Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
De standaard Battery Sense doet al een boel, heb zelf eigenlijk niet de behoefte aan een andere.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 11:28

Wailing_Banshee

You're Next

Niels9001 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 20:35:
De standaard Battery Sense doet al een boel, heb zelf eigenlijk niet de behoefte aan een andere.
Die is standaard bij 8.1?

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Sorry, ik doelde op Battery Saver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:20

The Chosen One

Zie signature!

Mja zag een hele handige livetile ergens op dit forum. Handig en geinig. :)
Me 1e WP is binnen dus ik zoek goede apps. :9

Zijn WPCentral en Metrotube goede aanraders? Dacht dat ik die hier wel eens vermeld zag.

Dumpert, tweakers, whatsapp, livegaming (twitch app) heb ik al.

Zoek nog een goede snelle nieuwsapp.
En een calenderapp maar ik heb nog 8.0, 8.1 standaard is beter blijkbaar?

[ Voor 44% gewijzigd door The Chosen One op 30-07-2014 21:42 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Die zijn beiden nice inderdaad!

Bing News vind ik zelf wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Mytube doet het ook wel ok. Is ook regelmatig gratis, itt metreotube. Gewoon de appdeals even in de gaten houden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:20

The Chosen One

Zie signature!

Is er nog zo'n prog waar je kunt zien welke gratis zijn die dag/week en welke korting hebben e.d?
Heb een mooie op me ipad daarvoor.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
The Chosen One schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 22:13:
Is er nog zo'n prog waar je kunt zien welke gratis zijn die dag/week en welke korting hebben e.d?
Heb een mooie op me ipad daarvoor.
Soweiso..myAppFree

http://www.windowsphone.c...c3-489a-a5a1-8675503aadca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 08:55

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

TheVMaster schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 16:29:
[...]
[knip]
Kreeg net antwoord (via Facebook) over de Windows Phone App :
[...]

Dus...er komt inderdaad wel iets aan...of zouden ze een universele Windows Phone / Windows 8 / Xbox App gaan maken? O-)
[knip]
Ik heb vandaag ook via Facebook gevraagd naar de TV App voor WP en Windows 8(.1). Het antwoord was er snel maar kort en onbevredigend (that's what she said):
"Daar is niks over bekend".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xxxneoxxx schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 22:03:
Mytube doet het ook wel ok. Is ook regelmatig gratis, itt metreotube. Gewoon de appdeals even in de gaten houden. :P
Metrotube is gratis. De trial heeft geen beperkingen in features of tijdsduur. Het kopen is alleen een veredelde donatiemogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 20:06

rda

Lowlands gangers? Geen app voor ons. Ik heb hier maar een mail voor gestuurd. Meer als meer dit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:19
Gaat het dan toch eindelijk gebeuren dat het WP platform serieus wordt genomen? Afgelopen weken veel nieuwe updates voorbij zien komen o.a. Uber, NOS, Radio538, Fitbit, Modern Combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die NOS update is ook wel echt heel erg fijn moet ik zeggen. De app is een stuk sneller geworden. Vooral in het door nieuws heen bladeren gaat nu zowat instant, waar die eerst nog wel eventjes nodig had om te laden. Ook reageerde die soms niet op sommige artikelen in de lijst, maar nu eigenlijk altijd wel. Echt fijn :) Heb ook het idee dat ze de app hebben gelijkgetrokken met de Windows 8 app dmv het nieuwe Windows Phone Runtime gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tupolev141
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07-2023

tupolev141

Vlaams rund

Buiten wat ik hier al voorbij heb zien komen van app suggesties heb ik er ook een paar. Enkele must have (voor mij dan) en enkele gewoon leuk.

Voor mij must have:
Buienradar.nl (hoewel ik die misschien beter kan vervangen door Regenmeter, sorry Niels!!)
Currency : XE Currency converter. Ik zit regelmatig in niet EURO landen.
Unit Conversion Tool: vooral voor angelsaksische landen maten omzetten.
Flashlight XT : Niet normaal hoe vaak zoiets banaals als een flashlight je leven vergemakkelijkt
ING Bankieren : bankapp
Runtastic pro: Houd mijn fiets- en wandeltochtjes bij en kan ook tig andere zaken zoals elliptical logging
Sleep Recorder : Om te bewijzen dat mijn vriendin snurkt, de feeks. :(
Thuisbezorgd.nl : om calorieën aan te vullen

Onder de noemer gewoon leuk voor de heb:
Jack of Tools : Een hoop tools
Geocaching Plus : geocaching
Flightradar24 : cockpitview!

Zaken zoals messenger en andere social apps heb ik niet vermeld, fotoapps ook niet daarvoor doe ik te weinig met de telefooncamera om een goed oordeel te kunnen vellen

Bij must have had ik Boodschappie willen vermelden, een privéinitiatief voor een Appie app. Helaas is de fuctionaliteit een beetje om zeep door een verandering bij AH zelf. (Die natuurlijk geen WP app willen maken)

* Insert streetcred enhancing system specs and other toys here *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
Voor de geïnteresseerden: BBM is nu ook beschikbaar op Windows Phone! Benieuwd of hier enige interesse voor gaat zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10
itsyaboy schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:38:
Voor de geïnteresseerden: BBM is nu ook beschikbaar op Windows Phone! Benieuwd of hier enige interesse voor gaat zijn..
Ik ken niemand die BBM gebruikt. Alleen maar whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

tupolev141 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:07:
...
Flashlight XT : Niet normaal hoe vaak zoiets banaals als een flashlight je leven vergemakkelijkt
...
Jack of Tools : Een hoop tools
...
Je weet toch dat er in JoT ook een zaklamp zit eh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomverhoeff
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 00:27
Caelorum schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:45:
Die NOS update is ook wel echt heel erg fijn moet ik zeggen. De app is een stuk sneller geworden. Vooral in het door nieuws heen bladeren gaat nu zowat instant, waar die eerst nog wel eventjes nodig had om te laden. Ook reageerde die soms niet op sommige artikelen in de lijst, maar nu eigenlijk altijd wel. Echt fijn :) Heb ook het idee dat ze de app hebben gelijkgetrokken met de Windows 8 app dmv het nieuwe Windows Phone Runtime gebeuren.
Leuk om te horen, als je nog punten hebt die beter kunnen horen we het uiteraard ook graag.

