Weet iemand of er een rooster app bestaat of in de maak is voor de Haagsche Hogeschool?
Kan je hem niet in je Gmail of Outlook zetten? Dat is bij de meeste hogescholen/universiteiten het geval.
Geen ideeSuikerBrood schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 18:36:
Kan je hem niet in je Gmail of Outlook zetten? Dat is bij de meeste hogescholen/universiteiten het geval.
Maar serieus, hij zou dus eventueel zijn eigen HHS rooster/agenda kunnen toevoegen aan zijn outlook kalender?
Dat zou nl 10x beter zijn dan een app die maar 1 ding kan
Is er iemand die kan bevestigen dat die mogelijkheid bestaat bij de HHS?
Grote kans dat ze dat gebruiken. Ik zit op een andere school, maar het zal ongetwijfeld hetzelfde (of soortgelijke) roostersysteem zijn.
Zaak is om in te loggen op je rooster site, daar op exporteren drukken (je klasrooster waarschijnlijk) en dan kun je vaak kiezen tussen iCal, url, etc. Ik heb zelf voor (abonnement)url gekozen. Dan ga je naar outlook.com, inloggen op je account, naar agenda, en daar drukken op toevoegen. Geen de url daar op, naampje erbij, en sync je WP en selecteer bij de app agenda je nieuw toegevoegde agenda.
Tada, alles staat in agenda
Zaak is om in te loggen op je rooster site, daar op exporteren drukken (je klasrooster waarschijnlijk) en dan kun je vaak kiezen tussen iCal, url, etc. Ik heb zelf voor (abonnement)url gekozen. Dan ga je naar outlook.com, inloggen op je account, naar agenda, en daar drukken op toevoegen. Geen de url daar op, naampje erbij, en sync je WP en selecteer bij de app agenda je nieuw toegevoegde agenda.
Tada, alles staat in agenda
Wijzigingen kunnen wel tot een dag duren voordat ze zijn verwerkt door MS. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dat soms erg vervelend is.
Mijn zoon zit op de uva en hij had een link, die heb ik toegevoegd op calender.live.com en daarna kon ik hem op mijn foon ook bekijken in de standaard calender app.SB[NL] schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 18:57:
[...]
Geen ideeMijn zoon klaagde net dat er wel apps waren voor de andere platformen
link begint met http://rooster.hva.nl/
Je kan voor je HHS rooster gewoon via webber je rooster ophalen, en vervolgens een iCal bestandje exporteren, als 't nodig is leg ik 't stap voor stap uit
Ik heb al 2 keer een Microsoft giftcard gekocht in de Microsoft store. Wordt gewoon opgestuurd. (waar doen ze het van want je betaalt niks voor verzendkosten). Code invoeren in de WP portemonnee, en klaar is Kees.Kraanmachinist schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:27:
heeft iemand ervaringen met prepaid xbox kaarten?
microsoft gift cards zijn in nederland niet veel verkrijgbaar (niet?) maar xbox kaarten kom je overal tegen.
werken deze ook op wp?
http://www.microsoftstore...adeau/categoryID.67745200
[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 03-09-2014 00:34 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Bedankt voor de bevestiging
bedankt voor de waarschuwing, zal het um doorgevenCaelorum schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 20:20:
Wijzigingen kunnen wel tot een dag duren voordat ze zijn verwerkt door MS.
thx, zal hem zeggen waar hij naar moet kijken__Koen__ schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 21:00:
Je kan voor je HHS rooster gewoon via webber je rooster ophalen, en vervolgens een iCal bestandje exporteren, als 't nodig is leg ik 't stap voor stap uit
en als wij (hij moet het eerst zelf proberen uiteraard
Tis meer voor hem dan voor mij. Hij is 18 dus ik hoef/mag/moet hem niet meer zoveel in zijn nek zittenhjs schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 20:54:
[...]
..daarna kon ik hem op mijn foon ook bekijken in de standaard calender app.
[ Voor 14% gewijzigd door SB[NL] op 03-09-2014 01:25 ]
Opera mini beta (via Tom W)
http://www.opera.com/nl/wpbeta
[ Voor 10% gewijzigd door hjs op 03-09-2014 07:58 ]
Heeft inderdaad lang genoeg geduurd. Helaas voor hen; mijn favo browser op mobile devices sinds Windows Mobile heeft inmiddels ruimte gemaakt voor UCBrowser. Too little too late.hjs schreef op woensdag 03 september 2014 @ 07:57:
Opera mini beta (via Tom W)
Maar eerlijk is eerlijk, Opera mini was destijds zo klein/simpel dat het wel snel moest zijn.
WhatsApp opnieuw geïnstalleerd, maar hij wil gewoon niet meer goed werken. Ik krijg alleen berichten binnen als ik de applicatie open. Echt geen idee wat ik er verder nog aan moet of kan doen. Wel frustrerend
Voorlopig maar weer begonnen met Telegram, die werkt tenminste wel. Maar ja, dat weten anderen dan weer niet

Voorlopig maar weer begonnen met Telegram, die werkt tenminste wel. Maar ja, dat weten anderen dan weer niet
Ik merkte ook dat het rooster nog niet toegevoegd was, ondanks alles op push staat. Dus ik ben naar de mailapp gegaan en heb daar handmatig op refresh gedrukt, toen duurde het een stukje langer en vervolgens stond het rooster erin. Mogelijk toeval, maar het is wel het proberen waard als je het nieuwe rooster nog niet ziet; even handmatig verversen.SB[NL] schreef op woensdag 03 september 2014 @ 01:18:
[...]
bedankt voor de waarschuwing, zal het um doorgeven![]()
Maar ik heb dan wel het rooster in hetzelfde hotmailadres gestopt als het MS account op mijn WP.
