Acties:
  • 0 Henk 'm!
daffie82 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:37:
Paar dagen terug tot de conlusie gekomen dat (Bing) Translator toch wel erg matig is.
Modern translate (maakt gebruik van google translate) werkt stukken beter.[...]
Het ligt nogal aan de taal (van en naar) en of je spreek of schrijftaal gebruikt welke beter vertaalt. Persoonlijk haal ik stukken dan ook altijd door de vertaaldiensten van Google en Microsoft en kijk ik zelf welke beter is. Maar als je bijv. in het buitenland bent is de vertaalapp van MS met offline taalbestanden toch wel erg fijn. En de vertaling van en naar Italiaans is goed genoeg om rond te komen ^^. Overigens doe ik het zelf wel altijd van of naar Engels. Dit i.v.m. de manier waarop ze vertalen en van de tussenliggende 'taal' naar en van Nederlands is vaak nogal problematisch bij de verschillende vertaaldiensten.

[ Voor 28% gewijzigd door Caelorum op 01-09-2015 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:57

daffie82

Minisforum UM773 Lite

NeFoRcE schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 17:06:
Zit eens te kijken naar zo'n health app. Maar Health&Fitness kapt er mee zag ik na installatie. Iemand nog een leuk alternatief voor een beetje je eetpatroon bijhouden/stappen tellen e.d.? Echt workouts erbij hoeft van mij niet eigenlijk. Ben nogal een passief persoon qua beweging :')
MS health

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Caelorum schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 19:42:
[...]

Het ligt nogal aan de taal (van en naar) en of je spreek of schrijftaal gebruikt welke beter vertaalt. Persoonlijk haal ik stukken dan ook altijd door de vertaaldiensten van Google en Microsoft en kijk ik zelf welke beter is. Maar als je bijv. in het buitenland bent is de vertaalapp van MS met offline taalbestanden toch wel erg fijn. En de vertaling van en naar Italiaans is goed genoeg om rond te komen ^^. Overigens doe ik het zelf wel altijd van of naar Engels. Dit i.v.m. de manier waarop ze vertalen en van de tussenliggende 'taal' naar en van Nederlands is vaak nogal problematisch bij de verschillende vertaaldiensten.
Thanks, goeie tip. Van "wasp" maakt hij wel vespa.
Maar goed, van het NL naar een andere taal is Modern translate toch echt beter.
Maar voor in het buitenland is het offline kunnen gebruiken wel een zeer dikke plus!
Dank voor je super nuttige bijdrage...

[ Voor 8% gewijzigd door daffie82 op 01-09-2015 20:11 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-08 13:26
urk_forever schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:54:
[...]

Ik las op mywindows.nl dat dit komt door de recente aanpassingen van Instagram en dat ze hun eigen app nog niet hebben bijgewerkt. Als het goed is zou 6Tag wel moeten werken, ik heb zelf geen instagram maar je zou het kunnen proberen.
Euhm ... Bedankt voor de 6Tag tip _/-\o_

iPhone XR

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 14:33

P_Tingen

omdat het KAN

NeFoRcE schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 17:06:
Zit eens te kijken naar zo'n health app. Maar Health&Fitness kapt er mee zag ik na installatie. Iemand nog een leuk alternatief voor een beetje je eetpatroon bijhouden/stappen tellen e.d.? Echt workouts erbij hoeft van mij niet eigenlijk. Ben nogal een passief persoon qua beweging :')
Het health gedeelte interesseert me geen bal, maar de stappenteller vind ik wel ontzettend grappig op mijn 735. Ik was dus ook op zoek gegaan naar een vervanger daarvoor. Paar bevindingen:

Trecker Pro
Zag er in eerste instantie aardig uit, niet al te veel poespas, maar bij het opstarten kreeg ik gelijk - BAM - reclame in my face en - niet onbelangrijk - ik heb geen idee hoe ik de app moet starten. Uninstall

Run and walk
Deze zag er wel veelbelovend uit, maar wel reclame in het hoofdscherm. Daarnaast wat rare UI elementen "To Day" ipv "Today". Niet slecht, maar wel uninstall.

Runmaster Pedometer Free
Runmaster vind ik een twijfelgeval; geen reclame, maar wel heel uitgebreid. Het lijkt meer toegespitst op hardlopers en dat ben ik niet. Uninstalled

Active Fitness
Ziet er ook goed uit, maar ook voor mij te uitgebreid. Nog uitgebreider dan Runmaster. Ingebouwde mediaspeler, vrienden bijhouden, wtf. Ook een erg drukke interface, maar gebruikt wel de ingebouwde stappenteller van de telefoon. Start traag op (door alle overhead?). Uninstalled

Maar mijn winnaar is Steps; een übersimpele app, die alleen maar gemaakt is als showcase voor de sensorcore, maar hij doet PRECIES wat ik wil. Start snel op, laat alleen maar de stappen zien die je gezet hebt, houdt de standen bij van de afgelopen dagen en laat op zijn tile zien hoeveel stappen je vandaag gedaan hebt.

Meer dan dit is het niet. Geen extra schermen, niks in te stellen, behalve met het pinnetje waarmee je de app kan pinnen/unpinnen van het startscherm. Met de pijltjes onderin kun je door je loophistorie gaan.

