Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:41
The Inquisitor schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 18:11:
...... Blablabla ...

Zie ik iets over het hoofd?
Ja, OneDrive. ;w

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
The Inquisitor schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 18:11:
Ik heb MyBox om toegang te krijgen tot mijn DB, en dat werkt prima. Maar nu wil ik enkele afbeeldingen exporteren naar de telefoon, maar dit schijnt niet te lukken. Ik open een afbeelding en druk op de pijn naar beneden (ik ga ervan uit dat het een downloadpijl is, staat immers geen tekst bij), en ook toevoegen aan favorieten zorgt er niet voor dat de afbeeldingen te zien zijn in het fotoalbum/foto app

Zie ik iets over het hoofd?
MyBox kan de bestanden alleen offline beschikbaar maken binnen eigen cache en niet wegschrijven naar 'de schijf' zoals je hem vanaf je pc kan benaderen. Snap je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Chris.nl schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 22:27:
[...]

MyBox kan de bestanden alleen offline beschikbaar maken binnen eigen cache en niet wegschrijven naar 'de schijf' zoals je hem vanaf je pc kan benaderen. Snap je?
Ah oké, dan weet ik genoeg. Ik dacht dat MyBox ook files kon exporteren naar phone memory / SD kaart. Maar dan hoef ik er niet verder naar te kijken.
Hehe. OneDrive werkt inderdaad fantastisch, maar tot op heden heb ik nog alle files op DB staan, en in sync met beide laptops, android phone (binnenkort niet meer in gebruik) en (ik hoopte) dus ook op de Lumia. Misschien een keertje de hele boel migreren, alhoewel openen op phone voor de meeste bestanden al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 09:25
Onedrive instellen op je laptops stelt echt niks voor. En daarna gaat alles vanzelf, dus ik zou zeggen: doen!

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10
bramv82 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:05:
Onedrive instellen op je laptops stelt echt niks voor. En daarna gaat alles vanzelf, dus ik zou zeggen: doen!
Ideaal, de locatie van mijn documenten zetten op onedrive..en je hebt gelijk een backup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Ben even op onderzoek uitgegaan in de store naar transparante tiles apps.

Zo heb ik Transparent Tiles Maker en Transparency Tiles getest.
Echter krijg ik niet al mijn tiles transparant, wat erg balen is voor mijn mooie wallpaper.

Weten jullie een app of een andere manier op al mijn tiles transparant te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Het is wel zaak om af en toe in Here Maps je kaarten bij te werken. Jammer dat daar geen notificatie voor is bedacht. Net bijgewerkt op Windows 8.1 en WP8.1.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:48
MarkoAlmelo schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:18:
[...]

Ideaal, de locatie van mijn documenten zetten op onedrive..en je hebt gelijk een backup :)
Eh.....je hebt geen backup he..hij synchroniseert...dus als jij lokaal wat 'sloopt'...dan is het vlak daarna online ook gesloopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10
TheVMaster schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:13:
[...]

Eh.....je hebt geen backup he..hij synchroniseert...dus als jij lokaal wat 'sloopt'...dan is het vlak daarna online ook gesloopt :+
Ja oke ;) daar heb je wel gelijk in inderdaad. Maar goed als je harde schijf kapot gaat dan heb je in ieder geval de documenten nog online staan. Ook handig voor een herinstallatie van windows ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Heb je bij OneDrive geen versie beheer zoals bij Dropbox?

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Alleen bij Word- en Exceldocumenten zo te zien.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar weken is de live tile van de Weerplaza app 'dood'. Wat ik ook doe, niets helpt:
optie 'Radar live tile'aan en uitvinken. Tile verwijderen, app verwijderen en weer opnieuw installeren, het blijft egaal gekleurd. Vreemd. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niels9001 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:03:
Heb je bij OneDrive geen versie beheer zoals bij Dropbox?
Nee, en ook bij Dropbox is dit overigens beperkt (tot max 30 dagen) tenzij je het als extra optie koopt (Packrat) bij Dorpbox Pro (bij dropbox for business zit het standaard in).
kenneth schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:12:
Alleen bij Word- en Exceldocumenten zo te zien.
Dat is niet iets van OneDrive, maar van de bestanden zelf toch?

[ Voor 24% gewijzigd door Caelorum op 13-08-2014 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 08:55

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:18:
Sinds een paar weken is de live tile van de Weerplaza app 'dood'. Wat ik ook doe, niets helpt:
optie 'Radar live tile'aan en uitvinken. Tile verwijderen, app verwijderen en weer opnieuw installeren, het blijft egaal gekleurd. Vreemd. Iemand een idee?
Comment uit de store (04-08-2014):
Ik heb Infoplaza gevraagd wat er aan de hand is en kreeg deze reactie: "De Livetile is momenteel buiten gebruik, wegens een bug die ons platform onstabiel maakt. We gaan ervan uit dat de bug wel snel opgelost kan worden, maar we hebben ook andere werkzaamheden die onze aandacht eisen. Het heeft wel zeker onze aandacht en we hopen dus spoedig de livetile weer in werking te kunnen stellen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ray-zor schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:58:
[...]

