Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
Na een tijdje uitproberen heb ik een oordeel geprobeerd te vellen over een aantal Weer Apps. Het blijft natuurlijk een persoonlijke zaak en ik moet aantekenen dat ik alleen de gratis versies probeer. Ook vind ik bij zo'n app een Live tile niet zo belangrijk. Reclame geeft niet, maar het moet niet te gek zijn:

Weer5dagen: De gratis versie heeft maar één pagina die propvol staat. Zeer drukke interface met ook nog eens reclame. Elke andere knop leidt je naar de betaalde versie |:( . Conclusie: waardeloos.
LekkerWeertje: Zeer fraaie app die veel informatie geeft over temperatuur, neerslag, luchtdruk enz. door middel van kaartjes. Geeft ook een mooie neerslaggrafiek voor de komende 2 uur. De voorspelling is daarentegen wat summier, wel een goed overzicht. GEEN reclame. Helaas geen verwachting per uur of blok uren. Conclusie: waarschijnlijk een blijvertje vanwege de fraaie meteriologische kaarten.
Regenthet.in: Overzicht van een met de hand in te stellen plaats, buienradar en eenvoudige verwachtingspagina. Bescheiden reclame. Geen uur- of blokoverzichten. Conclusie: aardig, maar niet meer dan dat.
Regenmeter: Doet zijn naam eer aan: fraaiste overzicht m.b.t. neerslag. Verder weer een buienradar en een verwachtingenscherm. Mooiste Metro interface. GEEN reclame. Ook hier geen verwachtingen per uur of blok uren. Conclusie: fraai, maar te weinig informatie.
Bing weer: Fraaie interface, voorspelling per uur (!). Geen regenvoorspelling in mm, wel in percentage per uur. Kaartjes zijn kleine filmpjes. Ik weet nog niet of ik dat echt wat vind. Natuurlijk GEEN reclame. Conclusie: fraai, bijna helemaal goed.

Er zijn nog meer kandidaten om te testen en suggesties zijn altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
mirod schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:31:
Ik overweeg Windows Phone voor m'n vader. Ik vond zelf de phone app altijd heel irritant (verder overigens heel enthousiast over Windows Phone). Is het mogelijk om gewoon een lijst met contacten te krijgen als je op de phone app drukt?
Vanuit de phoneapp kan ik ook in het adresboek komen via een softbutton onderaan. Heb wel 8.1 dus weet niet meer of dat in 8.0 ook zo is. Maar binnenkort kan,iedereen 8.1 installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Welke informatie zou je dan nog bij regemeter willen hebben?
Er is een verwachting per 5 minuten ,

Je ziet het actuele weer en verwachtingen.

Elk uur kan het voorspelde weer weer veranderen, over het algemeen heeft regenmeter bij mijn locatie altijd de beste verwachting/voorspelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:26
Hebben meer mensen er last van dat niet alle updates in de Facebook app worden weergegeven?

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
NeutraleTeun schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:33:
Lees ik veel slechte ervaringen over. Batterydrain, in/uitloggen probs, verbroken verbindingen etc etc
Die zijn naar mijn ervaring inmiddels allemaal opgelost door updates van de Skype app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
mirod schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:31:
Ik overweeg Windows Phone voor m'n vader. Ik vond zelf de phone app altijd heel irritant (verder overigens heel enthousiast over Windows Phone). Is het mogelijk om gewoon een lijst met contacten te krijgen als je op de phone app drukt?
Sinds WP8.1 (of de DP) heb je in de phone app als 2de optie 'snelkeuze/speeddial'
Hierin kan je zelf de contacten zetten die je meeste zal gaan bellen.
http://www.wpcentral.com/...new-features-call-history

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
DarkFly schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:36:
Een vraag aan de mensen die al langer ervaring hebben met Windows Phone. Zelf heb ik de afgelopen jaren altijd een Android-telefoon gehad, maar nu heb ik een Nokia Lumia 930 gewonnen (yeah!). Hoewel ik eigenlijk tevreden ben met Android, wil ik uiteraard nu de overstap maken naar Windows Phone.

Echter ben ik redelijk fanatiek gebruiker van diensten van Google. Denk aan Google Drive, Gmail, Youtube en ook mijn agenda en contacten staan opgeslagen in Google. Voorzover ik kon vinden zijn er echter geen officiele Google apps (behalve een zoekapp). Zijn er goede, werkbare en betrouwbare alternatieven hiervoor of blijf ik hiervoor toch veroordeeld tot Android?
Als youtube app raad ik MyTube aan. Beste youtube app imo.
Voor de rest gebruik ik geen google shizzle, dus verder kan ik je niet helpen.
(Gefeliciteerd met je L930!)
RoJan schreef op maandag 21 juli 2014 @ 19:14:
Na een tijdje uitproberen heb ik een oordeel geprobeerd te vellen over een aantal Weer Apps. Het blijft natuurlijk een persoonlijke zaak en ik moet aantekenen dat ik alleen de gratis versies probeer. Ook vind ik bij zo'n app een Live tile niet zo belangrijk. Reclame geeft niet, maar het moet niet te gek zijn:

Weer5dagen: De gratis versie heeft maar één pagina die propvol staat. Zeer drukke interface met ook nog eens reclame. Elke andere knop leidt je naar de betaalde versie |:( . Conclusie: waardeloos.
LekkerWeertje: Zeer fraaie app die veel informatie geeft over temperatuur, neerslag, luchtdruk enz. door middel van kaartjes. Geeft ook een mooie neerslaggrafiek voor de komende 2 uur. De voorspelling is daarentegen wat summier, wel een goed overzicht. GEEN reclame. Helaas geen verwachting per uur of blok uren. Conclusie: waarschijnlijk een blijvertje vanwege de fraaie meteriologische kaarten.
Regenthet.in: Overzicht van een met de hand in te stellen plaats, buienradar en eenvoudige verwachtingspagina. Bescheiden reclame. Geen uur- of blokoverzichten. Conclusie: aardig, maar niet meer dan dat.
Regenmeter: Doet zijn naam eer aan: fraaiste overzicht m.b.t. neerslag. Verder weer een buienradar en een verwachtingenscherm. Mooiste Metro interface. GEEN reclame. Ook hier geen verwachtingen per uur of blok uren. Conclusie: fraai, maar te weinig informatie.
Bing weer: Fraaie interface, voorspelling per uur (!). Geen regenvoorspelling in mm, wel in percentage per uur. Kaartjes zijn kleine filmpjes. Ik weet nog niet of ik dat echt wat vind. Natuurlijk GEEN reclame. Conclusie: fraai, bijna helemaal goed.

Er zijn nog meer kandidaten om te testen en suggesties zijn altijd welkom.
Ik gebruik zelf Regenmeter + Regenthetin (pro versie) naast elkaar.
Voor hier in Nederland (NH) werkt dat goed genoeg. Enige puntje van kritiek op Regenthetin is de naam. :+ Voor de rest heb ik niks te klagen over beide apps.
Bing weather vind ik in Nederland niet accuraat genoeg werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Bing Weer ziet er leuk uit, maar het weergegeven weerbeeld klopt vaak voor geen meter.
Lekker weertje werkt leuk, data van KNMI dus dat zit wel goed, maar weinig extra functionaliteit
Regenmeter werkt goed, ziet er mooi uit en de ontwikkelaar hangt ook hier rond :)

Aanvulling, zowel op mijn WP als Surface gebruik ik ook WeatherFlow, die geeft wel een vrij goed weerbeeld.

[ Voor 17% gewijzigd door CAP-Team op 22-07-2014 18:39 ]

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:41
Het kan aan mij liggen hoor maar natuurlijk geeft Regenmeter de verwachting per uur, zelfs per 5 minuten. En de beste YouTube app is wat mij betreft MetroTube. Ook voor Windows 8.1

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Bing weer heeft een leuke optie als je naar dagvoorspellingen gaan en dan klikt op een dag krijg je een gedeelte historische gegevens. Hoogste temp/laagste temp van die dag en een leuk grafiekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Ik heb Regenmeter (goh!) en Bing Weer als weer apps. Bing eigenlijk omdat ik de live tile wel nice vind. Regenmeter voor de neerslag data, verder vertrouw ik vooral op de live tiles qua voorspellingen.

Of het nou 25 graden of 28 wordt morgen. Als het maar niet opeens plenst i.p.v. zon.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

Lukt het bij jullie om via 6tag foto's ook rechtstreeks naar Facebook te delen? Lijkt bij mij niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Tweaker1234 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 22:54:
[...]
Sinds WP8.1 (of de DP) heb je in de phone app als 2de optie 'snelkeuze/speeddial'
Hierin kan je zelf de contacten zetten die je meeste zal gaan bellen.
http://www.wpcentral.com/...new-features-call-history
Wow, het wordt alleen maar beter :D

@mirod: mijn moeder heeft zowel Android (stock) als WP geprobeerd. Ze vond WP veel gebruiksvriendelijker, vooral vanwege de grote 'knoppen' (tiles), de grotere teksten en groter (default) contrast.
Ze vond de dialer bij Android wel beter vanwege de groene en rode knoppen voor opnemen en ophangen, maar ze wendde snel aan de belinterface van 8.0.
Maar ik ben blij dat 8.1 hier ook iets aan doet, want ik vind de 8.0 belinterface ook niets.
Met deze 8.1 speeddial wordt het nog beter voor haar :)

[ Voor 16% gewijzigd door Fireshade op 22-07-2014 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
Ik snap dat veel mensen zeggen 'Regenmeter geeft de verwachting per 5 minuten'. Maar dat is de REGEN verwachting. Als er geen regen wordt verwacht moet je het doen met dat ene regeltje met de dagverwachting. Ik wil graag de verwachting per 3 uur of liever nog per uur. Ik wil graag kunnen zien wat de temperatuur / bewolking / wind doet vanmiddag rond een uur of vijf bijvoorbeeld. Verder blijft het natuurlijk vooral een persoonlijke zaak. Gebruik van KNMI data is een echte pré vind ik. Veel accurater voor NL dan Accuweather of zo.
Gisteren de proefversie van Amazingweather HD getest omdat er zoveel positiefs over is. Ik vind hem persoonlijk niet beter dan Bing, heel erg groot (54 MB) en dus zijn geld niet waard. WEL blokverwachtingen, dat dan weer wel.
Ook wel een leuke app is Vieather (bizarre naam). Verwachtingen per uur (!), voorspelling per week, meerdere locaties, keuze uit dataproviders Accuweather of Weather.com. Wel alleen in het Engels.

