Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

hjs schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 21:25:
Weer een wordfeud update, ben benieuwd
Er is vannacht nog een update ingediend en naar de live-tile bug gaan ze volgende week kijken zegt Goeran op Twitter.]

[ Voor 13% gewijzigd door hjs op 28-02-2015 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
P_Tingen schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 20:11:
Op mijn vorige telefoon had ik een app die van alles voor mij regelde, Llama. Deze kon voor mij mijn bluetooth aanzetten op het moment dat mijn wifi verbinding wegviel en dan na 10 minuten bluetooth weer uitdoen wanneer er geen connectie tot stand wordt gebracht (en nog vier miljoen andere dingen).

Nou zou ik zo'n applicatie ook graag op mijn 735 willen hebben maar ik ben bang dat dat niet kan omdat het OS dat niet toestaat. Correct? Heb ik nog alternatieven? De hele dag bluetooth aan kost veel stroom en steeds aan en uit zetten is irritant.
Klopt. Bt aan, of elke keer handmatig aan/uitzetten is de enige mogelijkheid. Maar zoals gezegd, bt aan verbruikt niet zoveel als het niet geconnect is. Zelf zet ik het aan/uit aangezien ik het niet dagelijks gebruik. Gelukkig is sinds 8.1 BT en locatie snel aan en uit te zetten via de action center. Wifi laat ik sowieso altijd wel aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

LOL, Wordfeud heeft ineens tientallen 1 ster-reviews in de store van mensen die zeuren over de reclame.

Mensen... ;(

[ Voor 3% gewijzigd door NNF op 28-02-2015 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 14:13
Hoi allemaal, de Store lijkt niet te werken voor mij? Ik krijg lege resultaten als ik iets zoek. Ook als ik bij categorieën iets kies staat er dat er niks is gevonden. Eerste keer door probleem, restart werkt niet. Ook nergens op het en over gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10
inf3rno89 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 22:40:
Hoi allemaal, de Store lijkt niet te werken voor mij? Ik krijg lege resultaten als ik iets zoek. Ook als ik bij categorieën iets kies staat er dat er niks is gevonden. Eerste keer door probleem, restart werkt niet. Ook nergens op het en over gevonden.
Hebben meer mensen last van http://www.windowscentral...-currently-down-some-user

Ik trouwens ook zie ik net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 14:13
Bedankt Isane, zag ik ook net maar je was mij voor.

Btw, mijn interesse in Google Cardboard is de laatste paar dagen immens gestegen. Maar ik heb er voor Windows Phone alleen een game gevonden.

Nu wil ik sowieso alleen video's kijken, maar daar heb ik in de Store ook geen app voor gevonden.

Iemand enig idee of iemand hier bezig mee is? Of iemand die ervaring heeft met een Google Cardboard + Windows Phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:24
Absolute aanrader voor wie een verdomd goede Music Player zoekt die folder view ondersteuning heeft:
http://www.reddit.com/r/w...and_fully_featured_music/

Modern Music, dit had de standaard music app moeten zijn. Ik snap echt niet hoe je zo een gare music app als Xbox Music kan maken. Dat is het minst intuïtieve en minst gebruiksvriendelijke onderdeel van hele Windows Phone ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoth
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-09 21:00
NNF schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 13:08:
LOL, Wordfeud heeft ineens tientallen 1 ster-reviews in de store van mensen die zeuren over de reclame.

Mensen... ;(
En terecht. Ik heb betaald voor de advertentievrije variant en nu krijg je toch reclame voorgeschoteld. Daarnaast is de WP versie qua functies en statistieken zwaar achtergesteld t.o.v. Android en iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
Timoth schreef op maandag 02 maart 2015 @ 07:50:
[...]

En terecht. Ik heb betaald voor de advertentievrije variant en nu krijg je toch reclame voorgeschoteld. Daarnaast is de WP versie qua functies en statistieken zwaar achtergesteld t.o.v. Android en iOS.
Totaal onterecht!

De developer maakt een fout waardoor de betaalde app wel advertenties laat zien. Ze hebben de fout redelijk snel opgelost. Je kon er ook wel vanuit gaan dat het een fout was en om dan gelijk maar 1 ster te geven...

