Nog nergens last van TheChive, wel nu gedelete.
Lekker, nu is 6Snap ook game over. Ging net wat beter met Windows Phone, maar denk erover om toch echt een nieuwe telefoon te kopen deze kerst, Android.
Verwijderd
Echt erg, boem baf, snapchat gedaan. duurde dan nog is 2 dage voor ik het doorhad , omdat mijn snapchats niet geopend krijg. Echt jammer , want vind men 530 echt perfect werken na verschillende duurdere smartphones hebben gehad
Gebruik je toch Skype Qik?
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Ik snap je frustratie maar die je kun beter richten aan snapchat zelf. Alle beetjes helpen hen om te beseffen dat wellicht niet zo'n goede keuze is geweestVerwijderd schreef op zondag 21 december 2014 @ 21:19:
Echt erg, boem baf, snapchat gedaan. duurde dan nog is 2 dage voor ik het doorhad , omdat mijn snapchats niet geopend krijg. Echt jammer , want vind men 530 echt perfect werken na verschillende duurdere smartphones hebben gehad
Alle info omtrent snapchat:
Microsoft heeft alle snapchatclients verwijderd uit de store. Daarnaast blokkeert snapchat alle thirdparty snapchat apps. Dat betekent mogelijk dat snapchat met een WP-versie komt, een officiele app dus
Microsoft heeft alle snapchatclients verwijderd uit de store. Daarnaast blokkeert snapchat alle thirdparty snapchat apps. Dat betekent mogelijk dat snapchat met een WP-versie komt, een officiele app dus
Zolang je geen bron van dat 'mogelijk een WP versie' hebt, beschouw ik het niet als informatie maar als speculatie.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Als je iets meer onderzoek had gedaan had je gelezen dat op dit moment geen officiële app van Snapchat in de maak is. Hint: Check Rudy Huyn's twitter account eensMrAndy9797 schreef op maandag 22 december 2014 @ 00:21:
Alle info omtrent snapchat:
Heb het als nieuwstip naar Tweakers gestuurd. Het is aan hun om het nieuwswaardig te vinden of niet, daar had ik een link meegegevenGerCor schreef op maandag 22 december 2014 @ 06:22:
Zolang je geen bron van dat 'mogelijk een WP versie' hebt, beschouw ik het niet als informatie maar als speculatie.
Het is niet per sé handig, maar meer een nieuwe communicatievorm waaraan een groot deel van (voornamelijk) jongere bevolking meedoet en waar je als platform goed aan doet om het te ondersteunen. Hetzelfde kan bijvoorbeeld gezegd worden van instagram: wat vindt men handig aan instagram? Niet veel, maar dat doet er ook niet toe. Wat er toe doet is dat het wijd verspreid gebruikt wordt, en het dus logisch is dat men het op WP8 wil zien.
Snapchat is helemaal niet zo bijzonder maar wel toevallig heel populair onder de jeugd van tegenwoordig 
Dit soort geneuzel doet Windows Phone geen goed terwijl het juist zo goed ging de afgelopen maand met allerlei mooie aankondigingen(waaronder Candy crush
). Dit valt in de dezelfde categorie als Whatsapp van de zomer, alle kleine positieve lichtpuntjes worden in 1x weggevaagd door slecht nieuws over een populaire app -al dan niet tijdelijk- uit de store wordt verwijderd.
Jobs en Elop hadden gelijk dat het ging om een strijd over het eco-systeem en niet zo zeer om het OS en toestellen zelf. De smartphone is verworden tot een soort hub waarin apps de gewenste functionaliteiten toevoegen. Zonder apps heb je dan ook in feite weinig op de smartphone markt te zoeken. Ik hoop dan ook zo dat Microsoft in januari tijdens de consumer preview van Windows 10 met iets knaps komt zodat ontwikkelaars overtuigd worden om er toch in te investeren. Zo niet dan zal mijn Nokia waarschijnlijk een collectors item verworden in de komende jaren
Dit soort geneuzel doet Windows Phone geen goed terwijl het juist zo goed ging de afgelopen maand met allerlei mooie aankondigingen(waaronder Candy crush
Jobs en Elop hadden gelijk dat het ging om een strijd over het eco-systeem en niet zo zeer om het OS en toestellen zelf. De smartphone is verworden tot een soort hub waarin apps de gewenste functionaliteiten toevoegen. Zonder apps heb je dan ook in feite weinig op de smartphone markt te zoeken. Ik hoop dan ook zo dat Microsoft in januari tijdens de consumer preview van Windows 10 met iets knaps komt zodat ontwikkelaars overtuigd worden om er toch in te investeren. Zo niet dan zal mijn Nokia waarschijnlijk een collectors item verworden in de komende jaren
Ik denk dat dat wel meevalt.Miki schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:06:
Snapchat is helemaal niet zo bijzonder maar wel toevallig heel populair onder de jeugd van tegenwoordig
Dit soort geneuzel doet Windows Phone geen goed terwijl het juist zo goed ging de afgelopen maand met allerlei mooie aankondigingen(waaronder Candy crush). Dit valt in de dezelfde categorie als Whatsapp van de zomer, alle kleine positieve lichtpuntjes worden in 1x weggevaagd door slecht nieuws over een populaire app -al dan niet tijdelijk- uit de store wordt verwijderd.
