Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-09 22:27
Inmiddels uitgebreid antwoord gehad van de ontwikkelaar van Calculator².
(En mijn rating aangepast, het is gewoon een goede app ;) )

Misschien heb ik het bovenliggende probleem hier gemist?

Voor mensen die ook problemen hebben met (in-)app aankopen en teruggekeerde reclame;

Het is een probleem bij Microsoft, serverside, en de ontwikkelaars staan er los van en kunnen er niets aan doen

Hier vind je een artikel erover met ook uitleg van Rudi Huyn over het ANID2 probleem..

Zelf Verwijderen en herinstalleren via de store is voorlopig de oplossing (dacht dat het nog niet gefixed was dat de app zichzelf hersteld) zodat het goede file gevonden/meegedownload wordt waarin staat dat je betaald hebt.

[ Voor 10% gewijzigd door Teijgetje op 13-10-2014 01:22 ]

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Caballero
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:41
Al sinds een tijdje tonen de tiles van MetroMail bij mij niet meer of en hoeveel nieuwe/ongelezen mails ik heb. In het notification center komen ze nog wel binnen. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YvoK
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:42
El Caballero schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:58:
Al sinds een tijdje tonen de tiles van MetroMail bij mij niet meer of en hoeveel nieuwe/ongelezen mails ik heb. In het notification center komen ze nog wel binnen. Meer mensen hier last van?
Ik heb met MetroMail last dat mijn notificatiefilter voor labels niet meer werkt. Nu krijg ik notificaties voor mail die niet in mijn Primary category vallen en waarvoor ik helemaal geen notificaties wil. Heb al een keer opnieuw geïnstalleerd, maar het werkt niet meer... "Unknown error occurred"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:37
Simple Calender, wie heeft het nog meer?

Voorheen kon ik op een afspraak klikken en kreeg ik de mogelijkheid om in SC op het adres te klikken en kon ik zo meteen de navi activeren.
http://i.imgur.com/XsPX7jl.jpg

Nu wordt de standaard agenda app geopend... En die heeft niet de ingebouwde redirect navi optie.

Klopt dit?

[ Voor 5% gewijzigd door NeutraleTeun op 19-10-2014 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
https://photomath.net/

Vet, eindelijk een high profile app die wel voor WP is maar (nog) niet voor Android :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Avalaxy schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:16:
https://photomath.net/

Vet, eindelijk een high profile app die wel voor WP is maar (nog) niet voor Android :)
Ziet er goed uit en nog handig ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:03
Helaas rekent die de derdemachtswortel die op bovenstaande pagina staat wel meteen verkeerd uit.
Bij mij maakt die er -2 van, wat volgens mij toch echt verkeerd is. :+
Het resultaat valt ook vaak van het beeld af.
Er is dus nog ruimte voor verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Als er niet vlug wat meer gangbare apps komen, en de huidige apps beter van kwaliteit worden, geef ik WP voorlopig op. Loop steeds vaker tegen handige tools aan die niet beschikbaar zijn voor WP.
Telegram doet erg vervelend op WP, geen geluiden kunnen delen enz. Geen Tinder bijv. of andere van die onzin apps, Spotify is belachelijk in zijn huidige vorm, en Xbox Music lijkt geen alternatief. En zo zijn er wel meer apps.

Ik heb het geprobeerd, en 'ze' de tijd gegund, maar vooral de laatste tijd lijkt het zo goed als stil te staan. Is trouwens wel een dilemma, wil weinig de maken hebben met "i's" en Gegoogel.

[ Voor 38% gewijzigd door warhamstr op 24-10-2014 00:48 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:17
Tinder is gewoon een app voor te vinden?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:41
Devian schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 06:46:
Idd, nml 6tin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Devian schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 06:46:
Ook al is 6tin beter dan de officiele Tinder app op iOS en Android, dan nog zou ik graag een officieele willen. A. omdat Tinder je dan dus als platform wel serieus neemt, en B. zodat we niet zoals altijd het laatste platform zijn waar nieuwe features op komen.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Laten we nou toch eens stoppen met het nog steeds aanwezige App-Gap goed te praten met 3rd party aanbieders. Het is niet vanzelfsprekend dat 3rd party apps als alternatief voor officiele apps door iedereen geaccepteerd worden. Dit heeft veelal te maken met de persoonlijke confidential informatie die door dergelijke apps worden ingelezen en wellicht verspreid worden.

Het wordt tijd voor de officiele apps en ook daadwerkelijk blijven updaten van ooit eerder uitgebrachte apps. Dat is en blijft een groot gebrek voor een groot deel van de apps, het is inmiddels bijna 2015. De tijd vliegt zonder dat WP grote stappen gezet heeft op app-gebied. Kortom zonder goede app ondersteuning, gebruikersgemak en design worden de telefoons niet aan de man gebracht. Dan kan de hardware nog zo geweldig zijn, het gaat niet lukken.

