Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
xxxneoxxx schreef op woensdag 26 november 2014 @ 18:22:
[...]

Mjah, zeggen dat je ergens mee bezig bent (Ziggo) is natuurlijk geen enkele garantie dat er ook daadwerkelijk iets ondernomen/besproken wordt. Ik heb altijd het gevoel gehad dat reacties vanuit de klantenservice m.b.t de wp app en xbox 360 app, niet geheel serieus te nemen waren. Een "soon" reactie zorgt er iig voor dat je tijdelijk van de zeurders af bent.
Nooit een beta of screenshot of wat dan ook voorbij zien komen. Gewoon zoethoudertjes. Alsof een bedrijf met zo'n budget werkelijkwaar 2 jaar nodig zou hebben om een app te laten ontwikkelen. We hebben het over functionaliteit die een paar jaar geleden met een tooltje op de pc al bruikbaar was he?
Eigenlijk belachelijk voor zo'n groot bedrijf. En dan nog met droge ogen zeggen dat je de Android app flink gaat uitbreiden. Zodra er een goed alternatief komt zeg ik mijn Ziggo op. En nee, ik vind KPN geen goed alternatief. Mij (nog) te beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Niels9001 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:11:
[...]
Meer on topic: moet zeggen dat ik de laatste tijd erg blij ben met WhatsApp. Sinds de laatst update razend snel en geen crashes meer. Alleen de Notification Center integratie kan beter!
Misschien weet jij dat als developer (misschien ook niet, weet niet hoeveel je met notificaties doet). Maar waar ligt dat nu aan?
Ik gebruik ook Viber en daar werkt het precies hetzelfde, dus notificaties blijven staan als je gewoon de app via de tile opent of als je op 1 notificatie klikt blijven de rest van de notificaties van dat gesprek staan.
Moet de developer er voor zorgen dat de notificaties uit het notificatie center weggehaald worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13:15
Komt dubsmash nog voor de Windows phone??? 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
hotymoty schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 18:36:
Komt dubsmash nog voor de Windows phone??? 8) 8)
Waarschijnlijk niet, of als de hype alweer over is. Net zoals met bijv. Parlor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
Vast niet. Wel jammer natuurlijk, zo zal WP nooit 'hip' worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

ik hoorde hier (dubsmash) van de week over idd, meteen ff gechecked, maar helaas idd.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Ereaser schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:27:
[...]

Misschien weet jij dat als developer (misschien ook niet, weet niet hoeveel je met notificaties doet). Maar waar ligt dat nu aan?
Ik gebruik ook Viber en daar werkt het precies hetzelfde, dus notificaties blijven staan als je gewoon de app via de tile opent of als je op 1 notificatie klikt blijven de rest van de notificaties van dat gesprek staan.
Moet de developer er voor zorgen dat de notificaties uit het notificatie center weggehaald worden?
Ja, maar de app is nog niet getarget voor WP8.1 lijkt het. Oude apps geven bijvoorbeeld nog 'oude' notificaties in het Center, dat verschil is goed te zien in een notificatie van een SMS en van WhatsApp:

Piet: Dit is een bericht. (WhatsApp)

vs.

Piet (SMS)
Dit is een nieuw bericht.

Dat zou al veel schelen voor notificaties van groups (dat is nu vaak iets van Piet @ Groepnaam: Dit is een bericht) waar de helft er af valt.

Met 8.1 heeft de developer veel meer controle over de notificaties (als er bijv. een nieuwe notificatie binnenkomt, moet het Center dan geleegd worden? Of als de gebruiker de app opent?) + plus de nieuwe notificatie template zoals hierboven beschreven.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Msn weather krijg ik niet meer op de vergrendlingsscherm. Had hem verwijderd omdat hij bugte. Maar na herinstallatie komtie niet meer op vergrendelingsscherm. Meerdere malen geïnstalleerd. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Niels9001 schreef op zondag 30 november 2014 @ 10:31:
[...]

Ja, maar de app is nog niet getarget voor WP8.1 lijkt het. Oude apps geven bijvoorbeeld nog 'oude' notificaties in het Center, dat verschil is goed te zien in een notificatie van een SMS en van WhatsApp:

Piet: Dit is een bericht. (WhatsApp)

vs.

Piet (SMS)
Dit is een nieuw bericht.

Dat zou al veel schelen voor notificaties van groups (dat is nu vaak iets van Piet @ Groepnaam: Dit is een bericht) waar de helft er af valt.

Met 8.1 heeft de developer veel meer controle over de notificaties (als er bijv. een nieuwe notificatie binnenkomt, moet het Center dan geleegd worden? Of als de gebruiker de app opent?) + plus de nieuwe notificatie template zoals hierboven beschreven.
Ah ik snap het! Bedankt voor de uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
badluckboy schreef op maandag 01 december 2014 @ 07:38:
Msn weather krijg ik niet meer op de vergrendlingsscherm. Had hem verwijderd omdat hij bugte. Maar na herinstallatie komtie niet meer op vergrendelingsscherm. Meerdere malen geïnstalleerd. Iemand een oplossing?
Je moet dit wel zelf handmatig instellen.. Ga daarvoor naar Settings, Lockscreen en selecteer als achtergrond MSN Weather. In de app zelf kun je het ook enablen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
Niels9001 schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:43:
[...]