Zakelijk gezien in het de beste keuze.
Simpel en beheersbaar...
Werkt perfect samen met Exchange, waar Apple sync hun problemen maar niet lijkt te willen oplossen en Android toch nog weleens crasht.
Daarnaast gebruik ik mijn Lumia voornamelijk voor whatsapp en bankieren.
Kan allemaal...
Good enough for me.
Met de komst van nieuwe low end toestellen (Lumia 435?), als zo'n toestel echt voor 50 euro wordt aangeboden, gaat het echt wel lopen...
Denk ook dat de hoge prijzen van high end toestellen mensen aan het denken zetten... Nu of in de nabije toejkomst. Mijn vrouw heeft 900 ballen voor een iPhone 6 neergeteld, ik 400 voor een Lumia 930. Wat doet ze er de hele dag op? Whatsapp en bellen... Dat kan ook prima op mijn 930, ook met perfecte camera... Het doet uiteindelijk exact hetzelfde, bij uieindelijk gebruik.
Mijn vrouw komt er langzaam maar zeker achter dat het "eco-systeem" zwaar overrated is.
Zo ook mijn schoonvader, heeft destijds 400 euro voor zijn S3 betaald en is nu echt heel traag. Zijn vrouw heb ik vorig jaar een Lumia 520 aangeraden voor 90 euro. Wordt nu ook wat trager, maar werkt altijd...
Tja, nu denkt hij ook, als ik ieder jaar 90 euro uitgeef aan een telefoon, ben ik alsnog velen malen goedkoper uit dan 400 euro per 2 jaar... Uiteindelijk doet het allemaal wat het moet doen...
Ik heb al eens eerder geschreven dat de Lumia 930 een prima alternatief is voor de iPhone 
Miki in "\[WP8.1] Ervaringen met de Nokia Lumia 930 - Deel 1"
En helaas draait het daar uiteindelijk wel om
Miki in "\[WP8.1] Ervaringen met de Nokia Lumia 930 - Deel 1"
"Good enough" voor ons betekent helaas niet dat de rest van de "mainstream" gebruikers dat niet zien. Als je een willekeurige media apparaat(versterker, tv bijv) of dienst bekijkt(UPC, KPN, Youtube) zie je altijd een App Store en Playstore support bij staan, maar Windows Phone... nope! Dat vervolgens de mogelijkheid maar 1 of 2 keer per jaar effectief gebruikt wordt doet er niet toe, de negatieve mindset is er.Alles overwegend ben ik tevreden over mijn Lumia 930, het is een toestel waar je weinig omkijken naar hebt met wat kleine beperkingen in apps. Zeker als je de prijs meeweegt zijn er weinig alternatieven.
Voorlopig wil ik na 4 jaar Android mijn vingers er niet meer aan branden. Toestellen staan bol van de bloatware wat je niet zonder meer kan verwijderen, niet stabiel en daarboven op belabberde update support. Als je dan beziet dat een iPhone je een paar honderd euro meer kost dan is een WP en in dit geval een 930 een goed alternatief
En helaas draait het daar uiteindelijk wel om

Er is een goed functionerende app voor TuneIn, op de site staan alleen iOS en Android geadverteerd

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Eh.....ik zie alle platformen staan hoor op de Get TunIn pagina, oke de 'Windows versie' wordt niet genoemd. De WIndows Phone versie wordt wel genoemd.kenneth schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:02:
Er is een goed functionerende app voor TuneIn, op de site staan alleen iOS en Android geadverteerd
[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 23-12-2014 11:24 ]
Ah. Op de homepage (in ieder geval als je bent ingelogd) staat in de sidebar alleen dit:

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Yess, TuneInkenneth schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:39:
Ah. Op de homepage (in ieder geval als je bent ingelogd) staat in de sidebar alleen dit:
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door Albert020 op 23-12-2014 12:24 ]
Ja, dat is die link die TheVMaster ook al gaf
Alleen stom dat je dat niet ziet wanneer je gewoon op de site bent.
Kreeg je bij aankoop van een kilo jpg-compressie een kilo gratis vandaag?
Kreeg je bij aankoop van een kilo jpg-compressie een kilo gratis vandaag?
[ Voor 27% gewijzigd door kenneth op 23-12-2014 12:35 ]
Verwijderd
Hmm, de GoPro app ondersteunt nu ook de Hero 4.
http://www.windowscentral...ndows-phone-updated-hero4
http://www.windowscentral...ndows-phone-updated-hero4
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2014 15:41 ]
Jezus wat slecht van microsoft, ik gebruikte snapchat zoveel met mensen... Echt een schande om dat zomaar dicht te gooien
Ja, ik snap het ook niet helemaal. Als Snapchat 6snap niet helemaal vertrouwt, kunnen ze toch 'n audit aanvragen bij Microsoft en dan de source even controleren? Of dat Microsoft dat voorstelt aan Snapchat? Zij moeten toch ook inzien dat dit allesbehalve goede reclame is? Rudy Huyn weet echt wel wat hij doet en heeft al zoveel apps gemaakt die kwalitatief gezien in orde zijn.hotymoty schreef op donderdag 25 december 2014 @ 20:36:
Jezus wat slecht van microsoft, ik gebruikte snapchat zoveel met mensen... Echt een schande om dat zomaar dicht te gooien
Nu wordt 6snap gewoon over dezelfde kam gescheerd als die louche websites waar je kan inloggen en waar je daadwerkelijk snaps kan opslaan zonder de tegenpartij daarvan op de hoogte te stellen - en waarvan die websites ook puur om die reden bestaan.
