Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 08:32
Sanction schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 09:05:
Gisteren een update gekregen, maar geen idee wat er nou veranderd is.
mijn telefoon gaf vanmorgen aan dat er een update is. als ik op details van de update druk staat er dit:

Windows Phone 8.1 Deze essentiële update hersteld een probleem dat ervoor zorgt dat uw apparaat af en toe opnieuw opstart. installeer deze update om uw telefoon naar behoren te laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:57

daffie82

Minisforum UM773 Lite

hjvg schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 09:57:
mijn telefoon gaf vanmorgen aan dat er een update is. als ik op details van de update druk staat er dit:

Windows Phone 8.1 Deze essentiële update hersteld een probleem dat ervoor zorgt dat uw apparaat af en toe opnieuw opstart. installeer deze update om uw telefoon naar behoren te laten werken.
Lees 8.1 topic

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:21
Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de vernieuwde Buienradar app. Alleen jammer dat de app geen notificaties heeft zoals Regenmeter.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
GerCor schreef op zondag 21 juni 2015 @ 09:04:
Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de vernieuwde Buienradar app. Alleen jammer dat de app geen notificaties heeft zoals Regenmeter.
Het vreemde 'nagemaakte' UI met totale ander gedrag vind ik raar, en bovendien loopt het allemaal traag op mijn Lumia 925.

Maar goed - ik ben dan ook biased :).

Ik ben begonnen aan Regenmeter 5.0 - compleet Universal voor Windows 10. Wordt goed :).

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Veel succes Niels !

Gebruik elke dag je regenmeter app die voor mij het meest accuraat is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
Niels9001 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 11:24:
Het vreemde 'nagemaakte' UI met totale ander gedrag vind ik raar, en bovendien loopt het allemaal traag op mijn Lumia 925.

Ik ben begonnen aan Regenmeter 5.0 - compleet Universal voor Windows 10. Wordt goed :).
De UI voelt niet goed, waarschijnlijk een port van Android of iOS. Als ik dit aan een van de UX-ers op werk laat zien gaan ze gillen.

Een aantal dingen vind ik wel goed; de 'grafiek' (tijdlijn) onder de radar is goed, je kunt het tijdsverloop goed volgen en makkelijk in de tijd heen en weer. Dat je niet standaard ingezoomed kan blijven is dan weer jammer. Het Weer per plaats gebruikt wel heel veel ruimte voor de basic info van 'nu', de info per dag is dan wel weer goed gedaan (bonus punten voor regenkans + hoeveelheid).

Het extreem volle menu onder de '...' is geen beste oplossing voor de navigatie. Ook hier (veel) ruimte voor verbetering.

Ik mis ook settings voor een hoop basics en en de live tile...tja...niet transparent = niet op mijn home-screen...en dan ook nog eens geen info op de mini tile.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Klopt, maar wil niet zeggen dat je daarom geen gelijk hebt ;)

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Nog een vraagje Niels...de Regenmeter komt nu ook voor in de lijst van apps die quick status info op het lock screen kunnen tonen. Zou dit iets moeten doen of niet?

(ik heb Regenmeter er nu opgezet i.p.v. de kalender...die doet helaas helemaal niets met quick status, zou handig zijn als die het aangaf als er actieve calendar reminders waren).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Zarhrezz schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:38:
[...]

Nog een vraagje Niels...de Regenmeter komt nu ook voor in de lijst van apps die quick status info op het lock screen kunnen tonen. Zou dit iets moeten doen of niet?

(ik heb Regenmeter er nu opgezet i.p.v. de kalender...die doet helaas helemaal niets met quick status, zou handig zijn als die het aangaf als er actieve calendar reminders waren).
Die vragen kun je het beste stellen, hier: Post hier je eigen Windows (Phone) 8.1 universele app

Kort antwoord: nee, dit werkt (nog) niet - maar wordt geactiveerd als je notifications wilt laten zien. Wellicht in de toekomst een Regenmeter-lockscreen,

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Niels9001 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:26:
Kort antwoord: nee, dit werkt (nog) niet - maar wordt geactiveerd als je notifications wilt laten zien. Wellicht in de toekomst een Regenmeter-lockscreen,
Zoiets had ik al verwacht.

Wat me mooi lijkt: als het nu regent of het komend uur gaat regenen, dat er dan een druppeltje op het lockscreen staat met de schaling zoals die ook in de app wordt gehanteerd (1 tot 3 druppels afhankelijk van de hoeveelheid verwachtte neerslag).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

daffie82 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:04:
Edenred komt eind deze maand met een WP app !! Ticketfinder app, voor de Belgische vrienden met voedselbonnen.

En dit werd me 1 dag na mijn kwade tweet bevestigd.
Netjes :)
En ja hoor !!
https://www.windowsphone....d2-4c3e-b98d-96cda14b5def

Snelle reactie van die gasten, top _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

omwille van Cortana heb ik mijn telefoon op UK staan. Hierdoor kan ik natuurlijk geen NL/BE specifieke apps installeren. Dit doe ik dan door even terug naar NL om te zetten en de apps in kwestie dan te installeren.
Nu de vraag : worden deze apps dan wel ge-update? Of moet ik hiervoor ook even de taal en regio terug omzetten en handmatig naar updates in de store zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:08

PeaceNlove

Deugleuter

Je nl-apps krijgen gewoon updates :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 14:33

P_Tingen

omdat het KAN

daffie82 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 17:50:
omwille van Cortana heb ik mijn telefoon op UK staan. Hierdoor kan ik natuurlijk geen NL/BE specifieke apps installeren. Dit doe ik dan door even terug naar NL om te zetten en de apps in kwestie dan te installeren.
Nu de vraag : worden deze apps dan wel ge-update? Of moet ik hiervoor ook even de taal en regio terug omzetten en handmatig naar updates in de store zoeken?
Heb ik ook. Ik wacht met smart op Quiet Hours in de NL versie (Stille Uren?). Al mijn apps worden netjes geüpdated dus dat gaat je geen probleem opleveren.