Je moet dit wel zelf handmatig instellen.. Ga daarvoor naar Settings, Lockscreen en selecteer als achtergrond MSN Weather. In de app zelf kun je het ook enablen.
Gedaan. Nog steeds niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Lijkt me niet, maar voor de zekerheid: heeft de app wel toestemming om op de achtergrond te draaien? Instellingen (of apps) > batterijinstellingen > verbruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
The Inquisitor schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:56:
Lijkt me niet, maar voor de zekerheid: heeft de app wel toestemming om op de achtergrond te draaien? Instellingen (of apps) > batterijinstellingen > verbruik
Jep staat aan bij batterij verbruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Eind van de maand komt Samil Power ook met een app voor windowsphone vertellen ze net via de mail.
Kan ik tenminste vanaf de foon zien wat mijn zonnepanelen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hjs schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:34:

Voornamelijk zonne-energie vangen en omzetten in elektriciteit... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:25
hjs schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:34:
Eind van de maand komt Samil Power ook met een app voor windowsphone vertellen ze net via de mail.
En nu maar hopen dat SMA snel volgt. (zal wel niet)

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:14
Je zou het haast niet verwachten maar Candy Crush Saga is op weg naar Windows Phone :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:40
Miki schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 07:55:
Je zou het haast niet verwachten maar Candy Crush Saga is op weg naar Windows Phone :')
Bestaat die nog??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Eigenlijk goed nieuws, nu kan ik mijn moeder ook aan Windows Phone haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:36
Leuk hoor... Zelf speelde ik het niet, maar mijn vrouw en dochter wel, tot ze van de zomer overstapten op Windows Phone. Inmiddels is Candy Crush alweer uit beeld. Grote hit is nu Dubsmash, maar ja, voordat dat er een keer is voor Windows Phone. Persoonlijk ben ik prima tevreden, maar voor de grote massa zal Windows Phone nooit een optie worden als dit soort apps laat komen.

Waar baseer je het trouwens op, dat Candy Crush komt?

[ Voor 4% gewijzigd door coenox op 05-12-2014 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Wat betreft die apps - Tom Warren brengt weer de 'Android of Windows Phone' discussie op gang.

https://twitter.com/tomwarren

Ik weet het niet.. De motivatie voor mij als developer wordt wel echt stukken minder als opeens de boel overspoelt wordt met Android apps. Al verwacht ik dat niet elke app 'zomaar' beschikbaar is - waarschijnlijk dient de Android developer de specifieke app te 'recompilen' en te submitten naar de Windows Phone Store.

Zo lang Microsoft dit zelf in de hand houdt en misschien deze optie alleen geeft aan 'grote namen' zoals DubSmash dan zou het op zich wel kunnen werken om de gaten te vullen.

Ik denk niet dat we Microsoft op dit gebied moeten onderschatten - ze hebben de afgelopen tijd al grote stappen gezet om het Windows Phone gebruikers niet makkelijker te maken (betere MS apps op iOS/Android), en ook cross platform wordt erg gepushed door Nadella.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Als Microsoft het marktaandeel van Windows Phone wil opkrikken naar het niveau van Android dan zullen ze denk ik wel iets dergelijks moeten doen. Is weer het aloude kip-ei-verhaal: men stapt niet over op WP omdat bepaalde apps er niet zijn, en die apps worden niet gemaakt omdat niemand WP heeft. Als je de mogelijkheid inbouwt tot het draaien van Android-apps dan heb je ineens miljoenen apps erbij. Aan de andere kant, kijk naar Blackberry. Die hebben precies dit gedaan, maar ik zie ook niet ineens iedereen met een BB lopen. Het is geen wondermiddel :)

Overigens is dat DubSmash natuurlijk ook weer de meest grandioze flauwekul :P Gewoon weer een rage die een paar weken leuk is en dan niet meer. Maar ja, feit is wel dat er een hele grote groep gebruikers is die erg gevoelig is voor dit soort crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 18:43

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Niels9001 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:33:
Zo lang Microsoft dit zelf in de hand houdt en misschien deze optie alleen geeft aan 'grote namen' zoals DubSmash dan zou het op zich wel kunnen werken om de gaten te vullen.

Ik denk niet dat we Microsoft op dit gebied moeten onderschatten - ze hebben de afgelopen tijd al grote stappen gezet om het Windows Phone gebruikers niet makkelijker te maken (betere MS apps op iOS/Android), en ook cross platform wordt erg gepushed door Nadella.
Dat is mijn initiele gedachte, een gecontrolleerde release van android app op WP als er een hype komt, totdat de game WPready is en wordt vervangen. Maar daar zit een maar aan.. hoe gaat dat ding om met Google accounts, dat is nog werkelijk het laatste wat ik rond wil hebben hangen op mijn WP.

Als MS gewoon de hype ziet en desnoods met extra zakje geld een game direct naar WP krijgt, kunnen ze mi precies hetzelfde bereiken, mits het software en technisch mogelijk is (afaik heeft een android app andere toegang tot OS en data dan WP apps).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF

NNF

Ja, maar hoe bepaal je dan welke apps wel en niet mee mogen doen? En wat is het voordeel daarvan versus gewoon alle apps beschikbaar stellen? Ik vind het lastig.

