Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

frankyboy707 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:53:
[...]

Voor het volgen van fietsroutes gebruik ik gpx viewer, hiermee kan je precies nagaan of je nog op de route zit. Wellicht kan je dat ook gebruiken op de motor. Wel is het zo dat er geen navigatie instructies worden gegeven...
Gebruik ik ook. Goede app. Bij 'birdview' gaat hij wel uit van het interne kompas en dan is rechtdoor soms niet rechtdoor. En op zich houdt hij het nog best lang vol. Gister hield de telefoon er na 85 km en meer dan 3½ uur aan er mee op. Had nog een mobiele lader bij me, maar die laadde langzamer dan de telefoon leeg liep.
M'n andere telefoon gebruik ik voor de snelheid e.d. (sports-tracker), maar bij die app blijft het scherm niet actief. Enerzijds een nadeel, anderzijds gaat de batterij dan veel langer mee.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:57

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Audiotica, goede app!
Check it out!

Veel betere app dan ''Sharkphone''. Deze heb ik dan ook verwijderd ten voordele van Audiotica.

[ Voor 57% gewijzigd door daffie82 op 28-04-2015 11:06 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:31

Punkrocker

Mostly harmless

Jawel. Draait een stuk trager op een low memory device (L520 hier)...

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:40
Hitman GO ervaringen hier? Zie frontpage.

[ Voor 20% gewijzigd door Jannibal23 op 28-04-2015 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Zarhrezz schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:32:
[...]

Ah, prettig dat het niet aan m'n ogen lag =) Verder vandaag duidelijk oranje, maar vanmorgen zou ik zweren dat het geel was.
Goed gezien ;-). De kleurencode kwam niet zo mooi uit als op mijn laptop scherm, dus 's ochtends snel veranderd naar het iets diepere oranje dat de rest van de dag te zien was!

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Handig dat dit nu kan met de livetile op die manier, zonderr dat je direct een app update moet publiceren. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:07
Niels9001 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:20:
[...]

Goed gezien ;-). De kleurencode kwam niet zo mooi uit als op mijn laptop scherm, dus 's ochtends snel veranderd naar het iets diepere oranje dat de rest van de dag te zien was!
Ik heb een oranje L930 met als themakleur ..... oranje. Die laptoporanje van jou, Niels, heeft niks met oranje te maken. Waarschijnlijk een slechte laptop met nog slechter scherm... (grapje).

Maar was eerder jouw 'Trein app'. geel. :+

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06:52
Niels9001 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:20:
[...]

stiekemerd. Zonder iets te zeggen snel een appje aanpassen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep. Omdat 2048 gratis was en Threes! niet, is 2048 populairder geworden.
Het grappige nu is dat Threes! op de andere platformen geld kost en Threes! voor Window phone gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Gelukkig is de asn-app weer een stuk vlotter na de update die ik net kreeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Nu is vlotter niet moeilijk zo traag als het was :P maar het werkt eindelijk zo snel als het een paar maanden geleden nog werkte. Fijn zo!

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:49
Ik heb een Bitcoin wallet gebouwd voor Windows Phone 8.1 en ben nog op zoek naar mensen die mee willen doen aan een beta-test. Iemand geïnteresseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 19:23
Vanochtend op het nieuws: de SOS alarm app. En natuurlijk alleen voor iOS en Android. Begin een beetje een onderbuikgevoel te krijgen dat Windows Phone het toch niet gaat redden. Maar gelukkig, op het bericht bij de NOS lees ik 'Over enkele weken komt er ook een app voor Windows'. Zou het dan toch wat gaan worden?

Bron: http://nos.nl/artikel/203...n-kan-nu-ook-via-app.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:57
coenox schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:22:
Vanochtend op het nieuws: de SOS alarm app. En natuurlijk alleen voor iOS en Android. Begin een beetje een onderbuikgevoel te krijgen dat Windows Phone het toch niet gaat redden. Maar gelukkig, op het bericht bij de NOS lees ik 'Over enkele weken komt er ook een app voor Windows'. Zou het dan toch wat gaan worden?

Bron: http://nos.nl/artikel/203...n-kan-nu-ook-via-app.html
Windows Phone heeft nog een hele lange tijd te gaan. Microsoft zal pas heel laat de handdoek in de ring gooien omdat het zo'n belangrijke grote markt is. De mobiele markt werkt als trojan voor de desktop sales. Daarnaast maakt windows 10 het alleen maar makkelijker voor app development en zal het ook veel goedkoper worden om dat te onderhouden. Combineer dat met een 'instant' groot marktaandeel van windows 10 en developers hebben nog minder redenen om niet voor windows phone te ontwikkelen.