[ Voor 3% gewijzigd door P_Tingen op 22-06-2015 21:29 ]

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:08

The_Scarabial

MTB for life!

ja echt bizar dat quiet hours alleen werkt tezamen met cortana, moet toch werkend te maken zijn zonder cortana lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

@PeaceNlove P_Tingen Dank voor de feedback!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diepvriez
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 20:42
Bedankt!
Vind ik echt een handige app. Nu moet ik niet meer met een bang hartje betalen met mijn kaart en hopen dat ik nog 'rijk' ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
The_Scarabial schreef op maandag 22 juni 2015 @ 22:32:
ja echt bizar dat quiet hours alleen werkt tezamen met cortana, moet toch werkend te maken zijn zonder cortana lijkt me.
Inderdaad. Dit wel de grootste tegenvaller bij overstap naar een smartphone. Op m'n domme telefoon kon ik geluidsprofielen instellen die belvolume en SMS-toon volume (per SIM-kaart) regelden. Ik had bv. 'Nacht' met volume 1 op bellen op privé mobiel en volume 0 op SMS en zakelijke SIM (bel en SMS). 'Werk' had gemiddeld volume op bellen en SMS op beide SIMs. Op 'Buiten' naast de hogere volumes ook nog trillen aan, etc.

Het is nogal treurig dat een 'smartphone' nog niet de helft daarvan kan. Ik zou juist verwachten dat ik soortgelijke profielen kan aanmaken en kan koppelen aan WiFi netwerken al dan niet in combinatie met tijden. 'Werk' profiel wordt actief op basis van WiFi netwerk, 'Thuis' wordt actief op basis van WiFi netwerk en schakelt tussen 21:30 en 7:00 naar lagere volumes, etc.

Wat echt jammer is in dit alles, is dat met 8.1 alle Apps die soortgelijke functionaliteit bonden omgevallen zijn omdat het OS geen access meer geeft op de volume controls. En daarmee zijn we wat betreft volume control terug in de 20e eeuw.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Whatsapp update - nu ook mogelijk om te bellen via internet.
Werkt dit eigenlijk goed?
Ik heb dit al eens gedaan met de app LINE - en dit werkte echt uitstekend, super geluidskwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

daffie82 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:50:
Ik heb dit al eens gedaan met de app LINE - en dit werkte echt uitstekend, super geluidskwaliteit.
Ik ben er niet heel positief over.... verbinding niet heel stabiel en kwaliteit wisselt van gesprek tot gesprek.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:17

ralpje

Deugpopje

Dat staat of valt natuurlijk ook met hoe goed (bandbreedte en vooral latency) de internetverbinding is die je gebruikt, dus het wordt lastig om daar een eenduidig antwoord op te geven.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

ralpje schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:04:
Dat staat of valt natuurlijk ook met hoe goed (bandbreedte en vooral latency) de internetverbinding is die je gebruikt, dus het wordt lastig om daar een eenduidig antwoord op te geven.
Uiteraard met een stabiele Wifi verbinding, dat spreekt voor zich.

Als je een slechte verbinding hebt is het gesprek ook slecht.

Maar met stabiele verbindingen aan beide kanten is de kwaliteit wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruce9000
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:06
daffie82 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:50:
Ik heb het zojuist geprobeerd en ben positief verrast. Twee maal Lumia 630 op wifi. Nauwelijks vertraging en een helder geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

babyslick schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:17:

Ik heb het zojuist geprobeerd en ben positief verrast. Twee maal Lumia 630 op wifi. Nauwelijks vertraging en een helder geluid.
Fijn! Dan kan ik LINE dumpen - gebruikt toch geen kat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
daffie82 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:30:
[...]

Fijn! Dan kan ik LINE dumpen - gebruikt toch geen kat :+
Veel aziaten gebruiken het :) Line voor WP is voor de rest wel shit, erg traag en vaak connection lost tijdens het chatten. Via Line bellen werkt dan wel weer goed.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

JerX schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:40:
Via Line bellen werkt dan wel weer goed.
Idd - daarvoor gebruikte ik het ook.

Daarom hoop ik dus dat het via Whatsapp evengoed is :)
Dan kan ik LINE dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:44
P_Tingen schreef op maandag 22 juni 2015 @ 21:29:
[...]
Heb ik ook. Ik wacht met smart op Quiet Hours in de NL versie (Stille Uren?). Al mijn apps worden netjes geüpdated dus dat gaat je geen probleem opleveren.
Hier ook met smart te wachten, nadat ik het getest had.
Vind het zo suf dat Cortana niet werkt met language EN-US, region NL en location NL.

Maar ja, de calender app hebben ze ook al stuk weten te maken op Windows Phone 8.1 en Windows 8.1 op het gebied van language, region en location ondersteuning.

geeft geen inhoudelijke reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Ook interessant...ik merk net dat ik sinds gisteren geen emails binnen heb gekregen (ik krijg niet bijzonder veel, dus het valt niet direct op, zeker nu vakantie op werk wat langzaamaan begint). Zodra ik een van m'n mail accounts probeer te openen, komt er een 'Resuming...' en terug naar home screen (app crash). Na reboot van m'n telefoon weer goed en alles komt binnen.

Heeft iemand dit wel eens gehad? Dit is de basic mail app die in WP 8.1 zit.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:21
Zo meteen maar eens de app RouteRadar proberen. Ben benieuwd.

https://www.windowsphone....ef-4d14-8a48-e787f7da3ece

Edit: Binnen 10 minuten 3 keer een melding dat de dataverbinding verbroken is. :N

[ Voor 66% gewijzigd door GerCor op 25-06-2015 22:55 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

The Lord schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:56:
[...]

