Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:44

jeka

Support your local club.

Niels kun je ook een data verbruik app draaien?
Of valt dat niet onder het u vraagt wij draaien ;-)

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
jeka schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:31:
Niels kun je ook een data verbruik app draaien?
Of valt dat niet onder het u vraagt wij draaien ;-)
I wish :0. Ik heb sinds een week een Lumia 820, en ik mis de Verbruiksmonitor (= Nokia Counters) toch wel heel erg. DataSense schijnt een korte Verizon exclusive te zijn volgens WPCentral Forums: http://forums.wpcentral.c...o-nokia-counters-wp8.html

Hopelijk komt hij wel snel, absurd dat ik nu niet kan zien hoeveel data ik verbruik.

Groeten,
Niels

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:25
Nou Niels, ik dacht: nieuwe versie .... en de kans dat we de tegel uit kunnen proberen duurt wel even. Het is immers lente. Krijg ik toch een notificatie: kans op neerslag 0,1 mm. Ik zie niks, maar na een minuut of 5 ... sneeuw!

Mooi man.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vipers120
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09 09:13
Heeft iemand enig idee of (of eventueel wanneer) de marktplaats app verschijnt voor Windows Phone? Ik vind de mobiele website gewoon zo vreselijk werken. Complete website gaat dan nog, maar om iedere keer naar complete site te gaan is ook niet altijd even fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Niels9001 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:27:
[...]

U vraagt, wij draaien :-).

Groeten,
Niels
Als dat het geval is.
Waarom staat er in de tile linksonderaan de naam van je programma ipv de locatie waar je je bevind?
Ik weet echt wel welk programma ik gebruik.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 11:09
The Dolf schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 01:40:
[...]

Als dat het geval is.
Waarom staat er in de tile linksonderaan de naam van je programma ipv de locatie waar je je bevind?
Is dat niet de design language van Windows Phone? Het is bij de meeste tiles zo dat de naam links onderin staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hebben meer mensen (met WP7.8?) er last van dat de Store wat "zwaar" werkt. Zoeken naar apps gaat nog wel, maar zodra het "installeren" of "delen" knopje moet verschijnen, duur dat vaak wel even. En ook het echte downloaden loopt alles behalve soepel.

Ben ik de enige of herkennen mensen dit?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

herkenbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameFreak
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 18:09
Ja dit herken ik ook.

Ik heb ook het idee dat het hele OS wat instabieler en trager is sinds 7.8, Navigon bijvoorbeeld crasht veel meer dan op 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
In WP8 geen enkele last van.

Wat trouwens top is, is dat je via de store in contact kunt komen met de makers van een willekeurige App. Heb ik al contact met de maker van Just Weight, gisteren vond ik de App Note Pro. Wordt gemaakt door een student en heeft een paar 'foutjes'. Mailtje gestuurd en direct antwoord. TOP. Foutjes zijn hersteld en App wordt aangeboden aan de store.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
The Dolf schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 01:40:
[...]

Als dat het geval is.
Dat is iets wat ik wellicht nog wil aan passen. Alleen komt daar wel wat bij kijken. Als er gebruik gemaakt wordt van GPS moet de lat/lon omgezet worden naar een plaatsnaam. Dat kan, met bijv. de Bing REST Services. Maar dat zorgt wel voor nog meer traffic (waarop een limiet zit) over een API key. Nog een key aanvragen kan natuurljik, maar naast dat zit een achtergrondtaak ook aan een boel limieten gebonden: geheugen gebruik, tijdsduur etc. Het ophalen van de plaatsnaam kost ook weer tijd + energie.

Als je de positie 'fixed' instelt is het wel eenvoudig te doen, aangezien de plaatsnaam is opgeslagen in Regenmeter zelf. Dit zou ik dus wel aan kunnen passen, maar niet per se prioriteit 1 aangezien de refresh-tijd aan de achterkant wordt weergegeven. Je weet toch wel waar je bent / afgelopen 30 minuten bent geweest :+ ?

De muziek tile geeft bijvoorbeeld ook niet weer in de app title waar je naar luistert. De Nokia HERE Maps tile laat ook niet zien waar je bent, en de e-mail title laat niet zien welk e-mailadres je gebruikt.

Ik zal er in een toekomstige update in ieder geval naar kijken ;)
E2TK schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 08:22:
[...]Is dat niet de design language van Windows Phone? Het is bij de meeste tiles zo dat de naam links onderin staat.
Klopt. De 'primary' tiles geven inderdaad de app naam aan. Secondary tiles worden gebruikt om andere titels mee te geven (je pint bijvoorbeeld een specifice plaats/album/notitie aan je startscherm, dan zie je de naam van die 'tile' en niet van de app).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baszzz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 17:21
Niels9001 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:22:
[...]
Als je de positie 'fixed' instelt is het wel eenvoudig te doen, aangezien de plaatsnaam is opgeslagen in Regenmeter zelf. Dit zou ik dus wel aan kunnen passen, maar niet per se prioriteit 1 aangezien de refresh-tijd aan de achterkant wordt weergegeven. Je weet toch wel waar je bent / afgelopen 30 minuten bent geweest :+ ?
Is het misschien een idee om meerdere posities fixed in te stellen? Zodat je binnen de app snel kan wisselen welke plaats er op de live tile verschijnt of als het mogelijk is dat de live tile automatisch tussen de posities wisselt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
[...]
. Je weet toch wel waar je bent / afgelopen 30 minuten bent geweest :+ ?
Ik heb er af en toe weekenden tussen zitten dat ik alleen maar een vaag vermoeden heb.

Het gaat er alleen om dat het mooier oogt. Had geen idee dat er zo veel werk in zou zitten.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-08 15:33
Ik heb enkele dagen terug een Huawei W1 gekocht en ben zeer tevreden. Nu ben ik alleen op zoek naar een applicatie met livetile, waarbij ik de telefoon in zijn geheel kan muten. Dus geen trilfunctionaliteit en geluid.