Ik vraag me af of iedereen die 1 ster heeft gegeven dit heeft gecorrigeerd nu de app wel weer wekrt zoals verwacht. Zou wel zo netjes zijn.

Dat de functionaliteit minder is dan iOS en Android, is zeker geen reden om de app 1 ster te geven. Geef dan bijvoorbeeld 4 sterren en SCHRIJF een review met opties die je mist. Veel mensen geven domweg 1 of 2 sterren maar geven niet aan waarom de app niet of niet goed functioneerd.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Advertenties, crashen en het niet meer werken van de live-tile, genoeg reden om te klagen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Onderbouwd, sure. Maar 1 ster reviews als "slechte app!!!11!1" markeer ik soewieso altijd standaard als niet nuttig. Heb je als gebruiker, net als developer, helemaal geen klap aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ze hebben die advertenties snel verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Rockvee2 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:15:
Ze hebben die advertenties snel verwijderd.
Wel twee updates voor nodig gehad ;)
Live-tile komt ook nog update voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:27
Ik moet zeggen: Windows Phone >> foto's >> OneDrive. Dat werkt erg slecht. Supertraag en onduidelijk.
Windows Phone >> OneDrive = prima.

[ Voor 15% gewijzigd door GerCor op 04-03-2015 09:15 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:35

daffie82

Minisforum UM773 Lite

GerCor schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:12:
Ik moet zeggen: Windows Phone >> foto's >> OneDrive. Dat werkt erg slecht. Supertraag en onduidelijk.
Windows Phone >> OneDrive = prima.
Wat bedoel je precies?
De automatische link met onedrive als je een foto gemaakt hebt?

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jazco2nd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 22:20:
Absolute aanrader voor wie een verdomd goede Music Player zoekt die folder view ondersteuning heeft:
http://www.reddit.com/r/w...and_fully_featured_music/

Modern Music, dit had de standaard music app moeten zijn. Ik snap echt niet hoe je zo een gare music app als Xbox Music kan maken. Dat is het minst intuïtieve en minst gebruiksvriendelijke onderdeel van hele Windows Phone ervaring.
Zolang er geen Music apps zijn die toegang hebben tot XBM, heb ik er weinig aan. Ik heb een Music pass, heerlijk om gewoon on the fly overal toegang te hebben tot de hele library van Music. Omdat ik Music ook gebruik op de PC, heb ik liever een cross-versie die alles kan, dan steeds losse apps voor WP en Win die niet onderling met elkaar kunnen werken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivan797
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 15:53
Net tubecast tegengekomen. Eindelijk een youtube app die aan mijn verwachtingen voldoet. (=
http://www.windowsphone.c...19-495e-86b2-ce13e4eaa6d4
zeker een aanrader. met ondersteuning voor oa:
Video afspelen en tegelijk doorzoeken:
Streamen naar chromecast:
Streamen naar lg webos youtube app:
Geluid afspelen met scherm uit:
DLNA support:
Full hd video playback.
App is gratis en zo goed als reclame vrij.

Artificial Intelligence usually beats real stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
ivan797 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:49:
Net tubecast tegengekomen. Eindelijk een youtube app die aan mijn verwachtingen voldoet. (=
DLNA support:
Full hd video playback.
Kan je in die app makkelijk je subscriptions zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivan797
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 15:53
ik vind van wel.
de standaard pagina is je nieuws overzicht. (een lijst net als mijn abonnementen bij de website)
er is ook abonnementen tap beschikbaar waar deze ge groepeer zijn per youtuber

Artificial Intelligence usually beats real stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
daffie82 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:23:
[...]

Wat bedoel je precies?
De automatische link met onedrive als je een foto gemaakt hebt?
Nee. Foto's op je telefoon en dan naar Albums. Staan OneDrive en Twitter ook bij. Kies je OneDrive dan is het niet vooruit te branden. Foto's laden erg traag.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

ivan797 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:49:
DLNA support:
Full hd video playback.
Gratis voor de eerste 20 casts ja, daarna betalen.
Maar goed, al veel gebruik van gemaakt van dat casten, dus 2 euro ''well spend''.
GerCor schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:18:
[...]

