel jammer, ik wilde wel eens overgaan naar een Windows phone, maar aangezien een goede mail applicatie voor mij privé en zakelijk erg belangrijk is, blijf ik toch maar trouw aan Android. Ook niets mis mee. :)
Ik kan uit je post niet opmaken of je de W10M mail app hebt geprobeerd. Deze is in ieder geval stukken beter dan die van WP8.1. In ieder geval op het vlak van je inbox 'clean' houden en het renderen van e-mail. Al moet ik van dat laatste wel zeggen, dat ik nog wel eens pruts HTML e-mailtjes tegenkom die niet perfect renderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 00:54:
[...]

Ik kan uit je post niet opmaken of je de W10M mail app hebt geprobeerd. Deze is in ieder geval stukken beter dan die van WP8.1. In ieder geval op het vlak van je inbox 'clean' houden en het renderen van e-mail. Al moet ik van dat laatste wel zeggen, dat ik nog wel eens pruts HTML e-mailtjes tegenkom die niet perfect renderen.
Ja, is inderdaad de W10M app die ik heb geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
SinergyX schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:14:
[...]

Bumpje van deze post, zag dat deze nu ook onder Win10 goed draait, meteen getest en werkt inderdaad erg goed. Coolbue lijkt soms de app te laten crashen, maar app is ideaal voor vele pakketjes. Blijft jammer dat PostNL haast nooit de omnummer 3S code geeft voor buitenlandse pakketjes, kon ik die ook volgen.
Ik gebruik al tijden Package Tracker En die synct ook met bijvoorbeeld PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koode
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 13:12
SinergyX schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:14:
[...]

Bumpje van deze post, zag dat deze nu ook onder Win10 goed draait, meteen getest en werkt inderdaad erg goed. Coolbue lijkt soms de app te laten crashen, maar app is ideaal voor vele pakketjes. Blijft jammer dat PostNL haast nooit de omnummer 3S code geeft voor buitenlandse pakketjes, kon ik die ook volgen.
Goed om te horen dat je tevreden bent! Naar Coolblue zal ik nog even goed kijken. PostNL geeft die codes vaak wel als je ze vraagt via Twitter, maar dat is inderdaad (helaas) niet echt een ideale oplossing..
peerke63nl schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 03:54:
[...]

Ik gebruik al tijden Package Tracker En die synct ook met bijvoorbeeld PC
Package Tracker is ook zeker een mooie app! Even wat voordelen van MijnBestellingen t.o.v. Package Tracker:
  • Inloggen met je PostNL account: zendingen verschijnen automatisch in de app
  • Inloggen bij webshops: bestellingen verschijnen automatisch in de app, en je volgt eerste de statussen van de webshop en daarna automatisch van de vervoerder
  • Gratis versie beschikbaar zonder notificaties, en daarnaast goedkoper als je ook notificaties wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Koode schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:24:
[...]

Goed om te horen dat je tevreden bent! Naar Coolblue zal ik nog even goed kijken. PostNL geeft die codes vaak wel als je ze vraagt via Twitter, maar dat is inderdaad (helaas) niet echt een ideale oplossing..
Had recent wat nieuwe postnl pakketjes, ligt eerder aan Win10 dat dit vastloopt, op mijn Win8.1 lijkt alles goed te gaan.

Iemand trouwens een idee hoe je de online catalogus van Groove kan raadplegen in de nieuwe app? Playlist haalt hij netjes op (met nummers uit de catalog), maar zoeken doet hij enkel lokaal en de store geeft enkel kopen voor 1.99. Dat terwijl ik toch een Groove Music pass heb (en het wel werkt op Win10).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:04
Wie weet een goede en bruikbare timer?
Heb er nu al 10 gezien die tot alles toegang willen (en dat wil ik dus niet) en 2 getest die onregelmatig liepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Dat is een dingetje met Wp. Volgens mij kan het gewoon niet. Op dit moment.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik heb Stopwatch als stopwatch/timer, de 3x per jaar dat het werkt, werkt het prima, volgens mij ook geen/weinig toegang tot dingen.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 18:39
In mijn orientatie om over te stappen van IOS naar Window Phone ben ik nog op zoek naar een laatste app die ik regelmatig gebruik en dat is een IP camera app die op basis van het overschreiden van een geluidsvolume een notificatie kan versturen. Gebruik het op momenten dat de normale babyfoon het niet doet. Ik heb gisteren zitten zoeken in de APP Store en er zijn tientallen ipcamera apps en heb er zelfs ook één gevonden met een notificatie op basis van beweging maar niet op geluid.

Misschien (hopelijk) heb ik er overheen gekeken en hebben jullie ervaring met een goede app.