Hier ook met smart te wachten, nadat ik het getest had.
Vind het zo suf dat Cortana niet werkt met language EN-US, region NL en location NL.

Maar ja, de calender app hebben ze ook al stuk weten te maken op Windows Phone 8.1 en Windows 8.1 op het gebied van language, region en location ondersteuning.
Vooral irritant is dat je wel op regio US alles werkend krijgt en bijna alles prima volgens de Nederlandse methode werkt, maar dat de agenda dan wel weer in het Amerikaanse systeem moet (Maand/dag/jaar, AM/PM)

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
F_demon schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:33:
[...]

Vooral irritant is dat je wel op regio US alles werkend krijgt en bijna alles prima volgens de Nederlandse methode werkt, maar dat de agenda dan wel weer in het Amerikaanse systeem moet (Maand/dag/jaar, AM/PM)
Vandaar dat ik 'em op GB heb staan...wel Cortana en gewoon SI.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Zarhrezz schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:46:
[...]

Vandaar dat ik 'em op GB heb staan...wel Cortana en gewoon SI.
Inderdaad, doe ik ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

daffie82 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:58:

Daarom hoop ik dus dat het via Whatsapp evengoed is :)
Dan kan ik LINE dumpen.
Nou, dat bellen via whatsapp is nog werk aan! 8)7
Al meedere keren aan de hand gehad dat als ik naar iemand bel, de persoon in kwestie pas 3 minuten later een melding krijgt dat hij een gesprek gemist heeft.
Beetje logisch dat het gemist wordt, als er niet eens een beltoon overgaat ... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Hebben jullie ook dat de apps van Rabobank en ING vaak bij de 1e en/of 2e x oneindig lang blijven laden? Ativ S hier.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
NeFoRcE schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:40:
Hebben jullie ook dat de apps van Rabobank en ING vaak bij de 1e en/of 2e x oneindig lang blijven laden? Ativ S hier.
Eveneens Ativ S hier, en ja, rabo app doet dat soms. De app afsluiten en opnieuw starten lost het dan op. Heb het overigens wel bij meer apps. Kan geen kwaad om sowieso een windows phone toestel regelmatig te rebooten ben ik al achter gekomen. :P Geen idee of dit nu komt vanwege memory leaks in bepaalde apps o.i.d, of ergens in het OS waardoor apps last krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

xxxneoxxx schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:07:
[...]

Eveneens Ativ S hier, en ja, rabo app doet dat soms. De app afsluiten en opnieuw starten lost het dan op. Heb het overigens wel bij meer apps. Kan geen kwaad om sowieso een windows phone toestel regelmatig te rebooten ben ik al achter gekomen. :P Geen idee of dit nu komt vanwege memory leaks in bepaalde apps o.i.d, of ergens in het OS waardoor apps last krijgen.
Inderdaad, ik heb het ook wel met meer apps. Rebooten doet ie soms automatisch en anders handmatig door die G#$%%&$ camera-bug.

Heb echt het gevoel dat 't bang-for-buks is dit toetsel maar wel een hoop issues vergeleken met een Lumia...

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FortezzA_64
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:07
daffie82 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 22:39:

Nou, dat bellen via whatsapp is nog werk aan! 8)7
Al meedere keren aan de hand gehad dat als ik naar iemand bel, de persoon in kwestie pas 3 minuten later een melding krijgt dat hij een gesprek gemist heeft.
Beetje logisch dat het gemist wordt, als er niet eens een beltoon overgaat ... |:(
De functie zit er na de update in. Gisteravond eens getest. Wat me gelijk opviel zijn de vertraging en de echo.
Heb van af een Lumia 635 een gesprek gestart naar een HTC met Android. De melding van een oproep op het ander toestel gaat snel, binnen 2-3 seconden. Maar geluiden doen er minstens een seconde over om op het het andere toestel hoorbaar te zijn. Daarnaast hoor je jezelf weer terug in de luidspreker, een soort echo. Hier heb ik nogmaal geen last met een telefoongesprek. Heel raar.

Aan de belimplementatie is inderdaad nog werk aan de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FortezzA_64
Ik heb een Vodafone abonnement. Vodafone heeft voor Android, IOS en WP een app beschikbaar om het verbruik van minuten, sms en data in te kunnen zien. Dit heeft een hele tijd goed gewerkt op m'n 635. Begin dit jaar is de login procedure verandert. Waar je voorheen kon inloggen met telefoonnummer + wachtwoord is dat nu een gebruikersnaam + wachtwoord (waarbij het gbruikersnaam je e-mailadres is). Toen is ook de app geupdated om te kunnen inloggen. Maar sindsdien krijgen WP gebruikers de melding dat de service niet beschikbaar is en dat je moet inloggen via de website. Vanmorgen een update ontvangen voor myvodafone app. Dus erg nieuwsgierig natuurlijk. Blijkt de update in te houden dat je na het inloggen wordt door gestuurd naar de website. 'Gegevens onthouden' maakt niets uit. Iedere heel alles invullen. Dus ze zijn nog geen steek verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:37
FortezzA_64 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:37:
Ik heb een Vodafone abonnement. Vodafone heeft voor Android, IOS en WP een app beschikbaar om het verbruik van minuten, sms en data in te kunnen zien. Dit heeft een hele tijd goed gewerkt op m'n 635. Begin dit jaar is de login procedure verandert. Waar je voorheen kon inloggen met telefoonnummer + wachtwoord is dat nu een gebruikersnaam + wachtwoord (waarbij het gbruikersnaam je e-mailadres is). Toen is ook de app geupdated om te kunnen inloggen. Maar sindsdien krijgen WP gebruikers de melding dat de service niet beschikbaar is en dat je moet inloggen via de website. Vanmorgen een update ontvangen voor myvodafone app. Dus erg nieuwsgierig natuurlijk. Blijkt de update in te houden dat je na het inloggen wordt door gestuurd naar de website. 'Gegevens onthouden' maakt niets uit. Iedere heel alles invullen. Dus ze zijn nog geen steek verder.
Volgens mij staat er tocht geen Vodafone app meer in de store ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FortezzA_64
Via de Store of via de Store op windowsphone.com zoeken op 'my vodafone'.
Op windowsphone.com levert dat deze My Vodafone app op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
NeFoRcE schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:10:
[...]