Nee. Foto's op je telefoon en dan naar Albums. Staan OneDrive en Twitter ook bij. Kies je OneDrive dan is het niet vooruit te branden. Foto's laden erg traag.
Ja is erg traag.
Ik ga ook vaak op Onedrive via app File Pocket Manager. Is ook nog te doen qua snelheid.

[ Voor 21% gewijzigd door daffie82 op 04-03-2015 17:24 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
kenneth schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:24:
En weer een grote update van ASN Bankieren. Iets strakkere interface en weer een paar nieuwe features.

Geweldige commitment aan WP van ASN!

Dus als je WP gebruikt en/of je bent graaibankiers zat, stap over naar de ASN :P
Ik kan 'm niet installeren.

Blijft hangen op "in behandeling"

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vfbRDfD.png

meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Vaag. Aangezien je voor deze update toch je telefoon opnieuw moet autoriseren, eerst verwijderen en dan opnieuw proberen?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
kenneth schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 20:44:
Vaag. Aangezien je voor deze update toch je telefoon opnieuw moet autoriseren, eerst verwijderen en dan opnieuw proberen?
thnx.
Had ik ook zelf kunnen bedenken natuurlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Appy weather gekocht, erg tevreden over.
Wel nu al 4,5 euro in totaal aan weer apps uitgegeven, is wel even voldoende zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:23
Ik krijg trouwens sinds de laatste update van Wordfeud alle notificaties dubbel binnen. Het is geen blokkerend issue ofzo, maar 't is toch wel een beetje irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Laatst online: 09:51
InZane schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:47:
Ik krijg trouwens sinds de laatste update van Wordfeud alle notificaties dubbel binnen. Het is geen blokkerend issue ofzo, maar 't is toch wel een beetje irritant.
Best irritant inderdaad, maar ik ben allang blij dat die verrekte app niet meer de hele tijd crasht. Moest hem soms wel zes keer starten voor ik bij een game kon... Dan maar dubbele notificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:42
kenneth schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:24:
En weer een grote update van ASN Bankieren. Iets strakkere interface en weer een paar nieuwe features.

Geweldige commitment aan WP van ASN!

Dus als je WP gebruikt en/of je bent graaibankiers zat, stap over naar de ASN :P
Hmm sinds de update geeft de app steeds aan dat ik geen verbinding heb, zowel op 4G als Wifi (en ja ik heb wel verbinding, de rest van de apps werken gewoon) . Ik heb al een herinstal geprobeerd, dat baat niet. Meer mensen met dit probleem?

Edit: Hmm ok na een week problemen doet hij het ineens weer.

[ Voor 5% gewijzigd door Minneyar op 06-03-2015 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Gisteren even zitten tellen.
Heb al voor 11,5 euro aan apps gekocht...
Tubecast, Appy weather, Blue skies, PC remote Pro, File Pocket Manager
Wel gratis Runtastic Pro kunnen downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:53
Minneyar schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:20:
[...]

Hmm sinds de update geeft de app steeds aan dat ik geen verbinding heb, zowel op 4G als Wifi (en ja ik heb wel verbinding, de rest van de apps werken gewoon) . Ik heb al een herinstal geprobeerd, dat baat niet. Meer mensen met dit probleem?

Ik had dit issue ook met de SNS (zelfde bank :+) app. Met de update van vanmorgen, de SNS App had ook een update, is dit opgelost. Ik kan ineens weer bankieren zonder wifi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Huetro review op Windowscentral.com. Goed gedaan Niels !!!

http://www.windowscentral...windows-and-windows-phone

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Minneyar schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:20:
Ik ook, mijn vriendin ook.
Hier niet. Nog steeds onregelmatig de melding dat ik geen verbinding heb :{

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
Ok mijn Edit was iets te voorbarig, problemen zijn weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Minneyar schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:28:
Ok mijn Edit was iets te voorbarig, problemen zijn weer terug.
Geen problemen vwb de verbinding met de ASN app.
Hij is alleen wel erg traag geworden, opstarten duurt erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
hjs schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:44:
[...]