Het zijn dus gewoon enkele apps/ontwikkelaars/bedrijven die dwars zitten, niet het platform zelf, voor de duidelijkheid. Al snel roepen mensen die Windows Phone met argusogen bekijken, dat het gewoon rot is, maar ja, probeer ze maar eens te overtuigen

Teveel wijn op of gewoon te dom te begrijpen dat dit niet Microsoft aan te rekenen ishotymoty schreef op donderdag 25 december 2014 @ 20:36:
Het is Snapchat waarop je kwaad moet worden, immers hebben zij geen WP versie uitgebracht en eisen zij dat 3rd party versies verwijderd worden.
Je hebt gelijk, mijn excuses.
Idd snapchat die de boosdoener is
Idd snapchat die de boosdoener is
Blijft onbegrijpelijk hoor. Als jet echt allemaal zo simpel is als MS beweert moet Snapshot zijn app binnen 5min. geschikt hebben voor WP. Wat is dan het probleem voor zo'n groot bedrijf om een app te release voor WP? Elk toestel is er toch een?
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Als zelfs één kerel er in slaagt; voor meerdere apps. En hij moet dan nog netwerkverkeer liggen onderscheppen om de werkwijze van de API te achterhalen..warhamstr schreef op donderdag 25 december 2014 @ 21:20:
Blijft onbegrijpelijk hoor. Als jet echt allemaal zo simpel is als MS beweert moet Snapshot zijn app binnen 5min. geschikt hebben voor WP. Wat is dan het probleem voor zo'n groot bedrijf om een app te release voor WP? Elk toestel is er toch een?

Je zit wel met de support natuurlijk. Bij elke release van een nieuwe versie moet je ook voor WP testen en dit platform blijven ondersteunen, begrijp ik ook wel, maar toch... Ach ja, ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Als er al iets gaat gebeuren.
[ Voor 5% gewijzigd door RangedNeedles op 25-12-2014 21:24 ]
Het is niet dat ik persoonlijk snapshot mis, maar er is een hele grote groep grootgebruikers die je nu misloopt... Zou MS Nederland niet wat meer tanden moeten laten zien en zorgen dat ook de hier populaire apps aangetrokken worden?
En support leveren? Ik persoonlijk heb nog nooit iemand gehoord die naar een appmaker heeft gebeld omdat z'n app het niet deed...
Lol, word er gewoon een beetje moedeloos van. Wil niet naar gatenkaas genaamd Android overstappen, en ook niets te maken hebben met Appel, maar als dit zo door gaat word WP niet veel groter...
En support leveren? Ik persoonlijk heb nog nooit iemand gehoord die naar een appmaker heeft gebeld omdat z'n app het niet deed...
Lol, word er gewoon een beetje moedeloos van. Wil niet naar gatenkaas genaamd Android overstappen, en ook niets te maken hebben met Appel, maar als dit zo door gaat word WP niet veel groter...
[ Voor 41% gewijzigd door warhamstr op 25-12-2014 21:29 ]
Is er een app die je kunt aanzetten tussen locatie A en B en er vervolgens een route op een kaart uitvoert met eventuele (gemiddelde) waardes?
Endomondo sports tracker?NeutraleTeun schreef op donderdag 25 december 2014 @ 22:48:
Is er een app die je kunt aanzetten tussen locatie A en B en er vervolgens een route op een kaart uitvoert met eventuele (gemiddelde) waardes?
Zelf gebruik ik TripMeter daar voor, zit afstand, snelheid en een kaartding bij. Werkt goed op voertuigsnelheden, beetje twijfelachtig bij loopsnelheden.
People as things, that’s where it starts.
Volgens mij is MS Nederland een niet bestaand iets.warhamstr schreef op donderdag 25 december 2014 @ 21:26:
Het is niet dat ik persoonlijk snapshot mis, maar er is een hele grote groep grootgebruikers die je nu misloopt... Zou MS Nederland niet wat meer tanden moeten laten zien en zorgen dat ook de hier populaire apps aangetrokken worden?
Is dat niet wat Travalyzer van Joost doetNeutraleTeun schreef op donderdag 25 december 2014 @ 22:48:
link
Zal die laatste eens proberen.
Dank allen!
--
Hmm... Change of plans.
Mijn 1020 heeft geen sensorcore 😞
Dank allen!
--
Hmm... Change of plans.