Comment uit de store (04-08-2014):
Ik heb Infoplaza gevraagd wat er aan de hand is en kreeg deze reactie: "De Livetile is momenteel buiten gebruik, wegens een bug die ons platform onstabiel maakt. We gaan ervan uit dat de bug wel snel opgelost kan worden, maar we hebben ook andere werkzaamheden die onze aandacht eisen. Het heeft wel zeker onze aandacht en we hopen dus spoedig de livetile weer in werking te kunnen stellen."
Helder, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

TheVMaster schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:13:
[...]
Volgens mij niet je foto's en video's.
Ik moet altijd foto's en video's die ik al tijden heb gedelete nogmaals in OneDrive gaan verwijderen.
Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Caelorum schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:35:

Dat is niet iets van OneDrive, maar van de bestanden zelf toch?
Als ik een Wordbestand download dan zie ik in de lokale versie geen oudere versies. Upload ik dat bestand weer (met een andere naam) dan is er ook in OneDrive geen oudere versie van dat bestand.
Fireshade schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:07:
[...]

Volgens mij niet je foto's en video's.
Ik moet altijd foto's en video's die ik al tijden heb gedelete nogmaals in OneDrive gaan verwijderen.
Correct me if I'm wrong.
Als ik foto's verwijder van onedrive.com dan staan op mijn computer de verwijderde foto's in de lokale Recycle bin. Verwijder ik foto's van de OneDrive-map op mijn computer dan staan ze op onedrive.com in de Recycle bin aldaar.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat laatste klopt, maar is niet hetzelfde als met de telefoon. Als je op je telefoone en foto verwijdert dan zal die niet op OneDrive naar de Recycle bin worden verplaatst. Dat vereist op je telefoon een specifieke actie in de OneDrive app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Oh zo, nee, inderdaad. Ik vergat even dat we het over smartphones hadden :P

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

De Swarm app (voorheen FourSquare) is nu ook beschikbaar voor Windows Phone :)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• GerCor
Gebruikt iemand dat nog dan?

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Caelorum schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:22:
Dat laatste klopt, maar is niet hetzelfde als met de telefoon. Als je op je telefoone en foto verwijdert dan zal die niet op OneDrive naar de Recycle bin worden verplaatst. Dat vereist op je telefoon een specifieke actie in de OneDrive app.
Precies. In die zin is OneDrive best wel een 'echte backup' van je foto's en video's die je op je telefoon maakt :D

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik zit sinds gisteren te kloten met de Remote Desktop app van MS. Ik wil verbinden met mijn W7 laptop, maar kreeg keer op keer een error. Ondertussen weet ik eindelijk waarin het zit: mijn username heeft een trema, en dat accepteert de RD schijnbaar niet. Vul ik de username zonder trema in dan krijg ik een melding dat de credentials niet kloppen, vul ik de username met trema in, dan krijg ik een error.

Net een extra account aangemaakt op de laptop, en daarmee kan ik wél meteen inloggen. Dus de enige oorzaak die ik kan vinden is het trema probleem. Op Google vind ik hier niets over.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Als het ook maar enigszins mogelijk is zou ik trema's e.d. vermijden in usernames..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Krasloos
Je kan toch de username veranderen op je laptop?

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Krasloos schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:08:
Je kan toch de username veranderen op je laptop?
Dit werkt inderdaad. Maar goed, is toch belachelijk dat het niet werkt? Als ik RD van laptop (8.1) naar deze laptop (7) verbind lukt het wel met de juiste credentials (dus met trema), maar met de WP RD app (van MS nog wel) kan dat niet? :O

• GerCor
Ach ja, ik keek net even bij mijn contactpersonen in mijn WP8.1 telefoon. Heb ik bij 2 personen een foto staan. Kijk ik bij Outlook.com >> personen, staan die foto's bij de 2 personen omgedraaid. De foto van mijn zwager staat bij zijn vrouw en de foto van zijn vrouw staat bij hem.

Onverklaarbaar. Dus ja .... soms kun je het beter niet willen begrijpen en gewoon kijken naar wat wel werkt.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

GerCor schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:49:
Ach ja, ik keek net even bij mijn contactpersonen in mijn WP8.1 telefoon. Heb ik bij 2 personen een foto staan. Kijk ik bij Outlook.com >> personen, staan die foto's bij de 2 personen omgedraaid. De foto van mijn zwager staat bij zijn vrouw en de foto van zijn vrouw staat bij hem.