Is het alleen op 3G of ook met wifi?RoJan schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:03:
WhatsApp opnieuw geïnstalleerd, maar hij wil gewoon niet meer goed werken. Ik krijg alleen berichten binnen als ik de applicatie open. Echt geen idee wat ik er verder nog aan moet of kan doen. Wel frustrerend![]()
Niet stiekem ergens ingesteld dat hij niet in de achtergrond mag draaien (battery settings)?RoJan schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:03:
WhatsApp opnieuw geïnstalleerd, maar hij wil gewoon niet meer goed werken. Ik krijg alleen berichten binnen als ik de applicatie open. Echt geen idee wat ik er verder nog aan moet of kan doen. Wel frustrerend![]()
Hartelijk bedankt, dit is precies waar ik naar zocht!GerCor schreef op woensdag 03 september 2014 @ 00:28:
[...]
Ik heb al 2 keer een Microsoft giftcard gekocht in de Microsoft store. Wordt gewoon opgestuurd. (waar doen ze het van want je betaalt niks voor verzendkosten). Code invoeren in de WP portemonnee, en klaar is Kees.
http://www.microsoftstore...adeau/categoryID.67745200
Tijdje geleden kwam ik een app tegen die barcodes (van voedsel) kon scannen en daar kon je tevens de THT-datum ingeven en dan kreeg je dus een waarschuwing als je eten dreigt te vergaan.
Ik weet niet meer waar die stond/heette of hoe ik ernaar moet zoeken.
Iemand van jullie toevallig?
Ik weet niet meer waar die stond/heette of hoe ik ernaar moet zoeken.
Iemand van jullie toevallig?
Dat klinkt een beetje als de apps Spoiled Milk en Food Storage. Beiden zijn echter al een jaar niet meer geüpdatet.
Die 1e zou het wel eens kunnen zijn ja. Thanks!
Eens kijken of het enigszins werkt.
Eens kijken of het enigszins werkt.
Mja als er geen bugs in zitten en het werkt gewoon nog zoals bedoeld dan heb je toch geen updates nodig?TMPJ schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:07:
Dat klinkt een beetje als de apps Spoiled Milk en Food Storage. Beiden zijn echter al een jaar niet meer geüpdatet.
Al eerder ergens gezegd: Kijk eens naar de limiet van Datainzicht, haal deze eens weg en kijk of het dan wel werkt.RoJan schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:03:
Klopt. En dat heb ik gedaan en dat werkt inderdaad!VAnTurenhout schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:56:
[...]
Al eerder ergens gezegd: Kijk eens naar de limiet van Datainzicht, haal deze eens weg en kijk of het dan wel werkt.
En ik had je er voor bedankt !
LOL! Zie nu pas dat je het meerdere keren gevraagd had. Mooi dat het is opgelost.RoJan schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:29:
[...]
Klopt. En dat heb ik gedaan en dat werkt inderdaad!
En ik had je er voor bedankt !
Zijn er meer mensen die gebruik maken van de Parkmobile app en er problemen mee hebben?
Ik heb nu al meerdere keren gehad dat het erop lijkt dat de app de parkeeractie weer beëindigd, maar heb nu helaas wel een boete van de gemeente Amsterdam te pakken..
Ik open de actie, en sluit de app, open nogmaals de app en zie dat de actie loopt. Ik sluit de app en zie een eentje staan bij de tegel. Wanneer ik de auto wil afmelden een paar uur later zie ik een parkeeractie waarvan de start- en eindtijd hetzelfde zijn.
Ik heb nu al meerdere keren gehad dat het erop lijkt dat de app de parkeeractie weer beëindigd, maar heb nu helaas wel een boete van de gemeente Amsterdam te pakken..
Ik open de actie, en sluit de app, open nogmaals de app en zie dat de actie loopt. Ik sluit de app en zie een eentje staan bij de tegel. Wanneer ik de auto wil afmelden een paar uur later zie ik een parkeeractie waarvan de start- en eindtijd hetzelfde zijn.
thx!The Inquisitor schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:28:
[...]
... even handmatig verversen.
Maar ik heb dan wel het rooster in hetzelfde hotmailadres gestopt als het MS account op mijn WP.
Ik gebruik ook Parkmobile maar ik herken het probleem van jou niet. Het enige wat de app niet goed doet, is vanuit standby hervatten, de app loopt dan vast. Opnieuw opstarten van de app zorgt er voor dat de "oude" data wordt opgehaald en dan kan ik me gewoon afmelden voor de parkeeractie.jdejonge1991 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:10:
Zijn er meer mensen die gebruik maken van de Parkmobile app en er problemen mee hebben?
Ik kom er nu achter dat een WP telefoon niet over WiFi muziek kan syncen, is er een app voor? Ik kan alleen Playing Sync vinden, dat uit de Store verdwenen is, en Plex, wat met $30 per jaar toch wat prijzig is voor enkel de sync optie. Ik lees ook over BitTorrent Sync, maar dat schijnt op WP alleen handmatig te werken.