Ondanks nearly perfect zou ik nog wel een instelbaar doel willen hebben (is nu hard gezet op 10000) en het aantal stappen op het lockscreen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YeaAZxj.png

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:08

PeaceNlove

Deugleuter

Bedankt voor de reviews P_Tingen, ik heb Steps nu ook op mijn 1520 gezet en het doet inderdaad precies wat het moet doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 15:08
dEX2340 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 23:09:
[...]

Euhm ... Bedankt voor de 6Tag tip _/-\o_
Voor de volledigheid, zie bijvoorbeeld dit artikel.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

P_Tingen schreef op woensdag 02 september 2015 @ 08:18:
[...]

Het health gedeelte interesseert me geen bal, maar de stappenteller vind ik wel ontzettend grappig op mijn 735. Ik was dus ook op zoek gegaan naar een vervanger daarvoor. Paar bevindingen:

Trecker Pro
Zag er in eerste instantie aardig uit, niet al te veel poespas, maar bij het opstarten kreeg ik gelijk - BAM - reclame in my face en - niet onbelangrijk - ik heb geen idee hoe ik de app moet starten. Uninstall

Run and walk
Deze zag er wel veelbelovend uit, maar wel reclame in het hoofdscherm. Daarnaast wat rare UI elementen "To Day" ipv "Today". Niet slecht, maar wel uninstall.

Runmaster Pedometer Free
Runmaster vind ik een twijfelgeval; geen reclame, maar wel heel uitgebreid. Het lijkt meer toegespitst op hardlopers en dat ben ik niet. Uninstalled

Active Fitness
Ziet er ook goed uit, maar ook voor mij te uitgebreid. Nog uitgebreider dan Runmaster. Ingebouwde mediaspeler, vrienden bijhouden, wtf. Ook een erg drukke interface, maar gebruikt wel de ingebouwde stappenteller van de telefoon. Start traag op (door alle overhead?). Uninstalled

Maar mijn winnaar is Steps; een übersimpele app, die alleen maar gemaakt is als showcase voor de sensorcore, maar hij doet PRECIES wat ik wil. Start snel op, laat alleen maar de stappen zien die je gezet hebt, houdt de standen bij van de afgelopen dagen en laat op zijn tile zien hoeveel stappen je vandaag gedaan hebt.

Meer dan dit is het niet. Geen extra schermen, niks in te stellen, behalve met het pinnetje waarmee je de app kan pinnen/unpinnen van het startscherm. Met de pijltjes onderin kun je door je loophistorie gaan.

Ondanks nearly perfect zou ik nog wel een instelbaar doel willen hebben (is nu hard gezet op 10000) en het aantal stappen op het lockscreen.

[afbeelding]
Thanks! Ziet er erg goed uit inderdaad! Zal hem eens installeren ja.

Wat doen jullie met die setting van Motion Data ofzoiets. Op Basic, of uitgebreid? Heeft dat meerwaarde voor bijv MS Health of Steps?

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeFoRcE schreef op woensdag 02 september 2015 @ 08:55:
[...]
Wat doen jullie met die setting van Motion Data ofzoiets. Op Basic, of uitgebreid? Heeft dat meerwaarde voor bijv MS Health of Steps?
Enige verschil tussen basic en uitgebreid is dat met uitgebreid de telefoon ook een onderscheid probeert te maken tussen lopen en fietsen en fietsen en auto's. Je krijgt er dus een extra categorie bij, maar als je nooit fietst is dat niet heel erg nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Caelorum schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:15:
[...]

Enige verschil tussen basic en uitgebreid is dat met uitgebreid de telefoon ook een onderscheid probeert te maken tussen lopen en fietsen en fietsen en auto's. Je krijgt er dus een extra categorie bij, maar als je nooit fietst is dat niet heel erg nuttig.
Ah, *zet terug*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

P_Tingen schreef op woensdag 02 september 2015 @ 08:18:
[...]

Trecker Pro

Run and walk

Runmaster Pedometer Free

Active Fitness

[afbeelding]
Goede tip die steps! Thanks. Enig idee hoe je die grafiek hoger dan 5000 stappen kan laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

daffie82 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:34:
[...]
Goede tip die steps! Thanks. Enig idee hoe je die grafiek hoger dan 5000 stappen kan laten zien?
Ja, door meer te lopen :+

Nee, serieus nu. Je kan op de grafiek tikken en dan zie je meer (ontdek ik nu ook net)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Thanks!!

Edit : Op de livetile zie ik trouwens niet het aantal stappen. Enig idee hoe dit op te lossen ?

[ Voor 86% gewijzigd door daffie82 op 02-09-2015 18:37 ]

• dEX2340
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-08 13:26
urk_forever schreef op woensdag 02 september 2015 @ 08:49:
[...]

Voor de volledigheid, zie bijvoorbeeld dit artikel.
Na update werkt Instagram Beta terug. Maar 6Tag lijkt op het eerste zicht beter.

