Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Weet iemand of het klopt dat je geen meldingen van Skype in het notificatiecentrum ontvangt ? Als iemand probeert mij te skypen, dan hoor en zie ik niets ... open ik dan Skype, dan hoor en zie ik wel wat. Dat is toch vreemd ... dat betekent dat ik een Skype gesprek niet zie aankomen ... of doe ik iets verkeerd.
Misschien een keertje opnieuw installeren ? Iemand nog een goede raad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat je telefoon toevallig op batterijbespaarstand en heeft skype geen toestemming om op de achtergrond te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:21
bhorvers schreef op zondag 26 juli 2015 @ 18:18:
Weet iemand of het klopt dat je geen meldingen van Skype in het notificatiecentrum ontvangt ? Als iemand probeert mij te skypen, dan hoor en zie ik niets ... open ik dan Skype, dan hoor en zie ik wel wat. Dat is toch vreemd ... dat betekent dat ik een Skype gesprek niet zie aankomen ... of doe ik iets verkeerd.
Misschien een keertje opnieuw installeren ? Iemand nog een goede raad ?
Nee, nergens last van. Alleen komt Skype nooit verder dan het getal 1 op de livetile. Maar bij mij komt (ik chat alleen) netjes een notificatie met het bekende Skypegeluidje binnen.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 14:33

P_Tingen

omdat het KAN

Ik gebruik nu een tijdje Calendar for business. Een hele mooie kalender-app met een mooie live tile. Tenminste, tót aan de WP update van een paar weken geleden. Nu doet de live tile het niet meer en het moet haast wel met de update te maken hebben. Meer mensen hier last van?

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Wat zegt de ontwikkelaar, al contact gezocht?

Ik gebruik de Chronos kalender en die ontwikkelaar is vaak erg vlot in reageren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
hjs schreef op maandag 27 juli 2015 @ 17:19:
Wat zegt de ontwikkelaar, al contact gezocht?

Ik gebruik de Chronos kalender en die ontwikkelaar is vaak erg vlot in reageren ;)
Ik gebruik Chronos Calendar+ maar ik kan niet ontdekken hoe ik buiten facebook om contract op kan nemen. Heb jij een mail adres ofzo van hem?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Zarhrezz schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:03:
[...]

Ik gebruik Chronos Calendar+ maar ik kan niet ontdekken hoe ik buiten facebook om contract op kan nemen. Heb jij een mail adres ofzo van hem?
Nee, gaat idd via facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
hjs schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:15:
[...]

Nee, gaat idd via facebook.
Beetje jammer...een facebook account ga ik toch echt niet aan beginnen. Kan jij hem vragen of er andere manieren zijn ook contract op te nemen?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 11:54
Ik kreeg net een update van de kaarten door.

(Wel een mooi moment, dezelfde dag als dat de verkoop van Navteq door Nokia aan BMW en co. wordt bekendgemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:57

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Metweets vind ik wel een goede twitter app. Gratis en zeker beter dan de standaard app!
Paulus73 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 14:53:
Ik kreeg net een update van de kaarten door.

(Wel een mooi moment, dezelfde dag als dat de verkoop van Navteq door Nokia aan BMW en co. wordt bekendgemaakt).
Hier geen update hoor, net handmatig gecheckt op WP 8.1

[ Voor 66% gewijzigd door daffie82 op 03-08-2015 15:06 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Anarchist
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-09 17:41
Hoe is de ASN app van WP? De reviews in de Windows app store zijn wisselend. Ik had een android en wil een Lumia 930 aanschaffen.

[ Voor 27% gewijzigd door The_Anarchist op 03-08-2015 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Doet wat het moet doen.
Saldo checken en overboeking ed geen probleem. Weet niet wat je meer verwacht van een bank-app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Anarchist
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-09 17:41
Niet meer, maar zag de slechte recensies waarbij de app soms helemaal niet werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
The_Anarchist schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 16:03:
Hoe is de ASN app van WP? De reviews in de Windows app store zijn wisselend. Ik had een android en wil een Lumia 930 aanschaffen.
ASN app is weer helemaal ok. Een paar maanden geleden hebben ze een update geintroduceerd waarbij je snel je saldo op kon vragen zonder in te loggen. Hierdoor duurde het opstarten ineens 30 seconde. Gelukkig hebben ze na een maand deze bug geplet. Nu duurt het starten nog maar 1 sec.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
daffie82 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 15:01:
Hier geen update hoor, net handmatig gecheckt op WP 8.1
Dan heb ik het lang niet gecontroleerd wellicht. Ik zag het toen ik Here Maps opstartte. Bij Drive krijg je die meldingen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Paulus73 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 09:46:

Dan heb ik het lang niet gecontroleerd wellicht. Ik zag het toen ik Here Maps opstartte. Bij Drive krijg je die meldingen niet.
Ja, kreeg al weken terug die update :)

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
In ieder geval weten nu alle volgers van dit topic ook dat de kaarten zijn geupdate enkele weken geleden (voor het geval ze het zelf niet allang wisten :)............)