Inderdaad, ik heb het ook wel met meer apps. Rebooten doet ie soms automatisch en anders handmatig door die G#$%%&$ camera-bug.

Heb echt het gevoel dat 't bang-for-buks is dit toetsel maar wel een hoop issues vergeleken met een Lumia...
Spontaan rebooten, behalve dan bij langere tijd geen bereik, gelukkig al niet even meer meegemaakt. Camera bug sowieso nooit echt last van gehad volgens mij? Had inmiddels wel 8.1 update 2 verwacht.. Maar die komt denk ik niet meer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
De Rabo app heeft iets vervelends. Als ik geld wil overmaken en ff switch naar m'n mail om het rekeningnummer te copy pasten, moet ik opnieuw inloggen bij de Rabo app, en moet ik opnieuw beginnen.
Je kan ook niet een heel iban nummer copy pasten, omdat er een "handig" invulhulpje is waarbij je een iban nummer in delen moet invullen.
Misschien eens naar de Rabo mailen hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:40
Heeft dat niet te maken met de algemene storing (zie frontpage)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
De frontpage had ik nog niet bekeken. ;)
Ik heb het via de pc net kunnen overmaken. Maar ik zal in de gaten houden of het goed gegaan is.
Als de storing voorbij is weer eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 13:03
Hoe kan het dat deze app niet mer beschikbaar is? Wilde hem opnieuw installeren maar ik kreeg niet de melding dat ik deze in het verleden al had aangeschaft.
Vervolgens ga ik kijken ik in mijn aankoopgeschiedenis en deze staat er tussen maar met de melding. "App wordt niet meer gepubliceerd"
aankoopgeschiedenis: Modern Combat 4
Modern Combat 4

Hoe kan dit? Zou ik hem opnieuw willen installeren dan zou ik
€ 6,89 mogen betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 22:35
Werkt de gemiddelde WP app even vlot via een SD-kaartje als via het intern RAM-geheugen? Ik wil dat graag weten voor ik m'n SD'tje volram met applicaties :)

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:08

The_Scarabial

MTB for life!

BounceMeister schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:12:
De Rabo app heeft iets vervelends. Als ik geld wil overmaken en ff switch naar m'n mail om het rekeningnummer te copy pasten, moet ik opnieuw inloggen bij de Rabo app, en moet ik opnieuw beginnen.
Je kan ook niet een heel iban nummer copy pasten, omdat er een "handig" invulhulpje is waarbij je een iban nummer in delen moet invullen.
Ik plak altijd de Iban in het naam vak en dan typ ik het over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:07
The_Scarabial schreef op maandag 29 juni 2015 @ 23:05:
[...]

Ik plak altijd de Iban in het naam vak en dan typ ik het over :)
Ik heb op mijn 640 alles wat mogelijk is op een SD kaartje staan, dit direct bij installatie gedaan. Of dit dus invloed heeft op de snelheid en batterij weet ik niet.
Snelheid is voor mij goed en beter dan mijn 820.
Batterij is gewoon, een dag of 2 en zelfs 3 bij rustig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:31

Punkrocker

Mostly harmless

Lothiriel schreef op maandag 29 juni 2015 @ 22:24:
Werkt de gemiddelde WP app even vlot via een SD-kaartje als via het intern RAM-geheugen? Ik wil dat graag weten voor ik m'n SD'tje volram met applicaties :)
Bij mij wel. L520.

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 22:35
Goed. Ik had tot gisteren ook een L520 en daar heb ik gewoon nooit veel opgezet. Toch eens proberen met SD erin dan :).

Haalt snelheden van 48mb/s volgend de verpakking. Mensen in de winkel zeiden dat dat snel genoeg was.

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ik zou apps proberen op intern geheugen te houden, of toch zo veel mogelijk.
Wordt ook meestal aangeraden op sites als AAWP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 14:33

P_Tingen

omdat het KAN

BounceMeister schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:12:
Ik heb dat op mijn Android tablet ook. Ik neem aan dat dit een beveilingingsmaatregel is. Rabo wil niet dat er gerommeld wordt als de app open is. Vind ik wel iets voor te zeggen.

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Is het verstandiger om de oude Store te gebruiken of the BEta Store, wanneer je W10 Preview gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
VFRRijder schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:45:
Toevallig gisteren ook OBD auto doctor gebruikt. Connecten lukt vaak enkel één keer....daarna moet ik 'm weer verwijderen uit de bleutooth lijst. Verder geeft ie voor mijn auto maar weinig info....
Wie hebben er allemaal (werkende) BT OBD-II dongles die in ieder geval connecten met een van de WP apps, en welke dongles zijn dit precies? Ik wilde hier ook mee aan de slag maar die apps klinken allemaal dramatisch. Ik zou er zelf wel eens mee wilen experimenteren om te zien wat voor info je uit die OBD-poort kan krijgen. En waarom dat voor die bestaande apps blijkbaar zo moeilijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 15:08
walterworld schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:53:
Hoe kan het dat deze app niet mer beschikbaar is? Wilde hem opnieuw installeren maar ik kreeg niet de melding dat ik deze in het verleden al had aangeschaft.
Vervolgens ga ik kijken ik in mijn aankoopgeschiedenis en deze staat er tussen maar met de melding. "App wordt niet meer gepubliceerd"
aankoopgeschiedenis: Modern Combat 4
Modern Combat 4

Hoe kan dit? Zou ik hem opnieuw willen installeren dan zou ik
€ 6,89 mogen betalen?
Misschien heeft de ontwikkelaar de gratis versie verwijderd en nu alleen een betaalde versie beschikbaar gesteld. Als je hem wilt hebben moet je hem inderdaad kopen ja.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

P_Tingen schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:05:
[...]

