• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
RoJan schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:37:
[...]

Leuk hoor. Ooit (2015?) komt Cortana ook beschikbaar voor de Nederlandse markt. En dan bedoel ik dus voor ons simpele zielen die niet met Amerikaanse instellingen willen werken. Hij (zij?) mag best in het Engels werken qua interface, als het dan ook echt geschikt is voor de Nederlandse markt.
Boude voorspelling: Cortana komt nooit beschikbaar voor de Nederlandse markt. Kijk naar de Xbox One: bijna een jaar uitgesteld om Nederlandse spraakherkenning te ondersteunen, en uiteindelijk uitgebracht zonder Nederlandse spraakherkenning. Kijk naar Windows: op de doos van Windows Vista hier op m'n bureau staat als een van de features "spraakherkenning". Werkt niet, want dat kan alleen met een Engelse UI. Dat was in 2006. Windows 7, Windows 8: geen Nederlandse spraakherkenning. Voor zover ik weet is voor de Xbox One ook niet aangekondigd dat het ooit gaat komen, en wat Windows betreft heb ik ze er, afgezien van de niet accurate featurelijst op de Vista-doos, nog nooit over gehoord.

Het gaat simpelweg niet gebeuren. Misschien is de markt te klein, misschien is de taal te complex.. wie weet. Maar ik heb geen enkele hoop dat er iets op dit gebied gaat komen. Jammer.

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:24

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Kromme heeft in december 2013 een opwaardeer code gebruikt. Het tegoed was in dit jaar zomer ineens weg. Na 5 belletjes naar microsoft en 5x doorverbonden te worden kreeg ik dezelfde jonegen eraan die ik de eerste keer eraan kreeg en hij wilde me wel helpen. Na 20min overleg met collega kwam het volgende nieuws. De kaarten zijn beperkt geldig en ik moest maar beter opletten op de datum want het kon zomaar zijn dat de kaarten al langer in de winkel hadden gelegen. ik moest maar nieuw tegoed kopen. Toen ik aangaf dat van de 20 euro er nog 17 over waren zei meneer: "tja, die zijn weg". Voor mij geen windows store meer "betaald".

Keep it calm...en lek mig de zuk

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
max schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:15:
Pleur maar op met die hele Cortana als de taalconversie te moeilijk is/te lang duurt, ik wil Quiet Hours! :(
Dat!
HooksForFeet schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:12:
[...]. Misschien is de markt te klein, misschien is de taal te complex.. wie weet. Maar ik heb geen enkele hoop dat er iets op dit gebied gaat komen. Jammer.
Markt te klein wellicht, maar te complex is het niet. Er is echt al jaaaren goede Nederlandse spraakherkenning ontwikkeld door Nuance. Dat bedrijf levert volgens geruchten ook de spraakherkenning voor Siri van Apple. Overigens ben je de Xbox 360 vergeten die ook in een update Nederlandse spraakherkenning zou krijgen, maar het uiteraard nooit kreeg...

[ Voor 11% gewijzigd door Caelorum op 25-09-2014 10:04 ]

• HooksForFeet
Caelorum schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:02:
[...]

Markt te klein wellicht, maar te complex is het niet. Er is echt al jaaaren goede Nederlandse spraakherkenning ontwikkeld door Nuance. Dat bedrijf levert volgens geruchten ook de spraakherkenning voor Siri van Apple. Overigens ben je de Xbox 360 vergeten die ook in een update Nederlandse spraakherkenning zou krijgen, maar het uiteraard nooit kreeg...
Dat het iemand gelukt is wil niet zeggen dat het niet complex is natuurlijk. :) Ik kan me voorstellen dat Nuance aardige licentiekosten vraagt omdat het zo complex was, en dat Microsoft dat niet rendabel vindt gezien de kleine markt.

En inderdaad, de Xbox 360 hadden we ook nog. Kortom: het zou me verbazen als Cortana hier gaat werken. Ik verwacht zelfs dat ze het met veel bombarie als killer feature in Windows 9 gaan promoten, en dat ook dat in de Nederlandse markt nooit het licht zal zien.

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 12:34
Kraanmachinist schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:50:
Ik ben er nog erg slecht in maar ik heb er een aangemaakt, hij heet "GoTweakers" leek mij een leuke woordspeling (heet dat zo?)

Zet iemand dit ook op het windows 8 sub forum?
Zit er ook bij! Lachen spel!
Dat het lang duurt is niet erg dit maakt het juist wel prima snel om zo nu en dan even te spelen.

Weet iemand hoe ik mijn Live ID naam kan aanpassen? Ik ben aan het zoeken geweest maar ik kan het alleen maar vinden dat het via je Xbox moet en die heb ik niet.
HooksForFeet schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:53:
[...]
Dat het iemand gelukt is wil niet zeggen dat het niet complex is natuurlijk. :) Ik kan me voorstellen dat Nuance aardige licentiekosten vraagt omdat het zo complex was, en dat Microsoft dat niet rendabel vindt gezien de kleine markt. [...]
Spraakherkenning op zich is nog niet eens zo complex***. Het probleem zit hem in dat Microsoft ook graag alle dialecten wil ondersteunen. Een jaar of twee, drie geleden werd er nog een oproep gedaan door Microsoft om mensen met een dialect een bepaald aantal zinnen in te laten spreken. De oproep was duidelijk gericht op spraakherkenning. Waarom ze niet gewoon eerst met 'normaal' Nederlands beginnen en de rest gaandeweg toevoegen is mij een grote vraag, maar ze zijn in ieder geval al een tijdje bezig bij MS om het wiel opnieuw uit te vinden (maar dan wellicht iets ronder)...