Is er ook een app die beter is dan officiële Twitter? Met WP speelt die bijv niet alle filmpjes af. Veel links naar pics wat eigenlijk filmpje is (denk ik toch).

iPhone XR

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik gebruik zelf tweetium. Speelt filmpjes af. Rustige interface en een stuk uitgebreider dan de originele Twitter client

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ik gebruik metweets. Gratis itt tweetium

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:21
daffie82 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:12:
Ik gebruik metweets. Gratis itt tweetium
Goeie tip, ga ik ook eens een tijdje gebruiken. : _/-\o_

EDIT: Toch maar weer terug naar de originele Twitter app. Oogt veel rustiger.

[ Voor 61% gewijzigd door GerCor op 05-09-2015 09:40 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:10
Iemand enig idee waarom een hoop app's in de Store opeens een titel en omschrijving in 't Frans zijn...?
Al m'n instellingen staan op Nederlands.
Is sinds een maand ofzo.

Live from Denmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:59
hansie_k schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 16:37:
Iemand enig idee waarom een hoop app's in de Store opeens een titel en omschrijving in 't Frans zijn...?
Is sinds een maand ofzo.
Dat was mij ook al opgevallen ja. Merde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:56
Terpstars schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 17:43:
[...]

Dat was mij ook al opgevallen ja. Merde!
Hier ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:21
Nope, gewoon Nederlands.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Op de L925 inderdaad ook in het Frans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
hansie_k schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 16:37:
Is sinds een maand ofzo.
Ik heb t idee dat ze de Belgische en Nederlandse Store hebben samengevoegd ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
Dreamvoid schreef op zondag 06 september 2015 @ 13:02:
[...]

Ik heb t idee dat ze de Belgische en Nederlandse Store hebben samengevoegd ofzo.
Dat zou idd heel goed kunnen...beetje slecht uitgewerkt dan haha..

Live from Denmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Op m'n W10 preview 640XL, ik krijg geen enkele app gedownload? Ook firmware updates starten niet :/ meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:07
NeFoRcE schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:12:
Op m'n W10 preview 640XL, ik krijg geen enkele app gedownload? Ook firmware updates starten niet :/ meer mensen hier last van?
Dit is een bekend probleem, zie ook het W10M draadje:
Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen

Je bent al bekend met dat draadje :)

[ Voor 6% gewijzigd door St00mwals op 21-09-2015 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

St00mwals schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:14:
[...]

Dit is een bekend probleem, zie ook het W10M draadje:
Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen

Je bent al bekend met dat draadje :)
Jeps :)

Maar goed, als ik het dus goed begrijp heb ik nu een telefoon waar ik helemaal niets mee kan? Ik kan én niet terug naar 8.1, en ik kan geen apps downloaden. Kortom, ik kan alleen bellen en smssen? Hell yeah... welcome to the stone age! Man man man, wat een troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
NeFoRcE schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:20:
[...]

Jeps :)

Maar goed, als ik het dus goed begrijp heb ik nu een telefoon waar ik helemaal niets mee kan? Ik kan én niet terug naar 8.1, en ik kan geen apps downloaden. Kortom, ik kan alleen bellen en smssen? Hell yeah... welcome to the stone age! Man man man, wat een troep.

Dat is het risico van de insider preview. Hier wordt duidelijk voor gewaarschuwd wanneer je je hier voor inschrijft en ook wordt geadviseerd om W10M niet op je daily driver te installeren..

Heb je de telefoon al geprobeerd te recoveren d.m.v. de Windows Phone Recovery Tool?

edit: inmiddels al opgelost zag ik 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Sonny7 op 21-09-2015 16:03 ]

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:45

GerkeP

Vragen mag altijd........

NS zoekt testers voor de nieuwe NS Xtra app (helaas wederom alleen voor Android en iOS)

Help mee om ze te melden dat we ook een app willen voor Windows Phone

http://www.mywindows.nl/forum/showthread.php?t=9399

GerkeP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Leuk dat mywindows.nl, je kan er met een Windows Phone niet inloggen op het forum... 8)7

Verder wel een goede actie om te vragen naar Windows apps. Wanneer 10% van de gebruikers een WP hebben, laten ze toch 1 op de 10 reizigers in de kou staan. Nu zijn ze dat gewend bij de NS, maar toch.. ;)

• GerkeP

GerkeP

BounceMeister schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:51:
Leuk dat mywindows.nl, je kan er met een Windows Phone niet inloggen op het forum... 8)7
Dat is vreemd, is hier geen probleem?
Daarnaast hebben ze ook Tapatalk ondersteuning ;)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArwinV
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:17
Omdat ik benieuwd was naar Cortana heb ik pas mijn regio en taal eens op Engels gezet, na een beetje met Cortana gespeeld te hebben kwam ik erachter dat plotseling de app Myfitnesspal niet meer werkte. Alles weer teruggezet naar Nederlands en regio ook weer op Nederland maar ik krijg het niet meer voor elkaar om myfitnesspal aan de praat te krijgen. Als ik hem wil openen krijg ik een paar seconden het beginscherm waarna de app gelijk weer gesloten wordt. Ook verwijderen en overnieuw installeren geeft geen resultaat.
Voordat ik nu mijn telefoon helemaal terug ga zetten naar fabrieksinstellingen vraag ik hier eerst maar eens of iemand nog een andere tip voor me heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Krijgen andere Rabobank app gebruikers ook élke keer bij starten van de app dat bericht over de update voor ios en android? (en dat wp gebruikers nog fijn mogen wachten en elke keer dat bericht mogen wegklikken).
GerkeP schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:48:
[...]