Het handjevol mensen dat een smartphone koopt voor alleen het OS en de paar apps die beschikbaar zijn voor hun eigen doeleinden is te weinig om marktaandeel te winnen en bedrijven zover te krijgen dat apps worden ontwikkeld voor dit platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:41
Ik denk dat de eerste stap is gezet in de vorm van windows 10, universele app's voor alle platformen.
Ik veronderstel dat ze dit niet meer kunnen negeren, en dat er sowieso officiële app's volgen.
Zeker als je ziet dat de surface pro 3 zo een succes is( bijna 1 milliard $ omzet in het laatste kwartaal), zullen de app's snel volgen.
Moet wel zeggen dat het aanbod en kwaliteit het laatste jaar, toch enorm is toegenomen en ik alles in de store vind wat ik persoonlijk nodig het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik heb de laatste maanden geen last meer van een 'App Gap' eerlijk gezegd. Alleen officiële YouTube en Dropbox apps mis ik nog. Maar de alternatieven zijn misschien wel beter dan de officiële apps op andere platformen. Ik vind het dan ook altijd zwaar overdreven om het gat in apps zo te benadrukken.

Wat veel storender is, de updates van bestaande apps die veel later zijn. Maar dat heeft alles met marktaandeel te maken en daar kan MS ook weinig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:14
De app-gap is er overduidelijk maar zo af en toe je zie toch goede officiële apps voorbij komen denk aan: MijnKPN, YellowBrick, NOS om als voorbeelden te noemen.
Ik gebruik zelf sporadisch wat apps en ervaar er dus weinig hinder van maar als je echt afhankelijk ervan bent dan is Windows Phone simpel gezegd niet het geschikte platform, lullig maar de harde waarheid. Het probleem zit hem in het marktaandeel, het is simpel gezegd niet lucratief genoeg om apps te ontwikkelen voor Windows Phone. Wellicht dat Windows 10 de gevraagde verlossing komt brengen in grotere aandeel unified apps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik weet niet hoe ik dit moet zoeken op google maar ik zoek een simpele app die om 23:00 t/m 07:15 alle oproepen behalve belsignalen op stil zet, ik weet dat dit kan door het volume knopje ingedrukt te houden . En in het weekend wil ik natuurlijk wel een andere tijd neerzetten. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Rockvee2 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:17:
Ik weet niet hoe ik dit moet zoeken op google maar ik zoek een simpele app die om 23:00 t/m 07:15 alle oproepen behalve belsignalen op stil zet, ik weet dat dit kan door het volume knopje ingedrukt te houden . En in het weekend wil ik natuurlijk wel een andere tijd neerzetten. Thanks
Die optie zit al in Windows Phone alleen niet met de Nederlandse taal instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awosome
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 27-08 22:16
Rockvee2 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:17:
Crosspost uit [WP8.1] Windows Phone 8.1 - OS Discussie en ervaringen:
Als je je regio en taal op de VS zet kan je Quiet Hours gebruiken

[ Voor 46% gewijzigd door awosome op 24-10-2014 23:19 . Reden: quoten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Thanks beiden voor jullie reacties. Ik ga dit eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
awosome schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:18:
[...]

Crosspost uit [WP8.1] Windows Phone 8.1 - OS Discussie en ervaringen:
Als je je regio en taal op de VS zet kan je Quiet Hours gebruiken
Reminders en Quiet hours is ook precies wat ik een van de beste functies van mijn telefoon vind!
Jammer dat de store dan niet NL is, maja daar zijn wel workarounds voor te vinden. En het niet kunnen koppelen van mijn betalingsopties (zonder teveel moeite, want ik weet dat het kan) is ook fijn voor mijn portemonnee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik vind die nieuwe OneDrive update een beetje raar. Het krijgt een Android gevoel.. Qua verbeteringen is het allemaal prima en de UI ziet er ook heel goed uit, alleen hadden ze zich wel wat meer aan de eigen Modern UI mogen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-04 20:14
Wellicht komt er een nieuwe design language aan? Lijkt me inderdaad gek als Microsoft hun eigen legacy apps niet volgens de 'standaard' metro richtlijnen ontwerpt. Vindt het overigens wél mooi en heb het gevoel dat er meer functionele ruimte is, omdat die grote header in de oude apps wel erg veel ruimte inneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is iig overduidelijk dat deze is samengevoegd met die van Windows Modern UI. Het is ook een heel stuk sneller. Vind de interface wel fijn overigens, maar je moet er wel een redelijk groot scherm voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een leuke app die van de week voorbij kwam op Windows Central.
Een app voor het casten via DLNA en dus geen apart kastje voor nodig hebt (naar een Xbox, Windows machines, TV en andere DLNA capable devices) En dat gaat lekker rap.
http://www.windowscentral...viewing-or-casting-videos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansvDr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:27:
Een leuke app die van de week voorbij kwam op Windows Central.
Een app voor het casten via DLNA en dus geen apart kastje voor nodig hebt (naar een Xbox, Windows machines, TV en andere DLNA capable devices) En dat gaat lekker rap.
http://www.windowscentral...viewing-or-casting-videos
Ik gebruik Tubecast al een tijdje. Werkt hier prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 16:16
Is er ook een app om media te streamen vanaf NAS en/of gesharede windows folders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Plex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:07
He een update voor Whatsapp? Dat ik dat nog mee mag maken... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:13

GerkeP

Vragen mag altijd........