[ Voor 45% gewijzigd door Paulus73 op 04-08-2015 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Een officiële booking.com app die is er niet voor WP?

Werkt verder prima via mobiele website, dus niet heel belangrijk. Wou gewoon de passbook integratie eens uitproberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Paulus73 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 09:46:

Kreeg nu toch ook een nieuwe update.
Meer info : http://allaboutwindowspho..._updates_hit_a_number.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Inderdaad een update, die was er gisteren nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:47

Radeon

Today is a good day to die

Hebben er meer mensen last van dat de Rabobank app niet je rekeningnummer onthoud ondanks dat rekeningnummer onthouden gewoon aanstaat.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik weet niet wat er aan de hand is (met de Twitter-app) maar als ik foto's plaats op Twitter is de kwaliteit echt bagger. Terwijl de foto's zelf top zijn (uiteraard, ik heb een Lumia 930).

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

GerCor schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:00:
Ik weet niet wat er aan de hand is (met de Twitter-app) maar als ik foto's plaats op Twitter is de kwaliteit echt bagger. Terwijl de foto's zelf top zijn (uiteraard, ik heb een Lumia 930).
twitter app is gewoon slecht.
probeer eens met metweets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

@GerCor

Ik lees net op AAWP dat de officiele twitter app serieus verbeterd gaat worden met het oog op W10.
http://allaboutwindowspho...0_Mobile_a_step-chang.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
daffie82 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:30:
@GerCor

Ik lees net op AAWP dat de officiele twitter app serieus verbeterd gaat worden met het oog op W10.
http://allaboutwindowspho...0_Mobile_a_step-chang.php
Ik heb de Twitter app al jaren en altijd mooie foto's kunnen plaatsen. De laatste weken is het echter een drama terwijl er helemaal geen update is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Na de update van de Regenmeter van vannacht crasht die bij mij zodra ik 'em probeer te starten (ik heb Niels al gemaild). Hebben anderen dit probleem ook?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Zarhrezz schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 09:11:
Na de update van de Regenmeter van vannacht crasht die bij mij zodra ik 'em probeer te starten (ik heb Niels al gemaild). Hebben anderen dit probleem ook?
Niels9001 in "Post hier je eigen Windows (Phone) 8.1 universele app"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

P_Tingen schreef op maandag 27 juli 2015 @ 17:16:
Ik gebruik nu een tijdje Calendar for business. Een hele mooie kalender-app met een mooie live tile. Tenminste, tót aan de WP update van een paar weken geleden. Nu doet de live tile het niet meer en het moet haast wel met de update te maken hebben. Meer mensen hier last van?
Inmiddels contact gezocht met de ontwikkelaar, maar de app is japans (denk ik?) dus dat communiceert wat lastig. Ik heb een mail gestuurd en uitgelegd wat het probleem is. De app heb ik opnieuw geïnstalleerd maar het helpt niet. Jammer, want de app is verder prima met zijn live tile. Toch maar weer even op zoek naar een alternatieve calendar live-tile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Verhaaltje over de door sommige zo opgehemelde buienradar app.
Weersverwachting per plaats : Maastricht op dit moment : 25,2 graden. Voor Lanaken : 22,2 graden.
Dit ligt dus langs elkaar! Geweldig accuraat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Als ik in het centrum van een stad loop of rij scheelt dat soms ook enkele graden met buiten de stad. Dus, het zal allemaal wel. Misschien moet je eens in een winkel kijken naar verschillende thermometers die naast elkaar liggen. Vind er maar eens 2 die precies dezelfde temperatuur aangeven. Mij gaat het om hoe de app Buienradar is gemaakt en werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Een goede digitale thermometer gaat echt niet 3 graden afwijken.
Trouwens, temperaturen dienen gemeten te worden in thermometerhut. Heeft niks te maken met in de stad of buiten de stad. Straks ga je me nog vertellen dat ik in de zon liep in Maastricht, maar in de schaduw in Lanaken...
Het ging mij meer over je absurde opmerking : "dat er nog weerapps gemaakt worden, met buienradar app heb je toch alles"
Niet echt dus... Ja de app is goed gemaakt en handig voor gegevens op het gebied van buien. Dat is regenmeter trouwens ook. Maar net zoals de regenmeter app is de weerdata niet geweldig accuraat.

• GerCor
Jouw fantasie slaat op hol. Beetje zinloze discussie zo.