Dat is vreemd, is hier geen probleem?
Daarnaast hebben ze ook Tapatalk ondersteuning ;)
Op onderstaande pagina zit bovenin een menuknop waarbij in het menu een item Inloggen staat. Daar kan ik op klikken tot ik een ons weeg, maar er gebeurt niks,

http://www.mywindows.nl/forum/showthread.php?t=9399

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Hier geen probleem met de 640 XL en de 1020. Wat je kunt proberen is even dat deel inzoomen ;)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
BounceMeister schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:07:
Krijgen andere Rabobank app gebruikers ook élke keer bij starten van de app dat bericht over de update voor ios en android? (en dat wp gebruikers nog fijn mogen wachten en elke keer dat bericht mogen wegklikken).
Ja, iedere keer weer. Ik snap best dat ze WP gebruikers willen informeren, maar 1 keer zo'n berichtje lijkt me wel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

ArwinV schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:30:
Omdat ik benieuwd was naar Cortana heb ik pas mijn regio en taal eens op Engels gezet, na een beetje met Cortana gespeeld te hebben kwam ik erachter dat plotseling de app Myfitnesspal niet meer werkte. Alles weer teruggezet naar Nederlands en regio ook weer op Nederland maar ik krijg het niet meer voor elkaar om myfitnesspal aan de praat te krijgen. Als ik hem wil openen krijg ik een paar seconden het beginscherm waarna de app gelijk weer gesloten wordt. Ook verwijderen en overnieuw installeren geeft geen resultaat.
Voordat ik nu mijn telefoon helemaal terug ga zetten naar fabrieksinstellingen vraag ik hier eerst maar eens of iemand nog een andere tip voor me heeft...
Probeer je hem via http://windowsphone.com/ te herinstalleren of op de normale manier via de store? Anders zou ik willen adviseren om naar http://windowsphone.com/ te gaan, dan via "Purchase History" te herinstalleren, misschien lukt dat beter. Telefoon ook een keer volledig uitgehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArwinV
Helaas, telefoon uitzetten en weer opstarten heeft niet geholpen en ook herinstalleren vanaf windowsphone.com geeft hetzelfde resultaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

ArwinV schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:27:
Helaas, telefoon uitzetten en weer opstarten heeft niet geholpen en ook herinstalleren vanaf windowsphone.com geeft hetzelfde resultaat :(
Soft reset al geprobeerd?
Volume down + lockscreen button ingedrukt houden voor tiental seconden tot hij vanzelf reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArwinV
Wat bedoel je met de lockscreen button? Het gaat trouwens om een lumia 735 (voor zover dat iets uitmaakt).

Edit: al gevonden, softreset door vol down en power vast te blijven houden totdat hij uitgaat en weer opstart.

Helaas heeft ook dit geen resultaat.

[ Voor 41% gewijzigd door ArwinV op 28-09-2015 17:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
GerkeP schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:36:
Hier geen probleem met de 640 XL en de 1020. Wat je kunt proberen is even dat deel inzoomen ;)
Ik heb het nu door. Inloggen is geen knop, maar een menu item dat uitvouwt, precies buiten het kader van het menu, dus zie je dat niet. Maar je kan het menu scrollen, en dan staat het er wel.
Daar kwam ik achter doordat ik wat zag bewegen toen ik ingezoomd had. Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rips10 schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:40:
[...] Ja, iedere keer weer. Ik snap best dat ze WP gebruikers willen informeren, maar 1 keer zo'n berichtje lijkt me wel genoeg.
Of twee, of gewoon een andere manier om te informeren. Die meldingen zijn leuk, maar dan wel voor echt belangrijke dingen. Voor de andere dingen mogen ze wat mij betreft gewoon tussen het 'nieuws' van 'mijn bank' zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
Caelorum schreef op maandag 28 september 2015 @ 19:31:
[...]

Of twee, of gewoon een andere manier om te informeren. Die meldingen zijn leuk, maar dan wel voor echt belangrijke dingen. Voor de andere dingen mogen ze wat mij betreft gewoon tussen het 'nieuws' van 'mijn bank' zetten.
Inderdaad een erg slechte implementatie. Zowieso genant dat je de WP gebruikers gaat irriteren met een notificatie dat je achter de feiten aanloopt. Ik zou m'n mond houden en iets op de FAQ zetten als ik iets niet op tijd af had / geen prio gaf, maar goed, ik heb dan ook geen PR gestudeerd.

Overigens is de nieuwe app een draak van een UX design...en dat zeggen de UX-ers die ik ken. In dit geval is het dus gebruiken van de oude app te verkiezen over de nieuwe...de popup nemen we op de koop toe.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:36
Is er zoiets als een screen dimmer app die de helderheid van je toestel verder verlaagd dan het minimum, dit is erg handig vooral wanneer je savonds in bed ligt en nog wat GoT wilt lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, want daar heb je als app bouwer geen toegang tot. Alleen Microsoft en de OEM van je telefoon kunnen dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Is Here Drive+ uit de store gehaald????
Wilde binnenkort even schoon schip maken op mijn toestel, maar als Here Drive+ er niet meer is dan kan ik dat maar beter uit mijn hoofd laten.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Ik zie Here Drive+ ook niet in de store. Vreemd. Via Google wat doorklikken, kwam ik hier terecht, is dat wat?
https://www.microsoft.com...s/here-drive/9nblggh09cb5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Thx, heb de link alvast opgeslagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Anders even in je store history kijken. Lijkt erop of ie idd niet meer published is. Misschien tijdelijk, of tijdelijk teruggenomen omdat men bij Ms overal het Nokia logo nog ff weg moet poetsen of zo? :D

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
iemand een goede ccleaner voor windows Phone?