Geen problemen vwb de verbinding met de ASN app.
Hij is alleen wel erg traag geworden, opstarten duurt erg lang.
Hetzelfde geldt voor de SNS app, het opstarten gaat zo traag. Eenmaal ingelogd is het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

5translate nu gratis via myappfree
goed programma imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Is er in de store een app beschikbaar waar ik mijn financiën kan managen? Op deze manier krijg je inzicht in je uitgaven en inkomsten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

moBudget. Je moet het even onder de knie krijgen maar ik gebruik het nu bijna drie jaar dagelijks tot zeer grote tevredenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
divvy icm ynab :) Je betaald er wel wat voor, maar then again. Hij is vaak genoeg in de aanbieding op bijv. Steam. Eigenlijk zowat elke Holiday sale wel weer.

[ Voor 53% gewijzigd door Caelorum op 09-03-2015 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Krasloos schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:13:
[...]

Hetzelfde geldt voor de SNS app, het opstarten gaat zo traag. Eenmaal ingelogd is het prima.
Ik krijg net reactie dat er vandaag weer een nieuwe update is van de ASN app, vast ook van de SNS app.
Geachte heer hjs,

Het spijt ons te vernemen dat de app na de update trager is geworden.

Er is vandaag wederom een nieuwe update uitgebracht, welke vermoedelijk ook het snelheidsprobleem oplost. Wij raden u aan deze update te installeren. Mocht het probleem zich blijven voordoen dan vernemen wij dit uiteraard graag van u.

Met vriendelijke groet,
Nicole
Hij vindt hem nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Laatst online: 09:51
Caelorum schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:11:
divvy icm ynab :) Je betaald er wel wat voor, maar then again. Hij is vaak genoeg in de aanbieding op bijv. Steam. Eigenlijk zowat elke Holiday sale wel weer.
Wat is diwy??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

divvy, niet diwy

maar wat het is, geen idee ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is een app die de bestanden van You Need A Budget kan openen. Persoonlijk zweer ik bij dat programma. Eenvoudige interface, duidelijk idee van hoe je eenvoudig je uitgaven kan plannen en goede ondersteuning. Alleen WP ondersteuning willen ze niet aan beginnen omdat ze al een tijdje een webversie aan het ontwikkelen zijn. Vandaar dat je een onofficiele app moet gebruiken zoals: https://login.live.com/lo...=1043&id=268289&popupui=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:31

Punkrocker

Mostly harmless

Caelorum schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:55:
Het is een app die de bestanden van You Need A Budget kan openen. Persoonlijk zweer ik bij dat programma. Eenvoudige interface, duidelijk idee van hoe je eenvoudig je uitgaven kan plannen en goede ondersteuning. Alleen WP ondersteuning willen ze niet aan beginnen omdat ze al een tijdje een webversie aan het ontwikkelen zijn. Vandaar dat je een onofficiele app moet gebruiken zoals: https://login.live.com/lo...=1043&id=268289&popupui=1
Ziet er netjes uit.

Ik verbaas me echter altijd over de toegangen die sommige apps eisen. Waarom heeft deze app bijvoorbeeld toegang nodig tot je bewegings- en richtingssensor?

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Punkrocker schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:04:
[...] Ik verbaas me echter altijd over de toegangen die sommige apps eisen. Waarom heeft deze app bijvoorbeeld toegang nodig tot je bewegings- en richtingssensor?
Mijn gok is dat hij een advertising library gebruikt in zijn project voor de gratis variant. Die vereisen soms wel gekkere dingen. Die van MS vereiste (en misschien nog steeds?) dat je ID_CAP_SENSORS permissie hebt en dat vertaald zich in "bewegings- en richtingssensor" in de store.

Gros van de rare capabilities komt van advertisement libraries in ieder geval.

[ Voor 6% gewijzigd door Caelorum op 11-03-2015 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
hjs schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:22:
[...]

Ik krijg net reactie dat er vandaag weer een nieuwe update is van de ASN app, vast ook van de SNS app.

[...]

