Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 12:34
Gevonden:
cd games -> cd rps -> rpsDIR (Geweldig)
Camera (Leuk)
Win (Leuk)
format c:
touch.com
phone
mem
cls
ver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

echo hello, world

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

MX player final nu in de store, review op AAWP

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fhade
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 20:23
Werkt bij mij ook niet gek genoeg... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:40
internet.exe :) (Onder programs\phone)

Old skool modem geluid

[ Voor 21% gewijzigd door Jannibal23 op 01-04-2015 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koode
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 13:12
PostNL heeft hun site en Android/iOS apps vernieuwd. Hierdoor werkt de MijnPakket app die in de Store staat niet meer. Dit is namelijk een onofficiële app, een wrapper voor een mobiele site waarvan de oude Android en iOS app gebruik van maakten. Sinds de nieuwe site/apps werkt die site echter niet meer.

Mijn app MijnBestellingen is zojuist geüpdatet en daarmee kun je weer PostNL pakketten volgen! De enige oplossing op Windows Phone momenteel. Bovendien biedt die app veel meer dan alleen PostNL.Gezien het aantal pakketjes dat mensen tegenwoordig krijgen lijkt me dit een nuttige app voor veel mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 16:42
Jannibal23 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:59:
internet.exe :) (Onder programs\phone)

Old skool modem geluid
a: Geeft ook wel een mooi old skool geluid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:42
Koode schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 08:50:
[...]

PostNL heeft hun site en Android/iOS apps vernieuwd. Hierdoor werkt de MijnPakket app die in de Store staat niet meer. Dit is namelijk een onofficiële app, een wrapper voor een mobiele site waarvan de oude Android en iOS app gebruik van maakten. Sinds de nieuwe site/apps werkt die site echter niet meer.

Mijn app MijnBestellingen is zojuist geüpdatet en daarmee kun je weer PostNL pakketten volgen! De enige oplossing op Windows Phone momenteel. Bovendien biedt die app veel meer dan alleen PostNL.Gezien het aantal pakketjes dat mensen tegenwoordig krijgen lijkt me dit een nuttige app voor veel mensen :)
Gelijk getest, werkt goed. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
Wenzel schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:54:
[...]
Gelijk getest, werkt goed. Bedankt!
Same.

Ik moest wel eerst via de site inloggen voordat inloggen via de app lukte...ik kreeg dan ook een mail dat m'n account aangemaakt was. Kennelijk wordt de nieuwe omgeving aangemaakt bij de eerste login op de website. Even iets om rekening mee te houden als je de app gaat gebruiken.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:27
Ik ben benieuwd of er hier meerdere gebruikers zijn van Parkmobile die na activeren van de app een parkeerboete hebben gehad.
Ikzelf gebruik de Windows app.
Na automatische beëindiging door de app zelf, dus zonder zelf een eindtijd ingesteld te hebben, blijft het 1tje in mijn livetile staan ten teken dat ik een parkeeractie heb lopen.
Als je dus kijkt lijkt hij aan te staan terwijl als je de app opent dan blijkt dat niet zo te zijn.
Als je de app veel gebruikt (300-600 euro parkeerkosten/maand) dan vertrouw je op dat 1tje.
Zo kwam ik 4,5 uur te laat er achter dat ik niet betaalde, wat je in Amsterdam onherroepelijk een bon oplevert een paar dagen later op de deurmat.
En natuurlijk de rest van de dag (7,5 uur) heb ik gewoon dubbelop betaald, had ik geweten dat ik al een bon had dan had ik dat natuurlijk nooit gedaan omdat ik dan "vrij parkeren" had door die naheffing
Is dat niet misleiding door de gemeente/Cition?

Parkmobile legt de schuld bij mij; ik mag niet uitgaan van wat ik op mijn scherm zie en alleen aan het lopen van de tijd en de afrekening kan ik zien of ik betaal of niet meer. er wordt zelfs gesteld dat het ligt aan dat ik geen internetverbinding had op dat moment (terwijl ik daar 4g en wifi heb)
Maar van dat 1tje in de livetile mag ik niet van uitgaan dat ik een actie heb lopen??? 8)7 8)7

Weten mensen hier of YellowBrick wel te vertrouwen is qua informatie op je telefoon?
En of je toch nog te zien krijgt dat je betaalt als de app zichzelf uitschakeld zonder dat je dat weet?

Reacties liever hier

[ Voor 42% gewijzigd door Teijgetje op 03-04-2015 18:47 ]

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koode
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 13:12
Zarhrezz schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 16:41:
[...]

Same.

Ik moest wel eerst via de site inloggen voordat inloggen via de app lukte...ik kreeg dan ook een mail dat m'n account aangemaakt was. Kennelijk wordt de nieuwe omgeving aangemaakt bij de eerste login op de website. Even iets om rekening mee te houden als je de app gaat gebruiken.
Bedankt voor de informatie, ik vermeld het in de app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Kan het zijn dat de dataprovider voor Regenmeter de geest heeft gegeven? Ik heb het idee dat de laatste weken er maar heel zelden wordt geupdate.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Zarhrezz schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 09:43:
Kan het zijn dat de dataprovider voor Regenmeter de geest heeft gegeven? Ik heb het idee dat de laatste weken er maar heel zelden wordt geupdate.
Iets met een api, staat in een ander topic ergens
Niels9001 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:47:
Ja, Regenmeter werkt inderdaad niet meer (goed). Komt door API problemen.