Onverklaarbaar. Dus ja .... soms kun je het beter niet willen begrijpen en gewoon kijken naar wat wel werkt.
Ik had iets soortgelijks, maar toen stond 1 van de accounts onder de verkeerde persoon. De ene had er 3 (outlook, telefooncontact, facebook) en de andere iets van 9 ofzo (7x outlook, telefooncontact, facebook), maar 1 van die 9 stond bij die ander, en toen klopte het niet meer :)

Ze hadden beide dezelfde voornaam

• GerCor
O, ik zag inderdaad 2 keer Outlook staan. Beide maar even verwijderd en weer toegevoegd. Beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik probeer op mijn lumia 820 Halo Spartan Assault weer te installeren. Dat is gelukt, alleen start het spel niet meer op. Ik zie wat intro schermen voorbij komen en dan een melding over de onbekende fout en verwijzing naar Xbox.com.
Daar vind ik geen oplossing, en via Google alleen ontdekt dat het spel in de vliegtuigstand wel doorstart. Helaas wordt mijn vroeger behaalde voortgang niet geladen. Ik zou het spel graag spelen en ook bereikbaar zijn. Ik heb inmiddels 8.1 erop staan, maar dat maakt geen verschil. Ik heb het spel inmiddels een keer of 5 geïnstalleerd, zonder succes.
Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:36
Iemand tips voor een goede Voice Recording App op WP8.1?
Ik heb 3 geprobeerd, VoiceRecorderPro lijkt het handigst en die synced ook gelijk met OneDrive, ideaal. Maar je moet €1.29 betalen voor meer dan 8min opnemen.. voor zo een basic functie die elke dumb phone vroeger gratis had vind ik dat het gratis moet kunnen.

En voor muziek op WP8.1:
XBox Music is de standaard app, ik mis echter een Folder View. Hoe zijn de ervaringen hier met XBox Music? En het lijkt ook niet mogelijk om eigen lokale nummers te syncen naar OneDrive. Ik wil graag muziek in haar OneDrive plaatsen zodat ze het op haar mobiel heeft.. tips voor een andere music app? Of zie ik wat over hoofd in deze Music app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jazco2nd schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:47:
Iemand tips voor een goede Voice Recording App op WP8.1?
Ik heb 3 geprobeerd, VoiceRecorderPro lijkt het handigst en die synced ook gelijk met OneDrive, ideaal. Maar je moet €1.29 betalen voor meer dan 8min opnemen.. voor zo een basic functie die elke dumb phone vroeger gratis had vind ik dat het gratis moet kunnen.[...]
Blijkbaar ben je vergeten dat je deze vraag ook al een keer in het verkeerde topic hebt gesteld. Maar om het nogmaals te beantwoorden:
Caelorum schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:21:
[...]
Probeer het hier even voor WP8.1 (dit is het windows 8 topic, niet het Windows Phone 8 topic ;)) -> Windows Phone Store en applicaties
Oh enneh... De OneNote app in WP8 (en 7) kan geluid opnemen en direct naar OneDrive syncen. Geheel gratis ;)
Het zit er dus standaard in ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Caelorum op 16-08-2014 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

En anders kun je Evernote proberen, wat vrijwel hetzelfde is als OneNote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Audiorec doet het ook wel OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:36
Sorry ik had je Evernote opmerking wel gezien, prima voor af en toe een opname maar vind dat niet zo handig werken voor veel lange opnames. Zal Audiorec proberen.

Voor muziek zijn de streaming alternatieven leuk maar heb een prima eigen muziek collectie, geen fan van streaming. Maar folder navigatie is dan wel essentieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jazco2nd schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:38:
Sorry ik had je Evernote opmerking wel gezien, prima voor af en toe een opname maar vind dat niet zo handig werken voor veel lange opnames. [...]
Onenote, maar ok. Dat kan ik mij wel voorstellen. Evernote is overigens van enen geheel ander bedrijf dan OneNote ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-06 14:33
kan iemand mij helpen met mijn paypal account toevoegen zonder het te activeren met een credit card?

ik heb al met MS contact opgenomen en zij geven de schuld aan paypal.

elke keer als ik het toevoeg staat er namelijk:
Voeg een creditcard toe aan uw PayPal-rekening om deze betaling te voltooien. Er worden geen kosten afgeschreven van uw creditcard, tenzij het transactiebedrag uw saldo overschrijdt.
bij het inlogscherm van paypal.

wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan zijn niets.. Dit is een eis die wel vaker voorkomt bij diensten (uit de VS). Ze gebruiken de gegevens van de CC om te verifiëren dat je een echt persoon bent en in een bepaald land woont, denk ik :/ Maar ik denk niet dat het in dit geval ook zo is.

Heb je je bankrekening al aan je paypal rekening gekoppeld of een saldo van 1 cent of meer toegevoegd? Kan zijn dat het gewoon klaagt omdat er niet voldoende saldo is en geen (alternatieve) methode om het te innen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
Caelorum schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:31:
Kan zijn niets.. Dit is een eis die wel vaker voorkomt bij diensten (uit de VS). Ze gebruiken de gegevens van de CC om te verifiëren dat je een echt persoon bent en in een bepaald land woont, denk ik :/ Maar ik denk niet dat het in dit geval ook zo is.

