Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-09 22:27
Ik kreeg trouwens de 12e een mailtje van MS over Gestures;

Status update
An idea you follow has been updated:

4964
votes
under review

+1 vote

vibrate when call answered.

(No Status) → Under Review

Thanks for submitting this suggestion as well as all the votes and comments. The Gestures team is studying how best to provide a suitable notification when the call is connected. However, we cannot yet commit to a release schedule for this feature.

John Community Manager, Microsoft

Toch netjes.

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Tsjah, ik verwacht er weinig van. Zo staat er al even een verzoek open om gemiste oproepen/berichten notificatie te krijgen. Omdat WP geen notificatieled heeft, lijkt mij een optie om een knop op te laten lichten/te laten pulseren wel sjiek. Iets in die geest staat ook in het verzoek. Staat volgens mij al sinds WP 7 open. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sommige telefoons hadden het overigens wel met WP7. Het staat een fabrikant ook vrij om het te implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Alleen nog bedankt voor het reageren voor een app of andere tips om de favoriete sites op je startscreen te zetten. Ik zal er naar kijken.
daffie82 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 16:06:
[...]

Gezondheid en fitness vind ik niet echt super accuraat.
Wandeling met Gezondheid en fitness : 3,5 km
Exact zelfde wandeling met Runtastic : 3,19 km

EDIT : helaas, pedometer niet beschikbaar voor WP :(
Nee klopt, maar dat is een route vast leggen. Op het gebied van stappen tellen is die wel redelijk accuraat.
Nee, geen pedometer voor WP, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
Krasloos schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 21:09:
Alleen nog bedankt voor het reageren voor een app of andere tips om de favoriete sites op je startscreen te zetten. Ik zal er naar kijken.

[...]

Nee klopt, maar dat is een route vast leggen. Op het gebied van stappen tellen is die wel redelijk accuraat.
Nee, geen pedometer voor WP, jammer.
Tetra Lockscreen telt strappen, afstand en calorieën, zo op je lockscreen samen met nog een paar andere opties. Wel even je regio op US zetten, dan kan je hem vinden en installeren, daarna weer terug naar de gewenste regio...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Ik heb nu ook een mailtje van snapchat gekregen. Ze willen dat ik mijn wachtwoord wijzig en stop met het gebruiken van een third-party snapchat app. Als ze nou zelf een app hadden...

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-04 20:14
Swerfer schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 21:15:
[...]

Tetra Lockscreen telt strappen, afstand en calorieën, zo op je lockscreen samen met nog een paar andere opties. Wel even je regio op US zetten, dan kan je hem vinden en installeren, daarna weer terug naar de gewenste regio...
Tetra lockscreen doet dat volgens mij niet zelf, maar neemt dat over van standaard opgenomen data (settings > motion data). Het lijkt me stug dat een lockscreen app zulke dingen bijhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
MTDjassen schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 00:06:
[...]

Tetra lockscreen doet dat volgens mij niet zelf, maar neemt dat over van standaard opgenomen data (settings > motion data). Het lijkt me stug dat een lockscreen app zulke dingen bijhoudt.
Dat klopt ja, de Sensor core (als je die hent) houd de stappen automatisch bij als je dat in de instellingen hebt opgegeven en Tetra Lockscreen leest die uit.

Ik begrijp nu dat er gezocht wordt naar een stappenteller die ook zonder Sensor core werkt?

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:56

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Wat vinden we van XIM? Ik vind het wel een goede app. Alleen het privacy beleid dat je via de app kan zien schrok ik wel even van. Maar goed, dat zal met andere apps wel gelijkaardig zijn gok ik.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansvDr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
daffie82 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 21:08:
Wat vinden we van XIM? Ik vind het wel een goede app. Alleen het privacy beleid dat je via de app kan zien schrok ik wel even van. Maar goed, dat zal met andere apps wel gelijkaardig zijn gok ik.
Ik vind Xim heel handig. Mijn vriendin en ik gebruiken het regelmatig. Zij op Android, ik op Windows Phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Heb trouwens al twee keer tijdens een whatsapp conversatie gehad dat mijn telefoon blijft hangen en automatisch gaat rebooten. Iemand idee naar de oorzaak hiervan?

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
xxxneoxxx schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 18:22:
Staat volgens mij al sinds WP 7 open. :P
Voor WP7? Inderdaad weinig kans.

En stond dat aangevraagd als verzoek> Open of door het team meegenomen> under review?

We zitten nu bij 8.1 update1, een notificatiecentrum is er al een tijdje, 10 is er bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:37
Whoa! Net een update binnen gehad van Spotify en het ziet er gelikter uit dan ooit te voren. Kwa uiterlijk komt het nu overeen met de iOS en Android versies. Ik ben blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Miki schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:49:
Whoa! Net een update binnen gehad van Spotify en het ziet er gelikter uit dan ooit te voren. Kwa uiterlijk komt het nu overeen met de iOS en Android versies. Ik ben blij :)
Alleen jammer dat ie altijd random doet als je de Free versie hebt. Redelijk nutteloos op die manier (tenzij je premium bent uiteraard)

Kun je met Photobeamer ook foto's die op je Onedrive staan, beamen naar een ander scherm?