[ Voor 19% gewijzigd door Dreamvoid op 05-09-2014 18:57 ]
Is gewoon nooit parkeergeld betalen en af en toe een boete meepakkken dan niet goedkoper?jdejonge1991 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:10:
Ook wel gehad wat jij zegt een "rare" parkeertijd na weer aanmelden/ afmelden, maar bij je parkeerhistorie staat dan wel de juiste parkeerduur.
Ik gebruik ook Parkmobile en heb eigenlijk verder geen last, behalve af en toe vergeten uit te zetten.
Ook gehad dat ik niet goed aangemeld had , wel alles gekozen maar niet bevestigd op start > groen naar rood (stop).
Voor de zekerheid zet ik altijd óf mijn scherm vergrendeld als ik het redelijk snel weer uit wil zetten (boodschap), óf ik zet een ander venster open, zodat ik niet per ongeluk weer uit kan loggen in mijn zak.
@wappiewappie;
Bij mij in Amsterdam rijden scanauto`s en brommertjes in de rondte, er is dus een grote pakkans en ik geloof dat die autootjes de bon al naar je huis mogen sturen, zonder iets onder je ruitenwisser te krijgen. Ze liggen hier de volgende dag al op je te wachten op de mat.
Niet betalen kan dus snel uit de hand lopen qua bedrag, plus de knoop in je buik elke dag over of er weer wat op de mat valt.
Imo levert niet betalen meer buikpijn en stress op en kom je ook nog eens duurder uit dan wel betalen via Parkmobile.
Ik gebruik ook Parkmobile en heb eigenlijk verder geen last, behalve af en toe vergeten uit te zetten.
Ook gehad dat ik niet goed aangemeld had , wel alles gekozen maar niet bevestigd op start > groen naar rood (stop).
Voor de zekerheid zet ik altijd óf mijn scherm vergrendeld als ik het redelijk snel weer uit wil zetten (boodschap), óf ik zet een ander venster open, zodat ik niet per ongeluk weer uit kan loggen in mijn zak.
@wappiewappie;
Bij mij in Amsterdam rijden scanauto`s en brommertjes in de rondte, er is dus een grote pakkans en ik geloof dat die autootjes de bon al naar je huis mogen sturen, zonder iets onder je ruitenwisser te krijgen. Ze liggen hier de volgende dag al op je te wachten op de mat.
Niet betalen kan dus snel uit de hand lopen qua bedrag, plus de knoop in je buik elke dag over of er weer wat op de mat valt.
Imo levert niet betalen meer buikpijn en stress op en kom je ook nog eens duurder uit dan wel betalen via Parkmobile.
[ Voor 19% gewijzigd door Teijgetje op 06-09-2014 03:59 ]
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.
Dan wordt het wat vervelender inderdaad. In Enschede heb ik daar gelukkig nog geen last van.
Toen ik nog WP8 had op m'n Lumia 820, kon je in de store zien of er updates waren voor je apps.
Nu in 8.1 kreeg ik een keer een melding over updates voor n stuk of zes apps, maar weggeklikt omdat ik daar toen geen tijd voor had.
Nu kan ik nergens vinden welke apps een update hebben. In de store heb je wel een menu item "mijn apps" maar daar staan geen updates bij, alleen een lijst met apps die ik niet meer geïnstalleerd heb. (??)Waar zijn mijn updates gebleven?
Nu in 8.1 kreeg ik een keer een melding over updates voor n stuk of zes apps, maar weggeklikt omdat ik daar toen geen tijd voor had.
Nu kan ik nergens vinden welke apps een update hebben. In de store heb je wel een menu item "mijn apps" maar daar staan geen updates bij, alleen een lijst met apps die ik niet meer geïnstalleerd heb. (??)Waar zijn mijn updates gebleven?
Dan heb je auto-update aanstaan, en worden de apps dus automatisch bijgewerkt. Je kunt in de store via 'downloads -> history' kijken welke apps geüpdate zijn.
Auto update staat uit. Ik heb bij instellingen wel een knop "controleren op updates" gevonden, daarmee krijg je de melding over de te updaten apps weer terug.
Beetje onlogische plek, maar nu weet ik het.
De lijst zoals die er was in 8.0 bestaat dus niet meer.
Beetje onlogische plek, maar nu weet ik het.
In mijn mobile facebook app zie ik nu ook de activiteiten van vrienden. Dus een aparte regel, met Jan Jansen vindt een foto leuk.
Is dit een instelling die in de windows phone app zit, heb al een tijdje lopen zoeken, maar krijg het niet voor elkaar om dit weer te verbergen.
Is dit een instelling die in de windows phone app zit, heb al een tijdje lopen zoeken, maar krijg het niet voor elkaar om dit weer te verbergen.
LOETKE
Dat was mij ook al opgevallen. Helemaal irritant is dan ook nog eens dat je niet weet waar de betreffende persoon dan op gereageerd heeft, oftewel het nut is 0 komma 0.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Zojuist op een verkeerd topic geplaatst, maar zo te zien hier ook al bekend:
Wat is dat voor rare update van Facebook ? (althans, ik heb geen update voorbij zien komen) maar ineens zie ik als bericht voorbij komen "Pietje heeft een foto geliked" en dan kan ik alleen op Pietje klikken (en kom ik op de profielpagina van Pietje), maar verder niets bekijken over wat nou precies Pietje geliked heeft. Dat maakt die hele post compleet nutteloos op de phone... Dat was niet zo volgens mij?