En zo gaat de speurtocht door. Als Regenmeter ook een uur- of blokverwachting krijgt is het voor mij de ultieme app! Extra interessant zouden de kaartjes zijn, zoals in LekkerWeertje, maar dat is geen must 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 11:26
RoJan schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 13:19:
En zo gaat de speurtocht door. Als Regenmeter ook een uur- of blokverwachting krijgt is het voor mij de ultieme app! Extra interessant zouden de kaartjes zijn, zoals in LekkerWeertje, maar dat is geen must 8)
Om hier even op in te haken: ik gebruik ook regenmeter en ben het met je eens dat een uursverwachting een echte plus zou zijn, wat ik bovendien graag zou zien is een aantal opties voor de keuzeweergave van de livetile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik ben (net als wellicht x andere tweakers) ook over op WindowsPhone (Lumia 930) na jaren android gebruikt te hebben. De overstap valt me niets tegen, een avondje alle opties doorlopen en je hebt het onder de knie.

Via GoT ben ik al aan de apps Bettery Sence, myTube en Regenmeter geraakt, gisteren heb ik zelf Mybox nog gevonden als goed dropbox alternatief.

Zou iemand zo tof willen zijn om een rijtje must-have apps te maken met korte uitleg dat ie doet?
Door in dit topic te zoeken op "must have" ben ik ook al een eind gekomen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Chris.nl op 23-07-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 09:39
@Chris.nl: Hierbij geen must-have lijstje, maar wel apps die je eens zou kunnen proberen
- Rabobank
- Nu
- Weerplaza.nl
- TV-show: voor het volgen van je favoriete tv-shows
- Office remote: Via je telefoon officebestanden bedienen die met een beamer worden getoond
- Photosynth: Panoramafoto's maken
- Remote Desktop: Via je telefoon je desktop of laptop benaderen en bedienen (werkt erg goed)
- Variant op hierboven: Splashtop Personal (werkt aardig)
- Whatsapp (geen idee of je vrienden hebt :p)

Ik weet niet wat jouw interesses zijn, maar dit zijn zo een aantal 'random' apps die ik gebruik en het geheel mooi dekt(?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Thnx, ja ik heb een paar vrienden dus WhatsApp staat erop.
Ik heb nu
- 9292 (ov info)
- Battery Sence (betaald) voor uitgebreide batterij statistieken en informatie
- Facebook
- My Vodafone
- Mybox (dropbox alternatief) terwijl OneDrive een beter alternatief is op WindowsPhone
- Netflix
- NOS
- NPO
- Nu
- Speedtest.net
- Twitter
- WhatsApp

Voelt ergens al redelijk compleet... Maar misschien zie ik nog een juweeltje over het hoofd? Games boeien me niet echt, daar heb ik nog een android tablet voor.

- edit -

Opnieuw thnx voor de reacties hieronder. Ik was er inderdaad nog wat vergeten die ik inmiddels al geïnstalleerd heb.
- myTube (betaald) YouTube alternatief kan ook offline opslaan.
- Regenmeter
- Flashlight XT, no nonsence zaklamp

[ Voor 18% gewijzigd door Chris.nl op 23-07-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Ik zou de app Regenmeter ook downloaden. Erg soepel en ziet er mooi uit. Geeft je daarbij ook nog eens veel informatie over het weer. Is overigens gemaakt door een Tweaker dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Dan ben je inderdaad redelijk compleet.

Nog twee suggesties:
Metrotube, voor al het YouTube-werk. Je kan ook video's offline opslaan.
Vimeo, helaas geen offlinemogelijkheid daar.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
P-aul schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 11:15:
Ik zou de app Regenmeter ook downloaden. Erg soepel en ziet er mooi uit. Geeft je daarbij ook nog eens veel informatie over het weer. Is overigens gemaakt door een Tweaker dacht ik.
Cool! Het idee dat het gemaakt is door een Tweaker... Ik heb gelijk een donatie gedaan, hopelijk is die Niels te kietelen om de app uitgevoerder te maken met de opties die hier besproken zijn.
kenneth schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 11:15:
Dan ben je inderdaad redelijk compleet.

Nog twee suggesties:
Metrotube, voor al het YouTube-werk. Je kan ook video's offline opslaan.
Vimeo, helaas geen offlinemogelijkheid daar.
Ik zal die Vimeo eens uitproberen, offlinemogelijkheid ga ik niet echt missen, ik heb een 11GB bundel.

[ Voor 29% gewijzigd door Chris.nl op 23-07-2014 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

Mijn must-haves:
- 7Pass
- Flitsservice FlitsNav !!
- Alle Here apps natuurlijk
- NU
- ParkMobile
- Regenmeter
- WhatsApp

Leuke apps:
- 9292
- Belstatus
- Buienradar.nl
- Dashboard
- Jack of Tools Pro

Leuke games:
- Battle Monkeys
- Hill Climb Racing
- Where's my water (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 11:28

Wailing_Banshee

You're Next

Must-haves:
7Pass
ING
Rabobank
Freda+ (epub software)
Audible
OneNote
MyCar
Battery

Leuk:
Buienradar
Netflix
Wikipedia
Nu.nl
Bing Translate
Global Money

[ Voor 4% gewijzigd door Wailing_Banshee op 23-07-2014 11:59 ]