Mijn 1020 heeft geen sensorcore 😞
[ Voor 46% gewijzigd door NeutraleTeun op 26-12-2014 09:05 ]
Over de structuur ben ik wel tevreden maar de snelheid is echt pet. Het is echt geen prettige gebruikerservaring om een filmpje opgenomen op de telefoon, op een Windows tablet via onedrive te bekijken. Onedrive download echt traaaaaaaag.Tropicc schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 12:09:
Dat OneDrive werkt wel erg lekker kom ik nu achter. Op je PC bijvoorbeeld een foto opslaan in onedrive en dan met je telefoon kun je hem downloaden naar de map die je wilt, werkt als een trein.
Helaas is de versie voor WP geen volledige TuneIn app, je kan wel inloggen maar geen vrienden zien/zoeken of hun lijstje bekijken. Dat vind ik juist erg handig op Android.
Ontdekte vandaag ook het YouTube probleem.. nu snap ik wel dat MS grote moeite heeft met WP. Hun platform wordt nog steeds niet serieus genomen terwijl het erg gebruiksvriendelijk is. Al ben ik geen fan van de lange app lijst (ik mis het indelen in categorieeen, een 2e swipe om bij Settings te komen, evt optie voor een 2e homescreen (voor werk bijv). Maar voor de ouders is het ideaal.
Kent iemans nog een goed, simpeler alternatief voor YouTube? Heb nu MetroTube geïnstalleerd, voor moeders niet heel overzichtelijk maar werkt wel.
Ik ben nog steeds erg gecharmeerd van mytube.
Output van TripMeter (voor de geïnteresseerden):
http://www.gpsvisualizer....1226105511-57024-map.html
http://1drv.ms/1t6k3sZ
http://1drv.ms/1t6k2oI
Getest in de tram van start tot eind.
Is redelijk nauwkeurig... alleen sommige stukken (en begin en eind) heeft 'ie wat moeite mee.
Ben wel tevreden.
Nu alleen nog kijken met welk programma ik het beste deze .tmt (of .gpx) kan uitlezen op mijn pc.
http://www.gpsvisualizer....1226105511-57024-map.html
http://1drv.ms/1t6k3sZ
http://1drv.ms/1t6k2oI
Getest in de tram van start tot eind.
Is redelijk nauwkeurig... alleen sommige stukken (en begin en eind) heeft 'ie wat moeite mee.
Ben wel tevreden.
Nu alleen nog kijken met welk programma ik het beste deze .tmt (of .gpx) kan uitlezen op mijn pc.
Wat ik heel erg mis is de pair functie in een YouTube app of bestaat deze en zie ik het over et hoofd? Gebruik zelf metrotube het ze het in een mail gevraagd:
'We are looking into potentially adding this in the future. Stay tuned'
'We are looking into potentially adding this in the future. Stay tuned'
TubeCast kan dat wel, maar die werkte erg slecht bij mij. Dan gebruik ik liever IE en surf ik naar YT.
Klopt maar deze gebruikt volgens mij een ander manier van connectie dan de pair functie. Heb het 2 keer geprobeerd lukte beide keren niet.The Inquisitor schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 13:00:
TubeCast kan dat wel, maar die werkte erg slecht bij mij. Dan gebruik ik liever IE en surf ik naar YT.
Je kan toch ook gewoon je smartphone scherm streamen naar je tv? Dat werkt naar mijn mening hartstikke goed.
Hangt van je Tv af en van je telefoon.Heilige Kaas schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 23:44:
Je kan toch ook gewoon je smartphone scherm streamen naar je tv? Dat werkt naar mijn mening hartstikke goed.
Kent iemand hier nog een goede "Server" applicatie voor op de PC voor? Ik gebruik zelf de TV alleen maar als monitor, er staat een Windows 7 HTPC achter met Windows Media Center. heb wel eens wat gezocht maar eigenlijk nog nooit een goede ontvangende kant voor op de PC gevonden waarmee ik vanaf de telefoon of tablet (windows 8 ) naar de HTPC kan streamen.
Verwijderd
Dat zal dan aan je DLNA receiver liggen.The Inquisitor schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 13:00:
TubeCast naar Xbox One (met DLNA receiver) werkt geniaal. Snel (bijna instant), perfecte lipsync en mooi beeld. En sluit ik mijn Windows Phone af, dan gaat beeld en geluid gewoon door.
Je hebt gelijk, dat is DLNA streamen en niet pairen met YouTube..Watchmano schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 23:15:
[...]
Klopt maar deze gebruikt volgens mij een ander manier van connectie dan de pair functie. Heb het 2 keer geprobeerd lukte beide keren niet.
Voor alleen DLNA wellicht, maar de Live TV ondersteuning haalt het echt niet bij WMC. Jammer dat WMC geen DLNA server heeft.
En toen.. Was er ook een Appshopper app voor Windows Phone.. Schijnbaar al even gezien de datum? Misschien heb ik de app helemaal gemist of zo, geen idee.. Iig op IOS is de app geweldig om app prijsverlagingen e.d. in de gaten te houden:
http://www.windowsphone.c...2e-45ae-b9ca-e434f733a6bc
Wel vreemd, op de appshopper site wordt geen vermelding gemaakt van een WP versie. Het logo bovenin is wel die van Appshopper zoals we die kennen op IOS. Ook het favoriten/volgen van apps (zodat je een melding krijgt wanneer deze in prijs dalen danwel gratis worden) ontbreekt. (vooralsnog?)