Hij vindt hem nog niet.
Vandaag een update binnen gekregen van de ASN bank app, probleem met geen verbinding lijkt weer weg te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Laatst online: 31-07 22:01
Vanmorgen sinds 7:15 krijgt Regenmeter bij mij geen Weerdata meer binnen ("Weerdata ophalen..." blijft doorgaan)...radar doet het wel. Hebben anderen hier ook last van of ligt het aan mijn toestel?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Yep, bij mij ook. Komt vanzelf weer goed neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Dan zal de service waar Regenmeter zijn data vandaan haalt wel een storing hebben. Daar kan Niels niets aan doen, hooguit een melding geven dat er een storing is en dat je het later nog eens moet proberen...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Klopt, WorldWeatherOnline doet moeilijk. Hoop er snel vanaf te zijn met de nieuwe versie van Regenmeter.

Maar vervelend probleem :(.

EDIT
Ben er even verder ingedoken. Schijnbaar heeft World Weather Online een DDoS attack gehad. Vond het al vreemd, alle API keys gaven aan dat ze over hun limiet waren terwijl dit nooit voorkomt.

Website ligt plat, API reageert nu helemaal niet meer (503) en op Twitter hebben meer mensen problemen. Zie Facebook page voor meer details: https://www.facebook.com/worldweatheronline

[ Voor 59% gewijzigd door Niels9001 op 13-03-2015 14:41 ]

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Oef, wat is die ASN app enorm traag geworden. Ruim 20 seconde wachten voordat deze is opgestart. Hiervoor duurder het ongeveer 1 sec op mijn mobiel. Het nodigt nu niet meer uit om even snel je saldo te bekijken.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

wcduck schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:32:
Oef, wat is die ASN app enorm traag geworden. Ruim 20 seconde wachten voordat deze is opgestart. Hiervoor duurder het ongeveer 1 sec op mijn mobiel. Het nodigt nu niet meer uit om even snel je saldo te bekijken.
Terwijl er zo'n mooie saldo check inzit nu :P
Geachte heer hjs,

Wij vinden het erg vervelend dat de app traag blijft.
Wij hebben het probleem nog in onderzoek.

Wij hopen snel een oplossing te kunnen bieden.
Met vriendelijke groet,
..
Had via de app een mail verstuurd (onder Help)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Niels9001 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:22:
Klopt, WorldWeatherOnline doet moeilijk. Hoop er snel vanaf te zijn met de nieuwe versie van Regenmeter.

Maar vervelend probleem :(.

EDIT
Ben er even verder ingedoken. Schijnbaar heeft World Weather Online een DDoS attack gehad. Vond het al vreemd, alle API keys gaven aan dat ze over hun limiet waren terwijl dit nooit voorkomt.

Website ligt plat, API reageert nu helemaal niet meer (503) en op Twitter hebben meer mensen problemen. Zie Facebook page voor meer details: https://www.facebook.com/worldweatheronline
Ah, ik had al zo'n vermoeden (dat het de provider was)...dank voor de update!

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Is er een app zoals Cleartune op WP ?
Is een app waar je frequentiebereik van geluid mee kan meten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutervOorschot
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 13:20
daffie82 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 17:30:
Is er een app zoals Cleartune op WP ?
Is een app waar je frequentiebereik van geluid mee kan meten.
Ik gebruik speAna hier voor

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

@WoutervOorschot
Thanks, Spectrum analyzer is ook wel goed !

Transpeako is app of the day bij myAppFree.
Iemand ervaringen mee? Goede app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
daffie82 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:08:
[knip]

Transpeako is app of the day bij myAppFree.
Iemand ervaringen mee? Goede app?
De vertaling van de programma beschrijving naar het Nederlands belooft weinig goeds, maar we geven het programma het voordeel van de twijfel ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

@hardware-lover staan er ook joekels van dt fouten in dan? .... ;)

[ Voor 10% gewijzigd door daffie82 op 16-03-2015 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
daffie82 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:27:
@hardware-lover staan er ook joekels van dt fouten in dan ....? ;)
Waar heb je het over? 8)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Haha mooie edit, heb je maar bewust niet gequote, was te lullig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
hjs schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:50:
[...]

Terwijl er zo'n mooie saldo check inzit nu :P

[...]