Het maakt niet uit of deze betaald is of niet (dat is mijn huidige voor IOS ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:23
KraveN schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:27:
In mijn orientatie om over te stappen van IOS naar Window Phone ben ik nog op zoek naar een laatste app die ik regelmatig gebruik en dat is een IP camera app die op basis van het overschreiden van een geluidsvolume een notificatie kan versturen. Gebruik het op momenten dat de normale babyfoon het niet doet. Ik heb gisteren zitten zoeken in de APP Store en er zijn tientallen ipcamera apps en heb er zelfs ook één gevonden met een notificatie op basis van beweging maar niet op geluid.

Misschien (hopelijk) heb ik er overheen gekeken en hebben jullie ervaring met een goede app.

Het maakt niet uit of deze betaald is of niet (dat is mijn huidige voor IOS ook)
Zelf geen ervaring, maar heb even helpen zoeken. Deze misschien?: https://www.microsoft.com...mydlink-lite/9nblggh09tcw

Maakt melding van 'After initial settings on the mydlink website,you can enable/disable motion/sound detection from the app for supported cameras.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 18:39
coenox schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:08:
[...]

Zelf geen ervaring, maar heb even helpen zoeken. Deze misschien?: https://www.microsoft.com...mydlink-lite/9nblggh09tcw

Maakt melding van 'After initial settings on the mydlink website,you can enable/disable motion/sound detection from the app for supported cameras.'
Bedankt! Ik zal er naar kijken, ben alleen bang dat dit niet helemaal gaat werken aangezien ik geen dlink camera heb. (kon jij natuurlijk niet weten omdat ik dit niet vermeld heb)

Ik heb deze app gevonden en die heeft een in app aankoop met gewenste functionaliteit althans dat beweren ze. Eens even kijken of ik die kan proberen.

https://www.microsoft.com...pcam-monitor/9wzdncrdprrd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
OK. Succes. Ga er zelf wel een keer naar kijken. Mijn zwager heeft een Ip camera die hij checkt met zijn Android toestel. Nu zijn mijn dochters al te groot voor een babyfoon, maar ik wil wel weten welke vriendjes er over de vloer komen.. (geintje, natuurlijk of...?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
NeutraleTeun schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:52:
Wie weet een goede en bruikbare timer?
Heb er nu al 10 gezien die tot alles toegang willen (en dat wil ik dus niet) en 2 getest die onregelmatig liepen.
Circle Stopwatch is eenvoudig en erg strak in design. Dit is een pure stopwatch, geen countdown timers. Als ik over een paar minuten een alarmpje wil, zet ik een quick timer in Realarm.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
In Windows 10 Mobile zit er een stopwatch en timer in de alarmen en klok-app, ik ben daar erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:04
Zarhrezz schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:02:
[...]

Circle Stopwatch is eenvoudig en erg strak in design. Dit is een pure stopwatch, geen countdown timers. Als ik over een paar minuten een alarmpje wil, zet ik een quick timer in Realarm.
Hoppa.
Vraagt geen toegang en binnenkort timer.
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ik gebruik Stopwatch Timer
https://www.microsoft.com...pwatch-timer/9wzdncrfhmw9

Doet wel countdown!

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Gebruik ik ook, erg mooi in al zijn eenvoud. Maar: trekt je batterij leeg als je hem langer dan een paar minuten gebruikt :N

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

kenneth schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:33:
[...]
Gebruik ik ook, erg mooi in al zijn eenvoud. Maar: trekt je batterij leeg als je hem langer dan een paar minuten gebruikt :N
8)7
Waardeloos dus.
Een super eenvoudige stopwatch die je batterij leegtrekt :+
Weet het eerlijk gezegd ook niet van die wat ik voorstelde hoor, zou ik eens moeten testen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Die gebruikte ik eerst ook, toen kennelijk een corrupte update en niet meer werkend gekregen. Toen kwam ik op Circle Stopwatch. Nooit gemerkt dat de accu snel ging, maar ik gebruik 'em weinig.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik kan de Rabobank app niet meer vinden, jullie wel?
https://www.microsoft.com...bo-bankieren/9wzdncrcwnjj
De get app knop reageert hier ook niet.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
enomiss schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:50:
Ik kan de Rabobank app niet meer vinden, jullie wel?
https://www.microsoft.com...bo-bankieren/9wzdncrcwnjj
De get app knop reageert hier ook niet.
Probeer de link die je aangeeft in de browser op je telefoon. Daar zou de 'Get App' knop wel moeten werken...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Swerfer schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:54:
[...]

Probeer de link die je aangeeft in de browser op je telefoon. Daar zou de 'Get App' knop wel moeten werken...
Wordt tijd dat Rabobank met die Windows 10 app komt:) Kreeg tijdje terug een meldign dat die in november komt.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
enomiss schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:56:
[...]