Ziet er dus naar uit dat het niet officieel is en een aparte dev (sowieso; de publisher: Never miss any excellent Apps!
) mee wil liften op de goeie naam van de IOS app. Aan de andere kant, als het dezelfde functies gaat krijgen als op IOS dan wil ik 'm wel gebruiken. Wel vreemd dat zulk spul door de ms app ballotage commissie heen komt, lol
http://www.windowsphone.c...2e-45ae-b9ca-e434f733a6bc
Wel vreemd, op de appshopper site wordt geen vermelding gemaakt van een WP versie. Het logo bovenin is wel die van Appshopper zoals we die kennen op IOS. Ook het favoriten/volgen van apps (zodat je een melding krijgt wanneer deze in prijs dalen danwel gratis worden) ontbreekt. (vooralsnog?)
Ziet er dus naar uit dat het niet officieel is en een aparte dev (sowieso; de publisher: Never miss any excellent Apps!
De pdc darts zou ik graag middels een app kunnen kijken... Iemand een tip?? Hier in België kan je die NL zenders niet zien namelijk... ☹
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)
Gaat m niet worden helaas. Rtl7 zond vroeger een gratis stream uit maar tegenwoordig moet je daar voor betalen.daffie82 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 21:08:
De pdc darts zou ik graag middels een app kunnen kijken... Iemand een tip?? Hier in België kan je die NL zenders niet zien namelijk... ☹
Hebben er nog meer mensen problemen met de My Vodafone app?

Inloggen werkt, maar ophalen van data (rekeningen, tegoed, info) lukt niet meer.

Inloggen werkt, maar ophalen van data (rekeningen, tegoed, info) lukt niet meer.
Bij mij werkt tie prima.somers1234 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 10:42:
[afbeelding]
Geen last van, werkt goed.somers1234 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 10:42:
[afbeelding]

[ Voor 3% gewijzigd door Albert020 op 03-01-2015 11:02 ]
Windows Phone heeft dus nu een officiële VLC player in de store.. :
http://www.windowscentral...yer-arrives-windows-phone
Ik lees helaas nog wel erg veel over crashes en vastlopers, naja het begin is er
#edit: Dit blijkt dus gewoon de beta versie te zijn... jammer maja nu kan tenminste iedereen er mee aan de slag
Er is vanmorgen een update uitgekomen voor VLC zie onderstaande URL:
http://wmpoweruser.com/vl...-with-bug-fixes-in-store/
Zelf nog niet echt kunnen testen maar ik hoor/lees positieve reacties
http://www.windowscentral...yer-arrives-windows-phone
Ik lees helaas nog wel erg veel over crashes en vastlopers, naja het begin is er
#edit: Dit blijkt dus gewoon de beta versie te zijn... jammer maja nu kan tenminste iedereen er mee aan de slag
Er is vanmorgen een update uitgekomen voor VLC zie onderstaande URL:
http://wmpoweruser.com/vl...-with-bug-fixes-in-store/
Zelf nog niet echt kunnen testen maar ik hoor/lees positieve reacties
[ Voor 44% gewijzigd door dreameater op 06-01-2015 12:15 . Reden: Toevoeging x2 ]
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Ik wil proberen mijn Lumia 830 als fototoestel/action cam op de motor te gaan gebruiken. Hiervoor moet ik de camera op afstand kunnen bedienen. Ik heb nu Camera Pro (http://www.tequnique.com/camerapro#.VK0P13mGlwY) geïnstalleerd die deze functie in principe biedt. Dit betekent echter wel dat ik een bluetooth device moet gaan instellen, dat wil zeggen dat bepaalde toetsen worden gekoppeld aan bepaalde commando's (adrukken, scherpstellen, etc). De code's hiervoor zijn bekend, ik heb echter geen idee hoe ik een bluetooth device 'programmeer'. Is er iemand die me op weg kan helpen?
Ik heb er ook regelmatig last van.somers1234 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 10:42:
[afbeelding]
Voornamelijk laat in de avond raar genoeg, maar goed zo belangrijk vind ik het niet als ie het een keer niet doet.
Het is niet dat ik de app dagelijks nodig heb
Gisteren de add-free gekocht voor Simple Calendar. Maar die werkt helemaal niet. Ik blijf 'The Trial' te zien krijgen op mijn tile. Ik zat al te zoeken hoe ik een klacht kan indienen, maar kan nergens vinden waar dat precies moet.
Hmm blijkbaar moet je de add-free kopen EN de template... Dat was me niet helemaal duidelijk... Mooie kalendar, al is hij nu wat aan de dure kant
Hmm blijkbaar moet je de add-free kopen EN de template... Dat was me niet helemaal duidelijk... Mooie kalendar, al is hij nu wat aan de dure kant
[ Voor 24% gewijzigd door Mystikal op 08-01-2015 13:25 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Iemand ervaringen met de MSN gezondheid en fitness app?