[ Voor 10% gewijzigd door daffie82 op 19-01-2015 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Grote spotify update, werd tijd! En ziet er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 09:04

Woembah

YNWA

Eindelijk Your Music, en het ziet er gelikt uit inderdaad! Op Last.fm ondersteuning na is de app voor mij nu helemaal af :)

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Teijgetje schreef op zondag 18 januari 2015 @ 23:49:
[...]

Voor WP7? Inderdaad weinig kans.

En stond dat aangevraagd als verzoek> Open of door het team meegenomen> under review?

We zitten nu bij 8.1 update1, een notificatiecentrum is er al een tijdje, 10 is er bijna.
De default status: genegeerd door MS. :P

Maar goed, MS is even vlot met het implementeren van nieuwe features in de updates dan dat de gemiddelde slak is op een racecircuit. Helaas. (mobile data togle anyone?)

https://windowsphone.user...ve-touch-buttons-as-a-not

https://windowsphone.user...-for-missed-calls-email-s

..en zo zijn er nog wel wat meer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Dat komt er toch aan met Denim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
Vast wel, alleen je eerste link is "opgelost" met een notificatiecentre en glance, de tweede is uit 2011(?) voor WP7, lang voordat 8 er was met notificatiecentre en glance.
Lijkt me ook opgelost, wat voegen irritante rode en blauwe ledjes toe? Dat je het vanaf de straat al kan zien?

En genegeerd is wat anders als "under review" waarbij gemeld wordt dat ze niet precies kunnen zeggen wanneer dit geïmplementeerd wordt en dat het misschien niet trillen is maar wellicht een andere duidelijk signaal dat je opgenomen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
daffie82 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:16:
[...]

Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Teijgetje schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:17:
Vast wel, alleen je eerste link is "opgelost" met een notificatiecentre en glance, de tweede is uit 2011(?) voor WP7, lang voordat 8 er was met notificatiecentre en glance.
Lijkt me ook opgelost, wat voegen irritante rode en blauwe ledjes toe? Dat je het vanaf de straat al kan zien?

En genegeerd is wat anders als "under review" waarbij gemeld wordt dat ze niet precies kunnen zeggen wanneer dit geïmplementeerd wordt en dat het misschien niet trillen is maar wellicht een andere duidelijk signaal dat je opgenomen hebt.
Ik vind Glance op mijn Samsung Ativ S inderdaad erg handig! Kan direct zien of ik een oproep gemist heb. :D Om nog maar te zwijgen over het feit dat Glance bij een klein percentage Nokia's uberhaubt beschikbaar is.
De reactie vanuit MS komt bij mij ook over als: Ik breng mijn auto naar de garage voor een grote beurt. Kan ik hem 10 minuten later alweer ophalen, omdat een compleet andere auto al een beurt heeft gehad bij een compleet andere garage. Andere auto, andere garage, andere eigenaar, maar er is een auto die een beurt heeft gehad, dus is het VAST opgelost. :+

Ik snap dat e.e.a. ook aan de telefoonbouwers ligt, die moeten features ook wel willen implementeren, maar een groot gedeelte aan API's zullen dan toch ook echt bij MS vandaan moeten komen. Als er nou een grote berg developers was die de rand van de mogelijkheden van de hardware opzoeken (net als bij IOS altijd het geval is geweest - ook een vrij gesloten OS maar devs lijken daar veel meer voor elkaar te krijgen ondanks gesloten OS) maar dat is ook niet bepaald het geval.. Kom dan devs en je eindgebruikers wat meer tegemoet..

Veel zaken die "under review" staan, daar hoor je niet zoveel meer van. Dat het eerste uit 2011 komt lijkt mij een teken aan de wand. Tuurlijk, het is niet realistisch om te denken dat elke aangevraagde feature geïmplementeerd wordt.. Maar het tempo waarop features toegevoegd worden is toch wel erg traag te noemen.
Datatoggle komt/kwam inderdaad met denim. Men is hierover online massaal overheen gevallen sinds de launch van het notification center. Ongeveer begin 2014..? Hoe kan deze functie nu missen in de quick toggles? Vervolgens: een jaar voor een extra toggle. Heel veel meer biedt Denim volgens mij ook niet.

Wat wel aardig is, is dat ik mijn Ativ S een tijdje interop unlocked gehad heb. Er was binnen korte tijd vrij veel homebrew uit. Meeste dingetjes waren allemaal settings editors. Kon je snel kleine settings aanpassen. Zoals bijvoorbeeld een accent-color wheel. Kleine GUI, welke een enkele registry waarde wegschrijft. De meeste zaken die aangevraagd/aangedragen worden op uservoice, zijn niet heel veel meer dan wat extra settings/opties, toch lijkt MS de grootste moeite te hebben sommige features te implementeren. Wordt met tijden wel frustrerend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 22:59

matroosoft

Lone Christian

daffie82 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:16:
[...]

Ik heb de mobile data toggle al een tijdje.. Hoe komt het dat jullie die nog niet hebben? Ik heb een Lumia 820. Ik kreeg een paar updates toen ik hem opnieuw dev unlockte, geloof ik. Misschien kunnen jullie dat even proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:08

EektheMan

DPC

matroosoft schreef op maandag 19 januari 2015 @ 20:36:
[...]