Overigens is het op dit moment nog niet zo dat de app draait op WinPRT, daarmee zouden we immers alleen een WP8.1 app kunnen maken. Op dit moment is de app een volledige Windows Phone 8 app. Wel is het zo dat de onderliggende code sinds deze release voor een groot deel gedeeld wordt met de Windows 8 app, alleen de UI laag (XAML etc.) is nog platformspecifiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Laatst online: 06-01-2023
MarkoAlmelo schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:42:
[...]
Ik ken niemand die BBM gebruikt. Alleen maar whatsapp.
Daarom ook, voor de geïnteresseerden ;). Maar je hebt gelijk, ik heb veel meer Whatsapp contacten dan BBM contacten. Hoe graag ik dat ook anders zou zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 11:18
tomverhoeff schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:47:
[...]

Leuk om te horen, als je nog punten hebt die beter kunnen horen we het uiteraard ook graag.

Overigens is het op dit moment nog niet zo dat de app draait op WinPRT, daarmee zouden we immers alleen een WP8.1 app kunnen maken. Op dit moment is de app een volledige Windows Phone 8 app. Wel is het zo dat de onderliggende code sinds deze release voor een groot deel gedeeld wordt met de Windows 8 app, alleen de UI laag (XAML etc.) is nog platformspecifiek.
Goed bezig en je merkt inderdaad dat de app beter is geworden.
Wat me nog wel ooit irriteert is het feit dat de teksten onder de foto's afgebroken worden omdat het niet past... wellicht kun je de zwarte balk mee laten groeien of dat je die open kunt klikken voor de rest van de tekst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

Ik gebruik op android deze app:
Google Play: GPS Test

Is er ook zoiets voor windows phone?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Laatst online: 18-09 21:14
icecreamfarmer schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:15:
Ik gebruik op android deze app:
Google Play: GPS Test

Is er ook zoiets voor windows phone?
http://www.windowsphone.com/en-us/store/search?q=gps

Misschien daar even tussen kijken? Heb zelf geen ervaring met de Android app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tupolev141

tupolev141

Vlaams rund

defcon84 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:45:
[...]

Je weet toch dat er in JoT ook een zaklamp zit eh :)
Ja, maar da's één extra handeling :) Heb JoT eerder voor de andere functies.

BTW: Heeft er iemand al een goede app gevonden om via fietsknooppunten routes te plannen/fietsen? Ik vind er maar ééntje en die heeft geen reviews/ratings

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robg1984 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 11:45:
[...]
Goed bezig en je merkt inderdaad dat de app beter is geworden.
Wat me nog wel ooit irriteert is het feit dat de teksten onder de foto's afgebroken worden omdat het niet past... wellicht kun je de zwarte balk mee laten groeien of dat je die open kunt klikken voor de rest van de tekst?
Ohja, die is heel erg vervelend. Soms staan er hele verhalen onder en dan zit je echt naar die foto te kijken van.. Eh... waar gaat dit over? alleen maar omdat de app de tekst niet helemaal laat zien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

triesvan schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:31:
[...]

http://www.windowsphone.com/en-us/store/search?q=gps

Misschien daar even tussen kijken? Heb zelf geen ervaring met de Android app.
Zit zover ik kon zien niets tussen wat laat zien met welke satellieten je verbonden bent.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is zover ik weet ook niet data die beschikbaar wordt gesteld aan applicatieontwikkelaars (buiten de OEMs om dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over Ziggo. het grappige is dat de medewerkers van Ziggo zelf een Nokia Lumia 920 hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Die NOS app is een stuk beter geworden met WP 8.1, de live tile is goed, snelle meldingen, laad snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Rockvee2 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 19:59:
Die NOS app is een stuk beter geworden met WP 8.1, de live tile is goed, snelle meldingen, laad snel.
Nog belangrijker voor 1080p telefoons eigenaren. 1080p is ondersteund zonder zwarte balken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
  • Laatst online: 07-09 10:46
Ik zoek eigenlijk een app die mij het accu verbruik per (actieve) app kan laten zien. Ik kan ze alleen maar vinden die het globale verbruik of eventueel nog opgesplitst per netwerk kan laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
  • Laatst online: 07-09 10:46
tupolev141 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:40:
[...]
Ja, maar da's één extra handeling :) Heb JoT eerder voor de andere functies.

BTW: Heeft er iemand al een goede app gevonden om via fietsknooppunten routes te plannen/fietsen? Ik vind er maar ééntje en die heeft geen reviews/ratings
Welke?
Ik vind er 2 voor nederland en 1 voor belgie. Daarvan is er 1 gratis maar laat volgens mij niet zien waar je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tupolev141

tupolev141

Vlaams rund

Athome schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 12:35:
[...]

Welke?
Ik vind er 2 voor nederland en 1 voor belgie. Daarvan is er 1 gratis maar laat volgens mij niet zien waar je bent.
Zelfde apps neem ik aan. Fietsknoop en Fietsknooppunten. Beiden boezemen mij geen vertrouwen in door de weinige/onbestaande reviews. Maar goed dat kan ook een gevolg zijn van de erg kleine markt. WP is een kleine markt en veel mensen die ik zie van punt naar punt fietsen zijn gepensioneerden die papieren kaarten hebben.

Laatste app update is blijkbaar wel van 16/07/2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
tomverhoeff schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:47:
[...]

Fijne update, enkel als de Tile eenmaal 'live' is gemaakt wordt die nooit meer terug statisch als die optie weer wordt uitgeschakeld. Je blijft dan het laatst geladen 'live' nieuws zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 14:50
Ik krijg juist überhaupt geen live tile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
De notificaties voor Line komen niet meer binnen sinds de laatste update, pas als ik de app zelf open. Heeft nog iemand hier ook last van danwel een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apaat schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 15:16:
Ik krijg juist überhaupt geen live tile.
Hij moet op zijn grootst zijn en dan moet je nog een aantal minuten wachten voordat de tile echt dingen gaat tonen. Kan ook helpen om hem even van je scherm af te halen en opnieuw toe te voegen.

*edit* gewoon even opnieuw toevoegen en dan de app opnieuw openen heeft het hier verholpen. Wel moet je nog steeds even wachten totdat die het gaat doen.