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Jooooo!! Fijne reacties zo _/-\o_ Ik heb de komende dagen blijkbaar nog wat apps te bekijken.
Nog even zo doorgaan en ik heb meer functionele app op m'n WindowsPhone staan dan ik ooit op m'n Android had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
Chris.nl schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 12:12:
Jooooo!! Fijne reacties zo _/-\o_ Ik heb de komende dagen blijkbaar nog wat apps te bekijken.
Nog even zo doorgaan en ik heb meer functionele app op m'n WindowsPhone staan dan ik ooit op m'n Android had :+
Zo zie je maar. goeie apps zat!
Even wat apps die ik veel gebruik en die ik geloof ik hierboven nog niet had gezien:

2048 (game)
Hexic (game)
Bing Translator
Boxcryptor
Caledos Runner
Flickr Booth
GPS Calculator
IMDB
Mehdoh (de ALLERbeste Twitterclient)
NOS
NU.nl
Office Lens
PDF Reader
Photosynth
Schiphol
Simple Calendar
Track My Life
Vivino Wine Scanner
WPCentral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

RoJan schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:11:
Mehdoh (de ALLERbeste Twitterclient)
Yup.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Chris.nl schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 11:26:
[...]

Cool! Het idee dat het gemaakt is door een Tweaker... Ik heb gelijk een donatie gedaan, hopelijk is die Niels te kietelen om de app uitgevoerder te maken met de opties die hier besproken zijn.
Thanks :)! Als je je Microsoft account even PM'd kan ik je toevoegen aan de BETA van de nieuwe versie van Regenmeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
:*) thnx! Ben benieuwd wat je ervan maakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

Ben zelf een groot fan van Magnify News, een schitterende RSS lezer.
Afbeeldingslocatie: http://cdn.techpp.com/wp-content/uploads/2014/04/magnify1.jpg

En de Windows Phone Central app is top
Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/c5228906-835d-4b1e-8c00-13ab256b747d?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

En Simple Calendar voor de enorm toffe live tile
Afbeeldingslocatie: http://www.cyberfreewishes.com/uploads/6/4/0/6/6406650/300982078_orig.jpg

Oja, en Caledos Runner met Runkeeper connectie <3
Afbeeldingslocatie: http://technofaq.org/wp/wp-content/uploads/2014/06/caledos.jpg

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Kennen jullie goede .mkv apps? Op de windows 8 store heb ik igg slechte ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Heeft iemand tips voor sport apps zoals Endomondo of Runkeeper en dan met name voor tijdens het wielrennen? Ik gebruik momenteel Endomondo Sports Tracker tijdens het wielrennen maar hier ben ik niet erg tevreden over. Duurt erg lang tot ik een gps signaal heb en af en toe haakt de verbinding tijdens het rijden af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Mijn meest gebruikte app is WPCentral. Komen altijd als eerste met WP nieuws en een dag later lees je soms iets op Tweakers.net. Prima forum met WP bezitters all over the world. Prachtige app.

Daarnaast True Calendar 8. (veel betere Live Tile dan het standaard Windows agenda-tje). FidMe voor al mijn 'plastic kaarten' zoals Appie. Bing Financieel waar je eigen portefeuille aandelen in kunt zetten, en Note Journal voor snelle notities mooi onder elkaar staand. Uiteraard Twitter, Skype, OneDrive en PayPal.

En oja, nog zo'n mooie app van Niels: Trein. :)

[ Voor 5% gewijzigd door GerCor op 23-07-2014 19:13 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

GerCor schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 19:11:
Mijn meest gebruikte app is WPCentral. Komen altijd als eerste met WP nieuws en een dag later lees je soms iets op Tweakers.net. Prima forum met WP bezitters all over the world. Prachtige app.

Daarnaast True Calendar 8. (veel betere Live Tile dan het standaard Windows agenda-tje). FidMe voor al mijn 'plastic kaarten' zoals Appie. Bing Financieel waar je eigen portefeuille aandelen in kunt zetten, en Note Journal voor snelle notities mooi onder elkaar staand. Uiteraard Twitter, Skype, OneDrive en PayPal.

En oja, nog zo'n mooie app van Niels: Trein. :)
PayPal? Heeft die een eigen app? Wat doe je daar dan mee?

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Je kan dingen betalen met paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:20

The Chosen One

Zie signature!

Doe ik al jaren zonder app. :P

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
True Calendar 8 ziet er inderdaad gelikt uit, gaat die ook samen met Google agenda?
Dat staat er namelijk niet bij, en ik wil wel Google agenda blijven gebruiken op al mijn devices...

[ Voor 37% gewijzigd door Chris.nl op 23-07-2014 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Rockvee2 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 20:21:
Je kan dingen betalen met paypal
Dat doe ik ook al jaren en zonder app... Dus wat geeft het extra? Of het met name handig als je ook geld op je paypal rekening zet (of laat zetten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Oh gaat het over goede apps ?