Instagram is er ook met een zak geld gekomen, en nu is het zo dood als wat. MS moet er dus blijkbaar toch in blijven investeren.

Het zou net het duwtje in de rug kunnen zijn dat WP nodig heeft, maar ze moeten dan ook wel wat meer aandacht aan de rest besteden, zoals bijvoorbeeld fatsoenlijke promotie.

[ Voor 19% gewijzigd door NNF op 05-12-2014 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:44
Het is m.i. vrij kansloos dat grote bedrijven nog steeds WP niet meenemen. We hebben tegenwoordig zulke goede mogelijkheden om crossplatform apps te maken dat je dwaas bent als je native apps gaat maken voor elk platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Wat betreft die apps - Tom Warren brengt weer de 'Android of Windows Phone' discussie op gang.

Ik weet het niet.. De motivatie voor mij als developer wordt wel echt stukken minder als opeens de boel overspoelt wordt met Android apps. Al verwacht ik dat niet elke app 'zomaar' beschikbaar is - waarschijnlijk dient de Android developer de specifieke app te 'recompilen' en te submitten naar de Windows Phone Store.

Ik begrijp niet helemaal waar Tom Warren naar verwijst. Ik weet dat er intern discussie is of Microsoft ook ondersteuning moet gaan bieden aan Android apps, dit is een week of 6 geleden al eens naar buiten gelekt. Van waar nu die nieuwe tweet met dit "oude onderwerp" opduikt ontgaat me dus.

Ik vraag mezelf af of Microsoft daadwerkelijk iets heeft aan Android apps. Je ziet, al gaat het zeer langzaam, nog steeds dat allerlei apps alsnog verschijnen voor Windows Phone. Ook lees je steeds vaker dat grotere corps Blackberry achter zich laten en overstappen op Windows Phone(zeer recent BMW). Daarbij merk je ook dat er meer en meer interesse komt naar Windows 10 en unified apps zeker nu ook omdat je met de nieuwe visual studio cross platform apps kunt bouwen.
Ondanks dat we het jaren blijven herhalen lijkt het er nu toch op dat het best wel eens heel hard de goede kant op kan gaan.

En verder is Tom Warren werkzaam bij The Verge, die zijn niet een heel klein beetje biased :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Miki schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:58:
[...]
Ik begrijp niet helemaal waar Tom Warren naar verwijst. Ik weet dat er intern discussie is of Microsoft ook ondersteuning moet gaan bieden aan Android apps, dit is een week of 6 geleden al eens naar buiten gelekt. Van waar nu die nieuwe tweet met dit "oude onderwerp" opduikt ontgaat me dus. [...]
Die discussie loopt al meer dan een jaar en is zelfs vorig jaar al 'uitgelekt'. Dat nieuws van 6 weken geleden was echt oooooouud ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik zit wat van zijn tweets te lezen, maar man man man, wat een irritante hater is die gozer. Alleen maar kansloos gelul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
Avalaxy schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:39:
Het is m.i. vrij kansloos dat grote bedrijven nog steeds WP niet meenemen. We hebben tegenwoordig zulke goede mogelijkheden om crossplatform apps te maken dat je dwaas bent als je native apps gaat maken voor elk platform.
Ik vind het nog vrij lastig om eenvoudig cross-platform apps te maken. Vertel mij eens met welke tool je veel flexibiliteit hebt en die niet bakken met geld kost...

Edit:

Ik heb trouwens vandaag Tetra Lockscreen geinstalleerd (voor WP8.1 US region only). Geweldige lockscreen app!

De widgets mogen ze van mij snel uitbreidden...

[ Voor 14% gewijzigd door Swerfer op 06-12-2014 16:47 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Swerfer schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 16:35:
[...]

Ik vind het nog vrij lastig om eenvoudig cross-platform apps te maken. Vertel mij eens met welke tool je veel flexibiliteit hebt en die niet bakken met geld kost...
Xamarin (Forms). Kost in de ogen van sommige mensen dan wellicht "bakken met geld", maar als we even aannemen dat de gemiddelde app €25.000 kost dan zijn die €2000 peanuts. Sterker nog; je kunt een heleboel geld besparen :)

Voor games schijnt geloof ik Unity3D vrij makkelijk om cross-platform werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Swerfer schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 16:35:
Ik ontwikkel voor mijn werk onze app in Sencha Touch o.b.v. Cordova (dus niet Phonegap). Als alles correct geïnstalleerd is, is een app initialiseren niet meer dan twee command line commando's. Eén om de sencha app te maken en één om de app geschikt te maken voor cordova. Vervolgens kun je via één commando de app bouwen voor alle platformen en de app op een device installeren.

Maar ik ben wel heel erg benieuwd naar de tooling die Microsoft gaat aanbieden. Zeker gezien de laatste devcamp en het connect() event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Er is niets zo irritant als dat je elke keer, als je aan het ontwikkelen bent, je eerst je telefoon moet unlocken voordat je kan gaan deployen/debuggen op je device. Zeker als je ook gebruik maakt van de 'Project my screen' app. Daarom even snel een app gemaakt die je scherm open houdt.

