Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:42

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Bij instellingen : Regio : Land + regionale instellingen aangepast naar Nederland (ipv Belgie).
Hierna Mixradio gedownload in de store in de hoop dat dit nu wel zou werken... (zoals jullie weten Mixradio niet beschikbaar in Belgie).
Maar helaas.... Kan nog altijd geen artiesten toevoegen in Mixradio !
Iemand nog suggesties? Zie ik iets over het hoofd?

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 20:40
xxxneoxxx schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:12:
. Alhoewel ik op Android altijd Sygic gebruikt heb. Was eigenlijk ook altijd wel prima.
Ik was ook fan van Sygic op Android. Bij mij loopt Here soms helemaal vast. Ik heb hierdoor in Duitsland al eens een afslag gemist omdat ik het niet in de gaten had. Moest de phone herstarten. Aangezien ik een Sygic licentie heb, heb ik ze gevraagd om die voor WP te kunnen gebruiken. Maar dat kan niet. Volgens Sygic moet ik een nieuwe licentie voor WP kopen. Maar dat ben ik dus zeker niet van plan. Of lijkt dat jullie wel redeljjk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ander platform, andere ontwikkeling. Maar het zou ze sieren als ze je korting geven vanwege je huidige account idd. Zelf probeer ik hem momenteel even uit. Lijkt toch net wat fijner te zijn dan Navigon (die crashed nog regelmatig als ie op de achtergrond draait). Ik heb het idee dat Navigon niet helemaal bijloopt met de laatste API's

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Meer punten voor CoPilot dan :P... Die heeft één licentie voor alle platformen, en ik draai het nu momenteel op een Lumia 930 en een Sony Z3c (Android).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Propane schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 20:49:
Meer punten voor CoPilot dan :P... Die heeft één licentie voor alle platformen, en ik draai het nu momenteel op een Lumia 930 en een Sony Z3c (Android).
Niet Nederlands?

Ondersteunde talen (6): Deutsch, English, English (United States), español, français, italiano.

Edit @hieronder. Dan is de store-info niet volledig verwacht ik.

Edit2: ik heb de gratis versie er al op gehad zie ik nu. Niet echt een prettige navigatie-stem en vrij onduidelijk met zijn (haar) aanwijzingen. Het is me weer duidelijk geworden ;)

[ Voor 31% gewijzigd door hardware-lover op 07-02-2015 22:03 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Jawel, ook in het Nederlands.

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7409/16279190310_57f858b1bf_z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 17:19

LDVC

Let's get it over with

Komst van Sonos naar WP is nu feitelijk bevestigd: http://www.windowscentral...sed-no-eta-release-though

Heb hier zo lang op zitten wachten!

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

Boss

+1 Overgewaardeerd

LDVC schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:04:
Komst van Sonos naar WP is nu feitelijk bevestigd: http://www.windowscentral...sed-no-eta-release-though

Heb hier zo lang op zitten wachten!
Dat wordt inderdaad wel tijd he! Hoewel Phonos het ook prima doet vind ik de Sonos app er op iOS, Android en Windows er toch wat beter uitzien. Functioneel zal het waarschijnlijk allemaal niet veel uitmaken.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Paar nieuwe apps die ik ''ontdekt'' heb via een artikel uit ''metro app sauce''

- Blue Skies : goede gratis weather app, je kan wel de live tile maar max. elke 3 uur laten vernieuwen, maar vind ik niet zo een punt. Ik vind de weerinfo in ieder geval accurater dan regenmeter (sorry!)
Regenmeter gebruik ik uiteraard wel nog voor de neerslag info!