Aan een oplossing wordt gewerkt, en hopelijk dit weekend als update beschikbaar. Windows 8 versie werkt wel (gebruikt een andere API), zo ook de BETA.

Goed klote, sorry voor het tijdelijke ongemak!

Niels

[ Voor 39% gewijzigd door hjs op 04-04-2015 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Oude legacy code moeten retargeten naar 8.1, nieuwe API geimplementeerd en in debug mode werkt alles. Als BETA in de Store werkt de achtergrondtaak niet.

Ik zou deze update kunnen pushen, dan werken de tiles/notificaties niet maar de app wel.

Dus... Heb niet echt een oplossing, totdat ik de tiles aan de praat krijg via serverside (enige samples ho maar). Ben er nogal klaar mee op deze manier - bedankt, Microsoft.

[ Voor 12% gewijzigd door Niels9001 op 04-04-2015 10:50 ]

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Niels9001 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 10:50:
Oude legacy code moeten retargeten naar 8.1, nieuwe API geimplementeerd en in debug mode werkt alles. Als BETA in de Store werkt de achtergrondtaak niet.

Ik zou deze update kunnen pushen, dan werken de tiles/notificaties niet maar de app wel.

Dus... Heb niet echt een oplossing, totdat ik de tiles aan de praat krijg via serverside (enige samples ho maar). Ben er nogal klaar mee op deze manier - bedankt, Microsoft.
Kan ik al aan de beta komen? Ik gebruik de notifications niet en een live tile die niet werkt heb ik liever dan dat ik, als ik de app open, de data niet kan refreshen.

Een aantal collega's van me is aan multi-platform app development bezig, vanuit die hoek hoor ik ook een hoop gemopper...schijnt dat dingen die op het ene OS gewoon werken nauwelijks te doen zijn op de ander, en andersom.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Zarhrezz schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 13:22:
[...]

Kan ik al aan de beta komen? Ik gebruik de notifications niet en een live tile die niet werkt heb ik liever dan dat ik, als ik de app open, de data niet kan refreshen.

Een aantal collega's van me is aan multi-platform app development bezig, vanuit die hoek hoor ik ook een hoop gemopper...schijnt dat dingen die op het ene OS gewoon werken nauwelijks te doen zijn op de ander, en andersom.
Stuur even een mailtje naar regenmeter AT outlook DOT com met je Microsoft ID, dan voeg ik je toe.

Het is gewoon erg vervelend dat bij elke WP release bepaalde zaken weer op de schop gaan, waardoor oude code niet meer werkt maar er niet altijd een goed alternatief wordt gegeven - iets, aangezien het aantal applicaties in de WP Store, dat Microsoft zeker mag/kan verbeteren.

Op dit moment zou ik ook niemand aanraden om met een Universal 8.x app te beginnen. Met de komst van de SDK Preview voor Windows 10 is te zien dat veel (bijv. qua UI) zal veranderen. De SDK Preview vertrouw ik ook niet helemaal, aangezien Microsoft zelf toegeeft dat veel zaken als UI nog niet helemaal vast staan.

Dit is zonde, want zo krijg je een afwachtende houding van devs (iets dat Microsoft al keer-op-keer heeft laten zien met WPF, Silverlight en nu WinRT). Het is leuk dat je zaken kunt re-targeten, maar als je daarna weer een paar uur bezig bent om dingen goed te krijgen is dat gewoon irritant en waste of time IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:55

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Misschien zit hier wat leuks/nieuws bij. Our top 10 new Windows Phone games of March

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

@Niels9001
Ik zou gewoon 7.x versies laten voor wat is. Met alle respect maar dat OS voor mobile is dood.
Heb het zelf meegemaakt met Symbian voorheen en ik zie het nu ook bij mijn vrouw haar L800 met 7.x.
Facebook app werkt nog amper, websites bezoeken werkt vaker niet of half dan wel, updates zijn er NOOIT meer (niet van apps en niet van OS), navigatiesoftware wordt nooit meer ge-update, paar weather apps die ze had werken ook niet meer. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
En de gebruikers van 7.x die dit niet inzien zitten nog in de ontkenningsfase.

Niels is nog zo goed om dit allemaal proberen te fixen maar hij is hier echt in de minderheid. 95% van de developers geeft geen moer meer om 7.x

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
daffie82 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 14:41:
@Niels9001
Ik zou gewoon 7.x versies laten voor wat is. Met alle respect maar dat OS voor mobile is dood.
Heb het zelf meegemaakt met Symbian voorheen en ik zie het nu ook bij mijn vrouw haar L800 met 7.x.
Facebook app werkt nog amper, websites bezoeken werkt vaker niet of half dan wel, updates zijn er NOOIT meer (niet van apps en niet van OS), navigatiesoftware wordt nooit meer ge-update, paar weather apps die ze had werken ook niet meer. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
En de gebruikers van 7.x die dit niet inzien zitten nog in de ontkenningsfase.