Ik heb de mobile data toggle al een tijdje.. Hoe komt het dat jullie die nog niet hebben? Ik heb een Lumia 820. Ik kreeg een paar updates toen ik hem opnieuw dev unlockte, geloof ik. Misschien kunnen jullie dat even proberen?
Op mijn 920 staat ie ook. Maar standaard verschijnt het volgens mij niet in je quick actions. Je kunt max 4 actions hebben geloof ik en elk van de actions is een user keuze. De actions kun je in Settings=>Notifications+Actions aanpassen. Cellular Data zou een van de opties moeten zijn.

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

matroosoft schreef op maandag 19 januari 2015 @ 20:36:
[...]

Ik heb de mobile data toggle al een tijdje.. Hoe komt het dat jullie die nog niet hebben? Ik heb een Lumia 820.
Ik sinds gisteren ook opeens met een grote update :+
830 hier

[ Voor 17% gewijzigd door daffie82 op 20-01-2015 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-08 13:26
Woembah schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:44:
Eindelijk Your Music, en het ziet er gelikt uit inderdaad! Op Last.fm ondersteuning na is de app voor mij nu helemaal af :)
Ook blij met update maar zou het logischer vinden als er zou staan: 'My music'.

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Ik wil graag de app * Mega* van Mega Limeted downloaden. Echter moet ik via de app van Windows Central de Store openen zodat ik bij de app kan komen in de store. Als ik hem wil downloaden, krijg ik een foutcode. ''Service is niet beschikbaar. De Store is op dit moment niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw. Foutcode: 805a01f4''. Echter kan ik gewoon andere apps downloaden.

Is er ook ergens een app waarmee ik de Lumia Camera Tile transparant kan maken? Met Transparency Tiles, lukt me dat niet.

Overigens is de app My Notes een fijne notitie-app: je kan je notities op je start screen zetten. Heb je snel een overzicht tot bijvoorbeeld een boodschappenlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
De specifieke Lumia apps hebben helaas geen transparante tiles. Heb ook gezocht naar een trans. Live tile voor Lumia selfie maar helaas.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Krasloos schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:36:

Overigens is de app My Notes een fijne notitie-app: je kan je notities op je start screen zetten. Heb je snel een overzicht tot bijvoorbeeld een boodschappenlijst.
OneNote doet voor mij alles wat ik wil. Waarin is My Notes beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

OneNote synchroniseert ook nog eens met OneDrive en de OneNote-applicatie op de desktop. Ook prettig :)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

De Twitter app heeft vanavond een grote update gehad en integreert nu ook in de people hub (oke, of dat nu een voordeel is). En is tevens nu een universal app (en ik weet ook niet zeker of dat al zo was :+)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Mooi!

Ik geef verder weinig om Twitter, maar voor heel veel mensen is het natuurlijk belangrijk, en over dit soort grote namen is altijd het eeuwige gezeur dat het op Android/iOS beter werkt (het feit dat bijv. de Facebook-app op zowel Android als iOS gewoon vuilnis is lijkt de meeste mensen te ontgaan). Fijn dat Twitter de app up to date houdt en nieuwe features toevoegt (die Android/iOS vast al hadden :+) en zelfs voorp lopen met de People-hub-integratie. Tot nu toe deed alleen Facebook dat. Nu hebben we tenminste ook echt iets aan die functionaliteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Ja, die People Hub integratie is wel fijn - klopt het dat afbeeldingen nu ook groter zijn?

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik snap het even niet, ik gebruik nu Peregrine ipv de Twitter app zelf.
Maar in de personen hub zie ik nu toch ook gewoon de twitter-feed omdat ik bij e-mail & accounts twitter heb toegevoegd? (en dat staat geheel los van Peregrine verder)

Wat voegt het dan toe?

[ Voor 9% gewijzigd door hjs op 21-01-2015 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Wel leuk om te zien dat de grotere app bouwers besluiten nu weer apps op het platform van nuttige updates te voorzien. Bijvoorbeeld Twitter, Spotify.. Het lijkt haast een trend. :P

Nou maar hopen dat over een paar dagen MS met de aankondiging van Windows 10 er niet weer een hele puinhoop van gaat maken waardoor apps weer volop aangepast moeten worden. Kan mij voorstellen dat ontwikkelaars dat op een gegeven moment wel beu zijn zeg maar - na het WP7 / WP8 debacle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die updates komen er nu, juist omdat Microsoft een presentatie gaat geven ^^ Ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen, zolang je maar een unified app hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Let's hope. Hoop niet dat ze onder WIndows 10 weer een andere kernel gaan stoppen met allemaal revamped API's en de oude laten vervallen o.i.d.. Maar goed, we zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De kernel zal vast wel wat gewijzigd worden, maar ik denk niet dat Windows Runtime daar veel door verandert. Daarnaast hoop ik juist dat ze een aantal WP8 specifieke zaken uit Windows Runtime vervangen door wat er ook op de Desktop is. Hoe meer het gelijk wordt getrokken hoe beter IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 19:23
Dat de huidige Lumia's overgaan naar Windows 10 geeft wel hoop. Dat is al een heel verschil met de WP7 naar WP8 overgang. Microsoft kan zich dat denk ik niet nog een keer veroorloven. Hoe blij ik ook ben met mijn Lumia, na het killen van symbian en het WP7/WP8 verhaal zou dat echt voor mij einde oefening zijn. Ahoewel ik ook niet weet wat het alternatief zou moeten zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Klopt, ik heb goede hoop voor vanavond.. Maar laat ze inderdaad niet weeeer dingen aanpassen. Er is inderdaad, door Microsoft zelf, gezegd dat om je als developer zo goed mogelijk voor te bereiden op Windows 10, je het beste Universal apps kunt bouwen.