ScreenLock Protector

Start de app op
Debug of deploy een app naar je telefoon
Stop debuggen
En na vijf minuten kun je nog steeds debuggen/deployen zonder te unlocken

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
badluckboy schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:48:
[...]

Jep staat aan bij batterij verbruik
Ik had hetzelfde probleem, ga even op Wi-Fi en op de app. Blijkbaar moet ie een bulkdata ophalen voor first time use.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Tarabass schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:23:
Er is niets zo irritant als dat je elke keer, als je aan het ontwikkelen bent, je eerst je telefoon moet unlocken voordat je kan gaan deployen/debuggen op je device. Zeker als je ook gebruik maakt van de 'Project my screen' app. Daarom even snel een app gemaakt die je scherm open houdt.

ScreenLock Protector

Start de app op
Debug of deploy een app naar je telefoon
Stop debuggen
En na vijf minuten kun je nog steeds debuggen/deployen zonder te unlocken

:P
Whoa, dit moet wel de beste app zijn sinds tijden. Ga 'm vanavond meteen proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 09:13
Ik kwam zojuist tot de vervelende ontdekking dat de officiële WP8.1 podcast-app (versie 1.0.15041.0) sinds 1 december al 345 MB heeft gedownload over mijn dataverbinding (dus de helft van mijn 750 MB voor deze maand is al weg).

En dat terwijl in de app "Only download over WiFi or unlimited data plan" op On staat en "Allow streaming" op Off. Ik heb in Data Sense trouwens ook een datalimiet ingesteld, dus de app kan ook niet denken dat ik op dat 'unlimited plan' zit.

Voor de zekerheid wilde ik de Podcasts-app dan maar even verwijderen, maar dat kan dus helaas niet. Ik draai de Developer Preview, volledig geüpdatet.

Meer mensen met dit probleem? En belangrijker, iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Zoiets ook hier. Ik had even de TuneIn radio app gedownload om via WiFi muziek te luisteren. Na een klein middagje had ie doodleuk 250MB verbruikt ondanks dat ik gewoon op WiFi zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Kijk, dus dat werkt echt. Nooit begrepen wat een universel app nou eigenlijk betekende (eenmaal installeren) omdat ik er nooit iets van heb gemerkt op wat kleine dingen na.

Mijn zoon heeft een Xbox ONE gekocht. Dus, aangemeld met mijn @live account. Moet ik natuurlijk wel Smartglass hebben op mijn L930. Die geïnstalleerd en wat zegt mijn Surface 2? Er is 1 nieuwe app geïnstalleerd. Dus ik denk: Oja, welke dan? Smartglass dus. Geïnstalleerd op mijn telefoon en dus - blijkbaar - ook mijn Surface 2.

Mooi.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

GerCor schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:54:
Kijk, dus dat werkt echt. Nooit begrepen wat een universel app nou eigenlijk betekende (eenmaal installeren) omdat ik er nooit iets van heb gemerkt op wat kleine dingen na.

Mijn zoon heeft een Xbox ONE gekocht. Dus, aangemeld met mijn @live account. Moet ik natuurlijk wel Smartglass hebben op mijn L930. Die geïnstalleerd en wat zegt mijn Surface 2? Er is 1 nieuwe app geïnstalleerd. Dus ik denk: Oja, welke dan? Smartglass dus. Geïnstalleerd op mijn telefoon en dus - blijkbaar - ook mijn Surface 2.

Mooi.
Daarnaast kan je, naast localsettings, ook roaming settings gebruiken als ontwikkelaar. Daardoor kun je settings sharen met elkaar waardoor het allemaal één geheel wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben voor crossplatform en hoop dat er uiteindelijk gewoon door middel van Web Applicaties ook veel op elk platform gaat werken. Echter 80% van de markt is Android. Dit betekend dat men vaak toch wel investeerd in een native ervaring voor dei 80% en dus dan gelijk al afhaakt voor crossplatform systemen zoals Xamarin. Echter Xamarin groeit enorm maar wordt echt niet gebruikt voor de meest gebruikte applicaties omdat daar de investering in native development gewoon uitkan. Daarna is Windows Phone een paar % waar door je met of zonder Xamarin of crossplatform systemen gewoon een "Loss on investment" hebt. Bedrijven zoals overheden en dergelijke willen deze investering wel doen omdat dat gewoon (vind ik persoonlijk) moet. Bank apps / overheids apps en dergelijke zaken moeten gewoon op elk platform werkbaar zijn. Al dan niet via de browser.

Microsoft heeft inderdaad veel geld geïnvesteerd in developers die bepaalde applicaties gingen maken. Zonder deze investering was er namelijk geen winst uit te halen. Onderhoud van applicaties kost ook geld en nu zie je dat veel Windows Phone applicaties gewoon slecht onderhouden worden en nieuwe features gewoon vaak missen tegenover iOS en Android. Het geld is er gewoon niet. Uiteindelijk draait het toch allemaal weer uit op 1 ding. Geld.

In de hoop dat ooit crossplatform op desktop + mobile gewoon goed zal komen. Mobile betekend dat Google wat moet inleveren op desktop betekend crossplatform dat Microsoft moet inleveren.

Zijn er hier ook fans die zeggen. Ik zou best 50% desktop markt Windows willen inleveren voor 50% Mobile market? :) Of MOET Microsoft monopolie hebben.