Heel raar
Wat is dat voor rare update van Facebook ? (althans, ik heb geen update voorbij zien komen) maar ineens zie ik als bericht voorbij komen "Pietje heeft een foto geliked" en dan kan ik alleen op Pietje klikken (en kom ik op de profielpagina van Pietje), maar verder niets bekijken over wat nou precies Pietje geliked heeft. Dat maakt die hele post compleet nutteloos op de phone... Dat was niet zo volgens mij?
Heel raar
Lees ik voor het eerst eens een nieuwsbrief van Yellowbrick, blijkt er ineens een officiële WP-app te zijn. Iemand al geprobeerd?
Hier ook last van, sinds de laatste update krijg je veel meer ''lege'' berichten te zien.VAnTurenhout schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:02:
Zojuist op een verkeerd topic geplaatst, maar zo te zien hier ook al bekend:
Heel raar
In de Facebook bèta, die 4 aug een update gehad, heeft is dit ook nog niet opgelost. Daarnaast mis ik wat functies die de android (en iPhone?) cliënt hebben, zoals het kunnen aanpassen van een bericht. Desondanks vind ik wel dat de Facebook app langzaam juiste kant opgaat, de loze berichten op mijn tijdlijn negeer ik maar.
Is het niet meer mogelijk om een collage te maken in de Creative Studio?
Deze lijst is niet weg in WP 8.1.BounceMeister schreef op zondag 07 september 2014 @ 15:03:
Auto update staat uit. Ik heb bij instellingen wel een knop "controleren op updates" gevonden, daarmee krijg je de melding over de te updaten apps weer terug.
Beetje onlogische plek, maar nu weet ik het.De lijst zoals die er was in 8.0 bestaat dus niet meer.
Als er app-updates beschikbaar zijn, dan zie je dat in de rechter bovenhoek aangegeven (met het aantal) wanneer je de Store opent.
In de nieuwste update is dat niet meer mogelijk nee. Ik geloof wel dat het - net als colourpop - terug komt in de volgende update.NeutraleTeun schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:48:
Is het niet meer mogelijk om een collage te maken in de Creative Studio?
[ Voor 22% gewijzigd door Stravincy op 08-09-2014 16:49 ]
Ik had een app gedownload tijdens de dag dat deze gratis was. Nu heb ik mijn telefoon gereset, maar staat deze app niet meer op mijn account, en moet ik voor deze betalen. Heeft een van jullie dit probleem weleens gehad?
Als je op kopen klikt zou de store in het volgende scherm moeten zien dat je al betaald hebt. Anders druk je gewoon weer op cancel, dan is er iets anders mis.triesvan schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:54:
Ik had een app gedownload tijdens de dag dat deze gratis was. Nu heb ik mijn telefoon gereset, maar staat deze app niet meer op mijn account, en moet ik voor deze betalen. Heeft een van jullie dit probleem weleens gehad?
Dat had ik inderdaad al geprobeerd, werkt helaas niet.cpt.skydiver schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:03:
[...]
Als je op kopen klikt zou de store in het volgende scherm moeten zien dat je al betaald hebt. Anders druk je gewoon weer op cancel, dan is er iets anders mis.
Die Facebook app is mooi verpest. Helft van de berichten kun je niet lezen. Ben benieuwd wanneer ze dat fixen.
Sommige gratis apps zijn tijdelijk gratis.triesvan schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:00:
[...]
Dat had ik inderdaad al geprobeerd, werkt helaas niet.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Inderdaad.SuikerBrood schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:02:
Die Facebook app is mooi verpest. Helft van de berichten kun je niet lezen. Ben benieuwd wanneer ze dat fixen.
"Jantje heeft een video geliked"
"Jet gaat naar een evenement"
Lijkt erop dat ze die ticker rechts in de browserversie erin hebben gezet. Ik kan ook niet normaal porren trouwens...
Dit moet haast wel iets zijn wat server-side gebeurt aangezien de Facebook app niet heel recent is geüpdate.
Verwijderd
Normaal gezien zou dit moeten lukken:triesvan schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:54:
Ga naar www.windowsphone.com
Meld je aan
Ga naar aankoopgeschiedenis
Zoek de app op in de lijst
Klik op opnieuw installeren
Je moet een internetverbinding hebben en bij instellingen "mijn telefoon zoeken" push-berichten activeren.
als opnieuw op kopen drukt dan zal de telefoon aangeven dat je de app al gekocht hebt.triesvan schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:54:
->MarkoAlmelo schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:27:
als opnieuw op kopen drukt dan zal de telefoon aangeven dat je de app al gekocht hebt.
triesvan schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:00:
Dat had ik inderdaad al geprobeerd, werkt helaas niet.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Yup die zou in September uitkomen, of werd althans verwacht dat ze die in September uit zouden brengen. Heb hem al geinstalleerd en de app is behoorlijk indrukwekkend op 't eerste gezicht. Was bang dat het een wat tegenvallende app zou worden gezien sommige bedrijven WP apps als site wrappers op de markt brengen. Maar Yellowbrick heeft het een mooie aanvulling gemaakt op hun al bestaande appsHooksForFeet schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:05:
Lees ik voor het eerst eens een nieuwsbrief van Yellowbrick, blijkt er ineens een officiële WP-app te zijn. Iemand al geprobeerd?