Waarschijnlijk de meest vergeten en ondergewaardeerde app: OneNote

Dan heb ik nog SkyWallet voor mijn wachtwoorden in op te slaan.
Loyalty cards voor mijn plastic pasjes (inclusief backup en restore functie)
Tapatalk voor het bijhouden van diverse fora
Nextgen reader voor rss feeds
Day counter voor het aftellen naar belangrijke gebeurtenissen inclusief live tiles met het aantal dagen/uren/minuten etc en de mogelijkheid om je eigen foto als live tile te kiezen.
OneFootball als je van voetbal houdt en je direct notificaties wilt krijgen van doelpunten.
Health and Fitness van Microsoft
Weather van Microsoft
En niet te vergeten: TweakersWP en Tweakers. Ik gebruik beide apps. Maar ook vooral om die sjappies bij de redactie te laten weten (games special over games op IOS en Android anyone ???) dat Tweakers ook op WP gebruikt wordt.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Ik mis de must-have Waze nog in deze lijst, voor iedereen die ook maar ooit met de auto rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik gebruik de chronos calender app, duidelijke live tile en werkt goed met mijn verschillende google agenda's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Calender van windows 8.1 is al een grote verbetering he! ;) Tegen die tijd dus geen losse app meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:03
En vergeet niet voor de mensen met Xbmc de Xbmc Remote app ;).
Weer een reden je telefoon in je handen te houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

MRELynx schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 21:56:
Oh gaat het over goede apps ?

Waarschijnlijk de meest vergeten en ondergewaardeerde app: OneNote
Stond die er niet standaard op? Ik kan me niet herinneren dat ik die geinstalleerd heb (hoewel ik hem pas echt gebruik sinds dat ik ook een Windows tablet heb met active digitizer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Mijn lijstje meest gebruikte apps:
  • Cloudoh
  • cloudsix
  • linkedin
  • appfolder
  • pluralsight
  • npo
  • tunein
  • regenmeter
  • whatsapp
  • evernote

[ Voor 3% gewijzigd door Tarabass op 24-07-2014 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Heilige Kaas schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:13:
Kennen jullie goede .mkv apps? Op de windows 8 store heb ik igg slechte ervaringen.
MoliPlayer Pro , uitstekende app om een groot scala aan video bestanden af te spelen :)
Is de vrij hoge prijs van 2,99 absoluut waard, speelt zo goed als alles af incl subtitles. Ook muziekbestanden zoals FLAC etc.

[ Voor 17% gewijzigd door Bart_GR op 24-07-2014 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:19
De meeste zijn hier wel genoemd maar twee heb ik nog niet voorbij zien komen:

Nokia Mix radio en Adidas Micoach.

Om met de laatste app te beginnen. Het gel*l dat dezelfde apps op iOS en Android beter zijn en meer functies hebben is met deze app gelogenstraft. Dit is echt een hele mooie app waarbij de iOS versie uit 2002 lijkt te komen. Samen met de bijbehorende website kun je persoonlijke trainingsschema's maken voor specifieke doelen en sporten. Je haalt het meeste uit de app als je daarbij een BT4.0 hartslagmeter koppelt.

Nokia Mix radio is een leuke manier om nieuwe muziek te leren ontdekken. De app speelt muziek af op basis van je gekozen genre en artiesten. Als je een mix beluisterd kun je nummers beoordelen en zo leert de app je muziekvoorkeur. Het systeem lijkt veel op dat van Pandora en heeft een behoorlijke bibliotheek aan artiesten en nummers. Verder is ook deze app weer een voorbeeld hoe mooi een WP app kan zijn en zijn er maar weinig apps van andere platformen die hier kwa ontwerp aan kunnen tippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ja, zonde dat ze stoppen met Nokia Mix Radio :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Stoppen? Of wordt het samengevoegd met Xbox Music? Het enige wat ik heb gemerkt is dat de naam Nokia gedropt is van de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Bart_GR schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 08:20:
[...]

MoliPlayer Pro , uitstekende app om een groot scala aan video bestanden af te spelen :)
Is de vrij hoge prijs van 2,99 absoluut waard, speelt zo goed als alles af incl subtitles. Ook muziekbestanden zoals FLAC etc.
Mkv omzetten naar MP4 en je kan de standaard video player gebruiken.
Het omzetten is zo gebeurd.

Ik doe dit omdat ik dan niet een extra app moet instaleren voor iets dat er standaard op staat, het is inderdaad wel jammer dat deze geen mkv draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

Bart_GR schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 08:20:
[...]

Ik wacht nog steeds op deze: http://wmpoweruser.com/vl...phone-coming-this-august/

edit:
site lijkt ineens down: G-Cache

[ Voor 18% gewijzigd door defcon84 op 24-07-2014 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

kenneth schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 08:57:
Stoppen? Of wordt het samengevoegd met Xbox Music? Het enige wat ik heb gemerkt is dat de naam Nokia gedropt is van de app.
Dacht ik gelezen te hebben dat het een van de diensten is die sneuvelt naar aanleiding van de grote ontslag ronde bij MS. Oh nee, stop niet wordt zelfstandig.
“Basically, we’re planning a spin-off,” said MixRadio chief Jyrki Rosenberg.

“I’ve been meeting with potential investors around the world in the last few weeks. We have very strong interest from investors in the US, Europe and Asia, and we remain open for further discussions.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10
Niels, ik heb ook een donatie gedaan. Omdat t zo'n super app is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
ErwinJ schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 09:06:
[...]

Mkv omzetten naar MP4 en je kan de standaard video player gebruiken.
Het omzetten is zo gebeurd.

Ik doe dit omdat ik dan niet een extra app moet instaleren voor iets dat er standaard op staat, het is inderdaad wel jammer dat deze geen mkv draait.
Heb je een goed punt ja. Welk programma gebruik jij hiervoor? Heb over het algemeen alleen maar slechte ervaringen met via Google gevonden programma's. Gaat het zonder kwaliteitsverlies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probeer VLC eens. Die kan ook converteren tussen mkv en mp4, zonder kwaliteitsverlies (op die van de gebruikte codecs na dan).