De steeds weer veranderende API model blijft irritant, en hopelijk stopt dat nu ook => doorontwikkelde WinRT ga ik dan ook vanuit.

In WP8.1 Silverlight is het bijv. wel mogelijk om je app onder lockscreen door te laten lopen, in WP8.1 WinRT bijv. weer niet. Dat soort dingen zijn gewoon irritant als developer, en krijg je af en toe het gevoel 'dat die oude APIs in sommige dingen toch wel beter zijn'. Ook dingen zoals het selecteren van foto's vergt gewoon meer werk dan voorheen (dat komt natuurlijk ook omdat ik als indie dev mijn vorige code niet gewoon kan copy-pasten maar uit moet gaan zoeken hoe het nu moet). Kun je natuurlijk zeggen, ja verdiep je er in - aan de andere kant mag Microsoft blij zijn dat er nog indie developers bezig zijn. Voor het de marketshare of rijk worden hoef je het niet te doen.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Psies. Met: "Kijk: nieuwe ontwikkelingen; we hebben alles wéér omgegooid!" kom je op een gegeven moment niet meer weg. Dat is gewoonweg developertje pesten. Een keertje wat radicale wijzigingen doorvoeren (WP7 -> WP8) kan geen kwaad op een platform met veel marktaandeel, maar ik denk dat MS blij mag zijn met de trouwe app developers die ze hebben.
We zullen het zien verder. Het platform heeft potentie, de userbase heeft zeker ook potentie (getuige laatst het topic op Windowscentral waar mensen zichzelf gratis aanboden vertaalwerk te doen voor developers) maar alles is zo afhankelijk van de OS bouwer.. Hopelijk alleen leuke vernieuwingen (meer API's die developers werk gemakkelijker maken bijvoorbeeld) ip.v. verdere restricties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Ik ben inmiddels van XBOX music (sinds +/- jaartje vanwege de brakke WP app van Spotify) weer terug geswitcht naar Spotify. Heerlijke app. Background sync werkt ook goed, in tegenstelling tot Xbox music. Jammer genoeg geen unified app waardoor ik op Windows hem in een venster moet draaien, jammer maar hopelijk komt dat nog. Voor de rest ben ik tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

hjs schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:19:
Ik snap het even niet, ik gebruik nu Peregrine ipv de Twitter app zelf.
Maar in de personen hub zie ik nu toch ook gewoon de twitter-feed omdat ik bij e-mail & accounts twitter heb toegevoegd? (en dat staat geheel los van Peregrine verder)

Wat voegt het dan toe?
Ik zie nu in de personen hub inderdaad de hele twitter-feed.
Dat is sinds deze update. Dat zet hij nu automatisch aan als je na de update de app voor het eerst opstart.
Bij personen heb ik ingesteld dat hij enkel personen van google account mag laten zien, maar die zal twitter ook wel toevoegen gok ik (als ik dat selecteer uiteraard).

Zie alleen niet echt het nut om de hele twitter-feed te zien in mijn personen hub ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

daffie82 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:33:
[...]

Ik zie nu in de personen hub inderdaad de hele twitter-feed.

Zie alleen niet echt het nut om de hele twitter-feed te zien in mijn personen hub ? :?
Dan heb je niet bij je accounts je twitter account toegevoegd neem ik aan?

Ik vind het juist een mooi overzicht, facebook en twitter meldingen mooi op een rijtje.
(alleen sinds die nieuwe api staat er veel onzin tussen "pietje vindt status marietje leuk" )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

hjs schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:01:
[...]

Dan heb je niet bij je accounts je twitter account toegevoegd neem ik aan?

Ik vind het juist een mooi overzicht, facebook en twitter meldingen mooi op een rijtje.
(alleen sinds die nieuwe api staat er veel onzin tussen "pietje vindt status marietje leuk" )
Die heb ik niet toegevoegd bij email en accounts maar als ik bij ''personen'' kijk naar men accounts dan staat Twitter er wel bij. Heeft die waarschijnlijk automatisch gedaan door die update.

In ieder geval : ik gebruik geen facebook, enkel twitter. Dus voor mij heeft dit niet echt toegevoegde waarde.
Ik ga het dus ook uitzetten.

EDIT : heb het toch laten aanstaan. Bepaalde dingen zie je beter in je personen hub namelijk (bijvoorbeeld bepaalde tags worden correct weergegeven terwijl deze in de twitter app niet correct weergegeven worden).
Dus ik check het vanaf nu gewoon via de personen hub - als je wil reageren op een bericht kom je dan uiteindelijk toch in de twitter app terecht :)

[ Voor 20% gewijzigd door daffie82 op 21-01-2015 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:37
Nice! Weer een grote naam die een app maakt voor het WP platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Tof! Maar ik gebruik zelf alleen nog Dropbox. Ziet er wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
daffie82 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 18:45:
[...]