[ Voor 19% gewijzigd door Caelorum op 02-08-2014 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 15:27
Waar kan ik info vinden over hoe de Store wordt gecontroleerd/gescand op klinkklare zooi?
Ik kom net Mozilla Firefox, Firefox for Android tegen. Voor $1.29. :/
Of VLC Player Pro, ook voor $1.29. Beide van uitgever Gamelloft. Dubbel L.
Ik heb geen klachten over te weinig apps, ben niet veeleisend, maar om nou door de meuk heen te moeten zoeken...

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De store wordt niet meer gescanned sinds ergens begin dit jaar :| je kan het overigens rechtstreeks melden bij Microsoft Support. Weet alleen even de website adres niet meer en is ook moeilijk te vinden. Laatste keer toch paar uur mee bezig geweest en uiteindelijk in een direct support gesprek met een medewerker terecht gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
Bizar dat Microsoft niet eens elementaire maatregelen neemt tegen overduidelijke troep.
Als je je als Gamelloft uitgever aanmeldt (itt game developer Gameloft), moet er toch een belletje gaan rinkelen. Helemaal met een Firefox for Android app.

Ik had de stille hoop dat de Store meer als een linux repository zou zijn.
Met misschien (nog) niet alles wat je wil maar gecontroleerd door de aanbieder en iig geen rotzooi.
Een naieve gedachte dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja het was ooit oom veel beter, maar ja... Mensen vonden het nodig om WP af te kraken op de hoeveelheid apps ipv te kijken naar de kwaliteit en hoeveelheid bruikbare apps die daadwerkelijke er wel en niet zijn. Na jaren van dat gepraat heeft MS uiteindelijk (en begrijpelijk) maar toegegeven om zo marktaandeel te verwerven, met als gevolg dat we nu zowat een tweede Play Store hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Baserk schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 22:20:
Waar kan ik info vinden over hoe de Store wordt gecontroleerd/gescand op klinkklare zooi?
Ik kom net Mozilla Firefox, Firefox for Android tegen. Voor $1.29. :/
Of VLC Player Pro, ook voor $1.29. Beide van uitgever Gamelloft. Dubbel L.
Ik heb geen klachten over te weinig apps, ben niet veeleisend, maar om nou door de meuk heen te moeten zoeken...
Dit is inderdaad erg irritant.
Ben ze maar even stuk voor stuk aan het reporten. Misschien dat dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:41
Je kunt je ook overal druk over maken. Zelf gebruik ik alleen officiële apps. En als die er niet zijn dan lees ik wel ergens wat het beste alternatief is. Voor YouTube bijvoorbeeld MetroTube en de rest kijk ik niet eens naar. Er staan immers ook recensies en waarderingen.

VLC Player Pro. 1 ster als waardering en 1 beoordeling. Wat wil je dan nog meer weten? En waarom zou je er tijd aan besteden door dat te melden bij Microsoft? :? |:(

[ Voor 23% gewijzigd door GerCor op 03-08-2014 13:04 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:37
Nokia Cinemagraph > export gif > ?

Waar kan ik die .gif vinden?
In Camera Roll of Opgeslagen afbeeldingen krijg ik alleen de foto te zien.
Nergens het bewegend gifje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Het os ondersteunt geen animated gifs. Er zijn wel apps voor, maar dan moet je per se die app starten om de gif in te kunnen zien. Flauw maar waar.
GerCor schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 13:00:
VLC Player Pro. 1 ster als waardering en 1 beoordeling. Wat wil je dan nog meer weten? En waarom zou je er tijd aan besteden door dat te melden bij Microsoft? :? |:(
Iets met het ecosysteem een kans geven. Ik snap nog steeds niet dat MS geen "report bad app" button heeft in de store. Maakt het schoonhouden van de store iets wat gedeeltelijk community driven is en houdt de store "schoon" met minimale effort. Ze timmeren bij MS het os dicht vanwege veiligheid, maar dan laat je vervolgens allerlei shit apps toe in je store. Ze missen daar echt visie en beleid, en das jammer. eker als het zo gemakkelijk te fixen is. Nee, beter de boel op zijn beloop laten, dan kan je pas echt lekker uitgebreid puin gaan ruimen als het te laat is.

[ Voor 74% gewijzigd door xxxneoxxx op 03-08-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Nou, leuke app dan.
Iets kunnen maken, maar niet zelf kunnen gebruiken.

:?

Maar waar komt de gif dan te staan?
Dan kan ik eens proberen te versturen in een chat. Kijken of Android die wel kan openen (vast ook niet?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Yep. Waarsch. Slaat de app de gif op in zn eigen secure storage. Vaak hebben apps wel een optie om op te slan naar bijv. Saved pitures, maar dat heeft niet zo veel nut als je het nergens mee kan bekijken. :P

Volgens mij is er geen mobiel os wat standaard goeie anigif support heeft. Mogelijk ook vanwege security. Android heeft vast wel apps waarmee te te fixen is, maar vanuit bijv. Whatsapp gaat het dan alsnog niet werken. Moet je alsnog de ontvangen file openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
xxxneoxxx schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 13:22:
Het os ondersteunt geen animated gifs. Er zijn wel apps voor, maar dan moet je per se die app starten om de gif in te kunnen zien. Flauw maar waar.

[...]

Iets met het ecosysteem een kans geven. Ik snap nog steeds niet dat MS geen "report bad app" button heeft in de store. Maakt het schoonhouden van de store iets wat gedeeltelijk community driven is en houdt de store "schoon" met minimale effort. Ze timmeren bij MS het os dicht vanwege veiligheid, maar dan laat je vervolgens allerlei shit apps toe in je store. Ze missen daar echt visie en beleid, en das jammer. eker als het zo gemakkelijk te fixen is. Nee, beter de boel op zijn beloop laten, dan kan je pas echt lekker uitgebreid puin gaan ruimen als het te laat is.
Kijk, in dit land is alles al verboden totdat het wordt toegestaan. Zoek 100 vrienden bij elkaar en jouw app zou dan zo maar uit de store verdwijnen omdat jij je ergens aan ergert? Nog even en het wordt viskramen verboden zoute haring te verkopen omdat buitenlanders het niet te vreten vinden. Nogmaals, lees de beoordelingen en de waarderingen en 'move on'.