Wordt tijd dat Rabobank met die Windows 10 app komt:) Kreeg tijdje terug een meldign dat die in november komt.:)
De reviews bij android en ios waren niet positief, dus ze mogen nog wel even wachten van mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:32
Ik ben onlangs van Android naar Windows Mobile ( 10. Build 10572) overgestapt. Nu heb ik mijn apps aardig gevonden, maar kan nog geen vervanger voor Google Play Music vinden. Ik heb me aangemeld voor een Groove Music abonnement alleen vindt ik deze t.o.v Google PlayMusic een stuk onhandiger werken. Gaat Google de PlayMusic app ooit nog maken voor Windows Mobile en/of is er een waardige vervanger voor Windows Mobile ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou er niet op hopen. Google heeft tot nu toe absoluut geen enkel wil om een Windows Phone/Mobile app te bouwen getoond. Je bent dan echt aangewezen op diensten zoals bijv. Spotify of Groove Music. Is er overigens een reden waarom je het geen waardige vervanger vind? Is het alleen de UI? Want daar zijn ze (gelukkig) nog hard aan aan het sleutelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
heeft iemand misschien enig idee waarom ik HERE Maps, Drive en Transit niet meer in de WP Store kan vinden? Ik heb de apps zelf op de foon staan, maar als ik ze "share" naar iemand, gaat de link naar de WP store maar kan het de app niet vinden.

Op de Here.com => Download apps => Learn more staan wel links voor WP, maar het meeste wat dat oplevert is een pagina van de WP store website met de app naam, maar geen ratings, geen info, en geen link om te downloaden.

Iemand enig idee hoe ik HERE (m.n. HERE Transit) op de Lumia 635 van mijn vriendin krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
EgMaf schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 20:12:
heeft iemand misschien enig idee waarom ik HERE Maps, Drive en Transit niet meer in de WP Store kan vinden? Ik heb de apps zelf op de foon staan, maar als ik ze "share" naar iemand, gaat de link naar de WP store maar kan het de app niet vinden.

Op de Here.com => Download apps => Learn more staan wel links voor WP, maar het meeste wat dat oplevert is een pagina van de WP store website met de app naam, maar geen ratings, geen info, en geen link om te downloaden.

Iemand enig idee hoe ik HERE (m.n. HERE Transit) op de Lumia 635 van mijn vriendin krijg?
Doen deze links het niet op een telefoon:

https://www.microsoft.com...here-transit/9nblggh0cr4v
https://www.microsoft.com...s/here-drive/9wzdncrfhwjp

Here Maps kan ik ook niet vinden...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
Bij de eerste: WP Store internet pagina laadt prima en opent de store app. helaas daar: "Item not available"
Bij de tweede: "Page not found" in IE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

ja das echt maf... (flauw mopje)

Even wachten, zal wel weer beschikbaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
Ok, maar het ligt dus niet aan ons... Ik heb al feedback aan de Here supportdesk gegeven, maar WP is erg laag op hun prioriteitenlijstje tegenwoordig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:21
EgMaf schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 20:12:

Is bekend bij HERE, ze zijn ook op zoek naar een oplossing. Komt dus gewoon weer terug in de store maar kan wel even duren. Degene die HERE al op hun telefoon hebben staan ontvangen ook gewoon updates.

[ Voor 4% gewijzigd door GerCor op 26-10-2015 00:21 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
GerCor schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 00:20:
[...]

Is bekend bij HERE, ze zijn ook op zoek naar een oplossing. Komt dus gewoon weer terug in de store maar kan wel even duren. Degene die HERE al op hun telefoon hebben staan ontvangen ook gewoon updates.
Dan zoeken ze op de verkeerde plek, want deze app is al een tijdje uit de store. Zoiets moet toch binnen enkele dagen opgelost kunnen worden. Helemaal omdat het hun eigen app is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer
BounceMeister schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 07:45:
[...]

Dan zoeken ze op de verkeerde plek, want deze app is al een tijdje uit de store. Zoiets moet toch binnen enkele dagen opgelost kunnen worden. Helemaal omdat het hun eigen app is.
Duurt wel lang ja, maar ze geven zelf toe dat er iets niet goed gaat: http://www.windowscentral...store-due-technical-issue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:10
coenox schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 19:06:
[...]

Niet alle bedrijven hebben webcare in het weekend. Misschien morgen nog eens proberen ?
Antwoord terug van LumiaNL.
Ze gaan er naar kijken, zijn momenteel bezig met een update van meerdere sites.

Live from Denmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

WP versie staat vermeld in de nieuwspost EN op de flitsmeister site. Waar heb je het over :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

boe2 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:11:
[...]

WP versie staat vermeld in de nieuwspost EN op de flitsmeister site. Waar heb je het over :?
Misschien moet je het artikel eens lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Laatst online: 17:14
daffie82 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:15:
[...]

Kun je eens quoten waar je op doelt? ik zie het namelijk ook niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

daffie82 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:15:
[...]