Verwijderd
Sinds een van de laatste updates van de Facebook app, krijg ik vaak ongewenste notifications. Bijvoorbeeld "Zoek meer vrienden op Facebook". Is er ergens een mogelijkheid om dergelijke notifications uit te zetten?
Heb deze in de Windows Phone settings zelf uitgezet voorlopig, maar dan komen andere notifications ook niet meer door natuurlijk.
Heb deze in de Windows Phone settings zelf uitgezet voorlopig, maar dan komen andere notifications ook niet meer door natuurlijk.
Deze heb ik zelf nog niet gehad, wel voldoende andere notificaties. Bedoel je notificaties in het Action center of in Facebook zelf trouwens?Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:00:
Sinds een van de laatste updates van de Facebook app, krijg ik vaak ongewenste notifications. Bijvoorbeeld "Zoek meer vrienden op Facebook". Is er ergens een mogelijkheid om dergelijke notifications uit te zetten?
Ik krijg sowieso geen notifications op facebook.. terwijl ik de app open er dan wel nieuwe berichten zijn voor mij...
Ik heb vandaag de Opera Mini Beta getest. Nog niet echt bruikbaar maar goed, ze zijn bezig.
Zie: http://www.windowsphone.c...04-4ecb-a8fb-9fc817cdab90
Gisteren een reclame van datingsite Lexa op tv en zag bij de apps niet alleen iOS en Android, maar ook Windows Phone. Daar wordt ik dan toch wel weer blij van. Niet dat ik die App nodig heb, maar hoop dat we bij steeds meer reclameuitingen ook het derde logo zien.
Verwijderd
Ik hoop het ook. Ben ook de bijna woede uitbarstingen beu als je bij wat vrienden zit en ze het onvoorstelbaar vinden dat je een Windows Phone hebt gekocht.
Verwijderd
Werkt gmail soepeler? Vind het in IE echt slecht draaien. Maar volgens mij doet google dit expres. Google zoeken werkt probleemloos. Gebruik nu maar de Nokia Mail om mn gmail te bekijken. Eigenlijk veel fijner met de zwarte achtergrond. Als ik echt flink moet typen en mn account wil opschonen ga ik toch achter mn laptop zitten.HansvDr schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:07:
Ik heb vandaag de Opera Mini Beta getest. Nog niet echt bruikbaar maar goed, ze zijn bezig.
Volgens mij mis ik ook een hele hoop posts van pagina's die ik geliked heb. Erg irritant.SuikerBrood schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:02:
Zou het hier mee te maken hebben:robkrekel schreef op woensdag 10 september 2014 @ 21:27:
[...]
Volgens mij mis ik ook een hele hoop posts van pagina's die ik geliked heb. Erg irritant.
nieuws: Facebook experimenteert met berichten die automatisch worden verwijderd
Foei! Die is te makkelijkTarabass schreef op woensdag 10 september 2014 @ 21:43:
[...]
Zou het hier mee te maken hebben:
nieuws: Facebook experimenteert met berichten die automatisch worden verwijderd
De feed deed wat vreemd bij mij de laatste dagen ook, nu weer redelijk synchroon met wat ik op de webpagina zie. Waar ik wel nog raar van op kijk zijn die dingen als " **** gaat naar een evenement ", dan heb je de reflex er op te klikken, gebeurt er niks.
Met andere woorden, ik heb moeite met het nut te achterhalen
komt er nog een VLC for windows RT/ WP8.1??
[ Voor 8% gewijzigd door IGC058 op 11-09-2014 18:27 ]
Die is er al voor RTIGC058 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 18:27:
komt er nog een VLC for windows RT/ WP8.1??
Nee, dat is niet waar. VLC (Metro) is enkel uit voor x64 en x86. De RT en WP versie wordt nog aan gesleuteld.
.. maar die zou wel op korte termijn moeten komen.
Nee, eigenlijk werkt er nog niks soepel in Opera. Het is traag en veel werkt er nog niet goed. Maar oke, het is een beta. Ook de Gui is niet echt een WP-Gui maar meer een Android Gui. Gisteren was er al wel weer een update maar het werkt nog steeds zeer traag.Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:42:
[...]
Werkt gmail soepeler? Vind het in IE echt slecht draaien. Maar volgens mij doet google dit expres. Google zoeken werkt probleemloos. Gebruik nu maar de Nokia Mail om mn gmail te bekijken. Eigenlijk veel fijner met de zwarte achtergrond. Als ik echt flink moet typen en mn account wil opschonen ga ik toch achter mn laptop zitten.
Dus ook GMail werkt niet lekker. Maar ik gebruik zelf voor GMail de gewone standaard Mail App, dat werkt prima wat mij betreft.
Oh, dat staat namelijk wel bij de beschrijving in de storeRips10 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 22:12:
[...]
Nee, dat is niet waar. VLC (Metro) is enkel uit voor x64 en x86. De RT en WP versie wordt nog aan gesleuteld.