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

mrcosmo schreef op woensdag 30 september 2015 @ 14:48:
iemand een goede ccleaner voor windows Phone?
Storage cleaner pro, werkt in ieder geval snel en gooit wat temp files weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 11:50

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Kan dat eigenlijk wel? Een Windows Phone app kan toch nooit buiten z'n eigen sandbox komen?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
Storage cleaner forceert wp om sneller ( direct ) om zich te ontdoen van extra ongebruikte opgeslagen bestanden.
Cash e.d.... Eh bedoel natuurlijk cache ;)
Inderdaad apps kunnen mede door de zandbaktechniek weinig uitbrengen in de isolated storage.
Apps hebben door deze methode ook geen invloed op elkaar.
Vandaar dat antivirus programma's ook weinig nut hebben.
Moet wel zeggen dat de boven genoemde storagecleaner vrij vlot werkt en toch weet te presteren om ruimte vrij te maken.
Of het placebo is laat ik maar even in het midden.
Hoe dan ook, het ruimt wel de cachezooi op.

[ Voor 3% gewijzigd door Amadeus1966 op 01-10-2015 15:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Laatst online: 22:08

PeaceNlove

Deugleuter

Alleen als je dik moet betalen voor de Storage cleaner ruimt het je cash (geld) op :+
Maar ik denk dat je cache bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

PeaceNlove schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:12:
Alleen als je dik moet betalen voor de Storage cleaner ruimt het je cash (geld) op :+
Haha :)

Programma is trouwens gratis, ondanks de vermelding ''pro'' 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
PeaceNlove schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:12:
Thx

Heb het al even verbeterd 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Heeeee.....Parlez-vous français?
Ikke niet maar mijn windowsstore nu ineens wel.
Eerder in dit topic was het al vernoemd, maar toen had ik er geen last van.
Nu was ik aan het rondkijken en schetst mijn verbazing dat ik het nu ook heb.
Geen ramp daar ik weinig in de store kom maar iri is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Geen last van, zit ook op UK ivm Cortana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 18:32:
Heeeee.....Parlez-vous français?
Ikke niet maar mijn windowsstore nu ineens wel.
Eerder in dit topic was het al vernoemd, maar toen had ik er geen last van.
Nu was ik aan het rondkijken en schetst mijn verbazing dat ik het nu ook heb.
Geen ramp daar ik weinig in de store kom maar iri is het wel.
Ik zou hier wel een melding van willen maken bij Microsoft, maar ze hebben een goede helpdesk, ik zie namelijk nergens de juiste afdeling om hierover melding te maken (via internet op mijn PC).
Er zit wel een regeltje "probleem melden aan Microsoft" bij de details pagina van de app store op mijn telefoon, maar die linkt doet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Lol, ik denk, dat is mij helemaal niet opgevallen in de store.
*Checked store*
*Alles in Engels*
*Oh ja, taal van telefoon staat ingesteld op 'English'*
8)7 |:(

[ Voor 4% gewijzigd door xxxneoxxx op 02-10-2015 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
BounceMeister schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:23:
[...]

Ik zou hier wel een melding van willen maken bij Microsoft, maar ze hebben een goede helpdesk, ik zie namelijk nergens de juiste afdeling om hierover melding te maken (via internet op mijn PC).
Er zit wel een regeltje "probleem melden aan Microsoft" bij de details pagina van de app store op mijn telefoon, maar die linkt doet het niet.
Ik word er een beetje mesjoche van dat Frans.
Kon zelf nergens echt iets vinden om er melding van te maken...

Live from Denmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:56
hansie_k schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:21:
[...]

Ik word er een beetje mesjoche van dat Frans.
Kon zelf nergens echt iets vinden om er melding van te maken...
Ik vind het ook erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
Arjantje72 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:54:
[...]

Ik vind het ook erg irritant.
Ik heb er maar een tweet aan gewaagd naar @WindowsStore...ben benieuwd.

Live from Denmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Misschien hebben wij iets gemist en vallen de Walen binnenkort binnen? Weet MS iets wat wij gemist hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Wie heeft al geprobeerd te bellen naar Microsoft? +31 20 5001500

https://www.microsoft.com...tact/contactgegevens.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oosterhouter
  • Laatst online: 30-09-2024
Hallo allemaal. De mensen in het [WP8.1] Ervaringen met de Nokia Lumia 930 - Deel 1 topic stuurde me door naar dit topic. Ik heb het volgende probleem:

Sinds gister heb ik een Nokia Lumia 930. Vandaag probeerde ik Whatsapp te installeren maar na de verificatie code in te hebben gevuld crasht de applicatie en sluit hij af. Ik kom dus niet verder dan de pagina waar ik mijn profielfoto en naam kan invullen. Hier kan ik niet verder klikken omdat hij na 1 seconde sluit.