En dan meer bepaald met de GPS tracker functie?
Ik wou deze eens gebruiken om een wandeling van ruim een half uur te meten.
Na de wandeling ga ik checken... Zie ik dat hij na exact 10 min gestopt is met monitoren.
Iemand een idee hoe dit komt? Wel toevallig dat dit precies na 10 min is?
App was ook afgesloten trouwens (toen ik ging checken na de wandeling)!
Na de wandeling ga ik checken... Zie ik dat hij na exact 10 min gestopt is met monitoren.
[ Voor 9% gewijzigd door daffie82 op 08-01-2015 14:23 ]
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)
Ik heb die wel eens gebruikt maar weinig lovende verhalen over. Gebruik EndoMondo zelf voor (hard)lopen.
@daffie, bij mij is hij laatst na exact twee kilometer uitgevallen.. Heel raar. Voor de rest prima app en geen kuren gehad tot dat ene moment.
raar...
Zal het morgen nog eens proberen
Is mijn dagelijkse wandeling tijdens de pauze, dus kan elke dag weer opnieuw proberen 
EDIT : met de standaard mail app heb ik trouwens ook iets vreemd.
E-mails worden regelmatig niet correct weergegeven, als ik dan de mail opnieuw open is hij wel perfect. Lijkt wel op een probleem met bepaalde HTML tags ofzo? Iemand dit ook gemerkt en eventueel een oplossing?
Zal het morgen nog eens proberen
E-mails worden regelmatig niet correct weergegeven, als ik dan de mail opnieuw open is hij wel perfect. Lijkt wel op een probleem met bepaalde HTML tags ofzo? Iemand dit ook gemerkt en eventueel een oplossing?
[ Voor 51% gewijzigd door daffie82 op 08-01-2015 16:49 ]
Ik gebruik het tijdens het hardlopen en nooit problemen gehad op mijn Lumia 630. Ik laat de app wel altijd op de foreground staan (ik druk op de aan/uit knop om te locken) terwijl de muziek in de achtergrond draait.daffie82 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:21:
Iemand ervaringen met de MSN gezondheid en fitness app?
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!
Is dat handig dan?coenox schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:52:
Ik wil proberen mijn Lumia 830 als fototoestel/action cam op de motor te gaan gebruiken. Hiervoor moet ik de camera op afstand kunnen bedienen. Ik heb nu Camera Pro (http://www.tequnique.com/camerapro#.VK0P13mGlwY) geïnstalleerd die deze functie in principe biedt. Dit betekent echter wel dat ik een bluetooth device moet gaan instellen, dat wil zeggen dat bepaalde toetsen worden gekoppeld aan bepaalde commando's (adrukken, scherpstellen, etc). De code's hiervoor zijn bekend, ik heb echter geen idee hoe ik een bluetooth device 'programmeer'. Is er iemand die me op weg kan helpen?
Of veilig?
Een telefoon gemonteerd op je motor en een DIY Arduino of PC in je handen om hem te bedienen?
Waarschijnlijk kan je gewoon met bluetooth of wifi pairen ,maar je hebt dus een extra bluetooth/wifi-device nodig volgens de API (waarop je het vast ook moet kopen als er bediening in de software meegeleverd wordt en pas na pairen beschikbaar komt.)
Het makkelijkst vraag je even hier hoe je de ene telefoon met een andere bedient.
Je kan imo beter een GoPro monteren en die bedienen via je telefoon met een gratis app..
Die overleeft ook, je telefoon waarschijnlijk niet als het een beetje vochtig is.
Je telefoon kan je dan op je tank plakken of zo, zodat je die enigszins veilig bedienen kan met je handschoen aan?
[ Voor 35% gewijzigd door Teijgetje op 09-01-2015 16:25 ]
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.
Bij mij werkt Netflix niet op mijn Lumia 735. De foutmelding is bekend bij Netflix, in de FAQ staat aangegeven dat je met de volumedown en power opnieuw moet opstarten. Dit helpt niet bij mij. Verder wordt aangegeven dat MS met een update komt die dit zou moeten verhelpen. Is dit bij iemand bekend? Of heeft iemand een andere oplossing.
Natuurlijk kan ik een GoPro kopen. Maar dat is a. de gemakkelijke weg en b. Weer een apparaat erbij. Heb ook al een navigatiesysteem op de motor. Ik zal het niet continue gebruiken, het is voor af en toe. De bedoeling was juist de bediening op het stuur te monteren. Waarschijnlijk ga ik de Nokia 808 gebruiken. Daar is de afstandsbediening van de headset (bedraad) als shutter te gebruiken met Camera Pro.Teijgetje schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:25:
[...]
Is dat handig dan?
Of veilig?
Een telefoon gemonteerd op je motor en een Arduino of PC in je handen om hem te bedienen?![]()
Waarschijnlijk kan je gewoon met bluetooth of wifi pairen ,maar je hebt dus een extra bluetooth/wifi-device nodig volgens de API (waarop je het vast ook moet kopen als er bediening in de software meegeleverd wordt en pas na pairen beschikbaar komt.)