Niels is nog zo goed om dit allemaal proberen te fixen maar hij is hier echt in de minderheid. 95% van de developers geeft geen moer meer om 7.x
Klopt, 7.x wordt door mij niet meer geupdate. Erg klein percentage van gebruiker (< 5%) en daarnaast werken de SDK etc. ook niet meer.

Nieuwe Regenmeter update moet de problemen oplossen voor in de app. Ik ben hard bezig met een totaal nieuwe release waardoor de tiles ook weer werken. Vervelend allemaal :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shorteh
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 09:15
Niels9001 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 09:44:
[...]
Nieuwe Regenmeter update moet de problemen oplossen voor in de app. Ik ben hard bezig met een totaal nieuwe release waardoor de tiles ook weer werken. Vervelend allemaal :(.
Na de update wou de hele app niet meer opstarten op mijn Lumia 1520 met Denim. Herinstallatie geprobeerd maar de app staat helaas niet meer in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Shorteh schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:24:
[...]

Na de update wou de hele app niet meer opstarten op mijn Lumia 1520 met Denim. Herinstallatie geprobeerd maar de app staat helaas niet meer in de store.
Hmm, via Google kun je 'm wel nog vinden en zo nodig opnieuw installeren: https://www.windowsphone....81-4448-ab57-07191353e19c

Benieuwd of herinstallatie wel werkt.. geen idee wat het kan zijn eigenlijk :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Hier ook crash na opstarten. Opnieuw geinstalleerd via de link, na het welkomstscherm waar je kan kiezen hoe de locatie bepaald moet worden gelijk weer een crash. Bij opnieuw opstarten kom ik weer in het welkomstscherm, weer een crash, etc. Het maakt trouwens niet uit of ik kies voor locatieservices of handmatige invoer.

Ik kan zeker niet op een of andere manier debuginformatie naar jou gestuurd krijgen?

[ Voor 12% gewijzigd door kenneth op 07-04-2015 11:31 ]

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Had ik voorheen ook regelmatig met de nieuwere versies. Oplossing was in mijn geval: lokatie/GPS aanzetten op de telefoon. Dan de app nogmaals starten, direct naar settings gaan. Hierna instellen op handmatig, plaats opgeven, saven, uit de app gaan, terug in de app gaan en kijken of de setting is blijven staan (handmatig + opgegeven locatie), app weer sluiten en lokatie/gps weer uitzetten binnen Windows. Hierna werkt het prima.
Schijnbaar probeert regenmeter toch de GPS te gebruiken/benaderen bij eerste keer starten en als deze uitstaat, dan crashed de app in sommige gevallen zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
xxxneoxxx schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:49:
Had ik voorheen ook regelmatig met de nieuwere versies. Oplossing was in mijn geval: lokatie/GPS aanzetten op de telefoon. Dan de app nogmaals starten, direct naar settings gaan. Hierna instellen op handmatig, plaats opgeven, saven, uit de app gaan, terug in de app gaan en kijken of de setting is blijven staan (handmatig + opgegeven locatie), app weer sluiten en lokatie/gps weer uitzetten binnen Windows. Hierna werkt het prima.
Schijnbaar probeert regenmeter toch de GPS te gebruiken/benaderen bij eerste keer starten en als deze uitstaat, dan crashed de app in sommige gevallen zo lijkt het.
Om welke versies ging dit? Kan het niet re-produceren op mijn Lumia 925.

Wat voor devices gebruiken jullie? Allen HD (e.g. Lumia Icon, 930, 1520, etc.) schermen?

[ Voor 88% gewijzigd door Niels9001 op 07-04-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

930.

App trouwens ook geprobeerd met locatieservices in- of uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Ik zie 'em ook niet meer in de store. Via 'My apps' kan ik 'em wel gewoon installeren.

Bij mij geen crashes (Lumia 830). Klopt het dat in de settings de toggles disabled zijn?

Edit n.a.v. volgende reactie: Mijn GPS staat ook aan.

[ Voor 13% gewijzigd door Zarhrezz op 07-04-2015 14:10 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

xxxneoxxx schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:49:
Dit heb ik nooit gehad met regenmeter.
Maar GPS staat dan ook AAN in mijn settings, dus je stelling lijkt te kloppen.
(L830)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Niels9001 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:51:
[...]

Om welke versies ging dit? Kan het niet re-produceren op mijn Lumia 925.

Wat voor devices gebruiken jullie? Allen HD (e.g. Lumia Icon, 930, 1520, etc.) schermen?
Volgens mij niet al te lang geleden met een nieuwere versie uit de store. Weer teruggegaan naar de Beta (weant daar deed de livetile het weer :P), waar het toen naar mijn idee ook speelde? Overigens wel bij een nieuwe install volgens mij, niet na een update voor zover ik weet. Zal niet minder dan 2/3 maanden geleden zijn geweest, mijn Ativ S deed niet zo lang meer met z'n batterij dus toen een volledige reset gegeven in de hoop er achter te komen wat de oorzaak was van de snel leeglopende batterij..