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
daffie82 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 23:33:
Trouwens, temperaturen dienen gemeten te worden in thermometerhut. Heeft niks te maken met in de stad of buiten de stad.
Een stad is wel degelijk warmer op een zonnige dag omdat gebouwen over het algemeen meer warmte vasthouden. Je weerhut in de stad zal dan alsnog een paar geraden hogere temperaturen weer kunnen meten dan buiten een stad. Zie ook Wikipedia: Hitte-eilandeffect

Verder blijft het weer voorspellen een ingewikkelde wetenschap waar ze nog steeds vaak niet juist kunnen voorspellen. Daar heeft buienradar last van en welke andere weerdienst/app dan ook. De ene keer heeft het ene weerbureau het goed en de andere keer weer de andere.

Buienradar en Regenmeter, die zijn data van buienradar krijgt, is een hulpmiddel die er wel eens naast kan zitten...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Regenmeter maakt gebruik van een andere bron voor het weer dacht ik. Voor de neerslag komt de data van buienradar uiteraard.
Maar inderdaad, kan er zeker eens naast zitten. Is kwestie van te zoeken tot je een app hebt die weerdata gebruikt die voor jou locatie het meest en vaakste accuraat is. En dat is voor iedereen anders.

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
daffie82 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:51:
Regenmeter maakt gebruik van een andere bron voor het weer dacht ik. Voor de neerslag komt de data van buienradar uiteraard.
Maar inderdaad, kan er zeker eens naast zitten. Is kwestie van te zoeken tot je een app hebt die weerdata gebruikt die voor jou locatie het meest en vaakste accuraat is. En dat is voor iedereen anders.
Klopt. Regenmeter op WP8.1 is gebaseerd op Buienradar (neerslag & radarbeelden) en OpenWeatherMap (weer). Voor de W10 versie is de neerslag en radar gebaseerd op een andere data bron, die gehost wordt op mijn eigen Azure server - het voordeel daarvan is dat Regenmeter een uur extra vooruit kan kijken, plus in Ierland, UK, Benelux, Denemarken en geheel Duitsland werkt (en noord-Frankrijk, west Polen, zuid Zweden :)). Dit heeft Buienradar niet. Alleen het weer komt nog van OpenWeatherMap, en dus niks meer van Buienradar.

Over het algemeen vind ik apps met bronnen van Foreca (zoals MSN Weer) beter dan open/gratis varianten zoals OWM. Helaas zijn deze nogal prijzig (daar zou Regenmeter flink verlies op draaien met Azure kosten erbij - daar draai ik nu quitte op) dus vandaar dat de keuze makkelijk is.

Hoe verder je vooruit kijkt, hoe lastiger het wordt. Het gaat mij zelf als gebruiker vooral om de indicatie. Kun je naar buiten, zijn er extreme temperaturen etc. Of het dan 22* of 25*, dat zij dan zo :). Mijn 2 centen!

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Laatst online: 18-09 13:03
Niels9001 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:05:
[...]
Hoe verder je vooruit kijkt, hoe lastiger het wordt. Het gaat mij zelf als gebruiker vooral om de indicatie. Kun je naar buiten, zijn er extreme temperaturen etc. Of het dan 22* of 25*, dat zij dan zo :). Mijn 2 centen!
Je geeft aan van een andere bron, maak nu al meerdere jaren gebruik van regenmeter en hij voorspelt de regen erg goed. De andere bron is net zo goed of beter in het voorspellen?

Mijn vader heeft een iPhone, hij wilde ook regenmeter installeren omdat hij dit op mijn telefoon een mooie app vindt :*)
iOS is geen Windows Phone :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
walterworld schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:01:
[...]

Je geeft aan van een andere bron, maak nu al meerdere jaren gebruik van regenmeter en hij voorspelt de regen erg goed. De andere bron is net zo goed of beter in het voorspellen?

Mijn vader heeft een iPhone, hij wilde ook regenmeter installeren omdat hij dit op mijn telefoon een mooie app vindt :*)
iOS is geen Windows Phone :+ 8)
Yup. Plus verder vooruit

Wie weet ooit - als Microsoft een Universal-app-naar-Android/iOS 'bridge' maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:17
Niels9001 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:05:
[...]

Klopt. Regenmeter op WP8.1 is gebaseerd op Buienradar (neerslag & radarbeelden) en OpenWeatherMap (weer). Voor de W10 versie is de neerslag en radar gebaseerd op een andere data bron, die gehost wordt op mijn eigen Azure server - het voordeel daarvan is dat Regenmeter een uur extra vooruit kan kijken, plus in Ierland, UK, Benelux, Denemarken en geheel Duitsland werkt (en noord-Frankrijk, west Polen, zuid Zweden :)). Dit heeft Buienradar niet. Alleen het weer komt nog van OpenWeatherMap, en dus niks meer van Buienradar.