Het grootste probleem blijft de mooie unieke apps die een zelfstandige developer maakt. Die zal zich willen focussen.

Nu merk ik wel dat ik een boel apps ook gewoon niet gebruik. Zelfs als ze er zijn voor windows phone. Maar op mijn windows phone gebruik ik enkel rabobank, whatsapp, Facebook en de NOS app. De rest is sporadisch. Naast alle standaard 'apps' natuurlijk zoals de bel app ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik gebruik toch dagelijks wel WhatsApp, Skype, Regenmeter, Onenote, PV monitor, ABN-AMRO, Twitter, NOS, Nieuws, Geldzaken, Dropbox en Tubecast. Zelf denk ik, maar dat is niet specifiek WP, dat de 112 (S.O.S.) app misbruik uitlokt. Lijkt me gedoemd te mislukken (vanwege dat misbruik).

Ik weet dus niet welke weg WP nog te gaan heeft. Meer dan nu heb ik -nog- niet nodig.

[ Voor 13% gewijzigd door GerCor op 07-05-2015 11:25 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Ik mis die 112 app ook niet, maar ik merk wel dat ik me erger aan het feit dat Windows Phone bijna standaard vergeten wordt of later komt. Ik gebruik al Windows Phone sind de Lumia 800. Nog steeds erg tevreden, maar mijn geduld begint een beetje op te raken. Ook hardware - ik ben op zoek naar een waterdichte case op de motor - is standaard voor iPhone en Samsung. Ik kan dat allemaal reationaliseren en relativeren, maar vraag me soms af of het niet gemakkelijker is gewoon met de meute mee te gaan. Maar ik weer dat dat me ook tegen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:16
Ik ben helaas even klaar met Windows Phone. Ik blijf het OS zelf nog steeds fantastisch vinden maar het gemis van apps en anders de erbarmelijke kwaliteit als de apps er wel zijn, trok ik niet meer. Het "ik mis het niet dus het doet er niet toe" is heel erg persoons gebonden en toepasselijk voor een klein groepje die hard fans. Of ik nu een nieuwe hifi apparaat koop of een dagje in de dierentuin ben of even een declaratie wil indienen bij mijn zorgverzekeraar, dan wil ik (even) een app kunnen installeren om het te regelen dan wel te voorzien in mijn behoefte. En als er toevallig wel een app is(o.a. Rabobank, Facebook, rtlnieuws bijv.) dan kan het heel vaak maar een fractie van wat je zou kunnen met de iOS/Android app.

Wat me nog het meeste steekt is dat Microsoft het schijnbaar koud laat dat iOS gebruikers nu al een fatsoenlijke outlook.com client hebben en dat de trouwe windows phone fans(waarvan ze het moeten hebben) voorlopig nog wel even in kou laten staan. Dit geldt trouwens voor meer Microsoft producten zoals office en skype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:40
Volgens mij moet je even de Windows 10 berichten gaan lezen van de afgelopen 2 weken. Misschien is het raadzaam om even te wachten met overstappen?

Er gaat volgens mij een heleboel veranderen, en ik verwacht een enorme toename van apps (al dan niet geport vanaf Android/IOs).

Zelf hoop ik op een nieuw vlaggenschip met hopelijk niet zo'n belachelijk schermformaat (groter dan 4,5"). Wie weet zit er zoiets ook nog in de pijplijn na de zomer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Zoals het er nu naar uitziet gaat het nog wel even duren voordat je Windows 10 op je huidige telefoon kunt verwachten. Met een beetje pech rond de kerst of vroeg in 2016.

Als het dan zover is moeten bedrijven nog steeds willen investeren in Windows apps. Als je ziet hoeveel apps er al zijn voor de Apple smartwatch terwijl dat ding maar een fractie heeft van het minuscule marktaandeel wat Windows Phone nu bezit dan zie ik het voorlopig nog niet zo positief in.

Sorry, ik heb in het begin ook mijn best gedaan maar ben toch wel gedesillusioneerd geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou je een aparte outlook.com client willen en niet gewoon de mail-integratie van WP zelf?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Martinspire schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 19:14:
Waarom zou je een aparte outlook.com client willen en niet gewoon de mail-integratie van WP zelf?
Omdat zelfs de aparte outlook app van iOS beter is dan de geïntegreerde client van WP en veelvuldig geüpdatet wordt met nieuwe features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:17