Sorry, ik zie het niet :/

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

tritimee schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:17:
[...]

Kun je eens quoten waar je op doelt? ik zie het namelijk ook niet :?
Dat flitspalen nu ook beschikbaar zouden worden voor België...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Laatst online: 17:14
daffie82 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:18:
[...]

Dat flitspalen nu ook beschikbaar zouden worden voor België...
Maar wat heeft dit te maken met Windows Phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

tritimee schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:20:
[...]

Maar wat heeft dit te maken met Windows Phone?
Meer gebruikers hebben in dat artikel al gemeld dat dit voor WP niet het geval is. Voor WP is ook al van 2014 geleden dat er een update was, zegt ook genoeg denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

daffie82 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:22:
[...]

Meer gebruikers hebben in dat artikel al gemeld dat dit voor WP niet het geval is. Voor WP is ook al van 2014 geleden dat er een update was, zegt ook genoeg denk ik.
Als dat zo is: Hoe moeten wij dat zien aan het artikel? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

boe2 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:23:

Als dat zo is: Hoe moeten wij dat zien aan het artikel? :?
Omdat het artikel net ging over het feit dat het nu ook beschikbaar werd in België.
En mijn reactie was, ''zal wel niet voor WP zijn''. Leek me vrij duidelijk, maar blijkbaar niet...
Laat zitten :+
Excuus voor de overlast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Weet iemand of Adidas miCoach te installeren is momenteel? Volgens mij is de mobiele variant tijdelijk uit de lucht, en de universal beta app wat er eerst was voor mobile lukt ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Iemand tip waar je leuke ringtones kan downloaden? Filmmuziek bijvoorbeeld. Beetje goede kwaliteit liefst natuurlijk.
Thx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xxxneoxxx
daffie82 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:24:
Iemand tip waar je leuke ringtones kan downloaden? Filmmuziek bijvoorbeeld. Beetje goede kwaliteit liefst natuurlijk.
Thx!
Zedge. De app is ook best ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Wat een vertraging soms op Whatsapp zit.... Daar word ik echt niet goed van.
Duurt soms een uur of meer vooraleer ik notificatie van een bericht krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:49
daffie82 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:09:
Vreemd, hier geen last van.
Heb je gekeken of er misschien een update is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
daffie82 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:09:
Daar had ik gisteren last van, herstart van de telefoon loste het voor mij op.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

hardware-lover schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:16:

Daar had ik gisteren last van, herstart van de telefoon loste het voor mij op.
Ik doe elke avond een herstart en check elke dag op updates.
Daar ligt het dus niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sygic navigatie - Windows 10 Universal App
http://www.windowscentral...gps-navigation-windows-10
Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:10
xxxneoxxx schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:56:
[...]

Zedge. De app is ook best ok.
Ik gebruik Tube Mp3 Downloader om van YT muziek binnen de halen.
Dan gebruik ik Ringtone Maker 8.1 van ezzap om er een....ringtone van te maken.
De Microsoft versie wil sommige mp3's niet omzetten.

Live from Denmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:59

matroosoft

Lone Christian

Na een mailtje naar de McDonald's over een eventuele app voor Windows / Windows Phone kreeg ik dit antwoord:
Gachte heer ------------,

Hartelijk dank voor uw email. In eerste instantie hebben we de app gebouwd voor de 2 meest gebruikte typen mobiele besturingssystemen, IOS en Andriod.

De McDonald's App is door 2 miljoen gasten gedownload. Voor de nabije toekomst zijn er geen plannen om een extra (Windows) versie te lanceren.

Vertrouwend uw vraag hiermee te hebben beantwoord.

Met vriendelijke groet,
McDonald's Nederland B.V.

Carolien Wesselman
Afdeling Gastenrelaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Is inderdaad een prima navigatie hulpmiddel. Heeft af en toe nog wel een paar rare missers, zoals "de tweede links", waarvan de eerste dan een inrit is en geen zijweg, maar verder werkelijk prima bruikbaar. Je kunt bijna alleen maar op gehoor navigeren, zo goed is de begeleiding. Ik heb het dan niet over de bèta maar de al langer bestaande mobiele versie.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
hardware-lover schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:36:
Is inderdaad een prima navigatie hulpmiddel. Heeft af en toe nog wel een paar rare missers, zoals "de tweede links", waarvan de eerste dan een inrit is en geen zijweg, maar verder werkelijk prima bruikbaar. Je kunt bijna alleen maar op gehoor navigeren, zo goed is de begeleiding. Ik heb het dan niet over de bèta maar de al langer bestaande mobiele versie.
Hoe is hij in vergelijking met HERE? Op zich vind ik die prima, het enige wat ik mis (in vergelijking met TomTom) is de rijstrookaanduiding. Doet deze dit wel?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Zarhrezz schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:36:
[...]

