Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
Meer mensen waarbij de NPO app van se_bastiaan crasht na het openen?
Ik heb het probleem sinds gisteren en het probleem doet zich nog steeds voor ook al heb ik een her-installatie gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Sonny7 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 08:32:
Meer mensen waarbij de NPO app van se_bastiaan crasht na het openen?
Ik heb het probleem sinds gisteren en het probleem doet zich nog steeds voor ook al heb ik een her-installatie gedaan..
Dit probleem had ik gisteren ook. De telefoon stond toen in besparingsmodus. Uitzetten van deze modus resulteerde in een werkende NPO app :D. Ik vermoed dat het aan het GPS signaal ligt dat benodigd is. De NOS app werkte namelijk gisterenavond ook niet (zelfde probleem als NPO app).

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
wcduck schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 09:12:
[...]

Dit probleem had ik gisteren ook. De telefoon stond toen in besparingsmodus. Uitzetten van deze modus resulteerde in een werkende NPO app :D. Ik vermoed dat het aan het GPS signaal ligt dat benodigd is. De NOS app werkte namelijk gisterenavond ook niet (zelfde probleem als NPO app).
Prima, ik had de besparingsmodus niet aan staan, de NOS app werkte bij mij gisteren wel, want ik heb de WK wedstrijd via die app gekeken :) De NPO app werkt nu wel weer zie ik.. Geen idee wat er verandert is.. Heb geen instellingen aangepast in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik kan geen app meer kopen via de T-Mobile rekening, krijg steeds een foutmelding. Iemand ervaring mee? Opnieuw opstarten helpt dus niet... en ik wacht al meer dan 24 uur. Met die foutcode nog geen zinnige oplossing kunnen vinden.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7rNsEGhl.png

[ Voor 20% gewijzigd door enomiss op 02-07-2014 20:18 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Adobe Photoshop Express is een heel fijne en krachtige bewerkingstool. :*) Zijn geld waard imo. http://www.windowsphone.c...12-42c0-b503-158284f48bf8

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Geld? is toch gratis :?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sommige functies moet je via in-app purchases unlocken, maar inderdaad, meeste is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:49
TMPJ schreef op zondag 08 juni 2014 @ 11:15:
Een tijdje terug was ik op zoek naar een goede wijnscanner. Een collega attendeerde me op de app Vivino, echter was deze niet (meer) beschikbaar voor Windows Phone.
Is het wellicht mogelijk om aan te geven/te vragen of de foto die gemaakt wordt van het etiket niet opgeslagen wordt op je telefoon?
Zoals andere apps die de foto 'in-app' maken, dan gebruiken voor het zoeken/vertalen/wat dan ook, maar zonder daadwerkelijk op te slaan op je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vivino zie ik hier wel in de store staan (wp8.1). Die is vorige week of zo uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Caelorum schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:52:
Vivino zie ik hier wel in de store staan (wp8.1). Die is vorige week of zo uitgebracht.
yup, nog een interview met de ceo van vivino:
http://www.wpcentral.com/...ine-scanner-windows-phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:36
Vivino is ook te downloaden als je WP8.0 hebt.

Vanochtend een artikel gelezen op WPCentral. Ging over app vergelijking tussen IOS en WP. Top 25 populairste apps van IOS, er werd gekeken op Wp deze ook had of een werkbare variant.
Alleen de top 10 gelezen. WP had er maar 1 of 2. Toont toch wel aan hoe traag de app aanbod is van WP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Russel88 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:01:
Vivino is ook te downloaden als je WP8.0 hebt.

Vanochtend een artikel gelezen op WPCentral. Ging over app vergelijking tussen IOS en WP. Top 25 populairste apps van IOS, er werd gekeken op Wp deze ook had of een werkbare variant.
Alleen de top 10 gelezen. WP had er maar 1 of 2. Toont toch wel aan hoe traag de app aanbod is van WP.
7 van de 10 top 10 iPhone apps zijn games. Die hele top 25 slaat nergens op. Games boeien mij helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:06
NeutraleTeun schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:16:
[...]

Is het wellicht mogelijk om aan te geven/te vragen of de foto die gemaakt wordt van het etiket niet opgeslagen wordt op je telefoon?
Zoals andere apps die de foto 'in-app' maken, dan gebruiken voor het zoeken/vertalen/wat dan ook, maar zonder daadwerkelijk op te slaan op je telefoon?
http://www.windowsphone.c...9d-4635-8e9b-79c5d49bfeeb

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Oeps, had onder TMPJ moeten 'hangen'.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snapt iemand de rare reden waarom upc geen app gaat maken ?

http://community.upc.nl/posts/634a88dc11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:49:

Klinkt alsof ze zich niet helemaal goed geïnformeerd hebben, want we weten allemaal dat er wel degelijk updates mogelijk zijn voor apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 11:28

Wailing_Banshee

You're Next

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:49:

Ja hoor.