Nu moet ik het geluid altijd in het instellingen menu uit zetten, voordat ik ga slapen (ik heb 's nachts last van actieve vrienden in groepschats ;) ), maar ik vergeet hem telkens aan te zetten. Ik zou er wel aan kunnen wennen, maar het lijkt me makkelijker met een live-tile.

Weet iemand of er zo'n app beschikbaar is? Ik kon zelf namelijk niets vinden.

edit: Of is het toch mogelijk om dit op de manier van Android te doen? Door op de volume-omlaag knop te drukken. Soms kijk ik domgenoeg over sommige functionaliteiten in Windows Phone door. 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Farmir op 22-03-2013 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
[...]

Dat is iets wat ik wellicht nog wil aan passen. Alleen komt daar wel wat bij kijken. Als er gebruik gemaakt wordt van GPS moet de lat/lon omgezet worden naar een plaatsnaam. Dat kan, met bijv. de Bing REST Services. Maar dat zorgt wel voor nog meer traffic (waarop een limiet zit) over een API key. Nog een key aanvragen kan natuurljik, maar naast dat zit een achtergrondtaak ook aan een boel limieten gebonden: geheugen gebruik, tijdsduur etc. Het ophalen van de plaatsnaam kost ook weer tijd + energie.

De muziek tile geeft bijvoorbeeld ook niet weer in de app title waar je naar luistert. De Nokia HERE Maps tile laat ook niet zien waar je bent, en de e-mail title laat niet zien welk e-mailadres je gebruikt.

Ik zal er in een toekomstige update in ieder geval naar kijken ;)

[...]

Klopt. De 'primary' tiles geven inderdaad de app naam aan. Secondary tiles worden gebruikt om andere titels mee te geven (je pint bijvoorbeeld een specifice plaats/album/notitie aan je startscherm, dan zie je de naam van die 'tile' en niet van de app).
Maar we hebben het over een mobiel, tegenwoordig smartphone genoemd, Dus, als het in Zwolle regent en ik ben na een half uur met de auto in Hardewijk .....Dan lijkt het mij een beetje onzin om op te geven waar ik ben. Dat weet ik namelijk zelf wel .... nu de telefoon nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 23:54

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

PaT schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:28:
*O* *O* *O*

Yes please! Dat zou echt heel, heel, heel erg tof zijn!
Ok, heb je de UI af, veel van de logica af, kom je er achter dat de standaard Alarm class niet te customizen valt. Dus je krijgt altijd zo'n lame snooze knopje en een standaard snooze interval. Grr. Zul je zien dat je ook niet zelf zoiets kunt maken omdat achtergrond taken maar elk half uur een keer draaien. Toch lastig als het alarm 29 min te laat af gaat :)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kun je iets dergelijks niet met een pushmessage oplossen?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred-Erik
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-04 18:51
Farmir schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 20:33:
Ik heb enkele dagen terug een Huawei W1 gekocht en ben zeer tevreden. Nu ben ik alleen op zoek naar een applicatie met livetile, waarbij ik de telefoon in zijn geheel kan muten. Dus geen trilfunctionaliteit en geluid.

Nu moet ik het geluid altijd in het instellingen menu uit zetten, voordat ik ga slapen (ik heb 's nachts last van actieve vrienden in groepschats ;) ), maar ik vergeet hem telkens aan te zetten. Ik zou er wel aan kunnen wennen, maar het lijkt me makkelijker met een live-tile.

Weet iemand of er zo'n app beschikbaar is? Ik kon zelf namelijk niets vinden.

edit: Of is het toch mogelijk om dit op de manier van Android te doen? Door op de volume-omlaag knop te drukken. Soms kijk ik domgenoeg over sommige functionaliteiten in Windows Phone door. 8)7
Nee, als je het volume omlaag zet heb je standaard nog wel trillen. Je kan de trilfunctie wel uitzetten, maar dan moet je de trilfunctie ook weer aanzetten als je het weer wilt hebben.

Zelf gebruik ik Snotify op mijn unlocked WP7.8-telefoon, waar je in kan stellen dat tussen een bepaalde tijd het trillen uitstaat. Ik heb al wel homebrew WP7-apps gezien die wel in de WP8-store terecht zijn gekomen, dus er lijkt meer mogelijk met WP8. Maar ik weet niet of dit dan ook kan en of iemand al een WP8-versie heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij gaat dat niet lukken op WP8 (geen homebrew mogelijk). Je hebt dan wat systeeminstellingen nodig en dat soort toegang krijg je niet. Dus het is wachten op Microsoft om daar nog iets mee te doen. Ik hoop zelf dat ze nog een update gaan maken van wat er met NFC mogelijk is. Dat is imo net zo handig als dat je nog zelf een handeling moet doen om je telefoon helemaal uit te zetten.

Maar is hem in vliegtuigstand zetten niet net zo handig dan? Staat trillen en geluid wel aan, maar er komt dan toch niets binnen.

[ Voor 43% gewijzigd door Martinspire op 23-03-2013 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Laatst online: 14:16
Hallo,
Ik beleg bij Binck. Ze hebben apps alleen voor android en ios. De mobiele website van Binck is waardeloos.

Is er een app waar ik mijn aandelen/obligaties portefeuille kan zien? Het zijn in Nederland genoteerde beleggingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

zonoskar schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 02:48:
[...]

Ok, heb je de UI af, veel van de logica af, kom je er achter dat de standaard Alarm class niet te customizen valt. Dus je krijgt altijd zo'n lame snooze knopje en een standaard snooze interval. Grr. Zul je zien dat je ook niet zelf zoiets kunt maken omdat achtergrond taken maar elk half uur een keer draaien. Toch lastig als het alarm 29 min te laat af gaat :)
Dat verklaart waarom er nog geen deugdelijke alarm apps beschikbaar zijn. Geldt die beperking alleen voor WP7 of ook voor 8?