GerCor heeft het wel gehad met dat eeuwige Nederlandse wijzende vingertje

[ Voor 3% gewijzigd door GerCor op 03-08-2014 13:56 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosManz
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
xxxneoxxx schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 13:22:
Ik snap nog steeds niet dat MS geen "report bad app" button heeft in de store.
- Ga naar de store en open een app-pagina
- Veeg naar het tabblad 'details'
- Scroll naar beneden
- 'Probleem melden aan Microsoft'

Daar kun je een app melden aan Microsoft. Na inloggen kun je aangeven wat er mis is met de app, en het raporteren.
(Lumia 1020 @WP8.1DP)

[ Voor 11% gewijzigd door vosManz op 03-08-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Werkt wel OK ja, die functie.. In plaats van een button, een text waar je op moet klikken. OK. Ik dacht, laat ik de VLC app eens opzoeken en reporten vanaf de telefoon. Klik op de "Report concern to Microsoft" text. Opent een website, waar ik nog eens aan moet loggen op de store. Zucht. gewoon een button met erachter een form met een paar functies middels single sign on was vast te moeilijk.. Jammer. :(
Maar goed, de optie is er in ieder geval, zal die eens vaker gaan gebruiken als ik weer eens crap tegen kom. Weer wat geleerd, thanks! En misschien werkt het beter vanuit de browser op de pc zelf.
GerCor schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 13:53:
[...]

Kijk, in dit land is alles al verboden totdat het wordt toegestaan. Zoek 100 vrienden bij elkaar en jouw app zou dan zo maar uit de store verdwijnen omdat jij je ergens aan ergert? Nog even en het wordt viskramen verboden zoute haring te verkopen omdat buitenlanders het niet te vreten vinden. Nogmaals, lees de beoordelingen en de waarderingen en 'move on'.

Wel als je 4 euro betaald voor een haring en vervolgens niets krijgt.

Kans dat de door jouw geschetste situatie voorkomt lijkt mij ietwat kleiner dan dat er een neppe app in de store verschijnt. Dat laatste gebeurt namelijk inmiddels dagelijks. En dan nog, volgens mij is het de bedoeling dat Microsoft ook wat verdient aan het platform en bijbehorende ecosystemen zoals de appstore. Vrij naief om dan te denken dat alleen het uitbrengen van een OS voldoende is, en dat de rest zichzelf als magisch regelt. Zoiets kost tijd en effort. Effort die ze schijnbaar niet in hun appstore steken op het moment. M.i. kunnen ze best wat mensen wegzetten die inkomende reports beoordelen. Komt er een paar keer een gereporte app binnen, kunnen ze een kijkje nemen en de app verwijderen volgens richtlijnen. Er zijn een hoop mensen die zitten te wachten op bijv. de officiële VLC app. Niet iedereen is misschien even handig/helder van geest om eens beoordelingen te lezen.
Reviews die overigens de helft van de tijd van Nederlanders sowieso om van te kotsen niveau zijn. "Waardeloze kut app, als je functie X inbouwt krijg je 5 sterren, nu maar 1". Al meermaals gelezen. Zo zielig. Je zal maar een app ontwikkelaar en je app zal maar na hard zwoegen slechte ratings krijgen door zulke onzin. Bah. Maar goed, andere discussie. :+

Anyways, in dit geval hebben ze als uitgever ook nog eens Gamelloft gekozen, terwijl "Gameloft" een gerenommeerde app/game uitgever is binnen Windows Phone. Het is dus expliciet bedoeld om mensen te misleiden en ze geld af te troggelen.. Zitten wij met z'n allen wel af te geven op de kwaliteit van Android apps in de store, maar het gaat met WP dezelfde kant op. Voor je het weet is er wel een keer een exploit gevonden voor het OS en heb je een virus, keyloggen of whatever binnen dankzij een app die legitiem lijkt.

[ Voor 4% gewijzigd door xxxneoxxx op 03-08-2014 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 15:08

EektheMan

DPC

Caelorum schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 16:04:
[...]

Hij moet op zijn grootst zijn en dan moet je nog een aantal minuten wachten voordat de tile echt dingen gaat tonen. Kan ook helpen om hem even van je scherm af te halen en opnieuw toe te voegen.

*edit* gewoon even opnieuw toevoegen en dan de app opnieuw openen heeft het hier verholpen. Wel moet je nog steeds even wachten totdat die het gaat doen.
Bij het what's new gedeelte van de NOS app stond ook vermeld dat je eerst de oude app moest de-installeren om de Live Tile werkend te krijgen.
Beetje vreemd, omdat de meesten dit niet lezen en de meesten denk ik klikken op 'update all' of ' update'.

Verder idd een heel mooie update. Nu hopen dat die zwarte balk leesbaar wordt gemaakt en dat er in de toekomst ook linkjes staan naar artikelen met dezelfde tags/historie. Ook aarig zou zijn om landscape modus toe te voegen. Al was het maar om de foto's beter te kunnen zien.

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
vosManz schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 14:34:
[...]

- Ga naar de store en open een app-pagina
- Veeg naar het tabblad 'details'
- Scroll naar beneden
- 'Probleem melden aan Microsoft'

Daar kun je een app melden aan Microsoft. Na inloggen kun je aangeven wat er mis is met de app, en het raporteren.
(Lumia 1020 @WP8.1DP)
Zo heb ik het inderdaad ook gedaan. Beetje omslachtig allemaal omdat je daarna nog eens moet inloggen op een site. Maar goed, het kán wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koode
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:10
Misschien goed bedoeld, maar we hebben toch liever geen crossposts

[ Voor 107% gewijzigd door PaT op 03-08-2014 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
GerCor schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 13:53:
Ik durf te wedden dat ook GerCor toch wel met z'n vingertje staat te wijzen als hij van de visboer een halve visgraat van oud papier op een vuil gebruikt kartonnen bordje krijgt aangereikt. Eet u smakelijk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Baserk schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 18:58:
[...]

Ik durf te wedden dat ook GerCor toch wel met z'n vingertje staat te wijzen als hij van de visboer een halve visgraat van oud papier op een vuil gebruikt kartonnen bordje krijgt aangereikt. Eet u smakelijk! ;)
Zoals ik al aangaf: ik zou eerst eens informeren of de visboer goede vis levert voordat ik vis zou kopen. Dat kun je bijvoorbeeld zien aan of het druk is bij de visboer. Vergelijkbaar met de store. 1 ster - omdat je niet minder dan 1 ster kunt geven - en geen enkele beoordeling. Kijk je vervolgens welke apps deze developer (Gamellot) nog meer in de store heeft gezet. Dan zie ook daar dat er geen enkele hoge waardering is.