ralpje

Deugpopje

Wat mis je dan precies in de default WP mail client?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt nog bij dat de mail app van WP10 een enorme overhaul heeft gehad en echt heel fijn in gebruik is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
ralpje schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 20:37:
Wat mis je dan precies in de default WP mail client?
De default mail client van WP is basaal vergeleken de iOS app. Diepe integratie van Onedrive is een groot gemis maar ook de priority functie en de swipe functies om snel wat te af te handelen naar archief.
Caelorum schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 23:48:
Komt nog bij dat de mail app van WP10 een enorme overhaul heeft gehad en echt heel fijn in gebruik is geworden.
De mail app van 10 is grotendeels gelijk aan de huidig iOS app en zelfs van wat ik heb kunnen zien uitgebreider door de word layout features. Echter zoals het er nu naar uit ziet gaat het echt nog wel even duren voordat we de rtm roms mogen verwachten. De Onedrive Windows Phone 10 app wordt in Q4 van dit jaar verwacht dus WP 10 zal ook pas tegen die tijd als OTA aangeboden worden. Als je dan meeneemt dat de Denim update ook een paar maanden nodig heeft gehad om uit te rollen op de diverse toestellen dan zal het me niets verbazen als het zomaar Q1 2016 wordt voor de meesten van ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivan797
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 15:53
iemand photosynth al geprobeerd een best wil coole app om 360 graden foto's te maken ^.^

Artificial Intelligence usually beats real stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Miki schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:43:
[...] Als je dan meeneemt dat de Denim update ook een paar maanden nodig heeft gehad om uit te rollen op de diverse toestellen dan zal het me niets verbazen als het zomaar Q1 2016 wordt voor de meesten van ons.
Ik denk dat je daar wel gelijk in kan hebben. Zelf gok ik nog op een eind oktober begin november release, maar als ze die timeframe niet halen zullen ze het naar eind februari overhevelen denk ik.
ivan797 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:50:iemand photosynth al geprobeerd een best wil coole app om 360 graden foto's te maken ^.^
Jup, al meerdere keren. Twee jaar geleden op vakantie in Italië ook vrij intensief gebruikt. Is best moeilijk om de perfecte synth te maken btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
coenox schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:14:
Ik mis die 112 app ook niet, maar ik merk wel dat ik me erger aan het feit dat Windows Phone bijna standaard vergeten wordt of later komt. Ik gebruik al Windows Phone sind de Lumia 800. Nog steeds erg tevreden, maar mijn geduld begint een beetje op te raken. Ook hardware - ik ben op zoek naar een waterdichte case op de motor - is standaard voor iPhone en Samsung. Ik kan dat allemaal reationaliseren en relativeren, maar vraag me soms af of het niet gemakkelijker is gewoon met de meute mee te gaan. Maar ik weer dat dat me ook tegen staat.
Ik gebruik WP sinds de Lumia 820. Ik vind het en geweldig OS. Daarom nu een 930 gekocht.
Ik mis niet echt apps, maar zou sommige apps wel leuk of handig vinden. Dat ze voor WP soms ontbreken vind ik anno 2015 echt te wijten aan de makers van de betreffende apps.
Wanneer ik een advertentie voor een of andere app zie waar ze alleen ios en android hebben, stuur ik gelijk een mail. Sommige app bouwers zitten nog in het stenen tijdperk helaas en moeten wakker geschud worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Dat er geen apps zijn van bepaalde bouwers voor WP is echt de schuld van de ontwikkelaars die alleen maar Android / IOS zien en net doen alsof WP niet bestaat.

Maar gelukkig komen er steeds meer apps op WP die goed en nuttig zijn zoals de Praxis app, de Kijk app .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:31

Punkrocker

Mostly harmless

Rockvee2 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:55:
Dat er geen apps zijn van bepaalde bouwers voor WP is echt de schuld van de ontwikkelaars die alleen maar Android / IOS zien en net doen alsof WP niet bestaat.
In de New Scientist deze maand een artikel over plastic in het milieu (met name de zee). Er is een app waarmee je kan zien of het product wat je gebruikt micro beads (plastic korreltjes) bevat.

Ik was blij te zien dat daar dus wél een WP-app voor gemaakt is.

Heb nog geen producten met micro beads in huis gevonden. Ik heb dus alleen de juiste spullen of ze zijn nog niet bekend in hun data-base 8)

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox

Maar gelukkig komen er steeds meer apps op WP die goed en nuttig zijn zoals de Praxis app, de Kijk app .
Het is ook kip-ei. Een app voor Android of iOS, zeker in het Nederlands, brengt veel meer op dan een app voor WP. Komt daar de mededeling van Microsoft bij dat straks in WP de apps voor iOS en Android gemakkelijker om te zetten zijn naar WP, zal de lust voor het ontwikkelen van WP apps toch wat minder aantrekkelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

WP bestaat inderdaad ook nauwelijks. In veel landen niet eens verkrijgbaar. Kunnen we wel moeilijk over doen, Microsoft doet het zelf ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Boel DS app's (synology) hebben een update.
Zie zo 1.2.3 geen change-log.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Laatst online: 07:30
HTTPS support for WP 8.0+: This feature requires a trusted certificate to be installed on the DiskStation imported onto the phone, and enabled in the login settings.