OneNote doet voor mij alles wat ik wil. Waarin is My Notes beter?
Beter weet ik zo niet? Dat is zeer subjectief.
Zo kan ik zelf mijn to do list op het scherm zien, dus een soort van widget a la Android.
Dit krijg ik maar niet voorelkaar met OneNote. Dus als ik op het startscreen zitt kan ik met My Notes mijn to do list in een oogopslag bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Krasloos schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:15:
[...]

Beter weet ik zo niet? Dat is zeer subjectief.
Zo kan ik zelf mijn to do list op het scherm zien, dus een soort van widget a la Android.
Dit krijg ik maar niet voorelkaar met OneNote. Dus als ik op het startscreen zitt kan ik met My Notes mijn to do list in een oogopslag bekijken.
Dat is wel handig ja. :)
Nu heb ik een to do lijst die je meteen op je startscherm ziet.
Wat is dan de sync functie in deze app? Is er ook een programma voor Windows desktop?
Voor W7 toevallig? Zou wel handig zijn als ik deze ook op mijn desktop pc meteen zou kunnen zien...

EDIT : is sync met onedrive zo te zien, alleen jammer dat ik dit niet erg mooi op W7 kan openen (is een gewoon txt bestand met alle info op 1 lijn achter elkaar :( )

[ Voor 10% gewijzigd door daffie82 op 23-01-2015 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Iemand die de spiegelen app aan de praat krijgt op de Panasonic GT60 serie?? I.c.m. mijn Lumia 830 (wp 8.1) zie ik de gt60 wel en dan geef ik toegang op de tv en dan zie je "verbinden..." maar na poosje geeft Lumia aan dat connectie niet mogelijk is. Idee hoe op te lossen?

Of moet ik een Miracast dongle kopen om dit aan de praat te krijgen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:04
Zijn er apps voor extra screen dimming zoals op Android? Een automatische timer is nog niet eens zo belangrijk, maar het is 's avonds voor het slapen gaan en in de ochtend wel fijn als de telefoon wat minder fel is.

Ja. scherm staat al op laagste helderheid (HTC 8X met WP8.1).

Zijn er ook goede wekker apps? Fatsoenlijke snooze, keuze uit eigen liedje, volume dat langzaam oploopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Card Nox schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:21:
Zijn er apps voor extra screen dimming zoals op Android? Een automatische timer is nog niet eens zo belangrijk, maar het is 's avonds voor het slapen gaan en in de ochtend wel fijn als de telefoon wat minder fel is.[...]
Alleen als de fabrikant van jouw telefoon dit beschikbaar heeft gesteld (wat ik betwijfel).
[...]
Ja. scherm staat al op laagste helderheid (HTC 8X met WP8.1).[...]
Mijn Lumia 920 is ruim de helft minder fel in de avond als ik hem op automatisch zet in plaats van "low". Wellicht is dat ook zo bij de HTC 8X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
[b]Card Nox schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:21
Zijn er ook goede wekker apps? Fatsoenlijke snooze, keuze uit eigen liedje, volume dat langzaam oploopt?
http://www.windowsphone.c...65-490a-98bc-c11e278dfddd

Best een goeie app, met een sjieke livetile ook nog eens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Goede wekker xxxneoxxx. Thanks voor de tip, al hoeft het weer er niet bij. Deze kun je in de instellingen niet uitschakelen. Is er een alternatief met een sjieke livetile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:04
Caelorum schreef op zondag 25 januari 2015 @ 15:02:
[...]

Alleen als de fabrikant van jouw telefoon dit beschikbaar heeft gesteld (wat ik betwijfel).
Helaas niet.
Caelorum schreef op zondag 25 januari 2015 @ 15:02:
[...]
Mijn Lumia 920 is ruim de helft minder fel in de avond als ik hem op automatisch zet in plaats van "low". Wellicht is dat ook zo bij de HTC 8X?
Beide zijn gelijk, zoals het zou moeten zijn in mijn optiek.
Ken de app maar kan (voor zover ik me herinner, *x is van de vriendin) geen eigen muziek kiezen, en geen interval op snooze.

Wat deze twee aspecten (wekker & screen dimming) betreft loopt WP toch een aardig eind achter Android en iOS aan (helaas)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Card Nox schreef op zondag 25 januari 2015 @ 19:11:
[...]
Beide zijn gelijk, zoals het zou moeten zijn in mijn optiek
[...]
Mja, low wil natuurlijk niet zeggen lowest. En die automatische stand op de lumia 920 kan sowieso al schakelen tussen meer gradaties, dus dat die soms lager en soms hoger gaat dan low en high vind ik niet zo heel raar IMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 22:34

Grvy

Bot

Is het nog steeds zo dat je wekker niet afgaat als media & apps op 0 volume staat? :O

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Grvy schreef op zondag 25 januari 2015 @ 21:08:
Is het nog steeds zo dat je wekker niet afgaat als media & apps op 0 volume staat? :O
Nee. Zojuist getest op mijn Lumia 1520.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
daffie82 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 01:46:
Iemand die de spiegelen app aan de praat krijgt op de Panasonic GT60 serie?? I.c.m. mijn Lumia 830 (wp 8.1) zie ik de gt60 wel en dan geef ik toegang op de tv en dan zie je "verbinden..." maar na poosje geeft Lumia aan dat connectie niet mogelijk is. Idee hoe op te lossen?