Ik heb Whatsapp een mail gestuurd en krijg een automatisch antwoord terug. Deze stappen heb ik opgevolgd, maar de app wilt nog steeds niet werken.
(If you still cannot verify your account, please follow these steps to get your code:
1. Delete WhatsApp
2. Reboot your phone (turn off the phone, take out battery if possible. Wait 30 seconds. Then put back the battery and turn your phone on)
3. Download a new version of WhatsApp: http://www.whatsapp.com/download/)

Ik heb gevoel dat het komt doordat whatsapp alle berichten die in de 22 dagen dat ik zonder whatsapp heb gezeten nu tegelijk binnenkomen(oude simkaart, nieuw toestel). Of ligt het ergens anders aan? Wie weet hoe ik Whatsapp weer normaal kan laten functioneren?

Alvast bedankt!

Update: op advies van de mensen in het andere topic heb ik een soft én hardreset geprobeerd. Beide resets mochten helaas niet baten.

Update: een vriend van mij zegt dat hij bij mijn naam kan zien dat ik vanavond o 21:26 op whatsapp ben geweest. Hoe is dit mogelijk als ik zelf niet zo ver kom dat ik de (groeps)gesprekken zie?

[ Voor 6% gewijzigd door Oosterhouter op 08-10-2015 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
  • Laatst online: 23:02
Sinds een tijdje kan ik met mijn lumia 830 geen foto's meer maken met Lumia Camera. Als ik de app opstart krijg ik een melding in beeld 'Er ging iets mis' daarna kom ik weer terug in het homescreen.
Met andere apps om foto's te maken heb ik geen probleem.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 13:03
WhiskyPhreak schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:21:
Sinds een tijdje kan ik met mijn lumia 830 geen foto's meer maken met Lumia Camera. Als ik de app opstart krijg ik een melding in beeld 'Er ging iets mis' daarna kom ik weer terug in het homescreen.
Met andere apps om foto's te maken heb ik geen probleem.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Waar dit aan light weet ik zelf ook niet.
Heb je de beta app al eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
Oosterhouter schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 21:05:
Update: een vriend van mij zegt dat hij bij mijn naam kan zien dat ik vanavond o 21:26 op whatsapp ben geweest. Hoe is dit mogelijk als ik zelf niet zo ver kom dat ik de (groeps)gesprekken zie?
Het kan zijn dat de achtergrondtaak wel gewoon is gestart, maar dat de user interface crashed. Heb je met andere apps geen problemen? Probeer eens Telegram te installeren aangezien die ongeveer op dezelfde manier werkt. Kijk of die wel wil werken. Werkt die namelijk ook niet, of als meer apps 'raar' doen, dan kan het goed zijn dat de installatie van WP8.1 niet goed is. Download dan de Microsoft Device Recovery Tool en installeer een nieuwe rom. Je hebt dan zeker de laatste versie van WP8.1...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Oké alle eerder genoemde stappen doorlopen en nog steeds problemen.
Je kan ook hardball spelen en dat ding aan de recovery hangen.
Dan wordt er een nieuwe rom geflashed.
Misschien iets corrupt in die rom van jou, als je dan teruggaat in de fabrieksinstellingen blijft die fout ook terugkomen.
Ik weet het het is ver gezocht, maar ja dit is ook niets.
De hoe en de wat staat wel ergens op het web geschreven, volgens mij heb ik dat zelf ook hier ooit eens gepubliceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Swerfer schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:43:
[...]

Het kan zijn dat de achtergrondtaak wel gewoon is gestart, maar dat de user interface crashed. Heb je met andere apps geen problemen? Probeer eens Telegram te installeren aangezien die ongeveer op dezelfde manier werkt. Kijk of die wel wil werken. Werkt die namelijk ook niet, of als meer apps 'raar' doen, dan kan het goed zijn dat de installatie van WP8.1 niet goed is. Download dan de Microsoft Device Recovery Tool en installeer een nieuwe rom. Je hebt dan zeker de laatste versie van WP8.1...
Hahaha twee zielen één gedachte.
Ik was ook al richting die kant aan het denken.

Het enige wat ik zelf anders doe is dat ik de rom download en opsla als backup.
Als win 10 uitrolt kan je via de recovery namelijk later niet meer terug naar 8.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
  • Laatst online: 23:02
walterworld schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:40:
[...]

Waar dit aan light weet ik zelf ook niet.
Heb je de beta app al eens geprobeerd?
Hmm, ik wist niet dat er een beta versie van was. Die crasht in ieder geval niet. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 13:03
WhiskyPhreak schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:42:
[...]

Hmm, ik wist niet dat er een beta versie van was. Die crasht in ieder geval niet. Dank!
Wat je zou kunnen doen om de normale app te gebruiken is een soft reset te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oosterhouter
  • Laatst online: 30-09-2024
Beste mensen bedankt voor al jullie hulp. Vanochtend heb ik het gelukkig zelf kunnen oplossen. Ik kwam tot ongeveer dezelfde conclusie als Swerfer. Als andere mensen mij wel online kunnen zien dan moet de app op de een of andere manier wel (deels) werken.