Ik mis de marktplaats app toch wel heel erg...
Dat was ideaal met android om een item mbv de telefoon te plaatsen...
Dus Marktplaats gemaild:
Beste meneer dfrenner,
Bedankt voor uw snelle terugkoppeling.
Ik wil u hartelijk danken voor uw suggestie voor een applicatie voor de Windows Phone en daarom uw suggestie doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Op die manier kan uw bericht bijdragen aan de verbetering van Marktplaats. Opmerkingen en suggesties die wij van onze gebruikers ontvangen slaan wij ook op in ons archief. Wanneer wij over een bepaald onderwerp meerdere klachten of suggesties ontvangen controleren we nogmaals of het mogelijk is om een wijziging door te voeren. Daarbij kan ik u meedelen dat wij u niet persoonlijk op de hoogte kunnen houden over de ontwikkelingen hierin. Belangrijke wijzigingen worden altijd weergegeven op de help & info pagina op Marktplaats.
Wij stellen het zeer op prijs wanneer onze gebruikers met ons meedenken ter verbetering van de site. Indien u nog meer suggesties heeft, ontvang ik die graag van u.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
*naam*
Helpdesk medewerker
www.marktplaats.nl
--- Origineel bericht ---
Beste *naam*,
Nou kijk, waar "wij" Windows Phone gebruikers op zitten te wachten is dezelfde app als voor Android en Ios. Dus wij willen ook graag advertenties met foto's vanaf de mobiel kunnen plaatsen.
De mobiele website voldoet hiervoor helaas niet.
Ik had toch wel verwacht dat een grote partij als marktplaats hier wel in de toekomst zou willen investeren. Net als andere grote partijen (netflix, banken, rtl xl, autoscout 24, funda, etc.) Om maar even een paar voorbeelden te noemen.
Vooral met het nieuwe Windows 9 in het vooruitzicht, waarbij het os op pc en telefoon identiek is, wil je toch een app beschikbaar hebben?
Zou u hier een melding van willen maken? Ik zou hiervan graag op de hoogte willen blijven.
Met vriendelijke groet,
dfrenner
Verzonden met mijn Windows Phone
Van:
info@marktplaats.nl
Verzonden:
?15-?9-?2014 09:31
Aan:
*email*
Onderwerp:
RE: De helpdesk van Marktplaats heeft uw email ontvangen. [ ref:_00D30oiTn._50014lUxQN:ref ]
Beste meneer dfrenner,
U vraagt naar de Marktplaats applicatie voor Windows Phone. Ik voorzie u graag van een antwoord.
Ik moet u vermelden dat de Windows applicatie niet meer beschikbaar is. De applicatie had evenveel functies als de mobiele website. Er is daarom gekozen om de mobiele website verder te gaan ontwikkeling. Ik raad u dan ook aan gebruik te gaan maken van de mobiele
site.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog vragen heeft verneem ik deze graag van u.
Met vriendelijke groet,
*naam*
Helpdesk medewerker
www.marktplaats.nl
Hallo,
Ik en velen anderen wachten al enige tijd op een officiële marktplaats app voor Windows Phone.
Zijn jullie met een dergelijke app bezig?
Het sterk groeiende Windows Phone gaat een steeds grotere rol spelen, vooral met Windows 9 in het vooruitzicht waarbij de integratie tussen mobile device en pc nog verder wordt doorgetrokken.
Ik hoor graag van u.
Mvg.
dfrenner
Dus als iedereen hier marktplaats nu even een mail verstuurt
Misschien gaan ze dan eens aan het werk voor een app voor Windows Phone
Dat was ideaal met android om een item mbv de telefoon te plaatsen...
Dus Marktplaats gemaild:
Beste meneer dfrenner,
Bedankt voor uw snelle terugkoppeling.
Ik wil u hartelijk danken voor uw suggestie voor een applicatie voor de Windows Phone en daarom uw suggestie doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Op die manier kan uw bericht bijdragen aan de verbetering van Marktplaats. Opmerkingen en suggesties die wij van onze gebruikers ontvangen slaan wij ook op in ons archief. Wanneer wij over een bepaald onderwerp meerdere klachten of suggesties ontvangen controleren we nogmaals of het mogelijk is om een wijziging door te voeren. Daarbij kan ik u meedelen dat wij u niet persoonlijk op de hoogte kunnen houden over de ontwikkelingen hierin. Belangrijke wijzigingen worden altijd weergegeven op de help & info pagina op Marktplaats.
Wij stellen het zeer op prijs wanneer onze gebruikers met ons meedenken ter verbetering van de site. Indien u nog meer suggesties heeft, ontvang ik die graag van u.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
*naam*
Helpdesk medewerker
www.marktplaats.nl
Beste *naam*,
Nou kijk, waar "wij" Windows Phone gebruikers op zitten te wachten is dezelfde app als voor Android en Ios. Dus wij willen ook graag advertenties met foto's vanaf de mobiel kunnen plaatsen.
De mobiele website voldoet hiervoor helaas niet.
Ik had toch wel verwacht dat een grote partij als marktplaats hier wel in de toekomst zou willen investeren. Net als andere grote partijen (netflix, banken, rtl xl, autoscout 24, funda, etc.) Om maar even een paar voorbeelden te noemen.