Ik heb dat op mijn Android tablet ook. Ik neem aan dat dit een beveilingingsmaatregel is. Rabo wil niet dat er gerommeld wordt als de app open is. Vind ik wel iets voor te zeggen.
De ING app doet dat idd ook (al is het "inloggen" dan slechts het invoeren van een 5-cijferige code). Maar voor het niet paste-baar maken van het rekeningnummer is geen excuus.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
HooksForFeet schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:14:
[...]

Wie hebben er allemaal (werkende) BT OBD-II dongles die in ieder geval connecten met een van de WP apps, en welke dongles zijn dit precies? Ik wilde hier ook mee aan de slag maar die apps klinken allemaal dramatisch. Ik zou er zelf wel eens mee wilen experimenteren om te zien wat voor info je uit die OBD-poort kan krijgen. En waarom dat voor die bestaande apps blijkbaar zo moeilijk is...
ik, en heb er al diverse keren foutmeldingen mee gerest. Heb een goedkope witte ELM*** Zal als ik het niet vergeet het exacte type even nakijken.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
urk_forever schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:26:
[...]

Misschien heeft de ontwikkelaar de gratis versie verwijderd en nu alleen een betaalde versie beschikbaar gesteld. Als je hem wilt hebben moet je hem inderdaad kopen ja.
Vroeger was het ook een betaalde app, deze had ik toen gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 16:22

c0burn

Feed your head

walterworld schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:54:
[...]

Vroeger was het ook een betaalde app, deze had ik toen gekocht.
Zoek de aankoopbevestiging erbij in je mail en start een chat met Microsoft support. Heeft mij al een keer geholpen bij een abusievelijke aankoop in een freemium spelletje.

Remember what the dormouse said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 09:36
.oisyn schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:27:
[...]

De ING app doet dat idd ook (al is het "inloggen" dan slechts het invoeren van een 5-cijferige code). Maar voor het niet paste-baar maken van het rekeningnummer is geen excuus.
Vanmorgen geknipt-plakt uit explorer en dat ging prima hoor. zowel rekeningnummer als naam van de rekeninghouder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Heb je het nou over de Rabo app of de ING app? Want mijn opmerking ging over de Rabo (en ik heb geen Rabo rekening dus ik ga uit van wat anderen hier zeggen). In de ING app kun je idd gewoon pasten :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
De Rabobank app gaat inderdaad herladen als je opnieuw terugkeert naar de app. Wat je natuurlijk wel kan doen is eerst het rekeningnummer kopiëren, dan pas de Rabobank app opstarten en dan plakken. Omslachtig. Ik denk dat de Rabobank het uit veiligheid doet. Stel ik log in de Rabobank app in, ga naar overschrijvingen, vul niets in en ga terug naar het startscherm. Een minuutje later laat je wat foto's zien aan vrienden/collega's en je telefoon gaat rond. Iemand gaat op dat moment naar de Rabobank app, vult zijn rekening nummer in met een leuk bedrag en je bent gelijk een vriend/collega kwijt (en je geld)...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
De tip om de iban te pasten in het vak van de naam en vervolgens overtypen in de corresponderende vakken lijkt me de makkelijkste oplossing voor nu.
Opnieuw inloggen is geen probleem, als hij dan maar onthoudt waar je mee bezig was. ;)

Ik heb contact gehad met de Rabo, mijn opmerking wordt doorgegeven. Het schijnt zelfs zo te zijn (volgens de medewerker) dat je ook alles kwijt bent wanneer je een WhatsApp bericht binnenkrijgt, maar of dit voor WP8.1, iOS en/of Android is, weet ik niet zeker.
Er is dus nog wat werk aan de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 09:36
.oisyn schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 13:31:
Heb je het nou over de Rabo app of de ING app? Want mijn opmerking ging over de Rabo (en ik heb geen Rabo rekening dus ik ga uit van wat anderen hier zeggen). In de ING app kun je idd gewoon pasten :)
Ah, dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik had het idd over ING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik zoek een goede video player die .srt bestanden ook afgespeeld. De standaard video app beschikt daar wel over, maar krijg dat niet ingeschakeld. VLC player kan ik de .srt selecteren, alleen komt die niet op de video. Wat doe ik verkeerd? Daarnaast heb ik nog wel 5 video-apps getest..

[ Voor 5% gewijzigd door Krasloos op 05-07-2015 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
BounceMeister schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:30:
De tip om de iban te pasten in het vak van de naam en vervolgens overtypen in de corresponderende vakken lijkt me de makkelijkste oplossing voor nu.
Opnieuw inloggen is geen probleem, als hij dan maar onthoudt waar je mee bezig was. ;)

Ik heb contact gehad met de Rabo, mijn opmerking wordt doorgegeven. Het schijnt zelfs zo te zijn (volgens de medewerker) dat je ook alles kwijt bent wanneer je een WhatsApp bericht binnenkrijgt, maar of dit voor WP8.1, iOS en/of Android is, weet ik niet zeker.
Er is dus nog wat werk aan de winkel.
Als er een wekker gaat dan moet je ook al opnieuw inloggen, bij berichten geld dat niet.
Erg overdreven beveiliging. Dat je opnieuw moet inloggen na het switchen van een app snap ik nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
Krasloos schreef op zondag 05 juli 2015 @ 07:58:
Ik zoek een goede video player die .srt bestanden ook afgespeeld. De standaard video app beschikt daar wel over, maar krijg dat niet ingeschakeld. VLC player kan ik de .srt selecteren, alleen komt die niet op de video. Wat doe ik verkeerd? Daarnaast heb ik nog wel 5 video-apps getest..
Moliplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
In de nieuwste W10 build kreeg ik zojuist een update van de Store app binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Atila schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 11:25:
In de nieuwste W10 build kreeg ik zojuist een update van de Store app binnen.
Er is een speciaal topic voor Windows 10 Mobile: Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen

[ Voor 8% gewijzigd door Swerfer op 11-07-2015 13:04 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 12:01
Zo'n fantastische telefoon maar jammer dat ik zo veel apps mis:

- Sonos
- Harman Kardon
- Sony
- Philips

Enz enz.
Toch blijf ik trouw aan m'n foontje:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04:34
brtkpr schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 15:54:

- Sonos
- Harman Kardon
- Sony
- Philips

Enz enz.
Dat zijn merken wat je opnoemd he :P

Ik zit sinds kort (ik hoop tijdelijk) op Android en ik kan niet echt zeggen dat ik heb van wow wat veel nuttige apps.

ik gebruik misschien 1 a 2 apps die ik niet op WP had, maar daar integen mis ik er ook wat, zoals tubecast en regenmeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Niet alleen dat, maar dit is een topic over een OS. Waarbij ie meldt dat ie blij of met zijn telefoon (hardware - er is nogal wat hardware die WP8 draait) waarbij ie toch wat specifiek apps mist. ;)
Dus eigenlijk netto weinig mbt os zelf. :P

[ Voor 3% gewijzigd door xxxneoxxx op 11-07-2015 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
xxxneoxxx schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 18:11:
Niet alleen dat, maar dit is een topic over een OS. Waarbij ie meldt dat ie blij of met zijn telefoon (hardware - er is nogal wat hardware die WP8 draait) waarbij ie toch wat specifiek apps mist. ;)
Dus eigenlijk netto weinig mbt os zelf. :P
Maar, een besturingssysteem valt of staat met bepaalde apps toch? Zonder Apps kan nog zo'n mooi besturingssysteem zijn maar dat is niet wat er met een smartphone wordt bedoeld ...ik vind de reactie wat vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
brtkpr schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 18:30:
[...]

Maar, een besturingssysteem valt of staat met bepaalde apps toch? Zonder Apps kan nog zo'n mooi besturingssysteem zijn maar dat is niet wat er met een smartphone wordt bedoeld ...ik vind de reactie wat vreemd.
Phonos voldoet niet voor je? Wordt door Sonos zelf ook aangeraden zolang er geen WP-app is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
SuikerBrood schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 18:57:
[...]

Phonos voldoet niet voor je? Wordt door Sonos zelf ook aangeraden zolang er geen WP-app is.
Niet echt, veel uitval en de app hapert veel op m'n 930

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
brtkpr schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 19:06:
[...]

Oké. Ik gebruik het zelf niet, dus was wel benieuwd.

Ik vind het ook vrij naief wanneer mensen zeggen dat apps niet uitmaken, of dat het voor hen niet belangrijk is. Een app als Snapchat of Sonos is gewoon een groot gemis voor het platform. Zeker nu domotica belangrijker worden en zelfs koffiezetapparaten IoT's zijn is het wel fijn dat die apps er zijn. Desalniettemin vind ik het platform erg fijn en zal ik niet zo snel overstappen, maar ik vind het wel belangrijk dat die roep om apps er blijft. Anders is er voor bedrijven ook geen reden om het te overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

brtkpr schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 15:54:

- Sonos
- Harman Kardon
- Sony
- Philips

Enz enz.
Je roept n aantal merken :P Wat wil je precies doen, c.q. welke app die er wel is voor andere systemen wil je graag hebben voor WP?

Mijn (toegegeven, vrij gelimiteerde) ervaring met Sonos is dat ze werken met DLNA/UPNP. Je kan dus willekeurig elke DLNA controller app gebruiken. Smart Player vindt ik zelf wel erg prettig en snel. Je kies je media source (local, NAS, etc) en kiest de Sonos als renderer.

Edit:
Bij Philips gok ik dat je Hue bedoelt?
Daar is ook wat voor in ontwikkeling. Ergens hier op het forum is wel een topic aanwezig van de ontwikkelaar zelf.

[ Voor 10% gewijzigd door McKaamos op 11-07-2015 19:44 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
McKaamos schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 19:38:
[...]

Je roept n aantal merken :P Wat wil je precies doen, c.q. welke app die er wel is voor andere systemen wil je graag hebben voor WP?

Mijn (toegegeven, vrij gelimiteerde) ervaring met Sonos is dat ze werken met DLNA/UPNP. Je kan dus willekeurig elke DLNA controller app gebruiken. Smart Player vindt ik zelf wel erg prettig en snel. Je kies je media source (local, NAS, etc) en kiest de Sonos als renderer.

Edit:
Bij Philips gok ik dat je Hue bedoelt?
Daar is ook wat voor in ontwikkeling. Ergens hier op het forum is wel een topic aanwezig van de ontwikkelaar zelf.
Haha ja klopt, bedoel inderdaad de (officieel) HUE App van Philips zelf:)

Daarnaast bedoel ik met de "grote" merken dat ik het opmerkelijk vindt dat er zo weinig ontwikkeling in apps wordt gestopt. Windows Phone bestaat al weer een aantal jaren en begint steeds meer marktaandeel te krijgen als ik Internet mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
SuikerBrood schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 19:24:
[...]

Oké. Ik gebruik het zelf niet, dus was wel benieuwd.

Ik vind het ook vrij naief wanneer mensen zeggen dat apps niet uitmaken, of dat het voor hen niet belangrijk is. Een app als Snapchat of Sonos is gewoon een groot gemis voor het platform. Zeker nu domotica belangrijker worden en zelfs koffiezetapparaten IoT's zijn is het wel fijn dat die apps er zijn. Desalniettemin vind ik het platform erg fijn en zal ik niet zo snel overstappen, maar ik vind het wel belangrijk dat die roep om apps er blijft. Anders is er voor bedrijven ook geen reden om het te overwegen.
Mag ik mij hier volledig bij aansluiten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
brtkpr schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 19:47:
[...]