Die update van WhatsApp kan de boel stuk maken, maak eerst een backup ;)
Ik was al mijn gesprekken kwijt, en erger nog, mijn lifetime license is nu niet meer, slechts 4 maanden

Thnx voor het melden hieronder, ff aangepast :D

[ Voor 14% gewijzigd door GerkeP op 30-10-2014 13:59 ]

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
Tweede keer 'update' is backup neem ik aan? Goed punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Update werkte bij mij (L930) prima! Verder heerlijke update. Paar fijne functies erbij. Vooral ondersteuning voor hoge reso schermen en foto's croppen/roteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Mijn whatsapp kapt er opeens helemaal mee :S
Al 10 keer opnieuw geinstalleerd,helaas geen oplossing.

Het begint al met de backup die niet teruggezet kan worden.

Eenmaal in Whatsapp, zegt hij dat geen enkel contact whatsapp heeft.

Favourieten>vernieuwen helpt hierbij niet...

Iemand tips, voordat ik het hele toestel hard reset?

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 16:45
Zie voor een oplossing mijn comment in het Whatsapp-topic:
TMPJ in "WhatsApp voor Windows Phone"

[ Voor 5% gewijzigd door TMPJ op 30-10-2014 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 16:16
Heb net ff gekeken maar daar moet je een server app voor laten runnen op je pc. Heb liever iets dat media streamt zonder een dergelijke app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Update van whatsapp dwong mij ook tot een reinstall. Werkt nu echter wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Op mijn oude L720 (mbv de nokia tool helemaal schoon geinstalleerd) blijft de probeer versie van Wordfeud maar crashen. Soms zelfs tot 7x aanklikken totdat het opstart.

Iemand ervaring mee of een oplossing toevallig?
Ik denk zelf aan verbindings problemen met de reclame server ofzo (probeer is incl reclame toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Er is alweer een update na de update. Die moet probleemloos updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg FlitsNav maar niet werkend op de achtergrond.

Wanneer ik FlitsNav naar de achtergrond verplaats door op de home knop te drukken, krijg je de banner met de tekst:
FlitsNav is nu actief in de achtergrond!

Vervolgens open ik HERE Drive+ om te navigeren. Dan komen er echter geen geluiden, meldingen of banners, wanneer ik flitspalen passeer. En ja deze heb ik geactiveerd in het dashboard

De app werkt bij mij dus enkel wanneer deze op de voorgrond draait. Helaas heeft deze mooie app zo voor mij weinig toegevoegde waarde, aangezien ik de navigatie software vrij vaak nodig heb.

FlitsNav versie 3.16
Nokia Lumia 930
Besturingssysteem 8.10.14157.200
Bij instellingen meldingen en acties staat alles aan.
Bij instellingen batterijbesparing-verbruik, ingeschakeld dat FlitsNav op de achtergrond uitgevoerd mag worden.

Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:21:
Ik krijg FlitsNav maar niet werkend op de achtergrond.

Wanneer ik FlitsNav naar de achtergrond verplaats door op de home knop te drukken, krijg je de banner met de tekst:
FlitsNav is nu actief in de achtergrond!

Vervolgens open ik HERE Drive+ om te navigeren. Dan komen er echter geen geluiden, meldingen of banners, wanneer ik flitspalen passeer. En ja deze heb ik geactiveerd in het dashboard

De app werkt bij mij dus enkel wanneer deze op de voorgrond draait. Helaas heeft deze mooie app zo voor mij weinig toegevoegde waarde, aangezien ik de navigatie software vrij vaak nodig heb.

FlitsNav versie 3.16
Nokia Lumia 930
Besturingssysteem 8.10.14157.200
Bij instellingen meldingen en acties staat alles aan.
Bij instellingen batterijbesparing-verbruik, ingeschakeld dat FlitsNav op de achtergrond uitgevoerd mag worden.

Wie kan mij helpen?
Dit klinkt als een geheugen probleem. Waarschijnlijk kan hij de twee programma's niet tegelijk draaien door capaciteit problemen. Werkt het wel wanneer je here drive niet opstart, of wanneer je de nu app p de voorgrond draait

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wcduck schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 22:10:
[...]