Na zo'n reset worden apps opnieuw geinstalleerd, en daarna viel het mij op. Volgens mij speelde bij mijn vriendin op haar nieuwe Lumia 735, bij installatie van de niet beta, hetzelfde. Zelfde truukje loste het daar toen op. Lijkt zich dus te beperken tot nieuwe installaties, na update doet het issue zich niet voor.

Had dit misschien moeten melden, maar aangezien ik binnen een seconde of 10 de workaround had, ging ik er haast vanuit dat het een "known issue" betrof o.i.d.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Ik zal kijken naar het GPS issue. Wat ik zo lees, en als ik devices track via Dev Center van gebruiker die klagen over de crash, gaat het bij allen om 1520 of 930 devices. Ik heb dit probleem eerder gehad met Huetro waarbij een 'oude' manier van resolutie tracken een crash geeft op HD schermen. Dit probleem is eenvoudig op te lossen, en te verifieren door de app in een HD emulator te laten runnen. Ga ik vanavond meteen doen, en hopelijk is dit het issue.

De rest van de code is grotendeels onveranderd / try { } catch { } dus dat zou geen crash moeten veroorzaken. Daarnaast is het opmerkelijk dat alleen bij HD devices dit probleem lijkt op te treden. Op 2x Lumia 925's en 2x 620's geen problemen gezien met updaten. Daarnaast ook niet getest met de HD emulator van te voren (stom!). Mocht ik het probleem oplossen zal ik direct een update pushen, hopelijk gaat deze weer net zo snel door de certificatie als gisteravond!

Daarnaast maak ik voortgang met de server-side tiles generator (dank Swerfer!), dit lost hopelijk alle problemen op plus kan iedereen gebruik maken van het de nieuwe features en UI van de BETA!

Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Goed bezig, Niels! We wachten af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-04 20:14
Bij mij ook meteen crash op 930 na update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Probleem is gevonden en gefixt (lag aan de resolutie). Update (3.2.0.8) is ingediend en is hopelijk heel snel te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Goed bezig Niels! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Update is inmiddels beschikbaar die er voor zorgt dat HD devices hopelijk niet meer crashen. Heb notificaties ge-enabled, dat zou eigenlijk wel gewoon moeten werken: https://www.windowsphone....81-4448-ab57-07191353e19c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eikie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-06-2024
Weet iemand hier of er een app is om de Volkskrant offline te lezen?
Het is de enige app die ik erg mis na mijn overstap van Android. Gewoon mijn krant 's morgens downloaden en rustig lezen in de trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
eikie schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:11:
Het is de enige app die ik erg mis na mijn overstap van Android. Gewoon mijn krant 's morgens downloaden en rustig lezen in de trein.
In welk format download je die krant? Voor comics (onder water eigenlijk gewoon pdf) gebruik ik Cover.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Niels9001 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 17:55:
Probleem is gevonden en gefixt (lag aan de resolutie). Update (3.2.0.8) is ingediend en is hopelijk heel snel te installeren.
Werkt weer, hulde Niels!

Luchtdruk in tabblad weer is niet afgerond. 1048.97 hPa staat minder netjes dan 1049 hPa. Trouwens, waar komt die data vandaan? Alle KNMI-stations melden ~1034 hPa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 20:40
Niels9001 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:05:
Update is inmiddels beschikbaar die er voor zorgt dat HD devices hopelijk niet meer crashen. Heb notificaties ge-enabled, dat zou eigenlijk wel gewoon moeten werken: https://www.windowsphone....81-4448-ab57-07191353e19c
Goed werk, de app werkt weer. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Niels9001 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:05:
De 3.2.0.6 banner / warning zit er nog in...store changelog geeft wel aan dat het 3.2.0.9 is. Is het in de app trouwens ergens te zien welke versie het is?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Klopt, niet de moeite genomen om dit aan te passen. Goede vordering gemaakt met server-side live tiles. Het werkt, is snel, en werkt zelfs als het in de Store staat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
eikie schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:11:
Nee, die is er helaas niet. Ik had er ook graag één gehad, maar ook de Persgroep (vk, ad) vindt het wel best met Windows Phone. Er is wel een Windows 8 versie overigens. Die gebruik ik op mijn Windows tablet.
vriesman876 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 07:32:
[...]

Goed werk, de app werkt weer. Thanks!
Daar sluit ik me volledig bij aan. Prima app, ik zou hem niet graag willen missen! _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door PaT op 10-04-2015 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Niels9001 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:33:
Klopt, niet de moeite genomen om dit aan te passen. Goede vordering gemaakt met server-side live tiles. Het werkt, is snel, en werkt zelfs als het in de Store staat :).
Nice, goed werk =)

Ik ben al lang blij dat de data update als ik de app open =) Voor mij is de live tile (ik gebruik de kleinste) voornamelijk een short-cut. Dat geldt voor bijna al de apps op m'n home screen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

RoJan schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:01:

Daar sluit ik me volledig bij aan. Prima app, ik zou hem niet graag willen missen! _/-\o_
sluit ik me helemaal bij aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Niels9001 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:33:
Kan het trouwens kloppen dat regenmeter niet meer in de store staat? Of niet in de US store?
Kreeg namelijk de update niet, dus toen handmatig verwijdert en opnieuw proberen te zoeken, maar kon hem niet vinden. Via trein naar al je apps gegaan en daar stond hij ook niet tussen, dus toen maar via my apps opgezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eikie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-06-2024
RoJan schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:59:
[...]