Haha ja klopt, bedoel inderdaad de (officieel) HUE App van Philips zelf:)

Daarnaast bedoel ik met de "grote" merken dat ik het opmerkelijk vindt dat er zo weinig ontwikkeling in apps wordt gestopt. Windows Phone bestaat al weer een aantal jaren en begint steeds meer marktaandeel te krijgen als ik Internet mag geloven.
In bepaalde landen en werelddelen inderdaad. Alleen in Nederland (En nog veel belangrijker, de VS) blijft het marktaandeel laag. Al heb ik daar van Nederland geen bron van, maar ik zie ze erg weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

SuikerBrood schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 20:16:
[...]

In bepaalde landen en werelddelen inderdaad. Alleen in Nederland (En nog veel belangrijker, de VS) blijft het marktaandeel laag. Al heb ik daar van Nederland geen bron van, maar ik zie ze erg weinig.
Ook hier krijgt het meer marktaandeel. Vooral bedrijven beginnen aan Lumia's voor de medewerkers. 1 omdat ze goedkoop zijn en 2 vanwege betere integratie met Microsoft gebaseerde oplossingen (Outlook, Lync, etc).

En sja, in mijn omgeving stappen best wel veel mensen over op een Lumia.
Het is een kwestie van het hebben van een Lumia gebruiker in je buurt die er enthausiast over is.
Dus voor mijn gevoel stappen er best wel veel mensen over.
In het afgelopen jaar weet ik sowieso al 6 mensen in mijn kennissenkring te noemen die de overstap hebben gemaakt en blij zijn met hun Windowsphone.

Redenen zijn vaak de prijs/prestatie verhouding, teleurstelling in goedkope androidtelefoons (vallen vaak tegen qua snelheid), de torenhoge prijzen voor iOS devices en dat WindowsPhone stiekem toch wel prettig blijkt te werken ondanks de vooroordelen (omdat het een Microsoft product is).

Edit:
De store groeit volgens mij ook flink. Anderhalf jaar geleden waren er een stuk minder apps die mijn aandacht trokken iig.

[ Voor 5% gewijzigd door McKaamos op 11-07-2015 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
McKaamos schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 21:13:
[...]

Edit:
De store groeit volgens mij ook flink. Anderhalf jaar geleden waren er een stuk minder apps die mijn aandacht trokken iig.
Ik heb het gevoel dat het afgelopen jaar de store een flinke sprint gemaakt heeft maar dat het nu weer wat rustiger wordt. Sowieso moet Microsoft nu eerst de kwaliteit maar eens gaan prioriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

SuikerBrood schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 21:59:
[...]

Ik heb het gevoel dat het afgelopen jaar de store een flinke sprint gemaakt heeft maar dat het nu weer wat rustiger wordt. Sowieso moet Microsoft nu eerst de kwaliteit maar eens gaan prioriteren.
Ik denk dat het ook vrij sterk te maken heeft met Windows 10.
Bij het uitkomen van WP8.1 begon de sprint die nu inderdaad een beetje is afgekoeld.
Ik verwacht eigenlijk dat, zodra Windows 10 er is en uitgerold wordt naar mobiele devices, er een nieuwe sprint start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:10
brtkpr schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 19:06:
[...]

Ik gebruik Phonos regelmatig, zelfs op de Windows tablets (er is ook een tablet versie voor)...werkt eigenlijk goed. De zaken die jij noemt herken ik niet....haperingen, haperingen waarin?
McKaamos schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 22:09:
[...]

Ik denk dat het ook vrij sterk te maken heeft met Windows 10.
Bij het uitkomen van WP8.1 begon de sprint die nu inderdaad een beetje is afgekoeld.
Ik verwacht eigenlijk dat, zodra Windows 10 er is en uitgerold wordt naar mobiele devices, er een nieuwe sprint start.
Laten we het hopen. Zelf verwacht ik die sprint ook wel en ik hoop dat dan ook de KPN's/Ziggo's van deze wereld een mooie universele app gaan maken. Dat hangt ook direct af van het succes van Windows 10 voor de desktop/laptop/tablet :)

[ Voor 46% gewijzigd door TheVMaster op 12-07-2015 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
brtkpr schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 18:30:
[...]

Dat klopt, maar je noemde een aantal merken, geen apps. Ik snap de strekking met wat je bedoelde hoor, maar zonder inhoudelijk ergens info over te geven wordt het voor de mensen in dit topic nogal moeilijk meepraten. ;) Zo blijkt het nu over officiële apps te gaan. Dat klopt. Dat is een gemis voor veel apps helaas. En inderdaad, uiteindelijk niet goed voor het OS.
Het is jammer dat Microsoft met Windows 8 de boot gemist heeft qua marktaandeel, anders hadden we een boatload aan universal apps gehad wat ook weer goed geweest was voor Windows Phone. Hopelijk hebben ze met Windows 10 meer geluk. Als ze dan ook nog eens de ontwikkeltools onder handen nemen en sommige elementaire zaken gemakkelijker maken voor devs, zie ik niet in waarom de 'app gap' uberhaubt nog een ding zou moeten zijn.

Ik zit zelf ook naar een stukje domotica te kijken. Wil wat wifi lampjes ophangen die makkelijk te dimmen e.d. zijn. Eerste gedachte was Hue. Toen zag ik de prijzen. :( Gelukkig is er wel een mooie niet officiele app voor (dankzij Niels - Huetro ziet er echt wel OK uit) maar een officiele zou wel tof zijn. Alhoewel die van Niels probably qua functionaliteit vast niet onder zal doen voor de officiele..