Heb je je bankrekening al aan je paypal rekening gekoppeld of een saldo van 1 cent of meer toegevoegd? Kan zijn dat het gewoon klaagt omdat er niet voldoende saldo is en geen (alternatieve) methode om het te innen.
ik heb het zojuist toestemming tot auto incasso gegeven, ik maak nu 1 cent over, ik hoop dat het helpt.

werkte dat wel voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er een CC aan gekoppeld gehad, dus geen idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Kraanmachinist schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:19:
kan iemand mij helpen met mijn paypal account toevoegen zonder het te activeren met een credit card?

ik heb al met MS contact opgenomen en zij geven de schuld aan paypal.

elke keer als ik het toevoeg staat er namelijk:

[...]

bij het inlogscherm van paypal.

wat doe ik verkeerd?
Aha, hier heb ik heel lang mee geworsteld toen ik iets bestelde bij GMG. Ik weet niet 100% zeker of het werkt bij de Windows Store, maar het is het proberen waard.

Punt is dat je in dit soort gevallen geld OP je PayPal rekening moet hebben. Dit kun je doen via deze site; https://www.money2.nl/ (ja is safe, op de paypal website wordt ook doorverwezen naar hen als partner). Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Inderdaad, om dat met PayPal te regelen is nog een heel gedoe. Ik moest het toen zien te regelen om HERE Drive + te kunnen kopen. Dikke ellende, niets ging goed. Een paar dagen later hetzelfde geprobeerd en toen was het zo geregeld. Eerst veel gezeik over geld overmaken naar buitenlandse vage rekeningen, en inderdaad, geld storten wat je dan ook direct weer teruggestort kreeg. Ik meen me te herinneren dat het iets van 18 cent was, en dat dan twee keer ergens naar toe boeken.

Geen idee hoe het nu gaat.

Maar goed, als je het eenmaal hebt dan zie je het overal terug als je iets wilt kopen van Microsoft. Dat is dan wel weer erg handig.

[ Voor 11% gewijzigd door GerCor op 20-08-2014 23:00 ]

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:31
Ik zit met een klein probleem. Ik hoop dat iemand een oplossing voor me hebt.
Ik had eerst een game geinstalleerd. Ik kreeg een notificatie voor een update. Ik dacht, game speel ik toch nooit en gooide de game weg.
Daarna kreeg ik soms een 1 te zien in mijn Store livetile. Klik ik op de store staat er geen update klaar.

Nu heb ik wp8.1. Ik zie nog steeds een 1 en ik zie nu zelfs de naam van de game. Asphalt. Echter deze krijg ik niet geupdate, want game heb ik verwijderd.
Kijk ik in mijn app historie, dan zie ik een lijst van apps en het volgende: @2c:\data\Programs\{3a...
Waarschijnlijk is de game niet goed weggegooid.
Hoe kan ik dit oplossen zonder een harde reset? Soft reset helpt niet.
Opnieuw installeren en weer verwijderen?

• Russel88
Caelorum schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:14:
Opnieuw installeren en weer verwijderen?
Nee, Store zegt dat ik 'm al heb en een update werkt niet.
Oh, dat is mooi crappy :) Wellicht dat je in een direct support gesprek met Microsoft nog wat kan regelen, maar ik vermoed dat het gewoon een harde reset wordt dan. Je kan hier een chat met ze aangaan: https://gethelp.live.com/...rumID=261804&Locale=nl-nl Dit is de Apps and Store afdeling btw. Voor andere problemen moet je hier de juiste categorie kiezen en dan op contact opnemen klikken: http://www.windowsphone.com/nl-nl/how-to/wp-support

[ Voor 23% gewijzigd door Caelorum op 21-08-2014 14:21 ]

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
Russel88 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:16:
[...]

Nee, Store zegt dat ik 'm al heb en een update werkt niet.
Draai je 8.1 of WP8.0? Anders zou je kunnen wachten op de 8.1 Update, dan worden dit soort foutjes waarschijnljk weer recht getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Weet iemand hier een goede (gratis) Youtube app waarbij je het filmpje gewoon kan verder laten spelen waar hij gebleven was zodra je switched naar een andere app?
Begint inmiddels echt een ergernis te worden dat ik steeds opnieuw moet scrollen naar de plek in het filmpje waar ik gebleven was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
The Inquisitor schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:10:
[...]

Aha, hier heb ik heel lang mee geworsteld toen ik iets bestelde bij GMG. Ik weet niet 100% zeker of het werkt bij de Windows Store, maar het is het proberen waard.

Punt is dat je in dit soort gevallen geld OP je PayPal rekening moet hebben. Dit kun je doen via deze site; https://www.money2.nl/ (ja is safe, op de paypal website wordt ook doorverwezen naar hen als partner). Succes.
ik heb money2 juist gebruikt om er geld op te zetten, maar MS wil pers'e een credit card hebben
Ereaser schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:50:
Weet iemand hier een goede (gratis) Youtube app waarbij je het filmpje gewoon kan verder laten spelen waar hij gebleven was zodra je switched naar een andere app?
Begint inmiddels echt een ergernis te worden dat ik steeds opnieuw moet scrollen naar de plek in het filmpje waar ik gebleven was.
Mytube is de beste, je kan zelfs uit de app gaan en het geluid gaat door in de achtergrond (moet je wel aanvinken in de instellingen)

er staat dat hij geld kost maar de probeerversie heeft alle features en werkt hetzelfde
GerCor schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:58:
Inderdaad, om dat met PayPal te regelen is nog een heel gedoe. Ik moest het toen zien te regelen om HERE Drive + te kunnen kopen. Dikke ellende, niets ging goed. Een paar dagen later hetzelfde geprobeerd en toen was het zo geregeld. Eerst veel gezeik over geld overmaken naar buitenlandse vage rekeningen, en inderdaad, geld storten wat je dan ook direct weer teruggestort kreeg. Ik meen me te herinneren dat het iets van 18 cent was, en dat dan twee keer ergens naar toe boeken.

