daffie82 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:29:
Even een serieuze vraag
Mijn vader zoekt het volgende :
App waarmee je wandelroutes op voorhand kan plannen en die je tijdens het wandelen dan ook volgt via GPS.
En liefst ook dat hij aanwijzigingen geeft vocaal (links, rechts, rechtdoor) tijdens de wandeling.
Bestaat dit?
Of ga je dan best naar een Garmin apparaat of iets dergelijks?
Suggesties welkom!
Ik weet niet of je daar wel een telefoon voor wilt gebruiken. De GPS module vreet over het algemeen stroom en je trekt zo je telefoon leeg.
Als ik je vader was, zou ik naar een Garmin kijken. Wij hebben er zelf ook een, ik plan mijn route of via google maps of via basecamp (van Garmin). Ik zet die route dan op m'n apparaat, en volg die gewoon. Het enige wat die van mij niet heeft is een vocale aanwijzer. Hij onthoudt wel welke route je precies gelopen hebt. En als de batterijen op zijn, stop ik er gewoon twee nieuwe AA's in die ik eventueel bij een lokale supermarkt altijd kan kopen, hoe klein dan ook (ik heb er standaard oplaadbare in zitten, maar ik vind het idee wel prettig dat ik ze altijd kan vervangen

)
Oh, en zo'n Garmin heeft een scherm wat bij fel zonlicht nog perfect te lezen is (zonder backlight te gebruiken) en hij is meestal ook wat stoot vaster
[
Voor 6% gewijzigd door
Wailing_Banshee op 01-04-2015 11:43
]
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.