Of moet ik een Miracast dongle kopen om dit aan de praat te krijgen? :(
Onder de knop advanced zit een fix optie, probeer die eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

mcetweaker schreef op zondag 25 januari 2015 @ 22:05:
[...]

Onder de knop advanced zit een fix optie, probeer die eens
Had ik al geprobeerd. Helpt niet helaas. Toch bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 23:08

The_Scarabial

MTB for life!

Iemand al een app, zoals f.lux: (https://justgetflux.com/) of Twilight voor windows phone gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Heel grappig programmaatje scarabial.
Meteen even uitgeprobeerd en het idee erachter is leuk.

Maar los van dat, nee en als het goed is moet dat ook onmogelijk zijn om te maken gezien een app niet in het besturingssysteem kan komen. Als je zoiets wilt dan zou microsoft het in moeten bouwen in het OS.

Misschien dat android dat wel kan, maarja je hebt daar ook weer meteen kans op virussen.

Edit: Ik zie dat die f.lux beschikbaar is voor iphone, maar dan ook alleen jailbreaked devices. Dus ook niet veilig meer, al zal die app vast prima zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Heilige Kaas op 26-01-2015 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Ik zit ook echt te wachten op iets zoals Flux, of in ieder geval een manier om m'n scherm een stuk minder fel te zetten want als ik 's nachts nog iets wil lezen op m'n browser en mijn vriendin wil al slapen is het echt geen doen. Zelfs op de 'low' screen setting (Lumia 930) branden je ogen er ongeveer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo te horen kan ik maar beter niet van device veranderen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
MTDjassen schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:14:
Ik zit ook echt te wachten op iets zoals Flux, of in ieder geval een manier om m'n scherm een stuk minder fel te zetten want als ik 's nachts nog iets wil lezen op m'n browser en mijn vriendin wil al slapen is het echt geen doen. Zelfs op de 'low' screen setting (Lumia 930) branden je ogen er ongeveer uit.
Automatische stand zet hem 's avonds lager dan de low setting, tip...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Ja klopt, en dat is helemaal het gekke. Overigens nog lang niet donker genoeg naar mijn smaak. UC Browser heeft een nachtmodus, maar die browser vind ik maar meh. Snap niet waarom we geen screen brightness slider hebben ipv drie discrete standen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Probeer anders eens bij scherm instellingen de temperatuur op z'n warmst te zetten, erg omslachtig maar werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
MTDjassen schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:22:
Ja klopt, en dat is helemaal het gekke. Overigens nog lang niet donker genoeg naar mijn smaak. UC Browser heeft een nachtmodus, maar die browser vind maar meh. Snap niet waarom we geen screen brightness slider hebben ipv drie discrete standen.
De lumia 735 heeft toevallig wel een slider m.b.t. screen brightness. Mijn Ativ S heeft het dan weer net niet, dus het lijkt mij een Lumia eigen firmware dingetje.. Maar goed, dat is de screen brightness, geen finetuning van de automatische stand. En dat laatste is misschien wat je zoekt?

Verwacht overigens dat zulke functionaliteit met Windows 10 over de hele linie wel beschikbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 10:41

Mohy

Star Citizen

Sygic navigatie nu ook beschikbaar voor Windows Phone

https://twitter.com/SygicOfficial

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 19:23
Mohy schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 19:55:
Sygic navigatie nu ook beschikbaar voor Windows Phone

https://twitter.com/SygicOfficial
Gezien. Interessant, maar wat ik heb gelezen 7 dagen gratis. Daarna een beperkte bruikbaarheid (geen 3D, geen voice) en moet je betalen voor premium. Desalniettemin interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Beste/meest accurate decibel meter app?
Ook liefst eentje die hoger kan gaan dan 96dB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Kan me zomaar voorstellen dat dat wel ongeveer de grens is dat die kleine microfoontjes accuraat kunnen waarnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
coenox schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:14:
[...]
Gezien. Interessant, maar wat ik heb gelezen 7 dagen gratis. Daarna een beperkte bruikbaarheid (geen 3D, geen voice) en moet je betalen voor premium. Desalniettemin interessant.
En kan enkel worden afgesloten door het kruisje? Toets terug laat de applicatie in leven wat op zich wel prettig kan zijn, je moet er alleen even bij stilstaan als je het programma daadwerkelijk zou willen stoppen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Ben nog steeds wel erg tevreden over Here drive. Alhoewel ik op Android altijd Sygic gebruikt heb. Was eigenlijk ook altijd wel prima.. Of ik here drive blijf gebruiken zal een beetje afhangen van updates. Komen niet echt heel consequent uit volgens mij. :(

Wat minpunten wat betreft here in mijn optiek: In de regio hier is de A4 doorgetrokken. Stond al vrij lang op de planning ook. Maar HERE snap er niets van als je de snelweg op rijdt. Volgens mij was het in het verleden bij Sygic zo dat zulke wijzigingen er al in zaten, en vanaf moment X (na opleveren nieuwe weg) deze actief werden? Nu is het afwachten op een update van HERE drive/Here Maps. Als deze komt dan.