Geen idee hoe het nu gaat.

Maar goed, als je het eenmaal hebt dan zie je het overal terug als je iets wilt kopen van Microsoft. Dat is dan wel weer erg handig.
Ik heb tot nu toe 1 directe transactie gedaan (zonder ideal), ik kijk even naar die 18 cent manier, hopelijk levert dat wat op.

edit: weet je ook of die xbox kaarten bij de super ook werken?

wil je de wijzig knop gebruiken in plaats van drie keer na elkaar te posten

[ Voor 63% gewijzigd door PaT op 23-08-2014 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een goede app om foto's mooi te organiseren, sorteren en presenteren? Het gaat mij om foto's die niet door de telefoon zelf gemaakt zijn en die ik er via de computer opzet. Ze komen dan automatisch allemaal in het mapje 'Other photos' terecht, dat niet anders genoemd kan worden. Waarom kan ik dan geen mapjes 'Zomervakantie 2014' of 'Familie & Vrienden' aanmaken? Iemand hier een alternatief voor?

Ik heb Galleries geprobeerd, echt moet ik daar foto per foto toevoegen aan mapjes en kan je de foto's niet als thumbnails bekijken en groot openen (je kan alleen foto per foto groot naar links/rechts scrollen, ofwel thumbnails bekijken en ze de dan groot bekijken in de photo editor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Je gebruikt dus geen OneDrive zullen we maar zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 05:10:
Je gebruikt dus geen OneDrive zullen we maar zeggen?
Nee. In welk opzicht zou OneDrive mij verder kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan in de folder waar de foto's van je telefoon komen staan volgens mij nieuwe mappen aanmaken en dan komt het onder Albums -> OneDrive als aparte album te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 10:46:
[...]

Nee. In welk opzicht zou OneDrive mij verder kunnen helpen?
Onedrive houdt bij mij m'n fotomap in de gaten op de laptop en upload ze automatisch.
Dus de folder structuur van mijn laptop zie je online gewoon terug en online maakt hij mooi thumbnails

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super! Ik heb de boel al draaiende, ideale oplossing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 23:08

The_Scarabial

MTB for life!

Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:26:
Weet iemand een goede app om foto's mooi te organiseren, sorteren en presenteren? Het gaat mij om foto's die niet door de telefoon zelf gemaakt zijn en die ik er via de computer opzet. Ze komen dan automatisch allemaal in het mapje 'Other photos' terecht, dat niet anders genoemd kan worden. Waarom kan ik dan geen mapjes 'Zomervakantie 2014' of 'Familie & Vrienden' aanmaken? Iemand hier een alternatief voor?

Ik heb Galleries geprobeerd, echt moet ik daar foto per foto toevoegen aan mapjes en kan je de foto's niet als thumbnails bekijken en groot openen (je kan alleen foto per foto groot naar links/rechts scrollen, ofwel thumbnails bekijken en ze de dan groot bekijken in de photo editor).
Op mijn ativ s heb ik via de pc gewoon mapjes gemaakt op de telefoon en daar fotos in gezet. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Kraanmachinist schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 17:05:

Mytube is de beste, je kan zelfs uit de app gaan en het geluid gaat door in de achtergrond (moet je wel aanvinken in de instellingen)

er staat dat hij geld kost maar de probeerversie heeft alle features en werkt hetzelfde
Die is perfect! Hij onthoud ook welke kant het scherm opgedraaid was bij vorige videos oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Door je video heen spoelen werkt ook prima bij mytube, als je het eenmaal door hebt, lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 11:38:
Super! Ik heb de boel al draaiende, ideale oplossing..
Mooi zo, doe je je naam weer eer aan. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de synchronisatie van foto's die op OneDrive staan? Ik had zojuist namelijk een internetverbinding nodig om foto's op volledige grootte te kunnen bekijken. Is dat alleen de eerste keer en zijn ze daarna altijd zonder 3G/wifi beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Nou, ik heb geloof ik 50gieg aan foto's online staan.
Wat denk je zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:44
langverwachte Spotify update is er eindelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 11:28

Wailing_Banshee

You're Next

Amdwarrior schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:44:
langverwachte Spotify update is er eindelijk :P
Ik zie niets... Wat is er nieuw/veranderd?

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:03:
[...]

Ik zie niets... Wat is er nieuw/veranderd?
http://www.wp7.nl/48051/s...ows-phone-nu-beschikbaar/
de app heeft daar wel een update voor nodig en op moment van schrijven staat die nog niet live in de Store, maar wordt deze later vandaag verwacht.