Hoe is hij in vergelijking met HERE? Op zich vind ik die prima, het enige wat ik mis (in vergelijking met TomTom) is de rijstrookaanduiding. Doet deze dit wel?
!!

Dat mis ik ook erg. Ik gebruikte Navigon toen ik nog Android had, en die deed dat erg mooi: lane assist. Zeker als je in onbekende drukke steden komt maakt lane assist het leven een stuk makkelijk....

Edit: in de store zie ik dat lane assist van de huidige Sygic app alleen voor premium/betalende klanten is. Dat is dus de reden dat ik Sygic niet heb op WP.

[ Voor 13% gewijzigd door The Inquisitor op 31-10-2015 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Inquisitor schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:11:
[...]
Ik gebruikte Navigon toen ik nog Android had, en die deed dat erg mooi: lane assist. Zeker als je in onbekende drukke steden komt maakt lane assist het leven een stuk makkelijk....
En kon je Navigon niet bellen/mailen om de licentie van Android naar WP overzetten?

Navigon is al tijden mijn favoriete navigatie app op Windows phone. Mede om, inderdaad, de lane assist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 20:32:
[...]

En kon je Navigon niet bellen/mailen om de licentie van Android naar WP overzetten?

Navigon is al tijden mijn favoriete navigatie app op Windows phone. Mede om, inderdaad, de lane assist.
Dat had vast gekund als ik een licentie had gekocht.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
The Inquisitor schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:11:
[...]
Dat mis ik ook erg. Ik gebruikte Navigon toen ik nog Android had, en die deed dat erg mooi: lane assist. Zeker als je in onbekende drukke steden komt maakt lane assist het leven een stuk makkelijk....

Edit: in de store zie ik dat lane assist van de huidige Sygic app alleen voor premium/betalende klanten is. Dat is dus de reden dat ik Sygic niet heb op WP.
De Navigon reviews hinten op (aanhoudende) problemen met de app op gebied van licentie-check...

Wat ik me ook afvraag: geven Sygic / Navigon bij afslagen dezelfde plaatsnamen etc. die op de borden staan? Dat is ook een minpuntje van Here...ik wil weten welke plaatsnaam / welk wegnummer ik moet hebben, niet hoe het volgende knooppunt heet.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Niet te vergelijken met Here(+). Afslagnummers en wegnummers worden keurig opgezegd, rijstrookaanduiding is ook aanwezig, en nog veel meer dan mogelijk noodzakelijk is. Bij rotondes wordt keurig gezegd welke afslag je moet hebben, en niet "rechtdoor" of "linksaf" (zoals bij sommige andere navigatie software het geval is, niet specifiek Here). Zoals eerder gezegd is navigeren op gehoor alleen, in de meeste gevallen, al prima mogelijk bij deze software. Ik heb dan ook niets direct voor mijn neus of midden op de voorruit zitten, zoals bij vele anderen met hun PNA of mobiel. Mijn telefoon zit tegen het voorste linker zij-ruitje aan, zodat ik er snel even op kan kijken indien nodig, maar niet steeds nadrukkelijk in beeld blijft.

Navigon software heb ik overigens ook op de telefoon staan (en heeft ook zeker mijn voorkeur boven Here), maar deze is (gratis) meegekomen met Garmin Hud+
Afbeeldingslocatie: https://static.garmincdn.com/en_GB/products/010-12024-00/g/hi/hud-lifestyle-1.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door hardware-lover op 01-11-2015 14:03 . Reden: hopelijk wat verduidelijkt ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Here zegt toch ook gewoon welke afslag van de rotonde je moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Een nadeel van Here + is dat hij geen rekening houdt met file. Hij kan het perfect weergeven en vervolgens analyseren hoe lang je in de file staat. Dit wordt zelfs aangegeven. Maar omrijden om de file te vermijden dat dan weer niet. Blijft bizar, met name omdat dit in het Nokia tijdperk (pre-WP) nog wel gewoon werkte.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GerCor
matroosoft schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:51:
Na een mailtje naar de McDonald's over een eventuele app voor Windows / Windows Phone kreeg ik dit antwoord:

[...]
Maakt niet uit, het is toch niet te vreten. Kom er dus vrijwel nooit.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zarhrezz
GerCor schreef op zondag 01 november 2015 @ 09:13:
[...]