In ieder geval bedankt voor het onderzoeken! Echt heel tof.
Nu maar hopen dat Blue hier iets aan gaat veranderen. (ook al zal dat waarschijnlijk WP8 only worden)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Laatst online: 11:41
Wenzel schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 12:44:
Hallo,
Ik beleg bij Binck. Ze hebben apps alleen voor android en ios. De mobiele website van Binck is waardeloos.

Is er een app waar ik mijn aandelen/obligaties portefeuille kan zien? Het zijn in Nederland genoteerde beleggingen.
Even zoeken misschien?

http://www.windowsphone.com/nl-nl/search?q=aandelen
http://www.windowsphone.com/nl-nl/search?q=stocks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Zoeken heb ik al gedaan. Maar het zijn er zoveel, en alles wat ik tot nu toe gezien heb zonder de koersen van beurs van Amsterdam.
Maar evengoed bedankt voor je info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Wenzel schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 15:46:
Zoeken heb ik al gedaan. Maar het zijn er zoveel, en alles wat ik tot nu toe gezien heb zonder de koersen van beurs van Amsterdam.
Maar evengoed bedankt voor je info.
Onzin, je moet gewoon de juiste codes van de aandelen invoeren. Je kunt zelfs jouw port. invoeren.

Stel, je hebt aandelen BAM. Dan is de juiste code: BAMNB.AS

Deze is daar prima geschikt voor. http://www.windowsphone.c...cb-40c2-b578-96cc020a336e

[ Voor 20% gewijzigd door GerCor op 23-03-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
Fred-Erik schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 10:28:
[...]

Nee, als je het volume omlaag zet heb je standaard nog wel trillen. Je kan de trilfunctie wel uitzetten, maar dan moet je de trilfunctie ook weer aanzetten als je het weer wilt hebben.

Zelf gebruik ik Snotify op mijn unlocked WP7.8-telefoon, waar je in kan stellen dat tussen een bepaalde tijd het trillen uitstaat. Ik heb al wel homebrew WP7-apps gezien die wel in de WP8-store terecht zijn gekomen, dus er lijkt meer mogelijk met WP8. Maar ik weet niet of dit dan ook kan en of iemand al een WP8-versie heeft gemaakt.
Ik heb mijn trilfunctie maar permanent uit gezet, zodat ik alleen nog het volume omlaag hoef te zetten.
In ieder geval bedankt voor info en tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik heb de trilfunctie ook uitgezet, maar dat maakt helemaal niks uit, trilt gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik weet niet wie er hier allemaal Facebook gebruikt en de standaard app tekort vindt schieten, maar deze app: http://www.windowsphone.c...48-40fa-8e28-044d047e8571 oftewel The Facebook is echt de beste Facebook app die ik tot nog toe heb gebruikt.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/ee9e12fa-090d-4488-ab0a-00b6ed019b50?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

Gewoon de webview met eindelijk de like en reageer knoppen naast elkaar in plaats van onder elkaar en een hele mooie photo enhancer plugin welke er voor zorgt dat je net zo door foto's kan scrollen als op iOS of Android. Oh en natuurlijk erg belangrijk dat je nieuwsfeed tenminste gefilterd is in plaats van dat je al die idiote games ziet die mensen spelen.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/f8d97429-3eb3-47eb-9082-5a7cbdb2b8a4?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
GerCor, bedankt deze werkt. Echter alleen aandelen. Geen obligaties. Ik zoek verder.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deuxani schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 16:24:
Ik weet niet wie er hier allemaal Facebook gebruikt en de standaard app tekort vindt schieten, maar deze app: http://www.windowsphone.c...48-40fa-8e28-044d047e8571 oftewel The Facebook is echt de beste Facebook app die ik tot nog toe heb gebruikt.

[afbeelding]

Gewoon de webview met eindelijk de like en reageer knoppen naast elkaar in plaats van onder elkaar en een hele mooie photo enhancer plugin welke er voor zorgt dat je net zo door foto's kan scrollen als op iOS of Android. Oh en natuurlijk erg belangrijk dat je nieuwsfeed tenminste gefilterd is in plaats van dat je al die idiote games ziet die mensen spelen.

[afbeelding]
Hmm ziet er niet verkeerd uit. Straks eens proberen.

Wat me met alle Facebook apps wel opvalt is dat de foto's een stuk buiten de UI komen te staan (buiten het vlak dus waar ze in zitten). Ik dacht eerst dat dat gewoon buggy was, maar dat is blijkbaar de manier van Facebook zelf.

Mijn moeder heeft overigens nog wel wat klachten dat de updates soms niet verschijnen (dat de laatste update van enkele uren terug is). Gezien het feit dat er weer een nieuw design van Facebook aan zit te komen, is te verwachten dat er binnenkort ook wel een nieuwe WP app aan zit te komen van Facebook dus ik hoop dat het dan wel opgelost is. De standaard Facebook app is op zich niet verkeerd, maar voor de die-hard gebruikers wel wat dingen op te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
Over Facebook gesproken. Ik snap de standaard Facebook app totaal niet. Ik heb werkelijk geen idee hoe ik in het nieuwoverzicht kan komen. Als ik bijvoorbeeld een notificatie open en dan naar bijvoorbeeld een groep of evenement wordt gestuurd, dan kan ik niet terug komen in dit standaard nieuwsoverzicht (Newsfeed).

Zie ik iets heel erg over het hoofd, of is dit gewoon een gigantische beperking van Facebook?

Ik wil graag die app wel gebruiken, aangezien ik de vormgeving en een deel van de functionaliteit wel heel erg goed vind. Ik ben nu genoodzaakt om de bovengenoemde app (The Facebook) te gebruiken. Die is overigens wel heel goed enbevat geen additionele reclames zoals andere Facebook apps wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:53
Gewoon de backknop op je telefoon? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Martinspire schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 03:15:
Kun je iets dergelijks niet met een pushmessage oplossen?
Zoals ik het zie niet echt. Volgens mij zijn er 3 opties voor push notifications:
1. Raw Notification, hier draait je app en de push notification wordt afgehandeld in de runtime van je app. Maar dan moet je app wel draaien dus.
2. Toast Notification, hier hoeft je app niet voor te runnen, maar je krijgt alleen een klein info schermpje te zien. Je app kan er niet op reageren.
3. Tile Notification, hier verandert alleen je tile, je eigen app komt niet tussen beide. Dus ook geen kans om de push message af te handelen in je app.