Tussen de regels door: wij hebben geen zin om iets meer te leren dan dat we al kennen, dus we hebben 5 seconden gekeken en toen maar een excuus bedacht waarvan we hopen dat dan de community weer stil wordt!

Oh, ja, ik moet weer even 5 apps updaten, hoewel dat blijkbaar helemaal niet kan!

[ Voor 8% gewijzigd door Wailing_Banshee op 08-07-2014 15:13 ]

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die laatste reactie is echt tenenkrommend slecht.
All,

Mijn uitleg was misschien niet helemaal toereikend.

Veel apps werkten bij de overgang van Windows 7 naar 8 niet meer. Ook veel Windows Phone klanten konden de het bestaande Windows 7 niet updaten naar Windows 8.

Door deze ervaringen blijkt dat er een groter risico zit aan het ontwikkelen van de Windows app, omdat we niet kunnen garanderen dat de app zal blijven werken en zo functioneert dat het voldoet aan onze kwaliteitseisen.
Constant over Windows 7 en 8 praten waar WP7 en 8 wordt bedoelt. En vervolgens totaal *niet* doorhebben wat de reden was waarom je niet van WP7 naar WP8 kon upgraden en waarom dat in de toekomst niet meer zal gebeuren. Nog afgezien van dat het wel of niet kunnen upgraden van WP7 naar WP8 totaal niets te maken heeft met het kunnen maken en ondersteunen van een app voor beide platformen. Echt geniaal slecht dat... Dit is een mooi momentje voor Microsoft om contact op te nemen met UPC denk ik en ze een middagje bijscholing aan te bieden op het kantoor in Schiphol...

Het is dat ik geen account bij UPC wil aanmaken (heb gelukkig niets met hun te maken)...

[ Voor 44% gewijzigd door Caelorum op 08-07-2014 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Caelorum schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:32:
Die laatste reactie is echt tenenkrommend slecht.

[...]

Constant over Windows 7 en 8 praten waar WP7 en 8 wordt bedoelt. En vervolgens totaal *niet* doorhebben wat de reden was waarom je niet van WP7 naar WP8 kon upgraden en waarom dat in de toekomst niet meer zal gebeuren. Nog afgezien van dat het wel of niet kunnen upgraden van WP7 naar WP8 totaal niets te maken heeft met het kunnen maken en ondersteunen van een app voor beide platformen. Echt geniaal slecht dat... Dit is een mooi momentje voor Microsoft om contact op te nemen met UPC denk ik en ze een middagje bijscholing aan te bieden op het kantoor in Schiphol...

Het is dat ik geen account bij UPC wil aanmaken (heb gelukkig niets met hun te maken)...
Ik ben benieuwd of er dan wel een Android app is... Want ik heb een Android tablet die niet geupdate kan worden 4.0, laat staan naar de laatste versie. En de 3.0 die er nu op staat is ook al van de modding community...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Eindelijk werkt locatie in de nieuwe Twitter update van vandaag voor mij. Kreeg in de vorige telkens invalid coordinates. Mooie update trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
Ziggo heeft de reuze handige app BAPP uitgebracht, waarmee je kunt bellen via Wifi in het buitenland. Gelukkig alleen voor iOS en Android, want die ongelukkige sukkels met hun Windows Phone zoeken het maar uit. Ziggo is net zo'n club als UPC: blijven roepen dat ze het zo vervelend vinden, maar ondertussen niets doen. Afijn. ik betaal mijn belkosten wel gewoon hoor, Ziggo. Goede reden om over een tijdje weer eens uit te kijken naar een andere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ach, ik ben ondertussen wel gewend dat bijna geen enkel Nederlands bedrijf moeite steekt in iets anders dan iOS en Android, terwijl er ook honderdduizenden gebruikers zijn van andere OS'en, zoals WP.

Gelukkig zijn er mensen die erg goed 3th party apps kunnen schrijven, die soms nog lekkerder werken dan 1st party.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:02
Ik denk dat het nog iets meer tijd nodig heeft. Je ziet nu dat de vraag naar de Lumia 930 behoorlijk is gezien de ranglijst in de pricewatch maar ook de activiteiten in de betreffende topics op GoT. Zodra het marktaandeel groot genoeg wordt, wordt het voor ontwikkelaars ook intressant om te investeren in het WP platform. Ik denk zelf dat als het op dit tempo blijft gaan dat we binnen nu en een jaar een kentering zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Dat probleem zul je toch blijven houden. 4% marktaandeel vs 20%(?) vs. 80%.