Alle apps zijn op 26 of 27 juli in de store gezet. Allemaal versie 1. Lijkt er dus op dat de developer zijn naam heeft aangepast en zijn troep opnieuw in de store heeft gezet.

Dus GerCor stapt niet zomaar een zebrapad op omdat hij voorrang heeft maar wacht tot hij voorrang krijgt die de ander verplicht is te verlenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Alle grappige vergelijkingen aside; in de gehaaste wereld van nu zijn er graag mensen die misbruik maken van de gehaastheid of on-geinformeerdheid van anderen, en dat vind ik niet zo netjes. Mooi dan dat er een optie is op de producten van deze mensen te laten verwijderen. Jammer dat er verder geen keuringsdienst van waren actief is schijnbaar om deze producten te testen alvorens ze op de markt komen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

NeutraleTeun schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 13:25:
Nou, leuke app dan.
Iets kunnen maken, maar niet zelf kunnen gebruiken.

:?

Maar waar komt de gif dan te staan?
Dan kan ik eens proberen te versturen in een chat. Kijken of Android die wel kan openen (vast ook niet?).
Nokia storyteller kan ze openen. Wel bij de instellingen Live images aanzetten.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 08:15
Zijn er helemaal geen uitgebreide NFC tag apps voor windows phone? NFC Launchit kan alleen maar system apps launchen, en als je geen lumia hebt (ik heb een samsung) dan valt de app van nokia ook af...

Ik ben momenteel bezig met een NFC projectje, en een vriend liet vanmiddag deze app zien op z'n telefoon, maar zoiets blijkt er dus helemaal niet te zijn voor WP :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-06 14:33
de nfc app van nokia werkt denk ik wel op samsung toestellen, probeer het maar te installeren met fiddler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:24
xxxneoxxx schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 15:15:
Werkt wel OK ja, die functie.. In plaats van een button, een text waar je op moet klikken. OK. Ik dacht, laat ik de VLC app eens opzoeken en reporten vanaf de telefoon. Klik op de "Report concern to Microsoft" text. Opent een website, waar ik nog eens aan moet loggen op de store. Zucht. gewoon een button met erachter een form met een paar functies middels single sign on was vast te moeilijk.. Jammer. :(
Maar goed, de optie is er in ieder geval, zal die eens vaker gaan gebruiken als ik weer eens crap tegen kom. Weer wat geleerd, thanks! En misschien werkt het beter vanuit de browser op de pc zelf.

[...]

Wel als je 4 euro betaald voor een haring en vervolgens niets krijgt.

Kans dat de door jouw geschetste situatie voorkomt lijkt mij ietwat kleiner dan dat er een neppe app in de store verschijnt. Dat laatste gebeurt namelijk inmiddels dagelijks. En dan nog, volgens mij is het de bedoeling dat Microsoft ook wat verdient aan het platform en bijbehorende ecosystemen zoals de appstore. Vrij naief om dan te denken dat alleen het uitbrengen van een OS voldoende is, en dat de rest zichzelf als magisch regelt. Zoiets kost tijd en effort. Effort die ze schijnbaar niet in hun appstore steken op het moment. M.i. kunnen ze best wat mensen wegzetten die inkomende reports beoordelen. Komt er een paar keer een gereporte app binnen, kunnen ze een kijkje nemen en de app verwijderen volgens richtlijnen. Er zijn een hoop mensen die zitten te wachten op bijv. de officiële VLC app. Niet iedereen is misschien even handig/helder van geest om eens beoordelingen te lezen.
Reviews die overigens de helft van de tijd van Nederlanders sowieso om van te kotsen niveau zijn. "Waardeloze kut app, als je functie X inbouwt krijg je 5 sterren, nu maar 1". Al meermaals gelezen. Zo zielig. Je zal maar een app ontwikkelaar en je app zal maar na hard zwoegen slechte ratings krijgen door zulke onzin. Bah. Maar goed, andere discussie. :+

Anyways, in dit geval hebben ze als uitgever ook nog eens Gamelloft gekozen, terwijl "Gameloft" een gerenommeerde app/game uitgever is binnen Windows Phone. Het is dus expliciet bedoeld om mensen te misleiden en ze geld af te troggelen.. Zitten wij met z'n allen wel af te geven op de kwaliteit van Android apps in de store, maar het gaat met WP dezelfde kant op. Voor je het weet is er wel een keer een exploit gevonden voor het OS en heb je een virus, keyloggen of whatever binnen dankzij een app die legitiem lijkt.
apps zijn al weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon voor in het vervolg, maar waar kunnen we dit soort dingen fatsoenlijk melden? Want de report functie voldoet soms gewoon niet. Zo hadden we laatst hier een aantal apps gevonden waarvan de reviews overduidelijk gekocht waren. Ik heb me toen het lazarus gezocht naar een plek om dat te melden. Uiteindelijk in een support chat wel een e-mailadres gekregen, maar ben die weer kwijt geraakt. En op eerlijk te zeggen vond ik het na een uur of twee ook wel goed. Als het zo moeilijk wordt gemaakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 14:40
Het antwoord van Ziggo naar mij toe:
Wat vervelend dat u geen gebruik kunt maken van onze Ziggo TV app.

Helaas word de app alleen aangeboden voor iOS via de App-store van Apple en Android via Google Play. Dit zijn de 2 meest voorkomende besturingssystemen voor tablets en smartphones.

Ik kan u helaas ook geen termijn geven wanneer dit wel mogelijk wordt. Ons ontwikkelaarsteam is nog geen app aan het ontwikkelen voor windows besturingssystemen. Onze excuses hiervoor.
De rukkers :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:03
St00mwals schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 09:40:
Het antwoord van Ziggo naar mij toe:

[...]

De rukkers :X
Ongelooflijk wat een stelletje idioten daar.
Ik kreeg een paar maanden geleden als antwoord dat ze ermee bezig zijn.

Je betaald dus voor iets dat je niet krijgt, en dan maar adverteren met hun app.....overal in huis ziggo... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

ErwinJ schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 10:04:
[...]