Had via de app een mail verstuurd (onder Help)
Nog niets verbeterd. Echt extreem langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dit kreeg ik te horen van de ASN:

Geachte x,

Het spijt ons zeer dat de app (veel) langzamer is dan voorheen.
Wij hebben hier verschillende meldingen van ontvangen en hebben dit probleem in onderzoek. Wij hopen hier snel een oplossing voor te kunnen bieden.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,

x
Senior Medewerker ASN Klantenservice

In ieder geval mooi dat genoeg mensen hebben geklaagd. Nu wordt er tenminste wat aan gedaan.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Bij wordfeud hebben ze ook weer wat aandacht voor ons.
Via twitter wat contact gehad met een (van de) ontwikkelaar(s) over de kleine livetile welke geen info meer geeft.
Thanks. That's great input man. I've been able to fix the live tile issue.
1.38 will be rolled out the next couple of days:)

[ Voor 48% gewijzigd door hjs op 18-03-2015 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 07:32
Weet iemand of er een app is voor streams te openen met .m3u ?
Ik wil mijn dreambox streamen, op iphone en windows werkt het. Maar voor WP8 niet enige app is VLC maar die werkt niet.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien een idee om de linkjes uit die m3u eens rechtstreeks te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansvDr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Cyrus The Virus schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 08:44:
Weet iemand of er een app is voor streams te openen met .m3u ?
Ik wil mijn dreambox streamen, op iphone en windows werkt het. Maar voor WP8 niet enige app is VLC maar die werkt niet.
Volgens mij kan WP8 Radio dat wel.

http://www.windowsphone.c...94-438b-b3dd-cc19c052579b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 07:32
Die had ik al geprobeerd, hij herkent ze wel maar zegt playback error. Waarschijnlijk omdat er ook beeld bij zit.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 16:59
Iemand nog problemen met de gratis versie van Spotify?

Sinds een week 2 of stopt het opeens met afspelen. Meestal na 1 liedje... Als ik dan op play druk gebeurd er niets meer, moet effectief een andere playlist gaan selecteren en dan pas werkt het terug vlekkeloos.

Begon eerst op m'n Android toestel, sinds gisteren overgeschakeld naar Windows maar hetzelfde probleem.

Subtiele hint van Spotify om over te schakelen naar de betaalversie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Weer een wordfeud update.
Benieuwd of de kleine tile weer info geeft.
(weer-info? Nee tellers e.d. ;) )

[ Voor 20% gewijzigd door hjs op 20-03-2015 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Heeft her iemand trouwens ervaring met apps voor het bekijken / lezen van comics op je telefoon?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Heeft iemand ervaring met de app mMusic Remote Xbox Music? Dit lijkt mij een hele handige app, ik heb mijn HTPC aan een versterker en een draadloze luidsprekerset gekoppeld, en precies wat ik zoek, maar ik krijg de verbinding met mijn HTPC (en gewone PC) niet rond. Van alles geprobeerd, QR-code scannen, handmatig IP en port instellen en uiteindelijk zelfs mijn Firewall uitgeschakeld, maar ik kan maar geen verbinding krijgen.

Ik heb de developer al gemaild maar nog geen reactie (ik ben misschien ongeduldig)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

De wordfeud update werkt vwb de meldingen op de tile nu half, maar er komt van de week een server update begrijp ik en dat moet het helemaal oplossen.
Wel fijn dat je nu een melding krijgt welk(e) woord(en) er fout is/zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-04 20:14
Laatst contact gezocht met de ING om wat feedback te leveren op hun app, mijn feedback was:
* Spaarpotjes op Oranjespaarrekening hebben online een naam, deze is in app niet zichtbaar. Nu moet je gokken welke spaarpot wat is.
* Handige functie: Long press een van je rekeningnummers geeft optie tot rekeningnummer kopiëren, voor als je die snel digitaal wilt delen met je vrienden via een andere app.

Mijn Windows toestel is een:
NOKIA
Mijn Windows versie is: 8.10.14219.0
Waarop ze (snel) reageerden met een standaard mailtje, die eindigde met:
Verder hopen wij dat u tevreden bent over de app. Graag vragen wij u om onze app ook te waarderen door middel van sterren, in de Play Store, De reacties die daar vermeld worden, nemen wij ook mee bij het verbeteren van de app.
Waaruit ik toch de indruk krijg dat ze niet echt een idee hebben waarmee ze bezig zijn :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Laatst online: 09:49
MTDjassen schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:31:
>:) Laatst contact gezocht met de ING om wat feedback te leveren op hun app, mijn feedback was:

[...]