Maakt perfect business sense dus om die bedrijven altijd maar de schuld te geven. Je weet dit als WP gebruiker, en als Microsoft wilt winnen zullen zij er toch echt kracht achter moeten zetten om developers en bedrijven te overtuigen.

Tot die tijd kunnen wij hopelijk als (GoT)-ontwikkelaars ons steentje bijdragen :).

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Wat wel aardig is, is de evolutie van de app discussie.

Eerst: Er zijn geen apps!
Daarna: De belangrijke apps ontbreken!
Toen: De lokale apps ontbreken
En: De apps missen functionaliteit die <insert ander OS> wel heeft!

What's next?

De pest is, dat de ontwikkelaars op de andere platformen ook niet stil zitten. Ben je dus eindelijk on par met iOS of Android, dan hebben die platformen weer wat nieuws. Het is gewoon een onwijs harde noot die Microsoft moet zien te kraken. Lukt ze dat op de een of andere manier, dan pas zal het marktaandeel van WP aanzienlijk stijgen.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wurtelkes
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-07 23:31
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar soms krijg ik toch de indruk dat er vele ontwikkelaars zijn die over de jaren heen een beetje anti windows & microsoft zijn geworden. Het gewoon vertikken en dan maar het excuus van marktaandeel gebruiken. Nee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
wurtelkes schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 13:22:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar soms krijg ik toch de indruk dat er vele ontwikkelaars zijn die over de jaren heen een beetje anti windows & microsoft zijn geworden. Het gewoon vertikken en dan maar het excuus van marktaandeel gebruiken. Nee?
Het zou kunnen, maar als er geld te verdienen is slikken de meesten dat snel in denk ik. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
wurtelkes schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 13:22:
Nee wellicht op het schoolplein dat die houding werkt maar in het bedrijfsleven gaat het om de keiharde euro's. De investering om de app te bouwen en te onderhouden moet worden terugverdiend en dat gaat alleen als er voldoende gebruikers zijn lees: marktaandeel.

Gelukkig zijn er mensen als Niels om ons toch van mooie applicaties te voorzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Miki schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 14:40:
[...]
Nee wellicht op het schoolplein dat die houding werkt maar in het bedrijfsleven gaat het om de keiharde euro's. De investering om de app te bouwen en te onderhouden moet worden terugverdiend en dat gaat alleen als er voldoende gebruikers zijn lees: marktaandeel. [...]
Denk maar niet dat gevoel geen rol speelt hoor. Als iemand negatief tegenover iets staat zal die allerlei argumenten gaan vinden om zijn standpunt te onderbouwen en blind worden voor alles wat er tegenin gaat. (andersom overigens ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Caelorum schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 14:47:
[...]

Denk maar niet dat gevoel geen rol speelt hoor. Als iemand negatief tegenover iets staat zal die allerlei argumenten gaan vinden om zijn standpunt te onderbouwen en blind worden voor alles wat er tegenin gaat. (andersom overigens ook)
Behalve euro's, zal gevoel inderdaad ook een rol spelen.

Microsoft heeft in de afgelopen jaren zo vaak nieuwe platformen geïntroduceerd, die daarna weer gekilled werden. Windows Mobile apps moesten herschreven worden naar Windows Phone. WinForms naar WPF, van WPF naar WinRT. Veel developers die ik spreek in het bedrijf waar ik werk (multinational, veel WPF o.a.) zijn daardoor een beetje verbitterd, en wachten liever om te zien wanneer iets nou echt blijvend is voor een langere periode. "Bij Microsoft weet je het nooit."

Dat laatste zinnetje klopt ook wel de consumenten uitingen van Microsoft. Van de ene op de andere dag kan een product zo gekilled zijn of zijn de zaken helemaal omgedraaid. Zie Xbox One fiasco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Een vraagje over de HERE Transit app geeft het ook vertragingen weer?

[ Voor 3% gewijzigd door CokeZero op 11-07-2014 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
CokeZero schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 20:40:
Ik gebruik het zelf niet maar volgens mij wel op 'jouw dagelijkse route'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

CokeZero schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 20:40:
Sinds ik forens heb ontdekt gebruik ik weinig anders meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Wat is forens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=forens&lang=nn ?
Dus sinds hij met het openbaar vervoer naar zijn werk gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Ah ok. Ik ken het woord wel, maar zijn zinsconstructie suggereert iets anders dan zelf forens zijn. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh dat kan ook hoor. Ik las het alleen op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

Is er een app zoals gps test op android?
Ik krijg er geen gevonden die en een compas heeft en laat zien welke sats hij allemaal ziet.