*** Daar wil ik niet mee zeggen dat het gemakkelijk te doen is, maar het is niet zo complex als dat soms wordt gedacht. Het ondersteunen van een dialect is alleen zowat hetzelfde als het ondersteunen van een nieuwe taal (bijna dan). En ik ken zo snel geen enkele software die dialecten fatsoenlijk ondersteunen.

[ Voor 13% gewijzigd door Caelorum op 25-09-2014 11:40 ]

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:31
Nixo schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:31:
[...]

Zit er ook bij! Lachen spel!
Dat het lang duurt is niet erg dit maakt het juist wel prima snel om zo nu en dan even te spelen.

Weet iemand hoe ik mijn Live ID naam kan aanpassen? Ik ben aan het zoeken geweest maar ik kan het alleen maar vinden dat het via je Xbox moet en die heb ik niet.
Hier ook aangemeld bji de GoTweaker alliance maar ik moet mijn profielnaam nog aanpassen, ik ben nu player75xxx nog wat.

Als het goed is, kun je bij aanmelding op xbox.com eenmalig kosteloos je "gamertag" aanpassen wat dus ook je nieuwe naam wordt.

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:28
Eerst even inloggen op je Microsoft Account en dan ergens op de site van xbox je GamerTag aanpassen:

http://support.xbox.com/e...file/Manage%20Gamer%20tag

Ik werd automatisch herkend op de xbox pagina toen ik eenmaal ingelogd was met mijn microsoft account.

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 12:34
Sneezydevil schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:13:
Eerst even inloggen op je Microsoft Account en dan ergens op de site van xbox je GamerTag aanpassen:

http://support.xbox.com/e...file/Manage%20Gamer%20tag

Ik werd automatisch herkend op de xbox pagina toen ik eenmaal ingelogd was met mijn microsoft account.
Gelukt! Gister lang aan het zoeken geweest maar niets kunnen vinden. Nu wel. Nieuw tag aangemaakt :)

• HooksForFeet
Ik blijf alleen maar het vage "error encountered connecting to the server" krijgen. Is de boel gewoon down of kan iedereen hier er wel op?

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
HooksForFeet schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:49:
Ik blijf alleen maar het vage "error encountered connecting to the server" krijgen. Is de boel gewoon down of kan iedereen hier er wel op?
Ik heb daar geen last van tenzij ik de app weer open nadat hij even in de background is geweest

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:31
kromme schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:22:
Kromme heeft in december 2013 een opwaardeer code gebruikt. Het tegoed was in dit jaar zomer ineens weg. Na 5 belletjes naar microsoft en 5x doorverbonden te worden kreeg ik dezelfde jonegen eraan die ik de eerste keer eraan kreeg en hij wilde me wel helpen. Na 20min overleg met collega kwam het volgende nieuws. De kaarten zijn beperkt geldig en ik moest maar beter opletten op de datum want het kon zomaar zijn dat de kaarten al langer in de winkel hadden gelegen. ik moest maar nieuw tegoed kopen. Toen ik aangaf dat van de 20 euro er nog 17 over waren zei meneer: "tja, die zijn weg". Voor mij geen windows store meer "betaald".
Lekker suf is dat.
Las van de week op WPCentral ook al dat inapp purchases niet lekker werken dankzij een fout in hun systeem.
Heeft je probleem niet met dezelfde bug te maken? Anders coulance vragen. Zo groot is de gebruikersbasis niet, wat extra klantvriendelijkheid aan MS kant zou ze geen kwaad doen.

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Nixo schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:57:
[...]

Gelukt! Gister lang aan het zoeken geweest maar niets kunnen vinden. Nu wel. Nieuw tag aangemaakt :)
Wel jammer dat je direct evt. Microsoft points kwijt raakt.

Gisteren een update gehad van UC browser. User interface heeft een complete overhaul gehad.. Echt super mooi nu. Multi tab gebruik ziet er nu uit als de standaard Windows Phone Multi tasking overview. Aanradertje.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:36
Yeah!! Flipboard voor Windows Phone is uit. Net geïnstalleerd. http://m.wpcentral.com/flipboard-windows-phone

• ExtremelyBroken
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
coenox schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:30:
Yeah!! Flipboard voor Windows Phone is uit. Net geïnstalleerd. http://m.wpcentral.com/flipboard-windows-phone
Helaas, niet voor m'n Lumia 635 (of andere 512MB geheugen phones)

flickr | D90 | 50mm 1.8 | Sigma 24-70 HSM | Sigma 70-200 | Nikon 70-300 | 18-105 | SB-600

• coenox
ExtremelyBroken schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:37:
[...]