Het probleem was dat whatsapp automatisch op batterijbesparing stond. Daarom deden niet alle appfuncties het. Na deze ingeschakeld te hebben, deed Whatsapp het gelukkig! Nogmaals bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_K_
  • Laatst online: 16-09 16:10
Ben aan het denken om over te stappen naar windows 10 mobile en zou graag weten of er iemand een mightytext variant kent voor windows 10 mobile.

Voor degene die mightytext niet kennen, ik wil op mijn windows 10 pc sms ontvangen en versturen via mijn smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
M_K_ schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 16:32:
Ben aan het denken om over te stappen naar windows 10 mobile en zou graag weten of er iemand een mightytext variant kent voor windows 10 mobile.

Voor degene die mightytext niet kennen, ik wil op mijn windows 10 pc sms ontvangen en versturen via mijn smartphone.
Zover ik weet bestaat dit nog niet. Micosoft heeft in een preview build van Windows 10 (desktop) een phone app zitten, die nu nog niet werkt, maar misschien in de nabije toekomst kan gaan communiceren met je Windows 10 telefoon. Tevens is de messaging app (oorspronkelijk voor sms) nu uitgebreid met Skype en is een universele app. Dat zou kunnen betekenen dat sms-en straks ook via de pc kan. Of dit alleen gaat als je een pc met simkaart hebt, of dat er een (draadloze bluetooth) connectie naar je telefoon komt, geen idee...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:23
M_K_ schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 16:32:

Is sms erg belangrijk voor je? Ik gebruik sms bijna niet meer omdat iedereen om me heen Whatsapp gebruikt. Ik gebruik Whatsapp ook op mijn pc. Dus op dezelfde manier, maar dan Whatsapp in plaats van sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_K_
  • Laatst online: 16-09 16:10
coenox schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 17:00:
[...]

Is sms erg belangrijk voor je? Ik gebruik sms bijna niet meer omdat iedereen om me heen Whatsapp gebruikt. Ik gebruik Whatsapp ook op mijn pc. Dus op dezelfde manier, maar dan Whatsapp in plaats van sms.
Ik gebruik whatsapp en sms beiden, ken nog verschillende mensen die geen smartphone hebben/ geen whatsapp hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Dan snap ik dat het handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hansie_k schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 17:15:
[...]
Ik heb er maar een tweet aan gewaagd naar @WindowsStore...ben benieuwd.
Microsoft reageert ook behoorlijk actief op hun Nederlandse facebook Lumia pagina: https://www.facebook.com/MicrosoftLumiaNederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 16:15:
[...]

Microsoft reageert ook behoorlijk actief op hun Nederlandse facebook Lumia pagina: https://www.facebook.com/MicrosoftLumiaNederland
Via twitter geen eens antwoord..!
Valt me tegen....

Facebook heb ik niet, dus als iemand zich geroepen voelt ;)

Live from Denmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
hansie_k schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 18:47:
[...]

Via twitter geen eens antwoord..!
Valt me tegen....

Facebook heb ik niet, dus als iemand zich geroepen voelt ;)
Niet alle bedrijven hebben webcare in het weekend. Misschien morgen nog eens proberen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Zijn er hier ''Waze'' gebruikers op WP?
Ik vraag me af wat ongeveer het data gebruik is als je een ritje van 20 minuten maakt.

Dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

daffie82 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:54:
Zijn er hier ''Waze'' gebruikers op WP?
Ik vraag me af wat ongeveer het data gebruik is als je een ritje van 20 minuten maakt.

Dank alvast!
Ik wil heel graag Waze gebruiken, maar die app is al 1,5 jaar niet meer geüpdate. Echt *#%$#^##.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

NeFoRcE schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:59:

Ik wil heel graag Waze gebruiken, maar die app is al 1,5 jaar niet meer geüpdate. Echt *#%$#^##.
Heb net eens gekeken, leek me wel ok te zijn. Gaf toch een aantal meldingen in de buurt.
Maar gebruikt wel goed veel data.
24 MB zag ik. Kwestie van even op voorhand te checken als ik nog op Wifi zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Is meer dan een jaar oud dat artikel.
Maar lijkt wel te kloppen ja :+
Maar goed, de core functionaliteit werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben tot nu toe een tevreden Android gebruiker (met custom roms) maar ik wil nu toch wel eens een MS phone uitproberen (ook vanwege W10). Ik heb er tijdelijk eentje geleend, maar ik mis toch wel redelijk wat apps, of in ieder geval van goede kwaliteit. Bijvoorbeeld een mail app, ik ben zeer enthousiast over de (Android app) K-9 mail en ik heb daarin 4 mail accounts ingesteld. Welke Windows app kan hier een beetje aan tippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 19:11:
Ik ben tot nu toe een tevreden Android gebruiker (met custom roms) maar ik wil nu toch wel eens een MS phone uitproberen (ook vanwege W10). Ik heb er tijdelijk eentje geleend, maar ik mis toch wel redelijk wat apps, of in ieder geval van goede kwaliteit. Bijvoorbeeld een mail app, ik ben zeer enthousiast over de (Android app) K-9 mail en ik heb daarin 4 mail accounts ingesteld. Welke Windows app kan hier een beetje aan tippen?
Ik ken K-9 mail niet, maar de Windows 10 Mobile mail app vind ik prima werken met meerdere accounts. Sommige mensen missen een unified mail box, maar ik verwacht dat die optie nog wel gaat komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 19:11:
Ik gebruik zelf ook de ingebouwde mailclient en ben daar wel tevreden over. Ik ben wel aan het zoeken geweest naar een gmail app (gewoon uit nieuwsgierigheid) maar de gmail apps die ik kon vinden in de store waren zonder uitzondering ruk. Of bomvol ads of ze laten de html-weergave zien. Niet veel soeps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Laatst online: 18:49
Ik vind het echt jammer dat Google geen apps maakt. Aan de ene kant ook begrijpelijk, maar zeer jammer.
Veel vrienden en kennissen gebruiken Hangout e.d. plus andere Google-aps. Dat is eigenlijk het enige gemis aan windows phone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Over Google gesproken.
Waarom krijg ik regelmatig een mailje dat ik een nieuwe link met Google moet maken?