Ik zie dus geen mogelijkheid om de push notification mijn app een schop te geven ongeacht de state van de app (running, tombstoned, etc).

Ik kan natuurlijk de Whatsapp kan op gaan, maar ik denk niet dat dit een goed idee is :) Alles wat ik eigenlijk wil is de mogelijkheid om een callback te koppelen aan een reminder class. Helaas.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:24
Is er een app of iets waarmee ik me gedeelde internet via me beginscherm gelijk aan/uit kan zetten (of zit dat toevallig in 7.8?). Via instellingen op me beginscherm werkt het wel, maar ik zie liever iets wat ik aanklik waarmee het direct in werking word gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
StygMa schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 21:10:
Is er een app of iets waarmee ik me gedeelde internet via me beginscherm gelijk aan/uit kan zetten (of zit dat toevallig in 7.8?). Via instellingen op me beginscherm werkt het wel, maar ik zie liever iets wat ik aanklik waarmee het direct in werking word gezet.
Dit is echt iets wat Microsoft moet oplossen. Snelle toggles om Wifi/3G/Vliegtuigstand/Helderheid/Volume/NFC/GPS aan te kunnen passen. Hopelijk in de notification center die zou gaan komen. Stock Android doet dit heel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 20:36

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Niels9001 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:34:
[...]
Dit is echt iets wat Microsoft moet oplossen. Snelle toggles om Wifi/3G/Vliegtuigstand/Helderheid/Volume/NFC/GPS aan te kunnen passen. Hopelijk in de notification center die zou gaan komen. Stock Android doet dit heel netjes.
Eerste drie kun je prima via "Connectivity Shortcuts" (gratis app) regelen, anderen zijn idd wat zoeken af en toe. Je kunt de Settings/Instellingen tile ook op het startscherm prikken, dat maakt het al iets handiger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:13

Radeon

Today is a good day to die

Ik wil een app kopen in de store en betalen met paypal, nu blijf ik constant hangen in een scherm van Paypal waar ik Paypal toestemming geeft om toekomstige betalingen aan Microsoft Luxembourg S.a.r.l te verrichten.
Nu staat er onderin het scherm een button Akkoord en doorgaan maar deze is niet actief.
Heb het ook geprobeerd via in de WP8 portemonnee maar dan krijg ik precies hetzelfde.

Iemand een idee wat ik fout doe?

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
deuxani schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 16:24:

[afbeelding]

[afbeelding]
Dit is ook de enige FB app die ik gebruik. En van dezelfde makers gebruik ik ook Social Scout, een soort Inchecken+

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is The Facebook niet gewoon een schil bovenop touch.facebook.com? Ik gebruik die site altijd ipv de Facebook app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Mooie app, bedankt voor het melden. :)

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2013 @ 20:42:
Is The Facebook niet gewoon een schil bovenop touch.facebook.com? Ik gebruik die site altijd ipv de Facebook app.
Ja eigenlijk wel. Enige verschil is dat de knoppen van de browserinterface dus zijn vervangen door knoppen van facebook en er wat snelkoppelingen in zitten. Notificaties werken overigens ook prima, dus wat dat betreft is het wel wat meer dan alleen een web-schil.

Werkt hier ook prima trouwens. De originele Facebook app geeft niet alle updates weer op dit moment, maar TheFacebook laat nog gewoon een bericht zien van 43 minuten geleden (de laatste bij de Facebook app zelf is 9 uur geleden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Trein 2.0.0.0 is vanmorgen ingediend. Ben er erg blij mee :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Niels9001 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:38:
Is dat een update vanaf Treinvertraging of moet ik het hier in de gaten houden?

Na de update van de 8S van vorige week heb ik meteen maar Treinvertraging geïnstalleerd ipv Treintijden, zodat deze nieuwe er straks op komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Mooie notitie app: NOTE PRO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
TheZeroorez schreef op maandag 25 maart 2013 @ 22:27:
[...]

Is dat een update vanaf Treinvertraging of moet ik het hier in de gaten houden?

Na de update van de 8S van vorige week heb ik meteen maar Treinvertraging geïnstalleerd ipv Treintijden, zodat deze nieuwe er straks op komt ;)
Dit is inderdaad een update (2.0.0.0). De naam zal zich wijzigen in Trein, aangezien het niet meer alleen om vertragingen gaat maar ook om bijv. het plannen van een reis.

V2.0 bevat grote wijzigingen in de UI, en een aantal nieuwe functies en bugfixes. Meer info volgt snel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik hoop dat ie beter is dan de 9292 app, mijn vriendin ergert zich groen en geel aan die app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

9292? Vier sterren na 588 beoordelingen. Ik denk niet dat de app zo slecht is maar dat hij je vriendin gewoon niet ligt :)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Niels9001 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:38:
Hebbes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
zonoskar schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 11:16:
Ik hoop dat ie beter is dan de 9292 app, mijn vriendin ergert zich groen en geel aan die app.
kenneth schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 12:04:
9292? Vier sterren na 588 beoordelingen. Ik denk niet dat de app zo slecht is maar dat hij je vriendin gewoon niet ligt :)
Ik ben zelf ook erg tevreden over de 9292 app. Doet wat hij moet doen, en ziet er zeker niet verkeerd uit. Jammer genoeg kunnen andere partijen (behalve 9292) nog niet aan die data sets komen. Real-time businformatie zou echt top zijn! Op een kaartje je bus zien aankomen bijvoorbeeld, weet je dat je moet rennen :-).