Over het algemeen vind ik apps met bronnen van Foreca (zoals MSN Weer) beter dan open/gratis varianten zoals OWM. Helaas zijn deze nogal prijzig (daar zou Regenmeter flink verlies op draaien met Azure kosten erbij - daar draai ik nu quitte op) dus vandaar dat de keuze makkelijk is.

Hej Niels,

Sinds ik nu WP10 draai is de regenmeter voorspelling niet meer wat hij ooit is geweest. Het is me nu al een aantal keer opgevallen dat regenmeter regen aangeeft terwijl het gewoon droog is, en ook vice-versa.

Ik moet zeggen dat ik zelf vond dat regenmeter altijd spot-on was met de voorspellingen van regen, en ik daar ook heftig op ben gaan vertrouwen. Maar sinds de WP10 versie klopt het gewoon niet meer. En dat is eigenlijk best wel de essentie denk ik ;).

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 11:50

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Momenteel is Regenmeter idd best nutteloos. Op W10M zeker, de radar kaart klopt voor geen meter, ook niet met de laatste update. Ik hoop dat het gauw gefixt kan worden d:)b

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Op 8.1 is het even betrouwbaar als voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Devian schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 14:24:
[...]
Ik moet zeggen dat ik zelf vond dat regenmeter altijd spot-on was met de voorspellingen van regen, en ik daar ook heftig op ben gaan vertrouwen. Maar sinds de WP10 versie klopt het gewoon niet meer. En dat is eigenlijk best wel de essentie denk ik ;).
Als ik kijk naar m'n telefoon, zie ik wel vaak een mismatch tussen de radar en de voorspelling. De voorspelling klopt dan doorgaans. De radar lijkt wat afwijking te hebben als ik 'em vergelijk met andere radarbeelding. Geen idee of dat te maken heeft met de soruce of dat er ergens een verschuiving tussen kaart en radarbeelden zit.

Net ook even de telefoon naast de W10 desktop gehouden. Beide zelfde locatie (telefoon op GPS, desktop ingesteld op woonplaats), maar kleine afwijkingen in de voorspelde regenhoeveelheid.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
538 heeft ook een officiële app nu d:)b

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daffie82 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 17:13:
Op 8.1 is het even betrouwbaar als voorheen.
De win 10 app gebruikt, dacht ik, een andere weerdataprovider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Ik stel voor om discussies over Regenmeter te verplaatsen naar: [W10] Post hier je Universal Windows Platform app (UWP app)

Aangezien alles nu via de Regenmeter-cloud gaat kan ik data structuren server-side aanpassen. Ik denk er dan ook over om voor Nederlandse gebruikers de Buienradar API te gebruiken, en buiten NL de nieuwe. Dezelfde data als in de huidige WP8.1 app dus. Daarnaast verwacht ik nog wat aan de nieuwe API te kunnen schaven om de data beter te maken.

Nogmaals, een update is niet nodig dus ik zal melden wanneer de nieuwe data binnenkomt (ik denk ergens later deze week). Dat worden weer wat avondjes achter de laptop :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Niels, hoe bepaal je dan wie een NL gebruiker is? Op basis van gps locatie?
Ik woon net in België maar heel kort aan grens met NL. Dus ik zou ook graag de buienradar API houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
warhamstr schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 19:57:
538 heeft ook een officiële app nu d:)b
Die heb ik al minstens een jaar.

[ Voor 7% gewijzigd door PaT op 18-08-2015 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
@warhamstr. Als je in de store kijkt, warhamstr, kun je een indruk krijgen hoelang de app al in de store staat. 538 is er al een tijdje, heeft wel net een update gehad, dat klopt. Ik heb de app ook en via Twitter andere zenders zoals QMusic e.d. juist op de app gewezen in de hoop dat meerdere zenders zullen volgen maar tot nu toe geen geluk daarmee gehad. 538 had ook een app voor de RT store maar die dan ik niet meer vinden.