Verder gebruiken wij allemaal google services maar dat werkt wat minder goed.
Vooral bij de kalender app synct dit niet goed. Vul je de 25ste in dan plaatst hij hem bij de 24ste :?
Als ik sync met outlook niet.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

.Johnny schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 19:37:
Ah ok. Ik ken het woord wel, maar zijn zinsconstructie suggereert iets anders dan zelf forens zijn. :-)
Forens is een app :+
Maar ik kan hem nu niet meer terug vinden in de store, is blijkbaar nog in beta :?
App is gemaakt door HooksForFeet en ik heb hem sinds maart ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Hmm, was ik al bang voor, de titel die ik zelf ook nog in gedachten had om een app te lanceren. Mij benieuwen of hun concept ook in de buurt komt van wat ik van plan was :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op mijn Microsoft-account staat nog ruim €25 tegoed! Lang geleden kreeg ik gratis Xbox-punten bij een game en die heb ik wel geactiveerd maar nooit uitgegeven. Onlangs zijn die punten vervallen en omgezet in tegoed.

Daarnaast had ik vorig jaar bij de registratie van de Lumia 925 €20 cadeautegoed gekregen en dat zou vorige maand vervallen. De Lumia had ik niet meer (was van mijn vorige werkgever) dus heb ik op de site maar Final Fantasy 3 en Modern Combat 4 gekocht, in afwachting van mijn Lumia 930.

Goed, heel verhaal. Die Lumia 930 is er inmiddels al een week. Ik ben benieuwd of er nog leuke of nuttige betaalde apps/games zijn die ik zeker moet aanschaffen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
De nieuwe micoach app van Adidas voor Windows phone 8.1 is uit en is echt een juweeltje geworden. App ziet er echt heel vet uit. Voor menig sporter een must have app zeker icm met een van hun sensors :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:36
Hmm... Beetje jammer van mijzelf:
4daagse app om lopers te volgen zal er wel niet voor WP zijn.
Kom ik er net (op de 3e dag) achter dat die er wel gewoon is!!

Zo zie je maar weer dat er heel veel verschil in organisaties zit. Van iets waarvan ik het niet verwacht heeft het wel, terwijl een NS, 3FM of Ziggo het verrekken...

[ Voor 34% gewijzigd door St00mwals op 17-07-2014 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:28
Canaria schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 00:10:
Op mijn Microsoft-account staat nog ruim €25 tegoed! Lang geleden kreeg ik gratis Xbox-punten bij een game en die heb ik wel geactiveerd maar nooit uitgegeven. Onlangs zijn die punten vervallen en omgezet in tegoed.

Daarnaast had ik vorig jaar bij de registratie van de Lumia 925 €20 cadeautegoed gekregen en dat zou vorige maand vervallen. De Lumia had ik niet meer (was van mijn vorige werkgever) dus heb ik op de site maar Final Fantasy 3 en Modern Combat 4 gekocht, in afwachting van mijn Lumia 930.

Goed, heel verhaal. Die Lumia 930 is er inmiddels al een week. Ik ben benieuwd of er nog leuke of nuttige betaalde apps/games zijn die ik zeker moet aanschaffen.
Als je een wijn liefhebben bent is Vivino Wine Scanner een aanrader! basis app (scannen en onthouden van de wijnen) is gratis maar voor zaken als je eigen "wijnkelder" bijhouden moet betaald worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Yep, Vivino is mooi, werkt intuitief en gewoonweg leuk bedacht. :)

Doet qua beleving niets onder voor de gemiddelde a++ IOS app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
St00mwals schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 07:22:
Zo zie je maar weer dat er heel veel verschil in organisaties zit. Van iets waarvan ik het niet verwacht heeft het wel, terwijl een NS, 3FM of Ziggo het verrekken...
Ondertussen heb ik er al veel minder moeite mee. Er zijn prima alternatieven. Voor gegevens van de NS gebruik ik Trein van Niels, om 3FM te kunnen horen TUNEin en TV te kunnen kijken NPO. Dus, eigenlijk mis ik niks zolang het er maar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xxxneoxxx schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 08:56:
Yep, Vivino is mooi, werkt intuitief en gewoonweg leuk bedacht. :)

Doet qua beleving niets onder voor de gemiddelde a++ IOS app.
Komt wellicht ook omdat het een ios/android app is die ze nu ook voor wp8 hebben uitgebracht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Jaguar645 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 07:57:
[...]