[ Voor 25% gewijzigd door hjs op 26-08-2014 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:03
*O* *O* *O*
De update staat al in de Store.... en werkt inderdaad ook met mijn Free Account.
Met een free account heb je alleen geen offline modus.

[ Voor 44% gewijzigd door wappiewappie op 26-08-2014 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:44
Ja ik kreeg rond dat tijdstip melding van er staan updates klaar.Nooit verwacht dat het juist Spotify app zo zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
wappiewappie schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:43:
*O* *O* *O*
De update staat al in de Store.... en werkt inderdaad ook met mijn Free Account.
Met een free account heb je alleen geen offline modus.
Ik kijk er wellicht overheen, maar geen "afspelen naar" mogelijkheid bij de gratis versie?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Zal wel komen omdat ik de app nu gebruik, maar er is nog geen update voor mij! (ik heb premium genomen zodat ik offline kan luisteren, dus dit deel van de update is nog zo heel belangrijk voor mij...)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 16:45
Fijne update van Spotify! Eindelijk met mijn gratis account inloggen, integreert verder ook mooi met de volumecontrols. Ik ben een blij mens :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:43
Ereaser schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:50:
Ik gebruik zelf toib. De beste youtube app ever. Ziet er overzichtelijk uit en werkt erg mooi.
Jammer dat hij er ook niet voor Windows 8 is.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
rimave schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:56:
[...]

Ik gebruik zelf toib. De beste youtube app ever. Ziet er overzichtelijk uit en werkt erg mooi.
Jammer dat hij er ook niet voor Windows 8 is.
Zal vanavond eens vergelijken met MyTube :) MyTube werkt geweldig, maar het ziet er allemaal vrij rommelig uit.
Is de probeer versie hetzelfde zoals bij MyTube, dus gewoon toegang tot alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik gebruik MetroTube. Ook gratis. Je 'mag' er voor betalen (doneren) maar hoeft niet. Prachtig en wat mij betreft, één van de mooiste apps in de store(s). Zowel op Windows Phone als ook op Windows. Er zit ook weer een update aan te komen, zal wel een universele app worden gok ik.

[ Voor 13% gewijzigd door GerCor op 26-08-2014 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wappiewappie
hardware-lover schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:26:
[...]

Ik kijk er wellicht overheen, maar geen "afspelen naar" mogelijkheid bij de gratis versie?
Ik weet zo niet wat je exact bedoelt, maar als ik bij de instelling de offline modus probeer in te schakelen krijg ik een melding dat ik daarvoor moet updaten naar Premium.
En met een free account kun je ook geen losse nummers luisteren. Alleen maar een Album of afspeellijst in shuffle modus.
Veel meer beperkingen dus dan met de desktopversie.
-O- -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
wappiewappie schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:11:
[...]
Ik weet zo niet wat je exact bedoelt, maar als ik bij de instelling de offline modus probeer in te schakelen krijg ik een melding dat ik daarvoor moet updaten naar Premium.
En met een free account kun je ook geen losse nummers luisteren. Alleen maar een Album of afspeellijst in shuffle modus.
-O- -O-
Dat ik de muziek tijdens het afspelen "doorstuur" naar bijvoorbeeld mijn receiver?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Streamen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Dat noemen ze inderdaad streamen, maar dan via de Afspelen Naar (Play To) app :)

Edit: maar dat zit er niet in begrijp ik...

[ Voor 21% gewijzigd door hardware-lover op 26-08-2014 19:28 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

wappiewappie schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:11:
[...]

-O- -O-
Met de desktop versie kun je ook niet offline spelen als je geen premium abonnement hebt. Want dan moet hij downloaden. Als je dat wel kunt, dan heb je geluk en zou ik mijn mond houden richting Spotify :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Over "streamen naar" gespoken, iemand toevallig al een goeie Airplay app ontdekt? Ik gebruikte voorheen Airplayto, deed het prima, maar sinds 8.1 hakkelt de muziek als een malle via Airplay. Wel jammer. Ondanks dat de app verder niet veel voorstelde, was de functionaliteit wel grappig.

Sowieso jammer dat een Apple standaard iets is wat tegenwoordig op elke surround receiver zit, en MS dit niet geïntegreerd heeft in Xbox music. Ah well.. Als iemand suggesties heeft voor een andere app sta ik er voor open. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Zal wel aan mij liggen, ben niet zo technisch maar gewoon naar een bluetooth apparaat (Xbox Music)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
xxxneoxxx schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:13:
Over "streamen naar" gespoken, iemand toevallig al een goeie Airplay app ontdekt? Ik gebruikte voorheen Airplayto, deed het prima, maar sinds 8.1 hakkelt de muziek als een malle via Airplay. Wel jammer. Ondanks dat de app verder niet veel voorstelde, was de functionaliteit wel grappig.