Helaas, niet voor m'n Lumia 635 (of andere 512MB geheugen phones)
Nee, dat is wel een tegenvaller. Snap ook niet dat deze app zo veeleisend moet zijn. Op mijn Lumia 920 werkt het, maar op de 635 van mijn betere helft dus niet.
Ik denk dat ze gewoon een vinkje zijn vergeten te zetten. Ik kan mij echt niet voorstellen dat die app meer geheugen inneemt dan de 180MB die beschikbaar is voor een app op 512MB devices (vanuit gaande dat het nog een Silverlight app is).. Geen idee hoeveel RAM je krijgt met een universal app op een 512MB ram device overigens.

• hardware-lover
  • Niet online
Ik heb een 820, heeft volgens mij 1GB geheugen, maar ik kan ook hem niet installeren (This app is not available for your phone). Works with Windows Phone 8.1 en deze staat er bij me op, volledig bijgewerkt.

[ Voor 24% gewijzigd door hardware-lover op 25-09-2014 22:07 ]

Testing, one, two ...

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
coenox schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:30:
Jammer genoeg een oude versie en tevens niet meer te downloaden. Ach ja dan wachten we nog één jaar. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Hij schijnt er nu wel te zijn? De versie die gisteren gepubliceerd was, was maar een incomplete build?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Mijn bevindingen zijn nog gelijk aan die van gisteren, volgens de store is de versie ook gelijk gebleven sinds gisteren.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-06 14:33
de flipboard app is weer offline gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
Onlangs toch maar weer Simple Calendar geïnstalleerd, omdat de standaard kalender wel ERRUG saai is en maar 1 afspraak weergeeft. Nu wordt dus de kalender op het vergrendelingsscherm (en glimp) niet meer bijgewerkt. Maar Simple Calendar kiezen als 'app om gedetailleerde statusinformatie weer te geven' kan niet. Werkt dat dan gewoon niet meer? Dan maar weer de gewone agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:24

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Russel88 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:37:
[...]

Lekker suf is dat.
Las van de week op WPCentral ook al dat inapp purchases niet lekker werken dankzij een fout in hun systeem.
Heeft je probleem niet met dezelfde bug te maken? Anders coulance vragen. Zo groot is de gebruikersbasis niet, wat extra klantvriendelijkheid aan MS kant zou ze geen kwaad doen.
Nee het lag echt aan de datum beweerde de jongen....en kreeg geen coulance. Ben zo tevreden over de windows phone zelf....maar dit....pfff

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Age of Empires heeft een update. Als ik deze download en daarna wil installeren mislukt die. Nogmaals proberen en nog steeds niet geïnstalleerd. Geeft aan dat ik mijn telefoon moet updaten, is geen update beschikbaar. L930 heb ik. Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Krasloos schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:01:
Age of Empires heeft een update. Als ik deze download en daarna wil installeren mislukt die. Nogmaals proberen en nog steeds niet geïnstalleerd. Geeft aan dat ik mijn telefoon moet updaten, is geen update beschikbaar. L930 heb ik. Wat nu?
Hmm ik heb geen update gezien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
Waarschijnlijk een hele domme vraag, maar weet iemand hoe je in Metrotube de preloaded videos weer verwijdert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
RoJan schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:19:
Onlangs toch maar weer Simple Calendar geïnstalleerd, omdat de standaard kalender wel ERRUG saai is en maar 1 afspraak weergeeft. Nu wordt dus de kalender op het vergrendelingsscherm (en glimp) niet meer bijgewerkt. Maar Simple Calendar kiezen als 'app om gedetailleerde statusinformatie weer te geven' kan niet. Werkt dat dan gewoon niet meer? Dan maar weer de gewone agenda.
Mocht het je specifiek om de tile weergave gaan, dan kan ik het gratis Upcoming tile van harte aanbevelen. Gebruik ik ook, doet het prima..

http://www.windowsphone.c...b2-47cb-b524-7a53a551d87b

Enige nadeel is dat bij een klik op de tile, de agenda niet geopend wordt. Maar dit is een (OS/Api) beperking dat elk van deze apps heeft helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik heb regelmatig dat MixRadio na een paar minuten opeens stopt met spelen. Ik speel alleen offline mixes dus het lijkt me niet aan de verbinding te liggen. De play/pause-knop staat nog op play, de tijd blijft op 0:00 staan en ik kan drukken wat ik wil, er gebeurt niets. Vanochtend hielp het opnieuw inpluggen van de oordopjes wel.

Klinkt dit bekend en is er een oplossing voor?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Krijg je een DM op twitter, staat dat gewoon 6x bij je meldingen.
Twitter meldingen staan er altijd minimaal 2x, meestal 4x nu dus zelfs 6x.
1x is genoeg hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
xxxneoxxx schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:55:
[...]

Mocht het je specifiek om de tile weergave gaan, dan kan ik het gratis Upcoming tile van harte aanbevelen. Gebruik ik ook, doet het prima..

http://www.windowsphone.c...b2-47cb-b524-7a53a551d87b

Enige nadeel is dat bij een klik op de tile, de agenda niet geopend wordt. Maar dit is een (OS/Api) beperking dat elk van deze apps heeft helaas.
Bedankt voor de tip _/-\o_ , ik ga hem proberen. Blijft natuurlijk jammer dat hij de agenda zelf niet kan openen, maar dan zet ik die er wel klein naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
RoJan schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:25:
[...]