Nee, die is er helaas niet. Ik had er ook graag één gehad, maar ook de Persgroep (vk, ad) vindt het wel best met Windows Phone. Er is wel een Windows 8 versie overigens. Die gebruik ik op mijn Windows tablet.
Bah. Ik had gehoopt dat er een workaround voor was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer Dean
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:58
eikie schreef op woensdag 08 april 2015 @ 20:12:
[...]

Bah. Ik had gehoopt dat er een workaround voor was.
Heb toevallig van de week een abonnement afgesloten op de Volkskrant, verbaasde me nogal dat er geen App voor onze telefoons was dus heb ze even gemaild. Zal het hier ook even posten dan, wellicht -laten we het op z'n minst hopen- komt er straks met Windows 10 iig een universal app 😊!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
Panzer Dean schreef op woensdag 08 april 2015 @ 23:23:
[...]

Heb toevallig van de week een abonnement afgesloten op de Volkskrant, verbaasde me nogal dat er geen App voor onze telefoons was dus heb ze even gemaild. Zal het hier ook even posten dan, wellicht -laten we het op z'n minst hopen- komt er straks met Windows 10 iig een universal app 😊!
Ik help het je hopen. Wellicht komt met de komst van Windows 10 een stroom van nieuwe apps op gang, maar ik geloof er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 15:46
Wat is er met Toib (YouTube app) gebeurd? Als je daar nu op zoekt krijg je Tubecast en Yube.

Yube lijkt in de Store op toib maar is gewoon de mobiele YouTube site met een banner bovenin.

Tubecast is gefocust op casten en vraagt daar na 10x geld. Idioot want DLNA is gewoon een gratis open systeem en mijn tv heeft een klein XBMC/Kodi kastje, met Android (HTC) kan ik vanuit elke standaard HTC app wel foto's, video en muziek daarheen sturen via DLNA.
En nadat je de Yatse remote app voor Kodi hebt geïnstalleerd (gratis) kan je gewoon YouTube linkjes vanuit alle apps of vanuit YouTube app naar je Kodi tv sturen. Gratis.
Geen casting voor nodig.

Maar dat afspelen op andere apparaten via DLNA/Kodi vind ik nog niet eens het belangrijkste, gewoon een goede UI die duidelijk is, al je subscriptions en playlists en history laat zien. En op achtergrond kan afspelen. Hoe moeilijk kan dat zijn?

[ Voor 12% gewijzigd door Jazco2nd op 10-04-2015 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Metrotube kan je eens proberen?
Geen casten maar wel goede Youtube app vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:27
Jazco2nd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:18:
Wat is er met Toib (YouTube app) gebeurd? Als je daar nu op zoekt krijg je Tubecast en Yube.

Yube lijkt in de Store op toib maar is gewoon de mobiele YouTube site met een banner bovenin.

Tubecast is gefocust op casten en vraagt daar na 10x geld. Idioot want DLNA is gewoon een gratis open systeem en mijn tv heeft een klein XBMC/Kodi kastje, met Android (HTC) kan ik vanuit elke standaard HTC app wel foto's, video en muziek daarheen sturen via DLNA.
En nadat je de Yatse remote app voor Kodi hebt geïnstalleerd (gratis) kan je gewoon YouTube linkjes vanuit alle apps of vanuit YouTube app naar je Kodi tv sturen. Gratis.
Geen casting voor nodig.

Maar dat afspelen op andere apparaten via DLNA/Kodi vind ik nog niet eens het belangrijkste, gewoon een goede UI die duidelijk is, al je subscriptions en playlists en history laat zien. En op achtergrond kan afspelen. Hoe moeilijk kan dat zijn?
Ik heb Tubecast op mijn 930 en Surface 2 en nog nooit de vraag om te betalen gezien. Ik heb ook niets betaald en het werkt vlekkeloos, al heb ik niet voor de castversie gekozen.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Als je enkele keren met Tubecast gecast hebt, gaat hij na bepaalde tijd (na 10 of 20 keer casten dacht ik?) inderdaad vragen om te betalen.
Ik gebruik het wel redelijk vaak dus ik heb ook betaald :)

[ Voor 9% gewijzigd door daffie82 op 10-04-2015 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgens mij heeft Youtube hier ook stukje aandeel in de oorzaak, Tube HD kan nu enkel nog redirecten naar de m.youtube.com site, Tube Pro gaf melding dat je voortaan andere versie moet gebruiken, mogelijk vanwege het reclame aspect wat niet aanwezig is op die apps? (ik heb nog geen enkele keer voor een filmpje reclame gehad, op de PC is het zo'n beetje elke 2-3 filmpjes).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Volgens mij had YouTube hun API aangepast. Meen zoiets gelezen te hebben.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosManz
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Er gaat inderdaad wat in de YouTube API veranderen.