Uiteindelijk zit ik er aan te denken om dan toch, vanwege hoge instapkosten maar geen Philips wifi lampjes oplossing te kiezen maar voor iets anders te gaan. Issue daarmee is weer weer.. Alleen IOS en Android apps. Tsjah. Uiteindelijk vind je wel wat 3rd party apps maar het is maar net de vraag of je alle functionaliteit hebt. Kan je pas fatsoenlijk testen als je de hardware reeds aangeschaft hebt. Da's dan toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezz
  • Laatst online: 00:00
Ik zou heel graag photosynth op mijn Lumua 640 zetten, maar helaas hebben ze die deze week uit de store gehaald. Is er echt geen manier meer om de app te installeren? Ik heb het xap bestand wel maar sideloaden lukt niet direct, application deployment zegt dat de file invalid is, en via de sd kaart sideloaden lukt me ook niet (omdat de app niet meer in de store staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Breezz schreef op zondag 12 juli 2015 @ 15:58:
Ik zou heel graag photosynth op mijn Lumua 640 zetten, maar helaas hebben ze die deze week uit de store gehaald. Is er echt geen manier meer om de app te installeren? Ik heb het xap bestand wel maar sideloaden lukt niet direct, application deployment zegt dat de file invalid is, en via de sd kaart sideloaden lukt me ook niet (omdat de app niet meer in de store staat).
Nee kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn sites die gepatchte versies aanbieden die je wel kan sideloaden. Vraag is alleen of je die sites vertrouwd of niet, maar met de gewone packages wordt inderdaad gechecked of je er een licentie voor hebt. Mocht je de app al eens hebben geinstalleerd dan zou het wellicht nog wel werken, al vermoed ik van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Caelorum schreef op zondag 12 juli 2015 @ 17:03:
[...]

Er zijn sites die gepatchte versies aanbieden die je wel kan sideloaden. Vraag is alleen of je die sites vertrouwd of niet, maar met de gewone packages wordt inderdaad gechecked of je er een licentie voor hebt. Mocht je de app al eens hebben geinstalleerd dan zou het wellicht nog wel werken, al vermoed ik van niet.
kon dacht ik alleen met WP7 app versies. WP8> apps zijn encrypted, kun je niet reverse engineer'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee wat de laatste versie is, maar versie 1.7 was nog een WP7 app :)

Ik heb overigens net nog de app geinstalleerd op Win 10 mobile, dus daar is die nog niet verdwenen (jeeh!)

[ Voor 43% gewijzigd door Caelorum op 12-07-2015 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Windows gaat stoppen met een paar MSN apps, waaronder health & fitness. Is MS health goed alternatief? Gebruik het eigenlijk alleen voor de stappenteller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
daffie82 schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 17:37:
Windows gaat stoppen met een paar MSN apps, waaronder health & fitness. Is MS health goed alternatief? Gebruik het eigenlijk alleen voor de stappenteller.
Ik gebruik Microsoft Health in combinatie met de Microsoft Band. Ik weet niet hoe de app werkt zonder de Band. Volgens mij is de app eigenlijk gemaakt voor de combinatie met de Band en niet te gebruiken zonder. Zeker weten doe ik dat echter niet. Je zou het kunnen uitproberen. Ik weet wel dat met de laatste update de stappen en calorieën ook geteld worden als de Band niet wordt gedragen, maar of dat ook volledig zonder Band werkt weet ik niet. In ieder geval moet je dan motion data inschakelen en is het dus afhankelijk of je telefoon een sensorcore heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Swerfer schreef op zondag 19 juli 2015 @ 00:14:
[...]

Ik gebruik Microsoft Health in combinatie met de Microsoft Band. Ik weet niet hoe de app werkt zonder de Band. Volgens mij is de app eigenlijk gemaakt voor de combinatie met de Band en niet te gebruiken zonder. Zeker weten doe ik dat echter niet. Je zou het kunnen uitproberen. Ik weet wel dat met de laatste update de stappen en calorieën ook geteld worden als de Band niet wordt gedragen, maar of dat ook volledig zonder Band werkt weet ik niet. In ieder geval moet je dan motion data inschakelen en is het dus afhankelijk of je telefoon een sensorcore heeft...
Stappenteller werkt prima zonder band. Thanks.
Doet hetzelfde wat health & fitness deed (voor mijn gebruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Iemand een idee met welke app je videos kan roteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward85
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Ik zoek een APP als http://www.microsoft.com/en-us/garage/#app-tossup maar dan wel voor Windows Phone, iOS en Android . Iemand een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

daffie82 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 01:09:

Stappenteller werkt prima zonder band. Thanks.
Doet hetzelfde wat health & fitness deed (voor mijn gebruik).
Alleen zijn de calorieën totaal fout in MS Health! Veel te hoog. En ook de omzetting naar kilometers is te hoog (ivgl met health & fitness).
Mijn ''persoonlijke maten'' staan thans goed ingevuld in beide apps.
Bizar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 16:22

c0burn

Feed your head

daffie82 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 18:52:
Iemand een idee met welke app je videos kan roteren?
Movie Creator Beta van Microsoft zelf kan het.

Remember what the dormouse said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

c0burn schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:07:

Movie Creator Beta van Microsoft zelf kan het.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 00:11
ik mist eigenlijk een paar kleine apps zoals vodafone verbruik inzien (huidige versie werkt niet) / IEX.nl (geen app van lijkt) en world of warcraft zoals die voor ios er is...

geen echte deal breakers natuurlijk maar als er een variant op is dan zou het leuk zijn

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezz
  • Laatst online: 00:00
Ik heb mijn google agenda gekoppeld aan de standaard agenda app op mijn Lumia 640. Ik kan mijn google agenda wel bekijken, maar als ik op mijn telefoon een nieuwe afspraak maak wordt deze niet gesynct met google... wat is hier de beste oplossing voor?
Pagina: 1 ... 81 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.