- MyappFree : gratis elke dag melding van een gratis betalende app

- Nextgen reader : eindelijk een goede gratis RSS app gevonden

- Sharkphone : hiermee kan je allerlei nummers zoeken en afspelen op je telefoon. Wel leuk om een bepaald nummer snel te zoeken en te horen of het je bevalt. Veel beter dan spotify gratis editie want hier is enkel random shuffle mogelijk waardoor ik bij het zoeken naar albums altijd iets anders te horen krijg dan ik effectief wil horen.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Blue Skies is leuk, maar de live-tile stopt met werken bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

^Voorlopig hier nog geen probleem mee gehad. Maar goed, heb hem pas sinds gisteren. Zal het in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Iemand een goede kompas app? En liefst eentje die niet blijft hangen op het kalibreren... Ik zit als een gek een acht te zwaaien in de lucht maar hij geraakt echt niet gekalibreerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-06 14:33
daffie82 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 21:54:
Iemand een goede kompas app? En liefst eentje die niet blijft hangen op het kalibreren... Ik zit als een gek een acht te zwaaien in de lucht maar hij geraakt echt niet gekalibreerd...
Heb je het ook in bijv. de tuin geprobeerd waar minder storing is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
Ligt niet aan de app. Elke app maakt gebruik van dezelfde api om de telefoon te kalibreren. Probeer inderdaad eens op een andere lokatie en anders is je kompas in je telefoon misschien stuk...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik schud gewoon willekeurig een paar keer met mijn telefoon en dan werkt het weer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Mijn favoriet is Compass 8.1. Simpel, lekker Metro look.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Hoe kan je in godsnaam een foto roteren op twitter?? Ik krijg het niet klaar in ieder geval... Erg frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hoe download je in de Here (maps) app heel Nederland? Er is een optie voor heel Europa maar dat is 9GB groot, iets wat ik toch wat teveel vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Olaf van der Spek schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 12:55:
Hoe download je in de Here (maps) app heel Nederland? Er is een optie voor heel Europa maar dat is 9GB groot, iets wat ik toch wat teveel vind.
instellingen > swipe naar rechts > kaarten > kaarten downloaden > + (246,9 MB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabianspoelman
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-09 18:48
Ik kwam van iOS en zocht nog om een vervanger voor iTV Shows, waarmee je met behulp van Trakt.tv integratie je TV-series kan bijhouden en melding ontvangt van nieuwe afleveringen.

Toen kwam ik TV Blaze tegen en deze voldoet aan alle verwachtingen!

Met mooie livetile voor nieuwe episodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Daarvoor heb ik laatst Series fan gedownload :)

TV Blaze ziet eruit als een leuk gratis alternatief..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-04 20:14
Wat een overkill die Series Fan. En het oude Metro design en ALL CAPS. Enorm schreeuwerig vind ik dat overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

hjs schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:03:
[...]

251,5 zelfs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Checked voor updates.
Verrek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepert
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
fabianspoelman schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:06:
Ik kwam van iOS en zocht nog om een vervanger voor iTV Shows, waarmee je met behulp van Trakt.tv integratie je TV-series kan bijhouden en melding ontvangt van nieuwe afleveringen.

Toen kwam ik TV Blaze tegen en deze voldoet aan alle verwachtingen!

Met mooie livetile voor nieuwe episodes.
Mocht je nog niet volledig tevreden zijn:

Tv Show van Rudy Huyn, ook in betaalversie. Erg uitgebreid en mooi. Maar omdat ik graag iets cleaner wilde ben ik overgestapt naar een andere.
Ik ben zelf namelijk erg te spreken over deze: TvTime (maar gebruik geen Trakt.tv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
hjs schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:03:
[...]

Silly me, je kunt gewoon op Europa drukken en een sub-selectie maken. Onder Android is Nederland 350MB groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Olaf van der Spek schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 19:23:

Silly me, je kunt gewoon op Europa drukken en een sub-selectie maken. Onder Android is Nederland 350MB groot.
Bigger is not always better ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Moovit app is not available for your device... What the?
Zelfde verhaal met Rowi trouwens...

Is dit omdat language op BE staat? Of hebben jullie NL'ers dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-04 20:14
Moovit download hier gewoon. Rowi kannie niet vinden. Language staat op Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

heb moovit atm niet nodig, maar goed om weten dat ik dit kan oplossen door op NL te zetten.
Wel vreemd ivm Rowi... Blijkbaar niet beschikbaar in benelux?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepert
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
daffie82 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:46:
heb moovit atm niet nodig, maar goed om weten dat ik dit kan oplossen door op NL te zetten.
Wel vreemd ivm Rowi... Blijkbaar niet beschikbaar in benelux?
Rowi twitterclient is ook al enige tijd uit de store gehaald; zijn er mee gestopt helaas.. Hele tijd terug ook al, gekloot met rate/token-limit van Twitter meen ik