Ongelooflijk wat een stelletje idioten daar.
Ik kreeg een paar maanden geleden als antwoord dat ze ermee bezig zijn.

Je betaald dus voor iets dat je niet krijgt, en dan maar adverteren met hun app.....overal in huis ziggo... 8)7
Hmm, toch maar eens een korting vragen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Wellicht als ze in korte tijd veel dezelfde soort vragen/klachten krijgen er een belletje bij ze gaat rinkelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Kunnen we geen petitie aanbieden ofzo? Moeten we wel ergens centraal zoveel mogelijk WP gebruikers verzamelen. Ik snap ook niet dat ze geen Windows 8(.1) app aanbieden, dat lijkt me echt super handig.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Caelorum schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 09:32:
[...]

Gewoon voor in het vervolg, maar waar kunnen we dit soort dingen fatsoenlijk melden? Want de report functie voldoet soms gewoon niet. Zo hadden we laatst hier een aantal apps gevonden waarvan de reviews overduidelijk gekocht waren. Ik heb me toen het lazarus gezocht naar een plek om dat te melden. Uiteindelijk in een support chat wel een e-mailadres gekregen, maar ben die weer kwijt geraakt. En op eerlijk te zeggen vond ik het na een uur of twee ook wel goed. Als het zo moeilijk wordt gemaakt....
Helemaal mee eens.

Wat ik vreemd vind, als je bijvoorbeeld kijkt naar de Best Rated apps in de NL Store je top 4 van (voor mij) onbekende apps krijgt: http://www.windowsphone.com/nl-nl/store/top-rated-apps

Waarvan nummer 2 en 3 veel 5* ratings hebben, maar 2 fysieke geschreven reviews. En dat van dezelfde uitgever. Vind ik opmerkelijk, maar is natuurlijk niet te bewijzen.

Persoonlijk zou ik als gebruiker liever 6000+ 4.5* reviews geloven van Regenmeter, dan 52 5* reviews met nauwelijks tekst erin.

Maar goed, nu adviseer ik mijn eigen app - jullie snappen het principe vast wel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nu zie ik veel van die Dont tap the white tile (piano tiles) langs komen, maar veel zijn gewoon achtergrond muziek met bewegende tiles, ik heb nu de versie van B.B.APE die wel 'echte toetsen' heeft, maar in de Arcade mode (automatische snelheid) kan je geen nummers kiezen enkel in freemode.

Iemand die een betere versie kent?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
CAP-Team schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:29:
Kunnen we geen petitie aanbieden ofzo? Moeten we wel ergens centraal zoveel mogelijk WP gebruikers verzamelen. Ik snap ook niet dat ze geen Windows 8(.1) app aanbieden, dat lijkt me echt super handig.
Dat is zinloos. Kun je net zo goed proberen een muur om te blazen. Ik heb ruim 2 jaar geleden de eerste beelden al gezien van de Xbox 360 app en volgens mij nog steeds te zien op de Xbox 360. Die, volgens Ziggo, in ontwikkeling s. Zie jij ergens een Ziggo app op jouw Xbox 360? Dus, als ze zeggen dat ze er mee bezig gaan zegt dat nog helemaal niks. En met de niet officiële NPO voor Windows Phone gaat het toch ook prima?

Op mijn vraag naar de Windows app van Ziggo via Twitter kreeg ik als antwoord: 'Hier zijn al wel plannen voor. Op welk termijn is nog onbekend'. ^MT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Zonet ook navraag gedaan naar de app van 9292.. Android en iOS is reeds geüpdatet, WP is al twee jaar terug een keer.. Ik heb gevraagd of ze de 9292 app ook willen updaten voor WP..
Kreeg dit terug:

'Leuk dank u de 9292 applicatie gebruikt en bedankt voor uw reactie.

Wij hebben uw wens te verbetering doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling binnen onze organisatie. Zij zullen uw opmerking onderzoeken en beoordelen. Er is voorheen gemeld dat er nog geen plannen zijn voor de update van de Windows Phone applicatie.

Wellicht dat er met de meldingen die wij hebben ontvangen verandering in zal komen. Dank voor uw bericht.'

Ook een standaard bericht.. mgoed. Dit is een simpel voorbeeldje.

[ Voor 5% gewijzigd door Krasloos op 05-08-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
GerCor schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 12:59:
[...]
En met de niet officiële NPO voor Windows Phone gaat het toch ook prima?
Dat is een beetje als een fiets vergelijken met een auto. Je komt ook wel op de bestemming, maar als deze bestemming 100 KM verder weg is, is een auto voor de meeste mensen toch praktischer.
Leuk die NPO app, maar heeft toch 'net' iets minder zenders dan dat de officiele Ziggo app heeft. Geen volwaardig alternatief dus, zeker gezien de functionaliteit veel beperkter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:03
Krasloos schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 13:11:
Zonet ook navraag gedaan naar de app van 9292.. Android en iOS is reeds geüpdatet, WP is al twee jaar terug een keer.. Ik heb gevraagd of ze de 9292 app ook willen updaten voor WP..
Kreeg dit terug:

Wij hebben uw wens te verbetering doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling binnen onze organisatie. Zij zullen uw opmerking onderzoeken en beoordelen. Er is voorheen gemeld dat er nog geen plannen zijn voor de update van de Windows Phone applicatie.

Wellicht dat er met de meldingen die wij hebben ontvangen verandering in zal komen. Dank voor uw bericht.'

Vind je nokia "Here transit" niet beter werken ?
Ik ga niet veel met openbaar vervoer, maar als ik hem nodig heb dan vind ik deze zeer goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Krasloos schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 13:11:
Kreeg dit terug:

wat is er niet goed aan dan? vraag het mij gewoon even af,aangezien het bij mij gewoon doet wat het moet doen :) gebruik de app niet supervaak,en here transit vind ik niet lekker werken op de een of andere manier

[ Voor 5% gewijzigd door mrsar op 05-08-2014 13:34 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 15:13

GerkeP

Vragen mag altijd........

Volgens mij werkt de 9292 app prima. Er mist inderdaad functionaliteit tov de ios en android app, zoals het opslaan van trajecten en haltes etc. Ik mis het niet, de app doet alles wat ik vraag.