Ik vind persoonlijk dat een OS een onderlaag moet zijn voor services die gewoon overal op draaien. Ongeacht het OS. WebApplicaties hebben daar de beste kans van slagen omdat de techniek erachter niet van 1 bedrijf komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit daar nog een vraag tussen? ^^

Maar ik denk juist niet dat webapplicaties de beste kans hebben. Gewoon simpel omdat juist de beste apps eigenlijk nauw verweven zijn met het OS waarop ze draaien. Dat is iets dat ik met webapplicaties nog lang niet zie gebeuren. Ik zou juist mijn geld inzetten op goede cross-platform toolkits zoals Xamarin waarbij je wel toegang kan hebben tot die lowlevel bits. De UI zal je toch apart moeten maken voor elk platform, om zo goed te kunnen integreren, en de gezamenlijke business logica kan je dan delen over de apps heen. Op die manier verlaag je eigenlijk de kosten om nog een platform te ondersteunen zonder dat je in hoeft te boeten op goede toegang tot features van de verschillende OS'en.

Of dat voldoende is voor bedrijven om ook voor WP8 te gaan ontwikkelen weet ik niet. Punt is wel dat als je WP8 al ondersteund Windows ook wel makkelijk wordt en omgekeerd. En als je zo gaat bekijken kan je potentiele markt voor sommige apps toch behoorlijk wat groter zijn. Vooral LOB apps zijn hier kandidaat voor denk ik, maar die zal je niet in de store zien komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

En welke functionaliteit mis je als je een website draait binnen een cordova/phonegap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Tarabass schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:13:
En welke functionaliteit mis je als je een website draait binnen een cordova/phonegap?
Een UX die vergelijkbaar is met een native app. Web apps kunnen nog zo mooi zijn (en zijn prima voor het lokale restaurant om de hoek, daar hoef ik geen app voor) maar de performance is vaak toch altijd weer minder dan een native app. Of dat nou in Safari, Chrome of IE is.

Ik hoop gewoon dat Microsoft met Windows 10 nu ein-de-lijk een stabiele dev omgeving neerzet die nog een lange tijd mee kan, en niet weer de hele boel door elkaar gooit.

Na BUILD '15 hoop ik dat met de nieuwe SDK een bestaande Universal App een upgrade knop krijgt waardoor er meteen ook een Xbox One project bij komt. Dat laatste is trouwens iets wat ook nog interessant wordt om te zien, omdat het UI en de functionaliteiten zo anders is op een TV. Focus zou voor devs daar meer op notificaties en voice control liggen. Twitter voorbeeld: tweets lezen, maar tweeten (met zo'n keyboard) lijkt mij minder ideaal. Maar dat ter zijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Je zult verbaasd zijn over hoeveel apps hybride zijn. Hier trouwens een post (uit 2012), interessant om te lezen:

http://www.sencha.com/blo...book-an-html5-love-story/

Voor de rest ben ik het helemaal met je eens hoor. Echter zijn er maar weinig redenen om niet hybride te gaan, zeker voor enterprices die met één code base veel geld besparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Minecraft is ook eindelijk beschikbaar hoor: http://www.windowscentral...ition-comes-windows-phone

Ook voor 512mb RAM toestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
Het lijkt er wel op dat MS hier niks mee gedaan heeft. Er zit geen Xbox-integratie en een trial-versie in. En hij is ook niet universal (?)
Volgens mij waren ze bij Mojang allang begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:44
Zijn er ook tweakers met WP en kleine kids? Mijn dochter van 1,5 vind de 930 toch wel een leuk speeltje waar ze voorzichtig eens een kleine 5 - 10 min mee wil spelen. Ze weet al hoe ze in de speelhoek moet komen maar vervolgens zijn daar zeer weinig apps te vinden. Oftewel, ik kan geen educatieve / leuke apps in de store vinden. Iemand suggesties?

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:12
soskes schreef op woensdag 10 december 2014 @ 22:05:
Zijn er ook tweakers met WP en kleine kids? Mijn dochter van 1,5 vind de 930 toch wel een leuk speeltje waar ze voorzichtig eens een kleine 5 - 10 min mee wil spelen. Ze weet al hoe ze in de speelhoek moet komen maar vervolgens zijn daar zeer weinig apps te vinden. Oftewel, ik kan geen educatieve / leuke apps in de store vinden. Iemand suggesties?
Het aanbod is inderdaad beperkt, zeker omdat een hoop alleen in engels is.
Maar ik heb toch wel een 10-tal spelletjes voor onze 1,5 jarige.

Tijd van werken, tijd van rusten

• St00mwals
En toen kreeg ik een nieuwsbrief van de ABNAMRO bank:
Wist u dat onze Mobiel Bankieren app de meest uitgebreide van alle Nederlandse banken is? Dat blijkt uit onafhankelijk onderzoek door Banken.nl. Onze app biedt u in totaal 57 functionaliteiten. En natuurlijk blijven we onze app continu voor u verbeteren en uitbreiden.
Dat is dus even een mail/klacht naar de ABN AMRO geworden :+ :
Hallo,
Ik krijg een nieuwsbrief van jullie (ABN AMRO Nieuws december 2014‏ ) en daarin staat dat ABN AMRO de meest uitgebreide Mobiel Bankieren app heeft, met maar liefst 57 functies!!
Nu heb ik een Windows Phone en hier is de Mobiel Bankieren app de meest functieloze bank app die er voor WP bestaan.
Waarom wordt er geen nieuwe versie voor WP uitgebracht? De enige update in jaren is van begin 2014 ivm IBAN toevoeging.
Graag zie ik wel een update komen, want doordat bijna alles tegenwoordig mobiel gedaan wordt, mis ik behoorlijk wat essentiële functies in de app (bijvoorbeeld bankmail, of alleen een bankmail notificatie).
Ben benieuwd naar de reactie.....