Bedankt voor de tip _/-\o_ , ik ga hem proberen. Blijft natuurlijk jammer dat hij de agenda zelf niet kan openen, maar dan zet ik die er wel klein naast.
No problem. verder: same here. Kleine tile die enkel de datum laat zien als shortcut naar de agenda, en een grote tile voor een afsprakenoverzicht.

Elke app/agenda livetile bouwer vermeldt ook netjes bij de omschrijving, dat op de livetile klikken specifiek niet de agenda opent vanwege een OS beperking. En bij elke app staan ook steevast slechte reviews vanwege het feit dat klikken op de livetile de livetile app opens en niet de agenda. :') :+

[ Voor 3% gewijzigd door xxxneoxxx op 30-09-2014 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
HooksForFeet schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:52:
Waarschijnlijk een hele domme vraag, maar weet iemand hoe je in Metrotube de preloaded videos weer verwijdert?
Ga naar preloaded video's, tik het filmpje aan die je wilt verwijderen. Nu zie je onderin de vier knoppen (share, delete, plus en pin to start) en daar kun je hem dus verwijderen. Zodra je hem verwijderd hebt zal de delete knop veranderen in de downloadknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Wie heeft er nog tips voor betaalde apps?

Ik heb een luxe probleem. Ik moet voor 30 oktober €50,- shop tegoed opmaken.
En op een paar spelletjes na, heb ik geen idee wat ik aan moet schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:15
Mocht je er echt mee zitten kun je altijd mijn app downloaden en de in-app purchases kopen om me te steunen :Y) http://www.windowsphone.c...9a-434f-8293-398745723de6

Verder zou ik het ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
ImpaileR schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:24:

Jammer dat deze er niet is ;) http://allaboutwindowsphone.com/software/content/Im-RICH.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Laatst online: 14:40
ImpaileR schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:24:

Sponsor een paar goede app developers. Als voorbeeld:
Niels Laute van Regenmeter en Trein
Deze apps zijn gratis, maar dmv In App aankopen kun je hem sponsoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

hjs schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:20:
Krijg je een DM op twitter, staat dat gewoon 6x bij je meldingen.
Twitter meldingen staan er altijd minimaal 2x, meestal 4x nu dus zelfs 6x.
1x is genoeg hoor :+
Ik heb datzelfde probleem gehad bij een spelletje, QuizDuel. Steeds als er iemand gespeeld had kreeg ik daar 7 meldingen van :P Bij mij hielp het om de meldingen in de app uit en weer aan te zetten. Nu komt alles gewoon netjes 1 keer binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Op mijn telefoon heet Bing Weather nu plots MSN Weather.
Ik werd even back to the nineties geslingerd. :P
Microsoft moet eens ophouden steeds van namen te wisselen voor hun producten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
Tropicc schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:27:
[...]

Ga naar preloaded video's, tik het filmpje aan die je wilt verwijderen. Nu zie je onderin de vier knoppen (share, delete, plus en pin to start) en daar kun je hem dus verwijderen. Zodra je hem verwijderd hebt zal de delete knop veranderen in de downloadknop.
Bizar dat ik dat niet gezien heb zeg. Ik maar long pressen en menutjes openen... Compleet overheen gekeken blijkbaar. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10
Volgens de facebook van Twente Milieu zijn ze bezig met een Windows Phone App :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Radeon

Today is a good day to die

Vanmorgen is Endomondo geupdate maar helaas is het er niet beter op geworden. Onderin zit nu een reclame balk voor het update naar premium wat 30 dollar per jaar kost. En het aantal informatie punten op het hoofdscherm is minder geworden.
Ze hadden beter een pro app kunnen maken voor iets van 99 cent zonder reclame want dit is echt jammer.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
http://www.wpcentral.com/...ance-lumia-windows-phones

Glance update, laat nu ook de datum zien (jaaaaaa!!!!!) en als je wilt content van MSN apps zoals Weather.

Dat laatste is het dan, voor mij in ieder geval, weer net niet: je lock-screen app moet dan ook Weather zijn. Ik hoop echt dat Microsoft dat gaat aanpassen in Threshold. Het meeste ideale zou zijn: achtergrond image, met daaroverheen content van een bepaalde app.

Ik wil gebruik kunnen maken van 'Bing Image of the Day' met daarover een transparante overlay van informatie (zoals bijv Weather). En voor Glance misschien weer een andere losse app.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
Niels9001 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:01:
http://www.wpcentral.com/...ance-lumia-windows-phones

Glance update, laat nu ook de datum zien (jaaaaaa!!!!!) en als je wilt content van MSN apps zoals Weather.

Dat laatste is het dan, voor mij in ieder geval, weer net niet: je lock-screen app moet dan ook Weather zijn. Ik hoop echt dat Microsoft dat gaat aanpassen in Threshold. Het meeste ideale zou zijn: achtergrond image, met daaroverheen content van een bepaalde app.

Ik wil gebruik kunnen maken van 'Bing Image of the Day' met daarover een transparante overlay van informatie (zoals bijv Weather). En voor Glance misschien weer een andere losse app.
Dat zou echt vet zijn inderdaad, Bing daily image is mooi voor de afwisseling en daarbij weer info op je glance screen lijkt me perfect.. Jammer dat MS niet meer devs toegang geeft tot dit soort dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ligt het aan mij of is bij het nieuwe glance screen de kwaliteit wat minder? De tekst ziet er karteliger uit. maar misschien was dit al zo... en verbeeld ik mij dit...