Minor bug fixes. and usability enhancements.

Telt voor de apps die ik gebuik, DS Photo+, DS Download, DS File & DS Finder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Hoop dat ze binnenkort ook DS camera of iets uit brengen voor surveillance station, want die ontbreekt nog in het rijtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Laatst online: 20:07
hjs schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:49:
Boel DS app's (synology) hebben een update.
Zie zo 1.2.3 geen change-log.
Zal hier iets mee te maken hebben, gok ik.
downloads: Synology Disk Station Manager 5.2 build 5565

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 09:36
Voor de vissers onder ons: Meld je aan als tester van de svr (stichting vangsten registratie) app voor wp:

Beste visser, recent heb je contact opgenomen over de Vangsten app voor Windows Phone. Misschien heb je een contactbericht gestuurd, of misschien heb je je aangemeld voor onze testgroep (http://www.vangstenregist...s-Phone-Vangsten-app/1495).

Zoals je via bovenstaande link kunt lezen, willen we een Windows Phone versie van de Vangsten app gaan bouwen. Deze zomer gaan we daarmee starten.

De bouw van de WP app gaat gefaseerd plaatsvinden: de meest basale functies eerst, en daarna de overige onderdelen. Zo kunnen we steeds kleine stapjes zetten en kun jij de app zo snel mogelijk in gebruik nemen en testen.

Het testen is belangrijk, want we willen natuurlijk niet alleen een app, maar ook eentje die betrouwbaar is en lekker werkt. We streven daarom naar minimaal 50 vissers die willen meehelpen met testen.

Helaas hebben we op dit moment pas met 17 WP-vissers contact. Daarom de vraag: ken jij nog andere vissers met een Windows Phone? Of ben je actief op een WP-community of forum? Deel dan bovenstaande link naar onze oproep. Hoe meer mensen meedoen, hoe beter.

Dankjewel voor je hulp! In de tussentijd ga ik een testforum inrichten en starten met het WP-project. Binnenkort informeer ik je verder over de vorderingen.

Als je ideeën of vragen hebt, of op een andere manier wilt helpen, mail vooral!
Je kunt je emails over de WP-app het beste richten naar wp@vangstenregistratie.nl.

Groeten,

Jorrit Venema
Ronald Blaauw
Vangsten app team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Oke ik zal die vangstenregistratie op onze website plaatsen en ook even onder de aandacht brengen op het hengelsport forum.

Ik heb ook een dergelijke app de wereld in geholpen maar die is louter bedoeld om je eigen scores bij te houden.

http://www.windowsphone.c...ba-41f2-aea0-c556802c3af3

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
geek: 'Opvolger' klassieke Snake-game komt naar smartphones

Supergaaf!!
Al mis ik wel het welbekende tutudeduuuu geluidje voor een nieuwe highscore :+

Directe link naar de store:
http://www.windowsphone.c...b8-4a48-8eb0-2e5d9375526a

[ Voor 19% gewijzigd door St00mwals op 14-05-2015 13:09 . Reden: Link naar de store toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
...

[ Voor 103% gewijzigd door Amadeus1966 op 14-05-2015 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 09:36
Amadeus1966 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:09:
Oke ik zal die vangstenregistratie op onze website plaatsen en ook even onder de aandacht brengen op het hengelsport forum.

Ik heb ook een dergelijke app de wereld in geholpen maar die is louter bedoeld om je eigen scores bij te houden.

http://www.windowsphone.c...ba-41f2-aea0-c556802c3af3
Op zich een leuke app, ware het niet dat ik er als roofvisser niet veel aan heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
robkrekel schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:36:
[...]

Op zich een leuke app, ware het niet dat ik er als roofvisser niet veel aan heb :)
Thx

Klopt, tenzij je op baars oid gaat vissen, wij vissen over het algemeen op witvis ;-)
Deze app is of was eigenlijk bedoeld voor onze eigen vereniging waar we met het zogeheten ringetjessysteem vissen tbv de puntentelling.
Deze app is eigenlijk een vervanging van het echte bakje en
daarnaast bespaard het je ook nog een beetje rekenwerk.

Hij is er ook voor android maar dan minder uitgebreid.