http://www.windowscentral...-features-new-youtube-api

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Ik denk niet dat ik nog veel Youtube zal kijken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is dan natuurlijk enkel klap voor WP, die heeft geen officiële app, dus Google zal er absoluut niet van wakker liggen (PC gebruik je gewoon de site).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

SinergyX schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:47:
Het is dan natuurlijk enkel klap voor WP, die heeft geen officiële app, dus Google zal er absoluut niet van wakker liggen (PC gebruik je gewoon de site).
Sterker nog, ik denk dat Google dit echt bewust doet om WP een hak te zetten.
Val nog liever dood dan ooit een Android te gebruiken, take that Google :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Even een vraag tussendoor wat ik niet direct kon terugvinden: ik gebruik de ABN Mobiel Bankieren App op mijn Lumia 930. Ooit eens ingesteld en sindsdien geen problemen.

Zojuist wilde ik mijn maandbedrag veranderen (wat ik dus via de app kan overmaken naar anderen) maar toen gebeurden er twee rare zaken: de pop-ups van de app werden ineens Engels en mijn bankkaart werd geweigerd als zijnde niet geauthoriseerd voor bankieren.

Ik log met dezelfde e-dentifier en kaart direct daarna in op de webpagina van ABN en dat ging zonder problemen.

Heeft iemand een idee of/waarom ik mijn limiet niet kan aanpassen en waarom de app ineens in volledig Engels gaat praten tegen me?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:57
^Wellicht vanwege Cortana en de bijbehorende settings? En is de taal/tekst Engelstalig of praat de app echt?

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Baserk schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 20:18:
^Wellicht vanwege Cortana en de bijbehorende settings? En is de taal/tekst Engelstalig of praat de app echt?
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/WTtZMydwsWEhiK2M7xy7btPu/medium.png
You tell me :) Dit gebeurt er dus op het moment dat ik mijn bedrag wil aanpassen, eDentifier erbij pak en de resulterende code intik.

Ik heb geen Cortana, gebruik Engelse invoer op mijn 930 en draai geen beta/preview firmwares.

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 10-04-2015 22:23 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-04 20:14
Lijkt me gewoon een bug van ABN, niet iets in je systeeminstellingen. Even reporten en geduld hebben, tussentijds dat bedrag in de webomgeving aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg sinds vandaag mijn ING bankieren app niet opgestart op mijn Lumia 620. Alleen de oranje leeuw flitst voorbij, maar dan niets.
Ik heb hem verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, geen sjoege. Telefoon opnieuw opgestart, ook geen sjoege.

Nog meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Sinds kort heeft mijn bank (BNP Paribas Fortis Belgie) eindelijk via een mobiele website de mogelijkheid gegeven aan WP users om mobile banking te doen!
Toppie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:59
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:55:
Ik krijg sinds vandaag mijn ING bankieren app niet opgestart op mijn Lumia 620. Alleen de oranje leeuw flitst voorbij, maar dan niets.
Ik heb hem verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, geen sjoege. Telefoon opnieuw opgestart, ook geen sjoege.

Hier nu ook, vanmorgen werkte het nog. L830

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

Idem sinds vanmorgen.. (Lumia 820)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Driek schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:09:
[...]

Hier nu ook, vanmorgen werkte het nog. L830
Er is storing bij ING: https://allestoringen.nl/storing/ing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
ING zelf vind van niet?

Beschikbaarheid van onze diensten
Bekijk de actuele status

Wij doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat u altijd en overal kunt bankieren. Als een van onze diensten niet beschikbaar is door een incident, kunt u dat op deze pagina zien.

Mijn ING Particulier: Er is op dit moment geen storing.

Mijn ING Zakelijk: Er is op dit moment geen storing.

Mobiel Bankieren: Er is op dit moment geen storing.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:10

P_Tingen

omdat het KAN

Ik zoek eigenlijk nog een app waarmee ik op de motor een tocht kan rijden, oftewel een navigatie-app met meerdere routes. Ik had gehoopt dat het met Here+ zou kunnen, maar ik volgens mij kan dat niet.

Alternatieven?

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 19:23
P_Tingen schreef op donderdag 23 april 2015 @ 20:36:
Ik zoek eigenlijk nog een app waarmee ik op de motor een tocht kan rijden, oftewel een navigatie-app met meerdere routes. Ik had gehoopt dat het met Here+ zou kunnen, maar ik volgens mij kan dat niet.

Alternatieven?
Klopt kan niet. Het gekke is dat je met Here een route op de pc kan maken en die synchroniseren met je symbian toestel. Met Windows Phone kan dit dus niet. Ik ken geen alternatieven. Ben zelf overgestapt op een stand alone systeem (TomTom Rider).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:19

ralpje

Deugpopje

hardware-lover schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:19:
[...]

ING zelf vind van niet?

Beschikbaarheid van onze diensten
Bekijk de actuele status

Wij doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat u altijd en overal kunt bankieren. Als een van onze diensten niet beschikbaar is door een incident, kunt u dat op deze pagina zien.

Mijn ING Particulier: Er is op dit moment geen storing.