538 is altijd al actief geweest op dit gebied. Kan me nog herinneren dat ze ook een 'app' hadden of misschien nog wel hebben in Windows (media center). Ik heb zelf een Surface 2 (RT) en Windows 10 en in beide zit de app niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Die 538 App werkt wel, in tegenstelling tot andere streaming radio apps, maar manmanman wat veel reclame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
BounceMeister schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:08:
Die 538 App werkt wel, in tegenstelling tot andere streaming radio apps, maar manmanman wat veel reclame...
Is dat zo? Eerlijk gezegd luister ik naar de muziek en kijk verder niet naar de app. Het is wel een uitgebreide app. Ik kies waar ik naar wil luisteren binnen de app en dan kijk ik er verder niet naar. Mijn telefoon gaat ook na een paar seconden (30) op zwart en draait de app op de achtergrond. Dus ja .... reclame? Tis mij niet opgevallen in die zin dat ik me daar aan heb zitten ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosManz
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
@GerCor, mooi natuurlijk dat het niet opvalt, dat is het fijnste. Maar puur uit interesse, mag ik vragen waarom je niet meer zo stellig anti-reclame in apps bent? Ik dacht namelijk dat je liever geen app had dan een app met reclame, dus toen ik je laatste bericht las moest ik even dubbel checken of het wel om dezelfde persoon ging ;-)
GerCor in "Windows Phone Store en applicaties"
GerCor in "Windows Phone Store en applicaties"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Zeker, ik heb een bloedhekel aan advertenties. Had ik nog even willen benadrukken maar je hebt het goed onthouden. Maar nogmaals, het is me niet opgevallen en als ik de 538 app gebruik gaat mijn scherm na 30 seconden op zwart en draait het op de achtergrond vrolijk door. Terwijl een Bing advertentie in de app Nieuws of Geldzaken mij wel opgevallen is.

EDIT: de app er even bijgepakt en inderdaad, het start op met een YouTube advertentie: DUS DELETE, weg met de app. :9

Was dat eerder ook zo? Hmmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Laatst online: 26-12-2023
GerCor schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:49:
...heeft wel net een update gehad...
Ah, dan heb ik dat opgevangen, tnx en sorry voor de false flag.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:31

Punkrocker

Mostly harmless

GerCor schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:21:
[...]

Is dat zo? Eerlijk gezegd luister ik naar de muziek en kijk verder niet naar de app. Het is wel een uitgebreide app. Ik kies waar ik naar wil luisteren binnen de app en dan kijk ik er verder niet naar. Mijn telefoon gaat ook na een paar seconden (30) op zwart en draait de app op de achtergrond. Dus ja .... reclame? Tis mij niet opgevallen in die zin dat ik me daar aan heb zitten ergeren.
Misschien wordt er de reclame tussendoor de muziek en het slap gel*l mee bedoeld?

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

GerCor schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:23:
Zeker, ik heb een bloedhekel aan advertenties. Had ik nog even willen benadrukken maar je hebt het goed onthouden. Maar nogmaals, het is me niet opgevallen en als ik de 538 app gebruik gaat mijn scherm na 30 seconden op zwart en draait het op de achtergrond vrolijk door. Terwijl een Bing advertentie in de app Nieuws of Geldzaken mij wel opgevallen is.

EDIT: de app er even bijgepakt en inderdaad, het start op met een YouTube advertentie: DUS DELETE, weg met de app. :9

Was dat eerder ook zo? Hmmm...
Haha, dus je hebt er geen last van, vervolgens wijst iemand je erop en dan heb je er ineens wél last van?

Dank je wel voor een lach op deze dag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Flitsmeister zou sinds kort ook Belgische info krijgen.
Ik merk hier niets van... Of mis ik iets?
nieuws: Populaire anti-flits-app Flitsmeister komt naar België

Of zit dit niet in de WP versie verwerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
P_Tingen schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:33:
[...]

Haha, dus je hebt er geen last van, vervolgens wijst iemand je erop en dan heb je er ineens wél last van?

Dank je wel voor een lach op deze dag _/-\o_
Er is net een update geweest. Ik kan me niet herinneren dat er een YouTube filmpje start voordat er muziek gespeeld wordt. Maar nou gebruik ik de app ook niet vaak. En nu helemaal niet meer want ik heb de app verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
  • Laatst online: 06-09 15:43
Bestaat er een app die volgende kan: je voert menu's in (vb vis met patat en sla) en je krijgt zo een menulijst. Ik zou dan vervolgens door die menu's willen kunnen gaan en dan aanvinken wat ik die week zou willen eten.

App zou dan boodschappenlijst moeten creëren voor de boodschappen die nodig zijn voor die menu's die je hebt aangevinkt, en die je dan nog kan sorteren zodat ze in volgorde liggen van de winkel en desgewenst nog aanvulbaar is met extra boodschappen die je die week moet meebrengen.

Dus ik vink in de menulijst vb vis met patat en sla aan en op de boodschappenlijst staat onder elkaar vis, patat, sla zodat ik die in de winkel kan aanvinken zodra ik ze heb gevonden in de winkel.

Ik gebruik nu Wunderlist: op zich heel tevreden over mbt boodschappenlijstje op zich, maar daar is het dus steeds manueel ingrediënten in lijstje zetten ipv vb menu's te kunnen selecteren.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
En dan als 'in app aankoop' iemand die de boodschappen voor je haalt en het voor je kookt. ;-)

Zelf zit ik te wachten op de Appie App. Je gebruikt dan je eigen telefoon als scanner. Maar ja, alleen iOS en Android (natuurlijk)

[ Voor 41% gewijzigd door GerCor op 19-08-2015 10:40 ]

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Rabobank komt in oktober met een compleet nieuwe app voor Android/iOS.
Een Windows versie volgt eind 2015, ik heb stiekeme hoop dat dit dan een Universal Windows App is.