Moet er wel even bij zeggen dat ik hem alleen maar bedacht heb,
het schrijven heb ik door anderen laten doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Amadeus1966 op 15-05-2015 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Waar gaat dit in godsnaam nog over? Over vissen? Come on.

Volgens mij is er een ander topic over dit soort huis-brouwsels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
Sanction schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 18:49:

Dit topic gaat over Windows Phone store en applicaties, dus elke app in de store kan hier besproken worden. En vergis je niet hoeveel sportvissers er zijn in Nederland en België...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Maar wat staat er nu bij Let op'?

Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic..

[ Voor 6% gewijzigd door GerCor op 16-05-2015 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mij maakt het weinig uit. Ik heb liever dat er meer apps worden geplaatst :Y)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Laatst online: 20:57
Ik kwam er vandaag achter dat er eindelijke en dropbox app is! Dus voor de mensen die ook nog niet up to date waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06:56
haha lekker op tijd:P
Er zijn echt al heel lang dropbox apps zelfs de officiele is er al een behoorlijke tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
GerCor schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:46:
Maar wat staat er nu bij Let op'?

Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic..
Klopt, en laat het nu zo zijn dat ik hem alleen maar bedacht en vormgegeven heb.
Maar ik heb hem in de meest letterlijke zin van het woord niet zelf gemaakt..... Hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Sanction schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 18:49:

Het gaat nog steeds over apps.
En niet zo neerbuigend doen over huisbrouwsels....
Legio apps worden thuis in de vrije uurtjes gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
walletje-w schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 17:18:
Ik kwam er vandaag achter dat er eindelijke en dropbox app is! Dus voor de mensen die ook nog niet up to date waren.
Nou, dan ben ik benieuwd wat je nog meer gaat ontdekken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 15:46
Heeft iemand een app gevonden waarmee je ervoor kan zorgen dat je alleen verbinding maakt met lage frequenties van je netwerk? 800/900 band dus? Scheelt een hoop accu op me Android dus was benieuwd of ik dit ook kon bereiken op een Lumia 735 icm Hollandsnieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat never nooit als app komen. Dat soort ingrijpende toegang zal MS nooit toestaan in Windows Phone. Dat valt totaal buiten de gedachtes die erachter schuilen.
Het enige wat je kan kiezen is 2g, 3g of 4g in de instellingen menu's (en dat is al heel wat btw)

[ Voor 23% gewijzigd door Caelorum op 17-05-2015 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik had vorige week een review gedaan voor Crack Attack (Life timer reset steeds naar 100+ minuten - je kreeg nooit nieuwe levens), kreeg ik vandaag melding dat de developer had gereageerd op mijn review dat de game gefixed is :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Zo, hier heb ik een tijd op gewacht. Een app waarmee je living images mee kan delen. Erg vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SB[NL]
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
BounceMeister schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:13:
[...]
Wanneer ik een advertentie voor een of andere app zie waar ze alleen ios en android hebben, stuur ik gelijk een mail. Sommige app bouwers zitten nog in het stenen tijdperk helaas en moeten wakker geschud worden.
Hier het zelfde, maar vooral ook bellen als het kan.

Onlangs de Efteling "wakker geschud" :D

De app is (op een android getest) trouwens een BS app waar je niet echt iets aan hebt, dus missen deed ik hem niet, maar "it's all for the WP cause" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Welke app voor weersvoorspelling wordt ervaren als accuraat?
Ik heb nu accuweather die de meest vreemde voorspellingen doet, msn weer klopt meestal ook niet, terwijl de webpagina van weeronline meestal het beste klopt, maar daar is geen app van.
Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
SB[NL] schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:10:
[...]
Onlangs de Efteling "wakker geschud" :D

De app is (op een android getest) trouwens een BS app waar je niet echt iets aan hebt, dus missen deed ik hem niet, maar "it's all for the WP cause" :D
* xxxneoxxx kijkt op site, krijgt popup over Android en IOS app.. Geen Windows Phone.. :P Nah, they're still sleeping dude. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SB[NL]
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
xxxneoxxx schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:17:
[...]

* xxxneoxxx kijkt op site, krijgt popup over Android en IOS app.. Geen Windows Phone.. :P Nah, they're still sleeping dude. ;)
LOL, wakker schudden als in bewust maken dat er meer is dan Samsung en Apple :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

BounceMeister schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:02:
Ik heb nu accuweather die de meest vreemde voorspellingen doet, msn weer klopt meestal ook niet, terwijl de webpagina van weeronline meestal het beste klopt, maar daar is geen app van.
Tips?
Het Weer. Is gescraped van de site van het KNMI, de enige weersverwachtingen die ik zelf vertrouw.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:15
Er is geen enkele weersvoorspelling die ik vertrouw, omdat ze het simpelweg niet weten. Ja, het weer van vandaag weten ze nog wel aardig, maar dat zie ik zelf ook wel als ik naar buiten kijk. Ik gebruik zelf overigens regenmeter, maar niet voor het weer. Voornamelijk voor als het regent, wanneer ik misschien het beste op de fiets kan stappen om zo droog mogelijk over te komen.