[ Voor 5% gewijzigd door Niels9001 op 26-03-2013 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2097414/Treinv2.png

Trein 2.0.0.0
Update is zo te zien al goedgekeurd (binnen 30 uur!) en bevat de volgende verbeteringen:

• Naam is veranderd in 'Trein' (i.p.v. Treinvertraging).
• Hoofdmenu totaal vernieuwd: plan je reis, en zoek stations bij jou in de buurt!
• Bekijk naast de actuele vertrektijden en storingen nu ook de voorzieningen op een station.
• Klik op een actuele vertrektijd om de route van de reis te zien (inc. alle stopstations).
• Nieuwe live tiles zorgen er voor dat je meteen weet wanneer, hoelaat en waarom er een ongeplande verstoring is op jouw traject. (Iconic tile alleen op WP7.8 en WP8)
• Deel reisadviezen, storingen en werkzaamheden via social media of e-mail.
• Meerdere bugfixes en UI verbeteringen: stations selecteren bug is opgelost, nieuwe header afbeeldingen.

http://www.windowsphone.c...9c-41b9-a156-4cb33ea7ad2d

[ Voor 3% gewijzigd door Niels9001 op 26-03-2013 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie app, erg nice!

Het is dat ik niet meer met het OV hoef te reizen, maar anders kwam ie zeker van pas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Niels9001 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 19:33:
[afbeelding]

Trein 2.0.0.0
Update is zo te zien al goedgekeurd (binnen 30 uur!) en bevat de volgende verbeteringen:

• Naam is veranderd in 'Trein' (i.p.v. Treinvertraging).
• Hoofdmenu totaal vernieuwd: plan je reis, en zoek stations bij jou in de buurt!
• Bekijk naast de actuele vertrektijden en storingen nu ook de voorzieningen op een station.
• Klik op een actuele vertrektijd om de route van de reis te zien (inc. alle stopstations).
• Nieuwe live tiles zorgen er voor dat je meteen weet wanneer, hoelaat en waarom er een ongeplande verstoring is op jouw traject. (Iconic tile alleen op WP7.8 en WP8)
• Deel reisadviezen, storingen en werkzaamheden via social media of e-mail.
• Meerdere bugfixes en UI verbeteringen: stations selecteren bug is opgelost, nieuwe header afbeeldingen.

Ziet er erg goed uit. Gebruik momenteel Spoorboekje in plaats van deze maar ik ga deze eens proberen deze week omdat jouw Regenmeter mij ook erg goed bevallen is.

Goed bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Prachtig Niels, alleen heb ik toch het idee dat de foto's niet helemaal kloppen met mijn telefoon, maar ik kom er nu achter dat je daarvoor een soort carrousel gebruikt. Ook leuk. Wat ik nog mis, en dat heb ik ook in de store geschreven, is geplande storingen. Normaal draai ik zaterdagnacht een dienst op het traject Doetinchem - Arnhem en die werkzaamheden zijn al wel te zien in Treinen, maar niet bij jou. Of, want dat is namelijk een traject van Arriva ... zit er alleen NS in?

Voorzieningen is een hele goede aanvulling.

Maar, petje af. Een hele verbetering t.o.v. treinvertraging.

[ Voor 4% gewijzigd door GerCor op 27-03-2013 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
GerCor schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 00:14:
Prachtig Niels, alleen heb ik toch het idee dat de foto's niet helemaal kloppen met mijn telefoon, maar ik kom er nu achter dat je daarvoor een soort carrousel gebruikt. Ook leuk. Wat ik nog mis, en dat heb ik ook in de store geschreven, is geplande storingen. Normaal draai ik zaterdagnacht een dienst op het traject Doetinchem - Arnhem en die werkzaamheden zijn al wel te zien in Treinen, maar niet bij jou. Of, want dat is namelijk een traject van Arriva ... zit er alleen NS in?

Voorzieningen is een hele goede aanvulling.

Maar, petje af. Een hele verbetering t.o.v. treinvertraging.
De foto's worden inderdaad random afgewisseld. In zowel in het hoofdmenu als in de subpagina's zijn er 7 afbeeldingen. (Hulde aan de vele treinspotters die we hebben in dit land :-))!

Ik gebruik inderdaad de NS API, en als het goed is moet deze alle geplande werkzaamheden tonen die er op het Nederlandse spoor zijn. Deze zijn voor heel Nederland te zien in het hoofdmenu, en op de stationpage voor het betreffende station.

Prijs API kon ik nog niet gebruiken doordat hier eerst goedkeuring moet komen door de NS. Inmiddels is deze er, dus ik hoop dit nog toevoegen deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Oké Niels, en als je je straks verveelt. Misschien is het een idee om een boete app te maken i.s.m. het OM (Openbaar Ministerie). Of, maar dat had ik al eerder gemeld, een app voor Niki.nl. Ik weet dat Fundament All Media bezig is voor al hun databases een API te maken en nu ook voor mobiel websites bouwt. Maar ik weet niet of ze daar zelf een Windows 8, WP7.8 en 8 app voor willen maken. Je kunt misschien even contact opnemen met Boris Geheniau. Hij is directeur eigenaar van Fundament All Media. Misschien kunnen jullie samen tot iets moois komen. Ik heb hem ook al jouw naam genoemd via Twitter @nieuwbouw20.

www.fundament.nl

EDIT: Antwoord van Boris: 'Cool, laat maar komen'

[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 27-03-2013 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Laatst online: 11:41
Die Niels maakt wel naam in Windows Phone app-land :)

Maar zonder dollen: goed bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
GerCor schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:17:
Oké Niels, en als je je straks verveelt. Misschien is het een idee om een boete app te maken i.s.m. het OM (Openbaar Ministerie). Of, maar dat had ik al eerder gemeld, een app voor Niki.nl. Ik weet dat Fundament All Media bezig is voor al hun databases een API te maken en nu ook voor mobiel websites bouwt. Maar ik weet niet of ze daar zelf een Windows 8, WP7.8 en 8 app voor willen maken. Je kunt misschien even contact opnemen met Boris Geheniau. Hij is directeur eigenaar van Fundament All Media. Misschien kunnen jullie samen tot iets moois komen. Ik heb hem ook al jouw naam genoemd via Twitter @nieuwbouw20.

www.fundament.nl

EDIT: Antwoord van Boris: 'Cool, laat maar komen'
Klinkt goed, alleen heb ik op dit moment zeker geen 'tijd over' aangezien ik het huidige development werk al naast mijn baan moet doen :-). In ieder geval bedankt voor de heads-up. Wie weet als Trein of Regenmeter uitontwikkeld is ;).