Tweetium
Aeries
MeTweets

zijn in mijn ogen goede opties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Koepert schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 18:39:

Rowi twitterclient is ook al enige tijd uit de store gehaald; zijn er mee gestopt helaas.. Hele tijd terug ook al, gekloot met rate/token-limit van Twitter meen ik

Tweetium
Aeries
MeTweets

zijn in mijn ogen goede opties..
Dank voor de info!
Kan ik met 1 van deze 3 opties een foto roteren alvorens op twitter te posten? In de app zelf dus, heb geen zin om eerst een andere app te gaan gebruiken om de foto te roteren.
Roteren kan namelijk niet in de standaard twitter app, en dat irriteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Misschien hetzelfde issue als Mehdoh destijds had? 8.1 heeft schijnbaar voor twitterclients e.e.a veranderd inderdaad.

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

VLC remote vandaag nog gratis via myappFree
Gebruik het zelf niet, maar for those who may concern...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

5translate : goede google translate app !
Ook het opnemen van spraak werkt goed.

[ Voor 32% gewijzigd door daffie82 op 20-02-2015 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:27
Rudy Huyn heeft de Dropbox app geupdate maar bij mij werkt de zoekfunctie niet meer. Op mijn Surface werkt het nog wel maar erg langzaam.

Iemand dezelfde problemen?

EDIT: Mooi. Rudy laat via Twitter weten dat er een update gesubmit is. _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door GerCor op 22-02-2015 17:37 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Nieuwe Update regenmeter beta. Live tiles zouden nu moeten werken. Maar bij mij niet. Iemand anders wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

daffie82 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 23:24:
Nieuwe Update regenmeter beta. Live tiles zouden nu moeten werken. Maar bij mij niet. Iemand anders wel?
Yes.
Duurt ff he, wel beetje geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Meer info over Regenmeter BETA hier:

Post hier je eigen Windows (Phone) 8.1 universele app

Werken de tiles bij jullie (en ook alle 4?)? Zo niet, welk device heb je? Laat ff weten in dat topic :D.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Appy Weather : wat een fantastische weer app zeg.
7 dagen gratis trial : ik zou aan iedereen zeggen : try it out.
Lekker minimalistisch met een fantastische interface - ERG overzichtelijk, zelf uitbreidbaar door op + te drukken. Zeer instelbare live tiles en zéér accurate weerinfo (zelfde source als Blue Skies).
Ik had bij Blue Skies een in-app purchase gedaan voor 1,49 euro zodat ik elk uur een update van de live tile kreeg (ipv om de 3 uur), maar ik had me dit beter bespaard en gewoon deze app gekocht voor 2,99 euro.
Alles wat ik nog miste aan Blue Skies zit in deze app!
Dikke aanrader.

Ik vrees dat ik Blue Skies dus ook niet meer ga gebruiken.

[ Voor 6% gewijzigd door daffie82 op 24-02-2015 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Appy Weather is niet in het Nederlands beschikbaar dus: thanks but no thanks.

En, eindelijk ... de update van Dropbox. Zoeken werkt weer uitstekend.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

GerCor schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:11:
Your loss.
Gelukkig kan ik wel Engels en de icoontjes zijn redelijk universeel te noemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
GerCor schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:11:
Blijf je dit elke keer weer oprakelen als een app geen Nederlands ondersteunt?

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 13:50
Swerfer schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 18:20:
[...]

Blijv je dit elke keer weer oprakelen als een app geen Nederlands ondersteunt?
haha dacht precies hetzelfde 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Het ging mij even om de update van Dropbox (waar ook een Nederlandstalige versie van is). Neem ik die Appy Weather gelijk even mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Heb sinds 2 weken een probleemje met Facebook, ik zie s'ochtends namelijk geen nieuwe post updates. Als ik de mobiele web versie gebruik dan zie ik wel nieuwe updates. Iemand hier ook last van?