[ Voor 33% gewijzigd door sig69 op 20-05-2015 09:22 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

De weersverwachtingen (voorspellingen worden gedaan door mensen met een glazen bol) zijn voor de eerste twee à drie dagen meestal redelijk betrouwbaar. Alleen zijn mensen geneigd correcte verwachtingen te vergeten en de paar missers te onthouden.

Maar dat terzijde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
kenneth schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:14:
[...]
Het Weer. Is gescraped van de site van het KNMI, de enige weersverwachtingen die ik zelf vertrouw.
Hmm, even proberen =)

Ik gebruik zelf de welbekende Regenmeter voor de neerslag de komende uren. Over het algemeen is die op de 5-10 minuten nauwkeurig....de hoeveelheid heb ik nooit precies gecheckt :+

Daarnaast gebruik ik Vieather, die kan z'n data van accuweather.com of van weather.com halen. Ik heb 'em nu op weather.com staan en er zijn me geen rare afwijkingen opgevallen (dus het zal wel redelijk kloppen). Vieather vind ik handig omdat je per uur door de rest van de dag kan scrollen voor de basic info (temperatuur, bewolking, regenkans, wind).

Daarnaast heb ik de buienradar pagina voor m'n woonplaats gebookmarkt in m'n browser. Het overzichtje wat je daar krijgt zou ik graag in een app zien...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Zarhrezz schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:37:
Ik gebruik zelf de welbekende Regenmeter voor de neerslag de komende uren. Over het algemeen is die op de 5-10 minuten nauwkeurig....de hoeveelheid heb ik nooit precies gecheckt :+
Regenmeter vind ik voor neerslag ook de prettigste. De hoeveelheid kan beter uitgedrukt worden in "stel je niet aan", "regenjas aan" en "zwembroek aan" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

BounceMeister schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:02:
Tips?
Mensen die zeggen dat geen enkele weerapp goed en accuraat is, heeft nog nooit de goede gevonden.
Ik heb er heel veel geprobeerd.
Appy Weather met forecast.io als provider ervaar ik als ZEER accuraat. Ook de live tile ''NOW + LATER'' werkt erg prettig en de app is erg aanpasbaar naar je eigen wensen.
Als je maximaal 3 dagen verder kijkt, is hij erg accuraat.
Neerslag check ik altijd met regenmeter.

Met die combo zit je erg goed.

Is beter dan MSN weer, accuweather, viaeather, etc, etc
Denk dat ik er 10 intensief getest heb.

[ Voor 5% gewijzigd door daffie82 op 20-05-2015 11:00 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Er zijn meer opties dan ik eerder gevonden had. Regenmeter had het vandaag goed. Het onweer van Accuweather heb ik niet gezien omdat het eigenlijk vrij zonnig was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik ben zeer tevreden over Regenmeter voor de Windows Phone. Ik zat gisteren in de auto en het regende. Ik keek op 'Neerslag' en zag dat binnen een minuut een forse regenbui los zou barsten dus bleef maar even zitten. En ja hoor, met bakken kwam het naar beneden. Zou ook maar een paar minuten duren, en ook dat klopte als een zwerende vinger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daffie82 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:50:
[...] Mensen die zeggen dat geen enkele weerapp goed en accuraat is, heeft nog nooit de goede gevonden.
Ik heb er heel veel geprobeerd.[...]
Probleem is alleen dat het nogal locatie gebonden is of een dienst wel of niet accuraat is. Verschilt echt enorm van regio tot regio en soms zelfs van kilometer tot kilometer (als je bijv. op een heuvel woont). Er is dus niet 1 app een goede, totdat er 1 app is die alle weerdiensten combineert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Is het mogelijk om via een third party app insta message te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Maar 1 manier om erachter te komen lijkt mij. Er is wel een app voor zag ik. Geen idee verder over de werking ervan..
http://www.windowsphone.c...4a-4ed1-a167-9a6c89f487a9
Probeer het en laat het weten zou ik zeggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Nope dat is hem niet jammergenoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Gebruikt iemand hier toevallig Telegram? Heb de app tijd naar volle tevredenheid gebruikt, maar sinds een aantal updates geleden lijkt het er op of de livetile geen notificaties meer laat zien. Er komen wel meldingen in het notification center, alleen de livetile lijkt opeens "vrij statisch". Zelf na een volledige reset van de telefoon. Misschien herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:33
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:59

matroosoft

Lone Christian

Heb nog even bij de Bruna geïnformeerd of er eventueel een Windows Phone app voor Bliyoo komt, kreeg de volgende reactie:
Geachte heer ***,

Hartelijk dank voor uw interesse in Bliyoo.