Wie verbreekt die link dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
lifeguard schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:50:
Ik vind het echt jammer dat Google geen apps maakt. Aan de ene kant ook begrijpelijk, maar zeer jammer.
Veel vrienden en kennissen gebruiken Hangout e.d. plus andere Google-aps. Dat is eigenlijk het enige gemis aan windows phone :)
Als je echt heel afhankelijk bent van Google is een Android toestel misschien een betere optie. Ik maak veel gebruik van Gmail en dat werkt gewoon goed met de standaard mailapplicatie. Hangouts gebruik ik vrijwel nooit, simpelweg omdat ik niemand in mijn omgeving ken die het gebruikt. Ik maak nog wel gebruik van Google Drive, maar ook daar zijn prima applicaties voor. Ik gebruik Metro File Manager. Ideaal, één applicatie waarmee ik lokale bestanden, maar ook die op Onedrive, Dropboxen Google Drive kan benaderen: https://www.microsoft.com...file-manager/9wzdncrfhzqz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
coenox schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:01:
[...]

Als je echt heel afhankelijk bent van Google is een Android toestel misschien een betere optie. Ik maak veel gebruik van Gmail en dat werkt gewoon goed met de standaard mailapplicatie. Hangouts gebruik ik vrijwel nooit, simpelweg omdat ik niemand in mijn omgeving ken die het gebruikt. Ik maak nog wel gebruik van Google Drive, maar ook daar zijn prima applicaties voor. Ik gebruik Metro File Manager. Ideaal, één applicatie waarmee ik lokale bestanden, maar ook die op Onedrive, Dropboxen Google Drive kan benaderen: https://www.microsoft.com...file-manager/9wzdncrfhzqz
Ik ga die app ook eens proberen, alleen is de beschrijving wederom in het Frans, in de store. Het Franse virus breidt zich uit?!

Ik zie alleen niet de mogelijkheid een map uit het overzicht te halen zich zonder deze gelijk compleet te wissen..?

[ Voor 6% gewijzigd door BounceMeister op 14-10-2015 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ik gebruik hiervoor ''pocket file manager'', lijkt me gelijkaardig te zijn aan Metro File Manager aan de omschrijving van coenox te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Koode schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 08:50:
Mijn app MijnBestellingen is zojuist geüpdatet en daarmee kun je weer PostNL pakketten volgen! De enige oplossing op Windows Phone momenteel. Bovendien biedt die app veel meer dan alleen PostNL.Gezien het aantal pakketjes dat mensen tegenwoordig krijgen lijkt me dit een nuttige app voor veel mensen :)
Bumpje van deze post, zag dat deze nu ook onder Win10 goed draait, meteen getest en werkt inderdaad erg goed. Coolbue lijkt soms de app te laten crashen, maar app is ideaal voor vele pakketjes. Blijft jammer dat PostNL haast nooit de omnummer 3S code geeft voor buitenlandse pakketjes, kon ik die ook volgen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
BounceMeister schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:09:
[...]

Ik ga die app ook eens proberen, alleen is de beschrijving wederom in het Frans, in de store. Het Franse virus breidt zich uit?!

Ik zie alleen niet de mogelijkheid een map uit het overzicht te halen zich zonder deze gelijk compleet te wissen..?
Als je de link op de pc bekijkt is de beschrijving in het Engels. Op mijn telefoon is het inderdaad in het Frans.

Wat bedoel je met een map uit het overzicht halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Er moeten mappen toegevoegd worden omdat er standaard geen mappen staan. Ik had er een toegevoegd die ik bij nader inzien niet wilde, maar als je de map selecteert, kan ik hem alleen "echt" verwijderen, terwijl ik hem alleen uit de lijst wil halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
NeFoRcE schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:59:
Waze is door Google opgekocht, en die ontwikkelen (zoals bekend) geen apps voor Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Dreamvoid schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:42:
[...]

Waze is door Google opgekocht, en die ontwikkelen (zoals bekend) geen apps voor Windows.
Zoals gezegd : de core functies werken gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Laatst online: 18:49
coenox schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:01:
[...]

Afhankelijk wil ik het niet noemen, en no way dat ik ooit nog terug ga naar Android :)
Wat betreft Metro File Manager, die ga ik eens proberen. bedankt voor de tip :)
Pagina: 1 ... 83 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.