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:40
Ja, heb ik ook. Facebook is een slechte app. Ik heb een tijdje de BETA versie gebruikt, maar die is ook slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
daffie82 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 13:14:
Appy Weather : wat een fantastische weer app zeg.
7 dagen gratis trial : ik zou aan iedereen zeggen : try it out.
Lekker minimalistisch met een fantastische interface - ERG overzichtelijk, zelf uitbreidbaar door op + te drukken. Zeer instelbare live tiles en zéér accurate weerinfo (zelfde source als Blue Skies).
Ik had bij Blue Skies een in-app purchase gedaan voor 1,49 euro zodat ik elk uur een update van de live tile kreeg (ipv om de 3 uur), maar ik had me dit beter bespaard en gewoon deze app gekocht voor 2,99 euro.
Alles wat ik nog miste aan Blue Skies zit in deze app!
Dikke aanrader.

Ik vrees dat ik Blue Skies dus ook niet meer ga gebruiken.
Ik heb Appy Weahter er net weer afgegooid na een paar dagen...zeker een hele mooi App (vooral de grafiekweergave voor de komende uren is erg goed), maar de nauwkeurigheid hier (Delft / De Lier) was echt dramatisch. Regenmeter zit wel goed voor neerslagverwachting...valt er 3-4 mm, zegt Appy weather 0 mm met 0% kans op neerslag...

Ik heb ook Weather Flow erop nu om eens te kijken, net de provider naar forecast.io gezet om te zien hoe accuraat dat is. Weather Flow is lekker customizable, zodat ik een hourly forecast en daily forecast op een enkele pagina heb...dat mis ik bij Regenmeter.

Ik zal ook eens naar Blue Skies kijken...maar als het dezelfde provider is als Appy Weather, vrees ik voor de nauwkeurigheid hier...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Zarhrezz schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:18:
[...]

Ik heb Appy Weahter er net weer afgegooid na een paar dagen...zeker een hele mooi App (vooral de grafiekweergave voor de komende uren is erg goed), maar de nauwkeurigheid hier (Delft / De Lier) was echt dramatisch. Regenmeter zit wel goed voor neerslagverwachting...valt er 3-4 mm, zegt Appy weather 0 mm met 0% kans op neerslag...

Ik heb ook Weather Flow erop nu om eens te kijken, net de provider naar forecast.io gezet om te zien hoe accuraat dat is. Weather Flow is lekker customizable, zodat ik een hourly forecast en daily forecast op een enkele pagina heb...dat mis ik bij Regenmeter.

Ik zal ook eens naar Blue Skies kijken...maar als het dezelfde provider is als Appy Weather, vrees ik voor de nauwkeurigheid hier...
Met nauwkeurigheid bedoel ik ook nauwkeurigheid wat betreft het WEER.
Wat betreft neerslag is er niks beter dan regenmeter (of programma's die van buienradar hun data halen).

En uhm... Volgens mij maakt Appy weather/blue skies gebruik van forecast.....

Dus als je 1 app zoekt voor volledige nauwkeurigheid qua weer + neerslag ga je IMO nog heel lang zoeken.
Appy weather + buienrader is voor mij ideaal en perfect nauwkeurig. Je moet alleen de neerslag data van appy weather met een korrel zout nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Zarhrezz schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:18:
[...]

Uur/dag overzicht in Regenmeter komt binnenkort :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2097414/wp_ss_20141102_0005.jpg

Ik gebruik zelf Regenmeter en MSN Weer. Alle data komt maar uit een paar bronnen, en de verschillen zijn niet zo heel groot. Belangrijkste voor mij is dat of het regent/droog is en een indicatie van de temperatuur (ik merk het verschil tussen 3 en 5 graden toch niet :)).

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ik vind de weerdata van Regenmeter en MSN weer echt niet goed, de verwachtingen worden ook elk uur serieus bijgesteld, zo lijkt het wel....
Zit soms wel 5 graden verschil in met andere meer betrouwbare weerapps.

Maar goed, zoals reeds gezegd : op gebied van neerslagdata is regenmeter gewoon super.
Enkel nog een niet flippende live tile :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ha, de Whatsapp notificaties zijn veranderd sinds de laatste update. Ik weet dat Niels dat eens heeft uitgelegd in dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Nice...net vanmorgen een donatie gedaan en ik krijg meteen feedback ;)

Heb je het 3 uur interval vanwege de weather provider? Ik merkte dat in Weather Flow; bij Weather Underground en forecast.io is m'n hourly forecast per uur, terwijl als ik OpenWeatherMap als provider kies, is het per 3 uur.