Op dit moment is Bliyoo nog niet beschikbaar voor Windows Phone. Het is op dit moment nog onduidelijk of de app ook hiervoor gemaakt zal worden. Wij waarderen het erg dat u uw aanbevelingen naar ons communiceert, dank hiervoor. Wij hebben uw vraag daarom doorgezet naar onze app-ontwikkelaars.

Binnenkort komt ook een Bliyoo reader (eReader) beschikbaar en zal lezen via de PC (laptop of desktop) mogelijk zijn. Dan zou u Bliyoo ook op een Windows PC kunnen gebruiken.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Bruna Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verstandig van ze om lezen via de PC mogelijk te maken met een deskop app ipv. een WinR app. Die laatse zijn een stuk eenvoudiger gelijk te trekken met iOS, Android en andere mobiele platformen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:27
Weliswaar nog in beta; OneClip

Plakken en knippen tussen devices.(wordt nog intern getest en nog niet voor onze regio)
Iets om naar uit te kijken......

https://www.windowsphone....ab-4044-a8b5-73fe6a61ede7

https://twitter.com/h0x0d/status/601613210727288832/photo/1

[ Voor 15% gewijzigd door Teijgetje op 31-05-2015 23:56 ]

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ik krijg al weken geen toast meer als het regent van Regenmeter, en ik zie dat de app is teruggetrokken uit de market. Niels, Help?!

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

NeFoRcE schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:43:
Ik krijg al weken geen toast meer als het regent van Regenmeter, en ik zie dat de app is teruggetrokken uit de market. Niels, Help?!
Er is een nieuwe versie op komst, vandaar misschien?
Zie : http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/44305666

[ Voor 9% gewijzigd door daffie82 op 02-06-2015 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ah, dank, had in dit topic al gezocht, maar kwam het niet tegen :)

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 19:10
Ik heb iets raars met de Facebook App momenteel op de Windows Phone (8.1, Lumia 930).

Als ik de feed instelling op recent zet dan zie ik naast recente berichten van mijn eigen vrienden ook wat zij allemaal leuk vinden en ook foto's van hun vrienden die zij leuk vinden. Met dus 1 grote brij aan niet relevante feeds tot gevolg.

Eigenlijk is het me pas recentelijk opgevallen. Onlangs is die Facebook App van Microsoft ge-update las ik ergens.

Als ik via de browser (m.facebook.com) werk dan werkt het wel gewoon goed.

Zijn er meer mensen die dit herkennen?

[ Voor 14% gewijzigd door Rammstein op 08-06-2015 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
de meest recente functionaliteit is er al een hele tijd uitgesloopt (in de beta althans). De "meest recent" feed is gelijk aan wat je op de desktop rechts boven aan hebt en bevat dan ook een heleboel onzin.

Ik gebruik sowieso veel vaker de mobiele website tegenwoordig, vooral omdat ik het weiger om een messenger app te installeren voor die <5 berichtjes die ik maandelijks ontvang.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ben ik de enige die amper foto's kan maken met Lumia Panorama? Ik ben over het algemeen vrij handig maar dat ballonnetje volgen terwijl je beweegt is nogal moeilijk blijkbaar. Het lijkt wel afhankelijk van het object waar je een foto van wilt maken. Misschien is het even wennen.

[ Voor 24% gewijzigd door Aghanim op 09-06-2015 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Aghanim schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 17:13:
Ben ik de enige die amper foto's kan maken met Lumia Panorama? Ik ben over het algemeen vrij handig maar dat ballonnetje volgen terwijl je beweegt is nogal moeilijk blijkbaar. Het lijkt wel afhankelijk van het object waar je een foto van wilt maken. Misschien is het even wennen.
Probeer eens de app Photosynth?
Die vind ik persoonlijk beter werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Landschappen zonder echt makkelijke herkenningspunten zijn soms wel lastig ja.

Voor de rest zeer rustig draaien en zorgen dat je hand/arm op positie (lengte) blijft en eigenlijk om je as draaien. Beetje bij beetje je voeten schuifelen/draaien.