Vooral met het nieuwe Windows 9 in het vooruitzicht, waarbij het os op pc en telefoon identiek is, wil je toch een app beschikbaar hebben?
Zou u hier een melding van willen maken? Ik zou hiervan graag op de hoogte willen blijven.
Met vriendelijke groet,
dfrenner
Verzonden met mijn Windows Phone
Van:
info@marktplaats.nl
Verzonden:
?15-?9-?2014 09:31
Aan:
*email*
Onderwerp:
RE: De helpdesk van Marktplaats heeft uw email ontvangen. [ ref:_00D30oiTn._50014lUxQN:ref ]
Beste meneer dfrenner,
U vraagt naar de Marktplaats applicatie voor Windows Phone. Ik voorzie u graag van een antwoord.
Ik moet u vermelden dat de Windows applicatie niet meer beschikbaar is. De applicatie had evenveel functies als de mobiele website. Er is daarom gekozen om de mobiele website verder te gaan ontwikkeling. Ik raad u dan ook aan gebruik te gaan maken van de mobiele
site.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog vragen heeft verneem ik deze graag van u.
Met vriendelijke groet,
*naam*
Helpdesk medewerker
www.marktplaats.nl
Hallo,
Ik en velen anderen wachten al enige tijd op een officiële marktplaats app voor Windows Phone.
Zijn jullie met een dergelijke app bezig?
Het sterk groeiende Windows Phone gaat een steeds grotere rol spelen, vooral met Windows 9 in het vooruitzicht waarbij de integratie tussen mobile device en pc nog verder wordt doorgetrokken.
Ik hoor graag van u.
Mvg.
dfrenner
Dus als iedereen hier marktplaats nu even een mail verstuurt
Misschien gaan ze dan eens aan het werk voor een app voor Windows Phone
Even aangemeld. Ben benieuwd! Het was oorspronkelijk een Delphi applicatie en die ondersteunen tegenwoordig van alles, maar geen WP. Hij heeft hem dus volledig opnieuw geschreven. Onder Windows is het mijn favoriete filemanager.

@dfrenner. Dat hele Marktplaats boeit mij niet. En ik ben steeds van mening; wij zijn potentiële klanten. Maar het hoeft niet hoor, het is uw onderneming.
Ondanks dat we wat apps missen lijkt er wel een soort kentering plaats te vinden. Niet zo zeer in dat er plotseling veel meer apps voor WP worden gemaakt maar juist bij de grotere bedrijven die hun diensten via hun eigen sites aanbieden overstappen naar responsive design. Tweakers, The Verge, Engadget, Vueling, enz. laten de apps voor wat het waren en zijn helemaal over op RD. Vanuit kosten ook te begrijpen omdat je maar 1 specifieke site hoeft te ontwikkelen en niet verschillende apps met dito platformen en versies.
Laten we hopen dat die trend zich door zet. Heb het altijd vreemd gevonden sinds de opkomst van de apps per platform.
En af en toe krijg je rare baksels als de app van Blendle. De site is mooi en het RD werkt super. En dan maken ze een app die een (amper functionerende) schil is om de website 
RD

RD
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Ik hoop juist helemaal niet dat die trend zich doorzet. Goede native apps hebben veel meer functionaliteit dan welke RD website dan ook. Ik zou juist graag zien dat bedrijven keken naar hoe hun content het beste op een apparaat tot recht komt (en dan bedoel ik dus gebruik makende van alle hardware die dat apparaat biedt) dan dat ze zich puur bekommeren om correcte weergave op verschillende schermformaten. Een telefoon, tablet of PC is meer dan een scherm alleen.
[ Voor 6% gewijzigd door HooksForFeet op 16-09-2014 11:44 ]
Ik vind het op zich prima om een mobiele website te gebruiken, kun je ook als tile op je homescreen zetten. Voor martkplaats mis ik dan echter nog wel veel functionaliteit ten aanzien van sorteren en verfijnen van zoekopdrachten.
<edit>
Heb net een mail gestuurd naar de Klantenservice van Magzin (http://www.magzine.nu/). Ik gebruik dit om bijvoorbeeld Men's Health op de iPad te lezen. Heb ze gevraagd of ze geen Windows Phone app hebben. Dat heeft namelijk wel een meerwaarde t.o.v. website. Antwoord:
Beste Coen,
Dank voor de mail, echter de digitale versie van Men's Health kan alleen gelezen worden met de MagZine-app op tablets en telefoons (iOS en Android) en (nog) niet op een Windows tablet/phone. Deze Windows-app wordt binnenkort wel ontwikkeld.
Excuses voor het ongemak.
Het is even afwachten hoe lang het duurt, maar ik vind het goed nieuws dat steeds meer bedrijven een Windows Phone app ontwikkelen.
</edit>
<edit>
Heb net een mail gestuurd naar de Klantenservice van Magzin (http://www.magzine.nu/). Ik gebruik dit om bijvoorbeeld Men's Health op de iPad te lezen. Heb ze gevraagd of ze geen Windows Phone app hebben. Dat heeft namelijk wel een meerwaarde t.o.v. website. Antwoord:
Beste Coen,
Dank voor de mail, echter de digitale versie van Men's Health kan alleen gelezen worden met de MagZine-app op tablets en telefoons (iOS en Android) en (nog) niet op een Windows tablet/phone. Deze Windows-app wordt binnenkort wel ontwikkeld.