Dit klinkt als een geheugen probleem. Waarschijnlijk kan hij de twee programma's niet tegelijk draaien door capaciteit problemen. Werkt het wel wanneer je here drive niet opstart, of wanneer je de nu app p de voorgrond draait
Lumia 930 heeft twee gb geheugen, mag toch geen probleem zijn twee apps.
Ga morgen idd eens testen met een andere app voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ik ken de app FlitsNav zo niet, maar ik neem aan dat die gebruik wil maken van de GPS om je te waarschuwen voor flitsers? In dat geval gok ik dat niet twee apps tegelijkertijd van de GPS gebruik kunnen maken. Dan ben je misschien beter af met een navigatie programma die een flitspaal database al in app heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Zoals waze. Die werkt goed op WP, enige jammere punt is dat voor Android en iOS waze nog steeds doorontwikkeld wordt en zoals met zoveel apps op WP is Waze min of meer abandoned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
Flitsmeister ipv FlitsNav?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Propane schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 23:28:
Ik ken de app FlitsNav zo niet, maar ik neem aan dat die gebruik wil maken van de GPS om je te waarschuwen voor flitsers? In dat geval gok ik dat niet twee apps tegelijkertijd van de GPS gebruik kunnen maken. Dan ben je misschien beter af met een navigatie programma die een flitspaal database al in app heeft.
Heb net nog een ritje gemaakt.
Met een andere app dan HERE Drive+ op de voorgrond geeft FlitsNav (draaiend op de achtergrond) wel keurig een banner en alarmsignaal.
Kan het inderdaad zijn dat wanneer de app op de voorgrond GPS gebruikt, de apps op de achtergrond hier geen gebruik van kunnen maken? Dus een beperking van windows phone...
Zou jammer zijn, dan is navigeren en waarschuwingen voor flitsers dus niet gelijk mogelijk, indien je verschillende apps hiervoor gebruikt.

Heeft iemand het hier wel werkend. HERE Drive+ op voorgrond en FlitsNav werkend op de achtergrond?
Flitsmeister heeft geen ondersteuning voor werking op achtergrond. FlitsNav wel, enkel werkt het dus niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
Flitsmeister werkt prima op de achtergrond, ik word gek van de meldingen als ik hem niet gesloten maar op de achtergrond draai, daar ben je geheel abuis. ;)
Echter geeft FM op de achtergrond ook geen meldingen met Here+ op de voorgrond.
Omgekeerd geeft Here+ weer geen meldingen vanuit de achtergrond als FM voorop open staat en meldingen geeft.
(even geprobeerd toenstraks, was me nooit opgevallen, inderdaad bummer)

Ik denk dus dat inderdaad geen twee apps tegelijkertijd gebruik kunnen maken van het gps-signaal.
Beetje jammer, puntje om aan te kaarten bij MS.

[ Voor 27% gewijzigd door Teijgetje op 01-11-2014 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teijgetje schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 17:15:
.....
Ik denk dus dat inderdaad geen twee apps tegelijkertijd gebruik kunnen maken van het gps-signaal.
Beetje jammer, puntje om aan te kaarten bij MS.
Inderdaad jammer, had verwacht dat wel meer mensen hier tegen aan zijn gelopen.

Aankaarten bij MS, ik heb al 3 stemmen gegeven:
https://windowsphone.user...e-for-two-or-more-apps-at

Als jullie dit nu ook doen en dan maar hopen dat er wat mee wordt gedaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Laatst online: 09:51
Even een algemene vraag over de apps voor Windows Phone.

Ik heb sinds kort een Lumia 830 en het valt me op dat als ik het uiterlijk van apps vergelijk met dezelfde apps op mijn vorige telefoon (Android), dat er zo ontzettend veel enorme fonts en veel "lege ruimte" in de apps zit.

Aantal voorbeelden:

-Whatsapp, daar zie ik gewoon duidelijk minder regels van de chat. Niet zozeer door de fontgrootte, maar meer omdat de ballonnetjes veel grotere "marges" aan lijken te houden.
-Flitsmeister, daar zijn alle meldingen en teksten zo ontzettend groot dat ik echt véél minder informatie op één scherm (zonder scrollen) te zien krijg
-Accuweather, grote fonts voor de titels van de 'tabjes', veel minder info per scherm
-LinkedIn, het logo met de 'tabtitel' neemt ongeveer 1/3 van het scherm in, waarom toch?

Zijn de app makers gebonden aan bepaalde design-onderdelen? Waarom is alles zo groot? Er kan volgens mij veel efficiënter gebruik gemaakt worden van de beschikbare schermruimte...

Verder ben ik wel behoorlijk te spreken over de telefoon en WP8.1 in het algemeen. De agenda is de mooiste en handigste die ik tot nu toe heb gehad, de camera is helemaal top en ik mis eigenlijk helemaal geen apps, waar ik van tevoren enigszins voor bevreesd was. Alleen een fatsoenlijke tv-gids mis ik nog. Eéntje waarbij ik op en neer kan scrollen voor de tijd en links/rechts voor verschillende zenders. De gids-apps die ik tot nu toe gezien heb zijn behoorlijk omslachtig, steeds terugnavigeren om een andere zender te kiezen, of niet alle (basis)zenders laten zien, dat schiet niet op natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Jorizzz schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:30:

Ik heb sinds kort een Lumia 830 en het valt me op dat als ik het uiterlijk van apps vergelijk met dezelfde apps op mijn vorige telefoon (Android), dat er zo ontzettend veel enorme fonts en veel "lege ruimte" in de apps zit.