Maakt niet uit, het is toch niet te vreten. Kom er dus vrijwel nooit.
+1

Typisch zo'n app die totaal niets toevoegt. Zolang de app-gap bestaat uit dit soort apps, is er niets dat ik tekort kom.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GerCor
Er komen steeds minder mensen bij het restaurant met de gouden bogen. Dan zou je denken: 'alle aandacht voor ons bedrijf is welkom'. Maar nee, ze kunnen zich nog steeds de arrogantie veroorloven WP links te laten liggen. Nou, dat kan ik ook. Laat ik MC gewoon links liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

wcduck schreef op zondag 01 november 2015 @ 08:16:
Een nadeel van Here + is dat hij geen rekening houdt met file. Hij kan het perfect weergeven en vervolgens analyseren hoe lang je in de file staat. Dit wordt zelfs aangegeven. Maar omrijden om de file te vermijden dat dan weer niet. Blijft bizar, met name omdat dit in het Nokia tijdperk (pre-WP) nog wel gewoon werkte.
Zou beter zijn in W10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Nefit (van de ketels), geeft ook al vooraf aan dat ze Windows mobiel niet gaan ondersteunen voor hun Nefit Easy thermostaat. Op zich niet zo'n hele grote ramp ware het niet dat ze ook geen web-interface beschikbaar hebben om de Easy te kunnen programmeren, hoewel de handleiding zegt dat deze er wel zou zijn (niet dus). Je MOET dus een Apple of Android product in huis hebben wil je de mogelijkheden van het "Smart" product kunnen gebruiken. Zij negeren het Microsoft OS dus volledig, op ieder platform.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardware-lover schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:08:
Op zich niet zo'n hele grote ramp ware het niet dat ze ook geen web-interface beschikbaar hebben om de Easy te kunnen programmeren, hoewel de handleiding zegt dat deze er wel zou zijn (niet dus).
Volgens een mail van Nefit die ik vorige week kreeg waren ze druk met die webapplciate aan het werk en zou hun webapplicatie nog dit jaar on line komen.
Ik reken dus op het 1e kwartaal van volgens jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Ik reken helemaal nergens op en dan kan het alleen maar meevallen, zo heel veel kun je niet met eerder gemaakte toezeggingen (onder tab > App), erg veel haast maken ze er niet mee ;)

[ Voor 128% gewijzigd door hardware-lover op 01-11-2015 17:25 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:59

matroosoft

Lone Christian

Zarhrezz schreef op zondag 01 november 2015 @ 09:43:
[...]

+1

Typisch zo'n app die totaal niets toevoegt. Zolang de app-gap bestaat uit dit soort apps, is er niets dat ik tekort kom.
Is bij McDonald's niet helemaal waar. Kortingsbonnen zijn alleen verkrijgbaar via de app. Als je er wat vaker komt is dat toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
matroosoft schreef op maandag 02 november 2015 @ 07:28:
Is bij McDonald's niet helemaal waar. Kortingsbonnen zijn alleen verkrijgbaar via de app. Als je er wat vaker komt is dat toch jammer.
Moet je eens gaan klagen dat je geen korting krijgt omdat je geen smart-phone hebt...krijg je het vast ook wel voor de kortingsprijs.

Bedrijven die korting geven via bonnen geven dat doorgaans zo ook wel, als je er om vraagt. Dat, of de gegeven korting staat zodanig niet in verhouding tot het uitgegeven bedrag dat je als consument beter de bonnen niet kan "krijgen" omdat je dan minder uitgeeft terwijl je ook hebt wat je nodig hebt (denk bouwmarkten, fast-food toko's, multi-media giganten, etc.).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 11:50

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:32:
[...]

Volgens een mail van Nefit die ik vorige week kreeg waren ze druk met die webapplciate aan het werk en zou hun webapplicatie nog dit jaar on line komen.
Ik reken dus op het 1e kwartaal van volgens jaar...
Voor welke ketels / thermostaten zijn er wel Windows apps beschikbaar? (al dan niet 3rd party) Ik zit te denken om over niet al te lange termijn mijn ketel te vervangen en daar ook een mooie slimme thermostaat bij te doen.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Laatst online: 15-09 16:30
Honeywell evohome heeft er in ieder geval een. Is alleen niet het allergoedkoopste systeem. ;)

Tado heeft er ook een:
https://www.tado.com/nl/

[ Voor 21% gewijzigd door SkyThes op 02-11-2015 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 11:02
CAP-Team schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:53:
[...]

Voor welke ketels / thermostaten zijn er wel Windows apps beschikbaar? (al dan niet 3rd party) Ik zit te denken om over niet al te lange termijn mijn ketel te vervangen en daar ook een mooie slimme thermostaat bij te doen.
Mogelijk dat de Nefit app wel werkt in windows 10 i.c.m. Het sideloaden van de android-app. Lijkt me niet dat de app erg gevonden zal zijn aan google diensten.
Zodra de w10m build het weer ondersteunen maar eens een poging gaan wagen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

http://allaboutwindowspho..._Navigation_beta_init.php

Zo geweldig is het toch niet blijkbaar.
Wrm zou je überhaupt nog redelijk wat geld neertellen waar gratis alternatieven voor zijn die voor 95% hetzelfde bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daffie82 schreef op maandag 02 november 2015 @ 21:36:
[...]