[ Voor 16% gewijzigd door Caelorum op 24-07-2014 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Heilige Kaas schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 17:23:
[...]

Heb je een goed punt ja. Welk programma gebruik jij hiervoor? Heb over het algemeen alleen maar slechte ervaringen met via Google gevonden programma's. Gaat het zonder kwaliteitsverlies?
Wel een beetje offtopic maar goed ;)

Handbrake werkt het snelste en het makkelijkste, je krijgt geen kwaliteit verlies omdat het van container naar container gaat.
Een ander voordeel met Handbrake is dat je gelijk je bestand beter kan laten comprimeren zonder kwaliteitsverlies. Dit duurt wel langer maar het resultaat mag er zijn, bv een mkv van 8 gb kan dan 6gb worden of nog minder. Dit scheelt uit eindelijk veel plaats.

[ Voor 23% gewijzigd door ErwinJ op 24-07-2014 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Thanks! Maakt het gebruik van .mkv een stuk makkelijker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:46
ErwinJ schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 21:00:

Handbrake
Een ander voordeel met Handbrake is dat je gelijk je bestand beter kan laten comprimeren zonder kwaliteitsverlies. Dit duurt wel langer maar het resultaat mag er zijn, bv een mkv van 8 gb kan dan 6gb worden of nog minder. Dit scheelt uit eindelijk veel plaats.
En welke fantastische lossless compressieformaat gebruikt Handbrake hiervoor? :O

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Radiodurans schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 00:04:
[...]

En welke fantastische lossless compressieformaat gebruikt Handbrake hiervoor? :O
Ik zou zeggen zoek het ff uit ;) , wat ik weet is dat je het decoden op snel en zeer langzaam kan zetten en dit resuteerd in een kleinere file. Voor de rest b..... het me niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Encoden neem ik aan? Het gebruikt overigens H.264. En die kan zowel lossless als lossy encoderen. En ik vermoed dat er ook nog wel een setting inzit dat hij langer de tijd neemt om te berekenen wat wel en wat niet weggegooid kan worden uit een beeld, omdat mensen het "niet zien".
Maar een al lossy ge-encodeerde video wil je vaak niet nog door een andere lossy encoder heen gooien. Dat is gewoon vragen om zichtbare kwaliteitsverlies. Dus tenzij Handbrake een lossless setting heeft, zou ik die voor dit bestand niet gebruiken.
Maarja aan de andere kant ga je dat probleem toch krijgen als je het naar MP4 wilt krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Caelorum op 25-07-2014 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Caelorum schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 10:25:
Encoden neem ik aan? Het gebruikt overigens H.264. En die kan zowel lossless als lossy encoderen. En ik vermoed dat er ook nog wel een setting inzit dat hij langer de tijd neemt om te berekenen wat wel en wat niet weggegooid kan worden uit een beeld, omdat mensen het "niet zien".
Maar een al lossy ge-encodeerde video wil je vaak niet nog door een andere lossy encoder heen gooien. Dat is gewoon vragen om zichtbare kwaliteitsverlies. Dus tenzij Handbrake een lossless setting heeft, zou ik die voor dit bestand niet gebruiken.
Maarja aan de andere kant ga je dat probleem toch krijgen als je het naar MP4 wilt krijgen.
Hij heeft een aparte setting die je kunt instellen, en nogmaals er is geen verlies.
Je gaat van de ene "container" naar de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErwinJ schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 11:45:
[...]
Hij heeft een aparte setting die je kunt instellen, en nogmaals er is geen verlies.
Je gaat van de ene "container" naar de andere.
Ehh.. zolang die video in die mkv ook in h.264 is genencodeerd wel ja. Anders niet. En dat hoeft met MKV absoluut niet zo te zijn aangezien je daar zowat alles wel in kan stoppen. VC-1, WMV en VP8 worden nog wel eens gebruikt icm mkv. en dat kan ook wel in een MP4 container, maar Handbrake doet daar niet aan.

[ Voor 25% gewijzigd door Caelorum op 25-07-2014 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:26
VidaR-9 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 21:13:
Hebben meer mensen er last van dat niet alle updates in de Facebook app worden weergegeven?
Niemand? :D

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Caelorum schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 11:58:
[...]

Ehh.. zolang die video in die mkv ook in h.264 is genencodeerd wel ja. Anders niet. En dat hoeft met MKV absoluut niet zo te zijn aangezien je daar zowat alles wel in kan stoppen. VC-1, WMV en VP8 worden nog wel eens gebruikt icm mkv. en dat kan ook wel in een MP4 container, maar Handbrake doet daar niet aan.
Ik weet niet hoe diep deze materie gaat, ik weet alleen wat ik zie en doe.
Tot nu toe heb ik iedere mkv kunnen omzetten naar MP4 en in de meeste gevallen waren ze kleiner.
Hierbij heb ik totaal geen kwaliteits verlies van de film/serie.

en tot zover offtopic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Heb je de beta al geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Nope, gebruik geen facebook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Krasloos schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:33:
[...]

Heb je de beta al geïnstalleerd?
Waar valt die te halen dan?
- edit - gevonden.

* Chris.nl moet eerst de zoekfunctie gebruiken, dan vragen stellen.