• BounceMeister
  • Niet online
Oh, dat is mooi, want ik mis toch wel wat functionaliteit in de Rabo app. Met de ABN-Amro app kan je net wat meer.
Dus ik hoop dat ze wat dingen toevoegen.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
GerCor schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:38:
Zelf zit ik te wachten op de Appie App. Je gebruikt dan je eigen telefoon als scanner. Maar ja, alleen iOS en Android (natuurlijk)
Inderdaad, waarom weer geen Blackberry ondersteuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Laatst online: 18-09 13:03
BounceMeister schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 19:15:
Oh, dat is mooi, want ik mis toch wel wat functionaliteit in de Rabo app. Met de ABN-Amro app kan je net wat meer.
Dus ik hoop dat ze wat dingen toevoegen.
Heb zelf alleen ervaring met RABA en ANS, welke functionaliteit heeft ABN wat RABO app niet heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
ABN kan afschrijvingen of bijschrijvingen opzoeken en geplande of komende betalingen/incasso's inzien.
Ook kan het soms handig zijn wanneer je tekst kan selecteren en kopiëren.

[ Voor 6% gewijzigd door BounceMeister op 21-08-2015 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

geenstijl schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 18:53:
Rabobank komt in oktober met een compleet nieuwe app voor Android/iOS.
Een Windows versie volgt eind 2015, ik heb stiekeme hoop dat dit dan een Universal Windows App is.
Wat ik zo vaag vind aan rabo app (of dit is WP10), locatie NL, taal EN, app is niet te vinden, via hardlink melding dat ik deze niet kan installeren. Taal naar NL, kan vrij installeren, taal terug naar EN, app blijft gewoon werken. Waarom kan ik dat ding niet gewoon installeren onder een EN-talig OS?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasrek
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Onder 8.1 kan de Rabo-app gewoon geïnstalleerd worden op een UK-English telefoon, met als locatie NL. Blijkbaar een Windows 10 dingetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Niels9001 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 22:08:
Ik stel voor om discussies over Regenmeter te verplaatsen naar: [W10] Post hier je Universal Windows Platform app (UWP app)

Aangezien alles nu via de Regenmeter-cloud gaat kan ik data structuren server-side aanpassen. Ik denk er dan ook over om voor Nederlandse gebruikers de Buienradar API te gebruiken, en buiten NL de nieuwe. Dezelfde data als in de huidige WP8.1 app dus. Daarnaast verwacht ik nog wat aan de nieuwe API te kunnen schaven om de data beter te maken.

Nogmaals, een update is niet nodig dus ik zal melden wanneer de nieuwe data binnenkomt (ik denk ergens later deze week). Dat worden weer wat avondjes achter de laptop :).
Ik woon net in België maar heel kort aan grens met NL. Dus ik zou ook graag de buienradar API houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
daffie82 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 13:35:
[...]

De Buienradar API ondersteund een bepaald gebied, waarin ook Belgie valt (en noord Frankrijk). Iedereen in Belgie, Nederland, stukje van Engeland (tot aan London) en west-Duitsland (tot aan Hamburg) krijgt data via Buienradar. Woon je in de rest van Duitsland, UK, Ierland, stukje Frankrijk, west Polen, noord Zwitserland / Oostenrijk, Denemarken of zuid Zweden - dan gebruik je de RegenmeterAPI. Val je daarbuiten, dan is er geen neerslagdata.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Iemand een goede app om meerdere agenda punten op je lockscreen/glance te laten zetten?
AppoinTile werkt niet al te geweldig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

Weet eigenlijk iemand hoe het zit met Snapchat? Of is er nog steeds radiostilte vanuit die hoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Nog steeds geen nieuws.

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
LET OP Netflix gebruikers: Installeer de nieuwe update niet.
Wanneer je dit wel doet crasht de app namelijk elke keer bij het afspelen van een video.

• hjs
  • Niet online

hjs

Ik kwam er vandaag achter dat mn twitter app de hoeveelheid tekens in een dm nog niet aankan. Ik gebruik MeTweets maar viel me op dat de officiele app het ook niet deed :(

Welke app wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 14:57
Stravincy schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:31:
LET OP Netflix gebruikers: Installeer de nieuwe update niet.
Wanneer je dit wel doet crasht de app namelijk elke keer bij het afspelen van een video.
Klopt.. Technishe dienst van netflix gaat me bellen. Kijken wat we er aan kunnen doen.

edit:
Ze hebben het nogal druk met de telefoontjes... ik denk dat er snel een update zal komen

[ Voor 12% gewijzigd door hhoekstra op 27-08-2015 18:58 ]

• Stravincy
  • Niet online
hhoekstra schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:41:
[...]