Wrm zou je überhaupt nog redelijk wat geld neertellen waar gratis alternatieven voor zijn die voor 95% hetzelfde bieden.
Heb er zelf maar beperkt mee gespeeld. Is wel een leuke aanvulling.

We gebruiken hier veel Navigon. Voor de langere en meer ingewikkelder reizen. Grote steden, veel afslagen. Lane assist, route onderbreking, alternatieve routes, route plannen met meerdere bestemmingen, maken Navigon ( kopen wanneer in de aanbieding (regelmatig)) zijn geld waard zijn.

Voor simpele routes speel ik nu met ingebouwde kaarten app van Windows 10 mobile. Daar zit een 'Here Drive' ingebakken en lijkt bovendien net weer wat beter en leuker te werken dan Here Drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
daffie82 schreef op maandag 02 november 2015 @ 21:36:
[...]

Het commentaar onder het artikel zegt eigenlijk meer dan de hele review. Volgens mij is de reviewer eigenlijk niet zo heel serieus te nemen en lijkt weinig tot geen ervaring te hebben met navigatie-systemen en de diverse software, en het gebruik daarvan. Overigens ken ik de hele Beta niet maar ik kan mij voorstellen dat er weinig verschil zal zijn met de huidige 8.1 versie.

Maar ieder zijn keuze natuurlijk. Is gratis navigatie afdoende, dan is dat zo, en zou ik ook geen geld uit gaan geven als het niets toe gaat voegen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

hardware-lover schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 00:04:
[...]

Het commentaar onder het artikel zegt eigenlijk meer dan de hele review. Volgens mij is de reviewer eigenlijk niet zo heel serieus te nemen en lijkt weinig tot geen ervaring te hebben met navigatie-systemen en de diverse software, en het gebruik daarvan.
Nou nou, boute uitspraak over Steve van AAWP. Denk dat je die site wat meer en vaker moet volgen. Dan weet je dat je met deze uitspraak de bal serieus mis slaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Persoonlijk denk ik dat ieder zo zijn eigen voorkeur heeft voor wat navi betreft.
Ik kan het vrij goed vinden met de standaard Here drive.
Het is eenvoudig en geeft niet te veel informatie, gewoon van a naar b.
Leuker was geweest als je ook bijvoorbeeld via via kon plotten dus van a naar b via c,d of e.
Als extraatje was misschien leuk geweest als je de hoogte, breedte en gewicht van je voertuig kon opgeven.
De rijstrokensignalering of lanes, tja is leuk als het er op zou zitten maar heb het eigenlijk nooit gemist.

Voor mij moet het gewoon simpel en overzichtelijk zijn, zonder te veel poespas of informatie.
Moet wel zeggen dat Here's wegen soms ondoorgrondelijk zijn...ook zijn routes.
Maar als je hem "blind" volgt kom je er ook wel.
Neemt niet weg dat ( en dat is bij elke navi ) je niet voor je zelf mag nadenken ;-)

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:40
Afgelopen zondag had de dominee het ook al over 'Here's wegen die ondoorgrondelijk zijn' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Amadeus1966 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 01:55:
Persoonlijk denk ik dat ieder zo zijn eigen voorkeur heeft voor wat navi betreft.
Ik kan het vrij goed vinden met de standaard Here drive.
Het is eenvoudig en geeft niet te veel informatie, gewoon van a naar b.
Leuker was geweest als je ook bijvoorbeeld via via kon plotten dus van a naar b via c,d of e.
Als extraatje was misschien leuk geweest als je de hoogte, breedte en gewicht van je voertuig kon opgeven.
De rijstrokensignalering of lanes, tja is leuk als het er op zou zitten maar heb het eigenlijk nooit gemist.

Voor mij moet het gewoon simpel en overzichtelijk zijn, zonder te veel poespas of informatie.
Moet wel zeggen dat Here's wegen soms ondoorgrondelijk zijn...ook zijn routes.
Maar als je hem "blind" volgt kom je er ook wel.
Neemt niet weg dat ( en dat is bij elke navi ) je niet voor je zelf mag nadenken ;-)
Eens, meeste wat ik mis is eigenlijk toch wel de traffic rerouting. Een wat smoother kaartje zou ook wel fijn zijn. Als ik het vergelijk met Google Maps op bijv de iPhone, dan ziet dat er toch wel een stuk soepeler uit allemaal...

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 22:52:
[...]

Heb er zelf maar beperkt mee gespeeld. Is wel een leuke aanvulling.

We gebruiken hier veel Navigon. Voor de langere en meer ingewikkelder reizen. Grote steden, veel afslagen. Lane assist, route onderbreking, alternatieve routes, route plannen met meerdere bestemmingen, maken Navigon ( kopen wanneer in de aanbieding (regelmatig)) zijn geld waard zijn.