[ Voor 22% gewijzigd door Chris.nl op 25-07-2014 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Berichten gesorteerd op populair?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

Niku schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:58:
Lukt het bij jullie om via 6tag foto's ook rechtstreeks naar Facebook te delen? Lijkt bij mij niet te werken.
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Heb ergens gelezen/gezien dat de USA-store veel meer apps heeft dan de EU-store. Is dit echt zo en hoe kan je dit aanpassen in je instellingen, heb al iets gelezen van de regio aanpassen, echter heb ik dit geprobeerd maar krijg geen uitgebreidere store te zien. Hoe hebben jullie dit gefixt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is niet zoiets als een USA en EU store ^^ Het is een store met verschillende views (ik weet het.. mierenneuken..)
Om dan daar op verder te gaan. Er is ook niet zoiets als een EU store. De Duitse store is anders dan die van Nederland en die van België en elk ander land in Europa. Je kan eventueel wel een andere store kiezen door de Engelse taal in te stellen en de regio op USA, maar dan verlies je meteen de mogelijkheid om een groot deel aan Nederlandse apps te installeren. Elke app ontwikkelaar kan namelijk zelf aangeven in welke regio je iets kan downloaden en helaas zijn er veel nog die alleen Nederland kiezen.
Wat je beter kan doen is op internet bekijken welke apps er zijn die je zou willen die wel in een andere store beschikbaar zijn en niet in Nederland (en-us, en-gb, de-de, etc...). Dan kan je drie dingen doen 1) contact opnemen met de ontwikkelaar en vragen of ze het willen veranderen zodat jij het ook kan downloaden (en ieder ander in Nederland), 2) zelf zo'n app namaken, 3) het subtiel melden hier en hopen dat iemand anders het voor je gaat maken :)

[ Voor 33% gewijzigd door Caelorum op 26-07-2014 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Kijk, dit is de eerste officiële. Aan mijn aandacht ontsnapt maar sinds 14-7 in de store: Radio 538. _/-\o_

http://www.windowsphone.c...aa-4546-bd1b-6575b9546045

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Mooie app maar ik blijf nederland.fm gebruiken, werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Het gaat mij er om dat Nederlandse officiële radio apps naar Windows Phone komen. Wellicht volgt dan ook een keer Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
GerCor schreef op maandag 28 juli 2014 @ 08:49:
Het gaat mij er om dat Nederlandse officiële radio apps naar Windows Phone komen. Wellicht volgt dan ook een keer Ziggo.
Ben het helemaal met je eens! Dit is goed nieuws :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 14:22
Post weg gehaald, omdat deze op miraculeuze wijze gedupliceerd is uit een ander topic.

[ Voor 86% gewijzigd door Shaggy_NL op 28-07-2014 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Ziggo is er mee bezig maar het heeft geen prioriteit voor hun, ze hebben blijkbaar niet veel klanten met een WP telefoon denk ik.
Ik ben als sinds vorige jaar mailtjes aan het sturen ivm deze app, en ik blijf ze ook "stalken" :P.
Ze adverteren ermee dat het bij je abbo hoort, en ik betaal er dus ook voor vind ik.
Dus of korting of een app ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 14:22
Na deze applicatie ook al in het WP8.1 OS topic te hebben geplaats, deze ook nog maar eens hier onder de ogen te brengen. Het betreft de Microsoft applicatie "Diagnostics". Hij werkt vanaf WP8.1 en is er voor bedoeld om achtergrond informatie te verzamelen wanneer je tegen problemen aan loopt op je foon. Deze kan je dan vervolgens door sturen naar Microsoft zodat men daar met de informatie aan de slag kan, in plaats van een melding over een probleem te moeten lezen van een persoon, zonder de achterliggende info beschikbaar te hebben. (zoek dan de oplossing maar eens)

Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/929d91ae-1605-49c1-9963-96a6c197218a?imageType=ws_icon_small

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

ErwinJ schreef op maandag 28 juli 2014 @ 09:57:
[...]

Ziggo is er mee bezig maar het heeft geen prioriteit voor hun, ze hebben blijkbaar niet veel klanten met een WP telefoon denk ik.
Ik ben als sinds vorige jaar mailtjes aan het sturen ivm deze app, en ik blijf ze ook "stalken" :P.
Ze adverteren ermee dat het bij je abbo hoort, en ik betaal er dus ook voor vind ik.
Hmm, ze lopen zo te zeuren dat ik moet overstappen... Zal ik eens gaan zeggen dat ik dat doe zodra ik ook op mijn telefoon gebruik kan maken van die app van hun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10
[...]

Ik heb dr ook maar een mail achteraan gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
MarkoAlmelo schreef op maandag 28 juli 2014 @ 10:18:
[...]

Ik heb dr ook maar een mail achteraan gestuurd
Goed bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
GerCor schreef op zondag 27 juli 2014 @ 15:31:
Kijk, dit is de eerste officiële. Aan mijn aandacht ontsnapt maar sinds 14-7 in de store: Radio 538. _/-\o_

http://www.windowsphone.c...aa-4546-bd1b-6575b9546045
Kwaliteit zender 538 :') Vroeger was SkyRadio dezelfde muziek, tegenwoordig 538. Maar goed daar gaat dit topic niet over xD Wel goed om weer een "grote" nederlandse toko in de app store te zien. Hopelijk volgen er nog meer.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

JerX schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:42:
[...]