Klopt.. Technishe dienst van netflix gaat me bellen. Kijken wat we er aan kunnen doen.
Wachten op een nieuwe update is het enige wat je kunt doen.
De technische dienst kan je daar verder niet bij helpen.

Hopelijk komen ze snel met een nieuwe update om Netflix weer crash-loos te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansvDr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
GerCor schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:00:
[...]

Er is net een update geweest. Ik kan me niet herinneren dat er een YouTube filmpje start voordat er muziek gespeeld wordt. Maar nou gebruik ik de app ook niet vaak. En nu helemaal niet meer want ik heb de app verwijderd.
Ik snap überhaupt niet dat er voor elke zender een aparte app zou moeten zijn. Ik gebruik tuneIn met snelkoppelingen naar mijn favoriete zenders op het startscherm. Deze samen in een mapje, klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 14:57
Stravincy schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:59:
[...]

Wachten op een nieuwe update is het enige wat je kunt doen.
De technische dienst kan je daar verder niet bij helpen.

Hopelijk komen ze snel met een nieuwe update om Netflix weer crash-loos te maken.
Tweede keer gebeld. Ze zijn bezig met een update hij kon nog niet vertellen wanneer die uit kwam :-)

• GerCor
HansvDr schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:11:
[...]

Ik snap überhaupt niet dat er voor elke zender een aparte app zou moeten zijn. Ik gebruik tuneIn met snelkoppelingen naar mijn favoriete zenders op het startscherm. Deze samen in een mapje, klaar.
Tunein vind ik een waardeloze app. Ik heb het een aantal geïnstalleerd gehad en elke keer word ik teleurgesteld door de app. Doet het gewoon te vaak niet.

• HansvDr
  • Niet online
GerCor schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:44:
[...]

Tunein vind ik een waardeloze app. Ik heb het een aantal geïnstalleerd gehad en elke keer word ik teleurgesteld door de app. Doet het gewoon te vaak niet.
Oh, vreemd, hier werkt het eigenlijk altijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Er is een nieuwe netflix update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 15:08
HansvDr schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:33:
[...]

Oh, vreemd, hier werkt het eigenlijk altijd.
Inderdaad, ik gebruik TuneIn ook wel regelmatig, werkt eigenlijk altijd wel. Alleen heeft hij soms met bepaalde stream types wat moeite om die af te spelen (AAC streams dacht ik). Maar de MP3 streams pakt hij over het algemeen goed.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansvDr
  • Niet online
urk_forever schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:33:
[...]

Inderdaad, ik gebruik TuneIn ook wel regelmatig, werkt eigenlijk altijd wel. Alleen heeft hij soms met bepaalde stream types wat moeite om die af te spelen (AAC streams dacht ik). Maar de MP3 streams pakt hij over het algemeen goed.
Ik gebruik het dan ook voornamelijk voor de npo streams en 538 e.d. Gaat eigenlijk altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
hjs schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 07:46:
Er is een nieuwe netflix update.
Klopt.
Zojuist getest en Netflix doet het weer gewoon op m'n Lumia 925.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

daffie82 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:53:
Iemand een goede app om meerdere agenda punten op je lockscreen/glance te laten zetten?
AppoinTile werkt niet al te geweldig...
Moest hem even eraf gooien en opnieuw installeren maar nu werkt hij wel.
Ik gebruik de google calendar en moest wel al mijn afspraken aanpassen van privé naar standaard. Anders kon AppoinTile ze niet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

daffie82 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:18:
[...]
Moest hem even eraf gooien en opnieuw installeren maar nu werkt hij wel.
Ik gebruik de google calendar en moest wel al mijn afspraken aanpassen van privé naar standaard. Anders kon AppoinTile ze niet lezen.
Ik gebruik sinds een tijdje My Calendar voor tile-weergave van afspraken. Bevalt wel goed, al gebruik ik wel de gewone calendar app voor afspraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
538 heeft ook een eigen app als tunein het niet zou doen

Ik gebruik tunein soms maar crasht vaak als ik deze stream naar mijn bluetooth speakers, dan krijg ik de melding stream decoding error. Normaal afspelen zonder bluetooth werkt prima. Mijn android tablet streamt prima naar bluetooth speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ik heb m'n telefoon region standaard op US staan, want Cortana.