Here Transit geeft hele rare adviezen, die missen kennelijk nog heel veel data van het OV

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
9292 werkt op zich prima... voor een 9292 app. Heel dat 9292 vind ik bijzonder dramatisch. Als je als vertrekpunt "Dingesstraat 17 Duckstad" invult heb je keihard pech, dan krijg je eerst een lijst met suggesties bestaande uit "Dingesstraat 17, Duckstad", "Dingesstraat 13, Duckstad" en "Dingesstraat, Duckstad" en moet je er eerst een kiezen. Kies dan gewoon de bovenste als ik op enter druk. Op de site is dat helemaal een ramp. Typ je als bestemming "Station Gansdorp" dan wordt je eerst naar een "Bedoel je..." pagina gestuurd waar "Station Gansdorp" dan ook nog eens de enige optie is. Als er geen keus is, laat me dan niet kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 15:13

GerkeP

Vragen mag altijd........

Enig idee hoe dat anders zou moeten?
Zoals NS met maar een beperkt aantal stations? Enig idee hoeveel straten, poi's en haltes er zijn?
En dan te bedenken hoeveel mensen typefouten maken op zo'n klein schermpje? Ik vind het heel netjes zoals ze dat hebben opgelost.
Ik zou zeggen geef aan richting 9292 hoe het zou moeten volgens jou, misschien kunnen ze er wat mee ;)

[ Voor 23% gewijzigd door GerkeP op 05-08-2014 14:36 ]

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
Die update van de facebook app is wel even wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:15
Ziet er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
Vooral de snelheid van de app is een stuk beter. Was toch wel één van de ergernissen van die app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:43
SuikerBrood schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 14:36:
Als je de Facebook Beta app gebruikt, dan was je er al aan gewend....functionalteit zit daar al een week of eh...3-4 (?) in ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
GerkeP schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 14:35:
Enig idee hoe dat anders zou moeten?
Absoluut. Ze weten nu ook al welk adres het beste matcht met mijn zoekterm, want die staat bovenaan. Dus doe dan gewoon "enter = selecteer best matchende selectie". Klaar!
Zoals NS met maar een beperkt aantal stations? Enig idee hoeveel straten, poi's en haltes er zijn?
En dan te bedenken hoeveel mensen typefouten maken op zo'n klein schermpje? Ik vind het heel netjes zoals ze dat hebben opgelost.
Zoals gezegd: als ik een stationsnaam invul en ik krijg als enige suggestie een station met exact de naam die ik heb ingevuld, waarom moet ik daar dan uit "kiezen"? Selecteer die dan gewoon voor me, er is geen andere keus. Ik zie niet in wat typfouten en de hoeveelheid straten, stations enzovoort er toe doen als ik maar één optie voorgeschoteld krijg.

[ Voor 11% gewijzigd door HooksForFeet op 05-08-2014 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

SuikerBrood schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 14:36:
Ik ben na 5 minuten al wel enthousiast... nu hopen dat het niet te veel impact heeft op batterij,notificaties enzo, dat moet ik nog ff afwachten natuurlijk.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Een minpunt van de Facebook app is dat je geen foto´s kunt zien in een bericht onder een status of dat je kunt reageren met een foto onder een status..

Daarnaast vind ik het nog vervelend dat de Whatsapp app niet goed de meldingen verwerkt..

Ook de synchronisaties met Gmail is belabberd in een Outlook.. Als ik een mail lees, is die op de laptop in gmail.com nog ongelezen..

Heb btw een L930,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Je kan de zelf instellen hoe vaak er gesynchroniseerd wordt, of anders zelf even op het sync-icoon drukken.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Erg leuke game: http://www.windowsphone.c...2e-4934-bdf5-8293477c100d

Je begint als kleine haai in een vrij grote open onderzee wereld en je moet uitgroeien tot een grote witte haai....Leuke graphics en leuke gameplay.... En nog gratis ook (met in app aankopen, maar niet verplicht)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
kenneth schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 21:55:
Je kan de zelf instellen hoe vaak er gesynchroniseerd wordt, of anders zelf even op het sync-icoon drukken.
Jij leest niet goed. Ik krijg gewoon mijn mails binnen, niks aan de hand. Echter als ik op de Lumia mijn mail lees en ik later op gmail.com (op de laptop) kijk staat dezelfde mail nog ongelezen. Dus dat loopt niet over. Wel bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik lees hartstikke goed :7

Als ik een mail lees van mijn gmail-account, staat deze, na het synchroniseren(!), gewoon op gelezen op gmail.com.

Dus, is er gesynchroniseerd of heb je handmatig gesynchroniseerd tussen het lezen van de mail op je telefoon en het kijken op de website?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Net vanuit een andere adres een mail gestuurd naar de desbetreffende gmail-account... Deze heb ik op mijn telefoon gelezen.

Nu open ik de browser op mijn laptop en ga ik naar gmail.com en staat die daar nog ongelezen ook als ik de pagina opnieuw laad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Krasloos schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 11:49:
Net vanuit een andere adres een mail gestuurd naar de desbetreffende gmail-account... Deze heb ik op mijn telefoon gelezen.

Nu open ik de browser op mijn laptop en ga ik naar gmail.com en staat die daar nog ongelezen ook als ik de pagina opnieuw laad.
Ja, maar heb je ook de mail app van je telefoon gesynchroniseerd na het lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Oke. Zojuist gedaan en het werkt. Bedankt. Wel beetje onhandig, een extra handeling. Moet de app eigenlijk zelf doen.. Dank voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
👍 wanneer de app bijvoorbeeld automatisch om het halve uur synchroniseert, zou het met een kleine vertraging ook opgelost moeten zijn toch?

[ Voor 88% gewijzigd door Chris.nl op 08-08-2014 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik heb sinds kort een WP dus heb dit topic nagelopen op wat must-have apps (of gewoon leuke apps natuurlijk). Ik ben weer wat rijker met de apps gevonden uit de laatste pagina's van dit topic;
- AppDeals (handig!)
- MetroTube (dacht dat het een betaalde app was totdat ik net las van een Tweaker dat de trial gewoon prima was :Y)

Dingen die ik zelf ben tegengekomen;
- Sleeve Music, maakt gebruik van Nokia MixRadio. Je kunt artiesten volgen (hun berichten via twitter en facebook) en nieuwe muziek ontdekken. Mooi vormgegeven app, maar nog lang niet alle artiesten staan erin.
- Grin (Imgur app)
- WPtrakt (onofficiële Trakt.tv app)
- Office Lens, voor wanneer de studie weer begint. Net documenten geprobeerd en de app werkt wonderbaarlijk goed, ben benieuwd hoe het gaat werken met Whiteboards en beamers.