Kwaliteit zender 538 :') Vroeger was SkyRadio dezelfde muziek, tegenwoordig 538. Maar goed daar gaat dit topic niet over xD Wel goed om weer een "grote" nederlandse toko in de app store te zien. Hopelijk volgen er nog meer.
Waarom zou je dit soort apps gebruiken als je tune-in hebt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Nou ja, o.a. de 3fm app heeft een optie om aan prijsvragen mee te doen middels de ingebouwde messenger functionaliteit. het is dat, of een smsje sturen a zoveel eurocent. Leuk bedacht, ware het niet dat de app uiteraard voor WP niet beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiksilver
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06-2022
Ik heb er ook maar weer eens een tweet aan gewaagd :) #durftestalken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Tarabass schreef op maandag 28 juli 2014 @ 13:24:
[...]

Waarom zou je dit soort apps gebruiken als je tune-in hebt? :)
Mij kan Instagram ook gestolen wordt.. Betekend wel niet dat je als viable platform deze app moet hebben aangezien er mensen zijn die het wel willen. Officiele apps doen de naam van het platform alleen maar ten goede!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:43
Quiksilver schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:48:
[...]

Ik heb er ook maar weer eens een tweet aan gewaagd :) #durftestalken
Ik heb je volgens mij net geretweet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:19
Vraagje:

Is er een app beschikbaar voor WP 8.1 zoals 'Extended Settings' voor Android? Iets wat het notificatie scherm kan uitbreiden?

Ik vind het nu bijvoorbeeld behoorlijk irritant dat ik niet met een knopje kan selecteren of ik de telefoon op stil, tril, geluid of tril en geluid kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
EdwardK123 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:15:
Vraagje:

Is er een app beschikbaar voor WP 8.1 zoals 'Extended Settings' voor Android? Iets wat het notificatie scherm kan uitbreiden?

Ik vind het nu bijvoorbeeld behoorlijk irritant dat ik niet met een knopje kan selecteren of ik de telefoon op stil, tril, geluid of tril en geluid kan zetten.
Eh....dat kan wel.....volume even aanraken...en vervolgens volume control naar beneden tikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiksilver
TheVMaster schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:06:
[...]

Ik heb je volgens mij net geretweet... :)
En ook hetzelfde antwoord gehad?
"Ziggo Webcare ‏@ZiggoWebcare
Er wordt gewerkt aan een WP TV App. Zodra deze beschikbaar is, maken wij dit meteen kenbaar. Groet,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Is het al zo erg met de Windows Phone apps dat je echt elk bedrijf moet smeken om een app ? 8)7 lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Quiksilver schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 08:45:
[...]

Er wordt gewerkt aan een WP TV App. Zodra deze beschikbaar is, maken wij dit meteen kenbaar. Groet,"
standaard antwoord wat je al het hele jaar krijgt.
Blijkbaar zijn ze niet zo snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Ze proberen gelijk het beste van te maken.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Quiksilver schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 08:45:
[...]

Ehh....nope...ik kreeg dit als antwoord "Op dit moment niets concreets. Groet, ^AV".....

Het trieste is nog dat dit persbericht nog steeds op Ziggo.com te lezen is. Totop heden is er nog niets, dus voor wat betreft Windows Phone hoeven we ook niets te verwachten denk ik...

[ Voor 27% gewijzigd door TheVMaster op 19-04-2021 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiksilver
TheVMaster schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 11:50:
[...]

Ehh....nope...ik kreeg dit als antwoord "Op dit moment niets concreets, Helmer. Groet, ^AV".....

Het trieste is nog dat dit persbericht nog steeds op Ziggo.com te lezen is. Totop heden is er nog niets, dus voor wat betreft Windows Phone hoeven we ook niets te verwachten denk ik...
Bij Ziggo zijn ze dus lekker eenduidig met antwoorden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Nou lekker boeie zo'n TV app voor de XBOX :? Heb liever een app voor Windows (Phone) 8, dat voegt tenminste wat toe.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
CAP-Team, bericht is ook al in 2012 geplaatst he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Misschien komt er wat schot in met de universal apps. Alhoewel de kans vrij groot is dat Ziggo pas in 2017 daarvan het bestaan ontdekt. :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
CAP-Team schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:17:
Nou lekker boeie zo'n TV app voor de XBOX :? Heb liever een app voor Windows (Phone) 8, dat voegt tenminste wat toe.
Tja.....'k heb gehoord wat er in die App komt....die App heb ik ook graag (samen met de Windows Phone App) en dan kan de recorder de deur uit.

Kreeg net antwoord (via Facebook) over de Windows Phone App :
Hoi TheVMaster,

Wij werken aan een TV App voor Windows Phone. Helaas is er nog niet bekend wanneer deze zal komen. Wanneer er meer bekend is, dan zullen wij dit op onze website vermelden.

Met vriendelijke groet,

Rob
Dus...er komt inderdaad wel iets aan...of zouden ze een universele Windows Phone / Windows 8 / Xbox App gaan maken? O-)

Nice....er is een update voor de NOS App....universeel etc :) very nice!

[ Voor 9% gewijzigd door TheVMaster op 30-07-2014 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:20

The Chosen One

Zie signature!

Welke battery app moet ik nu hebben? Kzie er veel. :p

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Pagina: 1 ... 67 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.