[ Voor 8% gewijzigd door enomiss op 03-10-2014 16:40 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:08

EektheMan

DPC

Niels9001 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:01:
Weather Wallpaper doet dat voor je.

Features:
• Use beautiful weather images, bing image of the day, or your own image

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
EektheMan schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:41:
[...]

Weather Wallpaper doet dat voor je.

Features:
• Use beautiful weather images, bing image of the day, or your own image
Klopt, amazing weather HD ook, maar die kunnen beide geen info weergeven op je Glance screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:41
Tsja, de Bing apps zijn 'vervangen' door MSN apps. Helaas met reclame (nu nog Bing). Dus zowel van mijn telefoon als op mijn Surface 2 verwijderd. Ik hou niet van ongevraagd reclame op mijn apparaten. Wel jammer want het zijn mooie apps.

[ Voor 8% gewijzigd door GerCor op 03-10-2014 20:07 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
GerCor schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:06:
Tsja, de Bing apps zijn 'vervangen' door MSN apps. Helaas met reclame (nu nog Bing). Dus zowel van mijn telefoon als op mijn Surface 2 verwijderd. Ik hou niet van ongevraagd reclame op mijn apparaten. Wel jammer want het zijn mooie apps.
Vreemd, de MSN apps op mijn Lumia 920 laten helemaal geen reclame zien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik gebruikte Financieel (Geldzaken) en Nieuws. Daar staan toch echt 'Bing' balken onderin het scherm. Op de Windows uitvoering zelfs hele blokken. Het lukt mij nooit een 'plaatje' te posten (uploaden) in Tweakers.net anders had ik je even een paar 'printscreens' laten zien.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
GerCor schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 09:46:
Ik gebruikte Financieel (Geldzaken) en Nieuws. Daar staan toch echt 'Bing' balken onderin het scherm. Op de Windows uitvoering zelfs hele blokken. Het lukt mij nooit een 'plaatje' te posten (uploaden) in Tweakers.net anders had ik je even een paar 'printscreens' laten zien.
Idd zie ze nu ook! Was nog niet goed wakker denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
De Bing apps hadden (zeker op PC) altijd al advertentie blokken voor andere Microsoft producten. En ik ben er 95% zeker van dat dat ook op de WP apps zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Propane schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 13:29:
De Bing apps hadden (zeker op PC) altijd al advertentie blokken voor andere Microsoft producten. En ik ben er 95% zeker van dat dat ook op de WP apps zo was.
Niet. (die door mij gehate advertentiebalken vallen mij direct op)

Maar nog eens wat. De Nokia Refocus app. Prachtig, vandaag ontdekt. Ik zocht altijd al naar een makkelijke manier om een kleurenfoto naar zwartwit te brengen maar dan 1 onderdeel kleur laten zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door GerCor op 04-10-2014 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 14:13
WP Bing apps hebben/hadden ze niet. Die op de pc hadden ze vroeger wel inderdaad, al lijken ze voor het grootste deel weg te zijn uit de apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Laatst online: 18-09 22:27
@ Niels9001, Sonny7,

Awesome Lock of Lockmix laten je de bing afbeelding en info op je lockscreen zien.

Volgens mij is het glancescherm juist bedoeld zonder afbeelding; direct info zonder echt batterijgebruik.

[ Voor 15% gewijzigd door Teijgetje op 04-10-2014 22:40 ]

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
Teijgetje schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 22:36:
@ Niels9001, Sonny7,

Awesome Lock of Lockmix laten je de bing afbeelding en info op je lockscreen zien.

Volgens mij is het glancescherm juist bedoeld zonder afbeelding; direct info zonder echt batterijgebruik.
Klopt ik gebruik zelf Amazing weather HD, weerinfo + bing daily image. Echter de nieuwe glance update heeft ook de mogelijkheid om weer info van de MSN weer app te tonen wanneer deze is ingesteld als lockscreen.. Bij andere apps werkt dit (nog) niet! Zou mooi zijn als dit voor meer apps ging werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Teijgetje schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 22:36:
[...] Volgens mij is het glancescherm juist bedoeld zonder afbeelding; direct info zonder echt batterijgebruik.
Volgens mij is het voornamelijk bedoelt om informatie weer te geven zodat een gebruiker niet alleen maar tegen een zwart scherm zit aan te kijken en de hele tijd het toestel moet unlocken daarvoor. Wat die informatie is die moet worden getoond lijkt me nou typisch iets wat aan de gebruiker is om te bepalen. Een afbeelding tonen hoeft nou ook niet echt problematisch te zijn voor de batterij zolang deze is bedacht met het type scherm in het achterhoofd (bijv. veel zwart voor amoled).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Ik vraag mij af of de niet Nokia gebruikers ook tzt glance zullen gaan krijgen. Dat het een integraal onderdeel van het os wordt en actief is mits de telefoon beschikt over het juiste type scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
xxxneoxxx schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:44:
Ik vraag mij af of de niet Nokia gebruikers ook tzt glance zullen gaan krijgen. Dat het een integraal onderdeel van het os wordt en actief is mits de telefoon beschikt over het juiste type scherm.
Ik denk niet dat het standaard wordt. Bedacht door Nokia en het stelt eisen aan de hardware (scherm). Zou betekenen dat het in Windows 10 ingebouwd moet worden. Ik vrees dat Microsoft dat niet gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Ik snap dat er apps zijn die dat ondersteunen. Maar ik zou graag zien dat Microsoft het los koppelt.