Echter, wanneer ik iets wil kopen met m'n CC, dan kan dat niet, omdat m'n CC aan m'n NL account gekoppeld is. Ik zie 'm dus niet wanneer ik iets wil kopen. Wil ik m'n CC reggen, dan moet ik een state en zipcode invullen, maar dat bestaat dus niet in NL... Hoe moet ik 't dan doen? Naar NL zetten, kopen, en dan weer terug naar US? Da's toch niet handig...

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ja.

Dat is precies de manier, helaas.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Is er eigenlijk een goede navigatie-app beschikbaar waarmee files ontweken worden (traffic-rerouting). Ik gebruik nu met volle tevredenheid Here Drive + Maps, maar deze lijken 't vertikken om deze functie in te bouwen... :( Wat gebruiken ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eigenlijk elke betaalde navigatie-app doet dat wel. Hoe goed ze daarmee zijn is nog even dubben. Zelf merk ik dat sommige apps de neiging hebben om een afslag te nemen en vervolgens de snelweg op te gaan. Dat je denkt "oh hij heeft een andere route" wat dan niet zo blijkt.

Probleem is dan ook vaak dat je (zeker hier) weinig alternatieven hebt en het aansluiten of omkeren is.

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 01-09-2015 10:06 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 11:50

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Navigon Europe doet dat. Maar niet gratis (€ 79 euro)
Ik gebruik Navigon op Windows Phone al sinds oktober 2011 en het is het echt wel waard.

[ Voor 45% gewijzigd door CAP-Team op 01-09-2015 11:19 ]

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-08 13:26
Ik heb Instagram Beta op mijn Lumia 930 (WP8.1). Al paar dagen krijg ik bij het openen: "couldn't refresh feed". Niets helpt, ook niet opnieuw installeren ...

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
NeFoRcE schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:21:
Is er eigenlijk een goede navigatie-app beschikbaar waarmee files ontweken worden (traffic-rerouting). Ik gebruik nu met volle tevredenheid Here Drive + Maps, maar deze lijken 't vertikken om deze functie in te bouwen... :( Wat gebruiken ervoor?
Ik verbaas mij ook hierover. Fileinformatie heb je wel, maar vervolgens stuurt hij je niet via een andere route. Feitelijk heb je er dan alleen wat aan voordat je vertrekt, niet tijdens het navigeren. In de Symbian versie werkte dit gewoon wel, maar om nu terug te gaan naar een oude Nokia (zonder WP) is nu ook zo wat.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-01 06:46
NeFoRcE schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:21:
Ik gebruik waze op windowsphone, maar deze is zo bagger,
denk dat ik een android ernaast ga zetten speciaal voor waze....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Ja, het idee van Waze was leuk, alleen jammer dat het ingelijfd is door Google en dat WP Waze gebruikers van Google dus een langzame pijnlijke dood mogen sterven. (aka: de app zal nooit meer geupdate worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-12-2024
Scroogle dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Paar dagen terug tot de conlusie gekomen dat (Bing) Translator toch wel erg matig is.
Modern translate (maakt gebruik van google translate) werkt stukken beter.

Voorbeeld :
- Bij Bing Translator gaf ik het volgende in : "dutch to italian" : "wesp"
Dat wordt vertaald naar wasp. Terwijl iedereen weet dat dit vespa is. Dit geeft Modern translate ook perfect weer.
- De spraakfunctie in Bing Translator is veel slechter. 9 van de 10 keren wordt er niet goed herkend wat je zegt. Bij modern translate werkt dit wel uitstekend.

I hate to say it maar google troeft hier duidelijk MS af. Of het ligt puur aan de app zelf natuurlijk.

Zeer jammer want ik had liever Bing gebruikt omdat je hier ook met offline woordenboeken kan werken. Dit kan met Modern Translate niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Laatst online: 17-09 15:08
dEX2340 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:28:
Ik heb Instagram Beta op mijn Lumia 930 (WP8.1). Al paar dagen krijg ik bij het openen: "couldn't refresh feed". Niets helpt, ook niet opnieuw installeren ...
Ik las op mywindows.nl dat dit komt door de recente aanpassingen van Instagram en dat ze hun eigen app nog niet hebben bijgewerkt. Als het goed is zou 6Tag wel moeten werken, ik heb zelf geen instagram maar je zou het kunnen proberen.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Zit eens te kijken naar zo'n health app. Maar Health&Fitness kapt er mee zag ik na installatie. Iemand nog een leuk alternatief voor een beetje je eetpatroon bijhouden/stappen tellen e.d.? Echt workouts erbij hoeft van mij niet eigenlijk. Ben nogal een passief persoon qua beweging :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
daffie82 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:37:
Paar dagen terug tot de conlusie gekomen dat (Bing) Translator toch wel erg matig is.
Modern translate (maakt gebruik van google translate) werkt stukken beter.

Terwijl iedereen weet dat dit vespa is.
Nou, nee hoor. :7
Pagina: 1 ... 82 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.