Aantal voorbeelden:

-Whatsapp, daar zie ik gewoon duidelijk minder regels van de chat. Niet zozeer door de fontgrootte, maar meer omdat de ballonnetjes veel grotere "marges" aan lijken te houden.
-Flitsmeister, daar zijn alle meldingen en teksten zo ontzettend groot dat ik echt véél minder informatie op één scherm (zonder scrollen) te zien krijg
-Accuweather, grote fonts voor de titels van de 'tabjes', veel minder info per scherm
-LinkedIn, het logo met de 'tabtitel' neemt ongeveer 1/3 van het scherm in, waarom toch?

Zijn de app makers gebonden aan bepaalde design-onderdelen? Waarom is alles zo groot? Er kan volgens mij veel efficiënter gebruik gemaakt worden van de beschikbare schermruimte...

Verder ben ik wel behoorlijk te spreken over de telefoon en WP8.1 in het algemeen. De agenda is de mooiste en handigste die ik tot nu toe heb gehad, de camera is helemaal top en ik mis eigenlijk helemaal geen apps, waar ik van tevoren enigszins voor bevreesd was. Alleen een fatsoenlijke tv-gids mis ik nog. Eéntje waarbij ik op en neer kan scrollen voor de tijd en links/rechts voor verschillende zenders. De gids-apps die ik tot nu toe gezien heb zijn behoorlijk omslachtig, steeds terugnavigeren om een andere zender te kiezen, of niet alle (basis)zenders laten zien, dat schiet niet op natuurlijk.
Persoonlijk ben ik tevreden over de app "TVgids.nl".

Heb je al bij settings -> ease of access -> text size gekeken of die op zijn kleinst staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Jorizzz schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:30:

Aantal voorbeelden:

Neem een kijkje hier en dan zul je merken dat de meeste vragen worden beantwoord: MSDN: Microsoft design principles - Windows app development

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ook interessant om te weten, die 'lege ruimte' die je vaak nu nog in apps ziet komt omdat ontwikkelaars nog vast houden aan de originele designs vanaf WP7. Die LinkedIn app heeft bijvoorbeeld al tijden niet meer een update gehad, volgens mij is dat nog bijna 100% een WP7 app.

Als je apps van Microsoft zelf bekijkt, en nieuwere apps van goede 3rd party ontwikkelaars dan zie je veel minder lege ruimte, kleinere fonts voor de pivot tabs, kleinere headers etc etc.

De Modern UI/Metro UI op Windows Phone gaat ook nog steeds door een soort evolutie met hogere resolutie schermen en dergelijke. Ik ben persoonlijk van mening dat er op mijn Lumia 930 ook wel nog een kleiner lettertype mag worden toegevoegd en misschien een UI scaling optie (de balk onderin kleiner maken bijv.).

Verwijderd

Mooi stukje over Rudy Huyn en zijn apps in de Windows Phone Store:
http://blogs.windows.com/...ned-15-million-downloads/

Edit: En de officiële Autoweek app is er. Universal dus ook in de Windows Store.
http://www.windowsphone.c...4d-43a4-b3b0-6a8c50a20be2

En de officiele Praxis Windows Phone app is er nu ook:
http://www.windowsphone.c...e1-4702-aa91-afa6ffac0683
.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2014 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
ik kan de parkmobile app niet meer downloaden. zegt niet beschikbaar in deze regio. Geprobeerd vanaf Windows 10 met regio settings NL, en vanaf m'n 930 met regio settings US (vanwege cortana), en dutch format settings.

Iemand anders dit ook ?

blijkbaar moest ik m'n regio op NL zetten op de telefoon om dit weer beschikbaar te krijgen.

Nu snel weer terug naar US voor Cortana.

[ Voor 22% gewijzigd door mcetweaker op 15-11-2014 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:27
Yes, VLC release for WP should be next week, hopefully.

— Thomas Nigro (@ThomasNigro) November 14, 2014
Windows Central link.

Zou het? Eindelijk flac, mkv, de hele rambam.

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Baserk schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 23:36:
[...]

Windows Central link.

Zou het? Eindelijk flac, mkv, de hele rambam.
Flac via vlc? Dat is niet het beste idee. Als dat hetzelfde is bij de desktop versie zitten er aardig wat artefacten in het geluid. (last time I checked)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:27
^Gelukkig geen last van audio-problemen met afspelen van flac op VLC (in dit geval op Win7).
Geen 'artefacts' of latency-issues.

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:16:
...
Edit: En de officiële Autoweek app is er. Universal dus ook in de Windows Store.
http://www.windowsphone.c...4d-43a4-b3b0-6a8c50a20be2

En de officiele Praxis Windows Phone app is er nu ook:
http://www.windowsphone.c...e1-4702-aa91-afa6ffac0683
.
Aw yiss! Gaat de goede kant op met het app anbod! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
warhamstr schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:54:
[...]