Als je een wijn liefhebben bent is Vivino Wine Scanner een aanrader! basis app (scannen en onthouden van de wijnen) is gratis maar voor zaken als je eigen "wijnkelder" bijhouden moet betaald worden
Thanks voor de tip! Niet echt aan mij besteed omdat ik die enkele keer dat ik wijn drink geen idee heb wat ik drink. Maar ik zoek verder :-)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Caelorum schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:26:
[...]

Komt wellicht ook omdat het een ios/android app is die ze nu ook voor wp8 hebben uitgebracht :P
Mwah, qua uiterlijk is het volgens mij geen simpele port of zo.

Vind het wel grappig, want een hoop developers schermen met het feit dat ze geen goeie api toegang hebben op Windows phone om een soortgelijke ervaring te bieden als op de andere platformen etc, maar deze app doet volgens mij niet veel onder voor de varianten op andere mobiele OS'sen van wat ik heb gezien. Geen excuus dus om een app/game maar niet uit te brengen voor WP8 me dunkt.

Hoop echt van ganzer harte dat het universal app principe er voor gaat zorgen dat we op app vlak grote sprongen gaan maken. Ergens ook wel jammer dat MS besloten heeft zoveel mensen de laan uit te sturen; god knows dat er, juist nu, nog genoeg werk aan de winkel is om o.a. de kwaliteit van de apps in de appstore op peil te houden - nu het OS wat meer momentum gaat krijgen met de 8.1 update.. Of om het niveau weer op peil te brengen. Aangezien er af en toe neppe apps opduiken welke android apps blijken te zijn (!!!!!!), en spul als dit:

http://www.windowsphone.c...4a-4d72-ba95-7760fe5a0b8c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

xxxneoxxx schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 10:39:
[...]

Mwah, qua uiterlijk is het volgens mij geen simpele port of zo.
Port? Wijn toch?
(sorry :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
Ik ben nog steeds op zoek naar een écht goede weerapp. Heb hem nog niet gevonden. Tips?
Ik gebruik nu Regenmeter, maar die geeft geen informatie over het weer gedurende de dag. Ook vind ik het allemaal wat ielig. De regenvoorspelling is daarentegen wel weer goed.
De andere apps zijn óf zwaar verouderd, óf slecht. Bing is prachtig, maar die klopt nooit (wat gebruiken zij eigenlijk voor data???). Toch heel anders dan bij Android, waar een hele rits prima apps beschikbaar is.
Maar hopelijk krijg ik nu een echt goede tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
RoJan schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:48:
Ik ben nog steeds op zoek naar een écht goede weerapp. Heb hem nog niet gevonden. Tips?
Ik gebruik nu Regenmeter, maar die geeft geen informatie over het weer gedurende de dag. Ook vind ik het allemaal wat ielig. De regenvoorspelling is daarentegen wel weer goed.
De andere apps zijn óf zwaar verouderd, óf slecht. Bing is prachtig, maar die klopt nooit (wat gebruiken zij eigenlijk voor data???). Toch heel anders dan bij Android, waar een hele rits prima apps beschikbaar is.
En Weatherhound ofzo dan?

Goede weer data kost geld, vandaar dat veel indie developers niet snel over hele goede weer APIs zullen beschikken.. Vooral met weinig potentieele klanten (i.v.m. Android).

Schrijf je anders even in voor de Regenmeter BETA. Die krijgt een nieuw UI, wellicht vind je dat prettiger werken. Ik ben op zoek naar een andere data provider, maar helaas nog niet veel goede alternatieven gevonden zonder (te) veel haken en ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
Amazing Weather HD
Weather Flow

NL:

Weerplaza (ookal krijgt deze app weinig ondersteuning :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 10:05
Ik gebruik Weathermaster en ben er erg tevreden over.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Tsjah, regenmeter ftw hier. De interface en live tile (in de nieuwe beta althans.. :)) is op het moment misschien niet zo flashy als de ander weer apps, maar flashy is ook niet alles als de data elke keer van geen meter klopt. Veel van de data die bij de internationale weerapps aangeleverd wordt, klopt van geen kanten. Sterker nog, heb regelmatig gehad dat ik als locatie mijn kleine dorpje instel, en dat de app vervolgens later defaul;t naar de eerst volgende grote stad in de buurt, Breda in mijn geval. Leuk, ware het niet dat het weer daar wel eens anders is dan hier. :P

Regenmeter zit er eigenlijk nooit naast hier. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Zelf gebruik ik een combinatie van weerapps:
- Regenmeter: Wanneer gaat het hier regenen en zo ja, hoeveel (meest betrouwbaar in neerslag)