Voor simpele routes speel ik nu met ingebouwde kaarten app van Windows 10 mobile. Daar zit een 'Here Drive' ingebakken en lijkt bovendien net weer wat beter en leuker te werken dan Here Drive.
Navigon altijd op Android gebruikt. Zaken als lane assist mis ik toch wel bij here drive. Ook de namen/nummers van afslagen zijn erg handig. Af en toe is Here daar echt onduidelijk in naar mijn idee. Meer dan eens een verkeerde afslag genomen op de snelweg omdat afslagnummer ontbrteekt of afslagnaam onduidelijk is/niet overeen komt met de borden langs de weg. Mis ik dit genoeg om opnieuw aan aanschaf te doen van Navigon..? Misschien straks met Windows 10 mobile.

Aangezien je hands on ervaring hebt met de nieuwe maps app van Windows 10 mobile.. Kan je daarbij de kaarten standaard WEL naar SD kaart verhuizen dat jij weet? Vind het zo knullig dat MS het gewoonweg verdomt een GUI te maken die de registry waarde (1 enkele key!) aanpast zodat je map naar SD kaart kan in WP8, en vervolgens ook de tool verwijdert uit de store die het voor je deed.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

NeFoRcE schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:05:

Eens, meeste wat ik mis is eigenlijk toch wel de traffic rerouting. Een wat smoother kaartje zou ook wel fijn zijn. Als ik het vergelijk met Google Maps op bijv de iPhone, dan ziet dat er toch wel een stuk soepeler uit allemaal...
Steve van AAWP vergelijkt natuurlijk met Maps op W10. Die heeft bijvoorbeeld wel traffic rerouting - alhoewel hier nog veel verbetering nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 11:50

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik gebruik al jaren Navigon voor Windows Phone in combinatie met Fresh Maps dus elk kwartaal nieuwe kaarten. Er zit volgens mij alleen weinig ontwikkeling meer in.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
daffie82 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 01:17:
[...]
Nou nou, boute uitspraak over Steve van AAWP. Denk dat je die site wat meer en vaker moet volgen. Dan weet je dat je met deze uitspraak de bal serieus mis slaat...
Zo bout is ie niet, ik ken veel artikelen van Steve, maar Navigatie is nu eenmaal niet zijn sterkste punt, zo kijk ik er tegenaan.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

hardware-lover schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:48:
[...]

Zo bout is ie niet, ik ken veel artikelen van Steve, maar Navigatie is nu eenmaal niet zijn sterkste punt, zo kijk ik er tegenaan.
Ok, dat kan.
Dacht dat je hem niet volgde en daardoor er op die manier tegenaan keek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Ik ben fan van Steve en waardeer hem zeer. Maar ik denk inderdaad dat hij zich hier wat vergist. De basic functies zijn voor hem kennelijk genoeg, maar voor veel mensen geldt dat niet. Ik heb sygic gekocht en ben hier erg tevreden over. Here voldoet voor mijn niet altijd en ik mis de lane assist. Op de website here.com kun je routes maken. Werk redelijk goed. In het verleden kon ik deze routes synchroniseren met mijn symbian toestel. Nu met Windows Phone kan dat niet meer, is echt een achteruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

coenox schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:17:
Ik ben fan van Steve en waardeer hem zeer. Maar ik denk inderdaad dat hij zich hier wat vergist. De basic functies zijn voor hem kennelijk genoeg, maar voor veel mensen geldt dat niet. Ik heb sygic gekocht en ben hier erg tevreden over. Here voldoet voor mijn niet altijd en ik mis de lane assist. Op de website here.com kun je routes maken. Werk redelijk goed. In het verleden kon ik deze routes synchroniseren met mijn symbian toestel. Nu met Windows Phone kan dat niet meer, is echt een achteruitgang.
Ja, dat doet hij inderdaad niet met WP.
Er staat wel categorie ''opgeslagen routes'' in de app op WP maar dit blijft leeg.
Misschien wel in W10??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-09 19:43
Aangezien je hands on ervaring hebt met de nieuwe maps app van Windows 10 mobile.. Kan je daarbij de kaarten standaard WEL naar SD kaart verhuizen dat jij weet? Vind het zo knullig dat MS het gewoonweg verdomt een GUI te maken die de registry waarde (1 enkele key!) aanpast zodat je map naar SD kaart kan in WP8, en vervolgens ook de tool verwijdert uit de store die het voor je deed.. :|
[/quote]

Ja, dat kan. Hier W10 op een Lumia 640 met 8G intern geheugen. Gewoon de kaarten weer op SD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
+1

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Tof, blij dat MS schijnbaar wel effort in Windows 10 mobile steekt. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akeboshi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-07 14:12
Heeft een van jullie een oplossing om folders automatisch up te loaden naar Onedrive vanuit WP8.1?
Pagina: 1 ... 84 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.