Heeft iemand trouwens ervaring met Accuweather vs Weather.com voor Nederland wat betreft de nauwkeurigheid?

[ Voor 15% gewijzigd door Zarhrezz op 25-02-2015 14:24 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daffie82 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:59:
Ik vind de weerdata van Regenmeter en MSN weer echt niet goed, de verwachtingen worden ook elk uur serieus bijgesteld, zo lijkt het wel....
Zit soms wel 5 graden verschil in met andere meer betrouwbare weerapps.[...]
Op sommige dagen is dat inderdaad het geval, maar dat komt gewoon doordat nog niemand een echt sluitend correct weermodel heeft kunnen maken. Dan krijg je soms dit soort rare fratsen, vooral als je naar de weervoorspelling op lange termijn gaat kijken of probeert te voorspellen op korte intervallen (van een uur of een kwartier). Het enige dat je tegen dat continue bijstellen kan doen is grotere intervallen nemen, de voorspelling smoothen of beter voorspellen. En alle drie hebben zo hun voor en tegens helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Caelorum schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:30:
[...]

Op sommige dagen is dat inderdaad het geval, maar dat komt gewoon doordat nog niemand een echt sluitend correct weermodel heeft kunnen maken. Dan krijg je soms dit soort rare fratsen, vooral als je naar de weervoorspelling op lange termijn gaat kijken of probeert te voorspellen op korte intervallen (van een uur of een kwartier). Het enige dat je tegen dat continue bijstellen kan doen is grotere intervallen nemen, de voorspelling smoothen of beter voorspellen. En alle drie hebben zo hun voor en tegens helaas.
Ja, dat snap ik.
Maar de schommelingen buiten beschouwing gelaten is het gewoon niet accuraat.
Huidige temperatuur is volgens regenmeter 2 graden. Volgens forecast.io (appy weather/Blue skies) is het 5 graden.
En dat laatste is dus correct.
Nu kan je zeggen, lekker boeien die 3 graden. Als ik dan toch een weer app gebruik en als live tile op mijn start scherm zet, wil ik ook dat het correct is. Anders heb je er nog geen drol aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Zarhrezz schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:11:

Heeft iemand trouwens ervaring met Accuweather vs Weather.com voor Nederland wat betreft de nauwkeurigheid?
forecast.io > accuweather > weather.com

In die volgorde dus wat betreft nauwkeurigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Iemand nog tips voor tijd dodende spelletjes zoals Flow Free?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Tropicc schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:38:
Hill Climb Racing :9

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daffie82 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:36:
[...]
Huidige temperatuur is volgens regenmeter 2 graden. Volgens forecast.io (appy weather/Blue skies) is het 5 graden.
En dat laatste is dus correct. [...]
Dat zal dan wel aan de regio liggen, want hier is die wel altijd correct :) Geeft momenteel ook gewoon 5 graden aan. Ik zit dan wel in het midden van Nederland, dus wellicht dat de data daar gewoon beter is.

[ Voor 10% gewijzigd door Caelorum op 25-02-2015 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
daffie82 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:38:
[...]

forecast.io > accuweather > weather.com

In die volgorde dus wat betreft nauwkeurigheid.
Ok...net even zitten spelen...Weather Underground zit ook wel redelijk goed, beter dan forecast.io als ik het naast de KNMI leg...maar goed, da's wel 'lokaal' vs landelijk.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Caelorum schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:48:

Dat zal dan wel aan de regio liggen, want hier is die wel altijd correct :) Geeft momenteel ook gewoon 5 graden aan. Ik zit dan wel in het midden van Nederland, dus wellicht dat de data daar gewoon beter is.
Dat kan, kan enkel voor mijn eigen locatie spreken natuurlijk ;)
EDIT : lanaken (belgie) trouwens

[ Voor 4% gewijzigd door daffie82 op 25-02-2015 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 23:40
- I am box
- Lamphead
- Yog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:23
Caelorum schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:48:
[...]