Groeten,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Oké Niels. Toch nog ter overweging .... als teaser: het betreft een huizendatabase. Zo'n beetje alle Nederlandse nieuwbouwwoningen van projectontwikkelaars en makelaars (er is ook een samenwerking met FUNDA) staan er in. Op dit moment zijn dat 12.225 koopwoningen.

Wel een unieke app in de store.

Wat in het vat zit, verzuurt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alle HERE apps van Nokia hebben weer een update vandaag. Iets over een Probleemoplosser in de beschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Heb helemaal geen HERE op mijn 7.8 foon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 15:53
hjs schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:48:
Heb helemaal geen HERE op mijn 7.8 foon :(
Voor WP8 zijn alle navigatie-apps gerenamed naar HERE xxx (b.v. HERE Drive, HERE Maps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgens mij heet het op 7.8 nog gewoon 'Drive', athans na de 7.8 update in iedergeval nog wel.

Maarja, nog geen update rond de HERE voor non-Nokia, is nog steeds niet voor NL beschikbaar.
http://www.windowsphone.c...16-47d5-8041-28018fcea606

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 27-03-2013 14:41 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart40
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11-2021
bij mij wel (Lumia 820). In de store naar de HERE apps gaan en dan op bijwerken klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 08:32

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Niels , heb al je apps geinstalleerd! Echt goede en vooral mooie applicaties, waren er maar meer van zulke ontwikkelaars ;)

Verder heb ik zojuist ook de updates van HERE geinstalleerd , ik merk echter geen verschil.. deze kleine updates ga ik dus in het vervolg niet meer "handmatig" installeren

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Soms komt er een app in de store waar ik niet te lang over na hoef te denken. Direct gekocht:

http://www.windowsphone.c...19-4cec-9595-d11861a7d14b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-07 13:35

marrik

Live long and prosper

Welke manieren zijn er nu eigenlijk om betalingen uit te voeren in de WindowsPhone store?
Bij de instructies staat: "Standaard worden alle apps aan uw telefoonrekening toegevoegd. Als u in plaats daarvan met een creditcard wilt betalen, tikt u op Betalingsmethoden toevoegen of wijzigen in het bevestigingsscherm."

Maar is er nu al bekend welke providers dit ondersteunen?

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
In ieder geval, via telefoonrekening betalen, T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

GerCor schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 18:36:
Soms komt er een app in de store waar ik niet te lang over na hoef te denken. Direct gekocht:

Cool. Connect ie ook met airplay servers? Dat mis ik echt op mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 18:54
Vor de gamers onder ons, EA heeft sale deze week, 9 titels met 40-50% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
zonoskar schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 18:58:
[...]

Laat ik het zo uitleggen. Ik installeer de app, de app ziet mijn filmbestanden op mijn PC, ziet mijn TV (even op de TV de app toestemming geven) en streamen maar..... naar mijn TV. Maar je kunt het uiteraard ook op de telefoon afspelen.

Maar dat bedoel jij ook, en dat was ook wat ik miste. 8)

Ik wilde de app eerst uitproberen, had de app gedownload en de app gaf aan dat de 'probeerperiode' al was afgelopen. Nou nou, dat is snel. Na 1 seconde al.

Maar, helemaal tevreden.

[ Voor 6% gewijzigd door GerCor op 27-03-2013 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
GerCor schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 19:25:
[...]

Ik wilde de app eerst uitproberen, had de app gedownload en de app gaf aan dat de 'probeerperiode' al was afgelopen. Nou nou, dat is snel. Na 1 seconde al.
Hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
je kunt gewoon op "back" klikken en verder gaan waar je was gebleven. Het is vooral een "nag" melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
zonoskar schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 18:58:
[...]

lijkt me niet. Voor Airplay gebruik ik remote uit de store, maar dat vereist wel een machine met iTunes aktief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Nu toch al wat minder tevreden, lokaal afspelen is niet beschikbaar ... dus even induiken ..... tis allemaal nieuw hè. En geen uitleg ...

EDIT: Aha, het formaat moet wel geschikt zijn om 'local' af te kunnen spelen.

[ Voor 30% gewijzigd door GerCor op 28-03-2013 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Laatst online: 13-06-2023
Iemand de Live Tile van de vernieuwe Telegraaf App al aan de praat gekregen ?
... of leest hier niemand de Telegraaf ... ;-)

Hij doet het ... ! (ik lees em ook niet echt hoor)

[ Voor 17% gewijzigd door bhorvers op 29-03-2013 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
bhorvers schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 08:31:
Iemand de Live Tile van de vernieuwe Telegraaf App al aan de praat gekregen ?
... of leest hier niemand de Telegraaf ... ;-)
tweakers lezen geen Telegraaf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Laatst online: 17:58
Kwam er gisteren achter dat ik van sommige apps geen update melding heb gekregen en als je die dan opzoekt in de store, dan staat er opeens onderaan: bijwerken.

Dus als een bepaalde app niet goed functioneert zou je hem in de store kunnen opzoeken en kijken of de
"bijwerkknop" geplaatst is.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

de update melding komt altijd wat later. Zo verspreiden ze een beetje de load op hun servers (denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Laatst online: 17:58
defcon84 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:02:
de update melding komt altijd wat later. Zo verspreiden ze een beetje de load op hun servers (denk ik)
Van de 27 apps die ik op mijn Lumia 920 heb staan kon ik er 11 updaten zoals in mijn eerdere post beschreven, vind ik wel erg veel

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kruila schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:17:
[...]