Waaruit ik toch de indruk krijg dat ze niet echt een idee hebben waarmee ze bezig zijn :+.
Je krijgt in elk geval nog reactie!
Ik heb al twee keer contact gezocht met de ABN Amro, maar tot twee keer toe geen reactie terug... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 14:13
MTDjassen schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:31:
Laatst contact gezocht met de ING om wat feedback te leveren op hun app, mijn feedback was:

[...]

Waarop ze (snel) reageerden met een standaard mailtje, die eindigde met:

[...]

Hoeft niet zo zeer, kan goed zijn dat ze de feedback wel opgeschrijven maar dat de macro die ze gebruiken om je te bedanken geen windows phone bevat of dat ie gewoon de verkeerde macro heeft aangeklikt. Geloof maar dat als jij tientallen of honderden tickets per dag krijgt, je niet de volledige respons met de hand over en over gaat typen, vooral niet als een algemeen stukje steeds opnieuw gebruikt moet worden :) (bron: ervaring)

Je probeert zoveel mogelijk persoonlijk te woord te staan, maar sommige delen van een respons kunnen vaak ook een macro zijn, Voorkomt ook fouten (ja weet ik, beetje tegenstrijdig :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:40
Zarhrezz schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 22:25:
Heeft her iemand trouwens ervaring met apps voor het bekijken / lezen van comics op je telefoon?
Ik heb per strip een app: Fokke&Sukke, FC Knudde, etc. Helaas ontbreekt de allermooiste: DirkJan nog steeds in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Jannibal23 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:05:
[...]
Ik heb per strip een app: Fokke&Sukke, FC Knudde, etc. Helaas ontbreekt de allermooiste: DirkJan nog steeds in de store.
Ah ja, die hebben we ook nog...maar die lees ik wel in NRC / Eppo =)

Wat ik eigenlijk bedoelde zijn comics van Marven, DC, etc.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 19:23
Via de Kobo reader kun je comics lezen, maar dan moet je ze wel eerst via de store aanschaffen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
coenox schreef op maandag 23 maart 2015 @ 21:25:
Via de Kobo reader kun je comics lezen, maar dan moet je ze wel eerst via de store aanschaffen....
Ik zoek wel een app die van SD kan lezen...het is juist voor off-line gebruik.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
Voor mijn Win 8 tablet gebruikte ik Comix, ik zie dat die ook beschikbaar is voor Windows Phone. Op de tablet beviel die prima, maar ik heb hem niet geprobeerd op mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Comix lijkt niet van SD te kunnen lezen...

Comicana heb ik geprobeerd, werkt redelijk op een telefoon. Ook Cover werkt wel aardig, de zoom werkt beter dan bij Comicana, maar wel erg gevoelig voor swipes (next / previous page terwijl je dat niet wil).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:48

GerkeP

Vragen mag altijd........

Voor Comics gebruik ik Cover, is er voor tablet, pc en windows phone

http://www.windowsphone.c...fe-4aab-92a0-7e1d064a08c9

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Dat is niet onverwacht...ik had vanmorgen een mail van PostNL over de vernieuwingen die ze doorvoeren en de nieuwe Android / iOS Apps die daarvoor beschikbaar zijn. Ik heb meteen maar bij de helpdesk een suggestie gedaan om de universele Windows / Windows Phone App uit te brengen voordat Windows 10 er is.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koode
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Die MijnPakket app maakte gebruik van een mobiele site van PostNL, maar die site werkt/bestaat sinds de nieuwe Android/iOS app niet meer.
Vandaar dat in mijn app MijnBestellingen PostNL/MijnPakket ook niet meer werkt. Ik heb PostNL al gemaild om te vragen of ze me misschien wat informatie kunnen geven (API bijvoorbeeld). Zolang ik die informatie niet heb ga ik de informatie van hun vernieuwde website af proberen te halen. Ik ben druk bezig om mijn app weer werkend te krijgen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:42
@Zarhrezz en Koode : dank u voor reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Mooie update voor Opera Mini (beta)

http://allaboutwindowspho...i_for_Windows_Phone_b.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Briljante 1 april grap van Microsoft: http://www.windowscentral...ft-launches-ms-dos-mobile