Hier geeft hij 9 graden aan momenteel. MSN Weather zegt 8 graden. Close enough ;)

Middenin centrum van Utrecht btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Don't tap the white tile / Piano tiles. Zijn duizenden implementaties van, gewoon de populairste pakken.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
• Hill climb racing zeker aanrader,
• Dwelp = puzzel spelletje wat er wel leuk uitziet.
• Delight games = uitgever van allerlei heel erg leuke story games waar je zelf het verhaal bepaald. Je hebt een pakket met alle verhalen bij elkaar in één app voor 5 euro ofzo. Volgens mij is er ook een gratis sinds kort.
• Blocked in = puzzel
• Legendary Titans = rpg text based pay to win. (met 70 cent per week kom je al heel ver, tikt wel aan verder :P)
• Pocket tanks, alleen als hij gratis is (heb hem zelf via MyFreeApp) crashed af en toe.
• Don't tap on the white tile = Let op! Groot risico op kapotte telefoon en of scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:14

P_Tingen

omdat het KAN

Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een fatsoenlijke vervangen voor mijn Android app die upcoming events liet zien uit mijn agenda. Ik heb al SimpleCalendar gevonden maar die laat het in priegelletters zien en bovendien maar drie. Ik zou er graag meer willen zien op een live tile. Suggesties?

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
P_Tingen schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 20:13:
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een fatsoenlijke vervangen voor mijn Android app die upcoming events liet zien uit mijn agenda. Ik heb al SimpleCalendar gevonden maar die laat het in priegelletters zien en bovendien maar drie. Ik zou er graag meer willen zien op een live tile. Suggesties?
Ik ben wel tevreden met Chronos Calendar +....is wel betaald, maar je kunt 'em eerst proberen. Er is erg veel customizable (zaken als uit welke kalenders event op de live tile komen en van welke niet, of je all-day events in de live tile wil, hoeveel dagen vooruit...etc).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Je hebt het zelf al gezegd : Simple Calendar
Gewoon op je lock screen zetten, werkt fantastisch en je kunt instellen tot hoeveel dagen je vooruit wil zien. Laat er dan wél meer dan 3 zien 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Of je moet het graag op een tile willen zien.. Dan is upcoming tile, of live tile agenda een goeie optie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Wellicht dat Chronos Calender een mogelijkheid is. Wel een betaalde app, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Chronos plus, +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Is van dezelfde maker.. Bedoel die + versie..
Dank voor je toevoeging.

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

xxxneoxxx schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:24:
Of je moet het graag op een tile willen zien.. Dan is upcoming tile, of live tile agenda een goeie optie. :)
Ja, upcoming tile had ik inmiddels ook gevonden en geïnstalleerd, die doet denk ik wel zo ongeveer wat ik wil. Chronos ziet er ook goed uit moet ik zeggen. Thanks!

• hjs
  • Niet online

hjs

P_Tingen schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 07:45:
[...]

Chronos ziet er ook goed uit moet ik zeggen. Thanks!
Bij Chronos+ heb je keuze uit zo'n 40 verschillende live-tile designs.
En die kan je dan nog wat aanpassen ook. _/-\o_

hjs in "\[WP8.1] Post je Homescreen!"

[ Voor 10% gewijzigd door hjs op 26-02-2015 07:52 ]

• hjs
  • Niet online

hjs

Stop de persen !!!

Wordfeud heeft een update :+

WTF reclame :(
(heb het al gekocht)

[ Voor 29% gewijzigd door hjs op 26-02-2015 08:46 ]

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:23
hjs schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 08:41:
Stop de persen !!!

Wordfeud heeft een update :+

WTF reclame :(
(heb het al gekocht)
Waaaat? 8)7
Zouden ze eindelijk wat aan de stabiliteit gedaan hebben?

• hjs
  • Niet online

hjs

Denk het wel, probleem was advertenties die niet laden.
Nu krijgt de betalende klant ook advertenties :+
"New in this version"
"Bug fixes"

heerlijk.... ^^

• hjs
  • Niet online

hjs

Livetile lijkt ook nog stuk :(
En hij crashte net, fijne update

[ Voor 36% gewijzigd door hjs op 26-02-2015 09:32 ]

hjs, probeer eens opnieuw te installeren. Soms helpt het bij problematische updates.