[ Voor 0% gewijzigd door St00mwals op 11-12-2014 10:16 . Reden: Typo ]

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:30
St00mwals schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:15:

[...]

[...]

Goede....laat maar weten. Kan er net mee overweg maar inderdaad mis je dat soort zaken.

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

[...]

[...]

Onlangs presenteerdevereniging Eigen Huis met trots hun nieuwe app op twitter. Toen ik vroeg waar de Windows Phone versie was, was hun reactie dat ze eerst even wilde kijken hoe populair de app voor android en ios zou zijn 8)7

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Naast minecraft vandaag ook candy chrush beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

[...]

[...]

Die kan ik je nu wel geven. Dat zal dezelfde zijn als 2 jaar geleden: Welke functies wilt u dan graag in de app hebben? Duh, dezelfde als bij iOS ... Bedankt voor je bericht. We sturen het door naar de juiste afdeling. Dat was 2 jaar geleden en een paar maanden geleden ... dus, veel zal het niet afwijken.

Het boeit ze niet. Ze maken liever reclame voor het ABN-AMRO tennistoernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:28

Wailing_Banshee

You're Next

Nu heb ik zelf geen ABN-AMRO rekening, maar welke opties heeft android/ios wel die Windows Phone niet heeft (gewoon nieuwsgierigheid!) Bij de Rabobank kan ik ook meer dingen doen op m'n Android tablet dan op m'n Windows Phone, maar dat zijn dan wel dingen die ik niet mis op m'n telefoon voor standaard bankzaken... (ik moest bijvoorbeeld laatst een nieuwe pas aanvragen, en dat kon niet op WP maar wel op Android)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Bij de ABN-AMRO op iOS kun je ook je beleggingsrekening zien. Je kunt acceptgiro's scannen. Voor mij toch 2 zaken die ik mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Berichten vanuit je bankmail kunnen lezen, of op z'n minst een notificatie in de app dat je een bericht (waaronder ook Finbox) hebt ontvangen.
Een integratie met iDeal (als dat überhaupt
mogelijk is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
Iemand een idee waarom Minecraft weer uit de store is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Staat er gewoon in hoor. Iig in mijn Verenigde Statense store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
Avalaxy schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:48:
Staat er gewoon in hoor. Iig in mijn Verenigde Statense store.
Vreemd, kan hem niet meer vinden, stond eerst een super grote live tile maar nu is die weg en als ik zoek kan hij hem ook niet vinden (Lumia 925)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

NeP2013 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:48:
[...]

Vreemd, kan hem niet meer vinden, stond eerst een super grote live tile maar nu is die weg en als ik zoek kan hij hem ook niet vinden (Lumia 925)
http://www.windowsphone.c...42-401b-bdff-52b4357c0573

Ook gewoon in de NL Store hoor...
Maar misschien is hij bezig met een update, dan doen LiveTiles wel eens een beetje gek :?

[ Voor 9% gewijzigd door PaT op 12-12-2014 13:23 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
PaT schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:23:
[...]

http://www.windowsphone.c...42-401b-bdff-52b4357c0573

Ook gewoon in de NL Store hoor...
Maar misschien is hij bezig met een update, dan doen LiveTiles wel eens een beetje gek :?
Ja klopt. Zie hem alleen niet meer op mn telefoon zelf. Nouja, wie weet komt ie weer terug :)

edit, hij staat er weer bij..

geen idee wat er mis was :)

[ Voor 6% gewijzigd door NeP2013 op 12-12-2014 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward85
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Ik zag net zowaar ook Candy Crush staan (origineel van King.com)...

Staat hierboven ook al zie ik nu :/

[ Voor 23% gewijzigd door Ward85 op 12-12-2014 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:41
soskes schreef op woensdag 10 december 2014 @ 22:05:
De Maya de bij bloemenfeest app, vinden ze hier geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Kreeg net een mail van Snapchat dat ik mijn wachtwoord moet veranderen en geen third-party apps meer moet gebruiken. Is dit een dreigement dat ze mijn account blokkeren of gewoon een waarschuwing dat ze mijn account niet veilig kunnen stellen als ik third-party apps gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niki_lauda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:38

niki_lauda

3840Wp/200L zonneboiler ID3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Tropicc schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:16:
Kreeg net een mail van Snapchat dat ik mijn wachtwoord moet veranderen en geen third-party apps meer moet gebruiken. Is dit een dreigement dat ze mijn account blokkeren of gewoon een waarschuwing dat ze mijn account niet veilig kunnen stellen als ik third-party apps gebruik?
Een dreigement, wat je wilt. Mijn dochter had de app van Rudy Huyn en inderdaad, account geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Zo, Netflix ziet er een stuk gelikter uit! Wat een vooruitgang :)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Krijg me net ook een grappige mail van YellowBrick, die zijn goed bezig... Eerst je Android en Windows App bijwerken, daarna iPhone.. :+
Beste Rowdy,
Vorige week is de update voor de Android en Windows parkeerapp uitgekomen. Heel binnenkort volgt ook de update voor de iPhone.