Excuses voor het ongemak.
Het is even afwachten hoe lang het duurt, maar ik vind het goed nieuws dat steeds meer bedrijven een Windows Phone app ontwikkelen.
</edit>
[ Voor 61% gewijzigd door coenox op 17-09-2014 09:30 ]
Age of Empires: Castle Siege staat sinds vandaag in de store.
Ik zeg altijd iets in de trant van "Hij bevalt goed. Er zit maar één echt groot nadeel aan, en dat zijn de reacties van iOS en Android gebruikers." Meestal wordt de hint wel begrepen.Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:40:
Ik hoop het ook. Ben ook de bijna woede uitbarstingen beu als je bij wat vrienden zit en ze het onvoorstelbaar vinden dat je een Windows Phone hebt gekocht.
Ik heb sinds kort een Lumia telefoon met Here drive+
Nu lees ik op internet een beetje tegenstrijdige verhalen.
De ene site geeft aan dat Here drive+ ook vaste flitspalen voor Nederland toont en dan lees ik weer dat je een tweede app (bijvoorbeeld flitsmeister) moet gebruiken.
Wie kan mij het juiste antwoord geven?
De ene site geeft aan dat Here drive+ ook vaste flitspalen voor Nederland toont en dan lees ik weer dat je een tweede app (bijvoorbeeld flitsmeister) moet gebruiken.
Geen flitspalen met Here Drive, flitsmeister heb je hier voor nodig.geertvduin schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:29:
Ik heb sinds kort een Lumia telefoon met Here drive+
Leuk spel. Echter als ik een Keep kapot maak in een ander drop en alles plat gooi, keer ik zonder troep terug in mijn eigen dorp. Zo moet ik elke keer een nieuwe troep maken. Erg jammer is dat.
Daarnaast is het spel qua snelheid niet top. Lang wachten totdat een Keep naar lvl 2 gaat bijvoorbeeld. Z
Ik ben niet zo van spelletjes, meer van dit soort 'gein': http://www.windowsphone.c...3a-4fe8-9a9e-cc882fa8268c
Trouwens, best vreemd. Als je naar deze app zoekt op windowsphone.com wordt de app niet gevonden.
Trouwens, best vreemd. Als je naar deze app zoekt op windowsphone.com wordt de app niet gevonden.
Zou het niet leuk zijn om een GoT alliance te starten?Krasloos schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 21:16:
[...]
Leuk spel. Echter als ik een Keep kapot maak in een ander drop en alles plat gooi, keer ik zonder troep terug in mijn eigen dorp. Zo moet ik elke keer een nieuwe troep maken. Erg jammer is dat.
Daarnaast is het spel qua snelheid niet top. Lang wachten totdat een Keep naar lvl 2 gaat bijvoorbeeld. Z
Kraanmachinist, dat is goed initiatief. Lijkt me wel gezellig.
Ik ben er nog erg slecht in maar ik heb er een aangemaakt, hij heet "GoTweakers" leek mij een leuke woordspeling (heet dat zo?)
Zet iemand dit ook op het windows 8 sub forum?
[ Voor 0% gewijzigd door Kraanmachinist op 21-09-2014 12:50 . Reden: typo ]
Ik zit erinKraanmachinist schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:50:
Ik ben er nog erg slecht in maar ik heb er een aangemaakt, hij heet "GoTweakers" leek mij een leuke woordspeling (heet dat zo?)
Op mijn ativ S met 8.1 DP de facebook beta maar verwijderd.. Haalde al een week of wat stelselmatig geen nieuws meer binnen. De niet-beta lijkt het dan weer beter te doen.
Ik join wel zodra ik thuis komKraanmachinist schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:50:
edit:
verkeerde topic
verkeerde topic

[ Voor 93% gewijzigd door kenneth op 22-09-2014 11:17 ]
Ik word toch wel heel gelukkig van al die standaard apps op WP. Zojuist er achter gekomen dat je met Bing reizen ook je vlucht status(en meer) kunt checken. Toch wel bijzonder hoeveel goede en fijne standaard apps dit platform heeft
de bing health&fitness app werkt ook geweldig, zelfs beter dan zijn betaalde concurrenten imo.Miki schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:57:
Ik word toch wel heel gelukkig van al die standaard apps op WP. Zojuist er achter gekomen dat je met Bing reizen ook je vlucht status(en meer) kunt checken. Toch wel bijzonder hoeveel goede en fijne standaard apps dit platform heeft
cortana herkent zelfs automatisch je vluchten in je mailbox en volgt ze voor je.
Leuk hoor. Ooit (2015?) komt Cortana ook beschikbaar voor de Nederlandse markt. En dan bedoel ik dus voor ons simpele zielen die niet met Amerikaanse instellingen willen werken. Hij (zij?) mag best in het Engels werken qua interface, als het dan ook echt geschikt is voor de Nederlandse markt.Kraanmachinist schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:19:
[...]
cortana herkent zelfs automatisch je vluchten in je mailbox en volgt ze voor je.
Ik vind dat cortana nu al beschikbaar moet zijn zonder je instellingen naar regio US te veranderen.
Pleur maar op met die hele Cortana als de taalconversie te moeilijk is/te lang duurt, ik wil Quiet Hours!
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.