Van de 27 apps die ik op mijn Lumia 920 heb staan kon ik er 11 updaten zoals in mijn eerdere post beschreven, vind ik wel erg veel
Ik heb laatst even geteld hoeveel ik erop heb staan, blijkt dat ik 175 apps en 103 games heb geïnstalleerd. Niet dat ik alles altijd gebruik, maar gezien de vrije ruimte zag ik nog weinig noodzaak om dingen te verwijderen.

In ieder geval druppelt het bij mij bij de marketplace ook maar regelmatig binnen met de updates. Maar heel soms heb ik er dan ook ineens 11 op 1 dag. Vooral Nokia doet vaak alles op 1 dag releasen en zo zijn er wel meer bedrijven die dat alleen op bepaalde dagen doen.

Mijn toppunt is overigens 20 op 1 dag, maar dat gebeurd ook niet vaak. De meeste updates krijg je vaak de dag na een verse installatie als je alle meegeleverde apps gaat updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Update (2.1.0.0) van Trein zojuist ingediend.

- Nieuwe iconen voor de live tiles met de stationsafkorting daarin (even station her-pinnen) na update.
- Prijzen zijn nu ook op te vragen.
- Diverse kleine bugfixes.

Zojuist gemerkt dat er toch nog een (kritische) bug doorheen is geschoten. Het achterlijke aan de huidige Dev Center is, is dat je een update niet kunt cancellen en meteen een nieuwe versie kunt indienen. Dat wordt toch nog wachten. Sorry!

Ik ben vanaf nu op vakantie voor 3 weken. Vragen moeten tot die tijd helaas wachten, tot dan ;)!

Groeten,
Niels

[ Voor 22% gewijzigd door Niels9001 op 29-03-2013 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Vreemd, was ik nog erg enthousiast over de app MediaSmart. Kan ik een xvid bestand niet 'local' afspelen, wel streamen. Mailtje gestuurd naar de makers. Het gekke is, de MyMediaHub app speelt het wel gewoon af.

Dus ... maar weer even een mailtje naar de makers van MediaSmart gestuurd. Updaten die handel.

http://www.windowsphone.c...c7-4b65-be15-ada7eaa51a93

@Niels9001, prettige vakantie maar ..... neem je je telefoon niet mee op vakantie? ;w

[ Voor 33% gewijzigd door GerCor op 30-03-2013 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred-Erik
  • Laatst online: 18-04 18:51
Niels9001 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 17:21:
Update (2.1.0.0) van Trein zojuist ingediend.

- Nieuwe iconen voor de live tiles met de stationsafkorting daarin (even station her-pinnen) na update.
- Prijzen zijn nu ook op te vragen.
- Diverse kleine bugfixes.

Zojuist gemerkt dat er toch nog een (kritische) bug doorheen is geschoten. Het achterlijke aan de huidige Dev Center is, is dat je een update niet kunt cancellen en meteen een nieuwe versie kunt indienen. Dat wordt toch nog wachten. Sorry!

Ik ben vanaf nu op vakantie voor 3 weken. Vragen moeten tot die tijd helaas wachten, tot dan ;)!

Groeten,
Niels
Niels, je maakt echt uitstekende apps, maar waarom alleen maar apps waar al goede WP apps voor bestaan? Regenvoorspeller doet alles wat jouw Regenmeter doet, en Treintijden doet alles wat jouw Trein doet. Aangezien zowel jij als de developers van die andere apps met dezelfde APIs werken valt er ook niet veel te toe te voegen.

Als je wat toe wilt voegen lijkt het me nuttiger om apps te maken waar nog geen goede Windows Phone-versies van zijn. Zoals iemand voor me voorstelt een huizenvindapp bijvoorbeeld, als daar inderdaad nog geen goede versie van is (ik zoek geen huis dus ben er niet mee bekend). Of een Marktplaats app, daar is nog helemaal niets voor beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Laatst online: 13-06-2023
Als ik via de originele FB app een foto met de Lumia 920 maak en deze probeer te uploaden, krijg ik bijna altijd de melding dat het niet lukt ... zelfs 10 keer proberen heeft geen zin. Als ik de foto eerst bewerk en deze waarschijnlijk een stuk 'kleiner' is, lukt het vaak wel. Zou FB niet met het foto formaat overweg kunnen ? Herkennen anderen dit ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Vandaag gelijk alweer een antwoord van de makers van de app MediaSmart. En vandaag een update voor sonos app. xvid zal zo snel mogelijk worden toegevoegd.

Daar hou ik van, korte communicatielijnen tussen maker en afnemer. TOP.

Hetzelfde was het geval met de maker van de Note Pro app. Daar kon je in het tekstveld geen return geven. Mailtje, direct antwoord en aangepast. _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door GerCor op 30-03-2013 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Nog een idee voor een developer die geen idee heeft welke app hij/zij zou willen maken:

http://www.ugsamsungapp.nl/

Dus, een app waar alle zenders in te zien zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door GerCor op 31-03-2013 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Er zijn weer wat games in de aanbieding deze week:
Gerbil Physics is tijdelijk afgeprijsd van €2,99 voor €0,99
ilomilo is tijdelijk afgeprijsd van €4,99 voor €2,99
Zombies on the Phone is tijdelijk afgeprijsd van €2,99 voor €0,99

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 18:54
Earthworm Jim is permanent verlaagd naar 99 cent, echt een no-brainer voor een leuke platformer met xbox live achievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Y-Foxy schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 18:57:
Earthworm Jim is permanent verlaagd naar 99 cent, echt een no-brainer voor een leuke platformer met xbox live achievements
Jammer alleen van de waardeloze besturing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