Draai MS-DOS op je Windows Phone. En voordat je denkt, het doet niks ga dan eens naar de games directory en zet je geluid aan. Erg leuk, vooral als je nog uit de tijd stamt dat je daadwerkelijk met MS_DOS hebt gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Dit is geweldig! Je kan zo'n beetje elk programma opstarten. De camera en RPS zijn het mooist.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dvXCupo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:18

Wailing_Banshee

You're Next

coenox schreef op woensdag 01 april 2015 @ 09:46:
Briljante 1 april grap van Microsoft: http://www.windowscentral...ft-launches-ms-dos-mobile

Draai MS-DOS op je Windows Phone. En voordat je denkt, het doet niks ga dan eens naar de games directory en zet je geluid aan. Erg leuk, vooral als je nog uit de tijd stamt dat je daadwerkelijk met MS_DOS hebt gewerkt.
Ja, maar ik kan me Cortana niet herinneren van vroeger :D

En als je je tiles scherm beu bent, start je toch gewoon Windows 3.1?

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:35

PeaceNlove

Deugleuter

Probeer vooral ook RPS.exe te spelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

format c:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Even een serieuze vraag :)

Mijn vader zoekt het volgende :

App waarmee je wandelroutes op voorhand kan plannen en die je tijdens het wandelen dan ook volgt via GPS.
En liefst ook dat hij aanwijzigingen geeft vocaal (links, rechts, rechtdoor) tijdens de wandeling.

Bestaat dit?
Of ga je dan best naar een Garmin apparaat of iets dergelijks?
Suggesties welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:18

Wailing_Banshee

You're Next

daffie82 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:29:
Even een serieuze vraag :)

Mijn vader zoekt het volgende :

App waarmee je wandelroutes op voorhand kan plannen en die je tijdens het wandelen dan ook volgt via GPS.
En liefst ook dat hij aanwijzigingen geeft vocaal (links, rechts, rechtdoor) tijdens de wandeling.

Bestaat dit?
Of ga je dan best naar een Garmin apparaat of iets dergelijks?
Suggesties welkom!
Ik weet niet of je daar wel een telefoon voor wilt gebruiken. De GPS module vreet over het algemeen stroom en je trekt zo je telefoon leeg.
Als ik je vader was, zou ik naar een Garmin kijken. Wij hebben er zelf ook een, ik plan mijn route of via google maps of via basecamp (van Garmin). Ik zet die route dan op m'n apparaat, en volg die gewoon. Het enige wat die van mij niet heeft is een vocale aanwijzer. Hij onthoudt wel welke route je precies gelopen hebt. En als de batterijen op zijn, stop ik er gewoon twee nieuwe AA's in die ik eventueel bij een lokale supermarkt altijd kan kopen, hoe klein dan ook (ik heb er standaard oplaadbare in zitten, maar ik vind het idee wel prettig dat ik ze altijd kan vervangen :D)

Oh, en zo'n Garmin heeft een scherm wat bij fel zonlicht nog perfect te lezen is (zonder backlight te gebruiken) en hij is meestal ook wat stoot vaster :p

[ Voor 6% gewijzigd door Wailing_Banshee op 01-04-2015 11:43 ]

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 12:34
Welke commands heb je nu allemaal?

DIR
Camera
Win
format c:
touch.com
phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fhade
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 20:23
PeaceNlove schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:02:
Probeer vooral ook RPS.exe te spelen _/-\o_
Bij mij werkte alleen RPS.com, eerst settings doorlopen met Cortana, waarbij ze zegt; type RPS.exe to play. Alleen RPS.com werkte bij mij hier dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Fhade schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:04:
[...]

Bij mij werkte alleen RPS.com, eerst settings doorlopen met Cortana, waarbij ze zegt; type RPS.exe to play. Alleen RPS.com werkte bij mij hier dus.
of gewoon rps :P
Pagina: 1 ... 78 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.