Sowieso jammer dat een Apple standaard iets is wat tegenwoordig op elke surround receiver zit, en MS dit niet geïntegreerd heeft in Xbox music. Ah well.. Als iemand suggesties heeft voor een andere app sta ik er voor open. :P
Tubecast ondersteunt het sinds kort! Geniale app, maar nog nooit Airplay gebruikt. Wellicht kun je het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
GerCor schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:15:
Zal wel aan mij liggen, ben niet zo technisch maar gewoon naar een bluetooth apparaat (Xbox Music)?
Dat zou de mooiste oplossing zijn. Ware het niet dat je in het geval van Pioneer receivers, er een aparte bluetooth dongle bij moet kopen van Pioneer zelf, a 50/60 euro. :P Een beetje een rip-off. Terwijl de receiver gewoon Airplay out of the box ondersteunt. :P
Wist ik nou zeker dat Bluetooth het helemaal OK zou doen dan is dat ook 1 ding. Maar sinds de 8.1 update op mijn telefoon (Ativ S) is bluetooth ook een beetje hit en miss. Werkt de ene keer wel, andere keer niet.. Dan is iets als Airplay allicht een grappig alternatief.
Sonny7 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:39:
[...]

Tubecast ondersteunt het sinds kort! Geniale app, maar nog nooit Airplay gebruikt. Wellicht kun je het proberen.
Zal het eens checken. :D Thanks voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Misschien dat iemand mij kan vertellen of er een app is die dlna ondersteunt, maar ook foto's van andere netwerkapparaten kan 'zien'.

Ik maak nu gebruik van de nokia apptoplay app. Deze kan echter alleen maar (zover ik weet) foto's op mijn tv tonen die ook op de telefoon staan. Daarnaast maak ik gebruik van DS Photo, die foto's kan tonen op de telefoon die op de NAS staan. Echter zoek ik een combinatie van deze twee. Ik wil dus foto's op mijn televisie tonen die op mijn NAS staan middels een app op mijn telefoon en via het DLNA protocol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Dan tik je toch even DLNA in de zoekoptie? Is Media Smart of Media Browser iets voor je?

[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 27-08-2014 05:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
Tarabass schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:36:
Misschien dat iemand mij kan vertellen of er een app is die dlna ondersteunt, maar ook foto's van andere netwerkapparaten kan 'zien'.

Ik maak nu gebruik van de nokia apptoplay app. Deze kan echter alleen maar (zover ik weet) foto's op mijn tv tonen die ook op de telefoon staan. Daarnaast maak ik gebruik van DS Photo, die foto's kan tonen op de telefoon die op de NAS staan. Echter zoek ik een combinatie van deze twee. Ik wil dus foto's op mijn televisie tonen die op mijn NAS staan middels een app op mijn telefoon en via het DLNA protocol :)
Plex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Ik vind Spotify toch maar een gare app hoor. Het werkt in ieder geval niet zoals verwacht.
Heb het gisteren erop gezet icm een premium account. Zit nu een eigen playlist te beluisteren, in m'n lockscreen wordt niet de actuele nummer getoond. In de spotify app kan ik niet zien welk nummer op dit moment afgespeeld wordt of doorspoelen.
Nokia Music werkte beter, echter veel minder opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

@GerCor, Sonny7
Voor plex moet ik van alles installeren, zou mijn inziens niet nodig hoeven zijn. De andere twee apps zijn duur, te duur voor wat ik wil. Maar in mijn zoektocht kwam ik Smart Player tegen. Gratis, en werkt goed zover. Beetje traag, maar hoeft niet aan de app te liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Ereaser schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:13:
[...]

Zal vanavond eens vergelijken met MyTube :) MyTube werkt geweldig, maar het ziet er allemaal vrij rommelig uit.
Is de probeer versie hetzelfde zoals bij MyTube, dus gewoon toegang tot alles?
Met de trail van toib kan je alleen je eerste 10 subscriptions zien (op alfabetische volgorde).
Toib kan ook niet op de achtergrond afspelen, maar resumed wel gewoon als je terug komt in de app.
Ook verbruikt toib vrij veel batterij, een video van een uur koste me bijna 30% batterij (Lumia 930).

De interface van Toib vind ik wel echt een stuk fijner, alles is super overzichtelijk. Dat weegt voor mij helaas niet op tegen de nadelen die ik met MyTube allemaal niet heb.

Heb ook even naar MetroTube gekeken en vind de interface daarvan ook niet echt geweldig.
Ook kan MetroTube niet in de background spelen als je andere dingen doet, maar kan wel onder het lockscreen blijven draaien.

Wat is echt ideaal vind aan MetroTube is dat je channels kan pinnen op je home screen. Het jammere is wel dat je dan geen manier hebt om naar het start scherm te gaan van de app. Nu heb ik mijn subscribtions op mijn home gepinned en dat werkt beter imo :)

Ik denk dat ik voorlopig MetroTube ga gebruiken voor videos en MyTube als ik muziek wil luisteren :)

• wappiewappie
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:55:
[...]

Met de desktop versie kun je ook niet offline spelen als je geen premium abonnement hebt. Want dan moet hij downloaden. Als je dat wel kunt, dan heb je geluk en zou ik mijn mond houden richting Spotify :P
Oh, dat zou kunnen. Mijn desktop is nooit offline. :)
Het ging mij vooral om die Shuffle only.