Dingen die ik mis vergeleken met Android
- Geen log-in functionaliteit in de IMDb app :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Inquisitor schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:28:
[...] - MetroTube (dacht dat het een betaalde app was totdat ik net las van een Tweaker dat de trial gewoon prima was :Y) [...]
Dit zal je vaker tegenkomen in WP8. Vaak zijn de trials van apps gewoon prima te gebruiken. Zit er alleen extra reclame in of een of andere obscure feature is uitgezet. Soms is het zelfs de hele app, maar (mis)bruiken ze het als soort donatie mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
The Inquisitor schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:28:
Ik heb sinds kort een WP dus heb dit topic nagelopen op wat must-have apps (of gewoon leuke apps natuurlijk). Ik ben weer wat rijker met de apps gevonden uit de laatste pagina's van dit topic;
- AppDeals (handig!)
- MetroTube (dacht dat het een betaalde app was totdat ik net las van een Tweaker dat de trial gewoon prima was :Y)

Dingen die ik zelf ben tegengekomen;
- Sleeve Music, maakt gebruik van Nokia MixRadio. Je kunt artiesten volgen (hun berichten via twitter en facebook) en nieuwe muziek ontdekken. Mooi vormgegeven app, maar nog lang niet alle artiesten staan erin.
- Grin (Imgur app)
- WPtrakt (onofficiële Trakt.tv app)
- Office Lens, voor wanneer de studie weer begint. Net documenten geprobeerd en de app werkt wonderbaarlijk goed, ben benieuwd hoe het gaat werken met Whiteboards en beamers.

Dingen die ik mis vergeleken met Android
- Geen log-in functionaliteit in de IMDb app :'(
Goeie lijst. Zie wat overlap met de apps die ik standaard installeer. :P Mocht je appsdeals wat vinden, dan vind je vast MyAppFree ook wel wat. Soms is er wat overlap, maar het is een zelfde soort app in ieder geval. Als je dagelijks de ene checked, dan kan die andere er ook nog wel bij, haha :)

Als we toch bezig zijn met lijstjes;
* 7pass free: mobiele Keepass client.
* Beem plus: veel streaming electronische muziek.
* Empty tiles: Maakt lege transparante tiles aan om je startscherm mee op te vullen.
* Clutter: veel informatie over tv series. (voornamelijk USA)
* Magnify news reader: RSS news reader. Helaas nog wat buggy (werkt bij een hoop sites niet goed), maar heeft potentie.
* Mehdoh: de beste twitter client voor WP.
* Regenmeter: geen uitleg nodig; gewoon installeren. :)
* Remote desktop: de MS variant van remote desktop doet het prima tegenwoordig. :)
* Tile-clock: HTC style clock als livetile.
* Wake my PC: WOL client die simpel is, maar wel OK werkt.

Gebruik zelf Grin ook dagelijk; helaas is die toch wat buggy en crashed Grin nog wel eens. (zal wel uit z'n memory lopen of zo.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
xxxneoxxx schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 08:13:
[...]

Goeie lijst. Zie wat overlap met de apps die ik standaard installeer. :P Mocht je appsdeals wat vinden, dan vind je vast MyAppFree ook wel wat. Soms is er wat overlap, maar het is een zelfde soort app in ieder geval. Als je dagelijks de ene checked, dan kan die andere er ook nog wel bij, haha :)

Als we toch bezig zijn met lijstjes;
* 7pass free: mobiele Keepass client.
* Beem plus: veel streaming electronische muziek.
* Empty tiles: Maakt lege transparante tiles aan om je startscherm mee op te vullen.
* Clutter: veel informatie over tv series. (voornamelijk USA)
* Magnify news reader: RSS news reader. Helaas nog wat buggy (werkt bij een hoop sites niet goed), maar heeft potentie.
* Mehdoh: de beste twitter client voor WP.
* Regenmeter: geen uitleg nodig; gewoon installeren. :)
* Remote desktop: de MS variant van remote desktop doet het prima tegenwoordig. :)
* Tile-clock: HTC style clock als livetile.
* Wake my PC: WOL client die simpel is, maar wel OK werkt.

Gebruik zelf Grin ook dagelijk; helaas is die toch wat buggy en crashed Grin nog wel eens. (zal wel uit z'n memory lopen of zo.)
Even aanvullen met mijn "must-haves":

Readit: Beste Reddit app.
WPCentral: Handig om up-to-date te blijven van alle Windows Phone gebeurtenissen.
NOS: Tja, nieuws. De live functie is af en toe erg handig. (WK voetbal bv)
Lumi: Een zaklamp. Maar dan gewoon simpel, snel, zonder reclame, etc. Start heel snel op.
Geenstijl (van Sverre): Voor als je ook op de hoogte wilt zijn van "ander" nieuws.
Regenthet.in: Simpele to the point weer app met accurate info in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

MyAppFree meegepakt, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
TV-gids, ook erg handig.
Rova afvalkalender
iens (recensies van restaurants)
BNR
Mag ik vlaggen (vlagprotocol)
Politie
Thuisbezorgd

FlightRadar24 (wel een betaalde app)
Met Flightradar24 kun je bijna alle vliegtuigen volgen. Zo vertrokken mijn zwager en zijn familie gisteravond uit Miami via Detroit naar Amsterdam. Ik zag ze zelfs taxiën op de start- en landingsbaan in Detroit. Ook een cockpitview (animatie). Maarr om nou 9 uur hun vliegtuig te volgen, dat werd me wat te gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik heb MyBox om toegang te krijgen tot mijn DB, en dat werkt prima. Maar nu wil ik enkele afbeeldingen exporteren naar de telefoon, maar dit schijnt niet te lukken. Ik open een afbeelding en druk op de pijn naar beneden (ik ga ervan uit dat het een downloadpijl is, staat immers geen tekst bij), en ook toevoegen aan favorieten zorgt er niet voor dat de afbeeldingen te zien zijn in het fotoalbum/foto app

Zie ik iets over het hoofd?
Pagina: 1 ... 68 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.