- Weerplaza: Wat doet het weer in mijn woonplaats als ik aan het werk ben en wat zijn de vooruitzichten van de rest van de dag en op de lange termijn

- Bing: Gaat het zondag ochtend nu wel of niet regenen (ivm wel of niet buiten verjaardag kunnen vieren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik gebruik alleen Regenmeter. Als het hier gaat regenen dan geeft Regenmeter mij precies op tijd een 'waarschuwing'. Beetje onzin om te zeggen dat de app geen informatie gedurende dag geeft, wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 15:08

EektheMan

DPC

Lijkt ook per land te verschillen. Bing werkt voor mij weer perfect in Oekraiene, Rusland, Litouwen en Italie, maar Nederland zit ie er idd wat vaker naast.
Zal wel liggen aan de leverancier?

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Hmm, ik kijk even in mijn batterijbesparing en ik zie dat de app NPO (uitzendinggemist) erg veel batterijverbruik gebruikt, staat in de top 2 van de meest gebruikte apps..... dit is ook op de achtergrond zo.. hoe kan ik dit uitschakelen en/of verminderen?

Heb btw een Lumia 930.

[ Voor 9% gewijzigd door Krasloos op 19-07-2014 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 09:25
Net overgestapt van android naar wp en ik mis in de app ds photo van synology de mogelijkheid om foto's automatisch te uploaden naar mijn nas. Is er een andere app die deze functie ondersteund ?

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
bramv82 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 11:26:
Net overgestapt van android naar wp en ik mis in de app ds photo van synology de mogelijkheid om foto's automatisch te uploaden naar mijn nas. Is er een andere app die deze functie ondersteund ?
zoiets ongeveer http://www.windowsphone.c...bc-4da9-903a-e8a9e41391ee (zelf niet getest)

of

http://www.windowsphone.c...62-4ca7-8dc8-5a39fdab6609

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
bramv82 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 11:26:
Daar gebruik ik Onedrive voor. Foto's die ik belangrijk vind zet ik vervolgens met de hand over naar mijn Synology.
Is wel wat handwerk, maar hiermee voorkom ik dat elke nutteloze foto op m'n nas komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 09:25
Beide doen niet wat ik wil... Dan inderdaad maar via onedrive

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkEetBijen
  • Laatst online: 13:09
Ik zoek een app welke bijhoudt waar je hebt gelopen. Gewoon iets simpels als een gelopen route laten zien en eventueel de afgelegde afstand. Nu zijn er wel sportapps in overvloed die dit ook doen, maar ook heel veel meer informatie tonen. Dit is op zich niet zo erg, maar als iemand een app weet die dit allemaal niet doet dan zou dat zeer fijn zijn. Zou iemand mij zo'n app kunnen aanwijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
IkEetBijen schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 17:19:
Ik zoek een app welke bijhoudt waar je hebt gelopen. Gewoon iets simpels als een gelopen route laten zien en eventueel de afgelegde afstand. Nu zijn er wel sportapps in overvloed die dit ook doen, maar ook heel veel meer informatie tonen. Dit is op zich niet zo erg, maar als iemand een app weet die dit allemaal niet doet dan zou dat zeer fijn zijn. Zou iemand mij zo'n app kunnen aanwijzen?
Here Drive misschien?

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 09:39
Run the map. Is niet alleen voor renners, zelfs skiërs en wandelaars kunnen deze gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
IkEetBijen schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 17:19:
Gebruik zelf endomondo. Is misschien een sport app, maar houdt wel erg fijn bij hoe je gelopen hebt en daarbij de extra info. Met de laatste update kan je op je Phone ook alles terug zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Die adidas app was onlangs in het nieuws ivm 8.1 opties ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Fietstijden app met optie wandelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
bramv82 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 16:43:
[...]

Beide doen niet wat ik wil... Dan inderdaad maar via onedrive
Ik voel mezelf een beetje een overslaande langspeelplaat, maar here goes again:
BitTorrent Sync. Beschikbaar voor WP als app en te draaien op je synology: http://blog.bittorrent.co...t-sync-on-a-synology-nas/

Synct over local wifi als je thuis bent, of remote als je dat niet bent, whatever you need.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Met BIttorrent Sync op WP heb ik een slechte ervaringen. Er wordt simpelweg niet gesynchroniseerd. Af en toe krijg ik hooguit een mappenstructuur te zien, voor de rest niets. Wellicht werkt het alleen met kleine gesyncte folders. In die van mij staat over het algemeen tussen de 50 en 120 GB.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:08
BTsync op WP doet het volgens mij alleen als je de app opent, niet als background process. Waarschijnlijk vanwege rechtenbeperkingen van het WP8(.1).