- Achtergrond afbeelding
- Content om er over heen te renderen als overlay (transparante PNG bijv.)
- Glance inhoud.

Dit biedt als gebruiker grote voordelen, aangezien je super flexibel bent. En daarnaast ook voor devs, want die hoeven dan niet allerlei bronnen te ondersteunen (zoals Bing Image Of The Day).

Dan werkt het in principe net zo als het startscherm. Als dev kun je daar kiezen om een transparante PNG te renderen met de content, en die wordt dan over de achtergrond gelegd (solid tile kleur, of met WP8.1 afbeelding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
knip, off-topic, dus weg

[ Voor 87% gewijzigd door PaT op 07-10-2014 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:28
Ik vroeg me af of er voor WP apps zijn zoals deze: http://human.co/

Dat is een app die automatisch beweging bijhoudt en je een overzicht geeft van hoeveel minuten je hebt bewogen iedere dag.

Iemand een idee?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Laatst online: 11:26
Ramon schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 20:43:

Dat is een app die automatisch beweging bijhoudt en je een overzicht geeft van hoeveel minuten je hebt bewogen iedere dag.

Iemand een idee?
Bedoel je zoiets als Sensie?

http://www.windowsphone.c...ec-44e6-963b-062fe6929993

Werkt wel alleen op de nieuwste toestellen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansvDr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Ramon schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 20:43:

Iemand een idee?
Probeer Gezondheid en fitness voor Windows Phone http://www.windowsphone.c...e8-4176-ad8c-95ec6a3641c2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
Zijn er meer gebruikers die problemen hebben met Parkmobile?

Bij gps-lokatie springt hij niet meer naar de straat met automaten. De positie klopt maar ik blijf dus op een gewone kaart staan, uitgezoomd op Nederland.

Als ik dan inzoom naar straatniveau blijven de automaten weg en wanneer ik dan mijn auto wil verplaatsten crasht de app.
Eigenlijk sinds Cyan zo ( + DP, maar die draaide ik al eerder)

Handmatig zonenummer invoeren en favoriete zone`s werken wel normaal.

[ Voor 10% gewijzigd door Teijgetje op 08-10-2014 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Beslist niet interessant voor iedereen, maar ik wil het graag signaleren als positieve ontwikkeling: het Nederlands Huisartsen Genootschap (NHG) organiseert een congres en brengt de bijbehorende app óók voor Windows Phone uit: https://www.nhg.org/actue...hg-congres-nu-beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:31
Teijgetje schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:31:

Bij gps-lokatie springt hij niet meer naar de straat met automaten. De positie klopt maar ik blijf dus op een gewone kaart staan, uitgezoomd op Nederland.

Als ik dan inzoom naar straatniveau blijven de automaten weg en wanneer ik dan mijn auto wil verplaatsten crasht de app.

Vannacht een update ontvangen voor de ParkMobile app. Wellicht zijn je problemen opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomverhoeff
  • Laatst online: 17-09 00:27
Teijgetje schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:31:

Zoals Miki al aangaf is er gisteravond/vannacht een update uitgekomen waarin diverse verbeteringen zijn doorgevoerd. Stuur me even een DM als je met deze versie nog steeds problemen ondervindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:55

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Ray-zor schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:58:
[...]
Comment uit de store (04-08-2014):
Ik heb Infoplaza gevraagd wat er aan de hand is en kreeg deze reactie: "De Livetile is momenteel buiten gebruik, wegens een bug die ons platform onstabiel maakt. We gaan ervan uit dat de bug wel snel opgelost kan worden, maar we hebben ook andere werkzaamheden die onze aandacht eisen. Het heeft wel zeker onze aandacht en we hopen dus spoedig de livetile weer in werking te kunnen stellen."
Enige weken geleden was de Livetile al gefixed en sinds een week of zo is er een update van Weerplaza. Behoorlijke redesign en transparante Livetile. Ikzelf ben er nog niet uit of deze weer terug komt in plaats van regenmeter. De buienradar op de tile is erg handig, de in-app redesign van de meerdaagse verwachting is juist onoverzichtelijker geworden. Vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Laatst online: 11:26
Ray-zor schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:30:
[...]

Enige weken geleden was de Livetile al gefixed en sinds een week of zo is er een update van Weerplaza. Behoorlijke redesign en transparante Livetile. Ikzelf ben er nog niet uit of deze weer terug komt in plaats van regenmeter. De buienradar op de tile is erg handig, de in-app redesign van de meerdaagse verwachting is juist onoverzichtelijker geworden. Vind ik.
Weerplaza was in het begin van WP mijn favoriete weer-app, maar deze gebruikte ik al een tijd niet meer omdat er geen updates voor kwamen. Ik vind het nieuwe design wel beter, alleen merk je aan alles dat er nog flink aan geschaafd mag worden: slordigheden, te druk, te grote titels, etc. Hopen dat er meer updates volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Laatst online: 14:40
Terpstars schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:01:
[...]