• hjs
  • Niet online

hjs

Caelorum schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:49:
hjs, probeer eens opnieuw te installeren. Soms helpt het bij problematische updates.
Gelijk geprobeerd ;)
Hielp niet.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Nog even over die weer apps, mijn ervaring is dat MSN weer niet het juiste weerbeeld geeft, maar Weather Flow klopt aardig. Nadat ik dit een tijdje geprobeerd had heb ik deze app voor WP8.1 en Windows 8.1 gekocht (helaas geen universele app)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

CAP-Team schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:07:
Nog even over die weer apps, mijn ervaring is dat MSN weer niet het juiste weerbeeld geeft, maar Weather Flow klopt aardig. Nadat ik dit een tijdje geprobeerd had heb ik deze app voor WP8.1 en Windows 8.1 gekocht (helaas geen universele app)
Is ook mijn ervaring.
Forecast.io is wel correcter, appy weather/blue skies maken hier gebruik van.
Wat gebruikt weather flow?

• Zarhrezz
daffie82 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 14:49:
[...]

Is ook mijn ervaring.
Forecast.io is wel correcter, appy weather/blue skies maken hier gebruik van.
Wat gebruikt weather flow?
Bij Weather Flow kun je kiezen uit Weather Underground, OpenWeatherMap en forecast.io.

Edit: Vieather is ook wel aardig wat betreft de live tile. Hier kun je Weather.com en Accuweather.com als providers gebruiken. Wel irritante ad bij afsluiten (of je een speeltje van de developer nu of later wil proberen).

[ Voor 24% gewijzigd door Zarhrezz op 26-02-2015 16:02 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Zarhrezz schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:56:
[...]

Bij Weather Flow kun je kiezen uit Weather Underground, OpenWeatherMap en forecast.io.

Edit: Vieather is ook wel aardig wat betreft de live tile. Hier kun je Weather.com en Accuweather.com als providers gebruiken. Wel irritante ad bij afsluiten (of je een speeltje van de developer nu of later wil proberen).
Dan ga ik die ook eens proberen.
Appy weather of Weather flow ga ik dan waarschijnlijk kopen. Niet alle 2 uiteraard :P

Edit : die Vieather vind ik erg traag (bij)werken. De live tile is super, maar de app zelf vind ik STUKKEN minder dan Appy weather.

[ Voor 10% gewijzigd door daffie82 op 26-02-2015 16:24 ]

• hjs
  • Niet online

hjs

ASN app update, maar je heb wel je reader nodig om opnieuw te registreren.
Wel mooie update lijkt het, incl saldo-check bv

• Zarhrezz
daffie82 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:22:
[...]

Dan ga ik die ook eens proberen.
Appy weather of Weather flow ga ik dan waarschijnlijk kopen. Niet alle 2 uiteraard :P

Edit : die Vieather vind ik erg traag (bij)werken. De live tile is super, maar de app zelf vind ik STUKKEN minder dan Appy weather.
Grappig, bij mij laadt Appy Weather echt enorm traag (Lumia 830). De live tile van Weather Flow update bij mij trouwens niet echt lekker...maar wellicht heeft dat te maken met het switchen tussen providers. Na unpin / pin is hij wel weer bij.

<GOT> Zarhrezz#2885

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Zarhrezz schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:21:

Grappig, bij mij laadt Appy Weather echt enorm traag (Lumia 830). De live tile van Weather Flow update bij mij trouwens niet echt lekker...maar wellicht heeft dat te maken met het switchen tussen providers. Na unpin / pin is hij wel weer bij.
Bij mij is Appy retesnel (ook L 830).
Live tiles van Weather Flow vind ik toch minder uitgebreid dan Appy.
Vooral het brede live tile van Appy waar je NOW + TODAY kan kiezen vind ik erg handig.
Ik mis bij Weather flow bijvoorbeeld de gevoelstemp en de windsnelheid op de brede live tile :'(

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Thanks voor de game tips! :)

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:32

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Spotify heeft vandaag ook weer een mooie update gekregen! Draait allemaal net wat soepeler om m'n 1020 en er zit EINDELIJK last.fm scrobbling functionaliteit in :)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

hjs schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 09:02:
Denk het wel, probleem was advertenties die niet laden.
Nu krijgt de betalende klant ook advertenties :+
Faal |:( :D

Maar goed, het wordt opgelost:
Hi,

We are aware of the problem. We are working on a fix for this bug. There will be an update in the nearest future with a fix for this issue.
Thank you for your patience and sorry for the inconvenience.