Ander minpuntje van Here is dat de app zelf nog steeds geen ingebouwde optie biedt om maps te verplaatsen naar SD. Maar goed, je kan dit ook als een tekortkoming van het OS aanrekenen allicht. Iig op de Ativ S doet de Lumia storage app het niet (want: Geen Nokia :( ) en dat is naar mijn weten de enige manier om dit te regelen in 8.1. Voorheen was er op andere toestellen nog een andere workaround (onder storage sense alle locaties instellen op SD kaart vóór downloaden van maps vanuit Here) maar dit lijkt ook sinds 8.1 niet meer te werken. Iig zegt Storage Sense sinds 8.1 dat er 380MB aan maps op de telefoon zelf staan. En eraf krijgen lukt mij niet meer. :P Ik neem aan dat je bij Sygic wel zelf de locatie van gedownloade kaarten op kan geven?

[ Voor 3% gewijzigd door xxxneoxxx op 28-01-2015 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

^ er is toch een opslagbeheer app in BETA die dit zou kunnen, dacht ik...
Stond ergens in een of andere topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

xxxneoxxx schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:12:
Nu is het afwachten op een update van HERE drive/Here Maps.
Volgens mij moet je handmatig in je instellingen zoeken of er een update van de kaarten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Hebben jullie een tip voor een simpele gratis app om mijn opgenomen MP4 video te roteren? Zodat deze op PC e.d. gewoon goed staat.
Zou hem 270 graden moeten draaien. Met behoud van kwaliteit uiteraard.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hjs schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:21:
[...]
Volgens mij moet je handmatig in je instellingen zoeken of er een update van de kaarten zijn.
Dat moet je zeker. En dan ook niet proberen weg te navigeren van die pagina...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
hjs schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:21:
[...]

Caelorum schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:51:
[...]

Dat moet je zeker. En dan ook niet proberen weg te navigeren van die pagina...
I know. ;) En dat doe ik dus al met regelmaat, maar de upedate laat nog even op zich wachten. Updates zijn er dus nog niet. :P

Vraag is of die er nog komen op korte termijn. Geen idee wat het geschuif van personeel e.d. gaat doen bij de diensten achter onze mooie apps namelijk.
Betreft trouwens de snelweg A4, die weer doorgetrokken is vanuit A29. Zullen meer mensen gebruik van maken schat ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xxxneoxxx schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:16:
[...] Geen idee wat het geschuif van personeel e.d. gaat doen bij de diensten achter onze mooie apps namelijk. [...]
Hoezo geschuif? Lijkt mij dat de app nog steeds door Nokia wordt ontwikkeld en de kaarten nog steeds door navteq worden geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Nou ja, geschuif met personeel is misschien niet helemaal juist verwoord, maar ik ben benieuwd of de kwaliteit van dienstverlening hetzelfde blijft nu er een ander 'merkje' op de telefoons staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
xxxneoxxx schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:12:
Ben nog steeds wel erg tevreden over Here drive. Alhoewel ik op Android altijd Sygic gebruikt heb. Was eigenlijk ook altijd wel prima.. Of ik here drive blijf gebruiken zal een beetje afhangen van updates. Komen niet echt heel consequent uit volgens mij. :(

Wat minpunten wat betreft here in mijn optiek: In de regio hier is de A4 doorgetrokken. Stond al vrij lang op de planning ook. Maar HERE snap er niets van als je de snelweg op rijdt. Volgens mij was het in het verleden bij Sygic zo dat zulke wijzigingen er al in zaten, en vanaf moment X (na opleveren nieuwe weg) deze actief werden? Nu is het afwachten op een update van HERE drive/Here Maps. Als deze komt dan.

Ander minpuntje van Here is dat de app zelf nog steeds geen ingebouwde optie biedt om maps te verplaatsen naar SD. Maar goed, je kan dit ook als een tekortkoming van het OS aanrekenen allicht. Iig op de Ativ S doet de Lumia storage app het niet (want: Geen Nokia :( ) en dat is naar mijn weten de enige manier om dit te regelen in 8.1. Voorheen was er op andere toestellen nog een andere workaround (onder storage sense alle locaties instellen op SD kaart vóór downloaden van maps vanuit Here) maar dit lijkt ook sinds 8.1 niet meer te werken. Iig zegt Storage Sense sinds 8.1 dat er 380MB aan maps op de telefoon zelf staan. En eraf krijgen lukt mij niet meer. :P Ik neem aan dat je bij Sygic wel zelf de locatie van gedownloade kaarten op kan geven?
Je weet dat Here niet automatisch update? Je moet zelf af en toe kijken of er updates van de kaarten zijn en die zijn er stiekem vaker dan ik in ieder geval dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Calendar (built in) updated to 1.0.15087.0.