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Zou het komen door de aantocht van de consumer preview Windows 10 dat plotseling er zoveel apps een fatsoenlijke update hebben gehad :?
Ik zie nu op windows central de één na de andere app(o.a. Shazam, Netflix, Rdio, Flipboard) die fatsoenlijk worden bijgewerkt en voorzien worden van een nieuw uiterlijk. Het is opmerkelijk te noemen, of denken jullie dat het toeval is?

Ook opvallend is dat Microsoft beetje bij beetje Modern UI aan het aanpassen is. Zowel Onedrive als Storyteller hebben nu dat de titels van de zijdelinkse flippagina's veel kleiner zijn geworden, nagenoeg de helft van wat ze ooit waren.

[ Voor 28% gewijzigd door Miki op 17-12-2014 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 10:55
Ach Netflix heeft nog steeds geen Chromecast ondersteuning dus zo geweldig is de update ook weer niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Ik vind het wel positief dat de titels van de pivots kleiner zijn geworden. Sommige namen echt veel te veel ruimte in als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Miki schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:39:
Zou het komen door de aantocht van de consumer preview Windows 10 dat plotseling er zoveel apps een fatsoenlijke update hebben gehad :?
Ik zie nu op windows central de één na de andere app(o.a. Shazam, Netflix, Rdio, Flipboard) die fatsoenlijk worden bijgewerkt en voorzien worden van een nieuw uiterlijk. Het is opmerkelijk te noemen, of denken jullie dat het toeval is?

Ook opvallend is dat Microsoft beetje bij beetje Modern UI aan het aanpassen is. Zowel Onedrive als Storyteller hebben nu dat de titels van de zijdelinkse flippagina's veel kleiner zijn geworden, nagenoeg de helft van wat ze ooit waren.
Na de update doet Shazaam het niet meer bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
trabbit schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:17:
Ach Netflix heeft nog steeds geen Chromecast ondersteuning dus zo geweldig is de update ook weer niet....
Heeft netflix op android wel miracast ondersteuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Miki schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:39:

Ja, dat idee krijg ik ook.. Mooie kerst op deze manier :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Zou 2015 het jaar van Windows Phone worden? :P

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 10:55
Heilige Kaas schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:49:
[...]

Heeft netflix op android wel miracast ondersteuning?
Miracast niet denk ik, maar ik zei ook Chromecast, https://help.netflix.com/nl/node/10378

[ Voor 9% gewijzigd door trabbit op 18-12-2014 00:45 ]

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Tarabass schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:45:
Zou 2015 het jaar van Windows Phone worden? :P
Ja de dood van WP en het begin van Windows 10 ;)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

JerX schreef op donderdag 18 december 2014 @ 08:17:
[...]

Ja de dood van WP en het begin van Windows 10 ;)
Ja, zo bedoel ik het ook inderdaad. De integratie van de systemen en het pushen van universal apps zal misschien weleens zijn vruchten kunnen gaan afwerpen :)

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Android heeft volledige Chromecast integratie en Windows heeft miracast integratie.
Dan is het toch scheef als Windows Phone perse chromecast moet ondersteunen terwijl dat andersom niet hoeft.

• Wenzel
  • Laatst online: 19:07
Sinds de laatste update werkt Facebook Beta erg slecht. Het nieuws overzicht is uren oud en door elkaar.
Ik draai op mijn L920 de laatste update van DP en de versie van FB Beta is: 8.3.4.1

Hebben er meer mensen last van?

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Wenzel schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:46:
Sinds de laatste update werkt Facebook Beta erg slecht. Het nieuws overzicht is uren oud en door elkaar.
Ik draai op mijn L920 de laatste update van DP en de versie van FB Beta is: 8.3.4.1

Ik heb zelf geen facebook, maar mijn vriendin hoorde ik ook al klagen. Zij is overgestapt op de website omdat er niet mee te werken valt..

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:36

Ik ben nu deze aan het testen: http://www.windowsphone.c...49-4307-ac4c-b08df9c0021d

• Stravincy
  • Niet online

Ik gebruik de normale Facebook app en heb nergens last van.

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:32

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Stravincy schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:46:
[...]

Ik gebruik de normale Facebook app en heb nergens last van.
Je kunt er beter voor zorgen dat de "normale Facebook app" niet automatisch geüpdatet wordt , want inderdaad die nieuwe Beta is echt niet relaxt

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• Ashram
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:02

Ik had het probleem ook. De laatste update schijnt de voorkeur te hebben voor de Top Stories-feed ipv Most Recent-feed. Hierdoor kwamen bij mij dus alle berichten ook door elkaar in de People Hub. De dag erna kwamen er bij mij zelfs helemaal geen berichten meer binnen en in de app zelf kreeg ik een lege Most Recent-feed als ik daarvoor had gekozen. Ik heb daarom de Beta-app er afgegooid en de normale versie geïnstalleerd. Deze gaat bij mij wel goed, maar de vraag is natuurlijk hoe lang dit gaat duren als deze ook een update krijgt.