Langzaam is key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom dus photosynth, bij die maakt het niet zo heel veel uit. Tenzij je een perfecte sphere wilt krijgen waar je voeten en schaduw niet op staan. Dan ben je echt zo een uur bezig ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Tip met PhotoSynth:

Als je buiten/landschap wilt schieten, zorg dat je hoog begint met beneden een klein stukje horizon/iets.
Stitchen met enkel (blauw) lucht gaat ook problemen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Iemand hier die blendle gebruikt en dus ook de bijhorende WP app?
Goede app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Waardeloze app. Website werkt veel prettiger. Wel traag, zelfs op een 930.

edit:
En destijds kon je met de app niet inloggen via Facebook. Dus als je een FB-gekoppeld account hebt ben je sowieso aan de website overgeleverd.

[ Voor 51% gewijzigd door kenneth op 10-06-2015 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ok, duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drBunhead
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Onlangs heb ik een ELM327 Bluetooth OBD2 unit op de kop getikt, hiermee zou ik in theorie allemaal informatie van mijn auto moeten kunnen lospeuteren. Op het internet zie ik iedereen happy zijn met de app Torque, echter heb ik een Windows Phone en is deze daarvoor niet beschikbaar.

In mijn zoektocht naar een alternatief kwam ik OBD auto doctor en HobDrive tegen. Alleen met de eerste heb ik verbindingsproblemen en de tweede geeft een beperkt deel aan informatie.

Weet een van jullie wat de `beste` app voor windows phone is om mijn auto mee uit lezen (of wat ik fout doe met bovenstaande)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beste? Koop een cheapy android toestel en ga daarmee werken :P Dan weet je in ieder geval of je ELM327 ook daadwerkelijk werkt, ik heb er een stuk of 6, slechts 2 ervan werken daadwerkelijk (USB op PC, BT op android).

Ik ben al sinds vorig jaar bezig met die apps, car dash, odb joe, clap en dash, of ze werken niet (geen verbinding), werken half of crashen gewoon.

Die Auto doctor is helemaal retarted, $10 voor premium versie? Helft van de PIDs werken niet eens.

Ik heb nu android op m'n auto radio, dus dat werkt nu direct. Nadeel dat BT zo traag is, als het kon bleef ik gewoon bij een USB versie.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Edenred komt eind deze maand met een WP app !! Ticketfinder app, voor de Belgische vrienden met voedselbonnen.

En dit werd me 1 dag na mijn kwade tweet bevestigd.
Netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Ik gebruik obd auto doctor met een el cheapo odb china bluetooth dongle. Connect prima, nadat je ff juiste type dongle ingesteld hebt in de app en de telefoon gepaired hebt.

De gratis app versie dan, of allicht de betaalde, een keer gratis opgepikt in een dag sale ofzo. Zou ook nog kunnen.

[ Voor 25% gewijzigd door xxxneoxxx op 11-06-2015 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Toevallig gisteren ook OBD auto doctor gebruikt. Connecten lukt vaak enkel één keer....daarna moet ik 'm weer verwijderen uit de bleutooth lijst. Verder geeft ie voor mijn auto maar weinig info....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Iemand een app voor het fietsen? liefst gratis
fiets navigatie en routes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

mrcosmo schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:19:
Iemand een app voor het fietsen? liefst gratis
fiets navigatie en routes
Cyclometer en Navigon

Beide op dit forum opgepikt en beide zelf nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
ABN AMRO maar weer eens een schopje gegeven...
Weer een nieuwsbrief met hoe geweldig de nieuwe versie van Mobiel Bankieren voor iOS en Android wel niet is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
St00mwals schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:57:
ABN AMRO maar weer eens een schopje gegeven...
Weer een nieuwsbrief met hoe geweldig de nieuwe versie van Mobiel Bankieren voor iOS en Android wel niet is :X
Ik ook, via Twitter. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Ik hoop dat jij een beter antwoord krijgt/hebt gekregen dan dat ik heb gekregen:
Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het fijn dat u ons laat weten wat u van onze producten en dienstverlening vindt. Daardoor kunnen wij dit blijven verbeteren. Bij de verdere ontwikkeling zullen wij de reacties van klanten meenemen. U ontvangt hierover geen bericht. Wij houden u op onze internetsite op de hoogte van de verbeteringen en ontwikkelingen.

Heeft u nog vragen?
...
7(8)7 Dit is toch geen antwoord op mijn klacht, stelletje rukkers!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
@st00mwals

Nou, beter antwoord? Wat dacht je van: "Ik begrijp je reactie. Zodra er een update is voor Windows Phone laten we dit gelijk weten! ^Floor".

Ook een nietszeggend antwoord want dat zeiden ze 2 jaar geleden ook.... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Gisteren een update gekregen, maar geen idee wat er nou veranderd is.
Pagina: 1 ... 80 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.