Je kan imo beter een GoPro monteren en die bedienen via je telefoon met een gratis app..
Die overleeft ook, je telefoon waarschijnlijk niet als het een beetje vochtig is.
Je telefoon kan je dan op je tank plakken of zo, zodat je die enigszins veilig bedienen kan met je handschoen aan?
Wandeling werd vandaag wel goed geregistreerd.daffie82 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:34:
raar...
Zal het morgen nog eens proberenIs mijn dagelijkse wandeling tijdens de pauze, dus kan elke dag weer opnieuw proberen
Iemand nog een idee over het mail ''probleem''?
En met tubecast heb ik ook nog niet begrepen hoe je content (behalve youtube) kan streamen naar je TV of bluray DLNA device. Youtube werkt perfect, maar lokale files op je foon of video content van andere websites? Ik zie het niet...

[ Voor 15% gewijzigd door daffie82 op 09-01-2015 17:48 ]
Voor lokale files gebruik ik smart player. Naar mijn weten kan je met tubecast ook alleen YouTube streamen naar je tv.
En met je mail kan het zijn dat je het automatisch downloaden van afbeeldingen uit hebt staan?
En met je mail kan het zijn dat je het automatisch downloaden van afbeeldingen uit hebt staan?
Nee, staat gewoon aan.pruimman schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 09:13:
Zijn ook maar kleine gedeeltes van de email. Zeer vreemd. Ligt misschien gewoon aan de opmaak van de mails in kwestie.
@hAl Bedankt voor de tip ivm Runtastic Pro !
Iemand een tip voor een goede gratis lockscreen eentje die bv foto's shuffled om de dag (wel van eigen telefoon) lockscreen beta werkt erg vertragend.
Iemand ervaringen met tripadvisor app op WP ?
Lees hier niet te beste dingen over...
Wel eens gedownload, beetje gebruikt maar verbleekt bij zijn android/iOS broertjes. Niet echt een aanrader, maar goeie alternatieven zijn er ook niet echt dus ik vrees dat je weinig keus hebt.
Tja, alternatief is via de site zelf?MTDjassen schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:23:
Wel eens gedownload, beetje gebruikt maar verbleekt bij zijn android/iOS broertjes. Niet echt een aanrader, maar goeie alternatieven zijn er ook niet echt dus ik vrees dat je weinig keus hebt.
Ik weet niet wat je hebt gelezen maar ik vond het qua inhoud helemaal niks en dus vrij nutteloos. En een WP app maken voor nutteloze informatie blijft voor mij nutteloos.daffie82 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:16:
App is dramatisch slecht. Echter de integratie van Tripadvisor in Here Maps is wel erg goeddaffie82 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:16:
GerkeP
@GerCor : dat had ik dus ook gelezen.
@GerkeP : goede tip! Dan gebruiken we daarvoor Here maps, had ik nog niet aan gedacht.
@GerkeP : goede tip! Dan gebruiken we daarvoor Here maps, had ik nog niet aan gedacht.
En ze hebben IENS overgenomen dus misschien wordt het een keer iets dat de moeite waard is.daffie82 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:55:
@GerCor : dat had ik dus ook gelezen.
Smart player werkt bij mij erg slecht.pruimman schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 09:13:
Voor lokale files gebruik ik smart player. Naar mijn weten kan je met tubecast ook alleen YouTube streamen naar je tv.
Foto's kunnen niet gecast worden, lokale videos ziet hij niet en casten vanaf onedrive werkt niet (misschien moet je ze eerst lokaal saven, dat zou natuurlijk kunnen).
Lumia play to vind ik persoonlijk stukken beter/stabieler.
Ik krijg bij Lumia play geen geluid als ik het stream.daffie82 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:12:
[...]
Smart player werkt bij mij erg slecht.
Foto's kunnen niet gecast worden, lokale videos ziet hij niet en casten vanaf onedrive werkt niet (misschien moet je ze eerst lokaal saven, dat zou natuurlijk kunnen).
Lumia play to vind ik persoonlijk stukken beter/stabieler.
Verder werkt het inderdaad perfect alleen nog geluid bij mijn video's...:P
Vreemd, hier geen probleem.ErwinJ schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:16:
Ik krijg bij Lumia play geen geluid als ik het stream.
Verder werkt het inderdaad perfect alleen nog geluid bij mijn video's...:P
Ligt misschien aan het DLNA device waar je op streamt, dat dit die bepaalde audio codec niet ondersteunt.
Ik stream naar mijn Oppo 103. Zeer weinig wat dit apparaat niet kan afspelen
Is er een app dat mijn favoriete websites op de startscreen zet in een soort van map?
Je kunt toch je shortcuts op je startscherm zetten.
en daarna die shortcuts in een folder stoppen.
Of is dat pas met Denim?
en daarna die shortcuts in een folder stoppen.
Of is dat pas met Denim?
Dat kan vanaf Windows Phone 8.1 Update. Als je een live tile van de websites wil maken (met het laatste nieuws bv.) zou je eens kunnen kijken naar News Live Tiles.