• Wenzel
  • Laatst online: 19:07
Laat maar horen of het wat is.
Ik heb vanmiddag de BETA erafgegooid en de gewone FB app geinstalleerd. Die werkt wel redelijk.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Heb black net weer eraf gehaald.
Had een drie op de tile staan maar kon maar niet achterhalen waarom en waarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:36
Is er ook een Windows Phone app die automatisch om 23:30 uur,
de ringtone uitzet,en om 07:30 uur weer aan... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Nee, apps hebben niet dat soort toegang tot het systeem. Maar daar heb je ook helemaal geen app voor nodig, zit gewoon ingebouwd in het OS. Het heet quiet time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Avalaxy schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 10:19:
Nee, apps hebben niet dat soort toegang tot het systeem. Maar daar heb je ook helemaal geen app voor nodig, zit gewoon ingebouwd in het OS. Het heet quiet time.
Heb een L830 met WP 8.1, ken het nergens vinden in het OS ?
Well een app in de store genaamd quiet hours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Avalaxy schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 10:19:
Quit Hours

Moet je wel Cortana aan hebben staan...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Swerfer schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 10:33:
[...]

Quit Hours

Moet je wel Cortana aan hebben staan...
Wat gek, als ik naar toepassingen ga zie ik geen Cortana ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Albert020 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 10:44:
[...]

Voor iemand die toch al even geregistreerd is op tweakers.. Ben je niet echt bekend met de zoekfunctie in een topic om eerlijk te zijn. De vragen die je stelt zijn toch echt al meer dan eens in dit exacte topic voorbij gekomen en beantwoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Albert020 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 10:44:
[...]

Werkt nog niet in het Nederlands. Zet je toestel op regio UK en taal UK (2x opnieuw opstarten) en je krijgt Cortana en Quit Hours erbij. Bij regio kan je de regionale instellingen op Nederlands laten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Swerfer schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 10:47:
[...]

Werkt nog niet in het Nederlands. Zet je toestel op regio UK en taal UK (2x opnieuw opstarten) en je krijgt Cortana en Quit Hours erbij. Bij regio kan je de regionale instellingen op Nederlands laten...
Thanks, ga ik doen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Dat OneDrive werkt wel erg lekker kom ik nu achter. Op je PC bijvoorbeeld een foto opslaan in onedrive en dan met je telefoon kun je hem downloaden naar de map die je wilt, werkt als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:28

Wailing_Banshee

You're Next

Tropicc schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 12:09:
Dat OneDrive werkt wel erg lekker kom ik nu achter. Op je PC bijvoorbeeld een foto opslaan in onedrive en dan met je telefoon kun je hem downloaden naar de map die je wilt, werkt als een trein.
Ja, helemaal als je ook nog twee tablets hebt die ook nog windows draaien. En een Android tablet waar ook OneNote op staat (het bestand staat natuurlijk in m'n OneDrive!)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF

NNF

Waarschuwing voor mensen die TheChive en/of 5 Minute Workout hebben geïnstalleerd. Er is blijkbaar iets met die apps waardoor je telefoon heel erg raar gaat doen, en de enige oplossing is terugzetten naar fabrieksinstellingen. Ik heb het zelf gehad met 5 Minute Workout; de powerknop deed het niet goed meer, onderdelen van het OS als Battery Sense en Data Sense deden het ineens niet meer, en zo waren er nog wat onverklaarbare dingen die steeds erger werden.

Bizar dat een app zoiets kan veroorzaken, maar wees dus gewaarschuwd :P

Zie ook: http://www.windowscentral...app-windows-phone-surface

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Hmm... Ik heb dit ook gehad. Phone wilde niet meer aan. Ik dacht dat hij leeg was, dus deed een usb kabeltje aan de phone en zette hem weer aan. Daarna kreeg ik 'Slide down to turn off'. Ik deed mijn telefoon dus weer uit met de powerbutton en had de usb weer losgekopopod. Weer wilde hij niet aan, dus weer usb eraan, power button en toen maar 'Slide to turn off' gedaan. De telefoon ging niet uit, maar restarte en daarna was het probleem weg.

Ik heb voor de zekerheid TheChive maar geuninstalled en Gestures ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10
NNF schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 19:26:
Waarschuwing voor mensen die TheChive en/of 5 Minute Workout hebben geïnstalleerd. Er is blijkbaar iets met die apps waardoor je telefoon heel erg raar gaat doen, en de enige oplossing is terugzetten naar fabrieksinstellingen. Ik heb het zelf gehad met 5 Minute Workout; de powerknop deed het niet goed meer, onderdelen van het OS als Battery Sense en Data Sense deden het ineens niet meer, en zo waren er nog wat onverklaarbare dingen die steeds erger werden.

Bizar dat een app zoiets kan veroorzaken, maar wees dus gewaarschuwd :P

Zie ook: http://www.windowscentral...app-windows-phone-surface
Ah dat verklaart een bult. Alles liep totaal vast bij mij.
Pagina: 1 ... 73 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.