Weerplaza was in het begin van WP mijn favoriete weer-app, maar deze gebruikte ik al een tijd niet meer omdat er geen updates voor kwamen. Ik vind het nieuwe design wel beter, alleen merk je aan alles dat er nog flink aan geschaafd mag worden: slordigheden, te druk, te grote titels, etc. Hopen dat er meer updates volgen!
En verschrikkelijk irritante reclame banners |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
tomverhoeff schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:23:
[...]

Zoals Miki al aangaf is er gisteravond/vannacht een update uitgekomen waarin diverse verbeteringen zijn doorgevoerd. Stuur me even een DM als je met deze versie nog steeds problemen ondervindt.
Het was me niet opgevallen maar ik zal eens checken, ik gebruik het nu met favorieten en mis mijn avondkaart als ik hem nu uit en aan zet.

Ander dingetje;

Ik had Rekenmachine² gekocht.
Goeie app, en reclamevrij dus.
Van de week een update gehad (blijkt) en nu heb ik weer de (gratis) versie met reclame, en zou ik hem weer moeten kopen om van de reclame af te zijn. 8)7

Deze app, ik krijg ook gewoon te zien dat ik hem al gekocht heb.
Bij de recensies zag ik dat ik niet de enige ben, zijn er misschien hier ook "slachtoffers"?

Heb hem maar bij "MS probleemmelding" aangemeld als misleiding, en verwachtte een veldje om je klacht te melden/uitleggen.
Dus helaas alleen als misleiding kunnen melden.

[ Voor 9% gewijzigd door Teijgetje op 09-10-2014 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
Teijgetje schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 18:48:
[...]

Het was me niet opgevallen maar ik zal eens checken, ik gebruik het nu met favorieten en mis mijn avondkaart als ik hem nu uit en aan zet.

Ander dingetje;

Ik had Rekenmachine² gekocht.
Goeie app, en reclamevrij dus.
Van de week een update gehad (blijkt) en nu heb ik weer de (gratis) versie met reclame, en zou ik hem weer moeten kopen om van de reclame af te zijn. 8)7

Deze app, ik krijg ook gewoon te zien dat ik hem al gekocht heb.
Bij de recensies zag ik dat ik niet de enige ben, zijn er misschien hier ook "slachtoffers"?

Heb hem maar bij "MS probleemmelding" aangemeld als misleiding, en verwachtte een veldje om je klacht te melden/uitleggen.
Dus helaas alleen als misleiding kunnen melden.
Trucje, probeer de standaard rekenmachine is in landscape ;)
Wel balen als je inderdaad al betaald hebt.. en daarna weer tegen die reclame aankijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beide kanten op ook he! Linksom is de layout in landscape mode anders dan rechtsom ^^ Is zeg maar:
portrait: simpel
landscape 1: geavanceerd
landscape 2: programming

[ Voor 32% gewijzigd door Caelorum op 09-10-2014 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
Inderdaad balen.
En dus meteen eraf gegooid.
En weer ernaartoe gepushed via mijn telefoonwebpage waar stond dat ik hem al gekocht had.

Beetje raar want hij laat zien dat R² gratis is tijdens het pushen, maar ik eindig wel met de reclamevrije versie.
Gelukkig.
Heb de ontwikkelaar dan ook maar even gemaild hierover. (via de app contact gevonden, waarom dat niet via de store kan?)
Zal een bug zijn en geen policy gelukkig.

En de gewone rekenmachine is maar behelpen als je R² gewend bent, ook in landscape. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Teijgetje op 09-10-2014 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:48
Yeaahh....de officiële MijnKPN App is beschikbaar in de Store....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

TheVMaster schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 21:08:
En die schijnt zo buggy as hell te zijn. Hoor van meerdere mensen dat hij er uit klapt na het inloggen. Hoe ervaar jij dat?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
tomverhoeff schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:23:
[...]

Ga jij over deze app? Zou je hem dan wereldwijd in de store toegankelijk willen maken? Met region op US is hij niet te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:48
PaT schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:11:
[...]

En die schijnt zo buggy as hell te zijn. Hoor van meerdere mensen dat hij er uit klapt na het inloggen. Hoe ervaar jij dat?
Eh...werkt hier op mijn 920 eigenlijk zeer goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Bij mij werkt ie ook goed. Data verbruik klopt tot op de megabyte vergeleken met mijn datasense.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Hopelijk ook snel voor HI.
Blijkbaar hebben ze daar onlangs weer eens iets veranderd waardoor belstatus niet meer werkt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Afgaande op de screenshots (geen KPN klant) ziet het er echt super uit :).

Zo fijn die bedrijven die de moeite nemen om een WP app te bouwen dat niet een simpele web-wrapper is en ook nog erg fraai aansluiten om Metro UI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Ik zag bij een nieuwe Lumia de app LINE voorgeinstalleerd.
Dat is een Whatsapp concurrent, maar je kan er ook gratis over Wifi mee bellen. Ziet er goed uit! :)

Achtergrond:
Wikipedia: Line (application)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:19

icecreamfarmer

en het is

Fireshade schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:18:
Dat is een Whatsapp concurrent, maar je kan er ook gratis over Wifi mee bellen. Ziet er goed uit! :)

Achtergrond:
Vooral in azie populair.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomverhoeff
  • Laatst online: 17-09 00:27
.Johnny schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:13:
[...]