En de app voor ASN Bank is er. Werkt prima :)

Rabobank, SNS, ASN en ABN hebben nu een app. ING is bezig en komt deze maand met meer informatie.
Ik vergeet vast nog een paar banken.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
kenneth schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 22:40:
En de app voor ASN Bank is er. Werkt prima :)
?? Die was ik al een paar keer tegengekomen in de store. Versie 1.0.0.0, laatst bijgewerkt 26-02-2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

En dat meld je dan niet even hier? :P

Iemand hier zei in januari/februari dat hij eraan kwam, ik was alleen vergeten te checken tot vandaag (vriendin heeft een nieuwe telefoon dus ik ben ook weer eens de Marketplace aan het verkennen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik hoop dat die banken elkaar een beetje opjutten. Ik zit zelf bij de ABN-AMRO. App ziet er prachtig uit maar is qua mogelijkheden maar een zwak aftreksel van de iOS versie. En dat luie volk komt pas in beweging als er genoeg vraag naar is.

Er zijn mensen die geen WP8 telefoon kopen omdat bijvoorbeeld een Skype of WhatsApp nog niet 100% werkt. Dan denk ik: Als je als ABN-AMRO klanten wilt trekken dan kom je met een product dat veel beter is dan dat van de andere banken.

Maar niet dus.

[ Voor 47% gewijzigd door GerCor op 03-04-2013 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Ik zoek een App war ik mee kan meten hoe het gesteld is met het wifi signaal op bepaalde plekken in mijn huis en in de tuin.
Android heeft wel zo iets: Google Play: Wifi Analyzer

Zijn er uberhaupt WP8 App's waarmee signaalsterkte kan meten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

Het WP SDK laat dit niet toe, dus je kan op dit moment alleen je signaal sterkte bekijken in de WiFi Settings..
Of natuurlijk met zoiets als Speedtest.net, kan je ook een beetje je verbinding testen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:56
bhorvers schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 20:01:
Als ik via de originele FB app een foto met de Lumia 920 maak en deze probeer te uploaden, krijg ik bijna altijd de melding dat het niet lukt ... zelfs 10 keer proberen heeft geen zin. Als ik de foto eerst bewerk en deze waarschijnlijk een stuk 'kleiner' is, lukt het vaak wel. Zou FB niet met het foto formaat overweg kunnen ? Herkennen anderen dit ook ?
Ik heb dit wel, maar hij zegt dat hij WiFi verlangt voor foto's die niet gecomprimeerd zijn, zodra ik WiFi verbinding heb begint hij vanzelf met uploaden. Ik denk dat WP8 een limiet heeft voor bestanden die via 3G/4G gaan en via WiFi.

Kan het daarin zitten bij jou?

Heb trouwens een Lumia 620, maar dat zou niet uit moeten maken.

edit: Zie net dat je de Facebook app bedoelt, ik bedoelde de auto upload naar Skydrive, maar kan me voorstellen dat de Facebook app misschien vergelijkbaar werkt!

[ Voor 9% gewijzigd door The_MAN op 03-04-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Facebook heeft een update:
New for WP8: Improved performance, support for multiple resolutions and tile sizes plus more!
Ik moet alleen nog even uitvinden wat dat more is, maar voor wie nu een breedbeeld tile wil met zijn cover foto er op: dat kan :)

edit: hij is merkbaar sneller, maar text is wel lelijk gerenderd tijdens effecten (bijv. openen/sluiten notifications). Zouden ze er screenshots voor gebruiken oid?

[ Voor 23% gewijzigd door TheZeroorez op 03-04-2013 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin90
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-08 17:18
Op 7.8 kon ik met de vorige versie ook al brede tile met cover photo? Ook hier merkbaar sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
is er een app zoals Whatchdog voor android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:40
Fred-Erik schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 13:29:
[...]

Niels, je maakt echt uitstekende apps, maar waarom alleen maar apps waar al goede WP apps voor bestaan? Regenvoorspeller doet alles wat jouw Regenmeter doet, en Treintijden doet alles wat jouw Trein doet. Aangezien zowel jij als de developers van die andere apps met dezelfde APIs werken valt er ook niet veel te toe te voegen.

Als je wat toe wilt voegen lijkt het me nuttiger om apps te maken waar nog geen goede Windows Phone-versies van zijn. Zoals iemand voor me voorstelt een huizenvindapp bijvoorbeeld, als daar inderdaad nog geen goede versie van is (ik zoek geen huis dus ben er niet mee bekend). Of een Marktplaats app, daar is nog helemaal niets voor beschikbaar.
Ik zou zelf graag een app willen ontwikkelen voor Windows Phone, maar zoals je aangeeft wel iets wat er nog niet is voor WP. Ik heb deze week even gekeken naar een Marktplaats app, maar Marktplaats heeft geen publieke api voor zover ik vinden kan. Daarnaast is het verkeer tussen de Android app en de marktplaats servers versleuteld via https dus reverse engineren is niet zo makkelijk te doen.

Als je nog andere apps hebt die je mist op WP laat het hier dan even weten, misschien kan ik er wat mee.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyblue
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 11:41
urk_forever schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:04:
[...]
Ik zou zelf graag een app willen ontwikkelen voor Windows Phone, ...

Als je nog andere apps hebt die je mist op WP laat het hier dan even weten, misschien kan ik er wat mee.
* een CIFS/Samba client: lezen, schrijven, kopieren van fotos, videos, muziek, documenten vanaf een NAS naar je foon = naar de micro-sd kaart. AFP en/of NFS protocol zou ook leuk zijn.
Het gebruik van kabels om bestanden to kopieren is vorige eeuw ;-)
* een s/ftp client: benaderen van een ftp server
* een mediaplayer, die meer codecs kan afspelen.
* een counter (data, belminuten, sms) zoals de Nokia Counter voor WP7.5. Anders moeten we nog jaren wachten totdat de telcos de data sense ondersteunen.
Pagina: 1 ... 37 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.