Mijn ING Zakelijk: Er is op dit moment geen storing.

Mobiel Bankieren: Er is op dit moment geen storing.
ing app voor windows phone tijdelijk onbruikbaar - 23-4-15

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Laatst online: 22:59

matroosoft

Lone Christian

De app van Trivia Crack werkt weer. Hij heeft een update gehad op 14 april.

(schijnt een populair game te zijn op het moment) :)

[ Voor 46% gewijzigd door matroosoft op 23-04-2015 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matroosoft schreef op donderdag 23 april 2015 @ 23:48:
De app van Trivia Crack werkt weer. Hij heeft een update gehad op 14 april.

(schijnt een populair game te zijn op het moment) :)
Mja het viel me op hoe makkelijk je een game kon starten met een vreemde en hoe snel een spel kon verlopen. Werkt wel geinig al is het soms wel erg makkelijk.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Laatst online: 06:48

GerkeP

Vragen mag altijd........

Geen update en het werkt nog steeds niet #prutsers

En dat komt weer doordat ik op US sta vanwege Cortana, prutsers hebben alleen gepubliceerd voor NL

[ Voor 19% gewijzigd door GerkeP op 24-04-2015 07:06 ]

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

GerkeP schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 07:04:
[...]

En dat komt weer doordat ik op US sta vanwege Cortana, prutsers hebben alleen gepubliceerd voor NL
Oja, btw, de app van trivia crack heeft ook alleen een Nederlandse update gekregen stond in de logs. Daar scheen het probleem ook ergens in te zitten, in de Nederlandse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

matroosoft schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 07:24:
[...]

Oja, btw, de app van trivia crack heeft ook alleen een Nederlandse update gekregen stond in de logs. Daar scheen het probleem ook ergens in te zitten, in de Nederlandse versie.
Ik heb het over ING ;)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dan switch je even om? Het is niet hun probleem dat een Nederlandse bank hun app alleen in Nederland publiceren.

En anders mail je ze er even om.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
[...]

Ik heb hem ook op US staan vanwege Cortana en ik heb wel een update gehad. ING app werkt weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Martinspire schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 08:19:
[...]

Dan switch je even om? Het is niet hun probleem dat een Nederlandse bank hun app alleen in Nederland publiceren.

En anders mail je ze er even om.
Dat heb ik allang gedaan, maar dat is dus nieuw, voorheen werkte het gewoon

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
[...]

Mijn telefoon staat ook op US vanwege Cortana, maar ik heb gisteren gewoon een update gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:52

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Alternatieven?
Ik zoek ook al een tijdje naar zoiets, maar de meesten zijn het allemaal toch niet. Liefst zelfs op WP7, in plaats van WP8. Dan kan ik mijn "oude" lumia 710 daar voor gebruiken, in plaats van mijn dagelijkse telefoon.

Ik zou er ook voor willen betalen, na het getest te hebben. Sygic leek ook veelbelovend. Het ziet er heel gelikt uit, maar routes... helaas.

De volgende die ik ga testen is Aponia. Daar zit in ieder geval wel de mogelijkheid in om routes in te plannen. Ik heb nog niet getest hoe het daadwerkelijk navigeert. Wel een bugje; bij het starten van het programma komen de windows toetsen in beeld. Die vallen dan een stukje over de interface heen. Zo lijkt het alsof het programma is vastgelopen, maar het wacht gewoon op een input van de gebruiker. Als je de windows toetsen weg veegt, komen de programma-toetsen tevoorschijn.
Het werkt met een 30 dagen trial, dus voldoende tijd om te testen. Tot 4 mei geven ze zelfs 60% korting.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B64
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 19:33

B64

Ik heb even een vraagje over Here Drive +. Normaal gesproken gebruik ik eigenlijk zelden autonavigatie, behalve bij vakantie tripjes of ritten naar het buitenland. Onlangs een L735 gekocht en wilde even checken of HD+ een bruikbaar alternatief is voor mijn TomTom kastje met 4 jaar oude kaart.

Twee zaken vielen mij op:

- HD+ stond ingesteld op Online, en tijdens het rijden kreeg ik meerdere malen de vraag of ik de Automodus van de telefoon aan of uit wilde zetten. En dat op een ritje van iets meer dan vijf minuten.

- De gesproken aanwijzingen kwamen soms uit de telefoon, soms uit de speakers van de auto (via m'n Parrot MKi9200), en soms werd het geluid van de radio wel gedimd maar kwamen er geen navigatie-instructies - wellicht stond het geluid van de telefoon toen op 0, bij de volgende bocht kwam het geluid loeihard (standje 10) uit de telefoon. Eigenlijk wil ik de instructies gewoon vanaf de telefoon (dus niet over de autospeakers) maar ik kan nergens een instelling vinden om dat voor elkaar te krijgen. Volgens de Here-site kán Here Drive niet eens instructies via de auto-speakers weergeven, dus dat het bij mij wel gebeurt lijkt me een beetje vreemd.

Iemand van jullie een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Nu online

Alternatieven?
DrivinUCrazy schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 08:56:
[...]