Iemand een changelog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Kijk op Windowscentral, de belangrijkste dingen [waaronder alle microsoft/lumia/nokia meuk] krijgen daar een changelog.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
daffie82 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:35:

Iemand een changelog ?
Here's the breakdown of what's new from the changelog:

Agenda view – Know your schedule at a quick glance. See a concise list of sequential events for the day or the week.
Calendar World Readiness – Show the week number for day, week, or month. Set the first day of the year by: January 1, first 4-day week, or first full week. Set which day to be the first day of the week.

Bron: http://www.windowscentral...ings-new-agenda-view-more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

daffie82 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:35:

Iemand een changelog ?
Voor de toekomst:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CJdOiet.png

;)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Thanks guys!
Daar ga ik normaal altijd kijken trouwens in de store, maar meestal staan er geen changelogs...
Nu dus wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Horen meestal bij Details te staan, niet in de app omschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar horen ze inderdaad te staan. Alleen MS zet het zelf altijd in de details en kn navolging doen steeds meer andere app ontwikkelaars dat ook (over goed voorbeeld geven gesproken....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik weet niet of het al besproken is.. maar wat een faal omtrent de youtube apps. Er mag dus niet meer in een app afgespeeld worden, je krijgt dan een redirect naar je browser waar je dan het filmpje mag gaan kijken.. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Laatst online: 26-02-2024
Douweegbertje schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:45:
Ik weet niet of het al besproken is.. maar wat een faal omtrent de youtube apps. Er mag dus niet meer in een app afgespeeld worden, je krijgt dan een redirect naar je browser waar je dan het filmpje mag gaan kijken.. -O-
Bron?

Mijn MetroTube doet het nog gewoon. En heb 'm ook geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Hm, dacht dat het een globaal iets was. Ik had altijd http://www.windowsphone.c...66-4af2-aba0-909f7d4e0a65 maar deze is er mee gestopt en je kunt nu een onofficiele downloaden die het wel weer kan oid.
Bij het starten van deze app krijg je ook de melding dat het niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Laatst online: 26-02-2024
Douweegbertje schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 19:01:
Hm, dacht dat het een globaal iets was. Ik had altijd http://www.windowsphone.c...66-4af2-aba0-909f7d4e0a65 maar deze is er mee gestopt en je kunt nu een onofficiele downloaden die het wel weer kan oid.
Bij het starten van deze app krijg je ook de melding dat het niet meer werkt.
Ik heb even wat getest en krijg de melding om in je browser verder te kijken wel bij filmpjes van VEVO. Geen idee of dat toeval is, ik gebruik de YouTube app niet heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Vraagje over regenmeter :

Waarom is de hoeveelheid neerslag in de live tile en in de app zelf anders dan wanneer je op de dag van vandaag klikt ?
Op de live tile staat er bijvoorbeeld 0.4 mm en als ik dan op donderdag klik in de app zelf staat er 3,4 mm.
Van waar dit verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Huidige neerslag vs dag weergave?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

^Dat zou kunnen!

Dan is de vraag, wat verstaat de app onder ''huidig''? komende 5 min? komende 15 min?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Info over BNP Paribas Fortis app op WP :

Dit is inderdaad voorlopig niet mogelijk. Er komt wel een webversie van pc banking die wel mogelijk zou zijn op windows. Maar die is nog in de maak.

Allemaal bij jullie bank gaan klagen hierover aub, dan gaan ze misschien eens nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Die BNP app is in t frans, dus sowieso niet interessant. ;) Of kijk ik naar de verkeerde app?
En Fortis is toch niet meer?!
Bij ons is alles ABN Amro resp ASR geworden. BNP Paribas fondsen zijn er nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

Stravincy schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:38:
[...]

Here's the breakdown of what's new from the changelog:

Agenda view – Know your schedule at a quick glance. See a concise list of sequential events for the day or the week.
Calendar World Readiness – Show the week number for day, week, or month. Set the first day of the year by: January 1, first 4-day week, or first full week. Set which day to be the first day of the week.

Bron: http://www.windowscentral...ings-new-agenda-view-more
En nog steeds een uur tijdsverschil als je een afspraak maakt in een google agenda vanuit de app... Gelukkig pas een bug die een jaar of wat bekend is :X
Geen probleem uiteraard als je de outlook agenda gebruikt maar wel lekker irritant voor mensen die vanuit android overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Sick Nick schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:28:
[...]

En nog steeds een uur tijdsverschil als je een afspraak maakt in een google agenda vanuit de app... Gelukkig pas een bug die een jaar of wat bekend is :X
Geen probleem uiteraard als je de outlook agenda gebruikt maar wel lekker irritant voor mensen die vanuit android overstappen.
Ik gebruik simple calendar i.c.m. google calendar.
Dat uur tijdsverschil zegt me niks... Zou ik anders toch al moeten gemerkt hebben?
BounceMeister schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:21:
Die BNP app is in t frans, dus sowieso niet interessant. ;) Of kijk ik naar de verkeerde app?
En Fortis is toch niet meer?!
Bij ons is alles ABN Amro resp ASR geworden. BNP Paribas fondsen zijn er nog wel.
BNP Paribas Fortis.
Ik heb het hier over Belgie, geen idee hoe het zit in NL.

[ Voor 31% gewijzigd door daffie82 op 29-01-2015 16:40 ]

Pagina: 1 ... 75 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.