Sites als Ars Technica (bv) hebben van zichzelf een live tile als je ze op je startscreen zet. Ook wel een leuk ideetje voor Tweakers.
Heel veel sites hebben dat helaas niet, dus vandaar dat ik die app gemaakt heb. Met die app heb je gratis een live tile voor Tweakers
Dit is wel jammerKoode schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:00:
Heel veel sites hebben dat helaas niet, dus vandaar dat ik die app gemaakt heb. Met die app heb je gratis een live tile voor Tweakers
Pin sites from in the sample collection for free; for other sites an in-app purchase is required
Gaat het om deze app?Koode schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:00:
@hieronder, duidelijk zo....
[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 15-01-2015 16:18 ]
Testing, one, two ...
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Woow, Telegram ondersteund nu ook stickers
paar weken nadat de desktop, Android en appleapp het konden.
Iemand ooit wel eens iets van deze uitgever gedownload uit de store:
http://www.windowsphone.c...48-40e7-a35c-a5e05a0c7bbb
Staan leuke GBA games tussen maar dit kan toch nooit toegestaan zijn?
Andere optie: gebruik UC browser. Deze heeft een in-app startscreen waar je favorieten op kan pinnen. Tevens m.i. de beste browser op Windows Phone.Krasloos schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:02:
Is er een app dat mijn favoriete websites op de startscreen zet in een soort van map?
Alhoewel Opera het m.i. ook best OK doet.
Ik kwam hem laatst ook tegen. Even een paar gedownload. En durf op basis daarvan wel wat conclusies te trekken.Ward85 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:30:
Nee, dit is niet legaal. Ze bieden nml (nog steeds) copyrighted materiaal aan. Dat dit door MS goedgekeurd is, begrijp ik niet. Denk dat men wat flexibeler is geworden om zodonde de app store een beetje gevuld te krijgen. M.i. een beetje een jammere beslissing..
Daarbij, de interface/gui van de apps is exact hetzelfde als bepaalde emulators op Windows Phone. (o.a. VGBC8/Snes9x) De maker heeft dus probably deze emu gedownload, gestripped, er een rom bij gestopt (dit laatste mag dus niet) en gerepackaged op een manier dat het mensen niet opvalt dat dit een gratis emu bereft. Tevens een leuke reclame functie ingevoegd met beeldschermvullende popups om zo geld te verdienen, en gerepublished. Ook is het zo dat deze app naar mijn weten meer telefoontoegang eist dan de eerdergenoemde emulator apps. (in ieder geval in het verleden nodig hadden)
Mijn tip dus: als je deze games wilt spelen, download gewoon de emu, vis ergens een losse rom vandaan (wat je natuurlijk alleen mag doen als je het origineel hebt) en speel de game op die manier. Heb je EN geen reclame, EN het is wat veiliger.
Overigens zijn deze games m.i. zonder fatsoenlijke controller sowieso niet echt speelbaar. Tijd dat MS eens support gaat leveren op goede 3rd party controllers. Enige wat wel OK werkt met WP schijnbaar zijn bepaalde MOGA controllers die hier dus niet verkrijgbaar zijn of iig erg duur zijn. Gewoon fatsoenlijke bluetooth controller support zou wel tof zijn.
[ Voor 70% gewijzigd door xxxneoxxx op 16-01-2015 15:03 ]
Net Mario Kart gedownloadWard85 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:30:
Cool
[ Voor 3% gewijzigd door Isane op 16-01-2015 15:00 ]
Heb onlangs Runtastic Pro gratis installed.
Hoe kan ik nu met Runtastic mijn stappen tellen tijdens een wandeling?
Of moet ik hier nog een extra app voor downloaden?
Ik geloof Pedometer van Runtastic. Weet niet of die er voor Windows Phone is.daffie82 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:28:
Heb onlangs Runtastic Pro gratis installed.
Ik gebruik zelf de stappentellen van de app Gezondheid en fitness.
Gezondheid en fitness vind ik niet echt super accuraat.Krasloos schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:33:
[...]
Ik geloof Pedometer van Runtastic. Weet niet of die er voor Windows Phone is.
Ik gebruik zelf de stappentellen van de app Gezondheid en fitness.
Wandeling met Gezondheid en fitness : 3,5 km
Exact zelfde wandeling met Runtastic : 3,19 km
EDIT : helaas, pedometer niet beschikbaar voor WP
[ Voor 6% gewijzigd door daffie82 op 16-01-2015 16:56 ]
Hmm, VGBC8 vanavond even uitproberenxxxneoxxx schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:52:
Mijn tip dus: als je deze games wilt spelen, download gewoon de emu, vis ergens een losse rom vandaan (wat je natuurlijk alleen mag doen als je het origineel hebt) en speel de game op die manier. Heb je EN geen reclame, EN het is wat veiliger.
Ik wou je net VBA8 aanraden maar ik zag net dat het dezelfde maker betreft. Volgens mij kan je in ieder geval ook gewoon game boy color games spelen met VBA8. Heb maar één app.
Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.