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Forecast HD. Heb zelf destijds de nl vertaling voor deze app aangeleverd aan de developer. Kost volgens mij wel iets, maar de app is zeer mooi.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik lees net dat in Augustus de ANWB parkeren app beschikbaar wordt voor Windows Phone. Eens kijken of dat wat is dat bijdraagt voor mij. Maar dat het beschikbaar wordt voor WP is natuurlijk helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Laatst online: 16-09 09:49
MRELynx schreef op zondag 20 juli 2014 @ 15:06:
[...]

Forecast HD. Heb zelf destijds de nl vertaling voor deze app aangeleverd aan de developer. Kost volgens mij wel iets, maar de app is zeer mooi.
Ik gebruik zelf "weer 5 dagen". Erg fijne app die per zoveel uur perfect laat zien hoe het weer eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 19-09 16:48
Bestaat er een app waarmee je over Bluetooth muziek kan afspelen? Zou dit willen voor in de auto :) (Opel)

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 20:11
MarkoVie schreef op zondag 20 juli 2014 @ 18:01:
Bestaat er een app waarmee je over Bluetooth muziek kan afspelen? Zou dit willen voor in de auto :) (Opel)
Kan gewoon met de standaard muziek app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
Dank voor de vele suggesties m.b.t. weerapps. Ik heb diverse kandidaten op proef. Jammer dat Weerplaze al 1,5 jaar niet update....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 14:13
MarkoVie schreef op zondag 20 juli 2014 @ 18:01:
Met Spotify werkt het jammer genoeg niet :( Maar wist niet dat het met de standaard muziek app kon.

[ Voor 9% gewijzigd door icratox op 20-07-2014 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:17

The Chosen One

Zie signature!

Ik maak ook de overstap naar WP 8.x. De Samsung ATIV S gekocht bij ibood. (begin volgende maand binnen)
Stap over van me 'LG Optimus Chic E720'. Van 3.2" naar 4.8", kleine upgrade ieg. Ook maar ff nieuw hoesje kopen dan. Vorige was een $2 ding van ebay. :D

Vrij weinig gedaan altijd met me android phone (o.a. gamer.nl , Steam en Kindle app (neem toch kindle mee naar werk tegenwoordig maar toch), tile setup en groter scherm zal erg welkom zijn en meer mogelijkheden bieden met bijv wat twitch kijken of gewoon sites lezen. (paar keer grote Diablo 3 patchnotes gelezen afgelopen dagen en dat was me toch heen en weer vegen)

Zijn er nog leuke sites of lijstjes met aanraders voor apps e.d. of algemene tips? :)

Zag ieg Start Screen Customizer (http://www.windowsphone.c...-6a26ab013ff4?signin=true) al in de andere topic (tenzij er betere suggesties zijn).

[ Voor 27% gewijzigd door The Chosen One op 20-07-2014 20:54 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:43
icratox schreef op zondag 20 juli 2014 @ 20:19:
[...]

Met Spotify werkt het jammer genoeg niet :( Maar wist niet dat het met de standaard muziek app kon.
Werkt dat met Spotify niet? Gewoon Bluetooth audio koppelen...toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Dat werk wel :)

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op zondag 20 juli 2014 @ 20:57:
[...]

Werkt dat met Spotify niet? Gewoon Bluetooth audio koppelen...toch?
Moet gewoon werken via Bluetooth elke App/game wordt bij mij gewoon gestreamt naar mijn Creative D80 speaker

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2014 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 14:13
Hmm weird, de beide auto's die ik gebruik zenden wel de navigatie stem uit over de bluetooth verbinding, maar als ik spotify aanzet (en navigatie uitzet) worden alleen de telefoon speakers gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Ik krijg het alvast niet met de standaard app aan de praat ;'(
Zal wel vanalle instellingen nog proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
MarkoVie schreef op zondag 20 juli 2014 @ 22:49:
Ik krijg het alvast niet met de standaard app aan de praat ;'(
Zal wel vanalle instellingen nog proberen :)
Ik heb mijn foon gewoon via Bluetooth gekoppeld.....en die doet dan naast telefoon-bluetooth ook music-bluetooth....misschien ondersteund je autoradio die bluetooth profielen niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Ik weet het niet, het is de Navi900 van een Opel Astra J van 2011 :)

Bij mijn vorige autoradio ging het ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
MarkoVie schreef op zondag 20 juli 2014 @ 23:10:

Ik zeg even de specs van die Navi900 en de Opel Astra J opzoeken en kijken hoe dat zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarkoVie schreef op zondag 20 juli 2014 @ 23:10:

Het ligt aan je navi900 de ondersteuning is er niet de navi950 lijkt het wel te ondersteunen , dus wordt een aux kabeltje gebruiken ook geen ramp lijk mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
RoJan schreef op zondag 20 juli 2014 @ 20:03:
Dank voor de vele suggesties m.b.t. weerapps. Ik heb diverse kandidaten op proef. Jammer dat Weerplaze al 1,5 jaar niet update....
Waarom is dat jammer, de app is toch gewoon goed?
Ik vind de app nog steeds vele maler fijner dan de Weerplaza voor de iPhone, die wel geupdate wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Een vraag aan de mensen die al langer ervaring hebben met Windows Phone. Zelf heb ik de afgelopen jaren altijd een Android-telefoon gehad, maar nu heb ik een Nokia Lumia 930 gewonnen (yeah!). Hoewel ik eigenlijk tevreden ben met Android, wil ik uiteraard nu de overstap maken naar Windows Phone.

Echter ben ik redelijk fanatiek gebruiker van diensten van Google. Denk aan Google Drive, Gmail, Youtube en ook mijn agenda en contacten staan opgeslagen in Google. Voorzover ik kon vinden zijn er echter geen officiele Google apps (behalve een zoekapp). Zijn er goede, werkbare en betrouwbare alternatieven hiervoor of blijf ik hiervoor toch veroordeeld tot Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
DarkFly schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:36:
Een vraag aan de mensen die al langer ervaring hebben met Windows Phone. Zelf heb ik de afgelopen jaren altijd een Android-telefoon gehad, maar nu heb ik een Nokia Lumia 930 gewonnen (yeah!). Hoewel ik eigenlijk tevreden ben met Android, wil ik uiteraard nu de overstap maken naar Windows Phone.

Echter ben ik redelijk fanatiek gebruiker van diensten van Google. Denk aan Google Drive, Gmail, Youtube en ook mijn agenda en contacten staan opgeslagen in Google. Voorzover ik kon vinden zijn er echter geen officiele Google apps (behalve een zoekapp). Zijn er goede, werkbare en betrouwbare alternatieven hiervoor of blijf ik hiervoor toch veroordeeld tot Android?
Met de ingebouwde mail client werkt Gmail gewoon zonder problemen, je contacten en agenda kun je hiermee ook gewoon syncen.
Youtube, met dank aan een eigenwijze Google ben je veroordeelt tot m.youtube.com, wat overigens wel gewoon werkt.
Google Drive weet ik niet, misschien is deze eenvoudig voor je om te zetten naar Onedrive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

St00mwals schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:47:
[...]

Met de ingebouwde mail client werkt Gmail gewoon zonder problemen, je contacten en agenda kun je hiermee ook gewoon syncen.
Youtube, met dank aan een eigenwijze Google ben je veroordeelt tot m.youtube.com, wat overigens wel gewoon werkt.
Google Drive weet ik niet, misschien is deze eenvoudig voor je om te zetten naar Onedrive?
Ik gebruik Google Drive zelf bijna niet, maar ik weet dat er een app in de store staat. Hij is alleen niet van Google zelf.

Google Drive on WP van FourFly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
St00mwals schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:47:
[...]
Youtube, met dank aan een eigenwijze Google ben je veroordeelt tot m.youtube.com, wat overigens wel gewoon werkt.[...]
De niet mobiele versie werkt ook hoor. Daarnaast heb je nog apps zoals Metrotube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Beste video call app is...

WeChat, of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
  • Laatst online: 19-09 23:01
Beste weet ik niet, maar Skype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirod
  • Laatst online: 18-09 21:49
Ik overweeg Windows Phone voor m'n vader. Ik vond zelf de phone app altijd heel irritant (verder overigens heel enthousiast over Windows Phone). Is het mogelijk om gewoon een lijst met contacten te krijgen als je op de phone app drukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
  • Laatst online: 19-09 23:01
mirod schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:31:
Ik overweeg Windows Phone voor m'n vader. Ik vond zelf de phone app altijd heel irritant (verder overigens heel enthousiast over Windows Phone). Is het mogelijk om gewoon een lijst met contacten te krijgen als je op de phone app drukt?
Druk op de Personen Hub. Hier zie je dan de contactenlijst. Selecteer vervolgens een contact en druk op bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Lees ik veel slechte ervaringen over. Batterydrain, in/uitloggen probs, verbroken verbindingen etc etc
Pagina: 1 ... 66 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.