• GerCor
Ik vind de interface van MetroTube juist geweldig. Er komt trouwens een update aan maar geen idee wat het inhoud. Wellicht een universele app.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Vind MetroTube mooi, maar toen ik een video wilde afspelen liep heel WP vast, en toen ik laatst nog wat probeerde af te spelen hoorde ik alleen geluid (beide op wifi overigens), dus die app heb ik eraf gegooid.

• Ereaser
GerCor schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:44:
Ik vind de interface van MetroTube juist geweldig. Er komt trouwens een update aan maar geen idee wat het inhoud. Wellicht een universele app.
Zodra je eenmaal bij de video bent heb ik er inderdaad niks op aan te merken. Zoeken werkt ook prima.

Alleen als je wil navigeren naar een channel waarop je bent geabonneerd moet je op het start scherm > more en dan naar rechts swipen. Maar gelukkig kan je je subscriptions pagina pinnen op je home scherm en hoef je maar 1x te swipen :)
Hopelijk komt dat menu gewoon als een apart tabblad op het startscherm i.p.v. zo verstopt :p

• St00mwals
  • Laatst online: 14:40
Vanmorgen iets vreemds gehad met de nieuwe (huidige versie) NOS app.
In de trein 20uur journaal van gisteren kijken en na 13 van de 25 min een melding van Data Sense dat ik bijna door mijn data heen ben. Heb dus gewoon in 13 min ruim 600MB streaming data verbruikt.... :o

Met de vorige versie kon ik bijna elke dag journaal kijken en ging het nooit zo hard met de data.
Vind een beetje video kwaliteit wel fijn, maar dit gaat (in mijn ogen) natuurlijk nergens meer over.
Kan ook bij de settings niet vinden om de kwaliteit wat lager te zetten ofzo.

Iemand ook deze ervaring hiermee?
St00mwals schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:35:
Vanmorgen iets vreemds gehad met de nieuwe (huidige versie) NOS app.
In de trein 20uur journaal van gisteren kijken en na 13 van de 25 min een melding van Data Sense dat ik bijna door mijn data heen ben. Heb dus gewoon in 13 min ruim 600MB streaming data verbruikt.... :o [...]
Zijn ze dan fullHD aan het streamen met elke frame het beeld in zijn geheel opgestuurd ofzo? Lijkt me niet heel efficiënt als je het mij vraagt...

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:35
En de XBOX Music app is bijgwerkt, eindelijk de Live Tile terug! (Alleen als je Update1 hebt)

https://wren.co/join/Devian

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:27
How we're addressing misleading apps in Windows Store link
As Windows Store expands to reach more customers in more markets with a growing list of great titles, we are continuously looking for ways to improve both customer experience and developer opportunity. We strive to give our worldwide customer base easy access to amazing app experiences while keeping developer friction to a minimum. From time-to-time this process slips out of sync and we need to recalibrate.
...
We took the feedback seriously and modified the Windows Store app certification requirements as a first step toward better ensuring that apps are named and described in a way that doesn’t misrepresent their purpose. These changes included:

Naming – to clearly and accurately reflect the functionality of the app.
Categories – to ensure apps are categorized according to the app function and purpose.
Icons – must be differentiated to avoid being mistaken with others.
Fijn, een serieus obstakel tegen gare zooi als een dozijn non-VLC apps met het VLC logo.
Tot nu toe al 1500 apps verwijderd.

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
Mijn WhatsApp geeft geen meldingen meer. Erg onhandig. Als ik hem open krijg ik alsnog alles binnen, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb een Lumia 1320 en de officiële 8.1 en bij "Meldingen & Acties" staat hij ingeschakeld. Ook bij de installingen van WhatsApp zelf is niets bijzonders te vinden. Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
RoJan schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:16:
Mijn WhatsApp geeft geen meldingen meer. Erg onhandig. Als ik hem open krijg ik alsnog alles binnen, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb een Lumia 1320 en de officiële 8.1 en bij "Meldingen & Acties" staat hij ingeschakeld. Ook bij de installingen van WhatsApp zelf is niets bijzonders te vinden. Iemand een tip?
Dit heb ik dan bij de app van Facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_oldie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
RoJan schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:16:
Dit had ik dit weekend ook, maar vandaag krijg ik weer gewoon meldingen binnen. Misschien dat het iets landelijks was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
b_oldie schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:56:
[...]

Dit had ik dit weekend ook, maar vandaag krijg ik weer gewoon meldingen binnen. Misschien dat het iets landelijks was?
Denk het niet. Werkt bij mij nog steeds niet en bij anderen (die ook WP 8.1 draaien, maar op andere Lumia's) wel. Zal WhatsApp maar eens opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
heeft iemand ervaringen met prepaid xbox kaarten?

microsoft gift cards zijn in nederland niet veel verkrijgbaar (niet?) maar xbox kaarten kom je overal tegen.

werken deze ook op wp?
Pagina: 1 ... 69 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.