Best regards,
Martin Nilsen
Wordfeud.com
Het zal wel niet, maar heel misschien is dit toch een teken dat ze de WP versie weer nieuw leven in gaan blazen. We wachten pas een paar jaar op de features die Android en iOS ook hebben :P
Zouden ze per ongeluk een Windows Phone gebruiker als dev hebben aangenomen? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F97
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

F97

Fabian

dreameater schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:22:
Spotify heeft vandaag ook weer een mooie update gekregen! Draait allemaal net wat soepeler om m'n 1020 en er zit EINDELIJK last.fm scrobbling functionaliteit in :)
Ah fantastisch! Eindelijk inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:21
Bestaat er een goede app voor als je vooral in het bezit bent van eigen muziek in mappen, van Indie bandjes (valt dus weinig art te vinden)? Dus een heel simpele duidelijke music player met mappen weergave?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

En weer een grote update van ASN Bankieren. Iets strakkere interface en weer een paar nieuwe features.

Geweldige commitment aan WP van ASN!

Dus als je WP gebruikt en/of je bent graaibankiers zat, stap over naar de ASN :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

kenneth schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:24:
En weer een grote update van ASN Bankieren. Iets strakkere interface en weer een paar nieuwe features.

Dus als je WP gebruikt en/of je bent graaibankiers zat, stap over naar de ASN :P
Jonguh, dat melde ik gister al ;)
Vind hem wel trager geworden overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

Op mijn vorige telefoon had ik een app die van alles voor mij regelde, Llama. Deze kon voor mij mijn bluetooth aanzetten op het moment dat mijn wifi verbinding wegviel en dan na 10 minuten bluetooth weer uitdoen wanneer er geen connectie tot stand wordt gebracht (en nog vier miljoen andere dingen).

Nou zou ik zo'n applicatie ook graag op mijn 735 willen hebben maar ik ben bang dat dat niet kan omdat het OS dat niet toestaat. Correct? Heb ik nog alternatieven? De hele dag bluetooth aan kost veel stroom en steeds aan en uit zetten is irritant.

[ Voor 3% gewijzigd door P_Tingen op 27-02-2015 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Weer een wordfeud update, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

P_Tingen schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 20:11:
Op mijn vorige telefoon had ik een app die van alles voor mij regelde, Llama. Deze kon voor mij mijn bluetooth aanzetten op het moment dat mijn wifi verbinding wegviel en dan na 10 minuten bluetooth weer uitdoen wanneer er geen connectie tot stand wordt gebracht (en nog vier miljoen andere dingen).

Nou zou ik zo'n applicatie ook graag op mijn 735 willen hebben maar ik ben bang dat dat niet kan omdat het OS dat niet toestaat. Correct? Heb ik nog alternatieven? De hele dag bluetooth aan kost veel stroom en steeds aan en uit zetten is irritant.
BT aan kost helemaal niet veel stroom. Wellicht op Android, maar op WP niet. Heb altijd BT aan staan op mijn 930 en ook op mijn iPhone 5s en ik heb nog nooit meegemaakt dat BT mijn accu leeg trekt omdat het aan staat, maar niet ergens mee geconnect is.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:55
kenneth schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:24:

Volgens mij is dat 'ongeveer' dezelfde app als de SNS Bank, die heeft nl. ook een update gekregen. En ASN = een merk van SNS......maar inderdaad super goed dat er weer een paar bank apps updates krijgen.

Wel jammer dat de SNS Bank App dit jaar geen nieuwe features meer gaat krijgen (heeft webcare geroepen op hun Community Forum), helaas....nu maar hopen dat Windows 10 gaat zorgen dat ze stiekum ineens heel veel klanten gaan krijgen die een Windows Phone krijgen.
Pagina: 1 ... 77 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.