Aw yiss! Gaat de goede kant op met het app anbod! :)
Gaat zeker goed!
Vanaf morgen komt Duolingo erbij: https://pbs.twimg.com/media/B2qQfOcCUAADwuE.png:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:03
Geweldig dat dit er komt!!
Maar dan is het nog belachelijker dat een Ziggo of Sport1 met geen App willen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Ja, of de NS die wel een Smartwatch app maakt maar geen Windows Phone app "omdat ze kijken naar het marktaandeel".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Hoe kan ik het beste printen via/vanaf mijn telefoon?

Gebruik nu de Samsung Mobile Print (heb ook een M2070), maar ben er niet helemaal tevreden over.

Ik kan kiezen:
Pictures (leuk, handig... maar niet echt nodig)
Camera (idem als boven)
Web page (tja... leuk als je een keer een prntscrn wilt)
OneDrive (deze is wel handig)
Office 365 (hoe werkt dit eigenlijk... moet je daar een betaald account voor hebben?)
Google Drive (tja... gebruik ik niet echt)
E-mail (en dit is vooral voor de email zelf, en niet zozeer de bijlagen)

Nu, het gaat mij vooral om Word/Excel en PDF's vanuit mails oid te kunnen afdrukken zonder daarvoor eerst mijn pc aan te moeten zetten.

Word etc kan ik 'exporteren' naar OneDrive, en dan dus ook printen via bovenstaande optie.
PDF's gaan echter naar de Acrobat app en van daaruit kan ik geen kant uit (nee, ik wil geen account/opslaan op Acrobat).

Wat zijn de mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koode
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:42
Gebruik de PDF Reader van Microsoft, daarmee kun je je PDF makkelijk uploaden naar OneDrive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Thanks... dat werkt ja.

Maar is het echt zo moeilijk om direct/makkelijk te kunnen printen vanaf een Windows telefoon?

Zoals nu bv, met een PDF vanuit mijn mail/site:

Mail openen;
Bijlage openen;
Bijlage opslaan;
Bijlage openen in app;
Document 'delen' met OneDrive;
Printapp openen, connecten met Onedrive, browsen naar document;
Printen.

Is meer een workaround de hele tijd dan gewoon een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
Ik heb nooit de behoefte gehad om direct te printen vanaf m'n telefoon dus geen ervaring mee.

Misschien kan je stap 4 en 5 nog automatiseren? Door te kiezen dat opgeslagen documenten automatisch met OneDrive gesynced moeten worden. Scheelt weer wat.

Je bent overigens niet de enige: http://forums.windowscent...62092-printing-phone.html. Store lijkt er btw uit te liggen trouwens, geen van de links die kant op werken namelijk.

[ Voor 28% gewijzigd door Jannibal23 op 19-11-2014 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Jannibal23 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:31:
Ik heb nooit de behoefte gehad om direct te printen vanaf m'n telefoon dus geen ervaring mee.

Misschien kan je stap 4 en 5 nog automatiseren? Door te kiezen dat opgeslagen documenten automatisch met OneDrive gesynced moeten worden. Scheelt weer wat.

Je bent overigens niet de enige: http://forums.windowscent...62092-printing-phone.html. Store lijkt er btw uit te liggen trouwens, geen van de links die kant op werken namelijk.
Kon gisteren de AC Unity companion app al niet updaten, dus verwijdert en wilde weer opnieuw downloaden maar dat ging ook niet.

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hoe kan je een app dat niet onder "batterij besparing" te vinden is, toch blokkeren? Het is te zeggen: het staat er wel tussen, maar je kan niet verbieden om te draaien op de achtergrond.

Ik was genoodzaakt om messenger (facebook) te installeren om berichten te kunnen sturen/lezen. Maar nu krijg ik steeds geluidjes bij een facebook bericht. Dat hoef ik helemaal niet, maar kan het blijkbaar niet uitschakelen?

Of zie ik zo verkeerd?
In de app zelf kan je meldingen uitzetten, maar ik blijf berichten krijgen...

• hjs
  • Niet online

hjs

Bij instellingen > Medlingen & Acties kun je toch alles uitzetten voor Messenger?

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
...Deeply ashamed...
Thx!

Ik ging ervan uit dat als het niet op de achtergrond mag draaien, dat het dan ook geen berichten mag tonen...

[ Voor 68% gewijzigd door hanzer op 20-11-2014 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de achtergrond draaien en push messages ontvangen zijn twee verschillende dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:44
Ik heb de laatste paar dagen een probleem met het hervatten van BBM op mijn 930. Ik moet hem echt afsluiten voordat ik hem weer op kan starten. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Tja, BBM is nog steeds een beta versie toch?
Is niet zo gek dan.