Ik zoek ook al een tijdje naar zoiets, maar de meesten zijn het allemaal toch niet. Liefst zelfs op WP7, in plaats van WP8. Dan kan ik mijn "oude" lumia 710 daar voor gebruiken, in plaats van mijn dagelijkse telefoon.

Ik zou er ook voor willen betalen, na het getest te hebben. Sygic leek ook veelbelovend. Het ziet er heel gelikt uit, maar routes... helaas.

De volgende die ik ga testen is Aponia. Daar zit in ieder geval wel de mogelijkheid in om routes in te plannen. Ik heb nog niet getest hoe het daadwerkelijk navigeert. Wel een bugje; bij het starten van het programma komen de windows toetsen in beeld. Die vallen dan een stukje over de interface heen. Zo lijkt het alsof het programma is vastgelopen, maar het wacht gewoon op een input van de gebruiker. Als je de windows toetsen weg veegt, komen de programma-toetsen tevoorschijn.
Het werkt met een 30 dagen trial, dus voldoende tijd om te testen. Tot 4 mei geven ze zelfs 60% korting.
Voor het volgen van fietsroutes gebruik ik gpx viewer, hiermee kan je precies nagaan of je nog op de route zit. Wellicht kan je dat ook gebruiken op de motor. Wel is het zo dat er geen navigatie instructies worden gegeven...

[ Voor 13% gewijzigd door frankyboy707 op 24-04-2015 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

De navigatie instructies zijn wel redelijk essentieel. Het is de bedoeling dat de instructies op de headset binnenkomen, zodat ik nooit naar het schermpje hoef te kijken. (heb ik op de motor geen tijd voor)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Inmiddels heb ik wel Simple OSM geprobeerd. En dat werkt aardig. Maar, het heeft geen offline maps. In het buitenland wordt dan dan wel een duur geintje, dus ook die valt wat mij betreft helaas af. Pluspuntje: zowel voor WP7 als WP8 beschikbaar.

Wat wel mooi is, is de mogelijkheid om direct tracks te downloaden die andere users op een site (zoals gpsies.com) hebben geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

Voor wie het interessant vind: de Onedrive app heeft sinds de laatste update een transparante tile. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:50
Vreemd.. De Onedrive update download wel maar geeft een fout(geen code) bij installeren.. Draai een wp10 preview dus verwacht dat daar ergens het probleem zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
dglavimans schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 19:55:
Vreemd.. De Onedrive update download wel maar geeft een fout(geen code) bij installeren.. Draai een wp10 preview dus verwacht dat daar ergens het probleem zit
Hier ook hetzelfde issue op WP10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:33
Waarom trilt de Regenmeter app zo bij het opstarten/verversen.
Is dat niet extra belastend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Laatst online: 06-09 16:30
NeutraleTeun schreef op zondag 26 april 2015 @ 15:22:
Waarom trilt de Regenmeter app zo bij het opstarten/verversen.
Is dat niet extra belastend?
Zie Niels9001 in "Post hier je eigen Windows (Phone) 8.1 universele app"

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Duidelijk. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Vanmorgen had de Regenmeter opeens een niet meer transparante achtergrond (het was opeens mooi Trein-geel :o ). Geen bericht over update, dus ik dacht even reïnstall proberen maar dat gaat niet lukken "Deze app wordt niet meer gepubliceerd". Ik ga er even vanuit dat Niels wat aan het verbouwen is of dat er een update-foutje ingeslopen is.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:13
Welke dag is het vandaag? ;)

En als het er bij jouw geel uit ziet, zijn de kleuren op je telefoon niet goed ingesteld. :)

[ Voor 12% gewijzigd door wappiewappie op 27-04-2015 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
wappiewappie schreef op maandag 27 april 2015 @ 09:35:

En als het er bij jouw geel uit ziet, zijn de kleuren op je telefoon niet goed ingesteld. :)
Lol, lekker wakker hier :O

Maar de app is desalniettemin niet meer beschikbaar (L830). Of is dat nog een easter egg? Op Koningsdag is Regenmeter niet beschikbaar, wat of het regent mag niet uitmaken!.

Edit (3 seconde na posten): Nu is hij weer beschikbaar.

[ Voor 6% gewijzigd door Zarhrezz op 27-04-2015 09:40 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Whehehe @ regenmeter easteregg. Toffe actie van Niels. _/-\o_ :D

[ Voor 10% gewijzigd door xxxneoxxx op 27-04-2015 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
:)F :)F :)F :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
wappiewappie schreef op maandag 27 april 2015 @ 09:35:

Nee hoor, bij mij was de Tile ook eerst geel, daarna oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
GerCor schreef op maandag 27 april 2015 @ 16:47:
[...]
Nee hoor, bij mij was de Tile ook eerst geel, daarna oranje.
Ah, prettig dat het niet aan m'n ogen lag =) Verder vandaag duidelijk oranje, maar vanmorgen zou ik zweren dat het geel was.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Threes! Schijnt wel een populair spelletje te zijn. En gratis voor Windows phone.
http://www.windowscentral...-debut-low-low-price-free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Weinig verschil met 2048?
Pagina: 1 ... 79 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.