Ga jij over deze app? Zou je hem dan wereldwijd in de store toegankelijk willen maken? Met region op US is hij niet te downloaden
Wij ontwikkelen de app inderdaad. Helaas is wereldwijd beschikbaar maken geen optie, in de US store is een andere Parkmobile app te vinden (die gebruikt wordt op de Amerikaanse markt). Om de app te kunnen installeren zou je even naar NL kunnen switchen en na installatie weer terug kunnen switchen. Dan kun je de app wel blijven gebruiken.

Edit: De MijnKPN app heeft zojuist een update gekregen, ben benieuwd of de genoemde problemen hiermee opgelost zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door tomverhoeff op 10-10-2014 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Fireshade schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:18:

Achtergrond:
Klopt, had ik bij mijn nieuwe Lumia 630 (voor het sporten) ook. Verder niet uitgeprobeerd, aangezien ik niemand ken die het gebruikt. Op de Wikipedia zie ik jammer genoeg ook dat de web-app is gediscontinued in 2012.

Waar ik zo op hoop, is dat WhatsApp toch wel gaat integegreren met FB (ookal heeft Zuckerberg dat ontkent eerder dit jaar). Waarom? Omdat er dan eindelijk een stabiele web app is voor WA. Dat ik de hele dag achter een PC zit op m'n werk, maar om te appen mijn telefoon moet pakken is ronduit vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Mjah, ergens heb je gelijk. Maar er zijn natuurlijk al varianten waarbij dit kan. Alleen whatsapp is wat dat betreft een beetje.. Achter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
Niels9001 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:22:
[...]

Waar ik zo op hoop, is dat WhatsApp toch wel gaat integegreren met FB (ookal heeft Zuckerberg dat ontkent eerder dit jaar). Waarom? Omdat er dan eindelijk een stabiele web app is voor WA. Dat ik de hele dag achter een PC zit op m'n werk, maar om te appen mijn telefoon moet pakken is ronduit vervelend.
Het is sowieso vervelend dat je om de reden 'dat iedereen het gebruikt' vast zit aan zo'n WA. Andere chatapps (bijvoorbeeld Telegram) zijn veelzijdiger. Maar ja, als niemand hem gebruikt dan heeft het zo weinig zin. Beetje kip en ei verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Met Telegram heb je alles wat je wenst: een open platform waarbij iedereen apps kan maken en cloud opslag van je gesprekken. Zo loopt mooi alles synchroon en kun je op de PC rustig verder praten waar je met je telefoon was gebleven, en visa versa.

Storend dat men niet van WA wilt opstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
The Inquisitor schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:25:
Met Telegram heb je alles wat je wenst: een open platform waarbij iedereen apps kan maken en cloud opslag van je gesprekken. Zo loopt mooi alles synchroon en kun je op de PC rustig verder praten waar je met je telefoon was gebleven, en visa versa.

Storend dat men niet van WA wilt opstappen.
Waarom van iets afstappen dat goed werkt ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:37
Mensen "zeuren" toch?
Dan werkt het blijkbaar toch niet goed?

Ik kon er niet zo mee zitten dat niet iedereen wou overstappen oid.
Ik heb WA verwijderd op dezelfde ochtend dat ik het nieuws zag op tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Rockvee2 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:09:
[...]

Waarom van iets afstappen dat goed werkt ? ;)
Buiten het feit dat er over WA genoeg geklaagd wordt (net zoals hierboven gepost wordt), kun je de vraag ook omdraaien:

Waarom niet overstappen naar iets dat beter werkt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Je stapt bij diensten als WhatsApp niet over omdat een andere beter is, maar omdat de huidige te slecht is.

WhatsApp is eenvoudigweg niet slecht genoeg.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Laatst online: 17-09 10:34
Voor mensen met problemen met in-app aankopen, ik heb ze ook soms sinds 8.1, maar wat bij mij werkt is gewoon de aankoop opnieuw doen, je krijgt dan altijd nog een bevestigingsscherm en daar heeft Microsoft opeens door dat je de aankoop al gedaan hebt en kan je hem direct installeren.

Het probleem kom bij mij vaak terug nadat een app een update heeft gehad :)

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Ja, of niet, en dan mag je 2 keer de kosten van de app aftikken. :(

Beter fixen ze het probleem @ MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Maar niet iedereen vind de Windows Phone app van Whatsapp slecht. Je kan toch ook gewoon beide apps geinstalleerd laten ? Nemen niet veel ruimte in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Laatst online: 17-09 10:34
xxxneoxxx schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:08:
Ja, of niet, en dan mag je 2 keer de kosten van de app aftikken. :(

Beter fixen ze het probleem @ MS.
Maar dat bedoel ik, nog vóór je zou betalen krijg je de melding dat je al betaald hebt, dus je loopt geen risico op dubbel betalen.

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Ah, okay, dan begreep ik je verkeerd. Dan loopt het wel los idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:20

Punkrocker

Mostly harmless

Niels9001 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:22:
[...]
Ik hoop dat er dan geen verplichte FB aanvast komt te hangen. Ik heb geen FB en wil dat ook niet...

"What do you get if you multiply six by nine..."

Pagina: 1 ... 71 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.