Laatste keer dat ik hem gebruikte op mijn Lumia 925 was ie nog heel erg buggy.
Dat was een maand geleden ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baszzz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:21
Ik heb op mijn Windows Phone een tijd geleden de app Plex gedownload en bij het bekijken van de app in de Windows Phone store staat ook dat ik eigenaar ben van de app. Nu is deze app universeel, (een keer downloaden, download ook op compatibele Windows-apparaten). Nu wil ik deze app dus ook op mijn Windows RT tablet download via de store, maar moet ik hier toch nog steeds voor betalen. Heeft iemand enig idee waarom dit mis gaat of me anders kan vertellen waar ik terecht kan met mijn probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn
  • Laatst online: 16-09 16:22

c0burn

Feed your head

baszzz schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:58:
Ik heb op mijn Windows Phone een tijd geleden de app Plex gedownload en bij het bekijken van de app in de Windows Phone store staat ook dat ik eigenaar ben van de app. Nu is deze app universeel, (een keer downloaden, download ook op compatibele Windows-apparaten). Nu wil ik deze app dus ook op mijn Windows RT tablet download via de store, maar moet ik hier toch nog steeds voor betalen. Heeft iemand enig idee waarom dit mis gaat of me anders kan vertellen waar ik terecht kan met mijn probleem?
Uit de aankondiging van de Universal apps:
If the developer chooses, this app can be purchased once and downloaded across the other Windows platforms, which includes Windows Phone 8.1, Windows 8.1, and eventually Xbox One.
Het is dus een keuze van de ontwikkelaar of er meerdere keer betaald moet worden.

Remember what the dormouse said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Er gaat inderdaad niks fout, is gewoon hoe het systeem werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Ik heb Plex app op WP gekocht en geinstalleerd op zowel laptop als RT, zonder te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skobes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-09 09:04
Iemand ervaring met 8.1 en Chromecast? Lees nogal wat verschillende dingen op 't internet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Tegenwoordig kun je met Spotify op je telefoon je Spotify client op je pc bedienen toch? Of is dat weer een iOS en Android feature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Misschien een tipje voor mensen die het beu zijn te wachten op VLC player.. Als je je region op China zet, en vervolgens naar de store gaat, heb je gratis een niet-pro versie van Moliplayer. Als je vervolgens je region terugzet naar NL, kan je de app gewoon gebruiken. Toch leuk als je de app even wilt testdriven voor je evt. de pro versie koopt. Geen idee overigens of updaten gewoon gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
xxxneoxxx schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:48:
Misschien een tipje voor mensen die het beu zijn te wachten op VLC player.. Als je je region op China zet, en vervolgens naar de store gaat, heb je gratis een niet-pro versie van Moliplayer. Als je vervolgens je region terugzet naar NL, kan je de app gewoon gebruiken. Toch leuk als je de app even wilt testdriven voor je evt. de pro versie koopt. Geen idee overigens of updaten gewoon gaat werken.
Ik snap dat het kan maar is het niet fair om de makers een vergoeding te geven voor de uren die ze erin hebben gestopt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ze betaald willen worden moeten ze geen onbetaalde variant online zetten. Daarnaast hadden ze natuurlijk in-app purchases kunnen aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Dat dus. Waarom voor China wel een niet betaalde variant maken, maar niet voor de rest vd wereld? En er is niemand die je verbiedt alsnog de pro versie te scoren, die kan je nml wel gewoon aanschaffen in onze store. Ik probeer gewoon graag eerst om te kijken of het bevalt. Jammer dat dit via een omweg moet. Voor de duidelijkheid, ditbetreft dus geen foutje of opeens een betaalde pro versie, maar gewoon een andere variant die alleen in de chinese store gepublished is.

[ Voor 20% gewijzigd door xxxneoxxx op 25-11-2014 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Nou er komt geen app voor Ziggo :(
Na 1,5 jaar aan het lijntje houden met dat ze ermee bezig zijn, komt hij nu dus niet.

Iedereen even klagen hier:
https://www.facebook.com/ZiggoCompany/posts/629773403716878

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Hey, de ASN app is verlopen terwijl ik gister een update heb gehad.
Zeker een bug plat geslagen (staat ook update klaar in de store maar heb ff geen wifi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
dfrenner schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:06:
Na 1,5 jaar aan het lijntje houden met dat ze ermee bezig zijn, komt hij nu dus niet.

Bedankt, nu krijg ik de hele tijd notificaties van reacties. :p
(Heb de post geplaatst namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
dfrenner schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:06:

UPC is nog erger, die zijn er nog niet eens mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Avalaxy schreef op woensdag 26 november 2014 @ 17:14:
[...]

UPC is nog erger, die zijn er nog niet eens mee bezig.
Mjah, zeggen dat je ergens mee bezig bent (Ziggo) is natuurlijk geen enkele garantie dat er ook daadwerkelijk iets ondernomen/besproken wordt. Ik heb altijd het gevoel gehad dat reacties vanuit de klantenservice m.b.t de wp app en xbox 360 app, niet geheel serieus te nemen waren. Een "soon" reactie zorgt er iig voor dat je tijdelijk van de zeurders af bent.
Nooit een beta of screenshot of wat dan ook voorbij zien komen. Gewoon zoethoudertjes. Alsof een bedrijf met zo'n budget werkelijkwaar 2 jaar nodig zou hebben om een app te laten ontwikkelen. We hebben het over functionaliteit die een paar jaar geleden met een tooltje op de pc al bruikbaar was he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Eens, zo'n app zou voor mij niet meer dan een paar maanden werk zijn.

• BlakHawk
Avalaxy schreef op woensdag 26 november 2014 @ 21:05:
Eens, zo'n app zou voor mij niet meer dan een paar maanden werk zijn.
Idd, nou ja prima... Blijkbaar vinden ze mijn bijdrage a 800 euro op jaarbasis niet zo belangrijk :)

Welke aanbieder levert wel apps voor windows phone? KPN lees ik een aantal keer terug...

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:31
dfrenner schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:34:
[...]

Idd, nou ja prima... Blijkbaar vinden ze mijn bijdrage a 800 euro op jaarbasis niet zo belangrijk :)

Welke aanbieder levert wel apps voor windows phone? KPN lees ik een aantal keer terug...
Geen idee. Xs4All heeft ook geen wp app.

• Paganstars
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:33
KPN heeft iig voor w8 en w8.1 een modernui app, maar geloof niet voor wp 8

Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:40
Paganstars schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:12:
KPN heeft iig voor w8 en w8.1 een modernui app, maar geloof niet voor wp 8
KPN heeft wel (als enige volgens mij) apps voor KPN, HI en Simyo gemaakt voor WP.

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

St00mwals schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:23:
[...]

KPN heeft wel (als enige volgens mij) apps voor KPN, HI en Simyo gemaakt voor WP.
Vodafone toch ook?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• somers1234
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Vodafone heeft inderdaad ook een app voor Windows Phone.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/54b49485-6189-4c4d-8095-43714a023a2d?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0
(Is niet mijn nummer overigens. Afbeelding uit de store.)

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:17

ralpje

Deugpopje

St00mwals schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:23:
[...]

Volgens mij alleen voor KPN zelf, die toevallig (maar niet ondersteund) ook werkt voor Hi, als ik me niet vergis.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Simyo heeft ook een app. Het enige dat die doet is het weergeven van je resterende belminuten/data voor die maand. Het is lang niet zo mooi als de vodafone-app :)

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:24

Boss

+1 Overgewaardeerd

Die Vodafone app werkt inderdaad prima. Alleen een lifetile met resterende tegoed (min en mb) zou het helemaal compleet maken!

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Tsja, slecht nieuws. Maar wederom een reden om een bedrijf als Ziggo achter te laten.

Ik snap het ook niet - allemaal die services zijn server side. Je hoeft eigenlijk alleen een front-end te bouwen die luistert naar een server-side API (met daarin de content die geladen moet worden). En dan de streams op zitten.

Een veredelde RSS reader, meer is het eigenlijk niet. Dat ze daar 2 jaar over moeten doen zegt eigenljik al genoeg. Echt totaal wishful thinking: misschien wachten ze op de Universal Apps, zodat Xbox/Windows/WP in 1 keer ontwikkeld kan worden :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

@Niels wanneer ga je je Regenmeter BETA nu eens releasen :+
Behalve dan de live tile totaal niks meer op aan te merken

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
CAP-Team schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:02:
@Niels wanneer ga je je Regenmeter BETA nu eens releasen :+
Behalve dan de live tile totaal niks meer op aan te merken
Als iemand (lees: Microsoft) nou eens komt met een developer-vriendelijke oplossing om een live tile te genereren zonder van taal te wisselen( C++ vs. C#).

Zo lang die functionaliteit niet werkt komt de app niet uit.

Of is hier een vrijwilliger die de C# code van de achtergrond taak wilt porten naar C++? De C# code is totaal geen rocketscience, maar C++ voor mij wel :).

Ben nu druk bezig aan een nieuwe versie van Huetro.. Wordt mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
C++ heb ik ook geen problemen mee, c++/cx wordt ik alleen niet vrolijk van ^^ Als jij een simpel projectje aanmaakt met de code die je verandert wil hebben, mag je die best naar me toesturen via DM en dan wil ik er zondag wel even naar kijken voor je :)
Ik mist de livetile namelijk best wel in de beta versie...

[ Voor 63% gewijzigd door Caelorum op 28-11-2014 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Caelorum schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:02:
C++ heb ik ook geen problemen mee, c++/cx wordt ik alleen niet vrolijk van ^^ Als jij een simpel projectje aanmaakt met de code die je verandert wil hebben, mag je die best naar me toesturen via DM en dan wil ik er zondag wel even naar kijken voor je :)
Ik mist de livetile namelijk best wel in de beta versie...
Top, mooi.. Ik zal dit weekend wel even het project een beetje opschonen en in een apart bestand zetten en toesturen. Wellicht kun jij er wat mee, dat zou super zijn!

=====

Meer on topic: moet zeggen dat ik de laatste tijd erg blij ben met WhatsApp. Sinds de laatst update razend snel en geen crashes meer. Alleen de Notification Center integratie kan beter!

Pagina: 1 ... 72 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.